Windows Server 2003 reclame

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.067 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Binnenkort (vanaf vrijdag 0:00 om precies te zijn) ziet de frontpage er een tijdje iets anders uit dan normaal:

Afbeeldingslocatie: http://arethusa.tweakers.net/~femme/screenshots/screenshot-msbg-klein.gif

Dit is geen fout of permanente wijziging maar een zogenaamde blend-ad (advertentie verwoven in de layout van de site). Een eenmalige actie die 24 uur duurt. We gaan dus niet onze eigen servers overzetten naar Windows of voortaan alleen nog maar nieuws over Microsoft posten. Informatie over het bannerbeleid van Tweakers.net is hier te vinden: Advertentiebeleid op Tweakers.net. Dit draadje kan gebruikt worden voor een discussie over deze banner of het beleid in het algemeen, maar:

Waarschuwing: ongefundeerde flames worden niet getoleerd (dat wil zeggen: zonder pardon verwijderd). Klagen mag, maar hou het beschaafd en redelijk.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Wouter Tinus schreef op 24 April 2003 @ 22:40:
We gaan dus niet onze eigen servers overzetten naar Windows of voortaan alleen nog maar nieuws over Microsoft posten.
Misschien moeten jullie wel na gaan denken over hoe dit zit met ogenschijnlijke objectiviteit die vrijwel wegvalt bij een in de layout verweven ad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Niks mis mee, vindt het een vernieuwend idee qua adverteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Kijk, dit voor dit soort advertenties zeg ik nou d:)b

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-06 11:22
En als je op het grijze gebied klikt word je doorverwezen naar de Microsoft site :? Of staat er ergens anders nog een banner :?
Dit vind ik overigens helemaal niet storend, als het maar niet op het witte gedeelte ooit komt ofzo, das erger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sybr_E-N
  • Laatst online: 07-06 13:37
Het heeft wel wat weg van sluikreclame van de tv/radio, het valt niet direct op maar is er wel.

Ik heb er niets op tegen, zo te zien is het ook aardig aangepast aan de lay-out van de frontpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Jullie zouden als jullie een ad moeten plaatsen voor AMD of Intel ook eens kunnen denken, aan het vullen van die lege socket linksbovenin met een processor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

heleboel mis mee juist.

Dit wekt veel teveel de indruk in je site + content verweven te zijn.

Zelfs bij een big-ad is het duidelijk ad.
Nu lijkt het verdorie wel je standaard background.

Nee, ik ben hier niet echt blij mee.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42791

Great. Ik vind het zo gek nog niet. Veel beter dan zware animaties die over de content van de site vallen ;) Tweakahs moet gewoon poen verdienen, dus ik vind dat mensen niet te principieel moeten doen. Money makes the world go round, dus ook t.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Heb ik totaal geen problemen mee. Zolang het netjes van tevoren gemeld word en het is geen flash en/of kleurenfestijn is het niet erg. Netjes van je om het te melden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online
Over de objectiviteit van het nieuws: die blijft uiteraard gehandhaafd. Dit kunnen we alleen maar beloven, maar natuurlijk nooit glashard bewijzen. Iets als een redactiestatuut zou misschien kunnen bijdragen aan de geloofwaardigheid van zo'n claim, daar zal ik eens over na gaan denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:10
Leuk, ziet er een stuk beter uit dan zo'n skyscraper moet ik zeggen. Maar ik zal 'm niet zien met m'n 800*600 en t.net abbo :+
Klein stukkie tekst ("advertentie") bovenin die blend-ad zal voor een stuk minder gezeur zorgen. hè backslash32? ;)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.T.
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-05 12:09

T.T.

Sowieso

Ik vind het een orgineel idee om een ad op deze manier te plaatsten. Backslash32 heeft natuurlijk wel een punt dat het altijd duidelijk zou moeten zijn wat reclame is en wat inhoud is. Deze grens vervaagt echter niet alleen in dit geval, maar die trant zie je overal. Wat dacht je van betaalde links in zoekmachines enz? Lang niet altijd duidelijk dat ze betaald zijn :/
Wouter Tinus schreef op 24 April 2003 @ 23:09:
Over de objectiviteit van het nieuws: die blijft uiteraard gehandhaafd. Dit kunnen we alleen maar beloven, maar natuurlijk nooit glashard bewijzen. Iets als een redactiestatuut zou misschien kunnen bijdragen aan de geloofwaardigheid van zo'n claim, daar zal ik eens over na gaan denken.
Objectiviteit maak ik me geen zorgen over, heb volste vertrouwen in de Tweakers.net crew. Het reactie-systeem maakt het bovendien mogelijk om, als je twijfels hebt over de objectiviteit, daarover te discussiëren.
Ik submit iig niet met een bepaalde voorkeur voor Linux/Microsoft oid, submit gewoon wat me leuk/interessant lijkt. Als het goed is staat de queue weer redelijk vol :+

offtopic:
Wouter, heb jij Femme's login-gegevens gejat, of heeft Femme het screenshot genomen? ;)

* T.T. drukt de stopwatch in tot de eerste topics verschijnen met als titels "HELP HELP TWEAKERS GEHAXORED DOOR BILL GATES" :)

