zelfs daarmee wordt ie blokkerig
maar boeiuh, je kan het nog zien

maar boeiuh, je kan het nog zien
Verwijderd
Right for all the wrong reasons.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
[ Voor 69% gewijzigd door Hidde op 20-06-2003 14:48 ]
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
[ Voor 23% gewijzigd door whyz op 20-06-2003 17:09 ]
zo, daar kom je snel meeBajo schreef op 20 June 2003 @ 17:55:
Een mirror voor Desertcombat 0.38d
http://gamefiles.blueyond...sertcombat/patches/win32/
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Waar kan ik die files vinden, van serversettings.con?Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 17:12:
Daar heb ik net vanmiddag mee lopen kuttenje kunt het niet invoeren als je ingame al bent ook niet als je admin bent iig.
physics.gravity -9.81 is de default -1 ofzo ben je op de maan
moet je invullen bij de serversettings.con of serverautoexec.con oid.
Forget your fears...
...and want to know more...
Desert Combat - Battlefield 1942 ModificationBajo schreef op 20 June 2003 @ 18:02:
Gaan we kinderachtig doen?
Ik zoek namelijk al een dag naar dit megapatchie, maar alles ging traag of zat vol.
Dus laat me aub dit mededelen aan diegene die hetzelfde hebben.
Het bericht geldt dus niet voor jou.
Verwijderd
kom online vlegelSnow_King schreef op 20 juni 2003 @ 19:06:
[...]
Desert Combat - Battlefield 1942 Modification
Daar hebben we het over DC, dus iedereen die DC mirrors zoekt, kijkt daar.
Verder is blueyonder een hele bekende file mirror!'
www.desertcombat.com staan ook gewoon allemaal download links die snel zijn!
Dus dat ik kinderachterig doe?![]()
![]()
Als je gewoon ff had gekeken in SGD dan had je dat DC topic zo opgemerkt!![]()
Maar, laten we weer ontopic gaan!
Verwijderd
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Beastwarsprimemaximuz schreef op 20 juni 2003 @ 17:07:
Effe Vraagje:
Hoe kun je ook al weer de zwaartekracht veranderen in battlefield, ik heb net een verse windows installatie gedaan, en ben mun text bestandje kwijt waar het in stond.![]()
Wil namelijk over mun netwerk gaan gamen met wat moon physics
Als ik online speel is het:
Battlefield: de EAUK Nforce2 servers
Desertcombat: wildtangent/cryonet
Onder de naam: Maximuzprime [NL]
BronBattle of Britain: Free Map for BF1942 Coming Soon
Posted by Egor (12 Jun 2003, 3:55 p.m. NZST)
EANZ have sent us through an update on what's coming up for Battlefield 1942 players. First of all, the v1.4 patch was released today - see previous news article for details!
One thing that caught our eye is the announcement of a new free map coming soon, called The Battle of Britain. The map is due to be released later this month.
This won't be just a map though -- included with the free download is also new content. The German forces will have a new aircraft, the Junkers Ju88 fighter/bomber, one of the most versatile aircraft of WWII. And the British forces now have Radar-equipped dual Flak Cannons.
"This free download lets our players experience the most desperate hours in the history of Great Britain," reads EA's announcement. "The German objective will be to destroy important British buildings within a shelled out portion of London. The British objective, on the other hand, will be to keep these buildings intact until Germany’s tickets run out or the time expires.
"The Germans will launch from airfields in France or Belgium and cross the English Channel on their way to attack London. Meanwhile, the British forces must engage the attacking Germans before all hell breaks loose."
The map will be large, roughly the same size as the El Alamein or Midway maps. The size is necessary to recreate a relatively large English Channel. "This will give the British AA gun/radar operator a chance to identify incoming aircraft while they are still over the water, and the pilots time to intercept these raids."
Battlefield 1942 players can also look forward to the Secret Weapons of WWII expansion pack later this year, which was a hit at E3, and for those who don't have Battlefield 1942 yet, a BF1942: Deluxe Edition will be made available around the same time as Secret Weapons, containing both the original BF1942 and the Road to Rome expansion pack, a Prima Strategy Guide, the Coral Sea and Aberdeen maps and the latest patch.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 09:24 ]
Nooit van bombardementen op Londen gehoord zeker?Switch schreef op 21 June 2003 @ 10:52:
Alleen klopt het niet?Duitsers zijn nooit Groot-Brittanie binnengevallen?
BRONStarting on August 25, Germany tries to bomb Britain into submission but the Luftwaffe is defeated in the air in the Battle of Britain. By September 15, Royal Air Force Hurricanes and Spitfires have destroyed 1733 German aircraft for 915 British losses. The Spitfire was able to out maneuver Luftwaffe fighters at high speed. Churchill describes the RAF pilots' victory:
Never in the field of human conflict was so much owed by so many to so few.
~ Winston Churchill, speech August 1940
German night bombing of British cities continues through 'the Blitz'. Bristol, Coventry and London all sustain heavy damage.
[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 21-06-2003 11:17 ]
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
[ Voor 7% gewijzigd door FoggyFreek op 21-06-2003 12:15 ]
-- Altijd blijven prutsen --
Cd-rom speler is 40 speed, hoort het nou zo of hoe zit dat, ik heb de cd-rom al gereinigd van te voren???Als het goed is moet CloneCD nu een image maken. Het kan in het begin eventjes duren (geeft je een gevoel dat het mislukt maar heb gewoon geduld) maar als het goed is duurt de hele operatie max. 5 min. (afhankelijk van je snelheid van de cd drive).
klopt, mijn 48x Pioneer DVD speler deed er ook lang over, klopt gewoon!primemaximuz schreef op 21 juni 2003 @ 13:52:
Ik ben nu dus ook mijn battlefield cd aan het "clonen" om hem daarna te mounten, maar hij is nu al 15 minuten bezig om er eem clonecd image ervan te maken, in die guide las ik toch echt.
[...]
Cd-rom speler is 40 speed, hoort het nou zo of hoe zit dat, ik heb de cd-rom al gereinigd van te voren???
Ik wil niet lullig doen, maar het moet zijn op een dag verveelden enkele leden van AOG zich ...
[ Voor 7% gewijzigd door Spleasure op 21-06-2003 17:10 ]
Verwijderd
Hmmm. erg vaag! Dit had ik met een kale installatie. Toen er patches kwamen was het weg. Merkwaardig!Upke dupke schreef op 22 June 2003 @ 15:23:
Probleem. Battlefield+RTR+1.4 heeft altijd (lees de 3 dagen vanaf de aankoop dag, 3 dagen geleden dus) Altijd goed gedraait.
Ik heb toen enkele mods geinstalleerd. Nu geeft RTR (BF doet het niet) op een onbekend tijdstip aan dat er connection problems zijn, waarna ik gekicked word. (Zoals ik al zei, BF doet dit niet)
Ik heb alles al op nieuw geinstalleerd (geen mods) Iemand een oplossing?
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 13:59 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op 23 June 2003 @ 13:50:
In versie 1.4 zitten bloedspetters. Die had ik niet in 1.3 en daarvoor. Kun je die ook ergens weer uitzetten...?
Kan niet
En weet iemand ondertussen al of je in ASE van BF-profiel kunt wisselen? Nu gebeurt het regelmatig dat ik online ga om erachter te komen dat ik met het profiel van één van m'n kids zit te spelen...
file, export en import user profile
Spelen jullie trouwens ook wel eens onder andere nicks online? Ik wil wel eens met/tegen jullie spelen, lijkt me lollig, maar als ik bijvoorbeeld zoek op [GoT] in ASE (ja, ik heb 'm geregistreerd!) zitten die gasten alleen maar op hun eigen besloten server... En als de anderen (wie dat dan ook moge zijn, maar ik neem aan dat niet iedereen hier lid van de clan is!) onder andere namen spelen vind ik ze natuurlijk nooit.
De tag [GoT] is met Battlefield 1942 alleen bedoeld voor clanleden en het is niet de bedoeling dat niet-clanleden daarmee spelen in Battlefield om verwarring en misbruik te voorkomen bijv.
O ja, en nog wat anders: vóór 1.4 had ik tekst onder m'n 'radiobuttons': nu zie ik alleen nog maar plaatjes. Ik ben volgens mij lichtelijk dementerend, want ik vergeet de juiste toetsen (behalve 'Roger that' en 'Medic!'). Is het mogelijk die teksten weer op die knoppen te krijgen...? Ik heb tijdens het spelen nooit zoveel tijd om uitgebreid die plaatjes te bestuderen om uit te vinden wat ze dáár nou weer mee bedoelen...
tadaa
Edit:
En nog ff iets heeeeeeel anders... Jullie hebben het regelmatig over de refreshrates die je moet instellen op 1 en zo. ik heb wel eens vaker ergens iets gelezen over refreshrates en XP: daar schijnt iets mee fout te zijn. Maar wat...? Kan iemand me uitleggen wat hier aan de hand is? En wat ik zou moeten doen om het te verhelpen? Ik heb heir nog nooit wat aan gedaan. Als ik de Seacrh gebruik en zoek op refreshrates krijg ik twee onbruikbare links...
Ik draai Windows XP Home en heb een Asus GeForce 3 Ti 200 videokaart.
Zie faq in SPV
Verwijderd schreef op 23 juni 2003 @ 14:03:
Hebben jullie ook een probleem met die cd's van Battlefield?
Bij mij loopt mn pc constant vast als ik mn BF cd in de brander doe.
Hij laad niet eens het "play" scherm.
Op mn gewone dvd/cd-rom doet hij het Zonder probs...
Zie faq in SPV
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 14:25 ]
Verwijderd
Bedankt voor je antwoorden! Heel duidelijk!
[This space is for rent]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 15:06 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 16:48 ]
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 16:58 ]
Ik probeer het bestand te openen in mediaplayer en ik krijg alleen maar geluid en geen beeld
Aldi PC PIII 1 GHZ, GF2 GTS, 396 MB SDRAM/ALDI PC PIV 1,8, GF3 TI200, 396 MB SDRAM
Verwijderd
Verwijderd
Die kende we allemaal alNiels99 schreef op 23 June 2003 @ 19:22:
Wat ik me nou afvraag aan de Battlefield spelers hier op dit forum kennen jullie dit![]()
http://bftracks.net/appl/bft/Home/view
Een site waar je prestaties worden opgeslagen, van alle grote bekende servers. En tevens ook handig om te kijken of iemand online is.
[ Voor 15% gewijzigd door Switch op 24-06-2003 10:44 ]
Xvid codecw_beens schreef op 23 June 2003 @ 16:53:
[...]
Ik probeer het bestand te openen in mediaplayer en ik krijg alleen maar geluid en geen beeld
Ziet er zeker goed uit, maar het duurt nog wel ff voor het uit is. Dus EoD heeft nog even om zich te bewijzen. Bovendien vind ik het Dice en EA haar goed recht om een Vietnam versie te maken. Het is tenslotte hun eigen product en dat er mods voor gemaakt worden door derden is natuurlijk ook wel een pluspunt, maar dat moet niet betekenen dat de modmakers het alleenrecht hebben.Switch schreef op 24 juni 2003 @ 10:28:
PCGamer heeft een coverreview van Battlefield: Vietnam. Gun5 heeft hier wat scans van gemaakt, die Lighteye weer heeft gemirrord en vergroot.
http://members.home.nl/lichtoog/vietnam/
Ziet er goed uit, denk wel dat ik het koop. Ik vindt het alsnog een kutstreek voor EoD.
Verwijderd
Hé, perfect gedaan, die scans!Switch schreef op 24 juni 2003 @ 10:28:
PCGamer heeft een coverreview van Battlefield: Vietnam. Gun5 heeft hier wat scans van gemaakt, die Lighteye weer heeft gemirrord en vergroot.
http://members.home.nl/lichtoog/vietnam/
Ziet er goed uit, denk wel dat ik het koop. Ik vindt het alsnog een kutstreek voor EoD.
Mooizo
Zal toch niet zo'n probleem zijn hoop ik.Verwijderd schreef op 24 juni 2003 @ 12:10:
In het artikel staat nog 1 jaar...
En switch ik heb ze niet vergrootjuist kleiner gemaakt
anyway ik weet niet helemaal zeker of het hier geplaatst mag worden omdat het scans uit een blad zijn he, maar ik wou ze sowieso wel ff mirroren (voor op irc) voordat die orginele plat gaat en @home webspace is meestal toch vrij snel
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
Welk map gebeurt het, toevallig als je DC/Retail/EOD speelt of een of andere vage serverTux schreef op 24 juni 2003 @ 19:25:
Mijn Battlefield 1942 1.4 klapt er bij het laden van de map zomaar uit
Ik krijg geen error ofzo, en ik wil graag weten waardoor dit komt, en hoe ik het kan oplossen
Zowel SP als MP, bij de standaard maps iig, bij add-ons heb ik het nog niet geprobeerd.Niels99 schreef op 24 June 2003 @ 20:17:
[...]
Welk map gebeurt het, toevallig als je DC/Retail/EOD speelt of een of andere vage server
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
* Tux heeft hier gewoon cd's gepakt en patch 1.4 eroverheen gejast, Volgens mij heb ik R2R niet geïnstalleerdNiels99 schreef op 24 juni 2003 @ 20:57:
Heb jij toevallig een verkeerde volgorde aangehouden tijdens installatieik lees dat je ook een Add-on heb R2R misschien.
Battlefield 1942 -> Road 2 Rome -> Patch 1.4 -> en dan de mod's als je die heb.
[ Voor 4% gewijzigd door whyz op 24-06-2003 21:08 ]
Alle andere games draaien normaal.
Ik ga morgen wel ff opnieuw installen, nu geen zin meer om ermee te klooienNiels99 schreef op 24 June 2003 @ 21:10:
Een illegale versietoevallig, en anders installeer je een keer alles opnieuw
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2003 21:53 ]
Niels99 schreef op 23 juni 2003 @ 19:22:
Wat ik me nou afvraag aan de Battlefield spelers hier op dit forum kennen jullie dit
Wat ik me nou afvraag aan jou: ken jij dit: All Seeing Eye (ASE)? Daarmee kan je buddy lijsten aanmaken, favo servers etc.. veel makkelijker dan de ingame server lijsten van BF imhoNiels99 schreef op 23 juni 2003 @ 19:22:
http://bftracks.net/appl/bft/Home/view
Een site waar je prestaties worden opgeslagen, van alle grote bekende servers. En tevens ook handig om te kijken of iemand online is.
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
Modbreak:
Kinderachtig hoor....
[ Voor 67% gewijzigd door M@NIC op 25-06-2003 10:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 199% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 13:49 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq