[GBA] Game Boy Advance topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.087 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:33
Voor degene die te grote handen hebben voor de sp is dit mischien iets. Voor het geld hoef je het niet te laten.

Zelf heb ik er geen ervaring mee want ik heb (nog) geen sp.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-06 23:07
Heb vandaag na lange tijd geen nintendo console aangeraakt te hebben, toch ook maar weer iets van nintendo gekocht. Man, echt gaaf hoor die Gameboy Advance. Ik heb de zilveren SP versie, gelijk maar Golden Sun the lost age gekocht (import). Heb ook nog ergens deel 1 zien liggen, die ga ik morgen halen. Wil toch ook eerst deel 1 spelen en dan pas deel 2 naderhand gezien. Weet iemand of het dan problemen kan geven om een savegame van goldensun 1 (europees) in te laden in een import versie van golden sun lost age?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

X-t-r-e-m-e schreef op 21 July 2003 @ 00:20:
Heb vandaag na lange tijd geen nintendo console aangeraakt te hebben, toch ook maar weer iets van nintendo gekocht. Man, echt gaaf hoor die Gameboy Advance. Ik heb de zilveren SP versie, gelijk maar Golden Sun the lost age gekocht (import). Heb ook nog ergens deel 1 zien liggen, die ga ik morgen halen. Wil toch ook eerst deel 1 spelen en dan pas deel 2 naderhand gezien. Weet iemand of het dan problemen kan geven om een savegame van goldensun 1 (europees) in te laden in een import versie van golden sun lost age?
Ja dat kan, ik heb zelf de date van mijn originele GS1 overgezet naar mijn USA GS2 rom op mijn flasher, en alles kwam perfect door (stats en djinnies

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
TheEvilCuber schreef op 21 juli 2003 @ 01:03:
[...]

Ja dat kan, ik heb zelf de date van mijn originele GS1 overgezet naar mijn USA GS2 rom op mijn flasher, en alles kwam perfect door (stats en djinnies
Ik heb alleen gehoord dat het best een hoop gesodemieter is met dat overzetten omdat je een bepaald password moet hebben? Of krijg je dit password gewoon als je deel 1 uitgespeeld hebt?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-06 23:39
Ooh ik ben toch ook een }:O hè! M'n schermpje van m'n GBA SP zat nogal onder de potels en stof etc.. Dus ik de dichtsbijzijnste 'stofdoek' pakken die in m'n buurt lag.. Dat was dus een sok, maar wat bleek nu ín die sok te zitten? Juist, allerlei piepkleine korreltjes etc, waar ik dus alleen maar krassen mee maakte op m'n schermpje.. Echt balen! :(

Ben echter wel blij met de games die ik tot nu toe heb! Zojuist Broken Sword, Kuru Kuru Kururin en F-Zero binnen gekregen.. Kan ik er weer even tegen aan! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3747

blakez schreef op 21 July 2003 @ 14:57:
Juist, allerlei piepkleine korreltjes etc, waar ik dus alleen maar krassen mee maakte op m'n schermpje.. Echt balen! :(
Hey, een tip. Bij die telecomwinkels verkopen ze polijstsetjes voor een paar euri. Die heb ik gebruikt om mijn telefoon op te poetsen, maar ik heb ook wat krasjes op mijn GBA ermee weg gewerkt. Zeer goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

DenMan schreef op 21 July 2003 @ 10:42:
[...]

Ik heb alleen gehoord dat het best een hoop gesodemieter is met dat overzetten omdat je een bepaald password moet hebben? Of krijg je dit password gewoon als je deel 1 uitgespeeld hebt?
Als je het via de code manier wil doen wel ja (een A4 tje vol ofzo :X)

Maarrr als je -een GBA neemt met GS1 en die linkt met een -2e gba met GS2 kan je het zo overzetten (GS1 opstarten en L+R+B indrukken, dan krijg je SEND in je menu'tje)
dus gewoon ff een gba van een vriend lenen (12 minutje ofzo)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Warioland4 valt me eigenlijk best wel tegen... niet qua spel, maar qua moeilijkheidsgraad, want het is nog best lastig!

ik moet ook maar eens zo'n koptelefoondingetje kopen, want zonder geluid spelen is niks en de muziek van wario is wel zoo kicke!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb nu 3 games die ik nog moet uitspelen:

- Advance Wars (ik weiger te verliezen...)
- Pokemon (gaat wel goed, maar ik ben 'pas' 2 maanden bezig of zo)
- Yoshi's Island (Mario rokt simpelweg TE hard)

en dan heb ik ook nog mijn spelkubus. Dit allemaal terwijl ik en aan het afstuderen ben en aan het solliciteren ben geslagen. Zie zomerrust qua nieuwe games komt mij nog best goed uit...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Deddiekoel schreef op 23 July 2003 @ 10:01:
Ik heb nu 3 games die ik nog moet uitspelen:

- Advance Wars (ik weiger te verliezen...)
- Pokemon (gaat wel goed, maar ik ben 'pas' 2 maanden bezig of zo)
- Yoshi's Island (Mario rokt simpelweg TE hard)

en dan heb ik ook nog mijn spelkubus. Dit allemaal terwijl ik en aan het afstuderen ben en aan het solliciteren ben geslagen. Zie zomerrust qua nieuwe games komt mij nog best goed uit...
zodra ik mijn flashcard heb, wordt het ook gamen geblazen. ik moet echt nog een hoop gba spellen inhalen. ik heb nu al zin in de mario's en als ie komt... de nieuwe DOUBLE DRAGON baby!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Yaaaay vanavond eindelijk gba games op mijn tv spelen.
Mijn spice colored GBA Player is eindelijk door de douane heen. (eikels kan ik weer 18 euro bij betalen)

Kan niet wachten om sonic advance 1+2 en advance wars full screen te kunnen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
lekker crossposten silverbolt :+
haha :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik wil GVD dat die GB player in de sterrencatalogus komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daFubar schreef op 23 July 2003 @ 12:00:
lekker crossposten silverbolt :+
haha :*
Ik weet van niks O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 5577 op 23-07-2003 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Deddiekoel schreef op 23 July 2003 @ 13:27:
Ik wil GVD dat die GB player in de sterrencatalogus komt.
je denkt toch niet serieus dat je ooit iets zal kunnen kopen uit die catalogus he...
ze maken ze toch wel per maand duurder, zodat je er nét niet aan komt, als je ALLE nintendo shite koopt... tenminste, dat zou wel slim zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh ja, sterrencatalogus. Woeeei.... Ik kan al bijna een lame screensaver 'kopen'. Whahaha, wat een wassen neus is dat zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ik geloof dat die wavebird voor de gamecube er wel in gestaan heeft maar die was ook iets van 6000 punten

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
en jij kent iemand die 6000 punten heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
daFubar schreef op 23 July 2003 @ 16:17:
en jij kent iemand die 6000 punten heeft?
Gewoon veel spellen kopen en dan maar hopen dat je genoeg sterren hebt als je de GBA of de Wavebird erin komt.

Zelf heb ik er nu 2970...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 3747 schreef op 21 juli 2003 @ 15:12:
[...]

Hey, een tip. Bij die telecomwinkels verkopen ze polijstsetjes voor een paar euri. Die heb ik gebruikt om mijn telefoon op te poetsen, maar ik heb ook wat krasjes op mijn GBA ermee weg gewerkt. Zeer goed te doen.
Mijn zoontje had die van mijn neefje laten vallen. Dikke put in het scherm. Nintendo gebeld wat een nieuwe me zou kosten en twee dagen later lag hij gratis op mijn deurmat
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

daFubar schreef op 23 July 2003 @ 13:51:
[...]

je denkt toch niet serieus dat je ooit iets zal kunnen kopen uit die catalogus he...
ze maken ze toch wel per maand duurder, zodat je er nét niet aan komt, als je ALLE nintendo shite koopt... tenminste, dat zou wel slim zijn.
Het is officieel aangekodigd dat hij in de sterrencatalogus zou komen. De wavebird kostte estijds 4500 punten en een platinum GBA 6000.

Ik heb nu 4825 punten dus ik heb redelijk goede hoop dat het wel zal lukken ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-05 09:14
Beste mensen. beetje newbie vraagje, maar is het mogelijk om de "Roms" van een GBA (die je kan downloaden) dmv een apparaatje op je GBA te laten afspelen. En zo ja... Hoe kom je hier aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Warfare schreef op 24 July 2003 @ 08:35:
Beste mensen. beetje newbie vraagje, maar is het mogelijk om de "Roms" van een GBA (die je kan downloaden) dmv een apparaatje op je GBA te laten afspelen. En zo ja... Hoe kom je hier aan?
foei!

zolang het geen illegaal verkregen spellen zijn, mag het...
dat doe je doormiddel van een flashlinkercardapparaat.... ik ben niet de juiste persoon om dat uit te leggen :)

anders neem je hier een kijkje:

Het GBA "backup tools" topic

[ Voor 11% gewijzigd door Fubaruba op 24-07-2003 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Laatst online: 24-05 09:14
Oke dan! Ik ga gelijk even kijken! Ik heb de topic over hoofd gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46322

whoei heb net binnen gekregen een tv adapter voor m`n GBA SP.
nu kan ik tv kijken op m`n GBA.
en kan er een video camera op aan sluiten als er geen tv in de buurt is (zo als op vakantie) en kijken maar...... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Anoniem: 46322 schreef op 24 July 2003 @ 13:19:
whoei heb net binnen gekregen een tv adapter voor m`n GBA SP.
nu kan ik tv kijken op m`n GBA.
en kan er een video camera op aan sluiten als er geen tv in de buurt is (zo als op vakantie) en kijken maar...... :9~
heb je daar wat aan dan? zit op een camera doorgaans niet een scherm wat groter is dan het gba scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
idd, lol. En wat dat TV kijken betreft, gaat het ontvangst met een antenne??? Zo ja, dan kan je volgens mij alleen locale zenders in het vakantieland ontvangen. En met een kabel, tja, dan heb je er helemaal niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
maar toch kick dat je er eentje hebt!!! :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Nu online
Ik kan GBA Zelda + Mario advance 2 voor 60 euro kopen.
nu heb ik ze met spoed nodig ( ivm vakantie :P) en wil ze dus laten verzenden en de verkoper de screenshot van de telebankieren laten zien als bewijs. Maar wat als hij niets zou opsturen of een lege doos zou versturen ? is het dan mogelijk de betaling te annuleren ? net als bij automatische incasso dus binnen 30 dagen annuleren ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Hmm ik ga zaterdag op vakantie en morgen ga ik nog ff kijken of ik nog wat leuke GBA spelletjes kan scoren..
Zit te denken aan Zelda: LTTP..
Weet iemand anders nog leuke koopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

mja wat heb je al?
<insert basic gba games list here>
Metroid fusion
wario ware
castlevania
zelda
etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
harley schreef op 24 July 2003 @ 21:13:
nu heb ik ze met spoed nodig ( ivm vakantie :P) en wil ze dus laten verzenden en de verkoper de screenshot van de telebankieren laten zien als bewijs. Maar wat als hij niets zou opsturen of een lege doos zou versturen ? is het dan mogelijk de betaling te annuleren ? net als bij automatische incasso dus binnen 30 dagen annuleren ?
Niet als je het zelf overmaakt en het particulier is. Dan doe je het namelijk vrijwillig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RedruM schreef op 24 July 2003 @ 21:17:
Hmm ik ga zaterdag op vakantie en morgen ga ik nog ff kijken of ik nog wat leuke GBA spelletjes kan scoren..
Natuurlijk de games die HS opsomt (ken ze niet allemaal, maar Castlevania CotM is erg onderhoudend). Zelf heb ik ook GT Advance, een Japans racespel en die is ook erg gaaf. Gaat niet snel vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-02 15:25
Advance Wars moet ook leuk zijn!
Ik ga ook zaterdag op vakantie, dus die ga ik ook nog kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
het viel mij vandaag op dat ik mijn gba nu 3 weken heb en hem nog maar 1 keer heb opgeladen, de eerste nacht toen ik hem had.
hij doet het al 3 weken zonder problemen op die ene accu. wat een wonderapparaat!
ik heb er waarschijnlijk nog maar een uur of 15 mee gespeeld ofzo (in de trein), maar toch relaxed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

Ik heb ALttP & Wario Ware te koop ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 05-06 20:11
Wat moet je hebben voor Wario Ware? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Ik had zelf al:

F-Zero
Castlevania: CotM
Castlevania: HoD (geleend van een vriend)
Super Mario Advance 2
Metroid Fusion

Vandaag nog gekocht:

Lady Sia (15 euro FRS)
Zelda: ALTTP (45 euro BS)

Misschien kan ik nog Advance Wars & Golden Sun van iemand lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Laatst online: 01-06 23:39
Ik heb vandaag van m'n zus en haar vriend James Bond Nightfire gehad voor de GBA, omdat ik over een paar dagen voor een half jaar van huis ben.. Maar ik heb 't even gespeeld en ik weet niet echt wat ik er van moet denken.. Aan de ene kant speelt 't best lekker en lijkt 't me een leuk spel, maar aan de andere kant denk ik dat ik 't beter kan ruilen tegen een spel wat ik liever zou willen hebben.. :)
Wie heeft hier James Bond Nightfire voor de GBA en wat vind jij er dan van? Wordt 't naarmate je verder komt steeds beter of blijft 't maar vervelen?

[ Voor 5% gewijzigd door blakez op 25-07-2003 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 14:45

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

't wordt wel wat spannender en moeilijk is het zeker ook

'k vind wel zwaar irritant dat je een bepaald aantal punten moet hebben voordat je een level gehaald hebt. Zwaar irri als je eindelijk een moeilijk level hebt uit weten te spelen en blijkt dat je niet genoeg punten had om verder te mogen...

't is wel een van de betere shooters, wel variatie enzo, ik heb 'm uiteindelijk maar van m'n flashkaartje afgehaald omdat ik er een beetje zat van was, was tot level 5 ofzo. Als ik 't spel echt gekocht zou hebben had ik 'm denk ik wel uitgespeeld.

iig goed al je uitdaging zoekt :), je hebt er ook geduld voor nodig bij die stealth missies enzo

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

Koffiezuiper schreef op 25 July 2003 @ 12:31:
Wat moet je hebben voor Wario Ware? :)
Meel me maar eens

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Nu online
Heb de spellen beide binnengekregen. Maar ondanks dat ze van iemand van 15 jaar af zouden komen die ze beide uitgespeeld had geloof ik daar geen snars van. Beide spellen waren nog nooit gespeeld 1 had wel een savegame maar die was nog nooit gestart geweest. Ook ging het in beide gevallen om amerikaanse import. De doosjes en boekjes waren wel aanwezig maar de boekjes zijn maar 8 blzs dik (kan beter dun zeggen) de doosjes waren nog nooit gevouwen geweest en compleet onbeschadigd. en het Game Boy Advance logo aan de zijkant was veel donkerder van kleur waar de boekjes juist te licht van kleur waren. De spelcassetes zelf hadden wel het nintendo schroefje en nintendo logo erin staan zoals al mijn andere games. Ze spelen beide voor zover ik heb kunnen zien goed dus ik geloof het wel maar toch een zaakje met een klein luchtje eraan. Heb nog maar es gemaild om te vragen of ie niet meer zo kan regelen :) de prijs was goed dus waarom niet ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

harley schreef op 28 July 2003 @ 10:20:
Heb de spellen beide binnengekregen. Maar ondanks dat ze van iemand van 15 jaar af zouden komen die ze beide uitgespeeld had geloof ik daar geen snars van. Beide spellen waren nog nooit gespeeld 1 had wel een savegame maar die was nog nooit gestart geweest. Ook ging het in beide gevallen om amerikaanse import. De doosjes en boekjes waren wel aanwezig maar de boekjes zijn maar 8 blzs dik (kan beter dun zeggen) de doosjes waren nog nooit gevouwen geweest en compleet onbeschadigd. en het Game Boy Advance logo aan de zijkant was veel donkerder van kleur waar de boekjes juist te licht van kleur waren. De spelcassetes zelf hadden wel het nintendo schroefje en nintendo logo erin staan zoals al mijn andere games. Ze spelen beide voor zover ik heb kunnen zien goed dus ik geloof het wel maar toch een zaakje met een klein luchtje eraan. Heb nog maar es gemaild om te vragen of ie niet meer zo kan regelen :) de prijs was goed dus waarom niet ?
Over wie heb jij het nu :? En welke spellen?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

hehe, je hebt nu van die goedkope GBA kopie cassete's die ken ik zeer goed van beverwijk. er is niks mis mee, maar het boekje is meestal erg kort en het doosje glanst meestal overdreven erg ( of juist niet)
Die dingen komen echt in dooozen uit china e.d

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Nu online
GolbeZeromus schreef op 28 July 2003 @ 10:23:
[...]

Over wie heb jij het nu :? En welke spellen?
Over mezelf zie
harley schreef op 24 July 2003 @ 21:13:
Hij heeft net terug gemaild en gezegd dat hij in amerika op vakantie is geweest en ze daar heeft gekocht. Hij kon me nog wel een paar andere leveren die hij ook uit gespeeld had Maar ik hoeft geen scooby doo of Dragon Ball Z .

En wat als het toch die kopieën zijn ? ze spelen tot op heden nog steeds goed en heb geen fouten kunnen ontdekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Laatst online: 20:32
harley schreef op 28 July 2003 @ 10:20:
Ah...dus dat heb ik ook gekregen vorige week.
Had ik eindelijk Sonic Advance voor 19 euro'tjes...moest ik alles nog zelf in elkaar zetten.
Nou ja het was iig goedkoop :D Alleen de cassette paste minder goed in m'n SP dan de andere spellen.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
saaweeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!1111
die moet ik dus hebben... als de muziek ook nog eens snor zit, dan wordt het een masterspel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

daFubar schreef op 29 July 2003 @ 09:34:
[...]

saaweeeeeeeeeeeeeeeet!!!!!!1111
die moet ik dus hebben... als de muziek ook nog eens snor zit, dan wordt het een masterspel!!!
Ik wilde net zeggen, wedden dat daFubar hier helemaal uit zijn naad gaat als hij dit ziet :). Hopelijk is het geen remake. Het spel wordt trouwens gemaakt door ASCII heb ik gelezen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
GolbeZeromus schreef op 29 July 2003 @ 10:00:
[...]

Ik wilde net zeggen, wedden dat daFubar hier helemaal uit zijn naad gaat als hij dit ziet :). Hopelijk is het geen remake. Het spel wordt trouwens gemaakt door ASCII heb ik gelezen.
is dat goed of slecht?
dat het niet door technos wordt gemaakt zou ook wel eens vervelend kunnen worden... nouja... de MUZIEK moet gewoon goed blijven :)

en je moet echt het gevoel hebben dat je je tegenstander pijn doet... dat was double dragon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rosmalen
  • Laatst online: 21-04 10:52
ey ook ik ga op vakantie, heb nu fifa 2003 en sheep...

nog nix zegmaar dus :) maar ik was aan het zoeken naar Rayman Advanced maar kan em nergens vinden, hij stond voor 9.99 op frs.nl maar nou kan ik em nie meer bestellen

weten jullie nog leuke budget spellen... iets rayman / mario / donkey kong achtigs..

ook ben ik op zoek naar een tennis spelleke... welke zouden jullie me daar voor adviseren?!

www.vdzande.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Eejz mensjes! Ik krijg een SP van muh ouwers en ik mag er 1 game bij kiezen :)
Welke game zal ik kiezen? ik zat te denken daan megaman battle network 2 of 3 :) deel 1 vond ik namenlijk heel erg goed. En ik zoek ook nog leuke budgetgames om er zelf bij te kopen (kheb maar 20 euro...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24674

