[PC] WarCraft III Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.549 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Maar in de grotere manual [die wij in europa niet gekregen hebben, maar die op de cd staat als pdf file.] refereren ze er al wel naar dat de highborn nightelfs het overleefd hebben. Die Draemei waren inderdaad erg lelijk, maar het is leuk ze eindelijk te zien. in de readme's van warI/II las je dat de orc's aan het vechten waren met de oorsprokelijke bewoners van Draenor, maar ze werden niet echt beschreven.

En Draenor is nog intact, dus misschien zwerven ergens khadgar/danath/en kameraden nog rond :).

Ohja.. 2 dingen.. hoe krijg je ooit een orc & ogre samen tot een beastmaster [moet er niet aan denken] of een half-orc zoals Garona [Orc en Draenei] ?.. daar heb je echt veel drank [van de pandaren brewmaster] voor nodig :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:48
agentorangina schreef op 08 July 2003 @ 20:51:
Maar in de grotere manual [die wij in europa niet gekregen hebben, maar die op de cd staat als pdf file.] refereren ze er al wel naar dat de highborn nightelfs het overleefd hebben. Die Draemei waren inderdaad erg lelijk, maar het is leuk ze eindelijk te zien. in de readme's van warI/II las je dat de orc's aan het vechten waren met de oorsprokelijke bewoners van Draenor, maar ze werden niet echt beschreven.

En Draenor is nog intact, dus misschien zwerven ergens khadgar/danath/en kameraden nog rond :).

Ohja.. 2 dingen.. hoe krijg je ooit een orc & ogre samen tot een beastmaster [moet er niet aan denken] of een half-orc zoals Garona [Orc en Draenei] ?.. daar heb je echt veel drank [van de pandaren brewmaster] voor nodig :D.
Ik kan deze .pdf file niet vinden op mijn cd ( ja heb hem origineel )

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
hij staat op de war3 classic cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020

Ik verheug me op het vervolg van de orc campaign....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87502

hey bij ons op Urk was ie al uitverkocht 10 exemplaren
ik krijg heb een maandag binnen dus ik kom ook battle.net
nick is hopelijk Ruthless[Got]
i see u there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06 21:54

Glorificationer426

come we hero rush yes?

NO NOT THE POWER OF TEH URKISH HORDE!!

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75020

Ik heb hem bij dixons gekocht. Stuk of 3 lagen er. Ik scheen de eerste te zijn die hem in Bussum heeft gekocht. Wat een eer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

Even een vraag je kan ook custom game doen onder singelplayer en dan ga je dus een orc compaine doen... nu is mijn probleem; wanneer Thrall begint te praten hoor ik geen stem van hem of van een ander figuur :? heeft iemand anders dat ook :? en zo niet wil je het dan ook even melden, ik vind het namelijk erg irritant dat ik zo het verhaal moet volgen.

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Jep heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:41
Custom games hebben toch meestal geen stemmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

:( dat is even minder ik hoop dat er een patch voor uit komt dan speelt het vele malen beter.
Jaded schreef op 09 juli 2003 @ 22:43:
Custom games hebben toch meestal geen stemmen?
Dat zou je voor een costum multiplayer game wel kunnen zeggen maar een costum singelplayer game zou je toch gewoon van uitgaan dat het juist wel zou moeten werken.

[ Voor 26% gewijzigd door Splasher op 09-07-2003 23:01 . Reden: Quote toevoegen ]

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speel altijd alles op hard, maar omfg heb al problemen in eerste nightelf missie... 2e is ook T_T ... ben blijven steken bij 2e missie dus ... :/

Ik zou zeggen probeer eens hard ... tis echt niet normaal.

Ohw en als ik Dolby Surround selecteer (heb 5.1), wat kan ik beste doen dan. Analoog of Digitaal ?

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 10-07-2003 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59559

Die custom Orc campain was als ik het me goed herinner een tijd geleden door blizzard uitgegeven als demo. Denk dat er nooit geluid bij heeft gezeten, en dat ze hem er maar bij hebben gedaan omdat er nog ruimte op de CD was ofzo. Zie het meer als een leuke goodie, ipv een actual feature, en het is beter dan niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 17:25
digitaal neem ik aan ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-06 16:04

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Dolby surround is toch gewoon digitaal. :?

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
MrJ schreef op 10 July 2003 @ 09:28:
Dolby surround is toch gewoon digitaal. :?
Dolby Digital = digitaal
Dolby surround is analoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Cool, weer wat geleerd. :)

Zit trouwens in de laatste NE missie (denk ik). dat je nu met Illidian en Stormrage mag gaan spelen.

Vanavond maar weer eens een uurtje of 2 voor inplannen. :9

/edit:
Waarom heet 'Furion' nu 'Shando' trouwens?

[ Voor 13% gewijzigd door MrJ op 10-07-2003 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
GVD verloren tegen een lvl 5 speler die ik had moeten beate GVD ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86904

Misschien leuk als iedereen zn strategien wilt vertellen over tft? Ik speel altijd met orc, en als het potje wat lang duurt, bouw ik altijd 2 tauren totems en een paar spirit walkers, die kunnen namelijk die taurens weer tot leven wekken als ze gekilled zijn. Als je tegenstander niet zo veel air heeft ross je hem zo van de kaart met deze taktiek. Die taurens doen trouwens vet veel damage tegen die bergreuzen van ne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07-2024
MrJ schreef op 10 juli 2003 @ 11:11:
Cool, weer wat geleerd. :)

Zit trouwens in de laatste NE missie (denk ik). dat je nu met Illidian en Stormrage mag gaan spelen.

Vanavond maar weer eens een uurtje of 2 voor inplannen. :9

/edit:
Waarom heet 'Furion' nu 'Shando' trouwens?
In deel RoC werd hij ook wel eens shando genoemd, maar ik weet niet waarom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59559

HitmanWVU schreef op 10 juli 2003 @ 12:15:
[...]

In deel RoC werd hij ook wel eens shando genoemd, maar ik weet niet waarom
Shando is zijn titel... betekend waarschijnlijk zoiets als uber-treehugger ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34517

Spelen er nog mensen wc3 classic?? voel me zo eenzaam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:29

Upke dupke

Oompa Loompa

Zo leuk wat blizzard met die orc campaign gedaan heeft. Ik kijk nu al uit naar die 2 nieuwe episodes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:15
Woei, ik ben sinds kort ook bezitter van TFT :). Campain ziet er wel weer leuk uit, hoewel ik 't nog maar een uurtje gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109

Die orc campaign is echt loos vind ik. Ik bedoel, rpg's vind ik heel erg gaaf, BG, BG2, Torment, etc, stuk voor stuk uitgespeeld, maar zoiets doe je toch niet in een strategiespel :?

't Enige dat je moet dan is attack-moven, verder geen dialoogopties of wat dan ook :/. Ik heb 1 quest gedaan, en ben toen gauw weer op Bnet gevlucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Ja er zijn mensen die er van houden, en mensen die dat niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thx dat je even de gedachte achter mijn post verwoordt, je gaat door voor de koelkast ^_^b.

Zal ik ook eens vertellen wat ik altijd doe met FT... ik speel altijd hu, en dan maak ik als eerste een mk, eerste skill Storm Bolt, oftewel gg-bolt. Verder maakt het geen drol uit wat ik maak, als ik maar 2 bolts kan doen op iedere enemy hero, dan zijn ze aardig rood/dood.

Kut humans... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
  • Laatst online: 05-06 05:36
Anoniem: 61109 schreef op 10 July 2003 @ 23:31:
Thx dat je even de gedachte achter mijn post verwoordt, je gaat door voor de koelkast ^_^b.

Zal ik ook eens vertellen wat ik altijd doe met FT... ik speel altijd hu, en dan maak ik als eerste een mk, eerste skill Storm Bolt, oftewel gg-bolt. Verder maakt het geen drol uit wat ik maak, als ik maar 2 bolts kan doen op iedere enemy hero, dan zijn ze aardig rood/dood.

Kut humans... :/
ud > hu :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij bijdehandje :> :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke

Upke dupke

Oompa Loompa

Hu=UD Wat is dit nu weer, zeker een afkorting van een tacktiek. Zover ben ik niet into TFT, uitleg, als u zo vriendelijk wil zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379

Het begint al weer een beetje saai te worden, hebben jullie dat ook? Ik heb ROC veel gespeeld en na een lange tijd (+- 4 maanden) begon dat minder leuk te worden. Nu heb ik hetzelfde met TFT, maar dan veeeeeel sneller. Opzich wel logisch, omdat het een uitbreiding is, maar ik had er toch iets meer van verwacht, in ieder geval had ik niet verwacht dat ik er zo snel op uit zou kijken. Kijkend naar deze thread hebben meer mensen hier last van, want het loopt nou niet echt storm. Waar het ene deel na het andere deel uit de grond schoot toen WCIII: ROC net uit was, blijft het nu, bij het uitkomen van WCIII:TFT, slechts bij enkele pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Upke dupke schreef op 11 juli 2003 @ 00:19:
Hu=UD Wat is dit nu weer, zeker een afkorting van een tacktiek. Zover ben ik niet into TFT, uitleg, als u zo vriendelijk wil zijn :)
wiskunde ;)

ud > hu

undead 0wnz0r human

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34517

ik moet tft nog aanschaffuh maar weet nog niet of ik dat ga doen! Ben sinds 2 dagen weer volop aan het wc3en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dommel
  • Laatst online: 10-06 16:54

Dommel

Professioneel Software Sloper

Weet iemand trouwens wanneer ActII en III van de bonus campaign uit komen :?

