Battlefield 1942 topic deel X

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.116 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lighteye/bat_faq_png.png

De oude topics:

Battlefield 1942 demo eindelijk uit
Battlefield 1942 demo eindelijk uit (Deel II)
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel III)
Het grote Battlefield 1942 topic (Deel IV)
Het grote BF1942 topic deel V
Battlefield 1942 topic deel VI
Battlefield 1942 topic deel VII
Battlefield 1942 topic deel VIII
Battlefield 1942 topic deel IX

Handige links:

De Battlefield 1942 GoTfaq - GoTfaq in html

Officiële websites:

Officiële Battlefield 1942 website (Kijk hier of het klopt als er een eventuele patch uit is)
Officiële messageboard
EA tech support

Overige websites:

BF central
PlanetBattlefield.com
Battlefield 1942 Tweakguide (engels) (Zeer zeker de moeite waard eens helemaal goed door te lezen als je ff niks weet te doen)
bf42.com

Editting related:

Zie hiervoor onze eigen Battlefield modding topic

faq.armyofgot.nl hij is nog niet helemaal af maar de bedoeling van deze site is/wordt om zoveel mogelijk info omtrent Battlefield 1942 te verzamelen en met name het mappen :)

Downloadlinks voor de bekendste files (zal het zeer binnenkort ff updaten)

Alle info omtrent de 1.31 patch

Overzicht van de veranderingen:
NETWORK/SERVER FIXES
-Fixed Co-op crash when restarting map
-Removed default Remote Admin Password for servers
-Changed Object collision system To prevent Exploits involving players
hiding inside of objects

CLIENT FIXES
-locked out console.showClientPredictionStatus console command
to prevent exploit
Op sommige fora lees ik dat er kleine dingetjes ‘zou’ moeten veranderd zijn aan de AA guns en de planes, maar heb nog niet echt een bevestiging hiervan gelezen.

Nieuwe ‘shortcut’ commandos voor je console sinds 1.31 patch
Je kunt sinds de 1.31 patch je console commands nu ‘renamen’ naar een makkelijker (kortere) command. Er is een standaard template die je kunt vinden in: X:\Battlefield dir\Mods\bf1942\Settings\AliasedCommands.con

Als je een beetje de commands doorscrolled moet je een bekende tegenkomen die we snel even als voorbeeld zullen gebruiken: alias fps console.showfps wat dit regeltje nu zegt is dat hij de std commando console.showfps moet vervangen door het woord fps voor het woord fps kun je ook je eigen woord verzinnen zolang het oorspronkelijke commando maar blijft staan (console.showfps in dit geval dus). Bekijk verder de .con bestand om het e.e.a. te wijzigen/bekijken.

The All Seeing Eye

The All Seeing Eye als alternatief voor Gamespy :)
Ga naar http://www.udpsoft.com/eye/ om ASE te downloaden, het is een bestandje van een paar kB’s en dat is dan een web-installer, gaat verder vrijwel automatisch :)

ASE en Battlefield
ASE ondersteunt naast Battlefield 1942 ook nog de volgende mods van genoemde:
- Road to Rome
- Desert Combat .3
- CEMOD
- Soldier9 Realism
- Conflict in Somalia.
- GI Joe

Verder ondersteund ASE de standaard 18 mappen plus de 6 mappen van Road to Rome. Ook de custom levels van MoonQuake (Wake Evenings en Coral Insomnia) ondersteund ASE.

Als The All Seeing jouw favoriete mod (nog) niet ondersteund dan zou je dit eens na kunnen lezen op hun forum of er misschien een andere oplossing is, ook zou je daar een suggestie kunnen doen om het bij een volgende release erin te doen. Link naar forum

Plaatjes posten

Algemene uitleg

Uit de algemene faq: [img=w,h]url van afbeelding met afmetingen[/img]

Deze tag mag dan wel werken maar heeft naar mijn idee 0,0% effect, snap niet waarom ie erin zit.

Als je bijv. een plaatje hebt in 1024x768 en laten we zeggen 200 kB groot, dan kun je hem wel fijn resizen met de UBB tags, maar dan blijft ie nog steeds 200 kB (DUH) alleen de layout help je misschien een handje.

Hoe je het beste een pic kan posten:

Kan op twee manieren, eerste de makkelijkste:

1. Je resized je pic met je favoriete painteditor tool naar een max. breedte van 600 pixels en dan post je pic met de volgende tag: [img]urlvanplaatje[/img]

2. Zelfde als 1 maar dan doe je het grote plaatje er ook bij met als gevolg dat je dus twee plaatjes krijgt!

vb: [ url=urlvanGROTEplaatje ] [img]urlvanKLEINEplaatje[/img] [/url]

Het spreekt voorzich dat je de eventuele spaties die je ziet in mijn tags dat jij die er niet in moet doen :+

Desert Combat .3N

Waar kan ik het downloaden?

Zie bovenaan bij de download links.

Ik heb een oudere Desert Combat op mijn computer (.2x of .3 leaked/pre-release)

In beide gevallen zou ik eerst .2x deïnstalleren/verwijderen en de .3 versie gewoon de map verwijderen. Het is onwaarschijnlijk dat je een leaked/pre-release geïnstalleerd hebt staan dus een patch daarvan downloaden zou ik me niet aan wagen. Het klinkt vrij logisch dat een ‘patch’ eerst controleert of er al een versie geïnstalleerd staat om zo de goede bestanden te kopiëren/updaten. Maar omdat dit waarschijnlijk niet het geval is ;) kun je beter de full downloaden.

Enkele links om Desert Combat in de gaten te houden

Officiële website
Duitse site met regelmatig als eerste nieuwe updates wat betreft DC
Duits forum waar DC dev leden te vinden zijn
Officiele forum van DC deze is zeer handig om bij te houden als je DC fan bent

En tot slot…

Soms is het niet helemaal duidelijk of een download wel helemaal legaal is, post bij voorkeur de link dan niet en neem eerst contact op met een SP mod ;) Zie hier een mooi overzichtje voor de contactadressen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 17:34 . Reden: update van links ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

* Snow_King makes first post! :D

[ Voor 86% gewijzigd door Snow_King op 05-04-2003 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
woohoo, snelle dc .3 link yeah !!! thanks tweakers !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes hoor LE. Ik zorg ervoor dat er nog paar files op SK server komen, die kan je ook in de startpost verwerken. Merciless komt er geheel op, daarnaast de giz_mappack, en verder nog de BF Remote Manager en een getweakte VideoDefault.con

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Weet iemand hoe je die kamikaze functie moet gebruiken van de Iraqi Special Ops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
die kamikaze functie is zwaar buggy en duidelijk last-minute ingevoegd door de coderts ;).

Als Iraqi Assault moet je met je scrollknop op het doodshoofdje klikken, je krijgt dan TNT in je handjes gedumpt en als je klikt hoor je te ontploffen.

Wat er tot nu toe gebeurt als je klikt: Het ventje (Vrouwen stem, imho) schreeuwt keihard "aaah" ofzoiets en vervolgens ontploft 'ie niet.

Was wel hilarisch om te zien, een Iraqi die de allied basis in rende (gillend) en vervolgens bleef staan :+. "OMFG! BUG!". En toen werd hij bruut neergeknalt door mij O+.

Verder: Mooie openingspost, jammer dat er veel ge copy-paste is, komt waarschijnlijk omdat BF1942 al tot het optimale is getweaked door de community, en hebben we nu niks meer te doen ;).

[ Voor 17% gewijzigd door Switch op 05-04-2003 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Switch schreef op 05 April 2003 @ 18:34:
die kamikaze functie is zwaar buggy en duidelijk last-minute ingevoegd door de coderts ;).

Als Iraqi Assault moet je met je scrollknop op het doodshoofdje klikken, je krijgt dan TNT in je handjes gedumpt en als je klikt hoor je te ontploffen.

Wat er tot nu toe gebeurt als je klikt: Het ventje (Vrouwen stem, imho) schreeuwt keihard "aaah" ofzoiets en vervolgens ontploft 'ie niet.

Was wel hilarisch om te zien, een Iraqi die de allied basis in rende (gillend) en vervolgens bleef staan :+. "OMFG! BUG!". En toen werd hij bruut neergeknalt door mij O+.

Verder: Mooie openingspost, jammer dat er veel ge copy-paste is, komt waarschijnlijk omdat BF1942 al tot het optimale is getweaked door de community, en hebben we nu niks meer te doen ;).
Ja ik wist niks meer te verzinnen eigenlijk :P ook geen problemen in SPV en als ze er zijn, zijn het meestal gewoon zoekvragen :) Het is dat Desert Combat onlangs released is anders was het nog saaier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ja precies, dat schreeuwen lukt mij wel.

Ook wel leuk hoor :), maar wat functionaliteit mag ook wel van mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 07:51
Kan iemand me vertellen welke mod er het meest gespeeld wordt?

www.hetbsg.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Desert Combat. Zie startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm die custom map A bridge too far, die kan je alleen maar online spelen he, niet offline tegen bots toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
[err]
ok nvrmnd, ik had een foute file... grrr.

[ Voor 66% gewijzigd door Grijns op 05-04-2003 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:38
Heeft iemand de turbojeep mod al eens geprobeerd? Ik heb em namelijk gisteren gedownd en hij is echt super leuk :D

Ik ben in El Alamein al bijna van de Axis naar de Allied base gesprongen zonder de grond te raken. (Behalve op het einde dus, vandaar dat "bijna" ;) )

Ik zou wel eens graag een server zien die dat soort mods host :)

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Wat ook vaag is :o bij Iraq, dat ze zo vaag schuin in de lucht staan, bij dat statiefje waarmee ze die dingen afvuren (Bocage) wist nie precies de naam heb Desert net pas :P maar me 1ste reactie was overdonderend echt gewoon bruut komt weinig voor bij games maar Battlefield en Desert slaan de kroon _/-\o_

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 19:01:
hmmm die custom map A bridge too far, die kan je alleen maar online spelen he, niet offline tegen bots toch :?
klopt, zit geen bot support in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Een flink nadeel :( is dat iedereen USA wil zijn, bij elke ronde switch :Z gaat iedereen snel naar de Coalition Force, en dan ook nog verdomde basecampen maarja zal hopelijk na een tijdje weer wat afnemen.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Niels99 schreef op 05 april 2003 @ 20:22:
statiefje waarmee ze die dingen afvuren (Bocage) wist nie precies de naam
Da's een mortier, mortar op z'n engels.
En vergis je niet, het lijkt een lullig dingetje
maar het kan heel wat schade aanrichten >:)
Afbeeldingslocatie: http://www.photoalert.com/images/ls_pa/LSH7-502E.jpg < hier een in real life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Jah dat is uhm :) in Bocage staan ze dan bij dat beekje/riviertje heel schuin in de lucht die mannetjes das zo'n gaar gezicht lijkt net dat ze dood in de lucht staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Maar de Iraqi's zijn nog steeds in nadeel niet?

Geen Harrier variant, geen spawn base helikopter variant of spawn base vliegtuig variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Dat klopt maar de hind maakt dat voor een groot deel goed, ook de kamikaze acties (als er geen bug meer is) maar inderdaad er is nog een voordeel voor de allies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Harrier is niet zo heilig hoor. De firepower en de bommen is net echt zo goed om over naar huis te schrijven... makkelijke target in air...

idd, de Hind and scud maakt dat wel goed...

Mensen vergeten vaak dat scud en MLBR geen tanks zijn en dat ze daarmee willen vechten tegen tanks of grondtroepen...

Je moet ze gewoon in je base laten en vragen op wat 'targets'... als je een aardig team hebt dan kan je veel kills halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 0.3n werkt het verticaal opstijgen met de Harrier wel, hij is inderdaad niet zo geweldig maar toch leuk...
Dat precisiesysteem (rechts klikken) met de MLBR snap ik niet helemaal... ik doe die gele streepjes op elkaar en schiet maar de shell komt op een vage plek terecht :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:28
Nog meer mensen die nog steeds problemen hebben met het geluid horen van de black hawk en de HIND?

Als ik in de blackhawk zit hoor ik het geluid heel zachtjes en pas als ik me volume op 10 zet is het hoorbaar.
In de HIND hoor ik helemaal niets.
De apache hoor ik weer wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 April 2003 @ 23:23:
Dat precisiesysteem (rechts klikken) met de MLBR snap ik niet helemaal... ik doe die gele streepjes op elkaar en schiet maar de shell komt op een vage plek terecht :?
Als je rechts clickt dan krijg je zo'n sniper view. En je ziet een tankje.. dan ben jij...

Je moet proberen dat tankje zo te zetten dat het naar het midden van dat punt wijst... daarna moet je de raket inslag zien om te kijken of je naar links/rechts/voor/achter moet...

Die lichtgele streepjes zijn de instellingen van de vorige keer... de dikgedrukte gele strepen zijn je huidige positie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
de nieuwe versie van dc is ieg _/-\o_ . (heb de n versie nog niet geprobeerd)

ziet er nog veel verschil tussen m en n ?

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ongeveer 6 bugs eruit gehaald en een paar instellingen veranderd, maar meer niet :)

Alleen die Harrier lagged bij mij terwijl elk ander voetuig/plane niet lagged, zelfs niet bij een ping van 166.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
Eerlijk gezegd heeft BF1942 een van de slechtste netcodes die ik ooit gezien heb in een spel. Als je een ping boven de 100 hebt wordt je standaard steeds teruggetrokken krijg je veel Warniings en schokkende tanks (Die je dus niet kan raken).

Erg vervelend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 00:02:
Er zijn ongeveer 6 bugs eruit gehaald en een paar instellingen veranderd, maar meer niet :)

Alleen die Harrier lagged bij mij terwijl elk ander voetuig/plane niet lagged, zelfs niet bij een ping van 166.
mjah, is bij iedereen. hebben ze dat er nog niet uigehaald bij 0.3n ? (ik heb hem al 1 dag en nog niet eens gespeeld :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Switch schreef op 06 April 2003 @ 00:05:
Eerlijk gezegd heeft BF1942 een van de slechtste netcodes die ik ooit gezien heb in een spel. Als je een ping boven de 100 hebt wordt je standaard steeds teruggetrokken krijg je veel Warniings en schokkende tanks (Die je dus niet kan raken).

Erg vervelend!
gewoon sproeien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

PoweRoy

funky!

weer een nieuw topic :Y)

ik ga vanmiddag maarre die .3n van desert combat proberen :) khoop dat er een paar bugfixes zijn. * PoweRoy heeft btw nog nooit probs gehad met geluid in heli's :*)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Uit heli's springen van Iraqi's is ook een ramp zeg :D
Eerst de deur open vanaf een speciale plek (3 of 4) en dan proberen eruit te springen.
Dat laatste gaat wel erg moeilijk.

Overigens wel leuk om een groep van 4 Saddam look-a-likes in koor "Geronimooooo...!" te horen schreeuwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Nu online

PoweRoy

funky!

kheb nu .3n gespeeld :) maar ik vind dat er weinig veranderingen zijn. alleen nu klapt hij er welles uit :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 06 april 2003 @ 09:16:
kheb nu .3n gespeeld :) maar ik vind dat er weinig veranderingen zijn. alleen nu klapt hij er welles uit :X
sorry hoor maar het valt zo op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Nu online

PoweRoy

funky!

is er al iets bekend over _nog_ een patch :?
* PoweRoy wilt normaal dc kunnen spelen :)

[ Voor 83% gewijzigd door PoweRoy op 06-04-2003 09:58 ]

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
PoweRoy moet goeie hardware kopen ;)

Je kan btw het geluidsprobleem met de heli's oplossen door je geluidskwaliteit op medium te zetten ipv low (mocht je dat hebben :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avenger84
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 20:24
Als ik de link gebruik die bovenaan het topic te zien is om dc te downloaden, dan krijg ik een 9 mb file, die tijdens de installatie vraagt om disk2.. Er staat bij dat het ding 150 mb is...

beetje vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Avenger schreef op 06 april 2003 @ 11:08:
Als ik de link gebruik die bovenaan het topic te zien is om dc te downloaden, dan krijg ik een 9 mb file, die tijdens de installatie vraagt om disk2.. Er staat bij dat het ding 150 mb is...

beetje vaag
hier stond niets

[ Voor 17% gewijzigd door Snow_King op 09-04-2003 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Die nieuwe versie is wel lollig, ook al willen mensen nu alleen nieuwe voertuigen gebruiken waardoor er een tekort aan tanks is :X .. Maar met 2 volle blackhawks over het slagveld vliegen en dan points innemen is echt tof, een squad met 2 spec ops en wat anti tank kan behoorlijke problemen opleveren voorde enemy :) [daarom is het ook de truc ze te mollen bij het opstijgen].

Ik vind de Harrier niet echt een succes, de bommen hebben niet echt gigantische splash [van wat ik heb gemerkt] en hij lagged ook nog behoorlijk. Het is ook jammer dat de Frogfoot [dat nieuwe opposition vliegtuig] gewoon bommen heeft ipv tonnen rocket pods [zoals in het echt.] En hoe komt ie aan zo'n gun als de A10 ?.

Voor de rest ben ik zeker weer verslaafd, ook al zijn die suicide TK's erg vervelend [ik zat in een hind met 5 mensen, een springt van zijn plaats, [maar omdat de deur dicht is vliegt ie er niet uit] en blaast zichzelf op, erg grappig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik vind die special ops echt zo wijs van de Allies, die MP5 met zoom, zeer dodelijk.

Ging gisteren met mijn Apache ff alle spawns ook veroveren op El Alamein, ff landen, gas terug, veroverd en weer gas der op!

Er is één woord voor DC: Ge-wel-dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Nu online

PoweRoy

funky!

dc knalt er geloof ik niet meer uit :Y) kwenie waarom :/ :D

maarre el alamein day2 + dc = overvolle helis die neerstorten + TK's :X

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poweroy2/bf1942-54.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poweroy2/bf1942-55.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poweroy2/bf1942-56.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poweroy2/bf1942-57.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poweroy2/bf1942-58.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poweroy2/bf1942-59.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poweroy2/bf1942-60.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poweroy2/bf1942-61.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door PoweRoy op 06-04-2003 13:03 ]

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind DC nog beter dan de originele BF =]]]]]]]]]]]]
Die chopper van de oppositie is best wel lame btw =/

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Hind en Ac-130 teamkilling is een probleem....
Afbeeldingslocatie: http://users.frailart.net/supacapncrunch/rage16.jpg

3 maal raden waar deze screenshots vandaan komen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

das zielig vind ik, sowieso, TK'en is zielig :/

btw, je sig, verander je specs url es naar specs.tweak.to/2181 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Het is best wel lame ja..

Wat soms wel lachen is, is een overvolle blackhawk/hind met een slechte chopper piloot, ik zag er laatst eentje al oncontroleerbaar over z'n as het level uitvliegen. Even later waren er meteen 5 death messages.

Daarnet hadden we ook 2 suicide tk's op ons team, ze waren elke t-72 aan het opblazen die maar weg reed :(

[ Voor 6% gewijzigd door agentorangina op 06-04-2003 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Nu online

PoweRoy

funky!

dat is niet fun :X

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wel LOL als je die pic zo eens ziet :D

Wat ik btw altijd (succesvol) probeer is met die u25 (ofzo iig die nieuwe plane van de axis) boven de ac130 vliegen en dan je bommen afwerpen, 1 of 2 hits is ie down :Y)

//edit: Waar ik mij aan irriteer zijn de mensen die niet weten te vliegen met die ac130, gewoon boven de vijandelijk base rondvliegen aan de goede kant en huppa je hebt zo die base kapot als er een beetje mensen schieten.

Ook schijnen er mensen te zijn die niet beseffen hoe waardevol die ac130 kan zijn, je hebt alles zo destroyed dus repairen dat ding...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
ff over de support class: ik ben dat best vaak, maar die shotgun sux |:(
meestal is pistool nog effectiever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 13:41
Ben vrij goed in Black Hawk vliegen, zo ook nu weer, heel het spel daarin gevlogen. Maarja, af en toe stort je neer. Dus mijn score stond op -6. Wat doet die admin vervolgens KICKT me (voor teveel teamkills). |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag;
Heeft bijna iedereen die in dit topic reageert nu eigen bf1942 origineel gekocht in de winkel?
Want zo te zien kunnen jullie dus echt de meest relaxte servers joinen :P

Ik heb hem dus niet legaal, maar zit meer in de uitprobeer mode, maar dis wel een spel wat blijft, tenminste voor mij dan ;) dus denk dat ik hem binnenkort maar ga aanschaffen. Wordt me eerste legaal gekocht spel dan btw :)

Cracked servers zijn vaak traag enzo das het mindere aan de illegale versie :/ maar ja.....tis ook niet zo erg om een keer iets wel in de winkel te kopen, snap alleen niet dat ze die zooi voor 50 euro moeten verkopen...

