xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Of van klant tot klant natuurlijkthe_Omniscient schreef op 07 April 2003 @ 20:29:
Volgens mij verschilt het gewoon van filiaal tot filiaal.
voor 195 euro!!!
k ga um vrijdag ophalen
JOEPIE!!
Audi A8 W12 6.0
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
dan zat ik steeds met de gedachte dat ik een A60 moest gaan kopen..
nu met de gedachte dat ik een Ipod moet hebben..
straks als ik die een paar week heb moet ik de a60 weer..
wat dat betreft.. GoT sucks voor mijn bankrekening
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
ach, het voordeel is dat ie zeker zo'n 200 euro goedkoper is. dan neem ik dat scrol wieltje wel op de koop toe.Phusebox schreef op 08 April 2003 @ 17:19:
hehe hoop nieuwe ipodders d'rbij
grootste nadeel van de 5gig versie is toch wel het feit dat je een 'mechanisch' scrollwiel hebt, of m.a.w. het draait rond
dit veroorzaakt vaak problemen na veel gebruik, gaat losser zitten en wordt minder precies
alle 10 en 20 gig modellen hebben tegenwoordig een touchpad als scrollwiel... toch wel een hele verbetering
bij nader inzien had ik er misschien twee moeten kopen voor als het ene scrol wieltje los gaat zitten

ik heb een 10GB voor 400 euro gekocht... En niet een 5 GB voor 200 (theoretisch gezien zelfde prijs per GB maarja...
Verwijderd
nouja, hij is afgelopen als ze er geen meer hebben. ik heb die van mij vandaag gekocht/ laten kopen. maar het zal flink zoeken worden naar een winkel die er nog eentje heeft liggen. ik ben vanmiddag ook wel even aan het bellen geweest (bij de 13e winkel hadden ze er nog eentje) het is gewoon een kwestie van dr eentje vindenfurean schreef op 08 April 2003 @ 21:33:
Hmmm mijn gevoel zegt me dat de eactie gisteren was afgelopen niet?
@ JVW Nee, zo matig ben ik niet. (ging gewoon naar school)
Ik heb al wel weer een andere vestiging gevonden, morgen ga ik hem ophalen het is in een plaats met negen letters en het licht ligt bij Rotterdam in de buurt ...........
Voor de mensen die wel matig zijn morgen geef ik het antwoord.
Was wel leuk bel ik naar die Dixons
Onroptemraakle: Met mij hebben jullie nog een 5 gb Ipod?
Dixons: Ja, die hebben we er ligt er nog een in de vitrine.
Ik: Oh (dit dacht ik maar zei het dus niet --->vitrine is minder) hoe duur is die?
Dixons: Hij is nog helemaal goed alleen een paar vingerafdrukken erop. Hij kost 395,- euro maar voor jouw 195,-.
Ik: Dat is mooi maar ik heb begrepen dat er een actie is dat ze normaal 195,- zijn.
Dixons: Euh ja dat klopt.
Blaat, blaat en blaat.
Dat geeft toch wel een mooie aanleiding om morgen nog over de prijs of accessoires te onderhandelen
Als tip voor mensen die er nog 1 zoeken ga naar de goudengids en bel gewoon elke winkel in de buurt op.
[ Voor 3% gewijzigd door Temraakle op 08-04-2003 22:14 ]
Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl
Ik ben blij met m'n 10GB-versie hoor..GsJosh schreef op 08 April 2003 @ 21:35:
bij mij is het allemaal erger dan dat ik een actie MISloop
ik heb een 10GB voor 400 euro gekocht... En niet een 5 GB voor 200 (theoretisch gezien zelfde prijs per GB maarja...)
Het werkt meteen als je het inplugt (Musicmatch heeft m'n mp3tjes overgenomen

En er zit een tasje bij, en een afstandsbediening.
Algemeen nadeel van de dingen is dat je er zoveel vette vingers op krijgt.. ik heb bijna de neiging om hem met handschoenen aan te bedienen

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Musicmatch is echt heel slecht. Ik zet de iPod erin, musicmatch start automatisch en crasht direct. Het is er alleen in geslaagd 1 reclame MP3tje van MM zelf op mn iPod te zetten. Nu heb ik MM geuninstalled en werk ik met ephpod, ultiem programma.Tarin schreef op 08 April 2003 @ 23:54:
[...]
Ik ben blij met m'n 10GB-versie hoor..
Het werkt meteen als je het inplugt (Musicmatch heeft m'n mp3tjes overgenomen, Load on Ipod connect staat uit, en ik draai vrolijk EphPod (ideaal)), hij heeft zo'n leuk touchpad (breakout zuigt met een touchpad! Maar voor spellekes hebben we de GBA), hij heeft meer opslagruimte (kan ik er nog eens mee met films grote bestanden gaan leuren ofzo), en hij is kleiner en lichter.
En er zit een tasje bij, en een afstandsbediening.
Algemeen nadeel van de dingen is dat je er zoveel vette vingers op krijgt.. ik heb bijna de neiging om hem met handschoenen aan te bedienen
Ik vind dat tasje wel handig, heb ik hem meestal in
prachtig apparaat, zijn geld meer dan waard !!
(ephopd heersjt !!)
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Atgast schreef op 09 April 2003 @ 00:11:
ik had ook een vitrine model, afgezien dat een of andere mutant met 23496vingers per hand t ding lijkt bedient te hebben is ie perfect hoor
prachtig apparaat, zijn geld meer dan waard !!
(ephopd heersjt !!)
Ik vind het scrollwheel ook zeker zn charmes hebben, wel verdorie goed uitkijken met rondvliegende suikerklontjes en half-onthaarde Birmeze kattenrassen.
It's worth it, it's worth it!
Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig
10gig, voor 400 euro mag je 'm hebbenVerwijderd schreef op 09 April 2003 @ 13:49:
He jazzes, niemand die em kwijt wil en wil verkopen aan mij
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Gelukkig had ik hem gisteren al gereserveerd want er hadden nog drie mensen voor gebeld
Nu alleen nog een vuurdraadkaart halen en hem flashen.
Het is wel makkelijk zo ding kan ik voortaan mij make-up spiegel thuis laten
sorry...Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 13:49:
He jazzes, niemand die em kwijt wil en wil verkopen aan mij
k moet er ook 1.5 uur voor reizen..
als jij de moeite had genomen had je ook een kunnen hebben
k heb maar 2 dixons fillialen gebeld...
2de gelijk bingo, het is de laatste demo model, dus
krijg nog xtra's erbij, anders koop ik um niet
dan neem ik um wel voor jou mee Jaromir
Audi A8 W12 6.0
Vraag gewoon aan die gasten of er niet nog een filliaal is waar ze nog op voorraad zijn. Ik liet mijn nummer achter, en hij zou terugbellen as er nog wat was. Uurtje later werd ik gebeld. Ze hadden hem nog in o.a. tilburg en lelystad (!!tip!!).
Hij laat hem nu overkomen vanuit daaro ergens, en over ongeveer een weekje ben ik ook een trotse ipod bezitter
Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire
Verwijderd
Ik betaal je er wel voor
P.S> is dit te vertrouwen? http://muziek.2dehands.nl....html?ses=dRfyG2PMBU6Dcwg een 10GB Ipod voor 200 euro?
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 19:31 ]
Dixons Hoogeveen :
WOEI ik heb mijn ipod!!!!
Dixons opgebeld of ze een konden reserveren voor mij, natuurlijk kan dat
Gister nog ff gebeld of ie niet perongeluk verkocht was, nee dus
Vandaag in de trein gestapt (OV:
na 1.5 uur was ik in Hoogeveen, ff zoeken naar de dixons..
nog ff 10 euro van de prijs af laten halen,
dus 185 euro voor mijn ipod
* delyver is blij!!!!!!!
edit: net ff aangesloten, met EphPod ff muziek over gestoomt, supersnel, FW roelt dus ook wel
[ Voor 12% gewijzigd door delyver op 11-04-2003 15:22 ]
Audi A8 W12 6.0
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Denk je dat ze daar nog meer Ipods hebben? want dan ga ik daar ook even heendelyver schreef op 11 April 2003 @ 15:19:
Ipod :![]()
![]()
Dixons Hoogeveen :![]()
![]()
WOEI ik heb mijn ipod!!!!
Dixons opgebeld of ze een konden reserveren voor mij, natuurlijk kan dat
Gister nog ff gebeld of ie niet perongeluk verkocht was, nee dus
Vandaag in de trein gestapt (OV:)
na 1.5 uur was ik in Hoogeveen, ff zoeken naar de dixons..
nog ff 10 euro van de prijs af laten halen,
dus 185 euro voor mijn ipod
* delyver is blij!!!!!!!
edit: net ff aangesloten, met EphPod ff muziek over gestoomt, supersnel, FW roelt dus ook wel
Goed idee!!Tarin schreef op 11 april 2003 @ 19:57:
Misschien een idee voor een nieuwe IA?
(ja, ik weet dat het niet direct op GoT georganiseerd mag worden, maar een linkje mag wel, en LauPro werkt ook goed)
Kan jij wat proberen te gaan regelen?
[ Voor 7% gewijzigd door koos.d op 11-04-2003 21:29 ]
Je moet niet l....n maar bellen!Qorne schreef op 11 April 2003 @ 21:06:
[...]
Denk je dat ze daar nog meer Ipods hebben? want dan ga ik daar ook even heen
Deze kan je bij Apple kopen Klik hier niet Klik hier

Ziet er ook wel netjes uit en zal goedkoper zijn dan uit Amerika importeren.Fraai, transparant draagtasje a 39,- euro. In dit stijlvolle ontwerp komt de schoonheid van de iPod volledig tot z'n recht. Dankzij de beschermende buitenkant slijt de iPod minder snel. U kunt de iPod moeiteloos bedienen dankzij het gestroomlijnde ontwerp. Inclusief een verwijderbare riemclip. Afneembare houder voor de koptelefoon van de iPod.
Geschikt voor de iPod van 5, 10 en 20 GB
Systeemvereisten
• Apple iPod (5 GB, 10 GB of 20 GB)
Alternativen zijn er genoeg, zoals de Apple Armor en de Supa-dupa... FF googlen.
Apple Armor

Lijkt me eerlijk gezegd geen handig ding... omdat je hem helemaal moet open klappen om hem te besturen (bij de 5GB zit geen remote)
De Supa-Dupa heb ik niet gevonden...
Sorry, het was de Sooperdooper.DeXToR_122 schreef op 11 april 2003 @ 21:39:
Ik heb even gekeken,
Apple Armor
[afbeelding]
Lijkt me eerlijk gezegd geen handig ding... omdat je hem helemaal moet open klappen om hem te besturen (bij de 5GB zit geen remote)
De Supa-Dupa heb ik niet gevonden...

Maar er zijn er nog veeeeel meer. Check deze page gewoon ff.
Bijgeleverd? Dat zat erbij niet bij...GsJosh schreef op 11 April 2003 @ 22:31:
oh, ik heb echt zo'n ding nodig man, een weekje gebruik MET het bijgeleverde beschermhoesje en hij zit achter al vol met maffe stipjes en krassen
Edit: wist niet dat je het over een 10GB versie had...

[ Voor 12% gewijzigd door koos.d op 11-04-2003 22:58 ]
Contour Design ISee
Dat gare witte blokje kan je er af halen gelukkig.
[ Voor 9% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-04-2003 09:49 ]
Deze kan echter ook:
iPod Silicone Protective Case
[ Voor 49% gewijzigd door armageddon_2k1 op 12-04-2003 10:44 ]
die vind ik een stuk beter...armageddon_2k1 schreef op 12 april 2003 @ 10:43:
Volgens mij is ie gewoon helemaal beschermd, terwijl je de IPod gewoon nog kan bedienen.
Deze kan echter ook:
iPod Silicone Protective Case
Ik zie nu dat een iSkin is... er werd een aantal reply's hier boven gezegd dat een iSkin het display niet bescherm...

[ Voor 14% gewijzigd door koos.d op 12-04-2003 10:59 ]
Ik dacht aan deze:
http://www.epac.uk.com/pages/home.html
edit: argh.. das gewoon die je ook bij apple kan kopen
k vind 50 euro voor zon dinkie iets te veel
heeft iemand anders nog ideeen voor een IA?
* delyver wil ook nog een car adapter, en oordoptjes met afstandsbediening..
edit take 2
k heb ff wat rondgekeken en deze sites gevonden:
• http://www.softwareandthings.com > leuk tasje, met lcd bescherming
• http://www.pawasapo.co.jp/ac/ip/ip.html > uber geile dingetjes voor je Ipod, alleen jammer, Japans
• http://www.digitalnoma.de/de/extra/index_frames.html > ook leuke artikelen
• http://www.contourdesign.com/ > heeft ook een mooi tasje voor de Ipod
• http://www.everythingipod.com/ > dit lijkt me een hele mooie shop om een IA te houden...
• http://store.yahoo.com/walletshoppe/apipleatcas.html > deze lijkt me ook wel wat
wat vinden jullie?
[ Voor 89% gewijzigd door delyver op 12-04-2003 22:26 ]
Audi A8 W12 6.0
Ik vind dat hoesje niet zo mooi... Ik vind zelf de iSkin wel mooi, want die past er op de foto's zooi mooi omheendelyver schreef op 12 April 2003 @ 21:44:
k kan wel een kleine IA organiseren..
Ik dacht aan deze:
http://www.epac.uk.com/pages/home.html
edit: argh.. das gewoon die je ook bij apple kan kopen
k vind 50 euro voor zon dinkie iets te veel
heeft iemand anders nog ideeen voor een IA?
* delyver wil ook nog een car adapter, en oordoptjes met afstandsbediening..
Daar ben ik ook mee eens... Een heel gekloot om een ander nummer op tezettenarmageddon_2k1 schreef op 12 april 2003 @ 22:26:
Ik zit vaak op de fiets en dan wil ik nog wel eens van track wisselen, en om dan die IPod weer helemaal uit te pakken op de fiets? Risky

Mjah iSkin is misschien ook wel watdelyver schreef op 12 april 2003 @ 21:44:
edit take 2:
k heb ff wat rondgekeken en deze sites gevonden:
• http://www.softwareandthings.com > leuk tasje, met lcd bescherming
• http://www.pawasapo.co.jp/ac/ip/ip.html > uber geile dingetjes voor je Ipod, alleen jammer, Japans
• http://www.digitalnoma.de/de/extra/index_frames.html > ook leuke artikelen
• http://www.contourdesign.com/ > heeft ook een mooi tasje voor de Ipod
• http://www.everythingipod.com/ > dit lijkt me een hele mooie shop om een IA te houden...
• http://store.yahoo.com/walletshoppe/apipleatcas.html > deze lijkt me ook wel wat
wat vinden jullie?
Ik vind die japanse site erg cool
Ik vind vaak zo'n leren hoesje er zo vreemd omheen zitten

[ Voor 65% gewijzigd door koos.d op 12-04-2003 22:44 ]
Na een beetje prutsen en klooien heb ik de handigste manier gevonden om het snoertje op te rollen zodat de afstandsbediening precies uit de binnenzak van m'n jas hangt, ideaal
zijn er meer geinteresseerden, dan kan ik nl wel een IA organiseren..
btw, op die 5 gb kan toch ook gewoon een koptelefoon met AB?
Audi A8 W12 6.0
Ja, dat kan wel, maar Apple heeft deze lekker duur gemaakt - zodat het een beetje oninteressant wordt voor de normale gebruiker.delyver schreef op 12 April 2003 @ 23:59:
[ME=8651]
[...]
Check dit uit.
48.79 Euro dus. Beetje veel voor een a/b zonder LCD'tje oid. Wel een heel lekkere ab trouwens, eindelijk echt metaal.
Ik wil wel meedoen als er iSkins worden verkochtdelyver schreef op 12 April 2003 @ 23:59:
* delyver vind die Iskin uber horny
zijn er meer geinteresseerden, dan kan ik nl wel een IA organiseren..
Klopt ja, ik vond die iSkin wel interessant omdat de mooie look dan nog redelijk goed zichtbaar is. Dat vind ik bij lederen hoesjes veel minder. Ik zoek een handig hoesje, dus zonder clip aan de achterkant (is alleen maar irritant in je broekzak) Als je de iPod wil bedienen dan wil ik heb vanuit het hoesje bedienen (eruit halen vind ik niet handig om een ander nummer op te zetten). En ik vind dat het hoesje er mooi uit moet zien. De meeste hoesjes zitten er wat raar omheen, dat vind ik ook niet mooi.the_Omniscient schreef op 13 april 2003 @ 00:20:
[...]
Nofi DeXToR_122, maar wat wil je hiermee beschermen? Jij hebt toch ook die 5 GB Mac-pod met scrollwheel gekocht (net zoals moi)?
De iSkin beschermt het schermpje niet, en daarbij ligt ook het hele scrollwheel "open". Bij een touchwheel is dat geen probleem, maar het lijkt me dat je zo'n skin koopt, omdat je wellicht bang bent dat er troep in je wheel komt (en zie het er maar eens uit te krijgen, van die gare koekjeskruimels zoals in mijn jaszakken).
Toegegeven, hij ziet er jammie uit en kan volgens mij een flinke stoot verdragen, maar echt praktisch vind ik hem allerminst.
*Edit: het kan natuurlijk ook puur zijn, om de chrome-backside van de iPod te beschermen. Dan heb je hier wellicht voldoende aan.
(ben ik te kieskeurig?

[ Voor 68% gewijzigd door koos.d op 13-04-2003 07:50 . Reden: reactie op the_Omniscient ]
Nofi DeXToR_122, maar wat wil je hiermee beschermen? Jij hebt toch ook die 5 GB Mac-pod met scrollwheel gekocht (net zoals moi)?
De iSkin beschermt het schermpje niet, en daarbij ligt ook het hele scrollwheel "open". Bij een touchwheel is dat geen probleem, maar het lijkt me dat je zo'n skin koopt, omdat je wellicht bang bent dat er troep in je wheel komt (en zie het er maar eens uit te krijgen, van die gare koekjeskruimels zoals in mijn jaszakken).
Toegegeven, hij ziet er jammie uit en kan volgens mij een flinke stoot verdragen, maar echt praktisch vind ik hem allerminst.
*Edit: het kan natuurlijk ook puur zijn, om de chrome-backside van de iPod te beschermen. Dan heb je hier wellicht voldoende aan.
[ Voor 10% gewijzigd door the_Omniscient op 13-04-2003 00:25 ]
Ik denk niet dat je veel mist aan de ab. Ik heb 'm vrijwel meteen van m'n Ipod afgehaald. Draad wordt er veel te lang van, en als je een ander nummer of cd op wil zoeken kan dat veel makkelijker op de Ipod zelf, met LCD.the_Omniscient schreef op 13 April 2003 @ 00:13:
[...]
Ja, dat kan wel, maar Apple heeft deze lekker duur gemaakt - zodat het een beetje oninteressant wordt voor de normale gebruiker.
Check dit uit.
48.79 Euro dus. Beetje veel voor een a/b zonder LCD'tje oid. Wel een heel lekkere ab trouwens, eindelijk echt metaal.
als je gewoon voorzichtig ermee doet, dan is er nix aan de hand,
de Iskin dient meer voor bescherming van bv: vallen, als er bv iets tegen je Ipod aankomt als ie in je binnenzak zit.. etc..
zijn er niet meer geinteresseerden in de Iskin?
Audi A8 W12 6.0
Ik ben geinteresseerd, alleen 2 mensen is een beetje weinig...delyver schreef op 13 april 2003 @ 11:22:
het maakt toch niet zo veel uit dat je bediening en lcd schermpje niet beschermt wordt...
als je gewoon voorzichtig ermee doet, dan is er nix aan de hand,
de Iskin dient meer voor bescherming van bv: vallen, als er bv iets tegen je Ipod aankomt als ie in je binnenzak zit.. etc..
zijn er niet meer geinteresseerden in de Iskin?

Verwijderd
Verwijderd
En op het lcd heb ik een PDA-screenprotector blaadje geplakt voor tegen de krassen en het werkt perfect
doordat die Iskin je ipod een beetje dikker maakt, denk ik dat iig je lcdtje wel wat minder gauw beschadigd raakt..
Audi A8 W12 6.0
Heb je hem in Nederland gekocht? of ergens anders?Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 21:27:
Ik heb ook een iskin rond mijn i-pod zitten.
En op het lcd heb ik een PDA-screenprotector blaadje geplakt voor tegen de krassen en het werkt perfect
duurt ff voordat ik die producten erin heb..
morgen maak ik het af..
t wordt een super speed IA...
Audi A8 W12 6.0
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Echter: voor het eind van de maand komen er nieuwe versies van de iPod, misschien dat de oude modellen (10Gb/20Gb) dan in prijs verlaagd worden. (waarschijnlijk met €100)
Verwijderd
Via een inkoop actie op GoTDeXToR_122 schreef op 13 April 2003 @ 21:40:
[...]
Heb je hem in Nederland gekocht? of ergens anders?
Verwijderd
* Xspringe2 is uiterst blij
nu nog een hoesje!
http://www.ipodlounge.com heeft een stuk of 15 reviews staan van hoesjes, persoonlijk vond ik de podpac erg leuk (http://podpac.bizhosting.com/ - en slechte 8.50 dollar!) en de iGlove zag er ook goed uit.
Zijn er nog meer mensen op zoek naar een hoesje?
Bovendien is de connector van het a/b signaal veel te kort. Om de een of andere reden gaat mijn stekkertje nadat ie een tijdje aan mijn broek heeft gehangen net dat stukje omhoog.Cochrane schreef op 13 April 2003 @ 11:08:
Ik denk niet dat je veel mist aan de ab. Ik heb 'm vrijwel meteen van m'n Ipod afgehaald. Draad wordt er veel te lang van, en als je een ander nummer of cd op wil zoeken kan dat veel makkelijker op de Ipod zelf, met LCD.
Het geluid wordt niet (hoorbaar) minder van kwaliteit daardoor, maar je a/b werkt dan dus niet. Beetje frustrerend.
P.S. Ik vote ook ja in deze verkapte IA-Intressepoll
[ Voor 7% gewijzigd door CyberSnooP op 14-04-2003 20:04 ]
|_____vakje______|
ik stem ja op podpac
eigenlijk mag dit niet
wie start ?
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Verwijderd
Iemand een idee waar die dingen goedkoop te krijgen zijn?
Je bedoelt een FW-4-pin-ding-aansluiting? I-link is AFAIK gewoon de Apple-benaming van firewire.Verwijderd schreef op 14 April 2003 @ 21:39:
Oh lol, kom ik er net achter dat mijn laptopje een I.link connector heeft ipv een standaard firewire connector (waarom maken ze dan ook 2 verschillende versies!? Lekker handig voor de acceptatie...). Kan ik morgen een adapter gaan halen
Iemand een idee waar die dingen goedkoop te krijgen zijn?
Maar je hebt kabeltjes 4-6 kabeltjes, of een 6->4 verplugplug, en beiden zijn vrij stevig aan de prijs: adaptertje is al snel €13; kabeltje is €25.
Bij mijn firewirekaartje (Sweex

Firewire heeft Apple juist verzonnen, Sony heeft iLink op zijn spullen zitten.Tarin schreef op 14 april 2003 @ 21:53:
[...]
Je bedoelt een FW-4-pin-ding-aansluiting? I-link is AFAIK gewoon de Apple-benaming van firewire.
Maar je hebt kabeltjes 4-6 kabeltjes, of een 6->4 verplugplug, en beiden zijn vrij stevig aan de prijs: adaptertje is al snel €13; kabeltje is €25.
Bij mijn firewirekaartje (Sweex) zat meteen een 6->4-pinskabeltje (waar ik dus niets aan heb
), en die was ook €25, dus da's misschien ook nog een optie.
thanks... dat was ik die dat had geregeld... ikzelf heb 3 iskins, je moet ook wat kleurtjes afwisselen heVerwijderd schreef op 14 April 2003 @ 18:46:
[...]
Via een inkoop actie op GoThulde daarvoor want dat was echt perfect geregeld!!!
Verwijderd
Hoeveel moet je ervoor hebben?Tarin schreef op 14 April 2003 @ 21:53:
[...]
Je bedoelt een FW-4-pin-ding-aansluiting? I-link is AFAIK gewoon de Apple-benaming van firewire.
Bij mijn firewirekaartje (Sweex) zat meteen een 6->4-pinskabeltje (waar ik dus niets aan heb
), en die was ook €25, dus da's misschien ook nog een optie.
kosten: 19.99 dollar
als er meer dan 10 worden besteld dan geen verzendkosten..
k nog ff aan het nadenken over hoe ik dat ga doen met den dollar etc..
maar ik denk dat het allemaal morgen/overmorgen klaar is..
t wordt iig een super speed IA.. met verzending naar jullie over maximaal 2 week
Audi A8 W12 6.0
zijn die krengen zoveel goedkoper geworden?delyver schreef op 14 April 2003 @ 23:04:
ik heb een IA klaar voor Iskin op laupro
kosten: 19.99 dollar
als er meer dan 10 worden besteld dan geen verzendkosten..
k nog ff aan het nadenken over hoe ik dat ga doen met den dollar etc..
maar ik denk dat het allemaal morgen/overmorgen klaar is..
t wordt iig een super speed IA.. met verzending naar jullie over maximaal 2 week
damn
schijnbaar
iig, is er meer interesse voor een Iskin of die andere?
Audi A8 W12 6.0
Kicking the darkness 'til it bleeds daylight
geef mij die andere maar.
zie mijn sig voor de link...
(sinds wanneer kan je niet meer ubb gebruiken in je sig? hoe doe je dat tegenwoordig?)
Audi A8 W12 6.0
Verwijderd
Ik weet het niet hoor, die iscreen ziet er wel leuk uit, maar de grote vraag is in welke mate het blijft zitten. Van die podpac is tenminste bekend dat ie goed werkt en hij is ook nog goedkoperdelyver schreef op 15 april 2003 @ 00:14:
zo, IA is open
(sinds wanneer kan je niet meer ubb gebruiken in je sig? hoe doe je dat tegenwoordig?)
// Volgens mij mag ik dit hier toch gewoon discussieren? Het gaat immers over een gadget, en niet dirtect over een IA
misschien dat een deelnemer zich kan melden, en ff wat kan vertellen over de Iskin
ik denk btw dat dat ding behoorlijk goed 'plakt' aan je Ipod
Audi A8 W12 6.0
Je kan gewoondelyver schreef op 15 april 2003 @ 00:14:
zo, IA is open
1
| [url=http://www.laupro.nl/ia/blaat]Inkoopaktie![/url] |
Flauw.. lopen ze een beetje de i-tjes te jatten.. je zou verwachten dat het de naam van Apple was.. (ik wist wel dat ze allebei een andere naam hanteerden, maar ik dacht dat het andersom was).furean schreef op 14 april 2003 @ 22:49:
[...]
Firewire heeft Apple juist verzonnen, Sony heeft iLink op zijn spullen zitten.
Dan moet je je aanmelden; dan doen er mensen mee met de IA. Of het er veel zijn maakt toch niet uit?armageddon_2k1 schreef op 15 April 2003 @ 09:25:
doen er nou veel mensen mee aan die IA ofnie? ikke wil best meedoen
---
size A is geschikt voor de 10 gig versie?
[ Voor 25% gewijzigd door tak77 op 15-04-2003 10:19 ]
DUAL AMD XP 2200+ -> MP 2600+ :) (16x133) MSI K7D-L rev 1.0 bios 1.83b Cpu1: 61 C, Cpu2:65 C
A is voor 5 gig en oude 10 gigtak77 schreef op 15 April 2003 @ 10:19:
hmmzz nog niemand aangemeld... ik zal maar de spits afbijten![]()
size A is geschikt voor de 10 gig versie?
B is voor 10 gig (die met afstandsbedieninkje)
C is vor 20 gig
(tenminste, dat haal ik van de officiele website af..)
Nope.BSeB schreef op 15 April 2003 @ 10:24:
Waarom is iedereen toch zo gek van de I-pod? Zijn er geen betere?
iPod is de kleinste en lichtste HDD-mp3speler die er momenteel te krijgen is (flash van minder dan 512MB is gewoon te weinig, en vanaf 512MB worden ze te duur). CD-mp3spelers zijn te groot.
Verwijderd
Ja ik hoop het van hartedelyver schreef op 15 April 2003 @ 06:41:
er is ook al een keer een IA geweest met de Iskin..
misschien dat een deelnemer zich kan melden, en ff wat kan vertellen over de Iskin
ik denk btw dat dat ding behoorlijk goed 'plakt' aan je Ipod
Ik heb hard gezocht naar een review o.i.d. maar heb slechts een enkele verwijzing kunnen vinden, geen beoordeling
is jouw persoonlijke meningTarin schreef op 15 April 2003 @ 11:50:
[...]
Nope.
iPod is de kleinste en lichtste HDD-mp3speler die er momenteel te krijgen is (flash van minder dan 512MB is gewoon te weinig, en vanaf 512MB worden ze te duur). CD-mp3spelers zijn te groot.
heb zelf de I-Bead 256mb en red me daar prima mee.. (alles gewoon ff wma'en) ..
ik snap eigenlijk niet waarom die hd spelers zo popu zijn.. zijn mij te groot/zwaar/duur
Verwijderd
Ah bedankt, alleen ik bedoelde de iScreen niet de iSkin (n.a.v. comment van delyver over het plakken van dat ding)
Als ik het zo terug lees is het inderdaad niet helemaal duidelijk...

sorry..armageddon_2k1 schreef op 15 april 2003 @ 12:50:
Uh, bij die IA, moet ik nou wel of niet Verzendmethode Holland doen?
dat was een foutje van mij
je moet idd verzendmethode holland doen..
(weet iemand wat zon Iskin weegt?)
Audi A8 W12 6.0
Dit topic is gesloten.
Mensen, leveringsproblemen zijn geen onderdeel van vragen die we hier willen zien! Dus denk even na voordat je post!