Ik heb namelijk gisteren als eertse die bonus campaign zitten spelen en ActI heb ik dus al uitgespeeld gisteren. Alle quests en optionele quests volbracht (\o/) maar daarna staat er dat ik voor ActII en III op de site van blizzard moet kijken maar daar is nog niks te vinden hierover :'(

Ik ga nu maar weer verder gaan met de gewone campaign van TFT :)

Lego Taj Mahal te koop --> https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2109838

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:30
grr, gisteren echt kut verloren :(

we werden in een RT potje gerushd, ik TP naar mijn allies basis, zit mijn hero vast tussen een burrow en de bossen best ver van de town hall, wat een bug. en mijn units werden niet mee getownportald, die moesten lopen :( en mijn hero werd afgeschoten tijdens dat hij nog op de burrow aan het inhakken was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eh nee, dat is geen bug, je kan nl. je tp ook aimen op een plek rond z'n town hall 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Een feature noemen ze dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Shagura schreef op 11 juli 2003 @ 18:47:
Een feature noemen ze dat ;)
Een damn goede feature, want in RoC kon dat nog niet, en toen was je pas boos als je gewoon afgeslacht werd omdat dit @#$$%@J$%$%!#$^%^-TP je weer in de #$%@%^J@$%^$%&%^#&-NOOB base van je tegenstander TP'de. :(

Ik vind zelf FT veel leuker dan RoC. Dit kan natuurlijk ook een tijdelijke ingeving zijn, aangezien ik nu pwn in FT...en dan is het leuk :)

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 16:29

Row

Upke dupke schreef op 11 July 2003 @ 00:19:
Beetje off topic maar upke jij heb echt het beste icoon aller tijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

LOL, denk dat ik een klein bugje gevonden heb. :P

Ik denk dat er bij die uitroeptekentjes nog een icon had moeten staan. Maar die hebben ze kennelijk over het hoofd gezien.

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~geem0005/TFTbug.jpg

Volledig screenshot: http://home.planet.nl/~geem0005/TFTbug.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJ schreef op 12 juli 2003 @ 12:34:

Ik denk dat er bij die uitroeptekentjes nog een icon had moeten staan. Maar die hebben ze kennelijk over het hoofd gezien.

[afbeelding]

Volledig screenshot: http://home.planet.nl/~geem0005/TFTbug.jpg
Geen bug, dat uitroeptekentje geeft aan dat je mannetjes gesilenced zijn. Ze kunnen nu geen spells casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

MrJ schreef op 12 July 2003 @ 12:34:

[afbeelding]
Je hebt nog niet echt veel TFT gespeeld, he ;)
Dat is de Silence skill van de Dark Ranger, en het weerhoudt units/heroes ervan om een bepaalde tijd spells te casten. Een van mijn favo's :D
Dit had je zelf ook kunnen zien als je op 1 van die units met een uitroepteken had geklikt, dan staat er bij spell-effect (onderaan) silence bij.

==> http://www.battle.net/war3/neutral/darkranger.shtml

I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Oeps... I feel stupid.

Maar goed, nog niet echt veel TFT gespeeld dus. Hij is nog maar net uit namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27493

Fear my 1337 crypt fiend icon! ... btw, de PIT LORD0rz is de beste hero van het spel!
Rain of fire roelt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 24-12-2024
Anoniem: 27493 schreef op 12 July 2003 @ 17:07:
Fear my 1337 crypt fiend icon! ... btw, de PIT LORD0rz is de beste hero van het spel!
Rain of fire roelt ^^
Nice low..
Die neutral hero's zijn zeker goed.. Mijn voorkeuk gaat uit naar de dark ranger. Black arrow en life drain zijn zeer goed IMHO tegen large units.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

DeX schreef op 12 juli 2003 @ 17:12:
[...]

Nice low..
Die neutral hero's zijn zeker goed.. Mijn voorkeuk gaat uit naar de dark ranger. Black arrow en life drain zijn zeer goed IMHO tegen large units.
Je vergeet haar uberste spell: silence...Voelt het niet goed als de tegenstander gewoon geen ggbolt kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
ik blijf nog altijd bij mijn eigen orc hero's

altijd eerst de BM en daarna de nieuwe hero

maybe ga ik de bm ff een keer wisselen voor een Strength hero, de panda of de pitlord of de beastmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BM is nu juist pretty gaar als eerste hero op most maps, solo creepen kan vaak niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Anoniem: 61109 schreef op 12 July 2003 @ 21:46:
BM is nu juist pretty gaar als eerste hero op most maps, solo creepen kan vaak niet meer.
gaat handig, gewoon mirror image werkt goed, alleen als er van die creeps zijn met purge, dan dispellen ze mijn mirror :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op bijv. de oude LT was het goed, maar op de nieuwe versie hebben ze frost armor, waardoor het echt te lang duurt en teveel hp kost. Op veel andere mappen zijn de 'easy' creeps vaak ook met teveel om het echt makkelijk te maken voor solo creepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-06 12:44

Wiebbe

<none />

jongen wie creept er nou nog met zijn hero?
stelletje uber noobs!
:P

je moet gewoon harassen met je hero, terwijl je creept met 3/4 grunts ofzo, en die een beetje microen.
De meeste creep camps krijg je makkelijk dood zo, en je harast!

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-01 21:44
als je niet met je hero creept, krijgen je units meer damage. Heb je een race wat niet goed healt (human, orc) dan loop je de hele tijd met een army van 50% hp ofzo :+

Ik laat m'n hero meestal de klappen opvangen, die healt wat sneller dan de units. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

maar orc heeft nu dus juist wel healing..
als jij de enemy harrast, dan kan hij niet creepen, terwijl jij wel creept met je units.
als je eenmal bij bijv je wyverns en aangekomen, of taurens whatever, kom je terug met je hero flikkert wat healing salves op je units, en voila! weer perfect army.

Ook items hoef je niet te laten liggen met de nieuwe backpack upgrade..

en je kan over het algemeen de units de klappen laten op vangen hoor,
ook al is je hero erbij, zeker met orc, want grunts hebben early game veel meer leven, en dan met een healing salvje er over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ehmmm wat is het nut van creepen zonder hero??? :?

zeker in FT krijg je uberhaupt superweinig geld van creeps... het gaat juist om de snelle experience die je kan opbouwen.

Sterker nog, je kan dan nog beter met normale units een harrass afslaan en met je hero gaan solocreepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Anoniem: 27493 schreef op 14 July 2003 @ 11:49:
ehmmm wat is het nut van creepen zonder hero??? :?

zeker in FT krijg je uberhaupt superweinig geld van creeps... het gaat juist om de snelle experience die je kan opbouwen.

Sterker nog, je kan dan nog beter met normale units een harrass afslaan en met je hero gaan solocreepen :P
Euhm, omdat je dan hero vrij hebt voor harass?

volgens mij spelen met niet zoveel TFT hier :P
maar hero harass is voor orc het enige wat je zowat kan doen tegen Night Elf.
Als ze archers massen moet je die harass wel zetten, en wat is nou beter dan met een Far seer + Wolfen die harass zetten, en met grunts, alle lage creep camps creepen?

Ik bedoel, je krijgt de voordelen van creepen en de voordelen van harass..
wat wil je nou nog meer?

en als jij alleen maar achter blijft met je tier 1 units, zijn ze snel dood hoor :) door mijn Far seer + Wolfen, zeker tegen Human of Nightelves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ehm ja, volgens mij speel jij niet zoveel tft :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leg me dan eens uit waarom je moet gaan harassen als hij veel archers gaat maken... Voor mijn gevoel rippen grunts vrij easy door archers heen :? Harass of geen harass :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar je mist iig de items :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

ja harass maar met fs en wolfjes whahahah
Net alsof je wolfjes hebt met detonate -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Anoniem: 61109 schreef op 14 July 2003 @ 12:11:
Leg me dan eens uit waarom je moet gaan harassen als hij veel archers gaat maken... Voor mijn gevoel rippen grunts vrij easy door archers heen :? Harass of geen harass :?
ok, ik zeg al, speel eens wat meer tft dan..
het is zo dat die archers door die grunts heen snijden, dit omdat ze teneerste veel goedkoper zijn, veeeel sneller bouwen, en moonwells hebben om op te kunnen leven, en kunnen hiden..

dus als ik kom met 2/3 grunts, meteen zonder dus ermee te creepen hebben zij al 5/6 archers.

Mooie focus op een grunt, snel de archers laten hiden die gefocusd worden :/
en het gaat snel. Spells zijn helaas ook niet echt goed meer op archers, door die Elune's Grace :/

daarom doe ik het altijd op deze volgorde, eerst creep je met je grunts, je healt ze, terwijl je harrast met je hero, en daarna grunts bij de harass.

en profile, je mist de items ook niet, want die pakken je grunts gewoon op..

en shade, met de potion of lesser clarity, heb ik veel wolfjes, en voor jou om steeds een wisp te detonaten om mijn wolfjes te removen, mag wel hoor :)
ik ben wel slim genoeg om me wolfjes en FS niet naast elkaar te laten staan..

iemand trouwens nog me shoutcast van www.wc3addicts.com gevolgt zaterdag?

[ Voor 4% gewijzigd door Wiebbe op 14-07-2003 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het al bekend wanneer je act II & III van de orc campaign kunt downloaden op blizzard.com? Act I heb ik uitgespeeld en zou graag verder willen spelen. Waar moet je uberhaupt kijken op blizzard.com? Ik kan werkelijk geen enkel stukje informatie over die act's vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Wat wil je eigk harassen in een ne base? gebouwen slaan terug en moonwells zijn ook niet echt te slopen met een fs en wolfjes, je kan beter creepen tot je meer grunts hebt ofzo

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

euh, whisps :P
en alle archers die uit zo zen AOW komen, een voor een pakken als het lukt.

je mag spelen hoe je zelf wilt, maar bij mij werkt het tegen alle rassen erg goed, (misschien vs orc niet, maar das zowiezo een andere strat) Ik bouw zo een aardig level op voor mijn hero, en tegelijkertijd zorg ik ervoor dat zijn creeping word verpest, vooral tegen human is dit erg goed, omdat human uber creeping heeft met die WE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
Ik vind het wel wat apart dat je mensen gaat vertellen dat ze meer tft moeten spelen (terwijl je niet weet hoeveel zo iemand al gespeeld heeft), omdat ze het niet met jou eens zijn. Voor hetzelfde geld moet je zelf meer spelen, zodat je micro beter wordt en je met 3 grunts 6 archers kan killen.

Ik wil niet flamen ofzo, maar ik vind het een 'vreemde' manier van discussiëren, thazzall.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 14-07-2003 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Anoniem: 61109 schreef op 14 juli 2003 @ 16:07:
offtopic:
Ik vind het wel wat apart dat je mensen gaat vertellen dat ze meer tft moeten spelen (terwijl je niet weet hoeveel zo iemand al gespeeld heeft), omdat ze het niet met jou eens zijn. Voor hetzelfde geld moet je zelf meer spelen, zodat je micro beter wordt en je met 3 grunts 6 archers kan killen.

Ik wil niet flamen ofzo, maar ik vind het een 'vreemde' manier van discussiëren, thazzall.
het enige wat ik er mee wou zeggen is dat dit de manier is waarop orc's nu spelen in TFT :P

kijk naar aNc.Cradle, een van de top spelers in TFT nu. Ik heb ook nog gezegt dat dit is hoe ik speel, en niet dat iemand zo ook "moet" spelen. Het enige wat ik probeer te bewijzen is dat het wel loont om te creepen met je Grunts..

ik bedoel het is niet voor niks dat blizzard xp gain van creeps killen erin heeft gedaan zonder dat je hero aanwezig hoeft te zijn :P

maar zoals ik zei, iedereen moet spelen hoe zij zelf spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

fs harass op ne is quasi useless zonder 2e hero -_-

En ja ik snap ook wel welke voordelen het kan hebben. Vooral harass op hu is goed, maar harass op ne is gewoon stukken minder. (met 1 farseer)

je hebt gelijk op sommige punten en ook weer niet op andere punten maar laat ook mar want ik heb geen zin om een heel verhaal te typen

[ Voor 89% gewijzigd door Shade op 14-07-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Wiebbe schreef op 14 July 2003 @ 16:43:
ik bedoel het is niet voor niks dat blizzard xp gain van creeps killen erin heeft gedaan zonder dat je hero aanwezig hoeft te zijn :P
WTF dit wist ik niet, errug handig tijdens AT. (1 man creepen, 1 man met 2 heroes harrasen)

gisteren nog een erg evil rush tegen gehad in AT 4-4, er kwamen 4 orc shaman heroes met allemaal stok skill, en allemaal wat mana potions, dus binnen 1 minuut mijn hele basis onder de stokken, en natuurlijk hadden ze allemaal ongeveer 5 grunts bij als decoy vlees

[ Voor 36% gewijzigd door Crysania op 15-07-2003 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

haha zeker dezelfde gasten die wij tegenkwamen, maar t was best ez te beaten imo :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

THE_CR0SS schreef op 15 juli 2003 @ 10:12:
4 orc shaman heroes met allemaal stok skill, en allemaal wat mana potions, dus binnen 1 minuut mijn hele basis onder de stokken, en natuurlijk hadden ze allemaal ongeveer 5 grunts bij als decoy vlees
LMAO ROFL :D _/-\o_ 8)7

"stok skill" HAHAHAHA, echt uber :D

[update]ze heten serpent wards ;)[/update]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Glorificationer schreef op 15 July 2003 @ 12:14:
haha zeker dezelfde gasten die wij tegenkwamen, maar t was best ez te beaten imo :P
Idd, best triest eink.
Die strat is nogal ez te counteren. Tenminste wel als ze speelden zoals eergisteren ^^

Defend POWAH _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
ik weet niet of het dezelfde gasten waren, maar dit hadden ze echt wel vaker gedaan, allemaal onder de mana potions, en ze bouwden nog wat voodoo lounges om meer mana te kopen, en maar stokken blijven gooien, echt eng.

we hadden ze wel kunnen counteren, maar hadden niet echt slim gespeeld, we hadden gewoon de stokken kapot moeten maken sneller als we deden, maar ja, niets meer aan te doen.

nog over dat ene dat heroes niet meer bij creeps hoeven te staan om er XP over te vangen vind ik erg leuk, dit bied zeker mogelijkheden, vanavond maar eens uitproberen. ik had hier nog nooit van gehoord, jullie wel allemaal? ik zie bijna iedereen nog met zijn hero erbij creepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THE_CR0SS schreef op 15 July 2003 @ 15:02:

nog over dat ene dat heroes niet meer bij creeps hoeven te staan om er XP over te vangen vind ik erg leuk, dit bied zeker mogelijkheden, vanavond maar eens uitproberen. ik had hier nog nooit van gehoord, jullie wel allemaal? ik zie bijna iedereen nog met zijn hero erbij creepen
Tja vindt je het gek....

probeer maar eens te creepen met enkel footmen :'(

Creepen zonder hero is maar zeer sporadisch interessant. Beetje het gezeur met wc3; het is gewoon niet viable om je legers te splitsen ala sc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shagura
Ik zit in de gosu [FTc] clan!!!!!!!!!!1111111112

Jaja luitjes misschien kennen jullie deze gosu clan nog niet maar binnenkort gaan jullie zeker kennismaken met deze gosu luitjes let maar op! :X

edit:

Ik ben er ook net achter dat de afkorting voor furious tauren oid staat :P

[ Voor 21% gewijzigd door Shagura op 15-07-2003 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
--------------------------------------------------------------------------
  WARCRAFT III VERSION HISTORY
- PATCH 1.11

FIXES

- Classic Campaign unit damage has been adjusted to match 1.01 values.
- Some custom maps would crash because they had pre-1.10 data embedded in them.
- Czech-only: fixed a crash with the display news items.
- Fixed a number of text strings within our localized versions. 
- Fixed a number of hotkeys within our localized versions.

May I take the moment to nominate patch 1.11 as the most useless crap patch ever?

Niet alleen dat ze 0.0 aan bugs hebben opgelost, maar ze hebben ook totall overbodig al onze replays weer verneukt. Dank je wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

Shagura schreef op 15 juli 2003 @ 20:26:
Ik zit in de gosu [FTc] clan!!!!!!!!!!1111111112

Jaja luitjes misschien kennen jullie deze gosu clan nog niet maar binnenkort gaan jullie zeker kennismaken met deze gosu luitjes let maar op! :X

edit:

Ik ben er ook net achter dat de afkorting voor furious tauren oid staat :P
ik zit nu ook in een gosu clan!! VotG <<Vengeance of the Gods
hij is nog niet zo heel groot met onze 10 leden ,MAAR we hebben wel al een eigen forum! >:)

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 15:39
FrostXL schreef op 15 July 2003 @ 22:43:
[...]

ik zit nu ook in een gosu clan!! VotG <<Vengeance of the Gods
hij is nog niet zo heel groot met onze 10 leden ,MAAR we hebben wel al een eigen forum! >:)
oeeeeeeeeee een private forum... alsof je die niet in 10 seconden ready en up hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145

IK ben klenl00z :'(

Maar ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DIRK IS BACK!!!!!!!!!!!

WE missed you DIRKIE! :'(

ps: heb je al TFT gekocht?

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 15-07-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
woei, ik heb me icoontje binnen :)

eindelijk nu ben ik een mooie HeadHunter ipv een domme peon.
ik vond de grunt van RoC eigenlijk mooier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423 schreef op 15 July 2003 @ 23:09:
DIRK IS BACK!!!!!!!!!!!

WE missed you DIRKIE! :'(

ps: heb je al TFT gekocht?
:D I missed u 2 fonzie :D maar ik heb TFT nog steeds niet gekocht :'( Ga ik ook niet doen denk ik dus ja... Maar toch heb ik je gemist ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
ik ben ook nog clanloos maar dat komt omdat ik pas 4 matches ofzow heb gedaan... :+
ik ben nog ff bezig met de single en aangezien ik binnekort (vrijdag) op vakantie ga heb ik nog nix aan een clan ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
ook clanloos, maar dat is meer omdat we met te weinig man zijn, als er nog 5 mensen zijn die een clan zoeken hoor ik het graag, dan vormen we een clan met z'n 10-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik word GEK! Af en toe als ik op Battle.net klik, en ik doe custom game, dan loopt mijn WC3:TFT meteen vast. Ik kan zelfs niet eens naar Windows terug keren. Hebben meer mensen last van dit soort vastlopers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7379 schreef op 16 juli 2003 @ 11:45:
Ik word GEK! Af en toe als ik op Battle.net klik, en ik doe custom game, dan loopt mijn WC3:TFT meteen vast. Ik kan zelfs niet eens naar Windows terug keren. Hebben meer mensen last van dit soort vastlopers?
Nee maar dat komt omdat ik geen customs speel >:)

Maar het probleem schuilt er waarschijnlijk in dat bij v1.10 het spel zou crashen omdat er compatibiliteitsproblemen met oudere custom games zouden zijn. Nu v1.11 uit is zou dit gefixt moeten zijn; go try it zou ik zeggen....

grmbl al me replays weer verneukt door een zo goed als nutteloze patch :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
wat een kutpatch ja, alle replays weer de prullenbak in, kan ik weer opnieuw beginnen met sparen van al mijn replays :( maak er dan 1.10a van ofzo, zo'n nutteloze patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat heet geen kutpatch, dat heet vooruitgang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Laatst online: 10-06 17:41

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Totaal dus geen voorruitgang.

Met 1.10 kon je tenminste nog Dota spelen...nu met 1.11 is dat dus onmogelijk :( . Hoop dat 1.12 dus snel uitkomt en ze die probs ff fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154 schreef op 16 July 2003 @ 12:03:
[...]

Nee maar dat komt omdat ik geen customs speel >:)

Maar het probleem schuilt er waarschijnlijk in dat bij v1.10 het spel zou crashen omdat er compatibiliteitsproblemen met oudere custom games zouden zijn. Nu v1.11 uit is zou dit gefixt moeten zijn; go try it zou ik zeggen....

grmbl al me replays weer verneukt door een zo goed als nutteloze patch :(
Nee, het is niet gemaakt in 1.11, het loopt nog steeds af en toe vast. Echt super irritant, want alleen een reset werkt dan nog. Door zo'n vastloper ben ik zelfs een keertje een download van circa 300MB kwijtgeraakt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Anoniem: 7379 schreef op 16 juli 2003 @ 17:14:
[...]
Nee, het is niet gemaakt in 1.11, het loopt nog steeds af en toe vast. Echt super irritant, want alleen een reset werkt dan nog. Door zo'n vastloper ben ik zelfs een keertje een download van circa 300MB kwijtgeraakt :(
hopelijk heb je geen internet via de telefoon meer :P

downloaden en battle.net vind ik toch al niet zo'n goede combo, ja ok, met customs maakt het nie echt uit maar dan nog, dan lag je nog de pan uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THE_CR0SS schreef op 16 juli 2003 @ 17:22:
[...]

hopelijk heb je geen internet via de telefoon meer :P

downloaden en battle.net vind ik toch al niet zo'n goede combo, ja ok, met customs maakt het nie echt uit maar dan nog, dan lag je nog de pan uit
Dat valt best mee hoor. Ik heb een download van ~100KB/s en een upload van ~16KB/s, en dan kun je best downloaden en op Battle.net spelen tegelijk. Zolang mijn download, of upload, niet maximaal benut wordt door de downloads, of uploads, gaat dat prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Dol_Fijn schreef op 16 July 2003 @ 13:26:
Totaal dus geen voorruitgang.

Met 1.10 kon je tenminste nog Dota spelen...nu met 1.11 is dat dus onmogelijk :( . Hoop dat 1.12 dus snel uitkomt en ze die probs ff fixen.
helaas, ik denk dat ze dat niet doen.

aangezien DOTA de oude manier gebruikt van nieuwe spells, en blizzard het formaat van dat bestand gewijzigd heeft. Daardoor werkte het al niet helemaal goed met sommige Customs, en crashde ze dus. DOTA werkte zowiezo al niet 100% meer.

enige wat de maker hoeft te doen is gewoon een nieuw Spell data bestand in de map te gooien. (voor RoC dan )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Laatst online: 02-03 14:04
De update van 1.10 is van Battle.net afgehaalt er staat alleen 1.01-1.06 en 1.11 :? :(

check: http://ftp.blizzard.com/pub/war3/patches/PC/
http://public.planetmirror.com/pub/blizzard/war3/patches/PC/

[ Voor 24% gewijzigd door Brickman op 16-07-2003 22:23 ]

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater

Darkvater

oh really?

OMG, net een van de meest boeiende/leuke/avontuurlijke games gehad in mijn WC3 history.

Het was een 1337 3v3 met Glori en Aris (Promwarmachine) op Timbermaw Hold (waar je naast elkaar begint). Onze tegenstanders waren alle 3 ORC, bij ons Glori&Aris ORC, ik random en werd ook ORC.

Ik zal niet zo heel veel verklappen, maar het was een actievolle game, met vooral (eg. altijd) aanvallen op ons, onze basissen, en dan vooral die van mij. Op een gegeven moment verloor ik ook nog eens al me burrows.

Aangezien ik vooral bezig was met mezelf, kan ik niet zoveel vertellen over de acties van mijn medespelers, dus wat over mezelf. Ik ging eerst grunts, wij alle 3, maar die werden hard gepwned door hun...en snel getechted wyverns. Toen, omdat ik dat nog nooit heb gedaan, heb ik besloten om air over te laten aan me partners en ging ik voor Spirit Walkers icm Tauren. Veel tauren had ik niet...was constant onder aanval, maar me spirit walkers waren :9~. Spirit link, disenchant, etc. En de occasion tauren revive. Een grote pluim verdient ook me hero, de ShadowHunter. Met zijn hex en serpent ward (lvl3 is 41-45 damage) pwnde hij menig hero en hield hij de tegenstander op een afstand. Op een gegeven moment werden wij ook nog eens gesaved door me BIG BAD Voodoo.

In ieder geval....kijk voor jezelf :D
UBERGAME

[ Voor 3% gewijzigd door Darkvater op 17-07-2003 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

goed lame er zijn bijna geen replays van 1.11 maar wel wat van 1.10. thx blizzard dan maar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ermm wat nou weer ... ik maak een snelkoppeling van Frozen Throne, pleur em op mijn bureaublad en hij zegt dat ie geen cd kan vinden, terwijl ie toch echt in de lade zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-06 17:10

PromWarMachine

Forsaken Archer

Darkvater schreef op 16 July 2003 @ 23:21:

<tekst>

UBERGAME
Die game was inderdaad érg 1337 8)

Wat ook 1337 is :D
Triad profile, vraag me niet hoe ik er op kom, maar zie hier 8)7
Player Statistics:
Games: 732
Wins: 593
Losses: 131
Ties: 8

Maximum Win Streak: 51
Maximum Loss Streak: 4

Current Win Streak: 4
Current Loss Streak: 0

Total Hours Played: 204.95
Total Days Played: 8.54

Total Units Produced: 34,293
Total Units Killed: 30,672

Total Heroes Made: 1,081
Total Heroes Killed: 1,337

Items Obtained: 3,873

Total Gold Mined: 6,570,267
Avg Gold Per Min: 534
Lumber Harvested: 1,566,509
Avg Lumber Per Min: 127

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 17 July 2003 @ 00:13:
[...]

goed lame er zijn bijna geen replays van 1.11 maar wel wat van 1.10. thx blizzard dan maar ;(
Dat is geen probleem, met dit programmaatje kun je 1.10 replays heel eenvoudig omzetten naar 1.11 replays. Tot nu toe lijkt het bij mij te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

bron www.esreality.com ? :)

echt handig...
als t zo gemakkelijk (?) is, vraag ik me af waarom blizzard zelf niet met zoiets komt; weer tal van replays die je niet meer kan kijken dankzij zo'n 'grote' update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

Darkvater schreef op 16 July 2003 @ 23:21:
...
UBERGAME
link werkt (helaas) niet?
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.