zou hem toch gewoon omruilen, dat hoort gewoon niet.Okyah schreef op 05 July 2003 @ 13:48:
//Mhm... Ik heb de knop nu een beetje door.. deze werkt niet als je hem schuin naar onder of recht indrukt. Je moet de knop een beetje naar boven toe schuin indrukken en een beetje naar links of rechts kan ook... Zeer vreemd, maar als het nu gewoon wel werkt wanneer ik dat wil is er eik niets mis
Volgens mij IS er al een MegaMan voor de GBA, ik ga even zoeken 
http://pocket.ign.com/articles/371/371895p1.html
Review van Mega Man Zero, krijgt een 8.8
Mhm.. Over dat ruilen.. De knop werkt nog wel, maar een beetje vreemd...
Ik heb er verder geen problemen mee en nu ik weet hoe ik het knopje moet gebruiken gaat het goed
Ik bewaar de bon met m'n doosje en mocht het helemaal niet meer werken ga ik terug. Ik heb toch ieg wel een jaar garantie?
Maar verder werkt hij vlekkenloos, hoor
http://pocket.ign.com/articles/371/371895p1.html
Review van Mega Man Zero, krijgt een 8.8
Mhm.. Over dat ruilen.. De knop werkt nog wel, maar een beetje vreemd...
Ik heb er verder geen problemen mee en nu ik weet hoe ik het knopje moet gebruiken gaat het goed
Ik bewaar de bon met m'n doosje en mocht het helemaal niet meer werken ga ik terug. Ik heb toch ieg wel een jaar garantie?
Maar verder werkt hij vlekkenloos, hoor
[ Voor 86% gewijzigd door Okyah op 05-07-2003 16:20 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Ik ga van de week een paar daagjes naar Rotterdam.. Nu ben ik van plan daar ook eens een kijkje te nemen in de Mediamarkt.. Nu wil ik ook binnekort een GBA SP aanschaffen. Kan ik nu beter wachten tot in de Mediamarkt in Rotterdam of kan ik 'm nu net zo goed morgen bij de FRS gaan halen? Ik bedoel dus of hij in de Mediamarkt goedkoper is? En als ik nu een GBA SP + een game koop.. Ben ik dan compleet? Of moet ik nog allerlei poespas erbij kopen om een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen?
Volgens mij ben je redelijk compleet, hoor 
Accu zit er in, lader/adapter zit er bij en met een spel kan je na zo aan de slag
Ik wil zelf alleen nog even een headphone adapter vinden, want ik gebruik toch wel vaak m'n headset op de gba eik..
Accu zit er in, lader/adapter zit er bij en met een spel kan je na zo aan de slag
Ik wil zelf alleen nog even een headphone adapter vinden, want ik gebruik toch wel vaak m'n headset op de gba eik..
Alone at last
Just nostalgia and I
Volgens m'n broertje waren er gisteren geen GBA SP's meer bij Mediamarkt Rotterdam (centrum).
Ik had donderdag nog even rond gekeken, ze hadden iig wel bij de Dixons in de kaupgaut. (alleen platinum en blauw (die ik imho een beetje paarsig vind))
Ik had donderdag nog even rond gekeken, ze hadden iig wel bij de Dixons in de kaupgaut. (alleen platinum en blauw (die ik imho een beetje paarsig vind))
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Hij's gewoon blauwTarin schreef op 05 July 2003 @ 16:33:
Volgens m'n broertje waren er gisteren geen GBA SP's meer bij Mediamarkt Rotterdam (centrum).
Je geeft de mijne een minderwaardigheidscomplex

Toen ik aan de verkoper vroeg welke kleuren ze nog hadden zei hij ook al : "Allemaal nog, zwart, zilver en blauw! Maar ze gaan wel hard zeg, deze zijn net binnen en er zijn er al 3 verkocht."
Ik: "Ehm... Is die ene niet blauw?"
Hij: "Mhm... Hij is wel erg paarsig, hoor.."
Ik: "HIJ... IS... BLAUW..."
Hij: " Ok.."
Nja, die laatste 2 zinnen misschien niet
Maar hij is wel echt blauw, hoor
Ik vind em wel leuk ieg
"die ik imho ... vind" is btw een bit dubbelop
[ Voor 8% gewijzigd door Okyah op 05-07-2003 16:39 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Mwoh ik denk dat dat toch persoonlijk is dan. Ik heb ook redelijk grote handen maar ik heb er absoluut geen last van. In het begin moest ik wel ff wennen aan de kleine omvang maar nu kan ik er gerust 2 uur mee gamen zonder dat ik ergens last van heb. Misschien komt dat omdat ik al sinds het begin van de NES met Nintendo speel en ik al wat gewend ben ofzospaceboy schreef op 05 July 2003 @ 08:55:
[...]
Toch moet ik toegeven dat de oude versie echt prettiger speelt (op de lange termijn). Als je een paar uur bezig bent heb je met de SP pijn in je klauwen, bij de oude GBA niet. Ik heb ze gelukkig nog allebei, best of both worlds. Overdag in de tuin gewoon de oude, als 't te donker is fijn de SP.
Maar vergis je dus niet: het design ziet er beter uit, maar ligt minder fijn in de hand.
Ik vind de L en R knoppen op een geweldige plek zitten.
Bij de normale GBA moest ik altijd ff iets meer bewegen om deze aan te raken en nu liggen m'n vingers er al praktisch op en hoef ik ze alleen nog maar in te drukken.
Geweldig
Bij de normale GBA moest ik altijd ff iets meer bewegen om deze aan te raken en nu liggen m'n vingers er al praktisch op en hoef ik ze alleen nog maar in te drukken.
Geweldig
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Zojuist een GBA SP Platinum gekocht met de games Zelda: A link to the past en Castlevania.. Hij ligt nu aan de oplader.. Nog even en dan lekker spelen! 
Ik moet nu alleen nog eens zo'n plugje kopen zodat ik een koptelefoon kan aansluiten.. Echt geldklopperij dat je er standaard geen koptelefoon op kan aansluiten..
