Toon posts:

PC-Cooling / OC-Shop afhandeling IA

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.361 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

oehoe schreef op 26 april 2003 @ 22:44:
Dus volgens mij krijg je dat wat je had overgemaakt terug. Of iemand moet het kunnen tegenspreken . . . ;)
Zou het hier niet gaan om de optie 'Vrijwillige bijdrage', net zoals ie er is voor de vrijwillige bijdrage voor Laupro? Ik weet niet zeker of die optie er bij zat of niet...

Verwijderd

oehoe schreef op 26 April 2003 @ 22:44:
[...]

Knip-plak uit mail van Salt toen bekend was dat de actie werd afgeblazen:

[...]

Dus volgens mij krijg je dat wat je had overgemaakt terug. Of iemand moet het kunnen tegenspreken . . . ;)
Ja, maar ik bedoel van, ze weten toch aan de hand van de LauPro site niet hoeveel ik heb overgemaakt? Dan wordt het echt veel administratie als ze ook nog eens de rekening gaan nakijken op hoeveel iedereen heeft overgemaakt..

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-01 11:31

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Okee, da's waar. Maar ik meen dat ergens in dit hele verhaal een van de ia-starters heeft gezegd dat ze dat ook niet zouden gaan doen aan de hand van LauPro (juist omdat dát teveel uitzoekwerk zou worden), maar aan de hand van wat er binnen is gekomen. Tenminste ik heb het idee dat je gewoon het bedrag dat je hebt overgemaakt ook volledig weer teruggestort krijgt.
Die twee die hier hebben gepost dat ze hun geld terug hebben gekregen zouden dat kunnen bevestigen/ontkennen . . . dus heren?

Wat ik me idd ook afvroeg, is dat LauPro in dat geval helemaal niets ziet van de vrijwillege bijdragen. Maar ik denk, dat is dan iets tussen de ia-starters en LauPro.

We zullen zien. :)

|:( edit: die twee dat zijn AaroN en Chineseboy. Staat wel zo netjes: de naam erbij

[ Voor 10% gewijzigd door oehoe op 27-04-2003 00:34 ]

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

Wanneer krijgen de belgische deelnemers van deze ia hun geld terug?

• n0d3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10-2025
De vrijwillige bijdrage word WEL terug overgemaakt. Het bedrag dat word overgemaakt is hetgeen wat op LauPro staat.

Wat ze NIET zouden doen (behalve als je ze mailde) afrondingen word niet op gelet. (omdat 99/100 dat niet uit zou maken, elektronish overmaken kan je immers tot de cent naukeurig en bijdrages kan je bij laupro op geven) Zoals ik had 225.00 overgemaakt, terwijl er op laupro maar 224.99 staat. Nu kan die 1ne cent me geen kont schelen, 225.00 was mooi rond bedrag dus heb ik dat ook overgemaakt. Die cent mogen ze dus ook in mijn geval houden en ik hoop dat ondanks dat alles mis is gegaan, dit soort kleine dingen niet over word gezeken.

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mijn geld is iig binnen, ik heb postbank.

Blij dat ik hier eindelijk vanaf ben zeg. :{ Gisteren mijn definitieve bestelling naar oc-shop.nl gestuurd en ze zeiden dat het dan een dikke week zou duren. Kan ik eindelijk eens beginnen met m'n nieuwe pc en alles :)

Verwijderd

Hmmm, ik zie dat mensen met een nickname beginnend met een 'c' al hun geld binnen hebben. De mijne begint met een 'b' en ik heb nog niks binnen :?

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 11:19:
Hmmm, ik zie dat mensen met een nickname beginnend met een 'c' al hun geld binnen hebben. De mijne begint met een 'b' en ik heb nog niks binnen :?
dat ligt waarschijnlijk gewoon aan je bank :)
soms duurt dat gewoon ff wat langer.. :)

Audi A8 W12 6.0

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:18
hopelijk komt mijn geld vandaag/morgen ook...
ik kreeg zojuist namelijk mijn pakketje van PC-Cooling (had na het annuleren van de IA zelf besteld),
en dan kun je zeggen wat je wilt, maar ze hebben wel hart voor de zaak en voor de klant
ze hebben de helft van de kosten betaald om het geld van Nederland naar Duitsland over te schrijven,
en ik kreeg gratis materiaal zoals een leuke sticker en zelfs een zak Haribo beertjes :P :9
verder alles netjes verpakt en snel in huis

jammer dat deze IA zo is afgelopen, maar ik heb me spulletjes iig :)

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:15
Crash-Override schreef op 28 april 2003 @ 14:45:
hopelijk komt mijn geld vandaag/morgen ook...
ik kreeg zojuist namelijk mijn pakketje van PC-Cooling (had na het annuleren van de IA zelf besteld),
en dan kun je zeggen wat je wilt, maar ze hebben wel hart voor de zaak en voor de klant
ze hebben de helft van de kosten betaald om het geld van Nederland naar Duitsland over te schrijven,
Heb ik ook gedaan. Met CC betaald en 3 dagen na bestelling had ik het spul al in huis. Lekker snel en spulletjes allemaal prima. Scheelde maar €10,- met de IA in prijs :X

[ Voor 15% gewijzigd door Daan op 28-04-2003 15:03 ]

• n0d3
Blijkbaar is er een verschil tussen de 4412 FGL en de 4412 FGLM wat het so moelijk maakt. Ik heb inmiddels maar betaald, omdat ik er blijkbaar toch niet uit kom en je mail bij de toko waar je werkt werkt niet. je zei toch je nick hier@de toko waar je werkt.nl dus tja, baal hier wel ontzettend van ... als je nog iets kan regelen hoor ik het graag

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 15:19
n0d3 schreef op 28 april 2003 @ 15:07:
Blijkbaar is er een verschil tussen de 4412 FGL en de 4412 FGLM wat het so moelijk maakt. Ik heb inmiddels maar betaald, omdat ik er blijkbaar toch niet uit kom en je mail bij de toko waar je werkt werkt niet. je zei toch je nick hier@de toko waar je werkt.nl dus tja, baal hier wel ontzettend van ... als je nog iets kan regelen hoor ik het graag
gebruik anders mijn hotmeel mail

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 20:23:
[...]

ik overhandig salT een lijst zodat hij de andere helft vanaf de Z kan uitvoeren, dan werken we tenminste naar het midden toe i.p.v. eenrichtingsverkeer :)
mijn nick begint met de M :'(...

/me verandert snel zn nick op Laupro in "deMyst1k4l" }) })

• Zipsop
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Is er misschien een klein updateje mogelijk van waar jullie met overmaken zijn?

* Zipsop wil zijn modstuff ergens anders kunnen bestellen

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 13:00:
[...]

mijn nick begint met de M :'(...

/me verandert snel zn nick op Laupro in "deMyst1k4l" }) })
LOL
ben ikke lekker nog steeds eerder ;)

k heb overgens nog nix :?

Audi A8 W12 6.0

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

edit:
DOH! Lekker duf, niet echt op gelet dat "showroom" een linkje was...

offtopic:
Effe een hele domme vraag. maar, wat is de vestigingsplaats van oc-shop? Ik moet nl. een plaats bij het rekeningnummer invullen :)
Hoop dan ook wel dat mijn centen van de ia er ook snel zijn, om het gaatje dat door deze overmaking ontstaat weer mee te vullen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Kippenijzer op 29-04-2003 20:04 ]

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:42
Wellicht even kijken op www.ocshop.nl?
O-)

• ThomasW
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:16
ik heb ook nog nix, en mijn nick op laupro is chineesje

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:03

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Ik heb mijn geld al een paar dagen -=DaMigtyWackO=- is de naam, dus komt goed met jullie centen binnen een paar dagen :)

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 16:26

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

ik heb het vandaag binnen gekregen, met rentedatum 1-5-2003
Het is dus vandaag overgemaakt. Ik heb Abn-amro.
Alles is gelukkig goed gekomen.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Verwijderd

ik heb nog geen afschrift binnen. heb het geld echt hardnodig. moet het echt snel hebben.
er wacht een pakje bij de postbank op me , maar heb geen geld meer.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
nee dan ben je slim, wel bestellen maar geen geld hebben

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

ben wel slim . het pakje kwam te vroeg. ik had het pas een week of 2 later ofzo verwacht

• martijn12345
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Martijn12345 heeft nog niks. Maar ik wacht geduldig af. Net zoals ik wacht op de teruggave van mijn belastingcenten. Heb dat formulier (goed ingevuld) eind januari op de post gedaan. En heb nog steeds geen bericht.
Ik weet dat dit TOTAAL offtopic is, maar nu we het toch hebben over wie er al geld heeft en wie niet. Hebben anderen al belastinggeld terug? Want dan ga ik ze echt ff bellen morgen.

Geen inspiratie

Verwijderd

ik ben om te zien dat de mensen nu langzamerhand hun geld weer terug krijgen.

Ik denk dat we met zn allen het beste deze IA moeten vergeten en er een wijze les uit moeten trekken...

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 30 april 2003 @ 17:01:
Ik ben blijom te zien dat de mensen nu langzamerhand hun geld weer terug krijgen.

Ik denk dat we met z'n allen het beste deze IA kunnen vergeten en er een wijze les uit moeten leren...
Vind ik ook. Zal zo m'n inet bankieren eens checken :)

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

martijn12345 schreef op 30 april 2003 @ 10:23:
Martijn12345 heeft nog niks. Maar ik wacht geduldig af. Net zoals ik wacht op de teruggave van mijn belastingcenten. Heb dat formulier (goed ingevuld) eind januari op de post gedaan. En heb nog steeds geen bericht.
Ik weet dat dit TOTAAL offtopic is, maar nu we het toch hebben over wie er al geld heeft en wie niet. Hebben anderen al belastinggeld terug? Want dan ga ik ze echt ff bellen morgen.
ik heb beide terug, belasting en van de actie :)

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-02 20:06

Bzzje

Negeren is vooruitzien

ik heb van alle mails die ze verstuurd hebben er maar 1 gehad (en dat was de "goed nieuws" mail.
Nu de actie is afgeblazen heb ik geen mail gehad en de heren salt en mxstraem maar gemaild of ik uberhaupt nog wel op het lijstje sta. geen reactie. en ook nog geen geld

misschien dat jullie deze draad wel volgen en even uitsluitsel geven

Negeren is vooruitzien

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Ik heb m'n geld ook terug.

Het volledige bedrag, dus helemaal alles (voor de twijfelaars) ;)

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-01 19:13

Apie!

Newer, better & confusinger

ik kan eindelijk weer internetbankieren en zag dat ik de 25e m'n geld al trug had :) het was dus alweer op voordat ik wist dat ik het had :+

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Zipsop
  • Niet online
Ik heb nogsteeds niets. (Salt ging toch van onder af aan met de lijst beginnen?)

Verwijderd

Kr3Kr schreef op 30 April 2003 @ 18:26:
Myst1k4l schreef op 30 april 2003 @ 17:01:
Ik ben blij om te zien dat de mensen nu langzamerhand hun geld weer terug krijgen.

Ik denk dat we met z'n allen het beste deze IA kunnen vergeten en er een wijze les uit moeten leren...

Vind ik ook. Zal zo m'n inet bankieren eens checken :)
:+ :+ :+

Verwijderd

Bzzje schreef op 01 May 2003 @ 09:38:
ik heb van alle mails die ze verstuurd hebben er maar 1 gehad (en dat was de "goed nieuws" mail.
Nu de actie is afgeblazen heb ik geen mail gehad en de heren salt en mxstraem maar gemaild of ik uberhaupt nog wel op het lijstje sta. geen reactie. en ook nog geen geld

misschien dat jullie deze draad wel volgen en even uitsluitsel geven
Ik heb je al tijdje terug gemaild, check je mail :)
Je staat natuurlijk op de lijst. Overboeking is ook al gedaan.

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Moet je nou op een lijst komen om je geld terug te krijgen?
Zelf heb ik mijn geld nog niet gezien. Maar ik denk dat jullie ook niet bij de R van ReseT zijn..

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• ChecKege
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:00
ReseT schreef op 01 mei 2003 @ 18:16:
Moet je nou op een lijst komen om je geld terug te krijgen?
Zelf heb ik mijn geld nog niet gezien. Maar ik denk dat jullie ook niet bij de R van ReseT zijn..
Maar toch al wel bij de C van Checkege?? Ik heb ook nog steeds niks terug. Lijkt er eerder op dat ze random door de hele lijst heen gaan. Hoe wordt het MxStream? Kom ik wel voor op het lijstje?

"The generation of random numbers is too important to be left to chance." - Robert Coveyou

Verwijderd

?? welke lijst. En weet iemand of mijn geld al is overgeboekt......?

• Syzzer
  • Laatst online: 11-02 23:37

Syzzer

Prutser

Misschien is het een idee om iedereen waarnaar het geld is overgemaakt op verzonden te zetten op laupro? Dan hoeven de mensen er hier ook niet meer naar te vragen.

Verwijderd

ik vind dat wel een goed plan van Syzzer..... dat scheelt weer 100.0000000 x uitleggen naar wie het al is terug geboekt! :o

:P maar is mijn geld al terug geboekt :+

Verwijderd

ja. dat ze dan maar doen. heb vandaag ff gecheck of mijn geld er was . maar nee, nog nie binnen

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 16:57
Syzzer schreef op 01 mei 2003 @ 22:26:
Misschien is het een idee om iedereen waarnaar het geld is overgemaakt op verzonden te zetten op laupro? Dan hoeven de mensen er hier ook niet meer naar te vragen.
Dat idee wou ik net komen aanvoeren :)
Dan is er tenminste een beetje overzicht hoe alles loopt.
Toppie idee :Y)

Wèh zedde gij??

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 16:26

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Syzzer schreef op 01 mei 2003 @ 22:26:

--------------------------------------------------------------------------------
Dat idee wou ik net komen aanvoeren
Dan is er tenminste een beetje overzicht hoe alles loopt.
Toppie idee
nhimf schreef op 25 april 2003 @ 15:26:
[...]
Misschien een tip:
(als het kan teminste)
Zodra je een zooitje terugboekingen hebt gedaan, de status van deze mensen @ laupro aanpassen, zodat wij het kunnen bijhouden.
(bijv betaling bevestigd weghalen)
Dat idee had ik al eerder aangeleverd, maar is niets mee gedaan.
edit:

zucht ik wordt moe van mezeld (edit2 alweer)

[ Voor 49% gewijzigd door nhimf op 02-05-2003 14:43 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 16:40:
[...]

ik heb ook tijdje terug gemeeld over die wijziging die ik had doorgegeven (wat ook goed gebeurt is op Laupro ;)), maar dat het geld nu kan worden overgemaakt naar het rekening nummer waarvan het laatste geld was overgeschreven.

Kan een van jullie dat eventjus bevestigen ?

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Ik heb met nickname Martijn12345 nog niks terug gezien :(

Geen inspiratie

• Bzzje
  • Laatst online: 13-02 20:06

Bzzje

Negeren is vooruitzien

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 16:40:
[...]

hmm.... mail gechecked, gedubbelchecked..... b@s.net ???

* Bzzje houdt de girotel wel ff in de gaten

Negeren is vooruitzien

• Antediluvian
  • Laatst online: 13-01 23:54
Hoe zit het met ons belgen?

Hopelijk kunnen jullie een regeling treffen met iemand uit België die dan het geld doorstort naar de belgische rekeningen.

Binnenlandse overschrijvingen zijn nl gratis maar buitelandse kosten al vlug 15€. Ik zou het zeer jammer vinden als alle belgen hun bedrag terug krijgen -15€ :(

Als dit probleem al geregeld is zoveel te beter anders wil ik mij wel opgeven om alles naar de belgen door te storten zodat zij hun geld niet kwijt zijn aan de kosten van buitenlandse overschrijvingen en deze dan ook maar 1maal moeten betaald worden.

Verwijderd

Euhhhhhhhhh... duurt lang! kan m'n 500 euro's op het moment goed gebruiken!
Kan ik ergens een overzicht vinden van de mensen die hun geld al hadden moeten ontvangen? Of van wie het geld iig is overgeboekt!

offtopic:
heb een goed alternatief gevonden voor het geld dat ik nu dus blijkbaar niet meer in m'n waterkoeling stop! Motorrijbewijs! Echt te gaaf! broem broem...

• Aspje

Aspje

Blaat

Hak nou maar deze nick gebruikt op laupro, dan had ik waarschijnlijk mn geld al gehad. (nick is nu Veggie)

Alleen er wordt een deadline gesteld, en deze wordt WEER niet gehaald.

In de mail waarin ze vertellen dat de IA geannuleerd is zeggen ze dit:
Hopelijk hebben we dit spoedig, doch uiterlijk binnen twee weken, rond.
Die mail is op 15 april verstuurd, vandaag is het 2 mei, dat is dus RUIM 2 weken geleden. Als ik zie dat gamepad zn geld nog niet heeft, zijn ze dus nog niet eens bij de G. Hoe lang moeten wij dan nog gaan wachten, ik begin nu echt ongeduldig te worden.

• Zipsop
  • Niet online
JA ik zou nu trouwens ook GRAAG willen weten of Salt al is begonnen aan het overmaken van de onderkant van de lijst dat is ook al weer een weekje geleden dat dat is aangekondigt en daar is ook nog niets van vernomen... :'(

Verwijderd

Ik heb me geld gister ontvangen ................. Jammer dat het niet doorging . Maar in ieder geval bedankt voor de moeite .

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 22:39:
Euhhhhhhhhh... duurt lang! kan m'n 500 euro's op het moment goed gebruiken!
Kan ik ergens een overzicht vinden van de mensen die hun geld al hadden moeten ontvangen? Of van wie het geld iig is overgeboekt!

offtopic:
heb een goed alternatief gevonden voor het geld dat ik nu dus blijkbaar niet meer in m'n waterkoeling stop! Motorrijbewijs! Echt te gaaf! broem broem...
offtopic:
haha jij ook al? ik ook lekker met de vroem vroem en de honk honk!! :+

khad nix meer te modden/tweaken dus ik d8 kga wel aan m'n motor rijbewijs beginnen! B)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2003 08:22 ]

• Zipsop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 00:41:
Ik heb me geld gister ontvangen ................. Jammer dat het niet doorging . Maar in ieder geval bedankt voor de moeite .
Heb jij het van Salt of mxstrEAm gehad? (Dit zou ik graag willen weten)

[ Voor 43% gewijzigd door Zipsop op 03-05-2003 09:59 ]

Verwijderd

als iedereen die het geld heeft ontvangen op LAUPRO FF AANVINKT "ONTVANGEN" dan weten wij wie wel en niet zn geld hebben gehad :P

• oehoe

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Verwijderd schreef op 03 May 2003 @ 13:01:
als iedereen die het geld heeft ontvangen op LAUPRO FF AANVINKT "ONTVANGEN" dan weten wij wie wel en niet zn geld hebben gehad :P
Kan ook, ik heb het ieg alvast maar gedaan. (er van uit gaande dat de IA-organisatoren het daarmee eens zijn) Ik hoop dat je er wat aan hebt, want ik zag de rest op "betaling bevestigd" staan, maw, dit werkt alleen als iedereen meewerkt.

Verwijderd

k'heb m'n geld ook nog steeds niet terug... K'heb een nickname met een G dus het gaat niet zo heel erg snel met terug storten... Terwijl de rabobank toch wel snel is... :(

Verwijderd

T/M Keizer zijn alle terugboekingen gedaan (afgelopen vrijdag de laatste overboekingen uitgevoerd), dus ook GerjanPeelen :P. Ik ben verantwoordelijk voor dit deel. Van enkele users kon ik geen gegevens meer vinden, ook niet via laupro. Lijst volgt hieronder.

salT werkt terug vanaf de andere kant. Hij is wat later begonnen, maar ik neem aan dat hij ook binnen enkele dagen de laatste overboekingen gedaan heeft. Ik weet niet hoe ver hij op dit moment is, maar afgelopen donderdag had hij 40% af.

De gegevens van de volgende deelnemers ontbreken:

alphablend
axisshooter
EM
Freak_66
G@merkoe <- ontvangen :)

Willen deze users mij s.v.p. mailen in de volgende vorm:
nickname, tenaamstelling, plaats, rekeningnummer. De rest zoek ik zelf uit :)
Mailen kan op saltia@softhome.net.
Na ontvangst van het mailtje voer ik de overboeking binnen 24 uur uit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 12:25 ]

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Verwijderd schreef op 04 mei 2003 @ 17:17:
T/M Keizer zijn alle terugboekingen gedaan (afgelopen vrijdag de laatste overboekingen uitgevoerd), dus ook GerjanPeelen :P. Ik ben verantwoordelijk voor dit deel. Van enkele users kon ik geen gegevens meer vinden, ook niet via laupro. Lijst volgt hieronder.

salT werkt terug vanaf de andere kant. Hij is wat later begonnen, maar ik neem aan dat hij ook binnen enkele dagen de laatste overboekingen gedaan heeft. Ik weet niet hoe ver hij op dit moment is, maar afgelopen donderdag had hij 40% af.

alphablend
axisshooter
EM
Freak_66
G@merkoe

g@merkoe ken ik persoonlijk wel !

Ik zal het hem wel melden als ie online is met msn ...
Ik weet iig dat ie in Haaksbergen woont.

Verwijderd

Thnx !
Na deze users ben ik klaar met de terugboekingen. JESJESJES
/me slaat een zucht van oplichting, oeps ik bedoel opluchting ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 19:47 ]

• Capa
  • Laatst online: 09-02 16:10
nou, dan kan je mooi salt helpen, dan heeft de rest het ook optijd binnen

• ESteg
  • Laatst online: 11-02 08:44
Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 19:46:
/me slaat een zucht van oplichting, oeps ik bedoel opluchting ;)
Heh heh ;)

Thnx anyway - ik hoop dat de ABN (het was de ABN-Amro toch?) en de Postbank voor de verandering even goed samenwerken :)

[ Voor 3% gewijzigd door ESteg op 04-05-2003 21:13 ]

• Crash
  • Laatst online: 11:18
Sauron-XP schreef op 04 mei 2003 @ 20:15:
nou, dan kan je mooi salt helpen, dan heeft de rest het ook optijd binnen
juist, dat vind ik nu ook!
dan heeft de rest ook sneller zijn geld terug!

/me Crash heeft het eindelijk ook mogen ontvangen, naja, beter laat als nooit

Verwijderd

Nog niets binnen

edit:

geld is er nu :)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 18:26 ]

• Havocnl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-02 16:57
* Havocnl heeft zijn geld binnen en is nu blij dat ie dat weer terug heeft :)
Status @ laupro ook op ontvangen gezet

Heren bedankt :/ en tot ziens

Wèh zedde gij??

Verwijderd

wanneer mogen de belgen hun centen verwachten?
of moeten die ze zelf komen halen?
dit is nu de derde keer dat ik deze vraag stel zonder enige reaktie, ook de mails die ik jullie heb gestuurd blijven onbeantwoord.
jullie krijgen van mij nog precies tot de laatste werkdag van deze week indien de overschrijving niet is gebeurd worden er gerechtelijke stappen genomen.
:(

Verwijderd

Havocnl schreef op 05 May 2003 @ 01:09:
* Havocnl heeft zijn geld binnen en is nu blij dat ie dat weer terug heeft :)
Status @ laupro ook op ontvangen gezet

Heren bedankt :/ en tot ziens
oh niets te danken hoor
Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 04:12:
wanneer mogen de belgen hun centen verwachten?
of moeten die ze zelf komen halen?
dit is nu de derde keer dat ik deze vraag stel zonder enige reaktie, ook de mails die ik jullie heb gestuurd blijven onbeantwoord.
jullie krijgen van mij nog precies tot de laatste werkdag van deze week indien de overschrijving niet is gebeurd worden er gerechtelijke stappen genomen.
:(
Onze belgische deelnemers zullen we volgende week afhandelen, dit moeten we in 1 keer doen, omdat de bank bij elke buitenlandse transactie kosten in rekening brengt. Wij hebben het in 1 keer ontvangen, het beste is dat het ook in 1 keer teruggaat. Ik hoop dat je hier begrip voor kunt opbrengen. Daarom werken we eerst alle Hollanders af...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 12:30 ]

Verwijderd

Okay, dit is leuk:

Ik heb voor 98.99 besteld, en 100 euro overgemaakt, wat krijg ik terug: 89.99? :'(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 11:20:
Okay, dit is leuk:

Ik heb voor 98.99 besteld, en 100 euro overgemaakt, wat krijg ik terug: 89.99? :'(
Hmm sorry, meer heb ik niet voor je ...
grapje ;)
is een typefoutje, ik zie inderdaad dat je 100 euro hebt overgeboekt. het verschil boek ik vandaag nog mee, sorry voor deze fout.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 11:32 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 11:20:
Okay, dit is leuk:

tja. dan klopt er iets niet he. ik zou maar ff mailen

Verwijderd

Ik heb ook nog niks binnen zit bij de postbank.
En me nickname is bopitje dus ja ik zou dan bij 1 van de eerste user horen die het geld terug zou krijgen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 11:30:
[...]

Hmm sorry, meer heb ik niet voor je ...
grapje ;)
is een typefoutje, ik zie inderdaad dat je 100 euro hebt overgeboekt. het verschil boek ik vandaag nog mee, sorry voor deze fout.
Maakt niets uit, ben al lang blij dat ik geld terug zie :D

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Martijn12345 heeft volgens ABN-Amro internet bankieren nog steeds niks. Ik ben blij als het eindelijk komt. Maar die 2 weken zijn allang om, ik snap dat het een flinke klus is, maar al die overboekingen in 2 weken lijkt me geen onhaalbare klus.
Kunnen jullie iets zeggen over wanneer jullie nu verwachten dat echt ALLES is teruggeboekt?

Geen inspiratie

Verwijderd

martijn12345 schreef op 05 May 2003 @ 12:19:
Martijn12345 heeft volgens ABN-Amro internet bankieren nog steeds niks. Ik ben blij als het eindelijk komt. Maar die 2 weken zijn allang om, ik snap dat het een flinke klus is, maar al die overboekingen in 2 weken lijkt me geen onhaalbare klus.
Kunnen jullie iets zeggen over wanneer jullie nu verwachten dat echt ALLES is teruggeboekt?
Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 17:17:

alphablend
axisshooter
EM
Freak_66
G@merkoe

als je even leest ;)

• Zipsop
  • Niet online
En hoe ver is Salt NU met terugboeken? Ik geloof dat hij iig niet aan de onderkant van de lijst is begonnen...

• Saeverix
  • Laatst online: 22:07
Nee ik heb me geld ook nog niet.... Op laupro is me NickName OvErDoSE...
Beetje vaag... Heb hem enkele malen gemailt maar daar hoor ik ook niks op...

Hopen dat mxstrAEm het op deze manier ziet... >:)

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• StikkyFoam
  • Laatst online: 07-07-2024
ik w8 ook nog steeds :)

He who dares not offend cannot be honest

• Capa
  • Laatst online: 09-02 16:10
Ik heb het geld nu ook eindelijk binnen, dus ze zijn al bij de S, en volgens mij al voorbij, ik ben namelijk een van de eerste in de lijst met de S. Dus hopelijk heeft de rest het geld ook zsm.

• Saeverix
Ik heb me CASH! Thnx!!

• ThomasW
  • Laatst online: 19:16
hmm mn pa heeft het geld naar jullie overgemaakt, maar op laupro staat mijn bankrekening, naar wie is/word het teruggestord?
* ThomasW is chineesje@laupro

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 23:21
Ik heb ook me Geld :)
Ken het wel gebruiken die 175 euro :P

Verwijderd

hmmz er is bij mij ook een foutje gemaakt:
Laupro zegt: Totaal: 4 € 217,20
en mn GiroTel zegt: Bij EUR 207,19

em SalT ?... ik meel het ook wel ff

btw mn nickname op Laupro is Myst1k4l (ik zou dus een vd laatste moeten zijn die het zouden krijgen)

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Ik denk dat SalT bij de M is begonnen met het geld overmaken.

Verwijderd

Syzzer schreef op 05 mei 2003 @ 17:11:
Ik denk dat SalT bij de M is begonnen met het geld overmaken.
ik heb mn geld vandaag gehad (Postbank)

• Saeverix
(Postbank)
vorige week dus :P

[ Voor 46% gewijzigd door Saeverix op 05-05-2003 17:17 ]

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Bij welke bank zit SalT? Wellicht zit hij ook bij de postbank en duurt het daarom allemaal zo lang.

Verwijderd

ik heb me geld ook nog niet..

Verwijderd

Nog geen cent gezien :(

Verwijderd

Ik heb ook vandaag mijn 81 € terug mogen ontvangen..

Salt en Mxstream bedankt voor deze toch nog redelijke snelle oplossing :D

maar moet ik op laupro nog iets veranderen of niet??

• n0d3
Ik heb zojuist ook mijn geld terug ontvangen. Jammer dat het niet door kon gaan

Iedereen bedankt voor de moeite en inzet.

Verwijderd

Ik heb inmiddels ook m'n geld terug... Jammer dat het zo gelopen is... Volgende keer beter :)

• hellfire_ultd
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

hellfire_ultd

Effe checke!

Jammer van de inkoopactie, maar ik ben wel blij dat ik mijn geld terug heb :)

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 18:17:
Ik heb ook vandaag mijn 81 € terug mogen ontvangen..

Salt en Mxstream bedankt voor deze toch nog redelijke snelle oplossing :D

maar moet ik op laupro nog iets veranderen of niet??
geld terug = status op laupro op ontvangen zetten

Verwijderd

ok dan weet ik ut dan doe ik dat even!

Verwijderd

Zal ik het ook even doen, ben al een tijdje niet meer in dit topic geweest...

• momania
  • Laatst online: 22:03

momania

iPhone 30! Bam!

* momania heeft geld terug en status op Laupro aangepast

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

FF offtopic he:
Is het bij andere banken ook zo dat je na 23:00 of zo niet meer het online rekening bekijken op kan? Bij mijn Girotel (postbank dus) kan dat namelijk niet, besswel brak |:( (wilde ff kieken of het resterende bling-bling als is overgemaakt)

• IceStorm
  • Laatst online: 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op 06 mei 2003 @ 00:01:
FF offtopic he:
Is het bij andere banken ook zo dat je na 23:00 of zo niet meer het online rekening bekijken op kan? Bij mijn Girotel (postbank dus) kan dat namelijk niet, besswel brak |:( (wilde ff kieken of het resterende bling-bling als is overgemaakt)
Nee dat is Postbank exclusive ;) Handig he? En tevens voor mij de reden dat ik overgestapt ben naar de Rabobank een maand of wat terug, met als bijjkomend voordeel dat je daar geen vage java-errors en traagheid hebt (oftewel, ik vond het een prima overstap ;)).

Maar ok, ik heb mijn geld ook binnen, status gaat ook om.

• Kawa
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:25
Sinds vandaag is bij mij ook het geld teruggestort. (postbank)
<- nick op laupro

[ Voor 6% gewijzigd door Kawa op 06-05-2003 09:52 . Reden: ontvangen op laupro aagevinkt ]

• Aikon
  • Niet online
IceStorm schreef op 06 May 2003 @ 07:55:
[...]

Nee dat is Postbank exclusive ;) Handig he? En tevens voor mij de reden dat ik overgestapt ben naar de Rabobank een maand of wat terug, met als bijjkomend voordeel dat je daar geen vage java-errors en traagheid hebt (oftewel, ik vond het een prima overstap ;)).

Maar ok, ik heb mijn geld ook binnen, status gaat ook om.
Beetje off-topic:
Heb je dat gedaan met behoud van je rekeningnummer en zonder (veel) verdere kosten? Lijkt eigenlijk ook wel een goed plan (om oa de redenen die je noemt).

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40

Tarin

Just plain weird.

Aikon schreef op 06 May 2003 @ 10:44:
[...]

Beetje off-topic:
Heb je dat gedaan met behoud van je rekeningnummer en zonder (veel) verdere kosten? Lijkt eigenlijk ook wel een goed plan (om oa de redenen die je noemt).
offtopic:
Rabo heeft bankrekeningnummers, dus je gaat sowieso van 7 naar 10 cijfers.
Voor zover ik weet kost het niets, de Rabo heeft als bijkomend voordeel dat je eenmalig €10 betaald voor inetbankieren, daarna nooit meer iets; bij de Postbank is het €1.80 per maand ofzo.
(tenzij je student bent, dan is het bij beiden gratis; maar bij de Rabo is het dan dus voor de rest van je leven gratis zeg maar, en bij de PB betaal je na je studie weer vrolijk €1.80 per maand)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• JvS
  • Laatst online: 22:09

JvS

Ik heb hem zelf ook

Aikon schreef op 06 May 2003 @ 10:44:
[...]

Beetje off-topic:
nummerbehoud kan nog niet en van postbank (girorekening) naar een normale bank (bankrekening) kan het al helemaal niet. Ik blijf dus lekker m'n hele leven aan dit nummer vastziten :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Aikon
  • Niet online
Hmmm....das wel beetje jammer. Om nou overal m'n rekeningnummer te moeten wijzigingen is wel wat veel werk idd.
Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste