[GC] Het Zelda: The Wind Waker Praat Topic (spoilers)

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.844 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

OK, ook even één vraag. Ik zit nu in de Elder Gods Tower. Daar moet je een soort standbeelden verzamelen. Bij de derde kom ik er niet uit. Er zijn een paar stralen waar ik niet voorbij kom. Er ligt ook niets om op die knop te leggen. Ik heb het gevoel dat ik iets gigantisch over het hoofd zie... Wie weet wat?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

GolbeZeromus schreef op 04 mei 2003 @ 19:09:
OK, ook even één vraag. Ik zit nu in de Elder Gods Tower. Daar moet je een soort standbeelden verzamelen. Bij de derde kom ik er niet uit. Er zijn een paar stralen waar ik niet voorbij kom. Er ligt ook niets om op die knop te leggen. Ik heb het gevoel dat ik iets gigantisch over het hoofd zie... Wie weet wat?
Op de steen gaan staan, d'r af springen, over de lasers heen zeilen met je blad en aan de andere kant veilig terecht komen, kleine hint mocht je bang zijn dat je stenen beeldje kaputt gaat... hij gaat niet kaputt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

GolbeZeromus schreef op 04 mei 2003 @ 19:09:
Ik :+

Je moet op een verhaoging gaan staan, dan kun je over die stralen "zweven" (met deku leaf) :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20

Elroy

Zelda!!!

Desolation Angel schreef op 04 May 2003 @ 18:59:
Kleine vraag voor Elroy

Hoe heb jij die Z680 verbonden met je GC ? Want ik denk er zelf aan om ook zo een setje te kopen als surround voor bij de TV , GC en DVD
Gewoon via direct.
Dat is de enige analoge ingang ( eigenlijk 3 ingangen ( voor, achter, center/sub )
Je sluit hem dan gewoon ann in voor ingang.

[ Voor 32% gewijzigd door Elroy op 04-05-2003 19:18 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desolation Angel
  • Laatst online: 16-12-2023
Elroy schreef op 04 May 2003 @ 19:17:
[...]

Gewoon via direct.
Dat is de enige analoge ingang ( eigenlijk 3 ingangen ( voor, achter, center/sub )
Je sluit hem dan gewoon ann in voor ingang.
Euhm ja , maar hoe ? Kan er dan een SCART connector in die Logitech set want ik gebruik een RGB kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm das minder.. ik ben een beetje laat, liep afgelopen donderdag door de winkels hier en zag hem nergens liggen.. dus dacht dat ie nog niet uit was (dom dom dom :'( )

ik ga morgen maar opzoek naar een winkel die hem nog WEL heeft liggen met bonusdisk erbij... Is het trouwens zo dat het enkel bij de 1e shipment zo is dat die bonusdisk erbij zit??

en is het al iemand gelukt om die bonusdisk werkend te krijgen op een 50hz tv ?

/me gaat vanavond heeeeel lang bidden _/-\o_

trouwens best minder dat zelda toch zo redelijk kort na metroid uitkomt... nu moet ik kiezen wat ik speel :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2003 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 04 May 2003 @ 19:30:
hmm das minder.. ik ben een beetje laat, liep afgelopen donderdag door de winkels hier en zag hem nergens liggen.. dus dacht dat ie nog niet uit was (dom dom dom :'( )

ik ga morgen maar opzoek naar een winkel die hem nog WEL heeft liggen met bonusdisk erbij... Is het trouwens zo dat het enkel bij de 1e shipment zo is dat die bonusdisk erbij zit??

en is het al iemand gelukt om die bonusdisk werkend te krijgen op een 50hz tv ?

* NvE gaat vanavond heeeeel lang bidden _/-\o_

trouwens best minder dat zelda toch zo redelijk kort na metroid uitkomt... nu moet ik kiezen wat ik speel :P
Succes met je jacht op de bonusdisk :)

En met een 50 Hz lukt het niet ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

hoe weet ik hoeveel hz mn tv is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

In de handleiding kijken of kijken of het ergens op je tv staat :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

handleiding heb ik nie meer...

zal nu even op tv kijken..

edit:
NEEEENEEEENEEEE!!!!!

GROM GROM GROM

:( :( :(

IK HEB 50 HZ TV!!!

klein voordeeltje: nu heb ik minder snel de neiging om toch een cube te kopen.. want als ik een cube zou kopen zou alleen zelda erin gaan en geen enkel ander spel.. naja.. maria kart ook wel.

edit 2: wat gebeurd/zie ik dan eigenlijk als ik probeer op te starten op een 50 hz tv?

