Nou ik heb dus net 3 potjes gespeeld. Eigenlijk 2 omdat wanadoo een stelletje knurften zijn.
1e potje koos ik per ongeluk FFA... Daarbij was ik dus een level 1 n00b gozer die het nooit speelt.. Maargoed, ik ging dus die Dryds/bears profile even uittesten:
Alleen in het begin bij het bouwen van mijn basis dus gebruik gemaakt van keyboard commands. Eenmaal een AoW en een hero ging het zeker lekker. DH als hero mana burn en immolation lekker met de shortcut keys en dat groep 1 instellen werkte ook lekker. Vaak was ik zo n00b om een unit of 2 te vergeten. maar nu selecteer ik alles en druk op een knop.
Die production settings van mij stonden prima. Knopper 2 en 5 die aan mijn middelfinger zaten deden het dryad maak verhaal. terwijl 1 en 4 aan mijn ringvinger er een DotC tussengooide.
Die "third gear" Had ik afgestemd om de DotC's en dat beviel me zeer! Rejuvination en Roar schuurde door de tegenpartij (tegen mass ghouls = gg). Roar, Rejuvi en dan Bear form allemaal in die third gear

.
Dikke pwn partij..
Maar dat was op zich geen zware partij maar het casten ging wat beter. Ik had altijd even de neiging om op mijn toetsenbord te kijken, om de "r", "f" en "e" toetsen te vinden. Aangezien ik dat altijd doe en nooit echt blind kon spelen, zit ik nu dus "blind" te warcraften. Alleen in het begin even dus het keyboard gebruikt, maar voor de rest alleen de Strategic Commander.
Het een beetje wat ik had verwacht.. Een beetje klunzig af en toe, maar in battle heb je er je voordeel mee. Ook het roteren van de commander hielp mij ontzettend en de Tab/shift tab pwnde ook. Maar vooral: het maakt het wat leuker! Dat map movement control gebruik ik alleen haast nog. Dat gebruik ik meestal voor UT en dergelijke

. Dat werkt ook wer goed alleen dan speel ik niet zo goed. maar das denk een kwestie van wennen.
Tweede potje hebben we gewonnen maar dat kwam omdat 1 van de tegenstanders gedisc-ed werd en de 3e partij was helaas na 5 minuten alweer vernaggeld door wanadoo

.
Voor de lui die de draad niet echt hebben gevolgd:
[rml]DeX in "[ PC] WarCraft III Topic - Deel 12"[/rml]
Hier zet ik dus een profile neer die ik dus net heb getest.
En nog iets... Crypt fiends zijn f*cking overpowered@1.6

. Daarom was ik ook meer DotC's gegaan dan dryads... Die dryads gingen als een peon die ge-storm bolt, genova't, gecoild, gechainlingtningd en geshockedwaved tegelijk word.
[
Voor 11% gewijzigd door
DeX op 11-06-2003 21:44
]