Wow ff een half dagje weggeweest en jullie plaatsen meer foto's dan commentaar! Ff bijspijkeren dan maar:
@Lawnmower: Die stoep en die laaste springen er wat mij betreft uit, puik werk en netjes!
@Phreak: lekker dirrrty

maar het onderwerp is jammergenoeg niet het meest interessante...
@Puck: mooie actieshots! Snelle sluiter en harde tegels! hehe
@Firecow: tja wat kan ik hier aan toevoegen, de foto's spreken voor zichzelf
@Hunterpro en Aham: give it up guys, nu word het teveel, ook voor jullie zelf
@Koraalduivel: eerste is verkeerd belicht, dekleur van de bolletjes komt erg raar over. De 2e is wel mooi! (beetje klein alleen)
@MattijsN: Mooie fotos die eerste drie! Wel wat ruis te zien maar sfeervol!
die macro heeft een wat foute belichting en is onscherp, sjammer
@Timyo:Watch out erg goed! ook die hond is mooi scherp en goed gepositioneerd, alleen die laatste is wat scheef en een beetje rommelig (schaduw is wat storend in combi met die houtstapel) wel een interessante composities
@Necrite: gefeliciteerd met je aankoop! ik zou zeggen kijk goed rond hier, van deze jongens (en meiden) leer je hier veel. Ga lekker je camera ontdekken, want bovenstaand werk is een leuk begin maar ik verwacht meer van je

succes!
@jeroen1001: die eerste is erg mooi, goed gekozen sepia, helaas staat de poot van de hond er net niet helemaal op. Erg goeie sfeer! Die tweede is het onderwerp naar mijn smaak iets teveel in het midden gepositioneerd. En er zijn ietwat storende elementen te zien onderin. Kies ervoor om of iets meer te laten zien van de achtergrond of alleen het onderwerp tegen de lucht.
@Iguana: Als jij hier voor het eerst post dan zit naar mijn idee al op nivo 2 (of hoger

)hier want je foto's zijn erg mooi, vooral de laatste is erg goed! (zie ik daar nu druppels rechts?)
offtopic:
@Aham brahmasmi: die subtitel is meer iets voor W&L denk ik om te bediscussieren, normaal heb ik: knowledge is weakness, maar speciaal voor het 'feest' in Irak....