[ Voor 83% gewijzigd door wdekreij op 04-05-2003 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

wdekreij schreef op 04 mei 2003 @ 20:35:

edit:
NEEEENEEEENEEEE!!!!!

GROM GROM GROM

IK HEB 50 HZ TV!!!

klein voordeeltje: nu heb ik minder snel de neiging om toch een cube te kopen.. want als ik een cube zou kopen zou alleen zelda erin gaan en geen enkel ander spel.. naja.. maria kart ook wel.

edit 2: wat gebeurd/zie ik dan eigenlijk als ik probeer op te starten op een 50 hz tv?
Het wil nog niet zeggen dat je niet kan spelen!

Ik heb op tv`s gespeeld en op allebij stond/staat ~50 :)

****(spoiler)-vraag****
Ik heb net met die eskimo gelult en hij zei dat er iemand met zijn kluis aan het klooien is. Nu heb ik mooie foto`s van een meisje en een kluis in het middan van de nacht. Maar hoe laat ik die zien :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

wdekreij schreef op 04 May 2003 @ 20:35:

[edit] NEEEENEEEENEEEE!!!!!

GROM GROM GROM

IK HEB 50 HZ TV!!!
Weet je zeker dat dat niet de frequentie van de netspanning is? Als er zo'n ~ bij staat is het gewoon de netspanning (voltage zal er ook wel bij staan). Wat voor TV is het, merk, hoe oud?

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm het is toch zo dat als je je gc aanzet en op "B" drukt dat je dan kan selecteren of 60hz mode aan kan >:) ??? zou het niet werken als je gewoon op "B" drukt en dan zegt dat het NIET kan.. misschien dat ie hem dan wel op een 50HZ tv speelt?? kan iemand dit uit proberen.. want ik heb de game hier dus nog niet (zie eerdere post) liggen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
OOOW normaal vraag ik nooit iets voor een spel , maar vind het nu irritant worden met dat Gezeil!!!
Ik heb dus met de vissen gepraat en die zeiden dar ik 4 blokjes noord moest 3 east enz enz.

Op de laatste plaats aangekomen is er een berg waar een Fairy zit , maar die kan je alleen bezoeken doormiddel van op de tornade mee te reizen !!!

Maar als ik met die Tornado meegereist ben , kom ik heel ergens anders uit !!

Wie helpt mij ???

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06 20:10

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Voor mensen die een Walkthrough zoeken:
http://www.zeldaguide.com/walkthroughtww.htm

Nog een .doc gevonden: http://www.planetnintendo...a9/walkthrough/9guide.doc

[ Voor 183% gewijzigd door Gerwin op 04-05-2003 21:50 ]

Station van Gerwin Prins op Apple Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

uhm jah is toch nie refresh rate die 50 hz.. staat ook volt bij...

dis mn tv:

RM2000 Electronics
met OSD een TTX...

staat verder nix nuttigs op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Desolation Angel schreef op 04 May 2003 @ 19:29:
[...]

Euhm ja , maar hoe ? Kan er dan een SCART connector in die Logitech set want ik gebruik een RGB kabel
Ehm, via m'n audio uit op m'n tv 8)7

BTW, ik heb zelda uitgespeeld

[ Voor 9% gewijzigd door Elroy op 05-05-2003 02:00 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

wdekreij schreef op 04 mei 2003 @ 22:04:
uhm jah is toch nie refresh rate die 50 hz.. staat ook volt bij...

dis mn tv:

RM2000 Electronics
met OSD een TTX...

staat verder nix nuttigs op :'(
Dan moet je het gewoon proberen denk ik :)

Edit:

Ik ben net OoT even aan het spelen en het valt mij op dat wanneer je op start drukt het spel even hapert :? Ligt dit aan mij

