Ja dat kan, ik heb zelf de date van mijn originele GS1 overgezet naar mijn USA GS2 rom op mijn flasher, en alles kwam perfect door (stats en djinniesX-t-r-e-m-e schreef op 21 July 2003 @ 00:20:
Heb vandaag na lange tijd geen nintendo console aangeraakt te hebben, toch ook maar weer iets van nintendo gekocht. Man, echt gaaf hoor die Gameboy Advance. Ik heb de zilveren SP versie, gelijk maar Golden Sun the lost age gekocht (import). Heb ook nog ergens deel 1 zien liggen, die ga ik morgen halen. Wil toch ook eerst deel 1 spelen en dan pas deel 2 naderhand gezien. Weet iemand of het dan problemen kan geven om een savegame van goldensun 1 (europees) in te laden in een import versie van golden sun lost age?
This space is occupied
Ik heb alleen gehoord dat het best een hoop gesodemieter is met dat overzetten omdat je een bepaald password moet hebben? Of krijg je dit password gewoon als je deel 1 uitgespeeld hebt?TheEvilCuber schreef op 21 juli 2003 @ 01:03:
[...]
Ja dat kan, ik heb zelf de date van mijn originele GS1 overgezet naar mijn USA GS2 rom op mijn flasher, en alles kwam perfect door (stats en djinnies
Ben echter wel blij met de games die ik tot nu toe heb! Zojuist Broken Sword, Kuru Kuru Kururin en F-Zero binnen gekregen.. Kan ik er weer even tegen aan!
Verwijderd
Hey, een tip. Bij die telecomwinkels verkopen ze polijstsetjes voor een paar euri. Die heb ik gebruikt om mijn telefoon op te poetsen, maar ik heb ook wat krasjes op mijn GBA ermee weg gewerkt. Zeer goed te doen.blakez schreef op 21 July 2003 @ 14:57:
Juist, allerlei piepkleine korreltjes etc, waar ik dus alleen maar krassen mee maakte op m'n schermpje.. Echt balen!
Als je het via de code manier wil doen wel ja (een A4 tje vol ofzoDenMan schreef op 21 July 2003 @ 10:42:
[...]
Ik heb alleen gehoord dat het best een hoop gesodemieter is met dat overzetten omdat je een bepaald password moet hebben? Of krijg je dit password gewoon als je deel 1 uitgespeeld hebt?
Maarrr als je -een GBA neemt met GS1 en die linkt met een -2e gba met GS2 kan je het zo overzetten (GS1 opstarten en L+R+B indrukken, dan krijg je SEND in je menu'tje)
dus gewoon ff een gba van een vriend lenen (12 minutje ofzo)
This space is occupied
ik moet ook maar eens zo'n koptelefoondingetje kopen, want zonder geluid spelen is niks en de muziek van wario is wel zoo kicke!
- Advance Wars (ik weiger te verliezen...)
- Pokemon (gaat wel goed, maar ik ben 'pas' 2 maanden bezig of zo)
- Yoshi's Island (Mario rokt simpelweg TE hard)
en dan heb ik ook nog mijn spelkubus. Dit allemaal terwijl ik en aan het afstuderen ben en aan het solliciteren ben geslagen. Zie zomerrust qua nieuwe games komt mij nog best goed uit...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
zodra ik mijn flashcard heb, wordt het ook gamen geblazen. ik moet echt nog een hoop gba spellen inhalen. ik heb nu al zin in de mario's en als ie komt... de nieuwe DOUBLE DRAGON baby!!!!Deddiekoel schreef op 23 July 2003 @ 10:01:
Ik heb nu 3 games die ik nog moet uitspelen:
- Advance Wars (ik weiger te verliezen...)
- Pokemon (gaat wel goed, maar ik ben 'pas' 2 maanden bezig of zo)
- Yoshi's Island (Mario rokt simpelweg TE hard)
en dan heb ik ook nog mijn spelkubus. Dit allemaal terwijl ik en aan het afstuderen ben en aan het solliciteren ben geslagen. Zie zomerrust qua nieuwe games komt mij nog best goed uit...
