[GBA] Game Boy Advance topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.209 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee dat geloof ik niet ik denk dat de jppen eerst weer voor gaan en dat ze daarna pas weer naar europa komen .

Er is een ware run op onstaan als ik het goed begreep en ik ben blij dat ik hem heb ,

Dat wario ware lijkt mij ook wel gaaf ,maar niet voor 50 euro dus ik w8 wel tot er en aanbieding komt of tweedehands ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm wario ware. Erg leuk maar ik speelde de japanse versie en dan moet je op een gegeven moment quiz vragen beantwoorden. Best onmogelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVoTioN
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-03-2022
Wario ware is wel leuk, alleen de speeltijd vind ik best kort. Na 2 uurtjes spelen had ik hem uitgespeeld. Ze hadden best meer levels erin mogen maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 17:43:
nee dat geloof ik niet ik denk dat de jppen eerst weer voor gaan en dat ze daarna pas weer naar europa komen .

Er is een ware run op onstaan als ik het goed begreep en ik ben blij dat ik hem heb ,

Dat wario ware lijkt mij ook wel gaaf ,maar niet voor 50 euro dus ik w8 wel tot er en aanbieding komt of tweedehands ofzo
hij is bijna overal 39.95 hoor :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ik stond van de week bij Dixons voor een nieuwe memory card en toen hoorde ik de verkoper tegen een klant vertellen dat ze de SP's in juni verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 02 juni 2003 @ 20:56:
[...]

hij is bijna overal 39.95 hoor :)
ach ik blijf het te duur vinden voor een minispel :)

Ben een die hard nederlander denk ik ;)

En btw ik weet zeker dat ik hem binnen een maand voor onder de 20 euro heb als ik wil dus ik w8 wel even

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-05-2024
Castlevania: Aria of Sorrow is uit!
Vreselijk heerschend, ik krijg hem zaterdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

ilyc schreef op 02 juni 2003 @ 22:42:
Krijgen??? Das beter :) Als het gowed is heb ik die ook binnenkort van DVDBOXOffice. Samen met HoD. Bij elkaar misschien net 65 Euro :D

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeVoTioN schreef op 02 June 2003 @ 18:30:
Wario ware is wel leuk, alleen de speeltijd vind ik best kort. Na 2 uurtjes spelen had ik hem uitgespeeld. Ze hadden best meer levels erin mogen maken :)
Vind ik nog best meevallen. Als je na 2 uur klaar bent heb je zeker niet alle spelletjes gezien, ga maar eens naar het overzicht van spelletjes per level. Verder schijn je nog allemaal spelletjes te kunnen unlocken door goeie scores te halen. Is zoiezo leuk vind ik, oefenen op die levels zo ver mogelijk komen zonder af te gaan.

Ik ben er tot nu toe flink tevreden over, 40 welgespendeerde euro's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
GolbeZeromus schreef op 02 juni 2003 @ 22:46:
[...]

Krijgen??? Das beter :) Als het gowed is heb ik die ook binnenkort van DVDBOXOffice. Samen met HoD. Bij elkaar misschien net 65 Euro :D
Van m'n zus :)
HoD is ook briljant in mijn ogen, goede aankoop!
Makkelijk, maar dat vind ik een pluspunt en daarnaast ziet het er leuk uit en bestuurt het prima, alvast veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilyc schreef op 02 June 2003 @ 22:42:
Speel je het spel niet in een veels te donkere omgeving? Of valt dat wel mee?. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 11:16:
[...]

Speel je het spel niet in een veels te donkere omgeving? Of valt dat wel mee?. :?
Dat was wel een enorm probleem bij CotM ja. Gelukkig zat ik in die zomer heerlijk op Kos, dus zon genoeg daar. :) Bij HoD schijnt dit nogal verbeterd te zijn. Ik denk dat dit met AoS dus ook zo is.

Heerlijk, die CastleVania spellen :)

Waarom krijg je dat spel dan trouwens ilyc als ik vragen mag?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
GolbeZeromus schreef op 03 juni 2003 @ 11:24:
[...]

Dat was wel een enorm probleem bij CotM ja. Gelukkig zat ik in die zomer heerlijk op Kos, dus zon genoeg daar. :) Bij HoD schijnt dit nogal verbeterd te zijn. Ik denk dat dit met AoS dus ook zo is.

Heerlijk, die CastleVania spellen :)

Waarom krijg je dat spel dan trouwens ilyc als ik vragen mag?
Klopt, HoD en nu dus Aria of Sorrow zijn qua belichting een stuk beter dan CotM. Natuurlijk hoort donkerte wel bij het typische Castlevania sfeertje :)
Presentation
Though it's a short quest if you accomplish only the bare minimum, it'll take a while to beat to get 100%. 8.0
Graphics
The game is as good, maybe a little better, than Harmony of Dissonance in terms of graphic effects. Lots of stuff going on. 9.0
Sound
A definite improvement over the previous game in the series. There are still some forgettable pieces, but overall the soundtrack is great. 8.0
Gameplay
It may not have a Belmont in the lead, but this is true Castlevania. The soul collecting element is an excellent addition that's handled extremely well. 9.0
Lasting Appeal
Though it's a short quest if you accomplish only the bare minimum, it'll take a while to beat to get 100% 8.0
OVERALL SCORE (not an average) 9.3
De IGN score :)

Ik krijg het spel zomaar, soms kopen m'n zus en ik een CD of spel oid voor elkaar. Ze had net haar vakantiegeld gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
iemand ervaring met zo'n extra batterij en oplader (thirdparty) die uit hongkong ofzo kwam?
wil ff weten wat voor stekker het is, en wat ik nodig heb om dat hier te laten werken
ik wil namelijk mijn 2e accu tijdens het spelen kunnen opladen

of bijvoorbeeld dus 2 volle accu's meenemen voor onderweg als ik op vakantie ga

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:33

NoTimeRemains

I know

Jeuj De Onyx Black SP is besteld en komt next week binnen :)
€ 125 :)

GS I + II, Wario Ware, TLoZ:ALttP, MF, FF:T here I come :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 13:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Om je data te verzenden bij Golden Sun moet je een toetsencombinatie doen, nl deze.
1. Go into Golden Sun 1.
2. At the main menu, hold Left, R, and press B. You should still
be holding R and Left. The menu disappears for a sec, then when
it comes back, the 'Send' option will be there. Select it.

Nou is mijn probleem dat er heel geen 'Send' optie komt. Ligt dat nu aan mij of hebben meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Castlevania: Aria of Sorrow is zooo goed, niet normaal :9~
In één zucht uitgespeeld (nou ja, bijna dan), echt een geweldig leuk en mooi spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

ilyc schreef op 12 June 2003 @ 01:05:
Castlevania: Aria of Sorrow is zooo goed, niet normaal :9~
In één zucht uitgespeeld (nou ja, bijna dan), echt een geweldig leuk en mooi spel.
Is hij te makkelijk, net als ik van horen zeggen heb dat HoD dat ook was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:41

TdV

Phusebox schreef op 10 June 2003 @ 08:44:
iemand ervaring met zo'n extra batterij en oplader (thirdparty) die uit hongkong ofzo kwam?
wil ff weten wat voor stekker het is, en wat ik nodig heb om dat hier te laten werken
ik wil namelijk mijn 2e accu tijdens het spelen kunnen opladen

of bijvoorbeeld dus 2 volle accu's meenemen voor onderweg als ik op vakantie ga
Ik heb er een gekregen (van succes/superufo) met een amerikaanse stekker en automatische voltageaanpassing. Voor anderhalve euro heb ik een verloopstekker naar eurostekker gehaald bij de lokale elektroboer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
TdV schreef op 12 June 2003 @ 11:42:Ik heb er een gekregen (van succes/superufo) met een amerikaanse stekker en automatische voltageaanpassing. Voor anderhalve euro heb ik een verloopstekker naar eurostekker gehaald bij de lokale elektroboer.
Mijn elektroboeren keken allemaal scheel bij navraag :) Krijg nu een goede opgestuurd van de leverancier. Meeste webwinkels gevestigd in Hong-Kong kunnen gewoon een 220V versie leveren met correcte adapter, omdat de Aziatische versie (dus niet de Japanse) dat ook gebruikt.

-edit:

OE! Er is al iemand op de wereld met Advance Wars 2!!! :D
http://www.vgmuseum.com/end/aw2.htm

[ Voor 9% gewijzigd door BAUKstEr op 13-06-2003 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
GolbeZeromus schreef op 12 June 2003 @ 09:19:
[...]

Is hij te makkelijk, net als ik van horen zeggen heb dat HoD dat ook was?
Tja, wat is te makkelijk, als je een moeilijkheidsgraad a la MegaMan gewend bent vind je hem te makkelijk ja, je gaat ook zeer weinig dood (ik ben slechts driemaal doodgegaan, bij een tussenbaas), maar het is gewoon zo leuk om te spelen, tevens erg sfeervol en het spel heeft meerdere eindes, wat wel uitdaagt het nog eens te proberen.

Edit: Tevens zit er een verzamelonderdeel in het spel; Je kan de zielen van je verslagen vijanden verkrijgen (at random) wat je weer speciale abilities geeft. Tevens kan je deze zielen onderling uitwisselen.

[ Voor 18% gewijzigd door ilyc op 13-06-2003 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

advance wars 2 is eeeeeeeeeeeeeeeeeeeer :D
en donkey kong country nu ook al een tijdje. Mn broer was meteen alweer helemaal verslaafd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leejow(saait)
  • Laatst online: 09-09 21:04

Leejow(saait)

Blater

JAaaaaaaaaaaaaaaah AW2 :D:D hijs echt vet joh :D die neotanks zijn leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlubberZwijn
  • Laatst online: 09-09 11:55
Ik vond HoD wel iets te makkelijk, in 1 weekend uitgespeeld... Maar was zeker de moeite waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil hierbij nintendo bedanken dat ze alweer een onwijs verslavend spel vlak voor mn tentamens uitbrengen. Eerst was het the legend of zelda the wind wakerdie anderhalve week voor mn tentamens in mn postvakje lag en nu is het Advance Wars 2 die sinds gister uit is. DIT IS NIET GRAPPIG MEER!

nahja eigenlijk wel! ga na mn tentamens voor 6 weken naar amerika en moet toch wat te doen hebben in het vliegtuig hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

OE VET! Advance Wars 2! Deeltje 2 van het enige spel dat ik met heel veel plezier uitgespeeld heb! Waar is die f**king flashkabel? :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Wanneer komt FF:T uit?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Final Fantasy Tactics Advance |September 9 in Amerika (voor de flash owners hier)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

TheEvilCuber schreef op 17 juni 2003 @ 17:24:
[...]

Final Fantasy Tactics Advance |September 9 in Amerika (voor de flash owners hier)
Dus begin/half augustus is hij al als ROM te vinden. Reken daar maar op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

GolbeZeromus schreef op 17 June 2003 @ 19:24:
[...]

Dus begin/half augustus is hij al als ROM te vinden. Reken daar maar op ;)
Nah meestal komen ze pas een paar dagen eerder, of later. bijna nooit veel eerder.
Ik merkte het vorige week met Advance Wars 2 en DBZ LOG2

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:45
TheEvilCuber schreef op 17 June 2003 @ 17:24:
[...]

En de importeurs onder ons 8)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

TheEvilCuber schreef op 17 June 2003 @ 19:29:
[...]

Nah meestal komen ze pas een paar dagen eerder, of later. bijna nooit veel eerder.
Ik merkte het vorige week met Advance Wars 2 en DBZ LOG2
Verschilt dus per titel. Metroid Fusion (US) zou ook pas op 18 november in de Amerikaanse winkels liggen, maar was er al half oktober (op ROM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

AW2 is volgends mij nog niet uit ik heb h´m nog niet in winkels zien liggen. trouwends heeft iemand info over de kirby game dioe voor de GBA zou komen ik kan er niets meer over vinden ik jappan is hij geloofik allang uit

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
daves2hd schreef op 17 June 2003 @ 20:33:
AW2 is volgends mij nog niet uit ik heb h´m nog niet in winkels zien liggen. trouwends heeft iemand info over de kirby game dioe voor de GBA zou komen ik kan er niets meer over vinden ik jappan is hij geloofik allang uit
Kirby is cool, alleen iets te makkelijk. In Amerika is ie al sinds december uit, ik heb em in januari op dvdboxoffice.com gekocht. Leuk spel, heel veel verschillende abilitites, alleen net iets te kort en te makkelijk. Maar de co-op mode en mini games maken veel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

als hij als sins december in amerika iks waar blijft hij hier dan :P. anders moet ik hem weer gaan bestellen kost ook weer zoveel tijd :D. heb er ooit eens een filmpje van gezien maar verder niets over het spel gehoord. weet totzover alleen dat hij nu meer de powers heeft van de tekenfilm dan de 1e kirby spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
http://www.nintendo-europ...b9-439b-8377-8efe9259a503

Filmpje van Kirby

En tsja, dvdboxoffice.com is een stuk goedkoper met gba games, ik kwam geloof ik op 31 euro voor dit spel. Hij staat hier pas voor september gepland staat daar, don't ask me why.

[ Voor 39% gewijzigd door Glitch op 17-06-2003 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:54

Tarin

Just plain weird.

Glitch schreef op 17 June 2003 @ 22:56:
http://www.nintendo-europ...b9-439b-8377-8efe9259a503

Filmpje van Kirby

En tsja, dvdboxoffice.com is een stuk goedkoper met gba games, ik kwam geloof ik op 31 euro voor dit spel. Hij staat hier pas voor september gepland staat daar, don't ask me why.
Klopt, ik heb er Zelda en Tactics Ogre vandaan. TO was een goeie keuze, die is sowieso niet (betaalbaar) te verkrijgen in NL, maar Zelda is een beetje jammer. De multiplayer (Four Swords) werkt niet mer PAL tegenspelers..

Voor singleplayerdingen is DVDBO ideaal, maar voor multiplayerdingen is het lastiger, omdat nou eenmaal lang niet iedereen daar z'n spellen haalt.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Tarin schreef op 17 juni 2003 @ 23:00:
[...]

Voor singleplayerdingen is DVDBO ideaal, maar voor multiplayerdingen is het lastiger, omdat nou eenmaal lang niet iedereen daar z'n spellen haalt.
Kirby heb ik toen ook gelijk voor een maat besteld, dus geen probleem met multiplayer gehad :)

Vind ik trouwens wel vreemd, zijn toch gewoon zelfde taalversies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Zijn de GBA SP's eigenlijk al weer op voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik weet ook niet wat het is.. m'n broertje had m'n GBA/Zelda geleend om met een paar vriendjes te gaan spelen, maar ze kwamen er dus achter dat dat niet werkte, en dat schijnt te horen. Apart.

Misschien dat ze er toch wat aanpassingen aan maken, eventuele bugjes, of een vertaling ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Laatst online: 12-02 15:25
BAUKstEr schreef op 18 juni 2003 @ 01:15:
mijn broer en ik hebben afgelopen week er een besteld bij DimensionPlus (www.dimensionplus.nl) , en daar hebben ze de GB op voorraad!
Terwijl er in de stad nog geen te krijgen was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Thnx.
Damn ja ik hoor binnekort ook bij de flash owners ... :)
Ik hoop dat ie snel te krijgen is

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kirby is een remake van de eerste Kirby op de NES, best leuk spelletje. Was alleen op de NES al makkelijk en hebben ze nu nog wat makkelijker gemaakt zelfs geloof ik.
BAUKstEr schreef op 18 juni 2003 @ 01:15:
Hee Bauke, Wouter hier, jij ook GBAer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 12:34:
Hee Bauke, Wouter hier, jij ook GBAer? :)
Die-hard :D Ook Flasher trouwens ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
_Administr8or_ schreef op 18 juni 2003 @ 08:48:
mijn broer en ik hebben afgelopen week er een besteld bij DimensionPlus (www.dimensionplus.nl) , en daar hebben ze de GB op voorraad!
Terwijl er in de stad nog geen te krijgen was :)
Even voor de grap... Wat is hun levertijd?
(2 dagen is echte voorraad, 5 dagen is besteld in Hong-Kong ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAUKstEr schreef op 18 June 2003 @ 18:58:
[...]

Even voor de grap... Wat is hun levertijd?
(2 dagen is echte voorraad, 5 dagen is besteld in Hong-Kong ;))
Dimension plus is meestal redelijk snel. Paar keer een gamecube spel besteld.
Kheb geen flash card, een gba sp en een gameboy player voor mn cube en wat spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zoek voor mijn zoon van 6 een leuk spel voor de GBA. kan iemand mij een goede suggestie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 08:34:
Ik zoek voor mijn zoon van 6 een leuk spel voor de GBA. kan iemand mij een goede suggestie doen?
De Mario collectie is wel gaaf. Donkey Kong is ook erg goed. En het is te begrijpen. Dus hij kan het wel spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

je mag geen nintendo spellen en consoles meer inporteren :(. nintendo heeft officieel verklaard dat het nu strafbaar is en geeneen winkel het meer mag. dusi k zal moeten w8en tot september voordat ik kirby kan gaan spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

daves2hd schreef op 19 June 2003 @ 19:35:
je mag geen nintendo spellen en consoles meer inporteren :(. nintendo heeft officieel verklaard dat het nu strafbaar is en geeneen winkel het meer mag. dusi k zal moeten w8en tot september voordat ik kirby kan gaan spelen :(
Dan importeer je toch zelf? Of ben jij een winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
GolbeZeromus schreef op 19 June 2003 @ 19:37:
[...]

Dan importeer je toch zelf? Of ben jij een winkel?
Psies, nix strafbaars aan dvdboxoffice.com. Gewoon een webshop die internationaal verkoopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

By IGN.com
Jet Grind Radio

The Dreamcast classic goes handheld in an incredibly faithful portable rendition from the Tony Hawk GBA team.

June 19, 2003
- For more than a year and a half, THQ was responsible for publishing many Sega-branded games for the Game Boy Advance, both developed internally by Sega as well as games THQ commissioned out to third-party developers. In this deal gamers experienced both the good (Sonic Advance 1 and 2, Puyo Pop) and the not-so-good (Sega Smash Pack, Crazy Taxi). And though the THQ/Sega GBA publishing agreement has come to an end, THQ ends the deal with one of the best non-Sega developed title of the partnership with the handheld version of Jet Grind Radio. This port puts one of the top Game Boy Advance developers on one of the Dreamcast's most noteworthy games, and even with the occasional hitch in the project the game ends up extremely faithful to the original design.
Features

Four city districts with multiple locations each
More than five different playable characters
Graffiti editor
Link cable support for four players
Cartridge save (three slots)
Only for Game Boy Advance
Jet Grind Radio for the Dreamcast was a landmark title that pretty much makes it on those system owners' top Dreamcast games list. Whether its due to its originality, unique graphic style, or just because of its fun factor, the original Jet Grind Radio was a key game in the Dreamcast library. The legacy lives on in the official Xbox sequel, Jet Set Radio Future, but it was the original game that started it all.
Jet Grind Radio takes place in a futuristic proto-Nippon hybrid called Tokyoto, where rival skate gangs express themselves through the slightly illegal art of graffiti. Your crew is the GGs, a group of too-hip-for-you youngsters whose home turf is the sunny paradise of Shibuya. But the keisatsu (read: the fuzz) aren't content with letting a bunch of rapscallions deface the city - they've deployed the pistol-packing Police Chief Onishima to disperse some leaden justice on any possible perpetrators. While the action on the street is hot, the airwaves are kept ice-cool thanks to the help of Professor K - a dredlocked DJ who runs a pirate station called Jet Set Radio. The good doctor hits the wax and gives you an update on the storyline after each level, letting you know what's up with the keisatsu and the epic clash of the skate gangs.

So, as a hell-raising gang member, it's your sworn duty to mark your territory when other gangs try to take over Tokyoto. How? Graffiti, my friend. The challenge in Jet Grind Radio is to raise hell all over the districts by skating and grinding around the areas and mark designated locations on walls and objects with your brand using cans of spraypaint. Luckily these cans are easily collected since they're scattered in strategic locations, mostly along what are known as "grind lines." That's the reason for the emphasis on the word "grind" in Jet Grind Radio (and possibly the reason for the renaming of the game's original title, Jet Set Radio), since more than half the game revolves around leaping around town and grinding along rails, ledges and building corners. So much of the level can be grinded, and this grind feature is integral in learning since many locations in a map can't be reached unless you find the grind line that will take you there.

The challenge in Jet Grind Radio's gameplay is to locate all the specific areas on the map and tag them with spraypaint before A) time runs out, or B) you take one too many hits from the keisatsu or worse, Chief Onishima during his pursuit. Some tags are simply a matter of hitting the A button at the right time, but others require a bit of spraycan manipulation; larger tag locations need players to move the control pad in time and direction, a challenge that isn't so hard to do, but it's incredibly time consuming and horrible to pull off if the cops are on your tail. And it's worse if you run out of collected spray cans during a particularly large tag, since you'll have to chase down extra cans and return to the spot...which eats away seconds off the clock. The GBA's D-pad does an OK job of recreating this "draw" control during the medium and large graffiti tags, but I found it easier to pull them off using a GameCube control stick on the Game Boy Player.

The Game Boy Advance game was pulled off by Vicarious Visions, the GBA development studio whose best known for their portable renditions of the Tony Hawk Pro Skater series. And if you're famliar with Tony Hawk on the GBA, it's easier to get into the GBA version of Jet Grind Radio since the game features the same isometric engine with polygonal characters and bitmap backgrounds, and all the odd perspective quirks that come from this engine. There's honestly nothing that can be done to remove the awkward look where out-of-reach rails or icons look like they're immediately accessible to the player; but the level designers do their best to reduce the confusion. If you're practiced up on Tony Hawk 2, 3 or 4 the effect is easier to grasp, otherwise the GBA game will definitely take a bit to get used to. It's this perspective that doesn't make the portable game quite as accessible as the original Dreamcast design's 3D view.

But outside of the expected "Escher-effect," Vicarious Vision's game engine pulls off the Jet Grind Radio gameplay extremely well...even without the fully 3D environments. The character models have been given an effect that mirrors the Dreamcast's "cel-shaded" look, and the background artists model the maps to mimic the same exact levels on the console. The engine also now enables the painting of tags on wall surfaces just like the Dreamcast game.

The engine also enables players to plaster set graphic tags on specific locations all over the map. While this doesn't seem like a big deal, it probably was a technological nightmare to pull off in a GBA environment. The developers even went one step further by offering an incredible custom graffiti editor. Just like the Dreamcast and Xbox games, players can customize their own graffiti tag and plaster it on walls. There are restrictions to this feature: the image is only 32x31 pixels and 7 colors large, it can only be sprayed on specific locations on the map, and the cartridge can only store one graffiti tag in its EEPROM. But the fact that the team added this function is astounding, and gives GBA players the unique ability to personally express themselves in the adventure. And then, of course, is the four player support unique to the GBA version; players can connect and battle against each other in specific gameplay modes that are not in the Dreamcast original

But all isn't roses in the conversion. The engine obviously has a few quirks handling all the action that's unique to the Jet Grind Radio design, especially when it comes to displaying all of the soldiers and Chief Onishima on-screen, or during a mission when your task is to chase down gang members over the streets. There are slight bouts of slowdown when it gets a little crowded, but nothing tremendously obvious or distracting. It's just "there." Deeper in the game players will be faced with tanks and helicopters that fire dangerous projectiles, but these missiles are a little hard to read in the isometric perspective. And, it's a little hard to tell where the enemy cops are in relation to your character without pulling up the map; it's almost a gamble to try and tag a large area since you cannot see where the opposition's coming from. On the Dreamcast's 3D engine it was a little easier to see them, but in the overhead perspective, your view is cut off at the edges of the screen.

To compliment the action, Vicarious Visions went to Shin'en to provide Jet Grind Radio's soundtrack, and the result is a stunning recreation of many of the tunes from the Dreamcast design. The cartridge format obviously doesn't have the room for elaborate and extensive pieces, which is why many of the tunes loop after about a minute. The short length of the music does get a bit repetitive but it's amazing how great this game makes the GBA sound.

Closing Comments
As good as the conversion is, the fact remains that the original Dreamcast design, while certainly unique and fun, isn't a truly classic or versatile one. The game isn't as extensive as the Tony Hawk brand that puts more emphasis on tricks, points, and specific tasks than Jet Grind Radio's focus on marking all the spots before time runs out. That said, Jet Grind Radio is still great fun on the Game Boy Advance...even if isn't quite as accessible in its isometric perspective as it is on the Dreamcast with its fully 3D environments. The presentation alone is worth the price of admission; the developers went the extra mile in bringing a key Dreamcast game to the world of the GBA.
-- Craig Harris

-Presentation
The developers poured their hearts into this one, with tons of features and a graffiti editor for true customization. 10.0
-Graphics
The Tony Hawk engine's been modified to handle cell-shaded character models in a 2D world, and the artists mimic the Dreamcast's graphic style throughout the game design. 9.0
-Sound
Brilliant conversions of the Dreamcast soundtrack from Shin'en, but the tunes are only about 45 seconds to a minute in length. The samples are right out of the console game, too. 9.0
-Gameplay
Jet Grind Radio was a great console game, and the GBA design tries to mimic it in its overhead perspective. It's still great fun, but it's not quite as accessible in its portable form. 8.0
-Lasting Appeal
The multiplayer tag mode will extend the game for players with access to multiple carts, and the edit graffiti mode is a great time consumer as well. 8.0
-OVERALL SCORE (not an average) 8.5
[media]
Afbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/jetgrindradio_013103_7.jpgAfbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/jetgrindradio_013103_5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/jetgrindradio_013103_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/jetgrindradio_013103_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/jetgrindradio_013103_2.jpg
[/]

[media]
By IGN.com
Super Mario Bros. 3: Super Mario Advance 4

Afbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/supermariobros3_061803_12.jpgAfbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/supermariobros3_061803_08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/supermariobros3_061803_05.jpgAfbeeldingslocatie: http://pocketmedia.ign.com/pocket/image/supermariobros3_061803_01.jpg
[/]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:45
Glitch schreef op 19 June 2003 @ 19:52:
[...]

Psies, nix strafbaars aan dvdboxoffice.com. Gewoon een webshop die internationaal verkoopt :)
Dus dat mag nog wel?
Want zover ik uit het bericht heb begrepen is dat winkels games van nintendo niet meer internationaal (iig niet naar een andere regio) mogen verkopen. Maar dat geldt dus alleen voor de winkels die importeren en niet voor de gewone particulieren.....

Trouwens leuk dat Jet Grind Radio op de GBA komt. Op de DC was het ook altijd al fun met dit spel, alleen vind ik het er niet zo goed uit zien en dat neemt al een stuk plezier weg, aangezien ik cell-shaded games echt super vind. Maar ja dat kun je ook niet verwachten van een GBA om cell-shaded games op het beeld te toveren.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:59

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

YEAH! Eindelijk heb ik gisteren mijn zilveren GBA SP in ontvangst genomen na 2 maanden wachten!! Ik moet zeggen dat het een zeer geil dingetje is. Ik heb wel alleen de gamez Zelda aLttP en Tetris. Ik ben binnen een dagje spelen al op circa 75%. Dat komt zeker doordat 10 jaar geleden deze game heel veel speelde en ik weet nog veel geheimen en hoe ik de eindbazen moet verslaan.

Ik wil nu een nieuwe game aan gaan schaffen. Is Street Fighter Turbo beter als Mortal Kombat 5 op de GBA of andersom?? Ik wil ook een vette shooter. Duke Nukem lijkt me wel wat. Wat zijn jullie ervaringen met Street Fighter, Mortal Kombat en/of Duke Nukem???

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ik heb persoonlijk Street Fighter altijd al leuker gevonden dan MK, Super Street Fighter II Turbo Revival (lange naam :p) is gewoon echt retro vechten, en hij heeft me maar 20 euro toen gekost bij e-plaza, daar hoef je het niet voor te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een week geleden Street Fighter Alpha 3 gekocht voor 19 euro bij Intertoys... SF spellen zijn altijd top Ik wil die SF2TR ook nog kopen, gewoon voor de heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

jeuj vandaag mijn black SP gekregen :) ik heb er aLttP erbij gekocht maar die breng ik weer terug omdat ik binnekort tog mijn flasher krijg :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ik denk dat je die wel wilt houden omdat het een redelijk gedoe is met savegames enzo plus dat de lttp toch wel een spel is wat je legaal in je bezig mag hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmz... krijg vandaag ook (eindelijk) zwarte GBA SP binnen :D met Zelda :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Niet online
Ff wat anders, de vakanties komen er weer bijna aan (ik ga as vrijdag 2 weken naar Turkije 8)) Hoe vervoeren jullie je GBA?

Ik heb van de week bij Bart Smit deze gekocht:
Afbeeldingslocatie: http://www.draxter.net/product_images/DR_416.jpg

Prima dingetje en maar 4.99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

wauw, Jet Grind Radio ziet er echt mooi uit!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Ik heb een tasje van m'n oude fotocamera, waar precies de GBA, 4 reserverbatterijen, 2 oude spellen en 3 GBA-spellen in passen (in beschermdoosje). Daarmee houd ik het wel een weekje uit, als ik echt lang weg ga neem ik nog een paar losse spellen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
Ik heb een officieel GBA tasje, van Nintendo dus :)
Past een GBA in inclusief twee batterijen of twee spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep 2 van die tasjes, een sp tasje (nog niet in de winkels geloof ik) en een move n play bag van trustmaster.. past al m`n zooi in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een washandje, doet het ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ding heb ik ook glitch, superhandig omdat ik mn gba vaak mee neem als ik een weekend naar mn ouders ga dus dan lag ie eerst atlijd ergens in mn weekendtas. Heb dus ondertussen ook wel wat krasjes op mn scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkReuvers
  • Laatst online: 26-02 12:21
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 02:31:
[...]

Dimension plus is meestal redelijk snel. Paar keer een gamecube spel besteld.
Kheb geen flash card, een gba sp en een gameboy player voor mn cube en wat spellen.
2 dagen is te doen. Dan bestel ik er ook maar eentje denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Woei, GBA SP owns :) Lekker retro Zelda-en... Volgende game die ik koop (schiet niet op met 1 game :P ) wordt waarschijnlijk Metroid Fusion of die nieuwe Castlevania...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 13:40

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar toen kreeg ik geen reacties:

Om je data te verzenden bij Golden Sun moet je een toetsencombinatie doen, nl deze.
1. Go into Golden Sun 1.
2. At the main menu, hold Left, R, and press B. You should still
be holding R and Left. The menu disappears for a sec, then when
it comes back, the 'Send' option will be there. Select it.

Nou is mijn probleem dat er heel geen 'Send' optie komt. Ligt dat nu aan mij of hebben meerdere mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Digital-DNA
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-09 14:03

Digital-DNA

Gedigitaliseerd tot op het bot

Ben je misschien vergeten een clear data file aan te maken? (oftewel uitspelen en daarna saven wanneer ie er om vraagt). Anders wil 't namelijk niet.

www.nintendocasemods.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 03:38:
Ik heb een washandje, doet het ook prima :)
ik ook! net twee weken naar Spanje geweest/gekampeerd; GB SP in een washandje is perfect!
Iemand al iets van Advance Wars 2 gehoord?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 00:32:
[...]

Iemand al iets van Advance Wars 2 gehoord?
Jah die heb ik hier? hoezo?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah,. zeker tijdens mijn vakantie uitgekomen dan? of ben ik door de zon een beetje loco geworden? (hittegolf in spanje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 00:36:
ah,. zeker tijdens mijn vakantie uitgekomen dan? of ben ik door de zon een beetje loco geworden? (hittegolf in spanje)
Ik weet niet of ie hier al officieel uit is, maar ik heb em al (US versie)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vlgns mij is de US release morgen (de 24e)..... lucky you! De hele vakantie zitten vechten met Advance Wars 1, kan niet w88 tot de 2e, is die goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kep m gespeeld op die preview day.. het is gewoon meer van hetzelfde met nieuwe co's, nieuwe terreinen etc
kortom nieuwe shit met oude gameplay :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

mag je op GoT over die flasher praten? of is dat illigaal?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Qorne schreef op 23 June 2003 @ 00:56:
mag je op GoT over die flasher praten? of is dat illigaal?!
Ja, je mag er zeker over praten, er is zelfs een eigen topic voor geopend door een MOD.
zolang er maar geen links komen naar ROMS EMU's. en zolang er maar niet word gediscusseerd over de roms, maar gewoon het spel van de rom (geen rom helpdesk hier)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Het GBA "backup tools" topic

hier staan de regels ook in ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 01:06
Tjonge... ik wist niet dat dat ding zo moeilijk verkrijgbaar was zeg... Ik ben vanmiddag naar 3 echte gamewinkels geweest (waaronder E-plaza), naar de Dixons, naar Intertoys, Vroom & Dreesmann en bij de Free Record Shop. Nergens meer te krijgen gewoon :/

Beetje jammer wel, ik heb nu eigenlijk wel zin om te gamen op dat ding :)
Iemand nog meer suggesties of evt. een webwinkel die snel levert?

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

www.sagames.nl

125 € + 3 € = 128 €
op voorraad ...

daar heb ik uhm ook besteld

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Administr8or_
  • Laatst online: 12-02 15:25
DenMan schreef op 23 June 2003 @ 16:18:
Tjonge... ik wist niet dat dat ding zo moeilijk verkrijgbaar was zeg... Ik ben vanmiddag naar 3 echte gamewinkels geweest (waaronder E-plaza), naar de Dixons, naar Intertoys, Vroom & Dreesmann en bij de Free Record Shop. Nergens meer te krijgen gewoon :/

Beetje jammer wel, ik heb nu eigenlijk wel zin om te gamen op dat ding :)
Iemand nog meer suggesties of evt. een webwinkel die snel levert?
Dimension plus had ze op voorraad toen ik ze 2 weken geleden bestelde!
Ik heb ze inmiddels ook al gekregen! ik had ze besteld op donderdag, en maandag had ik ze thuis _/-\o_

www.dimensionplus.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Schijnt dat de intertoys in utrecht ze nog heeft... die van mij komt uit Intertoys in Heerhugowaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
Willybubba schreef op 23 June 2003 @ 16:54:
Schijnt dat de intertoys in utrecht ze nog heeft... die van mij komt uit Intertoys in Heerhugowaard :)
een paar winkels hebben ze nog ja.

ben vandaag heel utrecht doorgelopen.
de freerecord op cs (niet die kleine) had alleen nog maar een blauwe :(
maar.. op de ouwegracht hadden ze nog een zilvere :) ik vet geluk dus...
de rest van de winkels, overal uitverkocht.. echt gekkenhuis.

ik werd ook helemaal plat gebelt voor m'n ouwe gba. minstens 5 telefoontjes perdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkReuvers
Belde vanmiddag dimensionplus en daar waren ze op voorraad. Ze moesten alleen nog wachten op de adapters en die zouden morgen of overmorgen komen. Ze komen uit Amerika die gba's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
DarkReuvers schreef op 23 June 2003 @ 20:37:
Belde vanmiddag dimensionplus en daar waren ze op voorraad. Ze moesten alleen nog wachten op de adapters en die zouden morgen of overmorgen komen. Ze komen uit Amerika die gba's
lol, is het al zo erg dat ze ze moeten importeren? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkReuvers
Schijnbaar....
Hier maken ze zichzelf niet echt populair mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen jullie moeilijk met die GBA SP voorraden, hier in Groningen liggen stapels bij alle winkels, en dat zal in andere steden denk ik niet anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkReuvers
Kom je ff kijken. Als je er 1 voor mij kan bemachtigen in regio Rotterdam hoor ik het graag van je ;) Zelfs mediamarkt heeft geen voorraad......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~amt/SIMG0074.jpg

Niet echt GBA, maar wel GBC... Wie weet hoe ik in deze kamer de schatkist te pakken krijg? Alleen de bovenste twee paarse stenen zijn verplaatsbaar. Ik kom er echt niet uit, en dit is nog maar de 2de dungeon :/
DarkReuvers schreef op 23 juni 2003 @ 20:56:
Kom je ff kijken. Als je er 1 voor mij kan bemachtigen in regio Rotterdam hoor ik het graag van je ;) Zelfs mediamarkt heeft geen voorraad......
Intertoys Ridderkerk had er nog een stuk of 5 liggen afgelopen zaterdag.

EDIT: Puzzel opgelost.

[ Voor 42% gewijzigd door GZ op 23-06-2003 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

Hoe kan het dat de GBA SP in veel winkels 125 a 130 euro kost terwijl je hem op amazon voor 99 dollar (ongeveer 89 euro dacht ik correct me if I'm wrong) kan krijgen net als de games, golden sun 1 kost 19 dollar nogwat en bij dimension plus vragen ze er nog 45 euro voor?!?

Enne nog iets wat ik me afvroeg voor de verschillende console heb je ja PAL, JAP en USA versies.. is dit bij de GBA (SP) ook zo? en hoe zit het met de games..

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

DarK_M schreef op 23 June 2003 @ 21:13:
Hoe kan het dat de GBA SP in veel winkels 125 a 130 euro kost terwijl je hem op amazon voor 99 dollar (ongeveer 89 euro dacht ik correct me if I'm wrong) kan krijgen net als de games, golden sun 1 kost 19 dollar nogwat en bij dimension plus vragen ze er nog 45 euro voor?!?

Enne nog iets wat ik me afvroeg voor de verschillende console heb je ja PAL, JAP en USA versies.. is dit bij de GBA (SP) ook zo? en hoe zit het met de games..
Bij de GameBoyheb je helemaal niets, noppes, nada, zip, zero zilch aan regio shit. Je JAP game werkt dus gewoon op je PAL GBA en andersom. En GBA games zijn hier zowiezo duurder, meestal rond de 50 Euro, bij DVDBoxOffice rond de 30-32 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_M
  • Niet online

Dark_M

DKM

mooi :)
echt belachelijk gewoon dat die games hier zo duur zijn terwijl de nieuwste games op het i-net voor veel minder te krijgen zijn scheelt toch maar weer even 20 euro!
nouwja weetje iig waar je je games en ook je hardware moet halen niet in de winkel dus..

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

ik bewaar hem in een sok, werkt ook goed =), en niemand jat hem, want wie gaat er nou een sok stelen =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

GolbeZeromus schreef op 23 June 2003 @ 21:21:
[...]

Bij de GameBoyheb je helemaal niets, noppes, nada, zip, zero zilch aan regio shit. Je JAP game werkt dus gewoon op je PAL GBA en andersom. En GBA games zijn hier zowiezo duurder, meestal rond de 50 Euro, bij DVDBoxOffice rond de 30-32 :D
Maar dan vraag ik me toch nog steeds af waarom de NTSC Zelda niet compatible is met de PAL Zelda (Four Swords bedoel ik dus). Ik vinnet maar irritant..

Het voordeel van importeren is dan weer dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/2493/full.jpg
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo ik ga binnenkort op vakantie wat is een superdope spel om onderweg te spelen of gewoon als je niets te doen hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 23:12:
yo ik ga binnenkort op vakantie wat is een superdope spel om onderweg te spelen of gewoon als je niets te doen hebt?
Golden Sun - supergoeie RPG
Advance Wars - Tactisch

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ik weet niet waarom Nintendo dat er zo heeft ingebouwd. (Dat van 4 swords bedoel ik dan). Ze willen ons gewoon naien door ons meer te laten betalen :(

Denk ik hoor, ik geef mn bek ook maar een douw.

Niety om het een of het ander, maar is Tactics Ogre niet megasaai? Ik kan me zo'n Tactics Ogre gam,e wel herinneren van de SNES geloof ik en vond er weinig aan. Misschien kwam dat omdat hij in het Japans was en ik daar de ballen van snap :P Grafisch zag het er wel mooi uit meen ik mij te herinneren.

[ Voor 43% gewijzigd door GZ op 23-06-2003 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 01:06
Nou ik heb m'n GBA SP nog niet online besteld vanmiddag, omdat ik het vermoeden heb dat ie dan weer precies op een dag/tijdstip geleverd gaat worden dat ik aan het werk ben. En aangezien ik deze week weer 45 uur werk is die kans groot. En dan kan ik weer een paar dagen of zelfs een week wachten voor ik tijd heb hem van het postkantoor te halen :/ Weet iemand toevallig nog een winkel in regio Amersfoort waar ze hem op zeker verkopen? :P

Als ik al die verhalen hier hoor over Advance Wars en Golden Sun krijg ik steeds meer zin om er op te gamen :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

GolbeZeromus schreef op 23 June 2003 @ 23:27:
Niety om het een of het ander, maar is Tactics Ogre niet megasaai? Ik kan me zo'n Tactics Ogre gam,e wel herinneren van de SNES geloof ik en vond er weinig aan. Misschien kwam dat omdat hij in het Japans was en ik daar de ballen van snap :P Grafisch zag het er wel mooi uit meen ik mij te herinneren.
Ik ben nu de US rom aan het spelen en vind het echt super goed.
je moet het een beetje zien als schaken, met een koning enzo
als je de koning kilt heb je meteen gewonnen.
ook kan het ene type mannetje verder lopen als de ander per rondje. en het magiesysteem is erg goed.

soms duren potjes wel lang hoor. was laatst 3 kwartier bezig met een rondje ("ff" een battle :P)

ook heeft dom rushen geen enkel zin. het gaat echt om de tactiek

ik zit echt te wachten op mijn flash kaart en GBAsp (GBAsp krijg ik donderdag als examen cadeau _/-\o_ ) want als de Golden Sun 2 EUR rom er is word ik gek. het heeft nu namelijk geen zin om te gaan spelen in de allang gereleasde US rom en dan mijn goldensun 1 characters te importen want dat kan dus niet :(

wachten op de EUR versie dan maar ;)

This space is occupied

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.