Het Grote HP Photosmart C735 topic

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 1.799 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-04-2021
Ik ben van plan een digitale camera te kopen.
Mijn oog is gevallen op de HP Photosmart C735, ik heb een klein beetje verstand van digitale camera's en deze specs zien er goed uit!
Prijs/kwaliteit verhouding lijkt mij er goed uitzien!

Afbeeldingslocatie: http://www.pcvergelijk.com/images/products/HPC735.gif
Maar wat vinden jullie er van, vooral voor deze prijs.?

HP Photosmart C735 :*)

Elegant, modern design.
Perfecte foto's en videoclips maken, inclusief geluid van elk gewenst onderwerp.
Een camera waarmee u méér kunt dan alleen foto's nemen.
Krachtige, tijdbesparende functies en accessoires.

Resolutie max.: 2.140 x 1.560
Beeldpunten: 3,2 megapixels
Optische zoom: 3 x
Digitale zoom: 5 x
LCD-display: 1,5 inch
Geluidsopname: ja
Opslagmedium: SecureDigital (16 MB standaard) (ook MMC kaartjes vermoedelijk)
Gewicht: 207 gram
Afmetingen: 103 x 45 x 73 mm

€ 245,00
de camera is nog niet uit, maar komt binnekort uit!
Linkje:
http://www.hp.nl/pers/presrel.php?id=hpa20030206

alvast bedankt!

[ Voor 16% gewijzigd door DonCorleone op 15-04-2003 11:41 ]

respect tha DON Don's SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je 3,2 megapixels voldoende vind heb je hier zekerweten een tiptop camera aan !! de camera's van hp komen vaak goed uit de tests en deze is zekerweten 1 van de beste in z'n soort.

bedenk wel dat SD-geheugen erg duur is vergeleken met Compact-Flash. het is daarin tegen wel wat sneller met het wegschrijven van foto's.
persoonlijk vind ik dat voordeeltje het niet opwegen tegen de meerprijs. in mijn leica-digilux 1 moet ook sd geheugen, en daar baal ik toch meer en meer van...

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2003 23:41 . Reden: niet compleet ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
sjah, dat het geheugen duurder is dat is dan wel jammer, maar de verdere specs vind ik wel super! kan ik mooie foto's mee maken!

het geheugen schaf je 1 X aan en daarna heb je er (hopelijk) niet nog meer van nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
wat vind je van deze dan?

Die ga ik (waarschijnlijk) kopen. ook ongeveer 250 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
wel een mooie camera, ziet er goed uit!
Bijna dezelfde specificaties, alleen deze heeft geen optische zoom als ik me niet vergis?
dat vind ik dan wel jammer, daar in tegen heeft hij wel weer ander geheugen.
En ook voor 250 euro.. specificaties komen wel aardig overeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

DonCorleone schreef op 02 April 2003 @ 23:31:
Ik ben van plan een digitale camera te kopen.
Mijn oog is gevallen op de HP Photosmart C735, ik heb een klein beetje verstand van digitale camera's en deze specs zien er goed uit!
Prijs/kwaliteit verhouding lijkt mij er goed uitzien!
...
DonCorleone schreef op 02 April 2003 @ 23:43:
sjah, dat het geheugen duurder is dat is dan wel jammer, maar de verdere specs vind ik wel super! kan ik mooie foto's mee maken!

het geheugen schaf je 1 X aan en daarna heb je er (hopelijk) niet nog meer van nodig..
DonCorleone schreef op 02 April 2003 @ 23:59:
wel een mooie camera, ziet er goed uit!
Bijna dezelfde specificaties, alleen deze heeft geen optische zoom als ik me niet vergis?
dat vind ik dan wel jammer, daar in tegen heeft hij wel weer ander geheugen.
En ook voor 250 euro.. specificaties komen wel aardig overeen.
Ik denk dat er iets is wat je moet weten: specs zeggen niet zoveel

Want in de specs staat niet of de camera lekker vasthoudt, hoe krachtig de flitser is, hoe goed de autofocus werkt, wat de kwaliteit van de lens is, hoe snel het buffer is (grootte staat er ook niet bij), of de knoppen snel reageren, of het LCD scherp is, of de meegeleverde software wel lekker werkt en het allerbelangrijkste: wat de kwaliteit van de foto's is.

Ik zou je dus aanraden om eens wat reviews af te wachten voordat je je beslissing maakt.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja oke, das waar. Maar dat is bij alles zo. kvind dat de specs zeer goed zijn. Ook is het een zeer leuke prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Johnny schreef op 03 april 2003 @ 00:27:
[...]

[...]

[...]

Ik denk dat er iets is wat je moet weten: specs zeggen niet zoveel

Want in de specs staat niet of de camera lekker vasthoudt, hoe krachtig de flitser is, hoe goed de autofocus werkt, wat de kwaliteit van de lens is, hoe snel het buffer is (grootte staat er ook niet bij), of de knoppen snel reageren, of het LCD scherp is, of de meegeleverde software wel lekker werkt en het allerbelangrijkste: wat de kwaliteit van de foto's is.

