pr0mpt - It never hurts to help!
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
OW YESSSSSSVerwijderd schreef op 22 June 2003 @ 10:00:
Frozen Throne is euhhmmm... "uit".
en dan te bedenken dat ik morgen een lan heb
I-DE-AAL
niet dat ik hem niet legaal ga halen uiteraard...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ergens in juli pas ...Row schreef op 22 juni 2003 @ 14:02:
MEGA ligt ie nu dan ook al in de winkel?
Net eindfilmpje gekeken ( ja weet het ) denk dat er een 2de exp uit komt ...
Verwijderd
Ik heb het eindfilmpje nog niet gezien, maar het lijkt me sterk dat er een 2e expansie komt.... Dit heeft blizzard nog nooit gedaan en het is ook niet ongewoon dat hun games met een open einde eindigen. Dit geeft hen natuurlijk de mogelijkheid om de wc-franchise in leven te houdenTimocos schreef op 22 June 2003 @ 14:06:
[...]
Ergens in juli pas ...
Net eindfilmpje gekeken ( ja weet het ) denk dat er een 2de exp uit komt ...
Verwijderd
Blizzard heeft zichzelf weer eens overtroffen in het laten onthullen van het verhaal.
Ik ga hier geen spoilers geven maar jongens zorg dat je deze game in handen krijgt !
Erg gaaf jah. Alleen jammer dat ik het filmpje niet in een dark-room heb gezien of ergens om middernacht, want hij was zo ongeloofelijk donker dat je niet zo heel veel kon zienTimocos schreef op 22 June 2003 @ 13:43:
Wow heb hem net binnen ... ff 1ste level single player campain gedaan .. wow dat intro meteen te zien Ilidan die kwaad is enzo en nieuwe monsters![]()
Geweldig filmpje ... en de gameplay is nog steeds lekker verslavend
Hebben jullie ook sinds een paar dagen (2), dat het aantal gosu AT'ers op bnet explosief gestegen is? De laatste paar dagen heb ik alleen maar mensen tegen gehad met 80, 90%+ varierend van lvl1 AT tot lvl14 AT. Dit is echt niet leuk meer
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
-- Altijd blijven prutsen --
je moet hem ori hebben voor online play ...
This is the Way.
Verwijderd
Foggy, ga nou niet hier ook de moraalridder uit lopen hangen ofzoFoggyFreek schreef op 23 June 2003 @ 12:23:
Tegen die tijd hebben jullie het allemaal al uitgespeeld en gaan jullie die game ECHT niet meer kopenWat een werk voor niks.. sterker nog, niets.
Uiteindelijk koopt iedereen in dit topic TFT, en ROC heeft iedereen al, omdat je een legale versie nodig heb om op battle.net te kunnen spelen. Het is alleen maar handig dat TFT nu illegaal uit is, dan kunnen we nu alvast de Single Player campain uitspelen voor het verhaal (wat echt heel cool is
En op 4 juli (ongeveer), rent iedereen naar de winkel om zijn pre-ordered copy van TFT op te halen, en online te gaan battle-en. Of niet soms?
-- Altijd blijven prutsen --
Posten jullie eens gauw wat screenies, want ik wacht nog even op een FTP-tje.
Maar meteen naar de winkel rennen als ie uit is.
TMAXTINT
Verwijderd
Juistem, da's ook mijn id... Komt nog bij dat ik RoC ook 1000x de moeite waard vond om hem in winkel te kopen.. Zoveel ben ik helaas nog niet onder de indruk van FTVerwijderd schreef op 23 June 2003 @ 12:29:
[...]
Foggy, ga nou niet hier ook de moraalridder uit lopen hangen ofzo. Volgens mij heb je echt nog nooit Warcraft gespeeld, en ben je nooit eerder in dit topic geweest, want dan zou je weten dat Warcraft niet om de single player draait.
