de eerste
Bedoel je nou HoD of CotMkenny89 schreef op 21 April 2003 @ 20:37:
de eerste
Nou ja, ik ga binnekort wel even kijken.
[ Voor 15% gewijzigd door GZ op 21-04-2003 22:10 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
rom terug gevonden, en hij maakt idd geen save file aan... de dx versie trouwens wel.sharkzor schreef op 20 april 2003 @ 18:47:
[...]
ik zou toch zweren dat het kon. of was dat alleen met de dx versie? ffe de rom opduikelen
is er bijdeweg een goede tetris in gba smaak? tetrisworlds vind ik echt prut.
ik wil er 1 die exact speelt als de ouwes.
Verwijderd
Pocket PC Films zal met een nieuwe tool voor de Gameboy Advance op de proppen komen, genaamd Pocket Pix.
Het apparaat is net als een game op het cardridge systeem van de GBA aan te sluiten, en zorgt ervoor dat je zo'n 75 minuten aan muziek of film met je GBA kan meenemen, of beter: afspelen. Pocket Pix, de naam het product, is kort na de E3 verkrijgbaar voor een prijs van zo'n 60 dollar. In het pakket wordt een 64 MB SD multimedia card, een 3.5 mm stereo headphone jack, een setje stereo headphones en een USB kabel om de stuff van je PC naar de Pocket Pix te verhuizen, geleverd.
Bron : www.gamer.nl of www.gamers.nl
Ben benieuwt of het wat is ...zeker als de multimediacards wat groter worden .
misschien zelfs inplaats van een flasher te gebruiken ?
Het apparaat is net als een game op het cardridge systeem van de GBA aan te sluiten, en zorgt ervoor dat je zo'n 75 minuten aan muziek of film met je GBA kan meenemen, of beter: afspelen. Pocket Pix, de naam het product, is kort na de E3 verkrijgbaar voor een prijs van zo'n 60 dollar. In het pakket wordt een 64 MB SD multimedia card, een 3.5 mm stereo headphone jack, een setje stereo headphones en een USB kabel om de stuff van je PC naar de Pocket Pix te verhuizen, geleverd.
Bron : www.gamer.nl of www.gamers.nl
Ben benieuwt of het wat is ...zeker als de multimediacards wat groter worden .
misschien zelfs inplaats van een flasher te gebruiken ?
Hm.. de vorige keer waren het nog SM kaartjes; en iets met een Japans bedrijf (wilde er anime op verkopen, ofzo).
(wat een ongelofelijk lompe Xbox-reclame daar trouwens.. een of ander schreeuwend figuur, lekker dwars door je muziek heen
)
(wat een ongelofelijk lompe Xbox-reclame daar trouwens.. een of ander schreeuwend figuur, lekker dwars door je muziek heen

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Ik ga morgen maar eens even in de stad van Utrecht koekeloeren. Kijken of er nog leuke games in de schappen liggen. meestal niet...
Waarmee kan je eigenlijk het beste het scherm van je GBA SP schoonmaken ?
Als je erop hijgt en dan met een doekje wrijft hou je strepen en vlekken
Iemand die een wondermiddeltje kent ?
water en een tissue werk bij mij het best altijdBilllie schreef op 22 April 2003 @ 13:31:
![]()
This space is occupied
psies.. keukenpapiertje en wat glassex
spuit wel de glassex op het papiertje en niet op het beeld.. anders heb je kans dat het erin loopt
Verwijderd
Ik heb een vraagje over het verschil tussen de GBA en de GBA SP.
Is dit verschil 45 pleurie waard (ik vindt dat namelijk een aardig verschil).
Kunnen jullie je mening hierover geven (ik snap dat het altijd subjectief blijft).
Kunnen jullie je mening hierover geven (ik snap dat het altijd subjectief blijft).
Mijn antwoord: ZEKER!Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 14:32:
Heb ze beiden gehad. De oude GBA speelde ik na een tijdje bijna niet meer op, omdat je je voor het licht in de meeste onmogelijke hoeken moet wringen met een nogal pijnlijke nek tot gevolg
De SP heeft een groter, helderder en backlit scherm die het extra geld meer dan waard is. En het retecoole nieuwe design natuurlijk
Ik vind het de SP het geld ook meeeeeer dan waard. De goede oplader (gamen terwijl hij laadt), de toch verwisselbare batterij (de vervangingen zijn verbazingwekkend goeiekoop), natuurlijk het design en het licht maken het voor mij een absolute topper.Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 14:32:
Ik ben vooral blij met het dichtklap model omdat ik me dan geen zorgen hoef te maken over krasjes op mijn beeldscherm
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Vochtige brillendoekjes van de trekpleister/kruidvat werken erg goed en zijn goeiekoop.Billlie schreef op 22 April 2003 @ 13:31:
![]()
Verwijderd
Over dat licht vind ik een beetje gelul. Want voor 5 euro kon je een lantaarntje kopen en dan had je ook genoeg licht. Dus ik heb in dat opzicht nooit problemen gehad. Verder ligt de oude GBA toch lekkerder in de hand. En voor de rest moet je zelf een beetje beslissen wat je wilt hebben.Bosmonster schreef op 22 April 2003 @ 14:56:
[...]
Mijn antwoord: ZEKER!
Heb ze beiden gehad. De oude GBA speelde ik na een tijdje bijna niet meer op, omdat je je voor het licht in de meeste onmogelijke hoeken moet wringen met een nogal pijnlijke nek tot gevolgFf lekker in bed spelen voor het slapen gaan is er dan bijvoorbeeld niet bij
De SP heeft een groter, helderder en backlit scherm die het extra geld meer dan waard is. En het retecoole nieuwe design natuurlijk
Die lampjes zijn kut, spiegelen imho veel te veel. Heb nu een oude GBA, maar zou om het licht idd wel een SP willen hebben. Wacht wel tot het najaar als de dagen weer korter worden en backlight weer van belang is
Verwijderd
Ik heb er nergens last van. Ik gebruik het lampje elke keer. Zonder lampje is nog K*tter.TAG_Speedy schreef op 22 april 2003 @ 16:19:
Die lampjes zijn kut, spiegelen imho veel te veel. Heb nu een oude GBA, maar zou om het licht idd wel een SP willen hebben. Wacht wel tot het najaar als de dagen weer korter worden en backlight weer van belang is
Verwijderd
Net Tony Hawk 3 opgehaalt, echt een heel cool spel, 4 is beter, maar die kost 49 euro, en deze koste maar 21 euro. Terwijl 4 eigenlijk wat meer van hetzelfde is, met wat meer trick, graphics en maps. Bij de freerecordshop was dat trouwens, kleine tip
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 16:58 ]
Tis wat je zegtVerwijderd schreef op 22 april 2003 @ 16:22:
[...]
Ik heb er nergens last van. Ik gebruik het lampje elke keer. Zonder lampje is nog K*tter.
Lampje is geinig om het probleem ietsje te verzachten, maar een oplossing is het imho echt niet
Verwijderd
er is wel een alternatief voor een worm licht, zag ik laatst te koop is een apparaatje dat je bovenop je display monteert en zijn stroom uit de accu/battarij van je gba haalt en hetzelfde effect heeft als een aftreburner koste iets van 15 euro , meen bij de dimensionplus
Speciale kabels nodig, of gewoon de 'oude' GBA linkkabel?
Thanks
[ Voor 8% gewijzigd door P.B. op 23-04-2003 00:53 ]
Verwijderd
Weet iemand of Nintendo nog plannen heeft om ports van Pilotwings, Mario Golf en Mario Tennis uit te brengen?
Weet iemand hier of er nog een speciale uitgave van de SP komt met een spel erbij?? Of gewoon een korting.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
http://www.nintendo.com/e32k3/
't is vooral cube nieuws wat er staat, maar ook wat Advance Wars 2 info
't is vooral cube nieuws wat er staat, maar ook wat Advance Wars 2 info
Verwijderd
Je kunt gewoon een standaard gba link kabel gebruiken , ik heb een gba en mijn broertje een gba SP en mijn kabeltje werkt prima.M@NIC schreef op 23 April 2003 @ 01:10:
Dat durf ik niet te zeggen, ik neem aan dat je een gewone kunt gebruiken.
Heb ik ook besteld
Verwijderd
Die laatste 2 zou ik ook wel terug willen zien op gbaniveauVerwijderd schreef op 23 April 2003 @ 10:59:
Weet iemand of Nintendo nog plannen heeft om ports van Pilotwings, Mario Golf en Mario Tennis uit te brengen?
ah Donkey kong komt er ook al aan en een mariokart 2 zou ik nog wel willen
Verwijderd
Mario paper bedoel je ? of is dat weer een andere ?
heeft er trouwens iemand nig intresse in mario advance 1`? incl boekje en doosje .
(Alleen als je een ander leuk gba spel hebt met boekje en doosje
)
heeft er trouwens iemand nig intresse in mario advance 1`? incl boekje en doosje .
(Alleen als je een ander leuk gba spel hebt met boekje en doosje
kom op, dat gerecycle word ik nou wel een beetje zat.Tarin schreef op 23 april 2003 @ 17:31:
Ik zou het erg gaaf vinden als ze Super Mario RPG uit zouden brengen voor de GBA.. die is best geinig
een nieuw deel zou dan misschien wel leuk zijn, maar die snes en nes poorts komen me een beetje de strot uit
Verwijderd
weet iemand waar ze super puzzle fighter verkopen(in nederland) ik was vroeger namelijk vet verslaafd aan deze game.
http://www.capcom.com/xpml/game.xpml?gameid=700019
Verwijderd
Ik heb hem bij mediamarkt Leeuwarden gezien. Daar haden ze genoeg vanVerwijderd schreef op 23 April 2003 @ 21:16:
weet iemand waar ze super puzzle fighter verkopen(in nederland) ik was vroeger namelijk vet verslaafd aan deze game.
Verwijderd
Ja lijkt me wel cool... Ik heb ready 2 rumble waar ik maar 3 keer mee heb gespeeld. (ik vind het niks aan.) Ik weet niet of ik het doosje nog heb. moet ik vanavond effe zoeken anders.Verwijderd schreef op 23 April 2003 @ 17:39:
Mario paper bedoel je ? of is dat weer een andere ?
(Alleen als je een ander leuk gba spel hebt met boekje en doosje)
Aaargh Golden Sun is verslavend 
Maar goed, iemand ooit van CT: Special Forces gehoord ?
Hartstikke leuk spel vind ik het, beetje platvorm achtig en terroristjes neerschieten, CS anyone ?

Hartstikke leuk spel vind ik het, beetje platvorm achtig en terroristjes neerschieten, CS anyone ?
Verwijderd
Nee ik ken het spel niet. Het ziet er wel leuk uit. Volgens mij is het ook leuk.M@NIC schreef op 24 April 2003 @ 12:52:
[afbeelding]
[afbeelding]
Effe kijken waar ik hem kan vinden.
Bij de Free Record Shop voor 12 euroVerwijderd schreef op 24 April 2003 @ 13:23:
[...]
Nee ik ken het spel niet. Het ziet er wel leuk uit. Volgens mij is het ook leuk.
Effe kijken waar ik hem kan vinden.
Verwijderd
12 EURO is niks.Notna schreef op 24 April 2003 @ 13:27:
[...]
Bij de Free Record Shop voor 12 euro(Tenminste dat d8 ik voor die prijs. Ze hebben hem wel iig)
Verwijderd
Ow dat is dat spel dat heel erg op Metal Slug lijkt, die leek me heel leuk jaM@NIC schreef op 24 April 2003 @ 12:52:
[afbeelding]
[afbeelding]
Metal Slug waren ook leuke spellen, zelfde teken- en speelstijl maar dan met mannetjes in van die rambo/commando pakjes
Verwijderd
Na 20 minuten zeg ik: Metal Slug was vloeiender, sneller en had meer actie. Je kunt in dit spel niet schuin omhoog schieten, springen en omlaag schieten, je moet ieder poppetje 4x neerschieten met (in het begin) een trage gun... Ik vind em tegenvallen [/rom-ervaring]Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 15:33:
[...]
Ow dat is dat spel dat heel erg op Metal Slug lijkt, die leek me heel leuk ja
Metal Slug waren ook leuke spellen, zelfde teken- en speelstijl maar dan met mannetjes in van die rambo/commando pakjes
Verwijderd
Jmmer maar helaas ik weet zeker dat ik er ook niks aan vind dus dat gaat niet doorVerwijderd schreef op 24 April 2003 @ 12:18:
[...]
Ja lijkt me wel cool... Ik heb ready 2 rumble waar ik maar 3 keer mee heb gespeeld. (ik vind het niks aan.) Ik weet niet of ik het doosje nog heb. moet ik vanavond effe zoeken anders.
edit : net weer 2 spellen binnen gekregen ....iss en sonic advance met boekjes en doosjes voor 30 euro en net weer advance wars gekocht voor 15 euro .
alleen ff een vraagje ...ik zoek een bescherm/opberg hoesje voor mijn sp ,want de krassen nemen toe
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 18:37 ]
Verwijderd
Ergeren nog meer mensen zich aan de alweer zinloze conversaties in golden sun 2? Af en toe wordt er weer aan je gevraagd om ja of nee te antwoorden terwijl er helemaal nix is om ja of nee op te antwoorden. 
Nahja zal wel aan mij liggen, voor de vind ik golden sun 2 echt wel weer geweldig.
Nahja zal wel aan mij liggen, voor de vind ik golden sun 2 echt wel weer geweldig.
Nou ik ben vandaag met deel 1 begonnen, en dat had ik ook een paar keer gehad. 
Doe altijd maar wat het vriendelijkst klinkt
[ Voor 6% gewijzigd door M@NIC op 24-04-2003 20:28 ]
Verwijderd
yeah net de nieuwe zelda gescoort voor 25 euro ...nu ga ik toch echt ff stoppen met kopen 
en wat is nou de verslaving aan golden sun ? ik heb het ven gespeelt op de emu maar het kon me niet boeien ...moet ik hem meer tijd geven ?
en wat is nou de verslaving aan golden sun ? ik heb het ven gespeelt op de emu maar het kon me niet boeien ...moet ik hem meer tijd geven ?
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 20:49 ]
Mja ik had iig wat meer tijd nodigVerwijderd schreef op 24 April 2003 @ 20:48:
yeah net de nieuwe zelda gescoort voor 25 euro ...nu ga ik toch echt ff stoppen met kopen
Trouwens ik zoek eigenlijks nog ff een goede selectie om op m'n flash kaart te zetten.
Heb nu de volgende games erop:
• Golden Sun
• Advance Wars
• Sonic Advance
• Metroid Fusion
Iets zegt me dat er wel beter games zijn dan Sonic, heeft iemand misschien nog een leuke ingeving ?
Verwijderd
Het maakt dus echt helemaal nix uit wat je kiest, moet je maar eens proberen.Nou ik ben vandaag met deel 1 begonnen, en dat had ik ook een paar keer gehad.
Ik probeer altijd puzzel spellen erop te zetten zoals: Lost Vikings, Puyo Puyo Sun, Made In Wario (Aanrader!!) of een platformer (een mario ofzo)
Persoonlijk lijken mij de volgende games nog leuk, misschien zit er nog wat voor jou tussen:M@NIC schreef op 24 April 2003 @ 21:20:
[...]
Iets zegt me dat er wel beter games zijn dan Sonic, heeft iemand misschien nog een leuke ingeving ?
• Zelda, a Link to the Past
• Doom (I & II)
• Ecks VS Sever
• Rayman 3
• Golden Sun: The Lost Age
Al denk ik niet dat je die laatste snel kan vinden
The devil is in the details.
Hoe vind je Lost Vikings? Ik heb 'm alleen op emu effe geprobeerd, maar geluid was zo beroerd dat ik 'm nog niet "in 't echt" heb geprobeerd. Made in Wario zegt me niets. Wa's da? Soort Wario Land?Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 21:45:
[...]
Het maakt dus echt helemaal nix uit wat je kiest, moet je maar eens proberen.
Ik probeer altijd puzzel spellen erop te zetten zoals: Lost Vikings, Puyo Puyo Sun, Made In Wario (Aanrader!!) of een platformer (een mario ofzo)
Trouwens een leuke puzzel-aanrader is ook Puyo Pop (of is dat dezelfde als Puyo Puyo Sun?). Daarnaast vind ik Speedball 2 een erg aangename afwisseling. Heerlijk spel! Helaas al uitgespeeld (in League mode).
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Mario advance 2 is echt goed (supermarioland) en ben je ook wel even mee bezig
voor de rest :
-kurururin nog wat (verslavend (puzlle) spel)
-mariokart is altijd leuk
Ik heb nu btw een week mijn sp en de volgende games verzamelt die ik toevallig ook nog allemaal leuk vind
:
-Tetris(gb)
-Sonic Advance
-Mario advance
-Mario Kart
-Kurukuru kururin
-Chu chu rocket
-International Superstar Soccer
en de volgende games zijn onderweg :
-Zelda
-Advance wars
-Mario advance 2
en bezig met golden sun ,maar die ruil ik dan weer tegen mario advance
Al aardig uit de hand aan het lopen dus ook al koste elk spel gemiddelt "maar" 15 euro
Maar de vraag is mis ik nu nog echte toppers behalve de nieuwste natuurlijk zoals super monkey ball junior en Virtua tennis ?
Ow en heeft iemand al 1 van die 2 games ,want ik hoor er niemand over ??
voor de rest :
-kurururin nog wat (verslavend (puzlle) spel)
-mariokart is altijd leuk
Ik heb nu btw een week mijn sp en de volgende games verzamelt die ik toevallig ook nog allemaal leuk vind
-Tetris(gb)
-Sonic Advance
-Mario advance
-Mario Kart
-Kurukuru kururin
-Chu chu rocket
-International Superstar Soccer
en de volgende games zijn onderweg :
-Zelda
-Advance wars
-Mario advance 2
en bezig met golden sun ,maar die ruil ik dan weer tegen mario advance
Al aardig uit de hand aan het lopen dus ook al koste elk spel gemiddelt "maar" 15 euro
Maar de vraag is mis ik nu nog echte toppers behalve de nieuwste natuurlijk zoals super monkey ball junior en Virtua tennis ?
Ow en heeft iemand al 1 van die 2 games ,want ik hoor er niemand over ??
[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 22:30 ]
Verwijderd
M@NIC schreef op 24 April 2003 @ 21:20:
[...]
• Golden Sun
• Advance Wars
• Sonic Advance
• Metroid Fusion
nu:
-Zelda LTTP (nog niet helemaal uit)
-Mario 4
-Sonic 2
-Bubble Bobble (vet verslavend, nog steeds na al die jaren...)
vlgns mij ga ik er wat meer ouw spul op zetten
Verwijderd
is dat mario advance 4 ???? die jij bedoelt ....die is toch nog niet uit en zowel is het dan weer een remake of een totaal nieuwe game ?
V-Rally 3. Heerlijke racegame voor een handheldracer.M@NIC schreef op 24 April 2003 @ 21:20:
[...]
Mja ik had iig wat meer tijd nodig
Trouwens ik zoek eigenlijks nog ff een goede selectie om op m'n flash kaart te zetten.
• Golden Sun
• Advance Wars
• Sonic Advance
• Metroid Fusion
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Allemaal leuk en aardig, er bestaan nu ongeveer 1000 GBA games, maar ik mis... 1 goede topdown shooter a la Raiden....
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Is Metroid Fusion het kopen waard?
vind t zo moeilijke keuze, platform KAN ook erg slecht zijn alhoewel deze wel goede cijfers krijgt? hoe zit dat? wat maakt deze game zo goed (of slecht)?
vind t zo moeilijke keuze, platform KAN ook erg slecht zijn alhoewel deze wel goede cijfers krijgt? hoe zit dat? wat maakt deze game zo goed (of slecht)?
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 23:55 ]
Verwijderd
ik mis trouwens ook Double Dragon op de gameboyathlonkmf schreef op 24 April 2003 @ 23:53:
Allemaal leuk en aardig, er bestaan nu ongeveer 1000 GBA games, maar ik mis... 1 goede topdown shooter a la Raiden....
ook super veel gespeeld op NES/SNES
Wat ik balen vind is dat die super mario versies zo anders zijn als vroeger.
Ik had de hoop dat het ongeveer hetzelfde zou zijn als met de (S)NES enzo.
Super Mario Advance 1 heeft compleet andere wezens enzo
Super Mario Advance 2 is nog ongeveer hetzelfde als vroeger alleen met Yoshi erbij.
Super Mario Advance 2 is nog ongeveer hetzelfde als vroeger alleen met Yoshi erbij.
daar hield ik altijd van die blaren van over in de speelhallenVerwijderd schreef op 24 April 2003 @ 23:59:
[...]
ik mis trouwens ook Double Dragon op de gameboy
ook super veel gespeeld op NES/SNES
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp
Verwijderd
Vind ik wel. 't speelt heel erg als Super Metroid, maar is beter op de gba aangepast. Het speelt wel redelijk lineair maar vond ik niet heel erg storend. Tis ook lekker moeilijk, vind ik ook altijd een pluspuntVerwijderd schreef op 24 April 2003 @ 23:55:
Is Metroid Fusion het kopen waard?
Verwijderd
ff een vraagje
dat kabeltje om zelf spelletjes op de GBA te zetten, kan je daar ook roms opzetten?
en direct ook meerdere?
want een paar spellen zijn niet te vinden en tja, keb nog geen kabeltje met cardridge
dat kabeltje om zelf spelletjes op de GBA te zetten, kan je daar ook roms opzetten?
en direct ook meerdere?
want een paar spellen zijn niet te vinden en tja, keb nog geen kabeltje met cardridge
Mag ik jouw verwijzen naar het volgende topic:Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 07:33:
ff een vraagje
en direct ook meerdere?
Het GBA "backup tools" topic
Nothing to see here
Verwijderd
De volgende games heb ik op het moment:
Tekken Advance
Advance Wars
GT Advance
VRally 3
Golden Sun
Fifa 2003
Medabots
Street Fighter Alpha
Ready 2 Rumble
Dark Arena
Fire Pro Wrestling
Sonic
Mariokart
(Volgens mij ben ik er een paar vergeten ik weet alleen niet welke.
)
Alleen er staan er best veel po mijn verlanglijstje.
Monkeyball, LOTR two towers, Zelda, Golden Sun Lost age.
Ik denk dat ik voor de laatste ga.
Tekken Advance
Advance Wars
GT Advance
VRally 3
Golden Sun
Fifa 2003
Medabots
Street Fighter Alpha
Ready 2 Rumble
Dark Arena
Fire Pro Wrestling
Sonic
Mariokart
(Volgens mij ben ik er een paar vergeten ik weet alleen niet welke.
Alleen er staan er best veel po mijn verlanglijstje.
Monkeyball, LOTR two towers, Zelda, Golden Sun Lost age.
Ik denk dat ik voor de laatste ga.
Voor zover ik weet zijn er alleen een aantal grotere wezens en knollen in Mario Advance 1 hoorM@NIC schreef op 25 April 2003 @ 00:03:
Wat ik balen vind is dat die super mario versies zo anders zijn als vroeger.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
wanneer zou super mario bros 3 van de NES op de gba komen zou super mario advance 3 moeten worden eigenlijk maar das hem ook niet.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Verwijderd
oke maar is het beetje leuk kwa special moves/wapens etcVerwijderd schreef op 25 april 2003 @ 03:47:
[...]
Vind ik wel. 't speelt heel erg als Super Metroid, maar is beter op de gba aangepast. Het speelt wel redelijk lineair maar vond ik niet heel erg storend. Tis ook lekker moeilijk, vind ik ook altijd een pluspunt
leuke levels, speciale dingen?
zou graag wat meer over metroid willen weten
Verwijderd
Metroid spellen werken best anders dan de meeste platformers. Je begint meestal redelijk 'kaal', zonder special moves en met 1 wapen, en je kan nog maar naar een paar plaatsen in het spel komen. Die plaatsen ga je dan verkennen, waardoor je bijv een upgrade voor je gun vindt. Daar kan je weer andere deuren mee openen waardoor je op meer plekken kan komen en daar weer upgrades kan vinden.Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 20:45:
[...]
oke maar is het beetje leuk kwa special moves/wapens etc
leuke levels, speciale dingen?
zou graag wat meer over metroid willen wetenopzich lijkt het me erg koel spel maar me broertje heeft bijvoorbeeld sonic en die had ik vrij snel alweer gezien
Het gaat dus flink om dat verkennen en dingen vinden, een beetje zoals in Zelda spellen. Als je alleen kijkt naar hoe het speelt vind ik het ook een heel goed spel. Je begint heel simpel, en met elke upgrade wordt het spel leuker om te spelen. Heel veel wapens/moves heb je niet, maar ze worden elke keer handiger door de upgrades die je vindt.
Ik blijf het hartelijk aanraden dus
Zelda ook trouwens, spelopbouw heeft er een hoop van weg, bij metroid is die alleen in een platform-spel gegoten, bij Zelda is het meer in een rpg/adventure-spel gedaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 22:36 ]
Verwijderd
Ik kreeg vanmiddag de krant van de media markt en daar stond zelda LTTP in voor 29 euro das wel een erg lekker prijsje
metroid fusion is super voor de GBA, egt een nieuwe ipv een snes port.
zelda is kut, precies hetzelfde als op de snes, alleen de 4-player optie is vet.
zit nog te wachten tot ze een nieuwe Chronotrigger of Secret of Mana voor GBA maken
en dan geen port maar nieuwe game plz!!!
zelda is kut, precies hetzelfde als op de snes, alleen de 4-player optie is vet.
zit nog te wachten tot ze een nieuwe Chronotrigger of Secret of Mana voor GBA maken
Verwijderd
mah ik heb vroeger nooit een SNES gehad en heb dus die zelda nooit echt gespeeld... speelde meestal beat m up bij vrienden, daar ga je niet met z'n 5en lekker zelda'en 
en aangezien ik zelda wel ken van de NES, vind ik deze wel leuk en hij's volgens mij behoorlijk lang... tenminste je geld waard ipv sonic met z'n 5 (?) levels...
en aangezien ik zelda wel ken van de NES, vind ik deze wel leuk en hij's volgens mij behoorlijk lang... tenminste je geld waard ipv sonic met z'n 5 (?) levels...
Verwijderd
Dan heb ik goed nieuws voor je:Helox-in-a-box schreef op 25 april 2003 @ 23:30:
metroid fusion is super voor de GBA, egt een nieuwe ipv een snes port.
zit nog te wachten tot ze een nieuwe Chronotrigger of Secret of Mana voor GBA makenen dan geen port maar nieuwe game plz!!!
http://www.nintendo.com/e32k3/swordofmana_feat.html
Ik geloof wel dat het een soort van port is, van final fantasy adventure, de eerste seiken densetsu (secret of mana is seiken densetsu 2). Maar dan flink groter gemaakt en graphics compleet opnieuw gedaan.
Verwijderd
Lost Vikings is voor mij een beetje jeugdsentiment. Ik vind het wel leuk (originele puzzels). Leuk voor als je in de trein zit.Hoe vind je Lost Vikings? Ik heb 'm alleen op emu effe geprobeerd, maar geluid was zo beroerd dat ik 'm nog niet "in 't echt" heb geprobeerd. Made in Wario zegt me niets. Wa's da? Soort Wario Land?
Trouwens een leuke puzzel-aanrader is ook Puyo Pop (of is dat dezelfde als Puyo Puyo Sun?). Daarnaast vind ik Speedball 2 een erg aangename afwisseling. Heerlijk spel! Helaas al uitgespeeld (in League mode).
Made in Wario is japans, nog niet zo heel erg lang uit. Je krijgt allemaal spellen van 3 seconden. In die 3 seconden moet je dus uit zien te vinden wat je moet doen, en het ook nog doen. Erg origineel en erg verslavend.
Puyo pop is inderdaad puyo puyo sun. Dit is alleen de naam die ze gebruikten op de n64, zit een beetje ingebakken in mn hoofd.
maar wel best cool spel... heb t zelf ook
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
w00t ik heb eindelijk een nieuwe GBA SP van de dixons gekregen.
En weer een nieuwe VIP code of hoe dat ding ook heet, mail voor intresse
En weer een nieuwe VIP code of hoe dat ding ook heet, mail voor intresse
Zie www.nintendovip.comVerwijderd schreef op 26 april 2003 @ 18:06:
Misschien een vreemde vraag maar wat is een vip code?
Verder vraag ik me af, komt er ook een Mario AllStars naar de GBA ??
Verwijderd
Nee maar er zijn natuurlijk ook al een hoop mario's gepoort ondertussen, dus ik denk dat ze het niet echt nodig vinden. Ik zou liever een mario compilatie op de cube zien, met alle spellen.Verder vraag ik me af, komt er ook een Mario AllStars naar de GBA ??
Verwijderd
Super Mario Advance 2 = Super Mario World voor SNES >>> Super Mario World voor SNES heeft Yoshi ook.M@NIC schreef op 25 April 2003 @ 00:03:
Ook goed, heb vroeger nooit een (S)NES gehadVerwijderd schreef op 27 April 2003 @ 11:23:
[...]
Super Mario Advance 2 = Super Mario World voor SNES >>> Super Mario World voor SNES heeft Yoshi ook.
Verwijderd
Mario Advance 2 is wel gelijk de leukste van de 3 imho ...mario advance vond ik niks aan en 3 te blij
Wow jij hebt wat gemist.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Nee, zijn de cartridges niet groot genoeg voor, of hij wordt 2x zo duur.Billlie schreef op 26 April 2003 @ 19:04:
[...]
Zie www.nintendovip.com
Verder vraag ik me af, komt er ook een Mario AllStars naar de GBA ??![]()
![]()
![]()
Misschien toch nog Rare spellen op een Nintendo console?
Volgens mijn geheime bronnen (link) werkt Rare toch nog aan een spel voor een Nintendo console!
