Het Grote GameCube Topic deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.053 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KeRsTmAnNeKe schreef op 04 April 2003 @ 10:22:
Speakerset is wel leuk... maar... valt die aan te sluiten ism een RGB kabel... en evt ook zo dattik em ook @ me Xbox kan gebruiken ?
nee met rgb kabel gaat niet...
met xbox wel

pffffff, ze hebben de set wel bij de mediamarkt maar daar is ie 130 euro duurder! dan op internet

[ Voor 16% gewijzigd door Phusebox op 04-04-2003 10:39 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik heb nu bij MP mijn Grafity suit gevonden, maar hij is paars (net als bij Super metroid).
Maar op een paar plaatjes die ik had gevonden op internet zag ik ook nog een zwart pak. Maar zijn er nu nog meer pakken of is dit gewoon fout en blijf je altijd die paarse houden??

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Vanitas schreef op 04 April 2003 @ 10:57:
Ik heb nu bij MP mijn Grafity suit gevonden, maar hij is paars (net als bij Super metroid).
Maar op een paar plaatjes die ik had gevonden op internet zag ik ook nog een zwart pak. Maar zijn er nu nog meer pakken of is dit gewoon fout en blijf je altijd die paarse houden??
Tjek het MP topic (als die al bestaat) anders is dergelijke informatie gewoon te vinden in een van de vele guides op het net. Tjek cube.ign.com of www.gamefaqs.com

Ik heb verder een receiver die geen DPL2 ondersteunt. Verder rokt dit ding wel enorm naar mijn mening (DD, DTS en 5x110 Watt) maar ik vroeg me af of er een soort van externe decoder bestaat die op mijn huidige reciever kan aansluiten zodat hij wel met DPL2 overweg kan...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-06 21:33

jOzh

Sweet dude!

Anoniem: 36669 schreef op 04 April 2003 @ 09:44:
Nog maar een keertje proberen, omdat Spaceboy hem inmiddels al kwijt is.
Niet kwaad worden Phusebox ;)

Heeft er nog iemand een kortingsbon voor de Gamecube over, nadat hij/zij een GBA SP heeft aangeschaft. Als je er toch niks mee doet, zou ik deze dan kunnen overnemen? B.v.d.
Hmm, zat net te denken, als degeen die zo'n kortingsbon wil mij nou voor €25 sponsort, dan heb ik de GBA:SP €25 goedkoper, en degeen met de kortingsbon de Cube met €25 korting. Ik hoor 't wel als er interesse is :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jOzh schreef op 04 april 2003 @ 12:41:
[...]

Hmm, zat net te denken, als degeen die zo'n kortingsbon wil mij nou voor €25 sponsort, dan heb ik de GBA:SP €25 goedkoper, en degeen met de kortingsbon de Cube met €25 korting. Ik hoor 't wel als er interesse is :)
dat zei ik ook al
en dan noemen ze mij gierig... zij willen wel gratis 50 euro korting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 04 april 2003 @ 12:42:
[...]

dat zei ik ook al
en dan noemen ze mij gierig... zij willen wel gratis 50 euro korting...
Pff, das niet gierig, das gewoon eerlijk. Lijkt mij tenminste...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-05 15:14
Phusebox schreef op 04 april 2003 @ 10:00:
[...]
ow goed dat je het zegt dus dan kan ik em al niet via internet bestellen, maar moet ik naar een shop...
maar bij logitech op de site staat niks over een 500 watt versie?

damn welke shop hier in de buurt zou die dingen hebben... grrr ik haat limburg
Nederland loopt ook weer eens achter.
Op logitech.nl staat inderdaad nog de 450 watt versie, maar op de US site hebben ze het al geupdate. >> site
Logitech had gezegd dat ze deze ( of vorige ) week de nieuwe naar de retailers gaan versturen. Dus misschien ligt hij dan ook pas over een maand in de winkels ofzo 8)7

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elroy schreef op 04 April 2003 @ 12:44:
[...]

Nederland loopt ook weer eens achter.
Op logitech.nl staat inderdaad nog de 450 watt versie, maar op de US site hebben ze het al geupdate. >> site
Logitech had gezegd dat ze deze ( of vorige ) week de nieuwe naar de retailers gaan versturen. Dus misschien ligt hij dan ook pas over een maand in de winkels ofzo 8)7
crap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Bad news boy's and some girls. Ik las het net op www.gamesindustry.biz hopelijk gaat het zo'n vaart niet lopen.
Capcom's GameCube relationship on the rocks?

Rob Fahey 11:15 04/04/2003
Poor retail performance spurs re-think of Cube exclusivity plans

Key Japanese publisher/developer Capcom is re-evaluating its support for Nintendo's GameCube, with plans to bring previously exclusive games such as Resident Evil to other platforms later this year.

According to reports in today's Nikkei Business Daily, the next Resident Evil title (Resident Evil 4) will be a Cube exclusive as dictated under the company's deal with Nintendo, but from then on the series will return to being multiplatform.

Earlier this year Capcom announced five new GameCube exclusive titles which would lead its range on the console - namely Resident Evil 4, P.N.03, Killer 7, Viewtiful Joe and Dead Phoenix - and then, a few months later, made embarrassed noises and indicated that actually, they wouldn't be Cube exclusive after all.

Now this move away from Nintendo's platform has been confirmed, with poor retail performance both for the Cube itself and for Capcom's Cube titles being cited as the reason. Last year's GameCube shipments were closer to 10 million than to Nintendo's projected 15 million; and Capcom's latest title on the platform has sold around 1.1 million units, compared to shipment projections of over 1.4 million.

Obviously the PS2 is likely to be the big winner as Capcom moves away from providing GameCube exclusive software, but Microsoft's Xbox may also benefit. Although only 1.5 per cent of Capcom's revenues last year came from the Xbox, it has indicated that it would like to boost this figure.

