Battlefield 1942 topic deel X

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.120 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
post 100

gaat lekker snel zo; 1e pagina zit er weer op.

die mortar in dc werkt ook nog niet lekker....

[ Voor 33% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 07-04-2003 16:15 ]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14-08 19:45

evaarties

Powerball @ 12.582

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 15:28:
Over die artillery... Tot nu toe werkte het alleen als ik zelf als scout in zo'n ding stapte... Er is ZELDEN iemand die een een target voor je regelt. Als ik zelf scout bent gebruik ik regelmatig de binoculars: kleine moeite! En als iemand er om vraagt doe ik het natuurlijk ook (als er iets interessants te zien valt).

Maar ja, als je zelf als scout in zo'n ding stapt heb je twee nadelen: ten eerste kun je geen doelen raken die verder liggen dan je als scout kuint zien en ten tweede kunnen anderen, zodra je aan het richten bent, instappen en... wegrijden! Waardeloos.

Gisteren was ik op weg in zo'n art-geval en kwam er iemand bovenop zitten. Mooi: samenwerken, dacht ik. Maar nee hoor, die lullo gebruikte het ding als tank en schoot gewoon in het wilde weg en lette niet op opmerkingen. Ja, je kan natuurlijk wel gewoon in het wilde weg schieten, maar da's toch niet de lol van zo'n ding.

Nou ja, als iemand mij eens online treft zullen we gaan samenwerken met die artillery en laten zien hoe het moet! :)
Speel jij regelmatig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Maestro.mosjuh schreef op 07 April 2003 @ 16:14:
post 100

gaat lekker snel zo; 1e pagina zit er weer op.
Vind je het vreemd met zulke replys :?
Kom op, beetje inhoud hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:27

Damian

Insane Obtrusion

Ga over Desert Combat ff verder in Desert Combat - Battlefield 1942 Modification :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geen legale speler, ben er ook niet trots op ofzo maar ik heb het geld er gewoon niet voor... ik heb keys van een vriend die het nooit speelt dus ik kan wel gewoon op alle servers. DC doet het bij mij trouwens gewoon met de RtR image gemount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evaarties schreef op 07 april 2003 @ 16:17:
[...]

Speel jij regelmatig?
Als het ff kan 's avonds tussen 9 en 10 uur (ongeveer). Soms ook tussendoor. Maar rond die tijd zit ik vaak wel achter de computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 16:28:
Ik ben geen legale speler, ben er ook niet trots op ofzo maar ik heb het geld er gewoon niet voor... ik heb keys van een vriend die het nooit speelt dus ik kan wel gewoon op alle servers. DC doet het bij mij trouwens gewoon met de RtR image gemount?
soz voor deze reactie maaruh:
:r

'maar ik heb het geld er gewoon niet voor... '
???
ik heb geen geld voor een ferrari....

nee maar ff serieus; hoe oud ben je? (en nee, ik geef geen antwoord op je vraag, dat moet maar iemand anders doen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:43

PoweRoy

funky!

wel lame. een vriend koopt het en jij profiteerd ervan :/ koop et spel dan kunnen de makers nog betere spellen makne :) (bestaan die wel :+)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me de systeem eisen doorgeven voor battlefield :9 oh ja graag niet de minimale eisen maar aanbevolen eisen

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zeg dat ik het geld er niet voor heb, dan heb ik dat niet, ik reageer hier niet om replies aan te moeten horen te lezen van verwende ventjes of kerels met een goedbetaalde baan, ik vertel eerlijk dat ik hem niet zelf heb gekocht, beginnen er kinderachtige mannetjes te reageren met "lame" " :r " blabla...
En dat "profiteren" van een vriend, ken je mij en ken je die vriend van me? Neen... misschien "profiteert" hij ook wel zo "lame" van mij :?

Ik weet zeker dat ik BF nog ga kopen als dat financieel mogelijk is maar met een beetje zakgeld van je ouders en geen mogelijke baan in de buurt (naast krantenbezorgen wat ik al heb gedaan) gaat het niet. En lezen want ik stelde geen vraag, ik probeerde iets vragend duidelijk te maken, zo van "bij mij doet hij het dan wel, bij jou niet?".

Oh ja... :r :r

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
offtopic:
woei... ff lekker flamen
Afbeeldingslocatie: http://homepages.compuserve.de/Susasami3/Smiles/smiley1/sm-flamethrower.gif @ Liquid_Lizard

ten eerste; ben niet verwend...
ik heb vanaf mijn 13e voor al mijn extra speeltjes gewerkt... (krantenwijk e.d.).
ik heb vanaf mijn 18e mijn complete levensonderhoud betaald... (weer bijbaantjes)

ben ook geen 'kerel met een goed betaalde baan'... ben student en -again- ik heb een bijbaan voor de leuke dingen die ik wil doen (zoals spellen kopen)...

niets komt vanzelf, en niets is gratis.

[quote] Als ik zeg dat ik het geld er niet voor heb, dan heb ik dat niet [/quote]
vertaald; ik ben te lui om te werken, dus steel ik maar van anderen

<nintendolegend> :
van de (legaal gekochte) verpakking:
minimale configuratie:
-windows xp, windows me, windows 2000, windows 98.
-500MHz intel pentium III of AMD Athlon processor.
-128 MB ram
-4x speed cd-rom of dvd-speler
-1,2 GB vrije harde schijfruimte plus ruimte voor opgeslagen spellen (extra ruimte is vereist voor het windows wisselbestand en installatie van DirectX 8.1)
-32 MB grafische kaart met directx 8.1 compatible stuurprogramma (driver); de kaart moet Transform en lightning ondersteunen.
-directx 8.1 compatible geluidskaart
-toetsenbord
-muis

aanbevolen:
-800MHz intel pentium III of AMD Athlon processor.
-256 MB ram of meer
- 16x speed cd-rom of dvd-speler
-1,2 GB vrije harde schijfruimte plus ruimte voor opgeslagen spellen
-64 MB grafische kaart met directx 8.1 compatible stuurprogramma (driver); de kaart moet Transform en lightning ondersteunen.
- geluidskaart met ondersteuning voor environmental audio

persoonlijke note:
met 512MB geheugen draait het optimaal (ook sneller maps laden), en de processor kan ook nog net een tikje sneller voor een hoge resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt mosjuh _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
hier nog weer ff wat screenshots van acties @ BF

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/annemiekevanzanten/48.jpg
py.mosjuh parkeert zijn veel te grote B17 in de veel te kleine hangar.
hij had een repair nodig :> .
deze pic is genomen tijdens een 'grootschalige' vlieg-training van AoG

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/annemiekevanzanten/49.jpg
ff mijn vliegtuigje op de kop geparkeert..... :P
(naar voorbeeld van py; daar heb ik alleen geen screens van)
best wel makkelijk nog om die dingen op de kop op de grond te zetten...

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/annemiekevanzanten/40.jpg
dit bedoelde ik met het vreemde gedrag van de mortieren..... nee ze staan niet allemaal op ontploffen... het lijkt gewoon alsof er (veel) kogelinslagen zijn @ schip op de plek waar de mortieren staan.

*alle plaatjes klikbaar*

[ Voor 8% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 08-04-2003 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Maestro.mosjuh & Liquid_Lizard:
Zullen we het gezellig houden ?
Mooi, dan gaan we voortaan weer lief tegen elkaar doen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
M@NIC schreef op 08 April 2003 @ 00:06:
Maestro.mosjuh & Liquid_Lizard:
Zullen we het gezellig houden ?
Mooi, dan gaan we voortaan weer lief tegen elkaar doen O+
ok soz...
*beterschap beloofd*

als goedmakertje nog ff een screenshot (wel uit dc, maar we moeten de nieuwelingen die BF spelen toch ook warm zien te maken voor DC...)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/annemiekevanzanten/23.jpg
issie moe??? volgens mij issie op zijn mortier in slaap gevallen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12
[message=17481198,noline][.............................]
Er gaat iets niet helemaal goed ^^ :P

Ik zou zeggen:

-1000mhz (duron oid maakt niet uit)
-gforce 3 (64 MB) (gforce 2 mx 64 MB trekt het net, maar 3 aanbevolen vanwege dat je dan ook nog op een iets hogere resolutie kan spelen dan 640x480 ;) )
-512 MB ram idd, voor snellere map laadtijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel zelf de demo met het systeem in dat lijntje onder mijn post - loopt best redelijk vind ik (800*600*32, bijna alles op low). Maar nu vraag ik me af of ie ook nog zo zal lopen als ik de volledige versie speel. Of doet dat er niet toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 10:26:
ik speel zelf de demo met het systeem in dat lijntje onder mijn post - loopt best redelijk vind ik (800*600*32, bijna alles op low). Maar nu vraag ik me af of ie ook nog zo zal lopen als ik de volledige versie speel. Of doet dat er niet toe?
Ik kreeg het idee dat de volledige versie iets zwaarder liep.
Maar inmiddels zijn er al weer wat patches uitgebracht die het allemaal iets lichter zouden moeten maken.
Ik kan je iig wel vertellen dat het laden van maps erg lang bij je gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-06 08:22
Kan iemand mij vertellen waarom mij bij het installeren van DesertCombat wordt gevraagd om een tweede disk (Please insert disk #2)?

Ik heb de desertcombat_0.3n_full_install.exe al twee keer gedownload van verschillende mirrors, maar steeds met dit resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
M@NIC schreef op 08 April 2003 @ 10:39:
[...]
Ik kreeg het idee dat de volledige versie iets zwaarder liep.
Maar inmiddels zijn er al weer wat patches uitgebracht die het allemaal iets lichter zouden moeten maken.
Ik kan je iig wel vertellen dat het laden van maps erg lang bij je gaat duren.
ik geloof dat de prestaties van de demo onderhand achter loopt bij de volledige versie (door de optimalisaties bij de volledige versie);
oftewijl, als je de demo kan draaien kan je zeker de volledige versie draaien.... weet het alleen niet cker.
iemand die dit kan bevestigen?

(de netwerkcode is ieg beter geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
-RenE- schreef op 08 April 2003 @ 10:48:
Kan iemand mij vertellen waarom mij bij het installeren van DesertCombat wordt gevraagd om een tweede disk (Please insert disk #2)?

Ik heb de desertcombat_0.3n_full_install.exe al twee keer gedownload van verschillende mirrors, maar steeds met dit resultaat.
is al een keer eerder gemeld in dit topic; geloof dat je een 'andere' versie moet downloaden....

kijk ff ietsjes terug, daar staat het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff wat anders (met het gevaar dat ik mezelf na anderhalve week BF'en lichtelijk belachelijk maak) maar hoe werkt die puntentelling eigenlijk...? Je ziet op het scorebord drie cijfers: eentje met een beker erboven, eentje met een poppetje en een doodskop. Die laatste is duidelijk (meer dan me lief is... ;)) maar die andere twee...

Ik kijk net op BFStats (wist niet eens dat dat bestond) en tot mijn verrassing sta ik daar ook op. Leuk! Alleen... mijn beste score is 27 met 9 kills... Ik dacht dat die 27 gewoon de kills waren!

Hoe worden die punten (die overeenkomen met de punten op het scorebord) berekend?!?

En trouwens: wat gebeurt er met die stats als iemand anders onder mijn naam online gaat...? Kan dat zomaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 10:55:
ff wat anders (met het gevaar dat ik mezelf na anderhalve week BF'en lichtelijk belachelijk maak) maar hoe werkt die puntentelling eigenlijk...? Je ziet op het scorebord drie cijfers: eentje met een beker erboven, eentje met een poppetje en een doodskop. Die laatste is duidelijk (meer dan me lief is... ;)) maar die andere twee...

Ik kijk net op BFStats (wist niet eens dat dat bestond) en tot mijn verrassing sta ik daar ook op. Leuk! Alleen... mijn beste score is 27 met 9 kills... Ik dacht dat die 27 gewoon de kills waren!

Hoe worden die punten (die overeenkomen met de punten op het scorebord) berekend?!?

En trouwens: wat gebeurt er met die stats als iemand anders onder mijn naam online gaat...? Kan dat zomaar?
1e cijfer is het aantal punten dat je gescoord hebt, het 2e is het aantal kills die je hebt, en de 3e is het aantal keer dat je dood bent geschoten.

owja;
punten =
1 punt voor een kill, 2 punten voor het veroveren van een vlag en 10 punten voor het capturen van een vlag (in capture the flag).
en -2 punten voor een TK

[ Voor 9% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 08-04-2003 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje flamerig was dit... neem aan dat de persoon aan wie het gericht was nu weet wat ik bedoelde, bij deze hou ik ook op :>
offtopic:
Ik heb dus niets gestolen en heb ook voor mijn geld gewerkt maar dat is om verschillende redenen nu niet mogelijk, als ik het kon zou ik BF echt kopen...

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -RenE-
  • Laatst online: 08-06 08:22
Maestro.mosjuh schreef op 08 april 2003 @ 10:49:
[...]

is al een keer eerder gemeld in dit topic; geloof dat je een 'andere' versie moet downloaden....

kijk ff ietsjes terug, daar staat het antwoord
Je bedoelt neem ik aan:
http://www.deprutsers.nl/...bat_0.3n_full_install.exe dat is de goede DC 0.3n, die moet het doen!

147.04MB
Die heb ik gedownload, maar komt uit op rond de 100 mb en vraagt dus om een tweede disk. Ergens anders ook gedownload: zelfde probleem...

HELP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
gebruik je ook download-accelerators o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maestro.mosjuh schreef op 08 April 2003 @ 10:58:
[...]

1e cijfer is het aantal punten dat je gescoord hebt, het 2e is het aantal kills die je hebt, en de 3e is het aantal keer dat je dood bent geschoten.

owja;
punten =
1 punt voor een kill, 2 punten voor het veroveren van een vlag en 10 punten voor het capturen van een vlag (in capture the flag).
en -2 punten voor een TK
Duidelijk. Alleen... als er twintig mensen om de vlaggepaal staan krijgen op het moment dat 'ie 'veroverd' wordt, krijgen ze dan allemaal 2 punten? Of zijn er nog randvoorwaarden (dat je bijvoorbeeld iemand gekilled moet hebben of verdreven)? Anders kan je dus een hoge score halen door alleen maar achter teamgenoten aan te hollen naar witte vlaggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 11:41:
[...]

Duidelijk. Alleen... als er twintig mensen om de vlaggepaal staan krijgen op het moment dat 'ie 'veroverd' wordt, krijgen ze dan allemaal 2 punten? Of zijn er nog randvoorwaarden (dat je bijvoorbeeld iemand gekilled moet hebben of verdreven)? Anders kan je dus een hoge score halen door alleen maar achter teamgenoten aan te hollen naar witte vlaggen...
dat is een leuke; want idd _iedereen_ die bij de vlag staat krijgt 2 punten (niet zoals ik eerst dacht dat diegene die er het eerst stond krijgt de punteN0

dus ja; je kan als team zo erg goed samenwerken en veel punten verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maestro.mosjuh schreef op 08 April 2003 @ 11:43:
[...]

dat is een leuke; want idd _iedereen_ die bij de vlag staat krijgt 2 punten (niet zoals ik eerst dacht dat diegene die er het eerst stond krijgt de punteN0

dus ja; je kan als team zo erg goed samenwerken en veel punten verzamelen.
Ha! Tot nu toe ging ik er vaak vandoor (op naar de volgende vlag) als de vlag wit was en er genoeg mannen waren. Ik ging ook regelmatig nog ff op zoek naar tegenstanders zodat ik nét buiten het bereik was van de vlag. DAT DOE IK DUS NOOIT MEER! >:)

Wel jammer trouwens, dat het niet beter geregeld is... Ik heb regelmatig in m'n eentje vlaggen veroverd: daar zou je toch extra punten voor moeten krijgen.

In ieder geval weet ik nu dus (eindelijk...!) hoe ik m'n scores kan verhogen! :)

En dan nog wat anders: heeft je persoonlijke score nou nog veel invloed op de uiteindelijke strijd? Ik heb het idee dat de hoeveelheid tickets alleen maar afneemt als er een bepaald aantal vlaggen in het bezit is. Ik las ergens dat kills ook tickets kosten maar dat merk ik niet zo vaak: hangt dat af van de server-settings?

Grappig: ik speel het spel nu anderhalve week heel enthousiast en pas nu kom ik erachter hoe die score werkt! Ik dacht dat ik 27 punten haalde door tanks met veel berijders te killen. Blijk ik maar 9 kills te hebben en 9 vlaggen veroverd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O ja, nog een optie: stel je hebt een vlsg veroverd en er komt een tegenstander aan (vlag wordt weer wit). Als je dan die tegenstanders killed verover je weer de vlag. En zo kan dat tijden doorgaan. Krijg je dan elke keer 2 punten? Zo ja, dan moet je die tegenstander dus niet te vlug doden: eerst ff wachten tot 'ie zo dichtbij is dat de vlag wit wordt en dan 'pang' en hup: 2 punten erbij! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 12:01:
O ja, nog een optie: stel je hebt een vlsg veroverd en er komt een tegenstander aan (vlag wordt weer wit). Als je dan die tegenstanders killed verover je weer de vlag. En zo kan dat tijden doorgaan. Krijg je dan elke keer 2 punten? Zo ja, dan moet je die tegenstander dus niet te vlug doden: eerst ff wachten tot 'ie zo dichtbij is dat de vlag wit wordt en dan 'pang' en hup: 2 punten erbij! :o
ja; dan krijg je ook 2 punten.

en over tickets/kills;
voor elke tegenstander die je vemoord gaat er bij de andere partij 1 ticket vanaf.
vlaggen: als je team genoeg* vlaggen in handen heeft loopt het aantal tickets van de tegenstander snel terug.

*genoeg --> dit aantal verschilt per map (soms 50/50, soms anders)
Wel jammer trouwens, dat het niet beter geregeld is... Ik heb regelmatig in m'n eentje vlaggen veroverd: daar zou je toch extra punten voor moeten krijgen.
zo zorg je er wel voor dat mensen meer als team naar 1 vlag gaan --> bevorderd teamwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Met deze puntentelling hoef je dus niet goed te kunnen mikken / ontwijken, als je maar genoeg vlaggen veroverd. Dat geeft dan ook een vertekend beeld lijkt mij over hoe goed je bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
evaarties schreef op 08 April 2003 @ 12:13:
Met deze puntentelling hoef je dus niet goed te kunnen mikken / ontwijken, als je maar genoeg vlaggen veroverd. Dat geeft dan ook een vertekend beeld lijkt mij over hoe goed je bent.
hoezoo; het gaat toch ook niet om het fraggen (ondanks dat veel noobs dat denken).
het gaat om teamwork en vlaggen veroveren...
en daar past deze puntentelling prima bij.

offtopic:
als je in je eentje wil fraggen speel je ut 2003.. niet bf

het thema van BF is de 2e wereldoorlog.
ik denk niet dat de duitsers en engelsen/amerikanen hebben gevochten omdat de generaals dachten 'laten we ff lekker een beetje fraggen'
nee, ze vochten omdat ze lan (lees: vlaggen) wilden veroveren.

het is een strategisch spel. als je als kip zonder kop naar de tegenstander rent met je vuurknop continu ingedrukt.... |:(

[ Voor 28% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 08-04-2003 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

jup vlaggen zijn _erg_ belangrijk. probeer ze dan altijd te houden en ga dan niet als een kip zonder kop naar de volgende renne :/

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind deze puntentelling ook leuker/beter: ik vond het sowieso al veel leuker om vlaggen te veroveren dan om puur te fraggen (de hele tijd op je luie krent snipen vanaf grote afstand of in je tank blijven hangen...). Ik ben blij dat ik dit nu weet: nu vind ik vlaggen veroveren NOG leuker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar snipen regeert wel :) :) :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Laatst online: 14-09 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

Er is al zo vaak discussie over geweest, maar ik vind dat elke medic/engineer 1 punt moet krijgen voor elke 25 of 50% dat hij iets/iemand health/repaired

Of een scout punten als het target dat hij gegeven heeft geraakt wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm het lijkt wel of iedereen nu pas het spel door krijgt.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Bij mij iig wel.. heb het idee dat iedereen een FPS dacht te zien... maar ja, het blijkt dus een teamPS te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Door een scope naar een vlag loeren levert nog steeds geen winst op voor je team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op 08 April 2003 @ 13:08:
Er is al zo vaak discussie over geweest, maar ik vind dat elke medic/engineer 1 punt moet krijgen voor elke 25 of 50% dat hij iets/iemand health/repaired

Mee eens. Maar gezien de patches die uitkomen zal dat niet gebeuren. (?)
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 13:15:
Hmm het lijkt wel of iedereen nu pas het spel door krijgt.. ;)
Nou, ik heb het spel pas anderhalve week. Dus...
Maar dat kan van anderen niet gezegd worden... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 08:27

Damian

Insane Obtrusion

-RenE- schreef op 08 April 2003 @ 10:48:

Had ik ook :P

gewoon opnieuw downloaden.

Ennuh Desert Combat - Battlefield 1942 Modification ;) daar staan ook wat linkjes :)

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 13:22:
[...]

Door een scope naar een vlag loeren levert nog steeds geen winst op voor je team :)
Ligt eraan of je die vlag aan het verdedigen bent ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_UnAnimouS schreef op 08 April 2003 @ 13:46:
[...]

Ligt eraan of je die vlag aan het verdedigen bent ;).
Zekers als je enemies die in de buurt komen ff lekker wegtikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 14:22:
[...]

Zekers als je enemies die in de buurt komen ff lekker wegtikt :)
of er een Cam opzet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

* Jerry heeft nu de legale versie van Battlefield 1942 :D 8).

Eindelijk op internet spelen :P. Ik ga is even wat leuke servers af ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Snow_King schreef op 08 April 2003 @ 13:08:

Right on mate !!! :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Welke poorten moet je allemaal op je router mappen om goed te kunnen spelen met BF?

Ik heb 14567 al gemapped, maar elke keer als ik uit een spel ga dan ben ik mijn server list kwijt, en krijg hem ook niet meer te zien zonder BF opnieuw op te starten.

Iemand hier een oplossing voor?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Gunner schreef op 08 April 2003 @ 21:12:
Welke poorten moet je allemaal op je router mappen om goed te kunnen spelen met BF?

Ik heb 14567 al gemapped, maar elke keer als ik uit een spel ga dan ben ik mijn server list kwijt, en krijg hem ook niet meer te zien zonder BF opnieuw op te starten.

geen, ik heb geen poorten geforward hiero, zit achter Linux server en gaat allemaal goed, maar gebruik ASE (staat in de FAQ) voor het zoeken van servers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-03 08:41

Ook

Yes I can!

Gunner schreef op 08 april 2003 @ 21:12:
[...]
Ik speel van achter een (SMC) hardwarerouter en heb ook geen poorten hoeven openen.. default works perfectly!

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, dat atillery snap ik nog steeds niet erg. Maargoed vanavond maar weer een poging wagen om shells in het goede gebied te droppen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties

evaarties

Powerball @ 12.582

Heb gister even geoefend (zelf een game hosten met alleen mezelf erin)... moet zeggen dat je het na een tijdje toch wel doorkrijgt. Lijkt me zeker gaaf om het in een echte battle te doen met z'n 2en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

jep, als scout gewoon overal langssneaken en 2 andere artillery gastjes op de basis laten staan.. werelds !

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Sneaken met een scout gaat niet echt.
Ik vind elk wandelend struikje verdacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kunnen 2 artilleries dan op 1 "cam" shells gooien..... dat wist ik niet lol. Maar idd, als je artillery goed onder de knie hebt dan is dat een hell voor de tegenstander.

Ik zag het gister nog tijdens een potje DC, 2 of 3 artilleries van de tegenstander legde een van onze spawnpoints helemaal lam :( terwijl ze echt aan de andere kant van de map stonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Gunner schreef op 08 april 2003 @ 21:12:

Ik heb met de in-game server-browser ook regelmatig dat als ik een paar keer een update heb gedaan ik ineens geen servers meer krijg. Bv. als je een game kiest die je wilt joinen, en tijdens het joinen blijkt dat hij vol is, of er net mee opgehouden is. Doe je weer een servers update, probeer je een andere server. Lukt dat bv. weer niet. Doe je weer een servers update, en ineens krijg je er dan maar 3 of helemaal geen meer. Heel raar! Dan moet je indeed BF1942 afsluiten en opnieuw opstarten voor die server-refresh het weer doet.

Of zoals al aangegeven is ASE gebruiken. Heb sinds kort ook maar een 1-jaar licentie gekocht omdat ik de beperking die ASE oplegt aan niet betalende gebruikers zat was. (beperking als in: bij een refresh al na 10 servers er mee kappen en melden dat de ASE server te zwaar belast is en niet-betalende gebruikers dus pech hebben... (en terecht overigens, maar dat terzijde :)))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 17:01
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 10:29:
kunnen 2 artilleries dan op 1 "cam" shells gooien..... dat wist ik niet lol. Maar idd, als je artillery goed onder de knie hebt dan is dat een hell voor de tegenstander.

Ik zag het gister nog tijdens een potje DC, 2 of 3 artilleries van de tegenstander legde een van onze spawnpoints helemaal lam :( terwijl ze echt aan de andere kant van de map stonden
Was dat toevallig op El Alamein? En werd de East outpost door SCUDS onder vuur genomen? Dan was ik dat :P

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackSash schreef op 09 April 2003 @ 11:46:
[...]

Was dat toevallig op El Alamein? En werd de East outpost door SCUDS onder vuur genomen? Dan was ik dat :P
LOL! ja het was el-allamein day2 geloof ik :*) El alamein is nogsteeds een van de beter maps :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
HuggyB schreef op 09 April 2003 @ 10:19:
Sneaken met een scout gaat niet echt.
Ik vind elk wandelend struikje verdacht. :)
idd; en helaas zie je dat nog erg goed....
ze zouden de scouts eigenlijk onopvallender moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:30

Tubby

or not to be

Wie van jullie gaan er eigelijk naar ReGroup?

We (ossforce) hebben afgelopen weekend de Battlefield compo op Freelan gewonnen (5vs5 ctf @ wake). Maar we kunnen niet op ReGroup spelen. Dus ik zoek nog een clan om op ReGroup de battlefield compo mee te spelen.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Wegens omstandig heden is helaas mijn BF1942 mirror en de DC 0.3 mirror dood, sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-08 00:40
Hoe besturen jullie je vliegtuig eigenlijk?

Ik kan voor geen 1e meter vliegen, :(

Ik vlieg vanuit de frontview dus je ziet een cross hair (mikpunt :)) niet in de cockpit zelf dus dat je een dashbord ziet maar vanuit de cockpit zonder dashbord.
Maarja ik kan dus voor geen meter vliegen met standaart setup
gebruik ook me toetsenbord (en muis af en toe).

Hoe vliegen jullie eigenlijk?
-gebruiken jullie een joypad / stick?
-of speciale settings ofso?

heb toevallig wel een MS Sidewinder 3d Pro (flightstick met trotle en 8knopjes) liggen,
weet niet of dat aan te raden, misschien is een joypad wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dit topic niet centraal beter gebruikt worden voor ook DC... want in 2 topics doorlezen ben ik te lui voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

morph voortaan paar pagina's terug lezen of andere delen pakken :D

maar ik vlieg met keybord en joystick combo
w =gas
s = rem :?
a = rol
d = rol

verder joystick op vliegen en schieten :Y)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
spokje schreef op 06 april 2003 @ 20:37:
Bah ik had zonet een paar vervelende bugs:

Ik bestuurde een vliegdekschip. Ik ga uit het hokje omdat ik wil vliegen met Blackhawk, blijft dat ding doorvaren! Dus ik weer naar boven; te laat. Iedereen inclusief mezelf doodgeschoten omdat we uit de zone waren.

Ook is het bij mij dia's kijken als ik een schip bestuur. 1 beeldje per 10 seconden ongeveer.
Maar zodra ik dan op E druk (om uit de cabine te stappen) ben ik er wel meteen uit.
Snap niets van die bugs.
En de BH wil niet goed van een schip opstijgen, maar dat is al een bug die al eerder genoemd is geloof ik ;)

Ik draai 800 mhz duron. Volgens mij trekt die het niet helemaal lekker. Heb een duron 1300 besteld, kijken of dat wat scheelt.

Ik kan btw enkel vliegtuig normaal opstijgen van een schip. Eerst altijd dia's kijken tot ik in de lucht zit, dan is het opeens goed :?
* spokje snapt er niets meer van.....
over die dia-show; ik heb er zelf ook in lichte mate last van.

daarnaast is het al meer in dit topic genoemd.
bij dc hebben ze er al vaker last gehad, bijvoorbeeld met de apache in het begin. dus ze weten hoe ze er mee moeten omgaan, dus ze zullen het vast wel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Gewoon alle Battlefield vragen hier stellen.. de Desert combat daar. :) dan is en blijft het overzichtelijk. (anders komen we zo bij Battlefield topic XDCC ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
FoggyFreek schreef op 09 april 2003 @ 17:11:
Gewoon alle Battlefield vragen hier stellen.. de Desert combat daar. :) dan is en blijft het overzichtelijk. (anders komen we zo bij Battlefield topic XDCC ;) )
ja maar sommige vragen gelden voor alle 2; waar moeten die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
klopt ook wel, maar er word toch vaak gezegd dat omdat cs een eigen topic heeft dat dc dat ook moet hebben.
maar halflife en cs verschillen enooorm van elkaar.
bf en dc zijn praktisch hetzelfde alleen met andere wapens en voertuigen.

(ik zal wel stoppen met zeiken, en maar gewoon op 2 forums kijken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb liever DC en BF1942 (en r2r) in 1 topic... wie nog meer? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

hmmm... jullie hebben eigenlijk stiekem vet gelijk :) Maar dat gemauw over DC overheerst een beetje, da's jammer. :) Dus komt er weinig meer over Battlefield zelf, terwijl dat ook echt een klasse game is hoor ! (zonder de snelle shit) lekker met 120 ipv 720 over de velden van bocage :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is netzoals HL en CS...

Half Life was niets zonder CS en daar heeft Valve behoorlijk van profiteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy

PoweRoy

funky!

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 17:26:
Dit is netzoals HL en CS...

Half Life was niets zonder CS en daar heeft Valve behoorlijk van profiteerd :)
Battlefield is evengoed als dc hoor dus ik denk niet dat je het kan vergelijken :D

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Laatst online: 17:01
Morph666 schreef op 09 April 2003 @ 16:57:
Hoe besturen jullie je vliegtuig eigenlijk?

Ik kan voor geen 1e meter vliegen, :(

Ik vlieg vanuit de frontview dus je ziet een cross hair (mikpunt :)) niet in de cockpit zelf dus dat je een dashbord ziet maar vanuit de cockpit zonder dashbord.
Maarja ik kan dus voor geen meter vliegen met standaart setup
gebruik ook me toetsenbord (en muis af en toe).

Hoe vliegen jullie eigenlijk?
-gebruiken jullie een joypad / stick?
-of speciale settings ofso?

heb toevallig wel een MS Sidewinder 3d Pro (flightstick met trotle en 8knopjes) liggen,
weet niet of dat aan te raden, misschien is een joypad wel beter.
Ik vlieg met het toetsenbord. En als het vliegtuig maar langzaam genoeg is kan ik het nog een beetje ook :9 Ik gebruik echter wel een wat ongewone setup heb ik het idee:

R = vooruit
F = remmen / achteruit
D = Staartroer links
G = Staartroer rechts
Pijl omhoog = duiken
Pijl omlaag = stijgen
Pijl links = rollen naar links
Pijl rechts = rollen naar rechts
Spatie = pri. wapen
L. shift = sec. wapen

Dat RDFG heb ik overgehouden van mijn Descent tijd, daar had ik namelijk een heleboel knoppen nodig die direct onder handbereik lagen, en dat kan niet met WASD, vandaar :)

Ik ben trouwens wel beter in het besturen van helikopters dan vliegtuigen, maar ik kan de joystick gewoon niet gebruiken omdat de heli dan onbestuurbaar wordt voor me dus heb ik maar gekozen voor goeie settings voor heli en de vliegtuigen links laten liggen. :)
FoggyFreek schreef op 09 April 2003 @ 17:22:
hmmm... jullie hebben eigenlijk stiekem vet gelijk :) Maar dat gemauw over DC overheerst een beetje, da's jammer. :) Dus komt er weinig meer over Battlefield zelf, terwijl dat ook echt een klasse game is hoor ! (zonder de snelle shit) lekker met 120 ipv 720 over de velden van bocage :)
Zeker :) Juist zonder die snelle shit is het leuk om te spelen, maar ik vind het zo leuk om die coalition ventjes en SCUD op hun pan te gooien >:)

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wasd si teh pwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 17:18:
Ik heb liever DC en BF1942 (en r2r) in 1 topic... wie nog meer? :)
Jah ik ook.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 22:29
Ja m2, want ik vind zelf wel dat desertcombat een eigen topic verdiend, maar ik vind zelf het gewoon makkelijker om alles in 1 topic te houden... :)

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bzzje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-08 16:52

Bzzje

Negeren is vooruitzien

battlefield 1942 topic deel 1942 :+

Negeren is vooruitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FoggyFreek schreef op 09 April 2003 @ 17:11:
X = 10
D = 500
C = 100

XDCC kan volgens mij niet :P

1942 = MCMXLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Laatst online: 05-09 09:30
doe mij ook maar alles in een topic maja,

btw hoe bestuur je een scud hetzelfde als artillery
en de mensen die zeggen dat een scud zwak is........... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaDude schreef op 09 april 2003 @ 22:59:
doe mij ook maar alles in een topic maja,

btw hoe bestuur je een scud hetzelfde als artillery
en de mensen die zeggen dat een scud zwak is........... 8)7
Niet :P tenzij ff uit staat dan moet je tijdens het laden de rechtmuisknop weer snel indrukken dan krijg je wel een cam :D beetje brak gedaan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 21:20:
[...]

X = 10
D = 500
C = 100

XDCC kan volgens mij niet :P

1942 = MCMXLII
miereneuker :)

xdcc is mirc transfer --> nieuwsgroepen etc, naja, allang niet grappig meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Whehe helemaal niet aan gedacht dat je mirc er ook mee kon bedoelen 8)7

Maaruh ik heb jullie mening nodig ben nog steeds bezig om A bridge too far (abtf) versie 2 af te krijgen en ben nu bezig met de kleuren zeg maar, zie voor screenshotje welke kleuren ik bedoel.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/abtf/abtf_wip.jpg

Nou wil ik niet zeggen dat 1 van deze 3 kleurinstellingen het gaat worden maar ik wil meer een idee hebben welke kleuren mooi staan.

De pics zijn genomen met lightmaps aan (mocht je afvragen waarom de buildings er zo donker uit zien). Nummer 2 is zoals het nu is. Nummer 1 is totaal anders en bij nummer 3 is alleen de fogkleur onveranderd t.o.v. nummer 2. De faalheid bij nummer 3 is wel totaal anders (zie hekjes bijv. ).

Nu mijn vraag: welke serie is in eerste instantie het mooist en moeten deze kleuren meer naar het rode/blauwe/of geel of groen of whatever toe.

//edit: net nog ff een pic gemaakt van mijn (onze) nieuwe custom sign bordje :P gemaakt met 3dsmax door da Burp hij was in eerste instantie bezig met een nieuwe bunker als probeerseltje maar heeft voor mij tusendoor dit bordje gemaakt :) (niet dat het nuttig ofzo is maar ik vond het wel geinig).

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/abtf/abtf1.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik vind de bovenste er het meest realistisch uitkomen; dat blauw is gaaf. Misschien het water iets minder 'ruig' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WElke server spelen jullie? Ik zit meestal op lando.co.uk. Fijne verbinding enzo. Heeft got geen clan voor BF1942?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 01:25:
WElke server spelen jullie? Ik zit meestal op lando.co.uk. Fijne verbinding enzo. Heeft got geen clan voor BF1942?
Jawel er is een GoT clan, zie http://armyofgot.nl/ of irc://irc.tweakers.net/armyofgot

Verder, alle zaken omtrend die clan in dat IRC kanaal of op forum aub ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eye, de middelste op zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bedankt voor de All-Seeying-Eye tip, ik heb nu een leuke noorse server gevonden waar ik gister lekker op gespeeld heb.

Ik kende het wel, maar ik was niet echt onder de indruk van Gamespy, dus ASE heb ik toen niet geprobeerd.... nu ga ik zeker vaker BF spelen :7

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 01:12:

Nu mijn vraag: welke serie is in eerste instantie het mooist en moeten deze kleuren meer naar het rode/blauwe/of geel of groen of whatever toe.
Nr. 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die blauwe is mooi, echt zon kruitdamp >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Wat is het verschil tussen 2 en 3 LE :?

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Is er nou al meer bekend over die mapeditor? Ik hoor hier niet veel meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

er is toen zijn alpha uitgelekt
that's it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ThrillSeeka schreef op 10 april 2003 @ 14:12:
Wat is het verschil tussen 2 en 3 LE :?
De vaalheid (schrijf ik dit zo goed? khoop dat je snapt wat ik bedoel :P ) op pic 3 ziet alles er wat grauwer uit zeg maar wat minder kleurvol dan pic 2.

Ik heb btw nog wat getweaked aan die kleuren en het lijkt nu wat op pic 1 maar de fog is wat meer naar pic 2 toe.

Zal zo nog ff editten met een nieuwe pic.

//edit:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/abtf/abtf2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/abtf/abtf3.jpg

Met lightmaps aan en dit is niet de finaltextureground die je ziet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2003 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Lookin' fabulous( hoe spel je dat :? ), Lighteye!

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

w000t, het is me eindelijk gelukt, ik heb een Vliegtuig neergehaald met een bazooka in BF gewoon, geen DC dus!!

Was op Wake island!

Sorry geen screens, wilde dit gewoon ffies melden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Dat is heel netjes van je. :)

En holy cow, jullie kunnen mappen zeg. Ziet er echt goed uit!
En ga voor de blauwe fog wat mij betreft... minder realistisch gezien de gebouw texturen, maar makkelijker voor het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm gaat een stuk minder nu het DC draadje er is :P volgens desertcombat.com spelen er momenteel meer mensen desert combat online dan de retail version :D ik blijf iig zoveel mogelijk trouw aan de retail :)

Anyway Community update #19
To All Soldiers,

The recent unveiling of our Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII expansion pack has caused quite a stir in the community and we wanted to clarify our intent to further enhance Battlefield 1942.

The goal of this expansion pack is to bring actual World War II "Secret Weapons" that were on the drawing board during the later portion of the war - to life. With that in mind, we're sticking with the same action/arcade environment that we laid the foundation for in the original Battlefield 1942. One of the many things that makes Battlefield 1942 such a successful (and fun) game is the "rock-paper-scissors" style of balance that we've tried to build into every map, weapon, and soldier class. That same balance will not be compromised with Secret Weapons of WWII, but rather embraced with deeper gameplay through the various secret weapons and their unique capabilities.

Since the jetpack seems to be the topic of most BF1942 communities, we wanted to ensure you that it will not create an unbalanced battlefield. Nor will any given map in the expansion pack be over-populated with this unique item. Rest assured, we're striving to balance the playing field regardless of what is put into the game. With that, we wanted to introduce you to the upcoming items found in Battlefield 1942: Secret Weapons of WWII. Here's the first of many features to come:

Featured Vehicle: Armstrong Whitworth AW-52

Designed by an Englishman named John Lloyd, the AW-52 was originally proposed as a winged bomber but the very first model of the AW-52 was actually built as glider (AW-52G) for testing purposes, and in 1945 the go ahead to build a powered prototype was given. Two prototypes were built and the strange looking aircraft took its maiden flight on November 11, 1947.

On January 9, 1948, the AW-52 took its second test flight and yielded poor results as the experimental laminar flow wings and major pitch axis control problems at higher speeds caused the plane's performance to drop from bad to worse. Then on May 30, 1949, the AW-52 experienced its first crash, which eventually sent the entire project to the scrap yard in May of 1954.

Technical Stats:
Wing Span: 90'
Length: 37' 4''
Height: 14' 4''
Weight: 19,662 lb (empty) / 34,154 lb (loaded)
Engine: 2x Rolls Royce "Nene" turbojets making
Maximum Speed: 500 mph
Crew: 2
Armament: None
Ceiling: 36,000'
Range: 980 miles

NOTE: These stats are for the actual expeirmental aircraft. The AW-52 will be armed in the expansion pack.

Stay tuned for another featured vehicle (and screenshots) next week.

EAComMike and the rest of the Battlefield 1942 team.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lichtoog/aw52_large_klein.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lichtoog/aw52_large_2_klein.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2003 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op 12 April 2003 @ 16:58:
Hmm gaat een stuk minder nu het DC draadje er is :P volgens desertcombat.com spelen er momenteel meer mensen desert combat online dan de retail version :D ik blijf iig zoveel mogelijk trouw aan de retail :)

Anyway Community update #19
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Cool vliegtuig :9~.

* Jerry blijft ook zoveel mogelijk trouw aan retail BF ;).

Gisteren voor het eerst Coral Sea gedaan. Dat is echt een vet level :D. Lekker met veel vliegtuigen aanvallen op een ander vliegdekschip. Ik had trouwens nog wat leuks:
(map Coral Sea) Ik stapte in een vliegtuig om naar het andere vliegdekschip te vliegen. Ik kom daar aan en wordt bijna direct kapot geknald door AA. Gelukkig kon ik nog net op tijd ejecten en met m'n parachute stuurde ik zo, dat ik op het vliegdekschip van de tegenstander terecht kwam 8). Dus ik vanaf de brug van het schip de hele tijd mensen afknallen met m'n sniperrifle :P. En nog wisten ze niet waar het vandaan kwam :D. Aan het einde stond ik 25-25-3 (in het begin 3 keer neergegaan met plane ;)). Dat was wel een leuk potje, alleen jammer dat je niet in een AA van de tegenstander kan klimmen :D.
Ook leuk is het om mijnen op het dek van de tegenstander neer te leggen :P. Vliegtuig -------- *BOEM* ------ lol

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
laaaaammeeeeeerrrrrr alert!

:+ :+ ;) 8)

[ Voor 7% gewijzigd door spokje op 12-04-2003 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Inderdaad pretty lame jah!

Wat je doet kan een hele frustrerende uitwerking hebben en kan de gezondheid van je tegenspelers schaden!! :X :+

Maarja... moet er maar beter verdedigd worden he, maar het blijft zeer irritant!

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.