iPod gekocht, maar ik heb vragen

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 2.896 views sinds 30-01-2008

• jaapieln
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 01-09 15:14
Ik heb ook op 20 september mijn apple ipod 20gb besteld alleen krijg ik nu een mailtje van apple dat de verzending is verschroven naar 1 Oktober 2004. Maar erstond nogwel bij:

Houdt u er rekening mee dat de beschikbaarheid van de producten snel kan veranderen en
dat wij uw bestelling mogelijk veel eerder leveren dan wij op dit moment verwachten.

Maar daar ga ik maar niet van uit. Damn dat betekend dat ik hem waarschijnlijk pas over 9 dagen heb.

:D

Verwijderd

jaapieln schreef op 29 september 2004 @ 18:42:
Ik heb ook op 20 september mijn apple ipod 20gb besteld alleen krijg ik nu een mailtje van apple dat de verzending is verschroven naar 1 Oktober 2004. Maar erstond nogwel bij:

Houdt u er rekening mee dat de beschikbaarheid van de producten snel kan veranderen en
dat wij uw bestelling mogelijk veel eerder leveren dan wij op dit moment verwachten.

Maar daar ga ik maar niet van uit. Damn dat betekend dat ik hem waarschijnlijk pas over 9 dagen heb.
Mijne is vandaag verzonden, maar ik had 9 september al betaald! En hij is nu nog in shanghai zeggen ze. Moet dus nog een week wachten! :(

Dat komt dus neer op bijna een maand! Dus jij mag nog blij zijn met je 9 dagen! ;)

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

jaapieln schreef op 29 september 2004 @ 18:42:
[...]
1 oktober wordt ie verzonden ja, vanuit Taiwan!

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Ik heb sinds eergister mn ipod 4g... Erg mooi dingetje, maar ik zit met 1 ongemakje dat ik de langscrollende titels vaak niet lekker kan lezen. Is er een manier om de scrollsnelheid aan te passen? Kheb overigens wel wat gezocht op got.. maar daar is geen beginnen aan met de hoeveelheid woorden waar scroll in zit wat betreft de ipods :p

Verwijderd

Hij is bij mij vandaag op de post gedaan, heb wel zo'n trackingsnummer gehad, maar daar staat niet in hoe lang het duurt of waar dit ding uithangt.
Hoelang duurt het nog voordat je dat ding hebt na verzending?
Wordt hij door de brievenbus gegooid? Of bellen ze aan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:19:
Hij is bij mij vandaag op de post gedaan, heb wel zo'n trackingsnummer gehad, maar daar staat niet in hoe lang het duurt of waar dit ding uithangt.
Hoelang duurt het nog voordat je dat ding hebt na verzending?
Haha door de brievenbus! hehe ik hoop het niet voor je :+

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:31
Waarom niet gewoon bij een dealer kopen?
Mac Support tegenover Amsterdam CS heeft
de iPod gewoon op voorraad. Betalen en mee
nemen... ;)

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Verwijderd

Gluten Parody schreef op 30 september 2004 @ 16:28:
Waarom niet gewoon bij een dealer kopen?
Mac Support tegenover Amsterdam CS heeft
de iPod gewoon op voorraad. Betalen en mee
nemen... ;)
Ik dacht aan maximaal een weekje levertijd, maar dat is dus een maand :( Achteraf had ik hem beter in de winkel kunnen halen jah!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

offtopic:
Wat hebben leveringsvragen met het gebruik van een iPod te maken. :?
Apple verteld toch wanneer deze geleverd wordt?

Verwijderd

apple zet het misschien ergens in de kleine lettertjes, want die site is echt te onduidelijk. Schakelt steeds tussen nederlands en engels. En van die bestellingspagina snap ik al helemaal nix.

• Qorne
  • Laatst online: 27-03-2018

Qorne

Think Different

heb vandaag bij de DDD van de Bijenkorf ff een iPodje 40gb voor me zelf gehaalt, me 5gig was toch al weer een paarjaartjes oud :P (doet ut nog perfect hoor)
Maar nu vroeg ik me af, als ik er zon iSkin bij koop past die dan nog in me dock? of moet ik eerst die skin er afhalen?!?!

Verwijderd

Qorne schreef op 30 september 2004 @ 22:29:

Maar nu vroeg ik me af, als ik er zon iSkin bij koop past die dan nog in me dock? of moet ik eerst die skin er afhalen?!?!
nee past niet, en je zou sowieso geen iskin moeten kopen LOL, koop nu toch gewoon de podsleev, deze past overigens ook niet in de dock :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 23:13:
[...]

nee past niet, en je zou sowieso geen iskin moeten kopen LOL, koop nu toch gewoon de podsleev, deze past overigens ook niet in de dock :P
Kan iemand nou eens real life photos van dir podsleev posten? wil wel eens zien hoe dat er uit ziet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qorne schreef op 30 september 2004 @ 22:29:
heb vandaag bij de DDD van de Bijenkorf ff een iPodje 40gb voor me zelf gehaalt, me 5gig was toch al weer een paarjaartjes oud :P (doet ut nog perfect hoor)
Is de iSkin te koop bij de Bijenkorf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:19:
[...]
Trust me, als die doos door jouw brievenbus past is het altijd koud in de hal ;)

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:00

DyStiC

'Atta way, baby!

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 23:20:
[...]
Kan iemand nou eens real life photos van dir podsleev posten? wil wel eens zien hoe dat er uit ziet....
Ik heb er sinds gisteren ook één, ik zal er vanavond eens een foto van maken en hier posten. Het handige tov een iSkin is dat hij nauwelijks groter is, aangezien het een laagje fiber is wat er overheen zit, en hij glijd nog steeds gemakkelijk je zak in, i.t.t. zo'n rubbere iSkin. Heb alleen het idee dat het 'raampje' bij mijn sleev net ietsies te klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:47

KroeT

[...]

Waar heb je die Podsleev gekocht? Want bij Macintoys is het minimum aankoopbedrag 25 euro, en zo'n sleev kost 17,95 oid. Ik zoek er een voor m'n mini :)

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

KroeT schreef op 01 oktober 2004 @ 10:36:
Waar heb je die Podsleev gekocht? Want bij Macintoys is het minimum aankoopbedrag 25 euro, en zo'n sleev kost 17,95 oid. Ik zoek er een voor m'n mini :)
Bij macintoys inderdaad, daar is ie 18,95, moest er voor een vriend ook één bestellen, anders was dat minimum aankoop bedrag wel irritant, maar in dit geval kwam er alleen nog € 7,50 verzendkosten bij.
Was trouwens binnen 2 dagen na betaling binnen, erg netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 01-09 16:22
Ik heb dus nog geen ipod gehaald maar ik wil er 1 gaan halen :P
Nu heb ik aantal vraagjes:
- Kan ik op school ipod gewoon als extrene hd gebruiken zonder hem via iTunes te slecteren als een hardeschijf?
- Als ik de ipod gewoon in en winkel koop kan ik dan ook de korting terugeisen die ik normaal zou krijgen via de apple onderwijs store?
- Is een dock gewoon een extra luxe of echt een must als ik de ipod ook op mijn versterker wil aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

gfo schreef op 01 oktober 2004 @ 11:59:
Ik heb dus nog geen ipod gehaald maar ik wil er 1 gaan halen :P
Nu heb ik aantal vraagjes:
- Kan ik op school ipod gewoon als extrene hd gebruiken zonder hem via iTunes te slecteren als een hardeschijf?
Ja...
(Dit is pas 25 x gevraagd in dit topic.)
Eerst aansluiten via iTunes, en dan "externe schijf" activeren in iTunes.
(eigenschappen iPod)
Werkt plug and play onder Windows XP en Windows 2000
- Als ik de ipod gewoon in en winkel koop kan ik dan ook de korting terugeisen die ik normaal zou krijgen via de apple onderwijs store?
geen idee, geen student meer.
Maar (ook in dit topic) stond iets over achteraf insturen,en dan wordt het op je rekening gestort

www.apple.com/nl/student
- Is een dock gewoon een extra luxe of echt een must als ik de ipod ook op mijn versterker wil aansluiten?
Extra luxe.
Voordeel is dat je thuis komt, je iPod neerzet, en kan luisteren.
En de lineout van de dock is een line-out ipv hoofdtelefoon-uit.
(dus geoptimaliseerd voor een stereo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-09 13:47
Heeft iemand ervaring met deze draadloze afstandsbediening?
http://www.macintoys.nl/artikelen/ipod/remoteremote.php
Lijkt me wel een cool apparaatje.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Alleen bij Apple dealers kan je studenten korting krijgen, vraag dit in de winkel na dit verschilt per winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
* Bartjeee heeft nu ook een 4G ipod gescoort bij de DDD van de bijenkorf.

Ik gooi er nu wat muziek op. Maar iTunes werkt vooor geen meter bij mij :/. Dus doe ik het nu via de explorer ik zie wel of het werkt. Maar wat een geil ding :9~ .

EDIT:

Ik heb gewoon een map aangemaakt op de iPod en daar al m'n muziek ingesleept maar dat werkt dus niet de iPod ziet de muziek niet :/. En iTunes zegt iedere keer dat ik hem voor iPod support opnieuw moet installen wat ik pas 100x gedaan heb :Z. Zou het aan SP2 liggen :?.

[ Voor 38% gewijzigd door Bartjeee op 01-10-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:47

KroeT

[...]

Het werkt idd niet via explorer, omdat iTunes de database in de iPod aanmaakt. Het kan wel met ephpod (of hoe dat ook heet).

Ik heb overigens ook iTunes met XP SP2, en dat werkt prima. Dus daar ligt het niet aan.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de Windows 98 gebruikers is er nu ook een driver te krijgen om de iPod op het systeem te laten werken. Volgens de eenvoudige instructie moet je het volgende doen:

- Bestand uitpakken
- iPod aankoppelen
- Bij de vraag voor de iPod USB device drivers deze driver selecteren
- installeren

Omdat het een onofficiele driver is, is het wel op eigen risico..

http://www.republika.pl/mho/ipod/

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeee
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
KroeT schreef op 01 oktober 2004 @ 22:34:
Het werkt idd niet via explorer, omdat iTunes de database in de iPod aanmaakt. Het kan wel met ephpod (of hoe dat ook heet).

Ik heb overigens ook iTunes met XP SP2, en dat werkt prima. Dus daar ligt het niet aan.
Ik heb maar effe ephod gedownload zodat ik er wat muziek op kan zetten :P. Ik vind het best fijn werken :7 . Over een paar weken probeer ik iTunes wel op mijn nieuwe pc :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Qorne schreef op 01 oktober 2004 @ 13:11:
Alleen bij Apple dealers kan je studenten korting krijgen, vraag dit in de winkel na dit verschilt per winkel
In Rotterdam krijg je op alle artikelen 6% korting op vertoon van je inschrijf bewijs. Dus een schoolpasje ofzo. Studenten van TU Delft 15%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
:{ Ik ben student aan de TUD, maar geen 15% gezien nog :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Evil Brain schreef op 27 september 2004 @ 16:47:
[...]

Ik heb zelf geen ervaring met ephpod (iTunes is veel beter :P), maar na het lezen van de faq die jij bedoelt, _denk_ ik dat je de iPod eerst even op een iTunes moet aansluiten en er eventueel 1 of 2 liedjes op moet zetten (ik begreep uit je verhaal dat je hem nog nooit gesynced hebt :?). Misschien dat je dan wél de schijf inkan :)
Het is gelukt!! Ik heb de iPod inderdaad een keer aangesloten op iTunes via de computer van een vriend en dat werkte! Heel erg bedankt!

Groetjes Aeiris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05:47
Weet iemand waar ik in nederland aan een iTrip mini kan komen? als ik em uit amerika moet laten komen komt er 30 dollar aan kosten bij, terwijl ie 38 kost. een beetje te lijkt me :) ik vond em wel hier; http://www.expansys.nl/product.asp?code=114993 maar hij's daar bijna 2x zo duur als in amerika, of is dat overal?

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarlo
  • Laatst online: 01-09 16:22
super-muffin schreef op 02 oktober 2004 @ 10:33:
[...]

In Rotterdam krijg je op alle artikelen 6% korting op vertoon van je inschrijf bewijs. Dus een schoolpasje ofzo. Studenten van TU Delft 15%
Maar waarom geen 10% zoals op de apple site dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil volgende week een iPod kopen (40 GB). Nu vraag ik mij af of je de iPod eerst volledig moet opladen vooraleer je je muziek upload of mag je dit doen terwijl hij aan het opladen is voor de eerste maal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Laatst online: 02-09 10:33
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 01:47:
Ik wil volgende week een iPod kopen (40 GB). Nu vraag ik mij af of je de iPod eerst volledig moet opladen vooraleer je je muziek upload of mag je dit doen terwijl hij aan het opladen is voor de eerste maal?
Je hebt weinig keus :) zodra de firewire kabel aan je ipod en computer hangt, laad ie op en upload is indien nodig... :)

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb een vraagje over het gebruiken van de iPod (mini) als HDD, je moet in iTunes de optie gebruik als schijf inschakelen, en dan bestanden op de iPod slepen, goed allemaal ok. Maar als ik nu de optie weer uitschakel, staan de bestanden wel op de iPod maar wordt ie dus niet meer als harde schijf gezien, maar kan ik nu wel op andere computers de bestanden van de iPod afhalen, of moet de optie 'schijf gebruiken' altijd ingeschakelt zijn (dus betekent deze optie ook dat andere computers hem wel of niet als HDD zien?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ik heb de 40gb iPod gekocht (be de bijenkorf) werkt perfect, dock is ook geweldig :D

Maar 1 vraagje, kan ik, als ik er nieuwe liedjes op wil zetten, die er gewoon bijslepen in iTunes of moet ik dan alles op nieuw erop zetten?
Iemand vertelde namelijk dat je dan 'index over index' zou krijgen met de database en dat het laden dan kanger duurt.

Ik kan me dat niet voorstellen, maar ik vraag het toch maar liever even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op 03 oktober 2004 @ 11:10:
ik heb de 40gb iPod gekocht (be de bijenkorf) werkt perfect, dock is ook geweldig :D

Maar 1 vraagje, kan ik, als ik er nieuwe liedjes op wil zetten, die er gewoon bijslepen in iTunes of moet ik dan alles op nieuw erop zetten?
Iemand vertelde namelijk dat je dan 'index over index' zou krijgen met de database en dat het laden dan kanger duurt.

Ik kan me dat niet voorstellen, maar ik vraag het toch maar liever even :)
als het goed is sync ie alleen de nieuwe/veranderde dingen op je iPod erbij/eraf. Hoewel ik ook mensen met problemen heb gehoord waarbij ze idd alles opnieuw erop moesten knallen, maar dat is volgens mij een instelling verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 12:00:
[...]

als het goed is sync ie alleen de nieuwe/veranderde dingen op je iPod erbij/eraf. Hoewel ik ook mensen met problemen heb gehoord waarbij ze idd alles opnieuw erop moesten knallen, maar dat is volgens mij een instelling verkeerd...
oké, maar ik heb het syncen uitstaan (ik zit hier namelijk met usb 1.1 :X :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik snap hier geen reet van. Indien je iTunes hebt, moet je idd aanvinken dat de iPod als HD moet functioneren. Maar op een verse windowsXP-install zal de iPod eraanhangen windows doen wakker worden en een default USB-HD zien. Dus zonder iTunes of driver whatever is het zowiezo een USB-schijf van 20 Gb. Je kan geen muziek in de DB proppen, maar dat was hier niet de issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar...

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2004 15:19 . Reden: onnodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 13:54
iemand nog foto's van de ipod sleevz?

want ik ga die misschien kopen mits ze perfect afgewerkt zijn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

da_rippah schreef op 02 oktober 2004 @ 11:14:
:{ Ik ben student aan de TUD, maar geen 15% gezien nog :{
Het staat ook niet op de site of iets dergelijks. Ik heb het gevraagd aan hun ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

gfo schreef op 02 oktober 2004 @ 18:29:
[...]

Maar waarom geen 10% zoals op de apple site dan :?
Weet ik veel.

Om dat je langer moet wachten op je iPod? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op12 september een ipod gekocht en vanaf afgelopen vrijdag doet hij niets meer. Product service angevraagd en dan de melding ontvangen dat volgens apple de garantie verlopen is.
Natuurlijk heb ik de kassabon ook nog eens weggegooid.

Wat een weekend |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
kenny89 schreef op 03 oktober 2004 @ 17:08:

www.iskin.com ik wil er ook wel erg graag een. Even kijken of ze soms bij een Nederlandse webshop te halen zijn.

Ik ga me vanmiddag iig de in ear oordopjes halen *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 07:57

HJR

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 12:52:
Op12 september een ipod gekocht en vanaf afgelopen vrijdag doet hij niets meer. Product service angevraagd en dan de melding ontvangen dat volgens apple de garantie verlopen is.

Wat een weekend |:(
De kassabon weggooien van apparaten die nog in de garantie zitten is natuurlijk erg stom. Maar even voor de duidelijkheid. Heb je de iPod 12 september dit jaar gekocht? Zo ja, hoe heb je betaald en bij welke winkel heb je hem gekocht. Misschien dat je een kopie factuur kan navragen bij de winkel. Ik zou het niet direct opgeven voor dat bedrag zegmaar. Desnoods moet je 5 euro administratiekosten betalen voor de factuur, maar dat moet je dan maar voor lief nemen. Houdt ons op de hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

addictive schreef op 04 oktober 2004 @ 14:02:
[...]
www.iskin.com ik wil er ook wel erg graag een. Even kijken of ze soms bij een Nederlandse webshop te halen zijn.
Das weer wat anders, een iSkin is zo'n rubbere hoesje, en een sleev is van één of ander fiber stofje. Voordeel van een PodSleev is dat deze ook je clickwheel beschermd en je Pod nauwelijks dikker maakt. De iSkins hebben ze overigens bij de applestore, maar ik heb ergens gelezen of gehoord dat ze voor de 4G iPod pas over 2 tot 3 weken beschikbaar zijn (via apple that is). Je kunt natuurlijk ook gewoon bij iSkin rechtstreeks bestellen (via PayPal evt).

Ik zal vanavond (zoals al eerder beloofd) eens wat foto's maken van m'n PodSleev en hier posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HJR schreef op 04 oktober 2004 @ 14:05:
[...]

De kassabon weggooien van apparaten die nog in de garantie zitten is natuurlijk erg stom. Maar even voor de duidelijkheid. Heb je de iPod 12 september dit jaar gekocht? Zo ja, hoe heb je betaald en bij welke winkel heb je hem gekocht. Misschien dat je een kopie factuur kan navragen bij de winkel. Ik zou het niet direct opgeven voor dat bedrag zegmaar. Desnoods moet je 5 euro administratiekosten betalen voor de factuur, maar dat moet je dan maar voor lief nemen. Houdt ons op de hoogte...
Ik heb hem 3 weken geleden gekocht bij V en D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 12:52:
Op12 september een ipod gekocht en vanaf afgelopen vrijdag doet hij niets meer.
Kijk even het het kleine grote ipod mini topic, daar staat meer over dit probleem.
(ik denk dat je USB 1.1 hebt...)
Reset al gebruikt?
Ik heb 3x moeten gebruiken..
Product service aangevraagd en dan de melding ontvangen dat volgens apple de garantie verlopen is.
Heb je de iPod mini of de 4G?
Die staan nog niet in het systeem, bel even met Apple 0900 7777 999, en aan de hand van het serienummer heb je garantie.
(of kunnen ze ze helpen met het probleem.)
With all due respect, je@#s wat dom.
Ik zal op dat punt geen verdere opmerkingen doen.
(hoe kom je op het idee :? )
Laat dit een leermoment zijn.

Maar nu :
Als je gepint hebt, dan is dat je bewijs van aankoop (je bankafschrift), en de doos (als je die ook niet weggedonderd hebt.) van de iPod.
Of op zijn minst een origineel boekje.
Nu moet ik erbij zeggen dat ik van apple 2x een nieuwe oordopjes heb gehad,en een nieuwe lader. (de iPod mini accesoires zijn een beetje kwetsbaar...) maar geen 1 keer hebben ze om een bon gevraagd.
(nou vooruit, 1 keer, maar toen zei ik dat het om een iPod mini ging, en dat ik deze 24 juli (introductiedag) gekocht had.Toen was het in orde)

[ Voor 16% gewijzigd door weeraanmelden op 04-10-2004 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op 04 oktober 2004 @ 14:02:
[...]

hij heeft het over een podsleev, niet over een (dikke) iSkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koop jij zomaar dopjes omdat ze 'bij de iPod' horen en je helemaal geen specificaties ziet?

Ik zou maar even op zoek gaan naar goede (in-ear) dopjes die wit zijn...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 15:51:
[...]

Koop jij zomaar dopjes omdat ze 'bij de iPod' horen en je helemaal geen specificaties ziet?

Ik zou maar even op zoek gaan naar goede (in-ear) dopjes die wit zijn...
Ja...
klikker de klik voor uitleg
van de standaard dopjes zijn ook geen specs, en er zijn mensen (zoals ik) die Apple geloven.
Als ze luxere dopjes uitbrengen voor de iPod, brengen ze luxere dopjes uit.
(klik op de link voor meer commentaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
weeraanmelden schreef op 04 oktober 2004 @ 16:06:
[...]

Ja...
van de standaard dopjes zijn ook geen specs, en er zijn mensen (zoals ik) die Apple geloven.
ben net bij Dixons geweest, en daar waren ze uit verkocht :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weeraanmelden schreef op 04 oktober 2004 @ 16:06:
[...]

Ja...
"De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum.
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)"
Post hierboven
ben net bij Dixons geweest, en daar waren ze uit verkocht
*knorknor

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 17:27:
[...]

"De gebruiker heeft geen toegang tot dit forum.
(interne identificatie: forum::get_forumdata::forum_not_allowed)"
dat kan kloppen, dat draadje staat namelijk in de HK
[...]

*knorknor
van hetzelfde

========================
========================

Hieronder de post van weeraanmelden voor degene die geen toegang hebben tot de HK:

Ik ben hier heeel erg blij mee , en weet dat er heus betere/goedkopere zijn. maar , please , hou het het voor jezelf. Ik wil deze showen, en vraag geen goedkeuring. Als je ze niets vindt, koop je ze niet.

Sinds Zaterdag heb ik deze:
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/369/store.apple.com/Catalog/nl/Images/M9394_lm.jpg

De Apple In Ear oordopjes

Waarom?
Ik vond de standaard dopjes goed, maar door de platte vormgeving zijn deze zeer kwetsbaar
Er komen snel deukjes in de "conus" , waardoor je bij bass geluid trillingen krijgt.
Afbeeldingslocatie: http://store.apple.com/Catalog/nl/Images/ib_ipod_mini_earbuds.jpg

Ik was na 4 weken al aan mijn 3e paar bezig.
(gelukkig heeft Apple een goede service)

Na veel te lezen over de MDR-888 wilde ik voor deze gaan,
De "conus" is bij deze beschermd,en ze gaan iets dieper in je oor, wat voor een zwaardere bass zorgt.
Mijn muziek keuze is HipHop/RnB, dus een zware bass is net zo belangrijk voor mij als een strafblad voor een rapper.
Maar toen ik zaterdag de Apple dopjes zag, was ik over.
Ze zijn namelijk bijna het zelfde, maar deze zijn...
Wit
(het oog wil ook wat)

De prijs is even slikken: 39 euro (88 gulden)
Maar :
a trip down memory lane: "vroeger" kochte ik de voorloper van de MDR-888 ( MDR-887 ?) voor 79 gulden. en dat was in de walkman tijd.
Voor 9 gulden meer had ik weer goede dopjes, dus de keuze was makkelijk.
En bij de Dixons waren ze op voorraad,dus ik heb ze maar gekocht.

Afbeeldingslocatie: http://www.ipodlounge.com/assets/images/reviews_apple/newearbuds/apple_in-ear_6small.jpg

verpakking
Apple weet hoe je een product moet inpakken, want de doos is weer een kunstwerkje.
Ik kan de kartonnendoos niet tonen, maar wel het meeneemhoesje voor je in-ear-plugs.
Afbeeldingslocatie: http://www.ipodlounge.com/assets/images/reviews_apple/newearbuds/apple_in-ear_3small.jpg

(draai het doosje om, en je hebt een witte achterkant met een grijs apple logo.
Zeg maar een juwelendoosje voor mannen :) )
Ook kan je de oorspronkelijk/originele oordopjes ook hierin mee nemen, en de 2 vakjes zijn voor de "sokjes" van de oordopjes.

gebruik
Het is even wennen, oordopjes die je in je oor "propt", maar het resultaat is zeer goed.
De bass is goed, maar niet te dreunend.
Stem blijft hoorbaar, en het volume staat nu op de helft ipv 90%.

Ze klinken beter dan de standaard dopjes van Apple (wat natuurljik logisch is) en ze zijn ontworpen voor de iPod, wat theoretisch voor het beste geluid geeft.

Je hoort niets van de omgeving, wat ideaal is in de trein/bus.
Ze blijven goed zitten, als je de juiste sokjes/dopjes gevonden hebt.
Ze worden geleverd met 3 maten,small - medium en large.
De small zit het prettigst, de Large geeft de meeste bass (omdat deze heel diep in je oor zit)

Ze glippen er nog wel eens uit, als je ze snel even inpropt.
En 's ochtends passen alleen de small sokjes, en 's middags moet ik overschakelen naar medium
( :? is er een dokter in de zaal , want ik zou niet weten waarom dit is )
Als ze goed in je oor zitten, dan is het echt jij en je muziek.
Al komt er een tank voorbij rijden, ik hoor deze niet.

Nadeel:
Er had wel een soort van handleiding bij mogen zitten over het gebruik en de juiste keuze van de sokjes.

Inspelen heb ik uiteraard ook gedaan, en ze klinken nu zeer prettig.'

TIP op iPodLounge staat dat je de iPod earbuds kan gebruiken met de sony MDR-888 sokjes, dan heb je witte oordopjes, met de sony sokjes
(die volgens iPodLounge iets beter zijn,maar daar kan ik niet over oordelen)

[ Voor 86% gewijzigd door addictive op 04-10-2004 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn oordopjes hebben het gister helaas ook begeven. Ik zie hier echter veel mensen die (gratis?) van Apple nieuwe hebben gehad. Mijn vraag nu: Hoe?

- Via de winkel, of moet ik het aanvragen via het net? Zie namelijk alleen zo'n RMA form staan voor de ipod zelf.

-moet ik de defecten opsturen? Komen ze die halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-09 11:13
Binnenkort ga ik naar New York. Een Mini kost daar (maar) $249, dus met de huidige Euro/Dollar-koers is dat een ruime €200.
Nu heb ik begrepen dat de voeding geen probleem is, en dat alleen de stekker verschilt. Maar hoe zit het met de garantie? Stel dat hij hier stuk gaat, kan ik dan ook naar Apple Nederland voor reparatie? Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten bij aanschaf van een Mini in de VS?

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-06 21:02
Tom_Paris schreef op 04 oktober 2004 @ 19:47:
Binnenkort ga ik naar New York. Een Mini kost daar (maar) $249, dus met de huidige Euro/Dollar-koers is dat een ruime €200.
Nu heb ik begrepen dat de voeding geen probleem is, en dat alleen de stekker verschilt. Maar hoe zit het met de garantie? Stel dat hij hier stuk gaat, kan ik dan ook naar Apple Nederland voor reparatie? Zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten bij aanschaf van een Mini in de VS?
Ik ben er vrij zeker van dat dat idd kon. Dit is nogal vaak aan de orde geweest in iPod mini-topics uit april enzo, omdat toen veel mensen dat toen deden :). Zoek dus eens naar topics uit die periode, daar staat het wat uitgebreider in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Vraag:

Ik heb mijn mp3 collectie vanmiddag geordend, dat houdt in dat ik veel nummers in andere mappen heb gepleurd of gerenamed. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de volgende sync met m'n ipod goed verloopt? Moet ik alles opnieuw gaan toevoegen of is er een makkelijkere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Zoals beloofd:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lemans/pictures/PodSleev/PICT0022.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lemans/pictures/PodSleev/PICT0010.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lemans/pictures/PodSleev/PICT0007.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/lemans/pictures/PodSleev/PICT0003.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-05 09:45

oscarvdb

and like that...

Ik zoek een stevige (hardcase) hoes die ik kan gebruiken voor als ik mn ipod in een (reis)tas doe. Ik durf/kan 'm niet zo erin stoppen want dan zit ie meteen vol krassen. Om nou telkens een washandje eromheen te doen vind ik ook weer zo onhandig. Ik hoef niet eens dat ding te gebruiken als ie in de case zit; het liefst haal ik 'm er gewoon uit.

Bij gebruik wil ik 'm kunnen aanschouwen zonder (gekleurd) hoesje eromheen, maar toch wil ik stevigheid tijdens transport.

Mijn iPod is een 3G 10GB. Ik heb al gekeken naar een iPod Armer maar die is me toch wat te duur... Zoiets zoek ik wel, maar die waterdichtheid hoeft dan ook weer niet...

Iemand suggesties?

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-08 13:54
@dystic , nice pics !!
alleen , ik zie bij plaatje 3 dat de randen niet helemaal strak zitten ,
zit de skin er losjes omheen of echt strak?

edit: wat vind je zelf van de skin? (ik ga misschien een mini sleev halen :) )
edit2: je kunt ze halen bij www.macintoys.nl en zie radtech.com voor meer info

[ Voor 39% gewijzigd door k5052 op 04-10-2004 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Zo'n sleev ziet er best goed uit :) Waar kun je die halen? En ijn ze alleen in het zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Dat is het stukje stof dat na het stiksel zit (met het pvc schermpje) zoals je kunt zien, en dus niet om de ipod zelf heen sluit en daarom een beetje opbolt. Verder dit hij overal zeer strak, zo strak dat ik hem er niet eens meer afkrijg (tenminste niet gemakkelijk, en hij zit momenteel wel best ook). Wel is het (mede door het opbollen van de randjes) zo dat je niet een exact vierkant schermpje ziet (kan alleen aan die van mij liggen).
Het stofje rekt verder niet uit, dus blijft strak zitten, en hij is zoals je ziet nauwelijks dikker (itt een iSkin).
Het bedienen door de Sleev gaat even makkelijk als zonder.

@addictive: hier kun je alle kleuren zien, bij Macintoys.nl waar ik hem gekocht heb, hebben ze echter niet alle kleuren.

Vooral de Grape is mooi vind ik:
Afbeeldingslocatie: http://www.radtech.us/images/prdPMSleevzGrape.gif

[ Voor 22% gewijzigd door DyStiC op 04-10-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Thanks!

* addictive gaat eens op de sites kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe lang je moet wachten op je Ipod als hij al verstuurd is?
Bij mij staat in het tracking nummer dat hij in shangjai zit (al zo'n 4 dagen).
Wordt hij daar gegraveerd, en hoe lang duurt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 22:52:
Weet iemand hoe lang je moet wachten op je Ipod als hij al verstuurd is?
Bij mij staat in het tracking nummer dat hij in shangjai zit (al zo'n 4 dagen).
Wordt hij daar gegraveerd, en hoe lang duurt dit?
Mijne schijnt de 29ste verstuurd te zijn, maar er wordt op de site nog aangegeven dat ie in shanghai is.
Begin best pissig te worden op apple, ze komen geen enkele datum na, en me centen ben ik al sinds 9 september kwijt.
En ik heb zo'n vermoeden dat het nog wel een keer uitgesteld wordt.

p.s. : Als leveringsproblemen hier niet mogen, moet er dan een apart topic geopent worden als er vragen zijn omtrent de levering van de iPod's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

offtopic:
[quote]Addictive schreef :
Hieronder de post van weeraanmelden voor degene die geen toegang hebben tot de HK:

[/quote]

:)
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 17:52:
Mijn oordopjes hebben het gister helaas ook begeven. Ik zie hier echter veel mensen die (gratis?) van Apple nieuwe hebben gehad. Mijn vraag nu: Hoe?

- Via de winkel, of moet ik het aanvragen via het net? Zie namelijk alleen zo'n RMA form staan voor de ipod zelf.
Gewoon bellen naar apple, nummer staat hierboven:
Of hier
-moet ik de defecten opsturen? Komen ze die halen?
De oude mag je houden als aandenken aan de goede service.
(zorg ervoor dat je iPod geregistreerd is via Apple!)
Je belt met Apple, legt het probleem uit, en ze sturen je nieuwe dopjes via een koerier (UPS).
Je moet wel thuis zijn die dag want je moet zelf tekenen voor ontvangst
(of je geeft het adres van je werk op, of je laat iemand die thuis is reageren op je naam,want je hoeft geen legitimatie te tonen)
da_rippah schreef op 04 oktober 2004 @ 21:28:
Vraag:

Ik heb mijn mp3 collectie vanmiddag geordend, dat houdt in dat ik veel nummers in andere mappen heb gepleurd of gerenamed. Hoe kan ik ervoor zorgen dat de volgende sync met m'n ipod goed verloopt? Moet ik alles opnieuw gaan toevoegen of is er een makkelijkere manier?
Iets meer info please.
Heb je alles in de iTunes muziek folder geplaatst?
Heb je een afspeel lijst gemaakt
Heb je een slimme afspeel lijst gemaakt
(Tip: zoek op apple.com naar iTunes smart playlist of iTunes slimme afspeellijst, die lijsten zijn briljant.Te veel om uit te leggen, maar als je ze gebruikt,snap je ze)
Chem heeft dit toegevoegd aan de "post reply functie":
Waarschuwing

Mensen, leveringsproblemen zijn geen onderdeel van vragen die we hier willen zien! Dus denk even na voordat je post!
Is dit naar aanleiding van deze post :) ?

[ Voor 14% gewijzigd door weeraanmelden op 05-10-2004 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
* addictive heeft de iSkin en de in-ear oortelfoontjes besteld :*)

Ik krijg vandaag een email met de kosten, en of ze uit voorraad leverbaar zijn, ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube
  • Laatst online: 02-09 19:52

YellowCube

Wait...what?

drat...
om nogmaals m'n clicker (iPod 4G) probleem aan te halen: de functie springt om de zoveel tijd vanzelf weer aan. 't Is geen ramp, maar wel irri.
Iemand een idee waarom?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-09 11:19

Nitai

Live the life you love.

ik heb hetzelfde YellowCube, ik weet ook niet waarom. Het is wel wat ik opmerk, dat het pas na lange tijd is. Dus na een paar uur, dan springt de clicksound weer op iPod. Wat ik niet getest heb, is of het te maken heeft met de hoofdtelefoon. Dus als je het erop laat (en niet eruit plugt).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oscarvdb schreef op 04 oktober 2004 @ 21:54:

Mijn iPod is een 3G 10GB. Ik heb al gekeken naar een iPod Armer maar die is me toch wat te duur... Zoiets zoek ik wel, maar die waterdichtheid hoeft dan ook weer niet...
Afbeeldingslocatie: http://www.macintoys.nl/images/armor-boven.jpg

Waterdicht?

Bron: http://www.macintoys.nl/artikelen/ipod/ipodarmer.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscarvdb
  • Laatst online: 20-05 09:45

oscarvdb

and like that...

Oeps, beetje in de war met deze. Allebei toch iets te duur. Ben nu aan het kijken naar een Marware Sportsuit Sleeve.
http://www.marware.com/sleeve3G.html

... he's gone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dribbel
  • Laatst online: 07:51
Ik heb net een album op men ipod geladen, maar nu geeft hij in het browse scherm 2x de album naam weer... met ook alletwee dezelfde nummers :s

bug ofzo? ID3 tags zie ik niks vreemds aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Laatst online: 01-09 07:58

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
lezen:
oscarvdb schreef op 05 oktober 2004 @ 17:41:
[...]

Oeps, beetje in de war met deze. Allebei toch iets te duur. Ben nu aan het kijken naar een Marware Sportsuit Sleeve.
http://www.marware.com/sleeve3G.html
:*)

Bevestiging van m'n bestelling is binnen, en het geld heb ik over gemaakt. Ik ben benieuwd hoelang het duurt bij de heren en dames van macintoys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

dribbel schreef op 05 oktober 2004 @ 20:18:
Ik heb net een album op men ipod geladen, maar nu geeft hij in het browse scherm 2x de album naam weer... met ook alletwee dezelfde nummers :s

bug ofzo? ID3 tags zie ik niks vreemds aan
Ik krijg dit als ik zowel een ID3v1 én een ID3v2 tag heb ingevuld, en bijv. een speciaal ID3v2 veld als "encoded by" ingevuld is, dan ziet de iPod dat denk ik als verschillende bestanden :) Gewoon de ID3v1 weghalen, toch nutteloos :)
weeraanmelden schreef op 05 oktober 2004 @ 00:52:
offtopic:
[quote]Addictive schreef :

[/quote]

:)

[...]

Gewoon bellen naar apple, nummer staat hierboven:
Of hier

[...]

De oude mag je houden als aandenken aan de goede service.
(zorg ervoor dat je iPod geregistreerd is via Apple!)
Je belt met Apple, legt het probleem uit, en ze sturen je nieuwe dopjes via een koerier (UPS).
Je moet wel thuis zijn die dag want je moet zelf tekenen voor ontvangst
(of je geeft het adres van je werk op, of je laat iemand die thuis is reageren op je naam,want je hoeft geen legitimatie te tonen)

[...]

Iets meer info please.
Heb je alles in de iTunes muziek folder geplaatst?
Heb je een afspeel lijst gemaakt
Heb je een slimme afspeel lijst gemaakt
(Tip: zoek op apple.com naar iTunes smart playlist of iTunes slimme afspeellijst, die lijsten zijn briljant.Te veel om uit te leggen, maar als je ze gebruikt,snap je ze)

[...]

Is dit naar aanleiding van deze post :) ?
Hmm ik heb via internet "aangifte gedaan" en ik kreeg 5 dagen later in een een bubbeltjesenvelop nieuwe....niet voor getekend, zat gewoon tussen de post.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HJR schreef op 04 oktober 2004 @ 14:05:
[...]

Houdt ons op de hoogte...
even gebeld met Apple en alles wordt geregeld. Geweldig deze service
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik probeer om een van een cd alleen de laatste 5 nummers te importeren, alleen ik weet niet hoe. Als ik op importeren sruk importeert hij ze allemaal.
Kan iemand me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 16:56:
Hey,

Ik probeer om een van een cd alleen de laatste 5 nummers te importeren, alleen ik weet niet hoe. Als ik op importeren sruk importeert hij ze allemaal.
Kan iemand me helpen?
Vinkjes voor de nummers weghalen voordat je op Importeren klikt.

Thijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-08 07:57

HJR

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 09:46:
[...]

_/-\o_
Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-09 11:19

Nitai

Live the life you love.

Misschien een tip, de nieuwe versie van euPOD Pro is uit (1.6), enkele features van dit freeware proggie zijn:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
euPOD PRO is 100% freeware, dosent install on your system and has these features

* Volumeboost (go way over EURO/US volume with this feature)
* mp3gain as plugin to set all music to same level
* Alternative Battery Meter (display as numbers)
* Network feature - Browse and download content from a friends ipod over internet or local lan
* Encryption feature - Do you use your ipod as hardisc? 
Use the encryption feature with BLOWFISH encryption to compress/encrypt your files. Easy.

Hier te vinden: Klikkerdeklik

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Nitai schreef op 07 oktober 2004 @ 11:21:
Misschien een tip, de nieuwe versie van euPOD Pro is uit (1.6), enkele features van dit freeware proggie zijn:

Hier te vinden: Klikkerdeklik
:D nice! bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonzO
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-08 21:51
Ik heb een gezellige foutmelding bij het uploaden van sommige nummers...:
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/boyonline/GoT/foutmeldingipod.JPG

Ik wil bijvoorbeeld een heel album uploaden, en dan krijg ik bij één liedje die foutmelding, de rest gaat allemaal goed.

Ik heb al geprobeerd om 'm af en aan te sluiten en dat liedje nog een keer proberen, maar dat werkt ook niet. Ik heb dit probleem met een stuk of 20 liedjes tot nu toe.

Wie weet wat dit kan zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door BonzO op 07-10-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer een cd te importeren, maar hij gaat 0,1×.. Het duurt dus een half uur om en liedje te importeren. Hoe verander je de snelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is me afvroeg, is een bedrijf (apple in dit geval) verplicht om het product binnen een bepaalde tijd te leveren?

We zijn nu een maand verder en ik heb me product nog niet ontvangen. En voor iets van meer dan 300 euro vindt ik dat toch wel schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 16:53:
Ik probeer een cd te importeren, maar hij gaat 0,1×.. Het duurt dus een half uur om en liedje te importeren. Hoe verander je de snelheid?
doet ie dat bij elke cd of bij 1 specifieke (wellicht zelgfgebrande of kopierbeveiligde) cd?

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Laatst online: 29-08 22:12
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 18:14:
Wat is me afvroeg, is een bedrijf (apple in dit geval) verplicht om het product binnen een bepaalde tijd te leveren?