[ Voor 20% gewijzigd door NvE op 05-05-2003 01:01 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
wie speelt er allemaal met tingle? ik vind hem echt super handig.
ik kwam ook al in de 1e echte dungeon een gouden tingle beeldje tegen (alleen te vinden met tingle) en zag dat je er nogmeer kon verzamelen. krijg je wat speciaals als je ze allemaal heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharkzor schreef op 05 May 2003 @ 09:28:
wie speelt er allemaal met tingle? ik vind hem echt super handig.
ik kwam ook al in de 1e echte dungeon een gouden tingle beeldje tegen (alleen te vinden met tingle) en zag dat je er nogmeer kon verzamelen. krijg je wat speciaals als je ze allemaal heb?
Momenteel zijn al m'n vrienden te druk bezig zelf Zelda te spelen, voorlopig niet dus ;(
Alhoewel dat kereltje wel enorm handig kan zijn, bommen droppen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb m'n Gameboy er ook al steeds naast staan, maar echt toegevoegde waarde vind ik 't nog niet hebben. Link kan zelf toch ook bommen gooien?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 15:52
spaceboy schreef op 05 May 2003 @ 10:50:
Ik heb m'n Gameboy er ook al steeds naast staan, maar echt toegevoegde waarde vind ik 't nog niet hebben. Link kan zelf toch ook bommen gooien?
in het begin nog niet. en je kan trouwens meer dan bommem gooien. druk maar eens op start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

He weet iemand van jullie hoe je percies die Triforce chart van dat spookschip moet krijgen?

Die vis heeft het over dat de maan dan op een of andere stand moet staan maar ik heb alle standen al geprobeert maar geen ghostship gezien. In welke sector moet je dat ding zoeken?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He weet iemand van jullie hoe je percies die Triforce chart van dat spookschip moet krijgen?

Die vis heeft het over dat de maan dan op een of andere stand moet staan maar ik heb alle standen al geprobeert maar geen ghostship gezien. In welke sector moet je dat ding zoeken?
Er bestaat een ghost ship chart. Meer zeg ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 11:24:
[...]
Er bestaat een ghost ship chart. Meer zeg ik niet
zeg eens wat meer. :D hoe bedoel je een chart waarop je het ghostship kan zien waar hij is of wat anders?

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ff een vraagje... ( spoiler wellicht )

Als je de eerste baas verslagen hebt moet je die steen gaan zoeken van de wind god. Volgens mij zie ik dat ding ergens staan op zon pilaar in het water. Maar hoe kom ik daar ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 11:31:
Ik heb ff een vraagje... ( spoiler wellicht )

Als je de eerste baas verslagen hebt moet je die steen gaan zoeken van de wind god. Volgens mij zie ik dat ding ergens staan op zon pilaar in het water. Maar hoe kom ik daar ?
volgens mij heb je het verkeerd hoor. Volgens mij staat die steen gewoon op een eilandje daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 05 May 2003 @ 11:33:
[...]

volgens mij heb je het verkeerd hoor. Volgens mij staat die steen gewoon op een eilandje daar. :)
Ik ga nu meteen zoeken ! ( alweer ;) )
Nou ben nu alle eilandjes afgeweest en niks gevonden hoor. Ik zal het wel niet kunnen vinden ;) misschien een wat gedetailleerder antwoord :P ?

Ik heb het al.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Roost rock bij dat eiland dus he. Daarachter is een klein eilandje in de zee waar die dingen op staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg eens wat meer. hoe bedoel je een chart waarop je het ghostship kan zien waar hij is of wat anders?
Ben je al op elk eiland geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ik zit nu echt vast :(, ik weet wel wat ik moet doen, maar dat gaat gewoon niet, dus misschien moet het toch anders ofzo? :?

Ik zit nu in die tower of the gods, in die begin ruimte naar rechts en dan moet je daar ergens 2 van die fakkels aansteken met zo'n stok. Maar die fakkels staan aan de overkant van een gat. Dan kan je met die kisten er over heen springen om bij die fakkels te komen, maar dat gaat dus gewoon niet :(. Ik krijg die kisten gewoon niet in een goede lijn om er over heen te springen ofzo. Als het goed is kan je alleen die kleine kisten verplaatsen (als die grote ook kunnen doe ik het fout :P), maar waar ik die ook neer leg, ik kan er gewoon niet op springen. Zelfs als ik er recht op af ga enzow, dan val ik er nog van af. Hoe moet je dat doen?
Ben nu bestwel geirriteerd btw :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 11:55:
[...]
Ben je al op elk eiland geweest?
Op welk sqaure bedoel je dan? IK ben volgens mij nog niet op alle eilanden geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe dat dan eerst maar

darthraver, je hoeft maar 1 kist te verplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy

Elroy

Zelda!!!

Volgens mij zat die ghost dinges ergen links onder/mid.
Maar ik kan er ook naast zitten 8)7

Of luister naar het advies van vliegtuig en zorg er eerst voor dat je de hele kaart heb :P

[ Voor 34% gewijzigd door Elroy op 05-05-2003 12:48 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 12:47:
Doe dat dan eerst maar

Zo'n klein kistje of zo'n grote? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grote, want daar kan je opstaan.

Je kan volgens mij pas naar die ghost ship toe als je die chart hebt, kan het mis hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 19:29

zwelgh

-**-

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 12:39:
Mja, ik zit nu echt vast :(, ik weet wel wat ik moet doen, maar dat gaat gewoon niet, dus misschien moet het toch anders ofzo? :?

Ik zit nu in die tower of the gods, in die begin ruimte naar rechts en dan moet je daar ergens 2 van die fakkels aansteken met zo'n stok. Maar die fakkels staan aan de overkant van een gat. Dan kan je met die kisten er over heen springen om bij die fakkels te komen, maar dat gaat dus gewoon niet :(. Ik krijg die kisten gewoon niet in een goede lijn om er over heen te springen ofzo. Als het goed is kan je alleen die kleine kisten verplaatsen (als die grote ook kunnen doe ik het fout :P), maar waar ik die ook neer leg, ik kan er gewoon niet op springen. Zelfs als ik er recht op af ga enzow, dan val ik er nog van af. Hoe moet je dat doen?
Je kunt kisten met de R-toets met je mee slepen (tegen de kist staan, R indrukken en slepen maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 12:39:

Ik ben op de 2e kist gesprongen en heb die (brandende) stok gewoon naar de overkant gesmeten :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op de 2e kist gesprongen en heb die (brandende) stok gewoon naar de overkant gesmeten
hahahaha mooie oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 12:47:
Doe dat dan eerst maar

ja maar op welk vierkant geef even een coördinaat anders want die hele zee afstruinen is ook een gigantisch werk. :D

Ik heb nu dus 9 Triforce maps en moet alleen die op dat ghostship nog hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol :D thx all =)

Ik zat dus te kloten met die kleine kistjes :P T is gelukt :) Ben nu bij die boss daar, maar dat gaat me wel lukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

schnumi schreef op 05 mei 2003 @ 13:38:
[...]

ja maar op welk vierkant geef even een coördinaat anders want die hele zee afstruinen is ook een gigantisch werk. :D

Ik heb nu dus 9 Triforce maps en moet alleen die op dat ghostship nog hebben.
Hoe kom je aan die triforce maps?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 13:28:
[...]
hahahaha mooie oplossing
lol. zo heb ik dat ook gedaan.. heb jij het anders gedaan dan..?

het zag er wel mooi uit trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

NvE schreef op 05 May 2003 @ 13:57:
[...]

Hoe kom je aan die triforce maps?
de maps moet je toch verzamelen om verder te komen? En die moet je allemaal laten ontcijferen bij die tingle voor wel fucking 398 rupees per stuk!! :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed nieuws en slecht nieuws en goed nieuws :

goede nieuws is: m'n tv ontploft niet als ik op 60hz speel met andere games :Y)

slecht nieuws: zelda is COMPLEET uitverkocht :'(

goed nieuws: komt woensdag weer binnen MET bonusdisk :9~

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2003 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

slecht nieuws: heb het geld nie om een cube te kopen
goed nieuws: het broertje van een vriend van mij heeft sinds vandaag cube+zelda:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

schnumi schreef op 05 May 2003 @ 14:09:
[...]

de maps moet je toch verzamelen om verder te komen? En die moet je allemaal laten ontcijferen bij die tingle voor wel fucking 398 rupees per stuk!! :( :P
Ik geloof dat ik iets mis :Z ... Hoe weet je waar die mappen zijn :?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Word je ook weer volwassen in deze versie? Of blijf je zo mini?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

-laat maar hangen-

[ Voor 94% gewijzigd door RSP op 05-05-2003 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bl!kje schreef op 05 May 2003 @ 15:53:
Word je ook weer volwassen in deze versie? Of blijf je zo mini?
Fysiek of geestelijk?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

spaceboy schreef op 05 May 2003 @ 16:24:
[...]

Fysiek of geestelijk?
Lichamelijk joh :P zoals op de N64 :)

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

ben ik ook wel benieuwd naar..

*wdekreij zit vol spanning te wachten.. want ze is nu naar de winkel en komt alst goed is trug met iets waar zelda op staat.. juist.. ja echt waar... ik krijg straks de power unlimited want er staat een review van zelda in :) ik lees dat blad nooit maar nu maak ik een uitzondering.. tiss iig goedkoper dan zon cube :S*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
spaceboy schreef op 05 May 2003 @ 16:24:
[...]

Fysiek of geestelijk?
Heel grappig hoor ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoe moet je eigenlijk op dat mother and Child isle komen, voor die fee.
Volgens de vis moet je via een orkaan, maar die kan ik niet berijken via je Deku leaf.
En met je boot lukt het ook niet.

En is iemand al in de Nintendo gallery gekomen??
Niet alleen door het luik he, maar ook door de deuren erbinnen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar ik de foto van 'iemand die een liefdesbrief schrijft moet nemen' ik kan het echt niet vinden, en heeft iemand misschien ook een tip voor het 2e liedje want die kan ik ook niet vinden, kheb alwel de 1e 3e en laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 18:18:
Kan iemand mij vertellen waar ik de foto van 'iemand die een liefdesbrief schrijft moet nemen' ik kan het echt niet vinden, en heeft iemand misschien ook een tip voor het 2e liedje want die kan ik ook niet vinden, kheb alwel de 1e 3e en laatste.
De meneer met de rode tuinbroek schrijft de brieven :)

Gewoon zorgen dat je er ver van de brievenbus staat maar dat je wel een goede foto kan maken, daar gewoon wachten

Edit:
Kan iemand mij vertellen waar je een foto maakt van iemand die heel bang is?

[ Voor 9% gewijzigd door NvE op 05-05-2003 18:45 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvE schreef op 05 May 2003 @ 18:42:
[...]

De meneer met de rode tuinbroek schrijft de brieven :)

Gewoon zorgen dat je er ver van de brievenbus staat maar dat je wel een goede foto kan maken, daar gewoon wachten

Edit:
Het 2e liedje is toch de song of passing? Die haal je op windfall island, die ene gast die bij een grafsteen staat de dansen. Hoe zoek je zelf maar uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 18:47:
[...]
Het 2e liedje is toch de song of passing? Die haal je op windfall island, die ene gast die bij een grafsteen staat de dansen. Hoe zoek je zelf maar uit :P
Dat lied je ken ik al.... ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Shit, ik zit in dat zwart-wit kasteel waar ik naar de kelder moet voor de "power om Ganon te verslaan". Allemaal leuk en aardig, ik was binnen en m'n pendant begint te trillen. Vervolgens kreeg ik van m'n good old bootje een tip. Ik klikte 'm iets te snel weg, maar kan iemand (zonder meteen de gouden tip te geven, ik wil nog wel effe verder zoeken) de tip vertellen die de boot me gaf? Iets over "it's in the shape of the herald" ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is ergens een shape op de grond wat een hint moet voorstellen... bekijk goed alles om je heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ik dan :

Waar haal je dat spul om dat freaking ijs de laten smelten om dat metalen pak te halen????? Die vis zegt dat je 5 naar noorden en 3 naar westen moet ofzo.... maar daar staat die mini-dekutree. Ok dan ga je water halen in forest heaven, en dan zegt dat blad bij die mini-tree dat je nog 7 van die mini-treeŽs water moet geven. Krijg je na die 7 mini-trees pas dat spul om het ijs te smelten?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 19:33:
Nu ik dan :

Waar haal je dat spul om dat freaking ijs de laten smelten om dat metalen pak te halen????? Die vis zegt dat je 5 naar noorden en 3 naar westen moet ofzo.... maar daar staat die mini-dekutree. Ok dan ga je water halen in forest heaven, en dan zegt dat blad bij die mini-tree dat je nog 7 van die mini-treeŽs water moet geven. Krijg je na die 7 mini-trees pas dat spul om het ijs te smelten?????
mmm metalen pak? Of bedoel je metalen boots? :P

Dat ijs kun je laten smelten door er gewoon een fire arrow op af te schieten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

schnumi schreef op 05 May 2003 @ 19:48:
[...]

mmm metalen pak? Of bedoel je metalen boots? :P

Dat ijs kun je laten smelten door er gewoon een fire arrow op af te schieten. :P
Metal boots :? Fire Arrow :? HELP ik heb (hopeloos) verloren.. :P

Waar haal je dat allemaal?

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 18:25
NvE schreef op 05 May 2003 @ 18:42:
[...]
Zelfde vraag hier :) Graag een hint maar in dit geval geen spoiler ;)
Ik verdenk de bombshop eigenaar ervan dat hij de desbetreffende bangerik is maar ik heb hem (nog) niet kunnen laten schrikken.
Verwijderd schreef op 05 May 2003 @ 19:33:
Nu ik dan :

Waar haal je dat spul om dat freaking ijs de laten smelten om dat metalen pak te halen????? Die vis zegt dat je 5 naar noorden en 3 naar westen moet ofzo.... maar daar staat die mini-dekutree. Ok dan ga je water halen in forest heaven, en dan zegt dat blad bij die mini-tree dat je nog 7 van die mini-trees water moet geven. Krijg je na die 7 mini-trees pas dat spul om het ijs te smelten?????
NvE schreef op 05 May 2003 @ 20:04:
[...]

Metal boots :? Fire Arrow :? HELP ik heb (hopeloos) verloren.. :P

Waar haal je dat allemaal?
Voor de manier om in Ice Ring Island en Fire Mountain te geraken mag ik u doorverwijzen naar de desbetreffende visjes ;) Waar hij zij naar verwijst verwijzen zijn de Mother & Child Islands. Maar je kan er niet bij totdat je pijl en boog hebt :)
Overigens haal je de side-quest (boompje water geven) en de main quest (Fire en Ice arrows halen) nu door elkaar Kreukel.

Ik heb trouwens een van de visjes die ik tegenkwam wat horen zeggen over een "Great armor" oid. Wie kan hier uitsluitsel over geven? Ik heb het niet nodig maar als het bestaat wil ik hem zeker wel hebben >:)

[ Voor 2% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 05-05-2003 21:15 . Reden: meervoud natuurlijk |:( ]

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

YESS... Mn ma wou de helft betalen, dus meteen ff besteld op internet die cube + zelda!

int weekend gamen!! (deze week druk met school dus pas int weekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

BlackSash schreef op 05 mei 2003 @ 21:12:
[...]

Zelfde vraag hier :) Graag een hint maar in dit geval geen spoiler ;)
Ik verdenk de bombshop eigenaar ervan dat hij de desbetreffende bangerik is maar ik heb hem (nog) niet kunnen laten schrikken.
Ik ga nu naar mother and child Isle :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Haha. Geweldig. Hoort dit?
Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/zelda1.jpg
(ik bedoel dus met die boot in een zwembad)

En nog effe een vraag: wat is het nut van een zeemeeuw zijn? Best lollig, beetje rondvliegen, maar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

spaceboy schreef op 05 mei 2003 @ 21:23:
[afbeelding]

En nog effe een vraag: wat is het nut van een zeemeeuw zijn? Best lollig, beetje rondvliegen, maar dan?
Hoe kom je er nou precies in? Als ik naar/in die wervelwind vaar kom ik weer uit op Outset Isle :(

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

NvE schreef op 05 May 2003 @ 21:34:
[...]

Hoe kom je er nou precies in? Als ik naar/in die wervelwind vaar kom ik weer uit op Outset Isle :(
Met die tornado "Ballad of Gales" en dan naar zo'n plek op je map. Een elfje vertelt mij dat ik haar nog niet "hoor" te zien en ik eerst iemand anders moet ontmoeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Trouwens, hoeveel brieven scoren jullie met dat post-sorteren? Wat moeilijk man! 23 at max!

Edit: oh 25!! :) Nevermind.

[ Voor 15% gewijzigd door spaceboy op 05-05-2003 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

spaceboy schreef op 05 mei 2003 @ 21:35:
[...]

Met die tornado "Ballad of Gales" en dan naar zo'n plek op je map. Een elfje vertelt mij dat ik haar nog niet "hoor" te zien en ik eerst iemand anders moet ontmoeten.
Ik snap je niet helemaal :?

ik heb lekker 9 hartjes :P

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

waarom doet die post er zo lang over.. heb um nogsteeds niet en hijs al half uur geleden besteld :(

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

NvE schreef op 05 May 2003 @ 21:40:
[...]

Ik snap je niet helemaal :?

ik heb lekker 9 hartjes :P
Ik ben effe aan 't sparen voor nog een piece of heart en dan heb ik er 7 (ben daar ook blij mee) :). Wat ik bedoelde, je moet naar zo'n plek warpen, op Forsaken Forest na de meest boven-linkse plek. Zo duidelijker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

spaceboy schreef op 05 May 2003 @ 21:45:
[...]

Ik ben effe aan 't sparen voor nog een piece of heart en dan heb ik er 7 (ben daar ook blij mee) :). Wat ik bedoelde, je moet naar zo'n plek warpen, op Forsaken Forest na de meest boven-linkse plek. Zo duidelijker?
Nog niet helemaal :P , bedoel je "Forsaken Frotress" . :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

NvE schreef op 05 May 2003 @ 21:50:
[...]

Nog niet helemaal :P , bedoel je "Forsaken Frotress" . :)
Nee, het vakje schuin (rechts) onder Forsaken Fortress...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

spaceboy schreef op 05 May 2003 @ 21:59:
[...]

Nee, het vakje schuin (rechts) onder Forsaken Fortress...
Oooohwwww dus niet moeilijk doen om naar het eiland heen te gaan maar gewoon met een "warp" gaan?

waar is die dan :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

spaceboy schreef op 05 May 2003 @ 21:40:
Trouwens, hoeveel brieven scoren jullie met dat post-sorteren? Wat moeilijk man! 23 at max!

Edit: oh 25!! :) Nevermind.
29 brieven, ik probeerde heel de tijd 30 te halen maar ik kom er maar niet :( ik hoop iets leuks te krijgen. Ben op hartjes jacht heb er nu 13 :D en 3/4de en ben net voorbij de beide tempels ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was op western fairy island maar daar zit vuur voor de ingang :(
Hoe krijg ik dat weg, er zit wel een switch achtig iets daar maar hoe druk ik die in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 05 mei 2003 @ 22:26:
Ik was op western fairy island maar daar zit vuur voor de ingang :(
Hoe krijg ik dat weg, er zit wel een switch achtig iets daar maar hoe druk ik die in :?
Met je grote hamer op slaan :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Wat trouwens ook erg lollig is (net per ongeluk gedaan) is van die vrouw op 't eiland die met die pot op 't hoofd loopt die vaas kapot te meppen van d'r hoofd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

spaceboy schreef op 05 May 2003 @ 22:59:
Wat trouwens ook erg lollig is (net per ongeluk gedaan) is van die vrouw op 't eiland die met die pot op 't hoofd loopt die vaas kapot te meppen van d'r hoofd. :)
Ik schoot hem kapot met pijl en boog :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
NvE schreef op 05 May 2003 @ 21:34:
[...]

Je moet die kerel die in de tornado zit met je boog uit de lucht schieten.
Je krijgt dan een liedje waarmee je van tornado naar tornado kan reizen.
En zo kom je ook in het Mother & Child isle.

Maar als je gewoon rond gaat varen en alle vissen eten geeft, dan geven ze je allerlei tips, zo ben ik er ook achter gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Net de spin ataack gehaald bij Orca.
Echt loos, hij spint overaa heen, en na een tijdje heb je allemaal sterretjes bij je hoofd.

Weet iemmand of je deze keer ook weer de Hookshot en het Mirror-Shield krijgt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 16:27

aapelite

Do the kirby!

Vanitas schreef op 05 May 2003 @ 23:47:
Net de spin ataack gehaald bij Orca.
Echt loos, hij spint overaa heen, en na een tijdje heb je allemaal sterretjes bij je hoofd.

Weet iemmand of je deze keer ook weer de Hookshot en het Mirror-Shield krijgt??
je ziet het vanzelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik ga binnenkort zelda ook halen , alleen de laatste zelda die ik heb gespeeld
was die op de SNES :D Maar is het met deze zelda ook weer mogelijk , betere schilden ,
zwaarden etc.... te kopen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Waar kun je een wallet halen waar 5000 rupee ik kan?

[ Voor 27% gewijzigd door NvE op 06-05-2003 02:32 ]

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capibara
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-04-2024
het voldoed aan mn verwachtingen. ik heb al tijden geen spel meer gehad waar ik zo in verdiept ben dat het ineens 4 uur is.

mijn collectie "How repugnant! Boorish ogres grappling about, caterwauling! I find it utterly barbarous!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Capibara schreef op 06 mei 2003 @ 04:21:
het voldoed aan mn verwachtingen. ik heb al tijden geen spel meer gehad waar ik zo in verdiept ben dat het ineens 4 uur is.
en zo hoort het, een spel voor nacht- :r -ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HINT: Je bent er zowiezo al een keer langsgekomen op het prille begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:53

NoTimeRemains

I know

vraagje voor degene die al heel ver zijn:

ik heb net dat ik onderwater geweest ben (;) subtiel he)
als ik nu naar forsaken fortress ga
is het dan einde spel?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

HIValicious schreef op 06 May 2003 @ 08:17:
vraagje voor degene die al heel ver zijn:

ik heb net dat ik onderwater geweest ben (;) subtiel he)
als ik nu naar forsaken fortress ga
is het dan einde spel?
Njet... Temple of Time is ongeveer 50% van de game. ik ben gister maar gewoon met OOT begonnen maar binnen 3 uur zat ik al bij het eerste "echte" kasteel als volwassen link dus ik denk dat ik daar ook weer lekker snel doorheen ga fietsen. het is wel ff wennen als je TWW gewend bent maar zodra je ff een half uurtje gespeeld hebt kom je d'r weer achter hoe vet OOT eigenlijk is...

iemand al geruchten over de nieuwe Zelda?? :D (2004 perhaps?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Capibara schreef op 06 May 2003 @ 04:21:
Jah dat heb ik nou ook...
Het is lang geleden dat ik echt thuis blijf en tijd maak voor een spel.. Nou voor Zelda TWW maak ik gewoon tijd.. en die tijd gaat snel... :P
Ik ben nog niet zo heel erg ver.... 3 parels.. maar ik doe het rustig aan... moet er wel van genieten..

Vind TWW niet zo heel erg moeilijk tot nu toe.. maar wel gaaf!
heel vet hoe soms een gigantisch beest uit de zee komt die je moet slachten... mega mooi allemaal hoor...

Ik moet mezelf echt stoppen omdat ik toch moet werken elke ochtend... :P
Zet ik met moeite eerst de Tinkle Tuner (SP) uit... dan de cube... en dat ff bijkomen wat ik allemaal weer heb meegemaakt ;)

mja.. TWW is wel gaaf... je loopt alleen de dungeons mkkelijk door... maakt het wel leuk...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

spaceboy schreef op 05 May 2003 @ 21:23:
[afbeelding]

die zeemeeuwen zul je later nog hard nodig hebben. :) En ja daar ben ik ook al vaak geweest is geen zwembad maar je komt terecht in een soort grot zonder dak. :)

Kun je trouwens idd alleen maar komen als je warpt door een bepaald punt. :)

[ Voor 8% gewijzigd door schnumi op 06-05-2003 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

zit momenteel vast in dragon roost island. Ik zit in de kerker waar zo'n rups rondloopt en er een kist staat die afgeschermd is met vlammen. Daarnaast is een switch waarmee je die vlammen uit kan zetten. Alleen moet je er wel op blijven staan, als je er af loopt komen de vlammen weer terug.

weet iemand wat je hier moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:53

NoTimeRemains

I know

iets op zetten?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 07:45
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 10:33:
hallo,

zit momenteel vast in dragon roost island. Ik zit in de kerker waar zo'n rups rondloopt en er een kist staat die afgeschermd is met vlammen. Daarnaast is een switch waarmee je die vlammen uit kan zetten. Alleen moet je er wel op blijven staan, als je er af loopt komen de vlammen weer terug.

rups slaan totdatie een bal word. bal op de switch zetten. en tada!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 10:33:
hallo,

die "rups" een mep verkopen zodat ie een baletje wordt , optillen en op de schakelaar donderen en klaar is kees.

Doh net te laat |:( :z

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2003 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

ik had dus cube + zelda online besteld, was memorycard vergeten dus ma vandaag ff naar winkel.. zon ding is 2 bij 4 cm ofzow.. staat er op "gamecube not included" :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet nu de 2e foto maken voor die lenzo maar daar ben ik nog ff mee bezig, ik gokte op dat mannentje wat op de trap zit en je vraagt om een 'perfectly round, pale thing' te fotograferen nu was ik op het idee van de zon gekomen en dat is volgens mij ook wel goed maar hij zeurt de hele tijd over dat het slecht gefocust is :S wat doe ik hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Laatst online: 02-09 10:14
Verwijderd schreef op 06 May 2003 @ 15:20:
Ik moet nu de 2e foto maken voor die lenzo maar daar ben ik nog ff mee bezig, ik gokte op dat mannentje wat op de trap zit en je vraagt om een 'perfectly round, pale thing' te fotograferen nu was ik op het idee van de zon gekomen en dat is volgens mij ook wel goed maar hij zeurt de hele tijd over dat het slecht gefocust is :S wat doe ik hieraan?
Hint: zorg er iig altijd voor dat je een full body foto maakt, dus het hele lichaam/object moet te zien zijn. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Slurpie Blauw op 06-05-2003 15:32 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 9 Laatste