Toon posts:

PC-Cooling / OC-Shop afhandeling IA

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.361 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 21:52
ach ja...
niet iedereen heeft bedrijfsethiek in zn vakkenpakket :P

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 April 2003 @ 20:37:
[...]

Als je na al onze uitleg nog steeds niet begrijpt waarom we niet gelijk alle kaarten op tafel konden leggen, geef ik het verder op.

En als ik het goed heb is alleen één mail van jou niet beantwoord. Hierin vroeg je naar de status van de IA, en kort daarvoor is naar iedereen een mail verzonden met info. Blijkbaar heb je deze niet ontvangen. Nu komen er aardig wat mailtjes terug met delivery failures, maar het is onbegonnen werk om iedereen afzonderlijk te beantwoorden over de status. Direct hierna werd een topic geopend op GoT waarin nog eens het infomailtje gepost stond, dus acht(te) ik het verder niet nodig om je afzonderlijk te beantwoorden.
Ik heb werkelijk alles, maar dan ook echt alles gelezen over deze IA, van begin tot eind, maar nergens ben ik een goede verklaring tegen gekomen. Overal wordt omheen gedraaid. Het enige wat ik er uit kan halen is dat jullie niet eerlijk tegen ons waren omdat jullie zelf ook niet eerlijk tegen pc-cooling waren. Is dus je eigen fout geweest en hadden jullie best via een email kunnen communiceren dan had pc-cooling er ook niks van geweten... Eerlijkheid duurt het langst is er bij mij met de paplepen ingegoten, maar het is duidelijk dat sommige mensen daar een andere mening over hebben...

Ik heb jullie 2 emails verstuurd, geen van beide zijn beantwoord. Ook jouw laatste email heb ik niet ontvangen. Ik krijg elke dag email op hetzelfde email adres en stuur er zelf ook regelmatig emailtjes naartoe vanuit mijn werk. Ik heb nog nooit een delivery failure op mijn eigen email adres gehad.

Dat het topic direct daarna geopend werd is ook pure onzin, dat heeft ook nog een paar dagen geduurd. Kortom, weer een inschattings fout van jullie kant. Ik hoop dat je in je "bedrijfje" minder van dit soort inschattingsfouten maakt, zodat de hele zaak niet meteen op de fles gaat...

Maar goed, ik heb me weer even afgereageerd. (lucht wel op moet ik zeggen) Nu niet meer lullen maar geld terug storten zodat ik mijn spulletjes zo snel mogelijk ergens anders kan bestellen!

edit:
Oh ja, om nu toch meteen een eind te maken aan al dat geheimzinnige gedoe, gooi die IA op Laupro weer eens open, die is nog steeds niet toegankelijk!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 21:05 ]

Verwijderd

NitroX_infinity schreef op 18 April 2003 @ 19:48:
Wanneer gaat 't spul op Laupro weer open? Ik wil graag ff de boel overschrijven van wat ik had besteld zodat ik verscheidene items ergens anders kan bestellen.
Ik denk dat nog wel meer mensen dat graag zouden willen.
jah inderdaad, ik heb namelijk voor verscheidene personen besteld (die ook heel pissed zijn), en ik weet niet meer precies wie voor hoeveel enz enz

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja waarom duurt het nou weer zo'n eeuwigheid voordat die IA weer open gaat? :{

Verwijderd

Aikon schreef op 18 April 2003 @ 23:04:
Ja waarom duurt het nou weer zo'n eeuwigheid voordat die IA weer open gaat? :{
Laat dat maar DaBit uitleggen, ik heb wel een sterk vermoeden waarom, maar die houd ik voor me. Tis beter dat een modje of een van de ia-starters dat uitlegd ;)

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 13:03
Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 00:23:
[...]

Laat dat maar DaBit uitleggen, ik heb wel een sterk vermoeden waarom, maar die houd ik voor me. Tis beter dat een modje of een van de ia-starters dat uitlegd ;)
Zeg nou maar gewoon :r

Verwijderd

Tsja, ik kan me echt wel vinden in de mening van mensen die zeggen: "Nou geen gelul meer, we weten de verhalen van ieders kant enz enz enz." Maar hier ben ik het toch niet mee eens eigenlijk.

In alle gevallen moet je ten alle tijden luisteren naar de verhalen van iedere betrokken partij. Daar ben ook ik bereid toe. Helaas is het zo dat het verhaal van de starters van alle kanten rammelt. (Hoe dan? Nou, zoek maar ff op de vorige pagina, want ik weet zo niet hoe ik een exacte reactie kan linken.) Ik heb in een eerdere post een aantal directe vragen gesteld waar ik tot nu aan toe geen reactie heb gehad. Mijn redenen om desbetreffende vragen te stellen zijn heel duidelijk bij de weg.

Ik ben ook bereid om alle verhalen op een gelijke schaal te beoordelen, waarom zou ik niet? Omdat ik er geld in heb zitten? Ja en? Dat komt toch terug? Omdat ik mn spullen niet krijg? Ja, en? Die komen wel een andere keer. Ik wil dus gewoon objectief zijn, en dat ben ik ook, alleen moet ik wel stellen dat het verhaal van MXStream/SaIt niet plausibel overkomt. Dat vond ik gisteren, en dat vind ik nu nog steeds...

Even een optelsom van de vorige pagina:

"Het spijt me heren, ik sta absoluut open voor een weerwoord want zo hoort het, maar het verhaal wat jullie hier verkondigen vind ik persoonlijk niet echt plausibel...

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
mxstrAEm en ik hadden het wat beter uit willen leggen

--------------------------------------------------------------------------------

Ik zou zeggen, kom er maar mee. Ik begrijp het hele verhaal wel, maar mn twijfels heb ik nog wel... Maar dat kan aan mij liggen.

quote:
mxstrAEm is inderdaad begonnen met kortingsprijzen. Op een gegeven moment bleek dat ik via het werk kon inkopen (niets illegaals aan overigens, ik koop niet particulier in maar zakelijk; pc-cooling heeft me persoonlijk een account overhandigd).

Waarom dan de samenvoeging van én kortingen én dealership prijzen? Doet mij sterk rieken naar de welbekende $$$ in eigen ogen...

quote:
De argumenten waarop pc-cooling uiteindelijk geweigerd heeft zijn nog wel in te zien en daar zal ik dus ook niet over gaan discussieren (probeer het ook niet, ik ga er niet op in).

Je hoeft er idd niet op in te gaan, maar ik denk dat hier een belangrijk deel informatie verloren gaat. Wederom een geval wat de credibilaty niet ten goede komt imo...

quote:
Overigens even tussendoor: we hebben destijds inderdaad niet de hele waarheid verteld omtrent onze prijzen, want pc-cooling had lucht gekregen van de zaak en dus konden we niet openhartig praten.

Hoezo? Jullie speelden toch een eerlijk spel? Of niet...

En zo zijn er nog wel een aantal hiaten in jullie verhaal te vinden welke ik graag opgehelderd zou zien. Met hetgeen jullie momenteel verklaard hebben krijg ik niet het gevoel dat jullie intenties voorbeeldig waren iig..."

En zolang er geen normale antwoorden komen op deze vragen, blijf ik erbij dat de intenties van de starters NIET zuiver waren, van meet af aan al niet. En mensen die het proberen te begrijpen moeten het hier met me eens zijn. Er zijn teveel onopgevulde gaten in de verhalen van de starters. Hoe zeer ik ook wil geloven in de goedheid van deze mensen, het word (iig vanuit eigen verhalen) niet mogelijk...