Ik moet nu alleen nog eens zo'n plugje kopen zodat ik een koptelefoon kan aansluiten.. Echt geldklopperij dat je er standaard geen koptelefoon op kan aansluiten..
[ Voor 38% gewijzigd door blakez op 06-07-2003 14:54 ]
Ik krijg binnenkort Yoshi's Island. Die kennik niet (ook niet van de SNES) dus bennik blij!
Maar ik baal wel dat de 1000mAh batterij nu opeens niet is uitgkomen. Met die extra power was ik nl. wel erg blij! Nu moet ik wachten tottie eindelijk wel uitkomt!
Maar ik baal wel dat de 1000mAh batterij nu opeens niet is uitgkomen. Met die extra power was ik nl. wel erg blij! Nu moet ik wachten tottie eindelijk wel uitkomt!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Sinds vandaag heb ik dan ook maar een GBA SP aangeschaft, zwarte weliswaar! die anderen kleuren leken me niets. Tony hwak gaat lekker! 
Nu nog een mooie RPG, welke raden jullie aan?
Nu nog een mooie RPG, welke raden jullie aan?
"Luie mensen worden ook moe!"
Golden Sun moet je hebben, de beste RPG die er ooit is gemaakt IMO (de FF serie SUCKS IMO) veel zelda achtig puzzelen met de prachtige battles en super mooie graische attaks (magic en summons)
This space is occupied
Voor Metroid Fusion: Als je recht boven die bommetjes hangt kan je het vuur ontwijken. Het vuur gaat dan naar links en rechts van je, maar zal jou niet raken. Dus steeds als hij zo'n bommetje gooit er snel boven gaan hangen.TheEvilCuber schreef op 01 July 2003 @ 00:33:
TLOZ: LTTP is echt frikkin moeilijk, ik heb net zn amulet gevonden en moet nu een geheime ingang vinden in lake hyrule oid (echt vaag) ik ben nu al 20x doodgegaan maar ik heb nogsteeds geen temple oid gevonden, alleen een ijs-stafje.
in Metroid Fusion ben ik nu bij een soort robot baas die telkens bommetjes gooit waar vuur uit komt, dan moet ik boven hem gaan hangen en een missile op hem schieten, maar dit kan ik misschien 1x doen voordat ik doodga
en Golden Sun 2:
Ik heb net een jongetje uit een grot gered en mn 3e djinny gevonden
ik ben dus bij dat klooster geweest enzo, en nu moet ik opzoek naar een bootze zeggen dat ik die in het zuiden van die stad kan vinden, maar het enige wat ik verder in die ongeving vind ik weer dat klooster, en een ander soort ruine
..
Lekker hoor zon flash linker
maar kan iemand deze vraagjes/ problemen ff helpen, want ik zit nu met 3 dingen tegelijk vast
Kan je die van Zelda even iets beter beschrijven? Welk level moet je naartoe?
Als je iets doet, doe het dan goed.
Ik ben toch maar even de sp gaan inwisselen..
Ik dus zeggen wat er mis was met de vorige en ik moest het even laten zien.. Werkt de knop inene wel goed!!
Maarja, gelukkig was de vrouw aan wie ik t liet zien vriendelijk en zei dat een onbetrouwbare knop vervelend was, dus ik kreeg m'n geld terug en kon een nieuwe halen
Dus ik heb nu weer een blauwe sp, heb em aan t lichtnet gehangen en alle knopjes werken goed
Ik dus zeggen wat er mis was met de vorige en ik moest het even laten zien.. Werkt de knop inene wel goed!!

Maarja, gelukkig was de vrouw aan wie ik t liet zien vriendelijk en zei dat een onbetrouwbare knop vervelend was, dus ik kreeg m'n geld terug en kon een nieuwe halen
Dus ik heb nu weer een blauwe sp, heb em aan t lichtnet gehangen en alle knopjes werken goed
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Ik wil voor mijn vriendin een GBA game kopen. Ik dacht ik haal een spel wat een beetje gericht is op dat soort gamers.
Dus kwam ik op het volgende. Een Super Mario World game of Donkey Kong of Yoshi's Island. Welke raden jullie mij aan? Of hebben jullie nog andere sugesties?
ik wilde net een sp gaan halen, hadden ze bij de dixons alleen nog maar de blauwe variant
Apehaar > Super Mario Advance 2 is Super Mario World voor de snes en dan lichtelijk aangepast. Super Mario Advance 3 is Yoshi's Island voor de snes. Beide spellen zijn niet heel lastig en leuk om te doen.
Donkey Kong Country is erg leuk, maar ook vrij kort. Ik denk dat je met SMA2 langer bezig bent. Alle drie de spellen zijn leuk, ik zelf vind DKC het leukst, maar deze is ook het kortst en heeft een paar redelijk lastige levels voor beginnende gamers.
Verder is misschien Zelda: a Link to the Past geschikt voor vrouwelijke gamers?
En daFubar, wat is er mis met een blauwe sp?
Donkey Kong Country is erg leuk, maar ook vrij kort. Ik denk dat je met SMA2 langer bezig bent. Alle drie de spellen zijn leuk, ik zelf vind DKC het leukst, maar deze is ook het kortst en heeft een paar redelijk lastige levels voor beginnende gamers.
En daFubar, wat is er mis met een blauwe sp?
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Ze is wel heel slim. Alleen is de vraag of ze ervan houd.Okyah schreef op 07 July 2003 @ 15:19:
M'n moeder en zusje hebben samen 3 Zelda's voor de GB(A) en ze spelen het ook nogOkyah schreef op 07 July 2003 @ 15:19:
Zit wel goed denk 'k
^^trap^^ 
ik heb een zilvere gehaald... HEERSCH!!!!!!!
met the two towers, super!
ze hadden geen zelda meer...
ik heb een zilvere gehaald... HEERSCH!!!!!!!
met the two towers, super!
Verwijderd
Ik heb Rayman pas aangeschaft, maar helaas vind ik em niet zoleuk als ik dacht. Ik heb het meer op superhelden (Spider-man: Mysterio's Menace
)
Iemand nog interesse in Rayman Advance of Final Fight One? (daniel_cornelissen@hotmail.com)
Iemand nog interesse in Rayman Advance of Final Fight One? (daniel_cornelissen@hotmail.com)
Verwijderd
Final Fight one heb ik al. En ik weet niet of ik Rayman wel wil hebben. Je hebt volgens mij andere budgetgames die veel leuker zijn.Verwijderd schreef op 08 July 2003 @ 09:27:
Ik heb Rayman pas aangeschaft, maar helaas vind ik em niet zoleuk als ik dacht. Ik heb het meer op superhelden (Spider-man: Mysterio's Menace)
Hoeveel kost zo'n headphone adapter dan???Okyah schreef op 05 July 2003 @ 16:17:
Ik heb ze ook nog nooit in de winkels gezien, of moet je die online bestellen???
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Nja, ik heb gehoord dat je die dingen voor 5 eypo zou moeten kunnen vinden, maar ik heb ze nog niet gezien. Verder verkoopt Nintendo ze zelf, via inet, als ik het boekje dat bij m'n sp zat mag geloven
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Ik loop zo hier en daar de FRS eens binnen (tja, je moet toch wat met je Freebees!
), maar het aanbod is erg beperkt. Zit hier in A'dam vlak bij mijn werk ook een game winkeltje maar daar ook alleen de lame spellen. Snap ik echt niks van. De oudere goeie zie je nergens, en in de schappen alleen Minnie & Mickey's adventure, MiB (??) , Atari en meer van die wazige titels.
Selecteren winkels zelf ook niet meer een beetje op de goeie games?
Selecteren winkels zelf ook niet meer een beetje op de goeie games?
Verwijderd
Je hebt ze bij www.gbashop.nl voor € 10.- en een earphone voor de sp voor 12.50Vanitas schreef op 08 July 2003 @ 12:20:
[...]
Hoeveel kost zo'n headphone adapter dan???
Ik heb ze ook nog nooit in de winkels gezien, of moet je die online bestellen???
Ik had die bij success-hk (hongkong, dus niet rendabel om los te bestellen) voor $ 1.99 besteld; ik geloof dat ze in een paar speelgoedwinkels en dixons/v&d ook goedkoop te krijgen zijn.Verwijderd schreef op 09 July 2003 @ 09:43:
[...]
Je hebt ze bij www.gbashop.nl voor € 10.- en een earphone voor de sp voor 12.50
Verwijderd
misschien dat deze vraag al is geweest maar iemand die weet waar ik Golden Sun2 Kan bestellen?
Je kan hem pre-orderen bij dimensionplus.nl
Maar ik neem aan dat je hem NU wil?
Dan zul je ergens moeten importen, probeer eens een local gameshop?
Maar ik neem aan dat je hem NU wil?
Dan zul je ergens moeten importen, probeer eens een local gameshop?
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
www.dvdboxoffice.com
Canadese internetwinkel, verkopen ook gba spellen. Geen verzendkosten zelfs geloof ik.
edit: niet te snel schrikken van de prijzen, zijn Canadese dollars, niet Amerikaanse
Canadese internetwinkel, verkopen ook gba spellen. Geen verzendkosten zelfs geloof ik.
edit: niet te snel schrikken van de prijzen, zijn Canadese dollars, niet Amerikaanse
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 17:53 ]
help..
ik heb een kleinde dooie pixel opgemerkt tijdens het nachtelijk spelen 9(
) en wil hem daarom ruilen (ik wil een goedwerkende)
en nou ben ik bang dat ze me in de winkel niet serieus nemen, want ik wil dus een andere
mijn moeder lachte me uit en mijn crienden ook want die konden het nieteens zien (je ziet het alleen als je speel en de achtergrond is donker (een zwart scherm oid)
Zal ik nou nintendo zelf contacten, want ik denk dat die me wel serieus nemen, en dat de winkel me uitlacht (net al mijn vrienden)
ook is het nogal vaag om met een lekker spelende GBA-SP in de winkel te komen endan te roepen dat je een nieuwe wilt omdat 1 van de 1000 pixels het niet doet (is altijd blauw achtig)
help
ik heb een kleinde dooie pixel opgemerkt tijdens het nachtelijk spelen 9(
en nou ben ik bang dat ze me in de winkel niet serieus nemen, want ik wil dus een andere
mijn moeder lachte me uit en mijn crienden ook want die konden het nieteens zien (je ziet het alleen als je speel en de achtergrond is donker (een zwart scherm oid)
Zal ik nou nintendo zelf contacten, want ik denk dat die me wel serieus nemen, en dat de winkel me uitlacht (net al mijn vrienden)
ook is het nogal vaag om met een lekker spelende GBA-SP in de winkel te komen endan te roepen dat je een nieuwe wilt omdat 1 van de 1000 pixels het niet doet (is altijd blauw achtig)
help
This space is occupied
het is een fout in de apparatuur dus dan moet het gerepareerd worden ...
This is the Way.
Verwijderd
Ik zag net op DVD Boxoffice (thnx, Lamsh), dat The Lost Vikings ook voor de GBA uit is gebracht. GAAF!
Die staat meteen zeer hoog op mijn verlanglijstje. Wat een ge-wel-dig spel!
Iemand 'm al in zijn bezit hier?
Die staat meteen zeer hoog op mijn verlanglijstje. Wat een ge-wel-dig spel!
Iemand 'm al in zijn bezit hier?
ik zit nu altijd in de trein naar mijn werk te gba'en, maar ik zie nooit andere mensen met zo'n ding... ben ik dan de enige die in de trein keihard zit te button bashen?
Verwijderd
Nope, ik heb het sinds kort ook ontdekt. Stukken leuker dan de Spits lezen! En ineens is de treinreis Utrecht -> A'dam veel te kort....daFubar schreef op 10 juli 2003 @ 09:54:
ik zit nu altijd in de trein naar mijn werk te gba'en, maar ik zie nooit andere mensen met zo'n ding... ben ik dan de enige die in de trein keihard zit te button bashen?
Je ziet altijd wel mensen een beetje naar je zitten gluren...
Ik zet 'm wel zacht of headphones op. Wil niemand storen weet je
Ik vind het ideaal in de trein.. vooral tijdens langere reizen.
Eigenlijk zijn dat de enige momenten dat ik echt verder kom in een spel, meestal leg ik de GBA thuis weer weg als iets niet direct lukt, teveel andere (en tevens vaak nuttigere) dingen om te doen), maar ik heb pas (eindelijk) die GS uitgespeeld en level 3 van Zelda: aLttP (wat is dat een vervelend level zeg.. al die aparte ingangen enzo) gehaald.
Eigenlijk zijn dat de enige momenten dat ik echt verder kom in een spel, meestal leg ik de GBA thuis weer weg als iets niet direct lukt, teveel andere (en tevens vaak nuttigere) dingen om te doen), maar ik heb pas (eindelijk) die GS uitgespeeld en level 3 van Zelda: aLttP (wat is dat een vervelend level zeg.. al die aparte ingangen enzo) gehaald.
ik moet voor mijn sp nog ff een headphone dingetje kopen...
en headphones trouwens
nu speel ik zonder geluid in de trein, das echt kut.
en headphones trouwens
nu speel ik zonder geluid in de trein, das echt kut.
Ja, ik vind het ook erg vervelend..
Ik begrijp echt neit waarom die poort er zit. dan hadden ze daar toch net zo goed een gewone koptelefoonuitgang kunnen inzetten
Ik begrijp echt neit waarom die poort er zit. dan hadden ze daar toch net zo goed een gewone koptelefoonuitgang kunnen inzetten
Alone at last
Just nostalgia and I
Verwijderd
Ik heb ook zoiets, helemaal recht onderin een pixel die rood is of wit en dus zie je altijd een rood puntje bij de meeste spellen, dit is al de 2e gba sp die ik heb omdat de vorige die ik had stofjes onder het scherm had die oplichte. Wilde ook niet echt naar de winkel voor de 2e keer gaan, maar ik heb er niet zoveel last van fysiek, mentaal irriteerd het me onwijs dat ie niet perfect is en dat deze 2e GBA SP ook niet goed isTheEvilCuber schreef op 10 July 2003 @ 01:09:
help..
ik heb een kleinde dooie pixel opgemerkt tijdens het nachtelijk spelen 9() en wil hem daarom ruilen (ik wil een goedwerkende)
help
Hmmm, ik weet al denk ik wat ik ga doen, heb toch vakantie, ik ga denk ik langs hun hoofdkantoor in Nieuwegein en zorg dat ik gelijk een GOEDE nieuwe mee krijg
.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 19:19 ]
Mijn 'Gebasp' (gbasp) heeft ook een dooie pixel, vaag dat zoveel mensen hier last van hebben, was met de originele gba toch ook niet zo erg?
Het gaat hier om een actieve rode subpixel, hier is het keiharde bewijs, ik heb nog niet omgeruild omdat ze uitverkocht waren en ik geen zin had om naar Nintendo te sturen (kan geen dag zonder weet je).

Wel leuk dat je de structuur zo goed kunt bekijken, bij wit zie je namelijk het rode niet (omdat dan ook groen en blauw aanstaan en je dus wit ziet).
Het gaat hier om een actieve rode subpixel, hier is het keiharde bewijs, ik heb nog niet omgeruild omdat ze uitverkocht waren en ik geen zin had om naar Nintendo te sturen (kan geen dag zonder weet je).

Wel leuk dat je de structuur zo goed kunt bekijken, bij wit zie je namelijk het rode niet (omdat dan ook groen en blauw aanstaan en je dus wit ziet).
Verwijderd
hmmm dat zijn al 3 mensen op ongeveer 50 - 100 mensen die dit topic zullen volgen, das een best wel hoog percentage van gba sp's die een kapotte sub pixel hebben
Een gba(sp) heeft 240x160=38400 pixels, dus 115200 subpixels.
Het is tegenwoordig al bezwaarlijk als een 15" tft een kapotte subpixel heeft.
Dat zijn 1024*768*3=2359296 subpixels, dat is meer dan 20 keer zoveel.
Omgerekend komt het neer dat een kapotte pixel op een gba neerkomt op een klasse 5 tft-scherm (laagste klasse). iig is het niet acceptabel en mogen ze niet zeuren als je 'm wilt omruilen.
Het is tegenwoordig al bezwaarlijk als een 15" tft een kapotte subpixel heeft.
Dat zijn 1024*768*3=2359296 subpixels, dat is meer dan 20 keer zoveel.
Omgerekend komt het neer dat een kapotte pixel op een gba neerkomt op een klasse 5 tft-scherm (laagste klasse). iig is het niet acceptabel en mogen ze niet zeuren als je 'm wilt omruilen.
Het was meen ik al bekend dat de eerste lichting SP's last hiervan hebben. Ik neem daarom ook maar aan dat Nintendo er niet moeilijk over zal doen. Want dode pixels mogen simpelweg niet (mijn mening).
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Daarom moet je ook Golden Sun of Advance Wars spelen en geen Street Figther.daFubar schreef op 10 July 2003 @ 09:54:

Ik heb nu ook een weekje de GBA SP en 't is werkelijk waar een fantastisch ding! Accu gaat echt lang mee.. Heb 'm zondag opgeladen en ben al heel de week aan het spelen zonder opnieuw te laden! Ik heb er nu 4 spellen voor.. A link to the past, Castlevania (1ste), Doom 2 en Wario Ware Inc.. Enige minpuntje is dat doom 2 groen bloed heeft ipv rood.. 
Alleen zoek ik nu nog een goede oortelefoon.. Op de site van gbashop heb ik 2 opties: of ik bestel de "earphone converter" zodat ik elke koptelefoon die ik wil er op aan kan sluiten of ik bestel de "GBA SP earphone".. Wat kan ik nu het beste doen? En wie heeft er ervaring met die "GBA SP earphone?
Alleen zoek ik nu nog een goede oortelefoon.. Op de site van gbashop heb ik 2 opties: of ik bestel de "earphone converter" zodat ik elke koptelefoon die ik wil er op aan kan sluiten of ik bestel de "GBA SP earphone".. Wat kan ik nu het beste doen? En wie heeft er ervaring met die "GBA SP earphone?
[ Voor 20% gewijzigd door blakez op 11-07-2003 14:36 ]
ik loop keihard orcs en urukhai te rossen, maar nu wordt het zo moeilijk dat ik er ook bij ga schelden... de blikken worden vreemder en vreemderVerwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 09:01:
[...]
Daarom moet je ook Golden Sun of Advance Wars spelen en geen Street Figther.Dan gapen ze je ook minder aan.
Verwijderd
Ik begrijp dat jij een van de LOTR games hebt? Zijn die een beetje de moeite waard? Ben nogal fan van het verhaal (boeken en film) maar maak me dan een beetje zorgen om het spel (=per slot merchandise, nietwaar?). Ik ben benieuwd naar je ervaringen!daFubar schreef op 11 July 2003 @ 14:40:
[...]
ik loop keihard orcs en urukhai te rossen, maar nu wordt het zo moeilijk dat ik er ook bij ga schelden... de blikken worden vreemder en vreemder
LOTR two towers; die is goed ja. Ik heb hem uit met de meeste karakters behalve frodo en aragorn (die leken me het minst leuk).daFubar schreef op 11 July 2003 @ 14:40:
[...]
ik loop keihard orcs en urukhai te rossen, maar nu wordt het zo moeilijk dat ik er ook bij ga schelden... de blikken worden vreemder en vreemder
Is er nog een leuk puzzelspel uitgekomen? Dat je gewoon ff een kwartiertje speelt en zo telkens wat verder komt.
ik heb The Two Towers en hij roeleert!
je komt van alles tegen uit de films en de muziek is fantastisch!
een must have voor de fans
en bij de free was ie afgeprijst van 50 naar 30 euro.
je komt van alles tegen uit de films en de muziek is fantastisch!
een must have voor de fans
en bij de free was ie afgeprijst van 50 naar 30 euro.
Voor de mensen die nog speciale gadgets willen hebben voor de GBA van www.lik-sang.com >> http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=321
Kijk op lik-sang voor de producten (zoals meerdere verschillende tv tuners, gba camera's, mp3-spelers enz)
Kijk op lik-sang voor de producten (zoals meerdere verschillende tv tuners, gba camera's, mp3-spelers enz)
Verwijderd
Ik zit er ook over te denken om een GBA of SP te kopen. Maar ik vind het nogal prijzig 100 E voor een gewone of 130 E voor een SP.
Nu vind ik het opzich nog niet zo heel erg om er wat geld aan uit te geven, maar ik vraag me af is de SP die extra 30 E waard ? Aangezien het min of meer dezelfde consoles zijn. Is het scherm echt zo veel beter dat het die 30E waard is.
Mocht iemand een goedkoper adres weten dan ben ik daar natuurlijk ook naar geinsterreseerd
Nu vind ik het opzich nog niet zo heel erg om er wat geld aan uit te geven, maar ik vraag me af is de SP die extra 30 E waard ? Aangezien het min of meer dezelfde consoles zijn. Is het scherm echt zo veel beter dat het die 30E waard is.
Mocht iemand een goedkoper adres weten dan ben ik daar natuurlijk ook naar geinsterreseerd
bij mijn IA (is nu nog animo check) kun je de normale voor minder dan 70 euro kopen, maar dat is excl. DR en verzendkosten, ik denk dat het in totaal (met verzending naar jou huis) niet zo veel scheelt met die 100 euro.. maar je kunt er wel een Gold of een Orange versie kopen 
gold:

Orange:
gold:

Orange:

Voordelen SP:Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 10:48:
[...]
[...]
-2 keer zo klein
-Scherm is beschermd
-Scherm is verlicht
-Accu: geen losse batterijen meer
Nadelen SP:
-Duurder
-Accu: niet even snel nieuwe batterijen als hij leeg is
Maar geen groene 

Donkey Kong Country heb ik geimporteerd, zaten dus geen sterren bij voor nintendo.nl. Zouden ze erin trappen als ik erom vraag?
Donkey Kong Country heb ik geimporteerd, zaten dus geen sterren bij voor nintendo.nl. Zouden ze erin trappen als ik erom vraag?
Ik denk het niet, want dan heb ik ook nog een zootje aan spellen waar ik wel een code bij kan krijgen.Glitch schreef op 14 July 2003 @ 11:35:
Maar geen groene
[afbeelding]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Verwijderd
Ik denk het ook niet, je moet de kassabon opsturen/faxen/inscannen en mailen dus je moet hem wel bij een Nederlandse winkel gekocht hebben...
het is wel jammer dat de gewone gba geen ingebouwd licht heeft, want eigenlijk is die veel mooier 
maar * Fubaruba is toch wel blij met zijn sp hoor, de verwende hond
maar * Fubaruba is toch wel blij met zijn sp hoor, de verwende hond
Verwijderd
Ik zou inderdaad ook liever een gewone GBA willen met licht ingebouwd. De SP ziet er erg klein uit en het lijkt me dat hij daardoor ook lastig is vast te houden, of valt dat wel mee ?
neu dat valt wel mee, maar de gewone gba is toch de echte
ga net de stad in (leiden) probeer zo;n ding gameboy SP te kopen , is ie nergens verkrijgbaar!!!
intertoys , sjaak honnyshop, dixons , free record shop , bart smit!! zijn die dingen zo gewild ofzo ??
intertoys , sjaak honnyshop, dixons , free record shop , bart smit!! zijn die dingen zo gewild ofzo ??
slimmehotspot.nl
Kan iemand misschien nog even antwoord geven op die vraag over die oordopjes? Want er is een beetje overheen gelezen geloof ik..blakez schreef op 11 juli 2003 @ 14:35:
Ik heb nu ook een weekje de GBA SP en 't is werkelijk waar een fantastisch ding! Accu gaat echt lang mee.. Heb 'm zondag opgeladen en ben al heel de week aan het spelen zonder opnieuw te laden! Ik heb er nu 4 spellen voor.. A link to the past, Castlevania (1ste), Doom 2 en Wario Ware Inc.. Enige minpuntje is dat doom 2 groen bloed heeft ipv rood..
Ik had trouwens ook de laatste (zilveren) gba sp uit de winkel.. Die kerel moest 'm zelfs vanachter de vitrine halen.. Hij zei ook dat ze heel slecht geleverd worden.. Had die er 20 besteld, kreeg ie er maar 2 binnen ofzo..
[ Voor 14% gewijzigd door blakez op 15-07-2003 19:04 ]
duh
dat deed sony ook bij de PS2
kunstmatig schaarste creeeren
dikke onzin want online shop komen er best makkelijk aan
dat deed sony ook bij de PS2
kunstmatig schaarste creeeren
This is the Way.
Waarom zouden ze dat doen? Wat is daar het nut van?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Heb vandeweek ook maar een SP aangeschaft en zal hem straks es ff checken op defecte pixels/ Wel meteen de originele ( 300 serie ) opberg tas van nintendo erbij gekocht ( vond ik de meest iedeale van alle tasjes die ik heb gezien bij Toy's r Us, Bart Smit, Intertoys, Speelgoedgigant, V&D, Dixons en 2 lokale gameshops. Ook kwam ik erachter dat hij bij de Toy'srUs maar 129,- was ( toen had ik hem helaas al gekocht maar zag het tijdens mijn zoektocht naar de ideale tas ) Heb wel meteen een tweede accu van Big Ben bij de V&D ( dixons heeft ze ook ) gekocht voor slechts € 6,99 maar heb hem nog niet nodig gehad. Een collega heeft dezelfde accu en de speelduur zou hetzelfde moeten zijn
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Van zo'n 2e accu zie ik het nut niet in.harley schreef op 15 July 2003 @ 20:51:
Heb vandeweek ook maar een SP aangeschaft en zal hem straks es ff checken op defecte pixels/ Wel meteen de originele ( 300 serie ) opberg tas van nintendo erbij gekocht ( vond ik de meest iedeale van alle tasjes die ik heb gezien bij Toy's r Us, Bart Smit, Intertoys, Speelgoedgigant, V&D, Dixons en 2 lokale gameshops. Ook kwam ik erachter dat hij bij de Toy'srUs maar 129,- was ( toen had ik hem helaas al gekocht maar zag het tijdens mijn zoektocht naar de ideale tas ) Heb wel meteen een tweede accu van Big Ben bij de V&D ( dixons heeft ze ook ) gekocht voor slechts € 6,99 maar heb hem nog niet nodig gehad. Een collega heeft dezelfde accu en de speelduur zou hetzelfde moeten zijn
Dan moet je ook de SP openschroeven!!
Dat lijkt met niet echt handig, maar misschien voor later al de accu brak is geworden.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Kmoest ineens aan deze denken:HIValicious schreef op 15 July 2003 @ 20:06:
duh
dat deed sony ook bij de PS2![]()
kunstmatig schaarste creeeren![]()

ik heb em dan maar 2e hands gekocht bij een particulier in amsterdam..
Dus ik kan nu eindelijk ook GBA-SP-en (zwart edition) + 2 spelletjes voor 150,-
prima , na een dagje hard en lang zoeken , dan maar 2e hands... ongelooflijk dat die dingen niet nieuw te krijgen zijn ,... nu afwachten morgen komt mijn flash2advance binnen
Dus ik kan nu eindelijk ook GBA-SP-en (zwart edition) + 2 spelletjes voor 150,-
prima , na een dagje hard en lang zoeken , dan maar 2e hands... ongelooflijk dat die dingen niet nieuw te krijgen zijn ,... nu afwachten morgen komt mijn flash2advance binnen
slimmehotspot.nl
Verwijderd
Ik zit eraan te denken om nog eens een GBA spel te kopen..
heb allang heeel lang niet meer op me GBA gespeelt
ik weet eigenlijk ook niet wat de vetste spellen op dit moment zijn
iemand een idee? (ik zoek geen RPG zooi
)
iemand een idee? (ik zoek geen RPG zooi
Advance Wars of Metroid Fusion.Verwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 02:22:
Ik zit eraan te denken om nog eens een GBA spel te kopen..
iemand een idee? (ik zoek geen RPG zooi)
Maar zelf deze topic doorlezen, DAT kan natuurlijk ook. Is a.f.a.i.k. nog nooit iemand dood aan gegaan.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is, hoe dat nu zit met al die Mario en Wario (??) games. Er zijn er een heleboel van, en volgens mij een hoop remakes en nog veel meer nieuwe. Wil er best een in mijn verzameling, maar ja, de bomen en het bos he. Aanraders?
Het nut van die tweede accu is wel simpel want ze stoppen er zelf een afdekklepje ( in de originele kleuren je kunt kiezen ) bij welke je zo met de hand kunt openschroeven. Op vakantie heb je niet altijd stroom bij de hand maar ik dus wel mijn tweede accu. en dat voor maar 7 euro.Vanitas schreef op 15 juli 2003 @ 21:30:
[...]
Van zo'n 2e accu zie ik het nut niet in.
Dan moet je ook de SP openschroeven!!
Dat lijkt met niet echt handig, maar misschien voor later al de accu brak is geworden.
[ Voor 34% gewijzigd door harley op 16-07-2003 09:01 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Misschien een mening waar de gemiddelde Mario-fan het niet mee eens zal zijn .... Warioland 4 is een aanrader, beste games in dat genre wat ik me kan herinneren.
beste portable mario vind ik nog steeds super mario land 2: six golden coins.Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 09:00:
Misschien een mening waar de gemiddelde Mario-fan het niet mee eens zal zijn .... Warioland 4 is een aanrader, beste games in dat genre wat ik me kan herinneren.
dat was pas een dijk van een game. ik heb nu warioland4 geleend van een collega... dus dat wordt weer diehard gamen in de trein
Weet iemand toevallig de exacte release datum van Sword of Mana (Seiken Densetsu) hier in NL?
Ik wacht al tijden op een RPG a la Secret of Mana van de SNES. Lijkt me echt geweldig om dat portable te spelen
Ik wacht al tijden op een RPG a la Secret of Mana van de SNES. Lijkt me echt geweldig om dat portable te spelen
Verwijderd
Op Gamespot waren ze er ook wel enthousiast over, negen punt nogwat. Ben wel benieuwd eik. Maar eerst Castlevania uitspelendaFubar schreef op 16 July 2003 @ 10:16:
beste portable mario vind ik nog steeds super mario land 2: six golden coins.
dat was pas een dijk van een game. ik heb nu warioland4 geleend van een collega... dus dat wordt weer diehard gamen in de trein

heb je die nog nooit gespeeld? damnz0rzVerwijderd schreef op 16 July 2003 @ 12:56:
[...]
Op Gamespot waren ze er ook wel enthousiast over, negen punt nogwat. Ben wel benieuwd eik. Maar eerst Castlevania uitspelenen dat gaat ook nog wel even duren als ik zo doorga
Verwijderd
Castlevania? Vorige week 2ehands gekocht. En bij de 2e boss ben ik al mijn tanden stuk aan het bijten (een of andere hellehond), dus ik ben een echt natuurtalent
Ach, ik vermaak me in de trein
ik bedoelde mario land 2: six golden coinsVerwijderd schreef op 16 July 2003 @ 14:34:
[...]
Castlevania? Vorige week 2ehands gekocht. En bij de 2e boss ben ik al mijn tanden stuk aan het bijten (een of andere hellehond), dus ik ben een echt natuurtalent
Ach, ik vermaak me in de trein
Verwijderd
Ik heb vanmiddag ook een SP gehaald, maar het is echt een pracht ding, ik ben niet zo fan van nintendo wat betreft consoles(cube en n64) maar dit is echt een mooi speeltje, petje af voor nintendo 
Alleen viel het me wel tegen dat hij zo slecht verkrijgbaar was, ook al werd er hier voor gewaarschuwd in dit topic. Ik had er laatst nog een aantal zien liggen bij de bart smit hier, maar toen ik vanmiddag daar ging kijken waren ze op, ik naar de media markt, ook op
Gelukkig hadden ze er nog een paar bij de dixons.
Alleen viel het me wel tegen dat hij zo slecht verkrijgbaar was, ook al werd er hier voor gewaarschuwd in dit topic. Ik had er laatst nog een aantal zien liggen bij de bart smit hier, maar toen ik vanmiddag daar ging kijken waren ze op, ik naar de media markt, ook op
Gelukkig hadden ze er nog een paar bij de dixons.
Vandaag toevallig ff bij de dixons binnengelopen en daar waren enkele goeie titels in de aanbieding zoals Klonoa voor 19,95 maar zelfs ook warioland 4 voor 29,95 of dat voor alle dixons geldt weet ik niet want het was met een geschreven gele sticker gedaan. Helaas was alttp:4 swords niet in de aanbieding
ik weet niet of ik die wel wil gaan kopen voor 45,- omdat ik hem ook nog gewoon hier naast me snes heb liggen
of zijn er echt grote verschillen ?
Voor zover ik weet zijn er een paar dingen //makkelijker// (zo hoef je in level 5 van de dark world (dat fijne level met het ijs en die kl*te-buikschuifeenden (harley schreef op 16 July 2003 @ 20:20:
Vandaag toevallig ff bij de dixons binnengelopen en daar waren enkele goeie titels in de aanbieding zoals Klonoa voor 19,95 maar zelfs ook warioland 4 voor 29,95 of dat voor alle dixons geldt weet ik niet want het was met een geschreven gele sticker gedaan. Helaas was alttp:4 swords niet in de aanbiedingik weet niet of ik die wel wil gaan kopen voor 45,- omdat ik hem ook nog gewoon hier naast me snes heb liggen
of zijn er echt grote verschillen ?
Four Swords schijnt ook gaaf te zijn, maar die heb ik nog niet kunnen doen, mede omdat ik een US versie heb (hey, dan had ik hem 2 maanden eerder dan hij in NL uit kwam, en ik had hem nog 2 maanden eerder kunnen hebben, als ik er aan gedacht had om hem te importeren.. bovendien was hij €12 goedkoper
Ik vinnem gaaf, maar als je de SNES-versie al kan dromen, zou ik hem 2dehands kopen, of in een aanbieding ofzo.
Verwijderd
Hey die heb ik ook gekocht. Opzich best wel een leuk spel vind ik, al had het wel iets moelijker gemogen, maar mischien komt dat nog later in het spel.harley schreef op 16 July 2003 @ 20:20:
Vandaag toevallig ff bij de dixons binnengelopen en daar waren enkele goeie titels in de aanbieding zoals Klonoa voor 19,95...........................
Verwijderd
Mea culpa, mea maxima culpa
Nee, niet gespeeld nog. Misschien marktplaats maar eens af gaan struinen
Niemand die weet wanneer Sword of Mana uitkomt voor de GBA? Ik denk dat het nog wel ff duurt maar ik wil er vanavond, of anders morgen nog een spel bijkopen. Is er nog een spel bij wat ik MOET hebben?DenMan schreef op 16 July 2003 @ 11:58:
Weet iemand toevallig de exacte release datum van Sword of Mana (Seiken Densetsu) hier in NL?
Ik heb Super Mario Advance 2, Advance Wars, Tennis Masters Series en Super Mario Kart Advance.
Zelda heb ik al 8 X uitgespeeld op de SNES dus die hoeft niet. Super Mario Advance 3 lijkt me ook wel leuk, alleen weet ik niet of ik daar lang mee ga doen als die-hard Nintendoer
Iemand een suggestie?
ik heb vandaag maar wario ware inc gekocht ram lachen ...
This is the Way.
Advance Wars 2? Golden Sun (1/2)? Castlevania (1/2/3)? Van al deze games kun je niet zeggen dat je ze snel hebt uitgespeeld. Advance Wars 2 vind ik alleen niet heel erg vernieuwend t.o.v. deel 1, maar niet minder verslavend.DenMan schreef op 17 juli 2003 @ 18:33:
[...]
Niemand die weet wanneer Sword of Mana uitkomt voor de GBA? Ik denk dat het nog wel ff duurt maar ik wil er vanavond, of anders morgen nog een spel bijkopen. Is er nog een spel bij wat ik MOET hebben?
Ik heb Super Mario Advance 2, Advance Wars, Tennis Masters Series en Super Mario Kart Advance.
Zelda heb ik al 8 X uitgespeeld op de SNES dus die hoeft niet. Super Mario Advance 3 lijkt me ook wel leuk, alleen weet ik niet of ik daar lang mee ga doen als die-hard Nintendoer, en die heb ik trouwens ook al op de SNES gespeeld. Of is ie toch wel de moeite waard? Ik hoor ook wel goede verhalen over Metroid Fusion maar ik hoor toch ook wel veel dat je dat spel heel snel uitgespeeld hebt en dat wil ik ook weer niet...
Iemand een suggestie?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Weet iemand de release date van Metroid: Zero Mission??
Tja, je moet toch wat als je op je Flash Linker zit te wachtenHIValicious schreef op 17 July 2003 @ 18:34:
ik heb vandaag maar wario ware inc gekocht ram lachen ...
Grab shell dude!
jOzh schreef op 18 July 2003 @ 00:23:
Tja, je moet toch wat als je op je Flash Linker zit te wachten
Wario Ware houdt me wel even zoet denk ik dan ...
This is the Way.
zet uhm online op zo'n veiling site maak er een redelijk prijs van en huppa weg is je GBA ... mijn oom had me neefjes GBA binnen een uur verkocht op markplaats.nl dacht ik. 3 dagen later kreeg hij nog telefoontjes of hij het ding nog had ...
This is the Way.
Ja Golden Sun heb ik ook ff gezien bij een neef van me. Ziet er heel erg cool en mooi uit, en ook de speelwijze bevalt me. Alleen vind ik het dan weer jammer dat het een trilogie(?) wordt en dus eigenlijk 3 verschillende spellen want je kan de data niet overzetten? dus je kan wel trainen tot je in deel 1 level 40 bent, maar in deel 2 word je weer lekker terug gezet naar 35 ofzo? Dat vind ik dus weer minder...spaceboy schreef op 17 July 2003 @ 18:36:
[...]
Advance Wars 2? Golden Sun (1/2)? Castlevania (1/2/3)? Van al deze games kun je niet zeggen dat je ze snel hebt uitgespeeld. Advance Wars 2 vind ik alleen niet heel erg vernieuwend t.o.v. deel 1, maar niet minder verslavend.
En Castlevania. Altijd al een fan van geweest, altijd met veel plezier gespeeld, maar ook bij deze spellen (voor de NES en SNES dan) gold bij mij dat ik ze wel ERG snel had uitgespeeld. Is dit bij de GBA versie anders dan? Ik hoor wel dat het hele toffe spellen zijn, maar ik vind het zo zonde om 45 Euro neer te tellen voor een spel wat ik binnen 3 dagen uitgespeeld heb
Eigenlijk wacht ik met smart op Sword of Mana. Net zoals Secret of Mana: heerlijk verhaal, je kan lekker trainen, zo goed worden als je zelf wilt, en als je het spel uitgespeeld hebt kan je met een voldaan gevoel de GBA (SP) neerleggen en denken: dat heb ik toch maar ff gedaan
Ik ben bang dat ik dat gevoel met Golden Sun niet ga hebben
NEE!!DenMan schreef op 19 July 2003 @ 01:13:
[...]
Ja Golden Sun heb ik ook ff gezien bij een neef van me. Ziet er heel erg cool en mooi uit, en ook de speelwijze bevalt me. Alleen vind ik het dan weer jammer dat het een trilogie(?) wordt en dus eigenlijk 3 verschillende spellen want je kan de data niet overzetten? dus je kan wel trainen tot je in deel 1 level 40 bent, maar in deel 2 word je weer lekker terug gezet naar 35 ofzo? Dat vind ik dus weer minder...
het zijn 2 delen niet 3 en je kan WEL je party uit deel 1 overzetten naar 2 )heb ik zef gedaan) alleen begin je in 2 niet meteen met die party, pas later in het spel
This space is occupied
Tja kijk dat verandert de zaak... als het maar 2 delen zijn en de gegevens zijn makkelijk over te zetten dan is het wel weer interessant. Moet ik vanmiddag toch maar eens voor die 2 delen gaan kijkenTheEvilCuber schreef op 19 juli 2003 @ 09:54:
[...]
NEE!!
het zijn 2 delen niet 3 en je kan WEL je party uit deel 1 overzetten naar 2 )heb ik zef gedaan) alleen begin je in 2 niet meteen met die party, pas later in het spel
uhm , castlevania HoD en CotM zijn allebei 15 euro bij de intertoys ,
(dus de 1 , 2 van castlevania)
duz je kunt niet zeggen dat ze duur zijn
HoD ook? Interessant.kenny89 schreef op 19 juli 2003 @ 11:44:
uhm , castlevania HoD en CotM zijn allebei 15 euro bij de intertoys ,
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Dit topic is gesloten.