iPod gekocht, maar ik heb vragen

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 2.910 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
kom op mensen...tot nu toe zijn het er pas 4! We moeten er minstens 10 :)

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah, als ik een iPod had zou ik meedoen, maar ben vandaag toch nog maar eens wat winkels afgeweest, maar de goedkoopste ipod die ik kon vinden was 325 euro, dus dan laat ik et maar liever, toch veel geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroVince
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kan ook de 10gb versie (oude model) gemakkelijk geflashed worden van Macintosh naar Windows? Ik kan namelijk wel een Mac versie regelen maar ben een beetje benauwd om daar honderden guldens voor uit te geven en dat achteraf blijkt dat alleen de 5GB versie te flashen is of iets dergelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 15:55
ZeroVince schreef op 15 April 2003 @ 14:40:
Kan ook de 10gb versie (oude model) gemakkelijk geflashed worden van Macintosh naar Windows? Ik kan namelijk wel een Mac versie regelen maar ben een beetje benauwd om daar honderden guldens voor uit te geven en dat achteraf blijkt dat alleen de 5GB versie te flashen is of iets dergelijks..
waarom zou je flashen :?

is helemaal niet nodig, je kan gewoon ephpod gebruiken (www.ephpod.com)
met dat progsel kan je mp3 uploaden vanaf een PC naar je Ipod :)
zonder te flashen

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:46

Tarin

Just plain weird.

delyver schreef op 15 April 2003 @ 15:36:
[...]

waarom zou je flashen :?

is helemaal niet nodig, je kan gewoon ephpod gebruiken (www.ephpod.com)
met dat progsel kan je mp3 uploaden vanaf een PC naar je Ipod :)
zonder te flashen
Ja, maar je hebt zolang je een MAC ipod hebt wel een macopener oid nodig..

Hoe het flashen werkt zou ik niet weten eigenlijk..
[edit]
ik ga er ook wel eentje bestellen, maar ik zit nog even te twijfelen over de kleur (frosty white/blue mist)

[ Voor 13% gewijzigd door Tarin op 15-04-2003 15:51 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 12:01
Mag ik jullie even wijzen op de volgende MED-topic: Einde aan de Inkoopacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 12:01
BSeB schreef op 15 April 2003 @ 10:24:
Waarom is iedereen toch zo gek van de I-pod? Zijn er geen betere?
Persoonlijk ben ik gek van m'n iPod omdat het ding er supermooi uitziet en gewoon super werkt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McVirusS schreef op 15 April 2003 @ 15:46:
Mag ik jullie even wijzen op de volgende MED-topic: Einde aan de Inkoopacties
:o inkoop-actie.. waar? :+

ontopic: welk programma gebruikt de GOT-er bij zijn ipod. k gebruikt op het moment de traill versie van xplay, maar op verschillende bords lees ik goede verhalen over ephpod. iemand die ervaring met bijde heeft ? :) -> andere tips van ervaren ipod-gotters zijn natuurlijk ook welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
ik gebruik dus alleen maar ephPod.. xplay geeneens geprobeert, zo goed werkt EphPod dus :)

het enige wat je moet doen is, EphPod installeren, met Macopener (wat gewoon bij de install van EphPod zit, dus no problem)
dan is het van:
• ipod aansluiten
• EphPod openen,
• de verwisselbare HD kiezen (is alleen de eerste keer nodig)
• VEEL muziek adden :P
• kruisje drukken van EphPod (sluiten dus)
• Hij vraagt dan of je de veranderingen wil opslaan, ja natuurlijk wil je dat :P
• en klaar is piet/kees/jan/klaas/etc :)

[ Voor 1% gewijzigd door delyver op 15-04-2003 17:32 . Reden: [li] vergeten :( ]

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik heb tot nu toe alleen de trail versie van Xplay gebruikt wel te verstaan 1 keer om al mijn 67 64 mp3 tjes erop te zetten.
Hij loopt alleen vaak vast als ik er iets op wil zetten win98se dat geeft mij een goede aanleiding om EphPod te gaan gebruiken.

[ Voor 2% gewijzigd door Temraakle op 15-04-2003 18:07 . Reden: Moest 64 zijn ]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:44
Verwijderd schreef op 15 april 2003 @ 17:22:
ontopic: welk programma gebruikt de GOT-er bij zijn ipod. k gebruikt op het moment de traill versie van xplay, maar op verschillende bords lees ik goede verhalen over ephpod. iemand die ervaring met bijde heeft ? :) -> andere tips van ervaren ipod-gotters zijn natuurlijk ook welkom
IK gebruik ook ephpod, tis een lekker stabiel programma met veel opties ;) Zoals playlists laten genereren. En het werkt ook nog eens simpel... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
Onroptemraakle schreef op 15 april 2003 @ 18:07:
Ik heb tot nu toe alleen de trail versie van Xplay gebruikt wel te verstaan 1 keer om al mijn 67 64 mp3 tjes erop te zetten.
Hij loopt alleen vaak vast als ik er iets op wil zetten win98se dat geeft mij een goede aanleiding om EphPod te gaan gebruiken.
een ding:

DOEN!!!!!!!!! :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Wat doet MacOpener nou precies? Is dat net zoiets als XPlay?

Doe mee met de ISkin IA, zie sig!

[ Voor 29% gewijzigd door armageddon_2k1 op 16-04-2003 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

armageddon_2k1 schreef op 16 april 2003 @ 08:35:
Wat doet MacOpener nou precies? Is dat net zoiets als XPlay?

