Toon posts:

Battlefield 1942 topic deel X

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.147 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

http://files.ea.com/downl...al/bf1942/featured_hi.mov

direct link naar het filmpje 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Snow_King op 11-06-2003 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Linux server released
Wednesday, 06/11/03 | 10:09 PST

Dice has just released the Battlefield 1942 1.4 Linux Server!

You can find the Battlefield 1942 1.4 Linux Server on this site
It can also be found on this mirror, download the file called bf1942_lnxded-1.4-openbeta4.tar.bz2

The Battlefield 1.4 patch should be released in a couple of hours so stay tuned for more updates.

komt van www.bf42.com dus stay tuned :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

w00000000000000000000000000000000000000000000000000000t

zet er nog maar 10.000 nullen tussen!

* Snow_King wil die patch zo graag!!!!!!!!
Moet morgen toch pas om 09:30 op, dus blijf ff lekker op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
HIJS UIT!!!!:
incremental battlefield patch (van 1.31 naar 1.4) (30MB)

^^^ deze downloaden als je 1.31 geinstalleerd heb staan

complete download (als je nog geen patch geinstalleerd hebt, bijvoorbeeld bij een nieuwe install):
1.0 naar 1.4 patch (70 mb)

[ Voor 75% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 11-06-2003 20:10 ]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nrg
  • Laatst online: 16:35

nrg

Thanx voor die eerste link, snelle FTP! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gvd. ik was 1.31 aan het downe. kapt ie eropeens mee omdat 1.4 erop moest :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 20:14:
gvd. ik was 1.31 aan het downe. kapt ie eropeens mee omdat 1.4 erop moest :{
:D
ik had binnen 10 minuten nadat ie online kwam hij al een mirror voor de clan in mijn sig een mirror (350+kb/sec) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjuuuist heb hem :D ik zal zo even posten hoe hij loopt etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

w00t Thank you EA

ben benieuwds effe checken laat jullie zo meer weten :*)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-10 23:55

philipnorth

Zeg maar Danny

grrr was ookmet 1.3 bezig, pc crashed, nu 1.4 (yay) maar wel met 16k/s :(
ach ja, dan maar ff wachten :)

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
ok; de eerste veranderingen die ik heb gevonden (helaas begon de server waarop ik zat te laggen):
onder het scorebord staat nu servernaam + ipnummer... altijd makkelijk

en op het scorebord staat achter je naam nu je player-id op de server. waarschijnlijk is dit voor het voting systeem (maar dat heb ik niet kunnen testen)
explosies van de flak zijn nu echt explosies (en niet alleen rook); hijs ook erg sterk

granaten klinken verrot :P (ploef :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
player-id is makkelijk in samenhang met add/remove buddy ;)

Die 1.4 download is super traag... maar 1.31 vond ik helemaal niet zo slecht, alleen m'n geluid kraakt af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-10 10:36
woohoo, mooi, ff installen, en spelen meteen. :D
Ben benieuwd, even TKers eruit stemmen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
is iemand er al achter hoe je moet stemmen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:33

PoweRoy

funky!

game.vote oid dacht ik

maar die nades klinken idd verrot *ploef*
eindelijk splash damage van aa gun verbeterd _O_

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL! ik net met EoD. er lag een sniper in de heuvels. ik sta achter hem pak een granaat en schreeuw zo vet hard '' FIRE IN THE HOLE!'' (F6 >> F4) die gast kijkt om. KABOEM! echt te droog :+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben 'm aan het downloaden: gaat lekker vlot. Maar eh... moet ik 'm nu al installeren...? Er zijn vast nog geen servers online. En ik neem aan dat 1.4 alleen op 1.4 servers draait...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 21:11:
Ik ben 'm aan het downloaden: gaat lekker vlot. Maar eh... moet ik 'm nu al installeren...? Er zijn vast nog geen servers online. En ik neem aan dat 1.4 alleen op 1.4 servers draait...?
er zijn er al een aantal hoor (ik heb alleen nog maar op publics gespeeld)

gewoon kijken welke '1.4' in de naam hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:46
Maestro.mosjuh schreef op 11 June 2003 @ 21:30:
[...]

er zijn er al een aantal hoor (ik heb alleen nog maar op publics gespeeld)

gewoon kijken welke '1.4' in de naam hebben
Als je All-seeing Eye hebt kun je er gewoon op filteren /version/others

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 15:46
Hoe werkt dat nou trouwens als je Merciless gebruikt... werkt dat nou niet meer of wel.. alvast dank

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-10 10:56

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

werkt nog wel, alleen niet meer op bepaalde servers waar de "content check" aanstaat, daar moet je een clean install voor hebben om op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok update wat betreft de UPDATE voor bf 1.4
ik heb nu diverse servers geprobeerd en na een tijdje beginnen de servers behoorlijk te laggen!!!!!!!!

1 grote crap dus! jammer.

Samen met mijn clanm8's allemaal problemen.

[UPDATE}
Ik denk dat ik er uit ben ,als je een linux server kiest dan moet je geen problemen hebben.
[UPDATE]

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Hier geen lag!

Speelde net op een 32 mans Linux server, gewoon GEEN lag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de (nieuwe) battlecraft map editor een beetje goed? en waar zijn de vorige costum maps mee gemaakt zoals dc maps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

weet ik niet ZnZ, nieuwe Battlecraft crashed veel minder!

btw, check ff movie project, gaat over je e-mail adres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik speelde daarnet ook op een linux server totaal geen problemen, maar toen ik een andere server opzocht speelde het eerst goed daarnah kreeg ik dus ook last van lag.

Grenaten- die geluiden zijn anders raar :?
Die stg van de duiters heeft een ander klankje al ben er ik nog niet over of het geluid nou mooier of slechter is.

Die bloed die er bij gevoegt is mog wel 200cc meer bevatten, als je iemand knald komt er echt een klein vaag wolkje.

Impact van die defguns, tanks zijn een stuk leuker geworden, mannetjes hebbe vanavondt al heel wat vlieglessen gehad >:)

Maar over het algemeen loopt het stukken beter die patch maar wat me dan niet bevalt is die spontane lag nah een tijdje(op de niet linux bakken) maar mischien ligt dat aan de incremental versie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 23:40:
Is de (nieuwe) battlecraft map editor een beetje goed? en waar zijn de vorige costum maps mee gemaakt zoals dc maps?
Sommige dc maps zijn met behulp van Battlecraft (BC) gemaakt en bij Eve of Destruction is het nog beter te zien. De grotere mods hadden al WEL officieel een testversie van BC :/

Als je de credits leest zie je ook dat Madbull meegeholpen heeft met proggen.

Verder is BC alleen goed voor objectlightmaps voor de rest is het way gemakkelijker en besparender voor je CPU om de normale weg te gaan, voorkom je ook nog es crashes... ik bedoel bijv. geen water op je ingamemap, crappy mousemovement geen SP support... heel erg nuttig zal deze versie iig niet zijn voor de beginner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:08
Hmm ik moet m denk ik ook maar eens in de winkel gaan kopen :P
Vind alleen zo jammer dat ie op sommige momenten zo lagged (bijv. als die SU-25 in DesertCombat achter me vliegt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb de 1.4 patch ook maar ff gedownload, maar wat zijn die geluiden raar zeg.. vooral die granaatontploffingen.. :?

Is het nu mogelijk om EOD met de 1.4 patch te spelen? en kun je de 1.4 patch er anders op een 1 of andere manier weer vanaf halen, want de 1.31 patch eroverheen gooien werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik vind de patch juist gaaf ! De granaat inslagen zijn wat harder geworden. Ook hebben ze de tankbattles gaver gemaakt. Ik stond gister op zo'n 100 meter van een battle en de vlammen sloegen er letterlijk vanaf
Werelds!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Eindelijk iemand die positief is over de patch, ik begin steeds meer moed te verzamelen hem ook te installen (heb hem wel al gedownload :P)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

ThrillSeeka schreef op 12 juni 2003 @ 09:47:
Eindelijk iemand die positief is over de patch, ik begin steeds meer moed te verzamelen hem ook te installen (heb hem wel al gedownload :P)
je zal moeten, alle servers gaan toch naar 1.4! :P

Maar, ik ben tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een hoop custom maps en mods geinstalleerd staan en al verschillende 1.4 servers gejoined. Probleem is dat ik er nog niet achter ben hoe je kan controleren of een server de content check aan heeft staan tot dusver heb ik geen problemen met connecten en spelen :P

1.4 is verder wel mooi vooral de nieuwe flak animaties :Y) enige waar ik nog aan moet wennen is dat zweverige gedoe als je loopt en de gay geluiden van de granaten. Het schijnt dat de machineguns decreased zijn t.o.v. de planes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Misschien overbodig, maar hier nog 2 mirrors van de (snelle) Strikerz servers:

battlefield_1942_incremental_1.31-1.4.exe

battlefield_1942_patch_1.4.exe

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-10 08:09
Al screenshots gezien van Secret Weapons WW II ??
Ziet er wel gaaf uit!

Bij de weg, bij Desert Combat doet het level *** 72 het niet klopt dat??

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Over de 1.4 patch: ik gebruik hem sinds gisteravond, en ben redelijk tevreden. Wel ondervind ik idd lag als ik op een Windows-server speel. Dit is idd na een tijdje pas.
Op een linuxbak joinen en spelen loopt lekker.

Flak animatie is stukken beter geworden. Voting systeem werkt ook iets prettiger.
Verder moet ik nog even wennen aan het nieuwe loopje (het "zweven"), maar dat is een kwestie van tijd denk ik.

Ik heb ook nog geen problemen met mijn mods ondervonden. DC en EoD doen het prima, evenals RtR.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Net even 1.4 getest :

Lag had ik geen last van.
Nieuwe granaatsound : sucks, moeten ze terugveranderen
spel lijkt iets soepeler te lopen, kan ook mijn verbeelding zijn.

toen ik mijn fps wilde bekijken kreeg ik een of andere rare rode grafieklijn in beeld :? :(

Hebben meer mensen hier last van?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

ThrillSeeka schreef op 12 juni 2003 @ 12:51:
Net even 1.4 getest :

Lag had ik geen last van.
Nieuwe granaatsound : sucks, moeten ze terugveranderen
spel lijkt iets soepeler te lopen, kan ook mijn verbeelding zijn.

toen ik mijn fps wilde bekijken kreeg ik een of andere rare rode grafieklijn in beeld :? :(

Hebben meer mensen hier last van?
Bij mijn weten was die grafieklijn al in patch 1.31, kan het fout hebben maar ik heb uhm al eens gezien :) en hij is best irritant.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Die grafieklijn is idd erg irritant. Ik had ergens een keer een oplossing gelezen hoe je dit terug kunt zetten op de oude manier (dus alleen linksboven de fps laten zien). Ik zal wel ff zoeken...

Zie de post van LigtEye twee posts verder om de grafiek weg te krijgen!

[ Voor 17% gewijzigd door RMYuma op 12-06-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

'How to be popular in BF1942':

If you spawn in the airfield (on the maps that have one) because you want to get into a plane:

1- If you see another guys running to get YOUR plane, then hurry! and take that jeep besides you to get to the plane faster than them.
After you get into the plane, please ignore all the curses you might get from your fellow teammates. It's their fault for trying to take YOUR plane.
2- If friendly fire is ON and there is no jeep to get to YOUR plane before your teammates, the shot and blow the freakin plane before anyone else gets to it.
After all, it is YOUR plane and no one else is allowed to fly it.
3- Another option with friendly fire ON is to shoot and kill all those infidels teammates who are trying to get YOUR plane. Don't worry, they are willing to sacrifice their lives for the sake of you patrolling the skies.
4- If friendly fire if OFF and there is no jeep around, just keep running to get the plane, and throw some grenades ahead of you (in direction of you fellow teammates) to confuse those who are trying to fly without your permission.
5- If FF is OFF and you DO have a jeep but even on fifth gear you can't make it to the plane, still get on jeep and park it on the way of the plane taking off. Have them show you some respect!
6- If FF is ON or OFF but you have a tank, then shoot and destroy plane before anyone else gets to it. Remember, they are not supposed to mess with your property!
7- If you are inside a tank and close to a plane, but someone else (a fellow teammate) takes it, then don't be afraid to push him head on with your almighty tank. Let's see who has more horsepower!

If you spawn in the carrier because you want to get into a plane:

(when FF is ON)
1- If the battle is just starting and you are waiting for the counter so you can spawn in carrier, then start pressing E several times when there is 1 second left to start the battle. that way you will be able to get into one of the planes.
2- If for some reason you are left without a plane, then discharge as many clips as you can on the planes that are leaving. That way you let them know to be careful next time they take something without your permission. but be careful not to destroy the plane. Just shoot until you see some black smoke coming out of the plane.
Don't worry because they are leaving, the enemy will probably get them.
3- If you are a medic and your bullets don't do much damage to the planes, then hurry and get one of the carrier's AA guns and shoot the planes until you see some black smoke coming out. Who's the Boss!
4- If you are engineer and you see too many people waiting for planes, then plant some mines right on the path of planes. Let's see who's the Hero!

(when FF is OFF)
1- If you are busy in AA gun and then you see someone (teammate) takes one of YOUR planes (you hear the sound of motors running), then quickly press 1 (to jump from AA gun to main controls of carrier) and start driving forward and to the left. you will see how much fun the @#%$* who took YOUR plane has!
2- If you are driving the carrier to a secure location and hear that traitor teammates start to get into planes, then don't panic, just push the pedal to the metal and move the carrier from side to side. Have them receive punishment for their sins!
3- If you are not engineer and are waiting for a plane to spawn in deck of carrier along with your fellow teammates, then don't hesitate and throw some grenades right on their feet to blow them off the deck. You are the master of the Skies! they are only allowed to drive boats.

(when FF is ON/OFF)
1- If you get the two-seater and you hear (and see in your minimap) that one of your fellow teammates is asking you for pickup, then change view so you can see your back and him running towards you, and start driving away slowly. have your teammate run behind you until you almost run out of deck, then speed up and leave the mofo behind. It's good to keep your friends in shape!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
LOL :D :P

btw console.drawfpsgraph 0 moet je doen om die lijn uit te krijgen, dit is een nieuw commando dat enabled is samen met nog een paar, dr zat al wel een lijntje in sinds 1.3x maar die was voor de server status ofzo packetloss d8 ik...

Je kunt btw nog steeds alle commando bij langs gaan he door bijvoorbeeld een c in te tikken en dan een paar keer op tab te drukken dan krijg je de mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Thanx LE :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 14:41

Damian

Insane Obtrusion

Koel textje, maar o zo waar helaas ;(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel lachen stukje text inderdaad; Then throw some handgranates trying to confuse them :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Die tekst is helaas helemaal waar! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Die tekst is een goed voorbeeld van hoe het spel niet gespeeld hoort te worden maar helaas net als de andere mensen zeg ik ook: jammer dat het gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Het is idd erg jammer dat het gebeurt. Maar gelukkig zijn er nog voldoende servers met goede spelers! Dan is het echt genieten als er iemand daadwerkelijk voor je stopt als je een "pickup request"... :)

Wat ook erg irri is: ben je zelf een engineer, rijd je in je tank en loop je wat schade op. "Prima", denk je, "ik fix hem gewoon even".
Terwijl je staat te fixen loopt een ander op je tank af en rijdt er mee weg! Duh!!

Zien ze dan niet dat ik hem aan het fixen ben?

[ Voor 3% gewijzigd door RMYuma op 12-06-2003 16:59 . Reden: typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

tja, vaak zien ze het wel, maar zijn het gewoon aso's.

Daarom speel ik in clan verband, heerlijk die teamwork!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Cker vet irri als ze er vandoor gaan met je tank, en idd sommige servers zitten echt veel gasten die leuk in teamverband spelen, en het relaxte daaraan je roept ze en ze komen direct helpen of laten weten dat ze eraan komen. TEAMVERBAND RULED. :*) :*)

Zo'n clan is ook wel relaxed alleen jammer dat ik die tijd er niet voor heb :'(
als ik tijd heb zou ik dus duidelijk in de clan van de got wille komen, ach misschien later als ik nog eens tijd heb.

Spelfoutjes :o

Ow en foggyFreek: Volgens mij speel je dan toch echt te weinig :P als je ze niet zo vaak tegenkomt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door whyz op 12-06-2003 18:24 . Reden: Grove Spelfouten en er zullen er vast nog meer inzitten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

primemaximuz.. tijd met dt.. omg :) schaam je ! :)

Ik kom het gelukkig niet al te vaak tegen. Battlefield is voor mij eigenlijk altijd 100% fun fun en nog es fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 19:38
Zojuist patck ff geinstalled en natuurlijk meteen even wat gespeeld :) BF blijft gewoon erg cool, en volgens mij draait het met elke patch weer ietsjes beter.
De geluiden die van een granaat afkomen vind ik niet eens zo storend, krijg ik tenminste geen geklaag dat geluid te hard staat ;)

Alleen het enigste probleem was de server waarom ik speelde, slechte teamplay en nogal waardeloos dus om te spelen en te blijven. Nu mijn vraag heeft iemand nog een nederlandse server waar echt aan de teamplay gedacht wordt en niet dat 70% van je team op een vliegbasis staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 15:58

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ben die patches nu ook ff via 1 van de mirrors aan het binnen halen. Thanks jongens!

Ben wel benieuwd. Al snap ik niet waarom ze telkens aan de geluiden van de wapens zitten te klooien. Maak het dan meteen goed.
Ze mogen wel een voorbeeld nemen aan die Merciless patch...die geluiden waren gewoon goed imho (en dat opspattende zand ook). Werkt die Merciless patch nou nog in combinatie met 1.4? Zal wel niet :'(

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister1 schreef op 12 June 2003 @ 17:54:
Ben die patches nu ook ff via 1 van de mirrors aan het binnen halen. Thanks jongens!

Ben wel benieuwd. Al snap ik niet waarom ze telkens aan de geluiden van de wapens zitten te klooien. Maak het dan meteen goed.
Ze mogen wel een voorbeeld nemen aan die Merciless patch...die geluiden waren gewoon goed imho (en dat opspattende zand ook). Werkt die Merciless patch nou nog in combinatie met 1.4? Zal wel niet :'(
Op NIET PURE servers nog wel, maar op die servers kan je ook cheaten, dus daar zal ik nooit meer komen iig... Ik denk dat die servers ook wel zullen verdwijnen in de loop der tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:09
Iedereen ook zo'n grote zwarte balk in beeld?
Het is de achtergrond voor systeem messages (zoals, disconnecte from server), maar die blijft lekker hangen bij mij. Erg irri.
En dat terwijl ik altijd netjes mensen oppik met mn jeep. :p

En hoe zie je of een server Linux of Windows draait? Met ASE that is..?

[ Voor 15% gewijzigd door HuggyB op 12-06-2003 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Kijk in ASE bij Dedicated, als er yes staat is ie windows, als er linux staat is ie linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GGRRRR :(
Nu kan ik dus niet meer met een no-CD-crack spelen ?
tot nu toe heb ik een stuk of 10 servers geprobeert te joinen maar het lukt niet echt :/
"Data differs from server"
verdorie ...
Ik heb namelijk mijn drives gestealthed, dus kannie bij het CD knopje, dus probeer zoveer mogelijk zonders CDs te doen :D
maargoed, zal de orginele files maar terugzetten dan, die heb ik gelukkig bewaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Verder gisteravond ook even lekker zitten knallen.. Die buddylist werkt nu echt SUPER!! Hij onthoudt tussen de games door wie je buddies zijn en alles wat met je buddy te maken heeft is nu groen; dus ook de chat van je buddies, buddy-kills en als je een buddy in het veld tegenkomt zie je nu ook in het groen de naam boven die player zweven!! Echt goed gedaan!

PS: Ik speel em ook zonder CD, maar ik heb gewoon een image van RtR gemaakt die ik steeds via DeamonToolz inlaad. Werkt (nog steeds) prima. Zie ook hier:
http://members.home.nl/van-lune/tut/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ohh kan je nu dus ook gewoon buddies toevoegen die ook nog als buddy herkend worden als je het spel opnieuw opstart?

anyways, veel servers hebben content checking aan staan, volgens mij is dat de standaardsetting voor bf1942 servers. Probeer maar eens met een no-cd crackje te gaan spelen op een 1.4 server ;)

Van de 7 servers waarop ik probeerde te spelen met no-cd, lukte het geen eentje om binnen te komen (data differs from server) , echt een goede ontwikkeling :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Volgens mij blijven je buddies ook na een gamerestart bewaart ja, maar dat weet ik vanavond pas zeker ;)
Ze bleven iig wel na levelchanges en server-wissels in tact.. Ook als 1 buddy pas later komt wordt ie direct aan het lijstje toegevoegd. Het enige wat me wel opviel was dat ik constant "Failed to add Buddy X to buddylist" in m'n console voorbij zie komen (waar bij X elk lid van me buddylist is).

Volgens mij komt die omdat ie het dus constant probeert iedereen toe te voegen en als iemand eenmaal op je BL staat krijg je in 1.4 een error als je em nog eens probeert te adden (in 1.3 niet!).

Verder heb ik nog niet veel last van die content checks gehad (Merciless installed). Van sommige servers werd ik gedisconnect maar op het merendeel (EAUK/Boomtown) gaf het geen problemen! Ik vind het wel een nadeel dat die content check pas gebeurt na het laden van de gehele level.. Zit je eerst X secs te wachten en dan wordt je alsnog gedisconnect :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 22:33:
GGRRRR :(
Nu kan ik dus niet meer met een no-CD-crack spelen ?
tot nu toe heb ik een stuk of 10 servers geprobeert te joinen maar het lukt niet echt :/
"Data differs from server"
verdorie ...
Ik heb namelijk mijn drives gestealthed, dus kannie bij het CD knopje, dus probeer zoveer mogelijk zonders CDs te doen :D
maargoed, zal de orginele files maar terugzetten dan, die heb ik gelukkig bewaard :)
tip; maak een image van je cd en mount deze met 'deamon tools'.
je hebt dan de cd niet meer nodig, en ook geen no-cd crack.

http://armyofgot.nl/faq/bfzondercd.html

als je ook rtr hebt hoef je alleen maar de cd van rtr gemount te hebben staan (ook voor bf en dc etc)

[ Voor 11% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 13-06-2003 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-10 09:56

Masselink

Voor de dorst

Maestro.mosjuh schreef op 13 June 2003 @ 09:58:
[...]

tip; maak een image van je cd en mount deze met 'deamon tools'.
je hebt dan de cd niet meer nodig, en ook geen no-cd crack.

http://armyofgot.nl/faq/bfzondercd.html

als je ook rtr hebt hoef je alleen maar de cd van rtr gemount te hebben staan (ook voor bf en dc etc)
Ik heb de pech dat mijn 1e CD stuk is. (Ik heb de officiele CD's). Installeren werkt niet meer, maar als CD gebruiken met het opstarten werkt wel. Ik heb een ISO gedownload om het spel te kunnen blijven installeren, en een mail naar EA gestuurd. (nog steeds geen reactie trouwens). Ik kan het spel niet starten met Daemon tools als CD emulator met de Safedisc optie aan.

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Stalingrad of Berlin spelen is niet meer leuk :(

Die DP van de Allies is zo klote, je wordt heel hard geowned door die STG
De medic gun is beter dan de DP

Moet echt wat aan worden gedaan!

Masselink, je moet van de originele CD's een image maken, anders werkt het niet!

[ Voor 19% gewijzigd door Snow_King op 13-06-2003 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm ik moet eerlijk bekennen dat ik die DP wel relaxt vindt juist. Ik zal een keertje kijken of ik ergens weapon stats ofzo kan vinden van die DP en andere wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
de 1.4 draait hiero... Granaat geluiden zijn idd beetje ruk !

Het lopen is ook zooooo 'dweilerig'...

Links boven, waar al die tekst is enzo, dat die de andere killed, waren de chat messages altijd voor Axis roze en voor Allied licht-blauw - Nu is het alleen maar rood of blauw, dus je ziet chat messages erug moeilijk ! Kan dit weer terug veranderd worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
Dus dat heeft nog niemand gezien??
w_beens schreef op 12 June 2003 @ 11:57:
Al screenshots gezien van Secret Weapons WW II ??
Ziet er wel gaaf uit!

Bij de weg, bij Desert Combat doet het level *** 72 het niet klopt dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat het symbool(soort hekje) rechts van je ping betekent?
Dus als je op tab drukt.
En hebben er nog meer mensen last van lag bij 1.4, het kan toeval zijn maar alle games die ik tot nu toe heb geprobeerd laggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
w_beens schreef op 13 juni 2003 @ 16:01:
Dus dat heeft nog niemand gezien??

[...]
Thursday, June 12, 2003
posted by Frank DeLise at 9:24 AM

DesertCombat .35 and BattleField1942 1.4 patch.

Unfortunetly, DesertCombat .35 does not fully support BF version 1.4, We are updating DC and we should have a patch out soon.

Thanks for your patience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 16:22:
Weet iemand wat het symbool(soort hekje) rechts van je ping betekent?
Dus als je op tab drukt.
En hebben er nog meer mensen last van lag bij 1.4, het kan toeval zijn maar alle games die ik tot nu toe heb geprobeerd laggen.
1 pagina terug Verwijderd in "Battlefield 1942 topic deel X"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Dat is alleen niet het antwoord op de vraag...

Dat nummer onder dat #-symbool is je player nummer.. Die nummers worden gewoon lokaal aan de players uitgedeeld en ze worden bv gebruikt om mensen te kicken (als admin) of om mensen aan je buddylist toevoegen. Voorheen (< v1.3) waren die nrs alleen te zien met game.listplayers (of lp) in de console maar nu zie je ze dus (gelukkig) ook in het tab-screen!

[ Voor 4% gewijzigd door Ook op 13-06-2003 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Als je vind dat het spel maar een "dweilt", "skates" of "slides" moet je

Soldier.CameraShakeFactor 1

in de console typen. Back to the good ol' viewbob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
De mod Eternal Silence is uit. Alpha 0.1.

http://www.eternal-silence.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

lijkt me nix :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Desert Combat .1 was ook niks :P

Maar ok voor nu zuigt het best wel :P Wake is btw erg mooi gedaan :) jammer dat ie het online niet doet. Zal zo eens deze post editten met wat pics...

//edit:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/es/es1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/es/es2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/es/es3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/es/es4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/es/es5.jpg
Nice bugje (of hidden feature transwarp? :+ ) als je snel genoeg gaat en extreem rondjes gaat draaien krijg je zo'n effect :P

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/van-lune/es/es6.jpg

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Vannacht ff een paar minuten gespeeld, maar ik vind dat ze gewoon met hun jatten van bepaalde dingen hadden moeten afblijven. Het irritantste vind ik het nieuwe 'loopje' Net of je op een paar raketgeleide-rollerskates staat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Patch 1.4 is het enige de souds van de nades.
Echt dom!
Das enige, sounds zijn cool, nieuwe wapens ook, en door 1.4 speel ik BF1942 weer elke dag!
I luv it! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da Burp
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09-2021
Op publics zie je ook vaak dat degene die elkaar helpen en reageren op airsupport e.d. vaak ook clanmembers zijn. Ik vind het juist heelrijk als iemand ff zegt NME armor spotted. Probeer dan altijd zsm een bommetje te droppen op z'n dakkie. :)
Vel radio command zijn al zo standaard als ik speel. spotted commando's gebruik ik heel vaak, net zoals requests. Alleen is het helaas vaak maar afwachten of je requests dus wat opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Requets zoals pickups wordt nooit op gereageerd.
Maar soms heb ik zo'n vette server, lijkt net of ik met me clan speel. :D
In coral sea es :
Ik was neergeschoten met me plane, ik haalde het schip niet meer, vroeg toch maar om een pick up.
En iemand die aardig was kwam met ze 2 zitter plane me oppikken. :D

Achja, teamplay moet je niet op servers voor 64 man gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en zeker niet bij coreal sea, dat komt zeker weinig voor :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma

RMYuma

Die spacemod is nog niet te spelen onder patch 1.4, begrijp ik?

In de loop van de volgende week zou er nog een updatepatch overheen komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag naast battlefield 1942 ook maar eens road to rome aangeschaft. 8)
Ik heb nu 2 mappen gespeeld, Baytown en Monte Cassino.
Baytown is wel een aardig gebalanceerde map.(wel 2x gewonnen :*) )
Maar Monte Cassino is die map niet een beetje te makkelijk voor de duitsers?
Of vergis ik me daar in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Laatst online: 27-10 19:59
Ik speel nu alleen maar EoD, echt een hele mooie mod, de tank e.d niet, maar door de jungle lopen en die geluiden zijn echt heeel mooi gedaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 19:51:
Vanmiddag naast battlefield 1942 ook maar eens road to rome aangeschaft. 8)
Ik heb nu 2 mappen gespeeld, Baytown en Monte Cassino.
Baytown is wel een aardig gebalanceerde map.(wel 2x gewonnen :*) )
Maar Monte Cassino is die map niet een beetje te makkelijk voor de duitsers?
Of vergis ik me daar in?
Ja vind ik dus ook! het is wel te winnen voor de Fransen, maar dan moet niet iedereen voor scout gaan spelen! Dat vind ik echt zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Zo hebben verschillende mappen zijn voor en nadelen, als de bf1942 al lang speelt weetje het al zo'n beetje.

Gazala: bijna altijd de duitsers/irakezen direct vlaggen pakken
Iwo Jima: altijd wel de Japanners/Irakezen als je de zee goed verdedigt en lucht.
Ohama Beach: duitsers/irakezen als je gelijk oprukt naar de kust.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik vind EoD ook echt de beste mod tot nu toe, veel meer tactiek en minder "wide open areas".. topper !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ik zag een keer een stel groepsleden van me in een bootje neergeknald worden.
Zwemmen in die grote oceaan, kwam er een helicopter van ons die boven het water vloog en iedereen liet instappen. En toen vlogen ze naar de veiligheid.
Prachtig *snif*(nee man, zag er echt goed uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emerge
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-03 10:15

Emerge

Bifidus schmifidus

Excuses als het al vaker gevraagd is, maar dit topic is best lang, en die andere 9 ook, maar hoe kreeg je ook weer die frontview (ook wel bird eye genoemd) bij het vliegen?
Die cockpit vind ik namelijk maar niks.

Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Emerge schreef op 14 juni 2003 @ 21:41:
Excuses als het al vaker gevraagd is, maar dit topic is best lang, en die andere 9 ook, maar hoe kreeg je ook weer die frontview (ook wel bird eye genoemd) bij het vliegen?
RTFM :P

F9 of 1 keer op C als je de default keys gebruikt. Sommige servers hebben deze mogelijkheid uitstaan maar het merendeel heeft het wel aanstaan omdat er simpelweg anders gewoon nauwelijks spelers komen :+ (ikke althans niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook

Ook

Yes I can!

Emerge schreef op 14 June 2003 @ 21:41:
2 x op F9 drukken (als de server het toestaat natuurlijk). De 1e keer F9 heb je de cockpit view en de 2e keer F9 en je hebt de nose-cam!
edit:
way 2 slow..

[ Voor 5% gewijzigd door Ook op 14-06-2003 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 26-10 16:56

Spleasure

Ik hier?

In de servers waarin ik zit (EA UK vooral), reageren de meesten wel als je F6 F1 drukt (Stop!), als ze net wegrijden in een jeepje ofzo.

Trucje voor allies in Omaha beach: met rechtermuisknop kan je de wegwerpkracht van een granaat bepalen, een keer licht drukken en je laat 'm gewoon voor je voeten vallen. Als je dit nu op 5 -1 meter vanaf de uiterst linkse bunker doet en dan tegen de helling oploopt, wordt je omhoog geschoten, je kan dan de lui in de bunker neerknallen, om de bunker heenlopen en zo naar boven lopen. Dit is alleen effectief als je medic bent, want bij het omhoog schieten verlies je af en toe wat health.
Daarnaast kunnen de allies alleen met goede artillery support wat bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Spleasure schreef op 15 June 2003 @ 12:23:
In de servers waarin ik zit (EA UK vooral), reageren de meesten wel als je F6 F1 drukt (Stop!), als ze net wegrijden in een jeepje ofzo.

Trucje voor allies in Omaha beach: met rechtermuisknop kan je de wegwerpkracht van een granaat bepalen, een keer licht drukken en je laat 'm gewoon voor je voeten vallen. Als je dit nu op 5 -1 meter vanaf de uiterst linkse bunker doet en dan tegen de helling oploopt, wordt je omhoog geschoten, je kan dan de lui in de bunker neerknallen, om de bunker heenlopen en zo naar boven lopen. Dit is alleen effectief als je medic bent, want bij het omhoog schieten verlies je af en toe wat health.
Ja, maar dan moet ff niet aan staan...
Ik zie nu alleen maar 1.4 servers met ff aan. :|
Paradijs voor TKers!!

Btw, dat stop wordt bij mij altijd genegeerd. :(
Moet je weer es gaan lopen!
Ben nu ook nog EoD 11% aan het downen...
Ben benieuwd.

[ Voor 9% gewijzigd door Hidde op 15-06-2003 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem in principe nooit iemand mee in me jeep, tenzij ik iemand ken of hij (of zij :P) moet hoog in de lijst staan, anders krijg ik soms zelf op servers met ff uit een tk op me naam omdat die sukkels blijven zitten in die jeep als ik hem voor me team op een tank wil laten crashen :( (of een idioot van het andere team crashed met zijn jeep op de mijne, iets wat ik weinig doe overigens heeft totaal geen zin)

Net op Wake gespeelt btw als axis die type99 ruleren, anyway natuurlijk weer veel planecampers en de helft van ons team ergerde zich daar aan en toen zei ik maar dat ik wel een oplossing had :+ dus ff die carrier buiten beeld en hoppa carrier weg geen airsupport waar wonderbaarlijk (!!!) was het 5 min. later gedaan met de allies omdat we alle vlaggen hadden :Y)

En op Coral Sea bijv. ben ik wel es een hele tijd een flakker (of hoe je dat ook noemt) als er veel nme's komen zodat je nauwelijks weg kan komen, en als je dus ff om de minuut ofzo ff zegt hoeveel procent er nog van het schip over is dan zie je wonder boven wonder steeds mensen actief repairen :Y)

En als er vervelende mensen op een server zitten die het voor je team verpesten gewoon andere team gaan en verder niet aan ergeren of de server verlaten dan is het spelen op dat moment niet waard klaar... laatste wat ik zal doen is erop reageren :/ ow ja in 1.3x zouden we al een gui vote systeem krijgen in 1.4 ook nou misschien in 1.5 dan... zou ook wel handig zijn als je niet zoveel stemmen nodig had :/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Dat aantal stemmen kan je server-side instellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 21:45:
[...]

RTFM :P

F9 of 1 keer op C als je de default keys gebruikt. Sommige servers hebben deze mogelijkheid uitstaan maar het merendeel heeft het wel aanstaan omdat er simpelweg anders gewoon nauwelijks spelers komen :+ (ikke althans niet)
Het heet btw de "nose-cam" en niet bird-eye-cam.. een vogel zal op zijn hoogst in je motor versnippert worden.. hij zal er niet gaan zitten :+

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Spleasure schreef op 15 juni 2003 @ 12:23:

En kan dat dan nog bij de 1.4 patch bij mij iniedergeval niet, ik legde 4 staven tnt onder mun donder neer "KABOEM---> PLOEF" hij komt de lucht gewoon niet in???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verschilt op de server ligt eraan hoe hoog de Splashdamage en Friendly Fire staat. Als Friendly Fire aanstaat en ben je gewoon dood, en als Splashdamage uitstaat kom je niet van zijn plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:33

PoweRoy

funky!

primemaximuz schreef op 15 June 2003 @ 15:44:
[...]

En kan dat dan nog bij de 1.4 patch bij mij iniedergeval niet, ik legde 4 staven tnt onder mun donder neer "KABOEM---> PLOEF" hij komt de lucht gewoon niet in???
spring je ook :?

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Jah ïk spring ook en dan de TNT laten ploffen, en niks maar goed zoals ik al las in een andere post, "splashdamage zal het in de gaten houden en kijken welke server wel toestaat om grenate/TNT jumps te doen EAUK servers in iedergeval niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spleasure
  • Laatst online: 26-10 16:56

Spleasure

Ik hier?

primemaximuz schreef op 15 juni 2003 @ 15:44:
[...]

Ja, ik merkte dat net ook! had ik net een trucje :\

Maar ze hebben dacht ik nu omaha zo veranderd dat je er zonder granaat op kan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masselink
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-10 09:56

Masselink

Voor de dorst

Snow_King schreef op 13 June 2003 @ 10:47:
Stalingrad of Berlin spelen is niet meer leuk :(

Die DP van de Allies is zo klote, je wordt heel hard geowned door die STG
De medic gun is beter dan de DP

Moet echt wat aan worden gedaan!

Masselink, je moet van de originele CD's een image maken, anders werkt het niet!
Helaas...De eerste cd is niet meer volledig leesbaar. Ik heb een iso gedownload, en als je dan een beetje in de registry loopt te klooien kan ik hem wel weer met (de orginele) Cd starten....

Koffie en meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WOrange
ff een vraagje wat betreft Battlecraft.
Als ik dit programma opstart komt hij met de melding :
WARNING: Creating a new MOD configuration now will change your current map setting. You will have to reload your map using the new MOD configuration in order for changes to take effect.
Do you wish to proceed? [Ja/Nee]

Vervolgens klik ik op ja omdat ik 't niet echt goed kon vertalen.
Als ik dan een nieuwe MOD aanmaak en op ok klik daarna het pad van BF intyp en weer ok dat vliegt ie weer terug naar windows en sluit zichzelf dus af.
Weet iemand wat hier het probleem is?

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.