We zijn nu een maand verder en ik heb me product nog niet ontvangen. En voor iets van meer dan 300 euro vindt ik dat toch wel schandalig.
als je geen datum hebt afgesproken niet
iets als "begin oktober" telt niet, dan moet je apple eerst in gebreke stellen en een redelijke termijn bieden voor een oplossing, maar dat gaat hier wat ver

toevallig pasgeleden op school(hbo rechten) gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowCube schreef op 07 oktober 2004 @ 20:38:
[...]

doet ie dat bij elke cd of bij 1 specifieke (wellicht zelgfgebrande of kopierbeveiligde) cd?
In het begin heb ik 5 cd's geimporteert, bij de 6e stopte hij opeens bij nummer 16 en ging hij met 0,2 × verder... Nu heb ik weer een paar cd's geprobeerd maar die gaan allemaal 0,2×...

Edit: Yes, heb hem net ontvangen, nu heb ik hem aangesloten enz... hij laadt zichzelf nu op. In de setup staat dat er een handleiding op de CD staat, maar als ik die draai dan gaat hij aleen naar de setup. Of moet je de op je computer Ipodservice hebben? Bij mij doet die het namelijk niet, maar dat kan cker niet Ipodservice openen en de Ipod opladen.

Wanneer weet je dat je Ipod klaar is met opladen?

Kijk ik in Itunes staat er: 18,59 GB beschikbaar en 20 MB gebruikt, en ik heb de 20 GB. Hoe kan dit?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 09:56:
[...]

Wanneer weet je dat je Ipod klaar is met opladen?

Kijk ik in Itunes staat er: 18,59 GB beschikbaar en 20 MB gebruikt, en ik heb de 20 GB. Hoe kan dit?
pfff daar gaan we weer, hij is klaar met laden als het icoontje van de batterij niet meer beweegd (animatie) Staat allemaal in de handleiding!!
En dat je minder bestandruimte hebt is ook al heel vaak uitgelegd. 1mb is 1024bytes, je moet de 20000 mb door 1024 delen en dan zal je altijd iets lager uitkomen, op zo'n 18-19 gig dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

vraagje heb gister ff een iPod mini voor me zusje gehaalt.
nu viel mij op heb zelf 2 ipods.

dat het batt. icoontje na 12uur opladen nog niet vol is :?
ik laat op met de adapter. als ik hem aan de lader hang zegt ie dat ie vol is.
maar pas nadat ik 3keer de steker uit de iPod had gehaalt en opnieuw er in had gedaan was die helemaal vol :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06 21:49

DoD Cerberus

blabla!

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 09:46:
[...]

_/-\o_
qua service zit je bij apple sowieso supergoed, mn de hdd van mn iPod is vorige week gecrasht, ff gebeld naar apple, paar korte dingetjes getest om t zeker te weten, toen werd me verteld dat ik een pakket thuiskreeg..

en jawel een dag later netjes een pakketje via UPS van apple met een duidelijke beschrijving wat ik moest doen, dus netjes ingepakt en UPS gebeld, zelfde dag nog opgehaald.. vandaag, 9 dagen na t versturen naar apple wederom een UPS-wagen voor de deur met een gloednieuwe iPod voor mij :D

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In iTunes heb je de geweldige optie om nummers 'Part of a compilation' te maken, en de albums dan te tonen onder 'Compilations'. Kan ik dit op de 1 of andere manier ook op m'n iPod instellen? Want ik word echt kierewiet van die lange lijst van artiesten :'(

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 17:17 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qorne

Qorne

Think Different

Waarom maak je geen playlist aan?! toch veel makkelijker?!

owja ik heb minimaal een laad snelheid van 8,0x soms gewoon 14,8x op een 1.25Ghz G4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowCube

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 13:58:
[...]

pfff daar gaan we weer, hij is klaar met laden als het icoontje van de batterij niet meer beweegd (animatie) Staat allemaal in de handleiding!!
En dat je minder bestandruimte hebt is ook al heel vaak uitgelegd. 1mb is 1024bytes, je moet de 20000 mb door 1024 delen en dan zal je altijd iets lager uitkomen, op zo'n 18-19 gig dus....
Je vergeet het woord: "Charged" in de display
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
\o/

iSleev + in-ear koptelefoon is binnen :*)

Heel erg mooi + fijn!

* addictive is blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YellowCube schreef op 08 oktober 2004 @ 18:04:
[...]

Je vergeet het woord: "Charged" in de display
:X
"Opgeladen"bij mij en dat staat er bij mij alleen als je via lichtnet oplaad en aangezien ik het altijd via comp doe is het logisch dat ik dat nie vermeldt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
Over de nieuwste iSkin (Evo 3 is het geloof ik), die voor de 4e generatie iPods geschikt is:
Deze hebben een probleem met het soort rubber waar ze van gemaakt zijn; ze komen dus nog niet binnen bij de Apple stores en zijn ook nog niet via internet te bestellen.

Althans, werd mij verteld door een Apple store medewerker in Arnhem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

da_rippah schreef op 09 oktober 2004 @ 17:46:
Over de nieuwste iSkin (Evo 3 is het geloof ik), die voor de 4e generatie iPods geschikt is:
Deze hebben een probleem met het soort rubber waar ze van gemaakt zijn; ze komen dus nog niet binnen bij de Apple stores en zijn ook nog niet via internet te bestellen.

Althans, werd mij verteld door een Apple store medewerker in Arnhem.
Ik heb hem al ruim 1 1/2 maand...
http://www.iskin.com/store/I2shop_evo2.tpl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een simpel vraagje, en ik kan geen duidelijk antwoord vinden dus ik vraag het maar even hier.
Voor zover ik weet heeft mijn PC geen USB2 aansluiting, laat staan Firewire. Kan ik nu wel een iPod hierop aansluiten (er zit wel USB op uiteraard), of gaat dat niet werken? En is het écht zo traag dat ik beter Firewire in kan bouwen? Wat kost zo'n Firewire-kaart uberhaubt zo'n beetje? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-09 16:38

chem

Reist de wereld rond

je hebt duidelijk niet gezocht.

Anyways, dit topic heeft z'n langste tijd wel gehad, het lijkt me nuttiger als er losse topics gestart worden voor bepaalde vragen, ipv ze elke keer opnieuw te vragen waardoor de terugzoek waarde 0 is.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mensen, leveringsproblemen zijn geen onderdeel van vragen die we hier willen zien! Dus denk even na voordat je post!