Noem me maar een mauwert, maar ik KAN niet anders concluderen. Zo gauw als er idd duidelijke antwoorden zijn ben ik de eerste om mijn eventuele ongelijk te geven...

• petervandamned
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 15:19
Ik wil hier uit [PRIVE-EMAIL]jullie laten zien wat er geopperd werd door Salt. Dit staat buiten de shop om. Eerste mail dus

lees dit goed door !!

---------------------------------------------------------------------------------------------------
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: salT [mailto:saltia@softhome.net]
Verzonden: woensdag 12 maart 2003 23:46
Aan: petervandamned@hotmail.com
Onderwerp: IA pc-cooling
Urgentie: Hoog

Beste Peter van Dam,

Het subject van deze mail zegt genoeg over de inhoud ervan. Ik mail over de Inkoopactie bij pc-cooling.
Mijn nickname is salT, ben organisator samen met mxstrAEm.
Jou heb ik op de OC dagen al gezien dus bij deze kennen we elkaar ;-)

Inmiddels zijn we op het punt aangeland dat jij / OC-shop bereid bent de IA over te nemen van ons,
ten einde de actie alsnog doorgang te kunnen laten vinden.
Ik wil DaBit niet opzadelen met verdere gesprekken, derhalve dat ik je zelf even mail.

Je hebt indertijd wat kritiek gehad op de IA vanwege de vermoedelijke winst. Met kritiek is niets mis, iets minder blij zijn we met het feit dat dit niet eerst aan een mod is gemeld maar direct op het forum geplaatst.
Maar deze conclusie heb je later ook gepost, dus hoeft verder geen betoog.
Ik heb dabit al een heel relaas gegeven over onze inkoopprijzen / winst, dus ik wil daarover niet al te veel woorden vuil maken.
Een copy-paste van de mail lijkt me ook niet erg gepast, maar omdat ik je niet verstoken van info wil laten hier toch enkele beknopte punten:

- we hadden gerekend op veel hogere portokosten, ik doe zelf veel zaken met Duitsland en bijna alles gaat via UPS
- busje heb ik niet, zou gehuurd moeten worden met kilometervergoeding, en zoals je weet zit pc-cooling bijna in Denemarken
- enkele inkoopprijzen zijn naderhand gedaald
- niet alles was/is leverbaar, zodoende hebben we gepland enkele producten wij een andere (duurdere) leverancier te halen
Dit zou alsnog gunstig zijn voor de deelnemers, en het zou ons zo indekken tegen het risico van nee-verkoop
- veel quantumkorting is niet waar wij rekening mee hebben gehouden, de IA heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen
- financiele meevallers doorbereken aan de deelnemers is een heidens karwei met 250 deelnemers

Daarnaast kun je je geen voorstelling maken van de hoeveel tijd en moeite die wij hierin hebben gestoken. Zelfs als de winst zo groot is als gedacht wordt staat het nog in geen relatie tot het werk. We hebben beiden een goedbetaalde baan en ik verzeker je dat winst niet onze drijfveer was. Achteraf bezien waren we nooit met de IA begonnen, als we geweten hadden hoeveel tijd die zou kosten.

Nu na al deze investering van onze kant zouden we de IA zonder slag of stoot prijs moeten geven aan jullie. Begrijp me niet verkeerd, ik misgun jullie niets, maar dat we aan het einde van de rit met lege handen staan is voor ons, op zijn zachtst zeer wrang. Nog meer als jullie zonder (relatief) veel inspanning een beloning krijgen in de vorm van winst, reclame en eer.
Ik ken je positie verder niet zo goed, maar ik hoop dat je hier objectief tegen aan kunt kijken. Hopelijk dat je dan begrijpt hoe het voor ons is.

Daar allemaal tegenover staat dat, als de IA geheel niet doorgaat, onze moeite ook voor niets is geweest en dat iedereen (inclusief de deelnemers)
met lege handen staat. Dat is het dilemma waar we in zitten.

Aanvankelijk meende ik dat het misschien mogelijk was dat jullie de bestelling doen en wij alsnog de IA afhandelen. Een (groot) gedeelte van de winst komt jullie dan toe.
Bij nader inzien (en bij nadere mail van DaBit) is dat waarschijnlijk moeilijk te realiseren omdat pc-cooling zich hierin niet kan vinden.Jullie relatie met pc-cooling wordt dan op het spel gezet en dat is niet de bedoeling (zouden jullie waarschijnlijk sowieso niet riskeren).

De laatste mogelijkheid die we zien is dat we de inkoopactie aan jullie overlaten, maar alsnog een vorm van winstdeling doen. Afspraken hierover staan nader ter discussie.
Nogmaals, ik hoop niet dat we daarmee de indruk wekken dat ons alles om het geld te doen is geweest, maar terugkijkend op onze activiteiten vind ik niet dat dit zonder een vorm van beloning kan blijven.

Snelle actie in deze zaak is geboden, als we er vrijdag niet uit zijn gaan deelnemers zich terugtrekken en dat houdt in dat we al het geld terugboeken en de IA definitief gecancelled is.
Ik hoop daarom dat je spoedig gelegenheid hebt om dit te overleggen en ons van een reply te voorzien.
Er staat geen bijzondere vertrouwelijke informatie in deze mail, dus waar je het nodig acht kun je zonder meer in contract treden met dabit (en uiteraard je collega's ;-).

Met vriendelijke groet,
Andreas / salT

----------------------------------------------------------------------------------------------------

tsja enugh said.

flikker aub dit topic dicht want het blijft toch verwijzingen maken naar elkaar

ja oc-shop zou geld rekenen voor de gemaakte tijd en kosten
ja dan bleef er nog geld over wat verdeeld had kunnen worden
ja ia-starters wilde wel de WINST delen
ja het draaide hier dus wel om eigen belang

peter out :r

[ Voor 8% gewijzigd door petervandamned op 19-04-2003 08:50 ]

Verwijderd

Je weet totaal niet waar je over praat. Deze e-mail is inderdaad verstuurd voordat wij in contact kwamen met je baas Richard. Ten eerste hebben wij nooit beseft hoe hoog de winst zou worden, wij hebben nooit een offerte gekregen van Pc-Cooling. Als je mijn post van gisternacht eens doorleest zie je dat je nauwelijks kan spreken van winst.

Desondanks zouden wij wel wat overhouden idd, maar dat weet je baas, Richard, die de eerste post heeft gemaakt in dit topic. Enig deel wat wij wilden inhouden op onszelf van de winst was 250 euro (voor de moeite van de IA en enige kostendekking)
Veel he? |:(
De rest zou gecrediteerd worden aan deelnemers.
Je probeert ons telkens zwart te maken, terwijl je geen aanvullende informatie geeft, of onze e-mail uit z'n contect haalt.

Kijk als ik het omgekeerde van jou eens benadruk, ziet de e-mail er heel anders uit:

De laatste mogelijkheid die we zien is dat we de inkoopactie aan jullie overlaten, maar alsnog een vorm van winstdeling doen. Afspraken hierover staan nader ter discussie.
Nogmaals, ik hoop niet dat we daarmee de indruk wekken dat ons alles om het geld te doen is geweest, maar terugkijkend op onze activiteiten vind ik niet dat dit zonder een vorm van beloning kan blijven.

salT reageert hiermee overigens op vragen om de prijzen te laten zakken op laupro en legt uit dat dit niet kon, omdat we dan voor enorm veel deelnemers moeten terugboeken en uitrekenen wat de kortingen zijn. Wij hebben met moeite de administratie van alle boekingen kunnen bijhouden (niet alleen omdat sommigen hun bestelling alleen al veranderden, maar ook omdat wij op zoek moesten naar vervangende producten, omdat sommige producten niet meer leverbaar waren via Pc-Cooling, welke in eerste instantie wel op de site stonden. Al met al zouden wij in het geval er sprake is van enkele k euro's overschot iedereen everedig mee laten profiteren aan het eind.
Wij waren het immers die een contract hebben opgesteld waarin stond dat alle bedragen welke als winst zouden kunnen worden beschouwd gecrediteerd zouden worden aan alle deelnemers.
Maar nogmaals: wij konden de overwaarde nauwelijks berekenen.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 09:24 ]

• petervandamned
lul niet

nu reageer je zelf opeens

ik heb elke vorm van mailen @home

jij wilde nooit enige vorm van terug betaling doen !!!!!!!
ja toen mijn baas daar over begon

pfffffff op je staart getrapt ?

tjsa lees de reactie maar hieronder weer word er terug gekomen op woorden

[ Voor 17% gewijzigd door petervandamned op 19-04-2003 09:21 ]

Verwijderd

petervandamned schreef op 19 April 2003 @ 09:01:
lul niet

nu reageer je zelf opeens

ik heb elke vorm van mailen @home

jij wilde nooit enige vorm van terug betaling doen !!!!!!!
ja toen mijn baas daar over begon

pfffffff op je staart getrapt ?
Nee jij reageert niet inhoudelijk op bedragen en loopt met termen te smijten.
Het was jouw baas idee inderdaad om bedragen terug te boeken, maar wij wisten totaal niet wat de overwaarde was. Je baas heeft al in een vroeg stadium een offerte ontvangen, en kon zo de overwaarde bepalen. Wij hebben dit nooit ontvangen. Je baas mailde daarop dat de deelnemers moesten meeprofiteren omdat er een duidelijk overschot was ontstaan en prijzen waren gedaald, wij hebben toen direct ok gezegd en een contract opgesteld waarin dit duidelijk stond en ondertekend opgestuurd (aangegeven dat we ermee akkoord gingen). Want alleen officieuze toezeggingen per e-mail vullen geen gaatjes.

P.S. nog een detail: ons account bij Pc-Cooling werd temidden van de IA geblokkeerd dus wij konden totaal geen inkoopprijzen bekijken. Bovendien hebben wij na afloop ook nooit een opmaak of offerte ontvangen, want er werd simpelweg nooit gereageerd op onze e-mails. Heel vriendelijk. Als je dit niet gelooft mag je mailen naar Pc-Cooling en vragen naar de gang van zaken. Want jullie (Oc-Shop) waren al heel goed op de hoogte van onze bestelling bij Pc-Cooling al voordat wij in contact kwamen met jullie. Waarom vermeldt je niet direct hoe jullie over onze IA hebben gepraat bij Pc-Cooling toen deze nog liep via laupro?

quote uit de mail van Richard
De quote van Robert.

To say straight trough: we will not ship out if mxstrAEm or salT have anything to do with this IA. It has to be officially said in the forum that they are out of this business ! If you want you can write that also for the people in the forum.

After confirming this I will send you the revised PI.

With best regards,

Robert Michel
Deze e-mail is aan Oc-Shop verstuurd voordat wij in contact kwamen met ze. Een PI is een procura informa, m.a.w.: bestellijst. Oc-Shop heeft al lopen onderhandelen met Pc-Cooling toen onze IA al liep, mogen jullie bedenken in welke stadium ze elkaar al voor het eerst hebben gecontacteerd. En hoe ze samen de boel hebben vern*ggeld want zo denk ik erover. Mijn mening is niet veranderd.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2003 09:34 ]

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 16:26

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Dit wordt echt een gebed zonder einde. Als gewoon het geld wordt geretouneerd, dan komt alles goed. Dan vind ik het verder niet zo heel interressant wat er gebeurd is.
Dat OC-shop de boel wilde overnemen vond ik op zich een goed initiatief.
Dat de ia-starters geld wilden verdienen is niet zo heel gek, want er zal heus wel een hoop tijd in hebben gezeten.
Hoeveel het uiteindelijk zou zijn geweest zullen we nooit weten en misschien wil ik dat wel niet.
Laat de eer aanjezelf en hou op over wie de schuld heeft. Dit is echt onderhand een welles-nietus spelletje geworden. Daar zijn we niet mee geholpen.
Ipv dat mxstream en salt zich moeten verdedigen, hebben wij als ia-deelnemers er meer aan dat deze tijd nuttig wordt besteed aan het terug boeken van de handel.
De waarheid zal ergens in het midden liggen (waar het midden ook is).

Dus hou gewoon op hierover en begin met terugboeken.
En ik bedoel ook dat de mensen van oc-shop niet in de verdediging/aanval moeten gaan. (en mxstream en salt natuurlijk ook).

Het is in elk geval duidelijk dat er een hoop niet goed is gegaan. Als mxstream en salt zorgen dat al het geld asap teruggeboekt wordt, dan heb ik geen wrok, en komt alles weer goed.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13-02 19:24

Shuriken

Life is all about priorities

nhimf schreef op 19 April 2003 @ 09:30:
Dit wordt echt een gebed zonder einde. Als gewoon het geld wordt geretouneerd, dan komt alles goed. Dan vind ik het verder niet zo heel interressant wat er gebeurd is.
Dat OC-shop de boel wilde overnemen vond ik op zich een goed initiatief.
Dat de ia-starters geld wilden verdienen is niet zo heel gek, want er zal heus wel een hoop tijd in hebben gezeten.
Hoeveel het uiteindelijk zou zijn geweest zullen we nooit weten en misschien wil ik dat wel niet.
Laat de eer aanjezelf en hou op over wie de schuld heeft. Dit is echt onderhand een welles-nietus spelletje geworden. Daar zijn we niet mee geholpen.
Ipv dat mxstream en salt zich moeten verdedigen, hebben wij als ia-deelnemers er meer aan dat deze tijd nuttig wordt besteed aan het terug boeken van de handel.
De waarheid zal ergens in het midden liggen (waar het midden ook is).

En ik bedoel ook dat de mensen van oc-shop niet in de verdediging/aanval moeten gaan. (en mxstream en salt natuurlijk ook).

Het is in elk geval duidelijk dat er een hoop niet goed is gegaan. Als mxstream en salt zorgen dat al het geld asap teruggeboekt wordt, dan heb ik geen wrok, en komt alles weer goed.
Ik heb het hele topic de afgelopen dagen gevolgd. En ik moet zeggen dat ik met geheel bij het stukje hierboven wil aansluiten. De waarheid zullen we toch wel nooit precies horen. Dus laten we er aub niet zoveel energie in steken. Als ze het geld netjes terug storten ben ik tevree.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Freehumor
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-02 22:03

Freehumor

koekwous

Jullie kunnen wel zo door gaan, maar wie schiet er iets mee op? Wij niet en jullie niet. Het kost alleen maar tijd en in die tijd kan je veel beter wat anders doen. Zoals bijvoorbeeld onze vragen beantwoorden en het geld terug storten:

- Wanneer wordt bekend wanneer laupro weer open gaat?
- Gaat OC-shop nog een IA op zetten? (zo ja, wanneer?)

Verwijderd

Freehumor schreef op 19 April 2003 @ 10:25:
- Wanneer wordt bekend wanneer laupro weer open gaat?
Hij is open O-)
Moest nog even de plaatjes offline halen, om bekende redenen :X

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Aikon schreef op 18 April 2003 @ 19:56:
[...]

Dat zegt 'ie in de post die je quote ook hoor...
Jah, maar hij vergelijkt de situatie van de winkel(pc-cooling.de) met die van OC-shop, als in; als pc-cooling er iets aan verdiend, waarom mag oc-shop er niets aan verdienen.

Dit vind ik niet kunnen, want bij een ia hou je mede de prijzen laag doordat de ia starters het in pakken en versturen, wat weer geld scheelt.
Maar nou pakt oc-shop het in en regelt de zaken van de ia-starters, wat ten koste gaat van de korting, die eigenlijk zou moeten terugvloeien op de deelnemers.

Het wordt meer een ia op commercieële basis dan op vrijwillige basis, en een ia hoort op vrijwillige basis te zijn.

Ik hoop dat iemand mijn punt snapt :X

Verwijderd

Bartjuh schreef op 19 April 2003 @ 13:32:
[...]

Jah, maar hij vergelijkt de situatie van de winkel(pc-cooling.de) met die van OC-shop, als in; als pc-cooling er iets aan verdiend, waarom mag oc-shop er niets aan verdienen.

Dit vind ik niet kunnen, want bij een ia hou je mede de prijzen laag doordat de ia starters het in pakken en versturen, wat weer geld scheelt.
Maar nou pakt oc-shop het in en regelt de zaken van de ia-starters, wat ten koste gaat van de korting, die eigenlijk zou moeten terugvloeien op de deelnemers.

Het wordt meer een ia op commercieële basis dan op vrijwillige basis, en een ia hoort op vrijwillige basis te zijn.

Ik hoop dat iemand mijn punt snapt :X
Neehee, je moet lezen :z Wat je nu zegt klopt voor geen meter :)

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 13:42:
[...]

Neehee, je moet lezen :z Wat je nu zegt klopt voor geen meter :)
Hier sluit ik me bij aan ;)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

• Paulus0013
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-02 21:05

Paulus0013

pom pom

nhimf schreef op 19 April 2003 @ 09:30:
[.....]

het zijn wel de mensen van oc-shop (peter dan), maar die praat niet NAMENS oc-shop in dit topic, let daar even op, wat hij ook zegt, ga niet oc-shop er de schuld van geven!!

Verwijderd

SaIT & MXstream,
Tja, ik heb een beetje gemengde gevoelens over hoe het geheel is verlopen, maar
1 ding zit mijn nog dwars. Namelijk : Je wist een paar dagen voordat je die email
verstuurde dat iedereen zijn geld kon krijgen, dat het voor jullie spaak zou lopen.

Maar waarom denken jullie op het punt dat de overschot verhoudingen te positief
liggen voor de OC-Shop dat jullie over ONS geld kunnen beslissen?? Een week geleden
had je al een poll kunnen maken en de mensen kunnen laten beslissen!!??!!

just my 2 cents

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-02 23:37

Syzzer

Prutser

Allemaal leuk en aardifg al die excuses en verhalen, maar het enige wat me nu nog interresseert is wanneer ik mijn geld terugkrijg? Kunnen die organisatoren daar mss een schatting van maken? Zijn jullie al begonnen met terugboeken? enz.

• Zipsop
  • Niet online
Syzzer schreef op 22 April 2003 @ 16:26:
Allemaal leuk en aardifg al die excuses en verhalen, maar het enige wat me nu nog interresseert is wanneer ik mijn geld terugkrijg? Kunnen die organisatoren daar mss een schatting van maken? Zijn jullie al begonnen met terugboeken? enz.
Ze hadden het over maximaal 2 weken dus we zien het wel verschijnen (ik hoop snel want dan kan ik mijn spullen ergens anders gaan bestellen)

Oja ik zou ook graag willen weten of jullie al zijn begonnen met terug boeken.

[ Voor 8% gewijzigd door Zipsop op 22-04-2003 16:41 ]

• hootie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10-2025
Het lijkt erop als of er geld teruggeboekt is/gaat worden.
Dit gaat op alfabetische volgorde en men is nu (22-4 12:42) nog niet bij de H.......

Telebanking?

Specs

Verwijderd

ik ben blij als iedereen strax zn geld weer terug heeft en iedereen deze 'rotzooi' (als ik het zo mag noemen) achter zich kan laten.

Ik wil en ga er ook geen woorden aan vuil maken.

To Salt; heb je mn meel nog gehad van rekening wijziging ? zeg een +- week terug?

• n0d3
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-10-2025
ik wil toch even zeggen tegen de IA starters dan wel tegen peter en a.p.versteeg

de reactie van deze tweakers is natuurlijk heel begrijpbaar, wij waren in zeeg egaan met de starters en er werden ons 'goede' deals beloofd. Toen werd er door iemand roet in het eten gegooid en tja, uiteraard willen wij dat niet meteen geloven. Root in het eten wil immers niemand.

Dit gaat nu ook weer enigsinds op.
Hoe het precies gelopen is zullen we inderdaad nooit te weten komen. Maar zoals mxstrAEm al vermelde, pakt alles bijelkaar even roeren en je krijgt de beste benadering.

Wel vind ik het jammer dat er geen voorstel is gekomen door b.v. de OC-shop om bereid te zijn een IA te helpen organizeren in de zin van 2 personen (in de buurt van de oc-shop lijkt me wel makkelijk) de IA verzorgen en oc-shop zorgt voor de prijzen. Maar ja, het blijft een kapitalistish wereldje en voor niets gaat de zon op. Overal waar winst op gemaakt kan worden zal dit zeker niet gelaten worden. Als er nog behoefte is wil ik ook wel helpen een IA te doen op deze manier. Omgeving Eindhoven iemand? : )

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

• petervandamned
n0d3 schreef op 23 april 2003 @ 01:23:
ik wil toch even zeggen tegen de IA starters dan wel tegen peter en a.p.versteeg

de reactie van deze tweakers is natuurlijk heel begrijpbaar, wij waren in zeeg egaan met de starters en er werden ons 'goede' deals beloofd. Toen werd er door iemand roet in het eten gegooid en tja, uiteraard willen wij dat niet meteen geloven. Root in het eten wil immers niemand.

Dit gaat nu ook weer enigsinds op.
Hoe het precies gelopen is zullen we inderdaad nooit te weten komen. Maar zoals mxstrAEm al vermelde, pakt alles bijelkaar even roeren en je krijgt de beste benadering.

Wel vind ik het jammer dat er geen voorstel is gekomen door b.v. de OC-shop misschien niet goed gelezen?''Omdat we het voor jullie erg vervelend vinden dat het zo gelopen is, willen we -mits voldoende belangstelling- alsnog proberen om de zaak rond te krijgen. Dat betekent wel dat jullie dan direct zaken doen met de OC-Shop, zonder tussenkomst van derden.
''
om bereid te zijn een IA te helpen organizeren in de zin van 2 personen (in de buurt van de oc-shop lijkt me wel makkelijk) de IA verzorgen en oc-shop zorgt voor de prijzen. Maar ja, het blijft een kapitalistish wereldje en voor niets gaat de zon op. Overal waar winst op gemaakt kan worden zal dit zeker niet gelaten worden. Als er nog behoefte is wil ik ook wel helpen een IA te doen op deze manier. Omgeving Eindhoven iemand? : )
dat betekende dat je dus voor die prijzen je spullen kunt kopen. wel even dan de moeite nemen om de toko te mailen. Dit is eenmalig voor de deelnemers!!

[ Voor 9% gewijzigd door petervandamned op 23-04-2003 07:27 ]

• Aikon
  • Niet online
petervandamned schreef op 23 April 2003 @ 07:25:
[...]

dat betekende dat je dus voor die prijzen je spullen kunt kopen. wel even dan de moeite nemen om de toko te mailen. Dit is eenmalig voor de deelnemers!!
Bedoel je nou wat op oc-shop.nl staat?
Dus mailen welke producten we willen van pc-cooling.de en tegen welke prijs krijgen we het dan? Normale prijs of nog goedkoper dan bij de IA?

• nhimf

nhimf

Ik wil wel wat bestellen, geld is net binnen (niet van de ia nog, denk ik, maar salaris).
Maar gaat het dan per persoon, of alleen over de hele groep?
Kunnen de mensen van OC-shop niet wat meer info geven over hoe en wat, dan kan ik serieus kijken of het interresant is enzo, ik wil nl nog steeds mijn vga koelblok, eheim bevestiging, artic silver 3. En nu wil ik ook gelijk de pomp en radiator bestellen, en evt een hdd koeler. (cpu niet, aangezien ik de dangerden wil en die verkopen oc-shop en pc-cooling niet)

edit:

petervandamned : ik heb je een mailtje gestuurd op je hotmail adres (zoals hij in je profiel staat)

[ Voor 11% gewijzigd door nhimf op 23-04-2003 10:47 ]

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:39

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik snap het eigenlijk niet echt meer...
Ik zou graag als het alsnog mogelijk is mijn spulletje krijgen, maar kan dat nou of niet?

Verwijderd

Mja, dat kan dus via OC-Shop, als de belangstelling groot genoeg is. Mijn order wil ik daar ook wel plaatsen, maar het geld is nog niet terug gestord, en ik verwacht toch onderhand dat de eerste stortingen zijn voltooid, want er werd beweerd dat daar 2 weken voor nodig waren...

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Beekforel schreef op 23 April 2003 @ 13:27:
Ik snap het eigenlijk niet echt meer...
Ik zou graag als het alsnog mogelijk is mijn spulletje krijgen, maar kan dat nou of niet?
je krijgt van SalT eerst je geld terug,
dan kan je eventueel beslissen om je stuff bij OC-shop te bestellen :)

(PS: schiet het al op met geld terug storten ??)

Audi A8 W12 6.0

• Freehumor
  • Laatst online: 13-02 22:03

Freehumor

koekwous

Ik wil best wel een gedeelte van mijn bestelling daar doen, maar zeker niet de hele order.

Verwijderd

petervandamned schreef op 23 april 2003 @ 07:25:
[...]

ik zie op de site van"jeweetwelwelkeshop' alleen de mogelijkheid om voor pc-coolingprijzen te kopen...

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:03

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 14:45:
[...]

ik zie op de site van"jeweetwelwelkeshop' alleen de mogelijkheid om voor pc-coolingprijzen te kopen...
Dat is voor normale kopers... er is ook nog het medium e-mail (lezen) wat je kan gebruiken om de "jeweetwelwelkeshop" even een mail te sturen wat je allemaal wilt hebben en dat je mee hebt gedaan aan de IA...dan heb je dus nog de IA prijzen

[ Voor 5% gewijzigd door momania op 23-04-2003 14:47 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• n0d3
petervandamned schreef op 23 April 2003 @ 07:25:
[...]

dat zou mooi zijn, want bij beide shops is de papst 4412 normaal 23.00 en in de IA was die 'maar' 17.00, of moet dat ding dan ook helemaal uit duitsland komen ondanks OC-shop deze zelf ook op vooraad heeft? denk ik toch niet. Ik zal het in iedergeval met richard (van die heb ik een mailtje al gehad omdat ik niet kon bestellen via de site werkt blijkbaar niet met mozilla of netscape) of het dus ook per e-mail besteld kon worden en zal ik het er dus even met hem drover hebben.

bedankt peter, ik heb er blijkbaar inderdaad overheen gelezen. sorry : (

We are borg. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Resistance is futile, you will be assimilated

Verwijderd

Ik heb alle meuk al ergens anders vandaan. Deze IA was een FLOP, maar ik ga vrolijk verder. Ik moet alleen snel die poen hebben.

Dus voor volgende week 2 mei is de poen terug gestort?????

Verwijderd

ik heb de hele zooi bij die ia van frozencpu besteld en dat is nog veeeel goedkoper ook :)

maar nu wil ik wel ff snel me cash om dat te kunnen dokken

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 april 2003 @ 21:45:
ik heb de hele zooi bij die ia van frozencpu besteld en dat is nog veeeel goedkoper ook :)

maar nu wil ik wel ff snel me cash om dat te kunnen dokken
Ik heb daar (frozen) ook een heleboel meuk besteld. Zit op een aardig bedrag. Dat modden van mijn case moet wel gaan lukken. Maar hopelijk heb ik snel die poen terug. Ik Ga er in ieder geval wel vanuit.

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:20
Wat is de site van frozencpu? Of was dat een ia?

BlaBlaBla

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Dat was een IA. Ik zat ook net te kijken, maar hij is al gesloten :(

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Voor iedereen (zoals ik) die een Black Ice Pro had besteld: bij perfect-systems.nl kan je m voor ongeveer dezelfde prijs krijgen :) (helaas nog niet in vooraad

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

Kr3Kr schreef op 23 april 2003 @ 22:24:
Voor iedereen (zoals ik) die een Black Ice Pro had besteld: bij perfect-systems.nl kan je m voor ongeveer dezelfde prijs krijgen :) (helaas nog niet in vooraad
en bij de oc-shop als je hem bij deze IA ook had besteld voor de zelfde prijs ;)

• petervandamned
frozencpu is amerika

dus zonder taxes ;0

• Syzzer

Syzzer

Prutser

Als ik dus bij de OC-Shop mijn bestelling van de IA alsnog wil doen, dan moet ik dus gewoon een e-mail versturen naar OC-Shop met mijn bestelling en daarbij vermelden dat ik mee heb gedaan met de PC-Cooling.de IA? Kan ik dan ook alleen een gedeelte van mijn bestelling plaatsen?

• Ducksy88
  • Laatst online: 27-12-2025

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Even een vraagje, zijn er mensen hier die hun geld al terug hebben gekegen? Of is er op laupro/andere site te zien hoeveel dit er zijn?

Verwijderd

De laatste reactie van de "heren" is van 19 april. Een lijstje van mensen aan wie er inmiddels terug gestort is zou wel aardig zijn. Dat zou in ieder geval het gevoel weg nemen dat je opgelicht ben.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 16:00

Steve

Krokodil \o/

offtopic:
Die IA is inderdaad net dicht. Als er mensen zijn die echt mee willen doen en ten laatste morgen het geld overschrijven, kan ik 'm nog snel open smijten, graag een mailtje in dat geval.

Enne, ik denk niet dat jullie moeten gaan vrezen voor jullie geld.. Echt alle gegevens van de IA-starters zijn bekend, dus ver zouden ze niet komen met het geld.

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Syzzer schreef op 23 April 2003 @ 22:48:
Als ik dus bij de OC-Shop mijn bestelling van de IA alsnog wil doen, dan moet ik dus gewoon een e-mail versturen naar OC-Shop met mijn bestelling en daarbij vermelden dat ik mee heb gedaan met de PC-Cooling.de IA? Kan ik dan ook alleen een gedeelte van mijn bestelling plaatsen?
Gisteren heb ik even met oc-shop gemeeld omdat ik een bepaald product bij de inkoopactie nergens anders kon vinden, rounded scsi kabel met 5 aansluitingen.
Kreeg netjes een meel terug dat zij die kabel via pc-cooling.de kunnen bestellen voor vergelijkbare prijzen.
Als het goed is kan ik de bestelling gewoon per meel bevestigen, maar daar heb ik nog geen bevestigende reply op gehad.
Houd jullie wel even op de hoogte hoe het verloopt, maar ik voorzie geen problemen.

Oerbrood!

Verwijderd

Jupiler schreef op 24 April 2003 @ 07:25:
offtopic:
Die IA is inderdaad net dicht. Als er mensen zijn die echt mee willen doen en ten laatste morgen het geld overschrijven, kan ik 'm nog snel open smijten, graag een mailtje in dat geval.

Enne, ik denk niet dat jullie moeten gaan vrezen voor jullie geld.. Echt alle gegevens van de IA-starters zijn bekend, dus ver zouden ze niet komen met het geld.
duh :) dan heb ze wel meer aan hun broek denk ik :D

• nhimf

nhimf

Zijn er al mensen die wat terug hebben gezien?
Niet dat ik vrees dat we het niet terug krijgen, maar ik vraag me eigenlijk af hoe snel het gaat.
238 terug boekingen zal wel ff duren, maar als je internetbankieren hebt, denk ik dat het maar een paar avonden zal kosten. (pasen is net geweest :? )
Toen ik vanochtend keek, had ik nog niets. Maargoed, als ze op alfabetische volgorde van de nick gaan werken, dan duur het nog wel ffies (de N he)

Ps. als je bij het starten van een ia geen inet bankieren hebt, dan is dat natuurlijk stom. Want handmatig 238 beoekingen doen.....

[ Voor 14% gewijzigd door nhimf op 24-04-2003 13:52 ]

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:27

Daklem

Audio Nerd

Syzzer schreef op 22 April 2003 @ 16:26:
Op kritiek geven ze wel snel antwoord maar op dit soort vragen laat zich het antwoord maar wachten. Ik wordt gek die organisatie hier. diep triest.

gewoon zo snel mogelijk dat geld terugboeken want ik kan het HARD maar dan ook HEEL HARD gebruiken.

• Zipsop
  • Niet online
Ik heb ook nog niets gezien :(
Ik heb ABN-AMRO inet bankieren en dat gaat gewoon real-time naar een andere ABN rekening, ik had samen met iemand anders wat in deze IA besteld en hij maakte wat over(van een ABN rek) en toen ik 30sec daarna op mijn rekening ging kijken om het totale bedrag over te maken stond het er al.(En dit gaat bij de rabo geloof ik net zo.)

Dus als ze al bezig zijn met overboeken (via internet bankieren) dan moeten zo langzamerhand toch wel de eerste stortingen binnenkomen.(en als ze het niet via inet bankieren doen dan moet je denk ik eerst nog een kudde van die overschrijvings boekjes bestellen)

Maar ik denk dat het nog best wel wat uitzoek werk is met rekeningnummers en dan echte namen en woonplaatsen daar weer bij zoeken bij die echte namen de laupro nicks en dan dat aan het IA bedrag koppelen + de bijbetalingen die sommige gedaan hebben.

Maar een kleine reactie zou toch best wel mogen...

• delyver
zo pikken ze nog wel even 2 weekjes rente mee...

* delyver vind dat ze snel moeten beginnen!!

Audi A8 W12 6.0

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-12-2025

Kr3Kr

Melpomene

Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 22:43:
en bij de oc-shop als je hem bij deze IA ook had besteld voor de zelfde prijs ;)
Ik heb m zelfs nog voor een Euro minder :9 :P
maargoed, ik ga (omdat die Black Ice mijn "hoofdproduct" was) niet meer meedoen aan de "IA" van OC-Shop, ookal waardeer ik het dat ze de boel proberen te redden :)

Gregor van Egdom Krekr

Verwijderd

delyver schreef op 24 April 2003 @ 15:58:

De rente :D Laat me niet lachen.

Ik ga niemand verdedigen, en de organisatoren helemaal niet, maar de rente op dit bedrag zal aan het eind van het jaat hoogstens 1000 Euro zijn. Aangezien ze er maar 1/3 van de tijd er op hebben is de kans groot dat ze er 300 of zelfs helemaal niks van krijgen. Ligt er aan op wat voor een rekening ze het hebben staan. Dit verhaaltje even om van dat rente gezeur af te zijn.

BELANGRIJK: DAT GELD MOET TERUG. ASAP. Als het er binnen die gestelde twee weken niet op mijn rekening staat.... Ach laat ook maar. Ik ga niet flamen.

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

delyver schreef op 24 April 2003 @ 15:58:

Grote onzin, levert niks op, misschien 1 biertje, die rente is tegenwoordig tog bijna niks meer :/

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Toch al gauw rond de 3% op jaarbasis. Met bedragen van EUR 30.000 kan dat toch best een leuk extraatje worden :)

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-02 15:37
Mwah, kan er niet zo heel erg mee zitten. Ze hebben toch echt wel geprobeerd om het allemaal goedkoop te krijgen voor ons.
Er zitten toch best wel wat uurtjes in neem ik aan.

Verwijderd

Op een spaarrekening misschien. op een betaalrekening gaan ze dat niet of nouwlijks bij houden hoor. En dan nog is het op zijn max 300 pleuro. Nou, laat ze er dan maar in stikken.

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:23

heuveltje

KoelkastFilosoof

nog steeds niemand een overboeking gezien ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

• delyver
Bartjuh schreef op 24 april 2003 @ 21:36:
[...]

Grote onzin, levert niks op, misschien 1 biertje, die rente is tegenwoordig tog bijna niks meer :/
maar ze doen het wel..
hoeveel het ook is, dat maakt niet uit..

(en btw, k zeg ook niet dat ze om de rente nog nix terug storten, daar zal vast wel een andere reden voor zijn )

Audi A8 W12 6.0

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 23:21
heuveltje schreef op 25 April 2003 @ 10:06:
nog steeds niemand een overboeking gezien ?
Afbeeldingslocatie: http://forum.fok.nl/i/s/nooo.gif

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 23:45:
Op een spaarrekening misschien. op een betaalrekening gaan ze dat niet of nouwlijks bij houden hoor. En dan nog is het op zijn max 300 pleuro. Nou, laat ze er dan maar in stikkenzwemmen.
Dat is wat ik zo ongeveer berekend had. Lijkt mij geen bedrag om moeilijk over te doen :)

• Bartjuh
  • Niet online

Bartjuh

Hej

delyver schreef op 25 april 2003 @ 10:23:
[...]

maar ze doen het wel..

(en btw, k zeg ook niet dat ze om de rente nog nix terug storten, daar zal vast wel een andere reden voor zijn )
Ja, ze doen het wel, maar ik denk niet dat dat hun drijfveer is.

Ik denk dat er dan een andere reden achter moet zitten ...

• Zipsop
  • Niet online
De IB-Groep heeft mijn rekening net nog verder leeg geplukt :( dus ik vind dat het geld nu echt wel mag komen. In ieder geval een reactie van "we zijn bezig" ofzo of een status updateje.

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-02 16:10
delyver schreef op 25 April 2003 @ 10:23:
[...]

maar ze doen het wel..

Volgens mij ligt het wel wat hoger dan een biertje :(
Ik gok iets rond de 225/300
Over een heel jaar krijg je iets van 3 a 4 % rente.
1 % van 30K is 300, dit maal de 3%of 4% = 900/1200
Dat deel je door 12 (maanden) kom je uit op 75/100
Die doe je maal het aantal maanden dat ze die 30K nou al op hun rekening hebben staan.
Dan kom je uit op 225/300 Euro rente....

[ Voor 5% gewijzigd door Capa op 25-04-2003 13:26 ]

• Demon_Eyez
  • Laatst online: 24-11-2025
Het is best met ze, maar als ik na dit weekend nog niets gehoord/gelezen heb van de heren ga ik toch echt stappen ondernemen. Hoe weet ik nog niet maar een gesprek van mano-a-mano zou een goed begin zijn.
Toen er kritiek op hun was hadden ze wel tijd om op elke aantijging te reageren en nu niet? Dat gaat er bij niet in. :(

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

• nhimf

nhimf

Sauron-XP schreef op 25 april 2003 @ 13:25:
[...]

Volgens mij ligt het wel wat hoger dan een biertje :(
Ik gok iets rond de 225/300
Over een heel jaar krijg je iets van 3 a 4 % rente.
1 % van 30K is 300, dit maal de 3%of 4% = 900/1200
Dat deel je door 12 (maanden) kom je uit op 75/100
Die doe je maal het aantal maanden dat ze die 30K nou al op hun rekening hebben staan.
Dan kom je uit op 225/300 Euro rente....
Alleen als ze dit op een spaarrekening hebben staan.

Een normale betaal rekening heeft een percentage van 0-0,75% (erg weinig dus)

Maar ik verwacht wel een update over het terugboeken. Tot zover ik weet hadden ze internetbankieren, dus dan had het al bijna klaar kunnen zijn. En het lijkt erop dat niemand al iets heeft.
(ja dit is kritiek, dus reageer maar oid)

• Imhotep
  • Laatst online: 24-12-2025

Imhotep

The Dark Side

Demon_Eyez schreef op 25 April 2003 @ 13:26:
Het is best met ze, maar als ik na dit weekend nog niets gehoord/gelezen heb van de heren ga ik toch echt stappen ondernemen. Hoe weet ik nog niet maar een gesprek van mano-a-mano zou een goed begin zijn.
Toen er kritiek op hun was hadden ze wel tijd om op elke aantijging te reageren en nu niet? Dat gaat er bij niet in. :(
mee eens :(

Niet om te flamen of zo, maar er kan best wel een reactie vanaf en als ze vanaf het begin af aan bezig waren geweest met terugstorten dan waren er nu wel al mensen die het hadden ontvangen.
dus zoals ik het kan zien zijn ze nog niet eens begonnen met terug boeken.
en doordat ze niet meer reageren, wie zegt mij dna dat ze niet lekker in hawai zitten ofzo :( |:(

gewoon voor de zekerheid, (speel die adres gegevens maar vast door) O-)

Still King

• n0d3
Nou ik wilde dus 2 paps 4412's bestellen bij OC-shop met de IA prijzen en heb ze ff gemailed en zo. zegt die
Deze fans zijn gewoon via onze site en niet de PC_Cooling fans..
ja het zijn precies de zelfde, maar dan telt het dus niet odmat ze het zelf ook in hun assortiment hebben

wat een naaierij. : /

Verwijderd

als ik woensdag op 30 april geen geld zie op me bankrekening dan denk ik dat ik donderdag maar eens aan aangifte gaan denken!!!

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Aangifte waarvan?

• petervandamned
n0d3 schreef op 25 april 2003 @ 14:32:
Nou ik wilde dus 2 paps 4412's bestellen bij OC-shop met de IA prijzen en heb ze ff gemailed en zo. zegt die

[...]

ja het zijn precies de zelfde, maar dan telt het dus niet odmat ze het zelf ook in hun assortiment hebben

je moet vermelden dat je ze via de ia had bestel O-) d natuurlijk

• nhimf

nhimf

n0d3 schreef op 25 april 2003 @ 14:32:

[...]

Je kan alleen voor IA-prijzen bestellen, wat je via de IA zou krijgen.
Ik had alleen een vga-blok, as3, en pootjes voor de eheim.
Ik heb meer besteld emn in principe kan ik alleen dat eerste stuk voor ia prijzen krijgen.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:01

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 14:36:
als ik woensdag op 30 april geen geld zie op me bankrekening dan denk ik dat ik donderdag maar eens aan aangifte gaan denken!!!
Wat probeer je nou weer uit te lokken... :/

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• AaroN
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

IK HEB ME GELD :D
Ik ben de gelukkige eerste, stond als vijfde op de lijst geloof ik
* AaroN 's naam begint met dubbel A :P

Dus maak je geen zorgen :)

[ Voor 17% gewijzigd door AaroN op 25-04-2003 15:11 ]

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Imhotep schreef op 25 April 2003 @ 14:30:
[...]

mee eens :(

Niet om te flamen of zo, maar er kan best wel een reactie vanaf en als ze vanaf het begin af aan bezig waren geweest met terugstorten dan waren er nu wel al mensen die het hadden ontvangen.
dus zoals ik het kan zien zijn ze nog niet eens begonnen met terug boeken.
en doordat ze niet meer reageren, wie zegt mij dna dat ze niet lekker in hawai zitten ofzo :( |:(

gewoon voor de zekerheid, (speel die adres gegevens maar vast door) O-)
Zoek maar in telefoonboek naar mijn naam en je vind hem zo. Mijn gegevens zijn ook alom bekend bij de moderators, en het staat dacht ik ook nog eens op je bankafschrift. Heb alleen geen zin om honderden telefoontjes te beantwoorden that's all :)

Ik gebruik mijn gebrekkige tijd die ik heb overigens liever voor terugboekingen i.p.v. hier elke dag mee te chatten. Oh ja op Hawaii 8) hebben ze ook gewoon internet hoor. Wie weet zit ik nu al in het vliegtuig en post ik dit bericht via een breedband trans-atlantische sat. verbinding 8)7

Okay even geen satirische grapjes
Het meerendeel van de terugboekingen heb ik dit weekend / begin volgende week wel af, ik denk dat de eersten hun geld morgen al binnen hebben, het duurde even omdat gegevens van de deelnemers zoals ze staan op laupro niet overeenkomt met jullie werkelijke gegevens. Dus die moest ik allemaal napluizen. Het terugboeken gaat redelijk snel, ik gebruik internetbankieren van ABN, het is alleen jammer dat ik maar 10 overboekingen tegelijkertijd kan opgeven.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 15:13 ]

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Zoals ik reeds zei, geloof me, ik heb mijn geld...
Het komt er dus aan :)
Trouwens waarom zouden we die jongens nou opeens niet vertrouwen :)
MXstraem en Salt doen heus hun best!

[ Voor 12% gewijzigd door AaroN op 25-04-2003 15:14 ]

JayGTeam (213177)

• Tarin
  • Laatst online: 21:40

Tarin

Just plain weird.

AaroN schreef op 25 april 2003 @ 15:13:
Wat voor banken waren daarbij betrokken? (als ik vragen mag)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• Demon_Eyez
AaroN schreef op 25 April 2003 @ 15:13:
Omdat, als ze een paar dagen eerder wat gepost hadden, mensen zich niet zorgen zijn gaan maken over wat de stand van zaken is. Dus meer duidelijkheid richting de deelnemers.

i7-3770K @ 4800 MHz | 2x4096 G.Skill F3-2400C10D-8GTX @ 2400 MHz | Gigabyte Z77X-UD5H-WB WIFI | Asus HD7950 DCU2 met Swiftech Komodo Ful Cover

• AaroN

AaroN

JayGTeam (213177)

Tarin schreef op 25 april 2003 @ 15:21:
[...]

Wat voor banken waren daarbij betrokken? (als ik vragen mag)
ABN (mxstrAEm) --> rabo (aaron)

JayGTeam (213177)

• nhimf

nhimf

Ok dat was eigenlijk de update waarop ik zat te wachten ;)
Ik heb ook ABN, dus zodra jij het overboekt is het hier.

Ps. Wij verwachten ook niet dat je mee chat, maar een update van de status zo af en toe kan geen kwaad. Als mensen niet weten wat de status is, dan worden ze achterdochtig.

Maar ik ben blij dat het eerste geld al binnen is.

Misschien een tip:
(als het kan teminste)
Zodra je een zooitje terugboekingen hebt gedaan, de status van deze mensen @ laupro aanpassen, zodat wij het kunnen bijhouden.
(bijv betaling bevestigd weghalen)

[ Voor 24% gewijzigd door nhimf op 25-04-2003 15:39 ]

• Zipsop
  • Niet online
Ik ben iig heel er blij dat de eerste hun geld terug hebben en dat er nog het een en ander onderweg is :)

mxstrAEm bedankt voor de update!

Verwijderd

'kay
is wel het minste wat ik kan terugdoen :)

• Zipsop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 16:05:
'kay
is wel het minste wat ik kan terugdoen :)
Bedoel je met die 'kay de reactie van nhimf?

• Demon_Eyez
Wat een updeetje al niet teweeg kan brengen. Keep it up! ;)
offtopic:
thanx voor de supersnelle reactie per e-mail

• n0d3
petervandamned schreef op 25 April 2003 @ 14:46:
[...]

je moet vermelden dat je ze via de ia had bestel O-) d natuurlijk
dat heb ik vermeld. Echter is het dus een verschil of ze in het assortiment zijn of niet.

• petervandamned
n0d3 schreef op 25 April 2003 @ 16:24:
[...]

dat heb ik vermeld. Echter is het dus een verschil of ze in het assortiment zijn of niet.
mail nog maar eens dan en vermeld het ff duidelijk
ik vermoed dat er een foud gemaakt is hoor :)

anders mijn nick@toko waar ik werk
ben wel tot donderdag VRIJ ;)

de ia deelnemers kunnen dezelfde spullen afnemen NP dat was de deal na het sluiten van de ia

[ Voor 13% gewijzigd door petervandamned op 25-04-2003 16:34 ]

• RocketKoen
  • Laatst online: 10-02 21:52
mooi, zodra mn geld weer terug is krijg jij een meeltje van me :)
zal nog wel ff duren (postbank..)

TheS4ndm4n#1919

• Shyne
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-02 23:21
petervandamned schreef op 25 april 2003 @ 16:32:
[...]

mail nog maar eens dan en vermeld het ff duidelijk
ik vermoed dat er een foud gemaakt is hoor :)

anders mijn nick@toko waar ik werk
ben wel tot donderdag VRIJ ;)

de ia deelnemers kunnen dezelfde spullen afnemen NP dat was de deal na het sluiten van de ia
Tot wanneer ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 15:12:
[...]

Zoek maar in telefoonboek naar mijn naam en je vind hem zo. Mijn gegevens zijn ook alom bekend bij de moderators, en het staat dacht ik ook nog eens op je bankafschrift. Heb alleen geen zin om honderden telefoontjes te beantwoorden that's all :)

Ik gebruik mijn gebrekkige tijd die ik heb overigens liever voor terugboekingen i.p.v. hier elke dag mee te chatten. Oh ja op Hawaii 8) hebben ze ook gewoon internet hoor. Wie weet zit ik nu al in het vliegtuig en post ik dit bericht via een breedband trans-atlantische sat. verbinding 8)7

Okay even geen satirische grapjes
Het meerendeel van de terugboekingen heb ik dit weekend / begin volgende week wel af, ik denk dat de eersten hun geld morgen al binnen hebben, het duurde even omdat gegevens van de deelnemers zoals ze staan op laupro niet overeenkomt met jullie werkelijke gegevens. Dus die moest ik allemaal napluizen. Het terugboeken gaat redelijk snel, ik gebruik internetbankieren van ABN, het is alleen jammer dat ik maar 10 overboekingen tegelijkertijd kan opgeven.
Welke gasten hebben hun geld al allemaal terug???

Verwijderd

Tja . je krijgt je geld heus wel :) . ( als ik het maar deze week heb , want heb het hard nodig :( )

en het zou echt te veel moeite zijn om steed alles bij te houden. )ofniet?)

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Een excel sheet gewoon beetje bijhouden en online verversen? Informatievoorziening is ook een vak ;) Je moet er alleen even zin in hebben..

Verwijderd

Bij welke letter zijn ze inmiddels aangekomen met overmaken?
Waarom heb ik toch zo'n kutnick die met de R begint?? :'(
Ik heb die 100 euro echt dringend nodig voor hd/mem, want dit is niet meer uit te houden met 2/120 gig vrij, en 20/256 mb RAM vrij :|

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 20:05:
Bij welke letter zijn ze inmiddels aangekomen met overmaken?
Waarom heb ik toch zo'n kutnick die met de R begint?? :'(
Ik heb die 100 euro echt dringend nodig voor hd/mem, want dit is niet meer uit te houden met 2/120 gig vrij, en 20/256 mb RAM vrij :|
ik overhandig salT een lijst zodat hij de andere helft vanaf de Z kan uitvoeren, dan werken we tenminste naar het midden toe i.p.v. eenrichtingsverkeer :)

• Zipsop
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 20:23:
[...]

ik overhandig salT een lijst zodat hij de andere helft vanaf de Z kan uitvoeren, dan werken we tenminste naar het midden toe i.p.v. eenrichtingsverkeer :)
Woei vanaf de Z * Zipsop likes vanaf de Z :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 20:23:
[...]

Ah, dat klinkt beter :D
Hoop dat het snel gaat lukken, alvast succes met overmaken!

Hoe denken jullie bdw rekening te houden met bonussen? Zo heb ik voor 98.99 besteld, en 100 euro overgemaakt, en dat staat niet op LauPro.
Niet dat die 1.01 euro meer of minder mij uitmaakt, maar ik kan begrijpen dat sommige mensen dat ook terug willen...

Verwijderd

Wanneer mogen de belgische deelnemers van deze ia hun geld verwachten?

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-01 11:31

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 22:03:
[...]

Ah, dat klinkt beter :D
Hoop dat het snel gaat lukken, alvast succes met overmaken!

Hoe denken jullie bdw rekening te houden met bonussen? Zo heb ik voor 98.99 besteld, en 100 euro overgemaakt, en dat staat niet op LauPro.
Niet dat die 1.01 euro meer of minder mij uitmaakt, maar ik kan begrijpen dat sommige mensen dat ook terug willen...
Knip-plak uit mail van Salt toen bekend was dat de actie werd afgeblazen:
Daarom gaan we zo snel mogelijk beginnen met het terugstorten van ieders
geld.
We hebben wel eens vernomen dat (in elk geval) sommigen van jullie de vrijwillige bijdrage aan ons willen laten. Alhoewel we dit een heel aardig gebaar vinden en het ontzettend leuk vinden dat jullie zo aan ons denken, zullen we alle bijdrages toch terugstorten. Dit is vooral omdat we anders voor iedereen moeten uitzoeken/bijhouden wie de bijdrages terugwillen en wie niet - er zijn immers ook mensen die (begrijpelijk) gewoon het hele bedrag terug zullen willen.
Dus volgens mij krijg je dat wat je had overgemaakt terug. Of iemand moet het kunnen tegenspreken . . . ;)

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

Eindelijk hebt ik me geld terug ! staat lekker 220 euro op me rekening had ik eigenlijk wel echt nodig!

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 23:53 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste