[GBA] Game Boy Advance topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

@Metroid :) brute shit!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb metroid gister voor het eerst gespeeld. Best wel cool zag het eruit. Het speelt ook vlotjes. Dus misschien een optie om aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

samus loopt dus echt wel lomp in die nieuwe metroid imo :)
ziet er wel koel uit ja
die mario/luigi zou koel kunnen zijn maar aan de andere kant kan het ook helemaal niks zijn - als je begrijpt wat ik bedoel :D
niet echt de 'mario game' die je gewend bent :)

turtles sjah, must have
zoveel gekeken en gespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 12:42:
samus loopt dus echt wel lomp in die nieuwe metroid imo :)
ziet er wel koel uit ja
die mario/luigi zou koel kunnen zijn maar aan de andere kant kan het ook helemaal niks zijn - als je begrijpt wat ik bedoel :D
niet echt de 'mario game' die je gewend bent :)

turtles sjah, must have
zoveel gekeken en gespeeld :)
hmmzz nu je het zegt. Kijken of ik de film ervan nog ergens uit het stof vandaan kan halen. Want het was een leuke film. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Moest vandaag naar Amsterdag, 3 uur heen en 3 uur terug.
Heb een hele tijd Metroid Fusion gespeelt, en hoe meer ik het speel hoe leuker het begint te worden :)
Soms wel ff pittig maar altijd wel te doen.

Nu wachten op mooi weer, zodat ik 'm wat meer kan en ga gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
Double Dragon op de GBA!!

http://www.yuugi.nl/news.php?id=20030514112948

uit het Cube topic geplukt, maar dit is toch echt geweldig nieuws! Double Dragon blijft voor mij een van de beste series ooit gemaakt. Hopen dat ze de gameplay van DD2 nemen, imho het beste deel al vond ik de SNES versie ook goed te pruimen (als ze toch remaken).

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 15 mei 2003 @ 18:13:

uit het Cube topic geplukt, maar dit is toch echt geweldig nieuws! Double Dragon blijft voor mij een van de beste series ooit gemaakt. Hopen dat ze de gameplay van DD2 nemen, imho het beste deel al vond ik de SNES versie ook goed te pruimen (als ze toch remaken).
Is daar niet een of andere Film over??

Wel eens van gehoord... maar niet als game eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah er is ook een film van de game
maar double dragon moet je toch echt spelen om er een goede indruk van te krijgen :)
had al paar keer gezegd in dit topic dat ze die maar s voor de gba moesten uitbrengen en zie hier... mijn gebeden zijn verhoord >:)

zelfde geld beetje voor super mario bros 3 :P

kan iemand me trouwens vertellen hoe ver je in metroid fusion bent als je bij zo'n lange draakactige (snelle) baas bent?

heb zelda alttp nu ook al tijdje niet meer aangeraakt, zit vast bij die vliegende eindbaas waarbij van die gestekelde 'steentjes' je om de oren vliegen, echt SUPER irritant :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op 15 May 2003 @ 16:44:
Moest vandaag naar Amsterdag, 3 uur heen en 3 uur terug.
Heb een hele tijd Metroid Fusion gespeelt, en hoe meer ik het speel hoe leuker het begint te worden :)
Soms wel ff pittig maar altijd wel te doen.

Nu wachten op mooi weer, zodat ik 'm wat meer kan en ga gebruiken :)
Offtopic, jij zit bij me op school, moest vandaag ook naar grafievak beurs daar :).
Ontopic, Chu chu rocket gekocht, dat is toch echt een heel leuk spel om te doen, net weekje naar tsjechie geweest, en chu chu rocket zat er toch het vaakst in. Battarij heeft het overigens de hele week uitgehouden, de laatste dag was hij leeg, erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAG_Speedy schreef op 15 mei 2003 @ 18:13:

Hey dat is zeker goed nieuws. Lekker over straat gaan knokken. :9 De verwachtingen voor dit jaar zijn goed op de GBA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:41

TdV

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 19:15:
kan iemand me trouwens vertellen hoe ver je in metroid fusion bent als je bij zo'n lange draakactige (snelle) baas bent?
Dat is serris (water onder; platformpjes boven water toch?) dat is de 4e van de 14 eindebaas achtigen ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je met Metroid alleen maar knallen? Want meer heb ik niet gedaan in het spel. (toen ik het speelde) Of kun je ook nog andere wapen krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

upgrades wel..
ander pak, ijs raketten, raketten, plasma beam, 3-voudige plasma beam etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Verwijderd schreef op 16 May 2003 @ 09:52:
Kun je met Metroid alleen maar knallen? Want meer heb ik niet gedaan in het spel. (toen ik het speelde) Of kun je ook nog andere wapen krijgen. :)
Je krijgt upgrades voor je gewone wapen en daarnaast nog raketten (die ook weer upgrades krijgen), kleine bommen en superbommen. Daarnaast kan je ook nog aanvallen leren dat als je tegen een vijand salto't dat je hem ook raakt. Best gevarieerd dus. Metroid is overigens ook een puzzelspel met geheime kamers a la zelda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op 15 mei 2003 @ 09:18:
ik ben 99% zeker trouwens dat metroid: zero mission een remake wordt van de NES metroid:

[afbeelding] en [afbeelding]

hetzelfde

zelfde

ook hetzelfde en zo zijn er meer gelijkenissen..
Inderdaad die beelden lijken helemaal hetzelfde! Hoewel ik er erg blij mee ben (ik heb Metroid nooit gespeeld en nog geen tijd gehad voor de versie bij MP) dat deze netroid portable gaat vind ik het wel jammer dat het weer een port/remake is.
Kopen doe ik hem denk ik wel.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb op 4 maart een zilveren GBA SP besteld bij de webshop van InsideGamer.nl en ik heb hem nog steeds niet binnen :( DIt reegt me dus vet op he! Ik heb al meerdere malen gemaild met de afdeling verkoop maar zij zeggen steeds dat hij niet leverbaar is. Ik heb net nog eens gebeld maar ik krijg gewoon weer het zelfde te horen. Ze zeggen dat ze de lading bij de importeur hebben besteld en dat ie gewoon niet leverbaar is.

Nu zegt die kerel ook tegen mij dat als ik m van t weekend ergens in de winkels zie liggen dat ik m dan gewoon kan kopen en dat ik dan het geld terugkrijg. Zijn er mensen die in de afgelopen maand een GBA SP hebben gekocht? Of zit iedereen en alle winkels op nieuwe ladingen GBA SP's te wachten??

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

By IGN.com
Wario Ware, Inc: Mega Microgame$
Developer: Nintendo
Genre: Compilation
Release Date: May 26, 2003
Probably one of the most addictive GBA games ever conceived, Wario Ware is a compilation of lightning fast, twitch-based mini-games. Wario decides that he can make a truckload of money by selling each of these tiny games, and this is the story behind it. You can find it on shelves in just over a week. Definitely keep an eye on this one. We love it
Deze lijkt me echt super. Er zijn allemaal minigames in en je moet binnen een aantal seconden het doel van die minigame bekijken en dan ook nog winnen :P
Het moet egt super verslaven zijn :P :Y)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 16 May 2003 @ 15:13:
Ik heb op 4 maart een zilveren GBA SP besteld bij de webshop van InsideGamer.nl en ik heb hem nog steeds niet binnen :( DIt reegt me dus vet op he! Ik heb al meerdere malen gemaild met de afdeling verkoop maar zij zeggen steeds dat hij niet leverbaar is. Ik heb net nog eens gebeld maar ik krijg gewoon weer het zelfde te horen. Ze zeggen dat ze de lading bij de importeur hebben besteld en dat ie gewoon niet leverbaar is.

Nu zegt die kerel ook tegen mij dat als ik m van t weekend ergens in de winkels zie liggen dat ik m dan gewoon kan kopen en dat ik dan het geld terugkrijg. Zijn er mensen die in de afgelopen maand een GBA SP hebben gekocht? Of zit iedereen en alle winkels op nieuwe ladingen GBA SP's te wachten??
ik weet niet meer precies wanneer ,maar iig rond de 15de maart had ik mijn zilveren sp besteld bij Bart Smit en de volgende dag was hij al binnen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:55
HIValicious schreef op 16 May 2003 @ 15:17:
[...]

Deze lijkt me echt super. Er zijn allemaal minigames in en je moet binnen een aantal seconden het doel van die minigame bekijken en dan ook nog winnen :P
Het moet egt super verslaven zijn :P :Y)
Zeker, en ik zag in een filmpje al Duckhunt ... must have voor moi :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op 15 May 2003 @ 09:18:
ik ben 99% zeker trouwens dat metroid: zero mission een remake wordt van de NES metroid
Yo Notorious. Ik heb je detective werk in een nieuwsbericht op Yuugi gebruikt (uiteraard met bronvermelding)! Hope u don't mind, want ik vond het wel nieuwswaardig...

[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 16-05-2003 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

CaptainM schreef op 16 mei 2003 @ 15:13:

Nou, ik hoorde vandaag van mijn lokale gameshop dat hij ze ook niet meer kon krijgen. Dus het kan wel kloppen denk ik. Hij had het erover dat ze overal uitverkocht waren.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 16 mei 2003 @ 21:46:
[...]

Yo Notorious. Ik heb je detective werk in een nieuwsbericht op Yuugi gebruikt (uiteraard met bronvermelding)! Hope u don't mind, want ik vond het wel nieuwswaardig...
sgoed hoor :)

Tendo heeft dikke hint gegeven dat er een Tendo cam komt..
in een spel (1st party) moet je je gba op je cube aansluiten en met de camera een foto van je gezicht maken en dan kan je je gezicht in het spel gebruiken

iemand trouwens een insider account?
zo ja: check op insider.ign.com eens de persconferentie van nintendo
kep 50 minuten genoten :)
(mag ook wel voor 512mb :))

hmmz wario ware.. die heb ik als prijs voor de verjaardag van gbaparty weten te strikken bij nintendo

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2003 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Nog een intressant nieuwtje

Lijkt me wel ownatsj!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm das voor mij al best oud :)
iig dat spel gaat ownen :)
zwaar vet met zo`n lichtsensor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn nou eigenlijk echt leuke spellen?
Ik heb er nu al een stuk of 750, maar ik weet van ellende niet wat ik op mijn flashkaart moet zetten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 13:04 . Reden: Opsom-vraag... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Mijn favo games :

Contra, Gradius, Advance Wars, Zelda, Mario Advance 2, Wario Ware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 12:57:
Wat zijn nou eigenlijk echt leuke spellen?
Ik heb er nu al een stuk of 750, maar ik weet van ellende niet wat ik op mijn flashkaart moet zetten.
ach ja opsommen :) toch maar even .

Tis toch al dodelijk om zoveel spellen te hebben ,want je vind niks meer leuk na een tijdje en je speelt ook niks uit .

dat heb ik nu met pcspellen :)

mijn tips zijn iig mario advance 2 ,mario kart en streetfighter 3 alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2003 @ 18:31:
Tis toch al dodelijk om zoveel spellen te hebben ,want je vind niks meer leuk na een tijdje en je speelt ook niks uit .
Je kan het beste gewoon 2 of 3 spelletjes hebben, dan blijft het tenminste nog een beetje leuk.
Ik heb alleen Super Mario Advance 2 en Chu Chu rocket origineel, en de voor de rest alleen maar 'images'.
Splinter Cell is wel geinig, en Kuru Kuru Kururin. :)
Maar als je bijna alle spelletjes hebt, is het eigenlijk niet leuk meer. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Weet iemand of zo'n XG Flash ding het ook in de GameBoyPlayer zal doen?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is een gameboyplayer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

GolbeZeromus schreef op 18 May 2003 @ 19:32:
ja dat werkt.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Een apparaat wat je onder je GameCube schuift en dan alle GB(x) spellen op je TV kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
GolbeZeromus schreef op 18 mei 2003 @ 19:32:
Daar is dit topic dus voor gekomen: Het GBA "backup tools" topic

[ Voor 46% gewijzigd door M@NIC op 18-05-2003 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou origineel is ook niet alles..
ik heb hier 36 originele spellen liggen
gister medabots metabee en rokusho versie gekregen..
zijn dat leuke spellen?

edit

is er trouwens animo voor een GBA event..? (als in een dag met een zooi mensen en GBA's en dan compo's organiseren etc.? Misschien Nintendo erbij enzo?)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2003 22:00 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

CaptainM schreef op 16 May 2003 @ 15:13:

Dat je je geld terugkrijgt??? Heb je al betaald voor iets wat nog niet eens werkelijk verstuurd is dan? Vaag zaakje als je het mij vraagt, dat is nogal ongebruikelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 May 2003 @ 21:58:
nou origineel is ook niet alles..
ik heb hier 36 originele spellen liggen
gister medabots metabee en rokusho versie gekregen..
zijn dat leuke spellen?

