iPod gekocht, maar ik heb vragen

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 2.833 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
\o/

iSleev + in-ear koptelefoon is binnen :*)

Heel erg mooi + fijn!

* addictive is blij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121448

YellowCube schreef op 08 oktober 2004 @ 18:04:
[...]

Je vergeet het woord: "Charged" in de display
:X
"Opgeladen"bij mij en dat staat er bij mij alleen als je via lichtnet oplaad en aangezien ik het altijd via comp doe is het logisch dat ik dat nie vermeldt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_rippah
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Over de nieuwste iSkin (Evo 3 is het geloof ik), die voor de 4e generatie iPods geschikt is:
Deze hebben een probleem met het soort rubber waar ze van gemaakt zijn; ze komen dus nog niet binnen bij de Apple stores en zijn ook nog niet via internet te bestellen.

Althans, werd mij verteld door een Apple store medewerker in Arnhem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113087

da_rippah schreef op 09 oktober 2004 @ 17:46:
Over de nieuwste iSkin (Evo 3 is het geloof ik), die voor de 4e generatie iPods geschikt is:
Deze hebben een probleem met het soort rubber waar ze van gemaakt zijn; ze komen dus nog niet binnen bij de Apple stores en zijn ook nog niet via internet te bestellen.

Althans, werd mij verteld door een Apple store medewerker in Arnhem.
Ik heb hem al ruim 1 1/2 maand...
http://www.iskin.com/store/I2shop_evo2.tpl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036

Ik heb een simpel vraagje, en ik kan geen duidelijk antwoord vinden dus ik vraag het maar even hier.
Voor zover ik weet heeft mijn PC geen USB2 aansluiting, laat staan Firewire. Kan ik nu wel een iPod hierop aansluiten (er zit wel USB op uiteraard), of gaat dat niet werken? En is het écht zo traag dat ik beter Firewire in kan bouwen? Wat kost zo'n Firewire-kaart uberhaubt zo'n beetje? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-06 13:08

chem

Reist de wereld rond

je hebt duidelijk niet gezocht.

Anyways, dit topic heeft z'n langste tijd wel gehad, het lijkt me nuttiger als er losse topics gestart worden voor bepaalde vragen, ipv ze elke keer opnieuw te vragen waardoor de terugzoek waarde 0 is.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mensen, leveringsproblemen zijn geen onderdeel van vragen die we hier willen zien! Dus denk even na voordat je post!