Although the Xbox is not a viable platform to develop for in Japan, its installed base in the west is certainly large enough to support Capcom's more western-oriented software - such as Resident Evil, a franchise which has traditionally fared better in the west than in Japan anyway.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

RareGast schreef op 04 april 2003 @ 13:23:
Bad news boy's and some girls. Ik las het net op www.gamesindustry.biz hopelijk gaat het zo'n vaart niet lopen.

[...]
wat maakt dat nou weer uit? multiplatform maakt mij geen reet uit.. als RE4 maar komt.. (en dan nog de ports van RE2/3)

kan er iemand de head to head van deff jam vendetta posten :Y) dat spel lijkt me echt cool.. ze noemen het bijna overal het beste worstel spel van het moment :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Woot ik heb vandaag ook zelda binnen gehad en man wat vet. :9~ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

alles is gewoon zo mooi de muziek enz. :9~

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
RareGast schreef op 04 april 2003 @ 13:23:

[...]
Hoewel er zeker geen man overboord is vind ik het toch jammer. Capcom was juist de grote naam zich zo onvoorwaardelijk achter Nintendo leek te scharen. Maar uiteindelijk moet er wel geld worden verdient...
Ik hoop dat de Nintendo verkopen snel zullen toenemen voordat deze bedenkingen waarheid worden. Ik heb voor de Japanse sales hoge verwachtingen van Pokemon GC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 01-06 21:20
In de VS zijn er tot nu 1.1 miljoen exemplaren van Zelda: The Wind Waker over de tonnbank gegaan.
Nintendo verkauft fast 1,1 Mio Zelda in USA

04.04.03 - Nintendo hat in den USA fast die gesamte Erstauslieferungsmenge von The Legend of Zelda: The Wind Waker durchverkauft, die bei 1,1 Mio Einheiten lag. Das meldet die Nachrichtenagentur Reuters.
Bereits vor der Veröffentlichung am 24.03.03 konnte Nintendo durch Vorbestellungen über 600.000 Spiele verkaufen. Seit der Vorbestellaktion für Zelda sind die Gamecube-Abverkäufe um 20 Prozent gestiegen.

Vom Game Boy Advance SP wurden in den USA hingegen seit letztem Monat 800.000 Einheiten an den Handel ausgeliefert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36669

jOzh schreef op 04 April 2003 @ 12:41:
[...]

Natuurlijk kan ik begrijpen dat het voor jou zo een stuk beter is, zo ben jij tenminste zeker van je SP :)
Maar mijn bedoeling was daarom ook meer, voor als iemand die GBA SP toch al had gekocht en zijn/haar kortingsbon niet gebruikte en niet aan iemand anders had weggegeven, of ik die dan niet van die persoon over zou kunnen nemen. Mijn probleem is namelijk gewoon dat ik te weinig geld heb, daarom probeer ik het zo.

Mocht het eventueel zo niet lukken dan kan ik altijd nog kijken of ik hem van iemand overneem voor een bepaald bedrag, snappie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81784

Ik heb verder een receiver die geen DPL2 ondersteunt. Verder rokt dit ding wel enorm naar mijn mening (DD, DTS en 5x110 Watt)
Die van mij is groter. :7

Maareh een externe decoder met DPL2 bestaat bij mijn weten niet.
DPL2 blijft een emulatie van pro logic... analog crap dus.

Groeten,
Simon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 16:45

RSP

Volgens mij verkocht OOT tot nu toe het beste met 7.1 mil. wereld wijd... denk dat TWW hier wel overheen komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 29-05 16:45

RSP

Sega komt met cel-shaded Base Ball game voor CG en PS2!
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030404/sega01.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030404/sega02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030404/sega03.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030404/sega04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20030404/sega05.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik koop bijna al mijn dvd's bij Play.com . en nu zag ik dat je daar ook cube games kopen kan .
Weet iemand toevallig of die Engelse cube games , het ook doen op de Nederlandse game cube ?

[ Voor 3% gewijzigd door KunDun op 04-04-2003 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

KunDun schreef op 04 April 2003 @ 16:41:
Ik koop bijna al mijn dvd's bij Play.com . en nu zag ik dat je daar ook cube games kopen kan .
Weet iemand toevallig of die Engelse cube games , het ook doen op de Nederlandse game cube ?
Jep, daar hebben ze ook pal :)
Moet dus gewoon werken :)
Ik heb bijv een UK MP itt tot de nl versie die de meesten hier prob hebben (als ze pal hebben :P )

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Okyah schreef op 04 april 2003 @ 16:43:
[...]

Jep, daar hebben ze ook pal :)
Moet dus gewoon werken :)
Ik heb bijv een UK MP itt tot de nl versie die de meesten hier prob hebben (als ze pal hebben :P )
Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Fred_Perry schreef op 04 April 2003 @ 15:02:
In de VS zijn er tot nu 1.1 miljoen exemplaren van Zelda: The Wind Waker over de tonnbank gegaan.

[...]
Weten ze daar ook weer dat de install base van de cube niet de reden is voor slechte verkopen... Dat is de kwaliteit van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 24-03 22:18
Ik heb een VIP CODE in de aanbieding van de GBA sp !!

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

wil ik wel:
jasperdermul@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

ik ook:
evilcuber@wanadoo.n

edit: Thanks _/-\o_ :) O+ l

[ Voor 37% gewijzigd door Collaborator op 04-04-2003 19:40 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

kan iemand deze nog hosten.. ik heb de videoreview van master quaset /oot al gezien maar over deze ben ik ben nieuwsgierig :) :9~

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51765

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik koop ook (bijna) al mijn DVD's bij Play.com, maar voor games hoeft dat van mij niet (zijn nauwelijks goedkoper). Daarvoor ga ik nu veeeeeeeeeeel liever naar DVDcrave.com! Scheelt al snel 15 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Deddiekoel schreef op 04 april 2003 @ 21:09:
Ik koop ook (bijna) al mijn DVD's bij Play.com, maar voor games hoeft dat van mij niet (zijn nauwelijks goedkoper). Daarvoor ga ik nu veeeeeeeeeeel liever naar DVDcrave.com! Scheelt al snel 15 euro
wat is de verzendtijd bij dvdcrave.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-05 00:37
Anoniem: 61283 schreef op 04 april 2003 @ 21:29:
[...]

wat is de verzendtijd bij dvdcrave.com?
5 tot 10 dagen.
Deddiekoel schreef op 04 april 2003 @ 21:09:
Ik heb al 2x besteld daar, en daarbij heb ik soms een discount gekregen die nog meer was dan de verzendskosten :D jij ook?

