Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Verwijderd
je moet die agent uit het vliegtuig trappen... en dan wachten... komt er vanzelf een filmpje..toastingnow schreef op 17 May 2003 @ 22:01:
Ik ben nu in dat vliegtuig, waaarbij die gast moet los maken zodat hij er ff later zelf uitspringt (geweldig, die dubbele Finger!). Ik heb daarna in een gevecht de laadklep weer open gekregen,maar steeds als ik eruit spring, wordt ik terug gegooidMoet die agent echt dood? Hij staat nu steeds tegen een hek aan te renne terug het vliegtuig in....en of dat wel klopt?
Laat me raden, je hebt 'm niet in de winkel gehaald?
Verwijderd
Die agent in het vliegtuig is echt makkelijk op te lossen. Je rent gewoon naar die klep toe. Zodra je in de fighting-stance staat, druk je w of s, zodat hij met z'n rug naar de klep staat, je schopt een paar keer en weg issie. Wel het vetste stuk in het spel tot nu toe, vind ik. (ik ben denk ik op de helft)
je type gewoon in VIEW_ (_ = spatie) dan stuur je met de knoppen helemaal naar links. selecteerd een image uit de lijst en druk op Ctrl of Keypad enter.Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 00:14:
bij mij werkt dat view *.img ook niet hoor, en ik heb toch een zeeeer legale kopie...
Die agent in het vliegtuig is echt makkelijk op te lossen. Je rent gewoon naar die klep toe. Zodra je in de fighting-stance staat, druk je w of s, zodat hij met z'n rug naar de klep staat, je schopt een paar keer en weg issie. Wel het vetste stuk in het spel tot nu toe, vind ik. (ik ben denk ik op de helft)
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
je moet niet intypen:Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 00:14:
bij mij werkt dat view *.img ook niet hoor, en ik heb toch een zeeeer legale kopie...
View A:\models\noibe.img
maar eerst DIR (druk enter)
dan die map kiezen in het menutje
dan VIEW (druk enter)
dan staat er in het menutje wat je kan bekijken
This space is occupied
*.img's doen het op de XboX iig wel...Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 00:14:
Met Niobe krijg je nog een erorm gaaf (maar onwijs moeilijk op hard) stukje vechtenDie agent in het vliegtuig is echt makkelijk op te lossen. Je rent gewoon naar die klep toe. Zodra je in de fighting-stance staat, druk je w of s, zodat hij met z'n rug naar de klep staat, je schopt een paar keer en weg issie. Wel het vetste stuk in het spel tot nu toe, vind ik. (ik ben denk ik op de helft)
Hoe spelen jullie hem btw? Ik start standaard eigelijk altijd een game op hard, als dit te moeilijk is kan je altijd nog terug. Maar verder iedereen die ik ken speelt hem op easy (

Btw vanavond wéér naar Reloaded geweest in de bios
[ Voor 33% gewijzigd door Neejoh op 18-05-2003 02:06 ]
Is een hoge particle threshold gunstig of niet en wat heb ik aan "force object lod" en "w-buffer" ?
ik ging naar de high bandwith versie van www.thematrix.com Daar aangekomen had ik dat hele menu bovenin. Ik drukte op de gele knop rechtsonderin het menu. Toen kwam er een scherm tevoorschijn. Daarin klikte ik naast low bandwith op het verhogingkje (vierkantje) Er verscheen een groen vierkant op dezelfde plaats. Ik klikte erop en er kwam een accespanel waarin je een binary code kon invoeren. Daar voerde ik 011011111 in. Toen kwam ik bij een 2e panel waar je een hexedecimale code kon invoeren. Daar paste excact de code uit A:\Text\password.txt in. Ik voerde dat in , maar helaas gebeurde er niets
Raku
Verwijderd
Ik speel het spel met ghost, ik zit nu in een stukje dat heet "Control tower2" ik moet de voorwiel van een vliegtuig stuk schieten, dat lukt prima. Maar daarna komt er een Agent in een helicopter die ik moet neer schieten.. Dat krijg ik echt niet voor elkaar.. voor dat ik mn wapen kan pakken schiet hij me dood
Is er al iemand voorbij dit stukje gekomen? Zoja, HOE?
You l337 h4x0r!!Eth3r3al schreef op 18 May 2003 @ 03:10:
Oke , over dat hacken.. ik heb wel wat gevonden hoor(spoiler hacker)
ik ging naar de high bandwith versie van www.thematrix.com Daar aangekomen had ik dat hele menu bovenin. Ik drukte op de gele knop rechtsonderin het menu. Toen kwam er een scherm tevoorschijn. Daarin klikte ik naast low bandwith op het verhogingkje (vierkantje) Er verscheen een groen vierkant op dezelfde plaats. Ik klikte erop en er kwam een accespanel waarin je een binary code kon invoeren. Daar voerde ik 011011111 in. Toen kwam ik bij een 2e panel waar je een hexedecimale code kon invoeren. Daar paste excact de code uit A:\Text\password.txt in. Ik voerde dat in , maar helaas gebeurde er niets. Misschien over een x aantal dagen?
Ziet er iig uit als iets wat we moeten gaan gebruiken, maarja, even wachten nog maar.
Die site www.danielinstitute.com lijkt trouwens geregistreerd door zo'n massa domain name opkoper.
Maar kijk eens naar de whois info
Interesting.....DomainZoo.com Whois Results:
DANIELINSTITUTE.COM
Registrant:
redpill
83 North 6th Street
NY, Brooklyn 11211
US
718.486.6110
contact@redpill.com
Administrative Handle: red
s m
m
m
m, m m
US
m
m
Billing Handle: red
s m
m
m
m, m m
US
m
m
Technical Handle: red
s m
m
m
m, m m
US
m
m
ISP Handle: red
s m
m
m
m, m m
US
m
m
Name Servers:
NS1.DOMAINZOO.COM 216.183.64.78
NS2.DOMAINZOO.COM 216.183.64.82
Domain Dates:
Record Created: 08/15/2002
Record Expires: 08/15/2003
kewl... maar die eerste code heb je ook alleen maar omdat je dan het groene lichtje ziet branden.. zo zal het ook wel met die 2e moeten... die code uit dat password.txt werkt idd niet.. ook in achterstevorenEth3r3al schreef op 18 mei 2003 @ 03:10:
ik ging naar de high bandwith versie van www.thematrix.com Daar aangekomen had ik dat hele menu bovenin. Ik drukte op de gele knop rechtsonderin het menu. Toen kwam er een scherm tevoorschijn. Daarin klikte ik naast low bandwith op het verhogingkje (vierkantje) Er verscheen een groen vierkant op dezelfde plaats. Ik klikte erop en er kwam een accespanel waarin je een binary code kon invoeren. Daar voerde ik 011011111 in. Toen kwam ik bij een 2e panel waar je een hexedecimale code kon invoeren. Daar paste excact de code uit A:\Text\password.txt in. Ik voerde dat in , maar helaas gebeurde er niets. Misschien over een x aantal dagen?
Wout: www.redpill.com die hebben de art gemaakt voor the matrix...
maar daar kom ik helaas ook niet veel verder
[ Voor 6% gewijzigd door OxiMoron op 18-05-2003 11:29 ]
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Had ik eerst ook.. toen ben ik nog een keer rondgelopen en toen kwam opeens dat pijltje in beeld, en begon het dak te draaien. Dan moet je gewoon op de piano gaan staan en de rest gaat vanzelfjaaoie17 schreef op 18 May 2003 @ 11:29:
ik zit hier vast je moet een trap op bij de piano. Ik ga op die piano staan maar kan niet bij die trap komen ook met focus niet. Hoe haal ik dit stuk
Dan krijg ik namelijk wel te horen dat ie goed is, maar de pagina die geladen wordt is:
404
Misschien effe de source checken, brb
Ik ben er nog niet voorbij, maar meteen doodgeschoten wordt ik ook niet. Het is een kwestie van steeds achter de juiste paal te gaan staan, alleen hoe je die heli kan slopen is me nog niet helemaal duidelijk. Dat ding zit of te schieten, of is uit beeld...Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 10:46:
Ik zit vast in het spel
Ik speel het spel met ghost, ik zit nu in een stukje dat heet "Control tower2" ik moet de voorwiel van een vliegtuig stuk schieten, dat lukt prima. Maar daarna komt er een Agent in een helicopter die ik moet neer schieten.. Dat krijg ik echt niet voor elkaar.. voor dat ik mn wapen kan pakken schiet hij me dood![]()
Is er al iemand voorbij dit stukje gekomen? Zoja, HOE?
[...]
nou heb 3 rondjes gelopen maar die pijl komt er nietHad ik eerst ook.. toen ben ik nog een keer rondgelopen en toen kwam opeens dat pijltje in beeld, en begon het dak te draaien. Dan moet je gewoon op de piano gaan staan en de rest gaat vanzelf
maar ging jij die trappen ook nog op of is dat niet nodig.
Hmm...gedaan, ging beetje te makkelijk, maar kan weer verderVerwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 22:45:
[...]
je moet die agent uit het vliegtuig trappen... en dan wachten... komt er vanzelf een filmpje..
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
omfg, ik word beetje gek, ik heb al 2x uitgelegd hoe je et moet doen.. dus lees gewoon het f*cking topic voordat je over zoiets begint..Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 00:14:
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
dat is toch echt een oxymoron..
als het een kopie is is het nooit legaal
Verwijderd
je kan die helikopter gewoon verslaan met focus aan, salto maken en met je geweer schieten..Hielko schreef op 18 May 2003 @ 11:46:
[...]
Ik ben er nog niet voorbij, maar meteen doodgeschoten wordt ik ook niet. Het is een kwestie van steeds achter de juiste paal te gaan staan, alleen hoe je die heli kan slopen is me nog niet helemaal duidelijk. Dat ding zit of te schieten, of is uit beeld...
zo heb ik het iig gedaan
Nee he, bij Shiny Entertainment wordt voor elke cd apart geprogrammeerdOxiMoron schreef op 18 May 2003 @ 12:18:
"legale kopie"

Ik zal het eens proberenje kan die helikopter gewoon verslaan met focus aan, salto maken en met je geweer schieten..
eh nee.. maar daar worden geen kopieen gemaakt: alleen afdrukken van de matrix matrijsHielko schreef op 18 May 2003 @ 12:38:
[...]
Nee he, bij Shiny Entertainment wordt voor elke cd apart geprogrammeerd
[ Voor 3% gewijzigd door OxiMoron op 18-05-2003 13:10 ]
danielinstitute.org is de url die is verbonden aan het spel. Maar die linkt gewoon door naar de website van het spel. Niet erg spectaculair.Wout schreef op 18 May 2003 @ 11:19:
Die site www.danielinstitute.com lijkt trouwens geregistreerd door zo'n massa domain name opkoper.
Interesting.....
omegahardwaresolutions.com is ook verbonden aan het spel. Is van Infogrames.
Ging daar namelijk kijken voor de handleiding van de hackcomputer
Verwijderd
maar dat gaat juist niet omdat alles grayed out isVerwijderd schreef op 18 May 2003 @ 14:43:
dan zal je dat in het optie scherm moeten aan vinken .. tja ik heb hem voor de xbox en daar gaat het auto met dolby digital
En sinds wanneer hebben auto's in de matrix vierkante wielen???
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Had ik al gecheckt toen ik het de eerste keer opmerkte, maar staat dus uit bij mij en nog steeds vierkante wielenHielko schreef op 18 mei 2003 @ 15:15:
Sinds jij force object Lod aan hebt staan...
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Verwijderd
Verwijderd
Mja he wijsneus, het is nog altijd een kopie van het origineel. de Master DISC of hoe ze dat ook noemen danOxiMoron schreef op 18 May 2003 @ 12:18:
"legale kopie"
Eerst had ik ook "Device not created 2" bij fullscreen, maar nu bij catalyst 3.4 drivers is dat gelukkig over. Maar als ik nu op fullscreen wil spelen, en ik zet m op 1600x1200 (net als me desktop) dan vult het video scherm mijn hele scherm niet en zie ik het in de linker boven hoek, en de rest is zwart. Als ik de resolutie lager zet van het spel vul het me scherm alleen nog maar minder.
Iemand ervaring hiermee of een oplossing?
Alvast heel erg bedankt.
Verwijderd
die niobe kan niet rijden en die twins hebben je binnen no time dood
Ik heb dus precies hetzelfde probleem! Na installatie van Catalyst 3.4 was die klote foutmelding foetsie, maar nu wordt er als het ware gespeeld in een venster (zonder randen ofzo) in een fullscreen scherm!Enyan schreef op 18 mei 2003 @ 16:12:
Ik heb alle paginas doorgezocht maar kon helaas nog niks vinden dus hier is mijn probleem(pje).
Eerst had ik ook "Device not created 2" bij fullscreen, maar nu bij catalyst 3.4 drivers is dat gelukkig over. Maar als ik nu op fullscreen wil spelen, en ik zet m op 1600x1200 (net als me desktop) dan vult het video scherm mijn hele scherm niet en zie ik het in de linker boven hoek, en de rest is zwart. Als ik de resolutie lager zet van het spel vul het me scherm alleen nog maar minder.
Iemand ervaring hiermee of een oplossing?
Alvast heel erg bedankt.
Schiet dus nog niet op zo.
en als ik me resolutie van me desktop op 1280x1024 zet, krijg ik wel device not created 2

(ik heb versie 1.52)
de config file is trouwens een beetje verandert bij die patch, er staat nu wat info bij, wat wat is
10100111001
Dat heeft te maken met de refreshrate, waarschijnlijk heb je een refresh rate fix iets dergelijks gebruikt om je refresh rate boven 60Hz te zetten. Als je dat uninstalleert zou het wel moeten werken. Je refreshrate kan je wel weer via dxdiag standaard instellen op bijv. 85Hz.Enyan schreef op 18 mei 2003 @ 16:28:
hier nog een screenshot.
en als ik me resolutie van me desktop op 1280x1024 zet, krijg ik wel device not created 2
(ik heb versie 1.52)
[afbeelding]
de config file is trouwens een beetje verandert bij die patch, er staat nu wat info bij, wat wat is
Nadat je het wiel kapot geschoten hebt van het vliegtuig, ga je uit 1st person mode, en draai je iets meer dan 90o rechtsom. Je rent tussen de 2 computer blokken door, en je gaat gebukt onder het raam zitten (achter de computers that is).
Als je hier gebukt blijft zitten, kan de heli je niet raken! De 2e keer komt de heli bij jouw raam (als je bij het goede raam zit..). Vervolgens ga je staan vóórdat de heli gaat schieten. Druk focus in, schiet hem aan gort en ga weer onder het raam zitten. De 3e x komt de heli weer aan jouw kant (hij komt maar tevoorschijn aan 3 kanten van de toren), en je focus is redelijk opgeladen. Shoot, duck, wait, shoot, duck ........
Dit is gelukt op hard, dus niet zeuren
Succes
hebben jullie deze code dan ook??Eth3r3al schreef op 18 May 2003 @ 03:10:
Bij mij doet hij ook niets, maar dit lijkt me toch wel vaag

Verwijderd
tijdens het installen nokt ie er mee bij cd 2, rond 55%
staat ook al een thread in het problemen board maarja nog geen oplossing
wil dit spel wel erg graag spelen
misschien hier mensen die weten hoe je dit probleem op kan lossen?
staat iets van ongeldige bewerking, onherstelbare fout - rond 55% dus
Ongeldige bewerking heb ik niet gehad, wel een aantal keer dat de installatie CRC-fouten gaf als ik doorcomputerde (dus alt-tab tijdens install en dan internetten of zo). Gewoon de pc niet aanraken tijdens install was bij mij de oplossing.Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 17:38:
verdomme wat irritant
tijdens het installen nokt ie er mee bij cd 2, rond 55%
staat ook al een thread in het problemen board maarja nog geen oplossing
wil dit spel wel erg graag spelen
misschien hier mensen die weten hoe je dit probleem op kan lossen?
staat iets van ongeldige bewerking, onherstelbare fout - rond 55% dus
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Ja doe maar.

Na verschill. drivers reinstalls prob nog niet opgelost, dus ik zette mn refreshrate fix eens uit, en toen starte hij wel op
Ik gebruik btw ReForce
Kan iemand anders proberen of het wel lukt met reforce? van 1600x1200 alles hoog en 4x fsaa en aniso is natuurlijk leuk
Verder wel een leuk spel
dat kung-fu roeleert
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Verder is het ook erg cool om in slow-motion 2 vampiers achter elkaar neer te steken
Na het zien van de film en het spelen van de game vraag ik me trouwens af waarom Persephone van iedereen een kus wil alsof ze hun geliefde zouden kussen. Moet iets achter zitten.
[ Voor 3% gewijzigd door Galahad|IA op 18-05-2003 18:03 ]
idd ik gebruik eigenlijk nooit guns tot nu toe (dat je de eerste agent tegenkomt) heb ik nog geeneen wapen gebruiktDond3r schreef op 18 mei 2003 @ 18:01:
Verder wel een leuk spelkmoet zeggen dat ik mn guns maar weinig gebruik,
dat kung-fu roeleert
10100111001
Film neit gezien? Het vlot niet tussen haar en haar man. Nu wil ze nog eens voelen hoe het voelt, die liefde.Galahad schreef op 18 mei 2003 @ 18:02:
Tijdens een 'boss-fight' met de muziek op de achtergrond krijg je toch echt dat Matrix-gevoel.![]()
Verder is het ook erg cool om in slow-motion 2 vampiers achter elkaar neer te steken
Na het zien van de film en het spelen van de game vraag ik me trouwens af waarom Persephone van iedereen een kus wil alsof ze hun geliefde zouden kussen. Moet iets achter zitten.
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
heb ik geprobeerd ja maar nee, geen succesPaul Nieuwkamp schreef op 18 mei 2003 @ 17:56:
[...]
Ongeldige bewerking heb ik niet gehad, wel een aantal keer dat de installatie CRC-fouten gaf als ik doorcomputerde (dus alt-tab tijdens install en dan internetten of zo). Gewoon de pc niet aanraken tijdens install was bij mij de oplossing.
zelfs norton zooi uitgezet enzo maar helaas

Unhandeled exeception
error 0*80040707 description: dll function call crashed: ISRT.wait on dialog
setup will terminate .
Hij heeft de nieuwste detonator drivers en direct x9 installed , Windows XP home
G-force mx-400 , Athlon xp 1900.
Heb dit topic doorgespit maar kon niets vinden ook niet op
www.enterthematrixgame.com
Iemand een idee?
edit: blijf problemen houden, krijg spel er niet op ---> is wel het orgineel
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
Verwijderd
Je kunt denk ik beter op www.atari.com kijken. www.enterthematrixgame.com is niet echt up to date.. de patch staat er namelijk ook niet op.Greentumb schreef op 18 mei 2003 @ 18:43:
Een vriend mailde mij net heeft problemen met de install van matrix, hij kreeg deze fout melding :
Unhandeled exeception
error 0*80040707 description: dll function call crashed: ISRT.wait on dialog
setup will terminate .
Hij heeft de nieuwste detonator drivers en direct x9 installed , Windows XP home
G-force mx-400 , Athlon xp 1900.
Heb dit topic doorgespit maar kon niets vinden ook niet op
www.enterthematrixgame.com
Iemand een idee?
edit: blijf problemen houden, krijg spel er niet op ---> is wel het orgineel
![]()
Is het niet te verhelpen?
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Op de site van Atari kan ik (vooralsnog) geen patch vindenOxiMoron schreef op 18 mei 2003 @ 18:56:
[...]
Je kunt denk ik beter op www.atari.com kijken. www.enterthematrixgame.com is niet echt up to date.. de patch staat er namelijk ook niet op.
Ja doe maar.
Ja ik heb de film gezien, dat zegt ze dan wel maar toch...Flapmo schreef op 18 May 2003 @ 18:16:
[...]
Film neit gezien? Het vlot niet tussen haar en haar man. Nu wil ze nog eens voelen hoe het voelt, die liefde.
ik zit hier met een kut Ai die steeds tegen muren aanrijd..
ik heb dat level nu al 20 keer gedaan, en iedere keer knalt die domme ai weer tegen een paal.
Bah.. ik ga een trainer zoeken.. dit is kut.
Btw.. ben ghost
Eerste paar keer echt lopen kloten met die sliders, gamma beetje omhoog, gamma veel omhoog, brightnes erbij, vol open, hielp helemaal NIETS...Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 18:54:
Gebruiken jullie Gamma? Zo ja, op hoeveel staat het? En de brightness? Want ik vind de game nu wel errug donker hoor
Tot ik dat 4kantje zag: allow gamma
Alleen jammer dat hij die checkbox niet onthoud, de rest onthoud hij wel
Rhàshan - Aditu Sunlock
Met control wijzig je het camera-standpunt.NG schreef op 18 May 2003 @ 19:20:
Is het ook mogelijk om een andere camerastand te kiezen voor die missions waar je in je auto moet zitten? Ik kan wel met rechtermuisknop o.a. tijdelijk vanaf de zijkant de auto bekijken, maar das maar tijdelijk. A
[ Voor 3% gewijzigd door DaGreatRV op 18-05-2003 19:26 ]
ftp://ftp.infogrames.net/...matrix/MATRIX_ANY-152.EXEDaGreatRV schreef op 18 May 2003 @ 19:25:
Heeft iemand een link naar de 1.52 patch? (bij fileplanet kun je 40min in de rij staan)
Verwijderd
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Je moet eens beter luisteren naar wat Spark zegt. "Stay above the teargas"NvE schreef op 18 May 2003 @ 17:59:
Ik zit vast. Ik moet via een skylight ontsnappen (1e missie). Maar hoe kom in die (groene)muur op
Met andere woorden, je moet op die grote balken bovenaan lopen. Je start ook op zo'n ding.
Verwijderd
Your my savior man, my own personal Jezus Christ.
If U get my grip.
Raku
Nou jah, niet echt natuurlijk
Zoals hierboven staat kom je in een scherm waar je een 32bit binary moet invullen, en ik probeerder (zoals de meeste hierboven) de code die in het spel staat: 23631BE6 (of is die overal anders?)
Maar dit is niet de code die je moet hebben. Volg het van hierboven, en druk dan niet op het groene knopje die je opent, maar op 'low bandwith' ernaast. Dan worden staat er rechts van die hele menu balk 3 knopjes. 3 boven elkaar, en 1 ernaast. Druk op het bovenste knopje "input code". Dan krijg je een klein schermpje waar je een code kan invoeren. Ik begreep er geen fuck meer van en ging in de bron kijken
Hier staat een boel script in (<script name="sofat">), en alle codes waar je mee in kan loggen
Maar hier had ik nog niets aan, tot ik dit tegen kwam
1
2
3
4
5
6
| <td height="50%" valign=middle><center> <a href="javascript:fo()">[img]"......................."></a[/img] <br> 0xF03350B1 </center></td></tr></table></form></center> </BODY></HTML> |
Let vooral op die 0xF03350B1
[ Voor 10% gewijzigd door Neejoh op 18-05-2003 20:05 ]
Dat scherm kun je ook in flash versie krijgen door simpelweg op hetzelfde knopje te drukken... En dan krijg je hetzelfde scherm. Het is dus overbodig om eerst andere knopjes/low bandwith te gaan doen...Neejoh schreef op 18 May 2003 @ 20:02:
IK HEB www.thematrix.com GEHACKED
Nou jah, niet echt natuurlijkMaar waar iedereen vast zit met de code uit het spel, dat is niet de code die je moet gebruiken!
Zoals hierboven staat kom je in een scherm waar je een 32bit binary moet invullen, en ik probeerder (zoals de meeste hierboven) de code die in het spel staat: 23631BE6 (of is die overal anders?)
Maar dit is niet de code die je moet hebben. Volg het van hierboven, en druk dan niet op het groene knopje die je opent, maar op 'low bandwith' ernaast. Dan worden staat er rechts van die hele menu balk 3 knopjes. 3 boven elkaar, en 1 ernaast. Druk op het bovenste knopje "input code". Dan krijg je een klein schermpje waar je een code kan invoeren. Ik begreep er geen fuck meer van en ging in de bron kijken![]()
Hier staat een boel script in (<script name="sofat">), en alle codes waar je mee in kan loggenGoed beveiligd
Maar hier had ik nog niets aan, tot ik dit tegen kwam
code:
1 2 3 4 5 6 <td height="50%" valign=middle><center> <a href="javascript:fo()">[img]"......................."></a[/img] <br> 0xF03350B1 </center></td></tr></table></form></center> </BODY></HTML>
Let vooral op die 0xF03350B1Als je 0x erafhaald, en dat invult in 'hexadecimal code' scherm, kom je in een 'secret area'
Oke , maar dat heeft verder niets met het spel te maken
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| CC883300 - Sample Code 098CA701 - Doorway Desktop EC306071 - Kitchen QuickTime VR F03350B1 - Art Department 0081CF5E - Visual Effects D487A317 - Detective Story Preview 98765432 - Ultra-Sized Trailer Preview A3B1A428 - 2nd Renaissance Preview D53D49F9 - Unloco Video Clip A8C3F9AD - Deftones Video Clip 43E17AC9 - Making of Pics C1B49F13 - "Sleeping Awake" Lyrics 8D966F2A - P.O.D. Interview 64CF29E3 - "Sleeping Awake" Making of part I 19A642BF - "Sleeping Awake" Making of part II 25DB928F - Contest A3B1A428 - Virtual Assembly Neb 8E217AC9 - (bf) Data Not Yet Compiled F446A392 - Data Not Yet Compiled 38CA2FB1 - Data Not Yet Compiled |
Lol , ook eens naar http://rw.whatisthematrix.com gegaan
[ Voor 42% gewijzigd door Raku op 18-05-2003 20:39 ]
Raku
Verwijderd
welke gamepad heb jij?NG schreef op 15 mei 2003 @ 20:08:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem, heb alleen géén gamepad en kan nergens de optie 'always run' vinden zoals hierboven wordt voorgesteld.
ps. ik heb geen probleem meer met refreshrate of niet fullscreen..
Dit is nu mijn config:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
| [RENDERING] ;video res, 0=640x480, 1=800x600, 2=1024x768, 3=1280x1024, 4=1600x1200 RESOLUTION =4 ;framerate limiter, 0=free_run, 1=monitor_refresh, 2=60Hz FRAMERATE_BEHAVIOR =0 ;multisample = anti-aliasing levels, 2 or 4 are common MULTISAMPLE =4 ;filtering textures/mips, 0=none, 1=point, 2=bilinear, 3=anisotropic FILTERING =3 ;filtersamples for further aniso control, 1=standard, 2 or 4 are common FILTERSAMPLES =4 ;force lower LODs on objects by this additional step when available, 0=none, 1=+1 LODBIAS =0 ;far clip plane modifier, range 1..100..N, 100=normal FARCLIPBIAS =100 ;only create N percent of all scripted particles, range 0..100..N, 100=normal PARTICLEDENSITY =100 ;if density forces particles below this number then clamp it to N PARTICLEMINIMUM =79 ;on-off control for color ramp override ALLOW_GAMMA =1 ALLOW_WINDOW_GAMMA =0 ;color overrides, 25..500, 100=normal for all GAMMA =120 BRIGHTNESS =150 CONTRAST =150 MAX_LOD=-1 DITHER=0 DISPLAYSHADOWS=1 SAFEMODE=0 ;Please turn to 1 if you experience graphical corruption during Focus moves ALTERNATEFOCUS=0 FULLSCREEN=1 WBUFFER=1 [CONTROLS] ;0=off, 50=high speed MOUSE_SENSITIVITY= [PATHS] ;note - must have trailing \ slash ;DEFAULT_DATA=C:\matrix_PC\ ;PRIMARY_DATA=C:\matrix_PC\ |
Ja doe maar.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Voor het eenvoudigste zoeken naar alle chinese webshops: www.chinapricefinder.com
3,19 GB hier.mnielsm schreef op 18 May 2003 @ 22:06:
Hoeveel GB is de instalatie van Enter the matrix bij jullie. Bij mij draait t spel niet, en ik denk dat er gewoon te weinig geinstalleerd word ofzo (t is ook een promo versie die ik heb, maar t zijn wel 4 cd's)
Verwijderd
Hebben jullie al eens gewoon die code die onderin het scherm als voorbeeld staat ingetikt? (bij dat hexadecimale gebeuren op de website?) Dan geeft ie ook leuk een groen lampje en een geluidje. Maar als je dan op enter drukt, krijg je dit:Wout schreef op 18 May 2003 @ 11:19:
[...]
You l337 h4x0r!!
Ziet er iig uit als iets wat we moeten gaan gebruiken, maarja, even wachten nog maar.
Maar kijk eens naar de whois info
[...]
Interesting.....
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
Open the whatisthematrix.warnerbros.com home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
Click Search to look for information on the Internet.
HTTP 404 - File not found
Internet Explorer
dan wil ie overigens naar de volgende pagina: http://whatisthematrix.wa...imal_correct.maverick_tml
Zegt iemand dat iets?
===followup===
Laat maar, hij hoort hier uit te komen:
http://whatisthematrix.wa.../hexadecimal_correct.html
maar dan wil ik toch eens weten wat dat maverik inhoudt!
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 23:18 ]
Ja doe maar.
Rhàshan - Aditu Sunlock
das met PLAY
Maar inderdaad, ik ben óók van mening dat er nu wel genoeg gezeurd is over de game dat hij het niet doet. Daar is Games & Discussies IMO niet voor.
[ Voor 32% gewijzigd door Neejoh op 19-05-2003 01:42 ]
Ik ga weer verder "hacken"Neejoh schreef op 19 mei 2003 @ 01:40:
[...]
das met PLAY
Maar inderdaad, ik ben óók van mening dat er nu wel genoeg gezeurd is over de game dat hij het niet doet. Daar is Games & Discussies IMO niet voor.
edit
Lukt niet
[ Voor 16% gewijzigd door NvE op 19-05-2003 02:24 ]
Ja doe maar.
VIEW b:\GUNS\MP5.IMG
dan ga je met de pijltjes toetsen naar de enter van het toetsenbordje dat je op je scherm ziet dan druk je op numpad enter en dan lukt het DUS NIET OP GEWONE ENTER DRUKKEN!
10100111001
Verwijderd
Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 23:09:
[...]
Hebben jullie al eens gewoon die code die onderin het scherm als voorbeeld staat ingetikt? (bij dat hexadecimale gebeuren op de website?) Dan geeft ie ook leuk een groen lampje en een geluidje. Maar als je dan op enter drukt, krijg je dit:
The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
--------------------------------------------------------------------------------
Please try the following:
If you typed the page address in the Address bar, make sure that it is spelled correctly.
Open the whatisthematrix.warnerbros.com home page, and then look for links to the information you want.
Click the Back button to try another link.
Click Search to look for information on the Internet.
HTTP 404 - File not found
Internet Explorer
dan wil ie overigens naar de volgende pagina: http://whatisthematrix.wa...imal_correct.maverick_tml
Zegt iemand dat iets?
===followup===
Laat maar, hij hoort hier uit te komen:
http://whatisthematrix.wa.../hexadecimal_correct.html
maar dan wil ik toch eens weten wat dat maverik inhoudt!
Mr_UnAnimouS schreef op 18 May 2003 @ 11:45:
Heeft iemand op die site het nummer ingevoerd dat er al staat (dat voorbeeld)??
Dan krijg ik namelijk wel te horen dat ie goed is, maar de pagina die geladen wordt is:
404.
Misschien effe de source checken, brb.
Maar misschien moet je dat "maverick" door de decoder halen
Misschien krijg je dan wel de goeie code...
(ik kan het niet checken, want ik zit op stage
Verwijderd
Ik heb dit thuis al geinstalleerd...stoer effect!!Ultimateb schreef op 17 mei 2003 @ 18:54:
Misschien wel een leuke, matrix tekentjes die op je bureaublad verschijnen, blenden met je achtergrond. Als je screensaver actief word zal hij ook over windows en icoontes heen gaan. Leuk effect.
ZMatrix download locatie
ZMatrix download locatie
ZMatrix download locatie
ZMatrix download locatie
Ops, niet helemaal goeie topic, maar komt hier wel bij de goeie mensen... naja
Maar is het ook voor een windows 98 machine te krijgen (mn werk)?
Want daar installeer het dus niet...
Hoop dat iemand me ermee kan helpen..
[Ontopic]
Kheb met Niobe ETM al uitgespeeld. (zonder cheaten, hacken)
Het valt me tegen hoe moeilijk het is..speelde op medium.
Verder is het absoluut geen miskoop geweest, want alle dingen heb ik er nog niet uit in ieder geval.
Ik speel hem op een:
AMD 1600+ (1541Mhz)
512MB RAM-etjes
GeForce 4 Go.
70GB Maxtor 7200rpm HDD
Ziet er superb uit hoor!
[/ontopic]
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Ideetje, vanaaf eens proberen, al schat ik de kansen zeer gering.Mr_UnAnimouS schreef op 19 May 2003 @ 09:18:
[...]
[...]
.
Maar misschien moet je dat "maverick" door de decoder halen. Dus: decode maverick.
Misschien krijg je dan wel de goeie code...
(ik kan het niet checken, want ik zit op stage).
Hoe de f*ck kill je die? eindeloos op geschoten met zo'n mp5 maar hij wil maar niet dood, er gaat wel wat van het balkje af maar niet veel.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
als het goed is kun je 'em na 2,5 keer schieten kapot hebben...
1. hiden en wachten totdat de chopper uitgeschoten is
2. snel in die koepel (waar die fontein staat) gaan staan en gewoon schieten
3. dan terug stappen
4. ventjes killen in bullettime
herhaal stap 1 - 4 enkele keren en dan ben je klaar... ging bij mij vrij makkelijk eigenlijk.
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Dit topic is gesloten.