Ik zou je dus aanraden om eens wat reviews af te wachten voordat je je beslissing maakt.
ja dat is waar, maar ja de camera is nog niet uit, dus ik kan er helaas nog geen reviews over lezen, maar de reviews die ik heb gelezen van zijn broertje de C720, die zijn allemaal positief, maar goed

Gewoon nog ff afwachten!

Maar wat vinden jullie van deze camera, en dan met de prijs kwaliteit verhouding!

[ Voor 30% gewijzigd door DonCorleone op 03-04-2003 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 18:37
op die page van hp staat trouwens onder andere dit:
Verkrijgbaarheid en prijzen
De HP Photosmart 735 is vanaf juni 2003 verkrijgbaar. De consumentenadviesprijzen inclusief BTW zijn:

HP Photosmart 735 digitale camera: 299,00 euro.
iets duurder dan jouw € 245 dus.
Maar goed nog steeds een aantrekkelijke prijs, hoewel er tot juni een hoop kan gebeuren...

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
actieman schreef op 03 april 2003 @ 14:52:
op die page van hp staat trouwens onder andere dit:

[...]

iets duurder dan jouw € 245 dus.
Maar goed nog steeds een aantrekkelijke prijs, hoewel er tot juni een hoop kan gebeuren...
Ja, klopt had ik al gelezen, maar dat zijn adviesprijzen ;)

kijk maar bij www.tweakers.net dan zul je zien dat ie werkelijk voor die prijs is.

8) :+

[ Voor 35% gewijzigd door DonCorleone op 03-04-2003 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 18:37
ohw mijn excuses had niet de moeite genomen om even de pricewatch te bekijken |:(

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 23:39:

bedenk wel dat SD-geheugen erg duur is vergeleken met Compact-Flash. het is daarin tegen wel wat sneller met het wegschrijven van foto's.
persoonlijk vind ik dat voordeeltje het niet opwegen tegen de meerprijs. in mijn leica-digilux 1 moet ook sd geheugen, en daar baal ik toch meer en meer van...
Ik heb voor mijn HP720 ook een 128Mb SD kaartje, maar ik zie niet in hoe je meer en meer kan gaan balen van een eenmalige, ietwat hogere aanschafprijs. (bij mij 128 Mb / € 55 ) Hoeveel van die kaartjes heb je wel niet liggen dan ?

Nu kunnen er bij mij op 1 kaartje 112 foto's in 2048 res. , dat is voor mij meer dan voldoende !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer bij de HP cameras is dat ze altijd ergens iets laten liggen bv met de 850 hebbenze een machine met een lagere ruis dan een G3 en dan doen ze alleen 100 en 200 iso zelfs de witbalans vande 850 is beter dan die van de nieuwe Canon's EOS-10D
Voor het geld krijg je tegenwoordig bij HP zeker een goede camera

Volgens mij wordt het tijd voor firmwarehacks voor cameras ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 02 April 2003 @ 23:39:
SD kaarten zijn niet sneller dan CF, dat was de bedoeling, net als de nieuwe xD kaartjes sneller en kleiner zouden zijn... niet dus.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Nog 1 vraagje, hoeveel foto's en in welke reso kun je opslaan op dit kaartje, en als je er andere kaartjes in doet?
hoeveel foto's passen er dus ongeveer op, bij verschillende SD-kaarten bij deze fotocamera?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan hoe groot je foto's zijn.... Daar zou je dus eerst reviews voor moeten lezen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

overgens wordt de camera niet met sd kaart geleverd maar met 16 MB intern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hallo, ik zag dezelfde camera ook maar dan met 32 mb. ZOu dat dan intern zijn, of gewoon op een kaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Is dat niet de 935? Die heeft een 32mb kaartje bijgevoegd...

Ik wil deze ook kopen, lijkt me mooi apparaat. zeker vergeleken met de C215 die ik nu heb... Twijfel nog tussen Mavica FD90 en deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is eigenlijk het verschil bij de C735 en de 735? DEze staan allebij op pricewatch. Of is deze dezelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Volgens mij is dit een type-foutje... Tenminste, als ik mij niet vergis is HP van de aanduiding C afgestapt (Deskjet xxxC, Photosmart Cxxx). Alleen de oudere modellen voeren deze nog. C735 bestaat bij mijn weten niet...

Photosmart 3750 komt nog wel eens voor, maar is een foto-printer...

Heeft er iemand trouwens al een foto van de achterkant van dat ding? Ik zie overal alleen maar de voorkant of 3/4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WieMie schreef op 08 April 2003 @ 17:47:
Volgens mij is dit een type-foutje... Tenminste, als ik mij niet vergis is HP van de aanduiding C afgestapt (Deskjet xxxC, Photosmart Cxxx). Alleen de oudere modellen voeren deze nog. C735 bestaat bij mijn weten niet...

Photosmart 3750 komt nog wel eens voor, maar is een foto-printer...

Heeft er iemand trouwens al een foto van de achterkant van dat ding? Ik zie overal alleen maar de voorkant of 3/4
Printer is een 7350 maar voor de rest klopt het ook was het vroegr zo dat photosmart een P hadden bv P1000 of P1100 maar daar zijn ze ook al 2 jaar vanaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Heb vanmiddag winkel eens gevraagd... Begin mei komen de showroommodellen, eind mei gaan ze waarschijnlijk al in de verkoop (off. 1 juni)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zich ziet het er wel redelijk uit. Al ben ik best wel sceptisch na mijn debacle met mijn 215... maar das niet echt goed vergelijkingsmateriaal natuurlijk. Waar ik wel naar zou kijken is de wegschrijvingstijd van de foto's...

Dat is vaak een vergeten puntje bij de keuze voor een toestel. 2 seconden tussen 2 foto's is echt lang als je snel een paar foto's achter elkaar wilt nemen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Alfredt schreef op 09 April 2003 @ 16:40:
Op zich ziet het er wel redelijk uit. Al ben ik best wel sceptisch na mijn debacle met mijn 215... maar das niet echt goed vergelijkingsmateriaal natuurlijk. Waar ik wel naar zou kijken is de wegschrijvingstijd van de foto's...

Dat is vaak een vergeten puntje bij de keuze voor een toestel. 2 seconden tussen 2 foto's is echt lang als je snel een paar foto's achter elkaar wilt nemen.
Ik heb geen idee... Als ik de specs juist heb gezien moet 'ie video kunnen schrijven tot de kaart vol is (dus geen xx secs. limiet), en ondersteund 'ie 'continuous drive', maar welke kwaliteit en hoe lang? geen idee...

C215 is op zich grappig instap ding, en zeker enkele honderden foto's mee gemaakt, maar ik wil nu toch wel wat meer, en denk dat dit zeker beter is, al is het maar een sluitertijd van 1/2000 ipv 1/400 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga hem tog alvast maar bestellen. Of kan ik beter w88 op de revieuws? Bij iedere winkel zeggen ze nog ongeveerr 2 weken en dan hebben ze ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-08 22:38
Je hebt al wel goed gekeken naar camera's van 'echte' fotoapparatuur-fabrikanten zoals Canon, Fuji en Nikon? Deze lijken je niet beter?

Ik heb nou niet echt denderende ervaringen met camera's van HP. Maar misschien dat dit meer voor het verleden geldt dan voor de nieuwe camera's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumacher schreef op 09 April 2003 @ 20:00:
Je hebt al wel goed gekeken naar camera's van 'echte' fotoapparatuur-fabrikanten zoals Canon, Fuji en Nikon? Deze lijken je niet beter?

Ik heb nou niet echt denderende ervaringen met camera's van HP. Maar misschien dat dit meer voor het verleden geldt dan voor de nieuwe camera's?
Ja ik heb al gekeken. MAar een camera van fuji is meteen zo duur.
En dit is een leuk prijsje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon doen...en zelf een reviewtje voor ons schrijven met mooie plaatjes erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-08 15:25

johnwoo

3S-GTE

Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 12:55:
Gewoon doen...en zelf een reviewtje voor ons schrijven met mooie plaatjes erbij :)
Precies, dan wachten wij jouw review even af :+

Ik ben ook aan het kijken voor een 3MP+ digicam in de sub-300 euro klasse. Wilde eerst voor de A300 gaan, maar die heeft geen optische zoom. De 735 lijkt me eigenlijk wel ideaal voor mijn wensen en eisen. D'r zit een Pentax lens in, daar zal weinig mis mee zijn. Mijn ouders hebben een ouderwetse analoge Pentax en dat is een perfecte camera.

Ik heb dit topic iig in m'n favorites gezet, ik hoop dat er nog meer mensen iets over kunnen zeggen, zoals bijvoorbeeld: wanneer hij waar verkrijgbaar is, zodat ik er een kan kopen :Y)

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gehoord dat ie al op vooraad is bij http://www.rax.nl Weet niet of het waar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Verwijderd schreef op 14 april 2003 @ 14:07:
Ik heb het gehoord dat ie al op vooraad is bij http://www.rax.nl Weet niet of het waar is...
Is niet waar :( 18 mei komt 'ie binnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

WieMie schreef op 14 April 2003 @ 14:48:
[...]

Is niet waar :( 18 mei komt 'ie binnen...
30 dagen levertijd, kreeg ik te horen.
Maar ik bestel liever geen verwachte producten; wie weet wat er in de tussentijd nog uitkomt van andere merken, en misschien is ie tegen die tijd alweer n stukje in prijs gedaald...
Ik wacht dus maar even met bestellen totdat ie ook echt binnen n week leverbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Weer Nieuws,
Ik heb gelezen dat er ook een MMC kaartje in deze digitale camera kan :D
staat hier:
HIER

Mocht ik hem gaan kopen, dan wil ik natuurlijk best een review voor jullie schrijven,
maar wat kan ik daar allemaal inzetten? heeft iemand misschien een voorbeeldje of wat vragen die ik dan kan beantwoorden?

de digicam wordt volgens informatique(i-net winkel) medio april verwacht, dus dat is weer goed nieuws!

gegroet!

[ Voor 54% gewijzigd door DonCorleone op 15-04-2003 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

DonCorleone schreef op 15 april 2003 @ 11:37:
Weer Nieuws,
Ik heb gelezen dat er ook een MMC kaartje in deze digitale camera kan :D
staat hier:
HIER

Mocht ik hem gaan kopen, dan wil ik natuurlijk best een review voor jullie schrijven,
maar wat kan ik daar allemaal inzetten? heeft iemand misschien een voorbeeldje of wat vragen die ik dan kan beantwoorden?

de digicam wordt volgens informatique(i-net winkel) medio april verwacht, dus dat is weer goed nieuws!

gegroet!
Medio april? Weet je dat zeker? Het is nu namelijk al medio april :+
Dan hoop ik maar dat ze em snel hebben :)

Paar puntjes die ik in n review zou zetten (en misschien ook wel zal zetten, als ik em ook ga kopen :) ):
- Features, specs
- Vergelijking met andere cams in dezelfde klasse, of je eerdere cam (als je er een had)
- Beschrijving van de bediening
- Foto's van de camera zelf (als je iets hebt om em mee te fotograferen :Y) )
- Foto's gemaakt met de camera (met verschillende kwaliteitsinstellingen)
- Filmpje gemaakt met de camera (evt met geluid)
- Eigen indruk van de cam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de winkel in Apeldoorn is deze camera binnenkort te koop voor 269 euro. ook kan je voor 31 euro dan een docking station er bij nemen. Is dit handig?> Kan je beter met of zonder docking station doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

Verwijderd schreef op 15 April 2003 @ 16:50:
In de winkel in Apeldoorn is deze camera binnenkort te koop voor 269 euro. ook kan je voor 31 euro dan een docking station er bij nemen. Is dit handig?> Kan je beter met of zonder docking station doen?
In het persbericht van HP staat het volgende:
Het standaardpakket bevat een camera-etui, 4 AA 1800 NiMH-batterijen en een oplader die de batterijen in slechts twee uur oplaadt.
Met een dockingstation kan je het volgende:
Met dit docking station kan de gebruiker in een handomdraai digitale beelden, zonder tussenkomst van een pc, downloaden, printen of e-mailen. Met de afstandsbediening kunnen foto's en video's gemakkelijk op tv worden bekeken. Bijkomend voordeel van de HP Photosmart 8886 is dat de batterijen automatisch in de camera worden opgeladen wanneer deze in het docking station is geplaatst. Het docking station wordt geleverd inclusief een AC-adapter en oplaadbare batterijen.
Persoonlijk zou ik geen dockingstation nemen; een gewone oplader en USB kabeltje naar de PC zijn voor mij voldoende. Blijkbaar zit er op dat dockingstation een UTP connector of modem ofzo, zodat je geen PC nodig hebt om je pics te emailen, en kan je em op je TV aansluiten. Daarnaast is het wel n iets makkelijkere manier om op te laden en pics naar je PC over te gooien; je hoeft de cam alleen in dat ding te zetten ipv 2 kabeltjes aan te sluiten...
edit:
Ow, en welke winkel in Apeldoorn bedoel je, en wat is 'binnenkort'? :)

[ Voor 7% gewijzigd door johnwoo op 15-04-2003 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Owh! dat is wel relax, ik wist niet dat dat er allemaal nog bij zat! das wel relax!
Die jongen bedoelt gewoon onze lokale fotoboer, we zijn er vanmiddag ff langs geweest, heeft verder geen website.
Ik ben ook niet van plan om een docking station te gaan kopen, dan maar iets meer werk.. met hetzelfde resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

Aha, welke winkel is dat precies?
Kan een van jullie dit topic anders even schoppen als ze m daar binnen hebben; ik zit toch best vaak op de weg, als ze em daar nou al snel hebben dan rijd ik er wel een keer langs :)

* johnwoo heeft de camera als het enigszins kan graag voor de komende GoTBall van 26 april zodat ie lekker veel pics kan maken :)

[ Voor 28% gewijzigd door johnwoo op 15-04-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
tuurlijk informeren we jou, kzal je wel mailen als hij binnen is en zal even uitleggen waar het is en hoe het heet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

DonCorleone schreef op 16 april 2003 @ 09:37:
tuurlijk informeren we jou, kzal je wel mailen als hij binnen is en zal even uitleggen waar het is en hoe het heet!
Woei, dat zou _/-\o_ zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 10:51

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

door pc prive project ben ik tegen de Canon Powershot A300 aangelopen. ik wacht toch nog even tot er meer over deze HP bekend is :P

iemand in dit topic toevallig in het bezit van een Powershot A300? zo ja, graag ervaring even neer zetten :)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sh4d0wman schreef op 16 april 2003 @ 20:19:
door pc prive project ben ik tegen de Canon Powershot A300 aangelopen. ik wacht toch nog even tot er meer over deze HP bekend is :P

iemand in dit topic toevallig in het bezit van een Powershot A300? zo ja, graag ervaring even neer zetten :)
Kan je met de pc prive een digitale camera kopen??? Ik dacht dat je alleen pc en pc-spullen kan kopen met de pc prive projct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher
Verwijderd schreef op 19 April 2003 @ 22:20:
[...]

Kan je met de pc prive een digitale camera kopen??? Ik dacht dat je alleen pc en pc-spullen kan kopen met de pc prive projct.
Waarschijnlijk wordt de camera dan gezien als een accessoire? Of het is misschien een combi-aanbieding?
PC voor zoveel euro incl. digitale camera...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Laatst online: 10:51

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

die komt gewoon met een pc mee, dan was het geen probleem ;)
(daarom kan ik trouwens ook geen super duur model nemen)

[ Voor 33% gewijzigd door sh4d0wman op 19-04-2003 23:32 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sh4d0wman schreef op 19 April 2003 @ 23:31:
die komt gewoon met een pc mee, dan was het geen probleem ;)
(daarom kan ik trouwens ook geen super duur model nemen)
sommige computerzaak verkopen ook standalone DVD-players.
Zal de belastingdienst ook intrappen als "computer accessoire" ;) ?
Moet natuurlijk niet te gek maken denk ik 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-08 20:22

weebl

YARR!

Ik heb net even gegoogled en dit gevonden:

KLIK

edit:
kijk ook eff hier, bijna de hele handleiding is hier te vinden, en wat er in de doos zit

KLIK

Ziet er wel gaaf uit. Deze ga ik voor mijn verjaardag vragen!

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.nl/webpages/events/PMA-2003/news/hp/hp_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.nl/webpages/events/PMA-2003/news/hp/hp_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.digit.no/Nyheter/Kameraer/ny_hp735_935-filer/hp_735.jpg

edit:
Hier wat pics van de Photosmart 735 in zijn dockingstation

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.nl/webpages/events/CEBIT-2003/news/hp/hp_05.jpg

Maar of deze dockingstation nou echt heel erg nuttig is betwijfel ik. Ik neem aan de de gemiddelde tweaker (ik ;)) wel overweg kan met printers, opladers, e-mail en tv-outs. Want zo'n dockinstation is eigenlijk niets meer dan een verlengstuk van de aansluitingen die al op de camera zitten.

Volgens mij probeert HP de noobs hiermee zover te krijgen zo'n ding te kopen, met praatjes als "dit is echt veel makkelijker", en dan gaat iedere leek overstag.

[ Voor 130% gewijzigd door weebl op 24-04-2003 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

COOL :)

Ga zodra 'ie er is 'ns in de winkel naar kijken (look & feel), en dan denk ik ook kopen... Specs zien er iig goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bijna overal gevraagd, zowel op inet en in de winkels maar nergens zijn ze al verkrijgbaar. Ik kreeg een mailtje dat de verw8te datum 01-05 is. Dus das lekker snel:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
tdehoog schreef op 22 april 2003 @ 17:23:
Ik heb net even gegoogled en dit gevonden:

KLIK

Ziet er wel gaaf uit. Deze ga ik voor mijn verjaardag vragen!

[afbeelding]

[afbeelding]
WOW nice! ik ga cker wel ff kopen denk ik, maar het is alleen onduidelijk wanneer ie te verkrijgen is... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Verwijderd schreef op 22 April 2003 @ 18:12:
Ik heb bijna overal gevraagd, zowel op inet en in de winkels maar nergens zijn ze al verkrijgbaar. Ik kreeg een mailtje dat de verw8te datum 01-05 is. Dus das lekker snel:O
Ik heb 18 mei als eerste verkoopdatum gehoord en 'begin mei' als showroom (kunnen bestellen). Waar 1-5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon bij de fotohandel in de stad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik tijfel een beetje tussen deze en een canon A60/70, kan me best voorstellen dat een a70 beter is, aangezien canon een stuk meer ervaring binnen de fotografie heeft, maar 250 euro voor een redelijk A merk(dan zit de lens iig wel goed) met 3 mpix en 3 keer zoom is erg verleidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
vandaag mail gehad met verduidelijking op de verkoopdatum van deze camera:
Sinds vandaag is bekend dat de camera's rond 4 mei verzonden gaan worden.
Deze datum is vandaag afgegeven door HP.

MVG,

One Vision Automatisering
075-6167702

Verkoopteam

Dus dan is er weer opheldering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja en nou ook maar hopen dat de camera begin mei er is! Kwil hem wel graag hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Heeft iem. al enig idee of er grote winkelketens zijn (Dixons, Dynabyte, enz) die dit dingetje gaan verkopen en voor hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher
tdehoog schreef op 23 april 2003 @ 16:24:
Heeft iem. al enig idee of er grote winkelketens zijn (Dixons, Dynabyte, enz) die dit dingetje gaan verkopen en voor hoeveel?
Ga er wel vanuit dat deze ketens vaak hogere prijzen vragen dan de winkels op internet in het buitenland! Ik heb op deze manier toch €100- kunnen 'verdienen' vorig jaar. De Powershot S30 was in Duitsland €600,- ipv €700,-. De verzendkosten zullen alleen wat hoger uitvallen en je moet natuurlijk wel vertrouwen hebben in zo'n winkel. 't Is mij in ieder geval erg goed bevallen.

Zelfs door in Nederland op internet te bestellen ben je flink goedkoper uit!
Succes met de keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

schumacher schreef op 23 April 2003 @ 22:19:
[...]

Ga er wel vanuit dat deze ketens vaak hogere prijzen vragen dan de winkels op internet in het buitenland! Ik heb op deze manier toch €100- kunnen 'verdienen' vorig jaar. De Powershot S30 was in Duitsland €600,- ipv €700,-. De verzendkosten zullen alleen wat hoger uitvallen en je moet natuurlijk wel vertrouwen hebben in zo'n winkel. 't Is mij in ieder geval erg goed bevallen.

Zelfs door in Nederland op internet te bestellen ben je flink goedkoper uit!
Succes met de keuze :)
Mja maar op een camera die minder dan 300 euro gaat kosten zal je geen 100 euro kunnen besparen denk ik :)
Persoonlijk haal/bestel ik em dan liever bij een winkel enigszins bij me in de buurt voor een wat hogere prijs dan ergens in het buitenland of aan de andere kant van het land, da's een stuk makkelijker voor eventuele after-sales service of RMA. Als het meer dan ~20 euro verschilt dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja kben het eens met johnwoo. Ik zit te twijfelen.. Of hem halen bij de fotshop voor 279 euro. Of hem halen bij de internet winkel bij ons in de stad. Hier kost die dan 245.
maja
effe wachten
in de winkel heb je service dus iemand iets aan te raden?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Om nou meteen deze camera te kopen/preorderen lijkt mij niet echt een slim idee, ik wacht eers de recensies af van bijv. dpreview en steve's digicams of de recensies van de gebruikers op kieskeurig.nl. Ook ha ik eerst naar de winkel om hem in mijn handen te houden en er foto's mee te maken. Als dit me allemaal bevalt (recensies en mijn eigen mening in de winkel) dan ga ik hem pas kopen.

Het lijkt me erg waarschijnlijk dat de recensies goed zullen zijn, de plaatjes zien er iig al goed uit

Bij PCvergelijk kan je hem bestellen voor 245 Euro.

Heeft iem. ervaring met deze winkel?

[ Voor 41% gewijzigd door weebl op 07-05-2003 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher
johnwoo schreef op 23 April 2003 @ 22:51:
[...]

Mja maar op een camera die minder dan 300 euro gaat kosten zal je geen 100 euro kunnen besparen denk ik :)
Persoonlijk haal/bestel ik em dan liever bij een winkel enigszins bij me in de buurt voor een wat hogere prijs dan ergens in het buitenland of aan de andere kant van het land, da's een stuk makkelijker voor eventuele after-sales service of RMA. Als het meer dan ~20 euro verschilt dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.
Inderdaad. Je moet zoals ik al zei soms meer verzendkosten betalen. Dus het moet wel een redelijk groot verschil zijn voordat het werkelijk zin heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Ik heb net een mail gestuurd naar HP waarin ik vraag of ze mij wat foto's kunnen toesturen die met de Photosmart 735 zijn gemaakt. Als deze erg goed zijn staat mijn besluit vast en ga ik deze camera voor mijn verjaardag vragen (ik mag altijd zelf wat uitkiezen :P). Dus ik ben benieuwd. Als ik ze heb post ik ze meteen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

super! Goed idee van je! Hopelijk dat deze er al wel zijn, en dat je snel bericht terug krijgt van ze.
Laats stuurde ik ook een mailtje na hp, en ik kreeg pas een week later een email terug van ze.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

Hmm, snel met hun antwoord zijn ze iig wel, maar of we er ook wat aan hebben:

nee dus, we moeten wachten totdat hij in de winkel ligt, dat is imo toch beter omdat je dan zelf alle belichtingstoestanden en dingen aan de camera kan instellen.

Maar dit is hun antwoord:

Geachte heer De Hoog,

Helaas zijn wij niet in de mogelijkheid om foto's toe te sturen gemaakt met
de 735. Over het algemeen wordt in de winkel deze mogelijkheid wel geboden,
maar daarvoor zult u inderdaad nog even geduld moeten hebben tot de camera
in de winkels verschijnt.