Doe mee met de ISkin IA, zie sig!
MacOpener is een progsel waarmee je Mac-schijven/floppies/enzovoorts in een pc kan lezen. Dat heb je dus nodig als e een Mac-iPod hebt en deze niet opnieuw wil formatteren.
In XPlay zit het ingebouwd; bij EphPod kan je kiezen of je een windows-pod hebt (niet nodig) of dat je een Mac-pod hebt, dan krijg je een trial-versie van MacOpener erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-01-2023
Hey, ik zit erg te twijfelen tussen een Ipod en een Zen, waarom zou ik een Ipod nemen als ik een Zen kan krijgen waar 2x zoveel oppast? en stel ik koop een Ipod 10 GB, hoe duur zijn die en waar?

Ik heb ook nog een vraag over de datatransfer, ik las dus dat dat via FireWire gaat..wat is dat dan precies? Kan ik het niet gewoon via USB overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-09 15:52

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

Snok schreef op 16 april 2003 @ 18:20:
Hey, ik zit erg te twijfelen tussen een Ipod en een Zen, waarom zou ik een Ipod nemen als ik een Zen kan krijgen waar 2x zoveel oppast?
Mensen kiezen vaak voor een iPod omdat deze kleiner is, veelal mooier gevonden wordt, een beter/duidelijker beeldschermpje heeft, minder weegt, goed samenwerkt met je Mac/PC als je de juiste software installeert, etc etc.

Voor de Zen valt ook veel te zeggen, maar de iPod is gewoonweg populairder. Maakt size/gewicht je weinig uit, dan is 2 x zoveel schijfruimte erg interessant. Geef ze gewoon allebei eens een testspin in een of andere electronicashop.
en stel ik koop een Ipod 10 GB, hoe duur zijn die en waar?
Snok, je hebt nog niet echt vaak gepost op GoT, maar je voelt hopelijk wel aan dat je eerst zelf een beetje research mag doen, voordat je je vragen stelt. Deze vragen kun je gewoon zelf beantwoorden met behulp van de search (zie bovenin de GoTbar) en Google. Apple.nl is ook perfect bereikbaar. ;)
Ik heb ook nog een vraag over de datatransfer, ik las dus dat dat via FireWire gaat..wat is dat dan precies? Kan ik het niet gewoon via USB overzetten?
Dit soort zaken kun je ook beter ff zelf opzoeken, het is binnen een paar minuten heus wel te vinden.

FireWire is Apple's communicatie-interface voor randapparatuur. Waar PC's vaal USB gebruiken, gebruikt de Mac dus FireWire. Je kunt gewoon een FireWire-kaartje voor in je PC kopen, en FireWire-apparatuur (zoals de iPod) aansluiten.

Overigens is FireWire razendsnel en blaast het USB 2.0 vaak nog redelijk omver.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
Bedankt :) ik heb al wat topics doorgelezen alleen ik schrik ervan als ik 1000 reacties moet doorlezen :) maar ik zal wel ff zoeken nog, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Snok schreef op 16 April 2003 @ 18:20:
Hey, ik zit erg te twijfelen tussen een Ipod en een Zen, waarom zou ik een Ipod nemen als ik een Zen kan krijgen waar 2x zoveel oppast? en stel ik koop een Ipod 10 GB, hoe duur zijn die en waar?

Belangrijkste verschillen:
iPod is kleiner
iPod is lichter (scheelt best veel!)
iPod is mooier (okee, da's subjectief)
iPod heeft een mooier scherm (past meer info op)
iPod (10/20 GB) heeft meegeleverde afstandsbediening
ZEN heeft USB en FW, compatiblerder dus
ZEN heeft voor het zelfde geld 2 keer zoveel ruimte (maar met 1032 liedjes @ 192kbit heb ik nog 2.9 GB over op m'n 10 GB iPod)

Als je mazzel hebt hebben ze bij de Bijenkorf nog wel 10GB iPods voor €399, da's even duur als de ZEN. In Rotterdam hadden ze er vorige week nog een stuk of 6.

Firewire lijkt een beetje op USB. Het is minder algemeen in gebruik.
Specs:
Firewire: 400 kbit/sec (50 MB/sec)
USB2.0: 480 kbit/sec (60 MB/sec)
USB1.1: 12 mbit/sec (1.5 MB/sec)

Een firewirekaartje kost €25 (pricewatch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
ik vind de zen echt super lelijk :)
k heb nog liever een 5 gb ipod dan een 10 gb zen..

ot: er moeten nog 3 mensen een iskin bestellen!!!!!!
zie link in mijn sig!!!!!!!!!!!!

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroVince
  • Niet online
Wonder boven wonder heb ik nog twee iPods weten te reserveren, die toen alle tweakers Dixons aan het bellen waren met vertraging nog in een vrachtwagen zaten.. :*)

Zelf heb ik er maar ééntje nodig en mijn vrienden hebben of geen geld of er geen nodig dus wil ik er een tweaker blij mee maken.. :)

Ga hem vanmiddag bij Dixons kopen, dus je krijgt hem in originele verpakking, zonder dat hij ooit open gemaakt is.

In principe hoef ik er geen winst op te maken, dus als er maar één persoon geinteresseerd is die hem voor 195 euro in Utrecht wil komen ophalen vind ik het best. Als er meer mensen geinteresseerd zijn gaat hij weg tegen het hoogste bod.

