[PC] WarCraft III Topic - Deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.575 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109

Glorificationer schreef op 10 June 2003 @ 02:06:
Hier een game van Waltor vs mij die uberlang duurde en Waltor met de overwinning afsloot.
Steeds zijn we aan elkaar gelegen een paar foute acties van mij (vergeten van tp, healpot etc. :P ) en Waltor ongetwijfeld ook gaf Waltor de overwinning, maar das ook niet zo gek als je naar de tijd kijkt ^^

Udaw[UD]--vs--Waltor[UD].w3g

Dit was btw een rematch nadat ik Hu Waltor compleet de grond had ingestampt :D
Human game zoog echt aarsch :D

Undead vind ik echt veel cooler om te spelen nu :). Ik had denk ik alleen geen DK als 2e moeten nemen, die was echt slecht bezig steeds, maarja, de tijd had daar ook wel iets mee te maken :P. voorbeeldje: ik sleep gewoon ghouls in deze match, terwijl er een wakkere DL naaststaat T_T.

Nice cloak abuse on Lich btw 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34
Gisteren een handige tool gevonden en vroeg me af of dit als cheaten word beschouwd >:)

Ik heb een Strategic Commander gekocht die in de aanbieding was:
Afbeeldingslocatie: http://www.activewin.com/reviews/hardware/joysticks/microsoft/stratcomm/images/design.jpg

Ik heb ehm niet gekocht voor warcraft maar vond het leuk voor de 3d shooters etc.. Omdat je in WC3niets kan "binden". Maar...

Als men goed kijkt zie je een "Rec" knopje zitten en je zult je verbazen dat dat kort is voor Record. Met 6 knoppen en 3 verschillende Shift knoppen (totaal dus 24 sequences die ik kan proggen) kon mijn lol niet op. Het is wel wat werk maar een maal geprogrammeerd werk het zeeer goed als je steeds dezelfde shortcuts gebruikt.

Bij mij is dat dus 3 unit groups.. group 1 2 en 3. Heel mooi gedaan heb ik knoppen 1 2 en 3 dus daaraan gebind. Maar de knop erachter heb ik gebind naar "voeg toe aan groep #". Dus selecteer een unit, ram op knop en hij zit bij de groep.

Nog veel meer:

Er zit een Map-zoom knop op die ik maar heb omgetoverd naar Tab en Shift-Tab.
Daarnaast kan ik de map draaien door dat ding zelf te draaien _/-\o_ .

De productie is nu ook lekker simpel. Je kan met de schuifknop aan de onderkant kiezen uit 3 "profilen", dus onder elke profiel 1 ras. Helaas valt er dan 1 ras buiten het mandje. Met de shift knoppen Kun je dus nog meer doen. Als ik bijvoorbeeld een productiegebouw heb, onder de knop 0, en wil dan een unit maken, bijvoorbeeld een archer, dan bind ik gewoon lekker "0", "a" onder een knop met shift..

En zo ben ik nu bezig een heel reeks met dingen te maken..
Ik ben niet echt een goeie warcrafter, maar het maakt het weer leuk!

Mischien is dit ook wat voor de pro's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80154

Mmmm, zo'n ding heb ik ook nog ergens liggen, heb hem wel eens bij AoE proberen te gebruikten, maar dat was geen succes.

Maar maybe ist idd iets voor wc3, zal hem vanavond nog maar eens onder het stof vandaan halen.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Anoniem: 80154 schreef op 11 June 2003 @ 10:07:
[...]

Mmmm, zo'n ding heb ik ook nog ergens liggen, heb hem wel eens bij AoE proberen te gebruikten, maar dat was geen succes.

Maar maybe ist idd iets voor wc3, zal hem vanavond nog maar eens onder het stof vandaan halen.
:D
Profielen uitwisselen enzo :P
Kan ook zeer handig zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59559

Ik kan me haast niet voorstellen dat dat lekker werkt eigenlijk. Zometeen zit je warcraft met een hand te spelen, die je eigenlijk toch al full time nodig hebt om te micro-en. Als je dan ook nog bouwen enzo met klikjes van je muis gaan doen solliciteer je volgens mij naar RSI ;)

Dat, of ik ben gewoon jaloers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Anoniem: 59559 schreef op 11 June 2003 @ 10:51:
Ik kan me haast niet voorstellen dat dat lekker werkt eigenlijk. Zometeen zit je warcraft met een hand te spelen, die je eigenlijk toch al full time nodig hebt om te micro-en. Als je dan ook nog bouwen enzo met klikjes van je muis gaan doen solliciteer je volgens mij naar RSI ;)

Dat, of ik ben gewoon jaloers :)
Het is geen muis...
Het werkt naast je muis. Met je toetsenbord ertussen.
dus warraft zal nooit met 1 hand worden gespeeld. Maar zoals eerder in dit topic al werd gezegd over "keycraft", dat het wel een stuk makkelijker maakt. Bijvoorbeeld als je je AoW onder de nummer 0 hebt gebind, en dan op A moet drukken voor een archer.. Dan moet je nogal wat reizen met je keyboard-hand. Nu zit het onder 1 knop..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Zeer Uber Dex! :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 11-06-2003 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Best 25 euro's ever spent.

Zal kijken of ik vanavond (als wanadoo even meezit :/ ) de NE profile online kan zetten. voor de mensen die zo'n ding hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-06 21:01

Glorificationer426

come we hero rush yes?

fux0r dus je gaat ons nu allemaal pwnen :X

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145

idd dit soort machines zijn puur evil en een nachtmerrie voor een ieder die een speler tegenkomt met zo'n Tool of GG...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Glorificationer schreef op 11 June 2003 @ 16:57:
>:)

Afbeeldingslocatie: http://img.neoseeker.com/a/strategiccommander/strategiccommander_r_image4.jpg

Ok..
Tot nu toe ziet mijn eerste profile er zo uit:
Gemaakt voor een simpele NE dryads Bears strat...

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
NE Profile 1: Dryads/Bears

Primairy Buttons.

1: Unit group 3
2: Unit group 2
3: Unit Group 1
4: Set group 3
5: Set group 2
6: Set group 1

Zoom +: Tab (select subgroup)
Zoom -: Shift+tab (select previous subgroup)

Notes:
==============================

First Gear (unit construction)

1: 5, c (DotC)
2: 5, d (Dryad)
3: 4, a (Archer)
4: 6, c (Dotc)
5: 6, d (Dryad)
6: 4, h (huntress)

Notes:

4 - Aow
5 - AoL
6 - Second AoL
===============================

Second Gear (hero control)

1: Scout Owl F3+C, (PotM)
2: Entangle F2+E, (KotG)
3: Immolation F1+L, (DH)
4: Starfall F3+F, (PotM)
5: Force of nature F2+F, (KotG)
6: Mana Burn F1+B, (DH)

Notes:

This uses my standard settings for Hero selection. The DH is usually 
my primairy hero followed by the KotG and PotM. 
But Changes are easily re-resorded to suit the Hero setup.
==============================

Third Gear (Various command)

1: Rejuvination) E, (DotC)
2: Roar R, (DotC)
3: Goto last Message (spacebar)
4: Bear Form F, (DotC)
5: Scroll of TP Numpad 7, 
6: Minimap Signal (Alt-G)

Dit dus voor de mens(en) die ook zo'n strategic commander hebben..
Zal vanavond even kijken hoe het werkt.

Ff serieus.. pwnen zal ik niet.. Maar ik ben niet echt een WC3 natuurtalent zoals een aantal van jullie. Helaas heb ik er steeds minder tijd voor. Dus voor de potjes die ik speel, wil ik extral lol hebben. Daarom dus deze gadget.

Zoals je zie zitten knoppen 3 en 6 bij elkaar. 2 en 5 bij elkaar en 1 en 4 bij elkaar. zo dus de profile gemaakt om lekker makkelijk te werken.

Als je aan de zijkant kijkt zijn er 3 shift knorren (gears dus).
But you'll figure that out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'een aantal' = triad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
ok ok...
Maar als jullie het nu tegen mij opnemen dan verlies ik...

man ik weet niet eens wat Gosu betekend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ne + Bears ownt best wel ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk om zo'n ding voor te bereiden voor een bepaalde strat, maar ja, als je dan iets anders moet doen, raak je gigantisch in de war 7(8)7 :P

Btw, ik zou het wel knap vinden als je met dit apparaat soepel kunt spelen (no sarcasm intended), lijkt me een hele klus nog =)

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 61109 op 11-06-2003 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Anoniem: 61109 schreef op 11 juni 2003 @ 19:50:
Leuk om zo'n ding voor te bereiden voor een bepaalde strat, maar ja, als je dan iets anders moet doen, raak je gigantisch in de war 7(8)7 :P

Btw, ik zou het wel knap vinden als je met dit apparaat soepel kunt spelen (no sarcasm intended), lijkt me een hele klus nog =)
ik zal zo kijken.
je kan namelijk 3 profielen instellen.
dus je kan je strat kiezen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorificationer schreef op 11 June 2003 @ 16:57:
Och dat was je toch al gewoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Nou ik heb dus net 3 potjes gespeeld. Eigenlijk 2 omdat wanadoo een stelletje knurften zijn.
1e potje koos ik per ongeluk FFA... Daarbij was ik dus een level 1 n00b gozer die het nooit speelt.. Maargoed, ik ging dus die Dryds/bears profile even uittesten:

_/-\o_

Alleen in het begin bij het bouwen van mijn basis dus gebruik gemaakt van keyboard commands. Eenmaal een AoW en een hero ging het zeker lekker. DH als hero mana burn en immolation lekker met de shortcut keys en dat groep 1 instellen werkte ook lekker. Vaak was ik zo n00b om een unit of 2 te vergeten. maar nu selecteer ik alles en druk op een knop.

Die production settings van mij stonden prima. Knopper 2 en 5 die aan mijn middelfinger zaten deden het dryad maak verhaal. terwijl 1 en 4 aan mijn ringvinger er een DotC tussengooide.

Die "third gear" Had ik afgestemd om de DotC's en dat beviel me zeer! Rejuvination en Roar schuurde door de tegenpartij (tegen mass ghouls = gg). Roar, Rejuvi en dan Bear form allemaal in die third gear _/-\o_ .

Dikke pwn partij..

Maar dat was op zich geen zware partij maar het casten ging wat beter. Ik had altijd even de neiging om op mijn toetsenbord te kijken, om de "r", "f" en "e" toetsen te vinden. Aangezien ik dat altijd doe en nooit echt blind kon spelen, zit ik nu dus "blind" te warcraften. Alleen in het begin even dus het keyboard gebruikt, maar voor de rest alleen de Strategic Commander.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/6622/full.jpg

Het een beetje wat ik had verwacht.. Een beetje klunzig af en toe, maar in battle heb je er je voordeel mee. Ook het roteren van de commander hielp mij ontzettend en de Tab/shift tab pwnde ook. Maar vooral: het maakt het wat leuker! Dat map movement control gebruik ik alleen haast nog. Dat gebruik ik meestal voor UT en dergelijke ;) . Dat werkt ook wer goed alleen dan speel ik niet zo goed. maar das denk een kwestie van wennen.

Tweede potje hebben we gewonnen maar dat kwam omdat 1 van de tegenstanders gedisc-ed werd en de 3e partij was helaas na 5 minuten alweer vernaggeld door wanadoo :( .

Voor de lui die de draad niet echt hebben gevolgd:
[rml]DeX in "[ PC] WarCraft III Topic - Deel 12"[/rml]

Hier zet ik dus een profile neer die ik dus net heb getest.

En nog iets... Crypt fiends zijn f*cking overpowered@1.6 :X . Daarom was ik ook meer DotC's gegaan dan dryads... Die dryads gingen als een peon die ge-storm bolt, genova't, gecoild, gechainlingtningd en geshockedwaved tegelijk word.

[ Voor 11% gewijzigd door DeX op 11-06-2003 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeX schreef op 11 June 2003 @ 21:37:

En nog iets... Crypt fiends zijn f*cking overpowered@1.6 :X . Daarom was ik ook meer DotC's gegaan dan dryads... Die dryads gingen als een peon die ge-storm bolt, genova't, gecoild, gechainlingtningd en geshockedwaved tegelijk word.
erm, als je fiends of andere piercing tegen je hebt zou ik niet voor DotC gaan, piercing ownt alles wat groot is, beter kun je archers met een paar DotT gaan.
Dan valt het overpowered zijn van de fiends erg goed mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Anoniem: 80154 schreef op 12 June 2003 @ 13:38:
[...]

erm, als je fiends of andere piercing tegen je hebt zou ik niet voor DotC gaan, piercing ownt alles wat groot is, beter kun je archers met een paar DotT gaan.
Dan valt het overpowered zijn van de fiends erg goed mee.
Archers zitten toch in dezelfde Armor/Attack type klasse als dryads?

DotT's zouden inderdaad beter werken. maargoed.. ik had het wel gewonnen met DotC's.. maar het scheelde niet zoveel. Drydas vielen te snel met hun lage HP/lage Damage. DotC's in bear form konden het geweld gelukkig wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

archers = light, piercing
dryads = unarmoured, piercing

DotC zijn zowieso geen goed alternatief meer tegen UD omdat ook banshees aantrekkelijker zijn om te maken nu - naast de fiends die toch al beren neerhalen met het tiental

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mja ik hoorde es dat 14 ghouls 10 beren af kan maken dus ja :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Glorificationer schreef op 12 June 2003 @ 14:24:
mja ik hoorde es dat 14 ghouls 10 beren af kan maken dus ja :P
Ghouls met Unholy frenze ja...
Maaranders denk ik toch dat DotC's met Juvi dat zullen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391

DeX schreef op 12 juni 2003 @ 14:46:
[...]

Ghouls met Unholy frenze ja...
Maaranders denk ik toch dat DotC's met Juvi dat zullen halen.
14 ghouls zonder UF > beren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Anoniem: 44391 schreef op 12 June 2003 @ 14:48:
[...]

14 ghouls zonder UF > beren
Het zal wel..
Mijn laatste potje dat ik DotD's tegen mass ghouls deed was het best eenzijndig. Met Juvi en roar en ongeveer de helft bear form..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laat braco maar hij zit gewoon wat te zeiken hij had een game een keer 10 beren en daarmee verloor ie van 14 ghouls (claimt ie)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71672

als die UD mass scrolls en 2 goede hero's heeft kon dat vroeger ook best en WON(roar en juvi) enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm, en die NE heeft geen heroes? Geen Dh met 4 pots oid? Denk dat die aardig door die ghouls rap0red. Of wilde je het een keer testen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
14 ghouls zouden wel eens 10 DotC's kunnen verslaan. Mits ze level 3 Unholy aura, Ghoul frenze en Unholy frenzy mee hebben. En ik garandeer je.. dat ziet er best eng uit... Ghouls on Speeed......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Gelukkig zijn ze door de timer op healing scrolls & meer area of effect spells want minder handig geworden.. want bij bijna alle replays die ik zie gebruikt de UD speler mass ghouls.

Op 't moment speel ik niet echt veel ladder, meer tegen vrienden enzo, maar voor TFT wil ik wel in ieder geval een Naga Myrmidon iccontje :).

De nieuwe patch is best wel een verbetering, casters zijn nog steeds nuttig, maar ze hebben tenminste een goede counter.. Helaas zie je bijv. nog steeds weinig gebruik van tauren en abominations.

Ik kijk in ieder geval uit naar volgende maand !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pffft de counter op casters is dom het is belachelijk dat een grunt relatief underpowered is tov een witch doctor dat slaat nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Anoniem: 58145 schreef op 12 juni 2003 @ 16:46:
pffft de counter op casters is dom het is belachelijk dat een grunt relatief underpowered is tov een witch doctor dat slaat nergens op
Heb nog niet orc gespeeld @1.6
Maar ik begreep inderdaad al dat melee nu door casters word gefuxx0rd..
Ik zie het helaas niet echt voor me blizzard,
Grote groene grunt met scherpe bijl. word gepwned door een trol met een stokkie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

't Is gewoon supergaar dat de (bedoelde) melee backbone van je army nu gecounterd wordt door iets, ik snap dat gewoon niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Ach zolang het genoeg klachten oplevert, wordt het automatisch wel weer gefixord

ik kom ook weer eens kijken dacht ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Anoniem: 29882 schreef op 12 June 2003 @ 21:02:
Ach zolang het genoeg klachten oplevert, wordt het automatisch wel weer gefixord
Ah, please, we zaten al sinds februari te k*nkeren dat het gewoon masscastorabuse en treeabuse was, en Blizzard deed er geen ene reet mee.

Pas net een maand voor het uitkomen van FT heeft Blizzard er wat aan gedaan, en dan nog niet eens goed genoeg. Het enige wat ze hebben gedaan is RoC veel op FT laten lijken (net zo f*cked up) zodat mensen eerder overstappen op FT, aangezien het qua gameplay niet zo veel meer verschilt, maar wel nieuwe units etc. zijn. Blizzard :(

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, vanmiddag kwam het weer eens ter sprake: een GoT 1v1 tournooitje :). Als er genoeg animo voor is zal het ergens volgende week gespeeld worden. Als je mee wilt doen, mail dan ff naar wmandemaker@quicknet.nl, dan zal ik proberen er een aardig schemaatje van te maken, met winner's en loser's brackets of course.

Áls je je opgeeft, wees dan niet zo lame om gewoon te denken van MOEHAHHAHAH ik blijf lekker weg, dat is een beetje erg flauw niewaar ;). Ga ook niet meteen denken (als je niet zo vaak speelt oid) dat het geen hol aan is, en dat je meteen verliest, want niemand hier behalve triad heeft echt iets gepresteerd in solo :P

I await your replies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61109 schreef op 12 June 2003 @ 21:53:
Ok, vanmiddag kwam het weer eens ter sprake: een GoT 1v1 tournooitje :). Als er genoeg animo voor is zal het ergens volgende week gespeeld worden. Als je mee wilt doen, mail dan ff naar wmandemaker@quicknet.nl, dan zal ik proberen er een aardig schemaatje van te maken, met winner's en loser's brackets of course.

Áls je je opgeeft, wees dan niet zo lame om gewoon te denken van MOEHAHHAHAH ik blijf lekker weg, dat is een beetje erg flauw niewaar ;). Ga ook niet meteen denken (als je niet zo vaak speelt oid) dat het geen hol aan is, en dat je meteen verliest, want niemand hier behalve triad heeft echt iets gepresteerd in solo :P

I await your replies.
Count me in remember my APM = 2e Best Of GoT RAAAAAAAAAAAH :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Anoniem: 61109 schreef op 12 June 2003 @ 21:53:

I await your replies.
Ik doe wel denk ik mee. Mits het op een beetje redleijke tijd is.. aangezien jullie lekker vakantie hebben, maar ik moet werken. En Ik doe alleen mee voor de educational purposes only!

Zal morgen van mijn werk wel mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44391 schreef op 12 juni 2003 @ 21:54:
[...]

Count me in remember my APM = 2e Best Of GoT RAAAAAAAAAAAH :D
APM zegt niets yesh? ^_^

Of je moet echt gosu zijn, maar we weten allemaal dat dat niet zo is yesh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi initiatief Waltor, check je mail.
Hopelijk doen er genoeg mensen mee om een beetje leuk tournamentje op te leveren !!

Dus: Komop mensen schroom je niet!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Ik scheer me liever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

I > j00 big b00n baby.
MEET ME IN TEH RING!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeX schreef op 12 June 2003 @ 16:51:
[...]

Heb nog niet orc gespeeld @1.6
Maar ik begreep inderdaad al dat melee nu door casters word gefuxx0rd..
Ik zie het helaas niet echt voor me blizzard,
Grote groene grunt met scherpe bijl. word gepwned door een trol met een stokkie..
lol ja idd :D

btw Waltor hoeveel manden heb je in je leven al gemaakt ?

disclaimer: tja ik ben niet de enige die flauwe opmerkingen maakt op got k

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 13-06-2003 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58145 schreef op 13 June 2003 @ 00:37:
[...]

lol ja idd :D

btw Waltor hoeveel manden heb je in je leven al gemaakt ?

disclaimer: tja ik ben niet de enige die flauwe opmerkingen maakt op got k
LOL :+ flauw zeg :P

Btw, zie Dirk opeens vriendjes met DeX zijn :D. Is dat flamen naar elkander toch nog ergens goed voor geweest yesh? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wtf? waltor ik snap best dat bourbon zo ze invloed op je heeft maar..

ach blabla whatever dude ik fuxx0r je nog wel een x. nu ga ik ff kotsen ok want bah. alcohol had ook op mij invloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Anoniem: 61109 schreef op 13 juni 2003 @ 02:03:
[...]

LOL :+ flauw zeg :P

Btw, zie Dirk opeens vriendjes met DeX zijn :D. Is dat flamen naar elkander toch nog ergens goed voor geweest yesh? ;)
Ja, maar ik denk dat ze me gebruiken voor mijn 31337 $tR@7391c c0/\/\/\/\@nD3r willen gebruiken.
Maar hoelaat en wanneer ongeveer zal die 1vs1 toernooi zijn?

Maandag 16 juni ben ik de hele dag vrij.. Dus dan zou het voor mij wel kunnen.

We mogen toch wel spectaten tijdens de potjes he. Ik wil wel wat leren van mijn verliezen.

Ik ga zo weer mijn mass Tauren Rush strat perfuxioneren.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-06 14:30
gisteren voor een lange tijd weer gespeeld en met een kotg + dh harras + chimeara rush gewinnt :) too easy :) 2x lvl 10 gasten

2x op rij ...

[3dirkfx style]
d@mn I am teh 1337ste yesh
We hero HH yesh? ^_^
t('.'t) fuk you you B00N player t('.'t)

[ Voor 10% gewijzigd door NoTimeRemains op 13-06-2003 09:22 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

DeX schreef op 11 juni 2003 @ 21:37:
Nou ik heb dus net 3 potjes gespeeld. Eigenlijk 2 omdat wanadoo een stelletje knurften zijn.
1e potje koos ik per ongeluk FFA... Daarbij was ik dus een level 1 n00b gozer die het nooit speelt.. Maargoed, ik ging dus die Dryds/bears profile even uittesten:

_/-\o_

Alleen in het begin bij het bouwen van mijn basis dus gebruik gemaakt van keyboard commands. Eenmaal een AoW en een hero ging het zeker lekker. DH als hero mana burn en immolation lekker met de shortcut keys en dat groep 1 instellen werkte ook lekker. Vaak was ik zo n00b om een unit of 2 te vergeten. maar nu selecteer ik alles en druk op een knop.

Die production settings van mij stonden prima. Knopper 2 en 5 die aan mijn middelfinger zaten deden het dryad maak verhaal. terwijl 1 en 4 aan mijn ringvinger er een DotC tussengooide.

Die "third gear" Had ik afgestemd om de DotC's en dat beviel me zeer! Rejuvination en Roar schuurde door de tegenpartij (tegen mass ghouls = gg). Roar, Rejuvi en dan Bear form allemaal in die third gear _/-\o_ .

Dikke pwn partij..

Maar dat was op zich geen zware partij maar het casten ging wat beter. Ik had altijd even de neiging om op mijn toetsenbord te kijken, om de "r", "f" en "e" toetsen te vinden. Aangezien ik dat altijd doe en nooit echt blind kon spelen, zit ik nu dus "blind" te warcraften. Alleen in het begin even dus het keyboard gebruikt, maar voor de rest alleen de Strategic Commander.

[afbeelding]

Het een beetje wat ik had verwacht.. Een beetje klunzig af en toe, maar in battle heb je er je voordeel mee. Ook het roteren van de commander hielp mij ontzettend en de Tab/shift tab pwnde ook. Maar vooral: het maakt het wat leuker! Dat map movement control gebruik ik alleen haast nog. Dat gebruik ik meestal voor UT en dergelijke ;) . Dat werkt ook wer goed alleen dan speel ik niet zo goed. maar das denk een kwestie van wennen.

Tweede potje hebben we gewonnen maar dat kwam omdat 1 van de tegenstanders gedisc-ed werd en de 3e partij was helaas na 5 minuten alweer vernaggeld door wanadoo :( .

Voor de lui die de draad niet echt hebben gevolgd:
[rml]DeX in "[ PC] WarCraft III Topic - Deel 12"[/rml]

Hier zet ik dus een profile neer die ik dus net heb getest.

BAH, ik haat dat apparaat.. heb hem al 2 jaar denk ik, en echt nooit goed kunnen gebruiken :/

Om eerlijk te zijn vind ik hem langzamer werken, zeker omdat ik gewoon met 10 vingers tik, en het daarom sneller werkt voor mij.

De recording functie is wel kikke :P werkt gewoon ingame enzo, dus echt prachtig als je snel wat wilt veranderen. Ik zie alleen dat jij een Blauwe versie hebt.????

ik heb zon oude zwarte, die dus ook niet werkt onder Windows XP :/

maaruh, jij onthoud alles of print je zon leuk sheetje uit ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

DeX schreef op 13 juni 2003 @ 09:04:
[...]

Ja, maar ik denk dat ze me gebruiken voor mijn 31337 $tR@7391c c0/\/\/\/\@nD3r willen gebruiken.
Maar hoelaat en wanneer ongeveer zal die 1vs1 toernooi zijn?

Maandag 16 juni ben ik de hele dag vrij.. Dus dan zou het voor mij wel kunnen.

We mogen toch wel spectaten tijdens de potjes he. Ik wil wel wat leren van mijn verliezen.

Ik ga zo weer mijn mass Tauren Rush strat perfuxioneren.
:*)
HEHE, een mass tauren rush.. :P
klinkt nogal vaag, aangezien iemand dan ook Mass Chimera kan hebben ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[3dirkfx style]
We hero HH yesh? ^_^
Euh ja, ok :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Wiebbe schreef op 13 June 2003 @ 11:17:
[...]

BAH, ik haat dat apparaat.. heb hem al 2 jaar denk ik, en echt nooit goed kunnen gebruiken :/

Om eerlijk te zijn vind ik hem langzamer werken, zeker omdat ik gewoon met 10 vingers tik, en het daarom sneller werkt voor mij.

De recording functie is wel kikke :P werkt gewoon ingame enzo, dus echt prachtig als je snel wat wilt veranderen. Ik zie alleen dat jij een Blauwe versie hebt.????

ik heb zon oude zwarte, die dus ook niet werkt onder Windows XP :/

maaruh, jij onthoud alles of print je zon leuk sheetje uit ;)
Ik heb gewoon de zwarte versie en heb er geen probleem mee onder XP.
Het is wel wat werk om alles te onthouden maar als je het eenmaal een beejte gestandaardiseerd hebt is het best te doen.

Ik weet nog steeds niet of hik beter speel met keyboard of met SC. Ik denk niet dat het veel uit zou maken. Het is grappig speelgoed.
Wiebbe schreef op 13 June 2003 @ 11:18:
[...]

HEHE, een mass tauren rush.. :P
klinkt nogal vaag, aangezien iemand dan ook Mass Chimera kan hebben ;)
En helaas pwnt mass chimera mass tauren... Maar dat komt omdat de tauren niet zoveel tegen air kunnen doen.

Maar in frzen throne zal het beter zijn. dan kunnen ze namelijk redbull drinken en vleugels krijgen.

zo.. weer een dosis vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

ja of ze maken gewoon wyverns op tier2 ;) :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
en dan heeft die ne'er allang crows staan dude :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
HIValicious schreef op 13 June 2003 @ 15:13:
en dan heeft die ne'er allang crows staan dude :)
Die cockbolten we gewoon..
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
haha damn grappig :|

NE is air = air > orc

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op 13 June 2003 @ 09:22:
gisteren voor een lange tijd weer gespeeld en met een kotg + dh harras + chimeara rush gewinnt :) too easy :) 2x lvl 10 gasten

2x op rij ...

[3dirkfx style]
We hero HH yesh? ^_^
plz tell me wazzup wit tat eh :?

Of wil je daarmee gewoon zeggen dat je van me houdt O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
jij praat toch WC III praat !

talk the talk, walk the walk ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op 13 June 2003 @ 09:22:

2x op rij ...

[3dirkfx style]
We hero HH yesh? ^_^
?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HIValicious schreef op 13 June 2003 @ 16:36:
jij praat toch WC III praat !

talk the talk, walk the walk ;)
euhm. tja. ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Check je mail.

[ Voor 15% gewijzigd door The Will op 16-06-2003 23:43 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok ppl, blijf doorgaan met die aanmeldingen voor the tourney. Ik heb nu aanmeldingen van Braco, Profile, Theun, ene Ilmer (:?), en waarschijnlijk DeX.

Het zal iig op een avond plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ilmer is die ene Triad met luie oog volgens mij >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, Ilmer is HertogJan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mja, ik doe maar niet mee, dan blijft t ook leuk voor andere mensen -_-v

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Glorificationer schreef op 14 June 2003 @ 12:37:
Durf je soms niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrostXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 18:58

FrostXL

cool as ice

kan ik me nog inschrijven ? en hoe laat begint het?

Weet jij al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

DeX schreef op 14 juni 2003 @ 12:38:
[...]

Durf je soms niet?
alleen al omdat jij met die uber flexe device meedoet, daar kan niemand tegenop met je voorgeprogrammeerde strats0rz :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Glorificationer schreef op 14 June 2003 @ 12:52:
[...]

alleen al omdat jij met die uber flexe device meedoet, daar kan niemand tegenop met je voorgeprogrammeerde strats0rz :P
Ja jammer dan!
Muhahahahahah!

mijn voorgeprogrammeersde srtat is jullie voorgeprogrammeerde counter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Die muis zuigt echt serieus hoor :/
Snap niet dat je er zoveel moeite in stopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Glorificationer schreef op 14 June 2003 @ 12:37:
WHAHAAHA CHECK DIE ICON VAN GLORI :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

patch 315 van frozen throne beta 2003-JUN-10

Maps:

Two Rivers - Miscellaneous improvements to creep and start location balance

Changes to Neutral Buildings, Units and Heroes:

- Forest Troll Shadow Priests have had their starting availability delayed
by 60 seconds to 120 seconds.
- The Beastmaster now has a smaller "footprint" or collision size - 32
down from 48.

Undead Changes:

- Spirit Touch now replenishes 4 mana per casting, down from 5.
- Spirit Touch and Essence of Blight now affect a maximum of 6 units per
casting. Note that multiple obsidian statues can be used together to
heal a larger number of units.
- The Tomb of Relics now sells dust of appearance, but no longer sells
clarity potions.
- Devour Magic now heals 50 hitpoints per spell devoured, up from 25, and
75 mana, up from 50.

Human Changes:

- Lumber Mill cost reduced to 120 from 145.
- Lumber upgrade effect doubled to +10 lumber capacity per level of
upgrade, up from +5 lumber capacity per level of upgrade.
- Human masonry upgrade cost reduced to 100/25, 125/50 and 150/75 from
100/100, 125/175, 175/250.
- Guard Towers and Arcane Towers now cost 70/50 to upgrade, down from
80/60.
- Mortar Teams now have a limitless supply of flares, but they can only
use one flare every 2 minutes.
- Gyrocopter air to air damage increased to 12-13 from 7-8
- Gryphon Aviary cost reduced to 140/150 from 170/190
- Dragonhawks are now correctly a level 3 unit instead of a level 5
unit. This only impacts the experience gained when they are killed.

Night Elf Changes:

- Archer hitpoints reduced to 240 from 300.
- Archers now have a new passive ability, Elune's Grace. This ability
grants them 35% damage reduction against piercing attacks, and 20% damage
reduction against spells.
- Hippogryph Rider hitpoints reduced to 765 from 825 and armor increased
to 1 from 0.
- Huntress hitpoints increased to 600 from 575.

Orc Changes:

- The Voodoo Lounge now sells clarity potions, but no longer sells dust of
appearance.
- Wyvern damage reduced to 36-44 from 39-47.
- Wyvern poison now deals 4 damage a second up from 3.3 damage a second.
- Wyvern speed reduced to 320 from 350.
- Batriders no longer require a fortress to build.
- Spirit Link cost reduced to 75 from 100.
- The Tauren Chieftan now has a smaller "footprint" or collision size -
32 down from 48.

Other:

- If a player owns only one hero (dead heroes count), and is at tier 2 or
tier 3, they gain bonus experience of 10% for tier 2 and 20% for tier 3.
This affects all experience gain - both creeping and killing enemy units.

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 15:29
*zucht*

Nou daar gaan we weer.
Om eerlijk te zijn hebben we er een beetje genoeg van en staan we op het punt om iedereen die ook maar een poging onderneemt om dit topic te bashen een OW en/of temp/perm ban te geven.
Dus... de eerst volgende persoon die onzin post en/of probeert dit topic te verkrachten krijgt mail of misschien wel helemaal niet.

edit:
En zoals altijd: zie m'n sig mocht je reacties hebben....

[ Voor 11% gewijzigd door M@NIC op 17-06-2003 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 15:40

Row

Vraagje, ligt FT direct 1 juli ook in de nederlandse winkels FRC etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat het een paar dagen later is, maar zeker weten doe ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Row schreef op 17 June 2003 @ 00:06:
Vraagje, ligt FT direct 1 juli ook in de nederlandse winkels FRC etc?
Het lijkt me van wel, alhoewel ik @ de site van de frs niets kan vinden...

Dimensionplus daarentegen heeft hem naar eigen zeggen 4 juli in de rekken liggen, dus het lijkt me dat je van een wereldwijde release kunt spreken.

Kijkt btw hier voor de replays van het onlangs gehouden clan1g tournament, zeer de moeite waard! http://www.clan1g.com/phpbb/viewforum.php?f=16&start=0 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoezo replays .. van FT ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M@nic ik zie dat je mijn reply hebt weggehaald.
Mag ik daar ook de reden van weten? Ik heb me best gedaan om er een beschaafde en naar mijn mening de lading dekkende reply van te maken en dat wordt zonder pardon van tafel geschoven... Stuur een een ow of weet ik veel maar dit kan zo niet imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

Anoniem: 58145 schreef op 17 June 2003 @ 01:46:
M@nic ik zie dat je mijn reply hebt weggehaald.
Mag ik daar ook de reden van weten? Ik heb me best gedaan om er een beschaafde en naar mijn mening de lading dekkende reply van te maken en dat wordt zonder pardon van tafel geschoven... Stuur een een ow of weet ik veel maar dit kan zo niet imo.
Nou, als ik eerlijk ben vind ik jouw posts in dit topic niet zo héél vaak 'ladingdekkend' hoor :X
Serieus... ga al je replies in de afgelopen 2 topics eens op een rij zetten, je schrikt echt...

Verder wilde ik ook weten of TFT op tijd hier te koop is, op geen enkele site, waar ik gezocht heb, staat hij nog :/ Het is nog maar 2 weken ofzo... Morgen maar eens wat rond bellen. Bij WarCraft III wist een van de winkels me een maand van te voren al te vertellen wanneer ze hem hadden! Daarom vind ik het ook zo vreeemd...

De winkels waar ik het nu over heb zijn:
• FRS
• Bart Smit
• E-Plaza
• Dixons
• Dynabyte

---edit---
Laat ik ook eens behulpzaam zijn:
[rml]3DirkFx in "[ PC] WarCraft III Topic - Deel 12"[/rml]

En dat is alleen op deze pagina :/

Gelukkig ben je niet de enige:
[rml]Waltor in "[ PC] WarCraft III Topic - Deel 12"[/rml]
[rml]Dark_Insaniac in "[ PC] WarCraft III Topic - Deel 12"[/rml]
[rml]Darkvater in "[ PC] WarCraft III Topic - Deel 12"[/rml]

Het is mijn taak helemaal niet jullie hier op te wijzen, maar ik vind het zo jammer als die topics dicht gaan, weet je...

--edit2--
Dude, relax ofzo. Ik constateer alleen het aanhoudende offtopic gelul hier. Terwijl het topic al meermaals op slot gegaan is en er al diverse OWs zijn uitgedeeld, waarom gaat dat zo? :?

-edit3-
Het gaat niet alleen om deze pagina, het is telkens raak. En dan ben jij niet alleen de schuldige, dus vat het niet te persoonlijk op. Verder ga ik nu slapen en ben ik benieuwd naar die verklaring. * PromWarMachine gaat dromen over M@NIC :z :+

[ Voor 60% gewijzigd door PromWarMachine op 17-06-2003 02:09 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kerel als je niet weet waar je het over hebt houd dan je mond ok.

met lading dekkend bedoelde ik de post die ik hier een half uur geleden gemaakt heb en die door manic reeds verwijderd is. en ín die post verklaarde ik ook , althans, deed een poging tot, het verklaren van de niet altijd 'ladingdekkendheid' van de posts in dit topic...
so plz... don't bother me again with your ignorance thx.

edit: reactie op jouw edit.

2 van de 5 waren een reactie op een post van hiv over mij. Aangezien ik nogal geïnteresseerd ben in dat soort dingen wil ik graag weten wat hij daarmee bedoelde want dat was mij niet duidelijk = is het nog steeds niet.
Een derde was mijn mening over een strategisch element in wc3 - casters / melee. Forum = discussie = meningen en dus ook mijn mening.
Een vierde en vijfde heb ik reeds verklaard in de post die manic delete.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 17-06-2003 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Ik probeerde gisteren WC aan een mneefje van mij te leren. 13 is ie.. Dus ik sluit de pc's aan elkaar voor een mini LAN-event. We spelen een oefen potje tegen de PC.
Dit doe ik wel eens vaker maar sins 1.06 lijkt het of de Human's veeel te strek zijn als ze door een (easy) computer worden gecontrolled. Echt ziekelijk goed waren die. De Paladin was nog het ergste... 3 keer 150 mana burn gedaan, had ie nog genoeg over om zijn level 3 holy light op zijn overpowered knights te gooien....

Ik wist even noet waar ik het moest zoeken. Ik speel best vaak tegen de PC... maar dit was onmogelijk.... Jullie ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
Ik had het over de WCIII stijl van praten wat jullie doen ...

en het was maar een geintje ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ehm nee, natuurlijk geen reps van tft, dat spel is geeneens uit :P
En aangezien de beta geen replaying ondersteunt...

Maar bekijk ze toch maar, spelen erg veel absolute toppers mee!

BTW:
"WarcraftReplays.com also has full rights over the replays that take place in this tournament" -> volgens mij kan dit niet. Blizzard is en blijft eigendom van alle replays, en er mag dan ook door third-party partijen _geen_ geld aan verdient worden ...
Maar het kan best zo zijn dat ze dit door de vingers zien om de populariteit van wc3 wat te spekken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59559

Frozen Throne ligt volgens veel winkels 4 juli (pas) in de schappen.

Je kan hem in ieder gecal by Dynabyte al pre-orderen. De verkoper dacht dat ze hem 4 juli zouden hebben "maar hem me er niet aan op".

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 59559 op 17-06-2003 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Anoniem: 80154 schreef op 17 juni 2003 @ 09:33:
[...]

Ehm nee, natuurlijk geen reps van tft, dat spel is geeneens uit :P
En aangezien de beta geen replaying ondersteunt...

Maar bekijk ze toch maar, spelen erg veel absolute toppers mee!

BTW:
"WarcraftReplays.com also has full rights over the replays that take place in this tournament" -> volgens mij kan dit niet. Blizzard is en blijft eigendom van alle replays, en er mag dan ook door third-party partijen _geen_ geld aan verdient worden ...
Maar het kan best zo zijn dat ze dit door de vingers zien om de populariteit van wc3 wat te spekken >:)
offtopic:
Is heb mogelijk FRAPS te grbuiken om wat filmpjes te maken? Anders kun je het met een video-capture card doen toch? Helaas heb ik er geen ervaring mee maar ik kijk er vanavond even naar.

WC3:TFT ligt als het goed is 4 juli in de schappen van je locale cd-rom-boer.

Ik kan ehm pre-orderen maar voor hetzelfde geld heb ik ehm 3 nadat hij hier uit is binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-06 16:04

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Ik pre-order alles trouwens. www.amazon.co.uk

Vaak is het een release in de VS+UK, gevolgd door een week later de 'rest'. Reken dus op een 1/2 week verzendtijd, en ik heb de games 1/2 week eerder dan de rest in NL. :P

Maar helaas komen er steeds meer wereldwijde releases, waardoor het juist andersom is! Iedereen heeft hem al en ik zit op m'n pakketje uit de UK te wachten! :D

Maar goed, ik heb liever UK games (vaak eerdere patches) dan NL games. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

HIValicious schreef op 17 juni 2003 @ 08:20:
Ik had het over de WCIII stijl van praten wat jullie doen ...

en het was maar een geintje ...
Dat is t grappige juist, zo praten we niet ;)

Met battle.net krijgt de hele wereld meteen de patches :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeX schreef op 17 June 2003 @ 09:54:
[...]

offtopic:
Is heb mogelijk FRAPS te grbuiken om wat filmpjes te maken? Anders kun je het met een video-capture card doen toch? Helaas heb ik er geen ervaring mee maar ik kijk er vanavond even naar.
je kunt idd met screencapture-software je wc3 games 'filmen', maar dat is eigenlijk ondoenbaar wegens het feit dat dit veel te cpu-intensief is. Ikzelf heb een p4-2,3 Ghz met 512 mb ram, en daar gaat het dus absoluut niet mee. Je kunt maybe wel het beeld over de tv-out gooien en dan met een capturekaart de video rippen. Maybe ga ik dat zo eens proberen :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
Anoniem: 80154 schreef op 17 June 2003 @ 11:53:
[...]

je kunt idd met screencapture-software je wc3 games 'filmen', maar dat is eigenlijk ondoenbaar wegens het feit dat dit veel te cpu-intensief is. Ikzelf heb een p4-2,3 Ghz met 512 mb ram, en daar gaat het dus absoluut niet mee. Je kunt maybe wel het beeld over de tv-out gooien en dan met een capturekaart de video rippen. Maybe ga ik dat zo eens proberen :9.
offtopic:
Ik zal het dit weekend @Lan ook even gaan proberen. Met een videocapture card de game's opnemen. Lijkt me wel gaaf!

Is het wel mogelijk om de TFT beta over de LAN heen te spelen? Of is dat een Semi-legale vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

Nee je kan met FT alleen Options en Battle.net kiezen in main menu dus geen lan fun :P

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 15:29
3DirkFx > Ik nam aan dat je de procedure tegenwoordig wel kon na die tientallen ingrepen, maar niet dus.
Mocht je reacties hebben dan mail je me, anders word dit draadje nog waardelozer dan dat het al is.

En om nou PromWarMachine aan te vallen omdat hij aantoont dat die replies hier helemaal niet meevallen...sja :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426

Glorificationer426

come we hero rush yes?

tis wel offtopic :z

(@DiscWout) omg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yeah :z

Btw theun volgens mij heb je idd gelijk. Dat soort dingen zijn en mogen geen eigendom worden van een of andere third party... Ze horen gewoon 'vrij' te zijn. Maar ja wacraftreplays.com is niet de enige die dat flikt... Warcraftstrategy was daarmee ook al zo leuk bezig.

Btw m@nic als jij problemen hebt met dingen die ik zeg, mail mij dan ook want nu krijg je het gebeuren dat er weer meer in dit topic staat waar de gemiddelde wc3'er niets aan heeeft :/

[ Voor 123% gewijzigd door Anoniem: 58145 op 17-06-2003 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-03 17:54
Waltor, gaat dat tournooitje nog door?
denk dat ik namelijk ook nog wel zin heb...ligt er dus alleen aan waneer :S
en ehhhh, kan bijna niet wachten voor TFT.....

voor de rest, wees eens wat aardiger voor teh b00ns hier :P

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Ilmer dat ben ik inderdaad :)

Ik heb het op het moment veel te "druk" met dingen die belangrijker horen te zijn dan een van de beste spellen ooit gemaakt te spelen zoals vrouwen (die verreweg niet zo uniek zijn als dit spel in zijn klasse :))...
Mail maar wanneer het toernooi van start gaat en dan ga ik eens even klappen uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

Of vangen :D

zijn er nog gotters die meedoen aan et wcg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shade schreef op 18 June 2003 @ 15:58:
Of vangen :D

zijn er nog gotters die meedoen aan et wcg?
Jah ik ik heb al van mn poule gewonnen -_-b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shade

Shade

GuRa

jah dat wist ik al, jij gaat naar korea..
^.^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-03 17:54
denk dat de enige goed genoeg is om mee te doen Triad is....
gosu Triad :P

pr0mpt - It never hurts to help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 14:04
Wie heeft er problemen met de nieuwe patch 1.06 dat het geluid weg is?

Heb ik last van gehad.

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.