Ik hoop dat deze informatie u ten dienste kan zijn.

Met vriendelijke groet,
Hewlett-Packard Nederland B.V.

vragen, opmerkingen:
L.S.

Ik ben van plan om de Photosmart 735 digitale camera te kopen als deze uit
komt in Nederland. Nu heb ik bijna alle beschikbare informatie op internet
gelezen, en zijn mijn verwactingen van deze camera hoog. Maar nu rust mij
nog een vraag: hoe is de fotokwaliteit. Zou u mij een paar foto's (het
liefst zowel van een binnen als een buitenomgeving) gemaakt met deze camera
kunnen toesturen om mijn vraag te beantwoorden?

Hartelijk dank,

Thomas de Hoog

===============================================================
Submitted from: (192.6.72.110)

Word dus wachten op dpreview en steve's digicams enzo, en vooral zelf naar de winkel gaan. Ik heb het iig geprobeerd

niet zo slim om je adresgegevens zomaar hier te plaatsen

[ Voor 41% gewijzigd door kmf op 25-04-2003 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

tdehoog schreef op 25 April 2003 @ 16:22:
niet zo slim om je adresgegevens zomaar hier te plaatsen
Woops, niet gezien. Ik deed gewoon copy --> pasten en keek er een beetje overheen.

Ok mensen, nu AUB geen brieven met anthrax enzo gaan sturen, heb ik nu nog even geen zin in. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

tdehoog schreef op 25 april 2003 @ 20:58:
[...]

Woops, niet gezien. Ik deed gewoon copy --> pasten en keek er een beetje overheen.

Ok mensen, nu AUB geen brieven met anthrax enzo gaan sturen, heb ik nu nog even geen zin in. >:)
Anthrax is uit, SARS is hot :P
Nah, het was me niet eens opgevallen, laat staan dat ik het onthouden heb :P (En dan nog...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de Hp735 al besteld en al binnen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Verwijderd schreef op 28 april 2003 @ 12:31:
Heeft iemand de Hp735 al besteld en al binnen???
Volgens mij is in dit topic te lezen dat 'ie er de komende week nog niet is... Als iemand 'em wel al heeft wil ik graag weten waar :) maar geloof niet dat dat het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey WieMie, ik wil je ervaring wel eens weten over het verschil tussen deeze hp735 en de hp c215, heb zelf deze laatste ook, en ben er helemaal niet echt tevreden over, kan geen bewegende objecten fotograferen, en de foto's zijn wat dof en onscherp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Ik koop deze camera denk ik de week dat 'ie uitkomt, ik wacht de eerste foto's af, maar wil 'em wel snel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, ikke wil hem ook!
ik kreeg het blaadje binnen van dynabyte. DAar stond die al in, ikke bellen. Hij zei dat de camera vorige week al binnen had moeten zijn. Maar het is nog steeds niet bekend. Dus we moeten maar afwacten. Hij was trouwens daar 379 euro inclusief dockingstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

te duur!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-08 14:02
Hij is 299 bij BCC maar, daar heb je ok nog de laagste prijs garantie dus zouden ze eigenlijk ook 249/245 moeten vragen, toch??

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee volgens mij niet.. Omdat dit een internet winkel is. Als hij dan bij bijvoorbeeld dixons 245 was, dan zou dat wel zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Steef1983 schreef op 29 april 2003 @ 22:21:
Hij is 299 bij BCC maar, daar heb je ok nog de laagste prijs garantie dus zouden ze eigenlijk ook 249/245 moeten vragen, toch??
dat denk ik niet, die andere winkels zijn internet winkels he... daar kunnen ze niet tegenop lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
http://www.1vision.net/ is een normale winkel met webdepartment en daar kost ie ook 245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Steef1983 schreef op 29 April 2003 @ 22:44:
http://www.1vision.net/ is een normale winkel met webdepartment en daar kost ie ook 245
hmmm... dan kun ja natuurlijk gaan informeren... valt te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Alleen, bij 1vision is 'ie nog niet te koop... als ie er al wel bij BCC is, gaat die laagsteprijsgarantie niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
Dan wachten we toch even :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij 1vision kost ie inmiddels 279, jammer, want ik wilde ook al gebruik maken van de laagste prijs garantie van BCC :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 mei 2003 @ 16:44:
Bij 1vision kost ie inmiddels 279, jammer, want ik wilde ook al gebruik maken van de laagste prijs garantie van BCC :(
Hebben ze em bij BCC al liggen dan ?
Is ie uberhaupt al ergens te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

neej hij is ook nog niet aanwezig bij bcc. Ze verwachten hem hier, over 2 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSoaker
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

SSoaker

Super-Soaker

Bij 1vision zie ik hem nog steeds voor € 245,-
Alleen krijg ik op herhaaldelijke emails van mij naar 1vision totaal geen reaktie. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SSoaker schreef op 03 mei 2003 @ 13:58:
Bij 1vision zie ik hem nog steeds voor € 245,-
Alleen krijg ik op herhaaldelijke emails van mij naar 1vision totaal geen reaktie. :(
Ik weet niet waar jij aan het kijken bent, maar op de site van 1vision staat toch echt een prijs van 279 euro hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
als je bij merk v/d maand kijkt staat ie voor 245 dus echt up-to-date houden ze alles niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steef1983 schreef op 03 mei 2003 @ 21:56:
als je bij merk v/d maand kijkt staat ie voor 245 dus echt up-to-date houden ze alles niet
Sorry hoor, maar ook bij merk van de maand op de site van One Vision kost hij 279 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
Geeft niet :p maar bij mij staat er, hoe vaak ik ook op refresh druk, nog steeds 245

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
weer wat verfijnde informatie:

Resolutie max. 2080 x 1542
Beeldpunten 3,2 megapixel
Lens 38 - 114 mm.
Optische zoom 3 x
Digitale zoom 5 x
Gevoeligheid 100, 200, 400
Scherpstelling automatisch
LCD-scherm 1,5 inch
Geheugen (standaard) 16 MB
Opslagmedium Intern geheugen, SD Memory Card
Interface USB, video-out
Besturingssysteem video-out
Gewicht 290 gram
Afmetingen (H x B x D) 46 x 105 x 71 mm

wat is goed, wat slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

DonCorleone schreef op 05 May 2003 @ 12:23:

Scherpstelling automatisch
Ik denk alleen dat de echte fotofiel hier niet zo blij mee is, voor de rest ziet het er imo goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
Nou heb de mijne besteld (komt zeggen ze met 2 weken binnen ;(). Als ik hem heb post ik wel wat pics.

[ Voor 3% gewijzigd door Steefph op 06-05-2003 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Als 't goed is komt íe deze week aan bij Dynabyte, echter tegen een hele hoge prijs. Ben vandaag nog langsgeweest... Hoop dat íe er voor donderdag is (bij one-vision dan wel), ga dan nl naar sixflaggs, wil ik ém graag mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl

weebl

YARR!

WieMie schreef op 06 May 2003 @ 20:54:
Als 't goed is komt íe deze week aan bij Dynabyte, echter tegen een hele hoge prijs.
Heb vandaag het krantje gehaald --> E 379, maar wel met een docking-station.

Dus de prijzen kloppen volgens mij wel met de adviesprijzen die HP opgegeven had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een mooi opgepoetst fotootje van de achterkant:
Afbeeldingslocatie: http://www.akam.no/digitalkamera_bilder/hp/photosmart_735_bak.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonCorleone
Vandaag overal langs geweest in de stad, deze week leverd HP de camera's en volgende week zijn ze te verkrijgen in de winkel!
Ik bekijk hem eerst ff in de winkel, daarna bestel ik hem wel bij een internet winkel, dat scheelt toch.
Moet ik er alleen nog 128 SD bij kopen!
Ik ga hem samen kopen met Oostenrijkie!

Ik wil die Cam echt wel! :D

[ Voor 4% gewijzigd door DonCorleone op 07-05-2003 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, we gaan hem samen kopen, Mischien dat we dan korting krijgen. DAs dan wel relexed. Ik werd net gebeld door dixons. HP gaat deze week beginnen met het leveren van de camera.... :9 :P :9 :P _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wel hem ook wel graag hebben, het ligt er wel een klein beetje aan hoe duur die gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is overduidelijk dat hij minder dan 300euro gaat kosten. :9 Dus als er eentje nodig hebt, kopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
Ik heb ergens in de spec gelezen dat ie 14MB/min nodig heeft voor video
(vind ik zelf wel een beetje minder, maar ga hem toch grotendeels voor foto's gebruiken. Voor video koop je maar een videocamera :p)

[ Voor 6% gewijzigd door Steefph op 10-05-2003 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnwoo

johnwoo

3S-GTE

Zow.. ik was het afwachten zat en heb em toch maar alvast besteld :P
Samen met n 128 MB SD kaartje, bij Informatique... Afgelopen maandag zeiden ze dat ze em over 2 weken verwachtten (net als de meeste webwinkels overigens), dus ik hoop em in de week van de 19e te krijgen :) Uiteraard zal ik hier even een impressie posten als het zover is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumacher
Steef1983 schreef op 10 May 2003 @ 15:02:
Ik heb ergens in de spec gelezen dat ie 14MB/min nodig heeft voor video
(vind ik zelf wel een beetje minder, maar ga hem toch grotendeels voor foto's gebruiken. Voor video koop je maar een videocamera :p)
Aan de andere kant is dit hoge aantal MB's wel een voordeel natuurlijk. Minder compressie betekent nou eenmaal hogere kwaliteit. Dus misschien dat de kwaliteit van de filmpjes uit de camera's eindelijk wat beter wordt. Geheugen is nou eenmaal niet meer zo'n groot probleem.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste