http://files.ea.com/downl...al/bf1942/featured_hi.mov
direct link naar het filmpje
direct link naar het filmpje
[ Voor 3% gewijzigd door Snow_King op 11-06-2003 17:53 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Snow_King op 11-06-2003 17:53 ]
[ Voor 75% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 11-06-2003 20:10 ]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
Verwijderd schreef op 11 June 2003 @ 20:14:
gvd. ik was 1.31 aan het downe. kapt ie eropeens mee omdat 1.4 erop moest
Right for all the wrong reasons.
-Xbox Gamertag: Dbongers
[This space is for rent]
Verwijderd
Verwijderd
er zijn er al een aantal hoor (ik heb alleen nog maar op publics gespeeld)Verwijderd schreef op 11 juni 2003 @ 21:11:
Ik ben 'm aan het downloaden: gaat lekker vlot. Maar eh... moet ik 'm nu al installeren...? Er zijn vast nog geen servers online. En ik neem aan dat 1.4 alleen op 1.4 servers draait...?
Als je All-seeing Eye hebt kun je er gewoon op filteren /version/othersMaestro.mosjuh schreef op 11 June 2003 @ 21:30:
[...]
er zijn er al een aantal hoor (ik heb alleen nog maar op publics gespeeld)
gewoon kijken welke '1.4' in de naam hebben
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 23:41 ]
Verwijderd
Sommige dc maps zijn met behulp van Battlecraft (BC) gemaakt en bij Eve of Destruction is het nog beter te zien. De grotere mods hadden al WEL officieel een testversie van BCVerwijderd schreef op 11 June 2003 @ 23:40:
Is de (nieuwe) battlecraft map editor een beetje goed? en waar zijn de vorige costum maps mee gemaakt zoals dc maps?
Verwijderd
-- Altijd blijven prutsen --
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
je zal moeten, alle servers gaan toch naar 1.4!ThrillSeeka schreef op 12 juni 2003 @ 09:47:
Eindelijk iemand die positief is over de patch, ik begin steeds meer moed te verzamelen hem ook te installen (heb hem wel al gedownload)
Wees consequent, maar niet altijd
| Specs Aurora24 | My music |
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Bij mijn weten was die grafieklijn al in patch 1.31, kan het fout hebben maar ik heb uhm al eens gezienThrillSeeka schreef op 12 juni 2003 @ 12:51:
Net even 1.4 getest :
Lag had ik geen last van.
Nieuwe granaatsound : sucks, moeten ze terugveranderen
spel lijkt iets soepeler te lopen, kan ook mijn verbeelding zijn.
toen ik mijn fps wilde bekijken kreeg ik een of andere rare rode grafieklijn in beeld![]()
Hebben meer mensen hier last van?
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
[ Voor 17% gewijzigd door RMYuma op 12-06-2003 14:03 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
[ Voor 3% gewijzigd door RMYuma op 12-06-2003 16:59 . Reden: typo's ]
[ Voor 18% gewijzigd door whyz op 12-06-2003 18:24 . Reden: Grove Spelfouten en er zullen er vast nog meer inzitten ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Op NIET PURE servers nog wel, maar op die servers kan je ook cheaten, dus daar zal ik nooit meer komen iig... Ik denk dat die servers ook wel zullen verdwijnen in de loop der tijd.jagermeister1 schreef op 12 June 2003 @ 17:54:
Ben die patches nu ook ff via 1 van de mirrors aan het binnen halen. Thanks jongens!
Ben wel benieuwd. Al snap ik niet waarom ze telkens aan de geluiden van de wapens zitten te klooien. Maak het dan meteen goed.
Ze mogen wel een voorbeeld nemen aan die Merciless patch...die geluiden waren gewoon goed imho (en dat opspattende zand ook). Werkt die Merciless patch nou nog in combinatie met 1.4? Zal wel niet
[ Voor 15% gewijzigd door HuggyB op 12-06-2003 20:21 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 09:36 ]
tip; maak een image van je cd en mount deze met 'deamon tools'.Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 22:33:
GGRRRR
Nu kan ik dus niet meer met een no-CD-crack spelen ?
tot nu toe heb ik een stuk of 10 servers geprobeert te joinen maar het lukt niet echt
"Data differs from server"
verdorie ...
Ik heb namelijk mijn drives gestealthed, dus kannie bij het CD knopje, dus probeer zoveer mogelijk zonders CDs te doen
maargoed, zal de orginele files maar terugzetten dan, die heb ik gelukkig bewaard
[ Voor 11% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 13-06-2003 09:59 ]
Ik heb de pech dat mijn 1e CD stuk is. (Ik heb de officiele CD's). Installeren werkt niet meer, maar als CD gebruiken met het opstarten werkt wel. Ik heb een ISO gedownload om het spel te kunnen blijven installeren, en een mail naar EA gestuurd. (nog steeds geen reactie trouwens). Ik kan het spel niet starten met Daemon tools als CD emulator met de Safedisc optie aan.Maestro.mosjuh schreef op 13 June 2003 @ 09:58:
[...]
tip; maak een image van je cd en mount deze met 'deamon tools'.
je hebt dan de cd niet meer nodig, en ook geen no-cd crack.
http://armyofgot.nl/faq/bfzondercd.html
als je ook rtr hebt hoef je alleen maar de cd van rtr gemount te hebben staan (ook voor bf en dc etc)
Koffie en meer...
[ Voor 19% gewijzigd door Snow_King op 13-06-2003 10:50 ]
Verwijderd
w_beens schreef op 12 June 2003 @ 11:57:
Al screenshots gezien van Secret Weapons WW II ??
Ziet er wel gaaf uit!
Bij de weg, bij Desert Combat doet het level *** 72 het niet klopt dat??
Verwijderd
Thursday, June 12, 2003
1 pagina terug Verwijderd in "Battlefield 1942 topic deel X"Verwijderd schreef op 13 juni 2003 @ 16:22:
Weet iemand wat het symbool(soort hekje) rechts van je ping betekent?
Dus als je op tab drukt.
En hebben er nog meer mensen last van lag bij 1.4, het kan toeval zijn maar alle games die ik tot nu toe heb geprobeerd laggen.
Dat is alleen niet het antwoord op de vraag...SileX schreef op 13 June 2003 @ 16:27:
[...]
1 pagina terug Verwijderd in "Battlefield 1942 topic deel X"
[ Voor 4% gewijzigd door Ook op 13-06-2003 20:33 ]
lijkt me nixHuggyB schreef op 14 June 2003 @ 00:05:
De mod Eternal Silence is uit. Alpha 0.1.
http://www.eternal-silence.net/

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2003 14:26 ]
Verwijderd
Ja vind ik dus ook! het is wel te winnen voor de Fransen, maar dan moet niet iedereen voor scout gaan spelen! Dat vind ik echt zo irritant.Verwijderd schreef op 14 June 2003 @ 19:51:
Vanmiddag naast battlefield 1942 ook maar eens road to rome aangeschaft.![]()
Ik heb nu 2 mappen gespeeld, Baytown en Monte Cassino.
Baytown is wel een aardig gebalanceerde map.(wel 2x gewonnen)
Maar Monte Cassino is die map niet een beetje te makkelijk voor de duitsers?
Of vergis ik me daar in?
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Hoe is het met jóuw opgeblazen gevoel vandaag?
RTFMEmerge schreef op 14 juni 2003 @ 21:41:
Excuses als het al vaker gevraagd is, maar dit topic is best lang, en die andere 9 ook, maar hoe kreeg je ook weer die frontview (ook wel bird eye genoemd) bij het vliegen?
Die cockpit vind ik namelijk maar niks.
2 x op F9 drukken (als de server het toestaat natuurlijk). De 1e keer F9 heb je de cockpit view en de 2e keer F9 en je hebt de nose-cam!Emerge schreef op 14 June 2003 @ 21:41:
Excuses als het al vaker gevraagd is, maar dit topic is best lang, en die andere 9 ook, maar hoe kreeg je ook weer die frontview (ook wel bird eye genoemd) bij het vliegen?
Die cockpit vind ik namelijk maar niks.
[ Voor 5% gewijzigd door Ook op 14-06-2003 21:49 ]
Ja, maar dan moet ff niet aan staan...Spleasure schreef op 15 June 2003 @ 12:23:
In de servers waarin ik zit (EA UK vooral), reageren de meesten wel als je F6 F1 drukt (Stop!), als ze net wegrijden in een jeepje ofzo.
Trucje voor allies in Omaha beach: met rechtermuisknop kan je de wegwerpkracht van een granaat bepalen, een keer licht drukken en je laat 'm gewoon voor je voeten vallen. Als je dit nu op 5 -1 meter vanaf de uiterst linkse bunker doet en dan tegen de helling oploopt, wordt je omhoog geschoten, je kan dan de lui in de bunker neerknallen, om de bunker heenlopen en zo naar boven lopen. Dit is alleen effectief als je medic bent, want bij het omhoog schieten verlies je af en toe wat health.
Daarnaast kunnen de allies alleen met goede artillery support wat bereiken.
[ Voor 9% gewijzigd door Hidde op 15-06-2003 12:59 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2003 13:18 ]
Het heet btw de "nose-cam" en niet bird-eye-cam.. een vogel zal op zijn hoogst in je motor versnippert worden.. hij zal er niet gaan zittenVerwijderd schreef op 14 June 2003 @ 21:45:
[...]
RTFM
F9 of 1 keer op C als je de default keys gebruikt. Sommige servers hebben deze mogelijkheid uitstaan maar het merendeel heeft het wel aanstaan omdat er simpelweg anders gewoon nauwelijks spelers komen(ikke althans niet)
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
En kan dat dan nog bij de 1.4 patch bij mij iniedergeval niet, ik legde 4 staven tnt onder mun donder neer "KABOEM---> PLOEF" hij komt de lucht gewoon niet in???Spleasure schreef op 15 juni 2003 @ 12:23:
In de servers waarin ik zit (EA UK vooral), reageren de meesten wel als je F6 F1 drukt (Stop!), als ze net wegrijden in een jeepje ofzo.
Trucje voor allies in Omaha beach: met rechtermuisknop kan je de wegwerpkracht van een granaat bepalen, een keer licht drukken en je laat 'm gewoon voor je voeten vallen. Als je dit nu op 5 -1 meter vanaf de uiterst linkse bunker doet en dan tegen de helling oploopt, wordt je omhoog geschoten, je kan dan de lui in de bunker neerknallen, om de bunker heenlopen en zo naar boven lopen. Dit is alleen effectief als je medic bent, want bij het omhoog schieten verlies je af en toe wat health.
Daarnaast kunnen de allies alleen met goede artillery support wat bereiken.
Verwijderd
spring je ookprimemaximuz schreef op 15 June 2003 @ 15:44:
[...]
En kan dat dan nog bij de 1.4 patch bij mij iniedergeval niet, ik legde 4 staven tnt onder mun donder neer "KABOEM---> PLOEF" hij komt de lucht gewoon niet in???
[This space is for rent]
Ja, ik merkte dat net ook! had ik net een trucje :\primemaximuz schreef op 15 juni 2003 @ 15:44:
[...]
En kan dat dan nog bij de 1.4 patch bij mij iniedergeval niet, ik legde 4 staven tnt onder mun donder neer "KABOEM---> PLOEF" hij komt de lucht gewoon niet in???
Helaas...De eerste cd is niet meer volledig leesbaar. Ik heb een iso gedownload, en als je dan een beetje in de registry loopt te klooien kan ik hem wel weer met (de orginele) Cd starten....Snow_King schreef op 13 June 2003 @ 10:47:
Stalingrad of Berlin spelen is niet meer leuk
Die DP van de Allies is zo klote, je wordt heel hard geowned door die STG
De medic gun is beter dan de DP
Moet echt wat aan worden gedaan!
Masselink, je moet van de originele CD's een image maken, anders werkt het niet!
Koffie en meer...
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq