[GBA] Game Boy Advance topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.205 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en dan nog er is toch zat te vertellen over de gba ? ervaringen met games ,vragen over games/gadgets enz .

Of zou dat ding zo goed zijn dat iedereen blijft spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
:'( Ik heb Golden Sun uitgespeeld, de laatste SAVE die ik heb gemaakt is in het dorp voordat je de boot op gaat. Maar ik kan dat dorp niet uit ;( nu kan ik de onopgeloste puzzels niet meer oplossen en niet meer levellen ;( moet ik t hele spel nog eens spelen ;)

Iemand een ander idee om uit dat dorp te gaan?

Ander vraagje, hoe zit dat met Golden Sun 2? Kan ik mn Golden Sun 1 karakters meenemen???

* itsme deed er 27:00 uur over om Golden Sun uit te spelen :Y)

Hoelang jullie???
Of zou dat ding zo goed zijn dat iedereen blijft spelen?
Ik denk t wel ;)

[ Voor 12% gewijzigd door itsme op 30-04-2003 14:43 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

The lost age is echt kicke man :D ik heb hem via dvdboxoffice besteld.. echt kicke spel man :D
ik haal meestal altijd import spellen zo had ik met de kerst ofzo al Zelda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja het maakt mij nooit zoveel uit wanneer ik ze heb als ik ze maar heb :)
de prijzen zijn alleen wel wat lekkerder daar .

Maar heeft er nu echt niemand monkey ball jr gespeelt ? ,want dat lijkt me echt een leuke game voor de gba en toch hoor je er niemand over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:22

TdV

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 01:36:
Maar heeft er nu echt niemand monkey ball jr gespeelt ? ,want dat lijkt me echt een leuke game voor de gba en toch hoor je er niemand over
Ik vind het een ongeloofelijk kutspel. Het probleem is dat de controls niet analoog zijn zoals op de cube waardoor je de controle over dat aapie te snel verliest. Daarbij krijg ik gruwelijk laast van mn klauwen door de besturing (snelle tikjes in een richting om die aap te besturen) als ik het speel (rsi he ;( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 May 2003 @ 01:36:
ja het maakt mij nooit zoveel uit wanneer ik ze heb als ik ze maar heb :)
de prijzen zijn alleen wel wat lekkerder daar .

Ik zit er ook al de hele tijd op te wachten. Alleen zie ik hem nog niet in de winkel. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:00

Tarin

Just plain weird.

Leejow(saait) schreef op 30 April 2003 @ 18:35:
The lost age is echt kicke man :D ik heb hem via dvdboxoffice besteld.. echt kicke spel man :D
ik haal meestal altijd import spellen zo had ik met de kerst ofzo al Zelda :)
Ik kreeg gister van m'n broertje te horen dat mijn import Zelda niet samenwerkte met Europese Zelda's (voor Four Swords dus).
Klopt dat, en waarom is dat dan weer :?

SMB jr. is best leuk, maar de levels lijken veel op/zijn vrijwel het zelfde als die van SMB 1 op de GC. Ook is de besturing erg lastig, zo zonder joystickje. Het komt4 mei (zondag :?) uit volgens de nintendo.nl: http://www.nintendo-europ...d4-48a8-92ea-b2d46887577d

[ Voor 28% gewijzigd door Tarin op 01-05-2003 08:54 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Tarin schreef op 01 May 2003 @ 08:51:
[...]

Ik kreeg gister van m'n broertje te horen dat mijn import Zelda niet samenwerkte met Europese Zelda's (voor Four Swords dus).
Klopt dat, en waarom is dat dan weer :?

SMB jr. is best leuk, maar de levels lijken veel op/zijn vrijwel het zelfde als die van SMB 1 op de GC. Ook is de besturing erg lastig, zo zonder joystickje. Het komt4 mei (zondag :?) uit volgens de nintendo.nl: http://www.nintendo-europ...d4-48a8-92ea-b2d46887577d
Volgens mij klopt dat ja, ik heb eerder al eens gelezen dat importgames niet te linken zijn met Europese games. Je kunt dus alleen linken met Import games.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:00

Tarin

Just plain weird.

Da's best jammer.. toch maar niet alles importeren dan (of m'n broertje ook laten importeren).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Tarin schreef op 01 mei 2003 @ 09:38:
Da's best jammer.. toch maar niet alles importeren dan (of m'n broertje ook laten importeren).
Hmm Das jammer idd. Maar ik ken toch niemand met Alttp hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SMB Jr. is best cool, alleen ongelooflijk simpel als je SMB1 op de 'cube hebt gespeeld. Levels zijn vrijwel hetzelfde (alhoewel de grootste/mooiste levels eruit gehaald zijn volgens mij :( ).
Minigames zijn ook weer leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm dat is jammer ,want ik hoopte dat het net zo top zou spelen als op de cube .

Maar ik heb net zelda binnen dus ik kom e wel overheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 13:26

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Weet iemand hier hoe t zit met Super Puzzle Fighter 2 Turbo...?

zou op zich al een paar weekjes uit moeten zijn, maar is nergens te krijgen... :'(

k weet nog in de goede oude psx tijd:... SPF2T tegen iedereen die maar wou spelen..... dit spel is echt goed!!! k moet t hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het eigenlijk schandalig dat er zo weinig GBA spellen in de winkel liggen. En als er wat ligt dan is het oud of het is niet leuk. En dan staan er meestal ook nog 20 van in een schap. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Warmonger je pakketje is aangekomen, had je plakband teveel ofzo ;).
Erg netje verpakt.

En even een algemeen vraagje maakt het uit of je een imitatie gba-cube link kabel gebruikt of maakt dat geen reet uit , wil er namelijk 1 halen voor zelda TWW :P

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 09:08:
Erg netje verpakt.

En even een algemeen vraagje maakt het uit of je een imitatie gba-cube link kabel gebruikt of maakt dat geen reet uit , wil er namelijk 1 halen voor zelda TWW :P
Ik heb er een bij de mediamarkt gehaald voor 6 euro, zeer niet-nintendo dus :)
Maar die werkt prima op mn sp, kheb er bij Zelda en Metroid er al gebruik van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de meningen eigenlijk over Zelda? Je hoeft er toch niet alleen maar mee multiplayen? Het lijkt me best een stoere game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 09:08:
Erg netje verpakt.

Lol het moet toch goed dichtzitten ? :) .

Ben blij dat hij er is ...ik wil btw ook zo,n imaitatie kopen waar gelijk een headphoneplug ,beschermtasje en doosjes bij zitten (stond bij Intertoys )dus als het niet uitmaakt dan koop ik dat pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 22:02
Hebben anderen hier ook dat bij de GBA SP er boven het beeld zo'n wit randje zit ? :?

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/Metroid/gbasp.JPG

(ware grootte)

En dan ook nog 2 vertikale zwarte/grijze balken ?? :( 8)7
Als niemand anders het heeft ga ik er mooi mee terug naar de winkel :o :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel nu Made in Wario (japanse versie),.. dit wordt echt een verslavend spel, ideaal voor bij een biertje!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2003 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ander vraagje, hoe zit dat met Golden Sun 2? Kan ik mn Golden Sun 1 karakters meenemen???
als het goed is moet dat kunnen, zoiets zagi k wel voorbij komen toen ik met GS2 begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Weet iemand dan een manier om je GS1 karakters mee te nemen naar GS2 want dan heb ik niet voor niets deel 1 gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Marrruuuk schreef op 03 mei 2003 @ 15:59:
Weet iemand dan een manier om je GS1 karakters mee te nemen naar GS2 want dan heb ik niet voor niets deel 1 gespeeld
Kijk een post boven je.........

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterfvz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-03 13:06

Masterfvz

AKA Freakazoid

__00__ schreef op 04 May 2003 @ 10:28:
[...]

Kijk een post boven je.........
daar staat toch niet HOE het moet :P

SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Billlie schreef op 02 mei 2003 @ 18:36:
Hebben anderen hier ook dat bij de GBA SP er boven het beeld zo'n wit randje zit ? :?
Nee, ik heb dat niet met mijn SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is kan je je GBA aan een andere GBA koppelen om ze over te zetten, of een gigantisch lang password overtikken dat je krijgt als je de eerste Golden Sun uitspeelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 13:17:
Als het goed is kan je je GBA aan een andere GBA koppelen om ze over te zetten, of een gigantisch lang password overtikken dat je krijgt als je de eerste Golden Sun uitspeelt
Even een vraagje, heb je dit al geprobeert?? Want ik wel makkelijk als dat kan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen Golden Sun én geen Golden Sun 2, maar dit las ik erover in reviews :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Hee, ik zie net dat de nieuwe CastleVania uit is. Minuet of Dawn. Hier zal hij verschijnen onder de naam Aria of Sorrow. Wel de Japanse ROM btw.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 13:17:
Hier een stukje uit een FAQ over het wachtwoord etc:
(werkt in elk geval om een code uit Golden Sun 1 te krijgen):
If you don't know how to get the data (link or password) here's
how:
1. Go into Golden Sun 1.
2. At the main menu, hold Left, R, and press B. You should still
be holding R and Left. The menu disappears for a sec, then when
it comes back, the 'Send' option will be there. Select it.
3. Now choose clear data to send data from.
4. Choose either Password or Cable. If you're doing the latter, it
will connect and transfer the data. If you're using Password:
5. Choose either Gold, Silver, or Bronze password.
Gold has everything: Level, Djinn, Char. Stats, Items, and Coins.
Silver has a bit less: Level, Djinn, and Char. Stats.
Bronze only has Level and Djinn.
Be forewarned, the Gold Password is 260 characters long...
6. Write down the password and enter it into Golden Sun 2.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update: Ben inmiddels bij level 52 en de tijd staat op 73.24
Hoeveel uur is dat eigenlijk? Toch niet 73 uur he? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 10:08:
Update: Ben inmiddels bij level 52 en de tijd staat op 73.24
Hoeveel uur is dat eigenlijk? Toch niet 73 uur he? :X
Wel dus ;)

* itsme ging er toch wat sneller doorheen ;)
Maar ik was dan wel geen level 52 (wwet t level niet eens ;) )

Ik ben nu opnieuw begonnen, dit keer ga ik er voor om alle puzzels op te lossen :D

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op 05 May 2003 @ 13:42:
[...]

Wel dus ;)

/me ging er toch wat sneller doorheen ;)
Maar ik was dan wel geen level 52 (wwet t level niet eens ;) )

Ik ben nu opnieuw begonnen, dit keer ga ik er voor om alle puzzels op te lossen :D
Als je het spel een tijd aan het spelen ben. En je gaat weer terug naar je home town. (Vault) dacht ik. Dan krijg je allemaal leuke reacties van je moeder en dorpsgenoten te horen. Moet je maar eens doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 13:19:
[...]

Even een vraagje, heb je dit al geprobeert?? Want ik wel makkelijk als dat kan :Y)
Ja, gaat echt super makkelijk!! Twee GBA's linken en de data staat er supersnel op...

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 13:46:
[...]

Als je het spel een tijd aan het spelen ben. En je gaat weer terug naar je home town. (Vault) dacht ik. Dan krijg je allemaal leuke reacties van je moeder en dorpsgenoten te horen. Moet je maar eens doen. :)
* itsme zou wel willen, maar mn laatste save is in het dorp net voordat je de boot in gaat. Gevolg -> Vast in het dorp. Ik kan dus niet meer levelen.

* itsme is dus ook opnieuw begonnen.
In elk geval heb ik al gemerkt dat vroeg in het spel levelen een hele goeie methode is om er makkelijk doorheen te komen :)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond het wel grappig want in het begin van het spel was ik in level 11 en dat vond ik al suprt hoog. :D Maar idd als je van te voren gaat levelen scheelt het best wel ja. :) Ik hoop voor je dat je nog weet waar alle djins zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Weet iemand waar er in de buurt van Rotterdam of Dordrecht nog een exemplaar van Harmony of Dissonance te krijgen is. Lijkt wel of hij nergens meer te vinden is?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 20:12

star-saber

Ryzen

heeft iemand het spel robotech the macross saga gespeeld op de GB ?
zoja hoe is het spel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

GolbeZeromus schreef op 04 mei 2003 @ 15:54:
Hee, ik zie net dat de nieuwe CastleVania uit is. Minuet of Dawn. Hier zal hij verschijnen onder de naam Aria of Sorrow. Wel de Japanse ROM btw.
WAT ziet mijn oog??? Zojuist is ook de rom van Aria of Sorrow (EURO) gereleased! De flash-kaartjes uit 't stof, heren! :)
(of gaat hij in Europa en omstreken "Castlevania Minuet of Dawn" heten? We zullen het over 3 maanden wel weten, als hij hier in de winkel ligt en iedereen uit dit topic hem al uitgespeeld heeft) :)

[ Voor 22% gewijzigd door spaceboy op 06-05-2003 23:43 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe je de SP kan resetten zonder hem helemaal uit te moeten zetten?
En zijn er nog meer 'geinige' toetsencombinaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
misschien bij futurezone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TaZz
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-08 22:17

TaZz

Nostalgist

its_me schreef op 30 April 2003 @ 14:42:
Ja dat kan... je moet een password overzetten. Dat kan door 2 GBA's te linken, of door het 'gewoon' in te voeren. Het overtikken van het password is wel erg kut, want dat zijn zo'n 250 tekens dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
TaZz schreef op 07 mei 2003 @ 11:00:
[...]

Ja dat kan... je moet een password overzetten. Dat kan door 2 GBA's te linken, of door het 'gewoon' in te voeren. Het overtikken van het password is wel erg kut, want dat zijn zo'n 250 tekens dacht ik.
* itsme schrijft de procedure hierboven ook al |:(

Lees de draad voor je blaat :Y)

Volgens mij is het overigens niet mogelijk om de GBA (SP) te resetten met een toetsencombo.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 08:29
Eerste screenshot van TMNT

Hier hebben we dan ook het eerste, helaas ingescande, screenshot. zoals het eruit ziet wordt het een soortgelijke game als op de SNES en Megadrive. dat is zeer goed nieuws aangezien die spellen zeer goed waren.

Gbaparty

Afbeeldingslocatie: http://media.gameparty.net/show/gbaparty/media/images/tmnt3.jpg

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Laatst online: 11-09 22:14
net afterburner ingebouwt, alleen zit der een klein bubbeltje tussen lcd en AR film en zit er nog een klein beetje stof... kheb et nog best voorzichtig gedaan enzow ... maarja, beeld is der opzich wel op vooruit gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig of Zelda:Oracle of Ages en Oracle of Seasons ook op de supergameboy werken?

Ik heb wel zo'n apparaatje maar geen gameboy dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja want de supergameboy can gameboy en gameboycolor spelen aan. Aangezien beide zelda spellen die je noemt Gameboycolor spelen zijn zouden die het moeten doen op de supergameboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 19:02:
ja want de supergameboy can gameboy en gameboycolor spelen aan. Aangezien beide zelda spellen die je noemt Gameboycolor spelen zijn zouden die het moeten doen op de supergameboy
Bedankt, dat dacht ik al..

Alleen nu snap ik niet waarom mijn OoA en OoS niet werken in m'n Supergameboy.

Krijg de volgende melding:
The legend of Zelda (r) Oracle of Seasons

This game can be played only on GameBoy Color
:?

Het gaat hier wel om een Amerikaanse OoS in een Europese Supergameboy/SNES maar dat zou opzich toch niks uitmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 mei 2003 @ 19:28:
[...]
Bedankt, dat dacht ik al..

Alleen nu snap ik niet waarom mijn OoA en OoS niet werken in m'n Supergameboy.

Krijg de volgende melding:

[...]

:?

Het gaat hier wel om een Amerikaanse OoS in een Europese Supergameboy/SNES maar dat zou opzich toch niks uitmaken?
Van Nintendo.nl:
Super Game Boy
De Super Game Boy, die apart verkrijgbaar is, is te combineren met de Super Nintendo en maakt het mogelijk Game Boy spellen op het TV-toestel te spelen.

Uit de overvloedige selectie van 364 mogelijke kleuren, kun je vier verschillende kleuren kiezen in plaats van de originele grijstinten. Speciaal geprogrammeerde Game Boy spellen kunnen tegelijkertijd 16 verschillende kleuren weergeven bij stationaire beelden, en vier verschillende kleuren bij bewegende beelden.

Bij vrijwel alle Game Boy spellen, kun je tussen verschillende kleuren en nuanceringen kiezen. Op dezelfde manier kun je de rand van het spel veranderen (met diverse vaste beeltenissen of met je eigen creaties). Daarnaast heb je de mogelijkheid om heen en weer te schakelen tussen de geselecteerde en originele kleuren.

Ongeveer 600 Game Boy spellen kunnen worden gespeeld met de Super Game Boy, met stereo sound en briljante beeldkwaliteit, op een TV-toestel thuis.

Er zijn bij de Game Boy Color spellen twee manieren om te spelen. Ten eerste zijn er de zogenaamde duale Game Boy Color spellen, die worden ondersteund door alle Game Boy modellen en daarom ook door de Super Game Boy. Ten tweede zijn er speciale fullcolour Spelcassettes, die uitsluitend voor gebruik met de Game Boy Color en Game Boy Advance bedoeld zijn, en niet kunnen worden gespeeld op een Super Game Boy. Op dezelfde manier kunnen Game Boy Advance spellen niet op een Super Game Boy gespeeld worden.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah, dat zou wel weer typisch Nintendo zijn..

Alleen staat er op de achterkant van mijn doos:
Game Play on the Super NES using the Super Game Boy adapter. Both sold separaterly.
Met daarboven een screenshot. Hier maak ik dus uit op dat het wel hoort te werken.

edit:

Net ff op inet gezocht naar de officiele achterkant:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobygames.com/images/covers/large/992179270-00.jpg
Deze is toch een beetje anders dan die van mij. Zo ontbreekt hier de tekst die hierboven staat en ook het Nintendo seal of quality ontbreekt op m'n doos. Toch maar eens Nintendo mailen of mijn versie wel 'legaal' is. Mocht dat niet het geval zijn dan is de verkoper nog niet jarig :D

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2003 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 May 2003 @ 18:35:
Weet iemand toevallig of Zelda:Oracle of Ages en Oracle of Seasons ook op de supergameboy werken?

Ik heb wel zo'n apparaatje maar geen gameboy dus :P
Ik heb ook een Super Gameboy en de Oracles, werken idd niet. Kheb gelukkig ook een SP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net street fighter 3 alpha binnen en mijn eerste indruk is zeer goed ...mooie graphics en lekker besturing .

Heb hem ingeruilt tegen mario advance die me een beetje tegen viel en ik heb altijd mario advance 2 nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gebeurt er nix meer in gba land ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel momenteel eigenlijk alleen maar Wind Waker met mn GBA aan de Cube als Tingle Tuner :)

las laatst wel dat er een remake komt van Tales of Phantasia op de GBA. Was een RPG van Enix op de snes, nooit vertaald uit het japans, met heel stoer 2d realtime vechtsysteem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Vraagje: zijn er al mensen met een GBA SP met een oortelefoon-adapter o.i.d.? Wat zijn de ervaringen en vooral: WAAR kan ik zo'n ding halen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja op zichzelf is het een normale goedwerkende plug alleen blijft het stom imho dat je zo,n plug er tussen moet hangen .

Ik heb hem bij Dixons gekocht samen met een hele slechte koptelefoon erbij voor 7 euro ofzo en bij intertoys hebben ze een pakketje met een beschermtasje ,phoneplug,linkkabel en wat speldoosjes in 1 pakket alleen heb ik geen idee wat dat koste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 19:01:

intertoys hebben ze een pakketje met een beschermtasje ,phoneplug,linkkabel en wat speldoosjes in 1 pakket alleen heb ik geen idee wat dat koste
9 euro !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 02:19:
Ik speel momenteel eigenlijk alleen maar Wind Waker met mn GBA aan de Cube als Tingle Tuner :)

las laatst wel dat er een remake komt van Tales of Phantasia op de GBA. Was een RPG van Enix op de snes, nooit vertaald uit het japans, met heel stoer 2d realtime vechtsysteem.
Tales of Phantasia is van Namco ;) Als het van Enix was, dan zul je wel Star Ocean bedoelen. Beide zijn nooit officieel vertaald naar Engels. Dejap heeft geloof ik een vertaling van Star Ocean, van Tales of Phantasia bestaat ook een vertaling. Maar wie die gemaakt heeft weet ik niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op 11 mei 2003 @ 19:45:
[...]

Tales of Phantasia is van Namco ;) Als het van Enix was, dan zul je wel Star Ocean bedoelen. Beide zijn nooit officieel vertaald naar Engels. Dejap heeft geloof ik een vertaling van Star Ocean, van Tales of Phantasia bestaat ook een vertaling. Maar wie die gemaakt heeft weet ik niet precies.
Damn, eerst mn beweringen checken, je hebt gelijk :)
Star Ocean vind ik idd ook erg boeiend :)
Dat komt misschien nu ook wel weer een keer voor een Nintendo console nu Square en Enix samen zijn gegaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 11 May 2003 @ 19:51:
[...]

Damn, eerst mn beweringen checken, je hebt gelijk :)
Star Ocean vind ik idd ook erg boeiend :)
Dat komt misschien nu ook wel weer een keer voor een Nintendo console nu Square en Enix samen zijn gegaan...
Je kunt niet alles weten :)

Van Star Ocean zijn ze nu deel 3 aan het maken. Till the End of time heet het geloof ik en komt op de PS2 uit (of is al uit).

Maar om terug te komen om de GBA, weet dan niemand waar ik hem kan halen? CastleVania HoD bedoel ik dan. Anders laat ik hem wel importeren door mijn import maat ;) aan diegene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Volgens het blad Gamepro is Nintendo nu bezig met 2 nieuwe games waaronder 1 daarvan een port.

De eerste is Super Mario Advance 4. Deze wordt niet Super Mario Bros. 3, maar Yoshi's story! Nintendo heeft nog lang geleden een demo hiervan uitgebracht, maw eigenlijk al screens van dit nieuwe spel. Klik hier voor de demo.

Het andere spel is Mario Kart 2! Mario Kart was een van de beste games voor de GBA, een vervolg kon ook al niet uitblijven. Deze Mario Kart zal te linken kunnen zijn met de Gamecube versie.

Een Japans blad weet er meer van.

Een Japans blad genaamt Koro Koro Comic liet de data van 4 nieuwe Nintendo Games zien. Hier zat een aangename verrassing tussen.

18 juli: Super Mario Advance 4 - Yoshi's Story
Zomer 2003: Pokémon Pinball Ruby & Sapphire
September 2003: Lengendary Stafi 2
2003: Mario & Luigi

Het leuke hieraan is dat er dus een nieuwe Mario game bijkomt want Mario & Luigi blijkt een RPG te zijn. Of Camelot (Golden Sun) of SquareEnix (Final Fantasy serie) hier iets mee te maken hebben weet Nintendo alleen. Misschien horen we dit op de E3. Daarnaast wordt Mario Advance 4 geen nieuwe titel maar een poort van Yoshi's Story (filmpjes kun je hier bij IGN zien).
Stafi is het vervolg op de Gameboy Color game "The Legendof Stafi". Stafi is een zeester, het spel heeft de looks van Kirby en is hier een relatief onbekend Nintendo karakter.
Pokémon Pinball spreekt voor zich. Het is het vervolg op de originele Pokémon Pinball die op de Gameboy Color verscheen. Of deze versie ook een rumble pack krijgt is nog niet duidelijk.

Bron GbaParty.nl

[ Voor 51% gewijzigd door henkyyyyyyy op 12-05-2003 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Waar kan ik die site vinden?
Ik wilde die link bekijken, maar die is er niet :(

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.gbaparty.nl :) laatste nieuws..
(GBAparty ben ik admin van trouwens)

RPG van mario en luigi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:33
Vorige week ook een SP gekocht. Was extreem moeilijk om te krijgen, bij alle winkels was ie uitverkocht.

Ik heb nog een vraag. Er zaten eerst bij de GBA SP kortingsbonnen van 50 euro voor een GC, die zat er bij mij niet bij. Weet iemand tot wanneer deze actie gold?

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Tom_Paris schreef op 12 May 2003 @ 17:49:
Vorige week ook een SP gekocht. Was extreem moeilijk om te krijgen, bij alle winkels was ie uitverkocht.

Ik heb nog een vraag. Er zaten eerst bij de GBA SP kortingsbonnen van 50 euro voor een GC, die zat er bij mij niet bij. Weet iemand tot wanneer deze actie gold?
Eind Mei, nog twee weken dus.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
its_me schreef op 12 May 2003 @ 17:55:
[...]

Eind Mei, nog twee weken dus.
Heb je ergens een bron? Dan kan ik dat eens mooi laten zien bij die winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die SP verpakkingen horen zelfs nog gesealed te zijn als je ze krijgt, staat op de zegel over die kortingsbon wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Tom_Paris schreef op 12 May 2003 @ 18:00:
[...]

Heb je ergens een bron? Dan kan ik dat eens mooi laten zien bij die winkel.
Mijn bon :P

(ga ik niet gebruiken overigens (mag niet van mn vriendin ;( ;) ), gratiz af te halen dus)

[ Voor 8% gewijzigd door itsme op 12-05-2003 19:04 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Tom_Paris schreef op 12 mei 2003 @ 17:49:

Hoe ziet de GBA SP er verder uit , geen dode pixels in het scherm of mischien stof onder het scherm ?

Mischien heb jij er wel 1 die iemand geruild heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
henkyyyyyyy schreef op 12 May 2003 @ 19:13:
[...]

Hoe ziet de GBA SP er verder uit , geen dode pixels in het scherm of mischien stof onder het scherm ?