Verwijderd
Mijn spice colored GBA Player is eindelijk door de douane heen. (eikels kan ik weer 18 euro bij betalen)
Kan niet wachten om sonic advance 1+2 en advance wars full screen te kunnen spelen
je denkt toch niet serieus dat je ooit iets zal kunnen kopen uit die catalogus he...Deddiekoel schreef op 23 July 2003 @ 13:27:
Ik wil GVD dat die GB player in de sterrencatalogus komt.
ze maken ze toch wel per maand duurder, zodat je er nét niet aan komt, als je ALLE nintendo shite koopt... tenminste, dat zou wel slim zijn.
Verwijderd
Gewoon veel spellen kopen en dan maar hopen dat je genoeg sterren hebt als je de GBA of de Wavebird erin komt.daFubar schreef op 23 July 2003 @ 16:17:
en jij kent iemand die 6000 punten heeft?
Zelf heb ik er nu 2970...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Mijn zoontje had die van mijn neefje laten vallen. Dikke put in het scherm. Nintendo gebeld wat een nieuwe me zou kosten en twee dagen later lag hij gratis op mijn deurmatVerwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 15:12:
[...]
Hey, een tip. Bij die telecomwinkels verkopen ze polijstsetjes voor een paar euri. Die heb ik gebruikt om mijn telefoon op te poetsen, maar ik heb ook wat krasjes op mijn GBA ermee weg gewerkt. Zeer goed te doen.
Het is officieel aangekodigd dat hij in de sterrencatalogus zou komen. De wavebird kostte estijds 4500 punten en een platinum GBA 6000.daFubar schreef op 23 July 2003 @ 13:51:
[...]
je denkt toch niet serieus dat je ooit iets zal kunnen kopen uit die catalogus he...
ze maken ze toch wel per maand duurder, zodat je er nét niet aan komt, als je ALLE nintendo shite koopt... tenminste, dat zou wel slim zijn.
Ik heb nu 4825 punten dus ik heb redelijk goede hoop dat het wel zal lukken ja.
foei!Warfare schreef op 24 July 2003 @ 08:35:
Beste mensen. beetje newbie vraagje, maar is het mogelijk om de "Roms" van een GBA (die je kan downloaden) dmv een apparaatje op je GBA te laten afspelen. En zo ja... Hoe kom je hier aan?
zolang het geen illegaal verkregen spellen zijn, mag het...
dat doe je doormiddel van een flashlinkercardapparaat.... ik ben niet de juiste persoon om dat uit te leggen
anders neem je hier een kijkje:
Het GBA "backup tools" topic
[ Voor 11% gewijzigd door Fubaruba op 24-07-2003 09:09 ]
Verwijderd
nu kan ik tv kijken op m`n GBA.
en kan er een video camera op aan sluiten als er geen tv in de buurt is (zo als op vakantie) en kijken maar......
heb je daar wat aan dan? zit op een camera doorgaans niet een scherm wat groter is dan het gba scherm?Verwijderd schreef op 24 July 2003 @ 13:19:
whoei heb net binnen gekregen een tv adapter voor m`n GBA SP.
nu kan ik tv kijken op m`n GBA.
en kan er een video camera op aan sluiten als er geen tv in de buurt is (zo als op vakantie) en kijken maar......
nu heb ik ze met spoed nodig ( ivm vakantie
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Zit te denken aan Zelda: LTTP..
Weet iemand anders nog leuke koopjes?
Verwijderd
<insert basic gba games list here>
Metroid fusion
wario ware
castlevania
zelda
etc...
Niet als je het zelf overmaakt en het particulier is. Dan doe je het namelijk vrijwilligharley schreef op 24 July 2003 @ 21:13:
Ik kan GBA Zelda + Mario advance 2 voor 60 euro kopen.
nu heb ik ze met spoed nodig ( ivm vakantie) en wil ze dus laten verzenden en de verkoper de screenshot van de telebankieren laten zien als bewijs. Maar wat als hij niets zou opsturen of een lege doos zou versturen ? is het dan mogelijk de betaling te annuleren ? net als bij automatische incasso dus binnen 30 dagen annuleren ?
Verwijderd
Natuurlijk de games die HS opsomt (ken ze niet allemaal, maar Castlevania CotM is erg onderhoudend). Zelf heb ik ook GT Advance, een Japans racespel en die is ook erg gaaf. Gaat niet snel vervelen.RedruM schreef op 24 July 2003 @ 21:17:
Hmm ik ga zaterdag op vakantie en morgen ga ik nog ff kijken of ik nog wat leuke GBA spelletjes kan scoren..
Advance Wars moet ook leuk zijn!RedruM schreef op 24 July 2003 @ 21:17:
Hmm ik ga zaterdag op vakantie en morgen ga ik nog ff kijken of ik nog wat leuke GBA spelletjes kan scoren..
Ik ga ook zaterdag op vakantie, dus die ga ik ook nog kopen!
hij doet het al 3 weken zonder problemen op die ene accu. wat een wonderapparaat!
ik heb er waarschijnlijk nog maar een uur of 15 mee gespeeld ofzo (in de trein), maar toch relaxed.
Ik heb ALttP & Wario Ware te koop ...RedruM schreef op 24 July 2003 @ 21:17:
This is the Way.
F-Zero
Castlevania: CotM
Castlevania: HoD (geleend van een vriend)
Super Mario Advance 2
Metroid Fusion
Vandaag nog gekocht:
Lady Sia (15 euro FRS)
Zelda: ALTTP (45 euro BS)
Misschien kan ik nog Advance Wars & Golden Sun van iemand lenen
Wie heeft hier James Bond Nightfire voor de GBA en wat vind jij er dan van? Wordt 't naarmate je verder komt steeds beter of blijft 't maar vervelen?
[ Voor 5% gewijzigd door blakez op 25-07-2003 13:06 ]
'k vind wel zwaar irritant dat je een bepaald aantal punten moet hebben voordat je een level gehaald hebt. Zwaar irri als je eindelijk een moeilijk level hebt uit weten te spelen en blijkt dat je niet genoeg punten had om verder te mogen...
't is wel een van de betere shooters, wel variatie enzo, ik heb 'm uiteindelijk maar van m'n flashkaartje afgehaald omdat ik er een beetje zat van was, was tot level 5 ofzo. Als ik 't spel echt gekocht zou hebben had ik 'm denk ik wel uitgespeeld.
iig goed al je uitdaging zoekt
Meel me maar eens
This is the Way.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Over wie heb jij het nuharley schreef op 28 July 2003 @ 10:20:
Heb de spellen beide binnengekregen. Maar ondanks dat ze van iemand van 15 jaar af zouden komen die ze beide uitgespeeld had geloof ik daar geen snars van. Beide spellen waren nog nooit gespeeld 1 had wel een savegame maar die was nog nooit gestart geweest. Ook ging het in beide gevallen om amerikaanse import. De doosjes en boekjes waren wel aanwezig maar de boekjes zijn maar 8 blzs dik (kan beter dun zeggen) de doosjes waren nog nooit gevouwen geweest en compleet onbeschadigd. en het Game Boy Advance logo aan de zijkant was veel donkerder van kleur waar de boekjes juist te licht van kleur waren. De spelcassetes zelf hadden wel het nintendo schroefje en nintendo logo erin staan zoals al mijn andere games. Ze spelen beide voor zover ik heb kunnen zien goed dus ik geloof het wel maar toch een zaakje met een klein luchtje eraan. Heb nog maar es gemaild om te vragen of ie niet meer zo kan regelende prijs was goed dus waarom niet ?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Die dingen komen echt in dooozen uit china e.d
This space is occupied
Over mezelf zie
Hij heeft net terug gemaild en gezegd dat hij in amerika op vakantie is geweest en ze daar heeft gekocht. Hij kon me nog wel een paar andere leveren die hij ook uit gespeeld had Maar ik hoeft geen scooby doo of Dragon Ball Z .harley schreef op 24 July 2003 @ 21:13:
Ik kan GBA Zelda + Mario advance 2 voor 60 euro kopen.