[ Voor 57% gewijzigd door Crashman op 04-04-2003 22:01 ]

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 01-06 21:20
jaja, het goede nieuws blijft binnenstromen :D
News: Nintendo Takes Over America
Apr 4th 2003 21:11 by Gualtiero

It's truly a glorious period for Nintendo in the United States. Zelda, Pokèmon, and the new portable hardware Game Boy Advance SP have taken over sales in the entire country. Check out the informative press release below:

----------------

REDMOND, Wash.--April 4, 2003--Riding the crest of three hit product launches, Nintendo of America Inc. currently claims the best selling console game, the best selling portable games, and the best selling hardware system in America.

Since coming to market within a week of each other in late March, The Legend of Zelda(R): The Wind Waker(TM) for Nintendo GameCube(TM), Pokemon(R) Ruby Version and Pokemon(R) Sapphire Version for Game Boy(R) Advance, and the new flip-top, front-lit Game Boy(R) Advance SP portable system have leaped to the top of their respective sales charts.

The new Zelda game set a Nintendo record with more than 600,000 copies pre-sold to consumers before its March 24 launch date, and retailers now are quickly burning through the entire initial North American shipment of 1.1 million games. In the same period, sales rates for Nintendo GameCube hardware have jumped 20 percent.

With more than 4.4 million copies of Pokemon already shipped in Japan, more than 2.2 million games have now moved through to North American retailers, showing conclusively Pokemon is back with an exclamation point. The companion Pokemon Ruby and Sapphire titles have dominated portable software since their launch on March 17.

Finally, 800,000 Game Boy Advance SP units have blown through to North American retail, matching equally raucous receptions in Japan and Europe.

"While no one will know the champion of this season's college basketball tournament until next week, the winner of this spring's video game tournament is Nintendo," says Peter MacDougall, executive vice president, sales and marketing, Nintendo of America Inc. "Game Boy Advance SP, Zelda and Pokemon represent a three point play that players and retailers dream about."

"At what is traditionally a slow time of the year for video games, Nintendo has seized the sales initiative," says Richard Simone, video game buyer, Toys "R" Us. "With their blockbuster products Game Boy Advance SP, The Legend of Zelda and Pokemon, they're a big part of why video games are one of the truly bright spots at retail."

----------------

Very impressive. 1.1 million copies of Zelda that are selling like hotcakes. 800,000 Game Boy Advance SP units that are dominating the portable hardware market. Peter MacDougall even seems to be going back to his habit of lame lines like "the winner of this spring's video game tournament is Nintendo". Things seem to be going very well over-seas, let's hope we'll see the same results here in Europe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Ik ga ook maar eens kijken bij DVDcrave.com :)
Weet iemand trouwens of nintendo.nl binnenkort weer wat fatsoenlijks gaat
aanbieden voor die sterren . Ja ok , voor 6000 sterren heb je een GB advance , maar
daarna is het eerste wat je kan krijgen een screensaver voor 600 sterren :(

Ik weet nog dat ze vroeger van die wavebirds hadden , die wil ik wel bij elkaar sparen namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fred_Perry schreef op 04 april 2003 @ 22:15:
jaja, het goede nieuws blijft binnenstromen :D

[...]
wow, phat numbers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

KunDun schreef op 04 April 2003 @ 22:16:
Weet iemand trouwens of nintendo.nl binnenkort weer wat fatsoenlijks gaat
aanbieden voor die sterren . Ja ok , voor 6000 sterren heb je een GB advance , maar
daarna is het eerste wat je kan krijgen een screensaver voor 600 sterren :(

Ik weet nog dat ze vroeger van die wavebirds hadden , die wil ik wel bij elkaar sparen namelijk :)
hoeveel sterren waren die WaveBirds? ik heb er nu 3000 Dus ik zit nu op de helft voor zon platinum gba maar een wavebird is waarschiijnlijk toch wel wat minder punten (is maar 1 derde van een gba qua prijs)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05 14:34
Die budget titels voor de GameCube zijn ook errug cool, toptitels voor een super prijs!

Vandaag Super Smash Bros. Melee gehaald bij dixons voor maar 32.95 euro!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
TheEvilCuber schreef op 04 april 2003 @ 22:41:
[...]

hoeveel sterren waren die WaveBirds? ik heb er nu 3000 Dus ik zit nu op de helft voor zon platinum gba maar een wavebird is waarschiijnlijk toch wel wat minder punten (is maar 1 derde van een gba qua prijs)
Geen idee hoeveel die waren , ik geloof iets van 2500 sterren :)
StarTAC schreef op 04 April 2003 @ 22:43:
Die budget titels voor de GameCube zijn ook errug cool, toptitels voor een super prijs!

Vandaag Super Smash Bros. Melee gehaald bij dixons voor maar 32.95 euro!
Zat Die Vip-Code daar ook nog bij , of niet ?
En is dat wat aan dat spel , want ik heb er al veel over gehoord , maar nog nooit gespeeld eigenlijk .

[ Voor 36% gewijzigd door KunDun op 04-04-2003 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-05 10:57

spaceboy

Op grote hoogte

KunDun schreef op 04 April 2003 @ 23:03:
...
En is dat wat aan dat spel , want ik heb er al veel over gehoord , maar nog nooit gespeeld eigenlijk .
SSB:M is een heerlijk multiplay spel. Ook in je eentje kun je je er best lang mee vermaken. Beetje hele simpele fighter-game, maar eigenlijk nauwelijks fighter te noemen, het is gewoon humor-fighting. :)

Ik heb ondertussen 22% van MP gespeeld (7 uur onderweg, ik neem de tijd), wat een mees-ter-lijk spel is het. Getting better and better. Ik verhoog mijn score naar een 9.9! Phuse, heb je 'm nu al gespeeld of wat?? (oh ja, jij hebt Zelda, die haal ik volgende maand wel) :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Omdat er geen apart topic voor opgericht mocht worden moeten we hier dus saves via de USB-memory card gaan uitwisselen. Kan me voor stellen dat dit voor velen vrij irritant en onoverzichtelijk gaat worden maar ik kan er dus ook niks aan doen.

Anyway, voor de mensen die WE6:FE hebben en geen zin hebben alle spelersnamen naar het Engels te editten, hier alvast een beginnetje (alle Europese landenteams, Brazilie, Argentinie en nog de wat bekendere clubs) WE6 Option File
Gemaakt met een PAL-Cube via de Freeloader, ik weet niet zeker of ie ook werkt op een US-Cube via Freeloader dus back voor de zekerheid even je eigen option file up.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Geen idee hoeveel die waren , ik geloof iets van 2500 sterren :)
die wavebirds waren 4500 sterren

je kan nu op de nintendo site een vragenlijst in vullen voor 50 sterren. :)
ik heb nu al 4000 sterren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Heeft iemand hier Spngebob ondertussen al gekocht? Kan me herinneren dat sommigen er wel naar uitkeken :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
Anoniem: 61283 schreef op 05 april 2003 @ 06:27:
[...]

die wavebirds waren 4500 sterren

je kan nu op de nintendo site een vragenlijst in vullen voor 50 sterren. :)
ik heb nu al 4000 sterren :)
O ok dat doe ik dan gelijk maar ff :) weet je trouwens of ze binnenkort
weer wat leuke dingen in de aanbieding gaan doen voor die sterren ?
Want die screensavers vind ik helemaal niks .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Elroy, waar heb jij die 500 watt set gevonden dan, ik ben ook al een tijdje opzoek naar een set en zat te kijken naar die logitech z680.

Phuse ben het met je eens trouwens, limburg zuigt hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Zat Die Vip-Code daar ook nog bij , of niet ?
De vip-code (gewoon 250 punten, ook al is het een budget titel met dus een andere verpakking) zat erbij idd.

En het is gewoon een er leuk luchtig vechtspelletje, vooral bedoeld voor multiplayer en dat is zeer vermakelijk! De single player is trouwens ook zeker de moeite waard, je kan namelijk ook in de adventure mode een soort van Super Mario Bros 1 spelen.

Elke review is positief over het spel, dus ik durfde de gok wel te nemen voor 32.95, ookal had ik het spel ook nooit eerder gespeeld.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je zal echt niet teleurgesteld zijn. Makkelijk om erin te komen, heeeeel erg moeilijk om er erg goed in te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
StarTAC schreef op 05 april 2003 @ 10:27:
[...]

De vip-code (gewoon 250 punten, ook al is het een budget titel met dus een andere verpakking) zat erbij idd.

En het is gewoon een er leuk luchtig vechtspelletje, vooral bedoeld voor multiplayer en dat is zeer vermakelijk! De single player is trouwens ook zeker de moeite waard, je kan namelijk ook in de adventure mode een soort van Super Mario Bros 1 spelen.

Elke review is positief over het spel, dus ik durfde de gok wel te nemen voor 32.95, ookal had ik het spel ook nooit eerder gespeeld.
O ok dan dan moet ik hem ook maar gaan halen , Ik heb net ook een geweldige actie ontdekt bij bartsmit.com . Luigi's mansion + Mario bros melee + pikmin voor maar 59,95 :) die ga ik dus ff bestellen .

Trouwens ik kan die vragenlijst op nintendo.nl nergens vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik baal een beetje van dat save topic. Maar op zich is het aanbieden van de saves niet zo extreem storend. Het is gewoon een link. Die kun je ook als PS vermelden oid.

Ik heb trouwens mijn sterren voor ED eindelijk gekregen alleen 10 te weinig. Maar aangezien in nu op een mooie ronde 3700 zit ga ik niet klagen ;)
Ik hoop nog steeds dat Nintendo de BB-adapter of modem gaat aanbieden als VIP schat! Niet dat ik er een hoef maar is makkelijke manier om mensen online te helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Deddiekoel: heb je sterren gekregen voor ED, omdat er geen vipcode zat bij de game toen je em kocht? Want ik had dat ook met Super Monkey Ball.... dus hoe heb je die sterren gekregen, als het bovenstaande zo is...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Deddiekoel schreef op 05 april 2003 @ 10:36:
Ik baal een beetje van dat save topic. Maar op zich is het aanbieden van de saves niet zo extreem storend. Het is gewoon een link. Die kun je ook als PS vermelden oid.
Maar wel lastig voor degenen die niet het hele HGGCT willen volgen maar wel saves willen uitwisselen...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
StarTAC schreef op 05 April 2003 @ 10:47:
Deddiekoel: heb je sterren gekregen voor ED, omdat er geen vipcode zat bij de game toen je em kocht? Want ik had dat ook met Super Monkey Ball.... dus hoe heb je die sterren gekregen, als het bovenstaande zo is...
voor monkey ball krijg je ook zo lekker sterren he :)
dat spel is van sega...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Anoniem: 60967 schreef op 05 April 2003 @ 10:27:
Elroy, waar heb jij die 500 watt set gevonden dan, ik ben ook al een tijdje opzoek naar een set en zat te kijken naar die logitech z680.

Phuse ben het met je eens trouwens, limburg zuigt hard ;)
Ik heb de 500Watt set nog niet.
Ik heb deze set in November/December gekocht.
Maar logitech zei dat ze vanaf februari, de defecte om zouden wisselen naar de 500 Watt. Maar ze hebben het ondertussen uitgesteld totaan mid/eind april. Dus ik moet ook nog effe wachten totdat ik de 500watt versie heb ;(

In Amerika is hij er al en volgens mij ook al in duitsland.

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:44

NoTimeRemains

I know

Wie heeft er nou allemaal een freeloader? Werkt dat nou goed of tog niet helemaal?

@Deddiekoel: je heeft meel...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

HIValicious schreef op 05 April 2003 @ 12:01:
Wie heeft er nou allemaal een freeloader? Werkt dat nou goed of tog niet helemaal?

Ik gebruik em met de spellen Animal Crossing en Winning Eleven6, werkt perfect. Ja zo af en toe wil ie niet in 1 keer opstarten (moet je 't dus 2 keer proberen), maar dat gebeurt heel zelden.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Splinter Cell review @ IGN Cube
Closing Comments
Here at IGN, we're big fans of Sam Fisher's work. There's hardly a soul here in the offices that hasn't played the Xbox version of the game and immensely enjoyed it. Shoot, I'll openly admit to buying my Xbox for this game and Halo alone. But now that Splinter Cell has shipped for GameCube, my reasons for owning the mighty Microsoft paperweight have just been cut in half.
That's not to say that this GameCube version is superior -- in many ways, it's not. Ubi Soft's Shanghai team definitely cut some technical corners in porting the title to Nintendo's console, and the results are visible, but not necessarily obvious. Splinter Cell on GameCube is still a very pretty game and every bit as fun as it ever was. In fact, thanks to the new gameplay polishing and Game Boy Advance connectivity enhancements, it might even be just a tiny bit more fun for some Nintendo gamers, myself included. Is it less pretty? Sure. But for those who have no other gaming alternatives, you could certainly do a lot worse. The porting business is a tricky one, and we're glad to see that Ubi Soft pulled this project off with enough grace to put us in awe of Mr. Fisher all over again.

-- Cory D. Lewis
Ik gebruik de Freeloader voor verschillende games (RE en AC met name) en werkt vrijwel vlekkeloos. Heel soms start hij idd niet in 1 keer op maar dat is een klein gemis.
HIValicious schreef op 05 April 2003 @ 12:01:

Ehhh, kun je die meel nog een keer sturen ik hebbem denkik weggegooid...

[ Voor 27% gewijzigd door Deddiekoel op 05-04-2003 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gormandize
  • Laatst online: 11-04 11:23
Ik heb even m'n savegames online gezet (alles PAL).

Zie:
http://home.wanadoo.nl/smoed/

Uitgespeelde spellen (alles/bijna alles unlocked):
Beachspikers
Burnout
Crazy Taxi
Eternal Darkness
Mario Party 4
Super Monkey Ball (check ook een paar van m'n replays :))

Ik hoop dat er mensen zijn die dit hebben:
- SSBM alles unlocked (ik krijg de final destination niet unlocked).
- SMS hebben uitgespeeld.
- Timesplitters 2 alles unlocked.
- Waverace alles unlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
blegh ik zit alweer vast met zelda... ik ben echt te stom voor dit spel geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 05 April 2003 @ 13:32:
blegh ik zit alweer vast met zelda... ik ben echt te stom voor dit spel geloof ik
dat hoort bij dit soort spellen.. dat heet DENKEN.. af en toe zit je ff vast. dan stop je en ga je ff nadenken wat je moet gaan doen.. na een tijdje denk je als het goed is dan ''Hé dat moet ik doen!'' en dan ga ja weer verder :) :7

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Woot zelda is echt niet normaal vet _/-\o_ ik heb alleen het gevoel dat ik er te hard doorheen ga.

Maarja dat krijg je ervan als je constant speelt. :)

btw: voor de mensen met die USB memcard.

check deze site eens: www.hkems.com en dan de sectie "downloads"

Daar kun je het nieuwste progje vinden v1.5 (op diskette is v1.2) :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Deddiekoel schreef op 05 April 2003 @ 13:11:

Ehhh, kun je die meel nog een keer sturen ik hebbem denkik weggegooid...
gemeeld... =)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

elroy, hoe erg is de ruis dan. Heb nu een soundblaster 5.1 set en om nou te zeggen dat dat geweldige kwaliteit is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
daFubar schreef op 05 april 2003 @ 11:37:
[...]

voor monkey ball krijg je ook zo lekker sterren he :)
dat spel is van sega...
LOL, ik dacht dat je gewoon bij elk spel voor de GC van die sterren kreeg... :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42873

Euhm, Deddiekoel, kan je dat tabelletje dat altijd onderaan een review staat ook kopieren aub? Dat is meestal het interessantste van gans de review... (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kl*te k*t zelda... ik kom gewoon niet verder en ik weiger help te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Anoniem: 60967 schreef op 05 April 2003 @ 14:29:
elroy, hoe erg is de ruis dan. Heb nu een soundblaster 5.1 set en om nou te zeggen dat dat geweldige kwaliteit is....
De ruis bij de oude decoders is niet afhankelijk van de geluidskaart.
Zonder enig input erin te stoppen heb je al ruis die je op 3m afstand kan horen 8)7
Dan krijg je nog extra ruis van je geluidskaart.
Dus je moet iig wachten op de 500watt versie al ik jouw was :)

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Anoniem: 42873 schreef op 05 April 2003 @ 15:17:
Euhm, Deddiekoel, kan je dat tabelletje dat altijd onderaan een review staat ook kopieren aub? Dat is meestal het interessantste van gans de review... (8>
np
Presentation
Sam's story now rivals the best summer blockbuster thanks to new FMV sequences. In-game menus, music, and characters are superb and capture the feel of a tasty Clancy novel. 8.0
Graphics
Very pretty in general, but quite flawed in some instances. Occasionally splotchy textures and awkward lighting leave much room for improvement. 8.0
Sound
Surround sound effects and music will put gamers in the mood to hit the floor and do sit-ups between missions. The character voiceovers are also highly enjoyable. 9.0
Gameplay
Rarely will gamers have this much freedom and control in their titles. The action is paced brilliantly, with an awesome balance of fighting and stealth. Superb. 10.0
Lasting Appeal
Once a mission is played, the true test becomes seeing how well it can be completed a second time. The lack of mission scoring hurts, but the action is addicting. 8.0
OVERALL SCORE (not an average) 9.1
Ik heb eindelijk MP uitgespeeld maar had naar mijn eigen smaak te weinig procenten (72) dus ik ga nog ff verder :D

[ Voor 7% gewijzigd door Deddiekoel op 05-04-2003 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 57029

Deddiekoel schreef op 05 April 2003 @ 17:02:
[...]

np

[...]

Ik heb eindelijk MP uitgespeeld maar had naar mijn eigen smaak te weinig procenten (72) dus ik ga nog ff verder :D
Shit ik ben net doodgegaan bij de eindbaas :(
Maar het is gewoon nog een kwestie van minuten haha :) Ik heb zelf 70%, maar alhoewel ik het een leuk spel vond, ga ik het niet nog een keer uitspelen, om die 100% te krijgen. Het backtracken kwam mij namelijk een beetje de keel uit hangen op het laatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hoelang hebben de mensen over MP gedaan die 'm hebben uitgespeeld? Ik zit nu op ruim 8 uur en ik schijn op 28% te zitten. Net de ice-beam binnen geharkt.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
Phusebox schreef op 05 April 2003 @ 15:25:
kl*te k*t zelda... ik kom gewoon niet verder en ik weiger help te gebruiken
hehehe :P dit vind ik nou leuk om te horen.
dat is je verdiende loon voor het hebben van een usa cube met zelda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 15:40

Jan Laros

Aerschtuner

spaceboy schreef op 05 April 2003 @ 17:38:
Hoelang hebben de mensen over MP gedaan die 'm hebben uitgespeeld? Ik zit nu op ruim 8 uur en ik schijn op 28% te zitten. Net de ice-beam binnen geharkt.
Ik ben er net aan begonnen en ben nu bij die Lava-wereld. Heb rustig een paar uurtjes rondgelopen en ik vind het helemaal top! Ga morgen lekker verder en hoop een aantal procentjes te halen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Mephisto schreef op 05 April 2003 @ 18:12:
[...]

Ik ben er net aan begonnen en ben nu bij die Lava-wereld. Heb rustig een paar uurtjes rondgelopen en ik vind het helemaal top! Ga morgen lekker verder en hoop een aantal procentjes te halen :).
Als je het NU al helemaal top vindt... :) It only gets better!
Zijn er trouwens nog mensen met nieuws over een eventuele Europese release van WE6? Ik wil nog 'n goeie voetbalgame op m'n Cube, heb nu ISS2, die is shit (te koop trouwens: 20E)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op cubezone.nl staat dat er een zelda box is in japan...
daarin zit dit:
2 actiefiguurtjes: één van Link zelf en één van een Moblin

Een poster

Een CD met de soundtrack van The Wind Waker

Artbook met originele art van The Wind Waker

Exclusieve interviews met de makers

Een strategiegids van The Wind Waker
Afbeeldingslocatie: http://www.newtechnix.com/Webmasters/supertony/Images/News_Gamecube_Zelda_275.jpg

het kost 1500 yen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Laatst online: 27-05 00:37
Anoniem: 61283 schreef op 05 April 2003 @ 19:11:
daarin zit dit:

Een poster

[afbeelding]

het kost 1500 yen
Hopen dat ie ook in de us/eu uitkomt...Ik kan hem wel importeren, maar een strategyguide in 't japans is ook niet van je het ;)

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1500 yen is rond de 12 euro's.
Dat is niet duur...
ik denk dat ik hem wel importeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm ik zit er aan te denken om zo'n RGB kabel te kopen van goblindirect. Alleen kost dat ding wel heel veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Laatst online: 24-05 14:39

admiral866

The King Personality Disorder

schnumi schreef op 05 april 2003 @ 20:18:
Mmm ik zit er aan te denken om zo'n RGB kabel te kopen van goblindirect. Alleen kost dat ding wel heel veel geld.
Ja ik heb daar ook sterkt over zitten denken. Maar bij lan-kwei hebben ze die ook, voor een stuk minder euro's.
Alleen ze zijn daar in de loop van deze maand weer op voorraad, tenminste dat zeiden ze twee weken gelden ofzo.
Maar als je er ook een wil dan kan ik er ook wel 2 bij lan-kwei bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

schnumi schreef op 05 April 2003 @ 20:18:
Heeft je TV geen SVHS aansluiting? Deze kost nl. maar €5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 50624 schreef op 05 april 2003 @ 20:46:
[...]

Heeft je TV geen SVHS aansluiting? Deze kost nl. maar €5 :)
Yep maar die RGB kabel schijnt echt nog een heel stukkie beter beeld te geven.

Trouwens waar hebben jullie nu jullie S-video kabel vandaan gehaalt?
admiral schreef op 05 April 2003 @ 20:22:
[...]

Ja ik heb daar ook sterkt over zitten denken. Maar bij lan-kwei hebben ze die ook, voor een stuk minder euro's.
Alleen ze zijn daar in de loop van deze maand weer op voorraad, tenminste dat zeiden ze twee weken gelden ofzo.
Zijn dat dezelfde dan? Ik wil namelijk niet weer een incidentje hebben net zoals bij lik-sang. :)

Anders is het misschien wel interesant ja. :)

[ Voor 47% gewijzigd door schnumi op 05-04-2003 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Kwaliteits verschil valt wel mee, en die RBG kabel kost rond de €80 (!)

Bij lik-sang, alleen heb ik hem dus nog niet ontvangen :|

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 05-04-2003 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 50624 schreef op 05 April 2003 @ 21:03:
Kwaliteits verschil valt wel mee, en die RBG kabel kost rond de €80 (!)

Bij lik-sang, alleen heb ik hem dus nog niet ontvangen :|
Nou als ik die reacties zo lees is het verschil toch wel aardig hoor. :)

Maar ik zal wel eens zo'n kabeltje bij lik-sang bestellen kijken wat die er van bakt. :P
admiral schreef op 05 april 2003 @ 20:22:
[...]

Hmm ik zal er btw heel goed over nadenken misschien doe ik het wel trouwens er staat idd op de website (stock in april) ofzo dus hopelijk snel. :)

[ Voor 42% gewijzigd door schnumi op 05-04-2003 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-05 13:35

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Hoeveel verschil zou er zijn met zo'n ding ?
Ik heb nl. die RGB van Nintendo gekocht, maar ik zag geen enkel verschil met de kabel die erbij zat.... dus ik heb 'm weer geruild :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

x KeN x schreef op 05 April 2003 @ 21:22:
Hoeveel verschil zou er zijn met zo'n ding ?
Ik heb nl. die RGB van Nintendo gekocht, maar ik zag geen enkel verschil met de kabel die erbij zat.... dus ik heb 'm weer geruild :/
Wat bedoel je?

Ik heb het namelijk over een RGB kabel voor de US gamecube die normaal geen RGB ondersteund. :) Vandaar dat die kabels ook zo duur zijn denk ik.

Maar normaal gesproken moet je wel degelijk verschil zien tussen de RGB kabel en de normale av kabel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30913

schnumi schreef op 05 April 2003 @ 21:29:
[...]

Wat bedoel je?

Ik heb het namelijk over een RGB kabel voor de US gamecube die normaal geen RGB ondersteund. :) Vandaar dat die kabels ook zo duur zijn denk ik.

Maar normaal gesproken moet je wel degelijk verschil zien tussen de RGB kabel en de normale av kabel!!
Dan moet je tv natuurlijk wel RGB ondersteunen, anders zie je geen verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Anoniem: 30913 schreef op 05 April 2003 @ 21:34:
[...]

Dan moet je tv natuurlijk wel RGB ondersteunen, anders zie je geen verschil ;)
Dan nog volgens mij zie je dan wel verschil alleen niet optimaal idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5577

Anoniem: 61283 schreef op 05 april 2003 @ 19:11:
daarin zit dit:

Een poster

[afbeelding]

het kost 1500 yen
das 12 euro dus zeg maar dat er via import ehm... 50+ euro voor gevraagd gaat worden lijkt me zo :(
Ff wachten tot lik-sang er mee gaat strooien dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ik heb een vraagje aan de gasten die vaker PAL games bestellen in het buitenland. Zou ik een keer met jullie mee kunnen bestellen? Omdat de spellen toch wel goedkoper zijn. Of heb ik het nu fout?

Ik heb BurnOut gehuurd. Leuk spel maar ben toch meer aan het wachten op deeltje 2 (mooiere graphics, uitgebreider, etc.). Maar dit is dus echt arcade. Ik ben nu aan het kijken welk ander spel ik wil gaan kopen. Ik wil graag een game waar je zo in kan stappen (niet als Zelda of Prime).
Wat is dan de beste game wat ik het beste kan kopen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vandaag is een goeie dag. EN MP uitgespeeld (kben alleen nog wel doorgegaan met laatste save om boven de 75% uit te komen) EN Zelda geregeld!

Ik heb nu dus de US versie van Zelda :) Ik had wel liever de PAL versie maar klagen doe ik iig niet! Ik ben nu al ff bezig geweest en OoT laat ik maar even liggen ;)

PS: Voor de mensen met een US cube. Ik prefereer dus altijd de PAL versie. Mocht je nog Zelda willen hebben en wacht je nu voor de PAL versie. Ik wil best mijn US Zelda ruilen tegen een PAL variant zolang als daar ook maar een bonusdisc bijzit!

[ Voor 29% gewijzigd door Deddiekoel op 05-04-2003 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
http://firingsquad.gamers.com/guides/ps2picture/

ps2 cable guide, zie je beetje verschillen tussen wat kabels, is wel geinig, mij lijkt een SVHS kabel al goed genoege kwaliteit geven (zo'n dure RGB kabel lijkt me wat extreem voor je US cube)

die RGB kabel voor PAL moet trouwens is wat goedkoper worden ;) dan kan ik hem ook halen

Als we het weten zijn we versleten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarTAC
Dus wat is beter (of is er geen verschil), ik heb nu dus die composite kabel in dat scart convertertje naar me TV. Of moet ik gewoon die Composite gewoon direct in me TV doen, zonder die scart converter ertussen?

En ik heb een 1 jaar oude Thomson (http://www.thomson-europe...content/images/l_459d.gif), zou die dat RGB ondersteunen?

[ Voor 3% gewijzigd door StarTAC op 06-04-2003 10:41 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
als die tv geen rgb en 60 hz ondersteunt eet ik mijn gamecube op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
HIValicious schreef op 05 april 2003 @ 22:47:
Ik heb een vraagje aan de gasten die vaker PAL games bestellen in het buitenland. Zou ik een keer met jullie mee kunnen bestellen? Omdat de spellen toch wel goedkoper zijn. Of heb ik het nu fout?

Ik heb BurnOut gehuurd. Leuk spel maar ben toch meer aan het wachten op deeltje 2 (mooiere graphics, uitgebreider, etc.). Maar dit is dus echt arcade. Ik ben nu aan het kijken welk ander spel ik wil gaan kopen. Ik wil graag een game waar je zo in kan stappen (niet als Zelda of Prime).
Misschien is SSB:M dan wel wat, of SMS.
Dit zijn gewoon simpele spellen maar wel heel leuk.
Of SR: Warzones als je van racen houdt.

Er zullen er nog wel meer zijn maar daar kan ik zo niet opkomen. ;)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

spaceboy schreef op 05 April 2003 @ 18:27:
Zijn er trouwens nog mensen met nieuws over een eventuele Europese release van WE6? Ik wil nog 'n goeie voetbalgame op m'n Cube, heb nu ISS2, die is shit (te koop trouwens: 20E)...
Nee, geen Europese release gepland. Misschien dat WE7 ooit in Europa uitkomt maar dat hangt denk ik meer van Sony dan van Konami af.
En idd, ISS2 is shit... Die van mij mag ook weg maar ik denk niet dat iemand hier gek genoeg is em over te nemen :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

StarTAC schreef op 06 April 2003 @ 10:40:
Dus wat is beter (of is er geen verschil), ik heb nu dus die composite kabel in dat scart convertertje naar me TV. Of moet ik gewoon die Composite gewoon direct in me TV doen, zonder die scart converter ertussen?

En ik heb een 1 jaar oude Thomson (http://www.thomson-europe...content/images/l_459d.gif), zou die dat RGB ondersteunen?
die converers zijn meestal niet zo goed d8 ik
je kan het beter direct in die plugjes proppen
Als je het verschil tussen deze plaatjes niet genoeg vind hoef je imo niet zo kabel te kopen ;)
composiet:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/updated-std-composite-gt3.jpg
S-video:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/evilcuber/updated-monsters-gt3.jpg
ik zie het verschil nu wel maar ik zou het never nooit zien op mijn mini (en oude) tv dus ik hoef het niet :)

edit: Fixed :)

[ Voor 35% gewijzigd door Collaborator op 06-04-2003 11:13 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

HIValicious schreef op 05 april 2003 @ 22:47:

Andere opties: Waverace of Mortal Kombat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

TheEvilCuber schreef op 06 april 2003 @ 11:04:
[...]

Als je het verschil tussen deze plaatjes niet genoeg vind hoef je imo niet zo kabel te kopen ;)
composiet:
[afbeelding]
S-video:
[afbeelding]
ik zie het verschil nu wel maar ik zou het never nooit zien op mijn mini (en oude) tv dus ik hoef het niet: )
Wij zien de plaatjes niet, wij krijgen "you're trying to view a picture that belongs to firingsquad ofzo". Probeer effe kopietje zelf te hosten, dan snapt de rest ook wat je bedoelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

spaceboy schreef op 06 April 2003 @ 11:12:
[...]

Andere opties: Waverace of Mortal Kombat?
wave race vinden veel mensen te moeilijk om te leren (die bochten :X )
bijna iedereen die ik ken vind het spel kut omdat ze nooit eens normaal door een bocht kunnnen, ze vinden dat spel op de PS2 leuker (lees : makkelijker ;) )
dus als je ene spel met diepgang in de gameplay zoekt moet je dit hebben, maar als je een simpel arcade spelletje wil hebben moet je iets anders zoeken, Sonic afozo, di eis maar 25 euro bij de free record shop

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

TheEvilCuber schreef op 06 april 2003 @ 11:04:
[...]

composiet:

[afbeelding]
S-video:
[afbeelding]
ik zie het verschil nu wel maar ik zou het never nooit zien op mijn mini (en oude) tv dus ik hoef het niet :)

edit: Fixed :)
Zo te zien worden je laptijden wel beter met zo'n kabeltje. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:'( ik zal t maar opgeven met zelda... kom gewoon niet voorbij de eerst boss

triest maar waar... in OOT waren ze echt veel makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60580

Phusebox schreef op 06 April 2003 @ 11:43:

vet wel das goed om te weten

eindelijk eindbazen Worthy of my time and effort :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 06 April 2003 @ 11:43:

loser >:)
je kan ook geen enkel spel uitspelen hé ;)
is is verder wel cool, naast de moeilijkheidsgraad ? beetje leuk en boeiend ?

nou ja ik haal hem toch wel ;)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
Phusebox schreef op 06 april 2003 @ 11:43:

Je hebt gelijk, de eerste boss hebben ze meteen te moeilijk gemaakt.
Ik heb zelfs effe snel in een guide gekeken, omdat ik er echt niet voorbij kwam.
Maar toen ik gelezen had hoe het moest, dan is die gast zo ontiegelijk makkelijk 8)7

Kortom, je moet bij de eerste goed, echt goed nadenken wat je allemaal hebt en wat je kan gebruiken in de omgeving.

GZ:

Nee, die tellen niet mee.
En je kan doormiddel van hints die artifacts vinden.
Op start drukken naar de artifacts en dan de omschrijving bekijken.
Geen omschrijving dan moet je eerst nog iets scannen ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Elroy op 06-04-2003 12:48 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

METROID PRIME SPOILER ALERT!!!!!

Ik heb net (gisteren) de wat betere versie van de Elite Pirate verslagen. Jullie weten wel over wie ik het heb. Maar nu heb ik dus geen flauw benul waar ik heen moet. Tevens heb ik ook maar 4 Chozo Artifacts. Al die PowerUps (Visors, Varia Suit, Grapple Beamss) tellen die nu ook als Chozo Artifact :? Ik denk het niet eerlijk gezegd, mar je weet nooit. Want als ik nu nog 8 Chozo Artifacts moet gaan zoeken, vraag ik mezelf af waar ik mee bezig geweest ben heel het spel...

METROID PRIME SPOILER ALERT END!

:)

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
Metroid Prime pure frustratie
ik zit nu in die Geothermal Core in Magmoor Caverns waar je die platformen omhoog moet sturen en dan via die rails tegen de muur op 't hoogste platform moet komen..
Ik ben nu 4x achter elkaar perfect boven dat platform komen hangen, ik laat me vallen, en ik val schuin langs het platform heen weer terug in de lava? wtf..
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.