heeft niks met je stappenplan te maken i guess, vooral met je videodrives denk ik, installeer de allernieuwste drivers eens, en probeer t nog eens, of installeer je battlecraft opnieuw.
Verwijderd
hmm, interessant.Snow_King schreef op 15 juni 2003 @ 14:09:
Dat aantal stemmen kan je server-side instellen!
Ik heb een server: hoeveel procent is een mooi aantal om stemmen redelijk eerlijk maar ook redelijk effectief te laten verlopen?
Die standaar 60% kom je nooit aan namelijk...
code:
1
2
3
4
5
6
7
| admin.enableKickPlayerVote 1 (Player kick toestaan? 1 is voor ja 0 is voor nee) admin.enableMapVote 1 (Map stemmen toestaan?) admin.enableKickTeamPlayerVote 1 (Teammate kicken toestaan?) admin.votingTime 90 (Tijd van een vote, in sec) admin.voteMapMajority 0.30 (30% moet stemmen voor de map) admin.voteKickPlayerMajority 0.30 (30% moet stemmen voor kickplayer admin.voteKickTeamPlayerMajority 0.30 (30% moet stemmen voor teamkick) |
Zet dit in je ServerSettings.con!
Duidelijk genoeg?
30% vind ik eerlijk genoeg
[ Voor 3% gewijzigd door Snow_King op 16-06-2003 17:32 ]
Readme e.d. gelezen?w_beens schreef op 16 June 2003 @ 17:10:
ff een vraagje wat betreft Battlecraft.
Als ik dit programma opstart komt hij met de melding :
WARNING: Creating a new MOD configuration now will change your current map setting. You will have to reload your map using the new MOD configuration in order for changes to take effect.
Do you wish to proceed? [Ja/Nee]
Vervolgens klik ik op ja omdat ik 't niet echt goed kon vertalen.
Als ik dan een nieuwe MOD aanmaak en op ok klik daarna het pad van BF intyp en weer ok dat vliegt ie weer terug naar windows en sluit zichzelf dus af.
Weet iemand wat hier het probleem is?
Simpel 51% en een GUI voting system, maar dat moeten ze in Zweden nog eerst uitvinden denk ik...Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 17:24:
[...]
hmm, interessant.
Ik heb een server: hoeveel procent is een mooi aantal om stemmen redelijk eerlijk maar ook redelijk effectief te laten verlopen?
Die standaar 60% kom je nooit aan namelijk...
//edit: ah Snow_King onze server man heeft het al uitgedokkerd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 17:34 ]
Jep, ik vind 90 sec toch wel minimaal iets.
Maar de BF server maakt std wat aan en weinig admins doen wat aan die settings
Maar de BF server maakt std wat aan en weinig admins doen wat aan die settings
Verwijderd
Wow, überuitlegSnow_King schreef op 16 June 2003 @ 17:31:
code:
1 2 3 4 5 6 7 admin.enableKickPlayerVote 1 (Player kick toestaan? 1 is voor ja 0 is voor nee) admin.enableMapVote 1 (Map stemmen toestaan?) admin.enableKickTeamPlayerVote 1 (Teammate kicken toestaan?) admin.votingTime 90 (Tijd van een vote, in sec) admin.voteMapMajority 0.30 (30% moet stemmen voor de map) admin.voteKickPlayerMajority 0.30 (30% moet stemmen voor kickplayer admin.voteKickTeamPlayerMajority 0.30 (30% moet stemmen voor teamkick)
Zet dit in je ServerSettings.con!
Duidelijk genoeg?
30% vind ik eerlijk genoeg
Die 30%: is dat niet te weinig zodat mensen geen misbruik gaan maken ervan?
Mijn server is 28 man: 9 man kan dan de dienst uitmaken.
Maar het is ook niet ongebruikelijk dat 50% van de spelers de vote's niet eens lezen. En dan is die 9 man weer 60% van de helft die wel vote.
Heb je ervaring met die 30%? Want als je me kan "verzekeren" dat het bij irritante personen een haalbare norm is, dan implementeer ik het wel. edit:al gedaan, ik merk het vanzelf wel anders
[spam]
Alle Desert-Combat tweakers zijn bij deze uitgenodigd op:
Cracked Dutch Srvr 35e 1.31 NL of 145.95.11.131:14567
Of kijk op het in elkaar geflanste nog-lang-niet-af siteje
[/spam]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 17:55 ]
Verwijderd
nieuwe post over 3 andere vraagjes:
-zijn er mappen die bekend staan als "CPU-killers". Want het servertje loopt aardig, maar het valt me op dat een Wake veel zwaarder lijkt dan bijvoorbeeld DC Lost Village (die owned echt trouwens).
-is er een manier om als admin/v.i.p./whatever voorang/reserver toegang te krijgen tot mijn server? Heel leuk dat ie populair is en altijd vol zit, maar om nou een half uur te moeten wachten om te kunnen in loggen op mijn eigen server is ook weer zoiets
-wat is Teamkill-punishen? Ik kan dat instellen op mijn server dat TK-ers niet bestraft worden als ze forgiven worden. Hoe forgive je iemand / punish je iemand die teamkilled?
Als het een manier is om mijn server vol te laten zitten, dan ben ik zo'n hoer idd om m te kraken
-zijn er mappen die bekend staan als "CPU-killers". Want het servertje loopt aardig, maar het valt me op dat een Wake veel zwaarder lijkt dan bijvoorbeeld DC Lost Village (die owned echt trouwens).
-is er een manier om als admin/v.i.p./whatever voorang/reserver toegang te krijgen tot mijn server? Heel leuk dat ie populair is en altijd vol zit, maar om nou een half uur te moeten wachten om te kunnen in loggen op mijn eigen server is ook weer zoiets
-wat is Teamkill-punishen? Ik kan dat instellen op mijn server dat TK-ers niet bestraft worden als ze forgiven worden. Hoe forgive je iemand / punish je iemand die teamkilled?
Haha lol, ik heb m wel gekocht uiteraard. Maar ik heb m gecracked zodat het eerder een unieke server is. Zoals het er naar uitziet is mijn server op dit moment één van de weinige (of zelfs enige) NL cracked server.
Als het een manier is om mijn server vol te laten zitten, dan ben ik zo'n hoer idd om m te kraken
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 18:07 ]
Dat heb ik gedaan en het probleem is opgelost, dankjewel!Bizzarro schreef op 16 June 2003 @ 17:17:
heeft niks met je stappenplan te maken i guess, vooral met je videodrives denk ik, installeer de allernieuwste drivers eens, en probeer t nog eens, of installeer je battlecraft opnieuw.
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 18:03:
dc lost village zou zwaarder moeten zijn...
Sinds 1.4 patch zijn er reserved slots zie readme ofzo of kijk bij serverinstellingen
Zie readme of ea site staat vast wel ergens
[...]
Haha lol, ik heb m wel gekocht uiteraard. Maar ik heb m gecracked zodat het eerder een unieke server is. Zoals het er naar uitziet is mijn server op dit moment één van de weinige (of zelfs enige) NL cracked server.
Dat er nog mensen zijn die cracked spelen? nah ja heb met battlefield er geen ervaring mee
Jou server is nog 1.4, dus je kan die admin toegang nog niet instellen.Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 18:03:
[...]
Verder, check eens even http://www.eagames.com/of...torial/serveradminfaq.jsp
staat een hoop
Hmz, net die 1.4 patch geinstalled. Wat een ellende, volgens mij klopt die patch van geen kant.
Bij het instellen van filters worden alle servers weggehaald (en zie je dus niet 1 meer...) Bij het joinen van een game wordt ik 99 van de 100 keer geweigerd (can't connect) zonder duidelijke reden. En mocht ik dan eens een server joinen wordt ik er na like 10 a 20 minuten uitgeknikkert, ofwel Battlefield sluit zichzelf af en vliegt naar de desktop....
Sch*t zooi
koop je een game, heb je dit soort gemier.
en mijn systeem zal het niet zijn... 1800+@2105, 9500@9700, 512mb...
Bij het instellen van filters worden alle servers weggehaald (en zie je dus niet 1 meer...) Bij het joinen van een game wordt ik 99 van de 100 keer geweigerd (can't connect) zonder duidelijke reden. En mocht ik dan eens een server joinen wordt ik er na like 10 a 20 minuten uitgeknikkert, ofwel Battlefield sluit zichzelf af en vliegt naar de desktop....
Sch*t zooi
en mijn systeem zal het niet zijn... 1800+@2105, 9500@9700, 512mb...
Ja, alles opnieuw... (dat stond er toch ook?... clean install...)
Anyway heb em er al drie keer opnieuw opgezet. No go... schijnen btw veel meer mensen te zijn die dit hebben als ik de berrichten op de off. battlefield forums moet geloven.
Anyway heb em er al drie keer opnieuw opgezet. No go... schijnen btw veel meer mensen te zijn die dit hebben als ik de berrichten op de off. battlefield forums moet geloven.
Bij installatie van een patch zet ie vrolijk je allowrefreshrates weer terug op 0 ipv de 1 ook met de 1.4 patch.
Verder deinstalleer je cheats
je hoeft btw alleen maar een zuivere init.con te hebben dat is voldoende...
//edit: die officiële Battlefield forums zijn waardeloos zitten alleen maar zeikers die van hun pappie hun pc mogen lenen... alleen maar geklaag daar en EA personeel reageren daar nooit itt andere fora zoals die van bfnation.net of cefb.ws
voor de casual fan is het forum van bf42.com en bfcentral.com en battlefield.co.uk wel aardig alleen daar is geen EA personeel (tenminste niet dat iedereen het daar weet). Op bf42.com zijn wel zerk (battlecraft) en madbull (battlecraft en eigen editor) aanwezig en wel meer bekende mensen die de mappng/editting community ondersteunen.
Kortom die officiële forum moet je gewoon niet hebben als info
Verder deinstalleer je cheats
//edit: die officiële Battlefield forums zijn waardeloos zitten alleen maar zeikers die van hun pappie hun pc mogen lenen... alleen maar geklaag daar en EA personeel reageren daar nooit itt andere fora zoals die van bfnation.net of cefb.ws
Kortom die officiële forum moet je gewoon niet hebben als info
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 20:02 ]
Maakt niet uit dacht ik lijkt me iig sterk dat het je normale installatie verneukt, dus gewoon proberen
Naja, heb al van alles geprobeerd.. die 1.4 patch is leuk maar ik ga terug naar 1.3
Wanneer BF gepatch is naar 1.4 mag ik welgeteld 15mins spelen om daarna terug naar de desktop te vliegen... zucht... hoop dat er snel een fix voor komt.
(refresh rate is al gefixt btw, daar lag het dus niet aan. verder gebruik ik geen enkele mod, maar goed heb weer wat geleerd... niet weer een game van ea kopen
)
Wanneer BF gepatch is naar 1.4 mag ik welgeteld 15mins spelen om daarna terug naar de desktop te vliegen... zucht... hoop dat er snel een fix voor komt.
(refresh rate is al gefixt btw, daar lag het dus niet aan. verder gebruik ik geen enkele mod, maar goed heb weer wat geleerd... niet weer een game van ea kopen
het ligt echt aan je hardware want bijna niemand anders heeft er last van..
Battlefield ownt.
misschien dat het gedeelte 9500@9700 voor de problemen zorgt
misschien dat het gedeelte 9500@9700 voor de problemen zorgt
[ Voor 25% gewijzigd door FoggyFreek op 18-06-2003 12:12 ]
-- Altijd blijven prutsen --
al het std al geprobeerd?kixor schreef op 18 juni 2003 @ 12:09:
Naja, heb al van alles geprobeerd.. die 1.4 patch is leuk maar ik ga terug naar 1.3
(refresh rate is al gefixt btw, daar lag het dus niet aan. verder gebruik ik geen enkele mod, maar goed heb weer wat geleerd... niet weer een game van ea kopen)
nieuwe drivers enzo?
Een Secret Weapons preview op gamespot: http://www.gamespot.com/p...ns/preview_6030156-2.html niet zo heel bijzonder maar de pics zijn wel aardig
het wordt denk ik wel beter dan Road to Rome alhoewel ik hem eerst ga 'testen' voordat ik hem koop want achteraf had ik RtR nooit moeten kopen
en dan doel ik ook bijvoorbeeld op het feit dat RtR niet zo populair is als retail Battlefield en dat het niet aan de ladders als optie is toegevoegd op clanbase...

Klik op pics voor grotere

Klik op pics voor grotere
geloof mij maar, ingame glimt ie echt niet zo!
Verwijderd
ff een vraagje over ASE... Mijn kids spelen nu ook BF en u gebeurt het regelmatig dat ik via ASE ga spelen om er achter te komen dat ik niet onder mijn eigen nickname speel!
Kan je in ASE van tevoren een BF profile kiezen...? Of kan je makkelijk switchen van profiel als je online bent? In BF lukt me dat nu alleen als ik eerst disconnect... Heel lastig allemaal.
Kan je in ASE van tevoren een BF profile kiezen...? Of kan je makkelijk switchen van profiel als je online bent? In BF lukt me dat nu alleen als ik eerst disconnect... Heel lastig allemaal.
profiel via ase weet ik zo net niet, moet je bij iemand anders zijn, profiel ingame wisselen kan niet (wel controlls aanpassen), maar wat je zegd, online profiel wisselen gaat nie. (d8 ik)
Officiële aankondiging van Battlefield VietnamVoor wie nog steeds aan het wachten is met DC .38 te downenEA AND DIGITAL ILLUSIONS ANNOUNCE DEVELOPMENT OF BATTLEFIELD VIETNAM
REDWOOD CITY, Calif., June 19, 2003 – Lock and load your M-16 and grab your flak jacket, it’s time to hit the jungle in Battlefield Vietnam™. Electronic Arts (Nasdaq: ERTS) announced today that Battlefield Vietnam for the PC is under development and expects to debut in early 2004. The title will be published and distributed by Electronic Arts under the EA GAMES™ brand.
The Battlefield franchise is entering a new era with more firepower and beautiful yet ferocious new combat settings. Staying true to the over-the-top, action-packed multiplayer style that gave Battlefield 1942™ its critical and commercial success, Battlefield Vietnam will drop players into some of the Vietnam War’s fiercest battles. Fighting in theatres from jungles surrounding the Ho Chi Minh Trail to the city streets of Hue, players will choose from two well-equipped forces, the United States or the North Vietnamese Army (NVA) and Vietcong.
Offering an arsenal of weapons and vehicles authentic to the Vietnam conflict, players will battle in first-person perspective. The workhorse vehicle for the U.S. during the conflict was the helicopter and it will serve the same purpose in Battlefield Vietnam. The NVA will be outfitted with many Russian-made vehicles including the T-54 tank and Mig-21 jet. Taking a step forward from its franchise predecessors, Battlefield Vietnam will allow passengers to fire from moving vehicles and players will have the ability to airlift other vehicles via helicopter. The game will also deploy new rendering and sound engines that will help take players deeper into the 1960’s mindset.
Battlefield Vietnam, like its brethren Battlefield games, allows players to join forces on teams in games up to 64 players over the Internet, or jump into single player action. Battlefield Vietnam is being developed by Digital Illusions Canada, a subsidiary of Sweden-based Digital Illusions.
Ben zwaar benieuwd hoe het af gaat lopen met Battlefield Vietnam en Eve of Destruction
Beter! Maar wel lullig voor de gasten van EoD.
Die kunnen nu eigenlijks direct wel ophouden, ookal duurd het nog wel ff.
Verwijderd
kwam secret weapons nou in de hersft uit?Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 22:53:
[afbeelding] Officiële aankondiging van Battlefield Vietnam
[...]
Voor wie nog steeds aan het wachten is met DC .38 te downenlijkt me wel aardig hoop dat het tenminste een verbeterde engine wordt en misschien zelfs wel met refractor 3 engine oid.
Ben zwaar benieuwd hoe het af gaat lopen met Battlefield Vietnam en Eve of Destruction
Verwijderd
vietcong (het spel) word hiermee denk ik ook wel aardig de grond in gestamptM@NIC schreef op 18 June 2003 @ 22:56:
Beter! Maar wel lullig voor de gasten van EoD.
idd en dat werd tijd ook. Ik zat al jaren op een fatsoenlijke Vietnam shooter te w88, maar vietcong MP werkte niet op mijn systeem (zoals bij vele anderen). Nu misschien beter!!Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 23:00:
[...]
vietcong (het spel) word hiermee denk ik ook wel aardig de grond in gestampt
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
denk dat dice er wel wat moois van zal makenjagermeister1 schreef op 18 June 2003 @ 23:10:
[...]
idd en dat werd tijd ook. Ik zat al jaren op een fatsoenlijke Vietnam shooter te w88, maar vietcong MP werkte niet op mijn systeem (zoals bij vele anderen). Nu misschien beter!!
Dat weet ik wel zeker...
Heli's die voertuigen kunnen vervoeren....
Verwijderd
Zou leuk zijn als ze de bf engine wat oppoetsten.
Dan leeft het spel tenminste na een jaar of 2 ook nog, het concept blijft natuurlijk onbetaalbaar. Ik hoop op lekker veel uitbreidingen.
Misschien komt dice over een tijd ook nog wel met een soort desert combat, denk dat zij het toch wel net iets vetter kunnen maken dan de DC crew. Alleen het is natuurlijk wel een beetje dubbel.
Dan leeft het spel tenminste na een jaar of 2 ook nog, het concept blijft natuurlijk onbetaalbaar. Ik hoop op lekker veel uitbreidingen.
Misschien komt dice over een tijd ook nog wel met een soort desert combat, denk dat zij het toch wel net iets vetter kunnen maken dan de DC crew. Alleen het is natuurlijk wel een beetje dubbel.
het is simpel, dice kan met de engine spelen, modmakers niet, wie wint er uiteindelijk? juist Dice!
rock3t, hallicuneer jij ofzo? No way dat dit spel al 2 jaar bestaat. Hoogstens 1 jaar ofzo (Op mijn BF1942 doosje staat 'Copyright 2002'). En de engine kan worden opgepoetst, maar dat kosto ntzettend veel tijd en resources waar EA geen zin in heeft, en engine/grafische updates zullen niet worden meegeleverd in een expansion maar gewoon in een patch (Als dit soort updates ooit zullen komen) heeft een DICE'er ooit gezegd in een interview.
En ik baal echt van Battlefield Vietnam, EoD leek me gewoon leuk maar nu kunnen die wel inpakken met hun models
. Misschien kunnen Battlefield & EoD compiteren, maar met alle macht die EA & DICE hebben is dat gewoon een eigen graf graven... Jammer genoeg.
En ik baal echt van Battlefield Vietnam, EoD leek me gewoon leuk maar nu kunnen die wel inpakken met hun models
[ Voor 5% gewijzigd door Switch op 18-06-2003 23:30 ]
Verwijderd
ik bedoel ook 1 jaar, maar ik zeg 2 jaar omdat het spel nu 1 jaar bestaat begrijp je?Switch schreef op 18 June 2003 @ 23:27:
rock3t, hallicuneer jij ofzo? No way dat dit spel al 2 jaar bestaat. Hoogstens 1 jaar ofzo. En de engine kan worden opgepoetst, maar dat kosto ntzettend veel tijd en resources waar EA geen zin in heeft, en engine/grafische updates zullen niet worden meegeleverd in een expansion maar gewoon in een patch (Als dit soort updates ooit zullen komen) heeft een DICE'er ooit gezegd in een interview.
En ik baal echt van Battlefield Vietnam, EoD leek me gewoon leuk maar nu kunnen die wel inpakken met hun models. Misschien kunnen Battlefield & EoD compiteren, maar met alle macht die EA & DICE hebben is dat gewoon een eigen graf graven... Jammer genoeg.
Waar ik me meer zorgen om maak hoe het nou gaat aflopen met retail Battlefield
Secret Weapons dat in de herfst moet uitkomen heeft retail Battlefield nodig in het voorjaar van 2004 alweer komt dus BF:Vietnam, maar dat zal wel een standalone worden en als dat zo is dan hebben w\fans zoals ik
het nog drukker 
Maar ook de patches (ondersteuning dus) voor de huidige Battlefield 1942 + uitbreidingen hoe zal dat aflopen? Het is bijvoorbeeld inmiddels al duidelijk dat er sowieso geen officiële maps komen voor Road to Rome omdat het gewoon niet succesvol is...
En de SDK zal die nog wel komen? Zoals ik net eerder zei EoD bijvoorbeeld is al een eind op weg een goede Vietnam shooter te worden en met een SDK en het feit dat ze beter naar de community zullen luisteren wat ze willen zal het veel beter en mooier moeten worden dan BF:Vietnam en gratis... (en geen vervelende publisher achter je broek aan om een releasedate te halen)
Maar ook de patches (ondersteuning dus) voor de huidige Battlefield 1942 + uitbreidingen hoe zal dat aflopen? Het is bijvoorbeeld inmiddels al duidelijk dat er sowieso geen officiële maps komen voor Road to Rome omdat het gewoon niet succesvol is...
En de SDK zal die nog wel komen? Zoals ik net eerder zei EoD bijvoorbeeld is al een eind op weg een goede Vietnam shooter te worden en met een SDK en het feit dat ze beter naar de community zullen luisteren wat ze willen zal het veel beter en mooier moeten worden dan BF:Vietnam en gratis... (en geen vervelende publisher achter je broek aan om een releasedate te halen)
Damn ik las het net voordat ik opt forum kwam over battlefield Vietnam, EA gaat natuurlijk gewoon heerlijk de BF reeks uitmelken.
Zal ongveer wel zoiets worden:
Secret Weapons of WWII - Deze herfst
Battlefield Vietnam - Q1-2 2004
Battlefield Iraq ---> of iets in die steil
Battlefield Future ---> of zoiets
Kortom vink niet erg als die rete goeie gameplay maar blijft
maar het blijft jammer voor de modmakers
Zal ongveer wel zoiets worden:
Secret Weapons of WWII - Deze herfst
Battlefield Vietnam - Q1-2 2004
Battlefield Iraq ---> of iets in die steil
Battlefield Future ---> of zoiets
Kortom vink niet erg als die rete goeie gameplay maar blijft
maar het blijft jammer voor de modmakers
[ Voor 8% gewijzigd door whyz op 18-06-2003 23:41 ]
Right for all the wrong reasons.
Ik denk dat het niet zozeer Dice is, maar EA, die denkt alleen aan geld en niet aan de community!
Battlefield Tournament
Battlefield Vacation
Battlefield Rockstar
Battlefield Unleashed
Battlefield The Hootsies vs The Tootsies
Battlefield Toy Land
Ja mensen, we gaan het allemaal krijgen.
Battlefield Vacation
Battlefield Rockstar
Battlefield Unleashed
Battlefield Toy Land
Battlefield - The Office version (shoot your boss!
)
| Specs Aurora24 | My music |
ROFL.....Hootsies vs TootsiesHuggyB schreef op 19 June 2003 @ 01:23:
Battlefield Tournament
Battlefield Vacation
Battlefield Rockstar
Battlefield Unleashed
Battlefield Toy Land
Battlefield: Special super extended deluxe official 20 disc edition
Battlefield: Hot Date
Battlefield: .....
Battlefield: Hot Date
Battlefield: .....
Ach...wat maakt het uit. Het concept is natuurlijk geweldig. Nog nooit zo'n goede MP game gespeeld. Zolang ze met nieuwe dingen blijven komen is het natuurlijk gewoon leuk. Laat ze het maar uitmelken.....mooiere graphics, betere sounds, meer mogelijkheden, andere spelvormen etc.
Ze moeten natuurlijk meegaan met de ontwikkelingen alleen het principe blijft natuurlijk altijd hetzelfde.... je vijand afmaken... Er zullen binnen afzienbare tijd ook wel de nodige Battlefield Klonen opduiken.
ja, maar punt is dat al die uitbredingen zo weinig toevoegen, kijk naar RtR, via clanbase wordt er geen war mee gespeeld, en is dus vrij onaantrekkelijk, en al die uitbreidingen kosten geld.jagermeister1 schreef op 19 June 2003 @ 11:56:
Ach...wat maakt het uit. Het concept is natuurlijk geweldig. Nog nooit zo'n goede MP game gespeeld. Zolang ze met nieuwe dingen blijven komen is het natuurlijk gewoon leuk. Laat ze het maar uitmelken.....mooiere graphics, betere sounds, meer mogelijkheden, andere spelvormen etc.Ze moeten natuurlijk meegaan met de ontwikkelingen alleen het principe blijft natuurlijk altijd hetzelfde.... je vijand afmaken... Er zullen binnen afzienbare tijd ook wel de nodige Battlefield Klonen opduiken.
maar het is natuurlijk waar wat je zegt, als ze maar meer toe te voegen hebben als met Road to Rome, want die was gewoon slecht (voor een €30 uitbreiding)
Battlefield Cold War Crisis
Vette games met onderzeeboot battle's en nucleare bom's
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Verwijderd
Niemand die hier iets over weet...?Verwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 21:32:
ff een vraagje over ASE... Mijn kids spelen nu ook BF en u gebeurt het regelmatig dat ik via ASE ga spelen om er achter te komen dat ik niet onder mijn eigen nickname speel!
Je kan het ingame/online Druk op: ~ en dan,
Typ je
"game.changePlayerName (name)" (Renames your player in-game)
@Niels99
dat zou dus overduidelijk vet zijn
Typ je
"game.changePlayerName (name)" (Renames your player in-game)
@Niels99
And a smile just came on my faceBattlefield Cold War Crisis
[ Voor 61% gewijzigd door whyz op 19-06-2003 17:37 ]
Dat zou me wel vet lijken als ze een map zouden brengen dat de main goal is een nuke voorkomen af te laten gaan
zo niet BOEM hele map weggevaagd lijkt me geweldig
Weet iemand wanneer de linux versie van 1.4 ded. server uit komt? Ik heb al een beta namelijk: bf1942_lnxded-1.4-openbeta4.tar.bz2 allen deze ondersteunt geen CO-OP
http://www.battlefield1942.com/ & www.ea.com liggen plat dus daar kan ik ook niet kijken
http://www.battlefield1942.com/ & www.ea.com liggen plat dus daar kan ik ook niet kijken
Een officiële forum voor de Linux versies: http://bf1942.lightcubed.com/forum/index.phpYT-Croc schreef op 19 juni 2003 @ 18:24:
Weet iemand wanneer de linux versie van 1.4 ded. server uit komt? Ik heb al een beta namelijk: bf1942_lnxded-1.4-openbeta4.tar.bz2 allen deze ondersteunt geen CO-OP
@ lighteye
Het word toch ook zoiets in Secret Weapons of WWII, dat je met zun allen een gebouw naar de donder moet helpen of beschermen, en word die game nu een aanvulling of een stand alone???
Het word toch ook zoiets in Secret Weapons of WWII, dat je met zun allen een gebouw naar de donder moet helpen of beschermen, en word die game nu een aanvulling of een stand alone???
Het zal waarschijnlijk een standalone worden ik had het ergens gelezen over new game technology oid maar kan het niet zo snel terugvinden
Verder staat die 1942 er ook niet meer in he en is het een totaal andere genre dus om het als een update uit brengen zal niet echt logisch zijn gezien EA de publisher is
//edit: eej maar het heeft een voordeel hopelijk: we krijgen niet eerst 6 of 7 uitbreidingen voordat we iets nieuws krijgen
Verder staat die 1942 er ook niet meer in he en is het een totaal andere genre dus om het als een update uit brengen zal niet echt logisch zijn gezien EA de publisher is
//edit: eej maar het heeft een voordeel hopelijk: we krijgen niet eerst 6 of 7 uitbreidingen voordat we iets nieuws krijgen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 18:53 ]
Die is er nog niet, EA en Dice noemen deze Beta om zichzelf in te dekken tegen bugs.YT-Croc schreef op 19 June 2003 @ 18:24:
Vandaar, maar waarom wil je ooit Co-Op hebben?
Een Poll
Poll: Welke Battlefield 1942 mod?
• Battlefield 1942 retail
• Eve of Destruction
• Desert Combat
Ook een poll maken? Klik hier
Ik Stem voor Battlefield 1942 retail, dit blijf ik nog steeds het leukste vinden boven alle mods!
[ Voor 38% gewijzigd door Snow_King op 19-06-2003 19:53 ]
Verwijderd
Tuurlijk Battlefield 1942 retail, DC zitten alleen n00bs, TK-ers, cheaters en lamers... EoD is wel gaaf, maar dat is pas bij 12% en is er nog lang niet.
wie in een BF:retail draadje stemt op iets anders dan retail zit in het verkeerde draadje
of zijn julie stiekum toch nog fan 
Anyway ik heb gekozen voor Retail daarna zal EoD bij mij komen en dan DC. Dc vind ik teveel kapsones krijgen wat me niet aanstaat zoals dat geintje met .3 fileplanet only in die tijd
verder is het totaal ongebalanceerd en alles schiet in 1 rechte lijn waar geen skill voor nodig is, het wordt aangepast (skills) in negatieve zin voor de grootste schreeuwers die op hun forums zitten...
Nee EoD vind ik nog het mooiste van de mods die tot nu toe zijn gekomen
Anyway ik heb gekozen voor Retail daarna zal EoD bij mij komen en dan DC. Dc vind ik teveel kapsones krijgen wat me niet aanstaat zoals dat geintje met .3 fileplanet only in die tijd
Nee EoD vind ik nog het mooiste van de mods die tot nu toe zijn gekomen
Speel dan is op goeie serversVerwijderd schreef op 19 June 2003 @ 19:57:
Tuurlijk Battlefield 1942 retail, DC zitten alleen n00bs, TK-ers, cheaters en lamers... EoD is wel gaaf, maar dat is pas bij 12% en is er nog lang niet.
DC speel ik nog het meest, en op goeie servers is DC ook heel goed kwa tactics.
EOD speel ik ook regelmatig, maar is nog beetje chaotisch maar ik verwacht ook van deze mod heelveel. Alleen jah strax Battlefield Vietnam zal deze mod nie meer meetellen
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Retail gestemd. Vind ik nl. nog het meest uitgebalanceerd.
DC wel mooi maar alles schiet recht, de verhoudingen tussen wapens kloppen niet etc. DC is helaas minder dan het zou kunnden zijn.
EOD ken ik maar nooit gespeeld dus....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ik heb samen met wat Army of GoT lui een filmpje gemaakt!
We hebben op onze GameServer gewoon wat lopen klooien en daar heb ik een filmpje van gemaakt.
Gewoon ff Zwaartekracht omlaag.
Muziekje er bij en kijken!
het is geen profi filmpje!
Download
Ik vraag mensen om mirrors te maken!
We hebben op onze GameServer gewoon wat lopen klooien en daar heb ik een filmpje van gemaakt.
Download
[ Voor 5% gewijzigd door Snow_King op 20-06-2003 00:10 ]
Verwijderd
Ik speel op prima servers daar ligt het niet eens aan, maar DC is ook te simpel eik, vandaar al die n00b, alles schiet in 1 rechte lijn! Je moet ook eens die forums bekijken, sorry dat ik het moet zeggen, maar meestal zitten daar van die puberale tienertjes te schelden. En die mensen zie je ook in-game maar al te veel.Niels99 schreef op 19 juni 2003 @ 20:09:
[...]
Speel dan is op goeie servers![]()
DC speel ik nog het meest, en op goeie servers is DC ook heel goed kwa tactics.
EOD speel ik ook regelmatig, maar is nog beetje chaotisch maar ik verwacht ook van deze mod heelveel. Alleen jah strax Battlefield Vietnam zal deze mod nie meer meetellen
Spelen kennen ze niet, maar schelden hou maar op. Dan speel ik liever met een hele zooi geskilde clanleden op een BF Retail server.
Ja corruptSnow_King schreef op 20 June 2003 @ 00:03:
Ik heb samen met wat Army of GoT lui een filmpje gemaakt!
Download
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
hijs wel leuk geworden....
ik heb trouwens het idee dat op een gegeven moment de codec een stuk zwaarder word; opeens heel blokkerig
ik kan helaas geen mirror maken
ik heb trouwens het idee dat op een gegeven moment de codec een stuk zwaarder word; opeens heel blokkerig
ik kan helaas geen mirror maken
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Leuk filmpje mun complimenten aan de acteurs, vooral dat stukje met die boten erg leuk.
En jah die codec ging heel erg raar doen opt eind bij die gebouwen, but keep up the good work.
En jah die codec ging heel erg raar doen opt eind bij die gebouwen, but keep up the good work.
je moet anders ff Xvid downen en ffdshow, beide installen, moet ie het goed doen!
zelfs daarmee wordt ie blokkerig
maar boeiuh, je kan het nog zien
maar boeiuh, je kan het nog zien
Verwijderd
Echt lachen. Je kan wel zien dat die ArmyOfGot weer tweakers zijn die duidelijk hun verstand verloren hebben
Echt cool man!
Echt cool man!
@Snow-King
Ik heb nog effe een mirror gemaakt, voor dat Filmpje, (Tis wel Lycos Hosting)
MIRROR voor Filmpje van Snow_King
Ik heb nog effe een mirror gemaakt, voor dat Filmpje, (Tis wel Lycos Hosting)
MIRROR voor Filmpje van Snow_King
Ik vind de 'klassieke' Battlefield ook gewoon het beste, maar DC en EoD zijn zeker ook niet slecht. Jammer dat de wapens in DC allemaal te sterk zijn t.o.v. de voertuigen en dat er nog te weinig nieuwe maps zijn anders had DC imo de beste geweest.
In het origineel vind ik die vliegtuigen ook veel beter. Die straaljagers zijn gewoon te snel voor zulke kleine maps. EoD moet ik nog even iets vaker spelen om tot een goed beeld van deze mod te komen.
In het origineel vind ik die vliegtuigen ook veel beter. Die straaljagers zijn gewoon te snel voor zulke kleine maps. EoD moet ik nog even iets vaker spelen om tot een goed beeld van deze mod te komen.
Verwijderd
Kent iemand hier ene (GoT)Maniac, zag hem vandaag op een baytown server, hij werd helaas 2e net achter mij.
Kunnen hier een paar van de bekende gasten een lijstje neerzetten met waar jullie allemaal spelen, kom zelden bekende van GoT tegen of de hoordes Nederlanders die dit spel spelen.
Dus jah ik wil geen opsom topic ofzo maar gewoon dat sommige een lijstje plaatsen met waar hun spelen DC, EOD, Retail, R2R servers maakt nie uit.
Ik post later ook een lijst moet helaas zo weg
Dus jah ik wil geen opsom topic ofzo maar gewoon dat sommige een lijstje plaatsen met waar hun spelen DC, EOD, Retail, R2R servers maakt nie uit.
Ik post later ook een lijst moet helaas zo weg
Even downloaden dat filmpje van AoG, lijkt me tof. 
@Niels99 >>
zoek hollandse servers op!
Naja ik zit overal wel, als het maar een leuke map is.
Mijn maps : Market Garden, Berlin, Stalingrad, Bocage.
Die speel ik het liefst en op die servers ben ik het meest te vinden.
@Niels99 >>
zoek hollandse servers op!
Naja ik zit overal wel, als het maar een leuke map is.
Mijn maps : Market Garden, Berlin, Stalingrad, Bocage.
Die speel ik het liefst en op die servers ben ik het meest te vinden.
[ Voor 69% gewijzigd door Hidde op 20-06-2003 14:48 ]
Niels, ik zit vaak op de GS.net Publics.
EoD
BBK Clan Server V1.4|25ms|195.149.21.159:14567
SWE [TPS] #2 EoD 12%|57ms|213.115.109.231:14567
EoD NORTH.MOMSQUAD.NET 12%|41ms|213.112.176.203:14567
Battlefield Retail
GameServers.net - BF1942 #1|23ms|62.212.73.106:14567
Gameservers.net - [UGB]|22ms|62.212.75.130:14567
Verder, zet gewoon mensen als Buddy in ASE!
EoD
BBK Clan Server V1.4|25ms|195.149.21.159:14567
SWE [TPS] #2 EoD 12%|57ms|213.115.109.231:14567
EoD NORTH.MOMSQUAD.NET 12%|41ms|213.112.176.203:14567
Battlefield Retail
GameServers.net - BF1942 #1|23ms|62.212.73.106:14567
Gameservers.net - [UGB]|22ms|62.212.75.130:14567
Verder, zet gewoon mensen als Buddy in ASE!
Hmm jah, btw Xs4all heb nu ook een DC server maar is steeds leeg
En jah net als Snow King ik speel ook vaak EOD op de BBK Server, oja ik speel niet onder Niels99 maar onder CycloneX [NL] voor de rest:
Multiplay DC 0.38
ByGames DC 0.38
BKK Clan Server EOD
Jolt.co.uk DC 0.38 Donut Family
Xs4all BF Retail en wil ook eventueel DC daar spelen maarja is leeg
Gameserver.net zowel DC als Retail
Boomtown EOD 12%
En jah wat voor iedereen geld op de EAUK servers niet echt speciaal een nummer.
En jah net als Snow King ik speel ook vaak EOD op de BBK Server, oja ik speel niet onder Niels99 maar onder CycloneX [NL] voor de rest:
Multiplay DC 0.38
ByGames DC 0.38
BKK Clan Server EOD
Jolt.co.uk DC 0.38 Donut Family
Xs4all BF Retail en wil ook eventueel DC daar spelen maarja is leeg
Gameserver.net zowel DC als Retail
Boomtown EOD 12%
En jah wat voor iedereen geld op de EAUK servers niet echt speciaal een nummer.
Effe Vraagje:
Hoe kun je ook al weer de zwaartekracht veranderen in battlefield, ik heb net een verse windows installatie gedaan, en ben mun text bestandje kwijt waar het in stond.
Wil namelijk over mun netwerk gaan gamen met wat moon physics
Als ik online speel is het:
Battlefield: de EAUK Nforce2 servers
Desertcombat: wildtangent/cryonet
Onder de naam: Maximuzprime [NL]
Hoe kun je ook al weer de zwaartekracht veranderen in battlefield, ik heb net een verse windows installatie gedaan, en ben mun text bestandje kwijt waar het in stond.
[ Voor 23% gewijzigd door whyz op 20-06-2003 17:09 ]
Daar heb ik net vanmiddag mee lopen kutten
je kunt het niet invoeren als je ingame al bent ook niet als je admin bent iig.
physics.gravity -9.81 is de default -1 ofzo ben je op de maan
moet je invullen bij de serversettings.con of serverautoexec.con oid.
ik speel meestal op boomtown, of standaard ea servers, en gameservers.net, en ik zoe me clanm8s regelmatig op
zo, daar kom je snel meeBajo schreef op 20 June 2003 @ 17:55:
Een mirror voor Desertcombat 0.38d
http://gamefiles.blueyond...sertcombat/patches/win32/
Gaan we kinderachtig doen?
Ik zoek namelijk al een dag naar dit megapatchie, maar alles ging traag of zat vol.
Dus laat me aub dit mededelen aan diegene die hetzelfde hebben.
Het bericht geldt dus niet voor jou.
Ik zoek namelijk al een dag naar dit megapatchie, maar alles ging traag of zat vol.
"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."
Waar kan ik die files vinden, van serversettings.con?Verwijderd schreef op 20 June 2003 @ 17:12:
Daar heb ik net vanmiddag mee lopen kuttenje kunt het niet invoeren als je ingame al bent ook niet als je admin bent iig.
In de /mods/bf1942/Settings map in je gamemap. Zoek ff.
Forget your fears...
...and want to know more...
Desert Combat - Battlefield 1942 ModificationBajo schreef op 20 June 2003 @ 18:02:
Gaan we kinderachtig doen?
Daar hebben we het over DC, dus iedereen die DC mirrors zoekt, kijkt daar.
Verder is blueyonder een hele bekende file mirror!'
www.desertcombat.com staan ook gewoon allemaal download links die snel zijn!
Dus dat ik kinderachterig doe?
Als je gewoon ff had gekeken in SGD dan had je dat DC topic zo opgemerkt!
Maar, laten we weer ontopic gaan!
Verwijderd
kom online vlegelSnow_King schreef op 20 juni 2003 @ 19:06:
[...]
Desert Combat - Battlefield 1942 Modification
Daar hebben we het over DC, dus iedereen die DC mirrors zoekt, kijkt daar.
Verder is blueyonder een hele bekende file mirror!'
www.desertcombat.com staan ook gewoon allemaal download links die snel zijn!
Dus dat ik kinderachterig doe?![]()
![]()
Als je gewoon ff had gekeken in SGD dan had je dat DC topic zo opgemerkt!![]()
Maar, laten we weer ontopic gaan!
Verwijderd
snow king. hoe heet dat liedje in het filmpje : ''You Gotta Fight For Your Right! TO PAAAAAAAAAAAAARTY!''
Fight for your right to party - Beasty Boys...
... toch best bekend.
... toch best bekend.
Forget your fears...
...and want to know more...
Verwijderd
Beastwarsprimemaximuz schreef op 20 juni 2003 @ 17:07:
Effe Vraagje:
Hoe kun je ook al weer de zwaartekracht veranderen in battlefield, ik heb net een verse windows installatie gedaan, en ben mun text bestandje kwijt waar het in stond.![]()
Ik zit bij bf op de nvidia servers en jolt's
bij eod vanalles
mijn nick is [GoT] liquidfire
Beetje outdated maar kwam het nu pas tegen sorry
Als het deze maand nog moet komen WOW
als je dat eens leest moet het dus eigenlijk zowat een nieuwe MP gedeelte toevoegen explosive buildings? Nu zijn enkele coders al wel succesvol bezig geweest hiermee dus het is niet onmogelijk ik kijk er naar uit iig
BronBattle of Britain: Free Map for BF1942 Coming Soon
Posted by Egor (12 Jun 2003, 3:55 p.m. NZST)
EANZ have sent us through an update on what's coming up for Battlefield 1942 players. First of all, the v1.4 patch was released today - see previous news article for details!
One thing that caught our eye is the announcement of a new free map coming soon, called The Battle of Britain. The map is due to be released later this month.
This won't be just a map though -- included with the free download is also new content. The German forces will have a new aircraft, the Junkers Ju88 fighter/bomber, one of the most versatile aircraft of WWII. And the British forces now have Radar-equipped dual Flak Cannons.
"This free download lets our players experience the most desperate hours in the history of Great Britain," reads EA's announcement. "The German objective will be to destroy important British buildings within a shelled out portion of London. The British objective, on the other hand, will be to keep these buildings intact until Germany’s tickets run out or the time expires.
"The Germans will launch from airfields in France or Belgium and cross the English Channel on their way to attack London. Meanwhile, the British forces must engage the attacking Germans before all hell breaks loose."
The map will be large, roughly the same size as the El Alamein or Midway maps. The size is necessary to recreate a relatively large English Channel. "This will give the British AA gun/radar operator a chance to identify incoming aircraft while they are still over the water, and the pilots time to intercept these raids."
Battlefield 1942 players can also look forward to the Secret Weapons of WWII expansion pack later this year, which was a hit at E3, and for those who don't have Battlefield 1942 yet, a BF1942: Deluxe Edition will be made available around the same time as Secret Weapons, containing both the original BF1942 and the Road to Rome expansion pack, a Prima Strategy Guide, the Coral Sea and Aberdeen maps and the latest patch.
Als het deze maand nog moet komen WOW
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 09:24 ]
Dat klinkt heel goed
!! Eindelijk weer eens wat nieuws. Ik ben benieuwd
Ze weten het telkens leuker te maken, oei ik kan niet wachten op deze map
, ik zie het al helemaal voor me
Alleen klopt het niet?
Duitsers zijn nooit Groot-Brittanie binnengevallen?
Nooit van bombardementen op Londen gehoord zeker?Switch schreef op 21 June 2003 @ 10:52:
Alleen klopt het niet?Duitsers zijn nooit Groot-Brittanie binnengevallen?
BRONStarting on August 25, Germany tries to bomb Britain into submission but the Luftwaffe is defeated in the air in the Battle of Britain. By September 15, Royal Air Force Hurricanes and Spitfires have destroyed 1733 German aircraft for 915 British losses. The Spitfire was able to out maneuver Luftwaffe fighters at high speed. Churchill describes the RAF pilots' victory:
Never in the field of human conflict was so much owed by so many to so few.
~ Winston Churchill, speech August 1940
German night bombing of British cities continues through 'the Blitz'. Bristol, Coventry and London all sustain heavy damage.
[ Voor 14% gewijzigd door jagermeister op 21-06-2003 11:17 ]
Ff vraagje, hoop dat het ook mag...
Heeft de no-cd effect op de servers waar je op kan?
We spelen namelijk veel met 2 pc's op een server. Cd2 is kapot dankzij EA's handige hoesje met 2 cd's, en maar plaats vor één
Nou hebben we allebei wel een andere cd-key, maar we moeten het met 1 cd doen.
Ik kom dus ook wel eens servers tegen met ''cr*cked'' in de naam. Dat wil ik dus niet.
Dus, is de no-cd verstandig?
Heeft de no-cd effect op de servers waar je op kan?
We spelen namelijk veel met 2 pc's op een server. Cd2 is kapot dankzij EA's handige hoesje met 2 cd's, en maar plaats vor één
Nou hebben we allebei wel een andere cd-key, maar we moeten het met 1 cd doen.
Ik kom dus ook wel eens servers tegen met ''cr*cked'' in de naam. Dat wil ik dus niet.
Dus, is de no-cd verstandig?
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
Dit topic is gesloten.
![]()