[PC & Xbox] Men of Valor Vietnam

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Topicstarter
Misschien al oud nieuws, maar ik kon nog geen topic vinden over de aankomende game van Sierra Entertainment "Men of Valor". Ik had zelf nog niet van deze game gehoord, maar mijn collega bracht mij vanmorgen het nieuws. Meteen ff op onderzoek uitgegaan en ik moet zeggen dat het er veelbelovend uitziet. De E3 filmpjes die ik gezien heb doen me een beetje denken aan Medal of Honor, maar dan met Vietnam als theater. Met de Graphics lijkt het imo allemaal wel goed te zitten alleen viel het mij wel op dat de models wat houterig bewegen. Nu nog hopen dat de Gameplay lekker is, maar dat zal wel goed komen denk ik.
Full Story:

VIVENDI UNIVERSAL GAMES AND 2015 ANNOUNCE DEVELOPMENT OF MEN OF VALOR: VIETNAM

Sierra Entertainment to Publish Next Installment from 2015

BELLEVUE, WA (January 22, 2003) - Last year, 2015 released one of the more exceptional World War II first person shooters - Medal of Honor Allied Assault(tm) - on January 22, 2002. On the anniversary of that release, Vivendi Universal Games announced today the development of Men of Valor: Vietnam(tm) for the PC and the Xbox video game system from Microsoft. Men of Valor: Vietnam, developed by 2015, Inc. and published by Sierra Entertainment, is a historical first-person shooter that portrays infantry combat during the Vietnam War. Combining the latest Unreal technology with the gameplay expertise of 2015, Men of Valor transports the player to the humid jungles of Southeast Asia in the most controversial conflict of the modern era.

"With Medal of Honor Allied Assault, 2015 took steps towards developing a new type of first- person shooter that highlighted the excitement and danger of military conflict during World War II. Rather than place the player in the role of a traditional first-person shooter, the player was made to experience the vulnerability and heroism of the soldier taking part in a great crusade," said Tom Kudirka, President, 2015, Inc. "In the same way, Men of Valor: Vietnam aims to recreate the tension, risk, and excitement of the jungle battlefields of the Vietnam War."

The storyline follows the player through the major actions in the conflict, from search and destroy missions around Danang airbase to the Tet offensive and the counterattack on Hue. A cast of AI controlled characters accompanies the player through the missions, and he learns their value and mourns their loss as the war progresses. The game will support a cooperative mode that allows the player to experience the entire tour of duty with his friends, and various multiplayer modes allow the player to experience the war from the perspective of North Vietnamese Army or Viet Cong guerillas as well as US Forces.

Men of Valor: Vietnam will be available in 2004 on Xbox and PC with an ESRB rating pending.
edit:
Bron: Gamershell
Enkele screenshots (clickable):
Afbeeldingslocatie: http://e3.wargamer.com/thumbnail2.asp?pic_source=http://www.wargamer.com/E3_2003/pictures/05018200315-1.jpgAfbeeldingslocatie: http://e3.wargamer.com/thumbnail2.asp?pic_source=d:%5Cinetpub%5Cwwwroot%5CE3_2003%5Cpictures%5C05018200315-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://e3.wargamer.com/thumbnail2.asp?pic_source=http://www.wargamer.com/E3_2003/pictures/05018200315-3.jpgAfbeeldingslocatie: http://e3.wargamer.com/thumbnail2.asp?pic_source=d:%5Cinetpub%5Cwwwroot%5CE3_2003%5Cpictures%5C05018200315-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://e3.wargamer.com/thumbnail2.asp?pic_source=http://www.wargamer.com/E3_2003/pictures/05018200315-5.jpgAfbeeldingslocatie: http://e3.wargamer.com/thumbnail2.asp?pic_source=d:%5Cinetpub%5Cwwwroot%5CE3_2003%5Cpictures%5C05018200315-6.jpg
[img=200,160]]http://e3.wargamer.com/thumbnail2.asp?pic_source=http://www.wargamer.com/E3_2003/pictures/05018200315-7.jpg[/img]Afbeeldingslocatie: http://e3.wargamer.com/thumbnail2.asp?pic_source=d:%5Cinetpub%5Cwwwroot%5CE3_2003%5Cpictures%5C05018200315-8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://e3.wargamer.com/thumbnail2.asp?pic_source=http://www.wargamer.com/E3_2003/pictures/05018200315-9.jpgAfbeeldingslocatie: http://e3.wargamer.com/thumbnail2.asp?pic_source=d:%5Cinetpub%5Cwwwroot%5CE3_2003%5Cpictures%5C05018200315-10.jpg

E3 filmpjes vindt je HIER (Zowel Quicktime als Mediaplayer formaat)

Edit: Linkje aangepast ;)

Edit: Screens werken niet meer of komen heel langzaam binnen, sorry

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 24-07-2003 18:59 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je link doet het niet, maar als je zoekt op men of valor en dan sjniekieer wijs op trailers klikt kom je er ook.

Ik zie trouwens alleen X-box staan, maar dat kan aan mij liggen. Verder ziet het er goed uit.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2003 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
Men of Valor: Vietnam will be available in 2004 on Xbox and PC with an ESRB rating pending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het nogsteeds jammer dat ze in al die Vietnam games je laten spelen als een of andere stoere soldaat of Rambo, terwijl de gemiddelde leeftijd van de soldaten daar 19 was en er geen een ooit een oorlog had mee gemaakt, laat ze eens een game maken die Vietnam afschildert als Platoon ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
Dat is wel zo ja... Vietcong vond ik ook niet echt overtuigend. Hele stoere mannen allemaal en dan die vervelende Zuid-Vietnamees :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd platoon ruleert. Trouwens dit spel was laatst ook op gamekings. De pc versie werd wel een stuk beter als de Xbox versie volgens hun.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Topicstarter
Ben benieuwd. Als ze een soortgelijk sfeertje als in Medal of Honor AA of Spearhead neerzetten dan zit het wel goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubbeR01
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-08-2023
kick it, zal niet meer lang duren voor dat ie uitkomt

http://media.pc.ign.com/media/498/498649/imgs_1.html

I am RubbeR, You are Glue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blakez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28
Multiplayer demo is vandaag uitgekomen! Ben zeer benieuwd!! :)

click (bron: gamer.nl)

[ Voor 10% gewijzigd door blakez op 01-10-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-09 08:11

HellBeast

Oh My GoT!

heeft iemand een snelle spiegel?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Laatst online: 16:05

Maxow

Hidden Sound System

Kijk even op www.gamershell.com, die zijn over het algemeen vrij snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 nl mirrors daar ja,snel dus :) ben hem nu aant downen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op filefront staat ie inmiddels ook, maar wachtrijen van 3 minuutjes. Dus het is nog te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 20:31

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Modbreak:Lees het gedeelte over patsen met warez in de faq nog eens heel goed door.

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 29-10-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:14

Boullie

Da Bulster

Heb net alle filmpjes gezien van deze game,
ik kan niet wachten tot hij uit is.

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:19
ik ga nu ff :9~ screenshots maken :)

echt een puike game!

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
jarnotjuh schreef op 29 oktober 2004 @ 14:01:
ik ga nu ff :9~ screenshots maken :)

echt een puike game!
waar komen de screenshots te staan wanneer je op F9 ramt?? ik kan ze niet
vinden.. :/

edit: lamaar...weet t al...zijn bmp's

[ Voor 8% gewijzigd door Rickstah op 29-10-2004 16:15 . Reden: al gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
ok...hier dan meteen een mislukte screen :(

Afbeeldingslocatie: http://www.metrodesign.nl/rotzooi/mov3.jpg

Ik heb een Geforce4 ti4200 met de 61.77 drivers...deze heb ik al eens verwijderd en een andere versie geinstalleerd maar dat mocht niet baten :(

De kaart is ook niet overgeclockt...en ik heb de Patch 1.2 er al op staan...ook dat helpt niet..

Mn temps zijn goed...andere games doen het wel gewoon goed...eerste keer dat ik dit zie bij een game.

Iemand die me kan helpen??

[ Voor 12% gewijzigd door Rickstah op 29-10-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw!

/me gaat langs de shop morge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:49
Boullie schreef op 29 oktober 2004 @ 13:52:
Heb net alle filmpjes gezien van deze game,
ik kan niet wachten tot hij uit is.
Hij is al uit hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 09:29

Steffy

Ayreonaut

:Z NOu, ik blij dat ik het spel via je weet wel waar heb gekregen, dit is echt geen cent waard man, het ziet er uit als MOHAA, de levels zijn nog Rechter Aan en Rechter Uit dan ik ooit eerder heb gezien, zelfs in Wolf3D waren er meer wegen die naar rome gingen dan in deze game, dit is echt niet boeiend |:(

Graphics zijn om te huilen, alleen het water kon mij wel boeien maar verders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Snorro
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03-2024
Steffy schreef op 29 oktober 2004 @ 21:05:

Graphics zijn om te huilen, alleen het water kon mij wel boeien maar verders :D
Is dat zo?
Op 1280x1024 alles high/hoogste mogelijk.
Ziet het er echt wél mooi uit hoor.

E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:19
het ziet er idd vrij gelikt uit, steffy, buy a new pc dude...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:14

Boullie

Da Bulster

Illegaal ja.

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

graphics schijnen volgens de pcgameplay review best wel goed te zijn en vooral de sfeer was erg goed, ze waren echter minder te spreken over de vele scripts in de game, die totaal niet schijnen te kloppen

cijfer was een 8.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:55
Conan schreef op 29 oktober 2004 @ 17:31:
ok...hier dan meteen een mislukte screen :(

[afbeelding]
Ik heb precies hetzelfde (witte bomen) met mijn geforce 3 ti500. Op een gegeven moment in die scene worden de boompjes wel weer groen, maar als je daarna moet vechten in het woud dan zijn de meeste toch nog steeds wit. Ik moet zeggen dat ik nog niet veel geprobeerd heb, dus heb nog hoop.

Irritanter was dat ik in dat level opeens niet meer verder kan. Je moet dan rook gooien zodat iets gebombardeerd wordt, en daarna moet je je groep joinen. Maar als ik daar ben gebeurt er niets meer (die objective staat dan ook nog open), hoop niet dat er veel meer script fouten in de game zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had dat gezeik met witte bomen in Hidden and Dangerous 2 vorig jaar december op een ti4600. Heb die kaart nog steeds. Opgelost toen dr tijd met het downloaden van de nieuwste xp detonator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightofn1
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

greatgonzo schreef op 29 oktober 2004 @ 22:32:
graphics schijnen volgens de pcgameplay review best wel goed te zijn en vooral de sfeer was erg goed, ze waren echter minder te spreken over de vele scripts in de game, die totaal niet schijnen te kloppen

cijfer was een 8.4
sfeer goed ? ik had echt het gevoel alsof ik een console-shooter zat te spelen.
de levels zijn vrij simpel opgezet. vrij rechttoe rechtaan laat ik maar zeggen en inderdaad de scripts zijn vrij irritant. vietnamezen die maar blijven spawnen als je nog niet bij je objective bent.
onzichtbare muren in overvloed. wil je even een lijkje onderzoeken op health & ammo, kan dat niet omdat je zogenaamd niet over een hekje kan of over een licht glooiend dijkje.
in andere woorden een wat gemiddelde shooter in mijn optiek :P
zes en halfje hoogstens voor singleplayer

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

hoe is de MP dan, iemand al online gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Het spel is zelfs zo erg scripted dat toen ik met een sniper een rpger had uitgeschakeld er toch vanaf die kant een rpg geschoten werd alleen maar omdat dat moest voor het spel/verhaal |:(. En wat ik ook enorm mis is de jump functie, alsof ze in nam niet konden springen ofzo :(.

Voor de rest is het wel een vermakelijk en redelijk mooi spel :).

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:53

edward2

Schieten op de beesten

Ben er net mee begonnen, jammer van die scripts, verder bevalt het me wel, gewoon een leuke shooter tot dusver, maar af en toe loopt het wel een beetje moeizaam kwa performance.

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:48
Ik vind het hem aardig pittig.

Ik zit nu in level :

Da Nang - Operation Starlight

Maar door al die fucking spawn vc's kom ik maar niet verder.
Ik moet ergens een C4 planten, maar daar geraak ik niet.

Ik erger me dood aan die spawnende VC's :r

EDIT, ik ben er inmiddels doorheen :D

[ Voor 22% gewijzigd door Hoyden op 31-10-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook dat probleem met die textures, en drivers upgedate en ook ouwe geprobeerd, maar werkt niet.

Maar heeft iedereen het probleem bij de demo of de full versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:55
Dit is niet echt het beste forum om problemen te bespreken, kijk eens hier. :)

Ik heb het probleem dus ook met de full versie (en een geforce3 ti500), en krijg het ook niet opgelost met verschillende drivers.

edit:
Oh, ik zie dat het jouw topic is, en dat een mod het ook al een keer verplaatst heeft naar het goede forum 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door sewer op 31-10-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
tja ik mis 2 dingen in dit spel:

1) springen kan niet
2) je kan de camera positie niet aanpasses...

en verder zijn die scripts wel lame |:(

had net een mounted gun die maar bleef schieten al was het mannetje erachter allang dood :r

Tja beetje jammer en ik denk niet dat ik dit lang ga spelen hierdoor...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
voor de mensen met het texture probleem;
deze driver zou 90% minder witte textures moeten weergeven!

nvidia zou dit bevestigd hebben naar 2015 als (tijdelijke!? :? ) oplossing.
driver is voor windows media center, maar is gewoon te gebruiken voor XP

http://www.nvidia.com/object/winxpmce_66.77.html

[ Voor 10% gewijzigd door Rickstah op 31-10-2004 23:48 . Reden: link vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jarnotjuh .. waar blijven die screenshots...

Dit spel stond (ik zeg expres stond) een hele lange tijd op mijn lijstje (samen met Pacific Assault), maar beide spellen zijn om te janken. Zelfs Allied Assault is gewoon stukken beter dan deze shit.

Filmpjes en alles vrij gelikt, maar heb net de demo gespeeld, en het is te stompzinnig voor woorden. Superslecht geprogrammeerde shit is het.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja net ook de demo gedaan, vond het ook allemaal tegenvallen.

Ik wacht wel op BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NokiaFan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:57
Hoe is het met jullie FPS? ik kom in 1280x1024 4AA en verder alles op het hoogst niet echt boven de 30... :?

ik heb inmiddels patch 1.3, maar weinig verbetering.

[ Voor 22% gewijzigd door NokiaFan op 19-11-2004 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu hij al een tijdje uit is ? hoe goed is hij nou in vergelijking met andere shooters zoals cod enz ? want hij is nu 16 euro ofzo bij play en heb wel intresse in een leuk verhaal tussendoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spelen mensen dit spel nog online? als ik online wil spelen krijg ik maar 2 servers? is dit normaal of ligt dit aan iets anders? ik heb al patch 1.3 en gamespy 2.0 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 17:31
Ik denk dat het spel doodgebloed is vond er ook zelf niet veel aan maar dat is mijn mening.
Pagina: 1