Mischien heb jij er wel 1 die iemand geruild heeft!
Dat idee bekruipt mij nu (na de opmerking van Lamsh) ook. Hij heeft geen gebreken.
its_me schreef op 12 mei 2003 @ 19:03:
[...]

Mijn bon :P

(ga ik niet gebruiken overigens (mag niet van mn vriendin ;( ;) ), gratiz af te halen dus)
Bedankt voor het aanbod, maar het gaat mij om het principe. Als ik er een hoor te krijgen, dan wil ik die ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Die bon zat bij de eerste lichting GBA SP's. Dus ik denk dat je er een hebt van een latere lichting. De bon zelf is tot 31 Mei in te leveren.

Het is dat ik geen erui meer heb maar mij leek Bubble Bobble wel een topper. Ik heb die game altijd koel gevonden maar nooit echt goed kunnen spelen. Ook wel geestig dat er een linkkabeltje bij zit.

PS: 'Mijn' nieuwe site is in de lucht. Het is een multi-console site en is te vinden op http://www.yuugi.nl :)

[ Voor 16% gewijzigd door Deddiekoel op 12-05-2003 21:40 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

is er een aparte NGC <-> GBA SP (!) kabel? want volgens mij past die offi kabel niet op een SP ....

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb de officiele en die werkt perfect op mijn GBA SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

ja maar past die lekker?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Mario Advance wordt Super Mario Bros. 3! :D Geen Yoshi's Story!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 May 2003 @ 16:28:
Super Mario Advance wordt Super Mario Bros. 3! :D Geen Yoshi's Story!
Lijkt 't wel op ja: http://www.cube-europe.com/newsgfx/magazine/mag3.jpg

Van mij mogen ze wel een keer kappen met die remakes. Nieuwe Mario en Zelda's graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Hij speelt prima, alleen baal ik dattie niet zwart is. Die hebbik nu wel 1 zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/624/4444.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/624/4443.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/624/4442.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/624/4441.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/624/4440.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/624/4439.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/624/4438.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/624/4436.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/624/4437.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/624/4435.jpg

eindelijk :D deze moet ik nog uitspelen :D als klein hummeltje van 7 bakte ik er nooit niets van :)

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2003 22:42 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ow die ziet er wel lekker uit en heb ik volgens mij ooit weleens gespeelt in een ver ver verleden :)

Is mario advance 2 nou gewoon de beste tot nu toe of is 3 ook erg goed ?

de eerste vond ik namelijk echt niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

de eerste gba mario was Mario USA, gemaakt door Amerikanen en word beschauwd als de slechtste uit de serie

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 13 May 2003 @ 22:58:
de eerste gba mario was Mario USA, gemaakt door Amerikanen en word beschauwd als de slechtste uit de serie
Bedoel je Mario Advance 1? Dat was namelijk een niet-Mario spel in Japan, wat voor de US in een Mario spel omgetoverd werd, zeker geen Amerikaans spel dus. Vond ik ook erg leuk toen ik 'm op de NES had btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het gaat lekker met nintendo.. echt heel me nachtrust gaat eraan onderdoor :P
te veel nieuws van die gasten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Heh, vet, Mario Bros. 3 heerste op de NES, ik schaf deze zeker aan.
Alleen mag Nintendo nu weleens opdonderen met Super Mario Bros. erbij te stoppen zeg.
Ik heb dat spel straks drie keer, en nog nooit gespeeld.

Edit: Een cape in Mario Bros. 3 .. ?

[ Voor 9% gewijzigd door ilyc op 14-05-2003 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
_/-\o_ Kikker Mario _/-\o_

Echt cool, alleen vreemd dat screenshot met zn cape uit Mario world :?

En die rugbyspeler is toch ook uit world :?

[ Voor 19% gewijzigd door Glitch op 14-05-2003 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die spullen krijg je dus alleen als je speciale kaarten koopt en dan met de e-reader die dingen in het spel laad..
de e-card reader komt trouwens in november dit jaar naar nederland.. mario 3 komt pas in oktober op de markt (in usa al in september)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Jammer, niet op tijd voor vakantie dus :(

Hijs ook nog niet te preorderen op www.dvdboxoffice.com

En wat een BS dat met die kaartjes zeg. Ik ga echt geen hardware en kaartjes kopen voor een paar extra's :/

[ Voor 3% gewijzigd door Glitch op 14-05-2003 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Glitch schreef op 14 May 2003 @ 11:21:
_/-\o_ Kikker Mario _/-\o_

Echt cool, alleen vreemd dat screenshot met zn cape uit Mario world :?

En die rugbyspeler is toch ook uit world :?
Misschien een extra spelmodus, zou wel kewl zijn :P

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario & Luigi lijkt me wel wat. Is een beetje RPG, ziet er een beetje Paper Mario uit en is eindelijk een nieuw Mario spel voor de GBA :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfeed.com/media/images/e3dayone/mal2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfeed.com/media/images/e3dayone/mal3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfeed.com/media/images/e3dayone/mal4.jpg

komt van www.gamerfeed.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, ook al Metroid: Zero Mission screenshots. Ziet er een stuk meer Super Metroid uit met dat ouwe pak. En wat een stoere eindbazen!

Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfeed.com/media/images/e3dayone/051303_mzm_ss-1.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfeed.com/media/images/e3dayone/051303_mzm_ss-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfeed.com/media/images/e3dayone/051303_mzm_ss-3.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfeed.com/media/images/e3dayone/051303_mzm_ss-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfeed.com/media/images/e3dayone/051303_mzm_ss-5.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfeed.com/media/images/e3dayone/051303_mzm_ss-6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfeed.com/media/images/e3dayone/051303_mzm_ss-7.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfeed.com/media/images/e3dayone/051303_mzm_ss-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.gamerfeed.com/media/images/e3dayone/051303_mzm_ss-9.jpg

ook weer van www.gamerfeed.com

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2003 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met die GBA spellen zit het wel goed, lees je hier ook ilyc? :)

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/e32003/screens/gba/advancewars2/051303_advwars_ss-12.jpg
Advance Wars 2

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/e32003/screens/gba/mana/051303_mana_ss-10.jpg
Sword of Mana!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/e32003/screens/gba/ffta/051303_ffta_ss-02.jpg
Final Fantasy Tactics Advance

Afbeeldingslocatie: http://www.gamespy.com/e32003/screens/gba/tmnt/11.jpg
Turtles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)

Leejow(saait)

Blater

Verwijderd schreef op 14 May 2003 @ 13:40:
Wow, ook al Metroid: Zero Mission screenshots. Ziet er een stuk meer Super Metroid uit met dat ouwe pak. En wat een stoere eindbazen!

[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]

ook weer van www.gamerfeed.com
Aaah geweldig echt ik kijk er nu al naar uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik haat het echt dat die mensen hun screens niet gewoon 240x160 maken :)
in nieuwsposts moet je dat altijd aan gaan passen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Verwijderd schreef op 14 mei 2003 @ 15:25:
Met die GBA spellen zit het wel goed, lees je hier ook ilyc? :)
Jazeker! :)
Alleen jammer dat ze absent waren op de press conference. De GBA is nu juist het meest winstgevende product van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://pocket.ign.com/articles/402/402272p1.html
paar filmpjes van wat flink boeiende gba spelletjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gbaparty.nl/nieuws/item/5080/

zwaar vette filmpjes van metroid en mario & luigi

iets doet me trouwens erg denken dan metroid zero mission een remake wordt van de allereerste metroid
of iig een sterk gelijkende setting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/642/4677.jpg Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/642/4678.jpg

Sims op GBA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
hehe the sims, dat had ik nou niet 123 verwacht, wel geinig :)
Perfect voor op je handheld natuurlijk, net zoals pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:49
Turtles!!! Dat spel heb ik veel gespeeld op de (S)NES zeg, ik kreeg er de eerste keren helemaal blaren van zoveel moest ik rammen op die knoppen :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaRc0 schreef op 15 mei 2003 @ 08:30:
[...]
Turtles!!! Dat spel heb ik veel gespeeld op de (S)NES zeg, ik kreeg er de eerste keren helemaal blaren van zoveel moest ik rammen op die knoppen :P
Yeah die moet ik ook hebben. Damn dat spel heb ik lang gespeeld. Overigens is The sims ook een must have denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben 99% zeker trouwens dat metroid: zero mission een remake wordt van de NES metroid:

Afbeeldingslocatie: http://www.metroid-base.com/Kartei/m1screen2.gif en Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/609/4690.gif

hetzelfde

Afbeeldingslocatie: http://www.metroid-base.com/Kartei/m1screen3.gif en Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/609/4691.gif

zelfde

Afbeeldingslocatie: http://www.metroid-base.com/Kartei/m1screen11.gif en Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/609/4689.gif

ook hetzelfde en zo zijn er meer gelijkenissen..
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.