Uiteindelijk koopt iedereen in dit topic TFT, en ROC heeft iedereen al, omdat je een legale versie nodig heb om op battle.net te kunnen spelen. Het is alleen maar handig dat TFT nu illegaal uit is, dan kunnen we nu alvast de Single Player campain uitspelen voor het verhaal (wat echt heel cool isIk ga nu net beginnen met de undead campain).
En op 4 juli (ongeveer), rent iedereen naar de winkel om zijn pre-ordered copy van TFT op te halen, en online te gaan battle-en. Of niet soms?
OMFGMarruk schreef op 23 June 2003 @ 13:33:
Sjonge, ben ik al zo lang niet meer op de blizzard site geweest dan? Ik had nog nooit van die expansion gehoord
Maar meteen naar de winkel rennen als ie uit is.
heb je ook alle WC sites en de WC thread's @ GoT ontweken ofzow?!
hier zitten we al zo'n half jaar al weer op te wachten, na de press release van Blizzard
Haha, maar das dan wel weer positief voor mij niet waar? Ik bedoel, het komt nu in eens als een aangename verrassing.pr0mpt schreef op 23 June 2003 @ 13:58:
[...]
OMFG
heb je ook alle WC sites en de WC thread's @ GoT ontweken ofzow?!
hier zitten we al zo'n half jaar al weer op te wachten, na de press release van Blizzard
En ja, ik heb het grote WC topic een beetje ontweken omdat ik er toch niet zoveel te melden had.
TMAXTINT
Verwijderd
Ik had een vraagje hoe kan ik mijn orginele warcraft 3 2x installeren op de zelfde computer, als ik op setup druk van cd krijg ik dat scherm alleen maar van "play warcraft 3" Iemand een oplossing? Alvast Bedankt
Maar op de site van blizzard staat een stappenplan. Mischien als je die plan volgt red je het.
Kan alleen als je alles van warcraft uit je register haalt. Regedit typen bij uitvoeren en zoeken naar blizzard.Verwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 16:22:
Hallo,
Ik had een vraagje hoe kan ik mijn orginele warcraft 3 2x installeren op de zelfde computer, als ik op setup druk van cd krijg ik dat scherm alleen maar van "play warcraft 3" Iemand een oplossing? Alvast Bedankt
Maar waarom zou je het nou 2 keer willen installeren op 1 computer?
TMAXTINT
Omdat je na de install van TFT niet meer op BNET kan, ook niet met de gewone legale WC3, k'hoop dat TFT snel in de winkels ligt zodat ik em kan gaan halen.Marruk schreef op 23 June 2003 @ 16:26:
[...]
Kan alleen als je alles van warcraft uit je register haalt. Regedit typen bij uitvoeren en zoeken naar blizzard.
Maar waarom zou je het nou 2 keer willen installeren op 1 computer?
If it ain't broken it doesn't have enough features
Srry ik had bij W3 ook de singleplayer met de illegale uitgespeeld maar wilde zo graag op Bnet spelen dat ik originele heb gekocht ... net als bij deze eerst single player uitspelen en dan kopen voor online ...FoggyFreek schreef op 23 June 2003 @ 12:23:
Tegen die tijd hebben jullie het allemaal al uitgespeeld en gaan jullie die game ECHT niet meer kopenWat een werk voor niks.. sterker nog, niets.
Jah, dat kan. Dan speel je gewoon via LAN denk ik.DeX schreef op 23 juni 2003 @ 17:49:
Heeft er iemand ervaring met WC3 over een VPN? Ik wil namelijk binnnekort TFT spelen met een paar anderen. Kan dat met een VPN?
Maar waarom doe je het niet via Kali? Zo hebben we het vorig jaar ook allemaal gedaan toen RoC nog niet uit was
[disclaimer]
niemand mag b1tchen over mijn illegale FT of RoC geschiedenis, aangezien ik de Collector's Edition van Warcraft III heb
[/disclaimer]
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
Bedankt voor het idee. Alleen moet ik het zelf ff fixen als het kan met m'n sweex router'tjeDeX schreef op 23 June 2003 @ 17:49:
Heeft er iemand ervaring met WC3 over een VPN? Ik wil namelijk binnnekort TFT spelen met een paar anderen. Kan dat met een VPN?
