[GBA] Game Boy Advance topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.067 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 5577

Ik zag trouwens dan sim city 2000 eindelijk uit was, heeft iemand hem al gespelld want van wat ik heb gelezen doet ie niks onder voor de pc versie.

* Anoniem: 2766 ziet zichzelf al lekker in de trein zitten en zijn stad ondertussen beheren :P

Anoniem: 58055

Ik ga vanaf vandaag de grote GBA spellen verkiezingen houden
Er word door iedereen die zin heeft een top vijf gemaakt in de volgende categorieen:
RPG
Actie
Racing
Strategie
Simulator
Shooter
Sports
Adventure
Overige
Op deze pagina vind je alle meedingende spellen en de categorie waar deze onder vallen

http://www.planetgamecube.com/gbareleases.cfm

Wat kan je winnen?

De eerste prijs is Earthworm Jim
De tweede prijs is Namco Museum

De spellen worden verloot onder alle inzender die in elke catogorie een top5 hebben ingezonden.

De nominatie inzendingen beginnen om middernacht en eindigen op eerste kerstdag.

Hoe doe je mee? Stuur je top vijf per categorie (mag alle categorieen zijn naar teddybeartje@hotmail.com en om het leuk te maken mag je je inzending ook in het forum plaatsen.

ps. zou ik hem hier laten staan of misschien er een eigen topic van maken ?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 58055 op 20-11-2003 19:20 ]

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:25
Anoniem: 58055 schreef op 20 november 2003 @ 19:15:
Ik ga vanaf vandaag de grote GBA spellen verkiezingen houden
Er word door iedereen die zin heeft een top vijf gemaakt in de volgende categorieen:
RPG
Actie
Racing
Strategie
Simulator
Shooter
Sports
Adventure
Overige
Op deze pagina vind je alle meedingende spellen en de categorie waar deze onder vallen

http://www.planetgamecube.com/gbareleases.cfm

Wat kan je winnen?

De eerste prijs is Earthworm Jim
De tweede prijs is Namco Museum

De spellen worden verloot onder alle inzender die in elke catogorie een top5 hebben ingezonden.

De nominatie inzendingen beginnen om middernacht en eindigen op eerste kerstdag.

Hoe doe je mee? Stuur je top vijf per categorie (mag alle categorieen zijn naar teddybeartje@hotmail.com en om het leuk te maken mag je je inzending ook in het forum plaatsen.

ps. zou ik hem hier laten staan of misschien er een eigen topic van maken ?
Op zich wel een leuk idee maar een berg werk denk ik. Daarnaast een top5 van al die genre's zijn nogal wat spellen tezamen. Ik zou uit ieder genre 2 of 3 topspellen uitzoeken.

Ik wil trouwens dit weekend een HEEL uit gebreide startpost gaan afmaken voor deel 3 indien iemand daar al mee bezig is graag ff melden zodat ik niet voor jan l*l aan de slag ben

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:17

NoTimeRemains

I know

ja ik was wel al half bezig maar ik kan je ook alles senden en dat je dan ff afmaakt ofzow ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58055

Je mag net zoveel categorien insturen als je wilt, de prijzen gaan er altijd uit. Ze worden gewoon verloot onder de inzenders. Ik moet gewoon ff kijken hoeveel er wordt ingezonden.

Maar stuur gerust je top 5. Momenteel heb ik al 4 reacties in de categorieen actie (2) RPG (1) en Racing (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13:25
HIValicious schreef op 20 november 2003 @ 23:07:
ja ik was wel al half bezig maar ik kan je ook alles senden en dat je dan ff afmaakt ofzow ...
Dan mag jij hem ook wel afmaken.

Was toch nog niet zo ver wilde daar dit weekend echt aan beginnen. :P

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:16

SD5k

>4&X

Ik krijg met een back-up ROM een foutmelding als ik hem probeer te spelen via mn 'EZ-Flash II' kaartje. Er staat dat de Savefile corrupt is, maar of ik die savefile nu mee upload of niet maakt niet uit, ik blijf die melding houden.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:17

NoTimeRemains

I know

verkeerde topic zoek maar even naar het backup topic en anders een meel naar tweakerrrrrrrrrrr

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
Misschien hebben al meer het gezien maar de AH biedt de GBA SP aan voor 120 euro. Wel een bonus kaart nodig maar geen airmiles. Scheelt toch weer 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-06 20:00

Leejow(saait)

Blater

* Leejow(saait) gaat eindelijk een fatsoenlijke startpost voor HGGBAT maken
wens me succes :*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49158

succes! ik kijk er naar uut. (vergeet mario&luigi supersage niet he :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11:41

There is no magic.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.