Maar hoe zit het met de illegaliteit van de bf fans in dit topic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Flexx

This side up

spokje schreef op 06 april 2003 @ 16:51:
Wat ik me eigenlijk al een tijdje afvraag;
Heeft bijna iedereen die in dit topic reageert nu eigen bf1942 origineel gekocht in de winkel?
Want zo te zien kunnen jullie dus echt de meest relaxte servers joinen :P

Ik heb hem dus niet legaal, maar zit meer in de uitprobeer mode, maar dis wel een spel wat blijft, tenminste voor mij dan ;) dus denk dat ik hem binnenkort maar ga aanschaffen. Wordt me eerste legaal gekocht spel dan btw :)

Cracked servers zijn vaak traag enzo das het mindere aan de illegale versie :/ maar ja.....tis ook niet zo erg om een keer iets wel in de winkel te kopen, snap alleen niet dat ze die zooi voor 50 euro moeten verkopen...

Maar hoe zit het met de illegaliteit van de bf fans in dit topic? :+
Ik had hem illegaal, totdat ik een keertje de cd erin deed en het toch wel een zeer relaxte game vond/vind, heb hem toen maar gekocht, en ik heb er geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNEAK-NL
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-08 16:00

SNEAK-NL

galloooooooooooo

weinig illegale bf eigenaars denk ik, volgens mij heeft iedereen op jou na em legaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben liev en heb hem legaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de heli, net als in Codename Eagle toendertijd, veel te sterk...

Als je een heli weet te bedienen own je het hele spelletje.....

Wat minder mag imo best, want nu krijg je van die lamme stumperds die op een helipad gaan liggen en wachten op een respawn.... TRIEST!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Op de site van Dynabyte staat dat BF Secret War WWOII op 1 Oktober uitkomt, is dat geloofwaardig. Ik hoorde juist dat zo snel mogelijk uit zo komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
*legale gebruiker meld zich*

ik ben blij dat de meesten hem hier idd legaal spelen. maargoed; het is ook een spel die je pegels wel waard is.

tip: als je bij dynabyte een klantenpas aanvraagt (= gratis) krijg je iets van 5% korting op software. scheelt toch weer wat :) .

wat ik goed vind aan de DC mod met de BH; op maps zoals midway heb je aan het begin dat IEDEREEn op het vliegdekschip spawnt. meestal betekende dit bij BF dat er 3 mensen in een vliegtuig stapten en de rest bleef vliegtuig-spawnkampen of 3 kwartier in een boodje onderweg was naar het vaste land.
nu heb je de BH... 3 mensen stappen in een vliegtuig, en de rest jumpt in de BH en vliegt ook naar het vaste land waar een veeeel leuker gevecht ontstaat.

*thumbs up*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 13:31

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Maestro.mosjuh schreef op 06 april 2003 @ 17:25:
*legale gebruiker meld zich*

ik ben blij dat de meesten hem hier idd legaal spelen. maargoed; het is ook een spel die je pegels wel waard is.

tip: als je bij dynabyte een klantenpas aanvraagt (= gratis) krijg je iets van 5% korting op software. scheelt toch weer wat :) .

wat ik goed vind aan de DC mod met de BH; op maps zoals midway heb je aan het begin dat IEDEREEn op het vliegdekschip spawnt. meestal betekende dit bij BF dat er 3 mensen in een vliegtuig stapten en de rest bleef vliegtuig-spawnkampen of 3 kwartier in een boodje onderweg was naar het vaste land.
nu heb je de BH... 3 mensen stappen in een vliegtuig, en de rest jumpt in de BH en vliegt ook naar het vaste land waar een veeeel leuker gevecht ontstaat.

*thumbs up*
klopt allemaal wel, maar ja, niemand kan vliegne met zon chopper...

ik zelf ook nog niet...

komt er trouwens een DC clan?

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Niet online
JA!, die choppers was de beste move van DC nu kan hij bij mij echt niet meer stuk.
ik vind die shotgun veeelste zwak, hij is alleen handig van heeel dichtbij maar voor de rest heb je er niks aan. de mp5 met zoom is ook wel relax, maar de assault is toch nog de beste ;) (vooral omdat nu iedereen de mp5 en shotgun aan het uittesten is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
TepelStreeltje schreef op 06 April 2003 @ 18:07:
[...]

ik zelf ook nog niet...

komt er trouwens een DC clan?
Ik kan wel aardig vliegen met dat ding, hoewel ik de Hind relaxter vind (geen rekening houden met boordgunner naast je).

Ik hoop btw wel dat er een 'speciale' GoT DC clan komt. Er zijn aardig wat mensen hier die het spelen.

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaa een speciale GoT DC clan zou wel lachuh zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0g0ff
  • Laatst online: 06:47

L0g0ff

omg

Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 19:47:
jaa een speciale GoT DC clan zou wel lachuh zijn ;)
Of een GoT DC server :)

Blog.wapnet.nl KompassOS.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-07 16:45
Ik weet niet of dit online werkt, maar offline als je een zandzak bovenop een tank zet ontploft ie :D zo is assault een erg goede class. Ook als ik een zandzak in die C-130 zet ontploft ie. Bij de gewone 0.3 was dit nog niet het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Bah ik had zonet een paar vervelende bugs:

Ik bestuurde een vliegdekschip. Ik ga uit het hokje omdat ik wil vliegen met Blackhawk, blijft dat ding doorvaren! Dus ik weer naar boven; te laat. Iedereen inclusief mezelf doodgeschoten omdat we uit de zone waren.

Ook is het bij mij dia's kijken als ik een schip bestuur. 1 beeldje per 10 seconden ongeveer.
Maar zodra ik dan op E druk (om uit de cabine te stappen) ben ik er wel meteen uit.
Snap niets van die bugs.
En de BH wil niet goed van een schip opstijgen, maar dat is al een bug die al eerder genoemd is geloof ik ;)

Ik draai 800 mhz duron. Volgens mij trekt die het niet helemaal lekker. Heb een duron 1300 besteld, kijken of dat wat scheelt.

Ik kan btw enkel vliegtuig normaal opstijgen van een schip. Eerst altijd dia's kijken tot ik in de lucht zit, dan is het opeens goed :?
* spokje snapt er niets meer van.....

[ Voor 22% gewijzigd door spokje op 06-04-2003 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Laatst online: 13:41
TepelStreeltje schreef op 06 april 2003 @ 18:07:
[...]
Ik kan zeer goed vliegen met de choppers (al zeg ik het zelf) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 16:36
Heb een problempje met All-seeing Eye, als ik desertcombad servers wil refresen krijg ik maar een klein aantal servers te zien...

Dit heb ik in m'n costum config staan, :\Battlefield 1942\BF1942.exe" +game DesertCombat

wat doe ik verkeerd alvast dank... :7

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik die iraq map kan downloaden? ik kan em nergends vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ik 'kick ass' met elke helicopter nu! Weeee! Het is alsof ze de controls hebben gewijzigd :)
Met een goede copiloot voor de machingun kan ik het echt lang volhouden.

Ik moet wel zeggen dat de Support class van de Coalition echt overkill is.
Je hebt een super sterke mortar launcher, een reparatie kit, een medische hulp kit en een insta-kill shotgun mits je lekker dichtbij staat. :) En van een afstandje is het ook niet al te slecht.
De heavy assault heeft misschien wel een een killer machinegun, maar heeft anders dan dat vrij weinig. Voor infanterie heel handig, maar voor elk mannetje is er wel minstens 1 heli/jet/tank. Dan doet de heavy assault niet veel. Renneh... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Roytjuh schreef op 06 April 2003 @ 17:02:
weinig illegale bf eigenaars denk ik, volgens mij heeft iedereen op jou na em legaal :P
Ik heb Bf legaal en de add-onn road to rome ook :P

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
spokje schreef op 06 April 2003 @ 20:37:
Bah ik had zonet een paar vervelende bugs:

Ik bestuurde een vliegdekschip. Ik ga uit het hokje omdat ik wil vliegen met Blackhawk, blijft dat ding doorvaren! Dus ik weer naar boven; te laat. Iedereen inclusief mezelf doodgeschoten omdat we uit de zone waren.
geen bug, een schip stopt gewoon niet in 1 seconden.... (traagheid van massa blaat)
Ook is het bij mij dia's kijken als ik een schip bestuur. 1 beeldje per 10 seconden ongeveer.
Maar zodra ik dan op E druk (om uit de cabine te stappen) ben ik er wel meteen uit.
Snap niets van die bugs.
hummm... denk idd een bug (het kan dat het, net zoals bij sommige planes, een lag veroorzaakt)
En de BH wil niet goed van een schip opstijgen, maar dat is al een bug die al eerder genoemd is geloof ik ;)
klopt.
ik vind het ook wel grappig dat je met de harrier eerst vooruit moet vliegen en dan pas omhoog kan.
Ik draai 800 mhz duron. Volgens mij trekt die het niet helemaal lekker. Heb een duron 1300 besteld, kijken of dat wat scheelt.
ligt ook een beetje aan wat voor een videokaart je hebt.
Ik kan btw enkel vliegtuig normaal opstijgen van een schip. Eerst altijd dia's kijken tot ik in de lucht zit, dan is het opeens goed :?
* spokje snapt er niets meer van.....
heb ik geen last van, maar ik heb ook iets betere computer-specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntonTH4Dutch
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 21:44:
Weet iemand waar ik die iraq map kan downloaden? ik kan em nergends vinden....
Komt-ie:
http://www.fileplanet.com...etbattlefield/IRAQmap.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
primemaximuz schreef op 06 April 2003 @ 21:49:
[...]

Ik heb Bf legaal en de add-onn road to rome ook :P
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja die kopter uit DC, als je hem eenmaal onder de knie hebt 0wn je het hele level. Ik kon dr eerst geen reet van maar opeens na een paar keer proberen lukte het opeens. Maar eigenlijk kunnen ze hem er beter uit laten want je kan iedereen dr zo mee 0wnen. Behalve als je een tank hebt met luchtafweergeschut, dan haal je hem zo uit de lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 14:38
Wat mij opviel aan de choppers was hoe goed ik eigenlijk wel met die dingen kon vliegen zonder joystick :) Met het toetsenbord kan ik dat ding echt alles laten doen wat ik wil.
Maarjah... nou die vliegtuigen nog, want daarvoor had ik dat ding dus aangesloten :/

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Maestro.mosjuh schreef op 06 April 2003 @ 21:57:
[...]

geen bug, een schip stopt gewoon niet in 1 seconden.... (traagheid van massa blaat)

[...]

ligt ook een beetje aan wat voor een videokaart je hebt.

[...]
Nee, schip bleef echt doorvaren, niet zoals normaal dat ie na een tijdje stopt :)

En vid kaart is gforce 2 MX 400 64 MB, maar kep bij mensen met krachtiger processor en zelfde kaart betere prestaties gezien, dus 't moet iig wat sneller kunnen met alleen snellere processor. Kan er later altijd nog een nieuwe kaart instoppen, maar ik verw8 dat dit al een gedeelte oplost :)
Verder zit er dan 512 ram in dus das wel ok, iig maps laden wel lekker snel :)

[ Voor 5% gewijzigd door spokje op 06-04-2003 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolonel_E
  • Laatst online: 07-09 18:14
Vette ownage die mod!! Ik own echt met de heli's :P

Mijn broertje en ik hadden allebij een vriend uitgenodigd voor een semi-Lan. We hebben het hele weekend alleenmaar DC gespeeld.

Ik zal nog wel een keertje de IP van mijn dedicated-server op IRC melden.

*TIP: als je een lanserver ipv i-net server opstart, en die dan doorpoort (via router) naar het i-net kan iedereen gewoon joinen.
(note: we wilde met 4 mensen op 2 cdkeys spelen).

[ Voor 28% gewijzigd door Kolonel_E op 07-04-2003 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 12:50

Damian

Insane Obtrusion

Waarom vraag ie om disk#2 als ik DC installeer :?

GVD :(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ben ff het weekend niet bezig geweest met games e.d, maar begrijp ik nu goed dat er weer een nieuwe versie van DC is? Ik heb nu 0.3 geloof ik. Als er een nieuwe is, moet ik dan weer de hele rataplan dowloaden of volstaat het om slechts enkele files te dowloaden (of zeg ik nu iets doms??)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0.3N is de nieuwe, jij hebt waarschijnlijk de 0.3M. De N versie is 145mb groot (.exe)

Maar er zijn nog veel bugs en 0.35 laat zich niet lang op zich wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 01:55:
0.3N is de nieuwe, jij hebt waarschijnlijk de 0.3M. De N versie is 145mb groot (.exe)

Maar er zijn nog veel bugs en 0.35 laat zich niet lang op zich wachten :)
Okidoki...straks als ik thuis ben meteen ff downloaden!! Thanks ;)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Dat Suicide gedoe schijnt gewoon te werken en in het spel te zitten.
Heeft iemand het aan de praat gekregen? Ik namelijk nog steeds niet. Niet met vijanden in de buurt, niet op mn LAN, niks. Ah well.

Het is wel jammer dat de mod CE nieteens gespeelt word... daar zitten de echte BF veteranen. Die hebben geen "girlie" joystick nodig om te vliegen :p *kicked op zichzelf*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

HuggyB schreef op 07 april 2003 @ 09:37:
Dat Suicide gedoe schijnt gewoon te werken en in het spel te zitten.
Heeft iemand het aan de praat gekregen? Ik namelijk nog steeds niet. Niet met vijanden in de buurt, niet op mn LAN, niks. Ah well.

Het is wel jammer dat de mod CE nieteens gespeelt word... daar zitten de echte BF veteranen. Die hebben geen "girlie" joystick nodig om te vliegen :p *kicked op zichzelf*
Ik weet niet of je dit bedoelt: als je in het venster zit om een spawnpoint te kiezen, kan je onderaan klikken op suicide. Dan ga je dood en spawn je lekker opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Neej :) suicide bombing (bij de iraqi's)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Suicide bombing is leuk, mits je het niet gebruikt om te TK-en.
Dat schijnt er vaak gebeurt te zijn.... dus ik weet niet of ze het eruit gepatched hebben. Volgens de officiele fora niet.

Mensen met zandzakken schijnen ook vuile dingen uit te halen tegen hun eigen team. (runway blokken, spawn base afzetten..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog steeds aan het standaard BF'en. Ik heb DC wel gedownload maar nog niet geinstalleerd. Ik heb nu nog veels te velle lol en vind het eigenlijk zonde om al DC te gaan spelen. Ik hou toch meer van het WOII gebeuren, denk ik. En als ik alles hier zo lees klinkt DC me ook niet al te evenwichtig. Maar het is fijn om te weten dat als ik BF zat wordt, dat DC er dan is! :) (Kan er trouwens onderhand niet beter een DC topic geopend worden...? >:))

Ik ben trouwens gisteren als tweede geëindigd (van de 32): leuk om je naam op het eindscherm te zien! Het gaat dus al beter dan een week geleden.

En nog steeds heb ik niet alle maps gespeeld. De ene map is nog leuker dan de ander. Het mooie van BF vind ik dat de maps zo gevarieerd zijn! Speel ik op Market Garden, dan heb ik geen zin meer om op Iwo Jama te spelen. Kom ik daar echter toch terecht dan vind ik die weer beter dan Market Garden. Zelfs de 'zee-maps', die ik eigenlijk het minste vind, zijn elke keer tóch weer leuk, als ik er toevallig opkom. Met andere woorden: ik vind elke map beter! ;)

Heeeeeeeeeeeerlijk spel, dat BF. Nu al een van m'n best buys ever!!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 10:33:
Heeeeeeeeeeeerlijk spel, dat BF. Nu al een van m'n best buys ever!!! :*)
idd; helemaal mee eens...
als je het onlijn speeld zitten heeft hij uren aan speeltijd...

dus spokje... kopen die hap. (de _/-\o_ makers _/-\o_ verdienen het gewoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Aberdeen is machtig :D.

Ik zoek eigenlijk alleen iemand waarmee ik artillery kan gaan doen .. dus een scout erbij.

[ Voor 68% gewijzigd door evaarties op 07-04-2003 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Maestro.mosjuh schreef op 07 april 2003 @ 11:40:
[...]

idd; helemaal mee eens...
als je het onlijn speeld zitten heeft hij uren aan speeltijd...

dus spokje... kopen die hap. (de _/-\o_ makers _/-\o_ verdienen het gewoon)
jaja, komt goed ;) eerst even geldjes bij elkaar sprokkelen ;) ben niet zo rijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Nu online

Snow_King

Konijn is stoer!

* nog een legale BF speler *

Maar DC is gewoon heel tof, ik kan nu met choppers landen en dan control points veroveren of gewoon om de vlag cirkelen, ik rad het alleen niet om rond een al bezette vlag zo lang te cirkelen, alleen grijs lukt.

Over die DC clan, ik schreeuw al lang in Army of GoT dat ik binnen die clan een DC divisie wil hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Artilley is in Aberdeen Zoooooo belangrijk, en echt KICKEN als je targets krijgt van scouts.. gister ook echt uren achter elkaar vanaf de basis artilley geschoten.. werelds !

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Wanneer ik dat level laad, knalt DC er gewoon uit :(

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
Ik heb gehad dat m'n comp gewoon vastliep toen ie DC maps aan het laden was. Geen idee waardoor het kwam want er is nu niks meer mis.

Voor de rest, ik ben wel blij met al die helikopters, je hebt dan namelijk het rijk alleen als je met je T-72 rondcruist :D ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

av
BlizzarD schreef op 07 April 2003 @ 14:29:
[...]

Wanneer ik dat level laad, knalt DC er gewoon uit :(
EDIT: LINK is d00d!

Die doet het hier prima.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

FoggyFreek schreef op 07 April 2003 @ 13:34:
Artilley is in Aberdeen Zoooooo belangrijk, en echt KICKEN als je targets krijgt van scouts.. gister ook echt uren achter elkaar vanaf de basis artilley geschoten.. werelds !
Lijkt het je wat om samen een artillery + scout team te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Nu online

PoweRoy

funky!

* PoweRoy heeft bf en road to rome ook legaal :Y)

ik vind het nog steeds een uber spel. het blijft lekker lang houdbaar :)
nu nog hopen dat er een soort punkbuster komt :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over die artillery... Tot nu toe werkte het alleen als ik zelf als scout in zo'n ding stapte... Er is ZELDEN iemand die een een target voor je regelt. Als ik zelf scout bent gebruik ik regelmatig de binoculars: kleine moeite! En als iemand er om vraagt doe ik het natuurlijk ook (als er iets interessants te zien valt).

Maar ja, als je zelf als scout in zo'n ding stapt heb je twee nadelen: ten eerste kun je geen doelen raken die verder liggen dan je als scout kuint zien en ten tweede kunnen anderen, zodra je aan het richten bent, instappen en... wegrijden! Waardeloos.

Gisteren was ik op weg in zo'n art-geval en kwam er iemand bovenop zitten. Mooi: samenwerken, dacht ik. Maar nee hoor, die lullo gebruikte het ding als tank en schoot gewoon in het wilde weg en lette niet op opmerkingen. Ja, je kan natuurlijk wel gewoon in het wilde weg schieten, maar da's toch niet de lol van zo'n ding.

Nou ja, als iemand mij eens online treft zullen we gaan samenwerken met die artillery en laten zien hoe het moet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op 07 April 2003 @ 15:27:
* PoweRoy heeft bf en road to rome ook legaal :Y)

ik vind het nog steeds een uber spel. het blijft lekker lang houdbaar :)
nu nog hopen dat er een soort punkbuster komt :/
Punkbuster...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Laatst online: 06:56
Punkbuster is een anti-cheat programma die je zelf moet draaien. Op servers die Punkbuster vereisen kom je er alleen op als je de goede versie hebt en hij aan staat. Punkbuster scant je hardeschijf op cheats en kickt je als je cheats hebt :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Wat ik wel jammer vind is dat ik na het instaleren van 3N niet meer kan starten met de RTR cd erin ...
Hij wil perse 1 van de BF cd's ...
Dat was met de 0.25 nog niet zo ...
Misschien dat het aan de RTR patch van DC lag ?
Iemand al een idee erover ?
P.s. Ik heb al een image gemaakt met CloneCD , maar dat wordt zo'n geneuzel als ik RTR wil gaan spelen want dan moet ik twee image hebben en daar heb ik al bijna geen ruimte meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Nu online

PoweRoy

funky!

Talon schreef op 07 April 2003 @ 15:42:
Wat ik wel jammer vind is dat ik na het instaleren van 3N niet meer kan starten met de RTR cd erin ...
Hij wil perse 1 van de BF cd's ...
Dat was met de 0.25 nog niet zo ...
Misschien dat het aan de RTR patch van DC lag ?
Iemand al een idee erover ?
P.s. Ik heb al een image gemaakt met CloneCD , maar dat wordt zo'n geneuzel als ik RTR wil gaan spelen want dan moet ik twee image hebben en daar heb ik al bijna geen ruimte meer voor.
afgezien van de dubbelpost ;)
ik zou de dc ff herinstalleren, eerst eraf en dan erweer op. ik draai namelijk altijd dc met mijn rtr cd :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Talon
  • Laatst online: 17-07 11:05

Talon

Booooom !

Euh .... dat heb ik ook al een keer gedaan. Alle oude DC's verwijderd. Toen de nieuwe erop.
Zelfs al een keer een schone install gedaan van OS en alles.
Werkt toch niet ... *snik*
Zal nog eens rondklooien en ook nog ffies posten op het forum van DC.
Als ik een antwoordje krijg post ik dat hier nog wel...
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.