[GBA] Game Boy Advance topic - Deel 2

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.068 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:27
henkyyyyyyy schreef op 17 April 2003 @ 01:37:
Nou net gespeeld met mijn XG flash 256 en ik moet zeggen , prima dingetje hoor !!!!
waar gehaald en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Als je goede oplaadbare batterijen wilt moet je de GP powerbank nemen. Als je de smart oplader neemt laad die je batterijen in 1 uur (!) op. Ik heb ze zelf ook en ben extreem tevreden (voeden nu mijn MP3-cd spelertje). In 'de winkel' kosten ze meestal iets van 80 euro. Maar bij www.mp3cdspeler.nl zijn ze een stuk goedkoper (iets rond de 60 meen ik).

Echt een aanrader!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
sharkzor schreef op 17 april 2003 @ 07:52:
[...]

waar gehaald en voor hoeveel?
GBAshop.nl voor 175 euro !

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
henkyyyyyyy schreef op 17 April 2003 @ 09:41:
[...]

GBAshop.nl voor 175 euro !
en waarom die en niet de 25 euro goedkopere flash2advance?? zit er verschil in behalve het docking station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:36
sharkzor schreef op 17 April 2003 @ 13:38:
[...]

en waarom die en niet de 25 euro goedkopere flash2advance?? zit er verschil in behalve het docking station?
xgflash: + sneller
+ makkelijker
+ betere compatibility
+ batterij laadt zichzelf op

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54936

Nou, hij is er dan! Netjes binnen 2 dagen zoals bartsmit in de mail vertelde. Hoe lang moet hij voor de eerste keer eigenlijk laden? in het boekje staat dat het 3 uur laden is, maar is dat ook voor de eerste keer zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb hem de eerste keer meteen leeggespeeld, zonder te laden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Deddiekoel schreef op 17 april 2003 @ 16:18:
Ik heb hem de eerste keer meteen leeggespeeld, zonder te laden!
Dat s ook het beste wat je kan doen. En daarna gewoon laden als je accu leeg is. Het wordt ook aangeraden om dat te doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan heb ik niet goed gelezen :) nouja, hij is nu al aan het opladen. Even tot 6 uur wachten tot ik kan spelen. hehe, dat gaan nog 1,5 lange uren worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287

Ik heb ook net een zilvere sp via Bart Smit binnen gekregen en die had ik dinsdagnacht pas bestelt .

als dat niet vlot is :) ...mooi dingetje btw en nu kan ik eindelijk die 4 spellen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Phusebox schreef op 17 April 2003 @ 14:00:
[...]

xgflash: + sneller [b] die paar seconden?
+ makkelijker [b] het werkt toch?
+ betere compatibility [b] wat werkt niet op die andere dan?
+ batterij laadt zichzelf op
[b] in hoeverre is dat nodig? knoop batterij gaat best lang mee en zijn voor niks overal te halen.

dus ja... als ik het zo bekijk is het die extra 25€ niet waard of die flash2advance moet wat problemen hebben met sommige spellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49158

Ik weet alleen dat de xg alles wat "in de toekomst" gebeurd ondersteunt, ook nieuw nog uit te komen 512mb en 1Gb kaarten. Het is maar waar je voorkeur naar uitgaat en wat je budget is. Ik ken zelf de flash2advance niet, na lang vergelijken heb ik gewoon voor de xg gekozen.

ik kom net dit tegen!

"First Wireless Game Boy PDA Cartridge That Connects Others Around The World.

Afbeeldingslocatie: http://www.x-trafun.com/images/GBA_SP.jpg

bron: http://www.x-trafun.com/home.htm

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 17-04-2003 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Het is beter om de accu niet helemaal leeg te spelen, maar voordat het leeg is op te gaan laden. De accu in de GBA is een Lithion Ion accu. Deze heeft een geheugen, dus het is beter om voordat het leeg is op te gaan laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 04-06 16:46

Bosmonster

*zucht*

Precies.. oude batterijen moest je eerst leegspelen, en dan voleldig opladen. Bij de lithium ion van de SP is dit niet het geval en dit staat dan ook nergens in de handleiding.

Beste is hem direct op te laden als het lampje rood springt en hem dus neit helemaal leeg te spelen (tot ie uitvalt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

sGoed om te weten. Is er al meer nieuws over de sterkere batterij? Of die het gewoon doet met de oude oplader en offie naar europa komt? Ik heb hem al wel gevonden bij lik-sang.com daar lijktie zonder oplader te staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 4479

Ik baal er wel van dat golden sun the lost age hier pas om juni/juli uitkomt :'(. Ik vind het verder ook vaag dat Europa twee maanden mag wachten op een spel dat verder niet veel verandert gaat worden :? Verder dacht ik dat dat soort "praktijken" alleen 'vroeger' voorkwamen: mochten wij na de vs nog een half jaar wachten op een spel :(

Ik speel het spel dus maar met de rom, zodat ik het spel alsnog kan spelen.. Ik heb er zolang op gewacht. Vind het spel tot nu toe wel cool, veel nieuwe psi (o.a. lash, tremor), alleen het invoeren van wachtwoorden is nogal brak (260 tekens en dan ook nog twee maal verkeerd invoeren :(!!).

edit:

Btw: ik heb hier de screens gemaakt van de introschermen (als het goed is ook nog in de juiste volgorde;)).. Indien je deze pas in het spel zelf wil zien, moet je hier niet op klikken. Indien dit niet gewenst is door de modjes, verwijder de link dan maar!

Introductieschermen van golden sun: the lost age

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 4479 op 17-04-2003 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
M@Nic is jouw FLash al binnen btw ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Flash dit Flash dat ...kan dat niet in een apart topic ? (gewoon een gedachte )

Ik heb me vanavond helemaal scheel gespeelt met de sp ...wat een kick ding .

Vooral Mario kart en kurunogwat werken verslavend en ik heb net bij een vriend links awakening gevonden .

Ook vond ik daar nog een 68 in 1 van de gameboy ,maar die deedt het niet op de sp ....weeet iemand waarom ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Anoniem: 45287 schreef op 17 april 2003 @ 22:46:
goed idee ja. als de mods het goedkeuren ga ik er 1 starten. beetje ervaringen enzo verzamelen en discussieren welke nou het beste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-05 12:50
henkyyyyyyy schreef op 17 April 2003 @ 21:49:
M@Nic is jouw FLash al binnen btw ???
Nee hij is nog niet binnen, en heb ook nog steeds geen nieuwe GBA :/
sharkzor schreef op 17 April 2003 @ 23:25:
[...]

goed idee ja. als de mods het goedkeuren ga ik er 1 starten. beetje ervaringen enzo verzamelen en discussieren welke nou het beste is.
Het hele "flashkaarten gebeuren" zit al op het randje.
Laten we maar geen apart topic hiervoor maken, dat gaat iets te ver.
Discussies over GBA en GBA spellen kan hier gewoon wel tussen door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:26

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Anoniem: 45287 schreef op 17 April 2003 @ 22:46:

Ik heb me vanavond helemaal scheel gespeelt met de sp ...wat een kick ding .

Vooral Mario kart en kurunogwat werken verslavend en ik heb net bij een vriend links awakening gevonden .

Ook vond ik daar nog een 68 in 1 van de gameboy ,maar die deedt het niet op de sp ....weeet iemand waarom ?
Waarschijnlijk werkt ie niet omdat dat een flash kaart is.
Om de oude flashkaarten te kunnen gebruiken heb je een gb-bridge nodig (dacht ik en anders kan het niet).

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49158

ja hallo,.. maar tis toch erg interessant te weten dat er MEER kan met een gameboy dan alleen spellen spelen, al dan niet met een card/writer/xg/flash2advance-ding?

zie mijn vorige post,.. en tja mp3, cd-writers e.d ligt toch ook erg tegen dit soort "back-up-tools" aan?

erg logisch dat we met deze dingen "semi-illegale" spellen spelen, of te lang een spel uitproberen; just livin`on the edge :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Anoniem: 49158 schreef op 18 April 2003 @ 02:15:
ja hallo,.. maar tis toch erg interessant te weten dat er MEER kan met een gameboy dan alleen spellen spelen, al dan niet met een card/writer/xg/flash2advance-ding?

zie mijn vorige post,.. en tja mp3, cd-writers e.d ligt toch ook erg tegen dit soort "back-up-tools" aan?

erg logisch dat we met deze dingen "semi-illegale" spellen spelen, of te lang een spel uitproberen; just livin`on the edge :7
true true. en anders zou je topics over cd writers ook verboden moeten maken want dat is PRECIES hetzelfde. dus zolang flashers niet verboden worden vind ik het niet eens bij het randje laat staan op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

M@NIC schreef op 18 april 2003 @ 00:33:
[...]

Het hele "flashkaarten gebeuren" zit al op het randje.
Laten we maar geen apart topic hiervoor maken, dat gaat iets te ver.
Discussies over GBA en GBA spellen kan hier gewoon wel tussen door ;)
Mwah.. dit leek mij ook een leuk GBA topic.. maar het gaat alleen maar over illegale praktijken met flash-cards e.d. Het schrikt de gewone GBA gebruiker (zoals ik) nogal af en posts die werkelijk over GBA of games gaan raken nogal in de verdrukking..

edit: laat mn opmerking over die onzinnige vergelijking maar zitten.. krijgen we toch alleen maar weer een kinderachtige flame-war...

Als mensen het daadwerkelijk dan eens hadden over WAT voor geinige dingen ze deden met die Flash-gevallen.. dan was het nog enigszins interessant. MAar het gaat alleen maar over Jantje heeft merk X gekocht met die en die grootte.. Ow ik heb gister die en die daar besteld van merk Y met die en die grootte. Die is wel beter. Kees heb dezelfde maar iets kleiner.. Zo gaat het hele topic constant door..

Boeiuh hoor :/

[ Voor 73% gewijzigd door Bosmonster op 18-04-2003 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036

Bosmonster schreef op 18 april 2003 @ 09:26:
[...]

Mwah.. dit leek mij ook een leuk GBA topic.. maar het gaat alleen maar over illegale praktijken met flash-cards e.d. Het schrikt de gewone GBA gebruiker (zoals ik) nogal af en posts die werkelijk over GBA of games gaan raken nogal in de verdrukking..

edit: laat mn opmerking over die onzinnige vergelijking maar zitten.. krijgen we toch alleen maar weer een kinderachtige flame-war...

Als mensen het daadwerkelijk dan eens hadden over WAT voor geinige dingen ze deden met die Flash-gevallen.. dan was het nog enigszins interessant. MAar het gaat alleen maar over Jantje heeft merk X gekocht met die en die grootte.. Ow ik heb gister die en die daar besteld van merk Y met die en die grootte. Die is wel beter. Kees heb dezelfde maar iets kleiner.. Zo gaat het hele topic constant door..

Boeiuh hoor :/
Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik er hetzelfde over denk. Een X-Box topic gaat toch ook niet alleen over wie welke modchip heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies ik w8 gewoon op ervaringen met games ,goede accesoires voor de gba/sp en waar je goedkoop een beschermtasje ,headphoneplug enz kan halen ,

En ook ik vind dat flashgedoe alleen maar irri omdat het zo overvloedig is (60/70 % van dit gbatopic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies. Golden Sun lost age heeft trouwens een 8.7 gekregen van Gamespot. Bij mij ligt hij duidelijk hoger. Dat weet ik zeker. :) Man ik kan niet wachten tot het spel in de winkels ligt. Trouwens er komt een een DBZ game op de gba en dat is het vervolg van Legacy of Goku. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 21:08
Wanneer komt Golden Sun: The Lost Age in Nederland uit? Golden Sun is eigenlijk het enige spel dat mij boeit (van de 3 die ik voor me GBA heb :P) en het vervolg wil ik ook zeker weten hebben :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaRc0 schreef op 18 April 2003 @ 10:29:
Wanneer komt Golden Sun: The Lost Age in Nederland uit? Golden Sun is eigenlijk het enige spel dat mij boeit (van de 3 die ik voor me GBA heb :P) en het vervolg wil ik ook zeker weten hebben :)
Lol ik heb er al een stuk of 10 misschien wel meer. :X Jammer dat zo'n catridge zo prijzig is. Tekken vind ik ook een goed spel en Fifa 2003 ook wel. Maar ik denk dat pokemon ga tegen vallen... heb ik zo'n vermoeden. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik ben m'n GBA ook nog een hele lang tijd kwijt geraakt :X Toen lag die ergens achterin een kast :+
Wat ik wil zeggen is dat ik er dus nooit echt veel mee heb gespeeld, maar dat kwam ook grotendeels doordat de games die ik had (Rayman en F-Zero) me niet zo heel lang konden boeien. Sinds ik Golden Sun heb speel ik een stuk meer.
En m'n vraag is nog steeds niet beantwoord! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij pas over 2 maanden ? .

En Apehaar heb jij al die games orgineel gekocht of tweedehands .

Ik heb pas sinds gisteren een sp en daarvoor 3 spellen tweedehands gekocht en 1 nieuw (chu chu rocket voor 10 euro :)

Super mario advance ,Kururunogwat en Mario kart vind ik alle 3 alvast topspellen en chu chu rocket leuk genoeg voor af en toe .

Vandaag btw overeen gekomen om sonic advance over te kopen voor 15 euro en de orginele tetris voor 8 euro incl .

Ik stop nu ff met kopen (misschien de nieuwe zelda nog )en ga gewoon proberen mijn segasystemen te ruilen tegen wat spellen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45287 schreef op 18 April 2003 @ 11:09:

Ik heb pas sinds gisteren een sp en daarvoor 3 spellen tweedehands gekocht en 1 nieuw (chu chu rocket voor 10 euro :)

Super mario advance ,Kururunogwat en Mario kart vind ik alle 3 alvast topspellen en chu chu rocket leuk genoeg voor af en toe .

Vandaag btw overeen gekomen om sonic advance over te kopen voor 15 euro en de orginele tetris voor 8 euro incl .

Ik stop nu ff met kopen (misschien de nieuwe zelda nog )en ga gewoon proberen mijn segasystemen te ruilen tegen wat spellen .
Orgineel natuurlijk. Goedkoopste game was 20 EUR, van streetfighter alpha. En de rest was allemaal 50 of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 10:36
Anoniem: 45287 schreef op 18 April 2003 @ 11:09:

welke sega systemen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Er zijn heel veel goeie games nu < 20 euro. Denk aan spellen als Castlevania, F-Zero, Kurukurikrirukirikuruki enzo.

Zijn wel allemaal wat ouder.. maar als je de spellen nog nooit gespeeld hebt en geen geld hebt om 50 euro aan spellen uit te geven zijn de betere tijden uitgebroken.

Tis wel altijd verleidelijk om de nieuwste games te kopen, maar het zegt niks over kwaliteit natuurlijk ;)

Ow.. en volgens E-Plaza is Golden Sun 2 gister uitgekomen ;) http://www.eplaza.nl/dotnetgames/ProductBuy.asp?item_id=5714

Als ej Golden Sun vol vind zijn er overigens best nog andere games die je leuk gaat vinden. Zelda is en blijft geweldig (als je die niet al op de SNE gespeeld hebt). En ik heb zelf laatst Phantasy Star Collection gekocht. 3 RPG's voor de prijs van 1 zeg maar :) Weliswaar wat ouder, maar blijven coole spellen.

[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 18-04-2003 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

F-Zero vind ik zelf een beetje tegenvallen. Het kan ook zijn omdat ik ze niet goed gespeeld heb. Want ik heb het spel maar 3x gespeeld ofzo. :D Ik heb nu in totaal 78 uur achter golden Sun gezeten en ik ben nu level 51 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 36960 schreef op 18 april 2003 @ 11:39:
F-Zero vind ik zelf een beetje tegenvallen. Het kan ook zijn omdat ik ze niet goed gespeeld heb. Want ik heb het spel maar 3x gespeeld ofzo. :D Ik heb nu in totaal 78 uur achter golden Sun gezeten en ik ben nu level 51 :Y)
Nou balen dat je je chars niet naar GS2 kunt importeren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Nog een ontopic vraag: :)
heeft iemand hier Megaman Zero? Er tevreden over?
Lijkt me wel leuk spel, ik vond Megaman X op de snes geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Bosmonster schreef op 18 April 2003 @ 11:35:
Er zijn heel veel goeie games nu < 20 euro. Denk aan spellen als Castlevania, F-Zero, Kurukurikrirukirikuruki enzo.
F-Zero heb ik al, maar wel beter dat Castlevania minder dan 20 euro kost. Eens kijken of ik 'm binnenkort kan vinden :)
Anoniem: 36960 schreef op 18 April 2003 @ 11:39:
Ik heb nu in totaal 78 uur achter golden Sun gezeten en ik ben nu level 51 :Y)
78 uur? Zo lang :D
Ik was bang dat ik 'm in de vakantie (als ik op vakantie ging dus) uit zou spelen en dat ik dan niks meer te doen had, maar 78 uur lijkt me wel genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Bosmonster schreef op 18 April 2003 @ 11:48:
[...]

Nou balen dat je je chars niet naar GS2 kunt importeren ;)
hoezo niet :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaRc0 schreef op 18 April 2003 @ 11:55:
[...]
F-Zero heb ik al, maar wel beter dat Castlevania minder dan 20 euro kost. Eens kijken of ik 'm binnenkort kan vinden :)

[...]

78 uur? Zo lang :D
Ik was bang dat ik 'm in de vakantie (als ik op vakantie ging dus) uit zou spelen en dat ik dan niks meer te doen had, maar 78 uur lijkt me wel genoeg :P
Ja die 78 uur haal ik omdat ik de hele tijd aan het level ben. Maar je kunt hem al in 25uur uitgespeeld hebben. Maar die chars zijn echt sterk. Garet heeft bijna 1000 HP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omdat het een compleet nieuw spel is. ;) En je gewoon opnieuw moet beginnen. Het verhaal gaat alleen door. Wel jammer maarja het is niet anders. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 36960 schreef op 18 April 2003 @ 12:03:
[...]

Ja die 78 uur haal ik omdat ik de hele tijd aan het level ben. Maar je kunt hem al in 25uur uitgespeeld hebben. Maar die chars zijn echt sterk. Garet heeft bijna 1000 HP :D
Ik heb 70% van de gespeelde tijd ook alleen nog maar geleveld, dus dat maakt niet uit :P
En zo'n uitspeler ben ik niet, dus binnen de 25 uur uitspelen zal er niet bij zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaRc0 schreef op 18 April 2003 @ 12:07:
[...]

Ik heb 70% van de gespeelde tijd ook alleen nog maar geleveld, dus dat maakt niet uit :P
En zo'n uitspeler ben ik niet, dus binnen de 25 uur uitspelen zal er niet bij zitten :)
En ik heb me ook vermaakt in die Goktentjes in de stad Tolbi. _/-\o_
Verder moet je gewoon rustig spelen, en het is ook niet erg om ergens terug te gaan want heel vaak ontdek je weer iets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 36960 schreef op 18 april 2003 @ 12:05:
[...]

Omdat het een compleet nieuw spel is. ;) En je gewoon opnieuw moet beginnen. Het verhaal gaat alleen door. Wel jammer maarja het is niet anders. :)
uhh nee hoor. je kan ze juist WEL overzetten. met een linkkabel of met een (ietswat) lange code. dus van GS1 naar GS2

dus lul niet zo slap ;) :P

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phusebox schreef op 18 April 2003 @ 11:16:
[...]

welke sega systemen ?
master system 2 en megadrive 2

ontopic : wat is er nou zo bijzonder aan Golden Sun ?

Ik bedoel zit het een beetje in de buurt van Final Fantasy ,want ik heb een stukje op de emu gespeelt ,maar dat boeide me nog niet echt eigenlijk terwijl ff7 mij wel gelijk boeide toendertijd .

En nog een vraag zijn die headphoneconverters al te koop in de normale shops ,want dan race ik er even heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 18 April 2003 @ 12:11:
[...]

uhh nee hoor. je kan ze juist WEL overzetten. met een linkkabel of met een (ietswat) lange code. dus van GS1 naar GS2

dus lul niet zo slap ;) :P
Dat meen je niet? Echt waar? wowie!! beter dan. Ik dacht dat het juist niet kon maar dan heb ik me vergist. :) Goed dat ik het weet. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Lijkt me leuk.. een spel spelen als je begint op lvl 50 ofzo ;)

Begin toch wel overnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Wie heeft het ook , als je zit te spelen met je GBA SP , dat je het scherm voelt bewegen (speling zeg maar).
Bij mij zit namelijk het Scherm niet echt super muur vast!!!

Dus als je bijv. Steetfighter ofzo speelt , waar je de knopjes snel moet indrukken , je voelt dat het scherm een beetje meebeweegt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henkyyyyyyy schreef op 18 April 2003 @ 12:33:
Wie heeft het ook , als je zit te spelen met je GBA SP , dat je het scherm voelt bewegen (speling zeg maar).
Bij mij zit namelijk het Scherm niet echt super muur vast!!!

Dus als je bijv. Steetfighter ofzo speelt , waar je de knopjes snel moet indrukken , je voelt dat het scherm een beetje meebeweegt!
Have you been drinking again henky? :)
nee, nog nooit gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Anoniem: 45287 schreef op 18 April 2003 @ 12:12:

En nog een vraag zijn die headphoneconverters al te koop in de normale shops ,want dan race ik er even heen
Dixons heeft ze van Big-Ben, dan krijg je er meteen een koptelefoon bij. Maar ook een apart verloopkabeltje. Werkt prima en kost iets van 8 a 9 eruo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Anoniem: 51765 schreef op 18 April 2003 @ 12:40:
[...]

Have you been drinking again henky? :)
nee, nog nooit gehad
:D , nee maar ik meen het , ik voel het heel licht dat het scherm beweegt!

Het is een beetje mierenneuken denk ik , maar als je het weet blijf je er op letten.
Ik hoop dat ik het vergeet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Nee absoluut geen last van.. het zit bij mij super stevig in elkaar!

Waar ik wel 'last' van heb is dat het zichtbare (lcd) gedeelte ietwat scheef in het scherm zit. Het is maar een graad ofzo, maar soms wel storend. Zit er nog steeds aan te denken om hem om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op 18 april 2003 @ 14:11:
Nee absoluut geen last van.. het zit bij mij super stevig in elkaar!

Waar ik wel 'last' van heb is dat het zichtbare (lcd) gedeelte ietwat scheef in het scherm zit. Het is maar een graad ofzo, maar soms wel storend. Zit er nog steeds aan te denken om hem om te ruilen.
En dan ga je naar de winkel en dan zeg je: Mijn lcd zit 1 graad scheef mag ik een nieuwe? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Bosmonster schreef op 18 April 2003 @ 12:16:
Lijkt me leuk.. een spel spelen als je begint op lvl 50 ofzo ;)

Begin toch wel overnieuw.
nee de eerste helft van het spel speel je met andere charcters.. daarna ben je weer bezig met je ''oude'' charcters inclusief alle wapen, stat en geld!!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 18-04-2003 14:21 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 36960 schreef op 18 April 2003 @ 14:14:
[...]

En dan ga je naar de winkel en dan zeg je: Mijn lcd zit 1 graad scheef mag ik een nieuwe? :D
Yup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheEvilCuber schreef op 18 April 2003 @ 14:19:
[...]

nee de eerste helft van het spel speel je met andere charcters.. daarna ben je weer bezig met je ''oude'' charcters inclusief alle wapen, stat en geld!!!!
Wow das vet. Ik zit btw op het maximum met het geld. Iets van 9999999 Ofzo.
Lijkt me echt cool. Ik denk dat ik maar weer door ga levelen. :) (ik moet level 60 halen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Discussies over backup tools kan vanaf nu hier: Het GBA "backup tools" topic
En discussies rond backup tools in dit topic zullen worden verwijderd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Anoniem: 36960 schreef op 18 April 2003 @ 14:24:
[...]

Wow das vet. Ik zit btw op het maximum met het geld. Iets van 9999999 Ofzo.
Lijkt me echt cool. Ik denk dat ik maar weer door ga levelen. :) (ik moet level 60 halen)
Tot hoever gaat het levelen eigenlijk? Gewoon tot 100 of kan je dat pas halen in Golden Sun 2?
Dat vind ik altijd wel leuk, dat je nóg verder kan qua krachten in het vervolg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaRc0 schreef op 18 April 2003 @ 14:39:
[...]

Tot hoever gaat het levelen eigenlijk? Gewoon tot 100 of kan je dat pas halen in Golden Sun 2?
Dat vind ik altijd wel leuk, dat je nóg verder kan qua krachten in het vervolg :)
Volgens mij tot de 100 ofzo. Lijkt me echt cool. Shit nu ik er zo over zit te denken. Kan ik helemaal niet meer wachten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Hmm.. nu moet ik mn GS1 ook maar weer eens oppakken.. mijn chars waren pas ergens in de 40 :P

Ow en M@NIC: thanks! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 18-04-2003 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83097

* Anoniem: 83097 haalt stof van oude GBA af...

Zo, nu ik dat weet ga ik toch even m'n stats omhoog halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Had ik mijn bestelling nou ook maar eens binnen, lekker in het zonnetje gamen :9 8)
Nou ja, ik weet iig waar ik mee begin: Golden sun :)

Vraag me alleen af wat er zo bijzonder aan Castlevania is :?
Heb 'm ff gespeelt op een emulator, maar vind het nogal een duf platform spel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83097 schreef op 18 April 2003 @ 16:11:
* Anoniem: 83097 haalt stof van oude GBA af...

Zo, nu ik dat weet ga ik toch even m'n stats omhoog halen...
Zullen we een keer battlen? >:) Hehe ik ga een keer de skills van mijn chars posten denk ik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb de eerste eindbaas van zelda verslagen! :P Jammer alleen van het spel is dat je er meteen vrij lang achter moet gaan zitten bij zelda om verder te komen, ik ga dus binnen kort een spel kopen dat je even tussendoor kan gaan spelen, waarschijnlijk f-zero die is ook nog goedkoop, of maak ik daar een grote bluder mee? Ben wel racefanaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
M@NIC schreef op 18 April 2003 @ 16:15:
Vraag me alleen af wat er zo bijzonder aan Castlevania is :?
Heb 'm ff gespeelt op een emulator, maar vind het nogal een duf platform spel :P
Wie zegt dat het bijzonder is? :P
Ik zei alleen dat ik 'm wel wou hebben, omdat ie minder dan 20 euro kost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe je bij mariokart het geheugen kan wissen ....het moet in het boekje staan geloof ik ,maar ik kan het niet vinden en moet zo weg dus als iemand het weet dan graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

alle knoppen teglijk indrukken bij het opstarten dan kon je het d8 ik wissen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Castlevania is een prima platformgame als je daar van houdt natuurlijk ;) En voor het geld hoef je het dan niet te laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Bij Advance Wars moest je Select+rechts+L indrukken... misschien dat dat ook kan bij Mario Kart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar niemand heeft dus Megaman Zero hier? Dan koop ik 'm wel gewoon een keer, ik zal mn mening hier neergooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt voor de hulp bij mariokart ,maar het was : l1 + l2 + b + start bij opstarten .

Kan je trouwens nog een rood schild ontwijken als hij 1maal op je gericht staat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036

warmonger: Ehm, heel moeilijk. Geloof dat je ze kan ontwijken door te zorgen dat er iets tussen jouw en dat schild komt (op een korte afstand), dus zoveel mogelijk heel strak om objecten heen racen (die buizen bijv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Anoniem: 51765 schreef op 18 April 2003 @ 20:25:
Maar niemand heeft dus Megaman Zero hier? Dan koop ik 'm wel gewoon een keer, ik zal mn mening hier neergooien :)
ik heb de rom gespeeld. mist wel een beetje de gameplay van x4, x5...
besturing is nogal kut gedaan, wat trouwens wel te veranderen is geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036 schreef op 18 april 2003 @ 22:19:
warmonger: Ehm, heel moeilijk. Geloof dat je ze kan ontwijken door te zorgen dat er iets tussen jouw en dat schild komt (op een korte afstand), dus zoveel mogelijk heel strak om objecten heen racen (die buizen bijv)
tnx ik zal het is proberen ...ben nu helemaal verslaafd aan de time trial :)

Steeds een ander character nemen en dan allemaal op 1 circuit een tijd neer laten zeten ...ik lijk wel gek ,maar het is net of je tegen een ander raced :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 03-06 18:20
misschien is het leuk om iedereen een foto te laten nemen van zijn collectie plus gba?
lamsch = megaman is leuk en kost bij de bartsmt 25 euro :P alleen soms is hij een beejte moeilijk

[ Voor 37% gewijzigd door k5052 op 18-04-2003 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26621

Warmonger, je kan ook gewoon een bijv: een banaan achter je houden. Je moet gewoon de L knop inhouden en dan een beetje remmen zodat de rode schildpad tegen het banaantje komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yep dat werkt zie ik net ...alleen dan kan je zelf niks meer schieten :)

Ook een schildtrio wat om je heen draait verdedigt goed btw.

Heeft hier iemand ook kururunogwat ? ....want ik krijg daar de records totaal niet kapot ...waar ik 6 sec over doet staat het record op 3 ofzo ....echt irri!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26621

Anoniem: 45287 schreef op 19 April 2003 @ 10:30:
yep dat werkt zie ik net ...alleen dan kan je zelf niks meer schieten :)

Ook een schildtrio wat om je heen draait verdedigt goed btw.

Heeft hier iemand ook kururunogwat ? ....want ik krijg daar de records totaal niet kapot ...waar ik 6 sec over doet staat het record op 3 ofzo ....echt irri!
Je kan de records van Kuru Kuru Kururin verbreken dmv de A of B of A en B knop in te houden. Je gaat dan veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik heb ze allemaal verbroken op een paar na in de challenge ofzoiets (heb het al een paar maanden niet meer gespeelt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ow kijk dat scheel alvast :)

edit : ben ik weer met alweer een vraag :)

Ik heb net Tetris binnengekregen (pure nostalgie :) ) ,maar nu bewaart hij de high-score niet .

is dat gewoon iets uit die tijd of zit er een batterij in ofzo ? ...zie ook niet ff een schroefje dat ik kan losdraaien dus daarom vraag ik het maar eerst :)

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 45287 op 19-04-2003 14:05 . Reden: vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
vogens mij zit er een batt. in die je kunt vervangen maar ik weet niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 17:35

spaceboy

Op grote hoogte

Anoniem: 45287 schreef op 19 April 2003 @ 13:18:
ow kijk dat scheel alvast :)

edit : ben ik weer met alweer een vraag :)

Ik heb net Tetris binnengekregen (pure nostalgie :) ) ,maar nu bewaart hij de high-score niet .

is dat gewoon iets uit die tijd of zit er een batterij in ofzo ? ...zie ook niet ff een schroefje dat ik kan losdraaien dus daarom vraag ik het maar eerst :)
Toevallig. Ik heb 'm vorige week ook tweedehands op de kop getikt (zelfs inclusief boekje, yeah collector's item!!!), maar ik kwam erachter (staat ook in boekje) dat er helemaal geen optie is om highscores te bewaren. Balen!! Vandaar dat ik 'm weer te koop heb (maar aangezien dit een GBA-topic is, is 't teveel off-topic eigenlijk)... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb hem ook met boekje en doosje ,maar ik verkoop hem niet dan onthoud ik de score zelf maar :)....wel stom dat je het toch kan invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

LOL :)

RETRO-BURNER

GBA SP light removal kit. Ideal for retro-gamers. £49.99.
Afbeeldingslocatie: http://www.ukresistance.co.uk/pics2/retroburner.gif

http://www.ukresistance.co.uk/

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Al kan je ook gewoon het licht-knopje in drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

of een draadje los knippen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
heben sommige van jullie bij kurukurukurururin al de challenge level.8 opdr. 5 te voltooien want die lukt me niet , en dat is de enige challenge die ik moet afleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nee ik ben pas bij level 3 en begin me al grote zorgen te maken :)

Best wel stil dit topic btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
van de challenge?/
want die zijn echt makkelijk , je moet gewoon een paar uitkeizen maakt niet veel uit welk nibeau maar gewoon proberen zo heb ik dat ook gedaan , ik heb een stuk op 20 sterren bij de chellenges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
Anoniem: 45287 schreef op 19 April 2003 @ 17:50:
ik heb hem ook met boekje en doosje ,maar ik verkoop hem niet dan onthoud ik de score zelf maar :)....wel stom dat je het toch kan invullen
ik zou toch zweren dat het kon. of was dat alleen met de dx versie? ffe de rom opduikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan wel je naam invoeren enz ,maar hij onthoud het niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 05-06 20:47
Wanneer komen er weer echte topgames voor de GBA uit... en wat zijn eik de topgames buiten Mario Kart, Metroid, Zelda, GS en Advance wars ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 05-06 17:35

spaceboy

Op grote hoogte

KeRsTmAnNeKe schreef op 20 april 2003 @ 20:44:
Wanneer komen er weer echte topgames voor de GBA uit... en wat zijn eik de topgames buiten Mario Kart, Metroid, Zelda, GS en Advance wars ?
Castlevania is gaaf! (zowel Circle of the Moon als Harmony of Dissonance) Golden Sun 2 is uit. Mario (World, etc.) is altijd leuk. Speedball 2 is super geport. Lost Vikings is lollig. Pokemon Sapphire is leuk (zegt men). Genoeg te doen. :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgensmij zijn de tony hawk games ook heel goed, als ik tenminste naar de gemiddelde reviews kijk. Ook als je verder naar filmpjes kijkt dan ziet dat er ook heel goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Ik heb erg veel plezier gehad aan CastleVania: Circle of the Moon. Ik geloof dat Harmony of Dissonance ook heel goed is, maar die heb ik nog steeds niet gekocht. Verder natuurlijk de Mario Advance games, zover je die nog niet genoeg uitgespeeld hebt. CastleVania CotM is bij mijn lokale Intertoys voor 20 Euro te verkrijgen. Misschien ook bij jou in de buurt :?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil mario advance 2 wel ,want ik heb nu deel 1 en die vind ik persoonlijk wat minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
golbezeromus , bij de e-plaza of bart smit is hij verkrijgbaar voor 15:p ,
f-zero bij de bart smit 20 euro,(FRS kurukurukururin 15, chuchurocket 10 , golden sun 30 )
verder was er bij de intertoys lort:ttt voor 15 euro te koop (was een weekje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
bij de originele tetris onthoudt hij de high scores tot je de game boy uitzet.. heel jammer. ik vond laatst nog een oud schrift met alle scores erin.. dat ik ooit de 600.000 heb gehaald zeg.. ik kom nu niet verder dan 400.000! level 25 gaat zo ontzettend hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ellendige dubbels :(

[ Voor 96% gewijzigd door GZ op 21-04-2003 20:34 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

kenny89 schreef op 21 april 2003 @ 10:19:
golbezeromus , bij de e-plaza of bart smit is hij verkrijgbaar voor 15:p ,
f-zero bij de bart smit 20 euro,(FRS kurukurukururin 15, chuchurocket 10 , golden sun 30 )
verder was er bij de intertoys lort:ttt voor 15 euro te koop (was een weekje)
Harmony of Dissonance 15 Euro bij E-Plaza of Bart Smit. Of CotM?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.