[GBA] Game Boy Advance topic - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.064 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-06 10:57
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/GBA/gbastart.jpg

Deel 1 ging in het begin redelijk hard, dat zwakte een tijdje af, maar sinds de komst van de GBA SP loopt het weer storm in het GBA topic. En aangezien deeltje 1 de 1000 posts grens benaderd heeft is hier deel 2.
Hieronder geef een de specs van zowel de GBA als de GBA SP en zal ik ook nog een aantal spellen laten zien die je niet moet missen!

Game Boy Advance
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/GBA/gba.jpg

Specifications
CPU32-Bit ARM with embedded memory
Screen
2.9" TFT reflective screen
240 x 160 resolution
40.8mm x 61.2mm screen size
32,768 possible colors
511 simultaneous colors in character mode;
32,768 colors in bitmap mode
Size82mm(L) x 144.5(W) x 24.5mm(D)
Weight140g
Power2AA batteries
Battery Life15 hours
SoftwareCartridge format
Game Boy and Game Boy Color compatible

Game Boy Advance SP
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/GBA/gbasp.jpg

Specifications
CPU32-bit RISC-CPU
Screen
2.9" (diagonal) reflective TFT color LCD
SizeApproximate 3.3" height/3.23" width/0.96" depth (closed)
Light SourceFront light integrated with LCD Resolution:
240 x 160 pixels
ColorCan display 511 simultaneous colors in character mode and
32,768 simultaneous colors in bitmap mode
WeightApproximately 5 ounces
Power SupplyRechargeable lithium-ion battery Battery life:
10 hours with light on
18 hours with light off
3 hours recharging
SoftwareFully compatible with Game Boy and Game Boy Color Game Paks

A Few Hot Games
Advance Wars
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/GBA/AW.jpg

Golden Sun
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/GBA/GS.jpg

Metroid Fusion
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/GBA/fus.jpg

Yet To Come
Final Fantast Tactics Advance
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/GBA/FFTA.jpg

Golden Sun: The Lost Age
Afbeeldingslocatie: http://www.home.zonnet.nl/kooshordijk/GBA/GS2.jpg
And a lot more...

Usefull Links:
Nintendo
Master Game List
GBA System
GBA SP System
Downloads

Voor discussies/gesprekken over de GBA (SP) kan je terecht in #Spielerij of #Nintendo

[ Voor 35% gewijzigd door Hahn op 26-04-2003 15:21 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Recent games :? MF, GS en AW zijn al een tijdje uit hoor. :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

GolbeZeromus schreef op 12 April 2003 @ 17:47:
Recent games :? MF, GS en AW zijn al een tijdje uit hoor. :P
Ik wou net hetzelfde zeggen :D
MaRc0, je kan het beter veranderen naar hot games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Met Recent Games doelde ik meer op games die nu uit waren, maar jullie je zin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

WTF, GEEN ZELDA IN JE OPENINGPOST! SHAME ON YOU! <caps>
:P

Al die 'recente games' komen uit de middeleeuwen man ;)

edit: Oh, dus zelda is ook niet hot :'(... Mooi is dat! :(

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 23844 op 12-04-2003 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

idd waar is zelda alttp :?
als dat geen hot gba titel is weet ik et ook niet meer.
Mischien ook pokemon ruby en saffire :? aangezien die ook storm lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 5577 schreef op 12 April 2003 @ 18:37:
idd waar is zelda alttp :?
als dat geen hot gba titel is weet ik et ook niet meer.
Mischien ook pokemon ruby en saffire :? aangezien die ook storm lopen.
Naar Pokémon heb ik nog gezocht, maar zoals je ziet staan er maar 3 plaatjes, omdat ik de post anders te lang vond worden. En alsof jij over een aantal posts nog naar de startpost kijkt als er een volgende bladzijde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Goeie duidelijke opening, nicely done. Gaan we hier nu trouwens weer alleen over die Flash dingen praten of eindelijk wat meer over de GBA zelf?

Wat ik nl. erg koel vond is dat de cartridge van Pokemon Ruby doorschijnend rood is!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

yep er was maar weinig nieuws van de gba of dan wel ervaringen met games .

alleen maar gasten die bezig zijn met illegale praktijken hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Ik heb ergens online een pakket gezien dan kon je pokemon ruby en saffire + guide +wat extra's kopen in 1 paket voor 80 euro ofzo , maar kan helaas die website niet meer vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik vind Pokemon wel erg grappig zo op het eerste gezicht. Ik heb eigenlijk alleen de besiacs gedaan maar ik snap wel dat die games het goed doen (zeker in Japan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036

Pokemon is best leuk, ik heb de roms een tijdje gespeeld. Totaal niet mijn soort games (alhoewel red & blue me echt uren zoet gehouden hebben), maar Pokemon "heeft" wel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe-star
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Advance Wars is zeker hot. De AI is zo goed doordacht! Ook Mario Advance 2 is leuk. Het is dan wel een poort van de SNES maar toch mooi dat je dat spel ook hebt in GBA formaat cardridge. Ik zit nog te wachten op Advance Wars 2. Hoewel ik niet denk dat er veel zal veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand trouwens de release date van Made In Wario?
Die game is zó cool! Daar ga ik dus echt een GBA voor kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Iemand hier ervaring met Yoshi's island? Ik heb Mario World helemaal stuk gespeeld en mijn vriendin is er nu ook aan verslaafd. Ik ben dus benieuwd hoe de opvolger ervan is in vergelijking met het origineel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20546

Deddiekoel schreef op 12 April 2003 @ 23:00:
Iemand hier ervaring met Yoshi's island? Ik heb Mario World helemaal stuk gespeeld en mijn vriendin is er nu ook aan verslaafd. Ik ben dus benieuwd hoe de opvolger ervan is in vergelijking met het origineel...
Ik vind hem wat minder... Ziet er ook wat onduidelijker uit naar mijn mening... Je speelt ook niet met Mario, maar met Yoshi die Mario naar de andere kant van de level brengt. Heb niet hetzelfde mario-gevoel als bij andere Mario-games... Maar check anders ff wat reviews ofzo.. (tip http://pocket.ign.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-04 06:03

White Dust

PlaneScape: Torment

Is er al iemand die wat meer info heeft over de GBA versie van Baldur's Gate: Dark Alliance? deze titel zou al eind 2002 op de markt moeten komen maar ik heb er verder nog niets over gehoord, er zijn ook geen screenshots e.d. te vinden... En de info over BG: Dark Alliance is ook zeer schaars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54938

Check dit maar: http://www.nintendo.com/g....jsp?gameId=1089&showMe=1

staat dat het pas in het derde kwartaal van 2003 uit komt, er staan geen screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31189

Wel Mario 2 (NES) en Mario World (SNES) uitbrengen maar niet Mario 3 (NES) die helemaal grijsgespeeld is in mijn NES! Echt veel meer gespeeld dan deel 1/2, gewoon mee opgegroeid eigenlijk :)
foei nintendo!
hadden eigenlijk gewoon Super Mario Allstars (dacht ik dat het heette?) uit moeten brengen (Mario 1 tm/3 + lost levels) maarja dat was waarschijnlijk iets teveel van het goede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

trouwens, wat denken jullie van Splinter Cell op de GBA? ziet er opzich wel geinig uit maarja, hoe zit het met de gameplay? :)

is er trouwens geen site met veel reviews screens filmpjes etc waar je niet lid van moet worden/voor hoeft te betalen etc?

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 31189 op 13-04-2003 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49158

Anoniem: 31189 schreef op 13 April 2003 @ 00:53:
trouwens, wat denken jullie van Splinter Cell op de GBA? ziet er opzich wel geinig uit maarja, hoe zit het met de gameplay? :)

is er trouwens geen site met veel reviews screens filmpjes etc waar je niet lid van moet worden/voor hoeft te betalen etc?
splinter cell: (screenshots)

http://www.nintendo-europ...f09b617578&index=3&skip=1

niet veel bijzonders... :P

komt er nog iets in dit nieuwe topic over flash-cards en XG-writers, enz.. :9
mis ik wel een beetje 8)

ben nog steeds iets aan het zoeken om zelfgemaakte animaties op me gameboy sp + xg-256card te laten draaien,...

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 13-04-2003 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45837

Anoniem: 31189 schreef op 13 April 2003 @ 00:53:

Ziet wel leuk uit enzo
maar ik denk dat je toch een bepaalde spanning mist in de game dan dat je die op de XBOX hebt en zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54936

Had ook al een paar kleine vraagjes in het andere topic gesteld, maar ik zit met nog een vraag. Hoe zit het eigenlijk met die nieuwe SP, kun je daar mee spelen als je hem op het lichtnet aansluit? Of laad hij dan constant op zodat de battarij snel verouderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 54936 schreef op 13 April 2003 @ 13:04:
Had ook al een paar kleine vraagjes in het andere topic gesteld, maar ik zit met nog een vraag. Hoe zit het eigenlijk met die nieuwe SP, kun je daar mee spelen als je hem op het lichtnet aansluit? Of laad hij dan constant op zodat de battarij snel verouderd?
Als je op het lichtnet aangesloten zit speel je via de stroom en ondertussen wordt je batterij opgeladen. Dit gaat langzamer, omdat je GBA SP ook nog stroom nodig heeft voor het spelen :)
Maar zo snel zal je batterij niet verouderen hoor, ze zijn gemaakt voor zulk soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 07:47

DoctorV64

Cosmopoliet

Bij Liksang kun je een USB kabel krijgen om je GBA SP via je pc op te laden. Scheelt weer een adapter op je bureau. Check dit : http://www.lik-sang.com/news.php?artc=2879

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:46

TdV

Ik heb deze lader plus extra batterij bij www.success-hk.com besteld; dan kan je spelen terwijl de tweede batterij oplaad:
Afbeeldingslocatie: http://www.success-hk.com/success/images/item/GBA-0095-Lp7z9.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Ik vond yoshi's island echt geweldig. De originaliteit spat er in sommige velden echt vanaf, spel zal je een hele tijd zoet houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
inderdaad is yoshi's island echt helemaal super. Erg mooi (al moet je wel van de cartoon stijl houden), maar zeer groot, diep en zelfs heel erg afwisselend. Ik vind hem zeker beter dan Super Mario World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Dit lijkt me ook wel een mooi spel:

Lufia: The ruins of lore. Ze zijn zelfs al bij deel vier!!

Hier is wat meer info te vinden... http://www.planetnintendo.com/lufia/index.shtml

Even wat text uit de press release..
Key Features
Control and manage up to 8 characters in your party. Dynamic battle system allows you to actively switch them in and out during battle sequences.

Capture various types of monsters to fight alongside you as loyal companions. Monsters can gain experience, learn new skills, and change into more powerful forms. You can even fuse with your monsters to overcome the toughest adversaries.

Choose from 11 distinct character classes, and take advantage of the job system to mold your characters as you see fit. Train them by accepting apprenticeships from a variety of skilled masters, including spellcasters, martial artists, thieves, and swordsmen. Gain experience and learn new spells and techniques as you prepare for the final battle.

Explore all 60 levels of the Ancient Cave to obtain rare and powerful treasures that you won't find anywhere else. Each time you enter the cave the mazes are randomly generated, creating a new adventure every time!

Link up to 4 GBA systems together to exchange monsters and explore the Ancient Cave with your friends.
En nog wat box-art:

Afbeeldingslocatie: http://www.planetnintendo.com/lufia/files/lufia4/official/luf4box.gif

Ik vond de eerdere delen (twee en een; drie nooit gespeeld!) al redelijk cool (vooral die kerker met 99 verdiepingen), dus ik ben benieuwd hoe deze versie zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid-Snake
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-06 19:57
Anoniem: 4479 schreef op 13 april 2003 @ 19:35:

Hier is wat meer info te vinden... http://www.planetnintendo.com/lufia/index.shtml

[...]

En nog wat box-art:

[afbeelding]

Ik vond de eerdere delen (twee en een; drie nooit gespeeld!) al redelijk cool (vooral die kerker met 99 verdiepingen), dus ik ben benieuwd hoe deze versie zal zijn.
Dat lijkt mij ook een goed spel ik heb bijde snes versies (1&2) uitgespeelt en de GBC (3)versie.

Dat klopt dat dit al de vierde deel is.

Ik heb em een paar weken geleden al besteld en die zou hier rond de 28ste binnen moeten zijn.

BTW ik speel ik speel de 2de deel nog wel regelmatig als er voor de rest niets te doen is.

Momenteel emuleer ik het spel op de xbox in het nederlands het heeft als voordeel dat je makkelijk het spel kunt versnellen, een redelijke gamepad hebt, een groot tv scherm hebt en je snes niet onder het stof vandaan hoeft te halen.

Nog ff 1 ding dat van die xbox is niet anti-nintendo bedoeld.
Zelf own ik een PS2, Xbox en Gamecube en natuurlijk een GBA SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 04-06 16:46

Bosmonster

*zucht*

Gister Phantasy Star Collection gekocht (deel 1,2 en 3 op 1 cart). Blijven toch coole spellen :) Daar ga ik weer heeel wat uurtjes plezier aan beleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

\o/ GBA SP binnen gekregen met zelda erbij \o/
stuk duidelijker dan normale gba maar nog steeds niet super zoals je in reclames bijv ziet
en jah dan heb ik het over met licht aan, met licht uit zie je echt geen ruk :/

voor de rest koel ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Anoniem: 31189 schreef op 14 April 2003 @ 15:22:
\o/ GBA SP binnen gekregen met zelda erbij \o/
stuk duidelijker dan normale gba maar nog steeds niet super zoals je in reclames bijv ziet
en jah dan heb ik het over met licht aan, met licht uit zie je echt geen ruk :/

voor de rest koel ding :)
Zeur piet! Je ziet toch waar Link rondloopt of niet? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mij word het ook Zelda erbij als eerste game :) Vroeger wel op de NES gedaan, maar gelukkig nooit een SNES gehad :) gelukkig omdat ik nu al die meesterwerkjes kan gaan spelen. Ik ben alleen nog beetje aan het nadenken erover, doe ik waarschijnlijk nog een week, alle spellen opzoeken enzo. Als ik er dan nog eentje wil, en ik denk dat ik er veel mee ga spelen dan komt er eentje (en die kans is heeel hoog :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Zelda rockt... jammer dat ik hem voor de SNES dus al helemaal kapot gespeeld had :( Zit al sinds het uitkomen van de GBA te wachten op een GBA Zelda... komt ie eindelijk is het een remake :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bosmonster schreef op 14 april 2003 @ 16:52:
Zelda rockt... jammer dat ik hem voor de SNES dus al helemaal kapot gespeeld had :( Zit al sinds het uitkomen van de GBA te wachten op een GBA Zelda... komt ie eindelijk is het een remake :(
/me Herkenning

Maar ik heb goede hoop dat die nog komt :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind race spellen ook wel aardig vaak, zoals bijv colin mcrea 2. Die is ook voor de GBA te krijgen, alleen vraag ik me af of dat dan leuk is om te spelen. Het is niet echt een beleving zo'n spel, en ik vraag me dan ook af of het wel echt geschikt is voor de GBA. Misschien is het ook juist wel een heel mooi spel, iemand die het spel heeft of andere race games? Bijv mariokart lijkt me dan wel weer geweldig en ook echt een leuk spel te spelen op de GBA, maar dat is dan weer niet echt een race spel lijkt mij. Iemand met een mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Racegames op de GBA vallen me een beetje tegen eerlijk gezegd.. de GBA is gewoon niet krachtig genoeg om daar een sensationele racegame voor neer te zetten. Simpele games als F-Zero en Mario Kart blijven wel erg leuk natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-05-2024

MandaloR

MandaloR

Ik heb vandaag mijn Afterburner in gebouwd en kwam er achter dat er wat vuil op het licht zat (aan de kant waarmee ie op het LCD zit). Dit heb ik met een speciaal beeldscherm poets doekje schoon gemaakt, maar tot mijn verbazing droogt dit spul lelijk op en zie ik nu zo'n rare vaag op mijn licht :(. Weet iemand misschien hoe ik dit toch nog weg kan krijgen. Ow en BTW hoe krijg je dit ding ooit stofvrij in elkaar geknutseld :?, naar mijn idee is dit onmogelijk :(

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

MandaloR321 schreef op 14 April 2003 @ 18:36:
Ik heb vandaag mijn Afterburner in gebouwd en kwam er achter dat er wat vuil op het licht zat (aan de kant waarmee ie op het LCD zit). Dit heb ik met een speciaal beeldscherm poets doekje schoon gemaakt, maar tot mijn verbazing droogt dit spul lelijk op en zie ik nu zo'n rare vaag op mijn licht :(. Weet iemand misschien hoe ik dit toch nog weg kan krijgen. Ow en BTW hoe krijg je dit ding ooit stofvrij in elkaar geknutseld :?, naar mijn idee is dit onmogelijk :(
Hehe.. doe zoals ik.. verkoop je oude GBA aan een of andere sukkel voor 100 euro, en koop een SP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-06 16:02

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb vandaag m'n Flash2Advance Linker 256 binnen gekregen (die via de printerpoort dus, ik zie net dat er een nieuwe USB-versie is, nou ja pech). Omdat ik ook al de Flash Advance Linker 256 had (van Visoly, deze F2A2 is van Flash2Advance.com) kan ik 'm mooi vergelijken.

De oude versie heeft het voordeel dat er een aparte voeding is zodat je GBA batterijen niet worden opgemaakt met overzetten. Het geinige aan de F2A vind ik dat je op 't schermpje van je GBA mooi kunt zien hoever hij is met overzetten. Het overzetten zelf gaat even snel (paar minuten en dan is 256mb vol). Bij mij werkt de F2A prima in m'n GBA SP (net als in m'n oude GBA), heb 'm nu 1x geflashed (alleen puzzle-games: Tetris Worlds, Puyo Pop -niet verkrijgbaar in NL-, Kuru kuru Kururin, Chuchu Rocket, Monkeyball Jr.) en alle games doen het zowel op de GBA als op de SP. Ook het saven van high-scores gaat prima.

Overigens lijkt het alsof de bijgeleverde software IETS beter is, want met de oude Flash Advance kon ik net niet 256mb aan roms kwijt omdat hij wat ruimte nodig had voor het menu. Met de F2A lijkt dit net niet nodig te zijn. Scheelt toch weer...

Eindconclusie: net zo goed als de Flash Advance Linker! 9.5! :)

Ik heb 'm niet 't voordeligst (via gbashop.nl), maar de service is prima. Netjes briefje erbij dat ze hem getest hebben (blijkt ook, want er stond al iets op de rom), goed snel mail-contact. Dus mensen zonder CC kan ik gbashop.nl wel aanraden.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik ben eigenlijk wel blij dat ik nooit veel op NES/Super NES heb gespeeld, nu kan ik tenminste GBA spellen spelen zonder dat ik ze al helemaal van top tot teen ken :P
Is trouwens wel een minpunt, gewoon games poorten van SNES naar GBA, maar voor de mensen die die oude games niet kennen (zoals ik :)) is het toch ook wel weer mooi dat we ze toch mee mogen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NES gehad, echt veel op gespeeld
toen over op de pc, nooit snes oid gehad, wel veel op gespeeld bij vrienden maar dan mortal kombat, final fight, dat soort :)

trouwens,
Metroid / Castlevania erbij lijkt me ook erg leuk en ja, ofcourse mario kan eigenlijk niet ontbreken zoals ik al eerder al zei:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat ik niet zo'n flashcard ga kopen, omdat ik waarschijnlijk toch niet heel veel games wil hebben en voor de echt goeie games wel 45euro over heb. Dat komt dan duurder uit, maar dan heb ik wel orginele games, op een of andere manier koop ik toch meer dan alleen het spel dat erop staat als je begrijpt wat ik bedoel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

er was toch ook iemand die een "Flash Linker met 128 MB voor GBA" te koop had?
stuur dan ff een emailtje: arjen-1985@wassup.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR

MandaloR

MandaloR

Hehe.. doe zoals ik.. verkoop je oude GBA aan een of andere sukkel voor 100 euro, en koop een SP
LOL

Maar is er dan geen andere mogelijkheid? En misschien ga ik idd de GBA SP kopen, maar alleen als die flashroms goed werken. Is dat in dit geval ook zo?

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
hm, ik vond daar maar niets aan op de SNES, zelda was wel leuk... heb em alleen verkocht |:( ;( (zelda dus, mn snes ben ik aan vergroeid geloof ik :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou donderdag heb ik de dag gemaakt dat ik de sp (eindelijk) ga halen .

Ik heb hier nu al weken 4 spellen liggen dus nu wil ik ze spelen ook :)

Maar hoe is het nu met de voorraad in de winkels ...liggen er nog ergens zilvere gba sp-tjes ? of is het knudde ?

ik denk dat ik zelda er maar gelijk bijkoop,want dat lijkt me echt een topper .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Zelda moet je gewoon hebben als je een GBA hebt :)
Intertoys bij ons in de stad hebben ze hem niet meer. Levertijd onbekend ;)
Gaat volgens mij wel hard

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 12:50
Anoniem: 45287 schreef op 14 April 2003 @ 22:39:
Nou donderdag heb ik de dag gemaakt dat ik de sp (eindelijk) ga halen .

Ik heb hier nu al weken 4 spellen liggen dus nu wil ik ze spelen ook :)

Maar hoe is het nu met de voorraad in de winkels ...liggen er nog ergens zilvere gba sp-tjes ? of is het knudde ?

ik denk dat ik zelda er maar gelijk bijkoop,want dat lijkt me echt een topper .
Zwart en blauw zijn niet zo moeilijk te krijgen.
Maar zover ik weet zijn ze zo goed als door zilver heen.
Ik moet ook nog steeds nieuw exemplaar omdat hier stof achter het scherm zit, maar dat kan nog wel ff duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

M@NIC schreef op 14 April 2003 @ 22:53:
[...]

Zwart en blauw zijn niet zo moeilijk te krijgen.
Maar zover ik weet zijn ze zo goed als door zilver heen.
Ik moet ook nog steeds nieuw exemplaar omdat hier stof achter het scherm zit, maar dat kan nog wel ff duren.
M@nic, geheel off-topic (sorry, weet even geen betere manier), maar hoe bevalt die speedpad die je hebt? Is dat z'n geld waard?

Ontopic: waarom vindt iedereen de zilveren GBA 't mooist? Ik vind de zwarte met afstand 't meest ok.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Check voor de gein m'n profiel eens ;)

Oh en ik heb de silver genomen omdat m'n MP3 speler zilverkleurig is, en hijs gewoon het mooist.
Zwart is ook wel te doen maar heb m'n hele PC + onderdelen al in het zwart :P

[ Voor 71% gewijzigd door M@NIC op 14-04-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk dat het persoonlijke smaak is wat je het mooist vind. Ik wil bijv ook de zilveren hebben. Vind hem er duurder uitzien dan de anderen, stijlvoller. Maar zoals gezegt gaat het gewoon om wat je zelf het mooist vind. Jammer alleen dat hij niet verkrijgbaar is. Dat word misschien nog langer dan gedacht afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 04-06 14:32

scorpie

Supra Addict

Anoniem: 54936 schreef op 14 april 2003 @ 23:03:
Ik denk dat het persoonlijke smaak is wat je het mooist vind. Ik wil bijv ook de zilveren hebben. Vind hem er duurder uitzien dan de anderen, stijlvoller. Maar zoals gezegt gaat het gewoon om wat je zelf het mooist vind. Jammer alleen dat hij niet verkrijgbaar is. Dat word misschien nog langer dan gedacht afwachten.
huh? hoezo is hij niet in het zilver te krijgen? of zie ik nu iets over het hoofd? :)

offtopic:
M@nic, wat een wreeeed irritant icon heb je!!! :P hehehe

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zilver is :P ,.. ja mijn SP is "roestvrij" me Bosch-afwas ook, ijskast ook :9
fornuis ook btw. heb gewoon iets met rvs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scorperito schreef op 14 april 2003 @ 23:15:
[...]

huh? hoezo is hij niet in het zilver te krijgen? of zie ik nu iets over het hoofd? :)
Je ziet idd iets over het hooft ;) M@nic schreef een paar posts boven die van mij dat naar zijn weten de zilveren bij veel zaken is uitverkocht. Dat gaat dus waarschijnlijk even duren voordat hij weer leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Anoniem: 54936 schreef op 14 April 2003 @ 23:21:
[...]

Je ziet idd iets over het hooft ;) M@nic schreef een paar posts boven die van mij dat naar zijn weten de zilveren bij veel zaken is uitverkocht. Dat gaat dus waarschijnlijk even duren voordat hij weer leverbaar is.
En Nintendo had bijna ook geen zilverkleurige meer liggen.
Iig dat werd mij verteld na een telefoontje met de technische dienst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar toch heb ik donderdag bij bart smit zilvere gba sp + zelda besteld en vanochtend netjes bezorgt gekregen; onder rembours (maar geen 15 euro extra ofzo, gewoon 2 euro verzend kosten...)
mooi pakje met rekening en alles, gg bartsmit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

met rekening ? ....ik ben al onderweg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:46

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb mijn zilveren GBA SP vorige week dinsdag besteld bij Insidegamer.nl. Ze hopen hem deze week nog binnen te krijgen zodat ik hem misschien nog deze week heb. Zelda attp moet ook deze week binnenkomen. Zelda heb ik bij gcshop.nl besteld.

Standaard praat. Maarja als iedereen in Nederland moet wachten, dan wacht ik ook nog mooi ff.

Ik wil 'm. Ik wil 'm. Ik wil 'm. ;-)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het jammer dat ze de SP niet in het wit hadden. Want dan had ik 2 witte GBA-tjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Er bestaat wel een witte GBA SP. Bij de release in Japan was er een bundel met FF:Tactics en daar zat een (parel)witte GBA SP bij.
Ik vind een oranje GBA SP (die komt ook binnenkort in Japan) dan ook wel geestig, helemaal als je een Spice Cube hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 49158 schreef op 14 April 2003 @ 23:17:
zilver is :P ,.. ja mijn SP is "roestvrij" me Bosch-afwas ook, ijskast ook :9
fornuis ook btw. heb gewoon iets met rvs.
Jammer dat de zilveren SP eruit ziet als geschilderd plastic en niet als RVS :P

Vind de zwarte er juist het duurste en stijlvolste uitzien. Tis net een mini-laptop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op 15 April 2003 @ 09:49:
[...]

Jammer dat de zilveren SP eruit ziet als geschilderd plastic en niet als RVS :P

Vind de zwarte er juist het duurste en stijlvolste uitzien. Tis net een mini-laptop :)
Ik denk dat ik een sp ga halen. En dan met een chrome spuitbus overheen ga halen. Het kapje kun je er toch wel afhalen? bij de ander GBA wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je hebt ook zilveren laptops >:) ( apple powerboekje bv :9 )
anyhoet, zoveel smaken en maar 3 kleuren, geheid een kamp voor zilver, swart en blue ;)
Anoniem: 36960 schreef op 15 April 2003 @ 09:52:
[...]
Ik denk dat ik een sp ga halen. En dan met een chrome spuitbus overheen ga halen. Het kapje kun je er toch wel afhalen? bij de ander GBA wel.
aaahhhhh,.. dan krijg je geheid een "overgeschilderde" SP,... foei, foei!

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 15-04-2003 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Anoniem: 36960 schreef op 15 April 2003 @ 09:52:
[...]
Ik weet niet waar je woont en hoe mobiel je bent. Maar als je perse een silvere SP wilt ga dan naar een grote stad toe. Daar zullen ze er geheid nog een paar hebben liggen. Probeer anders via internet (FRS of BartSmit). Dat mag allemaal geen probleem zijn. Ik zie ze nl. nog geregeld liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deddiekoel schreef op 15 April 2003 @ 10:14:
[...]

Ik weet niet waar je woont en hoe mobiel je bent. Maar als je perse een silvere SP wilt ga dan naar een grote stad toe. Daar zullen ze er geheid nog een paar hebben liggen. Probeer anders via internet (FRS of BartSmit). Dat mag allemaal geen probleem zijn. Ik zie ze nl. nog geregeld liggen!
Zoals ik al eerder zei: Heb ik liever een witte. Misschien dat ik er 1 kan importeren. Maar als ik die toch niet kan krijgen dan haal ik wel een zilverkleurige. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

G33rt schreef op 14 april 2003 @ 21:37:
[...]

hm, ik vond daar maar niets aan op de SNES, zelda was wel leuk... heb em alleen verkocht |:( ;( (zelda dus, mn snes ben ik aan vergroeid geloof ik :P)
Ieders zijn eigen smaak zal ik maar zeggen ;). Zelda: lttp was idd een leuk spel; mijn moeder vindt het nog steeds leuk.

Ik vind dat er de laatste tijd veels te veel ports zijn geweest, maar daar komt dus wel verandering in. Golden sun 2 ga ik waarschijnlijk zowiezo kopen. In de vs is het spel uit sinds, hopelijk is het ook snel uit in Europa; Een aantal jaren geleden was dat wel anders; eerst japan, zes maanden later de vs en nog twee maanden later europa.

Lufia 4 zal ik eerst gaan huren, dan zal ik kijken of het me net zo beviel als deel 2 op de snes (het beste deel tot nu toe, imho).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479 schreef op 15 April 2003 @ 10:50:
[...]

Ieders zijn eigen smaak zal ik maar zeggen ;). Zelda: lttp was idd een leuk spel; mijn moeder vindt het nog steeds leuk.

Ik vind dat er de laatste tijd veels te veel ports zijn geweest, maar daar komt dus wel verandering in. Golden sun 2 ga ik waarschijnlijk zowiezo kopen. In de vs is het spel uit sinds, hopelijk is het ook snel uit in Europa; Een aantal jaren geleden was dat wel anders; eerst japan, zes maanden later de vs en nog twee maanden later europa.

Lufia 4 zal ik eerst gaan huren, dan zal ik kijken of het me net zo beviel als deel 2 op de snes (het beste deel tot nu toe, imho).
?? Kun je GBA spellen ook huren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4775

Anoniem: 36960 schreef op 15 April 2003 @ 10:54:
[...]

?? Kun je GBA spellen ook huren? :?
jawel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG :X Dan race ik zometeen nog even naar de videotheek. Dat wist ik helemaal niet. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 36960 schreef op 15 April 2003 @ 12:58:
[...]

OMG :X Dan race ik zometeen nog even naar de videotheek. Dat wist ik helemaal niet. _/-\o_
Hangt nogal af van de videotheek denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem dan toch maar alvast besteld :) Bij bartsmit maar, dimensionplus had hem al niet meer. Ik wou toch een zilverkleurige hebben. Met natuurlijk zelda erbij. Ze waren al bijna uitverkocht daar trouwens bij bartsmit, voor de zekerheid nog even naar klantenservice gebeld. Staat nu ook een mededeling op de site dat hij weleens op zou kunnen raken. Dus dan nu maar besteld :D Ik wou hem toch hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Mother 1+2 trailer (Mother 2 was Earthbound voor de snes)
http://media.planetgamecu...vies/mother/mother-cm.mpg

nou nog heel erg hopen dat de boel vertaald gaat worden!

edit: Misschien nog een handige tip voor mensen die een specefieke kleur SP zoeken: Ga in een grote stad naar de V&D! Ik zocht een zwarte omdat ik een zwarte cube heb, maar die was in Den Haag overal op. Behalve bij de V&D dus, die hadden zwart en zilver nog ruim in voorraad. Waarschijnlijk koopt daar niemand zulk soort spullen :)

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 51765 op 15-04-2003 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik ben trouwens de laatste tijd helemaal verslaafd aan Puyo Pop. Kennen jullie dat spel? Echt meesterlijke Tetris-clone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

spaceboy schreef op 15 April 2003 @ 17:16:
Ik ben trouwens de laatste tijd helemaal verslaafd aan Puyo Pop. Kennen jullie dat spel? Echt meesterlijke Tetris-clone!
Hmm.. eens kijken. wel wat voor mn vriendin dan denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Bosmonster schreef op 15 april 2003 @ 17:26:
[...]

Hmm.. eens kijken. wel wat voor mn vriendin dan denk ik ;)
Is ook erg geinig multiplay. Je speelt zeg maar twee "tetris-games" (maar dan iets anders) tegen elkaar, als je heel goed speelt krijgt de ander troep (stenen) in z'n veld. Wel mierzoet simpel verhaallijntje, maar dat boeit niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Game Boy Advance SP had als voordeel op de 'gewone' GBA dat de SP een grotere batterij in zich had. Zo kon je langer Advance Wars of Zelda spelen zonder dat je GBA er opeens mee stopte. Hij was zelfs oplaadbaar. De tijd dat je met de nieuwe batterij voor de SP kon spelen was ongeveer tien uur.

Nintendo heeft kennelijk besloten dat het niet lang genoeg is, want het bedrijf komt binnenkort met een batterij die het zeventien uur lang volhoudt. Vraag blijft waarom deze versie niet apart beschikbaar was toen de GBA: SP uitkwam, maar daar zullen we wel nooit achterkomen. Hoe dan ook, binnenkort kunnen de Japanners langer gamen zonder tussendoor op te laden dan ons. Wanneer deze grotere batterij bij ons in de winkel zal liggen is nog niet bekend. Meer over deze batterij is hier te vinden.

bron : www.gamer.nl

Leuk is dat ,maar wel een beetje erg vlot of niet ....zou deze ook meekomen in de tweede lichting sp,s of blijft de "oude" ! batterij standaard ?

edit : ong 15 euro gaat de batterij trouwens kosten zag ik net

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 45287 op 15-04-2003 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Pfff duurt wel lang hoor , dat wachten op die XG Flash!
Ik wil met mijn GBS SP spelen !!!

Zit nu alleen maar Super Mario Kart en mario advance te spelen !

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sommige games zijn t imo best waard ;)
zelda bijv :)

volgens mij blijf je ze dan ook langer spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 03-06 11:09
ffe vraagje over die flash2advance.
de 128mb versie (mbit toch?)
kunnen daar alle spellen in? ik zie dat bv. sonic advance 2 en goldensun 2 16megabyte is (128mbit als je het *8 doet). past dat er dan wel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

ja die past van prescies en daarom raad ook iedereen de 256mbit versie aan. dan past er wat meer op dan 1 spel 8)7

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR

MandaloR

MandaloR

Waar ter wereld kan ik nu nog een GBA SP kopen. Ik woon in UDEN (Noord-Brabant) en heb er snel 1 nodig. Het liefst zilver, zwart als 2e keus en die blauwe wil ik nie. Kan iemand mij helpen???

[ Voor 5% gewijzigd door MandaloR op 16-04-2003 10:52 ]

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MandaloR321 schreef op 16 April 2003 @ 10:47:
Waar ter wereld kan ik nu nog een GBA SP kopen. Ik woon in UDEN (Noord-Brabant) en heb er snel 1 nodig. Het liefst zilver, zwart als 2e keus en die blauwe wil ik nie. Kan iemand mij helpen???
Bij de Intertoys in Veghel (stukkie fietsen :P) hadden ze er volgens mij nog wel een hoop liggen?
En als je écht graag wilt, de Intertoys of Top1Toys in Sint Oedenrode. Die hebben volgens mij allebei nog zilveren liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23690

Vanaf morgen is bij amazon.com golden sun 2 te koop voor 30 dollar!
Dat is omgerekend 27.7113 EUR :) Erg goedkoop dus, FF een pre-order plaatsen :)
Kan je bij Amazon ook onder rembours betalen?

Edit:
hmmz...bij shipment in europa staat dat ze geen games shippen, klopt dat? iemand een alternatief?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 23690 op 16-04-2003 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR

MandaloR

MandaloR

in Veghel (stukkie fietsen :P)
Zie iets heet een stukje rijden met de auto :P, ik zit namelijk op de Leijgraaf in Veghel, ik doe daar ICT.

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Anoniem: 23690 schreef op 16 april 2003 @ 12:32:
Vanaf morgen is bij amazon.com golden sun 2 te koop voor 30 dollar!
Dat is omgerekend 27.7113 EUR :) Erg goedkoop dus, FF een pre-order plaatsen :)
Kan je bij Amazon ook onder rembours betalen?

Edit:
hmmz...bij shipment in europa staat dat ze geen games shippen, klopt dat? iemand een alternatief?
Je kunt DVDBoxoffice.com pakken. Daar is de prijs sowieso inc. verzending en andere optie is www.dvdcrave.com , deze zit in australie dus ik weet niet of ze GS2 hebben. Pokemon hebben ze al wel...

Voor beide toko's heb je wel een credit card nodig, maar dat heb je denk ik bij alle internet import mogelijkheden...

Edit: ==> http://store.yahoo.com/dvdcrave-au/gagsun2.html ze hebben hem dus wel bij dvdcrave verzeinding daar is zo goed als gratis!

[ Voor 10% gewijzigd door Deddiekoel op 16-04-2003 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 45287 schreef op 15 april 2003 @ 18:08:

edit : ong 15 euro gaat de batterij trouwens kosten zag ik net
15 euro? Die oplaadbare batterijen kosten een fortuin om te produceren.. kan me niet voorstellen dat die voor zo weinig over de toonbank gaan :/

Maar goed.. ze zullen zien.. als die beschikbaar komt zet ik m er zeker in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MandaloR

MandaloR

MandaloR

En als je écht graag wilt, de Intertoys of Top1Toys in Sint Oedenrode. Die hebben volgens mij allebei nog zilveren liggen...
THX voor de info, kheb er nog een zwarte kunnen krijgen, zilver was helaas op. Het is echt een cool ding, in tegenstelling tot wat ik eerst d8 en het licht is 1000x beter dan mijn afterburner(waar veel stof onder zit + ander kwaadaardige dingen). Gewoon weg COOL!!!!!

jB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ga ook zeker aan die betere batterij. Bij lik-sang staattie voor een kleine 19 euro. Ik weet nog niets van een euro release want anders bestel ik hem daar. Ik neem dan wel aan dattie compatible is met mijn huidige oplader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op 16 April 2003 @ 14:45:
[...]

15 euro? Die oplaadbare batterijen kosten een fortuin om te produceren.. kan me niet voorstellen dat die voor zo weinig over de toonbank gaan :/

Maar goed.. ze zullen zien.. als die beschikbaar komt zet ik m er zeker in ;)
Ja de bron van die 15 euro was de bartsmit nieuwssectie :) .

Dus of dat te vertrouwen is ? ...maar ik heb er gisteren wel even een zilveren sp bestelt dus die zou morgen moeten binnenkomen . (hoop ik ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MandaloR321 schreef op 16 April 2003 @ 16:11:
[...]
THX voor de info, kheb er nog een zwarte kunnen krijgen, zilver was helaas op. Het is echt een cool ding, in tegenstelling tot wat ik eerst d8 en het licht is 1000x beter dan mijn afterburner(waar veel stof onder zit + ander kwaadaardige dingen). Gewoon weg COOL!!!!!
Hadden ze d'r nog meer liggen? Zodra ik m'n salaris van volgende maand heb, ga ik d'r ook 1 halen denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83097

Ik heb nog steeds geen oplader dus zal ik het nog maar met gewone batterijen moeten doen.. Waar haal je die dingen een beetje goedkoop , want ik heb al meer aan batterijen verspilt dan die GB kost.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Woei hij is binnen (mijn xg flash) , ik ga hem na de wedstrijd ophalen !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Wat kost die afterburner nu eik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Anoniem: 4479 schreef op 13 April 2003 @ 19:35:
[...]
En nog wat box-art:
[afbeelding]
:D
Hoe koel :D

Lufia1 ( die in Europa niet uitgekomen is dacht ik) Fortress of Doom is denk ik wel ongeveer mijn lievelingsspel op de snes :D
Rise of the Sinistrals vond ik tegenvallen en van deel 3 had ik tot 5 minuten geleden nog nooit iets van gehoord :D
En er komt een deel 4!! :D

Ik hoop dat hij een bit lufia1 achtig wordt, dan ben ik ERG blij :D

Ik ga maar eens kijken of ik deel3 ergens kan krijgen btw...
Ook al is t een GBC spel :P

[ Voor 24% gewijzigd door Okyah op 16-04-2003 20:48 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83097 schreef op 16 April 2003 @ 17:44:
Ik heb nog steeds geen oplader dus zal ik het nog maar met gewone batterijen moeten doen.. Waar haal je die dingen een beetje goedkoop , want ik heb al meer aan batterijen verspilt dan die GB kost.. :)
doe nou is slim :) .

een oplader kost geen "reet" bij de hema ofzo in combinatie met oplaadbare batterijen voor de hema .

en zelfsa al ga je voor de duurde powergp ?? ofzoiets dan nog is dat goedkoper dan steeds nieuwe batterijen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287 schreef op 16 April 2003 @ 21:03:
[...]

een oplader kost geen "reet" bij de hema ofzo in combinatie met oplaadbare batterijen van de hema .

en zelfs al ga je voor de duurde powergp ?? ofzoiets dan nog is dat goedkoper dan steeds nieuwe batterijen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83097

Anoniem: 45287 schreef op 16 April 2003 @ 21:03:
[...]

een oplader kost geen "reet" bij de hema ofzo in combinatie met oplaadbare batterijen voor de hema .

en zelfsa al ga je voor de duurde powergp ?? ofzoiets dan nog is dat goedkoper dan steeds nieuwe batterijen kopen
ik ren al... :)

Nee, serieus... ik ga er binnenkort een aanschaffen (ook vanwege nieuwe digitale camera..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Nou net gespeeld met mijn XG flash 256 en ik moet zeggen , prima dingetje hoor !!!!

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.