Rosmalen schreef op 29 July 2003 @ 18:16:
ey ook ik ga op vakantie, heb nu fifa 2003 en sheep...

nog nix zegmaar dus :) maar ik was aan het zoeken naar Rayman Advanced maar kan em nergens vinden, hij stond voor 9.99 op frs.nl maar nou kan ik em nie meer bestellen

weten jullie nog leuke budget spellen... iets rayman / mario / donkey kong achtigs..

ook ben ik op zoek naar een tennis spelleke... welke zouden jullie me daar voor adviseren?!
Bij de FRS hebben ze Davis Cup Tennis voor 10 euro met een linkkabel erbij... ligt waarschijnlijk achter de toonbank... en rayman is niet meer te bestellen.. ik heb de laatste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Nu online
Lady Sia en Prehestorik man zijn beide best leuke vermakelijke spellen die beide voor € 14.95 ( en met de free card nog es 10% eraf :P ) bij de FRS liggen.
Ikzelf vermaak me nu opperbest met Zelda en Super Mario Advance 2 ( super mario world )
Daarnaast heb ik nog Sheep, GT Advance 2 & Muppet Pinball en dan bovengenoemde natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Vandaag weer wat spulletjes gekocht:
6 opberg doosjes.
Opberg tasje (enkel) voor SP
Zelda : A Link to the Past

Best wel handig zo'n tasje, en dat voor 7 euro.
Ik vind het eigenlijk best wel stom dat ze bij Nintendo niet gewoon een opberg doosje bij het spel doen, dat kan er makkelijk af.

En Zelda is ook heel leuk, ik had hem al op de PC op SNES emu gespeeld, maar zo is het toch wel wat leuker.
Nu is m'n pa aan het spelen en die zit te schelden op de kaart, dat je niet eens kan zien waar je heen moet, en de save, je start weer in het begin van de dungeon...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het idd ook raar dat er geen opberg doosje meer bij de games zitten , in de tijd van de oude gameboy en de gameboy color zaten die er wel gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Vraagje .... Super Mario Bros 1, is die ook in een gameboy versie verkrijgbaar? Ik dacht dat die in SMA-1 zat, maar dat was Mario Bros, meer een MP-spel. Komt 'ie nog voor advanced, of is er een colour versie?

Die Gameboy Player op de Cube is trouwens werelds :)!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 30-07-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
Deze moet ik zeker hebben! Wat een fantastisch spel was dat op de eerst GB!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074 schreef op 30 July 2003 @ 15:30:
Vraagje .... Super Mario Bros 1, is die ook in een gameboy versie verkrijgbaar? Ik dacht dat die in SMA-1 zat, maar dat was Mario Bros, meer een MP-spel. Komt 'ie nog voor advanced, of is er een colour versie?

Die Gameboy Player op de Cube is trouwens werelds :)!
Super mario 1 is wel te krijgen voor de gameboy color: mario DX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Anoniem: 5577 schreef op 30 July 2003 @ 15:45:
[...]

Super mario 1 is wel te krijgen voor de gameboy color: mario DX
Thnx! Nu ff hopen dat iemand er afstand van wil doen :). Als ik dan daluk alles Mario games op GBA heb, kan die SNES vertrekken (inmiddels een GB-player)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 30-07-2003 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

Ik ga morgen (binnenkort dan toch) een GBA SP kopen.
Waar moet ik allemaal aan denken qua accessoires?

Ik wil in ieder geval een linkkabel naar de GameCube want ik wil samen met mijn man Zelda Wind Waker spelen. Verder zal ik hem de komende maanden nog niet zo veel gebruiken maar wel later dit jaar (op zakenreis naar Nieuw Zeeland) (220 V maar andere stekkers).

Kan ik met de gekochte GBA meteen spelen of moeten er apart batterijen/oplader bij gekocht worden?

Wat voor stekkers/kabels/tasjes/plugjes/doosjes/snoertjes/handige gadgets moet ik absoluut meteen erbij kopen? En welke zijn misschien handig maar niet direct essentieel? Ik heb verder geen vrienden met een GBA dus een linkkabel tussen twee GBA's heb ik niet nodig.

Spelletjes komen nog wel, ik heb al een lijstje in gedachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een 256mb flashlinker is wel een must :P
Handig: extra accu , stevig draagtasje, gba-cube link kabel.
Mischien een gameboy player zodat je je gba games op de cube kunt spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577 schreef op 31 July 2003 @ 14:44:
Een 256mb flashlinker is wel een must :P
Geen behoefte aan.
Handig: extra accu , stevig draagtasje, gba-cube link kabel.
Genoteerd, dank u. :)
Mischien een gameboy player zodat je je gba games op de cube kunt spelen ?
Ik zit eigenlijk te wachten tot ik die van de 24:7 punten kan "kopen" maar dat schiet nog niet echt op... Op het misschien-lijstje dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2856

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

hey,

ik heb een schermpje voor me gba aangevraagt maar hoe moet ik em op me gba zetten ik denk dat ik me gba moet openmaken maar de gba heeft zo'n gekke schroef 8)7 weten jullie waar je zo\n schroevendraaier kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Anoniem: 73241 schreef op 31 juli 2003 @ 19:34:
hey,

ik heb een schermpje voor me gba aangevraagt maar hoe moet ik em op me gba zetten ik denk dat ik me gba moet openmaken maar de gba heeft zo'n gekke schroef 8)7 weten jullie waar je zo\n schroevendraaier kan kopen?
Ik heb ook zo'n schermpje. Zal denk ik wel niet hetzelfde zijn. Als jij een AfterBurner hebt besteld zal het volgende verhaal niet opgaan. Echter, als je een soort van vergrootglas met verlichting hebt besteld kan deze gewoon ingeklikt worden op de GBA. Zonder openmaken e.d. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Laatst online: 01-04 12:36
Kan iemand mij uitleggen hoe je je spellen kan registeren op de site van Nintendo? Ik zie nergens in het boekje een code staan die je kan invullen. :?

Laat maar, ik zie het al. Alleen bepaalde spellen zijn 24:7 registratie waardig. Wat een slome site is het trouwens.

[ Voor 29% gewijzigd door Croccifixio op 01-08-2003 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Anoniem: 44947 schreef op 31 July 2003 @ 14:35:
Wat voor stekkers/kabels/tasjes/plugjes/doosjes/snoertjes/handige gadgets moet ik absoluut meteen erbij kopen? En welke zijn misschien handig maar niet direct essentieel? Ik heb verder geen vrienden met een GBA dus een linkkabel tussen twee GBA's heb ik niet nodig.

Spelletjes komen nog wel, ik heb al een lijstje in gedachten.
Oplader zitter bij. Je kan ongeveer 10 uur spelen en dan moet er 3 uur opgeladen worden. Maar dit zit allemaal al in de doos.

Vrij essentieel is wel het verloopstekkertje om een koptelefoon op je SP aan te sluiten. Als je een koptelefoon erop aansluit kun je echter niet meer opladen (gebruiken zelfde aansluiting). Er zijn vast wel stekkertjes waarmee dit wel kan maar ik weet niet waar.

Een draagtasje kan handig als je bang bent voor externe krasjes. Scherm is veilig genoeg. Verder is er naar mijn mening niets echt essentieel.

Een GBA-link kabel (dus om meerdere GAB te koppelen) is misschien nog wel makkelijk als je ook aan de GB Player gaat. Maar er zijn games (zoals het meesterlijke Bubble Bobble) waar deze kabel bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks!

Hij was overal uitverkocht :(
Morgen in een andere stad proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bij de FRS in nieuwegein hadden ze (eer)gisteren een nieuwe lading SPtjes gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-09-2022
Vraagje: Vaders komt over uit Amerika, kan hij een GBA meenemen en ik die hier gewoon gebruiken?

Dus: - op AA-batterijen?
- geen PAL/NTSC gedoe? dus spellen bruikbaar van hier?
- misschien meer?

Het is namelijk vrij aantrekkelijk omdat hij daar 69 dollar (62 euro) kost en ik het oor dat geld wel wil doen.

En zit er een lader bij of iets wat ik hier niet kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

* Anoniem: 63800 pakt zijn nintendo 8bit uit de kast en gaat double dragon II alvast weer een keertje spelen

even inkomen zegmaar (-:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Beatle, met batterijen kan je gewoon spelen, als je wilt opladen moet je een converter kopen (110/220 V).
Spellen zijn regiovrij alleen linken tussen Europese en USA games gaat niet altijd (bijv als jij een US Zelda hebt en je vrienden een Europese).

Verder weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
Ohw, maar batterijen zijn toch gwoon AA dan? dus oplaadbaar hier in Nederland?

Of is het zo dat er een accu in zit? Ik heb het niet over de SP trouwens hoor. Of bedoel je een adapter, maar die zit er standaard niet bij toch?

En spellen koop ik hier, maar het gaat erom dat GBA zelf 40 euro goedkoper is en ik dat dus zonder moeite kan besparen... :*)

[ Voor 76% gewijzigd door beatle op 03-08-2003 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

Advanced Wars 2 is zo koel ... :)
ik heb net pokemone saphire ge.... >:) en die gaan ik nu maar eens goed aan de tand voelen ...

[ Voor 84% gewijzigd door NoTimeRemains op 03-08-2003 22:33 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:08

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

beatle schreef op 03 augustus 2003 @ 19:42:
Ohw, maar batterijen zijn toch gwoon AA dan? dus oplaadbaar hier in Nederland?

Of is het zo dat er een accu in zit? Ik heb het niet over de SP trouwens hoor. Of bedoel je een adapter, maar die zit er standaard niet bij toch?

En spellen koop ik hier, maar het gaat erom dat GBA zelf 40 euro goedkoper is en ik dat dus zonder moeite kan besparen... :*)
Ik heb zelf zo'n amerikaanse heeft mijn zwager ooit meegenomen toen ze net nieuw waren..kosten waren toen $99,- ex. de btw.
Ding werkt echt goed met alle accu's van hier en kabels enzo.
Denk wel dat je beter kan vragen of ie een SP wil meenemen...iets duurder, maar ik heb zelf 2 gba's en 2 SP's (tja vriendin wil hem ook hebben wat moet je dan he?) en die SP's daar spelen we dus nog alleen maar mee....maar ja is wel makkelijk als er 2 vrienden langskomen...multigame!

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
Ik vindt persoonlijk die SP niet moeders mooiste, vandaar dat ik voor de Originele ga :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Van de week bij een user op dit forum CastleVania: Aria of Sorrow opgehaald. Ben voor mijn gevoel nog maar een uurtje bezig en ik zit al op de helft. Verder loop je er ook zo doorheen. Hoop dat het wel iets pittiger wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kramers
  • Laatst online: 03-06-2024

Kramers

Tijd voor iets nieuws

GolbeZeromus schreef op 04 August 2003 @ 08:02:
Van de week bij een user op dit forum CastleVania: Aria of Sorrow opgehaald. Ben voor mijn gevoel nog maar een uurtje bezig en ik zit al op de helft. Verder loop je er ook zo doorheen. Hoop dat het wel iets pittiger wordt.
Dan moet ik je teleurstellen, ik heb deze game ook in mijn bezit en na een tijdje dacht ik: "WTF, ik ben er al doorheen!"

HoD is daarbij vergeleken een "groot" spel, en ik had niet verwacht dat ik zo snel er al doorheen zou zijn.

Huh.. moet ik hier wat typen of zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947 schreef op 01 August 2003 @ 12:40:
Thanks!

Hij was overal uitverkocht :(
Morgen in een andere stad proberen...
En nu dus wel de economie een nieuwe impuls gegeven :P

GBA SP zilver
Linkkabel GBA - GameCube
Extra batterij/accu ding.
Tasje
Earphone
Broken Sword.

(OOA en OOS had ik al gekocht).

Nou nog ergens van die opbergdoosjes vinden want ze hadden alleen felgekleurde, ik wil gewoon blanco doosjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Nu online
De Must have accesoires voor de GBA SP zijn
* Koptelefoon convertor ( Bijvoorbeeld Big Ben bij dixons of V&D €7.99 )
* Originele Draagtas voor GB + lader + 5 spellen ( en 1 in de GBA ) voor € 9.95 bij de betere gameshop

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~hvandervelden/GB.jpg
en natuurlijk mijn kleine speeltje ( ik heb nog niet meer spellen voor de SP alleen voor de color en de gewone :P )

Sorry voor het formaat foto en sorry voor de ruk kwaliteit ervan
Donderdag komt mijn Olympus c720UltraZoom 3 Mp 8× optische zoom camera binnen aangezien de c750UltraZoom 4 Mp 10× zoom voorlopig nog niet leverbaar wordt :(

[ Voor 23% gewijzigd door harley op 05-08-2003 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat is dat groene dingetje tussen de tas en de GBA's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt me een extra ccu voor de gba SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Nu online
Anoniem: 5577 schreef op 05 August 2003 @ 21:42:
lijkt me een extra ccu voor de gba SP
Jeps maar dit is de imitaite van Big Ben van 6.99 helaas gaat ie wel minderlang mee als de originele maar die verbaast me nog steeds wat levensduur betreft WHOEI :)

Let ook op de twee afwijkende boekjes en doosjes van mijn Zelda en Mario :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
Kwam dit tegen, opzich wel leuk maar kost geloof ik 45 euro, en voor 5 euro meer heb je een gameboy player :) maar zeker leuk om te weten dat je op deze manier ook je gameboy advanced games op de tv kan spelen :P

maar misschien voor mensen zonder gamecube een optie :?

http://www.gbaparty.nl/artikelen/gadgets/367/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 03-06 18:20
@harley , waarom zijn ze een andere kleur (die doosjes )?
h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50922

beatle schreef op 04 augustus 2003 @ 07:15:
Ik vindt persoonlijk die SP niet moeders mooiste, vandaar dat ik voor de Originele ga :*)
Zou ik niet, de orginele vind ik klote spelen zonder goed licht, en dat zit in de SP al ingebakken. Ik ga binnenkost miijn 'classic' ook inruilen voor een SP.

Maar dan vind ik functionaliteit belangrijker dan vorm. En dat is en blijft natuurlijk een mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
Anoniem: 50922 schreef op 06 August 2003 @ 21:51:
[...]

Zou ik niet, de orginele vind ik klote spelen zonder goed licht, en dat zit in de SP al ingebakken. Ik ga binnenkost miijn 'classic' ook inruilen voor een SP.

Maar dan vind ik functionaliteit belangrijker dan vorm. En dat is en blijft natuurlijk een mening :)
Dat is wel zo, maar ik heb met de originele 'zwart/wit' gameboy ook nooit licht nodig gehad, dus ik heb zo iets van dan hoef ik dat bij deze ook niet ;)

functionaliteit let ik wel degelijk op: de vorm houdt lekkerder vast en het feit dat deze AA-batterijen gebruikt is zowiezow al een voordeel... maar das puur persoonlijk ook weer denk ik.

Ps: de 15e komt ie naar nederland. 69 dollar voor de gameboy advanced met gratis licht erbij (niet nodig :*) ) en ook nog een pokemon crystal game (wel een color game ipv advanced) dus voor het geld hoef ik het niet te laten. 62 euro dus :+ teven geen verzendkosten (vaders neemt hem mee)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

Wie speelt er Pokemon Ruby/Saphire?
Ik wel :) En wat een topgame :)

Mijn team tot nu toe: allemaal tussen lvl 20 en 25 in.
Kadabra
Marshtomp
Dustox
Taillow
Roselia
Makuhita

Ik ben een liefhebber van de Psychische/Draak/Spook Pokemons welke kan ik daar het beste voor gebruiken?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb Pokémon Saphire! :)
Maar niemand van mijn leeftijd heeft pokémon ruby/Saphire :( duz nu kan ik alleen ruilen met een stel hyperactieve 10 jarige kindjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-06 14:45

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

beatle schreef op 06 augustus 2003 @ 22:27:
[...]

Dat is wel zo, maar ik heb met de originele 'zwart/wit' gameboy ook nooit licht nodig gehad, dus ik heb zo iets van dan hoef ik dat bij deze ook niet ;)
Ik weet niet of je wel eens een GBA gezien hebt zonder licht, maar het zal je echt wel tegenvallen hoe donker dat scherm wel niet is.

Ik heb ook een classic zwart-wit gameboy en daar had ik ook nooit licht voor nodig gehad, ook niet bij m'n grafische rekenmachine en al die andere zwart-wit lcd-schermpjes.

Bij de GBA is dit gewoon heel anders, zonder fatsoenlijke verlichting is het echt donker en moeilijk te zien en moet je je in allerlij bochten wringen.

Het is helemaal moeilijk om er voor te zorgen dat het licht er zo op schijnt dat je het met beide ogen goed ziet. Meestal zie je met het ene oog een verlicht scherm, en met het andere oog is het dan nog donker, of je ziet een dikke reflectie van het licht in een van je ogen, echt heel irritant.

Een extern lichtje erop is ook niet ideaal, alleen een Afterburner is goed.

maar dat zul je zelf wel ondervinden :)

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2001/20010613l.gif

I rest my case :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

Anoniem: 61283 schreef op 07 August 2003 @ 08:44:
ik heb Pokémon Saphire! :)
Maar niemand van mijn leeftijd heeft pokémon ruby/Saphire :( duz nu kan ik alleen ruilen met een stel hyperactieve 10 jarige kindjes :D
Kan ik je adden op MSN?

maybe kunnen we eens op een of andere manier ruilen ofzow?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

voeg maar toe: wiejt@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beatle
Digital-DNA schreef op 07 augustus 2003 @ 08:59:
[...]

maar dat zul je zelf wel ondervinden :)
Hehe, klinkt allemaal zeer negatief. maar ach voor het geld hoef ik het niet te laten. Ik kijk het wel effies aan. Voor zover je het dan nog 'kijken' kan noemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83312

Nice One :)

Maar er zijn toch ook GBA te koop met een licht ingebouwd achter het beeldscherm??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat heet een afterburner, en die moet je er over het algemeen zelf inbouwen met een beetje sloop en soldeer werk.
Maar het geeft bij lange na niet zo'n mooi licht als de gba SP.
Je bent imho ook dom als je nu nog een nieuwe GBA koopt ipv een GBA SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Heb gisteren Advance Wars 2 binnen gekregen. Ik wilde hem voor m'n vakantie hebben, maar in Nederland komt hij pas in oktober uit. Dus besteld bij ign.com in Amerika. 4 Augustus besteld en gisteren binnen, da's best vlug :) Kosten zijn ongeveer hetzelfde, hier kost een spelleke rond de 45 euro, nu ben ik 49 euro kwijt. Echt een tof spel, lekker op vakantie relaxen aan het zwembad met een alcoholische versnapering en spelen maar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
X-t-r-e-m-e schreef op 08 augustus 2003 @ 10:45:
Heb gisteren Advance Wars 2 binnen gekregen. Ik wilde hem voor m'n vakantie hebben, maar in Nederland komt hij pas in oktober uit. Dus besteld bij ign.com in Amerika. 4 Augustus besteld en gisteren binnen, da's best vlug :) Kosten zijn ongeveer hetzelfde, hier kost een spelleke rond de 45 euro, nu ben ik 49 euro kwijt. Echt een tof spel, lekker op vakantie relaxen aan het zwembad met een alcoholische versnapering en spelen maar.....
Als je dan toch importeert, zorg er dan voor dat je goedkoper uit bent :p ;)

http://www.dvdboxoffice.c...1%2E590+++++&pid=90036285

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
Grappig, op 4 augustus was hij daar toch ook echt 49 euro en nog wat eurocent. Ik had daar allang gekeken, en op nog meerdere sites. Was allemaal rond de 50 euro. Na ja, volgende keer beter en wat meer geluk.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.