Het gaat hier om Donkey Kong Country voor de GBA, launch op 6 juni. Doet de nodige vraagtekens rijzen eh? Misschien zit het toch niet zo lekker tussen Rare/MS? Of was dit al langer in ontwikkeling? Of is het misschien een oude pagina? Of een fout? Of toch... de waarheid?
Stay tuned for the next exiting episode of the Rareware Inc. soap!
/me Einde Berichtgeving *
Verwijderd
Op gamespot bij gamefinder vind je ook gewoon een donkey kong voor de gba en over de groote van de cartridge .
de nieuwe zelda staat op een 256 m en er komen nog grotere dus lijkt me niet zo,n probleem ,maar ik heb liever een nieuwe mario inplaats van die 1000 ports
de nieuwe zelda staat op een 256 m en er komen nog grotere dus lijkt me niet zo,n probleem ,maar ik heb liever een nieuwe mario inplaats van die 1000 ports
Schaam je,
en rare maakt nog gewoon voor de GBA was al langer bekend... Ze werken alleen niet voor de cube maar nu voor de Xflop.
Verwijderd
Grapje zeker? Ik wil niet vervelend doen maar Rare mag gewoon games maken voor de GBA (is ook al heel lang bekend). Zelfde geldt voor Microsoft die binnenkort ook hun nieuwe GBA game zullen uitbrengen.Verwijderd schreef op 27 April 2003 @ 21:53:
[...]
Nee, zijn de cartridges niet groot genoeg voor, of hij wordt 2x zo duur.
Volgens mijn geheime bronnen (link) werkt Rare toch nog aan een spel voor een Nintendo console!
Het gaat hier om Donkey Kong Country voor de GBA, launch op 6 juni. Doet de nodige vraagtekens rijzen eh? Misschien zit het toch niet zo lekker tussen Rare/MS? Of was dit al langer in ontwikkeling? Of is het misschien een oude pagina? Of een fout? Of toch... de waarheid?

Monster Truck Madness zal dus binnenkort ook de GBA verschijnen. Volgende keer ff wat meer in de situatie verdiepen voordat je zomaar wat gaat blaten
Volgens mij kan die cardridge geen probleem zijn.Verwijderd schreef op 27 april 2003 @ 21:53:
[...]
Nee, zijn de cartridges niet groot genoeg voor, of hij wordt 2x zo duur.
Snes:
Max cart size 48mbit (6MB) available
GBA:
Max cart size 256mbit (32MB)
Nothing to see here
Verwijderd
WOW!! Dat spel moet ik hebben. Die ziet er grafisch echt goed uit. Nu hopen of er leuke gamemodes inzitten en of de besturing lekker is.
Verwijderd
Volgens mij niet nee maar die worden wel heel duur dacht ik.its_me schreef op 27 April 2003 @ 23:01:
[...]
Volgens mij kan die cardridge geen probleem zijn.
Snes:
Max cart size 48mbit (6MB) available
GBA:
Max cart size 256mbit (32MB)
Golden Sun zit op een 128mbit kaart, meer dan twee keer zo groot als de SNES aankan. Zeker niet te duur dus ...Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 15:22:
[...]
Volgens mij niet nee maar die worden wel heel duur dacht ik.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat er een nieuwe chip in de originele SNES cardridge zit die nieuwe mogelijkheden bied. Zo beschikt Starwings over een extra chip om 3d te kunnen doen.
Nothing to see here
De welbekende FX chip. Dat is natuurlijk het voordeel van cartridges, dat je zulke trucjes kunt uithalen ipv. softwarematig.its_me schreef op 28 April 2003 @ 16:28:
[...]
Golden Sun zit op een 128mbit kaart, meer dan twee keer zo groot als de SNES aankan. Zeker niet te duur dus ...
Wat ik me wel kan voorstellen is dat er een nieuwe chip in de originele SNES cardridge zit die nieuwe mogelijkheden bied. Zo beschikt Starwings over een extra chip om 3d te kunnen doen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wow!! Ik heb net The Lost Age binnen!!!
Jij kan nog geen gebakken ei koken...
Ik denk vanwege het aparte topic voor de GBA backup tools.Verwijderd schreef op 29 April 2003 @ 17:14:
gefeliciflapstaart ,maar waarom is dit topic zo dood ?
Verwijderd
Die gaat anders ook niet echt hard...Solid-Snake schreef op 29 April 2003 @ 20:32:
[...]
Ik denk vanwege het aparte topic voor de GBA backup tools.
Dit topic is gesloten.