ik sprak net met Chip-con en hij wordt als het goed is vanmiddag verzonden.

Maar het goede nieuws is dat ik hem helemaal naar wens aangekleed en technisch krijg zoals ik het wilde.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 11:02 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 11:02 ]
Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 10:48:
[...]
Verwijderd
mag ik zo brutaal zijn te vragen hoe jij hem wildeVerwijderd schreef op 24 april 2003 @ 10:48:
[...]
![]()
![]()
Maar het goede nieuws is dat ik hem helemaal naar wens aangekleed en technisch krijg zoals ik het wilde.
[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 24-04-2003 18:13 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Turn it off and on again.
Verwijderd
hoe komt er nou in vredis naam een scheur in, moet je toch iets goed fouts hebben gedaanSmokeyTheBandit schreef op 24 April 2003 @ 18:53:
Helaas is er gister een scheurtje onstaan in mijn slang naar men cpu van mijn prom
Het word gemaakt en heb gelijk gevraagd of ze r404a erin kunnen pompen ipv r134a![]()
Er was toch een review van de prom op dat gas ..... weet iemand nog waar ?
Dus niet. Als je een beetje rond leest zijn er zat mensen bij wie de slang gebroken of gescheurd is. Bij mij dus ook!Verwijderd schreef op 24 april 2003 @ 22:00:
[...]
hoe komt er nou in vredis naam een scheur in, moet je toch iets goed fouts hebben gedaan
kerel je ben toch niet de oc-goden vergeten?SmokeyTheBandit schreef op 24 april 2003 @ 18:53:
Helaas is er gister een scheurtje onstaan in mijn slang naar men cpu van mijn prom
Het word gemaakt en heb gelijk gevraagd of ze r404a erin kunnen pompen ipv r134a![]()
Er was toch een review van de prom op dat gas ..... weet iemand nog waar ?
Ja lees alle verhalen maar eens, vind het schandalig helaas! Probleem met repareren is de klote dunne leindingen helaas vandaar dat Chippie 300 euro rekend omdat ze hem van voor naar achter vernieuwenVatt schreef op 24 april 2003 @ 22:51:
[...]
Dus niet. Als je een beetje rond leest zijn er zat mensen bij wie de slang gebroken of gescheurd is. Bij mij dus ook!
Het ergste is dat juist op dat zwakke punt er geen garantie wordt gegeven. Dus als die breekt heb je pech en kan je hem voor 300 euro laten maken bij Chip-Con .
Maar bel even naar oc-shop , die kunnen het misschien ook wel maken voor je.
[ Voor 43% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 25-04-2003 08:02 ]
jc's = chippie madeSmokeyTheBandit schreef op 25 April 2003 @ 08:00:
Gelukkig heb ik van die top collegas![]()
![]()
Die altijd koelkasten enzo repareren
En peter jc draait ook al een half jaar @ r404a en volgens hem scheeld het zon 10 C maar de warmte afvoer is ook beter.
Ghehehe das leuk als ze dat nu ook doen een Extreme Prometeia
Verwijderd
Heb je hem inmiddels al binnen?Verwijderd schreef op 24 April 2003 @ 10:48:
[...]
![]()
![]()
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195
_Droopy schreef op 03 May 2003 @ 12:45:
Ahh, vadaar.
nou, ik hoop voor je dat de zaak snel binnen komt.
(volgende week is 5 werkdagen lang he?)
ik ben wel heel erg benieuwd hoe je resultaten zijn.
offtopic:
hoe heb je eigenlijk die vapo op je NB bevestigd?
vapo heeft andere bevestiging dan een prommy met enig pas en meet werk kan je dat goed doen. Enkel voor bench werk daarom nu eraf. Gaat er weer op als Epox,s canterwood mobo @home is
[ Voor 24% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 07-05-2003 11:51 ]
Ook geen punt toch: http://babelfish.altavist...ndex.html&lp=it_en&tt=urlSmokeyTheBandit schreef op 07 May 2003 @ 11:45:
Wat spot mijn oog @ Xtreme
Een review van de Mach II weliswaar Italiaans
http://www.hwupgrade.it/articoli/841/index.html
[ Voor 5% gewijzigd door _XipHiaS_ op 07-05-2003 12:14 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Sjonge, wat een professional is die installateur geweest zeg.
Ghehehe dit is wel lomp gedaan zegVatt schreef op 07 May 2003 @ 20:19:
[...]
Sjonge, wat een professional is die installateur geweest zeg.
[afbeelding]
Hij had die metalen clip even moeten omdraaien in de plastic houder, dan zit de CPU veel meer in het midden!
Zijn temperaturen zijn wel erg netjes moet ik zeggen. Mijn full load temperaturen gaan tot -9 en hij zit daar zelfs nog 5 graden onder (-14). Maar ja, hij draait maar met 1,75 volt en ik met 1,85 volt, dus daar zal het verschil wel inzitten.
Geen inspiratie
Of vastgevroren aan de CPU natuurlijkmartijn12345 schreef op 16 May 2003 @ 19:24:
Ik zie geen posts meer van mensen die er een zouden krijgen. Dus ik denk dat hij zo leuk is dat ze al dagen opgesloten zitten in hun knutselhokje
Verwijderd
maar als jij dinsdag al de machII in handen hebt dan zouden tom en jc ze ook allang moeten hebben, damn post is pics jongenspetervandamned schreef op 17 May 2003 @ 08:14:
enigste wat ik weet :
donderdag fax gekregen dat ze verstuurd naar me zijn
20-mei-03 verwacht ik de eerste uitverkochte zending te hebben
dus zal ik toch wel ASAP een pic plaatsen
Verwijderd
maar ze hebben nog geen prom.... verkoop gaat voor lijkt mij bij een bedrijf zoals chip-conVerwijderd schreef op 17 mei 2003 @ 08:45:
[...]
maar als jij dinsdag al de machII in handen hebt dan zouden tom en jc ze ook allang moeten hebben, damn post is pics jongens
Verwijderd
nope, versteeg had um voor de verkoop al gekregen alleen omdat ze toch nog wat gingen aanpassen is dit niet door gegaan, en tom heeft er verder geen haast mee dus ja dan gaat chip-con er ook geen vaart 8er zetten.Verwijderd schreef op 17 May 2003 @ 13:00:
[...]
maar ze hebben nog geen prom.... verkoop gaat voor lijkt mij bij een bedrijf zoals chip-con
Vind ik niet erg dat het wat langer duurt , liever een goed product , dan 1 met allerlei kinderziektes.justifire schreef op 17 May 2003 @ 18:01:
Lekker vaag
Brengen ze een nieuwe koeler uit, gaan ze hem nog ff aanpassen.
Ach ja zo hou je de processor koel en de klantjes warm
Uitverkocht? Bij oc-shop uitverkocht, of Chip-Con al uitverkocht?petervandamned schreef op 17 May 2003 @ 08:14:
donderdag fax gekregen dat ze verstuurd naar me zijn
20-mei-03 verwacht ik de eerste uitverkochte zending te hebben
die slang is toch van koper? een beetje tweaker kan dat met koperen pijpen een beetje reinforcenVatt schreef op 24 April 2003 @ 22:51:
[...]
Dus niet. Als je een beetje rond leest zijn er zat mensen bij wie de slang gebroken of gescheurd is. Bij mij dus ook!
Het ergste is dat juist op dat zwakke punt er geen garantie wordt gegeven. Dus als die breekt heb je pech en kan je hem voor 300 euro laten maken bij Chip-Con .
Maar bel even naar oc-shop , die kunnen het misschien ook wel maken voor je.
En zo kom ik aan de mijn... Lekker el cheapo voor € 280,- ghegheghe. No bedankt wat je GOT naam ook mag zijn. maar ja, duurt nog 4 maanden voor ik de pc hebpetervandamned schreef op 19 May 2003 @ 16:56:
hoeveel proms1 zijn er nu te koop 2dehands?
blijft het zelfde motortjebeetje getuned
need i say more ?????
peter-out
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Verwijderd
kan je bij oc-shop bestellen volgens mij ?? ff hun een mailtje sturen ofzo.Biposto schreef op 19 mei 2003 @ 23:07:
[...]
En zo kom ik aan de mijn... Lekker el cheapo voor € 280,- ghegheghe. No bedankt wat je GOT naam ook mag zijn. maar ja, duurt nog 4 maanden voor ik de pc heb. maar goed, ik blijf het topic volgen, zo leer ik nog eens wat. Alleen eh... Mijn isolatie is er niet meer? Iemand idee waar ik dat kan kopen. Volgens mij gebruikte ik dat spul vroeger ook voor mijn auto, maar zeker weten doe ik het niet.
Klopt helemaal. Bij radio inbouw stations heb ik het ook vaak gezien. jappengom (of zoiets)noemde ze het daar. Ze plakten het bv. tussen de deur bekleding en carrosserie zodat het niet zou gaan rammelen enzo.Biposto schreef op 19 May 2003 @ 23:07:
[...]
Volgens mij gebruikte ik dat spul vroeger ook voor mijn auto, maar zeker weten doe ik het niet.
Peet,petervandamned schreef op 19 mei 2003 @ 16:56:
morgen de 20ste
nummer 1 heeft mijn naam op zich geschreven
helaas is idd eerste lichting op voorhand al uitverkocht
weet enkel niet wanneer ik de 2de lichting kan verwachten?
is natuurlijk veel vraag in de wereld nu naar de M2
hoeveel proms1 zijn er nu te koop 2dehands?
blijft het zelfde motortjebeetje getuned
need i say more ?????
peter-out
Verwijderd
jij zal die prom vast wel weer modden en knallen, ik verw8 toch wel iets van 7,8k @ 3DMark 2003 hoor, damn ik wou dat ik miljonair (schrijf ik het zo goedpetervandamned schreef op 21 May 2003 @ 07:40:
heren gisteren was een terleurstellende dag
geen zending uit denemarken
grrrrrrrrrrrrrrrrrr
laten we hopen vandaag wel levering
mijn nieuwe epox en 800mhz staan tevreden in te burnen op me ouwe prom
en te wachten op de vette koeling
Verwijderd
wtf uhh wrom bespreken jullie dan eigenlijk niet dat jullie maandag dicht zijnpetervandamned schreef op 21 May 2003 @ 15:34:
man hebben ze hier maandag (zijn we gesloten) voor de deur gestaan en vervolgens laten ze 2 dagen niks horen
uuuh leverdatum stond op 20 mei niet op 19 meiVerwijderd schreef op 21 mei 2003 @ 16:13:
[...]
wtf uhh wrom bespreken jullie dan eigenlijk niet dat jullie maandag dicht zijn![]()
maarja dat ze dan gelijk niks meer van zich laten horen
zie hem lachen de dual ownerjustifire schreef op 21 mei 2003 @ 19:25:
Spannend .......
Verwijderd
das idd ook goed nieuws, ik ga nou ff de site bekijken wat de prijs betreft @ MachII al wil ik die denk niet zienpetervandamned schreef op 22 May 2003 @ 07:32:
[...]
zie hem lachen de dual owner
ik baal hier als een stekker van
die dingen zijn als 4 dagen in nderland ergens achter in een vrachtwagen.
had die chauffeur niet de helderheid van geest om het bij onze buren af te geven ?
scheeld wel 4 dagen benchen
wel goed nieuws van usa kant de blokjes van swift zijn er
heeft wel geen bal met prom te maken maar daar zaten ook enkele van jullie op te w8en
peter-out
Verwijderd
wat ziet mijn oog hier? slechte woorden over vapo ?justifire schreef op 07 May 2003 @ 19:38:
Ben toch wel benieuwd wat deze processor in de 'oude'Prometeia had gedaan.
Dat Prommi beter is dan VapoChill wisten we al.
Ehmmmm marien lees topic naam dit is een topic voor Prom additcsVerwijderd schreef op 22 mei 2003 @ 10:50:
[...]
wat ziet mijn oog hier? slechte woorden over vapo ?
