Als ik merk dat iemand zit te spawncampen, in welke map dan ook, dan rust ik niet voor hij dood is! Geeft wel voldoening hoor, een spawncamper opjagen en uiteindelijk afmaken!
Irritantheids factor op 99%
idd maar wat nog erger is als je een tiger tank op je thuisbasis heb zitten met één of andere eikel die denkt dat die cool is, en gaat basecampen en echt iedereen aan gort knalt. Daar komt het irritantheids gevoel pas naar boven. Een sniper op een vliegdekship is nog niet eens zo erg na een paar keer zullen de wat helderde mensen het wel door hebben en die gast wacken.
Maar voor de rest blijft een bloedmooie Game
, en die secret weapons add-on lijkt me ook erg gaaf vooral die stealth
look a like vliegtuig, khad ook wat tanks
gezien met erg kort loopje enzo maar die lijkt me nou niet echt cool maar toch, als tie komt ga ik em gelijk halen de eerste twee delen waren de prijs wel waard, dan kan het bijna niet anders zijn dat dit deel ook zijn geld dubbel en dwars waard is.

Haay je was me net voor en, idd opjagen en afmaken geeft zeer zeker voldoening
Maar voor de rest blijft een bloedmooie Game

Haay je was me net voor en, idd opjagen en afmaken geeft zeer zeker voldoening
[ Voor 6% gewijzigd door whyz op 12-04-2003 19:28 ]
Right for all the wrong reasons.
Weet je wat vervelend is:
1. respawnen en meteen op een granaat stappen.
2. respawnen en nog een keer op een granaat stappen.
3. respawnen en meteen in je rug geschoten worden
4. time till respawn bijna op 0, zijn ineens al je spawnpunten in handen van de enemy
5. respawnen met je snufferd voor een enemytank
6. In een vliegtuig stappen en tijdens het opstijgen meteen aan gort geschoten worden.
7. Deze blijft ook zeer irritant: n00bs die je artillery als crosswagen gebruiken.
8. Een planecamping team hebben
9. van die messentrekkertjes (van je eigen team) op het vliegdekschip die je 'per ongeluk' neersteken.
10. Last but not least: planecampers die het niet kunnen verkroppen dat je eerder bij het vliegtuig bent dan hen en je dan maar tijdens je take off gaan beschieten!
Dit waren ff 10 (in willekeurige volgorde) van de irritantste dingen in Battlefield. Kan er nog wel meer opnoemen denk ik, maar eerlijk is eerlijk, het blijft het beste MP game ever!
4. time till respawn bijna op 0, zijn ineens al je spawnpunten in handen van de enemy
6. In een vliegtuig stappen en tijdens het opstijgen meteen aan gort geschoten worden.
7. Deze blijft ook zeer irritant: n00bs die je artillery als crosswagen gebruiken.
9. van die messentrekkertjes (van je eigen team) op het vliegdekschip die je 'per ongeluk' neersteken.
10. Last but not least: planecampers die het niet kunnen verkroppen dat je eerder bij het vliegtuig bent dan hen en je dan maar tijdens je take off gaan beschieten!
Dit waren ff 10 (in willekeurige volgorde) van de irritantste dingen in Battlefield. Kan er nog wel meer opnoemen denk ik, maar eerlijk is eerlijk, het blijft het beste MP game ever!
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
ik heb bij 1.31 dat ik er steeds naar m'n desktop gegooid wordt.
Dus ik ben lekker aan het spelen, loop, vlieg, rij in een tank, maakt niet uit. En dan PLOTSELING zit ik weer gezellig in m'n desktop. Niet cool dit. Gebeurt sinds 1.31. Iemand een oplossing?
specs:
XP2000+
R8500LE
Win2k Prof
niet zo exotisch lijkt me?
Dus ik ben lekker aan het spelen, loop, vlieg, rij in een tank, maakt niet uit. En dan PLOTSELING zit ik weer gezellig in m'n desktop. Niet cool dit. Gebeurt sinds 1.31. Iemand een oplossing?
specs:
XP2000+
R8500LE
Win2k Prof
niet zo exotisch lijkt me?
[ Voor 15% gewijzigd door Ramon op 12-04-2003 20:22 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Heb je renderer.allowallrefreshrates wel op 1?
(in je BF1942map\Mods\bf1942\Settings\VideoDefault.con)
Verwijderd
WHOEHAHHAHA! Daz idd bij mij nr1 met stip! Bloedje irritant!n00bs die je artillery als crosswagen gebruiken.
Wat ik irritant vind zijn die gasten die een tank pakken en er zo snel mogelijk mee naar een vliegtuig rijden, dan uitstappen en wegvliegen, daardoor moet ik steeds een halve kilometer lopen om een tank te pakken
nice screens 
op probeer nu weer meer same old bf te spelen ipv dc. bf vind ik echt veeeeeeel beter omdat er iets minder n00bs zijn die je gaan beschieten
op probeer nu weer meer same old bf te spelen ipv dc. bf vind ik echt veeeeeeel beter omdat er iets minder n00bs zijn die je gaan beschieten

[This space is for rent]
helemaal mee eens, vooral punt 7, zit je te richten, gaan ze rijden met je Artillery wagenjagermeister1 schreef op 12 april 2003 @ 20:01:

thanx! werkt!Anton_NL schreef op 12 April 2003 @ 20:43:
Heb je renderer.allowallrefreshrates wel op 1?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Als je via een parachute gewoon op een vliegdekschip van de tegenstander kan landen zonder afgeknald te worden is het hun eigen schuldprimemaximuz schreef op 12 April 2003 @ 19:27:
Irritantheids factor op 99%idd maar wat nog erger is als je een tiger tank op je thuisbasis heb zitten met één of andere eikel die denkt dat die cool is, en gaat basecampen en echt iedereen aan gort knalt. Daar komt het irritantheids gevoel pas naar boven. Een sniper op een vliegdekship is nog niet eens zo erg na een paar keer zullen de wat helderde mensen het wel door hebben en die gast wacken.
![]()
Maar voor de rest blijft een bloedmooie Game, en die secret weapons add-on lijkt me ook erg gaaf vooral die stealth
look a like vliegtuig, khad ook wat tanks
gezien met erg kort loopje enzo maar die lijkt me nou niet echt cool maar toch, als tie komt ga ik em gelijk halen de eerste twee delen waren de prijs wel waard, dan kan het bijna niet anders zijn dat dit deel ook zijn geld dubbel en dwars waard is.
![]()
![]()
![]()
Haay je was me net voor en, idd opjagen en afmaken geeft zeer zeker voldoening![]()
![]()
Helemaal mee eensjagermeister1 schreef op 12 April 2003 @ 20:01:
[ Voor 30% gewijzigd door Jerry op 13-04-2003 12:46 ]
Verwijderd
De nieuwe Soldier9 Realism mod 2.3 is uit! 132 mb, op te halen van fileplanet:
http://www.fileplanet.com...field/soldier9install.exe
alle andere links diek heb gevonden waren overloaded, dus dan maar die gamespy crap. Je moet eerst reggen voor je kan downen
alle andere links diek heb gevonden waren overloaded, dus dan maar die gamespy crap. Je moet eerst reggen voor je kan downen
Verwijderd
ja ik weet dat er al een clan is, maar wat is er mis met nog een clan?
staat verder los van Army of Got
policy van GoT, niet over clans praten.Verwijderd schreef op 13 April 2003 @ 14:22:
ja ik weet dat er al een clan is, maar wat is er mis met nog een clan?
Het gaat erom dat het niet de bedoeling is dat jij leden gaat werven voor je clan.
Omdat dat onder spammen valt en wij dat niet in Spielerij willen zien.
Verwijderd
heeft iemand hier ook mirrors voor want ik heb echt gewoon geen zin om te wachten voor een fileVerwijderd schreef op 13 April 2003 @ 14:20:
De nieuwe Soldier9 Realism mod 2.3 is uit! 132 mb, op te halen van fileplanet:
.....
deze staan bij mij toch wel bovenaan mijn ergenissen lijst.
Planecamping team suxx. Ik w8 ook weleens op een vliegtuig, maar als ik zie dat er tig mensen staan dan ga ik wel met een tankie wat nutttigs doen. Laatst me ook weer groen en grijs zitten ergeren. 64 man server. Helemaal vol. En van de 32 allies, staan er echt continue 20 te lamen op het vliegveld. En niemand denkt dan laten we met z'n allen is wat controlpoints pakken.
Het met voertuigen naar planes rijden, vind ik niet eens zo irritant, maar mensen parkeren ze altijd midden op de baan, waardoor jij vervolgens neit weg kan komen met een plane. Heb ook vaak zat gehad dat op eht moment dat ik op wil stijgen er dus een kneus zo de baan op komt scheuren en mijn plane ff aan stront ramt. :(
Dit doen ze ook vaak met opzet omdat zij niet eerder bij de plane zijn als jij.
.....
deze staan bij mij toch wel bovenaan mijn ergenissen lijst.
Planecamping team suxx. Ik w8 ook weleens op een vliegtuig, maar als ik zie dat er tig mensen staan dan ga ik wel met een tankie wat nutttigs doen. Laatst me ook weer groen en grijs zitten ergeren. 64 man server. Helemaal vol. En van de 32 allies, staan er echt continue 20 te lamen op het vliegveld. En niemand denkt dan laten we met z'n allen is wat controlpoints pakken.
Het met voertuigen naar planes rijden, vind ik niet eens zo irritant, maar mensen parkeren ze altijd midden op de baan, waardoor jij vervolgens neit weg kan komen met een plane. Heb ook vaak zat gehad dat op eht moment dat ik op wil stijgen er dus een kneus zo de baan op komt scheuren en mijn plane ff aan stront ramt. :(
Haha jah idd das erg triest jah, maar daar is een oplossing voor in DC nu kan iedereen mee achterin de B52 bommenwerper
(nu hopen dat de piloot kan vliegen)
Ook van die n00b's die in de weg gaan lopen op een vliegdekschip, of terwijl ze staan te wachten op een vliegtuig ze gaan spelen met granaten. Met de bedoeling om je van het dek af te blazen
Ook van die n00b's die in de weg gaan lopen op een vliegdekschip, of terwijl ze staan te wachten op een vliegtuig ze gaan spelen met granaten. Met de bedoeling om je van het dek af te blazen

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
B52Niels99 schreef op 13 April 2003 @ 19:55:
Haha jah idd das erg triest jah, maar daar is een oplossing voor in DC nu kan iedereen mee achterin de B52 bommenwerper(nu hopen dat de piloot kan vliegen)
Hij bedoelt de AC-130 Lighteye.
@ Lighteye (Onder me)
1 APRIL
[ Voor 16% gewijzigd door Switch op 13-04-2003 21:36 ]
ROFL
die ac zoveel is echt een oplossing voor plane campers
stop ze er in ga vliegen en bail out als je in de lucht bent
[This space is for rent]
Jah..dat is zo irritantda Burp schreef op 13 april 2003 @ 18:35:
............
Het met voertuigen naar planes rijden, vind ik niet eens zo irritant, maar mensen parkeren ze altijd midden op de baan, waardoor jij vervolgens neit weg kan komen met een plane.

er zijn idd ook genoeg mensen die dat bij zichzelf doen 
en dan half over zo'n jeep heen rijden en dan of kapot gaan of van koers veranderen en vervolgens in een boom rijden
en dan half over zo'n jeep heen rijden en dan of kapot gaan of van koers veranderen en vervolgens in een boom rijden

Negeren is vooruitzien
gisteren was ik op een public. het was kharkov en ik wilde met de stuka opstijgen. kwam er een gestoorde frienly ff de baan oprijden en mij beuken zodat ik tegen bomen knal en hij rustig verder reed naar de vlag

[This space is for rent]
Probleempje mensen:
Draai BF nu al vanaf de eerste dag perfect goed (inclusief RTR) Ik heb ze allebei origineel, maar sinds een week geeft ie aan dat ik een invalid CD-key heb.
Iemand hier eerder last van gehad en wat kan ik eraan doen?
Draai BF nu al vanaf de eerste dag perfect goed (inclusief RTR) Ik heb ze allebei origineel, maar sinds een week geeft ie aan dat ik een invalid CD-key heb.
Ik wil ook BF 1942 legaal gaan kopen, maar weten jullie waar die een beetje goedkoop is? bij FRS is hij nog vollop duur.
39
je moest dacht ik ea mailen en dan de cd's opsturen. je krijgt dan nieuwe + nieuwe cd keysslash24 schreef op 14 April 2003 @ 11:05:
Probleempje mensen:
Draai BF nu al vanaf de eerste dag perfect goed (inclusief RTR) Ik heb ze allebei origineel, maar sinds een week geeft ie aan dat ik een invalid CD-key heb.![]()
![]()
![]()
[This space is for rent]
stel je hebt 50 verschillende clans hier op GoT rondlopen. vervolgens vraagt er 1 iemand welke clan het beste/leukste is...
dan gaat het vervolgens in de thread niet meer om het spel maar om welke clan het beste kan spammen. en dat willen ze hiet volgens mij voorkomen.
dus het vermelden van de clan mag wel (je sig is daar ook ideaal voor), alleen clanzaken e.d. mag je hier niet bespreken. je mag dus ook wel naar clans vragen (d8 ik)
tenminste, ik geloof dat dat de policy is... correct me if i'm wrong.
ik raad hem aan om bij dynabyte te halen.Ik wil ook BF 1942 legaal gaan kopen, maar weten jullie waar die een beetje goedkoop is? bij FRS is hij nog vollop duur.
vraag eerst een (GRATIS) kortingskaart aan en schaf hem vervolgens met die kortingskaart met 10% korting aan.
extra voordeel bij dynabyte: alle verpakkingen zijn geseald, dus je key kan niet gestolen (overgeschreven) zijn door andere klanten...
[ Voor 26% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 14-04-2003 12:40 ]
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
dit in tegenstelling tot de Free Record Shop, waar ze je nog raar aankijken als je hem niet wilt in open verpakking
Negeren is vooruitzien
De Serial staat gelukkig op het boekje en die lag achter de toonbankBzzje schreef op 14 April 2003 @ 12:43:
dit in tegenstelling tot de Free Record Shop, waar ze je nog raar aankijken als je hem niet wilt in open verpakking
sommige verkopers zijn soms niet te vertrouwenMr_UnAnimouS schreef op 14 april 2003 @ 12:46:
[...]
De Serial staat gelukkig op het boekje en die lag achter de toonbank.

NOFI
[This space is for rent]
Yeah right! Dat geloof je toch zeker zelf niet he!?PoweRoy schreef op 14 April 2003 @ 12:25:
[...]
je moest dacht ik ea mailen en dan de cd's opsturen. je krijgt dan nieuwe + nieuwe cd keys
Zij verkopen mij een product, ik betaal daar dus voor, dan lijkt het me fair dat ZIJ zorgen dat het product OK is en niet dat IK daar zelf achteraan moet...
nee hoor.... ea komt wel ff speciaal bij jou thuis om ff je product om te ruilen.slash24 schreef op 14 April 2003 @ 13:36:
[...]
Yeah right! Dat geloof je toch zeker zelf niet he!?![]()
Zij verkopen mij een product, ik betaal daar dus voor, dan lijkt het me fair dat ZIJ zorgen dat het product OK is en niet dat IK daar zelf achteraan moet...
sterker nog, ze zetten gelijk je nieuwe serial in je computer en nemen een bloemetje voor je mee...
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
uhm als iemand jouw key steelt is het niet HUN probleemslash24 schreef op 14 april 2003 @ 13:36:
[...]
Yeah right! Dat geloof je toch zeker zelf niet he!?![]()
zoek maar op ea site of in je boekje over wat te doen als key inuse krijgt
[This space is for rent]
Verwijderd
Probeer eerst eens een full re-install.slash24 schreef op 14 April 2003 @ 11:05:
Probleempje mensen:
Draai BF nu al vanaf de eerste dag perfect goed (inclusief RTR) Ik heb ze allebei origineel, maar sinds een week geeft ie aan dat ik een invalid CD-key heb.![]()
![]()
![]()
Hij kan natuurlijk ook altijd nog contact met Willibrord of Mr. Storms opnemen!Maestro.mosjuh schreef op 14 April 2003 @ 13:52:
[...]
nee hoor.... ea komt wel ff speciaal bij jou thuis om ff je product om te ruilen.
sterker nog, ze zetten gelijk je nieuwe serial in je computer en nemen een bloemetje voor je mee...
maak er maar geintjes over, maar ik zit met de gebakken (spreekwoordelijke) peren.
Maar goed, ik als trouwe BF player laat al deze shit wel over me heen komen en ga dus nu maar stoppen met deze game...... zit niet zoveel anders op.
Snap trouwens ook wel dat EA niet langs gaat komen of zo
Begrijp alleen niet hoe iemand mijn key zou moeten stelen en ook niet waarom mijn cd's vernieuwd zouden moeten worden. Alleen nieuwe key zou toch voldoende moeten zijn??
Maar goed, ik als trouwe BF player laat al deze shit wel over me heen komen en ga dus nu maar stoppen met deze game...... zit niet zoveel anders op.
Snap trouwens ook wel dat EA niet langs gaat komen of zo
Begrijp alleen niet hoe iemand mijn key zou moeten stelen en ook niet waarom mijn cd's vernieuwd zouden moeten worden. Alleen nieuwe key zou toch voldoende moeten zijn??

Verwijderd
Over idioot gedrag gesproken... Ik was laatst op een server waar ik om de haverklap door een medic van het eigen team half dood werd gestoken en/of geschoten, waarna hij me vrolijk weer beter maakte! Om vervolgens er weer op los te hakken! Echt gebeurt! Ik moest weghollen om van 'm af te komen! Compleet gestoord vind ik dat...
Maar ook ik vind BF top!
Het valt me wel op hoe wisselvallig ik zelf speel. Zo was ik gisteren op een drukke server die van map naar map ging. Op eentje werd ik tweede en op de volgende een na laatste... Heel wisselvallig.
Waar ik tweede werd (Stalingrad) heb ik trouwens wel voor het eerst dikke pret gehad met granaten (tot nu toe gebruikte ik die alleen maar om onder tanks te gooien)! Je hebt twee control points bovenin die flats: het gebeurde een paar keer dat ik de trap opging en toen een paar Duitsers op de rug zag die door het ramen aan 't snipen waren. Hup, granaatje tussen de benen, trap afhollen, KABOEM: hopla, twee à drie kills er bij, weer naar boven hollen, vlag veroveren: hopla, twee punten erbij. Kijk, zo gaat 'ie lekker!
Maar ook ik vind BF top!
Het valt me wel op hoe wisselvallig ik zelf speel. Zo was ik gisteren op een drukke server die van map naar map ging. Op eentje werd ik tweede en op de volgende een na laatste... Heel wisselvallig.
Waar ik tweede werd (Stalingrad) heb ik trouwens wel voor het eerst dikke pret gehad met granaten (tot nu toe gebruikte ik die alleen maar om onder tanks te gooien)! Je hebt twee control points bovenin die flats: het gebeurde een paar keer dat ik de trap opging en toen een paar Duitsers op de rug zag die door het ramen aan 't snipen waren. Hup, granaatje tussen de benen, trap afhollen, KABOEM: hopla, twee à drie kills er bij, weer naar boven hollen, vlag veroveren: hopla, twee punten erbij. Kijk, zo gaat 'ie lekker!
Ik vind dat je je er wel een beetje slap vanaf brengt door meteen te stoppen met Battlefield. Allereerst zou ik BF eens compleet opnieuw installeren. Werkt het dan nog niet zou ik toch ff contact met EA opnemen. Achterin het boekje staan de contactnummers geloof ik. Je hebt er voor betaald en dus is het zonde om het spel meteen af te schrijven. Misschien is jouw key wel gejat dmv een of andere keygenerator. Je weet het niet he!slash24 schreef op 14 April 2003 @ 15:41:
maak er maar geintjes over, maar ik zit met de gebakken (spreekwoordelijke) peren.![]()
Snap trouwens ook wel dat EA niet langs gaat komen of zo![]()
Ik was vandaag Axis en ging met mijn PKM (heavy assault) over Omaha beach lopen, had een kill ratio van 22 op 2, toen hun carrier zonk was leuk.
Ze hadden de beach niet dus iedereen zwemmen, liep in mijn eentje langs te waterkant iedereen die kwam aanzwemmen af te schieten, de rest van mijn team snipte vanaf de bunker. (n00bs!!!)
Ze hadden de beach niet dus iedereen zwemmen, liep in mijn eentje langs te waterkant iedereen die kwam aanzwemmen af te schieten, de rest van mijn team snipte vanaf de bunker. (n00bs!!!)
Probeer 's wat dichter bij de grondVerwijderd schreef op 14 April 2003 @ 17:31:
mooie screens ;-)
hier nog wat:
[afbeelding]
[afbeelding]
Enkele berichten verwijderd.
Ga elkaar maar pesten over ICQ/MSN of Email
Ga elkaar maar pesten over ICQ/MSN of Email

[ Voor 88% gewijzigd door M@NIC op 14-04-2003 20:20 ]
Verwijderd
offtopic: sorryM@NIC schreef op 14 april 2003 @ 20:18:
<font color=blue>Enkele berichten verwijderd.
Ga elkaar maar pesten over ICQ/MSN of Email :/</font>
ontopic: pics deleted

[ Voor 193% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 16:54 ]
Je hebt gelijkjagermeister1 schreef op 14 April 2003 @ 16:07:
[...]
Ik vind dat je je er wel een beetje slap vanaf brengt door meteen te stoppen met Battlefield. Allereerst zou ik BF eens compleet opnieuw installeren. Werkt het dan nog niet zou ik toch ff contact met EA opnemen. Achterin het boekje staan de contactnummers geloof ik. Je hebt er voor betaald en dus is het zonde om het spel meteen af te schrijven. Misschien is jouw key wel gejat dmv een of andere keygenerator. Je weet het niet he!
Oude BF dir gebackupd, daarna via add/remove programs ge-un installed. Alles opnieuw geinstalled en daara de backup terug gekopieerd. Wert weer prima
Bedankt voor de SERIEUZE
Kijk een echte BeFFer geeft nooit op!!slash24 schreef op 14 april 2003 @ 22:58:
[...]
Je hebt gelijkIk was gewoon een beetje pissed off van dat mijn BF het niet meer doet. Paar truukjes uitgehald nu en alles is weer als vanouds.
Oude BF dir gebackupd, daarna via add/remove programs ge-un installed. Alles opnieuw geinstalled en daara de backup terug gekopieerd. Wert weer prima![]()
Bedankt voor de SERIEUZEreacties
Weet iemand al wat meer over die Vietnam mod, hoe staat het daar mee?
Eve Of Destruction?
Geen idee.
Lang leve de plane campers! Meer tanks voor mij
Geen idee.
Lang leve de plane campers! Meer tanks voor mij
HELL YEAH!
ben me de laatste tijd meer aant specialiseren in tanks dan in planes, vandaag paar uur DC zitten spelen, maar die planes vliegen TE snel om normaal te besturen....
dus dan maar in de tanks rondrijden
dus als er nog een clan een Tank commander en Piloot (en medic/assault) persoontje zoekt, meel me
Battle.net Spud#2543
en, en ,enTepelStreeltje schreef op 15 April 2003 @ 16:15:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HELL YEAH!
ben me de laatste tijd meer aant specialiseren in tanks dan in planes, vandaag paar uur DC zitten spelen, maar die planes vliegen TE snel om normaal te besturen....
dus dan maar in de tanks rondrijden
dus als er nog een clan een Tank commander en Piloot (en medic/assault) persoontje zoekt, meel me
die vliegtuigen kunnen ook heel langzaam vliegen zonder dat ze te snel neerstorten. tis gewoon ff wennen
wat en en en???MuSeLive schreef op 15 april 2003 @ 16:17:
[...]
en, en ,en![]()
die vliegtuigen kunnen ook heel langzaam vliegen zonder dat ze te snel neerstorten. tis gewoon ff wennen
maaruh, heb idd wel gemerkt dat het beter gaat als je je gas wat terug zet
maarja, die migs/f16's vliegen gewoon niet zo lekker als een Spudfire Spitfire
ik mis ook het aantal bommen dat je hebt...
6 rakketten vs 15 bommen...
mja, heb ook het gevoel dat die planes/choppers veel te sterk zijn..
je maakt niet echt veel kans in je tankie tegen een chopper (MET goeie piloot natuurlijk!!!)
hij spamt wat raketten (hoeft niet eens gericht) en je bent toast!
dus sja, BF orgineel bevalt me iets beter...
(hoewel goeie piloten daar ook echt een PAIN in the ass zijn...)
Battle.net Spud#2543
Mmmjah.. die planes zijn idd niet echt relaxed nee. Ok die bommenwerpers zijn wel ok want bommetjes droppen is niet zo moeilijk, maar om bijvoorbeeld met een F16 goede schade aan te richten is lastig ja. Mij lukt het in iedergeval niet. Probeer eens met een sidewinder een ander vliegtuig neer te halen.... Not done. Ze gaan gewoon te snel en daardoor mis je bijna altijd en moet je je boordkanon maar weer inzetten. Voor gronddoelen zijn ze ook niet echt geschikt naar mijn mening.TepelStreeltje schreef op 15 April 2003 @ 16:36:
[...]
wat en en en???
maaruh, heb idd wel gemerkt dat het beter gaat als je je gas wat terug zet
maarja, die migs/f16's vliegen gewoon niet zo lekker als een Spudfire Spitfire
ik mis ook het aantal bommen dat je hebt...
6 rakketten vs 15 bommen...
mja, heb ook het gevoel dat die planes/choppers veel te sterk zijn..
je maakt niet echt veel kans in je tankie tegen een chopper (MET goeie piloot natuurlijk!!!)
hij spamt wat raketten (hoeft niet eens gericht) en je bent toast!
dus sja, BF orgineel bevalt me iets beter...
(hoewel goeie piloten daar ook echt een PAIN in the ass zijn...)
Die heli's daarentegen vindt ik echt geweldig. Die dingen worden in het echt ook niet voor niets ingezet als tankkillers. Daarentegen (immers....daarentegen
Ik kan met een F16 aardig vliegen hoor, beetje gas terug nemen, rockets los en gassen maar weer, werkt zeker!
EDIT:
Nog wat BF en DC screens!

Zo, genoeg kwijlvoer!
EDIT:
Nog wat BF en DC screens!

Zo, genoeg kwijlvoer!
[ Voor 146% gewijzigd door Snow_King op 16-04-2003 21:51 . Reden: Screens added ]
ff heel stout c/p en
komt van www.bfcentral.com 1 van de toch wel bekendste sites voor Battlefield om in de gaten te houden 
Perfect stukje, al mijn gedachten staan hierin vertaald maar dan wat netter geschrevenThis subject has simmered on the back burners of my mind for awhile. Recent conversations and events have brought it to the point where I want to say something about it. EA is blundering with Battlefield:1942. Will this cause the game to fail? Probably not, because it is a great game. Are they preventing the game from being all that it can be? I would say most definitely. Charging for expansions to a first person shooter type of game is not something that is taken very well by gamers who play this genre since so many other companies have a history of releasing awesome expansions and game additions at no additional cost. Road to Rome was released at a cost of around 20 American dollars. To the uneducated game purchaser (whom I suspect to be the ones that are putting RtR on the top seller lists) this may seem to be a small price to pay for the additional game play.
There seems to me to be several ways to determine if such a piece of software is worth the money. One way is to compare it to the original Battlefield:1942 product. Does RtR offer half (since it costs approximately half as much) the gameplay that original BF offers? I think not. BF has extensive single player campaigns with story lines. BF has many more vehicles, maps, and classes to play as. RtR just doesn't add much to the original game. Another way to determine if the pricing schedule is equitable would be to compare RtR to expansions and additions to other first person shooter games. How many successful game expansions in this genre can you think of that actually cost money? To tell you the truth, I can't think of any. Not that there isn't, but if there is any they are definitely the exception to the rule. I can think of many game additions that were absolutely free. Counterstrike, Team Fortress Classic, Rocket Arena, etc.
Now obviously there is nothing inherently wrong with charging for an expansion pack. In fact, RtR shows up on best-seller charts on a consistent basis. The only thing I can think of to explain this is that people who are buying it are the type of gamers who go to Wal Mart and pick out a game based upon the art on the box. I've spoke to several server admins who had to take RtR off of the server because of the drop in number of players who played there. All Seeing Eye currently shows that out of the 1877 servers it has data on only 469 of those have RtR on them. Desert Combat .3 has 580 servers and those servers are about 40% more populated then the RtR servers and it costs a grand total of zero dollars.
You may be wondering what all this has to do with anything since RtR is old news. Secret Weapons shall soon be here. Well, I've heard rumors that Secret Weapons will cost in excess of 40 dollars. Regardless of the final price, I don't think EA is doing the game justice by selling these expansion packs. In fact, the game would be better off if EA/Dice didn't develop these packs at all. Why would I say that? Three reasons: Linux server, SDK, and reputation. Why is a Linux server so important? For one thing, many clans get their server by hiring a gaming server provider to run a port for them. Many, many game companies run Linux-only boxes. It is also much, much easier for people to throw up a server for this great game when they don't have to spend hundreds of dollars on a semi-stable OS just to run a game server.
The SDK is also of great importance to both EA/Dice and us, the end-user. We all benefit from the release of awesome maps and mods. EA gets a game with a greater shelf life. I imagine Half-Life sells much better than does any other 5 year old game. It seems that perhaps the resources spent on these expansion packs could have been better spent on finishing the original game. Finally, we end up with reputation. I know of many gamers who were upset with what they got for the 20 dollars they spent on RtR. If Secret Weapons doesn't just blow people out of the water, EA is just going to further tarnish their reputation. Especially if they still don't have a decent Linux server and SDK.
What am I trying to say with all this? Several things. Battlefield needs the Linux server and the SDK. Battlefield does not need the expansion packs, there are plenty of other mods under development that won't cost the end-user a dime. Those things don't make EA any money, though. Some may argue that making money is what a company is all about, and I would agree. Does that justify making money at the expense of providing gamers with a full-featured game? I don't have all the answers, but it seems to me that things aren't being handled in the best possible way when it comes to BF:1942 at EA. As I told someone recently, it seems like they are trading the long-term success of their game for short-term profitablity. What do you think?

helemaal mee eens Lighteye, verwoordt wat vele mensen denken!
Ik wilde RtR eerst ook kopen, maar toen ik zag dat het €30,- was heb ik maar nee gezegd. Ik bedoel DC .3 voegt echt iets toe aan de game. Welliswaar geen maps maar maps zijn een eenvoudige toevoeging. Maar wel helicopters, harriers, etc. Het verandert de gameplay. Iets wat rtr niet echt doet.
Ik heb RtR dus wel gehaald.. ben al een fan van battlefield vanaf de 'eerste dag' .. dus ik kon die game niet laten liggen.. speel RtR nu al een tijdje maar ik vind zelf dat de game best aardig is maar ze hadden van mij wel wat meer in kunnen stoppen..
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
Inderdaad. Zelf zie ik bijvoorbeeld Soldier9 realism mod als een freeware alternatief voor RTR, je hebt een nieuwe map ( in toekomst komen er maps bij ) en nieuwe units waaronder dus ook de mosquito.ErAdiCToR schreef op 16 April 2003 @ 11:37:
Ik wilde RtR eerst ook kopen, maar toen ik zag dat het €30,- was heb ik maar nee gezegd. Ik bedoel DC .3 voegt echt iets toe aan de game. Welliswaar geen maps maar maps zijn een eenvoudige toevoeging. Maar wel helicopters, harriers, etc. Het verandert de gameplay. Iets wat rtr niet echt doet.
Ik heb RtR dus ook gekocht, hoewel voor veel minder dan waarvoor hij in NL verkocht wordt. Voordeel van een credit-card hebben en in het buitenland kunnen kopen 
Maar hoewel ik RtR nog best leuk vind en bepaalde maps beter vind dan de originele BF maps, weet ik nu al zeker dat ik Secret Weapons NIET ga kopen! BF1942+RtR+Merciless Historic Add on+Soldier 9 mod+DC samen geeft genoeg gameplezier om het nog lang mee vol te houden!
EA heeft inmiddels al langer de reputatie bij mij van gewiekste geldwolf te zijn die alleen maar uit is op korte termijn winsten en monopolistisch gedrag begint te vertonen! EA, the way it is NOT meant to be played!
Maar hoewel ik RtR nog best leuk vind en bepaalde maps beter vind dan de originele BF maps, weet ik nu al zeker dat ik Secret Weapons NIET ga kopen! BF1942+RtR+Merciless Historic Add on+Soldier 9 mod+DC samen geeft genoeg gameplezier om het nog lang mee vol te houden!
EA heeft inmiddels al langer de reputatie bij mij van gewiekste geldwolf te zijn die alleen maar uit is op korte termijn winsten en monopolistisch gedrag begint te vertonen! EA, the way it is NOT meant to be played!
Verwijderd
SW trekt me sowieso niet omdat het niet realistisch is. Allemaal zooi die nauwelijks echt gebruikt is. En laat staan allemaal op dezelfde plaats! Niks aan. Ik heb RTR nog niet. Ik heb meer dan genoeg aan BF1942 standaard. Ik denk dat ik 'm koop als 'ie een keer goedkoop in de schappen ligt.
is best, geef ff IP dan kom ik ff langs!Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 16:24:
iemand die ff op mijn server wil spelen om te testen
ik zou het op prijs stellen
EDIT:
veel te lekker weer!
* Snow_King gaat sleutelen aan zijn brommert
[ Voor 14% gewijzigd door Snow_King op 16-04-2003 16:59 ]
ip zou wel verdomde handig zijn idd

www.hetbsg.nl
shit, directx 9 geinstalleerd en nu doet me sidewinder 3d het niet meer

de hele tijd als grunt rondlopen is wel minder
"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!
das raar, moet gewoon blijven werken!steveman schreef op 16 april 2003 @ 17:47:
shit, directx 9 geinstalleerd en nu doet me sidewinder 3d het niet meer![]()
iig, wat ik heb met mijn Logitech Wingman is dat ik hem eerst even moet "detecten" voordat ik BF start.
Ik ga dan naar:
Config Scherm -> Joystick -> Eigenschappen.
ffies wat knoppen inraggen en dan BF starten.
dat "detecten" moet eens per windows sessie.
Das ook raar ik heb dx9 erop staan (door splinter cell) en mijn joystick doet het gewoon als ervoor.
Microsoft precision pro
Microsoft precision pro
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Snow_King schreef op 16 April 2003 @ 16:44:
[...]
is best, geef ff IP dan kom ik ff langs!
EDIT:
veel te lekker weer!
* Snow_King gaat sleutelen aan zijn brommert
offtopic:
wat voor brommer ?
wat voor brommer ?
na lang DC gespeeld toch weer ff bf1942 gespeeld met 40 man, ik vind dat er in bf veel beter word samengewerkt is gewoon supercool !
laatste tijd zie ik alleen maar n00bs bij dc en dat is echt _zo_ irritantMuSeLive schreef op 16 April 2003 @ 19:32:
[...]
offtopic:
wat voor brommer ?
na lang DC gespeeld toch weer ff bf1942 gespeeld met 40 man, ik vind dat er in bf veel beter word samengewerkt is gewoon supercool !

ik begin weer met 'oude' bf en veel beter te worden. daar zijn WEL skilzz voor nodig
[This space is for rent]
Honda SS50MuSeLive schreef op 16 april 2003 @ 19:32:
[...]
offtopic:
wat voor brommer ?
Is wel leuk, als ik met een paar [GoT] lui op een pubje zit rulen we meestal de server, echt gaaf!
EDIT:
Weer screens!
w00t, geland met blackhawk!

Staat ik nog een keer, is ie niet mooi?

Stukje vak-piloterij

[ Voor 52% gewijzigd door Snow_King op 16-04-2003 21:53 ]
Ik heb ook wel zin om te komen, welke server gaat het over?? ip?Snow_King schreef op 16 april 2003 @ 20:54:
[...]
Honda SS50
Is wel leuk, als ik met een paar [GoT] lui op een pubje zit rulen we meestal de server, echt gaaf!
EDIT:
Weer screens!
w00t, geland met blackhawk!
[afbeelding]
Staat ik nog een keer, is ie niet mooi?![]()
[afbeelding]
Stukje vak-piloterij
[afbeelding]
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
gewoon, een public gevonden met ASE, was gisteren btwHu9o schreef op 16 April 2003 @ 21:56:
[...]
Ik heb ook wel zin om te komen, welke server gaat het over?? ip?
Verwijderd
kartelige randjes zeg sneeuw koning, heb je anti aliasing en anisotropische filtering wel aanstaan?
das heel raar, zo ziet het er ingame niet uit, maar die TGA's die BF maakt zijn gaar, als ik ze omzet naar JPG dan gaan ze er helemaal gaar uit zien.Verwijderd schreef op 16 april 2003 @ 22:47:
kartelige randjes zeg sneeuw koning, heb je anti aliasing en anisotropische filtering wel aanstaan?
Ingame is
offtopic
WOEI!
vette brommer!
heb zelf een CD gehad, 70CC, met vervroegend vliegwiel, trok als een haagse hoer!
ging niet heel hard, maar hij trok OH zo snel op!!
misschien maar weeres eentje kopen...
anyway, uh, back on topic....
tanx zijn ook te easy in DC, ik mis het wel een beetje dat je echt goed moet mikken met de tanks in BF...
geen boog meer enzo, dus gewoon direct raak etc.
maarja, goed...
Battle.net Spud#2543
Ik spreek even voor Lighteye.Verwijderd schreef op 17 April 2003 @ 08:07:
hey lighteye nog vorderingen bij de map ?
We hebben gisteren een ABTF2 test gehad, hij heeft een hoop aan de map verbeterd.
We hebben nog veel bugs gevonden welke hij er uit gaat halen en dan komt als het goed is de final uit.
Screens van deze test worden _niet_ weggegeven, blijft allemaal geheim.
Gisteren had ik ineens iets raars... Ik speel Battlefield altijd met de optie "fps 1", om de framerate te kunnen bijhouden. Maar gisteren kreeg ik met die optie ook een rode lijngrafiek door mijn beeld. Zodra ik "fps 0" intikte in de console, was het weer weg.
| Specs Aurora24 | My music |
Landen met een BlackHawk is geen kunst. Die zijn gemaakt om te landen om meer mensen op te halen 
Een gevechts helicopter landen, das pas moeilijk. Maar ja, met mijn techniek (zie DC post) er daar ook geen kunst meer aan.
Een gevechts helicopter landen, das pas moeilijk. Maar ja, met mijn techniek (zie DC post) er daar ook geen kunst meer aan.
snik, je hebt me dag weer helemaal verpestHuggyB schreef op 17 april 2003 @ 11:57:
Landen met een BlackHawk is geen kunst. Die zijn gemaakt om te landen om meer mensen op te halen
Is er eigenlijk geen update_patch? Ik bedoel dus dat je van versie 1.2 naar 1.3 gaat. Als het kan vind ik het zonde van mijn tijd namelijk om 48 mb te downloaden. (heb nog geen adsl)
TMAXTINT
Verwijderd
Nee die is er niet, en de laatste versie is 1.3.1, en die kan je alleen in zijn geheel downloaden... Die is 46,8MB groot.Marruk schreef op 17 april 2003 @ 14:31:
Is er eigenlijk geen update_patch? Ik bedoel dus dat je van versie 1.2 naar 1.3 gaat. Als het kan vind ik het zonde van mijn tijd namelijk om 48 mb te downloaden. (heb nog geen adsl)
woei zeg, net ff met Maestro.mosjuh op midway en battleaxe Desert Combat gespeeld.. die Hind is echt cool.. Je kan heel makkelijk zeevlaggen capturen, ventjes uit het water "redden", black hawks vol lui neerschieten, apaches neer schieten en ga zo maar door...
kortom: ode aan de hind!
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)
nee, die BH is nog veeel beter!py.mosjuh schreef op 17 April 2003 @ 21:35:
woei zeg, net ff met Maestro.mosjuh op midway en battleaxe Desert Combat gespeeld.. die Hind is echt cool.. Je kan heel makkelijk zeevlaggen capturen, ventjes uit het water "redden", black hawks vol lui neerschieten, apaches neer schieten en ga zo maar door...
Die mini-gun!!
Die hind vind ik niet lekker vliegen.
ja, iedereen kan in een tank ownen, das wel jammer in DC.TepelStreeltje schreef op 16 april 2003 @ 23:19:
[...]
offtopic
WOEI!
vette brommer!
heb zelf een CD gehad, 70CC, met vervroegend vliegwiel, trok als een haagse hoer!
ging niet heel hard, maar hij trok OH zo snel op!!
misschien maar weeres eentje kopen...
anyway, uh, back on topic....
tanx zijn ook te easy in DC, ik mis het wel een beetje dat je echt goed moet mikken met de tanks in BF...
geen boog meer enzo, dus gewoon direct raak etc.
maarja, goed...
offtopic:
tsss, Zundapp ks50 dat zijn ze pas
tsss, Zundapp ks50 dat zijn ze pas
Wie heeft er ook last van dat zijn PC het niet meer trekt als je op een DC 0.3 server zit met 30 man.
ik heb dan nog maar 21 fps soms minder, niet leuk.
Ik zoek meestal de wat rustigere servers met 12 of 20 man ofzo.
Verwijderd
Dat heb ik al sneller dan bij 30 man, vooral dicht op elkaar... Maar ik heb dan ook maar 733MHz.. Maar DC vraagt gewoon een stuk meer van de PC van BF1942.
Als ik op drukke server in plane stap dan daalt mijn fps naar 0, en dan loopt mijn hele PC dus vast. RESET
Als ik op drukke server in plane stap dan daalt mijn fps naar 0, en dan loopt mijn hele PC dus vast. RESET
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 09:17 ]
Verwijderd
gaan jullie zo ook op een server ?
zo ja welke
dan wil ik wel mee
zo ja welke
dan wil ik wel mee
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 09:45 ]
komt ff online speed, kenne we mijn servert fftjes proberen,
ik heb geen last van lag oid bij 30 personen of meer bij dc, licht bij mij heel erg aan de server, bij het landen op een carrier met zon blackhawk heb ik wel af en toe last van lag,
lig ik opeens naast een carrier ipv erop
ik heb geen last van lag oid bij 30 personen of meer bij dc, licht bij mij heel erg aan de server, bij het landen op een carrier met zon blackhawk heb ik wel af en toe last van lag,
Verwijderd
offtopic:Bizzarro schreef op 18 April 2003 @ 09:47:
komt ff online speed, kenne we mijn servert fftjes proberen,
ff dmsn downen want die shit van microsoft werkt nu niet
edit: damn msn ligt down
kom ff op #spielerij K ?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2003 09:52 ]
ik heb dit ook maar heel erg raarSnow_King schreef op 18 April 2003 @ 09:09:
Wie heeft er ook last van dat zijn PC het niet meer trekt als je op een DC 0.3 server zit met 30 man.
ik heb genoeg frames rond de 40-50fps
maaar als er actie is haperd hij meestal maar dat zie je niet aan de fps

[This space is for rent]
Ik had dat ook heel vaak. Dan zat ik in een server met een goeie ping (rond de 30) en dan nog zag ik mannetjes voorbij komen, laggend en al.PoweRoy schreef op 18 April 2003 @ 10:14:
[...]
ik heb dit ook maar heel erg raar
ik heb genoeg frames rond de 40-50fps
maaar als er actie is haperd hij meestal maar dat zie je niet aan de fps
Maar nu heb ik mijn resolutie van 1024x768 naar 800x600 gezet en dan draait alles supergoed. Zelfs in een server met 64 man
Het is wel iets minder scherp, maar het is beter als het goed loopt
Dit topic is gesloten.