nehh moet m wel compleet hebben....
Heb m dus al=) net gehaald ff batterijen opladen..
Heb m dus al=) net gehaald ff batterijen opladen..
[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 18:37 ]
Verwijderd
[ Voor 117% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2003 18:37 ]
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door SuperPaddo op 26-06-2003 23:18 ]
Verwijderd
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Heb je al eens geprobeerd te refreshen in Apparaatbeheer? Wellicht dat het een reboot scheelt.ND schreef op 27 June 2003 @ 00:13:
Heeft er niemand last van dat als ik foto's van de cam naar de PC wil halen, de PC heel vaak aangeeft dat de cam niet is aangesloten?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Je kan beter oplaadbare kopen, die erbij zitten zijn binnen notime leeg, ik heb oplaadbare van 2100 MaH.Verwijderd schreef op 30 juni 2003 @ 22:33:
heb de camera net besteld bij alternate voor 250 euro!!
dus hopen dat ik hem snel heb! op de site staat dat ze een voorraad hebben, dus zal hem overmorgen wel in huis hebben
weet iemand of de batterijen die erin zitten een beetje goed zijn? of kan ik beter andere kopen..
Verwijderd
Weet iemand waar je dergelijke kabels kant en klaar kunt kopen?RippyNL schreef op 21 juni 2003 @ 22:05:
zelf bouwen je neemt tulp kabeltje en 2.5 mm stereo plugje ff solderen en klaar
Verwijderd
Verwijderd
Hmm slaap jij 15 uur danwielhelm schreef op 02 juli 2003 @ 13:36:
bij de 735 plus dockingstation zitten 1700 ma batterijen (oplaadbaar) deze gaan behoorlijk lang mee. verder heb ik er 2100 ma batts bij de hema gekocht. sorry hoor maar ik vind 60 euro voor 4 batterijen en een oplader echt belachelijk. dan maar 15 uur wachten tot ze vol zijn, stop ik ze wel weer in de lader als ik lig te maffen.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2003 15:02 . Reden: *foutje ]
Verwijderd
Ja, anders zijn het geen MaH batt's he
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2003 22:09 ]
Verwijderd
Hmm neej eigenlijk niet echt. Waar ik wel last van hebt is dat het wel vrij lang duurt voordat je de foto's kan zien. Dan is die bezig met verwerken. Vooral als je er een paar achter elkaar hebt genomen...Sjod schreef op 04 July 2003 @ 20:20:
Heeft 1 van jullie ook last van dat het lcd schermpje heelt raag is in het donker en eigenlijk niet meer te gebruiken?
Ik denk dat je dat probleem met bijna elke cam wel hebtVerwijderd schreef op 06 July 2003 @ 20:17:
[...]
Hmm neej eigenlijk niet echt. Waar ik wel last van hebt is dat het wel vrij lang duurt voordat je de foto's kan zien. Dan is die bezig met verwerken. Vooral als je er een paar achter elkaar hebt genomen...
Verwijderd
Cons:::BB4E
Verwijderd
Verdorie en ik dacht dat ik het juist had doorgelezen.shameblaster schreef op 08 July 2003 @ 15:43:
Als je op pagina 2 van dit forum had gekeken zag je dit [afbeelding]
en er moeten gewone penlites in, je kan beter oplaadbare baterijen kopen van +- 1800 mah
Verwijderd
Ja dat klopt idd, hij gaat heel schokkerig als ik snel tussen lichte en donkere gebieden overschakel. Of, nu je het zegt, idd alleen in het donker zit.Sjod schreef op 04 July 2003 @ 20:20:
Heeft 1 van jullie ook last van dat het lcd schermpje heelt raag is in het donker en eigenlijk niet meer te gebruiken?
Verwijderd
Ik heb afgelopen week op Graspop wat foto's gemaakt vanuit een van de tenten op het festivalterrein, en om eerlijk te zijn zijn ze niet allemaal goed gelukt. Maar ik had eens om me heen gekeken en bijna niemand had goede foto'sVerwijderd schreef op 10 July 2003 @ 11:57:
Hoe zijn de foto's als je ze in het donker maakt? Zijn ze goed of echt slecht.
Verwijderd
Hmmzz op zich wel jammer. heb je misschien een paar voorbeeldjes? Op zich maakt het niet uit. hij is bedoeld vor overdag. Maar toch als het redelijke foto's zijn dan is het goed genoeg.Verwijderd schreef op 10 juli 2003 @ 13:45:
[...]
Ik heb afgelopen week op Graspop wat foto's gemaakt vanuit een van de tenten op het festivalterrein, en om eerlijk te zijn zijn ze niet allemaal goed gelukt. Maar ik had eens om me heen gekeken en bijna niemand had goede foto's
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik denk die 2deVerwijderd schreef op 10 July 2003 @ 23:11:
ik ben ook van plan om deze camera te kopen maar ik heb een vraag over de foto's de schaduwen zien er nogal donker uit bij de foto's die hier te zien zijn, is dit normaal of heet dat gewoon slecht fotograferen.
Verwijderd
Verwijderd
Het is ook niet de duurste camera he. Daar moet je rekening mee houden. Anders probeer je eens een Trust camera?Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 12:37:
haha maar ok die donkere plekken aan de hoeken die zijn niet helemaal lekker natuurlijk, en ik heb macro opnames gezien en die zijn weer helemaal top wel een beetje vaag dus.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik heb op de website www.dfip.nl gekeken en hier komt hij echt goed uit de test, hij heeft als cijfer een 9.2 van de huidige gebruikers die daar gepost hebben.Verwijderd schreef op 11 July 2003 @ 15:03:
Ik heb hem dus ook besteld en ik verwacht hem maandag binnen. Kan ik lekker in de vakantie foto's schieten.
Verwijderd
Verwijderd
DonCorleone schreef op 25 June 2003 @ 18:28:
Ik heb nog een aantal foto's gemaakt van wat beestjes in de tuin!
Macro foto's van vliegen, muggen, vlinders.
Zie hier:
http://members.chello.nl/j.oudshoorn3/HPIM0735.JPG
http://members.chello.nl/j.oudshoorn3/HPIM0734.JPG
http://members.chello.nl/j.oudshoorn3/HPIM0733.JPG
http://members.chello.nl/j.oudshoorn3/HPIM0745.JPG
Ik vind ze best aardig gelukt!
heb er nog wel meer, maar hier moeten jullie het maar mee doen
[EDIT] reacties zouden leuk zijn [\EDIT]
[ Voor 23% gewijzigd door wielhelm op 13-07-2003 23:31 ]
Je krijgt:Ronald_stage schreef op 14 juli 2003 @ 13:35:
Wat krijg je erbij? Adapter? USB kabel?
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Verwijderd
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Verwijderd
Verwijderd
De optische zoeker zit iets hoger dan de lens, dus je zult iets hoger moeten mikken. Vooral bij macro-foto's is dit iets om goed op te letten, anders heb je er maar een halve bloem opstaan ofzospeedme schreef op 17 July 2003 @ 12:41:
Mijn 735 is nu ook binnen
Kan er iemand mij zeggen of er een afwijking is in de optische zoeker ?
(dus verschil tussen daadwerkelijke foto en wat je in de zoeker ziet).
Ik zit op dit moment op mijn werk en kan nu niet echt iets testen.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
128 Mb Secure Digital is op het moment bij MyCom in de aanbieding voor 39 euro!Verwijderd schreef op 18 July 2003 @ 09:35:
Wat raden jullie aan?
2x 128 mb. Of 1x 256 mb?
Ik weet niet wat beter is. Ik denk dat 256 makkelijker is..
Maar sommige zeggen dat 2 kaartjes sneller werken
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door supermidget op 18-07-2003 23:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Klinkt niet alsof je spreekt uit ervaring?shameblaster schreef op 20 July 2003 @ 12:58:
De foto's die ik tot nu toe heb gezien zijn geen aanraders.
De foto's zijn in de hoeken niet scherp, ze zijn wazig.
offtopic:
Kijk is naar de canon a60, die heb ik ook en er is een heel groot topic over
Dat heb ik ookVerwijderd schreef op 19 July 2003 @ 13:55:
Wanneer ik mijn camera instel als floppy, zodat ik de foto's die erop staan
via de verkenner kan zien, duurt het enorm lang voor deze geopend zijn.(+- 40 seconden per foto)
Is dit normaal of ligt het aan mijn pc ? Geheugenkaartje is 128 mb.
[ Voor 36% gewijzigd door SuperPaddo op 20-07-2003 13:04 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bijgeleverde software is meer voor beginners, je kunt beter gewoon Photoshop gebruiken of vergelijkbare progsels.Verwijderd schreef op 21 juli 2003 @ 16:29:
gebruiken jullie die bijgeleverde software? Is dit een beetje makkelijk, ik gebruik zelf namelijk Photoshop 7.0
|| Vierkant voor Wiskunde ||
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Verwijderd
2 en 3 andersom dusVerwijderd schreef op 21 July 2003 @ 18:26:
3 standen
1* 640x480 307200
2* 2048x1536 3145728 (Lage compressie)
3* 2048x1536 3145728 (Hoge compressie)
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Verwijderd
dus wat jij suggereert is dat je de foto's op ster 2 moet maken?Verwijderd schreef op 22 juli 2003 @ 10:26:
oke johnwoo het is jouw feestje vandaag
Eigenlijk is het jammer dat er geen resolutie van 1280x1024 is..
Maar het is en blijft een leuke cam, een echte aanrader vind ik.
Vooral de macro functie is echt verbluffend
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 16:30 ]
Volgens mij kun je het gewoon niet hebben dat wij :Verwijderd schreef op 22 July 2003 @ 16:01:
Ik zou toch voor de A60 gaan, alle pictures van de HP 735 die hier gepost zijn zijn allemaal erg brak.
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2003 18:41 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq