Mijn geld is binnen, bedankt! Jammer dat de actie niet door kon gaan maar stiekem kon ik m'n centen wel goed gebruiken atm
Verwijderd
Hmm, ik heb net gekeken, en ik heb nog nix gezien.Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 11:30:
[...]
Hmm sorry, meer heb ik niet voor je ...
grapje
is een typefoutje, ik zie inderdaad dat je 100 euro hebt overgeboekt. het verschil boek ik vandaag nog mee, sorry voor deze fout.
Is de postbank echt zó traag dan?
Aikon schreef op 06 mei 2003 @ 11:10:
Hmmm....das wel beetje jammer. Om nou overal m'n rekeningnummer te moeten wijzigingen is wel wat veel werk idd.
offtopic:
Het valt best mee, ik heb mijn girorekening gewoon aangehouden. Ik heb alle instanties/abo's etc die geld afschrijven die ik me kon herinneren van mijn nieuwe rekeningnummer voorzien (en je kunt vrij veel via internet regelen gelukkig
). En op dit moment kijk ik op mijn afschrift van de postbank om de 2 weken of ik nog een of andere toko vergeten ben en dat is nu (na 2 maanden) de afgelopen 4 weken helemaal niemand geweest.
Ik vond het iig meer dan de moeite waard
Het valt best mee, ik heb mijn girorekening gewoon aangehouden. Ik heb alle instanties/abo's etc die geld afschrijven die ik me kon herinneren van mijn nieuwe rekeningnummer voorzien (en je kunt vrij veel via internet regelen gelukkig
Ik vond het iig meer dan de moeite waard
beetje jammer van de actie, waren we leuke spulletjes maar ach...
en kheb net mn geld terug (postbank).
en kheb net mn geld terug (postbank).
geld binnen op 5 mei, ik ben bevrijd!
“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“
mmmh het duurt bij mij wel erg lang
He who dares not offend cannot be honest
SalT is gewoon nog niet bij de S gelooof ik
. Even geduld nog
Hmmm, ik snap eindelijk waarom 't zo lang duurde eer ik iets gewijzigd zag op mijn rekening ! Ik ben een aantal maanden geleden van rekeningnr. veranderd. Ik wist niet exact meer of dat nu voor of nà de storting voor de IA was. Blijkbaar erna...
Hopelijk kunnen ze dit nog oplossen & 't geld alsnog op het juiste nummer storten
Die overschrijving wordt dan toch geweigerd door mijn oude bank hé ?
Hopelijk kunnen ze dit nog oplossen & 't geld alsnog op het juiste nummer storten
Ik heb me geld ook al een paar dagen binnenSyzzer schreef op 07 May 2003 @ 10:23:
SalT is gewoon nog niet bij de S gelooof ik. Even geduld nog
Ik allang, maar ik hoop dat de oc-shop opschiet, het zou een week nadat ik de bestelling had bevestigd verstuurd worden (dat is dus gister/vandaag).
Ik heb dus wat ik had besteld nu bij de oc-shop besteld. (plus nog een zooi extra)
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Ik heb mijn bestelling bij perfectsystems gedaan. Zonder dat ik daart korting kreeg, was ik nog goedkoper uit als bij de IA. En de dag nadat ik het geld had overgemaakt had ik mijn bestelling binnen. Misschien nog een tip voor de andere deelnemers?
Ik was dus goedkoper uit bij oc-shop, maar dat kwam dus oa door de korting en een aantal producten die anderen niet zoveel hadden.Syzzer schreef op 07 mei 2003 @ 14:45:
Ik heb mijn bestelling bij perfectsystems gedaan. Zonder dat ik daart korting kreeg, was ik nog goedkoper uit als bij de IA. En de dag nadat ik het geld had overgemaakt had ik mijn bestelling binnen. Misschien nog een tip voor de andere deelnemers?
Ik had een excel sheetje gemaakt van de 4 winkels met dit soort onderdelen. Vergeleken wie wat had en voor hoeveel. En toen kwam ik tot de conclussie dat ik het gros bij oc-shop kon halen, behalve me koelblok en de fan. Want bij oc-shop verkopen ze geen dd maze 3 en niet de aluminium fan van titan (29/30db voor 79cfm!).
ps wat ik dus aanraad is gewoon kijken wat je wilt en dan een overzicht maken van wie het heeft voor hoeveel. Natuurlijk wel mee laten wegen of het een goede shop is of niet. Want om 3 maanden te moeten wachten om 10euro goedkoper uit te zijn....
[ Voor 15% gewijzigd door nhimf op 07-05-2003 15:15 ]
is nu een mooie IA op laupro voor waterblokjes
Pfff ik kan mijn reply in dit topic net zo goed op repeat zetten.... Geen nette zaak jongens. Op 15 april beloven binnen 2 weken alles terug te boeken, ik heb dus nog steeds niks erop staan.
Geen inspiratie
Verwijderd
read again SalT... reageer aubVerwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 17:04:
hmmz er is bij mij ook een foutje gemaakt:
Laupro zegt: Totaal: 4 € 217,20
en mn GiroTel zegt: Bij EUR 207,19
em SalT ?... ik meel het ook wel ff
btw mn nickname op Laupro is Myst1k4l (ik zou dus een vd laatste moeten zijn die het zouden krijgen)
Verwijderd
Ik heb begrepen dat salT 3-4 dagen naar het buitenland is voor iets dringends, hij komt in het weekend terug.
Dan zal hij het resterende afmaken, de overboekingen doen we dan wel in 1 dag, dan kom ik ook helpen. Maar op dit moment kan ik dus niets doen, want ik heb de uitgeprinte bladen niet. Die had ik aan hem gegeven.
Dan zal hij het resterende afmaken, de overboekingen doen we dan wel in 1 dag, dan kom ik ook helpen. Maar op dit moment kan ik dus niets doen, want ik heb de uitgeprinte bladen niet. Die had ik aan hem gegeven.
aha op die fiets
Dan moeten we nog maar ff wachten
(ik denk dat we er maar een sport van moeten maken; wachten)
iig bedankt voor je uitleg mxstrAEm
Dan moeten we nog maar ff wachten
iig bedankt voor je uitleg mxstrAEm
Argh wel die boekingen dan in 1 dag doen want dit duurt me nu wel erg lang.
BlaBlaBla
Heb me geld ook binnen, dank daarvoor.
- specs - audioscrobbler -
Ik heb mijn geld ook binnen... hartelijk dank.
Verwijderd
ah dat sux (ook dat SaIt dat niet eens uitgelegd heeft)... maar iig bedankt voor uitleg MxStreamVerwijderd schreef op 07 May 2003 @ 22:11:
Ik heb begrepen dat salT 3-4 dagen naar het buitenland is voor iets dringends, hij komt in het weekend terug.
Geld is 7 mei pas gestort op m'n rekening, F**k de postbank.
i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover
Ik zal maar vrolijk wachten tot na het weekend, hopelijk hoef ik er geen biertje minder om te drinken
Geen inspiratie
Ik heb ook nog niks....De F is toch al geweest?
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
F van Freehumor is geweest ja...
Ik heb tot op heden mijn geld helaas nog steeds niet gezien 
Daarnaast heb ik inmiddels dezelfde bestelling maar direct bij OC-Shop geplaats, en op mijn mail om deze bestelling te plaatsten werd steeds binnen zo'n 5 minuten gereageerd. Nu heb ik mijn bestelling binnen en blijkt er een verkeerd product geleverd (Zalman Adhesive ipv Arctic Silver Adhesive, wat toch een redelijk prijsverschil ook meebrengt) en mail hierover en dan duurt het in ene een stuk langer voor ik reactie krijg??? Dit vind ik spijtig genoeg dan toch weer een stuk minder service helaas...
Daarnaast heb ik inmiddels dezelfde bestelling maar direct bij OC-Shop geplaats, en op mijn mail om deze bestelling te plaatsten werd steeds binnen zo'n 5 minuten gereageerd. Nu heb ik mijn bestelling binnen en blijkt er een verkeerd product geleverd (Zalman Adhesive ipv Arctic Silver Adhesive, wat toch een redelijk prijsverschil ook meebrengt) en mail hierover en dan duurt het in ene een stuk langer voor ik reactie krijg??? Dit vind ik spijtig genoeg dan toch weer een stuk minder service helaas...
Verwijderd
Uuhm, ik wil niet opdringerig worden he, maar die resterende 10 euro die je was vergeten staat nu nóg niet op m'n rekening.
Je zou 't diezelfde dag nog overmaken zei je...
Je zou 't diezelfde dag nog overmaken zei je...
Verwijderd
Update
Ik was afgelopen week inderdaad naar het buitenland, excuus dat de laatste terugboekingen hierdoor zijn blijven liggen.
Deze ochtend heb ik alle betalingen alsnog gedaan, hierdoor is de lijst nagenoeg compleet. De betalingen van vandaag betreffen nicknames 'Sir Axe' t/m 'Zydell'.
De rest (vanaf 'MaxDamage') is nog voor afgelopen maandag overgemaakt
Van een paar mensen kon ook ik zo snel even geen gegevens terugvinden, ik zoek dit straks uit. Mocht ik er niet uitkomen dan zal ik de betreffende nicknames hier vermelden en ze even mailen.
Onze Belgische deelnemers storten we maandag terug naar (warschijnlijk) Outsync aan wie de Belgen ook betaald hebben. Deze zal het weer verder distribueren. Uiteraard worden er nergens kosten vanaf gehaald.
Overigens zit ik bij de ABN AMRO, ik zag die vraag ergens opduiken.
Ik was afgelopen week inderdaad naar het buitenland, excuus dat de laatste terugboekingen hierdoor zijn blijven liggen.
Deze ochtend heb ik alle betalingen alsnog gedaan, hierdoor is de lijst nagenoeg compleet. De betalingen van vandaag betreffen nicknames 'Sir Axe' t/m 'Zydell'.
De rest (vanaf 'MaxDamage') is nog voor afgelopen maandag overgemaakt
Van een paar mensen kon ook ik zo snel even geen gegevens terugvinden, ik zoek dit straks uit. Mocht ik er niet uitkomen dan zal ik de betreffende nicknames hier vermelden en ze even mailen.
Onze Belgische deelnemers storten we maandag terug naar (warschijnlijk) Outsync aan wie de Belgen ook betaald hebben. Deze zal het weer verder distribueren. Uiteraard worden er nergens kosten vanaf gehaald.
Overigens zit ik bij de ABN AMRO, ik zag die vraag ergens opduiken.
Verwijderd
Ik heb het gecorrigeerd... sorry voor de fout.
User 'Orion' en 'Rimpeldinky' zijn zojuist ook alsnog overgemaakt, hiervan heb ik alsnog de juiste gegevens achterhaald.
Ik mis er nog twee: 'MicNic' en 'TLRnZ'. Ik mail ze straks maar als ze dit eerder lezen, mail dan gerust alvast
Mooi, das snelZiPsop schreef op 10 mei 2003 @ 12:23:
Joepi! Thank You saLT Het is al binnen!!
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2003 12:31 ]
Verwijderd
Bij nader checken blijkt Outsync helaas geen tijd te hebben om de terugboeking voor zijn rekening te nemen.Antediluvian schreef op 02 mei 2003 @ 22:08:
Hoe zit het met ons belgen?
Hopelijk kunnen jullie een regeling treffen met iemand uit België die dan het geld doorstort naar de belgische rekeningen.
Binnenlandse overschrijvingen zijn nl gratis maar buitelandse kosten al vlug 15€. Ik zou het zeer jammer vinden als alle belgen hun bedrag terug krijgen -15€
Als dit probleem al geregeld is zoveel te beter anders wil ik mij wel opgeven om alles naar de belgen door te storten zodat zij hun geld niet kwijt zijn aan de kosten van buitenlandse overschrijvingen en deze dan ook maar 1maal moeten betaald worden.
Als jij het alsnog zou willen doen zou dat heel fijn zijn. Zou je me even willen mailen ?
Verwijderd
deze persoon(antediluvian) heeft toch niet aan deze ia deelgenomen, komt in elk geval niet voor op de lijst van deelnemers.Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 12:33:
[...]
Bij nader checken blijkt Outsync helaas geen tijd te hebben om de terugboeking voor zijn rekening te nemen.
Als jij het alsnog zou willen doen zou dat heel fijn zijn. Zou je me even willen mailen ?
graag de nickname vermelden onder welke deze persoon aan de ia heeft deelgenomen, om verder problemen te voorkomen.
iedereen kan zich kandidaat stellen om het geld over te maken, maar wie stelt zich dan verantwoordelijk indien het weer eens misloopt?
Verwijderd
Ik heb direct na het afblazen van de IA mijn spullen opnieuw besteld bij PC-Cooling en heb nadat OC-Shop op hun website bekend maakte samen te werken met PC-Cooling e.e.a. verder door OC-Shop laten afhandelen. Binnen een week had ik mijn spullen binnen, hoewel er een 3-tal dingem verkeerd waren geleverd. Inmiddels heeft OC-Shop dat allemaal zeer snel en naar tevredenheid opgelost, waarvoor hulde. (p.s. geld van IA heb ik ook terug)
Verwijderd
SalT heb je mijn geld ook al overgemaakt, ik heb namelijk nog nix ontvangen. Mijn nick op laupro is ook Lone.
Verwijderd
Nog steeds niet? Ik heb jouw geld al vorige week maandag teruggeboekt. Bij welke bank zit je ook alweer?Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 14:22:
Ook nog niks hier btw..
Zelfde hier...iets fout gegaan bij de F misschien?Verwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 14:22:
Ook nog niks hier btw..
Ik zit btw bij de postbank
Nee ik heb alles keurig terug gekregen.
Ik heb het geld inmiddels binnen, dus de S zou geweest moeten zijn.
Belgjes kunnen weer flink op hun kas kloppen
Ik heb nog steeds niets ontvangen, noch antwoord gekregen op mijn post hierboven of op de e-mail die ik stuurde !
jprb heeft wel 'n punt trouwens ! Spring een beetje verantwoordelijk om met de centjes hé !
€ 43,79 met als referentie IA174 D4802 U2862 Steff snowmannetjeATskynet.be Kijk dat aub ff na.
jprb heeft wel 'n punt trouwens ! Spring een beetje verantwoordelijk om met de centjes hé !
€ 43,79 met als referentie IA174 D4802 U2862 Steff snowmannetjeATskynet.be Kijk dat aub ff na.
[ Voor 18% gewijzigd door Steff op 12-05-2003 09:47 . Reden: Extra betalingsinfo toegevoegd ]
Verwijderd
geld is binnen. Nick is hetzelfde als hier. Dus 1 v/d laatste op de lijst.
ABN-Amro trouwns hier
ABN-Amro trouwns hier
http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=174
Zet hier dat je het geld hebt ontvangen, dus je status op ontvangen.
Het is nogal loos dat mensen hier melden, ja ontvangen.
Zo wordt dit topic niet nutteloos gekickt.
Zet hier dat je het geld hebt ontvangen, dus je status op ontvangen.
Het is nogal loos dat mensen hier melden, ja ontvangen.
Zo wordt dit topic niet nutteloos gekickt.
Verwijderd
Verwijderd schreef op 10 mei 2003 @ 19:23:
[...]
deze persoon(antediluvian) heeft toch niet aan deze ia deelgenomen, komt in elk geval niet voor op de lijst van deelnemers.
graag de nickname vermelden onder welke deze persoon aan de ia heeft deelgenomen, om verder problemen te voorkomen.
iedereen kan zich kandidaat stellen om het geld over te maken, maar wie stelt zich dan verantwoordelijk indien het weer eens misloopt?
jprb heeft zeker een punt, maar waarom bieden jullie je dan niet aan?Steff schreef op 12 mei 2003 @ 09:44:
Belgjes kunnen weer flink op hun kas kloppenIk heb nog steeds niets ontvangen, noch antwoord gekregen op mijn post hierboven of op de e-mail die ik stuurde !
Het zijn maar 8 belgische deelnemers (inclusief jullie twee), als jprb er 3 doet, en Steff doet 3 overboekingen dan is het gefixt. Dan maak ik het geld over naar een van jullie beide, bv. Steff, diegene maakt het dan over naar jprb, en dan doen jullie elk 3 terugboekingen. De lijst met gegevens krijgen jullie dan wel. 3 Terugboekingen kom op he, das toch niks vergeleken met de dikke 250 terugboekingen die wij hebben gedaan
Reageer s.v.p. wel snel, want belgen verliezen snel hun geduld en veel langer kunnen we niet wachten
niks
Geen inspiratie
Verwijderd
Zou je dan direct ff mij kunnen afhandelen?
http://www.laupro.nl/ia/u.asp?id=438&a=b&ia_id=174
Heb 89.99 ontvangen, ipv de 100 euro die ik heb overgemaakt.
Een week geleden kreeg ik te horen dat het resterende bedrag direct overgemaakt zou worden, maar ik heb nog niets ontvangen.
Tja, ik zeg 't hier nog maar een keer, omdat het natuurlijk best lastig is bij te houden dat ik nog een bepaald deel van het bedrag terug krijg....
Een week geleden kreeg ik te horen dat het resterende bedrag direct overgemaakt zou worden, maar ik heb nog niets ontvangen.
Tja, ik zeg 't hier nog maar een keer, omdat het natuurlijk best lastig is bij te houden dat ik nog een bepaald deel van het bedrag terug krijg....
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 13:11 ]
Verwijderd
Waarom niet langs dezelfde weg terug zoals het gekomen is of heeft deze persoon zich uit deze ia terggetrokken?Verwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 11:35:
[...]
[...]
jprb heeft zeker een punt, maar waarom bieden jullie je dan niet aan?
Het zijn maar 8 belgische deelnemers (inclusief jullie twee), als jprb er 3 doet, en Steff doet 3 overboekingen dan is het gefixt. Dan maak ik het geld over naar een van jullie beide, bv. Steff, diegene maakt het dan over naar jprb, en dan doen jullie elk 3 terugboekingen. De lijst met gegevens krijgen jullie dan wel. 3 Terugboekingen kom op he, das toch niks vergeleken met de dikke 250 terugboekingen die wij hebben gedaan![]()
Reageer s.v.p. wel snel, want belgen verliezen snel hun geduld en veel langer kunnen we niet wachten
Uiteindelijk heb ik mijn centen aan deze overgemaakt.
Voor deelnemers met een Belgische rekening kun je overboeken op:
Gill Mattens
Waterlelieplein 5/103 Kessel-Lo/Belgie
Rekeningnummer: KBC 734-1060321-23
my 2cents worth
Hé Salt
Ik heb ook nog geen geld gezien. Zo te horen hebben ondertussen al veel mensen hun geld terug en ik zou ook graag één van die gelukkige willen zijn.
Ik stond vermeld onder de nick LINk... Dus als je dat svp ff snel zou willen uitzoeken!!!!!!
THX
Ik heb ook nog geen geld gezien. Zo te horen hebben ondertussen al veel mensen hun geld terug en ik zou ook graag één van die gelukkige willen zijn.
Ik stond vermeld onder de nick LINk... Dus als je dat svp ff snel zou willen uitzoeken!!!!!!
THX
Idd, ik kan er alleen maar problemen mee krijgen als jullie die verantwoordelijkheid naar mij verleggen. Voor Gil zijn 't normaal gezien ook maar 8 overschrijvingen... Ik zie het probleem nietVerwijderd schreef op 12 mei 2003 @ 13:29:
[...]
Waarom niet langs dezelfde weg terug zoals het gekomen is of heeft deze persoon zich uit deze ia terggetrokken?
Uiteindelijk heb ik mijn centen aan deze overgemaakt.
Voor deelnemers met een Belgische rekening kun je overboeken op:
Gill Mattens
Waterlelieplein 5/103 Kessel-Lo/Belgie
Rekeningnummer: KBC 734-1060321-23
my 2cents worth
Mijn geld is hier ook nog steeds niet binnen (Zelfde nick)... Ik wacht rustig af (maar een bevestiging zou wel fijn zijn)
Verwijderd
ABN-AmroVerwijderd schreef op 11 mei 2003 @ 17:07:
[...]
Nog steeds niet? Ik heb jouw geld al vorige week maandag teruggeboekt. Bij welke bank zit je ook alweer?
Edit:
Hmm..ik had het van mn andere rekening betaald zie ik net. Geld is binnen. Sorry, mijn fout
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2003 15:22 ]
Verwijderd
Mause heeft ook nog nix ontvangen (postbank).......................
Zijn jullie ook zo traag met het betalen van jullie eigen rekeningen?!
Zijn jullie ook zo traag met het betalen van jullie eigen rekeningen?!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 07:51 . Reden: typo ]
Verwijderd
Beste Salt / MXstream
Ik vroeg me af of mijn geld al overgemaakt zou zijn. Ik heb geen reactie op mijn email gekregen.
Mijn username : DCW1800
Het geld zou naar het adres van mijn vader overgemaakt worden.
Ik vroeg me af of mijn geld al overgemaakt zou zijn. Ik heb geen reactie op mijn email gekregen.
Ik stuurde vorige week al een e-mail naar SalT, nog steeds geen antwoord gekregen
Hoe zit 't nu met die Belgische overschrijvingen ? Gaan jullie echt wachten tot er zich iemand kandidaat stelt om de boel door te storten ?
Mijn complimenten iig op het conto van oc-shop... een verkeerd geleverd iets kreeg ik vandaag zonder problemen het juiste alsnog geleverd... Toppie service!
Verwijderd
Hoi, het geld is allang teruggestort op het rekeningnummer vanwaar je het hebt overgemaakt.Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 17:38:
Beste Salt / MXstream
Verwijderd
ja kan welVerwijderd schreef op 13 May 2003 @ 18:41:
[...]
Hoi, het geld is allang teruggestort op het rekeningnummer vanwaar je het hebt overgemaakt.
postbank zuigt
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 18:54 ]
Kan een van de beste organisatoren ook even persoonlijk naar mijn nickname kijken. Want ik begin me echt te irriteren. Het gaat niet om dat ik nie meer kan eten zonder dat geld. Maar dat dit hele drama vol zat met deadlines die niet gehaald werden, en mijn gedult onderhand een beetje op is. Ik had gehoopt dat als alles niet lukte, in ieder geval het geld netjes terug werd geboekt zoals beloofd binnen 2 weken. Maar inmiddels zijn we een maand verder. Vind maar dat ik zeur, maar met sommige dingen ben ik principeel: afspraken zijn afspraken.
Geen inspiratie
Verwijderd
/edit/ hier stond iets verwarrends
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2003 19:47 ]
Het geld is ook hier binnengekomen en heb me status op ontvangen gezet, iig wil ik julie bedanken voor alle tijd die jullie er in hebben gestoken
I am still waiting for my money.................. (het duurt wel lang zeg) tja voor hetzelfde geld moet je wachten
Verwijderd
Ik heb ook nogsteeds niets gezien van me geld en ben onder dezelfde naam ingeschreven, misschien ergens een lijst maken wie wel heeft en wie niet?
My $0.02
My $0.02
Verwijderd
Ook ik heb nog steeds nix.................
(ik heb/had veel begrip voor de problemen die jullie hadden/hebben maar dit is TE geK!)
Mijn laupro info voor deze IA:
"Je hebt de organisator € 85,19 betaald.
IA174 D4277 U1356 Mause ................"
(ik heb/had veel begrip voor de problemen die jullie hadden/hebben maar dit is TE geK!)
Mijn laupro info voor deze IA:
"Je hebt de organisator € 85,19 betaald.
IA174 D4277 U1356 Mause ................"
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 20:36 ]
Ik heb het geld nog steeds niet binnen
Please check!
Datum van overschrijving is 5-2-2003 met vermelding Nick KingMan
totaal overgeschreven 35.58 op rekening a.erkan 585258309
Please check!
Datum van overschrijving is 5-2-2003 met vermelding Nick KingMan
totaal overgeschreven 35.58 op rekening a.erkan 585258309
Eerst en vooral, mijn Nick @ laupro = Nosferatu
Ik wil gerust die overboekingen voor de Belgen doen en organizeren:
Deze zijn:
Ik wil dan wel duidelijk de gegevens van al deze deelnemers ontvangen van de IA starters
Als alle Belgen duidelijk hun Nick @ laupro, echte naam, adres en rekeningnummer mailen naar mij is het nog gemakkelijker om die info met die van laupro & mxstream te vergelijken en de juiste bedragen naar de juiste personen over te schrijven.
Het zijn maar 7 overschrijvingen dus kan ik die doen zodra ik het geld binnen heb.
Mijn e-mail = jacob@skynet.be
Gelieve wel duidelijk te vermelden dat het over deze IA gaat.
Deze zijn:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| AXiSShOOteR € 122,28 b0b € 131,85 black_dog € 61,60 Garf € 92,78 Nosferatu € 256,99 Peyote € 203,40 stefan01 € 260,84 Steff € 43,79 _________________________ Totaal € 1173,53 |
Ik wil dan wel duidelijk de gegevens van al deze deelnemers ontvangen van de IA starters
Als alle Belgen duidelijk hun Nick @ laupro, echte naam, adres en rekeningnummer mailen naar mij is het nog gemakkelijker om die info met die van laupro & mxstream te vergelijken en de juiste bedragen naar de juiste personen over te schrijven.
Het zijn maar 7 overschrijvingen dus kan ik die doen zodra ik het geld binnen heb.
Dàt is nog eens goed nieuws ! Ik heb m'n gegevens al doorgemailed hoor. Hopelijk komt 't deze keer in orde...
Ik heb nog steeds geen geld gezien 
M'n nick op laupro is ook Fr3aKER. Kan de IA organisator er even naar kijken?
M'n nick op laupro is ook Fr3aKER. Kan de IA organisator er even naar kijken?
Verwijderd
zo ik heb gelukkig mn resterende 10 euro ook weer terug,.. ik heb nu alles terug.
SalT, MXStream, helaas dat de IA nix is geworden.... en voor ons allen, een les voor de volgende keer!
toedeloe
SalT, MXStream, helaas dat de IA nix is geworden.... en voor ons allen, een les voor de volgende keer!
toedeloe
Verwijderd
Nog steed heb ik (Mause) nog nix ontvangen........ Ik word doodziek van jullie gedrag en van het feit dat ik helemaal geen reactie krijg. Ik wil het geld ook wel even contant komen halen hoor!
Het begint inderdaad erg lang te duren al met al
* FreakR agrees
Is het nou zo moeilijk om even wat geld terug te storten? Ik heb al m'n gegevens netjes ingevuld bij laupro dus erg lastig kan het niet zijn toch?
Verwijderd
Ik heb nogsteeds die resterende 10 euro niet gezien.Verwijderd schreef op 12 May 2003 @ 13:10:
Zou je dan direct ff mij kunnen afhandelen?
Ben je me een beetje vergeten?
Verwijderd
Tot nu toe hebben nog maar 67 van de 237 deelnemers hun cententerug.
Indien jullie dit tempo aanhouden is alles terecht tegen 1 september 2003.
Hoeveel maanden is dat dan?
Hoeveel maanden is dat dan?
Verwijderd
Dat is ongeveer nog 20262,3€ wanneer je rekent dat elke deelnemer voor gemiddeld 119,19€ in deze ia besteld heeft.Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 21:08:
Hoeveel maanden is dat dan?![]()
![]()
Dan hoop ik dat ze, puur om hunzelf een goed gevoel te kunnen geven ze het inmiddels WEL op een rekening met rente hebben staan... Beuren ze toch weer, 3%/jaar*3/52 (3 weken) = 35euro renteVerwijderd schreef op 17 May 2003 @ 21:23:
[...]
Dat is ongeveer nog 20262,3€ wanneer je rekent dat elke deelnemer voor gemiddeld 119,19€ in deze ia besteld heeft.
Verwijderd
Waarschijnlijk hebben veel meer mensen hun geld terug maar passen ze hun status niet aan op laupro. Ik zat precies in het midden (nick: MaxDamage) en heb m'n geld allang terug.Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 21:08:
Hoeveel maanden is dat dan?![]()
![]()
Ik zou toch graag wat vlugger reactie krijgen van de IA starters op mijn voorstel om te helpen bij de terugbetaling van de belgische deelnemers.
Ik bied mijn hulp aan en na 3 dagen hebben jullie nog steeds niet gereageerd.
een woord , peters knows what ,
hardstikke bedankt en toppie geregeld kerel !! CHAPEAU
hardstikke bedankt en toppie geregeld kerel !! CHAPEAU
Pfff, ik heb wéken geleden al gemailed en 'k heb nog steeds niets terug gekregen. Ik vind 't idd wel schandalig dat ze jòù nu ook zo lang laten w88 terwijl je tenminste iets constructiefs aanbiedAntediluvian schreef op 18 mei 2003 @ 01:14:
Ik zou toch graag wat vlugger reactie krijgen van de IA starters op mijn voorstel om te helpen bij de terugbetaling van de belgische deelnemers.
Voor mij is de lol er al lang af ! Ik heb m'n spullen al ergens anders besteld & ontvangen maar momenteel heb ik dubbel betaald omdat dat geld van die IA zo lang op zich laat wachten !
Eén van de GoT moderators zou toch nog eens mogen horen hoe 't nu net zit hoor, ik ben het beu !
Zowaar is de belastingdienst nog sneller met geld teruggeven... Dat heb ik in ieder geval binnen, nu het geld van deze IA nog
Verwijderd
Nosferatu we gaan in op je aanbod. Bedankt hiervoor, we sturen je vandaag nog een mailtje hierover.Antediluvian schreef op 14 mei 2003 @ 22:44:
Eerst en vooral, mijn Nick @ laupro = Nosferatu
Deze zijn:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 AXiSShOOteR € 122,28 b0b € 131,85 black_dog € 61,60 Garf € 92,78 Nosferatu € 256,99 Peyote € 203,40 stefan01 € 260,84 Steff € 43,79 _________________________ Totaal € 1173,53
Kan je even kijken hoe het met mijn geld zit?Verwijderd schreef op 19 mei 2003 @ 20:10:
[...]
Nosferatu we gaan in op je aanbod. Bedankt hiervoor, we sturen je vandaag nog een mailtje hierover.
Nickname @ Laupro = Fr3aKER
danku
Verwijderd
Gisteren overgemaakt. Maar het was knap lastig je te vinden met alleen dit als kenmerk bij de overboeking: *0. Iig 99,94 komt eraanFr3aKER schreef op 19 mei 2003 @ 20:37:
[...]
Kan je even kijken hoe het met mijn geld zit?
Nickname @ Laupro = Fr3aKER
danku
Oke, dat zal girotel online wel geweest zijn danVerwijderd schreef op 19 May 2003 @ 20:56:
[...]
Gisteren overgemaakt. Maar het was knap lastig je te vinden met alleen dit als kenmerk bij de overboeking: *0. Iig 99,94 komt eraan
Bedankt alsnog iig
Owkee, mag ik dan ook meteen vragen hoe het met mijn overboeking zit? 
Nickname zelfde als hier, Kippenijzer
Nickname zelfde als hier, Kippenijzer
Ik ga hier nu heel vervelend posten. Ik raad de organisatoren aan spoedig contact met mij op te nemen (martijn12345@hotmail.com) en anders ga ik gewoon een kijken wat ik verder voor stappen kan ondernemen (aangifte, hoe kinderachtig ook). Ik heb hier al vaker gepost dat ik niks heb ontvangen, er wordt mij van alles beloofd. Maar ik zie geen geld, en ik krijg geen meeltje. Ik reageer misschien heel kinderachtig, maar ik heb het gehad, en genoeg van dit gezever. 2 weken is 2 weken, en niet 2 maanden. Dus Salt of MXStraem, neem even contact op met me, en dan hoop ik dat we er spoedig als nog als volwassen mensen over kunnen praten.
Geen inspiratie
Zoals al eerder gepost, heb ik mijn geld nog steeds niet ontvangen. Voor mij is zo langzaam een beetje de maat vol. Het loopt allemaal niet echt op rolletjes. Ik heb zo een het topic afgelezen en VEEL mensen hebben hun geld al ontvangen, MAAR OOK VEEL NOG NIET.
Ik heb Salt al enkele keren zelf gemailt, maar ik krijg niks terug. Misschien is het handig als iemand een lijst opstelt van de namen die nog niet zijn teruggeboekt. Ik heb dat geld nodig om eten van te koken. Ik heb meegedaan om goedkoop spullen te kopen, maar op deze manier ben ik 136 euro kwijt (Dat is meer dan 250 Gulden
)
Daarom verzoek ik de heren van de inkoopaktie nog eens vriendelijk, om mailtjes die ze toegestuurt krijgen te beantwoorden en mensen op het forum duidelijk te zeggen wat er aan de hand is. Oh ja, HAD IK AL OPGEMERKT DAT MIJN GELD NOG STEEDS NIET TERUGGESTORT IS!
-edit- Je kunt me bereiken onder j_bolhuis@hotmail.com -edit-
Ik heb Salt al enkele keren zelf gemailt, maar ik krijg niks terug. Misschien is het handig als iemand een lijst opstelt van de namen die nog niet zijn teruggeboekt. Ik heb dat geld nodig om eten van te koken. Ik heb meegedaan om goedkoop spullen te kopen, maar op deze manier ben ik 136 euro kwijt (Dat is meer dan 250 Gulden
Daarom verzoek ik de heren van de inkoopaktie nog eens vriendelijk, om mailtjes die ze toegestuurt krijgen te beantwoorden en mensen op het forum duidelijk te zeggen wat er aan de hand is. Oh ja, HAD IK AL OPGEMERKT DAT MIJN GELD NOG STEEDS NIET TERUGGESTORT IS!
-edit- Je kunt me bereiken onder j_bolhuis@hotmail.com -edit-
[ Voor 4% gewijzigd door LINk op 19-05-2003 22:40 ]
gelukkig, ik ben niet de enige wiens gedult op begint te raken.
Geen inspiratie
tsja ik volg dit topic niet erg op de voet.
Maar het topic toch maar weer even opgezocht, dacht dat ik de enige zou zijn...
Maar nee dus....
Met andere woorden: Ook ik heb me geld nog nooit gezien!
Maar het topic toch maar weer even opgezocht, dacht dat ik de enige zou zijn...
Maar nee dus....
Met andere woorden: Ook ik heb me geld nog nooit gezien!