xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb Zelda nu ook en ben maar heel even bezig geweest. Maar het lijkt mij wel slim dat ze een dergelijke moeilijke baas in het begin doen. Dan wil je nog perse verder en 'leer' je een beetje hoe het spel denkt...Phusebox schreef op 06 april 2003 @ 13:05:
ok ik heb t wel gehaald, maar af en toe is het toch wat te ver gezocht bij zelda...
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
serious???Phusebox schreef op 06 april 2003 @ 11:43:
ik zal t maar opgeven met zelda... kom gewoon niet voorbij de eerst boss
triest maar waar... in OOT waren ze echt veel makkelijker
Nee is gewoon goed over nagedacht.Phusebox schreef op 06 April 2003 @ 13:05:
ok ik heb t wel gehaald, maar af en toe is het toch wat te ver gezocht bij zelda...
[ Voor 27% gewijzigd door schnumi op 06-04-2003 13:41 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Tja, ik strafe ook als een gek. Daarnaast zijn die Power Beam Pirates nog het meest irritant ook. De WaveBeam Pirates enz. vind ik nog wel meevallen. Ik gebruik ook geen missiles op die gasten, alleen de beam waar ze zelf mee schieten. Verder probeer ik ook altijd wel ergens achter te staan. Alleen tevoorschijn komen als ze net hebben gevuurd. Als je ergens achter staat blijf je ze gelukkig nog locken ookspaceboy schreef op 06 April 2003 @ 14:00:
Vraagje over Metroid Prime. Niet echt een spoiler (alhoewel het antwoord misschien wel, dus die mag wel in zo'n zwarte balk), maar ik zit nu dus rond de 35% en kom allerlei soorten pirates tegen. Ze hebben allemaal wel een weakness, maar komen jullie er ook ZONDER kleerscheuren vanaf? Als ik bijvoorbeeld 3 powerbeam pirates tegenkom kost me dat altijd wel 2 energy cells ofzo. Ik strafe en jump als een gek, maar voordat ik hun dood heb (zonder 40 raketten te gebruiken) ben ik te vaak geraakt. Iemand tips?
Dat ook ja. Was dat even vergeten erbij te zetten.schnumi schreef op 06 april 2003 @ 14:14:
[...]
Idd jah en je wapens chargen dus niet constant achter elkaar schieten maar meer in lange sterke schoten.
Ben er dus inmiddels achter dat de Chozo Artifacts apart moeten worden gevonden. Op zich wel goed dat ze aangeven waar ze zitten...
[ Voor 17% gewijzigd door GZ op 06-04-2003 14:17 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Idd jah en je wapens chargen dus niet constant achter elkaar schieten maar meer in lange sterke schoten.GolbeZeromus schreef op 06 April 2003 @ 14:12:
[...]
Tja, ik strafe ook als een gek. Daarnaast zijn die Power Beam Pirates nog het meest irritant ook. De WaveBeam Pirates enz. vind ik nog wel meevallen. Ik gebruik ook geen missiles op die gasten, alleen de beam waar ze zelf mee schieten. Verder probeer ik ook altijd wel ergens achter te staan. Alleen tevoorschijn komen als ze net hebben gevuurd. Als je ergens achter staat blijf je ze gelukkig nog locken ook
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
ik zie dat velen veel spellen kopen, en dan bedoel ik ook veel
-ik verkoop binnenkort me zwarte cubes, en koop dan weer op 3mei het zelda platium pakket

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Weet iemand trouwens waar in hemelsnaam de Artifact van Phendrana' Edge ligt?"A tall cave stands @ Phendrana Edge. seek the unseen entrance to find the Artifact of Spirit." Nou, ik loop heel die top af te scannen met de X-Ray, maar ik vind geen drol. Plz help.
Edit: Laat maar.
[ Voor 6% gewijzigd door GZ op 06-04-2003 15:04 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
2 woorden: Super Missilesspaceboy schreef op 06 April 2003 @ 14:00:
Vraagje over Metroid Prime. Niet echt een spoiler (alhoewel het antwoord misschien wel, dus die mag wel in zo'n zwarte balk), maar ik zit nu dus rond de 35% en kom allerlei soorten pirates tegen. Ze hebben allemaal wel een weakness, maar komen jullie er ook ZONDER kleerscheuren vanaf? Als ik bijvoorbeeld 3 powerbeam pirates tegenkom kost me dat altijd wel 2 energy cells ofzo. Ik strafe en jump als een gek, maar voordat ik hun dood heb (zonder 40 raketten te gebruiken) ben ik te vaak geraakt. Iemand tips?
Met 1 per stuk zijn ze zo om zeep
Heh I wishYohann!s schreef op 06 April 2003 @ 14:28:
zo vandaag en gister ff dik 20pag. moeten lezen. kheb het beetje druk met me werk nukom bijna niet meer aan cuben + GOT [GC] lezen toe
![]()
ik zie dat velen veel spellen kopen, en dan bedoel ik ook veelik heb sins december me cubes, maar ik heb nog maar 4games, ik heb gewoon niet echt veel meer geld/tijd om alles te spelen e.d. zijn jullie miljoen-air
ofzo
Maargoed ik heb verder toch vrij weinig om het aan uit te geven. (ik hou niet zo van uitgaan, en ik rook niet e.d.) dus ik heb al gauw geld over. (Niet dat ik dat geld lang over heb hoor
Ik zat er wel over te denken om idd de zwarte te verkopen maar ik weet het nog niet zeker. Ik dank dat ik maar ff wacht. Misschien zijn later die buitenkanten wel gewoon los te koop ofzo-ik verkoop binnenkort me zwarte cubes, en koop dan weer op 3mei het zelda platium pakketnog meer mensen die zoiets gaan doen? (ik word wel voor gek verklaard door me vrienden
like i care
)hij is gewoon de bom ! die platium, en die spici van phuse = ook masterlijk
Alsjebieft:GolbeZeromus schreef op 06 April 2003 @ 14:59:
Daar zit ik ook over te denken Yohann!s. Die Platinum Cube r0x0r your b0x0r oid
Weet iemand trouwens waar in hemelsnaam de Artifact van Phendrana' Edge ligt?"A tall cave stands @ Phendrana Edge. seek the unseen entrance to find the Artifact of Spirit." Nou, ik loop heel die top af te scannen met de X-Ray, mar ik vind geen drol. Plz help.
In Phendrana's edge moet je eerst helemaal omhoog klimmen, en dan kijken waar er een grote rechte ijsmuur zit zo'n 5-10 meter naar beneden en tegenover je. Daar is ook een ledge waar je op kunt staan. Je kunt met de xray visor gewoon door de ijswal heenkijken en met je plasmabeam kun je hem smelten. Daarachter zit de Chozo artifact. |
Ik hoop dat je er wat aan hebt
[ Voor 21% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 06-04-2003 15:12 ]
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
(btw zo moeilijk is MP toch nie

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
nou... eigenlijk wel.. het is tot nu toe het moeilijkste spel wat ik gespeeld heb op de cube. ik zit nu al een tijdje te zoeken naar die spiderball
This space is occupied
Verwijderd
no way....nou... eigenlijk wel.. het is tot nu toe het moeilijkste spel wat ik gespeeld heb op de cube. ik zit nu al een tijdje te zoeken naar die spiderball
welke spellen heb je nog meer?
Rogue leader alle gouden medailles
Monkey Ball 1 EN 2
Smash brothers modes op lastige levels
sommige obstacle courses van mario sunshine
Timesplitters 2 challenges en arcade modes
vond ik anders veel lastiger...
Tuurlijk is dat mijn mening, maar metroid is gewoon veel exploren. Tis niet dat je er harde skills voor nodig hebt om het uit te spelen, wat bij de lijst die ik hierboven heb gezet meestal wel zo is.
wel uitgespeeld (een dagRogue leader alle gouden medailles

ik heb deel 1 uitespeeld op hard (met continusMonkey Ball 1 EN 2
bijna alles gehaald behalve event 51Smash brothers modes op lastige levels
die waren een eitje alhoewel ze soms vooral irritant warensommige obstacle courses van mario sunshine

TS2 alle challenges en Arcade dingen gehaaldTimesplitters 2 challenges en arcade modes
vond ik anders veel lastiger...
en laat ik nou juist slecht zijn in exploren en wel veel skills hebben (Tuurlijk is dat mijn mening, maar metroid is gewoon veel exploren. Tis niet dat je er harde skills voor nodig hebt om het uit te spelen, wat bij de lijst die ik hierboven heb gezet meestal wel zo is.
[ Voor 17% gewijzigd door Collaborator op 06-04-2003 16:38 ]
This space is occupied
Verwijderd
Trouwens de Cube kan op www.gamer.nl wel wat hulp gebruiken, check de poll
Verwijderd
whaa, ik kan niet stemmenVerwijderd schreef op 06 April 2003 @ 17:05:
Damn wat gaat dit hard. De halft van het topic is ook al aan de zelda zie ik.Ik heb deze keer niet zoveel problemen met het wachten, kheb nog zat games om uit te spelen. Winning Eleven heeft Metroid Prime van de 1e plaats gestoten bij mij. Mja ik ben dan ook een Voetbal(game) freak.
Trouwens de Cube kan op www.gamer.nl wel wat hulp gebruiken, check de pollAlle pc gamertjes kiezen natuurlijk voor de xdoos en die kunnen wijn natuurlijk niet laten winnen!
Hoeft niet, je moet op dat stomme woordje stem! klikken, dan komt er zo'n 'leuk' stukje javascript waarbij je je stem mag geven
[ Voor 4% gewijzigd door Crashman op 06-04-2003 17:16 ]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Ik word hier effe helemaal gek. Ik was best ver in Phazon Mines level 2, daar ligt in een kamer de Power Bomb ofzo. Ik kwam er full energy in maar daar zit een MOTHERF##@*(KING kutbeest wat ik NIET kan zien, niet met de gewone visor, niet met die hitte-visor en niet met de battle visor, alleen zo'n rode laserstraal af en toe. Het lijkt een ghost/invisible security droid ofzo, maar HOE DE FUKKING FUK krijg ik hem dood? Dit is niet grappig, want ik heb een uur zitten spelen en kon geen savepoint vinden! (het spel krijgt bij deze weer een lager cijfer, van een 9.9 naar een 9.6) Please help! |
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
spaceboy schreef op 06 April 2003 @ 18:22:
Effe een vraagje over MP (rond de 33% nu):
Ik word hier effe helemaal gek. Ik was best ver in Phazon Mines level 2, daar ligt in een kamer de Power Bomb ofzo. Ik kwam er full energy in maar daar zit een MOTHERF##@*(KING kutbeest wat ik NIET kan zien, niet met de gewone visor, niet met die hitte-visor en niet met de battle visor, alleen zo'n rode laserstraal af en toe. Het lijkt een ghost/invisible security droid ofzo, maar HOE DE FUKKING FUK krijg ik hem dood? Dit is niet grappig, want ik heb een uur zitten spelen en kon geen savepoint vinden! (het spel krijgt bij deze weer een lager cijfer, van een 9.9 naar een 9.6)
Please help!
Moet je de wave buster hebben, upgrade voor wave beam, dan is die verschrikkelijk makkelijk. Ligt in de chozo ruins. Anders moet je gewoon helemaal opladen en als je hem ff ziet zelf aimen... |
Verwijderd
voor meer info tjeck www.zelda-online.nlHallo allemaal, voor de die-hard cube fans hier een cool testfilmpje voor de aankomen zelda film
download hier
have fun
Ik moet trouwens wel kwijt dat ik de intro van Zelda echt fenomenaal vind!
Verwijderd
Iemand een idee waar ik wel die dingen kan krijgen want met mijn armor en zo lullig magje ziet er niet uit
En weer is dat klote ding stuk... schijt apperaat.... weer krijg ik gezeur dat me memorycard moet formateren... het is zelf een orginele nintendo memory card.. ik kiijg echt genoeg van dat ding ... kan ik WEER overnieuw beginnen.. kep hem nu me hele kamer laten zien.. alleen dan vliegend.
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 20:22 ]
Verwijderd
Verwijderd
die lui hebben echt veel te veel vrij tijd lijkt me.Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 18:57:
iemand die ik ken van msnm is samen met iemand anders bezig aan een zelda film
[...]
voor meer info tjeck www.zelda-online.nl
doen ze nu ssb:m na aan de muziek en het gklooi van die 2 te zien ?
whahaha kalimero deuntje aan het eind je moet em echt zien mensen
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 20:39 ]
Verwijderd
maar als het bij de originele is. en hij heeft het ook al met een adnere goed werkende mem card geprobeerd.Verwijderd schreef op 06 April 2003 @ 20:38:
tis alleen de memory card hoor
Als ik jou was zou ik hem terugbrengen als hij er nog een beetje goed uit ziet. Want dit is echt niet goed. Ik heb mijn Nintendo mem. cards nu al; een tijdje en nog niets hoeven formateren.Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 20:02:
Hey, ik ben nu al een tijdje PSO aan het spelen en ben nu level 18 alleen ik kan nog steeds geen grote MAG krijgen.. Als ik het vraag zeggen ze MINE en daar ben ik nu de heledag geweest maar niks kunnen vinden... ???
Iemand een idee waar ik wel die dingen kan krijgen want met mijn armor en zo lullig magje ziet er niet uit
En weer is dat klote ding stuk... schijt apperaat.... weer krijg ik gezeur dat me memorycard moet formateren... het is zelf een orginele nintendo memory card.. ik kiijg echt genoeg van dat ding ... kan ik WEER overnieuw beginnen.. kep hem nu me hele kamer laten zien.. alleen dan vliegend.
[/ooguitsteekmodus]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Verwijderd
Waar bestel jij die dingen dan normaal? En hoeveel kost dat in totaal?Verwijderd schreef op 05 april 2003 @ 19:11:
op cubezone.nl staat dat er een zelda box is in japan...
daarin zit dit:
2 actiefiguurtjes: één van Link zelf en één van een Moblin
Een poster
Een CD met de soundtrack van The Wind Waker
Artbook met originele art van The Wind Waker
Exclusieve interviews met de makers
Een strategiegids van The Wind Waker
[afbeelding]
het kost 1500 yen
Volgens mij zijn jullie de ultieme voor-de-hand-liggende regel van Zelda vergeten:Je hebt gelijk, de eerste boss hebben ze meteen te moeilijk gemaakt.
Ik heb zelfs effe snel in een guide gekeken, omdat ik er echt niet voorbij kwam.
Maar toen ik gelezen had hoe het moest, dan is die gast zo ontiegelijk makkelijk
Kortom, je moet bij de eerste goed, echt goed nadenken wat je allemaal hebt en wat je kan gebruiken in de omgeving.
Geen spoiler maar meer een tip:
Een item die je in een dungeon vindt, heb je altijd nodig voor de eindbaas van de desbetreffende dungeon. |
Tot nu toe zijn alle eindbazen die ik ben tegengekomen een lachterje. De moeilijkheidsgraad is ver te zoeken. Gelukkig zitten er wel een paar pittige puzzels in
Volgens mij moet jij maar geen puzzel game gaan reviewen want dat zou alles op een 1 uitkomenspaceboy schreef op 06 april 2003 @ 18:22:
het spel krijgt bij deze weer een lager cijfer, van een 9.9 naar een 9.6)
Please help!
Verwijderd
klik
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2003 21:02 ]
Verwijderd
Ai, ik word er bang vanVerwijderd schreef op 06 april 2003 @ 20:02:

Heb ook PSO en moet er niet aan denken dat die memory card problemen geeft.
Ga meteen even een backupje maken op een andere card
ps: Je zet die cube toch niet uit terwijl ie aan het saven is he?? nee da's een domme vraag van me
Verwijderd
mede dank aan the evil cuber
en jullie lijken mij allemaal wel toffe gasten (behalve Phusebox
ik hoop ook als ik problemen heb dat jullie me een beetje kunnen helpen
alvast thx
Nu weer Zelda spelen!
jouw zelda tegen een metroid
This space is occupied
hehe neehee.. andersom!
dus mijn metroid tegen zelda
Verwijderd
oh ik dacht al want die gene heb ook een freeloader waarschijnlijk nodigGlorix Jim schreef op 06 April 2003 @ 22:34:
[...]
hehe neehee.. andersom!
hij haalt ze er wel gelijk tussenuit heVerwijderd schreef op 06 April 2003 @ 21:24:
en jullie lijken mij allemaal wel toffe gasten (behalve Phusebox) want die zeurt nogal veel maar voor de rest is het wel een toffe gast
![]()
ik hoop ook als ik problemen heb dat jullie me een beetje kunnen helpen![]()
alvast thx
Maareh welkom!
Verwijderd
Nee daar let ik extra op zet hem zelfs pas uit wanneer ik helemaal in de titel scherm ben..Verwijderd schreef op 06 april 2003 @ 21:24:
[...]
Ai, ik word er bang van
Heb ook PSO en moet er niet aan denken dat die memory card problemen geeft.
Ga meteen even een backupje maken op een andere card
ps: Je zet die cube toch niet uit terwijl ie aan het saven is he?? nee da's een domme vraag van me
Verwijderd
Wat dacht je anders van jouw Metroid tegen mijn Fifa 2003Glorix Jim schreef op 06 April 2003 @ 22:34:
[...]
hehe neehee.. andersom!
tsss eerste post hier en gelijk mij dissen... dat begint goed zegVerwijderd schreef op 06 April 2003 @ 21:24:
ok vette boel hier ik heb me toegevoegd omdat ik vind dat jullie discussies interesant zijn en ik wou bij sommige gevallen ook reageren en wat ik tot nu toe van deze topic vind nou top ik heb zelf ook een cubeen ook een gba
ik weet nog niet als ik de sp ga halen maar mischien word ik nog wel over gehaald
mede dank aan the evil cuberdie me heeft aangemeld
en jullie lijken mij allemaal wel toffe gasten (behalve Phusebox) want die zeurt nogal veel maar voor de rest is het wel een toffe gast
![]()
ik hoop ook als ik problemen heb dat jullie me een beetje kunnen helpen![]()
alvast thx
om trouwens maar ff te voldoen dan aan mijn status van zeurder:
vandaag voor t eerst MP gezien en gespeeld... mwah ach ja graphics zijn wel vet maar niet iets wat ik nog nooit heb gezien
verder leek het me niet mijn spel, vond er weinig aan
dat moest ie van mij typenPhusebox schreef op 06 april 2003 @ 23:13:
[...]
tsss eerste post hier en gelijk mij dissen... dat begint goed zeg
maarje bent altijd zo negatief over alles

This space is occupied
Verwijderd
Phusebox je hebt wel veel consoles waarschijnlijk heb jij wel meer dan genoeg te doenPhusebox schreef op 06 april 2003 @ 23:13:
[...]
tsss eerste post hier en gelijk mij dissen... dat begint goed zeg
om trouwens maar ff te voldoen dan aan mijn status van zeurder:
vandaag voor t eerst MP gezien en gespeeld... mwah ach ja graphics zijn wel vet maar niet iets wat ik nog nooit heb gezien
er moet toch iemand zijn die kritiek levertTheEvilCuber schreef op 06 April 2003 @ 23:19:
[...]
dat moest ie van mij typen![]()
maarje bent altijd zo negatief over alles
it is hard to appreciate the sweet
if you haven't tasted the sour
Hoe lang heb je het gespeeld? Want de eerste level is niet echt leuk. Pas op Tallon IV begint het echt te lopen.Phusebox schreef op 06 April 2003 @ 23:13:
Ik zit trouwens ook vast bij Zelda...duurde nog best lang vond ik
Ook heb ik Splinter Cell gecancelled bij DVDBO, nu ik Zelda heb hoef ik hem niet meer zo snel. Ik koop hem wel in Juni als ik hopelijk Enter The Matrix uit heb
[ Voor 35% gewijzigd door Deddiekoel op 07-04-2003 00:40 ]
Nog een MP vraagje over de Phazon mines laagste niveau. Dus alleen als je daar ben geweest ff graag beantwoorden:
goed iemand enig idee over hoe je de Omega Pirate kilt? Ik bedoel ik schiet het met missiles kapot maar zijn levens meter vertoont geen kik. Dan verdwijnt hij, dan kan ik het raken, maar dan komen er van die rare "beam" pirates die gaan zitten klooien. Als ik daar mee klaar ben is die OP ook weer genezen en dan kan ik weer opnieuw beginnen. Ik heb niet zo veel zin om hier heel lang bij stil te staan. Ik had namelijk nog al last om over die paddestoelen er naar toe te springen. Kan iemand even aangeven welke combo ik moet gebruiken? of wat hints geven? |
Blijkbaar heeft het geen zin om te blijven ropen dat dit soort vragen hier niet horen...wellicht kan ik het antwoord nu wel beter aankondigen zodat mensen het niet per ongeluk zullen lezen uit nieuwsgierigheid!RareGast schreef op 07 april 2003 @ 09:32:
Nog een MP vraagje over de Phazon mines laagste niveau. Dus alleen als je daar ben geweest ff graag beantwoorden:
Tip voor het verslaan van een eindbaas
Als je zijn pantser eraf hebt geschoten moet je je x-ray visor opzetten. De OP is dan aan het opladen in een van die Phazon poelen. Dan moet je een paar Super missiles in hem pompen en is het einde oefening! Op zich issie best goed te doen. Wat ik ook doe met die kleuren piraten is als ze verschijnen een power bomb afsteken, zijn ze meteen weg! |
weet niet heb Tallon Overworld gezien en een level met een P... geen ideeDeddiekoel schreef op 07 April 2003 @ 00:35:
[...]
Hoe lang heb je het gespeeld? Want de eerste level is niet echt leuk. Pas op Tallon IV begint het echt te lopen.
Ik zit trouwens ook vast bij Zelda...duurde nog best lang vond ik
Ook heb ik Splinter Cell gecancelled bij DVDBO, nu ik Zelda heb hoef ik hem niet meer zo snel. Ik koop hem wel in Juni als ik hopelijk Enter The Matrix uit heb
Dat is ie ook als je de vorige zelda's hebt gespeelt weet je gelijk waar het over gaat.Deddiekoel schreef op 06 April 2003 @ 19:18:
Spaceboy, ik ken het stuk dat je bedoelt en is het moeilijkste stuk naar mijn mening. Maar gewoon volhouden de redding is nabij!
Ik moet trouwens wel kwijt dat ik de intro van Zelda echt fenomenaal vind!
Een level in de sneeuw? Dat is juist vetPhusebox schreef op 07 april 2003 @ 09:58:
[...]
weet niet heb Tallon Overworld gezien en een level met een P... geen idee
[ Voor 24% gewijzigd door schnumi op 07-04-2003 10:33 ]
Verwijderd
begin is nep.. en als je knal in het spel gedumpt wordt is het ook nep. Je moet er echt de tijd voor nemen om het te waarderen. En ik vind het wel goed dat er een "phusebox" hier is... beetje kritiek kan zeker geen kwaad.Phusebox schreef op 07 april 2003 @ 09:58:
[...]
weet niet heb Tallon Overworld gezien en een level met een P... geen idee
ja een sneeuw level... k vond t niet zo vet...schnumi schreef op 07 april 2003 @ 10:29:
[...]
Dat is ie ook als je de vorige zelda's hebt gespeelt weet je gelijk waar het over gaat.
[...]
Een level in de sneeuw? Dat is juist vet
Mmm tjsa ik weet dat je een aparte smaak hebt maar dat level ziet er grafisch toch wel lekker uit hoor vind ik.
Tuurlijk is dat goed een beetje kritiek zeker! Maar als een spel over 50 reviews een gemiddelde van 9,7 ofzo krijgt dan kan je mij niet vertellen dat het een slecht spel is.Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 10:39:
[...]
begin is nep.. en als je knal in het spel gedumpt wordt is het ook nep. Je moet er echt de tijd voor nemen om het te waarderen. En ik vind het wel goed dat er een "phusebox" hier is... beetje kritiek kan zeker geen kwaad.
Het kan misschien je smaak niet zijn maar slecht zeker niet. Grafisch is MP ook zeker 1 van de toptitels op de GC.
[ Voor 54% gewijzigd door schnumi op 07-04-2003 10:47 ]
Verwijderd
iemand? want als ik optie kopieëren doe zegt die fijn van kan niet.. en ik wel backupen!!!!!Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 01:17:
nah... ik snap er niks van... waarom kan ik de files van PSO niet kopieeren?
Schijnt dat dat idd niet kan. Zoiets zit er dus ook in bij Animal Crossing waarschijnlijk gewoon een beveiliging ofzo.Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 10:48:
[...]
iemand? want als ik optie kopieëren doe zegt die fijn van kan niet.. en ik wel backupen!!!!!
ennuh over MP: ik vind zelda er 1000x beter uit zien dan MP, MP is grafisch wel mooi maar niet super in mijn ogen...
en dat iedereen het een 9,7 geeft wil nog niet zeggen dat ik het dan meer als een 6 moet geven... alleen omdat het mooie graphics zijn zeker?
een vriend van mij had t meegenomen gisteravondVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 10:58:
Heb je het gekocht of ergens anders gespeeld Phusebox?
overigens om zelda te demonstreren even de eerste dungeon uitgespeeld in minder dan een half uur incl eindbaas... hehe en dan te bedenken hoe lang ik er de eerste keer over deed
[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 07-04-2003 10:59 ]
ja hij wel...
Nee dat hoef je ook zeker niet te doen maar kijk als een spel zoveel gigantisch hoge cijfers haalt dan moet het wel een zeer goed spel zijn waar dienen die cijfers anders voor dan?Phusebox schreef op 07 April 2003 @ 10:54:
pso online kun je niet backuppen, omdat je savegame ook online wordt opgeslagen op een server... als je dan met saves gaat lopen klooien dan wist het systeem je savegame op je cartridge...
ennuh over MP: ik vind zelda er 1000x beter uit zien dan MP, MP is grafisch wel mooi maar niet super in mijn ogen...
en dat iedereen het een 9,7 geeft wil nog niet zeggen dat ik het dan meer als een 6 moet geven... alleen omdat het mooie graphics zijn zeker?
Zelda vind ik er ook er ook zeer vet uitzien trouwens ben ik helemaal met je eens het maakt wel gebruik van een andere techniek maar ziet er gewoon heel lekker uit.
Lol jah dat zal best ik ben trouwens ook redelijk ver maar je moet toch wel iets van de vorige spellen hebben gespeelt wil je het redelijk snappen vind ik.Phusebox schreef op 07 April 2003 @ 10:58:
[...]
een vriend van mij had t meegenomen gisteravond
overigens om zelda te demonstreren even de eerste dungeon uitgespeeld in minder dan een half uur incl eindbaas... hehe en dan te bedenken hoe lang ik er de eerste keer over deed
[ Voor 22% gewijzigd door schnumi op 07-04-2003 11:02 ]
de cijfers zijn een indicatie voor mensen die van dat soort spellen houdenschnumi schreef op 07 April 2003 @ 11:01:
[...]
Nee dat hoef je ook zeker niet te doen maar kijk als een spel zoveel gigantisch hoge cijfers haalt dan moet het wel een zeer goed spel zijn waar dienen die cijfers anders voor dan?![]()
Zelda vind ik er ook er ook zeer vet uitzien trouwens ben ik helemaal met je eens het maakt wel gebruik van een andere techniek maar ziet er gewoon heel lekker uit.
je kunt fifa 200X een 10 geven, maar als ik niet van voetbal hou vind ik er geen zak aan
Dat klopt helemaal. Maar je moet er ook niet van uitgaan dat mensen die zulke spellen bij voorbaat al niks aanvinden het gaan kopen. Dan kun je er wel vanuitgaan dat die het alsnog niks zullen vinden.Phusebox schreef op 07 April 2003 @ 11:02:
[...]
de cijfers zijn een indicatie voor mensen die van dat soort spellen houden
je kunt fifa 200X een 10 geven, maar als ik niet van voetbal hou vind ik er geen zak aan
ach ja ik wilde het gewoon uitproberen, misschien geef ik t nog wel een kans als ik het sublieme zelda ben vergetenschnumi schreef op 07 april 2003 @ 11:03:
[...]
Dat klopt helemaal. Maar je moet er ook niet van uitgaan dat mensen die zulke spellen bij voorbaat al niks aanvinden het gaan kopen. Dan kun je er wel vanuitgaan dat die het alsnog niks zullen vinden.
momenteel kan geen enkel spel zelda overtreffen dus ik laat alles ff links liggen nu
trouwens welke goede games komen er eigenlijk nu nog uit tot het eind van het jaar? niet veel soeps geloof ik he
ik heb f-zero gepre-ordered en verder kan ik niks bedenken...
ow ja FF:CC maar dat duurt nog wel ff
nah, nah, nah, en nog eens nah...Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 11:10:
Ikaruga, Hitman 2, Enter the Matrix, Viewtful Joe, ...
spreken me allemaal niet aan:
ikaruga; dan ga ik wel op mijn snes spelen als ik zoiets wil
hitman 2: FPS; hate it
matrix; lijkt me niks
viewtiful joe; alleen jappen snappen dat spel
Verwijderd
hoedanook, er zijn nog ontelbaar veel goede games die er aankomen, echt waar hoor
Wat dacht je van:
Skies of Arcadia
SC II
Starcraft: Ghost
Mario Kart
1080° avalanche
Unity
Thps5
Metal Gear Solid
Driver 3
Pikmin 2
MoH: Rising Sun
Star Wars Rogue Squadron III
Golden Sun
GT Cube
Kirby's Air Ride
Star Fox Armada
Too Human
XIII
Pokemon op GC
Mary-Kate & Ashley Tropical Trouble
Mario 128 (PLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEZZZZZ, laat dat zo vroeg mogelijk uitkomen)
...
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 11:36 ]
ik bedoel niet ingewikkeld: ik bedoel alleen jappen kunnen zoiets leuk vinden?!Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 11:18:
Misschien kan je eens naar een filmpje van Joe kijken, zo ingewikkeld is het niet hoor.
hoedanook, er zijn nog ontelbaar veel goede games die er aankomen, echt waar hoor
maaruh, weet iemand een manier om die bonus games sneller te unlocken, want ieder spel zo'n 50 keer opstarten zie ik meer als een laatste redmiddel
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Verwijderd
Mark my words:Phusebox schreef op 07 april 2003 @ 11:19:
[...]
ik bedoel niet ingewikkeld: ik bedoel alleen jappen kunnen zoiets leuk vinden?!
Ook hier in Europa en Amerika gaat dat spel ongelooflijk goed verkopen. Ik denk dat alleen al in dit forum er veel zijn die het zeker gaan kopen, o.a. ik.
Skies of Arcadia - op de dreamcast al gespeeld: wel vet overigensVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 11:18:
Misschien kan je eens naar een filmpje van Joe kijken, zo ingewikkeld is het niet hoor.
Wat dacht je van:
Skies of Arcadia
SC II
Starcraft: Ghost
Mario Kart
1080° avalanche
Unity
Thps5
Metal Gear Solid
Driver 3
...
SC II: nah fighting games is niks voor mij
Starcraft: Ghost: alweer zo'n gehyped spel wat me bout lijkt
Mario Kart: tja 2004 misschien?
1080° avalanche: mwah ziet er nog niet veelbelovend uit
Unity: wa's da? een linkie voor me?
Thps5: ik heb deel 4: en die is niet echt super
Metal Gear Solid: ben eens benieuwd
Driver 3: uitgesteld tot 2004
overigens: sorry to break it to you:
Colin McRae is echt wel geCANNED voor de cube
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 07-04-2003 11:28 ]
Verwijderd
Nou, zal ik het dan maar vertellen? Zelda en Metroid Prime zijn in veel opzichten precies hetzelfde.Phusebox schreef op 07 April 2003 @ 11:07:
[...]
ach ja ik wilde het gewoon uitproberen, misschien geef ik t nog wel een kans als ik het sublieme zelda ben vergeten
momenteel kan geen enkel spel zelda overtreffen dus ik laat alles ff links liggen nu
Afgezien van de graphics en de first person view heeft het voor de rest dezelfde gameplay. Als je van ontdekken houdt dan zit je goed met Metroid Prime.
Ik zeg daarom ook: Iemand die van Zelda houdt, zal ongetwijfeld ook van Metroid Prime houden.
En hier sluit ik mij bij aan. De enige die altijd tegen de keer in gaat ben jij, phuseschnumi schreef op 07 april 2003 @ 10:46:
[...]
Tuurlijk is dat goed een beetje kritiek zeker! Maar als een spel over 50 reviews een gemiddelde van 9,7 ofzo krijgt dan kan je mij niet vertellen dat het een slecht spel is.
Ik heb het al eens eerder gezegd maar volgens mij zoek jij echt naar redenen om een game af te kraken. Wacht nu eens een keer totdat een game daadwerkelijk uit is en kijk daarna eens of jouw negatieve kritiek wel terecht is. Het begint een beetje te irriteren dat jij altijd je (voorbarige) conclusies al kaar hebt staan voordat een spel uit is.Skies of Arcadia - op de dreamcast al gespeeld: wel vet overigens
SC II: nah fighting games is niks voor mij
Starcraft: Ghost: alweer zo'n gehyped spel wat me bout lijkt
Mario Kart: tja 2004 misschien?
1080° avalanche: mwah ziet er nog niet veelbelovend uit
Unity: wa's da? een linkie voor me?
Thps5: ik heb deel 4: en die is niet echt super
Metal Gear Solid: ben eens benieuwd
Driver 3: uitgesteld tot 2004
overigens: sorry to break it to you:
Colin McRae is echt wel geCANNED voor de cube
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 11:36 ]
Idd in opzet misschien wel maar het hele gevoel enz is toch anders bij een Zelda game.Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 11:26:
[...]
Nou, zal ik het dan maar vertellen? Zelda en Metroid Prime zijn in veel opzichten precies hetzelfde.
Afgezien van de graphics en de first person view heeft het voor de rest dezelfde gameplay. Als je van ontdekken houdt dan zit je goed met Metroid Prime.
Ik zeg daarom ook: Iemand die van Zelda houdt, zal ongetwijfeld ook van Metroid Prime houden.
Ik vind persoonlijk Zelda tot nu toe ook nog net ietjes beter als MP maar dat komt gewoon omdat ik ook Zelda gestoord ben.
jullie hebben ook allemaal niet geluisterdVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 11:26:
[...]
Nou, zal ik het dan maar vertellen? Zelda en Metroid Prime zijn in veel opzichten precies hetzelfde.
[...]
En hier sluit ik mij bij aan. De enige die altijd tegen de keer in gaat ben jij, phuse
[...]
Ik heb het al eens eerder gezegd maar volgens mij zoek jij echt naar redenen om een game af te kraken. Wacht nu eens een keer totdat een game daadwerkelijk uit is en kijk daarna eens of jouw negatieve kritiek wel terecht is. Het begint een beetje te irriteren dat jij altijd je (voorbarige) conclusies al kaar hebt staan voordat een spel uit is.
ik heb NIET gezegd dat MP een slecht spel is
wat ik wel heb gezegd zoek je maar op want ik weiger alles 2x te zeggen omdat jullie niet goed lezen...
en over die games: ik geef alleen redenen waarom IK het niet wil kopen of niet zal kopen... wat je daarmee doet moet jij weten
[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 07-04-2003 11:41 ]
En idd phuse je geeft je mening daar heb je ook alle recht toe maar soms ben je gewoon iets te snel klaar met je oordeel over een spel. Ik vind ook dat je sommige spellen eerst moet spelen (ook aardig lang) voordat je zegt van: ti's niet mijn smaak.
[ Voor 67% gewijzigd door schnumi op 07-04-2003 11:44 ]
Verwijderd
Phuse om je ff een hart onder de riem te steken, ik ben het helemaal met je eens. Ik vind Metroid eigenlijk niks. Waarom niet? De firstperson view werkt kut, je hebt vaak totaal geen idee waar je naartoe moet en dan kun je dus ook niks anders gaan doen, bij Zelda kun je ontelbare side-quests doen, je kan niet snel draaien en over het algemeen slaat de balans bij mij gewooon door naar overwegend saai. Het kon me niet echt lang boeien, ik heb ook niet verder gespeeld dan dat sneeuw level. Toen was ik het wel zat. Misschien in de vakantie nog maar eens proberen.Phusebox schreef op 07 april 2003 @ 11:40:
[...]
jullie hebben ook allemaal niet geluisterd
wat ik wel heb gezegd zoek je maar op want ik weiger alles 2x te zeggen omdat jullie niet goed lezen...
en over die games: ik geef alleen redenen waarom IK het niet wil kopen of niet zal kopen... wat je daarmee doet moet jij weten
Nog zo'n gehyped spel was Rogue Leader, opzich hou ik wel van knallen in space, maar Rogue Leader was kort en de moeilijkheidsgraad in de missies ging omhoog alsof het een raket was. Niet dat ik de missies niet doorkwam (
Of Eternal Darkness. Het dun loopt je door de broek? Als je dat hebt bij Eternal Darkness dan adviseer ik je om het echte leven niet aan te gaan. Winnie the Pooh was nog enger

Ik heb hier 7 games liggen, en met 4 heb ik plezier gehad. De rest is saai. De drie saaie spellen staan hierboven. De leuke waren SSB:M, SSX, Mario Sunshine en THPS4.
Het is niet zo dat ik niet van FPS hou ofzow (face it: Metroid is gewoon een FPS met wat adventure elementen), Perfect Dark zit nog steeds vastgeroest in mijn N64. Ik draag space shooting ook een warm hart toe (Freelancer), en tjah laten we het er dan maar op houden dat ik nergens bang voor ben qua survival horror.
Oja en omdat Perfect Dark zit vastgeroest in mijn N64 ben ik op zoek naar een 2e om OOT in te laten vastroesten
Maar MP zal voor sommige mensen idd maar een middelmatig spel zijn maar voor het overgrote deel is dit gewoon een gigantisch goed spel.
Verwijderd
Volgens heb ik niet gezegd dat jij MP een slecht spel vindt.. Wie leest er nou niet goed dan?Phusebox schreef op 07 April 2003 @ 11:40:
[...]
jullie hebben ook allemaal niet geluisterd
Ik geef alleen maar aan dat als je Zelda leukt vindt dat jij je waarschijnlijk ook zult vermaken met Metroid Prime. Ik weet dat jij nog steeds niet overtuigt bent vandaar de vergelijking met Zelda aangezien je Zelda wel leuk vindt... [/quote]
Maargoed, dat geeft al wel aan hoe kortzichtig jij bent. Redenen zoals "ik heb deel 4: en die is niet echt super" slaan natuurlijk nergens op. Zelda II was dikke bagger maar dat weerhield Zelda 3 er niet van om een topgame te worden.en over die games: ik geef alleen redenen waarom IK het niet wil kopen of niet zal kopen... wat je daarmee doet moet jij weten
Of neem dit: "alweer zo'n gehyped spel wat me bout lijkt".
Zeker nog nooit een Blizzard game gespeeld? En zeker nog nooit StarCraft gespeeld? Blizzard is mijn nummer 2 game developer, Nintendo uiteraard op 1. Waarom denk je anders dat die games zo gehyped worden. BLizzard == kwaliteit.
Blizzard is de Nintendo van de PC.
Verwijderd
komt van http://www.cube-europe.com/news.php?nid=4008Sega has revealed it is working on a second Super Monkey Ball sequel.
According to Spong, an internet game database, the preliminary work on Super Monkey Ball 3 is already underway at Sega's acclaimed R&D studio, Amusement Vision.
One insider told Spong, "AV is looking at greatly expanding the mechanic behind Monkey Ball. Some of the things they are working on should explode what is possible from the game, with complete spin, controlled with the second analogue stick, already in place in early tech demos."
They were also told that at this stage, it's unlikely that anything of the game will be shown at E3, it's just too early and AV has been tied up on other projects, especially Nagoshi, who's been overseeing all kinds of games from across Sega's range.
More as it breaks!
Verwijderd
Like the games for what they are, and not for what they aren't...Ik heb het al eens eerder gezegd maar volgens mij zoek jij echt naar redenen om een game af te kraken. Wacht nu eens een keer totdat een game daadwerkelijk uit is en kijk daarna eens of jouw negatieve kritiek wel terecht is. Het begint een beetje te irriteren dat jij altijd je (voorbarige) conclusies al kaar hebt staan voordat een spel uit is.
Verwijderd
Euhm... Dit komt misschien omdat Nintendo bekend staat om hun innovativiteit (pffff wat een woord), en Neversoft, om de PU te quoten: "doodleuk aankondigd dat er dit deel weer nauwelijks iets veranderd zal zijn".Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 12:02:
[...]
Volgens heb ik niet gezegd dat jij MP een slecht spel vindt.. Wie leest er nou niet goed dan?
Ik geef alleen maar aan dat als je Zelda leukt vindt dat jij je waarschijnlijk ook zult vermaken met Metroid Prime. Ik weet dat jij nog steeds niet overtuigt bent vandaar de vergelijking met Zelda aangezien je Zelda wel leuk vindt...
[...]
Maargoed, dat geeft al wel aan hoe kortzichtig jij bent. Redenen zoals "ik heb deel 4: en die is niet echt super" slaan natuurlijk nergens op. Zelda II was dikke bagger maar dat weerhield Zelda 3 er niet van om een topgame te worden.
Of neem dit: "alweer zo'n gehyped spel wat me bout lijkt".
Zeker nog nooit een Blizzard game gespeeld? En zeker nog nooit StarCraft gespeeld? Blizzard is mijn nummer 2 game developer, Nintendo uiteraard op 1. Waarom denk je anders dat die games zo gehyped worden. BLizzard == kwaliteit.
Blizzard is de Nintendo van de PC.
En ja ik heb me met elke zelda enorm vermaakt maar MP vind ik gewoon ronduit saai. Laat me lekker.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 12:22 ]
mag niet.. er is een beveilgeing tegenVerwijderd schreef op 07 april 2003 @ 01:17:
nah... ik snap er niks van... waarom kan ik de files van PSO niet kopieeren?
This space is occupied
Verwijderd
Sorry hoor maar ik vond rogue leader juist een kei goed spel. Het is wat moeilijk maar dat geeft je juist een challenge. Je hebt het spel zo uitgespeeld, maar als je voor gouden medailles wilt gaan moet je toch wel wat moeite voor doen. Logisch toch? Ik heb nu 11 gouden meddailes en 4 zilver.. en toen was ik gestopt.Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 11:57:
[...]
Nog zo'n gehyped spel was Rogue Leader, opzich hou ik wel van knallen in space, maar Rogue Leader was kort en de moeilijkheidsgraad in de missies ging omhoog alsof het een raket was. Niet dat ik de missies niet doorkwam (), maar het werd gewoon een flauwe trial and error game.
Of Eternal Darkness. Het dun loopt je door de broek? Als je dat hebt bij Eternal Darkness dan adviseer ik je om het echte leven niet aan te gaan. Winnie the Pooh was nog enger
Ik heb hier 7 games liggen, en met 4 heb ik plezier gehad. De rest is saai. De drie saaie spellen staan hierboven. De leuke waren SSB:M, SSX, Mario Sunshine en THPS4.
Het is niet zo dat ik niet van FPS hou ofzow (face it: Metroid is gewoon een FPS met wat adventure elementen), Perfect Dark zit nog steeds vastgeroest in mijn N64. Ik draag space shooting ook een warm hart toe (Freelancer), en tjah laten we het er dan maar op houden dat ik nergens bang voor ben qua survival horror.
Oja en omdat Perfect Dark zit vastgeroest in mijn N64 ben ik op zoek naar een 2e om OOT in te laten vastroesten
ED heeft ook niet het "schrik/bang" effect van resident evil. Het moest een creepy sfeer brengen wat bij mij toch wel het geval was.
Tuurlijk is en blijft MP een first person.. maar het is niet straight toe net zoals FPS. Rechtdoor lopen en mollen, wat dus het geval van FPS (PD) wel is.
ieder zijn mening/smaak zou ik zeggenVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 12:22:
[...]
Euhm... Dit komt misschien omdat Nintendo bekend staat om hun innovativiteit (pffff wat een woord), en Neversoft, om de PU te quoten: "doodleuk aankondigd dat er dit deel weer nauwelijks iets veranderd zal zijn".
En ja ik heb me met elke zelda enorm vermaakt maar MP vind ik gewoon ronduit saai. Laat me lekker.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 12:56 ]
Verwijderd
En wat krijg je voor al die gouden medailles? Geen bonus ofzo. Je hebt het zo uitgespeeld, en toen was voor mij de lol er idd wel af. Ik kende verder ook niemand die dat spel had en dan heb je al helemaal niet van "ik heb lekker puh al 11 gold medals en jij maar 9".Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 12:55:
[...]
Sorry hoor maar ik vond rogue leader juist een kei goed spel. Het is wat moeilijk maar dat geeft je juist een challenge. Je hebt het spel zo uitgespeeld, maar als je voor gouden medailles wilt gaan moet je toch wel wat moeite voor doen. Logisch toch? Ik heb nu 11 gouden meddailes en 4 zilver.. en toen was ik gestopt.
Een multiplayer was ook zeer welkom geweest trouwens, dan had ik de game waarschijnlijk wél z'n geld waardgevonden.
Tjah ik vind het echte leven een stuk enger... Als je iets verneukt kan je het niet meer goed maken, dat is pas eng, of het besef dat het ooit allemaal voorbij is.ED heeft ook niet het "schrik/bang" effect van resident evil. Het moest een creepy sfeer brengen wat bij mij toch wel het geval was.
Idd en in Metroid is het rechtdoor lopen mollen en een uur zoeken waar je dan naartoe moet.Tuurlijk is en blijft MP een first person.. maar het is niet straight toe net zoals FPS. Rechtdoor lopen en mollen, wat dus het geval van FPS (PD) wel is.
[/quote][...]
ieder zijn mening/smaak zou ik zeggen :o[/quote]
Ik vind THPS4 juist heel goed! Ik heb het net 5 min. geleden nog gespeeld
Maar feit blijft dat als je deel 1, 2, of 3 niet digde dat je dan deel 4 niet hoefde te proberen. Bij Zelda lag dat anders, mss zoog deel 2 (toen zoog ik nog op de fles), en was deel 3 juist wél weer heel cool, dat weet ik niet. Wat ik wel weet is dat Nintendo heel innovatief is, en dat ze goed naar de kritiek van gamers luisteren.
Verwijderd
You GoT mailVerwijderd schreef op 07 april 2003 @ 13:23:
Ik heb u ne meel gestuurd eh Janmaster op adres in profiel
altijd al willen zeggen
Verwijderd
MIS! Je hebt een hint systeem en die geeft aan waar je next naartoe moet.. maar je mag eerst andere dingen zoeken zoals powerups enzo.. just FYIVerwijderd schreef op 07 April 2003 @ 13:17:
[...]
Idd en in Metroid is het rechtdoor lopen mollen en een uur zoeken waar je dan naartoe moet.
Verwijderd
Ik denk niet dat je begrijpt wat hij met creepy sfeer bedoelt. Nodig een vriend uit en begin om 12 uur in je slaapkamer te spelen met het geluid goed op. Er zijn een paar levels vrij lineair, zoals die tempel in het oerwoud, maar bijvoorbeeld die kathedraal, dat is toch magistraal level? Of het bonsen op de deuren in dat huis. De bedoeling van het spel is niet dat je allebei pist van schrik, maar dat bjiv je vriend plots zegt na nogmaals gebons "Aaaargh, ik haat dat gebons, das zo freaky" En dat jij dan 'nerveus' antwoordt: "ja pee"Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 13:17:
Tjah ik vind het echte leven een stuk enger... Als je iets verneukt kan je het niet meer goed maken, dat is pas eng, of het besef dat het ooit allemaal voorbij is.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 13:31 ]
Dit topic is gesloten.