nu heb ik ze met spoed nodig ( ivm vakantie) en wil ze dus laten verzenden en de verkoper de screenshot van de telebankieren laten zien als bewijs. Maar wat als hij niets zou opsturen of een lege doos zou versturen ? is het dan mogelijk de betaling te annuleren ? net als bij automatische incasso dus binnen 30 dagen annuleren ?
En wat als het toch die kopieën zijn ? ze spelen tot op heden nog steeds goed en heb geen fouten kunnen ontdekken
Ah...dus dat heb ik ook gekregen vorige week.harley schreef op 28 July 2003 @ 10:20:
Heb de spellen beide binnengekregen. Maar ondanks dat ze van iemand van 15 jaar af zouden komen die ze beide uitgespeeld had geloof ik daar geen snars van. Beide spellen waren nog nooit gespeeld 1 had wel een savegame maar die was nog nooit gestart geweest. Ook ging het in beide gevallen om amerikaanse import. De doosjes en boekjes waren wel aanwezig maar de boekjes zijn maar 8 blzs dik (kan beter dun zeggen) de doosjes waren nog nooit gevouwen geweest en compleet onbeschadigd. en het Game Boy Advance logo aan de zijkant was veel donkerder van kleur waar de boekjes juist te licht van kleur waren. De spelcassetes zelf hadden wel het nintendo schroefje en nintendo logo erin staan zoals al mijn andere games. Ze spelen beide voor zover ik heb kunnen zien goed dus ik geloof het wel maar toch een zaakje met een klein luchtje eraan. Heb nog maar es gemaild om te vragen of ie niet meer zo kan regelende prijs was goed dus waarom niet ?
Had ik eindelijk Sonic Advance voor 19 euro'tjes...moest ik alles nog zelf in elkaar zetten.
Nou ja het was iig goedkoop
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
saaweeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!1111X-t-r-e-m-e schreef op 28 juli 2003 @ 17:59:
Double Dragon op de GBA:
[afbeelding]
zie http://www.gamespot.com/g...advance/news_6072387.html
die moet ik dus hebben... als de muziek ook nog eens snor zit, dan wordt het een masterspel!!!
Ik wilde net zeggen, wedden dat daFubar hier helemaal uit zijn naad gaat als hij dit zietdaFubar schreef op 29 July 2003 @ 09:34:
[...]
saaweeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!1111
die moet ik dus hebben... als de muziek ook nog eens snor zit, dan wordt het een masterspel!!!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
is dat goed of slecht?GolbeZeromus schreef op 29 July 2003 @ 10:00:
[...]
Ik wilde net zeggen, wedden dat daFubar hier helemaal uit zijn naad gaat als hij dit ziet. Hopelijk is het geen remake. Het spel wordt trouwens gemaakt door ASCII heb ik gelezen.
dat het niet door technos wordt gemaakt zou ook wel eens vervelend kunnen worden... nouja... de MUZIEK moet gewoon goed blijven
en je moet echt het gevoel hebben dat je je tegenstander pijn doet... dat was double dragon...
nog nix zegmaar dus
weten jullie nog leuke budget spellen... iets rayman / mario / donkey kong achtigs..
ook ben ik op zoek naar een tennis spelleke... welke zouden jullie me daar voor adviseren?!
www.vdzande.com
Verwijderd
Welke game zal ik kiezen? ik zat te denken daan megaman battle network 2 of 3
Verwijderd
Bij de FRS hebben ze Davis Cup Tennis voor 10 euro met een linkkabel erbij... ligt waarschijnlijk achter de toonbank... en rayman is niet meer te bestellen.. ik heb de laatsteRosmalen schreef op 29 July 2003 @ 18:16:
ey ook ik ga op vakantie, heb nu fifa 2003 en sheep...
nog nix zegmaar dusmaar ik was aan het zoeken naar Rayman Advanced maar kan em nergens vinden, hij stond voor 9.99 op frs.nl maar nou kan ik em nie meer bestellen
weten jullie nog leuke budget spellen... iets rayman / mario / donkey kong achtigs..
ook ben ik op zoek naar een tennis spelleke... welke zouden jullie me daar voor adviseren?!
Ikzelf vermaak me nu opperbest met Zelda en Super Mario Advance 2 ( super mario world )
Daarnaast heb ik nog Sheep, GT Advance 2 & Muppet Pinball en dan bovengenoemde natuurlijk
6 opberg doosjes.
Opberg tasje (enkel) voor SP
Zelda : A Link to the Past
Best wel handig zo'n tasje, en dat voor 7 euro.
Ik vind het eigenlijk best wel stom dat ze bij Nintendo niet gewoon een opberg doosje bij het spel doen, dat kan er makkelijk af.
En Zelda is ook heel leuk, ik had hem al op de PC op SNES emu gespeeld, maar zo is het toch wel wat leuker.
Nu is m'n pa aan het spelen en die zit te schelden op de kaart, dat je niet eens kan zien waar je heen moet, en de save, je start weer in het begin van de dungeon...
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Verwijderd
Die Gameboy Player op de Cube is trouwens werelds :)!
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 15:33 ]
Deze moet ik zeker hebben! Wat een fantastisch spel was dat op de eerst GB!X-t-r-e-m-e schreef op 28 July 2003 @ 17:59:
Double Dragon op de GBA:
[afbeelding]
Verwijderd
Super mario 1 is wel te krijgen voor de gameboy color: mario DXVerwijderd schreef op 30 July 2003 @ 15:30:
Vraagje .... Super Mario Bros 1, is die ook in een gameboy versie verkrijgbaar? Ik dacht dat die in SMA-1 zat, maar dat was Mario Bros, meer een MP-spel. Komt 'ie nog voor advanced, of is er een colour versie?
Die Gameboy Player op de Cube is trouwens werelds :)!
Verwijderd
Thnx! Nu ff hopen dat iemand er afstand van wil doenVerwijderd schreef op 30 July 2003 @ 15:45:
[...]
Super mario 1 is wel te krijgen voor de gameboy color: mario DX
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2003 16:06 ]
Verwijderd
Waar moet ik allemaal aan denken qua accessoires?
Ik wil in ieder geval een linkkabel naar de GameCube want ik wil samen met mijn man Zelda Wind Waker spelen. Verder zal ik hem de komende maanden nog niet zo veel gebruiken maar wel later dit jaar (op zakenreis naar Nieuw Zeeland) (220 V maar andere stekkers).
Kan ik met de gekochte GBA meteen spelen of moeten er apart batterijen/oplader bij gekocht worden?
Wat voor stekkers/kabels/tasjes/plugjes/doosjes/snoertjes/handige gadgets moet ik absoluut meteen erbij kopen? En welke zijn misschien handig maar niet direct essentieel? Ik heb verder geen vrienden met een GBA dus een linkkabel tussen twee GBA's heb ik niet nodig.
Spelletjes komen nog wel, ik heb al een lijstje in gedachten.
Verwijderd
Handig: extra accu , stevig draagtasje, gba-cube link kabel.
Mischien een gameboy player zodat je je gba games op de cube kunt spelen ?
Verwijderd
Geen behoefte aan.
Genoteerd, dank u.Handig: extra accu , stevig draagtasje, gba-cube link kabel.
Ik zit eigenlijk te wachten tot ik die van de 24:7 punten kan "kopen" maar dat schiet nog niet echt op... Op het misschien-lijstje dusMischien een gameboy player zodat je je gba games op de cube kunt spelen ?
Verwijderd
<<<<< Zie icon! Zoo vet!X-t-r-e-m-e schreef op 28 juli 2003 @ 17:59:
Double Dragon op de GBA:
[afbeelding]
Verwijderd
ik heb een schermpje voor me gba aangevraagt maar hoe moet ik em op me gba zetten ik denk dat ik me gba moet openmaken maar de gba heeft zo'n gekke schroef
Ik heb ook zo'n schermpje. Zal denk ik wel niet hetzelfde zijn. Als jij een AfterBurner hebt besteld zal het volgende verhaal niet opgaan. Echter, als je een soort van vergrootglas met verlichting hebt besteld kan deze gewoon ingeklikt worden op de GBA. Zonder openmaken e.d.Verwijderd schreef op 31 juli 2003 @ 19:34:
hey,
ik heb een schermpje voor me gba aangevraagt maar hoe moet ik em op me gba zetten ik denk dat ik me gba moet openmaken maar de gba heeft zo'n gekke schroefweten jullie waar je zo\n schroevendraaier kan kopen?
Laat maar, ik zie het al. Alleen bepaalde spellen zijn 24:7 registratie waardig. Wat een slome site is het trouwens.
[ Voor 29% gewijzigd door Croccifixio op 01-08-2003 10:30 ]
Oplader zitter bij. Je kan ongeveer 10 uur spelen en dan moet er 3 uur opgeladen worden. Maar dit zit allemaal al in de doos.Verwijderd schreef op 31 July 2003 @ 14:35:
Wat voor stekkers/kabels/tasjes/plugjes/doosjes/snoertjes/handige gadgets moet ik absoluut meteen erbij kopen? En welke zijn misschien handig maar niet direct essentieel? Ik heb verder geen vrienden met een GBA dus een linkkabel tussen twee GBA's heb ik niet nodig.
Spelletjes komen nog wel, ik heb al een lijstje in gedachten.
Vrij essentieel is wel het verloopstekkertje om een koptelefoon op je SP aan te sluiten. Als je een koptelefoon erop aansluit kun je echter niet meer opladen (gebruiken zelfde aansluiting). Er zijn vast wel stekkertjes waarmee dit wel kan maar ik weet niet waar.
Een draagtasje kan handig als je bang bent voor externe krasjes. Scherm is veilig genoeg. Verder is er naar mijn mening niets echt essentieel.
Een GBA-link kabel (dus om meerdere GAB te koppelen) is misschien nog wel makkelijk als je ook aan de GB Player gaat. Maar er zijn games (zoals het meesterlijke Bubble Bobble) waar deze kabel bij zit.
Dus: - op AA-batterijen?
- geen PAL/NTSC gedoe? dus spellen bruikbaar van hier?
- misschien meer?
Het is namelijk vrij aantrekkelijk omdat hij daar 69 dollar (62 euro) kost en ik het oor dat geld wel wil doen.
En zit er een lader bij of iets wat ik hier niet kan gebruiken?
Verwijderd
even inkomen zegmaar (-:
Verwijderd
Spellen zijn regiovrij alleen linken tussen Europese en USA games gaat niet altijd (bijv als jij een US Zelda hebt en je vrienden een Europese).
Verder weet ik het niet.
Of is het zo dat er een accu in zit? Ik heb het niet over de SP trouwens hoor. Of bedoel je een adapter, maar die zit er standaard niet bij toch?
En spellen koop ik hier, maar het gaat erom dat GBA zelf 40 euro goedkoper is en ik dat dus zonder moeite kan besparen...
[ Voor 76% gewijzigd door beatle op 03-08-2003 22:03 ]
ik heb net pokemone saphire ge....
[ Voor 84% gewijzigd door NoTimeRemains op 03-08-2003 22:33 ]
This is the Way.
Ik heb zelf zo'n amerikaanse heeft mijn zwager ooit meegenomen toen ze net nieuw waren..kosten waren toen $99,- ex. de btw.beatle schreef op 03 augustus 2003 @ 19:42:
Ohw, maar batterijen zijn toch gwoon AA dan? dus oplaadbaar hier in Nederland?
Of is het zo dat er een accu in zit? Ik heb het niet over de SP trouwens hoor. Of bedoel je een adapter, maar die zit er standaard niet bij toch?
En spellen koop ik hier, maar het gaat erom dat GBA zelf 40 euro goedkoper is en ik dat dus zonder moeite kan besparen...
Ding werkt echt goed met alle accu's van hier en kabels enzo.
Denk wel dat je beter kan vragen of ie een SP wil meenemen...iets duurder, maar ik heb zelf 2 gba's en 2 SP's (tja vriendin wil hem ook hebben wat moet je dan he?) en die SP's daar spelen we dus nog alleen maar mee....maar ja is wel makkelijk als er 2 vrienden langskomen...multigame!
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Dan moet ik je teleurstellen, ik heb deze game ook in mijn bezit en na een tijdje dacht ik: "WTF, ik ben er al doorheen!"GolbeZeromus schreef op 04 August 2003 @ 08:02:
Van de week bij een user op dit forum CastleVania: Aria of Sorrow opgehaald. Ben voor mijn gevoel nog maar een uurtje bezig en ik zit al op de helft. Verder loop je er ook zo doorheen. Hoop dat het wel iets pittiger wordt.
HoD is daarbij vergeleken een "groot" spel, en ik had niet verwacht dat ik zo snel er al doorheen zou zijn.
Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?
Verwijderd
En nu dus wel de economie een nieuwe impuls gegevenVerwijderd schreef op 01 August 2003 @ 12:40:
Thanks!
Hij was overal uitverkocht
Morgen in een andere stad proberen...
GBA SP zilver
Linkkabel GBA - GameCube
Extra batterij/accu ding.
Tasje
Earphone
Broken Sword.
(OOA en OOS had ik al gekocht).
Nou nog ergens van die opbergdoosjes vinden want ze hadden alleen felgekleurde, ik wil gewoon blanco doosjes...
* Koptelefoon convertor ( Bijvoorbeeld Big Ben bij dixons of V&D €7.99 )
* Originele Draagtas voor GB + lader + 5 spellen ( en 1 in de GBA ) voor € 9.95 bij de betere gameshop

en natuurlijk mijn kleine speeltje ( ik heb nog niet meer spellen voor de SP alleen voor de color en de gewone
Sorry voor het formaat foto en sorry voor de ruk kwaliteit ervan
Donderdag komt mijn Olympus c720UltraZoom 3 Mp 8× optische zoom camera binnen aangezien de c750UltraZoom 4 Mp 10× zoom voorlopig nog niet leverbaar wordt
[ Voor 23% gewijzigd door harley op 05-08-2003 21:13 ]
Jeps maar dit is de imitaite van Big Ben van 6.99 helaas gaat ie wel minderlang mee als de originele maar die verbaast me nog steeds wat levensduur betreft WHOEIVerwijderd schreef op 05 August 2003 @ 21:42:
lijkt me een extra ccu voor de gba SP
Let ook op de twee afwijkende boekjes en doosjes van mijn Zelda en Mario
maar misschien voor mensen zonder gamecube een optie
http://www.gbaparty.nl/artikelen/gadgets/367/
h
Verwijderd
Zou ik niet, de orginele vind ik klote spelen zonder goed licht, en dat zit in de SP al ingebakken. Ik ga binnenkost miijn 'classic' ook inruilen voor een SP.beatle schreef op 04 augustus 2003 @ 07:15:
Ik vindt persoonlijk die SP niet moeders mooiste, vandaar dat ik voor de Originele ga
Maar dan vind ik functionaliteit belangrijker dan vorm. En dat is en blijft natuurlijk een mening
Dat is wel zo, maar ik heb met de originele 'zwart/wit' gameboy ook nooit licht nodig gehad, dus ik heb zo iets van dan hoef ik dat bij deze ook nietVerwijderd schreef op 06 August 2003 @ 21:51:
[...]
Zou ik niet, de orginele vind ik klote spelen zonder goed licht, en dat zit in de SP al ingebakken. Ik ga binnenkost miijn 'classic' ook inruilen voor een SP.
Maar dan vind ik functionaliteit belangrijker dan vorm. En dat is en blijft natuurlijk een mening
functionaliteit let ik wel degelijk op: de vorm houdt lekkerder vast en het feit dat deze AA-batterijen gebruikt is zowiezow al een voordeel... maar das puur persoonlijk ook weer denk ik.
Ps: de 15e komt ie naar nederland. 69 dollar voor de gameboy advanced met gratis licht erbij (niet nodig
Ik wel
Mijn team tot nu toe: allemaal tussen lvl 20 en 25 in.
Kadabra
Marshtomp
Dustox
Taillow
Roselia
Makuhita
Ik ben een liefhebber van de Psychische/Draak/Spook Pokemons welke kan ik daar het beste voor gebruiken?
This is the Way.
Verwijderd
Maar niemand van mijn leeftijd heeft pokémon ruby/Saphire
Ik weet niet of je wel eens een GBA gezien hebt zonder licht, maar het zal je echt wel tegenvallen hoe donker dat scherm wel niet is.beatle schreef op 06 augustus 2003 @ 22:27:
[...]
Dat is wel zo, maar ik heb met de originele 'zwart/wit' gameboy ook nooit licht nodig gehad, dus ik heb zo iets van dan hoef ik dat bij deze ook niet
Ik heb ook een classic zwart-wit gameboy en daar had ik ook nooit licht voor nodig gehad, ook niet bij m'n grafische rekenmachine en al die andere zwart-wit lcd-schermpjes.
Bij de GBA is dit gewoon heel anders, zonder fatsoenlijke verlichting is het echt donker en moeilijk te zien en moet je je in allerlij bochten wringen.
Het is helemaal moeilijk om er voor te zorgen dat het licht er zo op schijnt dat je het met beide ogen goed ziet. Meestal zie je met het ene oog een verlicht scherm, en met het andere oog is het dan nog donker, of je ziet een dikke reflectie van het licht in een van je ogen, echt heel irritant.
Een extern lichtje erop is ook niet ideaal, alleen een Afterburner is goed.
maar dat zul je zelf wel ondervinden
Kan ik je adden op MSN?Verwijderd schreef op 07 August 2003 @ 08:44:
ik heb Pokémon Saphire!
Maar niemand van mijn leeftijd heeft pokémon ruby/Saphireduz nu kan ik alleen ruilen met een stel hyperactieve 10 jarige kindjes
maybe kunnen we eens op een of andere manier ruilen ofzow?
This is the Way.
Hehe, klinkt allemaal zeer negatief. maar ach voor het geld hoef ik het niet te laten. Ik kijk het wel effies aan. Voor zover je het dan nog 'kijken' kan noemen
Verwijderd
Nice One
Maar er zijn toch ook GBA te koop met een licht ingebouwd achter het beeldscherm??
Verwijderd
Maar het geeft bij lange na niet zo'n mooi licht als de gba SP.
Je bent imho ook dom als je nu nog een nieuwe GBA koopt ipv een GBA SP.
Als je dan toch importeert, zorg er dan voor dat je goedkoper uit bentX-t-r-e-m-e schreef op 08 augustus 2003 @ 10:45:
Heb gisteren Advance Wars 2 binnen gekregen. Ik wilde hem voor m'n vakantie hebben, maar in Nederland komt hij pas in oktober uit. Dus besteld bij ign.com in Amerika. 4 Augustus besteld en gisteren binnen, da's best vlugKosten zijn ongeveer hetzelfde, hier kost een spelleke rond de 45 euro, nu ben ik 49 euro kwijt. Echt een tof spel, lekker op vakantie relaxen aan het zwembad met een alcoholische versnapering en spelen maar.....
http://www.dvdboxoffice.c...1%2E590+++++&pid=90036285
Dit topic is gesloten.
![]()