[ Voor 9% gewijzigd door petervandamned op 22-05-2003 14:24 ]
Mooipetervandamned schreef op 22 May 2003 @ 14:23:
YESSSSSSSSSS
binnen eindelijk
nummer 001 wordt uitgeleverd aan A'damdeze jongen heeft al besteld en betaald lang voor bekend was dat er Mach II zouden komen
dus t-shirt on the way man
Rob enjoy
neem ik wel genoegen met nummer 002 om vanavond piccies mee te maken
Verwijderd
meh, mie, mij, moh is geinformeerd door de heer peter, dat hij zaterdag gaat testen
Verwijderd
okee, dus volgende MAAND maandag ? hehehepetervandamned schreef op 22 mei 2003 @ 19:18:
ps zaterdag gaat deze jongen voor een circuit motorfiets kijken
misschien zondag dan pics tenzij ik in de kreukels lig
LOL, en ik ook. Ik ben echt benieuwd....
[ Voor 58% gewijzigd door justifire op 24-05-2003 14:00 ]
search op mijn naam en vindVatt schreef op 24 May 2003 @ 14:42:
Als die slang maar goed is.
Man , ik ben gewoon al bang om alleen al maar te kijken naar de mijne...
Laat staan regelmatig in en uitbouwen.
Peter, een tijdje terug had je het over isolatie buizen materiaal voor die slangHeb je daar misschien ook pics van? En, werkt dat ook echt?
En aangezien ze schrijven dat de Mach II 3 à 4 dB stiller is dan z'n voorganger, kan je dus van een grote 30 dB uit gaan.Noise Level
App. 35 db(A) at normal operation, 40dbA during start-up.
Verwijderd
volgens mij is het veschil tussen opstart en daarna ook wel groter als 5DBGipsy King schreef op 01 June 2003 @ 12:22:
volgens peter was ie veel stiller dan de prom 1 , ipv sunnon hebben ze er nu papst fan's ingedaan , das wel beter iig
Fijn om te wetenJupiler schreef op 01 June 2003 @ 03:15:
Van de Chip-Con site
[...]
En aangezien ze schrijven dat de Mach II 3 à 4 dB stiller is dan z'n voorganger, kan je dus van een grote 30 dB uit gaan.
http://www.oc-shop.com/prometeia mach II amd met kast zwart zonder lcd display=>€ 810.00
Geen Papst maar 120mm Panaflo(model FBA12G12M) met RPM metingGipsy King schreef op 01 June 2003 @ 12:22:
volgens peter was ie veel stiller dan de prom 1 , ipv sunnon hebben ze er nu papst fan's ingedaan , das wel beter iig
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2003 16:13 ]
peter zei papst toen ie bij me thuis wasVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 16:12:
[...]
Geen Papst maar 120mm Panaflo(model FBA12G12M) met RPM meting
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2003 19:12 ]
Verwijderd
waarom niet littleguy ?!Verwijderd schreef op 01 juni 2003 @ 19:11:
[...]
offtopic:
voordat je me niet herkent tom ik ben Jan Edelaar
[ Voor 35% gewijzigd door SmokeyTheBandit op 01-06-2003 20:00 ]
My thoughts exactly. Ik volg het hele topic nou al, maar op wat vage reviews na heb ik nog geen results gezien. Wanneer kunnen we die nu verwachten?SmokeyTheBandit schreef op 01 June 2003 @ 19:58:
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 19:55:
[...]
waarom niet littleguy ?![/quote]
Waarom wel ?!?
Je bent eens een big guy en dan vraag je een nickchange
Nou ligt het nu aan mij of hebben we nog geen echte results gehad van de mach II vs de prom 1
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 01-06-2003 20:10 ]
Verwijderd
Juist dat bedoel ikofftopic:
laatste gedoe over mijn naam, voor de rest gebruik je maar msn, omdat ik begon als noob met versteeg als mijn grote voorbeeld, ik was gewoon verliefd op die gast, mailde hem plat, bel(De:P) hem plat enz. enz., maar wist toen nog bijna niks van tweaken af, kon een compu in en uit elkaar zetten en dat was het, nu heb ik zoveel geleerd dat die naam gewoon niet past, en met Hard denk ik aan mijn te behale PC SPEEDS en Hardcore waar ik zo van hou.
er waren een aantal mensen die beweerde dezelfde resuts te halen als met de oude prom, zelfs met 0.025Vcore meer, dit lijkt mij zeer sterk, ook aangien er hetzelfde gas inzit en de temperatuur een dikke 10C kouder is onder load, peet can you do a little job for us, just maximum your P4 on the prometeia and aswel the same CPU maxxe @ MachII
Verwijderd
Hij heeft me overlaatst gezegt dat hij daar mee bezig wasofftopic:
laatste gedoe over mijn naam, voor de rest gebruik je maar msn, omdat ik begon als noob met versteeg als mijn grote voorbeeld, ik was gewoon verliefd op die gast, mailde hem plat, bel(De:P) hem plat enz. enz., maar wist toen nog bijna niks van tweaken af, kon een compu in en uit elkaar zetten en dat was het, nu heb ik zoveel geleerd dat die naam gewoon niet past, en met Hard denk ik aan mijn te behale PC SPEEDS en Hardcore waar ik zo van hou.
er waren een aantal mensen die beweerde dezelfde resuts te halen als met de oude prom, zelfs met 0.025Vcore meer, dit lijkt mij zeer sterk, ook aangien er hetzelfde gas inzit en de temperatuur een dikke 10C kouder is onder load, peet can you do a little job for us, just maximum your P4 on the prometeia and aswel the same CPU maxxe @ MachII
oude prom wordt bij mij ruim, ruim verslagen in temp.SmokeyTheBandit schreef op 01 June 2003 @ 19:58:
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op 01 June 2003 @ 19:55:
[...]
waarom niet littleguy ?![/quote]
Waarom wel ?!?
Je bent eens een big guy en dan vraag je een nickchange
Nou ligt het nu aan mij of hebben we nog geen echte results gehad van de mach II vs de prom 1
Verwijderd
zozo -65, dat waar peet -56 had, en jij in een warmere kamer zit, hopen dat hij ook onder load deze goede temps weergeeft, en niet inzakt door TEweinig gas.Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 00:16:
[...]
oude prom wordt bij mij ruim, ruim verslagen in temp.
Ik sluit mijn nieuwe mach2 net even snel los aan en hij loopt
zo door naar -65*C.
Nu is mijn kamer temp. zelfs 27*C en de fan`s liepen op snelheid onhoorbaar, ik dacht zelfs eerst dat er iets fout was omdat hij geen herrie maakt.
ik denk dat ik het niet ga halen,Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 01:04:
tom kom je nou met een nieuw modje naar de oc-days? of ga je dat niet halen
Die van mij is ook al getest door Chip-con, dus ik denk dat de gas hoeveelheid wel oke is.Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 07:49:
[...]
zozo -65, dat waar peet -56 had, en jij in een warmere kamer zit, hopen dat hij ook onder load deze goede temps weergeeft, en niet inzakt door TEweinig gas.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 09:33 ]
I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.
Welkom op GoTNaZGuLL schreef op 02 June 2003 @ 10:44:
Even een berichtje vanuit Amsterdam, de MachII 001.
Ik heb mijn prom nu even los getest bij een omgevings-
temperatuur van 27.1 graden en kom daarbij tot een temp
van -48 graden.
Even wat berichtjes terug lees ik temperaturen van -65 en
-56. Ik neem even aan dat ik geen "speciaal" geselecteerde
prom in handen heb.
Deze variatie stemt mij niet erg vrolijk
Over een week of drie een P4 3.2 Ghz dan moet er wel een
racemonster onder mijn bureau staan, anders
Standaard ventilatoren, lijken mij goed te werken en zijn zeerSmokeyTheBandit schreef op 02 juni 2003 @ 10:56:
[...]
Welkom op GoT
Dit is idd wel een buitenbeentje zeg
Heeft hij ventilatie genoeg ?
I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.
hehehe klinken als papstVerwijderd schreef op 01 June 2003 @ 16:12:
[...]
Geen Papst maar 120mm Panaflo(model FBA12G12M) met RPM meting
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq