oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
maar ik vind de bass gewoon wat weinig..
maar niet echt storend weinig..
[stiekummode]@Onroptemraakle > jupz :)[/stiekummode]
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
en iemand nog een 5gb model te koop?
Verwijderd
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Je kan ook nog de EQ per liedje instellen in iTunes wat de iPod ook weer afleest en aanpast. Net zoals het volume van het liedje, zo kan jeje iPod ook veel harder laten afspelen.
Echt handig, en als je lang op de "menu"-knop drukt gaat hij ook aanOnroptemraakle schreef op 22 April 2003 @ 17:17:
[...]
Joh die functie had ik nog geen eens gezien, is wel makkelijk voor in het donker.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
hey coolTarin schreef op 22 April 2003 @ 23:03:
[...]
Echt handig, en als je lang op de "menu"-knop drukt gaat hij ook aan
die wist ik nog niet
hoe hard hebben jullie je ipod staan?
ik heb het balkje ongeveer net over de helft
Audi A8 W12 6.0
DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C
Tof he? Kwam ik ook pas achter.delyver schreef op 23 April 2003 @ 11:00:
[...]
hey cool
die wist ik nog niet
hoe hard hebben jullie je ipod staan?
ik heb het balkje ongeveer net over de helft
Ik heb dus nooit m'n verlichting aan (gewoon op *uit*), en als ik plotseling in het donker licht nodig heb druk ik wel op de menu-knop
M'n volume staat meestal net iets over de helft, maar het verschilt, met klassieke muziek zet ik hem meestal iets harder, en in de metro staat hij meestal ook wat harder (die oude krengen maken een *&#%herrie..)
ik zal zometeen het geld voor de skin overmaken, heb eindelijk weer wat geld binnen gekregen
[edit]
Delyver: doe even
1
| [url=http://www.laupro.nl/ia/ia.asp?id=234]Bestel nu je Ipod Hoesje in alle kleuren![/url] |
in je sig, dan hoef ik niet iedere keer de link te c'pen
[ Voor 13% gewijzigd door Tarin op 23-04-2003 13:42 ]
Ik heb gister met girotel geld overgemaakt, het staat nu als het goed is op je rekenening
Ik heb hem nu net voor mijn verjaardag gekregen (de 5gb Mac versie) en ik had MacOpener en EphPod al geinstalleerd. PLug ik de IPod erin krijg ik een IRP Stack Size error (bluescreen). Ikke proberen op andere computer. Daar doet ie het wel.
Wordt ook mooi herkend door MacOpener. Alleen als ik EphPod start, dan vraagt ie waar de IPod is. Ik geef de goede schijf aan en dan zegt ie dat er een foute directorystructuur is en dat ik die moet updaten. Doe ik ja, kan ie de directorystructuur niet updaten....ik kan nu dus helemaal niks!!!!! Wat doe ik fout en wat moet ik doen??????
Ik neem aan dat je het over een pc hebt? Ik las eerder in dit topic, alhoewel ik geen ipod heb, dat je de firmware van je mac ipod moet flashen zodat het een windows ipod wordt. Lees even terug in dit topic, daar leggen verschillende gebruikers het uit.armageddon_2k1 schreef op 24 April 2003 @ 00:18:
Bah!
Ik heb hem nu net voor mijn verjaardag gekregen (de 5gb Mac versie) en ik had MacOpener en EphPod al geinstalleerd. PLug ik de IPod erin krijg ik een IRP Stack Size error (bluescreen). Ikke proberen op andere computer. Daar doet ie het wel.
Wordt ook mooi herkend door MacOpener. Alleen als ik EphPod start, dan vraagt ie waar de IPod is. Ik geef de goede schijf aan en dan zegt ie dat er een foute directorystructuur is en dat ik die moet updaten. Doe ik ja, kan ie de directorystructuur niet updaten....ik kan nu dus helemaal niks!!!!! Wat doe ik fout en wat moet ik doen??????
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik heb dit topic gestart dus ik ken dit topic uit den bozeIk neem aan dat je het over een pc hebt? Ik las eerder in dit topic, alhoewel ik geen ipod heb, dat je de firmware van je mac ipod moet flashen zodat het een windows ipod wordt. Lees even terug in dit topic, daar leggen verschillende gebruikers het uit.
Ik heb op de IPod zitten kijken en hij is firmware versie 1.0.4. Ik denk dat ik hem maar naar een Mac Versie van 1.2.6 ga flashen, omdat ik dat op de xplay site las.
Ik heb hem nu geupdate naar Windows 1.2.6 Ging allemaal perfect. Installeer ik EphPod Windows versie en start ik die, dan kan ie de directorystructuur van de Ipod niet herkennen. Moet ik een nieuwe maken, zegt ie dat ie dat niet kan. Terwijl ik de iPod_Control directory toch echt zie staan. Ik kan dus geeen liedjes overzetten....ik wordt hier zo moedeloos van
EDIT:
Ik wordt echt gek! Ik plug hem in. Hij wordt herkend door Windows. Ik zie het icoontje van Safely Remove Hardware. Ik kan via Explorer bestanden overzetten.
Maar MP3's met noch EphPod noch MusicMatch!!! Wat doe ik fout. Moet ik ergens op letten ofzo als ik hem aansluit. Moet ik eerst EphPod runnen en dan aansluiten, of andersom?
Bij Musicmatch moest ik die plugin installeren. Ging perfect. Hij kwam in de tray te staan, maar overzetten met MusicMatch ging weer niet!
Ik heb WINXPPro...wat doe ik fout?????
EDIT2:
YOECHEI!!!!! HOSANNA HEE SANNA SANNA SANNA HO!! Hij doet het!
Wat was het nou?
De database van de IPod was niet compleet. Ik moest de folders F00-F19 op
I:\Ipod_control\Music aanmaken (waar I: = Ipod).
Waarom is er geen groot IPod topic? Dit is enorme belangrijke info.
[ Voor 57% gewijzigd door armageddon_2k1 op 24-04-2003 10:00 ]
Jij hebt deze vage topictitel verzonnen, vandaarWaarom is er geen groot IPod topic? Dit is enorme belangrijke info.
Vaag trouwens. Als EphPod vertelt dat er geen goede structuur is zal hij die Fxx folders zelf bouwen normaal gesproken.
Wat ik ook vaak genoeg (ok, 2x tot nu toe) doe is de hele IPod formatteren via Windows met FAT32. Daarna moet je wel weer ff je taal- en andere instellingen goed zetten, maar dan is ie wel weer mooi schoon
mooi he zon Ipod
k heb trouwens nog geen ervaring met een niet werkende Ipod.. dus k zou je er ook nix over kunnen vertellen..
ik ben er ook voor dat dit topic omgedoopt wordt tot "Het Grote Ipod Topic Deel 1"
Tarin: echte tweaker, luiheid kent geen tijd
er moeten toch echt nog meer mensen geld overmaken, anders schiet het niet echt op!!!
Audi A8 W12 6.0
Kreeg in EphPod een melding "Ipod_control ontbreekt" oid. En ja, deze dir stond er wel degelijk op, dus dan ga je onlogische dingen doen. Ik heb die directory zelf verwijderd, Ephpod opnieuw opgestart, en ja hoor: het werkte gewoon.
Naja, eenmaal aan de gang maakt het ook weinig meer uit hm
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
Ja sorry, maar ik krijg mijn loon over 2 dagen. Dan maak ik het overdelyver schreef op 24 April 2003 @ 15:14:
offtopic:
er moeten toch echt nog meer mensen geld overmaken, anders schiet het niet echt op!!!
Dat had ik dus ook met mijn 5Gb Mac iPod die ik sinds gisteren heb. Gewoon die Control directory wegpleuren en alles is OK. Ik weet dat het misschien vreemd klinkt, maar toen ik dat had gedaan werkte alles naar behoren en maakte hij een nieuwe directory structuur aan. Bij mij stond in die Control directory trouwens nog iets over iTunes, daar zal het wel mee te maken hebben gehad en dat was ook de reden dat ik keek of het wel werkte als ik de directory wiste.Moet ik een nieuwe maken, zegt ie dat ie dat niet kan. Terwijl ik de iPod_Control directory toch echt zie staan.
Edit: Ik zie dat het antwoord al gegeven was
[ Voor 10% gewijzigd door Foxz op 24-04-2003 17:08 ]
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Wie lukt het om dit spel te spelen? Mij lukt het namelijk niet. http://www.ipodlounge.com/tips_more.php?id=119_0_11_0_CHow to access the hidden Breakout game
Go to the iPod's "About" screen. (in version 1.0.4 and earlier)
Go to the iPod's "Legal" screen. (in version 1.1 or later)
Hold down the select button for about five seconds.
The game will appear and start immediately.
Use the scroll wheel to control the paddle.
[ Voor 5% gewijzigd door Temraakle op 24-04-2003 17:30 . Reden: Typo ]
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Verwijderd
edit: versie 1.2.6
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 17:29 ]
Ik heb net lopen Googlen blijkt dus dat Breakout hetzelfde is als Arkaniod en ik het spel alleen kan onder de naam Arkaniod

Arkaniod/Breakout.
[ Voor 3% gewijzigd door Temraakle op 24-04-2003 20:10 . Reden: typo ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 18:56 ]
Verwijderd
werkt hierOnroptemraakle schreef op 24 April 2003 @ 17:22:
[...]
Wie lukt het om dit spel te spelen? Mij lukt het namelijk niet. http://www.ipodlounge.com/tips_more.php?id=119_0_11_0_C
Verwijderd
Waarom niet?furean schreef op 24 April 2003 @ 19:59:
Er zit een 1,8" Toshiba HD in. Ik denk niet dat je deze kunt vervangen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2003 20:13 ]

Dan moet je het hier natuurlijk wel posten
200 ste post Woehoe
[ Voor 13% gewijzigd door Temraakle op 24-04-2003 20:37 ]
Verwijderd
Dat is toch niet je eigen ipod he....Onroptemraakle schreef op 24 April 2003 @ 20:36:
Deze HD als het je lukt ben je volgens mij de eerste.
[afbeelding]
Dan moet je het hier natuurlijk wel posten.
offtopic:
200 ste post Woehoe
ehm ff btw: een apple computer is ook een pcNitai schreef op 24 April 2003 @ 07:35:
[...]
Ik neem aan dat je het over een pc hebt? Ik las eerder in dit topic, alhoewel ik geen ipod heb, dat je de firmware van je mac ipod moet flashen zodat het een windows ipod wordt. Lees even terug in dit topic, daar leggen verschillende gebruikers het uit.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ik zie dat ze bij Dixons weer bezig zijn met de ipods
Dit keer is de nieuwere versie aan de beurt: 5 gb=299 10gb=399
Maar nu zit ik toch hevig te dubben, zal ik nu de 5 gb kopen of de 10 gb, bij de 10 gb zit een leuke remote, maar is dat wel die 50 euro waard? Want 400 euro is eik best wel heel veel geld. Wat raden jullie mij aan een 5 gb zonder remote of een 10 gb met remote en tasje en het dubbel aantal gb voor 100 euro meer. Kortom is die 100 euro meer zn geld waard?
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
Wanneer heb je dat gezien, gister was ik ook bij dixons wezen kijken, maar het was gewoon 5gb 399 en 10gb 499Verwijderd schreef op 25 april 2003 @ 00:07:
Woei!!!
Ik zie dat ze bij Dixons weer bezig zijn met de ipods
Dit keer is de nieuwere versie aan de beurt: 5 gb=299 10gb=399
Maar nu zit ik toch hevig te dubben, zal ik nu de 5 gb kopen of de 10 gb, bij de 10 gb zit een leuke remote, maar is dat wel die 50 euro waard? Want 400 euro is eik best wel heel veel geld. Wat raden jullie mij aan een 5 gb zonder remote of een 10 gb met remote en tasje en het dubbel aantal gb voor 100 euro meer. Kortom is die 100 euro meer zn geld waard?
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Verwijderd
10 gig mac voor 399, en 10 gig windows voor 399!
Verwijderd
Ik denk dat deze prijswijzigingen te maken hebben met de komst van de vernieuwde Ipod
This is the Way.
nee dat wisten we nog niet
tomah-toes, tomeetoes, you know what I mean
Ik noem ze gewoon zo, heb thuis een powerbook en een pc. M'n Mac noem ik toch echt gewoon Mac en m'n PC gewoon een PC.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
ik heb zojuist maar een Ipod 10Gb windows versie aangeschaft bij de kaufhaus in Aken, lekker cheap.
Lijkt erop dat die zerovince geentje meer te pakken heeft gekregen, of aan iemand anders heeft verkocht
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 17:19 . Reden: editje over zerovince ]
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
voor hoeveel heb je die gekocht dan?????Verwijderd schreef op 25 April 2003 @ 16:56:
Hey HIValicious Jij nog wat gehoord van zerovince?
ik heb zojuist maar een Ipod 10Gb windows versie aangeschaft bij de kaufhaus in Aken, lekker cheap.
Lijkt erop dat die zerovince geentje meer te pakken heeft gekregen, of aan iemand anders heeft verkocht
ik heb nix meer gehoord
This is the Way.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2003 22:52 ]
Verwijderd
Verwijderd
Oww... ik zie net dat ie al op tweakers te zien was... nieuws: Odyssey 1000: e.Digital's concurrent voor iPod
Enkele voordelen tegenover de ipod:
* Navigatie door de MP3z d.m.v. stem
* Batterij is makkelijk te vervangen.
* Hij is een stuk goedkoper.
* Hij heeft een FM-tuner. (radio)
* Hij heeft USB 2.0 i.p.v. FireWire (Tja, of dat een voordeel is... )
* Hij speelt 12 uur op een volle accu.
* Voice-recording.
Enkele nadelen tegenover de ipod:
* Hij is wat groter en zwaarder.
* Hij is niet zo mooi als een ipod (persoonlijk)
* Geen mooie touchpad

* Geen kalender en contact list opties.
Wat vinden jullie van dit apparaat ten opzichte van de ipod?
[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2003 12:49 ]
Verwijderd
Ik vind het een beetje een schaamteloze RIPOFF...Verwijderd schreef op 26 april 2003 @ 12:13:

Maar scheelt wel aardig wat geld...
Ik spaar ondertussen wel door voor de nieuwe 30 gig ipod
Verwijderd
hehe, ja, zeker ripoff, maar check de prijs idd!Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 13:02:
[...]
Ik vind het een beetje een schaamteloze RIPOFF...
Maar scheelt wel aardig wat geld...
Ik spaar ondertussen wel door voor de nieuwe 30 gig ipod
Dat ding is een redelijke flater geworden. Het ondersteunt geen id3-tags, is niet firmware-upgradeable, is nog krasgevoeliger dan de iPod, heeft een OS om debiel van te worden (MicroOS), er zitten allerlei vervelende kinderziektes in (zoals het missen van "back-button" in de menu's), VoiceNav is nutteloos (je moet al je MP3's renamen naar "+play+MP3-filename"), er staat nauwelijks info in het scherm als hij een MP3'tje afspeelt (mja, bij de iPod ook niet, maar goed), het is een "bulky" design waardoor hij minder makkelijk in je broekzak past, het materiaal dat voor de voorkant is gebruikt blijkt fragiel te zijn (buigzaam),...Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 12:13:
Hebben jullie de Odyssey 1000 wel eens gezien? : http://www.edigital-store.com/odyssey1000.html
Oww... ik zie net dat ie al op tweakers te zien was... nieuws: Odyssey 1000: e.Digital's concurrent voor iPod
Enkele voordelen tegenover de ipod:
* Navigatie door de MP3z d.m.v. stem
* Batterij is makkelijk te vervangen.
* Hij is een stuk goedkoper.
* Hij heeft een FM-tuner. (radio)
* Hij heeft USB 2.0 i.p.v. FireWire (Tja, of dat een voordeel is... )
* Hij speelt 12 uur op een volle accu.
* Voice-recording.
Enkele nadelen tegenover de ipod:
* Hij is wat groter en zwaarder.
* Hij is niet zo mooi als een ipod (persoonlijk)
* Geen mooie touchpad
* Geen kalender en contact list opties.
en daarbij komt dat E.Dig zo slim was om maar X000 (x=klein getal) units voor te bestellen, waardoor een hoop potentiele klanten al sinds februari wachten op hun Odyssey 1000, die er niet meer lijkt te gaan komen.