[illegaal mode]
Zo kun je zonder legale cd-key ook met vrienden online gamen
[/illegaal mode]
[ Voor 19% gewijzigd door Brickman op 23-06-2003 20:18 ]
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Ik ben nu bij de Bloodelves hoofdstuk 4. De zee heks rulez
Verwijderd
Door het installatiepad in current_user/software/blizzard/warcraft iii in je register te hernoemen of te verwijderen en de setup handmatig te starten vanaf CDROM/setup.exe, dat zou moeten werken.Verwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 16:22:
Hallo,
Dat hielp bij mij namelijk ook toen ik play game NIET kreeg, omdat ik WC3 op een ander OS geinstalleerd had en zodoende deze regel niet in het register stond. Succes!
Verwijderd
nah, maar grafisch is het van exact hetzelfde niveau en exact dezelfde stijl als WC3 classic.Verwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 18:38:
Heeft er iemand wat screenshots uit Frozen Throne?
Btw Illidan is gewoon een Demon Hunter level6 (metamorphosis). Nothing special
't Bloed begint weer te kriebelen.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Wat ik van die screens kan zien:
• Lost Temple: Winter style
• Upgrade's in production-que
• Que building van gebouwen (Human Farms)
• Computer opponents zijn te dimmen.
• Mountain giant rush ownt alles en iedereen.
Het hoofdmenu:Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 01:07:
WE WANT PICS

Brightness iets aangepast
Ik heb er weer erg veel zin in
[ Voor 17% gewijzigd door kamerplant op 24-06-2003 10:35 ]
🌞🍃
hopelijk vanavond al "binnen" en als hij uit is meteen voor de winkel camperen om ehm te hebben
stomme vraag misschien , maar is B.Net op 1 Juli ook werkzaam voor TFT, of moeten we dan nog effe wachten?!~
Ja B.net is gewoon vanaf 1 juli beschikbaar.pr0mpt schreef op 24 juni 2003 @ 10:51:
dat ziet er zeker goed uit
hopelijk vanavond al "binnen" en als hij uit is meteen voor de winkel camperen om ehm te hebben
stomme vraag misschien , maar is B.Net op 1 Juli ook werkzaam voor TFT, of moeten we dan nog effe wachten?!~
Als het goed is word er gelijk een patch uitgebracht:
"There's going to be a patch first thing when you log on to B.net on 1/07/2003. It's call the retail patch."
While in Battle.net chat, a user can view his or her own clan status by selecting the Clan tab above the player listing. Any user not already in a clan has the opportunity to form a new Warcraft III clan by selecting the "Create Clan" button at the bottom of the dialog. Battle.net will then prompt the user for the full name and abbreviation of the new clan. The clan's full name cannot exceed 64 characters in length. The clan abbreviation can be from 2 to 4 characters in length. Clan abbreviations can only use the characters A-Z and 0-9.
After the user has selected the new clan's name and abbreviation, Battle.net performs a check to see if the proposed names are available for use. While multiple clans are allowed to have the same full name, the clan abbreviation is unique to the clan. If Battle.net approves the name and abbreviation, the clan creator must invite his or her initial clan members into the guild through the Battle.net Clan Invitation dialog during the next 30 seconds.
The Battle.net Clan Invitation dialog will display Battle.net users who are mutual friends of the clan creator, as well as any users who are in the same private chat channel as the clan creator. The clan creator must select at least nine users from the list before Battle.net will allow the creator to hit the "Invite" button. Once the clan creator selects the "Invite" button, the invited clan members have 30 seconds to accept the invitation into the clan. If fewer than nine users accept the invitation after the 30-second invitation period has expired, then the clan will not be created. If nine or more users do accept invitation into the clan, then the new clan will be formed with the clan creator as Chieftain and the invited users as Grunts.
After the clan creation process is finished, the members of the new clan automatically switch chat channels to their new private clan channel. The Chieftain may not disband the newly formed clan until 24 hours has passed.
Note that a user cannot create more than one clan per week. Users may also not join a clan more than once per day. "
Gaan we nog een GoT clan creeeren?
Dan ben ik GoT)Pispaal..
want de beta changes na dat deze gold ging zijn er nog niet bij
maaruh, je kan ook normale spelers dimmen...
bijv je speelt tegen je broertje, die ontzettend slecht is, zet je zelf op 40% (krijgen alle units 40% van normale health) en je broertje op 100%
blijft het toch een uitdaging..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Oh!Wiebbe schreef op 24 June 2003 @ 11:30:
euhm, vergeet niet dat deze verise nog een patch moet hebben
bijv je speelt tegen je broertje, die ontzettend slecht is, zet je zelf op 40% (krijgen alle units 40% van normale health) en je broertje op 100%
Das inderdaad zeer mooi!
Dacht dat het alleen voor PC opponents was.
Helaas kan dat maar beperkt.DeX schreef op 24 June 2003 @ 07:57:
[...]
Wat ik van die screens kan zien:
• Upgrade's in production-que
• Que building van gebouwen (Human Farms)
Zo zijn de upgrades van bv de Hunters Hall wel de que-en, maar een gebouw zelf niet (like Tree of Life -> Tree of Ages). Maar toch mooi/handig dat dat al beter in orde is dan eerst.
🌞🍃
Dus niet 2 wisps in je que en dat de tree kunnen upgraden..DataBeest schreef op 24 June 2003 @ 11:38:
[...]
Helaas kan dat maar beperkt.
Zo zijn de upgrades van bv de Hunters Hall wel de que-en, maar een gebouw zelf niet (like Tree of Life -> Tree of Ages). Maar toch mooi/handig dat dat al beter in orde is dan eerst.
Das wel jammer.
Maar ik vind het zo ie zo al een zware verbetering.
Begint nu wat meer naar het potentieel van Total annihilation te deinsen. Al kun je ze absoluut niet met elkaar vergelijken, was dat toch een van de dingen die ik miste in wc3: Queing..
En voor clans die kan je maken als 10 mensen je invite accepteren om je clan te joinen en dan wordt automatisch de clantag achter je nick gezet, dus geen gekloot meer met verschillende accs
[ Voor 45% gewijzigd door Glorificationer426 op 24-06-2003 12:19 ]
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Nope, dat kan inderdaad niet.DeX schreef op 24 June 2003 @ 11:42:
[...]
Dus niet 2 wisps in je que en dat de tree kunnen upgraden..
Das wel jammer.
Maar ik vind het zo ie zo al een zware verbetering.
Begint nu wat meer naar het potentieel van Total annihilation te deinsen. Al kun je ze absoluut niet met elkaar vergelijken, was dat toch een van de dingen die ik miste in wc3: Queing..
Maarja, als je het vergelijkt met Warcraft 2, waar helemaal geen que voorkwam is het niet zo'n ramp.
🌞🍃
Uitdaging? I don't think so, ik heb het eens gedaan, maar de units van de persoon die 40% gaat hebben zo'n laag aantal hitpoints dat het onspeelbaar is.Wiebbe schreef op 24 June 2003 @ 11:30:
euhm, vergeet niet dat deze verise nog een patch moet hebben
Onder de 60% gaat praktisch niet, daarboven wel.
En verder is het nog erger vern00bt. Alles word je met het handje gedragen, waar zit de uitdaging tegenwoordig

[ Voor 9% gewijzigd door Shade op 24-06-2003 13:14 ]
je zet die handicap lijkt mij alleen maar aan als je tegenstander veel beter/zwakker is om te compenseren.
degene zonder handicap kan dan gewoon spelen, terwijl de speler met handicap gewoon meer op skills moet spelen..
je zet het niet aan als je evenly matched bent natuurlijk.
Ik kan echt niet wachten tot ik ehm heb...
denk dat ik de eerst komende maand weer van de straat ben
Verwijderd
WAT een teleurstelling!
ik had veel meer verwacht.... maar neehoor beroerd einde... damn shit blugh...
next time better blizz!!!
uhm, het gaat vooral om battle.net, daarvan moet warcraft het toch echt hebben. warcraft III classic zou ik nooit gekocht hebben zonder battle.netVerwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 17:23:
heb net throne uitgespeelt!
WAT een teleurstelling!
maar is TFT nu nog helemaal nergens uit of wel al alleen in america? of hoe zit het nou
[ Voor 31% gewijzigd door FrostXL op 24-06-2003 19:50 ]
Ze gaan voor een wereldwijde release op 1 juli. In de praktijk komt het echter vaker voor dat een release in Europa iets later is. Er wordt 3 juli als datum in Nederland gespeculeerd... Het ligt ook aan de winkelier wanneer hij hem in de verkoop doet. Sommigen gooien hem direct in de winkels als ze hem van de leverancier binnenkrijgen. Dat had ik met WarCraft III & C&C Generals bij de Free Record Shop, toen Bart Smit & E-Plaza hem nog in het magazijn hielden.FrostXL schreef op 24 June 2003 @ 19:46:
dat clan gebeuren vind ik geweldig , maar wordt er nu ook bij gehouden hoeveel clan-wins-losses-% je hebt?
maar is TFT nu nog helemaal nergens uit of wel al alleen in america? of hoe zit het nou
Dus ga allemaal naar de FRS!
Alleen niet in Nieuwegein, dan ben ik zelf te laat

Verwijderd
Hmmz ben nu nog singleplayer aan het spelen ( level 6 ofzo van de Night Elfes ) maar vind het verhaal best boeiend tot nu toe en de nieuwe wapens zijn ook wel stoerVerwijderd schreef op 24 June 2003 @ 17:23:
WAT een teleurstelling!
Maarja idd W3 exp heeft het vooral nodig van de multiplayer
Verwijderd
de lijst van onze aanstaande clan:
kzou zeggen, zet je naam erbij als je wil joinen, het is geen statsclan, het is een lolclanGoT)Apocrypha
GoT)Caelis
GoT)DeX
GoT)Darkvater
GoT)FrostXL
GoT)Jaguar645
GoT)Kag3
GoT)KeeZ
GoT)LowProfile
GoT)Maniak
GoT)Meth0D.MaN
GoT)MrJ
GoT)Otaku
GoT)Phobos
GoT)PromWarMachine
GoT)ReV3rEnD
GoT)Shagura
GoT)Tcq
GoT)Tical
GoT)TrehT
GoT)UndeadAsswhoopa
GoT)Waltor
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 19:59 ]
[ Voor 5% gewijzigd door FrostXL op 24-06-2003 20:12 ]
Het is nog wel geinstallt maar staat er opeens niet meer in. En wil niet opnieuw installen aangezien ik mn cd-key daarvan kwijt ben..
Heb het nodig voor FT
Verwijderd
Verwijderd
Oh? Ik vond hem juist wel goed, maar mijn mening is niet echt objectief.Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 17:23:
WAT een teleurstelling!
/me is Blizzard fanboi.
Die laatste missie had ik trouwens best nog wel problemen mee... maar misschien was dat omdat ik hem te graag wilde uitspelen ofzo
Bij mij staat dit onder andere in mijn registry, is geloof ik het enige belangrijke:IronFist schreef op 24 juni 2003 @ 20:23:
Weet iemand hoe ik Warcraft3 original toevoeg aan mijn register?
Het is nog wel geinstallt maar staat er opeens niet meer in. En wil niet opnieuw installen aangezien ik mn cd-key daarvan kwijt ben..
Heb het nodig voor FT
Folder: "HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Warcraft III"
InstallPath "D:\Games\Warcraft IIII"
Program "D:\Games\Warcraft III\Warcraft III.exe"
War3CD "F:\"
gl hf, meer weet ik er niet echt van
Typo, T1cal, what's the difference?
Oh, en als hij niet meer in je register staat kan je hem altijd nog opnieuw installeren, met een "andere" key. En dan edit je de settings gewoon terug naar je oude installatie. Je key staat niet in je registry.
Post is nu wel af geloof ik, waren 5 edits
6.
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 20:55 ]
Ik hoef dus alleen WC3 in mn register te hebben staan om FT te kunnen installen. Iemand handig met regedit?Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 20:28:
je bent je cd key kwijt ? ... Klinkt 'aannemelijk'... maar volgens mij kun je dat niet zomaar ff toevoegen.. Deleten kan wel maar als je key uit het register is, zul je hem op zijn minst op nieuw moeten invoeren ...
waar staat dit? kan je een screen geven?Verwijderd schreef op 24 June 2003 @ 20:29:
Bij mij staat dit onder andere in mijn registry, is geloof ik het enige belangrijke:
Folder: "HKEY_CURRENT_USER\Software\Blizzard Entertainment\Warcraft III"
InstallPath "D:\Games\Warcraft IIII"
Program "D:\Games\Warcraft III\Warcraft III.exe"
War3CD "F:\"
dr staan wel een aantal wc3 strings in register maar hij staat niet in software lijst
[ Voor 16% gewijzigd door IronFist op 24-06-2003 21:22 ]
IronFist schreef op 24 June 2003 @ 21:20:
[...]
waar staat dit? kan je een screen geven?
dr staan wel een aantal wc3 strings in register maar hij staat niet in software lijst

Dit is nadat Frozen Throne is geinstalleerd, aan de bovengenoemde keys is niks veranderd. Het lijkt erop dat de keys met de 'X' erin van de addon zijn.
Gewoon lekker die mappen en keys handmatig aanmaken, ik vraag me af trouwens of het werken zal. Maar je kunt het proberen
[ Voor 6% gewijzigd door kamerplant op 24-06-2003 21:33 ]
🌞🍃
Verwijderd

Is wel Windows98, dus als je een ander OS gebruikt zou ik gewoon even reinstall doen in andere directory en dan zelf reg editten naar de dir van oude install.
Hoe raak je ffs je key kwijt?? Ik heb dat ding op twee verschillende plaatsen staan, zodat ik hem nooit kwijt kan raken.
My preeeccciiooouuussss...
Maar mijn screenshot is lekker groter
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 21:36 ]
Verwijderd
Óf iemand moet het schema maken ed. willen overnemen, of het wordt pas volgende week, wanneer ik vakantie heb. Just to let u know
Ehm dude, ik heb het toch ook over unit controlpr0mpt schreef op 24 June 2003 @ 16:08:
de uitdaging zit in eht goed kunnen omgaan met de units.
je zet die handicap lijkt mij alleen maar aan als je tegenstander veel beter/zwakker is om te compenseren.
degene zonder handicap kan dan gewoon spelen, terwijl de speler met handicap gewoon meer op skills moet spelen..
je zet het niet aan als je evenly matched bent natuurlijk.
Alles is tegenwoordig fucking autocast man
Je word overal met het handje begeleid, ik heb het niet over handicap. Maar over de easyheids factor van deze game.
Verwijderd

Echt, als je een spel traag wilt maken, moet je er vooral transport ships in stoppen...
Verwijderd
Die dingen vond ik in WC2 al rot, en ik was blij dat ze ze eruit hadden gelaten in classic. Hoop niet dat er teveel ladder maps komen waarin gebruik moet worden gemaakt van boten. Max 2 per type game ofzo (toevallig komt dit aantal overeen met het aantal maps dat je thumb-down kan zetten
Verwijderd
deze expansion heeft me weer wc3 doen installe en vind t toch weer erg leuk om te spelen
en nee, slecht vind ik m niet tot nu toe
nieuwe units zijn goed uitgewerkt
Naga roelt
single player ben ik nu net bij de alliance campaign en speel er toch wel met plezier door heen
Nog een opmerking over het spel: In TFT is alles (units ed) een stuk goedkoper geworden dan in het orgineel. Heb nog geen MP gespeeld, maar is het dan niet logisch dat het dan een kwestie is van wie het snelste ventjes uit z`n gebouwen kan pompen aangezien de units toch zeer goedkoop zijn?
[ Voor 73% gewijzigd door enrico670 op 25-06-2003 17:01 ]
Verwijderd
ik vond het begin ook aardig... middenstuk redelijk...maar het einde heeft me erg teleurgesteld! Soort vieze nasmaak... (ik kan er haast niet bij dat het verhaal zo is geeindigd...beetje sober.... misschien komt er nog een expand?)Timocos schreef op 24 June 2003 @ 19:55:
[...]
Hmmz ben nu nog singleplayer aan het spelen ( level 6 ofzo van de Night Elfes ) maar vind het verhaal best boeiend tot nu toe en de nieuwe wapens zijn ook wel stoer![]()
Maarja idd W3 exp heeft het vooral nodig van de multiplayerMaar bij mij gaat het gewoon om het verhaal af te maken van W3
maar ja inderdaad wc3x moet het hebben van de multiplayer optie...
ik had er gewoon meer van verwacht... <--- ben iets te verwend denk ik
Verwijderd
Verwijderd
hehehe, de dolby surround support van wc3 is inderdaardVerwijderd schreef op 25 June 2003 @ 18:40:
OMFG! War3 met een Logitech Z-680 en een Audigy 2 ... Krijg haast tranen van in me ogen zooo mooi ... Die woofer ... T_T
Maargoed Triad heeft wel gelijk over dat de gameplay wel erg newbie-friendly geworden is... alles valt nu te queuen en natural defences zijn enkel geboost
Daarbovenop komt nog dat de piercing nu wel erg hard ownt... een warden met een haffel archers zijn m.i. wat te sterk.
War3 @audigy en Sennheizer HD457 koptelefoon...Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 18:40:
OMFG! War3 met een Logitech Z-680 en een Audigy 2 ... Krijg haast tranen van in me ogen zooo mooi ... Die woofer ... T_T
Lekker leven toch?
ben hard op weg de campaing uit te spelen voordat TFT uit is. (legaal)
Modbreak:
Gebruik daar voor ICQ/IRC/MSN/E-Mail/IRL maar, maar niet het forum!
[ Voor 28% gewijzigd door White Dust op 26-06-2003 20:41 ]
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Verwijderd
Verwijderd

T_T fuck man ik moet steeds dat geluid omhoog gooien, want ik hoor al niks meer als ie op een kwart staat
Ik probeer om een team computer controlled te maken, en wel zo dat het team grijs, en dus niet selectable is in het create game scherm.
Ik heb de controller wel op Computer gezet, maar het team staat toch steeds weer op 'Open' als ik create game doe
Weet iemand de oplossing?
Verwijderd
Bij "Scenario"->"force properties" kan je "Fixed Player Settings" aanvinken. Als je dat doet kan je de computer niet meer weghalen/staat hij niet meer op open. Alleen kan je dan ook niet meer de rassen/teams van de spelers veranderen.Jaded schreef op 25 June 2003 @ 22:19:
Misschien niet het goede topic, maar even een vraag over map-building:
Ik probeer om een team computer controlled te maken, en wel zo dat het team grijs, en dus niet selectable is in het create game scherm.
Ik heb de controller wel op Computer gezet, maar het team staat toch steeds weer op 'Open' als ik create game doe
Weet iemand de oplossing?
Erg leuke campaign, maar er is een groot minpunt!
Geen orc campaign!
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
bonus campaign is ook een beetje orcFr3aKER schreef op 26 June 2003 @ 01:14:
Zo, ik heb het spel net uitgespeeld
Erg leuke campaign, maar er is een groot minpunt!
Geen orc campaign!
Ik woon zelf in Limbrug en opzich heb ik wel intresse maar volgens mij is de lanparty TIMES dan ook ongeveer en daar ga ik al naartoeBrickman schreef op 25 June 2003 @ 19:49:
Wie woont er in regio Limburg en heeft er zin om naar een LAN te gaan op 22/23/24 augustus. Hier is een link naar de site.
Het is een LAN voor 85 Attenders. Als er genoeg wc3 spelers zijn wordt er een compo gehouden.
[off-topic]
Ik heb even naar die foto's gekeken, omg op iedere set foto's wat ik zag stond jou plexi case...
Dat bedoelde ik!!Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 00:58:
[...]
Bij "Scenario"->"force properties" kan je "Fixed Player Settings" aanvinken. Als je dat doet kan je de computer niet meer weghalen/staat hij niet meer op open. Alleen kan je dan ook niet meer de rassen/teams van de spelers veranderen.
Thank you!
Welke instelling pak je in het sound menu dan? EAX3 of iets anders? Want ik heb een Audigy2 en Creative 6100 maar vindt de surround nog niet echt goed.Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 18:40:
Alvast bedankt
Verwijderd
Edit .. kzie net dat er ook een optie bijzit voor Dolby Surround
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 13:01 ]
Die foto's had ik nog nodig voor mezelf, maar diegene heeft ze dus ook op inet gezet.Row schreef op 26 June 2003 @ 09:33:
[...]
Ik woon zelf in Limbrug en opzich heb ik wel intresse maar volgens mij is de lanparty TIMES dan ook ongeveer en daar ga ik al naartoe
[off-topic]
Ik heb even naar die foto's gekeken, omg op iedere set foto's wat ik zag stond jou plexi case...
Verwijderd
Verwijderd
Nou nee. Het spel verschilt niet zo veel van wc3classic.Verwijderd schreef op 26 June 2003 @ 16:44:
Heb Frozen Trone gister gedownload (koop hem als ie in de winkel is, maar ik kon niet wachten) en ik heb het nu een dag lang gespeeld. Het lijkt wel of het spel nu heel anders speelt, als je namelijk een custom match speelt en mijn 2 hero s zijn al level 5 , terwijl die van de computer nog maar 3 is (1 hero) blijft hij maar komen en wint hij vaak een grote battle. Ik weet wel dat de pc cheat maar ik blijf het vaag vinden, is het nu zo dat je makkelijker kan rushen door veel units te bouwen (alla redalert) en het upgraden van je hero niet zo belangerijk meer is als in wc3 classic?
2 belangrijke punten die op jouw verhaal van toepassing zijn;
1) het feit dat het techen duurder is geworden en meer tijd kost. Hierdoor zie je vaker grote legers die bijna totaal uit tier 1 units bestaan.
2) Wanneer je solo hero gaat dan krijgt deze wanneer je je @ tier 2 bevindt 110% experience en @ tier 3 120% ... dit zou het in principe mogelijk maken om solo hero te gaan. Maar m.i. is dit niet te doen en valt een leger dat 2 of 3 heros heeft altijd te prefereren boven een solo-hero army.
Btw volgens mij cheat de computer enkel wanneer je hem op 'insane' zet. Op de normal moelijkheidsgraad speelt hij namelijk vrij beroerd.
Best afwisselend. De ene keer moet je vanaf een mini-basis een hele map domineren. Dan zit je in de gevangenis en moet je ontsnappen en dan weer op orginele manier een bepaald iets defenden. (Alleen de mogelijkheid tot torentjes bouwen, in een bonus quest
Hier twee mooie screenshots:
Illidan:

Erhm.. Illidan?

🌞🍃
Dit topic is gesloten.