[GBA] Game Boy Advance topic - Deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.210 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:53

NoTimeRemains

I know

aLttP laten liggen of tog ruilen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een linkkabel nodig. Zit er nog verschil tussen die van Piranha en Nintendo (buiten de prijs dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 20:52:
Wat doen jullie moeilijk met die GBA SP voorraden, hier in Groningen liggen stapels bij alle winkels, en dat zal in andere steden denk ik niet anders zijn.
Owkee, waaaaaar liggen ze dan? Nou? Ikke fietsen vandaag, nee hoor, Mediamarkt, intertoys, alleen de bart smit aan de vismarkt had er 2, maar die waren blauw :r Duz, hopelijk kwam er morgen een nieuwe lading dachten ze, ik hoop het maar, ik geloof er geen snars van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:42
Tjonge echt bizar hoe slecht die dingen leverbaar zijn zeg! Dit valt me toch wel een beetje tegen van Nintendo, hoewel je aan de andere kant kan zeggen dat het gewoon een enorm succes is :)

Ik heb net weer 5 winkels afgebeld. 2 X een Bart Smit, 2 X een Intertoys en nog 1 gameshop. Ze hadden allemaal helemaal niks meer. Denk dat er toch niks anders op zit dan online bestellen en hopen dat ze hem leveren op het moment dat ik thuis ben :)

EDIT:

ik bel net voor de zekerheid nog 1 gameshop in Amersfoort, en die zeggen dat ze er nog 1 hebben liggen, maar dat is een import versie. De man zegt dat er geen verschil is tussen een import en een Europese, alleen de prijs (10 Euro duurder). Is er hier iemand die dat kan bevestigen zodat ik straks niet met een brakke GBA SP zit waar ik geen Europese spellen op kan spelen oid? :)

[ Voor 32% gewijzigd door Denman op 24-06-2003 16:45 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

op een US gameboy kan je gewoon EUR spellen enzo spelen.
die 10 euro is ook omdat ze er een andere adapter bij moeten doen (ander voltage hier)

Ik heb vandaag ook door heel amsterdam gezocht en het er toch nog eentje kunnen vinden.. in Osdorp, het was de laatste, en gelukkig een zwarte (past bij mijn cube).
Het was wel ff reizen (van puntje Noord naar puntje van zuid :X) maar ik heb em nu dus hier thuis staan :*)

Nu nog wachten op mijn flashkaartje

verder was hij gewoon in heel amsterdam OP

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
GolbeZeromus schreef op 23 juni 2003 @ 21:05:
[afbeelding]

Niet echt GBA, maar wel GBC... Wie weet hoe ik in deze kamer de schatkist te pakken krijg? Alleen de bovenste twee paarse stenen zijn verplaatsbaar. Ik kom er echt niet uit, en dit is nog maar de 2de dungeon :/

[...]

Intertoys Ridderkerk had er nog een stuk of 5 liggen afgelopen zaterdag.

EDIT: Puzzel opgelost.
je moet die vijanden in dat veld in een bepaalde volgorde slopen. weet niet meer welke volgorde, beetje te lang geleden, maar er is zo'n steen met een aanweizing waarop staat in welke volgorde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, ik vind het gewoon vreemd.

Hij kwam in maart uit, ik denk in juni van: hee, geinig ding, leuk voor in de trein of gewoon op de backseat van de auto.
Je gaat naar de winkel, en......... hij is gewoon op.
Hallo zeg, ik vind um geil, ik wil hem nu, nu, nu, nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Nou ik heb hem opgehaald, en inderdaad is het exact dezelfde alleen met een Japanse beschrijving. Naja... een gameboy gebruiken kan niet zo moeilijk zijn lijkt me :P En Mario Kart Circuit en Advance Wars werken erop, dus ik ben blij! :D

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Ik wil ook een GBAsp gaan kope, maar ik had ergens gelezen dat de grijze heel snel krassen krijgt en de zwarte niet. In hoeverre klopt dit?

[ Voor 1% gewijzigd door Fubaruba op 25-06-2003 07:46 . Reden: sp vergeten in GBA :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik lees dat iedereen nog steeds hard op zoek is... Je kunt natuurlijk ook gewoon ff naar de FRS rijden... ieder filiaal heeft er meestal 2 of 3 op voorraad... en anders bestel je em gewoo op de website... ze zijn weer te leveren dussssssss

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 12-09 15:52
daFubar schreef op 25 June 2003 @ 07:45:
Ik wil ook een GBAsp gaan kope, maar ik had ergens gelezen dat de grijze heel snel krassen krijgt en de zwarte niet. In hoeverre klopt dit?
ik hoorde het ook van iemand die m heeft.
ik wou dus ook de zwarte, maar ze hadden alleen nog maar een zilvere.... dan die maar....
tegen de tijd dat ie helemaal kaal is is er vast weer een nieuw model gameboy die ik dan natuurlijk moet hebben :)

[ Voor 14% gewijzigd door sharkzor op 25-06-2003 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 17:25
Koop je toch een leuk, dik gevoerd beschermhoesje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BAUKstEr schreef op 25 June 2003 @ 09:32:
Koop je toch een leuk, dik gevoerd beschermhoesje? :)
Speelt dat fijn denk je? Of is het juist niet om mee te spelen. En trouwens als je je GBA als een god gebruikt dan gebeurt er niet snel iets. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren deze vraag uitgezet:
Ik heb een linkkabel nodig. Zit er nog verschil tussen die van Piranha en Nintendo (buiten de prijs dan)

Weet niemand het antwoord of heeft niemand zin om te antwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

geen zin en ik wee het niet ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:24

TdV

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 09:43:

Ik heb er geen ervaring mee maar ik verwacht het niet; in dit geval is een kabel gewoon een kabel en als ie maar de juiste contacten heeft zal het wel werken. (en dat neem ik toch aan als het een GBA kabel is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 09:43:

Nee niet dat ik weet. Misschien dat omdat die van nintendo in GBA kleuren te verkrijgen is. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hum, op deze manier ontlok je dus wel wat reacties :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Net gekocht: Castlevania: Aria of Sorrow en Metroid Fusion :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of er naast Metroid Fusion nog een andere metroid game bestaat voor mn lieve gameboy-tje?

Metroid Fusion was nl echt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, althans, nog niet
(over metroid)

even de games die ik nu zo'n beetje speel / echt leuk vind

heb zojuist even Advance Wars 2 geprobeerd (1e deel nooit gespeeld) en vind die toch wel erg leuk eigenlijk (verslavend ook vooral)

verder splinter cell, toch wel erg leuke game; ook op de gba is het leuk om (in platform stijl) rond te sneaken

metroid fusion is uiteraard al een bekende; gewoon topper

mario ware; gewoon echt super! zulke droge mini games... erg leuk om te spelen en niet al te makkelijk ook... belangrijkste is dat ie vooral verslavend is en leuk blijft (althans, zo denk ik erover)

bruce lee: had dit spel nooit eerder gezien ofzo maar voor de grap eens uitgeprobeerd... ben niet eens super bruce lee fan maar dit spel vond ik toch wel erg koel ook; veel moves, wapens, leuke aktie, sneaken af en toe, etc etc: echt een toppertje imo

x-men 2 wolverine's revenge en crash bandicoot 2 lijken ook erg leuke (platform) games maar ik heb ze nog niet echt veel gespeeld

verder zelda maarja die heb ik al uitgespeeld ondertussen en dus ligt in de kast...

dat is het zo'n beetje wel... iemand anders nog leuke (vooral andere) games die je aanraad?

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2003 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Verwijderd schreef op 25 June 2003 @ 18:41:
weet iemand of er naast Metroid Fusion nog een andere metroid game bestaat voor mn lieve gameboy-tje?

Metroid Fusion was nl echt _/-\o_
Yup, Metroid 2: Return of Samus is er voor de GameBoy. Komt uit 1991 dus alleen in 4 kleuren te krijgen. Er is, heb ik weleens gelezen, een speciale kleurenversie uitgebracht, maar nogal in beperkte oplage dacht ik. Bijna niet te vinden dus.

Tevens is Metroid: Zero Mission ook in de maak. Dit is volgens sommige mensen een remake van de allereerste Metroid op de NES, maar ik persoonlijk twijfel nog of dat zo is.
dat is het zo'n beetje wel... iemand anders nog leuke (vooral andere) games die je aanraad?
Golden Sun, alle CastleVania games (jaja), Mario Advances blijven toch ook erg leuk. Mario Kart. Super Ghouls n Ghosts, Contra Advance. Veel SNES poorts blijven erg leuk, vooral als je ze nog nooit gespeeld hebt.

[ Voor 20% gewijzigd door GZ op 25-06-2003 18:58 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
sharkzor schreef op 25 juni 2003 @ 08:08:
[...]

ik hoorde het ook van iemand die m heeft.
ik wou dus ook de zwarte, maar ze hadden alleen nog maar een zilvere.... dan die maar....
tegen de tijd dat ie helemaal kaal is is er vast weer een nieuw model gameboy die ik dan natuurlijk moet hebben :)
zijn er hier geen mensen met een grijze gameboyadvancesp die m ietwat ruw behandelen en dus gaat krassen? want anders haal ik ook een zwarte.. maar ik wil eigenlijk een grijze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

daFubar schreef op 25 juni 2003 @ 23:55:
[...]

zijn er hier geen mensen met een grijze gameboyadvancesp die m ietwat ruw behandelen en dus gaat krassen? want anders haal ik ook een zwarte.. maar ik wil eigenlijk een grijze.
Die zilvere is wel erg snel beschadigd hoor :( en die donkere krassen zie je echt op dat glimmende metallic.
gelukkig heb ik een zwarte (past bij mn cube, en ze hadden anders alleen paars)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik heb ook een zwarte SP (ook vanwege de match met mijn cube) en daar zitten al redelijke krassen op! Maar die zie je bijna niet alleen van dichtbij...maar het maakt niet uit zolang mijn schermje maar krasvrij blijft!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een zilveren vanaf dat ie uit was, maar elke keer als ik hem niet nodig heb gaat ie in een washandje, er zitten wel wat krasjes op maar dat hou je toch niet tegen, iig nog geen op het beeldschermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:09
Ik heb net m'n SP binnen van dvdboxoffice, maar daar zit een amerikaanse stekker bij :(
Nu kan ik natuurlijk vast wel bij een elektroboer een stekkertje kopen dat het omzet in een 'normale' stekker, maar hoe zit het dan met het voltage?
Kan deze adapter dan wel de 220 aan? want er staat op dat ding dat de input 100V moet zijn.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

__00__ schreef op 26 June 2003 @ 10:41:
Ik heb net m'n SP binnen van dvdboxoffice, maar daar zit een amerikaanse stekker bij :(
Nu kan ik natuurlijk vast wel bij een elektroboer een stekkertje kopen dat het omzet in een 'normale' stekker, maar hoe zit het dan met het voltage?
Kan deze adapter dan wel de 220 aan? want er staat op dat ding dat de input 100V moet zijn.
Als er 100v op staat kan dat ding inderdaad niet op 230v; je kan het beste een nieuwe adapter kopen of zo'n losse acculader. Een spanningsomvormer is duurder denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Kun je die adapters dan los kopen ergens?

Edit:
Laat maar heb al ff gekeken bij www.dimplus.nl en daar kun je inderdaad een adapter en zo los kopen :D
Weet alleen niet zeker of die voor de SP is. Moet ik nog ff uitzoeken.

[ Voor 70% gewijzigd door Jan_V op 26-06-2003 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
nou, fuck it. ik ga wel gewoon een zilvere halen. dan gaat ie maar krassen, boeiend. mijn ouwe gameboy is van grijs naar bruin gegaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glitch
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Wee, gelukkig nog Donkey Kong Country binnengehad voor ik op vakantie ga 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

daFubar schreef op 26 June 2003 @ 15:35:
nou, fuck it. ik ga wel gewoon een zilvere halen. dan gaat ie maar krassen, boeiend. mijn ouwe gameboy is van grijs naar bruin gegaan :D
Je moet je kont er ook niet mee afvegen ;)

Maar ik ben uiterst tevreden met mijn GB Palyer voor mijn GC. wat een genot, al die games op je TV. Maar weet iemand waar je nog Advance Wars kunt halen voor een zacht prijsje?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
GolbeZeromus schreef op 26 June 2003 @ 23:21:
[...]

Je moet je kont er ook niet mee afvegen ;)
waarom denk je dat mijn batterijenklepje mist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yo ik ga zo op vakantie ga nog ff snel een spel halen wat is een heeel vet spel (voor op reis en op de vakantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Pokemon Ruby is wel leuk.
Kun je tenminste heel wat tijd aan besteden.
Anders kun je Golden Sun wel proberen of een andere rpg. De meeste zijn wel leuk op de GBA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Pokemon ruby is nog lang niet uit, pas over een maand.
kijk gewoon ff bij http://pocket.ign.com bij de reviews welke spellen er een 9+ krijgen

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ik ga (misschien) binnenkort een GBA SP kopen.
Vooral nu het vakantie is kan ik wat bijverdienen.
En dus leek me de SP wel een goed doel.

Maar nu is mijn vraag, komen hier ook nog van die speciale combinatie pakketten uit met een SP en b.v. Metroid Fusion of Zelda:LTTP??

Ik was laatst met school in Engeland daar hadden ze die wel en voor een goede prijs. Maar komen die nu hier ook nog??

Zo'n pack leek me de beste oplossing, qua geld en wat je ervoor krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door Vanitas op 28-06-2003 00:12 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij bartsmit kon je GBA + Zelda:LTTP kopen en dan kreeg je wel 5 hele euro's korting op zelda... maarja heb ik toch gedaan :)
zeker veel plezier van t spel gehad (helemaal uitgespeeld)... maar nu flasher er constant in ofcourse >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mous-
  • Laatst online: 04-08 12:44
daFubar schreef op 25 juni 2003 @ 23:55:
[...]

Dit lijkt me wat duidelijker:

Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~mmansour/rommel/CIMG0005.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.conceptsfa.nl/~mmansour/rommel/CIMG0006.JPG

Soms zie je ze duidelijk en soms niet. Het ligt er maar net aan hoe het licht er op schijnt.

Hier zie je meteen een ander nadeel van de GBA SP. De "boog" bij de spelcartridge zat er bij de "oude" GBA nog niet. Maar hierdoor gaan de stickers op de spelcartridges wel sneller slijten :( . Zonder die boog was het echt niet veel moeilijker geweest om de spellen er uit te halen imho.

Als je iets doet, doe het dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
hmz. dus ik kan het beste een zwarte halen in verband met krassen dus... maar ik wil zo graag een zilvere! :'(

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Òch, op die zwarte komen ook heus wel krassen hoor.
Dat komt op alle kleuren, tenzij je hem alleen maar op het bureau laat liggen, want als je hem gebruik zullen er altijd krassen op komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop gewoon een zilvere
krassen zijn echt niet SUPER erg ofzo
ligt er natuurlijk ook aan hoe je er zelf mee omgaat he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 12-09 21:02

jOzh

Sweet dude!

Heb sinds vandaag ook een zilveren (bij Media Markt Arena vandaan, daar lagen ook nog een zooi zwarten voor de geinteresseerden =) , nog geen krasjes maar dat zal wel niet lang duren... Ach ja, zo lang het schermpje inderdaad maar krasvrij blijft vind ik het best, je ontkomt er toch niet aan.
Wat een genot overigens, dat verlichte scherm! Eindelijk 'echt' portable gamen (bij de ouwe advance zat ik altijd direct onder m'n bureaulampje, niet echt relaxed...)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
Ja ik heb gister ook voor het eerst m'n SP gebruikt, want ik had gister pas een step-down converter kunnen bemachtigen.
En het is inderdaad een verademing. Ik heb ff zonder licht gespeeld wat wel te doen was, maar toen ik het aan deed wilde ik niet meer anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Verwijderd schreef op 28 June 2003 @ 00:52:
bij bartsmit kon je GBA + Zelda:LTTP kopen en dan kreeg je wel 5 hele euro's korting op zelda... maarja heb ik toch gedaan :)
zeker veel plezier van t spel gehad (helemaal uitgespeeld)... maar nu flasher er constant in ofcourse >:)
Is dat dan de zwarte??
Of kan je gewoon kiezen welke kleur je wilt??

Ik wil liever die zwarte, maar de zilveren is ook wel mooi alleen een beetje kras gevoelig.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Oei... Nu lees ik dat de SP een stuk fijner is ivm lichtje. Zelfs overdag met licht?
Maar ik heb al een GBA..
Nja, dan toch maar een afterburner aanschaffen :P

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afterburner is een hoop werk , en de verlichting is bij lange na niet zo goed als die van een SP.
Met de afterburner wil de boel wel eens een beetje flets worden qua kleuren als ie aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Ik heb nu sinds de release ene zilveren en ik heb 1 heel klein krasje (vrijwel onzichtbaar) dus het valt allemaal wel mee (zelfs nadat hij mee op vakantie is geweest). Het hangt er meer vanaf hoe je er mee omgaat; ik doe er vrij voorzichtig mee. De zwarte en blauwe krassen net zo snel alleen door de kleur zie je er minder van, vooral bij de zwarte.

Ligt advance wars 2 al in de winkel? Ik heb hem vast "ge-previewd" als het ware maar ik vind het de moeite om hem te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de US import versie zeker al, de Europese vlgns mij pas in oktober dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het kwalitatieve spel aanbod eigenlijk best tegenvallen
komt misschien omdat ik meeste titels niet ken magoed...

ik wil nu wel eens weten welke games jullie spelen :) (en waar jullie op wachten)
en nu eens wat anders dan castlevania/zelda/metroid/golden sun/advance wars dus he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV

TdV

Verwijderd schreef op 30 June 2003 @ 03:16:
vind het kwalitatieve spel aanbod eigenlijk best tegenvallen
komt misschien omdat ik meeste titels niet ken magoed...

ik wil nu wel eens weten welke games jullie spelen :) (en waar jullie op wachten)
en nu eens wat anders dan castlevania/zelda/metroid/golden sun/advance wars dus he :)
Er zit erg veel kaf tussen het koren inderdaad, maar er zitten toch wel leuke spellen tussen. Klonoa is bijvoorbeeld erg leuk en verslavend; ook speel ik nog splinter cell, columns crown (uit nostalgie), iridian2, gradius galaxies, en net dragonbal Z 2. LOTR the two towers speel ik ook nog af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilyc
  • Laatst online: 31-05-2024
Ik heb een hele tijd Konami Krazy Racers gespeeld, maar dat is het toch wel qua 'alternatieve' spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wario Ware!
Ik moet nog maar 1 spelletje unlocken, dan heb ik het hele mapscherm vol. Speel 'm vooral veel op de gb player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik mijn GBA niet zoveel meer. Ik heb de laatste tijd ook geen nieuwe games gekocht. Vandaar denk ik. :D Maar ik wil er binnenkort wel weer een paar halen. En ik denk dat ik ook maar meteen in wat budget bakken ga koekeloeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
warioware lijkt me echt zoo onwijs kicke he! die filmpjes roeleren harder dan hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

daFubar schreef op 30 June 2003 @ 14:22:
warioware lijkt me echt zoo onwijs kicke he! die filmpjes roeleren harder dan hard!
Ik weet niet ik heb er nog niet veel van gezien. Misschien maar even opletten. Verder zou ik best nog wel een oude mario game willen kopen. Het is nog steeds leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Wie wil er The Legend of Zelda: A Link to the Past?

Nieuw in doos (2 weken)
Met bon
en VIP code

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

HIValicious schreef op 30 June 2003 @ 18:56:
Wie wil er The Legend of Zelda: A Link to the Past?

Nieuw in doos (2 weken)
Met bon
en VIP code
waarom wil je hem kwijt?
ik wil wel de vip code ruilen tegen een gba SP code?
evilcuber@wanadoo.nl

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel moet 'ie kosten? Ik ben van plan een GBA SP te kopen later dit jaar, met waarschijnlijk oa Zelda LttP erbij, maar als ik het spel nu goedkoper kan krijgen is het natuurlijk ook goed :)

Ik wil dan natuurlijk wel de VIP code er bij...

pollo_diablo@hotmail.com

Buchten, Buchten... is dat niet ergens in Limburg? Kom ik hem nog halen ook (scheelt weer portokosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Meel me maar eens ...
Is idd limburg ...