edit

is er trouwens animo voor een GBA event..? (als in een dag met een zooi mensen en GBA's en dan compo's organiseren etc.? Misschien Nintendo erbij enzo?)
ligt er ook niet aan of het orgineel is of niet :)

teveel is gewoon nooit goed omdat je al snel een ander spel pakt als het ene niet lukt en dan raak je verveelt ....ik kreeg het al bij 10 dus ik ben gestopt met kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik moet ieder spel wel goed spelen omdat ik ze ook review voor m`n site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dit weer al het gbanieuws van de e3 ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Lache Donkey Kong Country is net uit, ff checke rom is net binnen :)

mwhaa de sfeer is er weer eens helemaal uit, zal wel door de slechtere graphics en sound komen

De geluidjes zijn ook maar weer eens aangepast (kunnen praten), en ook deze zijn minder leuk als in het origineel. Kunnen ze nou nooit eens een leuke port maken waarbij ik het ouwe gevoel weer terugkrijg?

en warrempel, het stoere Funky's Flight muziekje is vern**kt!

toch maar wel ff flashen en voor de zoveelste keer uitspelen, dat wel natuurlijk

[ Voor 77% gewijzigd door Digital-DNA op 20-05-2003 22:58 ]

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 May 2003 @ 22:15:
Was dit weer al het gbanieuws van de e3 ? :)
ik ga volgende week een big ass artikel schrijven met al het nieuws en screens en filmpjes etc. voor de gba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Bosmonster schreef op 18 May 2003 @ 22:55:
[...]

Dat je je geld terugkrijgt??? Heb je al betaald voor iets wat nog niet eens werkelijk verstuurd is dan? Vaag zaakje als je het mij vraagt, dat is nogal ongebruikelijk.
Ik heb het geld vooruitbetaald. Het komt veel voor dat shops leveren op basis van vooruitbetaling. Dat scheelt ook aanzienlijk in de verzendkosten namelijk. En ik heb vaker bij Insidegamer.nl iets besteld en verder nooit problemen gehad.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:31
Gister net Pokemon Ruby binnengekregen :D
Weer een vet pokemon spel.
Heb er al 8 uur mee gespeeld, maar wat een vreemde pokemon spelen hierin. Ik heb nog geen enkele bekende gezien (uit red, bleu, yellow).
Zelfs Team Rocket is er niet meer :'( Het is nu Team Magma

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
__00__ schreef op 21 May 2003 @ 10:30:
Gister net Pokemon Ruby binnengekregen :D
Weer een vet pokemon spel.
Heb er al 8 uur mee gespeeld, maar wat een vreemde pokemon spelen hierin. Ik heb nog geen enkele bekende gezien (uit red, bleu, yellow).
Zelfs Team Rocket is er niet meer :'( Het is nu Team Magma
Is het nou echt nog leuk als je 60 uur in red hebt zitten, Pokemon Stadium hebt uitgespeeld plus gold?

Voor mij niet iig denk ik :)

Idd hele vage Pokemon ook die ze erin hebben gepropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Glitch schreef op 21 May 2003 @ 10:41:
[...]

Is het nou echt nog leuk als je 60 uur in red hebt zitten, Pokemon Stadium hebt uitgespeeld plus gold?

Voor mij niet iig denk ik :)

Idd hele vage Pokemon ook die ze erin hebben gepropt.
Ik heb Pokemon Red 2x uitgespeeld, Pokemon Gold 1x (vertaling en engelse versie), Pokemon Snap heb ik gespeeld en Pokemon Tradingcard-game (allemaal als rom) en ik vind het nog steeds wel leuk om te doen.
Alleen jammer dat er niet zoveel herkenning meer is, want dat vond ik altijd wel leuk in de red/blue/yellow versie, want dat speelde je om de tekenfilm voor te blijven, of je keek de tekenfilm om te weten te komen wat er ging gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

__00__ schreef op 21 May 2003 @ 11:43:
[...]

Ik heb Pokemon Red 2x uitgespeeld, Pokemon Gold 1x (vertaling en engelse versie), Pokemon Snap heb ik gespeeld en Pokemon Tradingcard-game (allemaal als rom) en ik vind het nog steeds wel leuk om te doen.
Alleen jammer dat er niet zoveel herkenning meer is, want dat vond ik altijd wel leuk in de red/blue/yellow versie, want dat speelde je om de tekenfilm voor te blijven, of je keek de tekenfilm om te weten te komen wat er ging gebeuren.
Hmmm, ik ben al best lang bezig (5 badges) maar ik heb niet echt het idee dat ik opschiet (60 pokemon of zo gevangen). Ik dacht dat er hierna ook nog wel een gebied zou komen maar is dat wel zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Deddiekoel schreef op 21 May 2003 @ 13:25:
[...]

Hmmm, ik ben al best lang bezig (5 badges) maar ik heb niet echt het idee dat ik opschiet (60 pokemon of zo gevangen). Ik dacht dat er hierna ook nog wel een gebied zou komen maar is dat wel zo?
Ik had het wel verwacht, maar er staat niet echt iets op internet hierover :( dus ik denk het niet.
Nou ja dan hoop ik maar dat het spel zelf lang duurt in de huidige 'wereld'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me koop ze gewoon..
het zijn wederom 2 zwaar leuke spellen en vooral verslavend..
iedereen lacht me uit omdat ik pokemon koop (ik ben 18) maar als ze het even spelen zijn ze verkocht.. das het geweldige aan het spel.. de hype eromheen suckt gewoon zwaar :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws voor de mensen die niet heel erg op remakes zitten te wachten (waaronder ik)
Recently we've seen the GBA being mainly a platform for re-releases of old games, even if they're tweaked and improved. How is Nintendo planning on finding ways to bring games to the GBA that are more original and less retro?

Miyamoto:

I think we've put out quite a number of rather original titles. The most recent and I think the best example of all of them would be Wario Ware, which we're releasing soon in the US and Europe. I think on the showfloor you'll also be able to see a game called Mario and Luigi RPG, which is a brand-new title with brand-new ideas to it. The Golden Sun series has been brand-new on Game Boy Advance, and has done quite well. We're getting to the point where there's not a lot left from the SNES era for us to convert to the GBA anyway, and you're going to be seeing a lot more original titles and a lot more innovation with connectivity I think.
Nieuwe spellen dus :)
komt van http://www.cube-europe.com/news.php?nid=4563

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2003 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sim city 2000 filmpje!
klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wat zijn die SP's lastig te krijgen... :(

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zit er nou bovenop dat schermpje van die GBA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

Verwijderd schreef op 23 May 2003 @ 09:33:
[...]

Wat zit er nou bovenop dat schermpje van die GBA?
dat is de houder van de POD waar de gba op staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leejow(saait) schreef op 23 May 2003 @ 20:20:
[...]

dat is de houder van de POD waar de gba op staat
POD?
Link doet het al niet meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Laatst online: 07-03-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overal uitverkocht helaas... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.bartsmit.com al geprobeerd?

trouwens, kan niet wachten tot die game van de turtles uit komt
metroid zero mission lijkt me ook koel (ookal had ik een NES, nooit metroid gespeeld...)
en las ik het goed dat er een nieuwe zelda op komst is voor de GBA? dan moet ik die ook zeker weten hebben :)
verder misschien mario/luigie maar dat zal nog moeten blijken of dat echt wat word...

trouwens vind ik golden sun een beetje erg suf (flame me), elke paar meter dat je loopt krijg je weer nieuw groepje nmies op je af... ff lekker alles doorklikke en je kan weer paar meter lopen... etc etc... pret \o/
Zelda: LTTP vind ik daarintegen een ERG goede game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is pokemon trouwens vervroegd?
zoiets hoorde ik bij m`n gameshop.. dat ie in juni al komt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*kick*

beetje spam kan geen kwaad ;)
nieuwe lay-out van GBAParty is online \o/!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 24 May 2003 @ 02:48:
is pokemon trouwens vervroegd?
zoiets hoorde ik bij m`n gameshop.. dat ie in juni al komt :D
Staat ook in de nieuwe PU dacht ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 25 mei 2003 @ 23:52:
*kick*

beetje spam kan geen kwaad ;)
nieuwe lay-out van GBAParty is online \o/!
sorry to say so...
wat een bagger indeling ...

ik heb me reso op 1024 staan en nog moet ik naar links en rechts scrollen ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

HIValicious schreef op 23 May 2003 @ 08:59:
wat zijn die SP's lastig te krijgen... :(
Verwijderd schreef op 23 mei 2003 @ 21:43:
overal uitverkocht helaas... :(
Dit is wat ik te horen krijg van mijn leverancier:
Het spijt mij om dit weer te zeggen, maar mijn antwoord is "nee".
De GBA SP is echt zowat nergens te krijgen, we hebben het zelfs al
geprobeerd in het buitenland. Mijn leverancier zegt elke keer hetgeen wat
ik weer doorvertel aan jou. Dus het lijkt alsof ik onwaarheden vertel, maar dit is wat ik elke keer te horen krijg. Maar ik hoop gewoon dat het heel snel binnenkomt, want je bent niet de enige die erop zit te wachten.

