Erg jammer dat dit topic (voor mij) verpest wordt door het inkoop actie gezeur voor een flash device. Zowieso wens ik jullie veel succes, want de levertijden zijn erg lang, en de hardware staat bekend om het aantal DOA's.
Veel leuker lijkt het mij hier te praten wat je nou allemaal met je flash card doet, en waar je naar uit kijkt.
Ikzelf gebruik mijn XG Flash (die tot nu toe echt perfect werkt, geen behoefte aan een versie 2) voor allerlei dingen eigenlijk. Ook al doet het apparaat lang niet alles wat 'Superman' belooft (understatement, wat een loser is die gast zeg), er is genoeg software op de markt waar ik mij mee vermaak (helaas nog geen pogoshell support voor de xg, maar ik mis het niet echt).
Als brandsoftware gebruik ik de ez flash 2.02 tool. Ik hoef niets te patchen, het programma is gebruiksvriendelijk en werkt gewoon goed (alleen een bug bij het afsluiten indien de usb hub uitgezet wordt (in dit geval mijn monitor)). Littlewriter heb ik mij nog niet echt in verdiept, maar op het eerste gezicht was dit iets minder gebruiksvriendelijk dan de ez software.
Verder maak ik boven mijn verwachting gebruik van de public domain roms, volkomen legaal dus!>
www.pdroms.de
Misschien duf maar herg's solitaire is super verslavend (nooit gedacht dat ik dit zou zeggen). Verder is hier zoveel te krijgen dat je voorlopig genoeg te doen hebt (bijv elite).
Een grote favoriet bij mij is Pocketnes. Werkelijk een wereldemulator, alleen jammer dat de scale opties games met text net niet leesbaar genoeg maken.
Erg leuke projecten die lopen lijken mij PCEadvance, iets te buggy tot nu toe, en de aangekondigde MSX en Commodore 64 emu's.
Helaas is een snes emu niet haalbaar... Alhoewel heel misschien in de toekomst.. Een genesis emu is natuurlijk ook niet verkeerd.