Overigens heeft MPIO de speler reeds "ge-OEMD" naar de Mpio HD-100, dus wellicht kun je hem in Europa makkelijker krijgen (wij zullen vnl. met de Mpio-versie te maken krijgen).
Naja, ik zou die Odyssey dus nooit kopen, zelfs niet voor dat geld. Het ding heeft gewoonweg teveel kinderziektes om lekker te kunnen werken.
Verwijderd
De firmware is wel upgradeablethe_Omniscient schreef op 26 April 2003 @ 13:52:
[...]
Dat ding is een redelijke flater geworden. Het ondersteunt geen id3-tags, is niet firmware-upgradeable, is nog krasgevoeliger dan de iPod, heeft een OS om debiel van te worden (MicroOS), er zitten allerlei vervelende kinderziektes in (zoals het missen van "back-button" in de menu's), VoiceNav is nutteloos (je moet al je MP3's renamen naar "+play+MP3-filename"), er staat nauwelijks info in het scherm als hij een MP3'tje afspeelt (mja, bij de iPod ook niet, maar goed), het is een "bulky" design waardoor hij minder makkelijk in je broekzak past, het materiaal dat voor de voorkant is gebruikt blijkt fragiel te zijn (buigzaam),...
en daarbij komt dat E.Dig zo slim was om maar X000 (x=klein getal) units voor te bestellen, waardoor een hoop potentiele klanten al sinds februari wachten op hun Odyssey 1000, die er niet meer lijkt te gaan komen.
Overigens heeft MPIO de speler reeds "ge-OEMD" naar de Mpio HD-100, dus wellicht kun je hem in Europa makkelijker krijgen (wij zullen vnl. met de Mpio-versie te maken krijgen).
Naja, ik zou die Odyssey dus nooit kopen, zelfs niet voor dat geld. Het ding heeft gewoonweg teveel kinderziektes om lekker te kunnen werken.
M'kay, maar iig hebben ze er nog geen gebruik van gemaakt, waardoor je nu aan de 1st release version 2003.01.15.15.20 vastzit:
Long power up (13 seconds). Occasional delay between tracks up to 10 seconds. Occasional stability issues (reboots; lockups). "Back" button doesn't work after selecting a track to play. No backlight in Radio menu. Radio only adjustable in .2Mhz increments, Radio sound only adjustable in increments of 3. Line Out doesn't provide unamped signal.
Klinkt niet echt geweldig, en activiteit heb ik nog niet waargenomen op dit gebied.
Verwijderd
waar heb jij hem gereserveerd. Ik zie bij dixons een ipod mac 5 gb voor 299 eurodelyver schreef op 08 april 2003 @ 17:25:
ik heb een I-pod gereserveerd
voor 195 euro!!!
k ga um vrijdag ophalen
JOEPIE!!

Verwijderd
Je bent te laat dude, die 195 euro actie is over.. Ik heb er gelukkig wel 1 kunnen bemachtigenVerwijderd schreef op 26 April 2003 @ 15:08:
[...]
waar heb jij hem gereserveerd. Ik zie bij dixons een ipod mac 5 gb voor 299 euro
Verwijderd
Shit!Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 15:30:
[...]
Je bent te laat dude, die 195 euro actie is over.. Ik heb er gelukkig wel 1 kunnen bemachtigen
Verwijderd
furean schreef op 26 April 2003 @ 16:49:
Mwa, voor 600 euro mag je wel mijn 10GB Win iPod overnemen.

dude your late!Verwijderd schreef op 26 April 2003 @ 15:08:
[...]
waar heb jij hem gereserveerd. Ik zie bij dixons een ipod mac 5 gb voor 299 euro
je mag um kopen voor € 400 + volle HD + mooie Iskin
weet iemand btw hoe het kan dat als je Macopener evalutie periode voorbij is, en um opnieuw installt dat ie het dan wel doet, maar als je um regt ut niet meer doet
Audi A8 W12 6.0
Hehe eindelijk is het vandaag de deadline van de IA, na heel lang w88. Ga je ze vandaag bestellen Delyver?
Verwijderd
En je bent ook ook goedkoper uit! Als je daadwerkelijk de 20Gb bedoeld zit je nog onder de prijzen van de nieuwe iPod!Verwijderd schreef op 28 April 2003 @ 21:35:
Tssss, heb ik net een nieuwe ipod 20 gb voor 400 euro gekocht, komt de nieuwe uit. Maar ik vindt het uiterlijk toch mooier van de oude dus ik ben nog steeds blij.
Verwijderd
Wie heeft er al geprobeerd om de firmware van de nieuwe ipod op een "oude" ipod te installeren?
* delyver aait nog eens over mijn 5gb oude versie
Audi A8 W12 6.0
Download Ipod Updater 1.3
Volgens het tracking syteem zijn de iSkin's gearriveerd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 02 May 2003 @ 18:39:
Heeft iemand al geprobeerd om zijn ipod als webserver te installeren?
Verwijderd
Hoe dan? En heb je daar vervolgens ook wat aan?
Edit: Ik zie het! http://ipodlinux.sourceforge.net/index.shtml LOL!
Edit 2: Ook leuk: http://bigblueroom.net/iPod-Streaming-from.html
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 14:21 ]
Verwijderd
Weet iemand hoe dit kan?
staat in de handleiding van je iPod.
Je hebt waarschijnlijk een verkeerde firewire kaart/aansluiting. je moet er 1 hebben die 12 volt aan stroom kan leveren. Ik heb een FW pci kaart met molex stekker aansluiting
Verwijderd
Oke, ik heb dus ook zo'n molex conector op mijn firewire kaartje. Maar als ik daar een molex stekker instop, dan gaat mijn PC niet aanDeath schreef op 05 mei 2003 @ 16:03:
ja
staat in de handleiding van je iPod.
Je hebt waarschijnlijk een verkeerde firewire kaart/aansluiting. je moet er 1 hebben die 12 volt aan stroom kan leveren. Ik heb een FW pci kaart met molex stekker aansluiting
Of is je iPod dan ook al meteen aangesloten?
Verwijderd
Nee, dan heb ik de ipod nog niet eens aangesloten. Misschien is het een veiligheid van de Enermax voeding, dat hij gewoon niet opstart als de belasting te hoog is ofzo?Tarin schreef op 05 May 2003 @ 16:31:
Je hebt idd wel een vrij dikke pc verder (Athlon xp, GF4ti, brander, 2hdd's), dus het kan zijn dat hij het niet helemaal trekt, maar eigenlijk zou hij niet zomaar uit mogen blijven als je alleen dat stekkertje aansluit.
Of is je iPod dan ook al meteen aangesloten?
Verwijderd
Nee, ik heb het geprobeerd. Als er "do not disconnect" staat dan laad hij niet opDeXToR_122 schreef op 05 May 2003 @ 18:59:
Ook al staat er "Do not disconnect" wordt de iPod toch opgeladen... "Do not disconnect" staat er alleen maarvoor dat je hem niet zomaar van de firewire kabel rukt... Om hem netjes los te koppelen moet je naar My computer gaan en dan rechtermuistoets op IPOD en dan Eject. Als het goed is staat er nu op je scherm "You can disconnet now" van je iPod.
Ik zou eens kijken of je FW kaartje niet defect is
Verwijderd
Nee, ik zie wel constant het "refesh" icoontje ronddraaien links bovenin...DeXToR_122 schreef op 06 mei 2003 @ 00:10:
zie je het batterijtje niet bewegen bovenin het scherm...?
Verwijderd
ja, wel 6 pins.furean schreef op 07 May 2003 @ 11:25:
Je hebt toch wel 6 pins FireWire? Even voor de duidelijkheid gewoon.
k heb btw nog geen PICS gezien van de Iskins?
dat mag ik toch wel minimaal verwachten!!!!!!!!!!!
kom op.. posten die pics
Audi A8 W12 6.0
Dit topic is gesloten.
Mensen, leveringsproblemen zijn geen onderdeel van vragen die we hier willen zien! Dus denk even na voordat je post!