[ Voor 16% gewijzigd door T.T. op 24-04-2003 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online
offtopic:
Ik heb Femme's screenshot gejat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Anoniem: 42791 schreef op 24 april 2003 @ 22:57:
Tweakahs moet gewoon poen verdienen, dus ik vind dat mensen niet te principieel moeten doen. Money makes the world go round, dus ook t.net.
Rubenski, ik ben vrij duidelijk dacht ik, dat ik niet tegen geld verdienen dmv ads ben.
Als het maar herkenbaar als ad is.
NitroX_infinity schreef op 24 april 2003 @ 23:23:
Klein stukkie tekst ("advertentie") bovenin die blend-ad zal voor een stuk minder gezeur zorgen. hè backslash32? ;)
T.T. schreef op 24 april 2003 @ 23:37:
Ik vind het een orgineel idee om een ad op deze manier te plaatsten. Backslash32 heeft natuurlijk wel een punt dat het altijd duidelijk zou moeten zijn wat reclame is en wat inhoud is. Deze grens vervaagt echter niet alleen in dit geval, maar die trand zie je overal. Wat dacht je van betaalde links in zoekmachines enz? Lang niet altijd duidelijk dat ze betaald zijn :/
Dat bedoel ik dus :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lief Adje
  • Laatst online: 23:13

Lief Adje

Love is in the air

Wouter Tinus schreef op 24 April 2003 @ 23:45:
offtopic:
Ik heb Femme's screenshot gejat ;)
hee dat heb ik ook net gedaan ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/4608/full.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door Lief Adje op 24-04-2003 23:52 ]

PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:03

WhiteDog

met zwarte hond

Als ik nou een Full Abo had gehad kreeg ik die background dan ook te zien :?
Ben mijn budget wat aan het berekenen en er is waarschijnlijk wel een plaatsje voor t.net ... maar dan wil ik geen reklame natuurlijk :Y)

Oh over de banner zelf: ik verwacht morgen wel een hoop "Linux beter dan MS" posts ter compensatie })

[ Voor 20% gewijzigd door WhiteDog op 24-04-2003 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiRePaTH
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-05 04:34

FiRePaTH

Xbox One - TheXS NL

Kijk, dit soort relclame vind ik echt veel beter! Zolang het grijs en niet storend blijft iig... :)

Trouwnens waneer gaat dat kut blok van orange tussen de nieuwsartikelen weg? Iedereen weet toch wel dat orange een klote bedrijf is! })
(j/k ik heb er zelf een abbo bij)

Intel Core i7 SandyBridge 2600k - Asrock z68 Extreme 4 - 8GB G.Skill Ripjaws XF3 2133Mhz Cas9 - EVGA GTX750Ti FTW ACX - Eizo FORIS 23" 1080p IPS FS2332 6TByte Raid-0 Array - 1Gigabit Broadcom Netlink - Creative X-Fi Titanium - DTS ||| Xbox One - TheXS NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39349

Hmm ..jullie klok loopt kwablijkelijk iets voor.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik vindt dit echt een verschrikkelijk foute actie; uiteraardt is Tweakers een commercieel bedrijf dat geld moet verdienen; maar dit soort acties keur ik absoluut af. Als die achtergrond zo variabel is dan moet er ook maar eens wat leuks mee gebeuren als DPC een overwinning heeft; of als er een superverbeterde kernel uitkomt oid :/

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

*insert topic*
HELP HELP TWEAKERS GEHAXORED DOOR BILL GATES

8)7

Lief_Adje: ff resizen wellicht?
[edit]
Tnx :)

[ Voor 8% gewijzigd door alt-92 op 24-04-2003 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyphOn
  • Laatst online: 21:54
Spider.007 schreef op 24 april 2003 @ 23:53:
Ik vindt dit echt een verschrikkelijk foute actie; uiteraardt is Tweakers een commercieel bedrijf dat geld moet verdienen; maar dit soort acties keur ik absoluut af. Als die achtergrond zo variabel is dan moet er ook maar eens wat leuks mee gebeuren als DPC een overwinning heeft; of als er een superverbeterde kernel uitkomt oid :/
Wees blij het is beter als die Orange banner :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82895

veelstevroeg :+ ik wou nog ff genieten van windowsvrijetweakers, maar ik ben telaat

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 82895 op 24-04-2003 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

SyphOn schreef op 24 april 2003 @ 23:54:
wees blij het is beter als die Orange banner :/
Die is tenminste duidelijk herkenbaar als Ad.
Dat kun je niet van deze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Spider.007 schreef op 24 april 2003 @ 23:53:
Kijk is op www.gamer.nl daar word de lay-out al maanden aangepast aan nieuwe games... (edit: vandaag blijkbaar net niet)

In hoeverre heeft t.net trouwens nog banden met gamer.nl ?

[ Voor 3% gewijzigd door WhiteDog op 24-04-2003 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Prima dat jullie veel sponsors krijgen en zo veel geld binnen kunnen slepen, maar ik heb een abonnement en zie op de achtergrond gewoon Server 2003 reclame. Hoort dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
Tis dan nog wel geen 0:00, maar ik vind het wel een heel originele "banner". Iig beter dan dat ding van Orange ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NEK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-06 13:02

NEK

Is wel leuk als eigen background op de pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RIVDSL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-01 13:01
Dacht eerst dat dit een nieuwe foutmelding was van microsoft. Overigens heb ik het nog geen 0.00

p4 1,7 ghz, gigabyte 8IE, 768 MB DDR, Leadtek Geforce2 64mb AGP tv-out, Western Digital 80 gb 7200 rpm 2mb cache, HP CD-Writer+ 8290 4x/4x/24x, NEC ND-1300A, Creative Inspire 5300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• senater
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

KaAzKoP schreef op 24 April 2003 @ 23:56:
Prima dat jullie veel sponsors krijgen en zo veel geld binnen kunnen slepen, maar ik heb een abonnement en zie op de achtergrond gewoon Server 2003 reclame. Hoort dat?
dat zullen ze nog wel moeten veranderen denk ik tenminste als ze beetje normaal om gaan met hun abbo leden :P

maar opzich wel goede oplossing maar vraag me af tot hoe ver tweakers gaat bv niet dat jullie fake linkjes gaan maken naar sponsor sites :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 13:24
Ach, Microsoft betaalt hier gewoon voor, ik vind dat het niets te maken heeft met objectiviteit. Voor hetzelfde geld staat er over een tijdje een ad van Apple of Red Hat.

Het is nu eenmaal een logisch geval van aanbieder zoekt doelgroep.

Ik vind dit veel minder vervelend als dat vreselijke orange ding, en al helemaal beter als popups of ads met geluid.

En over het integreren in de layout, dat vindt ik juist een prima oplossing. Op deze manier is het veel minder storend, vertrouwde tweakers kleuren. Stel je voor dat het een blauwe achtergrond zou zijn met de xp luna kleuren over de hele pagina heen ;)

[ Voor 27% gewijzigd door k7of9 op 25-04-2003 00:02 ]

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stubby
  • Laatst online: 21:08
Ik vind deze vorm van reclame zeker op het randje, een bezoeker zal zich toch gaan afvragen hoe het hier met de objectiviteit van de nieuwsberichten staat gesteld als ze zo'n achtergrond zien. Aan de andere kant is dit natuurlijk DUIZEND maal beter dan die herrie makende dutchtone (correct me if I'm wrong) reclame. MAN! ik ben nog nooit zo geschroken als toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/omgditzuigtzwaar.JPG

en als de plaatjes het niet doen kun je er nogmeer van genieten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Ik vind het wel een actie hoor! dacht eerst aan een hack,

ennuh, kgloof dat gamer.nl en t.net geen officiele banden meer hebben sinds de scheiding *snif* :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Anoniem: 82895 schreef op 25 april 2003 @ 00:00:
[afbeelding]

en als de plaatjes het niet doen kun je er nogmeer van genieten O-)
CRTL-F5 doet meestal wonderen :)

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Laatst online: 06-06 08:31

Chakotay

Lick here to continue

*even uitlogt om te bekijken*

Hm, het valt in ieder geval op op hoge resolutie :)

Aan de ene kant vind ik het best net gedaan, en zeker niet storend, aan de andere kant kan ik me voorstellen dat mensen die minder vaak op tnet komen en dit opeens zien gaan denken dat tweakers.net opeens helemaal pro-MS is...

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GiLeX schreef op 25 April 2003 @ 00:03:
[...]

CRTL-F5 doet meestal wonderen :)
Ja ik weet er alles van, ik heb vaak piccies/buttons die niet werken @ frontpage, zal wel aan mij liggen. Was gewoon LOL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ik vind het wel leuk.

weer eens wat anders; en niet zo storend als bijvoorbeeld die schreeuwende x-box reclame (waar ik overigens ook geen probleem mee had).

offtopic:
normaal reageer ik nooit in dit soort reclame-blaat topics, maar ik vond deze reclame wel goed.

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-06 22:12

boesOne

meuh

WinME schreef op 24 April 2003 @ 23:59:
Ik vind deze vorm van reclame zeker op het randje, een bezoeker zal zich toch gaan afvragen hoe het hier met de objectiviteit van de nieuwsberichten staat gesteld als ze zo'n achtergrond zien. Aan de andere kant is dit natuurlijk DUIZEND maal beter dan die herrie makende dutchtone (correct me if I'm wrong) reclame. MAN! ik ben nog nooit zo geschroken als toen.
Zit je met je phoenix browser en linux naar je favo site te kijken waar lekker kritisch naar MS gekeken wordt door de bezoekers, blijkt het MS geld al doorgedrongen te zijn tot diep in de layout.. Zie dit op /. nog niet zo 1 2 3 gebeuren dudes..

Tis maar net wat voor rol je wil spelen in nieuwssiteland ..

Ik begrijp natuurlijk dat geld welkom is om de zaak draaiende te houden hiero, maar elke keuze die je maakt is politiek. Ergens vind ik dit nog dubieuzer dan de advertorial over de gatekeeper..

MS is slim.. if you cant beat them, bribe them...

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Di's nou reklame waar ik het mee eens kan zijn :). In tegenstelling tot die CPU-vretende flash banners.

Het heeft gewerkt overigens. Op IRC heeft iedereen het opeens over de achtergrond van t.net ;)

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

-boesOne- schreef op 25 april 2003 @ 00:08:
Zit je met je phoenix browser en linux naar je favo site te kijken waar lekker kritisch naar MS gekeken wordt door de bezoeker
Dus doordat deze ad er is, kan dat ineens niet meer :?
Wij krijgen het geld van webads hoor, niet van Microsoft direct, we zijn hun dus totaal niks verplicht.
blijkt het MS geld al doorgedrongen te zijn tot diep in de layout..
Nou wat diep :)
Zie dit op /. nog niet zo 1 2 3 gebeuren dudes..
En dat vind je vreemd :? /. is ook niet echt een plek waar MS altijd even objectief behandeld wordt... (zeg maar bijna nooit)
We zijn niet pro-MS, maar dat betekend niet dat we een advertisement van ze dan maar niet tonen... Als IBM zoiets als ad wilde doen en dat toevallig sterk linux georienteerd was, deden we het waarsch ook wel (onder de voorwaarden enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

[...]

Zit je met je phoenix browser en linux naar je favo site te kijken waar lekker kritisch naar MS gekeken wordt door de bezoekers, blijkt het MS geld al doorgedrongen te zijn tot diep in de layout.. Zie dit op /. nog niet zo 1 2 3 gebeuren dudes..

Ik begrijp natuurlijk dat geld welkom is om de zaak draaiende te houden hiero, maar elke keuze die je maakt is politiek. Ergens vind ik dit nog dubieuzer dan de advertorial over de gatekeeper..

My point exactly :) Ik vindt dit soort acties echt niet iets om erin te blijven houden :\

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon
  • Laatst online: 16:37

Leon

Rise Of The Robots

Met die reclame op de achtergrond heb ik geen problemen, je merkt er in ieder geval minder van dan van die stretch banners, flash banners, een die "schreeuw" banner van laatst. :)

Maar ik vind wel dat het reclame wat gematigd kan worden, Ik heb op dit moment de windows 2003 achtergrond reclame, de normale raclamebanner bovenaan de pagina, en tegelijk een grote vierkante orange banner midden in de frontpage :/

Kan die orange reclame niet wat kleiner, of anders net zoiets als bij anandtech en andere sites :? (Meerdere kleinere advertenties)

Eeuwige n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

ik net zo WTF, wat krijgen we nou snel ff zoeken, toen kwam ik hier :P, maar ik vind het een goed rustig.. ide van reclame :P btw heb je dit ook met een abbo?

offtopic,

Goede TIP van MS ik ben hem gelijk aan het downloaden :X ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Qorne op 25-04-2003 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ra5a
  • Niet online

Ra5a

L'Enfant terrible.

klik

deze vind ik wel iets jammer
maar die "blend add" vind ik wel leuk :)
misschien een idee om als optie te zetten bij de layout settings..?

dat je bv. je eigen images kan instellen

[ Voor 16% gewijzigd door Ra5a op 25-04-2003 00:27 ]

Imperfectionist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Qorne schreef op 25 April 2003 @ 00:21:
btw heb je dit ook met een abbo?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

oke na me vakantie maar 1 afsluiten dan :P wordt er gewoon tot verplicht ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online
Gebruikers met een Full Abo die hebben aangegeven geen banners te willen zien zouden de achtergrond niet moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Hmmm... Apart... Banners staan toch echt uit hier, maar ik zie die achtergrond wel... CTRL-refresh helpt ook niet?

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65266

Persoonlijk ben ik helemaal te vinden voor dit soort reclame. Het is absoluut niet storend en hindert je op geen enkele manier, tenzij in je eventuele anti-reclame-principes.
Dit in tegenstelling tot dat gigantisch reclameblok middenin de pagina. Gelukkig haalt mijn Norton Internetsecurity dat er naadloos uit, anders had ik er mij al mateloos aan geërgerd. Toen ik via een andere pc naar tweakers.net ging en dat blok zag staan was ik eigenlijk verbaasd dat men hier zo ver ging met reclame.

Aan de andere kant snap ik wel dat het voor nieuwe bezoekers wat vreemd moet overkomen als er een MS-logo in de achtergrond geïntegreerd is. Maar dat een doorwinterde tweaker, die de inhoud hier maar al te goed kent, er zich aan ergert, dat snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Ik vind dit een heel mooi idee, alleen wat al eerder vermeld is, het wekt wel de indruk dat er gebruik gemaakt wordt van het geadverteerde product.
Maar dit is zeker te preferen boven under/popups en andere reclame gein (zoals flash movies ed.) d:)b up :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Laatst online: 19:25

jep

In mozilla zie je die reclame niet, gek :?. Wel prima trouwens. Ondanks dat ik begrijp dat 't jullie geld opleverd vind ik het niet echt positief voor de uitstraling van Tweakers.net. Als ik aan Win2003 server denk denk ik niet direct aan tweakers.

Is er eigenlijk enige invloed op de reclame die op tweakers.net verschijnt, of bepaald webads dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Ik vind trouwens de kwaliteit van het achtergrondje wat tegenvallen, soms staat er gewoon 2003, bij sommige lijkt het meer op 20()3, en bij weer anderen is het meer 20O3... :P

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Inderdaad LOL typvout?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/gotad.gif

edit:
plaatje- ter verduidelijking onder elkaar geplaatst

[ Voor 75% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 25-04-2003 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Laatst online: 05-06 17:29
jep schreef op 25 April 2003 @ 00:39:
In mozilla zie je die reclame niet, gek :?. [...]
Ik heb hem hier in Mozilla, onder Linux notabene, wel. (Nou ja, had, squid doet z'n werk...)

Ik vind het ronduit slecht voor de uitstraling van t.net naar de "buitenwereld". Bij een banner, hoe erg ook, weet je dat het een banner is. Als ik nu als niet-TFF lezer, tweakers.net zou openen, zou ik denken dat de handel overgenomen is door Microsoft.

Maar ach, de hele discussie over banners lijkt mij al veel te vaak gevoerd. De sticky in TFF vind ik persoonlijk ronduit bedroevend. Maar het is jullie site en feessie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

MikeN schreef op 25 April 2003 @ 00:48:
[...]
Ik vind het ronduit slecht voor de uitstraling van t.net naar de "buitenwereld". Bij een banner, hoe erg ook, weet je dat het een banner is. Als ik nu als niet-TFF lezer, tweakers.net zou openen, zou ik denken dat de handel overgenomen is door Microsoft.

Maar ach, de hele discussie over banners lijkt mij al veel te vaak gevoerd. De sticky in TFF vind ik persoonlijk ronduit bedroevend. Maar het is jullie site en feessie...
Hier sluit ik me helemaal bij aan. Als ik voor 't eerst naar Tweakers.net zou surfen zou ik zeker weten denken dat het iets van Microsoft is, of ZWAAR win2k3 server minded is. Ik zou hier ook geen interesse meer in hebben.

Banners zijn inderdaad bekend, da's reclame. Dit is nu een deel van de website, ookal is 't voor een tijdje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Hm, ik heb even de banners weer aangezet, en het valt me op dat ik met een andere layout setting (kheb em standaard op blauw/grauw staan) geen Win2k3 background heb... Bugje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60780

Pheww, ik schrok me rot toen ik het zojuist zag :o. Ik begrijp niet dat ik zoveel replies in deze draad zie zo van "Hee, dit stoort me helemaal niet!" en "WOW, goede zaak zeg, veel beter dan banners!" et cetera. Nou, mij bevalt het allerminst :( Een banner, hoe flitsend ook, kun je altijd wel wegscrollen. Met deze soort reclame kun je nergens op je monitor kijken zonder dat je wordt afgeleid door die (Microsoft-)zeut. Gelukkig is het slechts voor 24 uur.

////Edit: en om me even bij een paar bovenstaande replies aan te sluiten: ik vind het ook stuitend dat de reclame in de huisstijl van tweakers.net is geplaatst. Zo wordt de indruk gewekt dat tweakers.net een sterke affiniteit heeft met het aangeprezen product. Dat kan toch niet juist zijn?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 60780 op 25-04-2003 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
[...]

Zit je met je phoenix browser en linux naar je favo site te kijken waar lekker kritisch naar MS gekeken wordt door de bezoekers, blijkt het MS geld al doorgedrongen te zijn tot diep in de layout..
Wat moet tweakers dan? Reclame inkomsten van MS weigeren wegens principiele overwegingen? (als die uberhaupt zouden bestaan bij de crew)

Overigens denk ik dat op tweakers niet meer kritisch gekeken wordt als op andere sites. Zeiken over MS das iets anders dan gefundeerde kritiek geven

Dit post ik overigens ook in Phoenix :)
Zie dit op /. nog niet zo 1 2 3 gebeuren dudes..
Goh, en waarom zou dat zijn? Omdat /. linux-minded is misschien? Wanneer zij zouden weigeren een dergelijke MS ad te plaatsen, is dat dan niet net zo goed een subjectieve beslissing? Kortom, je spreekt jezelf nogal tegen.
Als je om dit soort redenen de ad niet zou plaatsen maak je net zo goed een "politieke" keuze. Ik zie niet in wat dit met politiek te maken heeft hoor, omdat het MS is? Niet iedereen denkt altijd maar negatief over MS hoor. Dat jij dat (neem ik aan) denkt is prima, dat is jouw mening. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen hetzelfde denkt.

Als Red Hat een dergelijke advertentie had geplaatst op Tweakers? Hoor ik jou hier dan ook over politieke keuzes en objectiviteit?
Wat nou omkopen? En op welke manier heeft MS van Tweakers te winnen? Of ben je van mening dat Tweakers als geheel anti-MS is? Dat is dus niet zo.

Altijd maar dat gezever over het geld van MS. MS heeft geld ja, veel geld. En dat wenden ze aan om nog meer geld te verdienen. Commercieel bedrijf he. Sinds wanneer is dat een schande in de kapitalistische maatschappij waar ook jij elke dag aan deelneemt?

MS koopt niet om, zij kopen. Zij kopen advertentieruimte. Net zo goed als Intel, AMD, IBM, HP, Compaq of Sun dat zouden kunnen doen. Dat heeft niets met duistere praktijken te maken.

[ Voor 6% gewijzigd door k7of9 op 25-04-2003 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-06 10:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Anoniem: 19894 schreef op 25 april 2003 @ 00:47:
Inderdaad LOL typvout?

[afbeelding]

edit:
plaatje- ter verduidelijking onder elkaar geplaatst
Microsoft heeft dat zo aangeleverd. Dat het plaatje niet netjes tiled was mij ook al opgevallen. De kwaliteit had wat beter gekund als het op een groter formaat was aangeleverd zodat de randen rond de tekst netjes met de achtergrondkleur geanti-aliased hadden kunnen worden (nu was het origineel een plaatje in dit formaat op een witte achtergrond met het logo in kleur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

k7of9 schreef op 25 april 2003 @ 00:57:
[...]
MS koopt niet om, zij kopen. Zij kopen advertentieruimte. Net zo goed als Intel, AMD, IBM, HP, Compaq of Sun dat zouden kunnen doen. Dat heeft niets met duistere praktijken te maken.
Het is maar net wat je onder advertentieruimte verstaat he? Ik zie op 1600x1200 wel érg veel logo'tjes. Storend en slecht voor de uitstraling, zoals ik al zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

heb namelijk geen bezwaar tegen welke reclame dan ook (flash/tekst e.d) en van wie (microsoft/ andere linux distro, amd/ intel) zolang het geen POPUPS zijn. Wat ik wel belangrijk is dat de kern/inhoud van de webpage goed en duidelijk naar voren komt. En ander belangrijke factor is dat de pag. snel wordt geladen.

Effe ter vergelijking:

T.net pagina met die orange ad : krijg eerst volledige pagina en daarna kom die ad en verschuift die headlines naar beneden. Dus nog paar seconden later met laden en opnieuw renderen.

Pagina van Tom's hardware zit ook vol met ad (midden flash en zijkant tekst). het laden hiervan gaat vrijwel snel en er wordt niet geschoven met layout/ inhoud.

BTW: er moet toch geld verdient worden ;)

[ Voor 5% gewijzigd door GrittyKitty op 25-04-2003 01:09 ]

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
jep schreef op 25 April 2003 @ 01:02:
[...]

Het is maar net wat je onder advertentieruimte verstaat he? Ik zie op 1600x1200 wel érg veel logo'tjes. Storend en slecht voor de uitstraling, zoals ik al zei.
Mjah goed, over de uitvoering ervan kunnen de meningen uiteenlopen. Ik zie het ook liever niet. Het liefst zie ik geen enkele ad. Maar dat is nu eenmaal nodig voor het voortbestaan. Dan heb ik liever zoiets als dit op de achtergrond dan een animated ad van orange die door de content heen staat.

Maar het gaat mij meer om de type bezwaren die worden aangedragen. Bezwaren die niet zozeer te maken hebben met de uitvoering van de ad, maar bezwaren over wie de advertentieruimte koopt. Ik vind dat gewoon niet relevant, wat mij betreft staat de achtergrond morgen vol met tux :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Laatst online: 05-06 10:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik zie op 1600x1200 wel érg veel logo'tjes. Storend en slecht voor de uitstraling, zoals ik al zei.
Het lijkt me dat je je window dan op 800 pixels breed hebt gesized...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep

jep

k7of9 schreef op 25 April 2003 @ 01:12:
[...]
Maar het gaat mij meer om de type bezwaren die worden aangedragen. Bezwaren die niet zozeer te maken hebben met de uitvoering van de ad, maar bezwaren over wie de advertentieruimte koopt. Ik vind dat gewoon niet relevant, wat mij betreft staat de achtergrond morgen vol met tux :)
Wat mij betreft niet. Da's ook niet goed voor de objectiviteit als 't net lijkt alsof 't er bij hoort :). Da's wel de bedoeling van deze advertentie-methode, neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Femme schreef op 25 april 2003 @ 01:00:
[...]

Microsoft heeft dat zo aangeleverd. Dat het plaatje niet netjes tiled was mij ook al opgevallen...
Niet alleen slechte tile, maar ook dus vreemde letter/cijfer gebruik.
Op z'n minst slordig van de PR? afdeling van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
sdomburg schreef op 24 April 2003 @ 22:43:
[...]

Misschien moeten jullie wel na gaan denken over hoe dit zit met ogenschijnlijke objectiviteit die vrijwel wegvalt bij een in de layout verweven ad...
Dat is precies wat ik dacht toen ik het net voor het eerst zo zag.

Banners ok, maar dit gaat imho echt te ver.
Ik denk echt dat Tweakers eens goed moet nadenken over waar de grenzen liggen. Nu zelfs de background al wordt verkocht.. De flash-banner die er door heen komt (dat ventje) is ook zwaar irritant. Ik denk dat Tweakers.net een duidelijk banner-beleid moet uitzetten waarin ze bepalen wat ze doen, en dat is het dan ook.

Ik denk dat dit averechts werkt
- De geloofwaardigheid van Tweakers.net gaat zo hard achteruit
- De banners wekken irritatie, wat voor zowel Tweakers als de adverteerder vervelend is.

[ Voor 46% gewijzigd door SvMp op 25-04-2003 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Laatst online: 23:20

GaMbiNo

1337

edit...foutje :X

[ Voor 97% gewijzigd door GaMbiNo op 25-04-2003 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Laatst online: 23:20

GaMbiNo

1337

[...]

_/-\o_ Hier sluit ik mij helemaal bij aan.
My thoughts exactly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Ik heb me eigenlijk nog nooit gestoord aan banners op de T.net frontpage. Soms ging er wel eens iets mis waardoor er toch een popbanner kwam, maar dat was niet de schuld van T.net.

Deze actie vind ik echter minder geslaagd en vooral erg storend.
Waarom?
-'sluikreclame', de achtergrond met windows server 2003
-Popup die ook nogeens gezellig meescrollt met de website en het halve beeld (mozilla, 1152x864) in beslag neemt.

Gelukkig is het een actie van 24 uur en wordt T.net waarschijnlijk een stuk rijker ervan :P

edit:
Kreeg nu weer een gigantische (brede) casema/wanadoo banner, ook weer zo eentje die vrolijk meescrolled, is dat vanaf nu normaal?

[ Voor 14% gewijzigd door Kanarie op 25-04-2003 02:08 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Niet online
THW Arie schreef op 25 April 2003 @ 02:00:
-'sluikreclame', de achtergrond met windows server 2003
-Popup die ook nogeens gezellig meescrollt met de website en het halve beeld (mozilla, 1152x864) in beslag neemt.
sluikreclame?
het is toch bedoeld als reclame 8)7

Die popup is inderdaad zeer irritant.
De achtergrond daarintegen vind ik een goede manier van reclame maken, al ben ik het ook eens met de punten die svdmeer hierboven noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-03 20:39

Hagar

Diabootic

[...]
Ja daar ben ik het mee eens.
Banners zijn een noodzakelijk kwaad maar hierbij is het dus niet echt duidelijk dat het om een reclame gaat. Op deze manier lijkt het er meer op dat t.net MS als hoofdsponser heeft oid.

't is dat ik op zoek ben gegaan naar een topic hierover maar anders had ik toch echt gedacht dat tnet een nieuwe sponser zou hebben.

Nu ook zonder stropdas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen Rosdorff
  • Niet online
MikeN schreef op 25 april 2003 @ 00:48:
Nog een stem voor dit standpunt

[ Voor 6% gewijzigd door Coen Rosdorff op 25-04-2003 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Femme schreef op 25 April 2003 @ 01:00:
Microsoft heeft dat zo aangeleverd. Dat het plaatje niet netjes tiled was mij ook al opgevallen. De kwaliteit had wat beter gekund als het op een groter formaat was aangeleverd zodat de randen rond de tekst netjes met de achtergrondkleur geanti-aliased hadden kunnen worden (nu was het origineel een plaatje in dit formaat op een witte achtergrond met het logo in kleur).
Dit meen je toch niet he?

Dus je mag ook nog eens zelf lopen fröbelen met aangeleverd reclame-materiaal om het überhaupt presentabel (sic) in je layout te verwerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pres_lincoln
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-06 21:32
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~j.swinkels/freaking.jpg

Als ik een site open die me zo verwelkomt dan is het al gelijk <alt> <F4>
Maar ja, ik kom al een tijdje op t.net voor de meuktracker etc. dan neem ik het commerciële maar voor lief, want 't kan tegenwoordig niet anders meer schijnbaar... Maar leuk is anders imho.. btw, die achtergrond van M$ server viel me al na 0,1 seconde op van wat zie ik hier nou toch.. Yup, weer die freaking commerce dus.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ik had die banner onderaan ook; maar bij mij bleef ie keurig onderin beeld hangen, en tegen de tijd dat ik daar was met lezen, ging ie weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ma9ma
  • Laatst online: 23:36

ma9ma

MoDiMiDoFrSaSo

Ik heb me enorm lopen opwinden over deze reclame (background en flash), inderdaad zoals iemand het al eerder zei, als ik voor het eerst op zo'n site kom ben ik weg. Het is dat ik wat langer op tweakers kom. Dus ik zat bij mezelf te denken, dan maar een abootje nemen, ben je daar ook van af. Nu lees ik dus dat zelfs als je een abo hebt je die background nog steedst ziet ? Als ik een abo neem zou ik het prijs stellen om helemaal geen reclame te zien. Ik hoef zeker niet te vertellen dat ik die achtergrond wel heel ver vind gaan wat betreft reclame.

Fünf auf der nach oben offenen Richterskala

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 05-06 07:00

Daniel

Kapitein NCC-1701
Bij een Full abo zie je de achtergrond niet.
Ik zie trouwens dat de achtergrond op alle pagina's staat...da's niet de bedoeling: hij hoort alleen op de homepage te verschijnen.

En voor overige: ik weet natuurlijk ook wel dat het ver gaat om een logo zo in je layout op te nemen. Maar anderszijds: het is erg tijdelijk, het knippert niet, maakt geen geluid en eet geen CPU-tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitpicker
  • Laatst online: 12-01 14:28

nitpicker

uNF

Het lijkt er bijna op dat tweakers.net TE populair is geworden.. en door zo veel mogelijk reclame zooi erop te gooien hopen ze dat iedereen abonnee word?

Het is net een 'foute' site aan het worden.. tis dat er (bijna) nooit een pop-up tussen zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik heb een abo, maar zie die achtergrond toch echt niet hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 22:59
Daniel schreef op 25 April 2003 @ 08:17:
Maar anderszijds: het is erg tijdelijk, het knippert niet, maakt geen geluid en eet geen CPU-tijd.
Nou, dat klopt toch niet helemaal hoor.

Ik heb een T.net Full abbo, maar wou toch even de banners zien, dus ik logde uit.
Kreeg ik deze te zien:

Afbeeldingslocatie: http://www.pino.nu/images/tnet_ad.jpg

Maakt geluid en knippert.

Niet dat ik er normaal gesproken last van heb, want ik zie geen banners.
En dus het kan me weinig schelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online
Dat is een hele andere campagne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het met MikeN eens ben. Nu vind ik reclame an sich al irritant - alhoewel ik de noodzaak begrijp! - maar om te zien dat alles waar ik persoonlijk voor sta totaal omvergelopen wordt door reclame van hetgeen mij het meest tegen de borst stuit... vind ik echt tenenkrommend. Nu ben ik maar al te goed op de hoogte van jullie policy met betrekking tot omzeilen van reclame... maar elke keer als ik denk dat we alles gehad hebben, komt er weer wat nieuws uit de spreekwoordelijke trein gestapt. Wat jullie met bannerblockers doen, moeten jullie helemaal zelf weten - 't is jullie site en jullie feestje - maar ik begin wel steeds meer begrip/sympathie te krijgen voor mensen die dingen als junkbuster e.d. gebruiken. Ik had een half jaar terug nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar het begint echt vervelende vormen aan te nemen. En wat voor commerciële reden er ook achter zit - die ik dan op zich ook wel weer snap -, daar koopt de bezoeker helemaal niks voor.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Laatst online: 26-05 15:17

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

Ik vind het niks.
Wanneer je de lay-out nou alleen op de pagina's met Microsoft nieuws zou doen, alla. Maar nu...
Dus wat voor bedrijf dit later ook zo bij tweakers.net wil, voor mij mogen jullie al die mensen direct weer de deur wijzen (of de deur uit laten gaan met de rekening van een normale ad).

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-05 14:55

Remy

I usually get 100% accuracy

Hmm, voor een 24-uurs actie vind ik het best. Stoort totaal niet, en is nog altijd beter dan die schreeeuwende dude in die post van Phantom. Eerste keer dat ik die tegenkwam kreeg ik zowat een hartaanval. Ik zeur verder NIET op het bannerbeleid, want ik weet hoe belangrijk reclame-inkomsten zijn voor T.net. Als 'gast' heb je daar verder weinig mee te maken vind ik :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36461

Is de noot zo groot dat dit allemaal moet ?? 5 banners/sponcers op een pagina ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Laatst online: 06-06 18:42

LauPro

Prof Mierenneuke®

Het feit dat er nu zo over wordt gebabbeld geeft wel aan dat deze reclame uiterst effectief is: je denk er over na ;).

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Over nagedacht, tja, dat wel ja, maar als je denkt dat ik ooit iets op Windows of wat voor proprietary operating system ga draaien, dan heb je een heel verkeerd beeld van mij.
En ik weet niet of een negatieve associatie nou zo'n goeie reclame is.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Mijn reactie op de frontpage:
Het begint hier idd steeds commerciëler te worden. Het komt het beeld van een onafhankelijk en objectief tweakers.net niet ten goede... :(

Als je maar genoeg poen mee neemt dan is alles mogelijk blijkt wel weer... ben benieuws of er nog getweakte benchmarks komen ;)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

O my god... Tweakers schiet echt te ver door met hun €€€ tekens in hun ogen imo... What's next? Als je geen abo hebt irritante popups? of elke keer dat je ergens klikt een andere banner recht in je face?

Leuk voor Microsoft dat ze server 2k3 willlen promoten, maar dat t.net zich hier voor leent vind ik echt jukkie.

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Daniel schreef op 25 April 2003 @ 08:17:
Bij een Full abo zie je de achtergrond niet.
Met een Extra abbo ook niet trouwens. :)

Ik heb een extra abbo, layout veranderd en anders achtergrond kleurtje en ik zie geen logo's

En ik test het nu net even, dit ligt dus echt aan de achtergrond kleur die ik gebruik. Ik heb namelijk een blauwe achtergrond, als ik deze weer op beige zet dan zie ik wel de logo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

LauPro schreef op 25 april 2003 @ 08:33:
Het feit dat er nu zo over wordt gebabbeld geeft wel aan dat deze reclame uiterst effectief is: je denk er over na ;).
Ja, voor microsoft wel ja, voor tweakers.net waarschijnlijk minder. Het beeld dat ik bij tweakers.net had was objectief en onafhankelijk.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26362

1 woord...

Verschrikkelijk.....

Waar gaat dit heen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-05 09:01

Basszje

Reisvaap!]

Woei ik begrijp dat de mensen die kritiek hebben al een abo hebben of anders zelf de bandbreedte gaan betalen :?

Ik vind al die reclame ook kut hoor, maar ja wat moet dat moet helaas maar voor een site als dit ( qua grootte e.d. ) .

Belangrijkste blijft dat er nevernooit niet aan de content gemorreld gaat worden van nieuwsposts zelf, dat zou echt stuitend zijn en is zeker geen uitzondering in media land. Als je kijkt alleen al naar al die semi-serieuze redactie artikelen die gewoon botweg reclame blijken te zijn ( of het hele blad :X ) . Zolang dat niet gebeurd vind ik dit soort actie nog wel toleerbaar.

En het vreet tenminste niet mijn cpu tijd weg

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:17

dawuss

gadgeteer

Het werkt in ieder geval zeker, want het eerste wat ik dacht toen ik de FP zag was: WTF :? T.net hokt met Microsoft?
Maar dit topic was snel gevonden :)
Slim idee, maar het komt wel een beetje vreemd over voor first-time bezoekers. Zolang de achtergrond in de zelfde stijl blijft als de 'originele' interface, kan ik me er niet druk over maken :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog

WhiteDog

met zwarte hond

Femme ik heb de oplossing! Zet die scyscrapers op GoT aan de LINKERKANT van het scherm! Zo overlappen ze de lay-out niet! *kijkt lief*

[img verwijdert : plaatje gaf iets anders aan dan het zou moeten]

[ Voor 41% gewijzigd door Reacher op 25-04-2003 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933

What's next? Gratis trial CD's van het nieuwste MS 200x OS, bij het afsluiten van een abonnement bij T.net? T.net gaat draaien op Windows 2003?

* Anoniem: 55933 komt in ieder geval 24 uur niet meer op de FP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Laatst online: 06-06 15:57
Ik vind het veel te druk worden zo. Vooral onder het menu aan de linkerkant is dat Microsoft gedoe absoluut niet mooi.

Hier had ik een skycraper toch mooier gevonden, en dan niet zo'n irritante van X-Box die geluid maakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

JvS

Ik heb hem zelf ook

Waar denk je? Regelrecht de afgrond in he? Dat is nu het nieuwe doel geworden namelijk.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LauPro
  • Laatst online: 06-06 18:42

LauPro

Prof Mierenneuke®

Anoniem: 55933 schreef op 25 april 2003 @ 08:57:
What's next? Gratis trial CD's van het nieuwste MS 200x OS, bij het afsluiten van een abonnement bij T.net? T.net gaat draaien op Windows 2003?

* LauPro komt in ieder geval 24 uur niet meer op de FP...
Die gratis Cd's zou ik dan voor elke Tweaker doen trouwens.

He, wat is dat nu, bij mij zit er een Microsoftlogo op het socket linksboven nu :?.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.