Het PLAY commando staat in B:\TOOLS. In de Xbox versie iig.
Maar ik heb hier nog niemand over DROP horen praten? Daar kun je ook een soort van cheat mee uitvoeren. Eerst bekijk je met VIEW de verschillende maps. Rechtsonder op zo'n map zie je dan een code staan. Vervolgens voer je die code in bij DROP, en op die plaats in de map list vanaf dan een wapen. (Die maps zijn uiteraard van de levels.) Dat is pas écht in de Matrix hacken.
Overigens heb ik de hacking mode uitgespeeld. Ik heb geen cheat codes gebruikt, maar ik heb nu wel de multiplayer mode geunlocked. Ik denk dat dat dus het hoofddoel van het hacken is.
Alleen die websites en die vage code snap ik ook nog niet.
-edit-
Ik lees net dat je ook verder kunt hacken naarmate je verder komt in het spel. Ik heb bijvoorbeeld nog niet het swordfight.dsk programmaatje... de directory waar die in zou moeten staan is nog leeg bij mij. Het programmaatje waarmee ik hem zou moeten kunnen laden heb ik echter al wel (van Trinity gehad). De hacking mode heb ik dus blijkbaar nog niet uitgespeeld. Ik ga dus nog eens verder spelen.
-einde edit-
Ik zit nu trouwens als Ghost vast in het level 'Abyss' (in de sewers). Daar moetje eerst een eind langs een muur omhoog lopen. Dan kom je uit bij een ladder, en wanneer je die opklimt hoor je "Ballard!" en moet je je vriend Ballard redden. Dat lukt nog wel (3 ventjes neerknallen). Maar als ik dan verder ga, en de volgende ladder opklim wordt Ballard opnieuw beschoten en is het game-over binnen 3 seconden.
Als ik bovenaan die tweede ladder even Focus indruk kan ik het rekken tot 6 seconden, maar ik kom er maar niet voorbij. Het lijkt wel of ik binnen die 3 seconden 10 ventjes neer moet snipen. Iemand een tip hoe ik hier voorbij kom? 
Hmm, het waren er maar twee. Ineens had ik ze...
[
Voor 63% gewijzigd door
Maniakje op 15-05-2003 19:50
]
The sentence below is true.
The sentence above is false.