Dat zijn Canadese dollars
Anoniem: 76992
Ik speel de laatste tijd eigenlijk niet meer...
misschien toch niet zo'n goede aankoop, MK, vrij snel op uitgekeken... misschien iets te vaak gespeeld
Wil nog steeds Golden Sun hebben maar ik vind die spellen allemaal te duur...
is ie eigenlijk al wat goedkoper geworden (heb heel lang niet gekeken)
misschien toch niet zo'n goede aankoop, MK, vrij snel op uitgekeken... misschien iets te vaak gespeeld
Wil nog steeds Golden Sun hebben maar ik vind die spellen allemaal te duur...
is ie eigenlijk al wat goedkoper geworden (heb heel lang niet gekeken)
Zijn hier Advance Wars 2 kenners? Ik zit gewoon akelig vast. Zie plaatje:

Is level 4 ofzo (geen idee precies), maar je moet in elk geval binnen 7 dagen de HQ veroveren of alle units destroyen. De HQ veroveren lukt niet omdat er in het omcirkelde bosje een raket-launch-unit zit. Zogauw ik met infantery op de HQ kom wordt ik neergesabeld. Als ik met een unit naast dat bosje ga staan zou je verwachten dat hij zichtbaar wordt. Maar nee. Alleen als ik er probeer in te rijden met een unit krijg ik "TRAP!". Dus volgens mij zit 'ie daar wel (hij zit namelijk niet in 'n ander bosje). Kortom: WHAT TO DO??? Ik word gek!

Is level 4 ofzo (geen idee precies), maar je moet in elk geval binnen 7 dagen de HQ veroveren of alle units destroyen. De HQ veroveren lukt niet omdat er in het omcirkelde bosje een raket-launch-unit zit. Zogauw ik met infantery op de HQ kom wordt ik neergesabeld. Als ik met een unit naast dat bosje ga staan zou je verwachten dat hij zichtbaar wordt. Maar nee. Alleen als ik er probeer in te rijden met een unit krijg ik "TRAP!". Dus volgens mij zit 'ie daar wel (hij zit namelijk niet in 'n ander bosje). Kortom: WHAT TO DO??? Ik word gek!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Anoniem: 63800
ik ben er zelf met een mannetje tegenaan gerend en vervolgend met mijn rocket launcher op geschoten
Maar dat kan helemaal niet! Als ik er met een mannetje tegenaanren komt er "TRAP!" in beeld te staan, ik kan er dus niet op die plek (in 't bosje) gaan staan. Maar de tegenstander wordt ook niet zichtbaar. Zelfs niet als ik er naast sta dus. En dan kun je er ook niet op schieten.Anoniem: 63800 schreef op 10 August 2003 @ 15:07:
ik ben er zelf met een mannetje tegenaan gerend en vervolgend met mijn rocket launcher op geschoten
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Anoniem: 49158
meteen met je recon (trap!) en dan met je tankje ernaartoe!
het volgnde level is pas moeilijk,..zit ik nu in vast.
het volgnde level is pas moeilijk,..zit ik nu in vast.
edit:
yep,.. dat is het bosje!
dus meteen over die brug met alles, maar eerst alles boven de eerste bergjes (bij je HQ) even killen (met je inf even koekeloeren op een berg)
yep,.. dat is het bosje!
dus meteen over die brug met alles, maar eerst alles boven de eerste bergjes (bij je HQ) even killen (met je inf even koekeloeren op een berg)
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 10-08-2003 18:19 ]
daar zit ik dus ook vast al minimaal 10x geprobeert damn die is lastig ... ik ga morgen maar eens kijken naar een guide ofzow
This is the Way.
Gewoon met al je tanks er naar toe en de lab omsingelen, vijandelijke troepen uitschakelen en ondertussen je bazookamannetje afschermen zodat hij in 2 jumps de lab kan veroveren. Werkt goed binnen de gestelde tijd!spaceboy schreef op 10 August 2003 @ 16:14:
[...]
Maar dat kan helemaal niet! Als ik er met een mannetje tegenaanren komt er "TRAP!" in beeld te staan, ik kan er dus niet op die plek (in 't bosje) gaan staan. Maar de tegenstander wordt ook niet zichtbaar. Zelfs niet als ik er naast sta dus. En dan kun je er ook niet op schieten.
die was makkelijk
This is the Way.
Anoniem: 60437
Voor degene die bezig zijn met AW2 en vast zitten. Check deze links eens: http://www.awrevival.netfirms.com/
Is er ergens een lijst met GBA-spellen, die je multiplayer kan spelen? Met het verschil of je 1 of 2 spellen nodig hebt... Ik kom wel veel lijsten tegen maar die zijn niet gespecificeerd op multiplayer mogelijkheden.
Zoek nl. nog een paar leuke multiplayer games voor op vakantie, maar wil kunnen zien of ik 1 of 2 spellen moet kopen...
SuperCircuit heb ik al twee van, echt leuk is die in multiplayer. En ik meen dat je Advance Wars ook met een GBA kan spelen, is toch turn-based.
Zoek nl. nog een paar leuke multiplayer games voor op vakantie, maar wil kunnen zien of ik 1 of 2 spellen moet kopen...
SuperCircuit heb ik al twee van, echt leuk is die in multiplayer. En ik meen dat je Advance Wars ook met een GBA kan spelen, is toch turn-based.
[ Voor 9% gewijzigd door niq op 12-08-2003 14:30 ]
F-zero- 1 OF 2 Carts (1 cart is beperkt)niQ2001 schreef op 12 August 2003 @ 14:27:
Is er ergens een lijst met GBA-spellen die je multiplayer kan spelen? Met het verschil of je 1 of 2 spellen nodig hebt... Ik kom wel veel lijsten tegen maar die zijn niet gespecificeerd op multiplayer mogelijkheden.
SuperCircuit heb ik al twee van, echt leuk is die in multiplayer.
Golden Sun- 2 carts
Alle Mario Advance's(1tm4)- 1 cart, vette multiplayer!
Advance Wars- 2 carts
ik weet geen lijst, maar deze wist ik al uit mijn hoofd
This space is occupied
Zonet AoS uitgehaald. Wel simpel spelletje, maar was toch vberbaasd over hoe snel het ineens eindigde.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
hoeveel % had je? ik zit nu op 93% en ben level 56GolbeZeromus schreef op 12 August 2003 @ 14:59:
Zonet AoS uitgehaald. Wel simpel spelletje, maar was toch vberbaasd over hoe snel het ineens eindigde.
This space is occupied
Denk rond de 88% en level 47.TheEvilCuber schreef op 12 August 2003 @ 15:25:
[...]
hoeveel % had je? ik zit nu op 93% en ben level 56
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Anoniem: 61283
wat is AoS?
edit:
Kweet het al
Kweet het al
[ Voor 60% gewijzigd door Anoniem: 61283 op 13-08-2003 12:55 ]
weet iemand nog wat leuke games?
ps ik heb boktai even gespeeld... best een brute game ...
ps ik heb boktai even gespeeld... best een brute game ...
This is the Way.
Is die eindbaas van Castlevania Cotm(2e vorm) eigenlijk te verslaan??
Mij lukt het niet, vooral al er van die meteoren komen.
Mij lukt het niet, vooral al er van die meteoren komen.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Heeft iemand hier de afterburner in zijn gba gebouwd? en zo jah, ging dat een beetje soepel en is die dimmer echt nodig, wordt niet echt mooi denk als ik die erop zet.
waar kan je hem trouwens goedkoop vandaan trekken?
Anoniem: 5577
lik-sang heeft hem voor <30 euro.
En een aftreburner instaleren is niet super moeilijk , de kunt is alleen om de folie die op de display moet er netjes op te krijgen
En een aftreburner instaleren is niet super moeilijk , de kunt is alleen om de folie die op de display moet er netjes op te krijgen
Ik heb hem ingebouwd, het is echt heel eenvoudig door de superduidelijke handleiding die erbij zit. Je moet wel een /beetje/ kunnen solderen natuurlijkbeatle schreef op 27 augustus 2003 @ 19:56:
Heeft iemand hier de afterburner in zijn gba gebouwd? en zo jah, ging dat een beetje soepel en is die dimmer echt nodig, wordt niet echt mooi denk als ik die erop zet.
Die dimmer heb ik er gewoon op gezet, dan kan je het ding gewoon bijna uit zetten als hij niet echt nodig is, scheelt weer batterijen. Als je het ding niet op de buitenkant wil hebben, kan je er die stealth chip bij kopen, die kost maar een paar dollar geloof ik. Kan je met select+a/b brightness aanpassen.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Weet iemand waar ik Harmony of Dissonance kan vinden. Heb ff de rom gespeeld maar ben er nu zo verslingerd aan dat ik dat wel een sp wil kopen met Castlevania!
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Weet je zeker dat je niet Circle of the Moon bedoeld? Want als ik naar Intertoys ga zie ik namelijk alleen deze titel.kenny89 schreef op 28 augustus 2003 @ 14:01:
intertoys voor 15 €
Anoniem: 3747
Over Castlevania CotM gesproken, ik kom niet verder met dat spel. Ben in de Machine tower geweest, en ik zie geen openingen waar ik verder kan. (zal vanavond proberen de map onder de scaner te leggen anders). Iemand uit het hoof ideeën waar je op moet letten (geheime ruimtes, objecten die je nodig hebt)?
Je ziet wel eens van die spelcassette's met geheugen erin, wat kan je daar nou prcies mee? ik heb het id dat je daar rom's op kan zetten ofzow? van je eigen spellen dan welteverstaan.....
Ook roms die je van internet hebt gedownloaded kun je hierop zetten hoor.beatle schreef op 29 August 2003 @ 21:20:
Je ziet wel eens van die spelcassette's met geheugen erin, wat kan je daar nou prcies mee? ik heb het id dat je daar rom's op kan zetten ofzow? van je eigen spellen dan welteverstaan.....
Maar ze zijn inderdaad bedoeld om je eigen games erop te testen. Soort van director's disk, omdat je zo een game kan testen, maar ja ze zijn ook voor de gewone consument te koop en dus kunnen die er mooi allerlei roms op gooien die ze op internet hebben gevonden en dus 'gratis' spelen.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Anoniem: 45287
Net uit turkeye vandaan en daar is het echt een spellenparadijs
Ik heb er een stuk of 8 gekocht voor ong 12.000.000 per stuk wat ong 7,50 euro is .
eerst had k advance wars gekocht en was gelijk verslaafd dus heb ik ook deel 2 maar gekocht .
Nog een aanrader is warioware echt zeer orgineel dat spel .
voor de rest heb ik mario advance 3 ,moto gp ,donkey kong country,tekken en super bust a move gekocht .
ze doen het gewoon goed alleen de boekje zijn wat dunner
kan je deze ook gebruiken om eigen games op te zetten of is dat weer teveel van het goede ?
Ik heb er een stuk of 8 gekocht voor ong 12.000.000 per stuk wat ong 7,50 euro is .
eerst had k advance wars gekocht en was gelijk verslaafd dus heb ik ook deel 2 maar gekocht .
Nog een aanrader is warioware echt zeer orgineel dat spel .
voor de rest heb ik mario advance 3 ,moto gp ,donkey kong country,tekken en super bust a move gekocht .
ze doen het gewoon goed alleen de boekje zijn wat dunner
kan je deze ook gebruiken om eigen games op te zetten of is dat weer teveel van het goede ?
Dat kan niet.....tenminste, je kan ze niet op de computer aansluiten.
Het zou in theorie wel kunnen dat je deze cassette's formatteerd, maar daar zijn de hulpmiddellen op het moment (gelukkig) voor de consument nog niet voor.
Het zou in theorie wel kunnen dat je deze cassette's formatteerd, maar daar zijn de hulpmiddellen op het moment (gelukkig) voor de consument nog niet voor.
Ik zag gister Sheep liggen, voor €9.95 oid bij de intertoys.
Is dat een beetje een aanrader? Ik had het op de pc, maar niet zoveel gespeeld, vond het idee wel erg geinig.
De cassettes waar je wel iets op kan zetten hebben flash-geheugen, en da's weer wel herbeschrijfbaar.
Is dat een beetje een aanrader? Ik had het op de pc, maar niet zoveel gespeeld, vond het idee wel erg geinig.
Het chippie wat in gewone GBA-spellen is geen herbeschrijfbaar geheugen hoor.. daar haal je een paar dingen door elkaar.. Bovendien verschilt het erg per spel wat er in zit aan hardware (niet alle spellen hebben een batterijtje voor de opslag van progressdata enzo).__00__ schreef op 30 August 2003 @ 13:38:
Dat kan niet.....tenminste, je kan ze niet op de computer aansluiten.
De cassettes waar je wel iets op kan zetten hebben flash-geheugen, en da's weer wel herbeschrijfbaar.
[ Voor 69% gewijzigd door Tarin op 30-08-2003 13:43 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Final Fantasy Tactics Advance is uit ... hij is wel mooi en ook wel koel
This is the Way.
Super Mario Advance 4/Super Mario Bros. 3 is te preorderen bij dvdboxoffice 
http://www.dvdboxoffice.c...1%2E5900++++&pid=90040028
21 oktober pas, in Japan is hij er al
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3044039906&category=18808
http://www.dvdboxoffice.c...1%2E5900++++&pid=90040028
21 oktober pas, in Japan is hij er al
http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3044039906&category=18808
[ Voor 16% gewijzigd door Glitch op 31-08-2003 15:38 ]
Ik heb net ChuChu Rocket en Pokemon Sapphire gekocht. Die spellen zijn zwaar verslavend.
Echt leuke spellen.
Maar het spel waarop ik echt wacht is: Boktai: The Sun Is In Your Hand
Echt leuke spellen.
Maar het spel waarop ik echt wacht is: Boktai: The Sun Is In Your Hand
[ Voor 8% gewijzigd door Macadoshis op 03-09-2003 15:41 ]
Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)
Weet iemand of Rock 'n Roll Racing al te koop is bij een nederlandse shop/webshop?
