Ik gebruik XGflash.
ik heb nu eindelijk m'n xg flash binnen, alleen weigert hij in win2k te installeren.
de drivers pakt ie gewoon niet. hij vind geen driver info in xgwriter.inf.
winxp werkt het wel perfect
en weet iemand hoe ik de savegame uit m'n originele goldensun haal met die xg? litle writer ondersteunt alleen lpt1 voor zover ik kan zien en dat xg writer programma kan niks met die cart.
de drivers pakt ie gewoon niet. hij vind geen driver info in xgwriter.inf.
winxp werkt het wel perfect
en weet iemand hoe ik de savegame uit m'n originele goldensun haal met die xg? litle writer ondersteunt alleen lpt1 voor zover ik kan zien en dat xg writer programma kan niks met die cart.
Anoniem: 3251
Je moet dan bij 'Backup', .... from ROM of RAM doen.
Dan maakt 'ie een .ezf bestandje aan, en dat is dan ROM en RAM in 1 bestand.
Dan maakt 'ie een .ezf bestandje aan, en dat is dan ROM en RAM in 1 bestand.
kan iemand misschien zijn xg onder win2k proberen?
ik krijg het echt niet voorelkaar. heb zelfs de driver signature naar "Windown NT" gegooit, mocht ook niet baten....
ik krijg het echt niet voorelkaar. heb zelfs de driver signature naar "Windown NT" gegooit, mocht ook niet baten....
Anoniem: 49158
doet het bij mij echt prima (XG usb)!sharkzor schreef op 20 May 2003 @ 22:08:
kan iemand misschien zijn xg onder win2k proberen?
even de drivers eerst apart, daarna de nieuwste tools (driver-XGFlash2_0)unzippen in een map en dat is alles.
(dus niets doen met "found new hardware" en dat soort gedoe)
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 20-05-2003 23:32 ]
Woei!
Gisteren mijn USB Flash2Advance ontvangen.
Werkt perfect met mijn GBA SP!!!
Als driver gebruik ik een aangepaste driver die wat stabieler loopt:
Aangepaste driver
Voor het flashen gebruik ik:
Flash2Advance USB Writer 3.0
Daarnaast gebruik ik:
Pogotoolz 1.1 om roms te trimmen (worden ze kleiner).
En FATv8 (heb zo snel geen linkje voor handen) om roms te eprom patchen indien nodig (SM2 heeft dat bijvoorbeeld nodig, werkt perfect).
Natuurlijk gebruik ik dan ook PogoShell 1.3 nog.
Ik heb ook een PCLinker 16M besteld voor het spelen van Gameboy spellen, deze moet ik nog goed bekijken, werkte niet zo 123 met mijn GBA SP, spellen spelen wel (staan er al enkele op) maar flashen nog niet.
Aangepaste driver
Daarnaast gebruik ik:
En FATv8 (heb zo snel geen linkje voor handen) om roms te eprom patchen indien nodig (SM2 heeft dat bijvoorbeeld nodig, werkt perfect).
Ik heb ook een PCLinker 16M besteld voor het spelen van Gameboy spellen, deze moet ik nog goed bekijken, werkte niet zo 123 met mijn GBA SP, spellen spelen wel (staan er al enkele op) maar flashen nog niet.
[ Voor 3% gewijzigd door itsme op 21-05-2003 08:40 ]
Nothing to see here
krijg ik niet voorelkaar.Anoniem: 49158 schreef op 20 May 2003 @ 23:28:
[...]
doet het bij mij echt prima (XG usb)!
even de drivers eerst apart, daarna de nieuwste tools (driver-XGFlash2_0)unzippen in een map en dat is alles.
(dus niets doen met "found new hardware" en dat soort gedoe)
hij zegt altijd "the specified location doesn not containt information about your hardware"
denk dat ik win2k maar eens opnieuw ga installeren. zou misschien aan die beta sp4 kunnen liggen (ben officieel beta tester).
Inmiddels kan ik melden dat ik de PCLinker voor GB spellen ook kan gebruiken icm mijn GBA SP. Ik kan m gewoon flashen onder Windows XPits_me schreef op 21 May 2003 @ 08:39:
Woei!
Aangepaste driver
Daarnaast gebruik ik:
Nothing to see here
Anoniem: 49130
ik heb ook een F2A 256 Mbit en doet het ook allemaal erg goed,eviltweaker schreef op 18 april 2003 @ 23:55:
Ik heb de flash advance pro 256 kaart met parallele linker al meer dan een jaar en werkt nog steeds perfect ook op mijn SP.
maar bij het spel medabots kan ik niet saven want als ik hem de volgende keer opstart dat zecht ie alleen nieuw spel
Dat probleem heb ik met hetzelfde spel met een emulator. Ben benieuwd wat voor actie hiermee uitgehaald is. Het gaat bij jou waarschijnlijk ook om de "adventure" versie, want er zijn meerdere Medabots gamesAnoniem: 49130 schreef op 22 May 2003 @ 18:08:
[...]
ik heb ook een F2A 256 Mbit en doet het ook allemaal erg goed,
maar bij het spel medabots kan ik niet saven want als ik hem de volgende keer opstart dat zecht ie alleen nieuw spel, ik heb ook al geprobeersd om van de computer een savegame erop te schrijven maar dat pakt ie ook niet , weet jij wat ik dan moet doen???
Pc emu heb ik niet geprobeerd, bedoelde die op de X-Box...
[ Voor 11% gewijzigd door Pewwy op 22-05-2003 22:36 ]
Oh oh... looks like someone gets his ass kicked.<iets wat agold schreef>
Ontopic: zijn er hier mensen die Pogo Shell en/of de NES-emulator werkend hebben met de oude versie van de Flash2Advance? (dus niet de XG, maar gewoon een ouderwetse printerpoort versie)
Edit: grappig, zo'n reply op een modbreak.
[ Voor 72% gewijzigd door spaceboy op 25-05-2003 16:49 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
crap, m'n xgflash is dus gaar. hij onthoud z'n saves niet.
krijg gelukkig wel een nieuwe
maar het schijnt dus vaker voor te komen. hou dat dus in gedachte als ge een flashkaart gaat aanschaffen
nog even over m'n vorige post, hij werkt nu onder win2k met de nieuwste drivers
krijg gelukkig wel een nieuwe
maar het schijnt dus vaker voor te komen. hou dat dus in gedachte als ge een flashkaart gaat aanschaffen
nog even over m'n vorige post, hij werkt nu onder win2k met de nieuwste drivers
Anoniem: 34169
Ik heb een vraagje, bij die IA, hoe kregen jullie die dingen zo goedkoop? Gem. prijs is $150 of 175 euro. Jullie kregen m met 256Mbit kaart voor 100 euro, hoe kan dat?
Oja, als iemand van z'n backupper af wil, hou ik me aanbevolen
Als je op laupro had gekeken (of gewoon dit topic had door gelezen), dan had je kunnen zien waar ze 'm besteld hadden.Anoniem: 34169 schreef op 26 mei 2003 @ 12:56:
Ik heb een vraagje, bij die IA, hoe kregen jullie die dingen zo goedkoop? Gem. prijs is $150 of 175 euro. Jullie kregen m met 256Mbit kaart voor 100 euro, hoe kan dat?
Anoniem: 59023
op http://www.r1.com.mo/ (de site die ook voor IA gebruikt wordt) heb je hem voor 85 euro incl verzendskosten
Dr is nu ook 512Mbit
die lijkt me vet
Ik heb daar besteld, en dan zegt ie "We will handle the application of your order ASAP." Moet ik gewoon aan de postbode dokken, of hoe zit hetAnoniem: 59023 schreef op 26 May 2003 @ 16:39:
op http://www.r1.com.mo/ (de site die ook voor IA gebruikt wordt) heb je hem voor 85 euro incl verzendskosten
ze zeggen gewoon dat ze je bestelling zo snel mogelijk zullen behandelenAnoniem: 34169 schreef op 26 May 2003 @ 17:19:
[...]
Ik heb daar besteld, en dan zegt ie "We will handle the application of your order ASAP." Moet ik gewoon aan de postbode dokken, of hoe zit het
tis gewoon een standaard mailtje
This space is occupied
Jah, dat weet ik wel, maar hoe moet ik betalen? Ik heb geen rekeningnummer oid opgegeven, alleen adres. Is het rembours, dat ik de postbode een X aantal euro's moet betalen, of gaat het op een andere manier?TheEvilCuber schreef op 26 mei 2003 @ 19:32:
[...]
ze zeggen gewoon dat ze je bestelling zo snel mogelijk zullen behandelen
tis gewoon een standaard mailtje
lezen is een kunst: http://www.r1.com.mo/how2pay.htm
hmm vet die 512mb,... zullen die prijzen verder zakken?
hmm vet die 512mb,... zullen die prijzen verder zakken?
[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 26-05-2003 21:23 ]
Ik hoop dat ze die EZF 512Mbit snel uitbrengen! 
Maar de EZ 512Mbit ook inderdaad wel interessant! Misschien een nieuwe IA doen?
Ik heb trouwens een F2A printerpoortlinker met een 256Mbit cartridge. Als ik echter 4 roms van 8Mb schrijf geeft hij op de derde een error. Als ik ipv die derde twee 4Mb roms schrijf, doet hij het wel. Een van de twee 4Mb roms werkt dan niet. Er zit dus iets raars op de cartridge. Iemand eenzelfde ervaring?
Ik heb de NES-emu werkend (eindelijk een oud spel uitgespeeldspaceboy schreef op 25 May 2003 @ 16:47:
[...] Ontopic: zijn er hier mensen die Pogo Shell en/of de NES-emulator werkend hebben met de oude versie van de Flash2Advance? (dus niet de XG, maar gewoon een ouderwetse printerpoort versie)
Zeker, zo snel mogelijk. Zeker wel dat ik meedoe danBAUKstEr schreef op 26 May 2003 @ 21:42:
Aan een inkoopactie voor de EZ 512Mbit ga ik zeker mee doen. Kan er niet iemand een Animocheck opzetten? (zodat we dit soort zaken buiten dit topic kunnen houden)BAUKstEr schreef op 26 mei 2003 @ 21:42:
[ Voor 8% gewijzigd door Tom Paris op 28-05-2003 21:00 ]
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Gewoon tegen de postbode zeggen: "Huh... Pakketje? Nee sorry niet voor mij"Anoniem: 31189 schreef op 28 mei 2003 @ 22:09:
ik doe ook mee... als ik mn order op gbashop.nl kan cancelen

iemand interesse om mijn order + oordopjes(die in sp passen) + case voor 4$ extra over te nemen? zo niet dan hou ik gewoon de order hoor tweaker
Anoniem: 31189
die 256 mb versie die ik heb besteld duurt nog tot eind juni / begin juli voordat ze m zelf binnen hebbenAnoniem: 34169 schreef op 29 mei 2003 @ 10:20:
[...]
Gewoon tegen de postbode zeggen: "Huh... Pakketje? Nee sorry niet voor mij"
![]()
ookal kan het niet, dan kan ik dat ding wel kwijt aan me broerjte prolly
maareh... best veel mensen (genoeg) met interesse volgens mij?
je hebt zeker de ez besteld? dat duurt inderdaag nog even. voor zover ik weet kan je gewoon cancellen. aardige mensen daar. morgen komt eindelijk hopelijk een goede xgflash binneAnoniem: 31189 schreef op 29 May 2003 @ 15:09:
[...]
die 256 mb versie die ik heb besteld duurt nog tot eind juni / begin juli voordat ze m zelf binnen hebben
ookal kan het niet, dan kan ik dat ding wel kwijt aan me broerjte prolly
maareh... best veel mensen (genoeg) met interesse volgens mij?
GVD

Ik heb Pokemon Ruby, maar als ik dat speel, dan heb je in sommige caves een soort "mist". Die hoort er te zijn, maar, die blocked bij mij het zicht. Ik zie dus niks behalve mist, wat niet zo hoort. Het hoort gewoon doorzichtig te zijn. Ik zat ff te kloten of een andere emulator er mss wat mee kon, maar nee, dat werkte niet.
Ik startte VBA weer op, maar nu kreeg ik opeens "The save file has been deleted..." als message

Hoe krijg ik gvd m'n save weer terug? Er staat gewoon nog een save file met de goeie naam, dat is het probleem niet. Het is ook een kopie, gemaakt voor ik met een andere emulator aan de slag ging... HELP!!!
edit
VBA=Visual Boy Advance
voor het saven heb ik gewoon de ingame save functie gebruikt, niet die van VBA. de save file heeft de extensie ".sav".
Ik heb Pokemon Ruby, maar als ik dat speel, dan heb je in sommige caves een soort "mist". Die hoort er te zijn, maar, die blocked bij mij het zicht. Ik zie dus niks behalve mist, wat niet zo hoort. Het hoort gewoon doorzichtig te zijn. Ik zat ff te kloten of een andere emulator er mss wat mee kon, maar nee, dat werkte niet.
Ik startte VBA weer op, maar nu kreeg ik opeens "The save file has been deleted..." als message
Hoe krijg ik gvd m'n save weer terug? Er staat gewoon nog een save file met de goeie naam, dat is het probleem niet. Het is ook een kopie, gemaakt voor ik met een andere emulator aan de slag ging... HELP!!!
edit
VBA=Visual Boy Advance
voor het saven heb ik gewoon de ingame save functie gebruikt, niet die van VBA. de save file heeft de extensie ".sav".
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 29-05-2003 16:52 ]
WAAAAAAH

Ik heb ALLES al geprobeerd, niks werkt

Ik heb systeemherstel gebruikt, ik heb in eennieuwe map een nieuwe game gestart en de sav file daar gepased, ik heb ze gerenamed, waah... niks werkt
...
Als er iemand nog een save game heeft, ik willum... Ik had 7 badges, ik had 22 uur gespeelt en ik had een lvl 40 pokemon, 3x een lvl 35 en 2x een lvl 34 pokemon... Nu kan ik lekker weer overnieuw beginnen... AAAARGGH!!!!!!!!!!11
Ik heb ALLES al geprobeerd, niks werkt
Ik heb systeemherstel gebruikt, ik heb in eennieuwe map een nieuwe game gestart en de sav file daar gepased, ik heb ze gerenamed, waah... niks werkt
Als er iemand nog een save game heeft, ik willum... Ik had 7 badges, ik had 22 uur gespeelt en ik had een lvl 40 pokemon, 3x een lvl 35 en 2x een lvl 34 pokemon... Nu kan ik lekker weer overnieuw beginnen... AAAARGGH!!!!!!!!!!11
komen er ook nog spellen die groter dan 128mbit gaan worden? en wat wordt dan de grootste grootte?
256mbit is het maximale dat de GBA aankan.Anoniem: 59023 schreef op 29 mei 2003 @ 21:06:
komen er ook nog spellen die groter dan 128mbit gaan worden? en wat wordt dan de grootste grootte?
Nothing to see here
rustig, t'is maar pokedrolAnoniem: 34169 schreef op 29 May 2003 @ 18:01:
WAAAAAAH![]()
Ik heb ALLES al geprobeerd, niks werkt![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb systeemherstel gebruikt, ik heb in eennieuwe map een nieuwe game gestart en de sav file daar gepased, ik heb ze gerenamed, waah... niks werkt...
al google geprobeert? zwerven hier en daar berg sites met saves
Jah, mss wel een berg met saves, de meeste helemaal uitgespeeld alleen... Als jij een save vind van iemand die begonnen is met torchic (fire beest) en die nu 7 badges heeft, ben ik je eeuwig dankbaar. Die andere pokemon maakt niet zoveel uit, die vang ik wel en train ik met gameshark codes ofzo...sharkzor schreef op 29 mei 2003 @ 22:19:
[...]
rustig, t'is maar pokedrol
al google geprobeert? zwerven hier en daar berg sites met saves
En tjah, pokedrol, dat heb ik van meer mensen gehoord, vond het zelf eerst ook maar het is ZO fokking verslavend...
Naja, ik wacht wel op de RPG voor de cube, dat jaar extra kan er ook nog wel bij...
dit is misschien interessant en verklaart waarom hun prijzen zo laag zijn:
http://www.emuboards.com/...;act=ST;f=19;t=2793;st=20
Ik laat jullie maandag/dinsdag weten of ze fake zijn. Ik heb vandeweek een bestelling gedaan (al voor ik animo hier in de post zag, maar goed...) en zal ook hier even laten weten hoe de afhandeling verlopen is.Anoniem: 59023 schreef op 31 May 2003 @ 10:04:
dit is misschien interessant en verklaart waarom hun prijzen zo laag zijn:
Tot nu toe is er in ieder geval een pakket naar me onderweg:
May 30, 2003 20:10
Hong Kong - Hong Kong
Shipment picked up
May 31, 2003 02:02
Hong Kong - Hong Kong
Departed from DHL facility in Hong Kong - Hong Kong
May 31, 2003 03:56
Hong Kong Hub - Hong Kong
Arrived at DHL facility in Hong Kong Hub - Hong Kong
May 31, 2003 07:58
Hong Kong Hub - Hong Kong
Departed from DHL facility in Hong Kong Hub - Hong Kong
Anoniem: 15831
Ze zijn absoluut niet fake. Ik denk dat Michey zijn bronnen maar even moet controleren. De concurrenten zijn natuurlijk niet blij met lagere prijzen. Verder leg ik het wel uit op Laupro. Ik wil niet dat dit topic gesloten wordt door geroddel over een inkoopactie. BAUKstEr, welke producten had je besteld?BAUKstEr schreef op 31 May 2003 @ 18:49:
[...]
Ik laat jullie maandag/dinsdag weten of ze fake zijn. Ik heb vandeweek een bestelling gedaan (al voor ik animo hier in de post zag, maar goed...) en zal ook hier even laten weten hoe de afhandeling verlopen is.
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 15831 op 31-05-2003 20:15 ]
ik zeg ook niet dat ze fake zijn, ik laat alleen zien waarom de prijzen MISSCHIEN zo laag zouden kunnen zijn. Er staat in dat ze hun eigen cartridges maken ofzo, en die superman zegt:
wat wel een beetje raar is en ook omdat de prijzen die de official agents betalen hoger ligt dan hun prijs.they are NOT our official agent,we don't guarantee anything in this way! And now XGFlash change the new packing from Apr already. We'll release the new packing soon.
Ik heb een EZ 512 kit besteld, verder wat GBA SP accesoires.
Ik heb een tijdje een Spaanstalig forum gevolgd waar mensen al in April goederen besteld hebben en ook ontvangen hebben...
(bron: http://gbatemp.m4d.sm/ind...8464a85f5e7a98&act=SF&f=6)
En voor Michey... Met alle respect! Maar wat heeft de XG er nou mee te maken?
De XG is zelf al een rip-off van de EZ, dus waarom kan het iemand dan nog schelen als andere mensen er ook een kopie van maken. Als het werkt, ben ik tevreden.
Ik heb een tijdje een Spaanstalig forum gevolgd waar mensen al in April goederen besteld hebben en ook ontvangen hebben...
(bron: http://gbatemp.m4d.sm/ind...8464a85f5e7a98&act=SF&f=6)
En voor Michey... Met alle respect! Maar wat heeft de XG er nou mee te maken?
had dat dan gezegd, dan konden we samen bestellen
en ze verkopen oa. de XG
dat heeft het er mee te maken
en ze verkopen oa. de XG
Please read the following from Borden:
-------------------------
Borden says:
about winsunx, they told clients that they r out of stock and they will get it directly from manufacturer when we have stock again which is incorrect
Borden says:
we don't give any promise or offer to them
Borden says:
if that is a cheat?
LIP says:
so you do not sell directly to winsunx?
Borden says:
yes I won't, never
--------------------------
Hope this clears up things.
Best regards,
LIP
WinsunX used to manufacture a clone card of their own....
Ik weet even niet meer welk nut deze discussie over leveranciers heeft...
is er dus naast de Flash2Advance, EZ, en XG nu een "nieuwe" aanbieder van flashcards voor de GBA?
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 01-06-2003 21:53 ]
Anoniem: 85910
Ik weet dat men in Nederland geen waarde en normen meer respecteerd, maar zoals jij (E. G.) mensen aanzet tot dit soort praktijken vindt ik als E-shop van flashkaarten zeer onder niveau. Zeker wanneer jij pas reageert nadat de producten zijn verstuurd.Anoniem: 34169 schreef op 29 mei 2003 @ 10:20:
[...]
Gewoon tegen de postbode zeggen: "Huh... Pakketje? Nee sorry niet voor mij"
![]()
Als gbashop doe ik niet moeilijk over annuleren, tenminste als het een bestelling is uit ons assortiment.
Wat ik uit m'n hoofd op kan noemen:Anoniem: 49158 schreef op 01 juni 2003 @ 21:52:
is er dus naast de Flash2Advance, EZ, en XG nu een "nieuwe" aanbieder van flashcards voor de GBA?
FA
F Xtreme
FA Pro (van makers FA)
F2A (van makers FA Pro)
EZ
EZF (van ontwikkelaar EZ)
XG (gekopieerd van EZ)
XG2 (van makers XG)
Nu ga ik gauw slapen, want als het goed is komt de man met het busje een pakketje brengen vanmiddag!
aan deAnoniem: 85910 schreef op 01 June 2003 @ 22:36:
[...]
Ik weet dat men in Nederland geen waarde en normen meer respecteerd, maar zoals jij (E. G.) mensen aanzet tot dit soort praktijken vindt ik als E-shop van flashkaarten zeer onder niveau. Zeker wanneer jij pas reageert nadat de producten zijn verstuurd.
Als gbashop doe ik niet moeilijk over annuleren, tenminste als het een bestelling is uit ons assortiment.

Als dat welzo was heb je idd gelijk.
Maar heeft de desbetreffende persoon nu zijn bestelling gecancelled? of heeft hij Janmasters tip gevolgd?
This space is occupied
Welke is/wordt nu besteld?
This is the Way.
We hebben nog geen annulering binnen gehad, maar als hij het pakketje retour stuurt, kan hij de rekening voor rembourskosten verwachten. met 10 euro administratiekosten erbovenopTheEvilCuber schreef op 02 June 2003 @ 08:33:
[...]
aan deen
smilies te zien was het ook niet echt serieus bedoelt.
Als dat welzo was heb je idd gelijk.
Maar heeft de desbetreffende persoon nu zijn bestelling gecancelled? of heeft hij Janmasters tip gevolgd?
De post van JanMaster was pure sarcasme, daar staat hij hier wel om bekend. U moet berichten op dit soort fora niet zwaar laten wegen, en als u het pakketje retour krijgt dan weet u zelf als winkelier wel op te treden.Anoniem: 85910 schreef op 01 June 2003 @ 22:36:
[...]
Ik weet dat men in Nederland geen waarde en normen meer respecteerd, maar zoals jij (E. G.) mensen aanzet tot dit soort praktijken vindt ik als E-shop van flashkaarten zeer onder niveau. Zeker wanneer jij pas reageert nadat de producten zijn verstuurd.
(verder hulde aan gbashop die als een van de weinige zo up to date flashcards in nederland verkopen)
gaat dit over mij?Anoniem: 85910 schreef op 02 juni 2003 @ 09:58:
[...]
We hebben nog geen annulering binnen gehad, maar als hij het pakketje retour stuurt, kan hij de rekening voor rembourskosten verwachten. met 10 euro administratiekosten erbovenop
hij had het tegen mij nl.
nee, heb nog niet geannuleerd en zal dat prolly ook niet doen (ik wil er een, me broertje wil er een en misschien wil me andere broertje ook een gba sp kopen... en me broertjes hebben echt geen 512mb versie nodig...)
dit betekend dus niet dat ik niks voel voor een inkoop aktie van die 512mb versie!!!
alleen erg jammer dat het eind juni/begin juli is voordat jullie ze binnen krijgen maarja daar kan niemand wat aan doen uiteraard
Aan GBASHOP:
Mijn post was inderdaad, zoals door verschillende mensen al gezegd, puur sarcastisch. Verdere, serieuze discussie, mocht u daar behoefte aan hebben, voer ik liever via mail.
Het spijt me als ik ben overgekomen als een persoon zonder gevoel voor normen en waarden, aangezien ik hier juist zeer veel belang aan hecht. Het was ook geenzins mijn bedoeling mensen aan te zetten tot het veroorzaken van overlast en/of financiële schade aan GBASHOP.
Oja, bijna vergeten:
10 euro administratiekosten?
dit omdat ik nu eenmaal verplicht ben ten minste 1 sarcastische opmerking te maken in mijn posts
Mijn post was inderdaad, zoals door verschillende mensen al gezegd, puur sarcastisch. Verdere, serieuze discussie, mocht u daar behoefte aan hebben, voer ik liever via mail.
Het spijt me als ik ben overgekomen als een persoon zonder gevoel voor normen en waarden, aangezien ik hier juist zeer veel belang aan hecht. Het was ook geenzins mijn bedoeling mensen aan te zetten tot het veroorzaken van overlast en/of financiële schade aan GBASHOP.
Oja, bijna vergeten:
10 euro administratiekosten?

dit omdat ik nu eenmaal verplicht ben ten minste 1 sarcastische opmerking te maken in mijn posts
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 03-06-2003 21:32 ]
We waren alleen een beetje boos over deze opmerking omdat er inderdaad mensen zijn die nadat wij hun bestelling 2 x bevestigd hebben op hun emailadres , glashard beweren dat ze nooit iets besteld hebben, als je ze een mailtje stuurt dat hun pakje onderweg is.
Je krijgt dan het pakje gewoon terug, maar wij hebben wel de onkosten van de rembours zending.
Je kunt bij ons gewoon annuleren als je je bedenkt of ergens anders eerder of goedkoper iets kunt kopen. Mits het niet speciaal voor jou besteld is.
Je krijgt dan het pakje gewoon terug, maar wij hebben wel de onkosten van de rembours zending.
Je kunt bij ons gewoon annuleren als je je bedenkt of ergens anders eerder of goedkoper iets kunt kopen. Mits het niet speciaal voor jou besteld is.
Anoniem: 34043
nou gbashop
als je zeker weet dat het goed besteld is
dan moet je gewoon als het geannuleerd wordt
de verzend kosten berekenen bv door aceptgiro.
das wel zo slim. en als ze die niet betalen
ze gewoon op een black list zetten zodat ze bij partners ook niet meer kunnen bestellen
als je zeker weet dat het goed besteld is
dan moet je gewoon als het geannuleerd wordt
de verzend kosten berekenen bv door aceptgiro.
das wel zo slim. en als ze die niet betalen
ze gewoon op een black list zetten zodat ze bij partners ook niet meer kunnen bestellen
Zijn er nog mensen die een EZF gaan bestellen op die ene site?
This is the Way.
baukster:
Zo te lezen heb jij je EZ flash 512 binnen, zou je misschien uit kunnen leggen hoe het met betaling ed. gaat? ik wil er namelijk ook een bestellen
Zo te lezen heb jij je EZ flash 512 binnen, zou je misschien uit kunnen leggen hoe het met betaling ed. gaat? ik wil er namelijk ook een bestellen
Bij Winsunx gaat het zo:
ga naar www.winsunx.com
> items in je mandje zetten
> order versturen
> zorg ervoor dat je met wat vrienden tegelijk wat besteld om de verzendkosten e.d. zo laag mogelijk te houden; alleen een flash linker bestellen van $120 is bijna onzin; www.laupro.nl
wacht de tweede confirmatie met de totaalprijs af
> verzendkosten zijn redelijk hoog i.v.m. andere sites, maar de linker is zoveel goedkoper dat dat het goedmaakt
stort het bedrag in dollars via Western Union (Postbank) of Moneygram (GWK)
> kosten +/- 15% van het totaalbedrag (WU-kosten, valutaconversie)
stuur je code naar Winsunx
> vermeld nadrukkelijk dat ze de zending met een 0-waarde/gift/reparatie-papier verzenden om zo zo min mogelijk kans op extra invoerrechten en belasting te maken
wacht het drie a vier dagen durende transport ongeduldig af en volg het op www.dhl.nl
doe de deur open en groet de bode
Ow enne, als je durft, moet je gewoon bellen. Ze zitten in voormalig Hong-Kong en spreken uitstekend Engels
ga naar www.winsunx.com
> items in je mandje zetten
> order versturen
> zorg ervoor dat je met wat vrienden tegelijk wat besteld om de verzendkosten e.d. zo laag mogelijk te houden; alleen een flash linker bestellen van $120 is bijna onzin; www.laupro.nl
wacht de tweede confirmatie met de totaalprijs af
> verzendkosten zijn redelijk hoog i.v.m. andere sites, maar de linker is zoveel goedkoper dat dat het goedmaakt
stort het bedrag in dollars via Western Union (Postbank) of Moneygram (GWK)
> kosten +/- 15% van het totaalbedrag (WU-kosten, valutaconversie)
stuur je code naar Winsunx
> vermeld nadrukkelijk dat ze de zending met een 0-waarde/gift/reparatie-papier verzenden om zo zo min mogelijk kans op extra invoerrechten en belasting te maken
wacht het drie a vier dagen durende transport ongeduldig af en volg het op www.dhl.nl
doe de deur open en groet de bode
Ow enne, als je durft, moet je gewoon bellen. Ze zitten in voormalig Hong-Kong en spreken uitstekend Engels
Ja dat vraag ik me af, via western Union hoe doe ik dat, want de locale postkantoor staat bij western union maar snappen ze wat ik bedoel als ik daar aankom?
Ow enne, als iemand nog bij ze gaat bestellen laat het me even weten. Ik heb bij een artikel een verkeerde adapter ontvangen. Mogelijk zijn ze wel bereid om de goede bij iemand anders' zending te stoppen. Ik betaal dan natuurlijk de verzendkosten van de adapter in Nederland :-)
Ze weten daar prima hoe het werkt. Zorg ervoor dat je legitimatie bij je hebt en een smak geldLeejow(saait) schreef op 04 June 2003 @ 14:53:
Ja dat vraag ik me af, via western Union hoe doe ik dat, want de locale postkantoor staat bij western union maar snappen ze wat ik bedoel als ik daar aankom?
Ik neem dus aan dat je gaat bestellen. Kunnen we iets afspreken over de adapter waar ik het in mijn vorige post over had? Mail me even op baukster@hotmail.com aub.
maybe kan ik mee bestellen? spookycore046@hotmail.com
This is the Way.
BAUKster: Ik heb je bij MSn geadd
HIValicious: er zijn heel veel mensen die mee willen bestellen maar dat is voor mij een te grote verantwoordelijkheid, vooral omdat ik deze personen niet IRL ken en het een te groot bedrag is om zo even te doen.
HIValicious: er zijn heel veel mensen die mee willen bestellen maar dat is voor mij een te grote verantwoordelijkheid, vooral omdat ik deze personen niet IRL ken en het een te groot bedrag is om zo even te doen.
Adapter is opgestuurd door Winsunx! Goed van ze 
-edit:
ik verwees hier naar LauPro, maar... eigenlijk ben ik het niet eens met de prijs die ze rekenen.
-edit:
ik verwees hier naar LauPro, maar... eigenlijk ben ik het niet eens met de prijs die ze rekenen.
[ Voor 48% gewijzigd door BAUKstEr op 05-06-2003 09:13 ]
mag ik wel meedoen als ik van te vooren betaal?Leejow(saait) schreef op 04 June 2003 @ 16:33:
BAUKster: Ik heb je bij MSn geadd
Als je ze vraagt om een 220V versie voor gebruik in Europa sturen ze je die gewoonAnoniem: 59023 schreef op 05 June 2003 @ 08:13:
baukster, kan je een losse 220v adapter daar gewoon kopen?
Ging bij mij even fout, maar nu weten ze welke ze moeten opsturen voor gebruik in Nederland!
Anoniem: 80686
Sorry, want waarschijnlijk is hier al ergens een antwoord op deze vraag maar: Welke flash-set kan ik nu het best kopen? want ik wil er binnenkort graag 1 kopen
sjeck bijv laupro
This is the Way.
Leuke inkoopactie, maar zoals daar ook al in het forum staat met een rekensommetje neem ik wel aan dat we op lager dan 150 euro komen.
Ook met die invoerrechten.. desnoods laat je iemand in US het kopen en die het doorverzenden.. Ik krijg regelmatig via iemand in de US producten die daar veel goedkoper zijn opgestuurd. Nog nooit douane problemen ofzo gehad.. Gewoon nooit vermeld. Zeker met dit soort kleine dingetjes moet dat wel lukken.
En zelfs al komen er invoerrechten zal dat niet tot 150euro leiden denk ik..
Ook met die invoerrechten.. desnoods laat je iemand in US het kopen en die het doorverzenden.. Ik krijg regelmatig via iemand in de US producten die daar veel goedkoper zijn opgestuurd. Nog nooit douane problemen ofzo gehad.. Gewoon nooit vermeld. Zeker met dit soort kleine dingetjes moet dat wel lukken.
En zelfs al komen er invoerrechten zal dat niet tot 150euro leiden denk ik..
Invoerrechten zijn altijd onvoorspelbaar voor producten als dit. De linker lijkt op een geheugenkaartlezer dus zal een beambte waarschijnlijk op die prijzen baseren. Er is niets mis met de IA zolang er enige dingen aangetoond worden die bewijzen dat de prijs gerechtvaardigd is.
ik ga binnekort een bij gbashop een
flash2advance usb 256mbit kopen ,
heeft iemand ervaring met dit product en is het positief?
en hoe gaat het patchen , saven, roms erop zetten?
Ik heb daar de Flash2Advance gebruikt.kenny89 schreef op 05 juni 2003 @ 18:43:
ik ga binnekort een bij gbashop een
Werkt perfect wat ik gebruik staat eerder in dit topic (heb ik dus al een gepost)
Ook kan ik de handleiding op www.importshop.nl aanraden

Nothing to see here
Anoniem: 61775
Hoi, ik heb al 2 maanden een Flash 2 advance printer poort set, nu vraag ik me af of het mogelijk is om via die kabel beelden naar mijn GBA SP te streamen en zo video op mijn GBA te kijken. Ik weet dat er een link kabel is van GBA naar de Gamecube waarbij je het scherm van je GameCube op je GBA kan laten komen, dus moet het ook via die printer poort - GBA link kabel kunnen, maar hoe?
jawel hoor:kenny89 schreef op 05 June 2003 @ 20:26:
het is nog niet mogelijk , krono
http://www.success-hk.com/pp/item_detail.asp?itemID={B7EC78E8-74A0-48C1-9BFC-E381BB6C4328}#
Niet door de kabel die je nu hebt, maar met dit apparaat kan er wel een externe born op de GBA worden afgebeeld.
Nothing to see here
hoe groot is een gemiddelde .ROM ???
This is the Way.
dus 4 mb 8 mb en 16mbvictenn schreef op 06 juni 2003 @ 14:22:
Er zijn roms van 4096, 8192 en de nieuwste (Golden Sun 2) zijn zelfs 16384. De meeste zijn op dit moment 8192 bytes groot. Een 256 mbit kaart is 32 megabyte daar passen dus vier 8192 roms op.
omgerekend is dat dus:
32mbit 64mbit en 128mbit
de meeste carts zijn 256Mbit en de meeste games zijn 32Mbit of 64Mbit (128Mbit is een uitzondering, en soms bij RPG's zoals Golden Sun 2)
This space is occupied
veel spellen beginnen nu 128 mbit sizes te krijgen..
De GBA kan trouwens maximaal een romsize van 256 mbit aan.
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Is niet geheel waar.NaWA schreef op 06 June 2003 @ 16:03:
De GBA kan inderdaad maximaal 256Mb addresseren, maar net zoals bij de IBM-PC kan hij door middel van bankswitching (zoals EMS) meer geheugen aan.
Er zijn zelfs al Flash Carts met 512Mb verkrijgbaar
mja ik spamde het zonder meerekening van extra zijtechnieken.
maar mbv bankswitching is inderdaad meer mogelijk. Maar ik denk niet dat we snel games zullen zien die 512 mbit zijn en gebruik maken van die techniek.
maar mbv bankswitching is inderdaad meer mogelijk. Maar ik denk niet dat we snel games zullen zien die 512 mbit zijn en gebruik maken van die techniek.
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Het is nu ook snel gegaan dat er nu al games groter dan 128Mbit zijn. Je hoeft maar 1 bitje meer dan 256 te gebruiken en je moet overgaan tot bankswitching. Gelukkig is de GBA daar goed op voorbereid.NaWA schreef op 08 June 2003 @ 17:06:
Geheugen wordt steeds goedkoper, en steeds meer grotere games worden geport naar GBA. Straks beginnen ze met oude Sega-CD games te porten.
Anoniem: 73101
Kan iemand mij de grote verschillen tussen de XG-Flash en de Flash2advance vertellen?
ik ben al een tijdje van plan de Flash2advance 256mbit te kopen voor € 159
is ie ergens goedkoper te krijgen? ik ben van plan hem bij www.gsmoutlet.nl te halen.
mensen nog tips waar ik op moet letten. Gaan ze een beetje lang mee die dingen? blijf het veel geld vinden namelijk.
Alvast bedankt voor eventuele reacties
is ie ergens goedkoper te krijgen? ik ben van plan hem bij www.gsmoutlet.nl te halen.
mensen nog tips waar ik op moet letten. Gaan ze een beetje lang mee die dingen? blijf het veel geld vinden namelijk.
Ik zou je www.importshop.nl of www.gbashop.nl aanraden, ikzelf heb goeie ervaring met gbashop.nl. Ze zijn daar zeer vriendelijk en testen de apparatuur voordat ze het opsturen. importshop.nl lijkt me ook zeer betrouwbaar (goeie supportsite! )Anoniem: 73101 schreef op 13 June 2003 @ 21:55:
Kan iemand mij de grote verschillen tussen de XG-Flash en de Flash2advance vertellen?
gsmoutlet lijkt me niet gespecialiseerd in deze producten, daarom verwacht ik daar eerder problemen dan bij de andere 2 shops. Ze zijn overigens ook niet veel duurder.
Nothing to see here
Ik denk dat je beter kan wachten op een nieuwe inkoopactie.
Dan zijn ze een stuk goedkoper en dan zijn er meer mensen dezelfde cartridge waarmee je tips en truucs kunt uitwisselen.
Dan zijn ze een stuk goedkoper en dan zijn er meer mensen dezelfde cartridge waarmee je tips en truucs kunt uitwisselen.
gaaan we BTW nog een site maken met allerlei info (
) enz
iemand meel me hierover...
(dit is geen warez request, mijn warez heb ik al)
iemand meel me hierover...
(dit is geen warez request, mijn warez heb ik al)
[ Voor 27% gewijzigd door NoTimeRemains op 17-06-2003 16:42 ]
This is the Way.
Anoniem: 44947
Van Gamer.nl
Jaarlijks worden er van de aanbiedende kant van de gameindustrie miljoenen, of zelfs miljarden euro's gestolen. De oorzaak hiervan is simpel: piraterij. Ook Nintendo's Gameboy Advance had last van deze illegale praktijken, via het in Hong Kong gevestigde Lik-Sang werd grootschalig software gedistributeerd om games voor het platformn te kunnen kraken.
Nintendo heeft de zaak aangespannen in de rechtzaal en is vandaag als winnaar uit de bus gekomen. Lik-Sang zal een boete van maarliefst 550 miljoen euro moeten betalen. Nintendo zelf zegt 650 miljoen dollar door de piraterij verloren te hebben.
"With drugs, it is not aimed at the drug addict but at the drug trafficker," commented Judge William Waung in his statement on the case. "I have no doubt that the reason they [the copying devices] sell like hotcakes is because they delivered the means whereby a person would be able to steal the games of the plaintiffs [Nintendo] housed inside the Game Boy cartridge of the plaintiffs and then illegally put the stolen games onto the defendants' Flash Card."
Meer informatie vind je op de volgende website.
Jaarlijks worden er van de aanbiedende kant van de gameindustrie miljoenen, of zelfs miljarden euro's gestolen. De oorzaak hiervan is simpel: piraterij. Ook Nintendo's Gameboy Advance had last van deze illegale praktijken, via het in Hong Kong gevestigde Lik-Sang werd grootschalig software gedistributeerd om games voor het platformn te kunnen kraken.
Nintendo heeft de zaak aangespannen in de rechtzaal en is vandaag als winnaar uit de bus gekomen. Lik-Sang zal een boete van maarliefst 550 miljoen euro moeten betalen. Nintendo zelf zegt 650 miljoen dollar door de piraterij verloren te hebben.
"With drugs, it is not aimed at the drug addict but at the drug trafficker," commented Judge William Waung in his statement on the case. "I have no doubt that the reason they [the copying devices] sell like hotcakes is because they delivered the means whereby a person would be able to steal the games of the plaintiffs [Nintendo] housed inside the Game Boy cartridge of the plaintiffs and then illegally put the stolen games onto the defendants' Flash Card."
Meer informatie vind je op de volgende website.
Anoniem: 63187
Lijkt me een klein rekenfoutje van eurogamer. Ze hebben het daar in het artikel over een schadevergoeding van 5 miljoen Hongkong Dollar. Dat is ongeveer €550.000, geen €555.000.000
mijn SP is binnen ben aan t w88 op de flasher
en om het w88 te verzachten maar aLttP gekocht
en om het w88 te verzachten maar aLttP gekocht
This is the Way.
Ik gebruik sinds gisteren ook pogoshell 1.3 en pogotoolz 1.1 op mijn f2a cartits_me schreef op 21 mei 2003 @ 08:39:
Woei!
Aangepaste driver
Daarnaast gebruik ik:
Het probleem is alleen als ik echt een bin file maak van rond de 28Mb en die op mijn kaart zet er altijd 1 t/m 3 gba roms het niet doen

Ik heb gisteren plusminus 10 varianten gemaakt met verschillende roms en elke keer zaten er wel enkele tussen die niet booten?
Enig idee wat het probleem kan zijn?
:: Game Over ::
Ik heb btw al een andere sub file die vermeld staat op de pogoshell site geprobeerd en de exithack aan en uit en zelfs de betreffende oms zonder truncate ...
Moet ik een 4Mb open laten oid?
Moet ik een 4Mb open laten oid?
Hier is btw de FATv8 te vinden: http://207.44.176.77/~adm...site=2&filename=fatv8.zip
[ Voor 50% gewijzigd door Webby_143 op 25-06-2003 13:48 ]
ik heb m ook binnen ( \o/ GBA shop \o/ )
kan iemand me vertellen hoe het werkt met savegames? dus hoe haal ik ze van mn GBA - en zet ik ze weer terug... games steeds opnieuw moete beginne sukt
en het moet toch ook mogelijk zijn NES games erop te spelen of ?
kan iemand me vertellen hoe het werkt met savegames? dus hoe haal ik ze van mn GBA - en zet ik ze weer terug... games steeds opnieuw moete beginne sukt
en het moet toch ook mogelijk zijn NES games erop te spelen of ?
Dit topic is gesloten.