EvilCuber : sjeck me sig ik heb al een geregde SP

Ik wil uhm kwijt omdat ik een flash ding krijg ... :)
ik wil uhm deze week nog ff uit spelen (no problemo) en dan weg er mee

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

TLOZ: LTTP is echt frikkin moeilijk, ik heb net zn amulet gevonden en moet nu een geheime ingang vinden in lake hyrule oid (echt vaag) ik ben nu al 20x doodgegaan maar ik heb nogsteeds geen temple oid gevonden, alleen een ijs-stafje.

in Metroid Fusion ben ik nu bij een soort robot baas die telkens bommetjes gooit waar vuur uit komt, dan moet ik boven hem gaan hangen en een missile op hem schieten, maar dit kan ik misschien 1x doen voordat ik doodga :(

en Golden Sun 2:
Ik heb net een jongetje uit een grot gered en mn 3e djinny gevonden :*)
ik ben dus bij dat klooster geweest enzo, en nu moet ik opzoek naar een boot :? ze zeggen dat ik die in het zuiden van die stad kan vinden, maar het enige wat ik verder in die ongeving vind ik weer dat klooster, en een ander soort ruine

..
Lekker hoor zon flash linker :P
maar kan iemand deze vraagjes/ problemen ff helpen, want ik zit nu met 3 dingen tegelijk vast :(

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Kan je de Europese versie van GoldenSun aan een Amerikaanse GoldenSun2 linken?
En nog een vraagje: Waar kan ik GoldenSun2 kopen, in een Nederlandse shop voor een fatsoenlijke prijs (+-50 euro)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja je kan toch de Europese versie van GoldenSun 1 linken met de US versie van GoldenSun2 (heb het zelf gedaan)
ik denk niet dat je GS2 in een NL shop zal vinden (ken geen winkels die GBa spellen importeren

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 01 juli 2003 @ 00:33:
TLOZ: LTTP is echt frikkin moeilijk, ik heb net zn amulet gevonden en moet nu een geheime ingang vinden in lake hyrule oid (echt vaag) ik ben nu al 20x doodgegaan maar ik heb nogsteeds geen temple oid gevonden, alleen een ijs-stafje.
dan doe je echt iets fout :) ik heb m na de launch meteen gekocht en binnen een week uitgespeeld :) zonder walkthrough
gelukkig wist ik nog net genoeg van mijn SNES tijd te herinneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gedaan... (vanochtend vroeg)

Als ik geen antwoord krijg, betekent dat dan dat je onder tafel ligt van het lachen om mijn bod of heb je je mail gewoon nog niet gelezen?

Ik heb in een winkel vanmiddag Zelda Oracle of Ages zien liggen voor 25 Euro (spiksplinternieuw uiteraard). Is dat een fatsoenlijke prijs en moet ik morgen terug om hem te kopen? Ik weet dat ze een tijd geleden bij de FRS goedkoper waren, maar daar zijn ze compleet uitverkocht en niet meer te bestellen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

TheEvilCuber schreef op 01 July 2003 @ 00:33:
Een amulet? Die van de East Palace? Of bedoel je een andere? En waarom moet je naar Lake Hylia? Voorlopig kun je daar alleen een Ijsstaf vinden ja. Meer nog niet... Dus vertel even wat je nou precies hebt, dan help ik je wel verder.
in Metroid Fusion ben ik nu bij een soort robot baas die telkens bommetjes gooit waar vuur uit komt, dan moet ik boven hem gaan hangen en een missile op hem schieten, maar dit kan ik misschien 1x doen voordat ik doodga :(
Er zit toch echt een overduidelijk patroon in dat ventje. Dat is de tweede versie geloof ik van een eerdere baas.

Ik ging eerst aan het randje hangen, dus helemaal rechts of helemaal rechts. Als hij dan die raketten afschiet schiet je die eerst kapot, dan springt hij een beetje in jouw richting. Dan Missile vuren en snel weer terug naar de rand. Zoiets was het ongeveer in ieder geval.
Verwijderd schreef op 01 juli 2003 @ 18:57:
[...]

Als ik geen antwoord krijg, betekent dat dan dat je onder tafel ligt van het lachen om mijn bod of heb je je mail gewoon nog niet gelezen?

Ik heb in een winkel vanmiddag Zelda Oracle of Ages zien liggen voor 25 Euro (spiksplinternieuw uiteraard). Is dat een fatsoenlijke prijs en moet ik morgen terug om hem te kopen? Ik weet dat ze een tijd geleden bij de FRS goedkoper waren, maar daar zijn ze compleet uitverkocht en niet meer te bestellen :'(
Lijkt mij op zich een redelijke prijs. Bij mijn Gameshop liggen ze voor 35 Euro. Gelukkig heb ik ze beide al :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door GZ op 01-07-2003 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 01 July 2003 @ 15:42:
Ja je kan toch de Europese versie van GoldenSun 1 linken met de US versie van GoldenSun2 (heb het zelf gedaan)
ik denk niet dat je GS2 in een NL shop zal vinden (ken geen winkels die GBa spellen importeren
Nedgame importeert ze gewoon , die hebben golden sun 2 , dbz legacy of goku 2 , kirby , pokemon ruby+saphire etc allemaal gewoon us versies te koop.
Kosten iets van 50-60 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 01 July 2003 @ 18:57:
[...]

btje weinig voor een mint spel ... denk ik dan ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja 't is wel tweedehands...

Is goed, wacht ik gewoon tot ik de GBA koop en koop ik LttP er dan gewoon bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ja en net 2 weken oud ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuwe Medal of Honor op de GBA.. Doet me een beetje denken aan Cannon Fodder:

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/691/5305.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/691/5300.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/691/5298.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ik ga van het weekend een sp halen... ik wil zowiezo warioware en zelda halen...
maar ik zat ook aan golden sun te denken. nu moet ik wel zeggen dat ik een hekel heb aan spellen als final fantasy en secret of mana (rpg's dus)... is het dan wel handig om die te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Nee, volgens mij niet :D
Golden Sun doet veel denken aan bijv. Lufia voor de snes en ook wel een bit aan de oudere FFs en Secret of Mana, tja, ook wel een beetje :P
Ik vind GS wel ok, maar ik vind RPGs dan ook wel leuk :)
Toch blijft Lufia - The Fortress of Doom de koelste, jammer dat de nieuwe Lufia voor de gba blijkt tegen te vallen.. :/

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

is aLttP voor meer als 30 te duur ... ?
ok hij is 2de hands maar 2 weken oud doosje is nix aan vip code zit er in ... dus volledig compleet ...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
HIValicious schreef op 02 juli 2003 @ 17:01:
is aLttP voor meer als 30 te duur ... ?
ok hij is 2de hands maar 2 weken oud doosje is nix aan vip code zit er in ... dus volledig compleet ...
voor 30 euro koop ik m van je.
fubar@exploitation.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat had ik ook al geboden dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Jullie moeten wel beter opletten hoor wannahave Zelda GBA'ers. Een tijdje terug was A Link to the Past 30 Euro bij de MediaMarkt. :) Ik heb daar uiteraard gelijk mijn slag geslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De dichtstbijzijnde MediaMarkt is meer dan 100 km hier vandaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Zo ik heb sinds vandaag ook een (zwarte) SP _/-\o_ _/-\o_ .
Speelt super lekker.

Ik had er maar gelijk Metroid Fusion bij gekocht en die is ook leuk. :)
Ben alleen nog niet zo ver, maar dat komt nog wel.
GolbeZeromus schreef op 02 July 2003 @ 19:08:
Jullie moeten wel beter opletten hoor wannahave Zelda GBA'ers. Een tijdje terug was A Link to the Past 30 Euro bij de MediaMarkt. :) Ik heb daar uiteraard gelijk mijn slag geslagen.
Is die nu ook nog 30 euro dan?? Nee toch.
Dat was toch alleen tijdens die actie, en die is allang voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Review op FoK van DKC en ze geven het een... 5!? :?
http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1068

Niet origineel genoeg, lijkt te veel op, jaja, mario.. 8)7 Je springt namelijk ook op vijanden :D
En het is bijna hetzelfde spel als op de snes! :o
Volgens mij adverteren ze daar zelfs mee, maarja 8)7

Ik heb hem een week of 2 geleden aangeschaft en ben er dolgelukkig mee :D Dit is toch wat je wil, snessen onderweg? Althans, dat is wat ik wil :) Dat er ook nog veel nieuwe spellen uitkomen is mooi meegenomen ;)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Weet iemand hoe ik de Nightmare Key in de derde dungeon van Zelda: LA (GBC) te pakken moet krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:03

Tarin

Just plain weird.

GolbeZeromus schreef op 04 juli 2003 @ 11:58:
Weet iemand hoe ik de Nightmare Key in de derde dungeon van Zelda: LA (GBC) te pakken moet krijgen?
*diep in geheugen graaft*

Is dat de slime dungeon key cavern :) (waar je de Pegasus Boots krijgt)?

Daar heb je een stuk muur wat je op kan blazen met een bom.. er wijst een pijl naar (richting beneden).
Het is in het bovenste gedeelte.

Ik zal ff kijken of ik een piccie kan posten.

[edit]
t'daa :)
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/7334/full.jpg

En vanaf hier kan het ook:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/7335/full.jpg

[edit2]
Aargh, stoffig schermpje.. nahja, dat is er verder wel af te vegen. Het zit gelukkig niet tussen het lcd en de Afterburner ofzo.

[ Voor 28% gewijzigd door Tarin op 04-07-2003 12:52 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Pak nu het tweede scherm en ga er dan 1 naar rechts. Daar moet je over een gat of zo, maar hoe? Want dat is mijn eigenlijke vraag ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Je hebt de Pegasusboots al?

Dan kan je namelijk verder springen, als je rent ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

Ooooooooooooooooohhhhhh. Tuurlijk. Ik laat altijd mijn zwaard default op A staan, maar aan een combinatie van twee items had ik nog niet gedacht eerlijk gezegd. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 29 juni 2003 @ 20:03:
Afterburner is een hoop werk , en de verlichting is bij lange na niet zo goed als die van een SP.
Met de afterburner wil de boel wel eens een beetje flets worden qua kleuren als ie aanstaat.
IEH! :D
Ik zit nu te twijfelen... Ik zat net te GBAen mbv buitenlicht, toen inene een donkere wolk langs kwam drijven, ik niets meer zag en Donkey en Diddy kong samen een missprongen en vielen :o

Toen zei ik tegen mezelf: Nu wil ik of een AB inbouwen of een SP aanschaffen...
Nja, ik nam dus jouw raad als een feit aan en ging even kijken hoe het zat met de koptelefoonuitgang die mist enzo.
En kwam vervolgens op een GBA vs GBA SP review uit, waarin ze juist zeiden dat het licht van de SP minder was dan dat van de afterburner..
Nu weet ik het niet meer.

Review waar ik het over heb btw: http://www.allrpg.com/editorials/gbavsgbasp.php3

Tja, ik heb eik nooit slechte ervaringen gehad met nintendo producten en wel met 3rd party materiaal.. En op zich is een ingebouwde accu wel erg handig.
Maarja, dan moet ik wel een adaptertje voor de koptelefoon aanschaffen, want die gebruik ik nogal. Als die maar goed verkrijgbaar is...

Ohja, ik zou ook nog dat ding even echt in m'n handen moeten nemen, want zodirect is het te klein en krijg ik flink last van m'n handen na een uur.
Problemen, problemen... :+

Nog iemand met wijze raad voor iemand met al een GBA en behoefte aan licht? :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Over dat in je handen liggen: ik had met de old-style-GBA in het begin ook wel eens last van m'n handen als ik een tijdje een spel had zitten doen (vooral bij een spel waarbij je vaak de L- en R-knoppen gebruikt).
Ik denk dat dat soort dingen gewoon wennen. Waar ik het langst aan heb moeten wennen is de plaatsing van de start-knop.. vooral met Zelda: LA, OOS en OOA :).

De Afterburner is op het moment gewoon een veel goedkopere oplossing, maar je moet het ook aandurven, er wil wel een stofje/luchtbelletje tussen de AR film en je LCD terecht komen, het is dus sowieso aan te raden er eentje extra te bestellen.

Qua lichtopbrenst is de AB prima, ik heb nog geen momenten gehad dat het echt te weinig was ofzo, als ik in de trein of bus zit staat hij eigenlijk bijna constant op bijna-voluit, vanwege tunnels ed. De batterijduur blijft er heel acceptabel onder (1600 mAh NiMH-batterijtjes).

Over dat adaptertje: die heb ik alleen nog maar van Big Ben (geloof ik) zien liggen, was €4.99 ofzo, inclusief hoofdfoontje. Ze hadden bij Dixons R'dam ook een reserve-accu met accu-klepje en schroevendraaiertje om de GBA open te maken trouwens. Daar stond geen prijsje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm..... Ik ga gewoon morgen er op uit om te kijken hoe hij in de hand ligt. dan weet ik weer wat meer. Ik heb hem al heel even gebruikt, maar eik niet goed opgelet |:(
Maar ik heb eik geen zin om een afterburner te bestellen, want ik ga al bijna weg, waardoor ik dus niet op tijd m'n afterburner heb en wel mn GBA mee wil nemen :) En ik wil wel licht..
AAAAH 8)7
Ik weet echt niet wat ik wil, he? :P

Nja, thnx Tarin voor je info, ik ga nog even nadenken :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wacht maar dat je de sp in je handen hebt,....openklapt en aanzet.
dan is er geen andere optie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Ja, help me nog even de afrond in :P
Nu heb ik niet enorm grote handen, dus misschien ligt de sp wel beter in de hand..
Ik heb maar een keer last van de gewone GBA gehad en dat was na een tijdje Duke Nukem spelen, met veel gestrafe, waarbij je dus alle knoppen veel gebruikt (afgezien van start).
Maarja, ik neem morgen toch maar een flink bedrag mee, voor als ik me niet kan inhouden :D

Ik zei nog tegen mezelf toen de sp aangekondigd werd: "Okyah, houd je voor één keer in, je hebt al een GBA!" Maarja, ik al dus toch weer voor de schoonheid van een nieuw GBAtje :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
bij me mp fusion doosje zat een dubbele vip card. dus voor de gene die dit als eerste leest de code is : n3dm9h8n5bf94

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

evilpin0 schreef op 04 juli 2003 @ 18:45:
bij me mp fusion doosje zat een dubbele vip card. dus voor de gene die dit als eerste leest de code is : n3dm9h8n5bf94
Dank je wel ;)

En jij ook bedankt Tarin. Ik heb nu Level 3 gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
Okyah schreef op 04 July 2003 @ 18:23:
Ja, help me nog even de afrond in :P
Nu heb ik niet enorm grote handen, dus misschien ligt de sp wel beter in de hand..
Ik heb maar een keer last van de gewone GBA gehad en dat was na een tijdje Duke Nukem spelen, met veel gestrafe, waarbij je dus alle knoppen veel gebruikt (afgezien van start).
Maarja, ik neem morgen toch maar een flink bedrag mee, voor als ik me niet kan inhouden :D

Ik zei nog tegen mezelf toen de sp aangekondigd werd: "Okyah, houd je voor één keer in, je hebt al een GBA!" Maarja, ik al dus toch weer voor de schoonheid van een nieuw GBAtje :P
Het is bij mij zelfs zo dat ik toendertijd twijfelde of ik uberhaupt wel een GBA wilde, ik vond het ontbreken van een backlight toch wel storend. Maar toen ik de SP eenmaal gezien had was ik verkocht, opklapbaar scherm, backlight, mooi design. En ik heb er nog absoluut geen spijt van dat ik um gekocht heb. Echt een topding! Mijn inziens voor jou weer een investering waard (voor de voordelen die het brengt).

Maar het blijft jouw keuze :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Wish me luck...
* Okyah gaat er op uit om misschien een sp aan te schaffen

Ik ga eerst maar even bij de Makro en dan bij Mediamarkt langs, ook nog even kijken of ik een leuk spelletje zie :Y)

Ik hoop dat ze (nog) blauwe sp's hebben, maar ik vermoed van wel, aangezien iedereen een zilveren koopt :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

DenMan schreef op 04 July 2003 @ 22:16:
[...]

Het is bij mij zelfs zo dat ik toendertijd twijfelde of ik uberhaupt wel een GBA wilde, ik vond het ontbreken van een backlight toch wel storend. Maar toen ik de SP eenmaal gezien had was ik verkocht, opklapbaar scherm, backlight, mooi design. En ik heb er nog absoluut geen spijt van dat ik um gekocht heb. Echt een topding! Mijn inziens voor jou weer een investering waard (voor de voordelen die het brengt).

Maar het blijft jouw keuze :)
Toch moet ik toegeven dat de oude versie echt prettiger speelt (op de lange termijn). Als je een paar uur bezig bent heb je met de SP pijn in je klauwen, bij de oude GBA niet. Ik heb ze gelukkig nog allebei, best of both worlds. Overdag in de tuin gewoon de oude, als 't te donker is fijn de SP.

Maar vergis je dus niet: het design ziet er beter uit, maar ligt minder fijn in de hand.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Neeeee!!!! :D
Twijfel, twijfel...
Hoe groot zijn jouw handen spaceboy?
De mijne zijn volgens mij niet erg groot, soort vrouwenhandjes-formaat :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Okyah schreef op 05 juli 2003 @ 09:04:
Neeeee!!!! :D
Twijfel, twijfel...
Hoe groot zijn jouw handen spaceboy?
De mijne zijn volgens mij niet erg groot, soort vrouwenhandjes-formaat :P
Ik heb redelijk kleine handen. Ben 25, handen van leeftijdsgenoten varieren van -5% kleiner tot +25% groter. (om je een idee te geven) :)

Maar ik zou zeggen: probeer effe een spel. En probeer 't dan een kwartiertje ofzo. Dan merk je echt wel verschil.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Help!! ik heb een dooie pixel, ik zie hem echt goed tijdens het spelen van Metroid Fusion, al ik mn SP nu gaan ruilen in de winkel(free record shop),of moet ik Nintendo contacten ik heb toch 2 jaar garantie, dus mag ik er ok nog een jaartje mee wachten

ik heb ook het gevoel dat een verkoper me dik uitlacht als ik met een dooie puxel kom, hij ziet het waarschijnlijk niet eens!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Kheb even Metroid geprobeerd met een sp en had geen problemen volgens mij, dus....
ik heb er een gekocht :) In t blauw :)
Nja, ik dus blij, meteen ook nog LTTP en Yoshi's Island aangeschaft :P

Ik kom dus thuis, sluit de sp aan op t lichtnet, steek YI erin en ga spelen....
Ik denk, hoe is het nu zonder licht aan? Ik druk dus op dat vrolijke knopje en er gebeurt niets...
Nog eens en HE! Het licht gaat uit :)
Nja, is toch wel een stuk minder, dus ik doe het licht weer aan... Althans, dat probeer ik...
Het licht gaat niet meer aan :/
Dus ik de sp uitzetten en weer aanzetten en ik heb weer licht! :D

Maar wat blijkt nu: M'n knopje voor licht is volgens mij halfgaar, want ik moet het knopje heel vreemd indrukken wil er iets gebeuren en dan nog maar de helft van de keren..

Terugbrengen dus, of is dat knopje gewoon vreemd? Lijkt me stug, anders hadden er hier flink wat mensen zitten klagen :P

//Mhm... Ik heb de knop nu een beetje door.. deze werkt niet als je hem schuin naar onder of recht indrukt. Je moet de knop een beetje naar boven toe schuin indrukken en een beetje naar links of rechts kan ook... Zeer vreemd, maar als het nu gewoon wel werkt wanneer ik dat wil is er eik niets mis :)

[ Voor 19% gewijzigd door Okyah op 05-07-2003 18:07 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook mn plannen om weer met Nintendo te beginnen.. maar dan wel met deze game boy.. gezien ik veel trein :P

Maar weet iemand al of er (een) Mega Man op deze kleine vriend uitkomt ?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.