Het Grote GameCube Topic deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.182 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo dies goedkoop, wow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, sweet shop man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

insidegamer shop is ook wel redelijk goedkoop... heb daar zelda voor 52,= en geen verzendkosten. :)

shop.insidegamer.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen jullie ook zo belgische shops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 16:28

spaceboy

Op grote hoogte

Silverbolt: gebruik de morph ball bomb. (als je die nog niet hebt kun je daar niet langs)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
HIValicious schreef op 07 april 2003 @ 23:09:
[...]

ik ben ook fan! =) maar ik weet alleen niet of ie zn geld wel waard is van deze arme student ... =)
yup MKDA is zeker zijn geld waard :) T is nu ongeveer het enige spel wat ik telkens speel op mn gamecube !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Nintendo komt het wel goed hoor... Metroid, Zelda en nog veel games die de reden zijn waarom het gros een cube hebben gekocht.

GcShop is idd wel cheapass, bestel daar regelmatig games (enigszins logisch aangezien GcShop onderdeel is van GameCom :P) en krijg ze netjes op tijd binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 08 April 2003 @ 17:23:
Silverbolt: gebruik de morph ball bomb. (als je die nog niet hebt kun je daar niet langs)
En nee die heb ik dus kennelijk niet zou je me kunnen zeggen waar ik die vind ? ;)
in een spoiler blok natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 17:34:
[...]

En nee die heb ik dus kennelijk niet zou je me kunnen zeggen waar ik die vind ? ;)
Ik zou willen dat ik het nog wist, maar ik ben echt vergeten waar je die kunt vinden. Hij zit best aan 't begin in elk geval. Doe in elk geval geen moeite op die plek die jij omschreef, want zonder die bom in morphball mode kom je er niet. Misschien effe rondlopen en wachten tot je zo'n "INCOMING DATA" dingetje krijgt met een tip en een vraagteken op de kaart? Of misschien dat GolbeZeromus een idee heeft. Die onthoudt dat soort dingen wel... :)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:42
ej Elroy, ik ga morgen eens Z680 halen in Duitsland, want hier in Nederland schiet het echt niet op...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchess_Nicole
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:08
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 17:34:
[...]

Als hij het niet weet dan zeg ik het wel:

Spoiler om Morph Ball Bomb te krijgen:

Als je de Morph ball hebt, moet je naar de Gathering Hall gaan, aan de kant met de waterpoel hangen wat platforms waar je op kunt staan. Op die plek moet je helemaal omhoog springen, door de rode buis rollen, en over het gat in de brug springen. Via die weg kom je in de Energy Core uit. Ga daar links, rol door het gat en kom uit in de Burn dome. Na een gevecht kun je daar de Morph Ball Bomb oppikken :)

Wat spellen betreft heb ik echt een klote geheugen :/ Ik onthoud namelijk zo'n beetje alles uit een spel.
Nu kan ik Metroid Prime wel uit mijn hoofd uitspelen. :(

[ Voor 11% gewijzigd door Dutchess_Nicole op 08-04-2003 17:54 ]

Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 08 april 2003 @ 14:09:
[...]

Wat heeft een iemand die in spelkaarten doet te maken met consoles ? Denk je nu echt da Nintendo een of andere filantropische instelling is ? Ze zijn toendertijd de console markt op gegaan omdat ze zagen dat daar geld te verdien was en is.
OK ik zal hier toch maar even reageren, maar eerst moet ik dit ff kwijt over jouw posts: Ik vind het echt te zielig voor woorden dat je hier het gamecube topic komt vervuilen met je orerende posts over de box nadat er op de FP heeft gestaan dat de verkoop van cubes is tegengevallen. Nu over je bovenstaande stukje:
Nintendo heeft toch echt g*dverd*mme de hele console markt gemaakt vanaf de jaren '70, samen met Sega. Dus wat hebben spelkaarten nu nog met dit hele verhaal te maken?
Zelfde geld voor MS, Sony en weet wie er allemaal nog volgen. Ms voorziet dat de console een andere functie gaat krijgen dan alleen spelmachine, maar zich meer zal ontwikkelen tot een all-round multimedia apparaat. Microsoft zal dan ook niet de laatste zijn die in de consolemarkt zal gaan storten.
Een console is gewoon een spelcomputer... Ik zit net zoals velen niet te wachten op een wasmachine, vaatdroger en magnetron waar ik ook nog games op kan spelen. Serieus: Ik ken best veel mensen met xbox/PS2, maar geen enkele gebruikt de DVD speler, omdat die een stuk minder werkt dan dat ding in de PC of de losse bij de TV.
En dat er alleen maar FPS en racegames op de Xbox zijn is natuurlijk een stelling die je nooit van zijn leven zal kunnen verdedigen, dat besef je hopelijk ook wel.
OK noem minstens 5 spellen die innovatief en origineel zijn in jouw ogen, die iets toevoegen, iets wat nog nooit eerder vertoond is. Zie bv. het waterpistool in SMS.
Concurrentie is goed voor de consument, en Microsoft kan (ookal zouden ze dat willen) geeneen concurrent de markt uitdrukken zolang de consument geen Microsoft product gebruikt.
Wat MS nu doet is geen concurrentie, maar heet volgens mijn Juridisch Woordenboek "dumping", iets (ver) onder de kostprijs verkopen met als doel concurenten de markt uit te drukken. Dit is dus illegaal. Kijk maar naar de KPN, deze maakte de tarieven voor ADSL te laag, en werd door de OPTA op de vingers getikt.
Mensen riepen met het teneergaan van de Dreamcast dat de consolemarkt ook zou veranderen. Tot nu merk ik er bar weinig van moet ik zeggen.
Ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 18:01:
[...]

OK ik zal hier toch maar even reageren, maar eerst moet ik dit ff kwijt over jouw posts: Ik vind het echt te zielig voor woorden dat je hier het gamecube topic komt vervuilen met je orerende posts over de box nadat er op de FP heeft gestaan dat de verkoop van cubes is tegengevallen. Nu over je bovenstaande stukje:
Nintendo heeft toch echt g*dverd*mme de hele console markt gemaakt vanaf de jaren '70, samen met Sega. Dus wat hebben spelkaarten nu nog met dit hele verhaal te maken?

[...]

Een console is gewoon een spelcomputer... Ik zit net zoals velen niet te wachten op een wasmachine, vaatdroger en magnetron waar ik ook nog games op kan spelen. Serieus: Ik ken best veel mensen met xbox/PS2, maar geen enkele gebruikt de DVD speler, omdat die een stuk minder werkt dan dat ding in de PC of de losse bij de TV.

[...]

OK noem minstens 5 spellen die innovatief en origineel zijn in jouw ogen, die iets toevoegen, iets wat nog nooit eerder vertoond is. Zie bv. het waterpistool in SMS.

[...]

Wat MS nu doet is geen concurrentie, maar heet volgens mijn Juridisch Woordenboek "dumping", iets (ver) onder de kostprijs verkopen met als doel concurenten de markt uit te drukken. Dit is dus illegaal. Kijk maar naar de KPN, deze maakte de tarieven voor ADSL te laag, en werd door de OPTA op de vingers getikt.

[...]

Ik wel.
You Go Girl ;) >:) :P
mooi gezegt ik ben het echt op alle fronten met je eens. _/-\o_

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptainM schreef op 08 april 2003 @ 14:13:
[...]

Het klinkt dan een beetje crue (spelling :? ) maar de sterkste zullen toch overleven. Ik vindt het ook dom maar zo is het nou eenmaal. En dat je zegt dat MS geen vernieuwende spellen op de markt brengt en daarom nix toevoegd aan de consolemarkt is ook een kut-argument. Midtown Madness 3 wordt echt een toptitel voor de Xbox. Splinter Cell is ook een toptitel op de Xbox (al dan niet van MS).
Mss wordt MM3 een toptitel, maar ja, je geeft het zelf al aan, deeltje 3 alweer. En hij had het over vernieuwende spellen...[/quote]
En meer betalen voor de console? De console kost dus echt niet duur en de gamez kosten net zoveel als de NGC en de PS2.
Ik zal maar niks zeggen over je spelling, je bent nu al wel genoeg afgezeikt hier, nee ik ga je een eerlijk antwoord geven en dat is dat je goed naar de prijzen moet kijken. GC games kosten in de winkel 10 euro minder. Een cube met console heb je voor 200 euro, als je de SP koopt voor 150 euro. Microsoft heeft misschien waanzin aanbiedingen gedaan maar in het begin was de console toch lange tijd echt veel te duur en dat hebben ze geweten ook.
De GBA SP, Zelda, MP en Pokemon zijn de redders voor Nintendo. Zelda en MP zijn echte topgamez. Die zul je nooit zien op een Xbox of PS2.
Idd. En waarom niet? Omdat het duur is om zelf goede spellen te ontwikkelen. MS koopt liever alle shit op, waarvan ze denken dat het goed verkoopt. En tja "redders van Nintendo", dat volg ik niet helemaal. Is het niet zo dat zonder topgames elke console de afgrond in zou gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janmaster dit heb ik voor je _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Respect!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 08 April 2003 @ 16:31:
insidegamer shop is ook wel redelijk goedkoop... heb daar zelda voor 52,= en geen verzendkosten. :)

shop.insidegamer.nl :)
kosten al die import spellen daar dan zo rond de 50 euro als het wel zo is ben ik meteen overgehaald om een freeloader te halen :9~
want ik word hier en daar naar me gezeurd van haal zelda met freeloader maar waar ik hem dan zou moeten halen (savegames) is freeloader+zelda 110 euro :|
of heb het verkeerd maar er staat wel dat je verschillende verzendkosten krijgt :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 21:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 20:44

Wom

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 18:01:
[...]

Ten eerste reageerde ik op een post en kwam hier niet verkondigen dat de GC het slecht doet oid. Ten tweede was het ookal niet de eerste keer dat ik in het NGC topic post. Nintendo en Sega hebben idd de consolemarkt gemaakt, maar niet dat andere bedrijven deze begonnen waren. Nintendo was niet de eerste en zal dat ook nooit worden. Dat voor de meeste hier de eerste console een NES was is heel wat anders. Die spelkaarten haalde ik aan omdat er gezegd werd dat Microsoft helemaal niks met console's te maken hebben. Maybe sow, maar ze zien er geld in net zoals toendertijd Nintendo dat zag (en toen dus spelkaarten maakten, vandaar).

[...]

De eerste advertenties van de PS2 waren puur toegesplitst op de DVD functie. Het was een DVD speler die je ook kon gebruiken voor games, zo werd het voorgesteld. Ze adverteerden niet voor niks in DVD-magazines. Over de kwaliteit kan ik kort zijn, die zijn idd minder dan een stand-alone, had ook niet anders verwacht.
[...]

Als je het waterpistool origineel of inventief vond is de stofzuiger van Blinx dat ook, het blureffect van MotoGP een toevoeging, het puntensysteem van PGR een verrijking voor de gameplat, het eigenmerk concept van Racing Evoluzione stimulerend, de sfeer in Panzer Dragoon Orta onovertroffen,etc. Innovatief en origineel zijn subjectieve dingen, en is ook onmogelijk om te vergelijken. Er zijn al zoveel racegames geweest, dus waarom zou de volgende wel origineel zijn ? De zoveelste mario, zoveelste etc...
[...]

Regelgeving die geld voor Nederlands bedrijven en niet voor buitenlandse. Ook Nintendo en Sony mogen hun producten onder de productieprijs verkopen als ze dit zouden willen, die keuze is geheel aan hunzelf.

[...]
Hoe dan precies ? Alle games van Sega die ze geplanned hadden zijn gewoon uitgekomen op de next-gen consoles. Of je moet veel waarde hechten dat er een Sega stickertje op je console zit.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
AudiRS4 schreef op 08 april 2003 @ 18:50:

Als je het waterpistool origineel of inventief vond is de stofzuiger van Blinx dat ook, het blureffect van MotoGP een toevoeging, het puntensysteem van PGR een verrijking voor de gameplat, het eigenmerk concept van Racing Evoluzione stimulerend, de sfeer in Panzer Dragoon Orta onovertroffen,etc. Innovatief en origineel zijn subjectieve dingen, en is ook onmogelijk om te vergelijken. Er zijn al zoveel racegames geweest, dus waarom zou de volgende wel origineel zijn ? De zoveelste mario, zoveelste etc...
Stofzuiger van Blinx, dat is wel het slechtste voorbeeld dat je kon verzinnen :P
Zegt Luigi's mansion je wat misschien? :)
Puntensysteem van PGR > MSR op de Dreamcast. (PGR is niet voor niks MSR deeltje 2 in principe). Sfeer is iets wat je er zelf van maakt, imo is Zelda: OoT veel sfeervoller maar goed.
Hoe dan precies ? Alle games van Sega die ze geplanned hadden zijn gewoon uitgekomen op de next-gen consoles. Of je moet veel waarde hechten dat er een Sega stickertje op je console zit.
Sega is geen consolebouwer meer en jij ziet/merkt geen verschil? :/
NOFI maar wanneer ben jij begonnen met gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Thunder schreef op 08 April 2003 @ 18:55:
[...]

Stofzuiger van Blinx, dat is wel het slechtste voorbeeld dat je kon verzinnen :P
Puntensysteem van PGR > MSR op de Dreamcast. (PGR is niet voor niks MSR deeltje 2 in principe). Sfeer is iets wat je er zelf van maakt, imo is Zelda: OoT veel sfeervoller maar goed.
Concept van zowel Luigi als Blinx komt idd overeen, maar dat berust op toeval naar mijn idee. Anders zou het productieproces wel erg kort geweest zijn van Blinx ( die later uitkwam ).

[...]

Precieze tijd en data kan ik je niet geven, maar ik denk dat ik een jaar of 8 moet zijn geweest, een 11 jaar geleden. Het gaat toch om de games die je speelt, en niet op de console die je speelt ? Ik heb ook een dreamcast staan, maar of ik nu Shenmue II op de Dreamcast speel of op de Xbox, maakt mij persoonlijk niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

[...]

Ik ben begonnen met duck hunt op de NES maar ik ken sega pas kort..
Ik zag soms soms vaak zwart kastje bij een turk thuis staan, en dacht dan het het een soort fake nintendo ding was die je op de zwarte markt koopt (zon nep console met 100 in een dingendie lijken op andere consoles)
pas na de dreamcast hoorde ik dat sega al veel consoles had en dat het concurenten waren van Nintendo.

ik merk IIG geen verschil u sega weg is.. wat moet er dan anders zijn :? de games komen gewoon nog uit maar dan op andere platformen. :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
AudiRS4 schreef op 08 April 2003 @ 18:59:
[...]

Precieze tijd en data kan ik je niet geven, maar ik denk dat ik een jaar of 8 moet zijn geweest, een 11 jaar geleden. Het gaat toch om de games die je speelt, en niet op de console die je speelt ? Ik heb ook een dreamcast staan, maar of ik nu Shenmue II op de Dreamcast speel of op de Xbox, maakt mij persoonlijk niet zoveel uit.
Hmm toch wel'n aardig tijdje dus :x
Maar ik weet ook niet waarom het gewoon 'anders' is, klinkt heel raar maar Sega games horen gewoon op een Sega console, maar goed nostalgie I guess (En dan ben'k nog maar 16, zal leuk worden als'k 70 ben :+) omda'k met Sega consoles ben opgegroeid.
Ik vind het nog steeds doodzonde dat de Dreamcast zo snel dood is gegaan ;(

Maar goed meer gevoel dan ratio dus eigenlijk.

Nog even klein sidenote-je: Nintendo heeft de consolemarkt met z'n NES in z'n eentje uit het slop getrokken. Het was niet veel soeps totdat Nintendo er aan kwam :) (Als'k ik m'n geschiedenis goed ken that is :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Dank je, nu hoef ik niet meer te antwoorden :D :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Thunder schreef op 08 April 2003 @ 19:07:
[...]

Hmm toch wel'n aardig tijdje dus :x
Maar ik weet ook niet waarom het gewoon 'anders' is, klinkt heel raar maar Sega games horen gewoon op een Sega console, maar goed nostalgie I guess (En dan ben'k nog maar 16, zal leuk worden als'k 70 ben :+) omda'k met Sega consoles ben opgegroeid.
Ik vind het nog steeds doodzonde dat de Dreamcast zo snel dood is gegaan ;(
Je gaat mij niet horen zeggen dat het niet jammer is, want imho was en is de Dreamcast een topconsole waar de huidige generatie nog de vruchten van plukt.

Maar gevoel voor nostalgie is mijn idd een beetje vreemd, tradities en dergelijk zijn niet aan mij besteed, zal ook wel een rol spelen.
Thunder schreef op 08 April 2003 @ 19:07:

Nog even klein sidenote-je: Nintendo heeft de consolemarkt met z'n NES in z'n eentje uit het slop getrokken. Het was niet veel soeps totdat Nintendo er aan kwam :) (Als'k ik m'n geschiedenis goed ken that is :))
Klopt idd, na de grote teloorgang van 1984 was in 1986 Nintendo diegene die het hele gebeuren weer op de rails zette.

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 08-04-2003 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 08 April 2003 @ 19:02:
[...]

Ik ben begonnen met duck hunt op de NES maar ik ken sega pas kort..
Ik zag soms soms vaak zwart kastje bij een turk thuis staan, en dacht dan het het een soort fake nintendo ding was die je op de zwarte markt koopt (zon nep console met 100 in een dingendie lijken op andere consoles)
pas na de dreamcast hoorde ik dat sega al veel consoles had en dat het concurenten waren van Nintendo.

ik merk IIG geen verschil u sega weg is.. wat moet er dan anders zijn :? de games komen gewoon nog uit maar dan op andere platformen. :)
Nou ik zal je vertellen wat er anders is. Als sega fan kocht je vroeger gewoon de console van Sega. Nu moet je er 2, 3 kopen omdat sega heel slim de ene titel exclusief voor de cube produceert, de ene exclusief voor de box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 08 April 2003 @ 19:15:

[...]

Klopt idd, na de grote teloorgang van 1984 was in 1986 Nintendo diegene die het hele gebeuren weer op de rails zette.
Het kan aan mij liggen maar volgens mij spreek je jezelf tegen... Je zegt dat Nintendo op de console markt kwam omdat ze er geld in zagen. Nou dan hadden ze zeker een wat te veel sterke japanse drank op want hoe kun je nu geld zien in een totaal ingestortte markt :X
Het lijkt me juist dat je een tijdje wacht...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 19:18:
[...]

Het kan aan mij liggen maar volgens mij spreek je jezelf tegen... Je zegt dat Nintendo op de console markt kwam omdat ze er geld in zagen. Nou dan hadden ze zeker een wat te veel sterke japanse drank op want hoe kun je nu geld zien in een totaal ingestortte markt :X
Het lijkt me juist dat je een tijdje wacht...
Juist om dat de anderen verzaakte sprong Nintendo in. De doelgroep was er wel, maar niet datgene wat de doelgroep wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 08 april 2003 @ 19:19:
[...]

Juist om dat de anderen verzaakte sprong Nintendo in. De doelgroep was er wel, maar niet datgene wat de doelgroep wilde.
Oja? Dus nu met een portable storage ding van een terrabyte komen omdat er zat consumenten zijn die dat willen is volgens jou omdat je daar geld in ziet :? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 19:21:
[...]

Oja? Dus nu met een portable storage ding van een terrabyte komen omdat er zat consumenten zijn die dat willen is volgens jou omdat je daar geld in ziet :? :X
huh, dit vat ik ff niet... maar ik snap wel wat Audi bedoeld en daar heeft die ook wel gelijk in. Nintendo bracht dat op markt wat andere fabrikanten gewoon niet konden. Een entertainment systeem voor de massa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Hye mensen, ik heb vandaag The Sims voor de NGC gehaald (voor mijn zus), behalve het feit dat ze niet kan opslaan omdat die knurften bij EU games het nodig vonden om het spel 60! blocks te laten innemen, terwijl een standaard memorycard er 59 (en dus ook de mijne) heeft moet ik morgen weer een nieuwe memory card gaan halen.

Behalve dat zijn de letters in het spel zo klein dat ze nauwelijks te lezen zijn en is het spel erg schokkerig, regelmatig staat het beeld mee dan een seconde stil.

het ergst eis wel dat het spel vandaag al 2x is vastgelopen! Ik heb mijn NGC al sinds de release, maar hij is nog nooit vastgelopen en nu dit!
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/hoogstrate/ngc_error.jpg
Ik heb de DVD al geinspecteerd op krasjes, maar daar is niets te vinden. Maar waardoor zou het komen?

- Is er iets mis met mijn NGC waardoor dit spel niet zou werken?
- Is het gewoon deze DVD en zou inruilen helpen?
- Komt het doordat het spel op dit moment geen memorycard heeft om te saven?
- Is dit spel gewoon een onstabiele PC port en doen alle exemplaren dit?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:07

jOzh

Sweet dude!

Johnny schreef op 08 April 2003 @ 20:09:
Hye mensen, ik heb vandaag The Sims voor de NGC gehaald (voor mijn zus), behalve het feit dat ze niet kan opslaan omdat die knurften bij EU games het nodig vonden om het spel 60! blocks te laten innemen, terwijl een standaard memorycard er 59 (en dus ook de mijne) heeft moet ik morgen weer een nieuwe memory card gaan halen.
Oh oh, ik hoop dat je weet waar je aan begonnen bent... Ik heb ook ooit eens The Sims voor m'n zusje gekocht (pc-versie) maar dat leidde tot flink wat "strubbelingen" (understatement) omdat zij dus constant mijn pc bezet hield. Echt gek werd ik ervan. Toen ze zag dat The Sims ook op de Cube uitkwam heb ik er verboden 't te spelen op mijn Cube. Houdt natuurlijk wel in dat ik je niet kan helpen met je probleem ;)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

gelieve graag ontopic blijven... xbox zooi in xbox forum, het forum gaat veelste hard met deze niet cube diskuzzie.ik moet alzoveel bij lezen :X

--> phuse, ben jij rijk? (student ?) of werk je al ofzo ? (je hebt gehoorlijk wat consoles/games/gba's/enz enz) gewoon vraag je hoor :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

jOzh schreef op 08 April 2003 @ 20:16:
[...]

Oh oh, ik hoop dat je weet waar je aan begonnen bent... Ik heb ook ooit eens The Sims voor m'n zusje gekocht (pc-versie) maar dat leidde tot flink wat "strubbelingen" (understatement) omdat zij dus constant mijn pc bezet hield. Echt gek werd ik ervan. Toen ze zag dat The Sims ook op de Cube uitkwam heb ik er verboden 't te spelen op mijn Cube. Houdt natuurlijk wel in dat ik je niet kan helpen met je probleem ;)
Ik ken het... maar ze heeft een eigen PC, en daar draaide de Sims wel op, maar toen wilde ze al die updates, uiteindleijk die hele PC verneukt met The Sims updates en opnieuw geinstalleerd, maar toen was opeens 466 Mhz niet genoeg voor The Sims, (update 3 ofzo) toen speelde ze het iedere week bij haar vriendje die een 600 Mhz PC had, bij update 4 was dat ook niet genoeg meer...

Ik dacht dat ik nu eindleijk van al die updates af was, maar nu lijkt mijn NGC nog te traag, moet ik de memory card "updaten" en loopt hij vast 8)7

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemand hier met PSO... ??? zo ja kan je er mee online... ik niet meer en daar begin ik echt van te balen want een gezeur!!!

Sinds gister werkt het niet meer... :( ligt het nu aan me cube of daaraan aan het netwerk DAT wil ik weten....
Johnny schreef op 08 April 2003 @ 20:36:
[...]

Ik ken het... maar ze heeft een eigen PC, en daar draaide de Sims wel op, maar toen wilde ze al die updates, uiteindleijk die hele PC verneukt met The Sims updates en opnieuw geinstalleerd, maar toen was opeens 466 Mhz niet genoeg voor The Sims, (update 3 ofzo) toen speelde ze het iedere week bij haar vriendje die een 600 Mhz PC had, bij update 4 was dat ook niet genoeg meer...

Ik dacht dat ik nu eindleijk van al die updates af was, maar nu lijkt mijn NGC nog te traag, moet ik de memory card "updaten" en loopt hij vast 8)7
Ik heb ook maar voor 30 euro een grotere gekocht... alleen ze zijn minder snel dan een TrustMaster 251 Memorycard echt veel minder snel.. was gewend aan floep ploep het staat er op en nu floep, floep, floep, floep, ploep, ploep het staat er op.. :(

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 21:07:
Niemand hier met PSO... ??? zo ja kan je er mee online... ik niet meer en daar begin ik echt van te balen want een gezeur!!!

Sinds gister werkt het niet meer... :( ligt het nu aan me cube of daaraan aan het netwerk DAT wil ik weten....

[...]

Ik heb ook maar voor 30 euro een grotere gekocht... alleen ze zijn minder snel dan een TrustMaster 251 Memorycard echt veel minder snel.. was gewend aan floep ploep het staat er op en nu floep, floep, floep, floep, ploep, ploep het staat er op.. :(
Na 30 dagen is je code verlopen, en aangezien het dacht ik nu 31 dagen geleden is dat PSO uitkwam, kan het kloppen. Nieuwe codes kun je met je creditcard bij de website van Sega bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 18:40:
[...]

kosten al die import spellen daar dan zo rond de 50 euro als het wel zo is ben ik meteen overgehaald om een freeloader te halen :9~
want ik word hier en daar naar me gezeurd van haal zelda met freeloader maar waar ik hem dan zou moeten halen (savegames) is freeloader+zelda 110 euro :|
of heb het verkeerd maar er staat wel dat je verschillende verzendkosten krijgt :?
koop je freeloader bij shop.insidegamer.nl
koop zelda bij www.dvdboxoffice.com (Geen verzendkosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03:55

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 21:15:
[...]

eh, dan kan je ook net zo goed bij dvdbo de freeloader halen toch ?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

RareGast schreef op 08 april 2003 @ 08:42:
[...]

Hej Golbes, een beetje positiever... Na zelda komt er nog een hoop!! Misschien even niet de prime van Nintendo, dus geen First party AAA titels maar genoeg leuke second en third party.

ff wat spellen die ik in de gaten ga houden:
V-Rally 3 (Infogrames) 27 juni
Soul Calibur 2 (Namco) 19 augustus
Product Number 03 [P.N.03] (Capcom) 29 augustus
Harvest Moon: A Wonderful Life (Majesco) oktober :Y)
F-Zero GC (Nintendo) 28 november
4de kwartaal:
Mario Kart (Nintendo)
Pikmin 2 (Nintendo)
The Last Ninja (Studio 3)
Final Fantasy: Crystal Chronicles (Square Enix, Nintendo)

Niet dat ik ze allemaal ga kopen, maar wel in de gaten houden. Volgens mij nog genoeg om naar uit te zien.
V-Rally :? Neuh, bedankt. Misschien een keer huren of zo. Soul Calibur 2, vraag me af of hij op tijd is. PN03. Oh yes!. Harvest Moon. Mwao, kweeniet. Ligt mij denk ik niet zo. Misschien is het heel vet. F-Zero GC. WOOHOO, die moeten we hebben. Hopelijk LAN ondersteuning. Met zijn 64en F-zero'en, lijkt me ultiem. Mario Kart en Pikmin 2 zie ik dit jaar niet meer uitkomen. Noem me pessimistich, maar dat is zo. Als Nintendo zegt "dit kwartaal" of "die maand" weet ik al dat dat niet gaat gebeuren. Pas bij een exacte datum weet ik het zeker, bijv 30 december. Last Ninja zie ik ook al als een tijdelijke XBox exclusive. Ook dit jaar niet meer. FF:CC tenslotte... Lijkt me een heel vet spel, maar eer die in Europa uit is, zijn we wel even verder. Je weet hoe traag Square is met vertalen enz.?
Deddiekoel schreef op 08 April 2003 @ 08:48:
[...]

Je vergeet:

- Splinter Cell (Juni)
- BurnOut 2 (Mei)
- Enter The Matrix (15 Mei)
- Viewtiful Joe (Komt in Juni in Japan uit)

Lijke mij ook niet verkeerd!

Trouwens Phuse, ik vond de eerste Dungeonbaas ook niet zo heel moeilijk...De tweede dungeon vond ik qua level zeker gelijk.
Splinter Cell, koop ik wel. BurnOut 2 misschien huren. Matrix Enteren lijkt me niets. Kijkvolle Joe daarentegen lijkt me geweldig.
daFubar schreef op 08 April 2003 @ 10:46:
[...]

lees de draad voor je bl44t. :(

en mensen, het is GOLBE, niet GLOBE..
ff opkomen voor mijn forumbuddy :)
Thanks dude :>, maar ik kan hem zelf ook uitvlakken hoor ;)
RareGast schreef op 08 april 2003 @ 11:02:
[...]

Aangepast... heb al vaker deze fout gemaakt. GolbeZeromus het spijt met. ;(
Je bent vergeven mijn zoon. Wel even 150 weesgebedjes doen vor het slapen gaan :P
schnumi schreef op 08 April 2003 @ 12:10:
[...]

Nee we hebben al meer Xbox fans gehad die hier de boel kwamen verzieken vandaar. :)

Maar iedereen die doet nu net of Nintendo er kapot aan gaat ofzo. Maar vergeet niet dat Nintendo de enigste is die winst maakt op alle hardware!!!! MS en Sony maken nog steeds dikke verliezen op de hardware.
Enigste bestaat niet ;). Enige dus. Tevens maakt Nintendo ook geen winst op de GC bij mijn weten.
Fred_Perry schreef op 08 April 2003 @ 15:26:
[...]

...

• Nintendo wil via een poll weten wat je graag in Metroid Prime 2 wil zien

...
Terug naar sidescrollen als je het mij vraagt. Kun je prachtrige effecten mee krijgen als je het mij vraagt. Multiplayer? WTF, pleur op man met je Multiplayer. MP staat voor Metroid Prime, niet voor MultiPlayer.

Tevens leuke discussie tussen Xbox en GC owners.

Als laatste nog een verplichte site om te bezoeken :)

http://members.home.nl/tomol/fiets.htm

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 21:15:
[...]

maar bij dvdboxoffice moet ik met dollars toch betalen word een probleem geen creditcard ;(
en bij insidegamer.nl is daar wel of geen verzenkosten en als dat dus zo wel is hoeveel moet ik dan betalen aan verzendkosten, ik zie namelijk niks erover staan :?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackSash schreef op 08 april 2003 @ 17:51:
[...]

Als hij het niet weet dan zeg ik het wel:

Spoiler om Morph Ball Bomb te krijgen:

Als je de Morph ball hebt, moet je naar de Gathering Hall gaan, aan de kant met de waterpoel hangen wat platforms waar je op kunt staan. Op die plek moet je helemaal omhoog springen, door de rode buis rollen, en over het gat in de brug springen. Via die weg kom je in de Energy Core uit. Ga daar links, rol door het gat en kom uit in de Burn dome. Na een gevecht kun je daar de Morph Ball Bomb oppikken :)

Wat spellen betreft heb ik echt een klote geheugen :/ Ik onthoud namelijk zo'n beetje alles uit een spel.
Nu kan ik Metroid Prime wel uit mijn hoofd uitspelen. :(
Hartelijk dank je uitleg klopt tot de laatste letter heb nu de morph ball bomb en de charge beam , en moet het nu tegen die ****er baas vechten (wat me nog niet lukt maar kom d'r wel uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
Insidegamer is handig voor de mensen zonder CC.
Vind het best goedkoop voor importgames.
Alleen als je zelf kan importeren (of iemand kent) is het goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 18:06:
Idd. En waarom niet? Omdat het duur is om zelf goede spellen te ontwikkelen. MS koopt liever alle shit op, waarvan ze denken dat het goed verkoopt. En tja "redders van Nintendo", dat volg ik niet helemaal. Is het niet zo dat zonder topgames elke console de afgrond in zou gaan?
Ik vind het juist goed dat die spellen op de NGC zijn. Ik heb a.s.a.p. ook een NGC want die gamez (bijv. Zelda of MP) wil ik zekerweten niet missen. Je moet niet gelijk denken dat ik zo anti-nintendo en pro-xbox, ben omdat ik iets kritisch zeg over nintendo. Begrijp me niet verkeerd, maar ik vind dat die gamez ook helemaal niet bij een andere console-fabrikant passen. Dat zijn echt DE gamez waar nintendo in uitblinkt.

Wederom Spelling |:( 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Techno Overlord op 08-04-2003 22:48 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 21:13:
[...]

Na 30 dagen is je code verlopen, en aangezien het dacht ik nu 31 dagen geleden is dat PSO uitkwam, kan het kloppen. Nieuwe codes kun je met je creditcard bij de website van Sega bestellen.
Als je iets terug had gelezen zei ik dat ik nog 17 dagen heb en dat ik rustig op de PSO site kan komen maar NIET GAMEN :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:39

NoTimeRemains

I know

Uhm is Enter The Matrix een NGC exclusive?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
HIValicious schreef op 08 april 2003 @ 22:57:
volgens mij niet...

[shame-mode]
ben ik de enige met Zelda die een hekel heeft aan sidequests en weigert er ook maar 1 te doen?[/shame-mode]

[ Voor 29% gewijzigd door Phusebox op 08-04-2003 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 08 April 2003 @ 22:57:
Nope, I wish, dat zou nog is een exclusive zijn!!!
Het komt op alle consoles uit

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 08 April 2003 @ 23:03:
[...]

volgens mij niet...

[shame-mode]
ben ik de enige met Zelda die een hekel heeft aan sidequests en weigert er ook maar 1 te doen?[/shame-mode]
en waarom weigert meneer? :D :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Maar niemand hoeft hier MP te kopen van mij? :) Of in te ruilen voor Zelda? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 08 april 2003 @ 23:10:
[...]

omdat hij er een hekel aan heeft (DUH) |:(

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
TheEvilCuber schreef op 08 april 2003 @ 23:10:
[...]

side quests zijn saai...
en als ik t gevoel krijg dat een spel saai is
raak ik t niet meer aan...

net zoals OoT... jah, heb al jaren een OoT liggen en nooit meer dan zeg 20% gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja ... tip zorg er voor dat je de netwerk kaart of modem recht er instopt in de gamecube.. :D anders doet die het niet goed heb ik gemerkt stom stom stom :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 08 April 2003 @ 23:12:
[...]

side quests zijn saai...

net zoals OoT... jah, heb al jaren een OoT liggen en nooit meer dan zeg 20% gespeeld
damn jij blijft me echt verbazen.. waarom speel jij nog spellen??. je vind de beste games niet eens leuk. :X

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 13:52:
xbox : 8 miljoen in totaal
nintendo 5.6 miljoen VORIG boekjaar (dat jaar ervoor 3.8) (5.6 + 3.8 = 9.4)

neemt niet weg dat ze allebei ver achter lopen op de ps2
Ik snap niet dat ze dan zulke vertekenende cijfers publiceren. Als je gewoon leest denk je dus dat de Cube in totaal minder heeft verkocht de Xbox. Maar eigenlijk lopen ze een stukje voor!

Even over de toekomst van Nintendo. Nintendo heeft de luxe dat ze winst maken (en behoorlijk ook). Maar als de userbase af blijft nemen en ontwikkelaars weg gaan blijven dan gaat dit snel veranderen. MS heeft de reputatie om markten nog wel eens over te willen nemen. Op bijna alle markten waar ze zitten zijn ze of marktleider of bijna monopolist. Als ze dat ook hier lukt (zal wel een hele dobber worden) dan zijn wij als lieve gamertjes dus wel de zak. Maar dat zullen we sowieso wel zijn als er uberhaubt maar 1 consolebakker zou zijn.

Ik denk dat 2003 de toekomst van de Cube gaat bepalen. Als hij zich nu niet bewijst dan denk ik dat Nintendo's vizier naar de toekomst gaat. De opvolger staat voor 2005 gepland en ik denk dat die wel weer ouderwets goed gaat worden (met select-knop dus), met hopelijk backwards compatibility! Wellicht dat ze de Cube dan nog gebruiken om Game concepten uit te testen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 21:59:
[...]

maar bij dvdboxoffice moet ik met dollars toch betalen word een probleem geen creditcard ;(
en bij insidegamer.nl is daar wel of geen verzenkosten en als dat dus zo wel is hoeveel moet ik dan betalen aan verzendkosten, ik zie namelijk niks erover staan :?
Verzendkosten
Vooruit Betaling
Verzendkosten: € 2,-

Rembours
Verzendkosten: € 9,50

Overige Betalingen
Verzendkosten: € 4,50

Staat op de voorpagina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat 2003 de toekomst van de Cube gaat bepalen. Als hij zich nu niet bewijst dan denk ik dat Nintendo's vizier naar de toekomst gaat. De opvolger staat voor 2005 gepland en ik denk dat die wel weer ouderwets goed gaat worden (met select-knop uds), met hopelijk backwards compatibility! Wellichgt dat ze de Cube dan nog gebruiken om Game concepten uit te testen...
Waar ik zo bang voor ben is dat al die plannen voor goede spellen opgeschoven gaan worden voor de nieuwe console. Dus geen nieuwe mario, zelda, mario kart etc. Dat ze zeg maar de cube dood laten bloeden, net zoals dat ze dat deden bij de n64.

Het hoeft niet zo te zijn natuurlijk, maar ze hebben het al een keer gedaan...

phuse, zijn er spellen die je wel leuk vind? kan het me haast niet voorstellen. Elk spel heeft wel een minpunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 09 april 2003 @ 07:54:
[...]
Waar ik zo bang voor ben is dat al die plannen voor goede spellen opgeschoven gaan worden voor de nieuwe console. Dus geen nieuwe mario, zelda, mario kart etc. Dat ze zeg maar de cube dood laten bloeden, net zoals dat ze dat deden bij de n64.
Dat zou ook zwaar klote zijn. Daar hebben ze in het consolewereldje toch wel een handje aan. Ik vind het echt jammer dat sommige consoles daar de dupe van worden, want het zijn toch meestal prachtige apparaatjes.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Phusebox schreef op 08 April 2003 @ 23:12:
side quests zijn saai...
Waarom moet ik bij 9 / 10 van jouw reply's m'n hoofd ff schudden? is dat alleen met games zo of kap je in het normale leven ook alles af zodra het even niet meer spannend is :P

Metroid Prime status
Ben bij de Phazon Mines binnen gelopen en heb de rocket upgrade gehaald... ik heb het force field uitgeschakeld en ben naar binnen gelopen. daar komen van die Ninja Pirates (oid) welke overigens vet irritant zijn. ik ben nog een stukje doorgelopen maar onheroepelijk gemold door deze lui... een charged rocket maakt ze in 1x af maar ik heb nog "maar" 60 raketten... dus na 12x zijn die ook op :) ik ben daar maar ff gestopt aangezien ik nogal wat had afgelopen in een paar uur dus ga vanmiddag weer verder. btw, ik heb nu 5 energy cells maar ik krijg 't gevoel dat ik er al veel meer had kunnen hebben... ik heb er 1 zeker gemist omdat ik 't ijs nog niet kon smelten maar dat komt in de Phazon Mines aan bod volgens mij. dus als iemand een tip heeft over hoe ik die baddies kan slopen ... groag :D

Afbeeldingslocatie: http://www.msnbc.com/c/0/147/659/10x7/030403_war_08.jpg
GBA SP nog niet gereleased in Irak, Pokemon wel.

Op veel fora wordt al gespeculeerd over de NCG2! natuurlijk nix meer dan speculeren maar dat kan toch erg leuk zijn :) de meest gewilde features zijn:
• Backward Compatible
• DVD / Blue-ray Playback
• Online Support (ala Xbox live)
• Meer 3rd party support
Dit is allemaal nog toekomst muziek maar er gingen geruchten vanuit nintendo dat ze de Cube2 vóór de PS3 en Xbox2 willen releasen in 2005.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
RSP schreef op 09 April 2003 @ 08:42:
Dit is allemaal nog toekomst muziek maar er gingen geruchten vanuit nintendo dat ze de Cube2 vóór de PS3 en Xbox2 willen releasen in 2005.
Dat is idd wel hun streven ja. Ze hebben al wel gezegd dat het ook heel belangrijk is dat bij de release de ontwikkel hardware al een tijdje bij de ontwikkelaars staat. Hierdoor zou hij kunnen worden vertraagd tot 2006.

Maar de geven de vroege release van de PS2 als hoofdoorzaak aan van dat succes en willen dat nu dan ook zelf doen! Vroeger bij SEGA waren ze ook altijd later maar hadden ze gewoon de echt superieure hardware waarop men wel wilde wachten. Bij de N64 zijn ze door de mand gevallen omdat de cart-based N64 toch niet zoveel meer wist klaar te maken dan de PSX. Ook bij de GC gaat dit op. De GC is krachtiger maar presteerd qua sales niet beter. Sony is er steeds als eerste bij en met hun marketing halen ze daar maximaal winst uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 07:54:
[...]
phuse, zijn er spellen die je wel leuk vind? kan het me haast niet voorstellen. Elk spel heeft wel een minpunt.
niet alle spellen zijn perfect... ik vind de sidequests saai maar ik vind ze dan ook niet nodig om van het spel te genieten...
ik bedoel; de sidequests maken het voor mij saai, dus ik speel de sidequests niet..
zelda blijft toch ruim boven de 9 hoor op de phuseschaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Phusebox schreef op 09 April 2003 @ 09:29:
[...]

niet alle spellen zijn perfect... ik vind de sidequests saai maar ik vind ze dan ook niet nodig om van het spel te genieten...
ik bedoel; de sidequests maken het voor mij saai, dus ik speel de sidequests niet..
zelda blijft toch ruim boven de 9 hoor op de phuseschaal
GA DAN EENS METROID PRIME (WAT LANGER) SPELEN MAN!! :)
Dat spel heeft eigenlijk geen side-quests, zonder dat je het doorhebt is het vrij lineair en heeft urenlange gameplay. Over Zelda kan ik pas in mei oordelen, maar sidequests zijn gewoon een mooie manier om je spelplezier (want als 't goed is heb je fun als je aan het gamen bent) te verlengen. Verder heeft het geen doel nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
Ik heb eindelijk MP uitgespeeld!!!

[knip knip]

Nu nog maar een keer proberen op hard-mode.
Ik deed er trouwens iets van bijna 21 uur over, zelf vind ik dit nog wel goed.
Maar ik had maar 76% van de items gevonden en 80% scan.

[ Voor 24% gewijzigd door Vanitas op 09-04-2003 10:00 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

thnx for spoiling asshole (die asshole ga ik niet editen, dat blijft zo) :).

[ Voor 75% gewijzigd door spaceboy op 09-04-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vanitas schreef op 09 April 2003 @ 09:40:
Ik heb eindelijk MP uitgespeeld!!!

Ik vond die SPOILER REMOVED maar shit.
Ik had nog maar een energy pack over en bij die echte eindbaas had ik er iets van drie over.

Nu nog maar een keer proberen op hard-mode.
Ik deed er trouwens iets van bijna 21 uur over, zelf vind ik dit nog wel goed.
Maar ik had maar 76% van de items gevonden en 80% scan.
inderdaad... sukkel... zulke mensen als jou moesten voor hun leven gebanned worden

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 09-04-2003 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
RSP schreef op 09 april 2003 @ 08:42:
[...]

Dit maakt toch ook nix uit als ze hem voor de PS3 de de Xdoos 2 uitbrengen??
Ik zie zo niet echt een manier dat ze er dan meer van gaan verkopen.

Ik zou er gewoon goede spellen voor uitbrengen.
Vooral exclusive titles daarvoor koop je toch een console.
Bij de XBox en ps2 poorten ze alle suc6volle spellen.
Maar nintendo houdt mario, zelda, metroid en ga zo maar door gewoon voor hunzelf.
Dus als je van dit soort spellen houdt dan zit je wel ''vast'' aan nintendo. (ik iig wel)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Phusebox schreef op 09 april 2003 @ 09:44:
[...]

inderdaad... sukkel... zulke mensen als jou moesten voor hun leven gebanned worden
Hoezo???
Wat is er nou weer niet goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vanitas schreef op 09 April 2003 @ 09:46:
[...]

Dit maakt toch ook nix uit als ze hem voor de PS3 de de Xdoos 2 uitbrengen??
Ik zie zo niet echt een manier dat ze er dan meer van gaan verkopen.

Ik zou er gewoon goede spellen voor uitbrengen.
Vooral exclusive titles daarvoor koop je toch een console.
Bij de XBox en ps2 poorten ze alle suc6volle spellen.
Maar nintendo houdt mario, zelda, metroid en ga zo maar door gewoon voor hunzelf.
Dus als je van dit soort spellen houdt dan zit je wel ''vast'' aan nintendo. (ik iig wel)
natuurlijk wel... de PS2 verkocht zo goed omdat het de eerste van zijn generatie consoles is, en in dat jaar of meer dat je eerder bent bouw je een grote voorsprong op
omdat je de eerste bent krijg je ook de meeste 3rd party support

simple as a-b-c
Vanitas schreef op 09 april 2003 @ 09:47:
[...]

Hoezo???
Wat is er nou weer niet goed!
wat denk je? dat je hier ff gaat liggen vertellen over het einde van MP, terwijl iedereen daar uitdrukkelijk op tegen is...
wacht maar, als zelda uit is zal ik er alles aan doen om het hele verhaal aan jou te spoilen

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 09-04-2003 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Niet online
Phusebox schreef op 09 April 2003 @ 09:48:
[...]

natuurlijk wel... de PS2 verkocht zo goed omdat het de eerste van zijn generatie consoles is, en in dat jaar of meer dat je eerder bent bouw je een grote voorsprong op
omdat je de eerste bent krijg je ook de meeste 3rd party support

simple as a-b-c
Vergeet de gigantisch hype van de geweldige marketingmachine van Sony niet, de Dreamcast was namelijk de eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Phusebox schreef op 09 April 2003 @ 09:48:
[...]

wat denk je? dat je hier ff gaat liggen vertellen over het einde van MP, terwijl iedereen daar uitdrukkelijk op tegen is...
wacht maar, als zelda uit is zal ik er alles aan doen om het hele verhaal aan jou te spoilen
Ik vertel toch helemaal niks over het einde van MP.
Tenminste niks wat je moet doen, hoe hij eruit ziet, wat er gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
GVD!!! Ik moet hem nog gaan spelen man!!

EDIT die post asap voordat iedereen hem heeft gelezen!
Vanitas schreef op 09 April 2003 @ 10:02:
Sorry als jullie mijn post als een spoiler opvatten.
Dit was niet mijn bedoelling.

Ik heb het veranderd en ik schaam me diep.
tnx, nu nog hopen dat Phuse en Spaceboy hun quotes editen

[ Voor 39% gewijzigd door Fred_Perry op 09-04-2003 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Vanitas schreef op 09 april 2003 @ 10:02:

Apology accepted. Enne Phuse: als je Zelda gaat spoilen aan Vanitas, laat 't effe duidelijk merken dat ik 'm niet per ongeluk lees. Ik ben wel van plan om 'm zelf te gaan spelen namelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 22:31
Metroid Prime vraagje

Hoe de neuk mol je zo'n Phazon Pirate? Heb 4 van die powerbombs op em geflikkerd.. alle combo's die ik had op em uitgeprobeerd, maar tegen de tijd dat ik 1/5 van z'n kracht eraf heb ben ik dood :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Aaaaaarrrgggghhhh

Ik wordt helemaal sjiggies van al die inhoudsvragen hier. Voor MP zijn er al tig spoilers langs gekomen en ik persoonlijk krijg daar een redelijke hangzak van. Als je vast zit in een spel ga je naar www.gamefaqs.com of cube.ign.com oid. Als je inhoudelijk over een game wilt praten dan maak je maar een topic aan!
HIER GAAT HET OVER DE GAMECUBE EN NIET DE INHOUD VAN DE GAMES DIE EROP UIT KOMEN
Ik ben nu trouwens wel blij dat ik Zelda zo snel heb weten te bemachtigen. Als het dalijk Mei is zie ik dit hele verhaal voor Zelda ook weer gebeuren. Een virend van me heeft op een IGN forum ook al de extreme spoiler voor zijn kiezen gehad! Dus nogmaals mensen, kunnen we alsjeblieft niet meer op de inhoud van de games ingaan.
De 'spoilerervaring' is voor iedereen persoonlijk en wat jij misschien niet als spoiler opvat verpest het voor een ander. Ik heb zelf ook al verschillende malen op mijn lip gebeten om niet over MP te gaan vertellen. Ik had geen zin om daarvoor een topic te openen en dus heb ik me ingehouden! Laten we de sfeer hier in vredesnaam goed houden. Het leek er weer even op dat we weer ouderwets gingen ruzieen over het wel en wee van de Cube zelf maar we zijn nu weer terug bij het MP vragenrondje. Veel mensen ervaren dit als bijzonder onprettig en dalijk gaat het zover dat mensen expres games gaan spoilen puur om te bewijzen hoe irritant het kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Pas op hoor, anders ga ik alle nes en snes games die ik heb spoileren :P
* Pheno79 is eens met anti spoil policy.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Jeez wat zeikt iedereen hier zeg..
1 offtopic berichtje en topic gaat dicht, vragen over spellen zijn niet gewenst en al het andere wat met nintendo te maken heeft maar NIET met de GC mag ook niet hier.
Have a little fun zeg omg :|
Ik wil helemaal niet op gamefaq's kijken want daar staat kant en klaar de oplossing voor hoe je het moet doen, ik wil gewoon een tip hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door RedruM op 09-04-2003 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op 09 April 2003 @ 10:19:
Aaaaaarrrgggghhhh

Ik wordt helemaal sjiggies van al die inhoudsvragen hier. Voor MP zijn er al tig spoilers langs gekomen en ik persoonlijk krijg daar een redelijke hangzak van. Als je vast zit in een spel ga je naar www.gamefaqs.com of cube.ign.com oid. Als je inhoudelijk over een game wilt praten dan maak je maar een topic aan!
HIER GAAT HET OVER DE GAMECUBE EN NIET DE INHOUD VAN DE GAMES DIE EROP UIT KOMEN
Ik ben nu trouwens wel blij dat ik Zelda zo snel heb weten te bemachtigen. Als het dalijk Mei is zie ik dit hele verhaal voor Zelda ook weer gebeuren. Een virend van me heeft op een IGN forum ook al de extreme spoiler voor zijn kiezen gehad! Dus nogmaals mensen, kunnen we alsjeblieft niet meer op de inhoud van de games ingaan.
De 'spoilerervaring' is voor iedereen persoonlijk en wat jij misschien niet als spoiler opvat verpest het voor een ander. Ik heb zelf ook al verschillende malen op mijn lip gebeten om niet over MP te gaan vertellen. Ik had geen zin om daarvoor een topic te openen en dus heb ik me ingehouden! Laten we de sfeer hier in vredesnaam goed houden. Het leek er weer even op dat we weer ouderwets gingen ruzieen over het wel en wee van de Cube zelf maar we zijn nu weer terug bij het MP vragenrondje. Veel mensen ervaren dit als bijzonder onprettig en dalijk gaat het zover dat mensen expres games gaan spoilen puur om te bewijzen hoe irritant het kan zijn.
Kunnen wij ook normaal doen! Als je er aan iriteert dan ga je toch lekker naar een ander forum... man man man...

maar oke voor dat ik begin te zeiken op de zeikerts :).

Ik ga een nieuwe game kopen.. Zal ik MP nemen of effe wachten en door sparen tot dat er meer games zijn...

Wel lastig van MP wel leuk maar niet DAT leuk... hmmmm tja ik ga weer verder met PSO want die werkt weer WOEI!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Wanneer zal Resident Evil nou 's in prijs verlaagd worden.. RE:Zero is nu ook al weer een tijdje uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ff chill allemaal...
ok Vanitas heeft een fout gemaakt door een spoiler te posten, daar is iedereen het over eens. laat het nu maar rusten

of dit topic wel of niet bedoelt is voor vragen over games?
ik denk het wel, maar doe het dan op een manier zonder spoilers te verraden (dus in zwarte blokken, of een omschrijving zonder details)
het is immers het Grote Gamecube Topic, dus het gaat over alles wat met gamecube te maken heeft...

over gamefaqs.com: je kunt wel zeggen dat je daar niet wil kijken omdat alles precies staat zoals het moet, maar als je vaak voorzichtig leest en niet te snel, dan zie je vaak een hint of een aanwijzing voor het helemaal duidelijk is. dus gamefaqs of de guides op ign zijn wel degelijk een alternatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we zitten zie ik alweer op 983 posts wie o wie gaat het nieuwe topic aanmaken :?
(not me heb d'r geen tijd voor :( )

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
van t fokforum:

Voor de mensen die niet willen wachten op de EU zelda

Daar doet iemand z'n US Zelda weg (zonder bonusdisc) + freeloader voor 75 euro....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Glorix Jim schreef op 09 April 2003 @ 11:17:
van t fokforum:

Voor de mensen die niet willen wachten op de EU zelda

Daar doet iemand z'n US Zelda weg (zonder bonusdisc) + freeloader voor 75 euro....
haha triest, da's nog meer als de nieuwprijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:39

NoTimeRemains

I know

RedruM schreef op 09 april 2003 @ 10:04:
Metroid Prime vraagje

Hoe de neuk mol je zo'n Phazon Pirate? Heb 4 van die powerbombs op em geflikkerd.. alle combo's die ik had op em uitgeprobeerd, maar tegen de tijd dat ik 1/5 van z'n kracht eraf heb ben ik dood :\

Je schiet die armors dr af met je super missiles, dan gaat ie stiften naar zon phazon ding om te healen.
Dan lock je op hem in je x-ray visor (weer met super-missile) en kick je hem dan teleport ie weer weg naar een andere phazon plaats, rinse repeat ...

Let vooral niet op die andere wapengerichte pirates!

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 09 april 2003 @ 11:08:
ff chill allemaal...
ok Vanitas heeft een fout gemaakt door een spoiler te posten, daar is iedereen het over eens. laat het nu maar rusten

ik denk het wel, maar doe het dan op een manier zonder spoilers te verraden (dus in zwarte blokken, of een omschrijving zonder details)
het is immers het Grote Gamecube Topic, dus het gaat over alles wat met gamecube te maken heeft...

over gamefaqs.com: je kunt wel zeggen dat je daar niet wil kijken omdat alles precies staat zoals het moet, maar als je vaak voorzichtig leest en niet te snel, dan zie je vaak een hint of een aanwijzing voor het helemaal duidelijk is. dus gamefaqs of de guides op ign zijn wel degelijk een alternatief
De enige die hier moet chillen ben jij. Vanitas doet imo niks fout. Hij omschrijft het zo dat jij niet eens kan weten wie hij bedoelt. Het zit gewoon in Phuse z'n natuur om op iedereen en alles te zeiken. Lighten up dude...
Vragen over games zijn prima. Bijvoorbeeld wanneer komt een spel uit, hoeveel kost hij, op hoeveel disc komt hij uit etc.. :)

Vragen over hoe je verder moeten komen in een bepaald spel hebben niks meer met te de gamecube te maken maar hebben met het desbetreffende spel te maken. Dit hoort hier niet thuis. (voor mindere populaire games vind ik het niet zo erg). Dit forum onderdeel heet niet voor niks: Spielerij: Games en Discussies.

Ik ben het dus helemaal eens met deddiekool. :*)

Het is trouwens toegestaan om een Metroid Prime topic te openen. Misschien is het handig als iemand een faq samenstelt van de meest gestelde vragen met hint en tips als openingspost. Zoals het nu gaat kan het natuurlijk niet langer :)

Ik wil er ook nog bijzeggen dat een aantal personen hier de sfeer behoorlijk aan het verpesten zijn. Woorden zoals 'asshole' en 'sukkel' zijn toch nergens voor nodig?
Dreigen om expres iemands z'n spelervaring te verpesten noem ik ook ronduit kinderachtig. Je kon het immers ook op een nette manier vragen om het aan te passen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd en is alles nu weer goed lieve kijkbuiskinderen? :> :+

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 09 April 2003 @ 09:43:
[...]

....... thnx for spoiling asshole.
Gast... misschien handig als jij de spoiler dan ook uit je reply en de quote daarin haalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 09 April 2003 @ 12:40:
Idd en is alles nu weer goed lieve kijkbuiskinderen? :> :+
laten we het hopen.
Ik hoop niet dat deze trend zich niet blijft voortzetten anders zie ik straks slechte dingen gebeuren als zelda uit is.

Ik vind dat vragen stelen over een spel best mag mits zowel vraag als antwoord in een spoiler blok staan , lijkt me verder niks aan de hand.

En als iedereen gewoon ff voorzichtig is met ingame info over een spel geven lijkt het me wel goed komen hier (niet dat ongelukjes soms voor kunnen komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Blijkbaar vinden een hoop mensen mijn reactie te heftig, dan mijn excuses daarvoor. Maar het gaat er gewoon om dat iedereen een spoiler anders ervaart. Er is hier al eerder iets verraden over het einde van MP. Iets waar ik toch zelf erg van baalde aangezien het een heel stuk van de spanning op het einde voor me heeft weggehaald.

Dit forum (GoT) kent een onderdeel waar je specifieke vragen over games kunt stellen. Je moet daar gewoon per probleem een topic voor starten. Zodat mensen met eenzelfde probleem middels de zoekfunctie daar terecht kunnen. Dit topic gaat zo allejezus hard dat niet iedereen alles leest. Hierdoor krijg je dus dat een aantal problemen meerdere malen terugkomen. Met als reaultaat dat er dadelijk overal van die zwarte blokken staan die een hoop mensen toch stiekem lezen (is hun eigen probleem, weet ik, maar toch). Is het nu werkelijk zo'n probleem om niet inhoudelijk over de games te praten?

Het is niet mijn bedoeling om de sfeer te verpesten juist het tegenovergestelde. Ik kom meerdere malen per dag hier met plezier lezen en ik denk een hoop met mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Na veel geruzie en gezeur is het weer bijna tijd voor topic nummer 27. Topic 27 komt net te vroeg voor de PAL zelda. Dus moeten we topic 27 vol praten, zodat we straks met zelda in topic 28 zijn beland.

De vraag is wie gaat het topic 27 openen.
GolbeZeromus schreef op 08 April 2003 @ 21:58:
[...]

V-Rally :? Neuh, bedankt. Misschien een keer huren of zo. Soul Calibur 2, vraag me af of hij op tijd is. PN03. Oh yes!. Harvest Moon. Mwao, kweeniet. Ligt mij denk ik niet zo. Misschien is het heel vet. F-Zero GC. WOOHOO, die moeten we hebben. Hopelijk LAN ondersteuning. Met zijn 64en F-zero'en, lijkt me ultiem. Mario Kart en Pikmin 2 zie ik dit jaar niet meer uitkomen. Noem me pessimistich, maar dat is zo. Als Nintendo zegt "dit kwartaal" of "die maand" weet ik al dat dat niet gaat gebeuren. Pas bij een exacte datum weet ik het zeker, bijv 30 december. Last Ninja zie ik ook al als een tijdelijke XBox exclusive. Ook dit jaar niet meer. FF:CC tenslotte... Lijkt me een heel vet spel, maar eer die in Europa uit is, zijn we wel even verder. Je weet hoe traag Square is met vertalen enz.?
V-Rally, ik zoek namelijk nog een leuke racer die iets meer bied dan Smugglers Run :) Deze rally racer is misschien wel wat, voor mij. Want ik heb het over wat ik leuk vind.

Last Ninja is idd een dubieus geval. Maar ik hoop dat E3 nog wat opleverd. Hoewel. Al die games die ze gaan aankondigen komen waarschijnlijk pas in 2004 in Europa.... :'(
GolbeZeromus schreef op 08 April 2003 @ 21:58:

Je bent vergeven mijn zoon. Wel even 150 weesgebedjes doen vor het slapen gaan :P
dank je wel _/-\o_
Enigste bestaat niet ;). Enige dus. Tevens maakt Nintendo ook geen winst op de GC bij mijn weten.
Enigste bestaat wel, het is Afrikaans. Tik het maar in in Google. :*)
Terug naar sidescrollen als je het mij vraagt. Kun je prachtrige effecten mee krijgen als je het mij vraagt. Multiplayer? WTF, pleur op man met je Multiplayer. MP staat voor Metroid Prime, niet voor MultiPlayer.
:D Ik denk voor mij geen MP meer. Ik ben niet zo'n fan. Ik vermaak me er prima mee. Maar om er nu nog een te kopen. Dan moet de opvolger wel echt veel beter zijn! Ik koop liever een nieuw orgineel spel, iets wat nog niet in mijn collectie zit.
Als laatste nog een verplichte site om te bezoeken :)

http://members.home.nl/tomol/fiets.htm
Ik snap um niet?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat op Gammo btw over Zelda vandaag, ZIEN!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0rkel
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-06 20:45
Gammo? wasda? Als het over zelda gaat..... :D wil ik het wel ff zien duz
Een progje op V8 dus, wanneer zenden ze het uit want hun website zegt dinsdag om 24:00.... en jij zeg woensdag... :?

[ Voor 47% gewijzigd door Sn0rkel op 09-04-2003 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik open 27 wel, ben al bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik hoorde gister op tv dat Metal Gear Solid 4 een exclusive game voor NGC gaat worden...

Weten sommige hier daar meer van???

edit:

Ik wil BlauweBeer niet uit zn droom halen, maar doe het toch ;)
Gammo was gisteravond herhaling van en het ging over Zelda.... sorry..

Maar daar werd dus ook verteld over MGS4.......

[ Voor 44% gewijzigd door ReCreator op 09-04-2003 13:35 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 April 2003 @ 13:01:
[...]
Ik hoop niet dat deze trend zich niet blijft voortzetten anders zie ik straks slechte dingen gebeuren als zelda uit is.

Ik vind dat vragen stelen over een spel best mag mits zowel vraag als antwoord in een spoiler blok staan , lijkt me verder niks aan de hand.

En als iedereen gewoon ff voorzichtig is met ingame info over een spel geven lijkt het me wel goed komen hier (niet dat ongelukjes soms voor kunnen komen).
Ik hoop het niet :D. Zelda heeft een eigen topic dus die zelda spoiler blokken wil ik niet in dit topic zien. Het liefst moeten die MP spoiler blokken ook verleden tijd worden. Eigenlijk moeten die spoiler blokken helemaal verbannen worden uit het HGGCT topic :+. Het heeft geen enkele toegevoegde waarde.
Ik hoorde gister op tv dat Metal Gear Solid 4 een exclusive game voor NGC gaat worden...

Weten sommige hier daar meer van???
Niet waar. Het zou alleen maar om een aankondiging gaan voor MGS op de cube. Sommige personen hebben de 'for' opgevat als een '4'. Het moet dus zijn: Metal Gear Solid for Gamecube. Het is nog onduidelijk om welk deel het gaat (remake van MGS 1, of misschien een port van MGS 2). Het enige wat zeker is, is dat er een Metal Gear op de cube komt.

Trouwens, MGS 3 is ook nog niet officiëel aangekondigd ;)
Als je naar www.tvgids.nl gaat en zoekt op Gammo, vind je dit :
Woensdag 9-4: VT4 16:40-17:15 Gammo <!-- JAWEL

Dus wel degelijk vandaag op tv, maareh welke zender is VT4
Belgische zender :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0rkel
ReCreator schreef op 09 April 2003 @ 13:33:
[...]
Ik wil BlauweBeer niet uit zn droom halen, maar doe het toch ;)
Gammo was gisteravond herhaling van en het ging over Zelda.... sorry..

Maar daar werd dus ook verteld over MGS4.......
Als je naar www.tvgids.nl gaat en zoekt op Gammo, vind je dit :
Woensdag 9-4: VT4 16:40-17:15 Gammo <!-- JAWEL

Dus wel degelijk vandaag op tv, maareh welke zender is VT4 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was inderdaad gisteren, een kleine preview van Zelda: TWW. Niets bijzonders hadden ze te melden imo.

edit: Oh, gaat over VT4 hier, wat ik bedoelde was gisterenavond op V8.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2003 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0rkel
WAT IS VT4??? Op welke zender zit dit ingebakken? Ik kan er nix van vinden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Metal Gear Solid Nieuws dus... oud nieuws...

En ds heeft (uiteraard) gelijk ;) :>

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Tadaa (en net op tijd maggik wel zeggen, wat gaat het oppet toch altijd weer hard!)

Het Grote GameCube Topic deel 27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Binnenkort brengen ze trouwens resident evil 2 & 3 uit voor de Cube .
Weet iemand toevallig of dit irecte ports zijn , of is het net als met deel 1
een directors cut ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.