w000t dixons had h`m en wilde h`m nog verkopen aan mij ook 
Sjaak in da house
Sjaak in da house
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 50% gewijzigd door Crysania op 03-07-2003 20:20 ]
Verwijderd
net alsof je van niveau kan kan spreken op lvl 1,2....THE_CR0SS schreef op 03 July 2003 @ 18:53:
woei, ik ben ranked
na 1 potje RT spelenben ik heel ROC niet geweest
[edit]
nu 4win -2loss RT, soms toch nog wel N00B allies, maar niveau is wel beter als in ROC op level 1,2
woei, al level 3, nog 20XP voor level 4
[20:23:38] <BraCo2> alsof je sowiezo over niveau kan spreken op lvl 1-2Verwijderd schreef op 03 July 2003 @ 20:25:
[...]
net alsof je van niveau kan kan spreken op lvl 1,2....
Do I hear an echo in here?Shagura schreef op 03 July 2003 @ 20:27:
[...]
[20:23:38] <BraCo2> alsof je sowiezo over niveau kan spreken op lvl 1-2
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
Mooizo, morgen even halen en aan de ladder gaan beginnen ....Mystic_X schreef op 03 juli 2003 @ 21:00:
Ik liep vandaag door de stad te sjokken en onze dixons verkocht hem , ik heb dus ook maar 1 gehaald
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 21:39 ]
Verwijderd
Hebben ze volgens mij al altijd ...
hier hebben ze overal weer zo'n kleine doosVerwijderd schreef op 03 July 2003 @ 21:43:
[...]
Hebben ze volgens mij al altijd ...![]()
ps. screenie van de tft-box:
http://www.wclegacy.com/images/war3/FT_box_large.jpg
Godfather Bodybuilding topic reeks
Verwijderd
Statues zijn inderdaad erg goed... Maar Necromancers? Alle rassen hebben nu goede anti-magic, ookal kan je geen WON's meer kopen tegen de skellies. Zie niet echt in wat voor problemen je met ze kan hebben, ik gebruik zelf bijna geen necromancers, liever bansheesRody schreef op 03 July 2003 @ 23:30:
ja ik heb hem dus ook gekocht vandaag. eerste paar potjes was super erg wennen. 2 wins en 1 loss is als rank 20 ofzo(met 3 vs 3 AT)
nog wat oefenen moet ik.
1e Stelling:
Ik vind de Undead overpowered. ik vond ze al lame met hun necro's maar nu hebben ze ook nog die statues erbij
[ Voor 6% gewijzigd door Shagura op 04-07-2003 10:59 ]
MrJ schreef op 04 July 2003 @ 10:38:
"Your Amazon.co.uk order has dispatched' blablabla
Iedereen in NL heeft hem al, en ik zit nog te wachten op m'n zending uit e UK...
Vroegah kwamen de UK/US versies vaak 1 a 2 weken eerder uit dan de rest van Europa met als gevolg dat ik hem dus 0,5 a 1,5 week eerder had dan de rest.Jaguar645 schreef op 04 July 2003 @ 11:17:
[...]
leuk he in buitenland bestellen
![]()
ik heb net de enigste exemplaar die in dit dorp is gereserveerd. oftewel ik heb em en al die andere wc3 bois hier missen em nu(sowwy rev
)
Verwijderd
JOU KRIJG IK NOG WEL
Verwijderd
Dat soort dingen gaan niet zo snelVerwijderd schreef op 04 July 2003 @ 15:06:
[...]
JOU KRIJG IK NOG WEL
hmm, dan kruip ik nog maar even achter morrowind ofzo
zijn de eerste GoT clans al gevormd? neen zeker?
[ Voor 11% gewijzigd door PromWarMachine op 04-07-2003 16:58 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 04 July 2003 @ 17:14:
Een paar pagina's terug staan nog wel screenshots over de registry settings enzo... beetje bladeren.
Volgende keer blijf je van lieve ReV af!Jaguar645 schreef op 04 July 2003 @ 11:17:
[...]
leuk he in buitenland bestellen
![]()
ik heb net de enigste exemplaar die in dit dorp is gereserveerd. oftewel ik heb em en al die andere wc3 bois hier missen em nu(sowwy rev
)
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Upke dupke op 04-07-2003 18:11 ]
In hun aars rapen ^^MariahCareyLover schreef op 04 July 2003 @ 18:14:
kort vraagje: wat is er tegen mass mountain giants te doen?
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Ranged units met high armor meat shield.MariahCareyLover schreef op 04 July 2003 @ 18:14:
kort vraagje: wat is er tegen mass mountain giants te doen?
Verwijderd
Als ie nou geen andere units heeft? en met foodcap van 100 aan Mountain Giants komt aanzetten?Darkvater schreef op 04 July 2003 @ 18:32:
[...]
In hun aars rapen ^^
In principe gewoon ignoren en andere units aanvallen. Op het eind maak je ze af. Simpel
dan had je hem eerder aan moeten vallenVerwijderd schreef op 04 July 2003 @ 19:22:
[...]
Als ie nou geen andere units heeft? en met foodcap van 100 aan Mountain Giants komt aanzetten?
[ Voor 4% gewijzigd door Crysania op 04-07-2003 19:26 ]
Verwijderd
Yesh clanDeX schreef op 04 juli 2003 @ 16:03:
ToG?
Tweakers o' Gosu
oGT?
oh Gosu Tweakers
Of gewoon de Yesh clan
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2003 20:48 ]
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
naga is te overpowerd als je hen kan spelen. parasite is echt te evil, en de normal melee gasten zijn ook te sterk voor wat ze kunnen. totally unbalanced.Jaded schreef op 04 July 2003 @ 21:34:
* Jaded heeft hem vanmiddag snel nog even bij e-plaza gehaald. Ik vind de Naga wel wat tegenvallen...
[ Voor 25% gewijzigd door Brickman op 05-07-2003 00:11 ]
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Ranged unitsVerwijderd schreef op 04 July 2003 @ 19:22:
[...]
Als ie nou geen andere units heeft? en met foodcap van 100 aan Mountain Giants komt aanzetten?
Verwijderd
Mountain Giants zijn vaak wel immume to magic, daar is een upgrade voor die mensen nogal vaak gebruiken. Om de een of andere reden vooral vaak als ik met banshees aankomRody schreef op 05 juli 2003 @ 01:44:
die mountain giants zijn niet immune to magic. Als er veel van zijn dan heb je echt serieuze problemen
De enige echt goede oplossing is om de tegenstander nooit zo ver te laten komen. voorderest helpen static traps (orcs) dus wel en anders slow en dan met ranged rapen.
Ik begin nu aardig mijn draai te krijgen en opzich is de tactiek niets veranderd t.o.v wc3
Misschien hadden ze encoderingsfouten bij RoC, en probeerden ze het via deze weg op te lossen.Upke dupke schreef op 04 July 2003 @ 20:44:
Hartstikke bedankt he!!![]()
Het schijnt dus zo te zijn dat TFT HumanED.mpq weer copieert terwijl die al in de WC III map staat. Vreemd. Je hebt hem zelfs niet nodig...
Er zit hier een adder onder het gras, en ik heb het gevoel dat ik die tijdens het spelen een keer tegen kom...
[ Voor 14% gewijzigd door enrico670 op 05-07-2003 15:56 ]
Verwijderd
MG zijn niet magic immune... alleen tegen sommige spellsVerwijderd schreef op 05 July 2003 @ 11:05:
[...]
Mountain Giants zijn vaak wel immume to magic, daar is een upgrade voor die mensen nogal vaak gebruiken. Om de een of andere reden vooral vaak als ik met banshees aankom
Maar als iemand met 100 food aan MG's aankomt, was de game waarschijnlijk toch al voorbij
ze zijn ook niet om aan te vallen, maar als meat shield, wat er goed werkt trouwens. mountain giants samen met wat air of ranged is echt wel gaafPromWarMachine schreef op 05 juli 2003 @ 17:34:
Die Mountain Giants zijn best wel grappig in de single player, maar ik zie ze nog niet massively gebruikt worden in MP, want:
• Ze zijn bijna 1,5 keer zo duur als bijvoorbeeld een frostie of een chim
• Ze vallen alleen grond aan (doh)
• Ze attacken ontzettend traag
Voor die prijs zou ik eerder voor air gaan. Als je uitrekent hoeveel Giants je kan maken voor 4000 gold en 2000 lumber en datzelfde doet voor Taurens, met een paar Shamans, dan willen de Taurens, vet. Als ik zin heb ga ik het wel eens uitrekenen
Verwijderd
Oh ja, nu je het zegt... Heette magic resistant he? My bad.Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 17:42:
[...]
MG zijn niet magic immune... alleen tegen sommige spells
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Jaded op 06-07-2003 21:48 ]
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
Verwijderd
Ja, 'Wirt's Other Leg' ben ik ook tegen gekomen. Kan je daar nog wat mee? Waarschijnlijk is het meer een geintje, maar je weet het natuurlijk nooit.Jaded schreef op 06 July 2003 @ 21:28:
Iemand 'Wirt's other leg' al tegen gekomen in FT?Diablo II spelers weten wel wat het is.
Hij ligt achter The Butcher in de (laatste?) Bloodelf missie.
Edit:
Al 2 pc-crashes gehad in FT, voor het eerst sinds maanden weer.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 11:19 ]
Verwijderd
Tip: critters vermoord je in single player door er snel echter elkaar op te klikkenVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 11:18:
[...]
Ja, 'Wirt's Other Leg' ben ik ook tegen gekomen. Kan je daar nog wat mee? Waarschijnlijk is het meer een geintje, maar je weet het natuurlijk nooit.
En ik ben ook een critter tegen gekomen met de naam 'Grank the Rat'. Dit beest zat erg goed verstopt in een van de Night Elf Missies en hij was niet dood te krijgen. Immune to magic en als ik hem attackte kreeg ik iedere keer 'miss' te zien. Weet iemand wat dit precies is? Als je hem dood maakt gebeurt er misschien iets.
Verder heb ik nog een geheim tower defense level gevonden in act 2, maar dat zal vast iedereen gelukt zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 11:35 ]
Verwijderd
Ja, maar ik heb toch het idee dat dit een bijzondere critter is, i.i.g. niet zo eentje waarvan je er 100 ziet per missie. Hij heeft een speciale naam, zit erg goed verstopt en is immune to magic & attacks. Misschien dat ik hem inderdaad met deze Warcraft II methode dood kan krijgen, misschien dat er dan iets gebeurt.Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 11:34:
[...]
Tip: critters vermoord je in single player door er snel echter elkaar op te klikken
edit:
Oh ja, erg vaak klikken, zeg maar tot je RSI krijgt, of er iets ontploft ofzo.
Bij dezelfde chapter, heb je helemaal linksonderin een secret area. Daar kom je de pandaren brewmaster tegen. Die geent je ook een kado'tjeVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 12:27:
Voor de liefhebbers:
[afbeelding]
Hij zit dus in chapter 4 van de Night Elf campaign in bovenstaand bosje verstopt. Als je hem afmaakt, door heel snel op hem te klikken, dan krijg je een Talisman of Evasion.
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Gewoon alle mogelijkheden uitproberen, er zijn maar 9 mogeljikheden. Als het je lukt krijg je de secret level.Timocos schreef op 07 July 2003 @ 14:31:
Hmm ben nu bij de Human campagne en zit in de dungeons ( level 3 ) en op een gegeven moment zie je 3 schaapjes in 3 verschillende kooien zitten ... alle3 zijn ze anders van kleur ... weet alleen niet wat ik hier moet doen want ervoor zijn wel 3 tegens die je kan indrukken alleen dan gebeurt er niks alleen dat de schapen blaten ...
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Thx zal eens proberen ... moet wel weer overnieuw het level doen ... was net bij de keeper of the dungeon en toen ging mijn hero dood die niet dood mocht en natuurlijk niet gesavedathlonkmf schreef op 07 July 2003 @ 14:33:
[...]
Gewoon alle mogelijkheden uitproberen, er zijn maar 9 mogeljikheden. Als het je lukt krijg je de secret level.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Haha heb je die echt niet door? Luister is goed wat die schapen zeggen en probeer er een zin van te makenTimocos schreef op 07 juli 2003 @ 14:40:
[...]
Thx zal eens proberen ... moet wel weer overnieuw het level doen ... was net bij de keeper of the dungeon en toen ging mijn hero dood die niet dood mocht en natuurlijk niet gesaved
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
Dat stukje van het level vond ik niet eens secret-waardig, dat is wel heel moeilijk over het hoofd te zienDeX schreef op 07 juli 2003 @ 12:54:
[...]
Bij dezelfde chapter, heb je helemaal linksonderin een secret area. Daar kom je de pandaren brewmaster tegen. Die geent je ook een kado'tje.
This is the Way.
Verwijderd
Misschien moet ik dat ook maar eens doen. Is ie overal 25 pleuro? En is dit spel beter dan generals?HIValicious schreef op 07 July 2003 @ 17:00:
vandaag ook maart eens gehaald voor € 25 @ nedgames ...
This is the Way.
Vergelijk dit nou niet met generals.Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 17:30:
[...]
Misschien moet ik dat ook maar eens doen. Is ie overal 25 pleuro? En is dit spel beter dan generals?
Of speelt iedereen nu die expansion zodat ik niet online met de meeste kan spelen?
meeste plekken 35 euro, maar nog altijd beter als 45Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 17:30:
[...]
Misschien moet ik dat ook maar eens doen. Is ie overal 25 pleuro? En is dit spel beter dan generals?
Of speelt iedereen nu die expansion zodat ik niet online met de meeste kan spelen?
nfi, maar imo is er in generals zeker een groot aantal tanks te verslaan met een klein aantal units...taktiek is zeker super belangrijk, en zolang je niet online hebt gespeeld, dan kan je daar eingelijk niets over zeggen. Als je wel online speelt (of speelde) snap ik eigenlijk niet hoe je daaraan komtTHE_CR0SS schreef op 07 juli 2003 @ 20:11:
[...]
warcraft bied veel meer als generals waar het niet meer is als zo veel mogelijk tankjes bouwen
Verwijderd
En wie het eerst een superweapon heeft = GGVerwijderd schreef op 07 juli 2003 @ 20:50:
Wc3 (zowel classic als exp) is ZOVEEL strategischer dan Generals, alleen al het feit dat het mogelijk is om net zolang units te maken totdat je pc het begeeft maakt Generals al minder.
Verder is Wc3 veel interessanter (en moeilijker) doordat je met die kleine legers toch iha veel diversiteit moet aanbrengen, en je je casters maximaal moet benutten. En da's niet altijd makkelijk met allemaal grafische ongein in beeld. Met Generals pak je de grote hoop tanks in groepen bij elkaar en ram je ze naar voren, of je gaat een beetje ghey met vliegtuigjes lopen zieken, maar het is NEVER zo intens en micro-gevoelig als een Blizzard rts. Zo
[ Voor 1% gewijzigd door thisbeingme op 07-07-2003 21:16 . Reden: typo ]
Verwijderd
waltor plz stop itVerwijderd schreef op 07 juli 2003 @ 22:10:
In generals is microën gewoon damaged units terughalen en met bepaalde units bepaalde andere units aanvallen, afhankelijk van hoe die units 1v1 zouden zijn. Verder geen spells of het dispellen daarvan... dus de micro intensiteit is wel degelijk lager...
i know i knowVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 22:51:
Just pointing out something, meer niet, nofi enzo =)
[ Voor 9% gewijzigd door agentorangina op 08-07-2003 11:13 ]
[ Voor 13% gewijzigd door kmf op 08-07-2003 12:02 ]
[ Voor 34% gewijzigd door MrJ op 08-07-2003 17:42 ]
Nee dat dacht ik eigenlijk ook. Denk je dat er een enorm beest uit de zee komt ofzo, komen er een paar van die slang-gevallen uit. Had idd wel iets spectaculairder gekund.Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 18:10:
Vette intro? Stelt geen fuck voor!
Dat Naga zooi vind ik zo ie zo niet echt origineel.Jaded schreef op 08 juli 2003 @ 18:27:
[...]
Nee dat dacht ik eigenlijk ook. Denk je dat er een enorm beest uit de zee komt ofzo, komen er een paar van die slang-gevallen uit. Had idd wel iets spectaculairder gekund.
ik vind naga maar een erg zwakke wending in het verhaal, maar waar ik me pas aan ergerde waren die onzichtbare kerels die bij de orcs woondenagentorangina schreef op 08 July 2003 @ 18:56:
Ik vind de intro nou juist erg tof, de naga zijn sowieso een cool race. natuuurlijk zie je duidelijk dat ze met de kop naar godzilla hebben gekeken, maar da's maar goed ook !..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq