Always outnumbered, never outgunned!
Verwijderd
Wat ik op mijn Rekening afschrift heb:
Weg op verzoek
[ Voor 31% gewijzigd door Sprite_tm op 02-03-2011 14:15 ]
Verwijderd
Zoals voorgaand te lezen is hebben enkele deelnemers nog geen geld ontvangen.
Door mijn fout zijn ca. 20 mensen niet terugbetaald, daar ik begrepen had dat deze deelnemers door mxstrAEm teruggeboekt zouden worden. Bleek dus nog bij mij te horen. Excuses hiervoor.
Dit betreft de nicknames "Kidd Genius" t/m "Mause". Deze zijn zojuist overgemaakt, en zouden jullie dus spoedig moeten bereiken.
Nu is dus echt alles overgeboekt, met uitzondering van 4 mensen van wie wij nog steeds geen gegevens hebben gehad. Het overzicht op laupro is uiteraard niet representatief, dus hou daar liever niet aan vast en trek er zeker geen conclusies uit.
Mocht je nog steeds geen geld hebben, en niet bij de bovenstaande deelnemers zitten (die 20 mensen dus), mail me dan nog even en ik beloof dat ik het dezelfde dag uitzoek en je terugmail. De voorgaande deelnemers zijn echt tijden geleden al overgeboekt, dus zelfs de Postbankers moeten het geld allang binnen hebben.
Garf
stefan01
Steff
Van hen heb ik alle gegevens voor de terugbetaling.
De volgende personen hebben mij nog niet gemaild dus ontbreek ik een stuk van hun gegevens.
AXiSShOOteR
b0b
black_dog
Peyote
Geld binnen dus... Thank you and bye bye!
Bestelling opnieuw geplaatst bij OC-shop maar die hebben na 2 weken helaas de spulletjes nog niet binnen. Mijn nieuwe PC laat zo lang op zich wachten.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Beter laat dan nooit, tnx guys
Geen inspiratie
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Inderdaad helaas dat het zo moest aflopen, maar gelukkig heeft iedereen (bijna iedereen dan...) zijn geld terug.
Bedankt organisatoren. Volgende keer beter.
Ik wacht nu enkel nog op salT zijn reactie en de overschrijving natuurlijk. Zodra het geld binnen is schrijf ik het over naar de desbetreffende personen.
edit: typo
[ Voor 4% gewijzigd door Antediluvian op 26-05-2003 21:32 ]
Bedankt klinkt zo raar, maarja, iig goed dat ik mijn geld weer heb
[ Voor 68% gewijzigd door Kr3Kr op 27-05-2003 00:02 ]
niet echt tof.
SalT mocht je dit lezen, email me even, aangezien je niet op mijn emails reageerd.
Mvg,
John de Vries aka kleenex23
Verwijderd
Ik zal salT straks bellen voor je, niet zo netjes idd dat je geld niet binnen is. Jij had laatst d8 ik een mailtje gestuurd met je juiste gegevens toch?Kleenex schreef op 27 mei 2003 @ 11:12:
Allemaal heel leuk, en ik lees dat iedereen zijn geld al terug heeft, maar ik heb nog steeds geen rooie cent gezien.
niet echt tof.
SalT mocht je dit lezen, email me even, aangezien je niet op mijn emails reageerd.
Mvg,
John de Vries aka kleenex23
maar mocht je vragen hebben, mail dan even, dan kan ik je alles nog eens juist toe zenden.
ik heb mxstream onlangs al gemailed met mijn gegevens omdat ik bij salt een postmaster error kreeg
heb hier overigens nog geen reactie op gehad
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Verwijderd
Jouw geld moet al sinds geruime tijd terug zijn. Die overboeking heb ik echter niet gedaan, zal salT ernaar vragen.TLRnZ schreef op 27 May 2003 @ 21:38:
zover ik weet heb ik ook nog niets ontvangen
ik heb mxstream onlangs al gemailed met mijn gegevens omdat ik bij salt een postmaster error kreeg
heb hier overigens nog geen reactie op gehad
Check voor de zekerheid je rekening vanwaar je het geld hebt overgemaakt, daar boeken we het altijd op terug.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2003 23:58 ]
Hoe lang moet hun geduld nog op de proef gesteld worden??
Ik wil helpen voor de terugbetaling en ik doe mijn best om alle gegevens te verzamelen maar dan laten jullie mij (en alle belgen) terug in de kou staan!
Ik zou toch geen 2 dagen moeten wachten op antwoord.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik weet niet goed wat ik hierop moet zeggen of hoe ik mij erbij moet voelen. Het is gewoon triest dat het allemaal zo lang moet duren.
mxstrAEm & salT, nemen jullie die terugbetalingen wel serieus genoeg?
Verwijderd
salT had jou al gemaild dat het goed is dat we akkoord gaan. Dus binnen enkele dagen wordt de overboeking naar Belgie gedaan. Wij gaan akkoord met jouw voorstel en we zijn jou er erg dankbaar voor en dat meen ik (en salT natuurlijk)Antediluvian schreef op 31 May 2003 @ 05:09:
Ik wil niet ongeduldig lijken maar dit duurt me toch weeral iets te lang!! Nog steeds geen antwoord
Ik weet niet goed wat ik hierop moet zeggen of hoe ik mij erbij moet voelen. Het is gewoon triest dat het allemaal zo lang moet duren.
mxstrAEm & salT, nemen jullie die terugbetalingen wel serieus genoeg?
Wij hebben de gegevens van sommige deelnemers nagetrokken. Heb je geen mail gehad??
preciesKleenex schreef op 31 May 2003 @ 13:22:
leuk dat het naar belgie overgeschreven is, krijgen de mensen in Groningen ook hun geld ?
Ik controleer dagelijks mijn banksaldo dus zodra ik het geld binnen heb schrijf ik het over naar de belgische deelnemers.
[ Voor 37% gewijzigd door Antediluvian op 01-06-2003 12:56 ]
Ik baal hier enorm van, en Salt en MXstream hebben mazzel dat ze hier niet in de buurt wonen, want anders was ik mijn geld wel even gaan halen. Het is alsnog een oplossing, om het te gaan halen als de politie mij geen "tevreden" iets verschaft. want voor 30 euro rij ik wel even heen en weer, om mijn geld te halen.
Verwijderd
Ik heb die dag gebeld voor je. salT heeft geen gegevens van je. Als je die even kan mailen komt het goed. Je kan mij mailen en dan mail ik het door of op ons gezamenlijk adres: saltia@softhome.netKleenex schreef op 04 June 2003 @ 13:16:
Mischien moet ik hier toch maar eens aangifte van doen... Want iedereen heeft volgens mij zijn geld al, behalve ik. Na meerdere mailtjes, verzoeken,posting, het helpt allemaal niks.
Ik baal hier enorm van, en Salt en MXstream hebben mazzel dat ze hier niet in de buurt wonen, want anders was ik mijn geld wel even gaan halen. Het is alsnog een oplossing, om het te gaan halen als de politie mij geen "tevreden" iets verschaft. want voor 30 euro rij ik wel even heen en weer, om mijn geld te halen.
Sorry dat het zo lang duurt, maar we zitten net in een tentamen periode.
Kan zijn dat salT je straks ook even mailt voor de zekerheid, mocht je dit niet lezen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 13:59 ]
Verwijderd
Je hebt alleen een gironummer, je beseft dat de overboeking 2 weken kan duren? Heb je geen Raborekening of ABN ofzo? Dan heb je het binnen 2-3 werkdagen binnen.
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
Gegroet allemaal !
Verwijderd