Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
jah mooie scene is dat :dTheEvilCuber schreef op 15 May 2003 @ 19:41:
[...]
idd aan het begin en eind van elk (grootA) level krijg je een paark minuten film.. op het begin is het nogal saai.. maar later (rond morpheus) word het echt cool en word het verhaal goed uitgediept.. ook vind ik die scene met die franse chick en noibe hilarisch (![]()
)
[offtopic]
dat "gekleurde" vrouwtje
ben ff d'r naam kwijt
-edit-
ze heet Jada Pinkett Smith maar die blauwe ogen waren dus niet echt

vind ik zo gruwelijk mooi he
net als in mennace II : Society
mooie bruine kleur en dan blauwe ogen *zucht*
blauwe ogen waren dus niet echt
maar ze blijft mooi
[ Voor 24% gewijzigd door Tuumke op 15-05-2003 20:05 ]
Ik heb hetzelfde probleem, heb alleen géén gamepad en kan nergens de optie 'always run' vinden zoals hierboven wordt voorgesteld.Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 17:15:
mijn poppetje loopt vanzelf als ik mijn gamepad gebruikt hoe komt dat?
plz
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Neem aan dat je in ht spel bedoeld.. maar dat heb ik gedan, hoor ik morpheus, en dan heeft hij het over trinity... maar verder nixGalahad schreef op 15 May 2003 @ 20:29:
Hint : check je mail.
Vraag me trouwens af, hoe je officieel aan de cheatcodes zou moeten komen. Ook in het hacking systeem of in de film wellicht.
[ Voor 20% gewijzigd door Galahad|IA op 15-05-2003 20:40 ]
Verwijderd
Ik had dat probleem dus ook met dat installeren. Had het probleem met mijn dvd en toen bij mijn cd-rw. (allebei geprobeerd) na 5 keer opnieuw installeren deed ie het goed...
Jah ik heb dat nu ook.. maar ik heb ook een SWORD training gedraaid ofzo.. maar wat had ik daaar aan ?Galahad schreef op 15 mei 2003 @ 20:37:
Ik heb dat hacking nu dacht ik uitgespeeld, aangezien na het chatten met Sparks er wordt gevraagd of je wil saven. Misschien dat er na het uitspelen wat bijkomt. Wat betreft alle filmpjes en pics, die worden volgens mij ge-unlocked nagelang je verder in de game komt.
Vraag me trouwens af, hoe je officieel aan de cheatcodes zou moeten komen. Ook in het hacking systeem of in de film wellicht.
Tnx!
Da is toch ook de vrouw van will smith, niet waar?Schaapjuh schreef op 15 May 2003 @ 19:47:
[ontopic]
[...]
jah mooie scene is dat :d
[offtopic]
dat "gekleurde" vrouwtje
ben ff d'r naam kwijt
-edit-
ze heet Jada Pinkett Smith maar die blauwe ogen waren dus niet echt
[afbeelding]
vind ik zo gruwelijk mooi he
net als in mennace II : Society
mooie bruine kleur en dan blauwe ogen *zucht*![]()
blauwe ogen waren dus niet echt
maar ze blijft mooi![]()
Cker mooie meid
zeker dat hacken is leuk
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Verwijderd
Dude,Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 21:22:
iemand al dat bonuslevel van corrupt gechecked, die je kan unlocken dmv de cheat. Corrupts Training heet ie geloof ik, maar ik kan er eigenlijk nix mee. Je begint zich maar in een lang pad (waar je de keymaker ontmoet, met al die deuren). Dan kan je in 1 vd deuren en dan komen er gasten op je af , maar je kan dan nix meer doen ofzo
cheaten is saai

Precies!
En als je de game dan al een hele tijd hebt, en echt niet verder komt, tjah, dan vind ik het niet zo erg, maar meteen vanaf het begin? Nee, ontzettent lame

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
www.matrix.com is er 1 van.. dan kom je bij een spaanse versie van andrelon ofzo

Bier, Whiskey en Metal!!

Dat bonuslevel valt alleen te unlocken via een cheat
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2003 01:18 ]
dude je bent me voor!!! >:|bAdmuTs schreef op 16 May 2003 @ 01:09:
Heb net de film gezien en omFg wat een super vette film is dat zegKan iedereen aanraden om die te gaan kijken in de bios
wou het eig ook gister avond doen na de film
dan was ik wel eerder geweest
maar ik was te moe
maar de film ROX echt!
ik hoorde eig best veel mensen: ik vond matrix 1 beter...
maar dat komt denk ik omdat deze 2-b-continued was.
maargoed
wordt de game alleen maar mooier
Verwijderd
Ik vind van welVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 08:29:
maar is het spel nu de moeite waard, ik zie ook nog geen reviews op het wereld wijde web. alleen previews, damn het spel is toch al 24 uur uit
Focus/Bullettime is erg goed gedaan, graphics zijn goed..
en zeker met hacking is t erg leuk
je kan dus met hacken wapens neerleggen in de matrix
zolang je de kaart en code van t level hebt kan je hel simpel wapens neergooien.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Degelijke spel wak ooit gedaan heb, ben er nu al VERSLAAFD aan...
Woei..
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
No offence maare ik check alleen het bonus level en dat noem jij cheaten? Ga jij eens lekker buitenspellen ipv deze onzinnige opmerkingen.
Maar oke: ONTOPIC
Met dat hacken, hoe kan ik dan verder gaan in directory's. Want cd werkt namelijk niet. nu moet ik alles met dir intikken is ook wel een beetje lastig.
ff alles op mooi enzo, laat de examenkanidaten ff zien wat hun te w88 staat na de examens
heb je wel es van google gehoord? volgens mij staan er dus al 100 miljoen screens op het internet...
suc6 met examen trouwens... :-)
[ Voor 22% gewijzigd door party42 op 16-05-2003 09:37 ]
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
zo moet dat helaas..Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 09:20:
[...]
No offence maare ik check alleen het bonus level en dat noem jij cheaten? Ga jij eens lekker buitenspellen ipv deze onzinnige opmerkingen.
Maar oke: ONTOPIC
Met dat hacken, hoe kan ik dan verder gaan in directory's. Want cd werkt namelijk niet. nu moet ik alles met dir intikken is ook wel een beetje lastig.
maar als je de pijltjes gebruikt kan je naar de snelkoppelingen links onder in je scherm.. en selecteren met Ctrl .. _niet_ met enter..
of als je bijv VIEW tikt komen daar meteen alle dingen te staan die je kan viewen..
met pijltjes de goede selecteren en control drukken..
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Er staan idd genoeg screenies op het net. Maar ik wil er wel een paar schieten. Heb toch alles op max staan, dus ziet er wel flex uit. Probleem is dat je nooit een goede screenie kan maken van een vette moef, omdat je dan je vingers bij andere knoppen hebt dan de printscrn knop.
dewd, DIE screenies heb ik al gezien maar ik geloof daar niet echt in, van de sscreenies die ik van g0tters heb gezien, ziet het er allemaal wat minder uit...party42 schreef op 16 May 2003 @ 09:36:
wtf
heb je wel es van google gehoord? volgens mij staan er dus al 100 miljoen screens op het internet...
offtopic:
suc6 met examen trouwens... :-)
btw zo'n leuk verhaaltje zoals ze in het vice city topic maken is opzich ook niet verkeerd
ow en btw raful, je kan ook je screenshot knop binden onder je action knop
suc6 gegarandeerd
[ Voor 10% gewijzigd door CommanderKeen op 16-05-2003 09:55 ]
Ik heb maar even gespeeld, hacken kon nog niet (was het eerste menuitem wat ik koos
Op zich wel gaaf, alleen wel erg vaag. Met shift erbij beweegt het kei vaag af en toe, wil je ergens op af lopen reageert hij gewoon niet, zelfde als met tegen de muur gaan staan. 9 van de 10 keer keert hij niet om of bukt hij niet, en wil je eens dat hij het niet doet, dan doet hij het wel
Ook vind ik dat 3rd person niet echt geweldig, maar als ik 1st person probeer kan ik wel kijken maar niet lopen

Maar ja, heb pas even gespeeld (tot aan teargas) dus misschien dat ik er gewoon handigheid in moet krijgen
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verwijderd
tip als je nu vast gaat hacken (kan nu wel) kan je in de postkamer guns droppenPaul Nieuwkamp schreef op 16 May 2003 @ 11:26:
Ik heb hem gisteren ook gekocht. Meteen geinstalleerd, maaraangezien ik ook nog aan het GoTten en aan het chatten waskreeg ik steeds CRC-errorsZal wel
PC met rust gelaten tijdens install, toen deed hij het wel.
Ik heb maar even gespeeld, hacken kon nog niet (was het eerste menuitem wat ik koos) dus maar gaan spelen.
Op zich wel gaaf, alleen wel erg vaag. Met shift erbij beweegt het kei vaag af en toe, wil je ergens op af lopen reageert hij gewoon niet, zelfde als met tegen de muur gaan staan. 9 van de 10 keer keert hij niet om of bukt hij niet, en wil je eens dat hij het niet doet, dan doet hij het wel![]()
Man 2 man combat is ook wel vaag, gewoon raggen @ muisknoppen en na 3x is de cop dood
Ook vind ik dat 3rd person niet echt geweldig, maar als ik 1st person probeer kan ik wel kijken maar niet lopenIk vind 3rd person gewoon te rommelig..
Maar ja, heb pas even gespeeld (tot aan teargas) dus misschien dat ik er gewoon handigheid in moet krijgen
er komen dan in de buurt van het pakketje een paar MP5's te liggen
Bier, Whiskey en Metal!!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
ik heb het zelf al helemaal af, die hacking mode..
maar ik heb nu ook een programma dat heet training ofzo.. maar daarvoor moet ik een speciaal soort file hebben zegt ie, en in die map heb ik nog niks waar die file hoort te staan.
This space is occupied
Verwijderd
Aangezien ik deze topic niet wil vervuilen met problemen en vragen, zou ik jullie willen vragen om naar het topic genaamd: "enter the matrix probs" te gaan om een antwoord te geven op mijn vraag. Een korte omschrijving: ik zie geen muis indicator en wanneer ik klik lijkt het wel of hij meer dan een keer een actie uitvoert.
Alvast bedankt!
Verwijderd
Ik denk niet dat je al klaar bent want ik ben daar ook, en er is wel wat meer te unlocken hoop ik. Na het gesprek met die logos-dude werd m'n systeem wel uitgeschakeld maar ik denk toch dat er nog wat meer te halen is.TheEvilCuber schreef op 16 May 2003 @ 12:25:
ik heb het zelf al helemaal af, die hacking mode..
maar ik heb nu ook een programma dat heet training ofzo.. maar daarvoor moet ik een speciaal soort file hebben zegt ie, en in die map heb ik nog niks waar die file hoort te staan.
Verwijderd
Wow, da's pas een goede oplossing...

Iemand enig idee wat dit kan zijn?
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
ja hij kan 3d39.dll niet vindenKwartjuh schreef op 16 mei 2003 @ 13:56:
Ik heb ook een error... 'kan 3d39.dll niet vinden'
Iemand enig idee wat dit kan zijn?

check de cd's eens.. kijken of hij daar opstaat ofzo en dan in de game dir smijten..
anders reinstall?
Bier, Whiskey en Metal!!
Assume there are no rules and it's one big free for all
Ik zag 'm dinsdag al bij Van Piere liggen in Eindhoven
Stond netjes naast GTA: Vice City...
Verwijderd
Je moet pakje nummer 713999 ofzo hebben. Boven de postvakken staan de nummers, je moet ergens in een hoek zijnKwartjuh schreef op 16 May 2003 @ 14:50:
Hm...was dx9... moest ik installeren... gaaf spel zeg, alle kritiek is overdreven... zit wel vast... in die postoffice... mission 'Got it'... moet ik nu die lift nemen? zo ja, hoe? Want ik kan nergens op drukken...
Dat is echt brak, heeft er niemand een andere oplossing, op fullscreen=0 na dan.Wildfire schreef op 16 May 2003 @ 13:53:
Zucht... oplossing van Infogrames op het "DEVICE NOT CREATED 2" probleem: deïnstalleer refreshrate-fixes.
Wow, da's pas een goede oplossing...
Verwijderd
ik heb net ENTER THE MATRIX hier liggen (vriend gekocht) maar nu heb ik hem geinstalleerd maar heb ik er geen geluid bij. tenminste heel soms bij sommige stukjes van de game. b.v. als er een autosave point komt hoor je dat wel maar de rest van het spel niet. ook heb ik heel even in het begin van het spel (dat ghost zijn wapens checked) wel kunnen horen maar daarna nix meer.
nu heb ik net ff het filetje install guide geopend en daar zag ik staan:
"The Enter The Matrix CD-ROM game requires Windows Media® Player 9 Series, available for download at http://www.microsoft.com."
is dit egt nodig om er geluid uit te krijgen of zijn er andere oplossingen?
verder is dit spel zoooooo kick dat ik nix meer aan mijn huiswerk zal doen deze dagen.
Verwijderd
Nou ja, ook goed
[ Voor 114% gewijzigd door KneoK op 16-05-2003 22:37 ]

PS. Ik heb even een trainer gebruikt anders word ik gekillt als ik met me vingers op die screenshots key douw.
[ Voor 9% gewijzigd door Bjk op 16-05-2003 19:56 ]
[ Voor 76% gewijzigd door Ligone op 16-05-2003 22:03 ]
Multiplayer? op PC.ign.com stond toch echt 1 playerVerwijderd schreef op 16 May 2003 @ 18:20:
heeft iemand al multiplayer gespeeld eigenlijk? Ik wou het zelf proberen maar de cheats werkten niet. Daarbij snap ik niet echt hoe je de hacking mode kan uitspelen
Ik ga maandag 26 mei (na mijn laatste examen natuurkunde
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Ik heb het spel al weer uitgespeeld.
Wat het hacken betreft: het enige verschil dat ik nu heb gezien is dat mijn PROG directory op de schijf van Trinity niet meer leeg is. Er staat nu een programma in SWORD.DSK. Dat heb ik geladen met TRAINING, en ik kreeg toen mooi een melding dat het zwaard geladen is. Nou, mooi, maar wat moet ik daar nu mee?
En het is me ook nog steeds niet duidelijk wat ik met het DECODE programma moet. "This program is used to decode messages from the real world." Maar ik zou niet weten welke messages?
Is het trouwens de moeite waard om het spel nu ook met Niobe uit te gaan spelen? Krijg je dan andere missies? Of is het enige verschil dat je zelf achter het stuur komt te zitten in race-levels?
Als je de multiplayer wilt spelen moet je de hacking mode uitspelen of de cheat gebruiken. (Maar dat wist je al). Om hem dan te spelen laad je een game, en op het scherm waar je het level selecteert ga je helemaal naar links. Dan krijg je een lijstje met multiplayer stages. Dat lijstje verschijnt overigens alleen maar als je meer dan één controller hebt aangesloten. (Bij de console versie in ieder geval. Hoe het bij de PC versie zit weet ik niet.)Verwijderd schreef op 16 mei 2003 @ 18:20:
heeft iemand al multiplayer gespeeld eigenlijk? Ik wou het zelf proberen maar de cheats werkten niet. Daarbij snap ik niet echt hoe je de hacking mode kan uitspelen
Maar van dat multiplayer moet je je niet teveel voorstellen. Het is gewoon een gevecht zoals je ze ook een paar keer in het spel tegenkomt, zoals tegen die Guardian of the Oracle (die Jap-met-zonnebril). Het is geen volwaardige multiplayer te noemen en daarom is het spel ook gewoon een 1-speler-game gedoopt.
The sentence below is true.
The sentence above is false.
en in windowed mode spelen gaat niet meer, als je in config file fullscreen 1 naar 0 veranderd en je start spel op, zet ie het dood leuk weer terug
tijd voor patch 2.0 dus
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
Voor meer screenies
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 00:26 ]
Ook op grafisch gebied vind ik 'm echt niet boeien ... (heb net de filmpjes van HL2 gezien, daarmee vergeleken is dit echt slecht.)
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Waar ligt dat ding?
Verwijderd
Controls zijn goed te doen (Wat ik niet had verw8).
Wel grappig dat ook in de Xbox versie een P4 reclame zit
http://www.atarisupport.c...thematrixdownloads_pc.asp
Wel meer hoor. Je komt ook NVidia banners, Samsung Billboards en nog andere dingen tegen.Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 10:41:
Ik heb het spel voor de Xbox gehaald, ik vind het echt een super game !!
Controls zijn goed te doen (Wat ik niet had verw8).
Wel grappig dat ook in de Xbox versie een P4 reclame zit
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Verwijderd
Speel je met Niobe of Ghost? Toen ik daar met Niobe kwam moest ik die ook hebben, maar ik kan me niet eens herinneren dat ik die heb opgepakt.Pyrus schreef op 17 mei 2003 @ 09:16:
Op het moment zit ik vast in 'The Airfield' gedeelte 'The bowels'. Ik moet ergens een gun met infra red scope oppakken, maar die zie ik nergens
Waar ligt dat ding?
En anders volg gewoon het pijltje op je scherm
Uiteindelijk draait het toch om het wegrennen voor een *****
nog steeds niet optimaal, maar wel beter
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
ja en het is ook heel fijn dat jeje instellingen weer mag veranderen.. want met zown patch wordt alles weer op default gezet..OxiMoron schreef op 17 May 2003 @ 11:58:
DIe patch voor de PC scheeld een hoop..
Maar is het verhaal met Ghost precies hetzelfde of iets anders?
De levels waarbij je opsplitst speel je dus in de rol van de ander. Ipv rijden, moet je schieten. Terwijl Niobe in het vliegtuig zit, zit Ghost nog op het airport, etc...Sjo schreef op 17 May 2003 @ 13:04:
Ik heb nu het spel met Niobe uitgespeeld, echt een heel gaaf spel.![]()
Maar is het verhaal met Ghost precies hetzelfde of iets anders?
Wat is er anders?OxiMoron schreef op 17 May 2003 @ 11:58:
DIe patch voor de PC scheeld een hoop..
Heb de patch al geinstalled, maar wacht nog op een andere 'patch'
Ik heb een PIII 866Mhz, 576mb sdram, Hercules 8500LE 64mb, WD307AA 30,7 GB 5400rpm Harde schijf, Hitachi DVD-rom speler (vraag me niet de speed, maar volgens mij genoeg)..
Ik wil 'm best kopen, maar straks draait ie niet. Iemand ervaring met een gelijkwaardig systeem??
Thx!
wijze woorden
10100111001
Ik ben zojuist hard afgemaakt
30m voor het managerskantoor kom ik 15 a 20 agenten (nee, geen agents) tegen, waarvan een deel met mp5.
De meesten blijven op een hoopje staan en ik kan achter een pilaar health regeneraten, een paar komen van de andere kant en moet ik neerknallen.
Ook het clubje agenten moet ik neerknallen, alleen, op gegeven moment is mijn munitie helemaal op... Dan maar handmatig 1 voor 1. Voordeel is wel dat als je met 1 aan het matten bent, de anderen niet schieten, maar heb je die ene dood dan beginnen ze weer.
Alleen die %#$#@^%$## camera gaat echt alle kanten uit, en dan ben ik kwijt waar die paal zit
@ hacking: ik heb precies 3 commando;s, help, exit en dir... Heel leuk dat er 3 mappen zijn, alleen heb ik geen CD oid om er in te komen

Rhàshan - Aditu Sunlock
Dat gevecht met die Agent is echt enorm geil
Daar heb je DIR voorPaul Nieuwkamp schreef op 17 May 2003 @ 14:21:
@ hacking: ik heb precies 3 commando;s, help, exit en dir... Heel leuk dat er 3 mappen zijn, alleen heb ik geen CD oid om er in te komen
Doe maar eens: DIR A:\TOOLS\
Dan krijg je een paar tooltjes waar je wat mee kan uithalen.
Je kan ook een B:\ unlocken door in te loggen (met LOGIN en als gebruikersnaam GUEST), dan kan je ook wapens droppen enzo. Lees het hierboven allemaal eens door, daar staat het allemaal al 10x
[ Voor 23% gewijzigd door Neejoh op 17-05-2003 14:52 ]
Verwijderd
bij mij is dat namelijk wel zo.
ik zal ff een paar screens maken.
is dit op te lossen?
Unhandeled exeception
error 0*80040707 description: dll function call crashed: ISRT.wait on dialog
setup will terminate .
Hij heeft de nieuwste detonator drivers en direct x9 installed , Windows XP home
G-force mx-400 , Athlon xp 1900.
Heb dit topic doorgespit maar kon niets vinden ook niet op
www.enterthematrixgame.com
Iemand een idee?
edit: blijf problemen houden, krijg spel er niet op ---> is orgineel
[ Voor 7% gewijzigd door Strikie op 18-05-2003 18:42 ]
::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race
JaVerwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 14:58:
is het ook bij jullie zo dan de willen van het vliegtuig en de auto's vierkant of 6 hoekig zijn?
bij mij is dat namelijk wel zo.
Hoeft niet.ik zal ff een paar screens maken.
Ja, het is al eerder langsgekomen. Kijk even een paar pagina's terug.is dit op te lossen?
Bij North Point zegt ie dat ik de muur cq ramen moet opblazen om eruit te komen, en er ligt dan wel een doos granaten, maar wat ik ook doe, Ghost wil die doos met granaten niet oppakken
Before me there were many, after me there will be none
gewoon doorslaanGalahad schreef op 17 mei 2003 @ 15:58:
Ik krijg die Agent maar niet uit het vliegtuig. De klep staat open en elke keer als ik hem er bijna uit heb, zie ik een shot van buiten het vliegtuig en de Agent wordt weer naar 'binnengezogen'. Hoe moet het?
zo heb ik t althans gedaan
Bier, Whiskey en Metal!!
ik was net ook in die missie ik heb geen 1 kogel gebruikt om die gasten of te maken alles met slaan en schoppen vooral die "er naar toe rennen focus indrukken en dan kick button schop" (met andere woorden de flying kick dusPaul Nieuwkamp schreef op 17 mei 2003 @ 14:21:
Zosas: Dat zou moeten werken. Op de doos staat: minimaal 800mhz, 1.2ghz aanbevolen. De rest is ruim voldoende. Let wel, je hebt 4.3 gb vrije ruimte nodig.
Ik ben zojuist hard afgemaaktIk heb het pakje, ik kom in de lobby, wil naar buiten, deuren dicht, de hele lobby afgeslacht (wel gaaf die palen, net als in The Matrix laten die platen erop los
), en moet naar het managerskantoor.
30m voor het managerskantoor kom ik 15 a 20 agenten (nee, geen agents) tegen, waarvan een deel met mp5.
knipje
ik had per ongeluk reboot ingetypt bij de hacking console :-/ alles kwijt
ik heb nog een paar probleempjes (liggen vast aan mezelf
VIEW B:\GUNS\MP5.IMG
maar dan gebeurt er niks
PLAY B:\FMV\0.FMV
doe dan wist ie alle tekst dus zeg maar CLS en dan staat er
Done playing fmv...
zoiets maar hij played helemaal niks
dus hoe moet ik die plaatjes enzo bekijken
weet je wat ik echt zielig vind dat rijden met de niobe (de eerste keer, weet niet of er een 2de keer komt hoop het niet) we rijden zo ik met mijn gun en wat al eerder is gezegd lijkt net of je op een grid zit echt shit en dan rost ze tegen een gebouw aan en dan staat de auto vast en kan niet meer weg moet ik weer helemaal overnieuw doen
heeft 1 van jullie al de codes uit de film gehaald elk bord op de snelweg in de film is een code voor in het spel
[ Voor 15% gewijzigd door Dark Lord op 17-05-2003 17:12 ]
10100111001
ik heb een P3 750 Mhz, nvidia geforce 256 32mb, 256mb ram nou en voorderest dvdrom etc. hardeschijf van 60GB en ik speel het spel op 1024x786 en het draait GOED! soms van die filmpjes tussendoor mischien niet zo super maar echt het spel draait goed en ziet er goed uit nergens last van!Zosas schreef op 17 May 2003 @ 13:25:
Kan iemand mij vertellen of EtM hier op draait?
Ik heb een PIII 866Mhz, 576mb sdram, Hercules 8500LE 64mb, WD307AA 30,7 GB 5400rpm Harde schijf, Hitachi DVD-rom speler (vraag me niet de speed, maar volgens mij genoeg)..
Ik wil 'm best kopen, maar straks draait ie niet. Iemand ervaring met een gelijkwaardig systeem??
Thx!
10100111001
maar dan gebeurt er niks
die dingen die je gebruikt hebt om erop te klimmen volgens mij..NG schreef op 17 May 2003 @ 17:29:
Grappig spelletje, maar ik zit nu vast. Ik moet, terwijl 2 andere rebels onder vuur liggen 3 anchors kapot maken? Het pijltje wat je de weg wijst, wijst steeds naar een koker toe in de muur, daar dropo ik dan maar een aantal granaten in, maar er gebeurt helemaal niets. Wat moet je precies kapotmaken?
tenminste.. daar heb ik wat grenades heen gegooit
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Wat je moet doen is boven op dat blok klimmen, waar die rare knuppel (
legaal of niet boeit niet?Neejoh schreef op 17 mei 2003 @ 17:30:
maar dan gebeurt er niksen als ik
Maazruh Neejoh, je moet de enter van het spel zelf gebruiken (van het toetsenbordje op het scherm.. deze gebruik je met jouw enter bij je numpad.. dus eerst ga je met je pijltjes naar die enter, en dan druk je op je 'numpad' enter.. dan werkt et wel !
Is you HD 7200rpm? De mijne nl. 5400rpm... scheelt toch een beetje.. maar als dat niet zo is, dan ga ik snel naar de winkelDark Lord schreef op 17 May 2003 @ 17:27:
[...]
ik heb een P3 750 Mhz, nvidia geforce 256 32mb, 256mb ram nou en voorderest dvdrom etc. hardeschijf van 60GB en ik speel het spel op 1024x786 en het draait GOED! soms van die filmpjes tussendoor mischien niet zo super maar echt het spel draait goed en ziet er goed uit nergens last van!
wijze woorden
De mijne is 15K rpm dus ik kan het je niet zeggen, maar als een spel TIJDENS het spelen nog vanalles moet laden is het niet goed geprogrammeerd. Ik denk dat je gewoon naar de winkel (euh, maandag dusZosas schreef op 17 May 2003 @ 17:41:
[...]
Is you HD 7200rpm? De mijne nl. 5400rpm... scheelt toch een beetje.. maar als dat niet zo is, dan ga ik snel naar de winkel
Ik heb net nog ff gespeeld, nu zonder guns, alleen maar raggen, maar het zijn er gewoon VEEL te veel, ik krijg geen kans te regeneraten, en ook het hacken wil niet. Ik ben voor bij die Big Distraction, maar ik heb letterlijk slechts exit, help en dir om mee te spelen. cd, system, tools, of die andere naam die dir geeft werken niet.
Rhàshan - Aditu Sunlock
sorry ik heb geen id hoe snel mijn schijf isZosas schreef op 17 May 2003 @ 17:41:
[...]
Is you HD 7200rpm? De mijne nl. 5400rpm... scheelt toch een beetje.. maar als dat niet zo is, dan ga ik snel naar de winkel
ik weet niet meer waar maar ik heb het password van virtual.exe ergens gevonden toen ik een command uitvoerdeNeejoh schreef op 17 mei 2003 @ 17:30:
maar dan gebeurt er niksen als ik
pass is: FROZENFISH
dan kan je er in
*EINDE*
maar bedankt ik zal het eens proberen met de enter van het spel
en niobe stond weer eens vast in een gebouw met de auto
[ Voor 4% gewijzigd door Dark Lord op 17-05-2003 18:49 ]
10100111001
ZMatrix download locatie
ZMatrix download locatie
ZMatrix download locatie
ZMatrix download locatie
Ops, niet helemaal goeie topic, maar komt hier wel bij de goeie mensen... naja
[ Voor 8% gewijzigd door UltimateB op 17-05-2003 18:55 . Reden: Ops, verkeerde topic? ]
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
De code die je hier ziet valt dan dus naar beneden.
[ Voor 16% gewijzigd door Neejoh op 17-05-2003 18:59 ]
cool ik heb hem nu ookUltimateb schreef op 17 May 2003 @ 18:54:
Misschien wel een leuke, matrix tekentjes die op je bureaublad verschijnen, blenden met je achtergrond. Als je screensaver actief word zal hij ook over windows en icoontes heen gaan. Leuk effect.
ZMatrix download locatie
ZMatrix download locatie
ZMatrix download locatie
ZMatrix download locatie
Ops, niet helemaal goeie topic, maar komt hier wel bij de goeie mensen... naja
edit: lol je kan de grote instellen
[ Voor 6% gewijzigd door Dark Lord op 17-05-2003 20:10 ]
10100111001
Welke tool heb je gebruikt om de taakbalk doorzichtig te krijgen?Neejoh schreef op 17 May 2003 @ 18:59:
Ik gebruik hem nu ook al een paar week (2 hooguit), en ziet er onwijs stoer uit.
[afbeelding]
Btw die achtergrond van Neo met ZMatrix en dan nog eens de soundtrack van The Matrix Reloaded erbij is pas stoer
hoe heb jij alles ingesteld in het programmaatje? want bij mij ziet het er niet zo cool uitNeejoh schreef op 17 May 2003 @ 18:59:
Ik gebruik hem nu ook al een paar week (2 hooguit), en ziet er onwijs stoer uit.
[afbeelding]
edit: bij mij word de achtergrond niet wit hij blijft die matrix code doen met zwart ertussen en Neo word niet goed zichtbaar tenminste je kan het wel een beetje zien maar hij is meer code dan mens
[ Voor 20% gewijzigd door Dark Lord op 17-05-2003 21:14 ]
10100111001
Dit topic is gesloten.