Dikke kut drie bier dus....

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:08
Ff een vriendelijk verzoek voor iedereen die de sp heeft gekocht: ik ben dus van plan om binnenkort een gc te gaan kopen, en nu is er een actie dat je een kortingsbon die je bij de sp krijgt kan inleveren en dan ff mooi 50 euro korting krijgt op een gc. Iemand die zo aardig is en voor mij nog zo'n kortingsbon heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ajampaniki schreef op 26 May 2003 @ 10:45:
Ff een vriendelijk verzoek voor iedereen die de sp heeft gekocht: ik ben dus van plan om binnenkort een gc te gaan kopen, en nu is er een actie dat je een kortingsbon die je bij de sp krijgt kan inleveren en dan ff mooi 50 euro korting krijgt op een gc. Iemand die zo aardig is en voor mij nog zo'n kortingsbon heeft?
Heb ik.
Ik hoef er niets voor, gratis af te halen, verzenden doe ik niet.
Woon in Limburg.

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
its_me schreef op 26 mei 2003 @ 10:50:
[...]

Heb ik.
Woon in Limburg.
Argh helemaal in limburg. Eindje weg van amsterdam :(

Waarom niet opsturen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmzz die SimCity 2000 moet ik hebben. Die ziet er gaaf uit. Ik weet zeker dat je er veel tijd in kan stoppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ajampaniki schreef op 26 May 2003 @ 10:52:
[...]

Argh helemaal in limburg. Eindje weg van amsterdam :(

Waarom niet opsturen als ik vragen mag?
Mja, ik heb niet zo een zin in verzendkosten.
En om nou die paar centen over te maken.

Als je me een gefrankeerde en geadresseerde envelop in een envelop toestuurd doe ik de envelop die in de envelop zat wel met de bon (in de envelop die dus in de envelop zat) in de envelopenbrievenbus. 8)7

mail zie profile

[ Voor 3% gewijzigd door itsme op 26-05-2003 11:20 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei net Donkey Kong Country voor de GBA. Tis niet helemaal hetzelfde als de SNES versie, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
its_me schreef op 26 mei 2003 @ 11:19:
[...]

Mja, ik heb niet zo een zin in verzendkosten.
En om nou die paar centen over te maken.

Als je me een gefrankeerde en geadresseerde envelop in een envelop toestuurd doe ik de envelop die in de envelop zat wel met de bon (in de envelop die dus in de envelop zat) in de envelopenbrievenbus. 8)7

mail zie profile
Lol super man. Mail komt eraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 26 May 2003 @ 10:06:
[...]

sorry to say so...
wat een bagger indeling ...

ik heb me reso op 1024 staan en nog moet ik naar links en rechts scrollen ...
das een bekende bug waar aan gewerkt wordt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het op een ander forum ook al eens gevraagd, hier misschien ook leuke tips :)
In oktober/november ga ik waarschijnlijk voor een paar weken naar NieuwZeeland (zakenreis/opfriscursus). Om me 's avonds niet te vervelen en mijn man niet te veel te missen wil ik graag een GBA + een paar spellen kopen.
Ik hou niet van/kan door slechte reflexen en hand-oog coordinatie geen snelle actie/button bash spellen spelen. Adventures en RPGs speel ik het liefst (vb op PC the Longest Journey, Myst, Fallout, Morrowind; op GameCube Starfox Adventures, Zelda OOT).

Ik zit te denken aan een of meer spellen uit de volgende lijst: Broken Sword, Zelda (OOA/OOS/LttP/LA), Golden Sun 1/2, Breath Of Fire 1/2 en/of Secret of Mana. Zitten hier spellen tussen waar je wel snelle reflexen voor nodig hebt? Zijn er nog andere spellen die ik echt moet overwegen?

Ik ben niet zo dol op Mario-achtige spellen. Ik heb vroeger ooit een Gameboy (classic) gehad met Metroid (II denk ik), Swamp Thing en een of ander spel met een jongen die in een lift door een gebouw moest komen maar dat vond ik eigenlijk niet echt heel erg leuk (ook omdat daar dus wel snelle reflexen voor nodig waren).

Ik vind het ook redelijk belangrijk dat een spel overal en altijd of in ieder geval vaak te saven is. Ik ben tamelijk onhandig en ga dan ook om de haverklap "dood". Als ik dan steeds weer een heel level van anderhalf uur speeltijd helemaal opnieuw moet spelen is de lol er snel af. Klein stukje is niet erg.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Castlevania: Harmony of Dissonance vereist geen snelle reflexen, is veelvuldig te saven en niet supermoeilijk. Het is een combinatie van RPG en adventure, wellicht leuk.

Als je van echte, klassieke adventures houdt moet je zeker Broken Sword overwegen, dat spel is tevens redelijk goedkoop momenteel (rond de 20 euro), dus doe daar je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Golden sun is een hele goed optie. Je raaakt echt bij het verhaal betrokken. LOTR two towers schijnt ook goed te zijn. (hack and slash) En misschien een vechtspel zoals tekken of street fighter is ook leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woohoo ik heb sonic advance 2 voor 19,99 (japanse versie) bij dimensionplus gehaald.
Niemand die hem ook kocht terwijl de europeese ernaast lag voor 45 euro :P
Japnase versie is ook nog eens veel cooler.

Weet iemand nog een zaak waar sonic advance ! een beetje goedkoop te krijgen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Bij Bart Smit ligt deeltje 1 voor 20 euro als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op 26 May 2003 @ 13:15:
Verzoek om rustige games die niet te moeilijk zijn
Mij lijkt Golden Sun 1 en 2 een prima optie. Erg koele game waarin er nooit iets echt snels zal gebeuren. Gevechten zijn turnbased en dus lekker overzichtelijk. Ook isset verhaal sterk en zit er meer dan genoeg speeltijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

its_me schreef op 26 May 2003 @ 10:50:
[...]

Heb ik.
Woon in Limburg.
Ik wil hem wel van je overnemen. You've got mail!

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
CaptainM schreef op 27 mei 2003 @ 12:05:
[...]

Ik wil hem wel van je overnemen. You've got mail!
Hehe te laat hijs als het goed is al bijna onderweg naar mij toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marjo-
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

-Marjo-

Say it out loud!!!

Ik heb voor de liefhebber ook nog wel zo'n bon liggen...

Jij kan nog geen gebakken ei koken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep m ook al weggegeven

vandaag krantje van Bart Smit binnengekregen
wegens de grote populairiteit van de Game Boy Advance SP kan het zijn dat deze niet leverbaar is
/me is blij dat ie er al lang een heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Gelukkig woon ik hier in Friesland en bij de Dixons in Sneek hebben ze hem nog wel (iig nog een week geleden in de vitrine) en in Leeuwarden is die ook nog wel te vinden denk ik.
Maar ja ik moet eerst m'n eigen GBA kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang kan je eigenlijk spelen op de batterijen? Ik ga overnachten in een backpack hotel en zal daar waarschijnlijk geen stopcontact tot mijn beschikking hebben. Ik kan overdag op mijn werk wel bijladen (in NZ hebben ze gewoon 220 volt alleen een andere stekker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees de allereerste post eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okay thanks. Meer dan voldoende dus :) behalve misschien in het weekend dus dan moet ik maar wat anders gaan doen... toch maar Lonely Planet aanschaffen voor toeristische uitstapjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Laatst online: 11-08 05:08

NaWA

Hai, I Copy desu!

hoe zit dat nou met die accupack?

ik quote ff van een shop-webpage:
Na 18 uur spelen is de batterij op, net op het moment dat je wilt spelen. De oplossing deze extra batterij.
Afbeeldingslocatie: http://harpet.hypermart.net/winkel/gbsa0010.jpg

is deze dan toch zo gemakkelijk te verwisselen want eerst stond hier dat je daarvoor het ding moest openschroeven.

[ Voor 1% gewijzigd door NaWA op 31-05-2003 16:19 . Reden: typo ]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 15:52
NaWA schreef op 31 May 2003 @ 15:57:
hoe zit dat nou met die accypack?

[...]

[afbeelding]

is deze dan toch zo gemakkelijk te verwisselen want eerst stond hier dat je daarvoor het ding moest openschroeven.
klopt, zit een schroefje onderop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Laatst online: 11-08 05:08

NaWA

Hai, I Copy desu!

aha, dus moet je iig zeker ook een schroevendraaier meenemen ;)

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

NaWA schreef op 31 mei 2003 @ 15:57:
hoe zit dat nou met die accupack?

[...]

[afbeelding]

Ik heb deze batterij besteld bij play-asia maar hij is nog steeds niet uit volgens mij. Want ze hebben nog steeds niets verstuurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

Deddiekoel schreef op 31 mei 2003 @ 19:00:
[...]

Ik heb deze batterij besteld bij play-asia maar hij is nog steeds niet uit volgens mij. Want ze hebben nog steeds niets verstuurd...
Ik heb pas bij Dixons in R'dam (kaupgaut) een batterijreserveaccuvervangdingessetje voor de GBA SP gezien, van Big Ben geloof ik (dat merk wat ook onder anderen van die gekke speakersetjes voor oa de GC maakt).

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Op zich vindt ik Big Ben nog best goed spul maken. Maar ik ga toch altijd liever voor de originele Nintendo hardware. Wel heb ik er een third party batterij oplader bij genomen voor mijn oude batterij. Maar bij die oplader zat ook een schroevedraaiertje wat ik wel weer handig vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die big ben batterij ook bij de dixons hier in helmond zien liggen
nintendo komt btw met een batterij die 18 uur mee kan mét verlichting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 23:17:
ik heb die big ben batterij ook bij de dixons hier in helmond zien liggen
nintendo komt btw met een batterij die 18 uur mee kan mét verlichting
Vinnik een goed punt, maar reken er maar op dat je dan weer een zooi figuren krijgt die gaat zitten schelden op N dat ze dat eerder hadden moeten doen (lees: dikkere batterij standaard in SP)..

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Ik vind die grotere en dus dikkere batterijen heel kut om mee te spelen. Er zit weer zo'n dikker batterijklepje bij en dat irriteert gewoon; ben ik daar nou de enige in? Geef mij maar de dunne batterij dan laad ik hem wel wat vaker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Tarin schreef op 02 June 2003 @ 09:13:
[...]

Vinnik een goed punt, maar reken er maar op dat je dan weer een zooi figuren krijgt die gaat zitten schelden op N dat ze dat eerder hadden moeten doen (lees: dikkere batterij standaard in SP)..
Is dat gek dan? De sp is al een verbeterde versie van een Nintendo product. En dan gaan ze er weer dingen voor uitbrengen om em beter te maken? Ik kan er wel inkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Glitch schreef op 02 June 2003 @ 10:35:
[...]

Is dat gek dan? De sp is al een verbeterde versie van een Nintendo product. En dan gaan ze er weer dingen voor uitbrengen om em beter te maken? Ik kan er wel inkomen :)
Dit is optioneel, aangezien er ook minpunten aan kleven (dikkere batterij), dus ik vind dat Nintendo het op deze manier goed oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Precies.. want voor mij hoeft die dikkere batterij ook niet.. Hij gaat nu al heel lang mee en laadt heel snel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje geen spellen gekocht. Misschien moet ik maar ergens wat van die leuke budget games halen. :) Wat ik zag dat LOTR Two towers voor 30 EUR was nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Bij MediaMarkt is-ie zelfs 20 Euri :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilyc schreef op 02 June 2003 @ 12:29:
Bij MediaMarkt is-ie zelfs 20 Euri :)
Ja maar ik heb geen mediamarkt in de buurt hiero. Weet iemand wanneer hij op hoog catherijne wordt geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Wario Inc gekocht, en ik weet dat een hoop hier het al gespeeld hebben, maar WAT IS DIT EEN GEWELDIG SPEL!!! :)
superverslavend, origineel, grappig...
Probeer 'm eens dus, iedereen die dat nog niet gedaan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 24-08 22:29
Ik heb een vraagskie :)

Hoe zit het nou met de levering van de GBA:SP? Zal deze altijd nog wel in de winkels te krijgen zijn? En niet dat het een limited edition is dus dat er straks weer alleen de normale GBA's in de winkels liggen?

Misschien een vreemde vraag maar ik had in het begin begrepen dat de SP in beperkte oplage geleverd zou worden, wat naar mijn idee natuurlijk totaal onzinnig is maar je weet het nooit zeker dus vandaar :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.