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Heb ik vroeger wel op de Megadrive gezien.....toen vond ik er ook al niets aan dat Rock 'n Roll Racing.
Hij was vroeger echt wel de bom he! Vooral de music en Larry "Supermouth" Muffin de commentator sloeg alles. De gameplay is gewoon recht toe recht aan, lekker makkelijk. Als ie al gewoon van de SNES is gepoort dan is het al een supervette GBA game IMO.__00__ schreef op 09 september 2003 @ 12:54:
Heb ik vroeger wel op de Megadrive gezien.....toen vond ik er ook al niets aan dat Rock 'n Roll Racing.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Anoniem: 13610
Zo, ik heb m'n flash advance kaartjes binnen, en ben er eens mee aan de slag gegaan. Echter krijg ik nogal wat foutmeldingen met dat flash appje wat erbij zat. In winXp moet ik het in win98-ME compatibility mode draaien wil ik er zoiezo mee kunnen werken.
Kent iemand deze problemen? OF doe ik iets verkeerd zeker
?
Kent iemand deze problemen? OF doe ik iets verkeerd zeker
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 13610 op 12-09-2003 09:13 ]
Joy oh Joy 
* rajackar heeft een gbasp.
Maar kan iemand mij een hint geven waar ik een flashrom kan bestellen?
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Voor zover ik weet is die site zelf legaal dus: www.gbashop.nlrajackar schreef op 12 September 2003 @ 09:21:
Joy oh Joy
Goede shop, alles wat ik besteld had, lag de volgende dag al in de bus.
That Reminds me.. ff shopsurveyen
Kijk regelmatig op laupro, scheelt je een boel geld, want Tweakerrrr doet regelmatig een inkoopactierajackar schreef op 12 September 2003 @ 09:21:
Joy oh Joy
Wat ik uit posts van TheEvilCuber
kan ik opmaken dat je met 1 cart dus gewoon eerst de ene gba kan laten sarten, en dan de andere?
"F-zero- 1 OF 2 Carts (1 cart is beperkt)
Golden Sun- 2 carts
Advance Wars- 2 carts"
kan ik opmaken dat je met 1 cart dus gewoon eerst de ene gba kan laten sarten, en dan de andere?
"F-zero- 1 OF 2 Carts (1 cart is beperkt)
Golden Sun- 2 carts
Advance Wars- 2 carts"
Ja, je start met 1 gba het spel, de andere is gewoon leeg zonder spel, link kabel ertussen, en hij stuurt gewoon de data over die de kabel.. meestal is het dan wel iets beperkter (minder levels)
maar het kan dus gewoon, 1 game 4 gba's!
maar het kan dus gewoon, 1 game 4 gba's!
This space is occupied
Dat wordt in de gaten houden.Pewwy schreef op 12 September 2003 @ 13:02:
[...]
Kijk regelmatig op laupro, scheelt je een boel geld, want Tweakerrrr doet regelmatig een inkoopactie
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Heeft iemand Golden Sun 2 al gekocht??
Het lijkt me wel een leuk spel, zou hij alleen wel de moeite waard zijn om de volle prijs voor te geven?
Deel 1 vond ik iig wel leuk.
Het lijkt me wel een leuk spel, zou hij alleen wel de moeite waard zijn om de volle prijs voor te geven?
Deel 1 vond ik iig wel leuk.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Ik heb em al Heeel lang hij is eigenlijk een LETTERLIJK vervolg op golden sun omdat er eigenlijk HELEMAAL NIKS aan de gameplay is veranderd... echt alles is hetzelfde gebleven.
Dus het is vooral meer van hetzelfde, en laat ik dat nou helemaal niet erg vinden want GS1 was super en GS2 is dat natuurlijk ook weer
_/-\O_
Dus het is vooral meer van hetzelfde, en laat ik dat nou helemaal niet erg vinden want GS1 was super en GS2 is dat natuurlijk ook weer
This space is occupied
Anoniem: 44947
Ik heb hem gekocht maar ga hem pas over een week of drie spelen (dan zit ik in mijn eentje aan de andere kant van de wereld. Bovendien eerst GS1 uitspelen).
excuuus me
waar dan ???
kan iemand mij zeggen waar ik dit moet plaatsen dan ?? bvd 
waar kan ik dus koop/ruil stuff neerzetten ??

[ Voor 103% gewijzigd door Dutchie! op 24-09-2003 18:14 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
niet hier posten!
This is the Way.
Anoniem: 30036
HierYohann!s schreef op 24 September 2003 @ 16:28:
excuuus mewaar dan ???
kan iemand mij zeggen waar ik dit moet plaatsen dan ?? bvd
Er is op dit moment ook al een inkoopactie bezig hoor: url=http://www.inkoopacties.net/ia/zdyny344] GBa backup tool IA[/url].
Dit is alweer de derde als ik me niet vergis, ik heb zelf met de vorige meegedaan en alles was zeer goed geregeld.
Ik ben ook zeer tevreden met mijn flash card, lekker nes-spellen spelen met pocketnes
Ik denk dat ik hem dan maar ga halen.TheEvilCuber schreef op 21 september 2003 @ 00:37:
Ik heb em al Heeel lang hij is eigenlijk een LETTERLIJK vervolg op golden sun omdat er eigenlijk HELEMAAL NIKS aan de gameplay is veranderd... echt alles is hetzelfde gebleven.
Dus het is vooral meer van hetzelfde, en laat ik dat nou helemaal niet erg vinden want GS1 was super en GS2 is dat natuurlijk ook weer_/-\O_
HL 2 is toch uitgesteld, dus ik heb nu geld over.
Of ik wacht ff en dan leen ik hem wel van een vriend van me, zo heb ik het ook gedaan met deel 1.
Edit:
Zijn die Flash roms niet gewoon te koop in een normale winkel ipv online??
Ik heb geen credit-card ofzo, dus dan wordt het kopen wat lastig.
B.v. bij zaken als Nedgame of E-Plaza, maybe??
[ Voor 14% gewijzigd door Vanitas op 25-09-2003 11:26 ]
vanitas, haal m gewoon bij inkoopacties.nl, daar heb ik m ook vandaag. niks geen gelul met cc's. tweakerrrr doet daar alles voor je. je hoeft het alleen maar naar hem over te maken en hij stuurt het gewoon naar je huis. super geregeld!
ik speel me helemaal suf in de trein
ik speel me helemaal suf in de trein
Golden Sun 2 is trouwens goedkoper dan deel 1 bij Nedgame.
Deel 1 kost: 45 euro
En deel 2 kost; 40 euro ???
Dat is ook wel vaag.
Dat is ook wel vaag.
Ik heb net bij Bart Smit een Gameboy Advance SP Silver en Super Mario World gehaald. Ik miste de gameboy, aangezien mijn zwart/wit gameboy een paar maanden geleden het loodje heeft gelegd.
Ik denk dat dit komt omdat deel 1 minder goed beschikbaar is dan deel 2.Vanitas schreef op 25 September 2003 @ 17:15:
Golden Sun 2 is trouwens goedkoper dan deel 1 bij Nedgame.
Dat is ook wel vaag.![]()
Deel 2 kunnen ze immers nog in grote getalle bij de groothandel of zo bestellen, deel 1 is grotendeels al verkocht of zullen ze na moeten bestellen bij een ander land of zo...
Dit is ook zo bij Sonic Advance 1 & 2. Deel 2 is vaker goedkoper te vinden dan deel 2.
dan deel 1 zul je bedoelen.__00__ schreef op 26 September 2003 @ 10:41:
[...]
Dit is ook zo bij Sonic Advance 1 & 2. Deel 2 is vaker goedkoper te vinden dan deel 2.
Anoniem: 75177
las net dat Gameboys binnenkort draadlos met elkaar kunnen communiceren.
Lijkt me echt wel handig
nieuws: Binnenkort draadloos gamen via de Game Boy
Lijkt me echt wel handig
Ziet er zeer handig uit.Anoniem: 75177 schreef op 26 September 2003 @ 11:58:
las net dat Gameboys binnenkort draadlos met elkaar kunnen communiceren.
Lijkt me echt wel handig
Ben je eindelijk af van al die (klote) draden.
Hopelijk verkpen ze hem ook los, ipv met 2 Poke-games
Nee, deel 2 is goedkoper (tenminste in de winkels waar ik kijk).
Anders zou mijn post ook niet sporen met de quote.
Zo... zojuist een vriend van mij die naar de states gaat opdracht gegeven Final fantasy Tactics mee te nemen... die games zijn daar echt gruw goedkoper!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
In het land dat a.b.emulators.gameboy.advance heet zijn ze nog goedkoper. En daar is FF: Tactics ook al te koop.Willybubba schreef op 08 October 2003 @ 16:54:
Zo... zojuist een vriend van mij die naar de states gaat opdracht gegeven Final fantasy Tactics mee te nemen... die games zijn daar echt gruw goedkoper!
Weet ik. Maar ik heb (nog) geen flash geval en vind toch dat originelen gekocht moeten worden enzo...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
ik heb eergisteren gewoon in nederland FFTA gekocht 55 pleuro (auw). Maar het is het waard
. Gewoon bij de "gameshop" in Hengelo
A great thought in a small mind is a dangerous thing
hmz net gezocht naar dit topic.. zeker overheen gekeken..
nou dan xposten we het stiekem
iemand hier al ver met Golden Sun 2? ik kom er namelijk maar niet achter hoe die touwen werken.. heb al vanalles geprobeerd.. use werkt niet, growth, whirlwind.. werkt niet... zijn die dingen pas later in t spel te gebruiken of doe ik iets verkeerd?
ik bedoel dus deze dingen
nou dan xposten we het stiekem
iemand hier al ver met Golden Sun 2? ik kom er namelijk maar niet achter hoe die touwen werken.. heb al vanalles geprobeerd.. use werkt niet, growth, whirlwind.. werkt niet... zijn die dingen pas later in t spel te gebruiken of doe ik iets verkeerd?
ik bedoel dus deze dingen

Bier, Whiskey en Metal!!
FFTA Kost mij 27 euro 
En die touwen leer je gebruiken met Lash, dat doe je bij de Keshean Temple.
Willybubba schreef op 09 oktober 2003 @ 00:48:
FFTA Kost mij 27 euro
nu nog een manier vinden om daar binnen te komen
maar dat lukt me wel..
let me guess... om door die trail heen te komen moet je ook weer een andere skill hebben.. damn was ff vergeten hoe deel 1 ging.. bijna t zelfde.. veel heen en weer geloop
[ Voor 23% gewijzigd door LordMithril op 09-10-2003 01:25 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
hmm ok.. ben dus nu in die tempel.. gastje wat die trail wou doen gevonden.. maar mn weg word steeds verspert door zo'n rood hoopje stenen...\
ok niet gaan spelen als je net wakker bent of nog moet gaan slapen.. ik kan er dus net omheen lopen
ok niet gaan spelen als je net wakker bent of nog moet gaan slapen.. ik kan er dus net omheen lopen

[ Voor 30% gewijzigd door LordMithril op 09-10-2003 11:25 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
even een vraagje aan de gameboy advance gebruikers
is hier iemand nog druk bezig met wario ware ? en wat zijn jullie highscore's daarbij ?
ben wel benieuwend wat iedereen heeft. Hieronder zet ik die van mij even:
9-volt: 74
paper plane: 208
is hier iemand nog druk bezig met wario ware ? en wat zijn jullie highscore's daarbij ?
ben wel benieuwend wat iedereen heeft. Hieronder zet ik die van mij even:
9-volt: 74
paper plane: 208
Als we het weten zijn we versleten
he even een schup,..
want er is een nieuwe Mario!
namelijk:
Mario & Luigi: Superstar Saga
ik speel nu de rom ervan en moet zeggen, het is een RPG met een kruising van zelda, mario en pokemon. In ieder geval is het een erg verslavende game,
ben ik de enigste?
namelijk:
ik speel nu de rom ervan en moet zeggen, het is een RPG met een kruising van zelda, mario en pokemon. In ieder geval is het een erg verslavende game,
ben ik de enigste?
Anoniem: 30036
Nee, m'n vriendin is het enigstAnoniem: 49158 schreef op 08 november 2003 @ 17:36:
ben ik de enigste?
Ik heb hem nog niet gespeeld maar het klinkt veelbelovend.
Mario & Luigi lijkt mij ook erg interessant. Eindelijk weer een origenele game voor GAB en niet de zoveelste SNES port.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 27636
Als die game begint met het verslaan van bowser is het alsnog een port, want ik heb een echte SNES Squaresoft supermario rpg backup rom.Anoniem: 49158 schreef op 08 november 2003 @ 17:36:
he even een schup,..
namelijk:
ben ik de enigste?
volgens mij is het echt geen port 
storyline:
storyline:
As chaos breaks out in the Mushroom Kingdom, Mario and Luigi head for the castle and meet up with Bowser, who had just arrived to kidnap Princess Peach. When Mario and Luigi find out about Princess Peach's stolen voice, these sworn enemies join forces and head beyond the borders of the Mushroom Kingdom, following the witch to a neighboring kingdom. After an aerial ambush crashes their ship and sends Bowser to who-knows-where, Mario and Luigi embark on foot, learning new moves and combining their brotherly might to fight off enemies as they venture toward the kingdom's castle. If the witch finds the Magic Beans hidden deep within the castle, then all may already be lost -- so you better hurry up.
het is een nieuwe game
This is the Way.
Het spel is super! Zelf heb ik hem ook mogen aanschouwen, en de gameplay waarbij je beide broertjes kan besturen is zeer origineel.
Als je Paper Mario kent van de N64, dan is dit soortgelijk. Alleen nu moet je met de 'Action commands' kijken welke broer je wil aansturen (bijvoorbeeld als je een attack wil dodgen, moet je met de goede knop reageren. Anders springt de verkeerde...
).
Toppertje!
Als je Paper Mario kent van de N64, dan is dit soortgelijk. Alleen nu moet je met de 'Action commands' kijken welke broer je wil aansturen (bijvoorbeeld als je een attack wil dodgen, moet je met de goede knop reageren. Anders springt de verkeerde...
Toppertje!
... en oranje! :P
Ja echt cool, ook die speciale Brother-moves, waar je met z`n twee kan aanvallen!
Dit wordt echt een topper! Zeker weten!
* Anoniem: 49158 start de SP weer op
Dit wordt echt een topper! Zeker weten!
* Anoniem: 49158 start de SP weer op
Ik heb uhm ook gedownload ... en ik vind het egt een van de bsete games ... eindelijk een toegankelijke rpg ...
* NoTimeRemains heeft toetsweek maar start de SP ook op
* NoTimeRemains heeft toetsweek maar start de SP ook op
This is the Way.
wanneer hebben die gasten nou die brug af, ik noet van die stenen gaan halen om een hamer te laten maken, maar ondertussen moet ik nog wat kleppen met de dorpsbewoners.....zie ik wat over het hoofd?
@HIValicious:
@HIValicious:
je moet gewoon wat rond lopen&met iedereen lullen ik ben iets verder als dat
@zkywalker:
@zkywalker:
This is the Way.
^^^^ hmm,.. heb jij geen toetsweek!! 
thnx for the tip, nog maar es wat verder kleppen dan..
spelen nog meer mensen deze Mario & Luigi???
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 49158 op 10-11-2003 19:34 ]
Yepz, leuke game inderdaad!Anoniem: 49158 schreef op 10 november 2003 @ 19:33:
^^^^ hmm,.. heb jij geen toetsweek!!
Ik ben nog niet zo ver, heb net die 100 muntjes verzameld om bowser eruit te halen!
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)
ik vind dit een verfissenend game tegenover FFTA en Fire Emblem.
Allemaal zo'n strakke RPG's met veel regels en wachtijden etc.
Dit is gewoon een luchtige fast paced RPG met geweldige omgevingen en animaties en de sounds zijn enorm goed
(Bay Bay van Luigi als je vertrekt is egt brute sjit)...
En een uur op de pot zitten om te schijten met een GBA + M&L:SS is geweldig
Allemaal zo'n strakke RPG's met veel regels en wachtijden etc.
Dit is gewoon een luchtige fast paced RPG met geweldige omgevingen en animaties en de sounds zijn enorm goed
En een uur op de pot zitten om te schijten met een GBA + M&L:SS is geweldig

This is the Way.
Advies nodig: ik ben helemaal gek van Advance Wars, zit het vrijwel dagelijks te spelen (probeer alles te S-ranken met alle characters) maar ben toch wel een beetje toe aan een nieuw spel voor op mijn GBASP.
Wat ik graag wil:
- Op ieder moment doorgaan waar ik was, dus save-functie die overal kan en de precieze state opslaat
- tactiek/strategie/RPG
Mijn opties (ik sta open voor andere dingen) zijn:
- Advance Wars 2 (maar ben bang dat het wel heel erg hetzelfde is, of valt dat mee?)
- Final Fantasy Tactics Advance
- Golden Sun 2 (ik heb deel 1 niet gespeeld, die eerst doen als ik hieraan wil beginnen?)
Wat ik graag wil:
- Op ieder moment doorgaan waar ik was, dus save-functie die overal kan en de precieze state opslaat
- tactiek/strategie/RPG
- Advance Wars 2 (maar ben bang dat het wel heel erg hetzelfde is, of valt dat mee?)
- Golden Sun 2 (ik heb deel 1 niet gespeeld, die eerst doen als ik hieraan wil beginnen?)
Dan moet je ook naar Fire Emblem kijken. Is, naar ik gehoord heb, een soort game als advance wars alleen in een andere setting.JeroenB schreef op 11 november 2003 @ 09:15:
Advies nodig: ik ben helemaal gek van Advance Wars, zit het vrijwel dagelijks te spelen (probeer alles te S-ranken met alle characters) maar ben toch wel een beetje toe aan een nieuw spel voor op mijn GBASP.
Wat ik graag wil:
- tactiek/strategie/RPG
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Golden Sun 2 heb ik ook, ook zonder 1 eerst gespeeld te hebben, en tot nu toe heb ik niet iets van "Oh jee had ik 1 ook maar gespeeld!" Is een erg leuke game.
Ook FF: TA is erg cool
Ook FF: TA is erg cool
Met andere woorden ik moet ze niet alleen alledrie kopen, maar ook nog Fire Emblem?
Ja
errrm wat ik wel wat vreemd vind ,is dat de NGC goedkoper is dan de GBA SP
alsie ietsje goedkoper zou zijn (100€) zou ikkem wel kopen.....
alsie ietsje goedkoper zou zijn (100€) zou ikkem wel kopen.....
ff fire emblem en prince of persia gesjecked koele games zal strx een beter iets scrhrijven ...
ps ik heb iets van 1250 boxarts gedownload en die japanse hoesje zijn egt bruut
ps ik heb iets van 1250 boxarts gedownload en die japanse hoesje zijn egt bruut
[ Voor 31% gewijzigd door NoTimeRemains op 11-11-2003 21:06 ]
This is the Way.
zit vast met Mario 
iemand een idee hoe ik verder kom bij die waterval, ik kan niet mbv die wirlwind verder komen?
iemand een idee hoe ik verder kom bij die waterval, ik kan niet mbv die wirlwind verder komen?
post een pic ajb
waarschijnlijk moet je mario vullen om vervolgens iets uit te spugen en dan verschijnt er iets...
waarschijnlijk moet je mario vullen om vervolgens iets uit te spugen en dan verschijnt er iets...
This is the Way.
yep, alleen toen ik bezig was sprong een van mijn katten op mijn schoot en toen ramde ik langs het "off" knopje,.. kan ik weer helemaal daar opnieuw verder gaan...
* Anoniem: 49158 is vet verslingerd aan Mario & Luigi
* Anoniem: 49158 is vet verslingerd aan Mario & Luigi
Anoniem: 11034
Aargh....backup ik per ongeluk een lege save van Mario Luigi over mijn eigen heen. Kan ik HELEMAAL opnieuw beginnen 
Het leven is oneerlijk!
Het leven is oneerlijk!
ja ik kan mijn laatste save niet terug zetten naar mijn cart
This is the Way.
Zoiets had ik ook gehad met zelda.Anoniem: 11034 schreef op 14 november 2003 @ 15:26:
Aargh....backup ik per ongeluk een lege save van Mario Luigi over mijn eigen heen. Kan ik HELEMAAL opnieuw beginnen
Het leven is oneerlijk!
Niet door mezelf maar door een vriend van me.
Hij wilde ook ff zelda spelen, dus ik zeg gooi file 3 er maar van af.
Neemt hij "Perongeluk" de eerste.
Ik had een vraagje... Wie o wie heeft hier een Afterburner in een GBA gebouw zonder stof deeltjes tussen de AR film en de beeldscherm?
Ik heb een Afterburner bij lik-sang besteld voor de GBA van m'z zoontje maar ik weet uit ervaring dat meestal stof deeltjes achterblijven na inbouwen van de Afterburner, Twee van mijn collega's hebben zo'n Afterburner ingebouwd eentje had twee stof deeltjes in zijn scherm en die andere bouwde zijn Afterburner op het werk in een speciale stof vrije overdruk kast en hij had zelfs toen een stof deeltje in zijn scherm.
Om eerlijk te zijn het valt niet zo erg op maar ik wil toch genoeg info verzamelen voor dat lik-sang pakketje binnen komt, want ik zou toch graag geen stof deeltjes in mijn scherm willen hebben
Ik wil geen
kind om me heen als ik klaar ben met dat ding 
En A.U.B. geen verhalen van "Ik had een vriend en zijn tante had een oom en zijn docher ging met ..... en die heeft er een zonder stof deeltjes gebouwd"
Ik heb een Afterburner bij lik-sang besteld voor de GBA van m'z zoontje maar ik weet uit ervaring dat meestal stof deeltjes achterblijven na inbouwen van de Afterburner, Twee van mijn collega's hebben zo'n Afterburner ingebouwd eentje had twee stof deeltjes in zijn scherm en die andere bouwde zijn Afterburner op het werk in een speciale stof vrije overdruk kast en hij had zelfs toen een stof deeltje in zijn scherm.
Om eerlijk te zijn het valt niet zo erg op maar ik wil toch genoeg info verzamelen voor dat lik-sang pakketje binnen komt, want ik zou toch graag geen stof deeltjes in mijn scherm willen hebben
Ik wil geen
En A.U.B. geen verhalen van "Ik had een vriend en zijn tante had een oom en zijn docher ging met ..... en die heeft er een zonder stof deeltjes gebouwd"
ik zelf heb het zonder stofdeeltjes gedaan. Met een tip van iemand, in een badkamer erop gezet (niet het solderen, maar de film erop gezet). Truuk was om heet water te laten lopen, lekker veel condens, dan zijn alle stofdeeltjes weg en daarna de kraan uit, en de film erop gooien. Werkte perfect! Let wel op de luchtbubbeltjes, die zijn veel irritanter imho, goed gebruik maken van een bankpasje dan heb je dat probleem ook niet.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Dit topic is gesloten.