Heb hem op maar op Fok! gezet want ik op vraag en aanbod kan je zover ik kon zien niet reageren behalve per e-mail:
http://forum.fok.nl/showtopic.php/304152

[ Voor 42% gewijzigd door ZeroVince op 17-04-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hem wel van je overnemen, mail naar jaromir@home.nl
Ben zeer geinteresseerd, jammer dat ik destijds de actie gemist heb, ik hoop dat we een deal kunnen sluiten.
gelukkig heb ik firewire op me shuttle barebone :)

Ow shit man, nu hopen dat je snel reageerd, hoop echt dat ik em van je kan overnemen, alvast bedankt kerel.

Ben zo heppi de peppi :) , maybe toch nog een Ipod, hopelijk snel in huis

[ Voor 122% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroVince
  • Niet online
Je hebt op Fok! gelezen dat het een Mac versie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, dat weet ik, mail me please, dan handelen we dit verder af :) ik neem hem van je over.

Ik sta te popelen :), schiet op :)

LOL

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2003 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mail me ef snel, dan mailen we snel achter mekaar, dan is dit in 2 minuutjes geregeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroVince
  • Niet online
Ik kan ze pas morgen of na Pasen ophalen, maar ze hebben me 100% verzekerd dat het gaat lukken. Jaromir zag ik een half uur geleden nog bieden om een Diva 288mb dus voel je vrij om je nog te melden, hier, op Fok! of op studentikoosstudentje@hotmail.com (niet aan MSN toevoegen aub).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou :( ik ben gewoon hevig op zoek naar een mp3 speler, maar ik wil graag die ipod, sorry als ik daarmee je vertrouwen had geschaad dat ik em van je zou overnemen.
Maar in ieder geval, ik neem em van je over, ik hoor morgen nog wel van je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 10:48

NoTimeRemains

I know

Ik .... plz

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

delyver schreef op 17 april 2003 @ 00:10:

ot: er moeten nog 3 mensen een iskin bestellen!!!!!!
zie link in mijn sig!!!!!!!!!!!!
:P ik kan niet kiezen tussen alle kleurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb nu een Dixons gevonden die hem nog heeft, maar de man achter de computer zegt dat hij 399,- is :( Het betreft de MAC versie en hij heeft de prijs gekregen door hem te scannen. De windows versie die hij niet heeft staat wel voor 195,- in de computer.

Als ik deze thread zo lees dan gaat het toch om de MAC versie en niet de windows versie? De man van het desbetreffende filiaal kon me in ieder geval niet helpen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 16:37:
[...]

:P ik kan niet kiezen tussen alle kleurtjes...
Dan neem je er een paar!
(ik zat te denken om er 2 te kopen, maar ik heb eigenlijk niet eens geld voor 1...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tarin schreef op 17 April 2003 @ 18:09:
[...]

Dan neem je er een paar!
(ik zat te denken om er 2 te kopen, maar ik heb eigenlijk niet eens geld voor 1...)
hmm, dat is nou ook weer een beetje overdreven. k denk dat ik maar voor die zwarte ga :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 18:18:
[...]

hmm, dat is nou ook weer een beetje overdreven. k denk dat ik maar voor die zwarte ga :*)
Ik heb een zwarte besteld, vind hem ook het mooist :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ey...Hi-Valious...je hebt nog niet eens een IPod :) naja, check je mail maar vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, als ik de gelukkige ben die de ipod van ZeroVince mag overnemen, dan heb ik ook wel interesse in zo'n Iskin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn ipod van 3 weken oud heeft al aardig wat krasjes en vlekjes op de achterkant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Verwijderd schreef op 17 april 2003 @ 20:18:
Mijn ipod van 3 weken oud heeft al aardig wat krasjes en vlekjes op de achterkant :(
Same here, maar het maakt me weinig uit. Alsof dat ding eeuwig gaaf zou blijven, das een illusie.

Een beschermhoesje is wel ok, maar het principe van Apple's design gaat zo nogal verloren. Wat blijft er immers over van je iPod als deze helemaal weggestopt zit? En om hem dan elke keer eruit te gaan halen, tja: dat zal ook wel wat lichte damage doen, op den duur.

Hoe dan ook, je zult veel moeite moeten doen wil je de initiele schoonheid van het machientje kunnen behouden. Bij mij staat het gebruiksgemak voorop, jammer van die achterkant.

Het ding was ontworpen voor "portable" doeleinden, dan hadden ze hem maar geen chrome backside mee moeten geven. Either way, ik ben hardstikke happy met het ding, niemand ziet die krasjes van 20 meter afstand zitten, en bovendien geeft het je wat te doen als je je verveelt: polish your precioussss...

Tandpasta (Aquafresh) doet wonderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
Ik heb nu me ipod voor de 2e week, en er zitten nu al wat krassen op :'( Maarjah als hij nog maar goed werkt ;)

offtopic:
nog 1 iemand nodig voor de IA! Laat ff weten als ik kan/mag betalen

[ Voor 4% gewijzigd door koos.d op 17-04-2003 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 23-09 19:48
kzou em wel willen maar hier in de buurt hebben ze geen ipod meer voor 195 euro :'( en me favo mp3cdspeler is ook al uit de handel :'(, dan blijft et enige wat nog "betaalbaar" en klein is een minidisc :)

edit:
typo

[ Voor 19% gewijzigd door Puc van S. op 17-04-2003 21:19 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_Omniscient schreef op 17 April 2003 @ 20:44:
[...]
Same here, maar het maakt me weinig uit. Alsof dat ding eeuwig gaaf zou blijven, das een illusie.

Een beschermhoesje is wel ok, maar het principe van Apple's design gaat zo nogal verloren. Wat blijft er immers over van je iPod als deze helemaal weggestopt zit? En om hem dan elke keer eruit te gaan halen, tja: dat zal ook wel wat lichte damage doen, op den duur.

Hoe dan ook, je zult veel moeite moeten doen wil je de initiele schoonheid van het machientje kunnen behouden. Bij mij staat het gebruiksgemak voorop, jammer van die achterkant.

Het ding was ontworpen voor "portable" doeleinden, dan hadden ze hem maar geen chrome backside mee moeten geven. Either way, ik ben hardstikke happy met het ding, niemand ziet die krasjes van 20 meter afstand zitten, en bovendien geeft het je wat te doen als je je verveelt: polish your precioussss...

Tandpasta (Aquafresh) doet wonderen!
Precies, het is een gebruiksvoorwerp dus erg veel kan het me ook niet schelen, mn scrollweel is wel een beetje goor. Dat vind ik wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
er is iig nog een persoon nodig voor een Iskin :)

* delyver zit er ook over te denken om er twee te kopen..
ook wel leuk voor de variatie.. :P

als er niet nog een bij komt doe ik dat iig, omdat we anders niet aan de 10 stuks komen. Als er wel meer dan 10 worden besteld dan denk ik er nog ff over na :)

ik vind wel dat die skins wel wat toevoegen aan de ipod, k vind ze iig niet de ipod lelijker maken, anders zou ik ze nooit kopen :) tis meer net zoiets als een nieuwe winamp skin :P

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Laatst online: 19-09 10:25

miekol

erm

Tarin schreef op 16 April 2003 @ 23:52:
[...]

Belangrijkste verschillen:
iPod is kleiner
iPod is lichter (scheelt best veel!)
iPod is mooier (okee, da's subjectief)
iPod heeft een mooier scherm (past meer info op)
iPod (10/20 GB) heeft meegeleverde afstandsbediening
ZEN heeft USB en FW, compatiblerder dus
ZEN heeft voor het zelfde geld 2 keer zoveel ruimte (maar met 1032 liedjes @ 192kbit heb ik nog 2.9 GB over op m'n 10 GB iPod)

Als je mazzel hebt hebben ze bij de Bijenkorf nog wel 10GB iPods voor €399, da's even duur als de ZEN. In Rotterdam hadden ze er vorige week nog een stuk of 6.

Firewire lijkt een beetje op USB. Het is minder algemeen in gebruik.
Specs:
Firewire: 400 kbit/sec (50 MB/sec)
USB2.0: 480 kbit/sec (60 MB/sec)
USB1.1: 12 mbit/sec (1.5 MB/sec)

Een firewirekaartje kost €25 (pricewatch).
Je vergeet het belangrijkste.

De draaischijf :9~ O+. Dat is echt zo IDEAAL! Ff snel van Aim naar Wiseguys kunnen zappen, dat wil je niet doen met next/prev knopjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 23-09 19:48
ff tussendoor als er nieuwe ipods komen (30/40GB laatst op de FP) hoe duur wordt dan de 10GB?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

delyver schreef op 17 April 2003 @ 22:07:
er is iig nog een persoon nodig voor een Iskin :)

* delyver zit er ook over te denken om er twee te kopen..
ook wel leuk voor de variatie.. :P

als er niet nog een bij komt doe ik dat iig, omdat we anders niet aan de 10 stuks komen. Als er wel meer dan 10 worden besteld dan denk ik er nog ff over na :)

ik vind wel dat die skins wel wat toevoegen aan de ipod, k vind ze iig niet de ipod lelijker maken, anders zou ik ze nooit kopen :) tis meer net zoiets als een nieuwe winamp skin :P
ja ik maybe

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
Damn, ik ben er nog steeds niet uit, of de Zen (20GB) of de Ipod (10GB), ze zijn wel ongeveer even duur dacht ik...dit is echt lastig :) Kan iemand me overtuigen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Snok schreef op 17 April 2003 @ 22:44:
Damn, ik ben er nog steeds niet uit, of de Zen (20GB) of de Ipod (10GB), ze zijn wel ongeveer even duur dacht ik...dit is echt lastig :) Kan iemand me overtuigen? :)
Ja, neem de iPod. De Zen is gewoonweg onproportioneel geprijsd in Nederland: in al die maanden is er nauwelijks iets van de prijs afgegaan, terwijl er maar weinig/geen features op de unit zijn bijgekomen (afgezien van de speciale USB2.0-uitvoering).

De iPod is echter stevig aan het kelderen in prijs, en wellicht niet zonder reden. Er komt *zoveel* nieuw spul aan op deze markt. Echter, in de stilte voor de storm doe je er het beste aan om prijstechnisch te shoppen.

Je krijgt 10 GB minder, maar je hebt wel de gemoedsrust van "het wordt niet ontzettend veel goedkoper meer" (klopt af, de 10GB zou wel eens naar 299 Euro kunnen gaan). De Zen zal op een gegeven moment *flink* gaan kelderen in prijs: in Amerika kost het ding op bepaalde plaatsen nog maar 225 Dollar = Euro.

Dus of je hakt de knoop nu door, shopt prijs/gemoedsbewust, of je wacht tot de Zen een stuk goedkoper wordt: of beter nog, je koopt zodadelijk een nieuwe machine voor ongeveer dezelfde prijs (hoop ik, maar ben bang dat het wat hoger gaat uitvallen) als een 10 GB iPod, voorzien van alle moderne gemakken, en net zo klein als een iPod.

De insiders ;) weten wel over welke speler ik het hier heb: de iRiver iHP-100. Ook de Samsung Yp-900GT en de Bantam BA-1000 hebben het nodige te bieden, maar zoals zo vaak heb gezegd: in dat geval is geduld een zeer schone edoch rendabele zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

miekol schreef op 17 april 2003 @ 22:11:
[...]
Je vergeet het belangrijkste.

De draaischijf :9~ O+. Dat is echt zo IDEAAL! Ff snel van Aim naar Wiseguys kunnen zappen, dat wil je niet doen met next/prev knopjes :)
Dat klopt (ik heb touchpad, maar ik ben helemaal O+ op dat ding :))

Maar de ZEN heeft volgens mij zo'n jog-dial geval, dus iets wat ongeveer op dezelfde manier werkt, met een draaiknopje aan de zijkant.

Maar toch, het design en de besturing van de iPod is echt geniaal. Heel eenvoudig te doorgronden, niet veels te veel knoppen en lekker snel, ook als je 100 playlists (cd's) in het ding hebt staan.

[edit]
Ik had me neergelegd bij de ZEN: ~€400 was wel het maximum, en 5 GB was weer net een beetje weinig. Toen ik echter achter die aanbieding van De Bijenkorf kwam ben ik daar meteen langs gegaan en heb bijna direct het ding gekocht.. het scheelt best veel qua portability, en de AB die er bij zat was ook een groot voordeel.

[ Voor 21% gewijzigd door Tarin op 18-04-2003 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
ik vind jogdial echt lelijk tov van de draaischijf van de Ipod..

die draai schijf echt zo ideaal niet normaal meer.. :P

tip: ga eens naar een dixons en vraag of je zon ipod even mag proberen :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
ja dat ga ik vanmiddag maar eens even doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
Ik heb nog een paar vragen of de structuur van de Ipod, ik bedoel dus de structuur hoe de fils zijn opgeslagen.. ik had gelezen dat je geen mappen kon maken maar dat alle bestanden op de root dir stonden en opgedeeld worden dmv zogenaamde tags..klopt dat? en zoja, hoe wordt dat dan opgedeeld en wat is de beste manier om alle tags goed te veranderen..als het kan wil ik gewoon Artists-->Blink 182-->Enema Of The State-->Nummers (op volgorde, dus eerst 1, dan 2 etc.)
Kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, je ipod sorteert alles netjes op tags :) zet cd's keurig bij elkaar en sorteert op artist echt ideaal. wat jij vraagt kan dus gewoon mits je de tags van je mp3's een beetje op orde hebt. het is even werk om 5000 mp3's van de goede tag te voorzien maar dan heb je ook wat :7 ;)

edit, ik heb toch maar een gele iskin genomen :9

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 13:03 . Reden: typo :\ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
jupz...
in de bediening is de ipod echt geniaal :)
als je idd de tags goed op orde hebt dan is het erg mooi..
(dat heb ik natuurlijk niet.. k ga niet meer dan 60 Gb aan mp3 taggen :P)

(IA: deadline bijgesteld naar 20 April, komende zondag dus.. iedereen die nog wil bestellen, snel doen!!!!!!!!!!!!)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een 10 GB versie B gekocht :9~

Nu het hoesje nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
delyver schreef op 18 April 2003 @ 15:29:
jupz...
in de bediening is de ipod echt geniaal :)
als je idd de tags goed op orde hebt dan is het erg mooi..
(dat heb ik natuurlijk niet.. k ga niet meer dan 60 Gb aan mp3 taggen :P)

(IA: deadline bijgesteld naar 20 April, komende zondag dus.. iedereen die nog wil bestellen, snel doen!!!!!!!!!!!!)
Klopt heel handig...

[ Voor 7% gewijzigd door koos.d op 18-04-2003 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 18 april 2003 @ 16:09:
Net een 10 GB versie B gekocht :9~

Nu het hoesje nog :)
versie B?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
Ja, versie A is voor de 5gb en de oude 10gb. B voor de nieuwe 10gb, als ik het goed begrepen heb. Die is ietsjes groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
En heeft geen scrollwheel. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
Wat is nou een goede manier om je mp3's te renamen? ik wil dus dat ze op mijn Ipod zo komen: albums-->artiest-->album name-->nummers (in goede volgorde) ik weet dat je al je mp3's goed moet taggen maar wat is nou een goede manier om ze te renamen? zodat ze dus in goede volgorde enzo komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos.d
Snok schreef op 18 April 2003 @ 22:39:
Wat is nou een goede manier om je mp3's te renamen? ik wil dus dat ze op mijn Ipod zo komen: albums-->artiest-->album name-->nummers (in goede volgorde) ik weet dat je al je mp3's goed moet taggen maar wat is nou een goede manier om ze te renamen? zodat ze dus in goede volgorde enzo komen
Idd... welke proggies gebruiken jullie ervoor? ik doe het vooral met de hand en winamp :X 1 voor 1 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
Ik bedoel dus eik hoe je je mp3s moet renamen, hoe ze eruit moeten zien, dus bv artiest-nummer-songname.mp3 Dus niet hoe je dat doet :) maar wat een goede volgorde is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

DeXToR_122 schreef op 18 april 2003 @ 22:47:
[...]

Idd... welke proggies gebruiken jullie ervoor? ik doe het vooral met de hand en winamp :X 1 voor 1 |:(
MP3 Manager is perfect hiervoor. Het ziet er gaar uit (net als de Tsjechische! website) maar werkt prima.

Overigens is het shareware, dus vrij down te loaden (zolang je jezelf maar aan de spelregels houdt enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Snok schreef op 18 April 2003 @ 22:56:
Ik bedoel dus eik hoe je je mp3s moet renamen, hoe ze eruit moeten zien, dus bv artiest-nummer-songname.mp3 Dus niet hoe je dat doet :) maar wat een goede volgorde is
de iPod sorteert op track nummer, als je een heel album overseint. Die staat ook ergens in je ID3.

Bijna al mijn mp3tjes zijn zelfgeript, met Exact Audio Copy en Lame, met EAC kan je mooi de tags van inet plukken (freedb.org; alt+g).
Vroeger deed ik altijd rippen in Easy CD Creator :X en encoden in Razorblade (skin voor Bladeenc), maar dan moest je idd alles met de hand doen, vele uren op zitten klooien (raak je handig in..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
Belangrijkste is dat je ze altijd met twee cijfers nummert, dus 01, 02, 03, enz.
Ik noem mijn mp3-bestanden bij een gewoon album altijd:

01 - tracknaam.mp3

Deze tracks staan vervolgens in een directory met de naam van het album, dus:
Albumnaam - Titelnaam

Waneer het een verzamelalbum betreft met verschillende artiesten (bijvoorbeeld mixen) dan noem ik de mp3-bestanden:

01 - Artiestnaam - Tracknaam.mp3

En ook die bestanden staan uiteraard in een directory die genaamd is naar het album:

Verzamelalbumnaam - Volume 1 (of 2, of 3, etc.)

Bovenstaande methode werkt prima! (ik gebruik nooit playlists)

En inderdaad is de door Tarin beschreven ripmethode de beste, dus met EAC en de recentste LAME.
Ik rip altijd in VBR met de switch --alt-preset extreme -F
Dit is zo'n beetje de best "getweakte" VBR modus die er is en zo maak je kwalitatief de beste mp3's. Zo krijg ik mp3's die gemiddeld zo rond de 224 kbps zitten. Wanneer een bepaald muziekstuk meer nodig heeft, dan krijgt die dat toegewezen, tot wel 320kbps aan toe wanneer dat is vereist voor een gedetailleerd stuk in de muziek.

De "F" in de switch is bedoeld om de bitrate nooit lager dan 128 kbps uit te laten komen. Sommige mp3spelers kunnen namelijk problemen krijgen bij stukken onder de 64kbps. Aldus maak je mp3's die niet te onderscheiden zijn van de originele CD.

Voor meer info over deze switches en andere technisch (zeer interessante) info, kijk eens hier en ga naar de mp3 -general en -tech forums (aan de rechterzijde bij forumjump) Zeer veel interessant leesvoer! :)

[ Voor 47% gewijzigd door Tranquility op 19-04-2003 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan
  • Niet online

Arjan

copyright is wrong

http://www.sellnumbers.com/mfnc/

geniaal, yet buggy programma :)

oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snok
Weet iemand hoe ik uit al mijn mp3's de Comment line weg kan halen uit de tags? En welke tag wordt voor de Ipod gebruikt? 1 of 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteDog
  • Laatst online: 22-09 08:31

WhiteDog

met zwarte hond

Als je zo liev wil zijn alle bugs die je vind ook te posten in ons forum dan kan ik ze fixen :)

Please? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSeB
  • Laatst online: 22-09 06:31
Tarin schreef op 19 april 2003 @ 06:35:
[...]

de iPod sorteert op track nummer, als je een heel album overseint. Die staat ook ergens in je ID3.

Bijna al mijn mp3tjes zijn zelfgeript, met Exact Audio Copy en Lame, met EAC kan je mooi de tags van inet plukken (freedb.org; alt+g).
Vroeger deed ik altijd rippen in Easy CD Creator :X en encoden in Razorblade (skin voor Bladeenc), maar dan moest je idd alles met de hand doen, vele uren op zitten klooien (raak je handig in..)
EAC werkt idd super alleen kun je beter geen LAME gebruiken maar RADIUM, dit is een aangepaste versie van LAME en werkt veel beter. Levert betere kwaliteit mp3 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik zou toch echt het proggie tag&rename aanraden, dat kan echt zo'n beetje alles (vooral als je goed leert omgaan met gebruik van variabelen als je van ID3-tag --> filename en andersom...)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

LuNaTiC schreef op 19 april 2003 @ 15:52:
ik zou toch echt het proggie tag&rename aanraden, dat kan echt zo'n beetje alles (vooral als je goed leert omgaan met gebruik van variabelen als je van ID3-tag --> filename en andersom...)
Mee eens. Heb um zelfs gekocht en was met het taggen/renamen van zo'n 14000 titels een klein weekje bezig. Leuk is ook dat ie via all4music etc ook een tumbnail van het hoesje in de tag kan kwakken. Werkt uitstekend en moet zeggen dat de laatste beta weer een heel stuk handiger is geworden. De 23 eurootjes meer dan waard.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
BSeB schreef op 19 April 2003 @ 15:50:
[...]

EAC werkt idd super alleen kun je beter geen LAME gebruiken maar RADIUM, dit is een aangepaste versie van LAME en werkt veel beter. Levert betere kwaliteit mp3 af.
Ahum, Lame IS de beste encoder there is, period. Zeker met de --alt-preset switches kun je het beste uit de beste encoder halen. Radium zal best wel een aangepaste versie zijn, maar door wat voor mensen is dat aangepast? En wat hebben ze eraan gedaan? Door mensen met net zo veel kennis en expertise (en blind audiotests) als de ontwikkelaars van LAME zelf? Dacht het toch niet!
Was Radium trouwens niet één of ander vaag warez-hackersgroepje?
Ik weet wel dat achter LAME een heleboel mensen zitten met kennis van zaken en die een heleboel ervaring op audio- en mp3 gebied hebben en die ook in de eerder genoemde forums posten en LAME continu blijven verbeteren.

De grootste fout die mensen trouwens kunnen maken is door de Xing of Blade encoder te gebruiken. Probeer dat ten alle koste te vermijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSeB
  • Laatst online: 22-09 06:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Ik heb het gelezen en heb er mijn bedenkingen over. Hun "remake" van Lame is gebaseerd op een hele oude Lame versie (uit 1999) en ze adviseren bovendien om te encoderen met "stereo" i.p.v. "joint stereo" wat nu juiste ten zeerste aanbevolen wordt bij Lame.

Ik adviseer dan ook om gewoon de beste getweakte/door-en-door-geteste/ontwikkelde Lame versie van dit moment te gebruiken en dat is de compile van Dibrom, versie 3.90.2-ICL.
Deze is hier te downloaden. Lees bijvoorbeeld dit eens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien niet helemaal het juiste topic hoor, maar ik heb ff een vraagje.
Ik heb hier ergens in een bepaalde winkel een ipod 10 gb gezien voor 300 euro, zal ik dat doen ofnie?
Ik weet alleen niet of het de nieuwe of het oude model is, en of het een mac of een win versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Het is sowieso erg goedkoop, de nieuwe versie was een tijdje geleden €399 bij de Bijenkorf.

Mac of win maakt niet zo vreselijk veel uit, je kan hem sowieso vrij eenvoudig herformatteren. Het is alleen iets meer werk om hem netjes ana de praat te krijgen.

Wat het verschil precies is tussen de nieuwe en de oude 10gb weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow.. ze worden steeds goedkoper die iPods.. ik heb mijn 10GB iPod nog voor de oude prijs gekocht, ach naja hij is zn geld dubbel en dwars waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een paar vraagjes
-Is het zo dat alle 10 gb versies een afstandsbediening hebben, dus ook de oude?
-Zijn de oude IPOD's allemaal met blauw backlight, of gewoon met dat grijze? (Want is zag vanmiddag een filmpje met een iPod die een blauw licht had)
-Als ik een oude iPod koop, kan ik er dan de nieuwe firmware opgooien zodat hij dezelfde functies heeft als de nieuwe?

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
nee die oude volgens mij niet...

ik dacht alleen maar grijze backlights... :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin

Tarin

Just plain weird.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/3911/full.jpg

Hij ziet er idd een beetje blauwig uit, maar dat komt door de witbalans, in het echt is het gewoon wit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei :) ben ik ook weer blij, want dat grijzige/witte vind ik toch mooier.
Maar dan nu eik me belangrijkste vraag, kan ik de oude iPod flashen naar een nieuwe dus ook met de nieuwe functies ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naja, het ipod topic loopt door, en ik zit zonder goedkope ipod :( , erg jammer, had er graag over meegebabbelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmn.. ik zit er nu ook sterk over te denken om een iPod te kopen! jullie zijn er ook allemaal erg tevreden over toch!? Ik las alleen ergens dat hij geen bitrates hoger dan 160kb kan afspelen? klopt dit? ik heb bijna alleen maar 192kb mp3tjes dus dat zou een beetje lullig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Tuurlijk kan hij dat afspelen! :D

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuke verhalen allemaal!!
Ik moet ook echt een ipod!
Ik hoop dat er snel nieuwe versies uitkomen waardoor de 20gig versie een stuk goedkoper word! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit op UPS te wachten... als het goed is komen ze m'n ipod vandaag brengen... IK HOU HET NIET MEER!!!! :+ :D :X :o

Edit: Sorry hoor, ik moest het even kwijt... pfff... het is al 12.14 uur.... waar blijven ze nou....

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 22:56
hehe zwaar he op je ipod wachten... dat probleem had ik ook toen ik de mijne kreeg...

ik zal voor de geinteresseerden wat live pics posten van de iskins

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Verwijderd schreef op 21 April 2003 @ 23:31:
hmmn.. ik zit er nu ook sterk over te denken om een iPod te kopen! jullie zijn er ook allemaal erg tevreden over toch!? Ik las alleen ergens dat hij geen bitrates hoger dan 160kb kan afspelen? klopt dit? ik heb bijna alleen maar 192kb mp3tjes dus dat zou een beetje lullig zijn!
Hij speelt alles.. nouja.. alle MP3 vormen, behalve stukke.
Ik had blijkbaar ergens een nummer met een kapot frame. Winamp skipte daar altijd een stukje, maar speelde wel vrolijk door. M'n iPod gaat echter in een keer door naar het volgende nummer. Of die alleen bij deze specifieke fout is, of gewoon een afhandeling van foute frames.

Kortom.. niet zo erg: )

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik heb ff wat pics geschoten van mijn iskins voor de mensen die er geinteresseerd in waren/zijn

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/foto/iskins.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.phusebox.com/foto/iskins2.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 22-04-2003 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 12:14:
Ik zit op UPS te wachten... als het goed is komen ze m'n ipod vandaag brengen... IK HOU HET NIET MEER!!!! :+ :D :X :o

Edit: Sorry hoor, ik moest het even kwijt... pfff... het is al 12.14 uur.... waar blijven ze nou....
Op UPS? waar heb jij em dan besteld? en tegen welke prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 22 april 2003 @ 12:57:
[...]

Op UPS? waar heb jij em dan besteld? en tegen welke prijs?
Apple me thinks... tenminste apple levert via UPS dat weet ikzeker
heb em zelf namelijk ook van de applestore gehaald bijna een jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 23:27:
Naja, het ipod topic loopt door, en ik zit zonder goedkope ipod :( , erg jammer, had er graag over meegebabbelt
jij ook nix gehoord van zerovince

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, heb hem nog een paar keer gemaild, maar niks. maja, op FOK had hij een andere bieder. Jammer dat hij niks van zich laat horen, want nu kan ik niet deelnemen aan die iskin inkoopactie :(
Ik ben aant zoeken voor een alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linchpin
  • Nu online
BSeB schreef op 19 april 2003 @ 15:50:
[...]

De radium-codec is een aangepaste Fraunhofer-codec, geen aangepaste LAME-codec. Verder is LAME inmiddels de Fraunhofer en Radium codecs in kwaliteit voorbijgestreefd, hierover kun je meer lezen bij de 'quality' en 'analysis' secties van www.r3mix.net .

Overigens wordt bij de laatste link die je zelf gaf ook vermeld dat LAME beter is dan Fraunhofer/Radium met VBR en bitrates > 128kb/s. Dus ik snap niet waarop jij baseert dat Radium beter zou zijn dan LAME.

[ Voor 3% gewijzigd door Linchpin op 22-04-2003 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 april 2003 @ 23:31:
dat doet ie wel hoor O+ als ik me niet vergis slikt ie zelfs mp3tjes tot 320kb

[fluister mode]nu snel allemaal je iskinn betalen he :9 [/fluister mode]

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SJITTTTT!!!!!! ik vandaag snel naar de dixons gegaan, om te kijken of die iPod van 10 gb voor 300 euro er nog was, hebben ze hem niet meer!!!! :'(
Had ik hem nou maar za gekocht toen ze hem nog hadden :(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2003 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
achja.. dan koop je toch gewoon een 5 GB :)
of nog ff een maandje door sparen :)

[stiekummode]er heeft nog maar 1 iemand betaald! opschieten!!!!![/stiekummode]

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja maar dat vind ik zo zonde, want ik zou voor 300 euro een 10 gb kunnen krijgen, maar nu zou ik dan opeens een 5 gb krijgen voor 400 euro. Dus voor 5 gb minder betaal ik dan 100 euro meer :( nee ik denk niet dat ik dat doe.
Weet iemand nog een adresje waar ik de 5gb voor 200 euro kan kopen of de 10 gb voor 300 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat wil ik ook wel graag weten :P.

Dwaashaas -> Waar heb je de iPod 10 GB trouwens gezien voor 300 euro?

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delyver
k denk nergens meer...
de Ipod 5 Gb iig nergens meer...
Jaromir heeft alle dixons winkels afgebeld en geen een heeft er
nog eentje liggen voor 195 euro..

die 300 euro voor een 10 Gb heb ik nog nergens gezien.. dus weet ik ook nix van :)

Audi A8 W12 6.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

kiddyl schreef op 22 April 2003 @ 17:08:
Dat wil ik ook wel graag weten :P.

Dwaashaas -> Waar heb je de iPod 10 GB trouwens gezien voor 300 euro?
Als die hetzelfde antwoord als in zijn profile: ergens in Nederland.
Tarin schreef op 21 April 2003 @ 23:15:
[afbeelding]

Hij ziet er idd een beetje blauwig uit, maar dat komt door de witbalans, in het echt is het gewoon wit.
Joh die functie had ik nog geen eens gezien, is wel makkelijk voor in het donker.

[stiekum mode]@delyver Ben ik echt te laat? [/stiekum mode]

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahah ik had me profiel gister juist aangepast, zodat niemand zou weten waar ik woonde en ik hem vandaag gewoon kon kopen. Mja het was dus in de Dixons in Dordrecht. Maar ze hebben ze dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_Omniscient

the_Omniscient

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 17:29:
Hahahah ik had me profiel gister juist aangepast, zodat niemand zou weten waar ik woonde en ik hem vandaag gewoon kon kopen. Mja het was dus in de Dixons in Dordrecht. Maar ze hebben ze dus niet meer.
En dus kan iedereen weer gaan bellen naar alle Dixons-filialen, om te informeren naar een 10 GB iPod voor 300 Euro... Of was die "aanbieding" specifiek voor jou/in Dordrecht?

Zo ging het nl. ook met die 5GB voor 195 Euro, het bleek dat verscheidene fillialen (een beetje langs elkaar heen) dit ding nog op voorraad hadden liggen.

Nu er 28 april aanstaande een officiele Apple-meeting wordt gehouden - onder het mom van "sounds like Music in your Ears" oid - zullen die pods wel aan alle kanten de winkels uit vliegen.

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Mensen, leveringsproblemen zijn geen onderdeel van vragen die we hier willen zien! Dus denk even na voordat je post!