Het Grote GameCube Topic deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.185 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 13:29:
[...]

Ik denk niet dat je begrijpt wat hij met creepy sfeer bedoelt. Nodig een vriend uit en begin om 12 uur in je slaapkamer te spelen met het geluid goed op. Er zijn een paar levels vrij lineair, zoals die tempel in het oerwoud, maar bijvoorbeeld die kathedraal, dat is toch magistraal level? Of het bonsen op de deuren in dat huis. De bedoeling van het spel is niet dat je allebei pist van schrik, maar dat bjiv je vriend plots zegt na nogmaals gebons "Aaaargh, ik haat dat gebons, das zo freaky" En dat jij dan 'nerveus' antwoordt: "ja pee"
Hmmm ok dan houden we het erop dat ik het niet snap :)
Maar ik heb een vraagje over THPS4, er zijn 21 goals per level, maar ik zie er maar 16. Zijn de overige 5 van je PRO Challenge ofzow? Hoe kom ik bij die 5 die niet op m'n lijstje staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 1 pro challenge gehaald hebt krijg je extra goals dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 14:08:
Als je 1 pro challenge gehaald hebt krijg je extra goals dacht ik
Dus eerst alle normale goals, een pro challenge en dan pas kan je ze doen :? Damn :/
Nouja, ik hou wel van een uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Voor de geinteresseerden draait The Wind Waker in de koopgoot in Rotterdam bij de futurezone. Het ziet er heerlijk gelikt uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
daFubar schreef op 07 April 2003 @ 15:07:
Voor de geinteresseerden draait The Wind Waker in de koopgoot in Rotterdam bij de futurezone. Het ziet er heerlijk gelikt uit!
VET DAAR MOET IK HEEN!!!!

;) sorry kon het niet laten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 14:33:
[...]

Dus eerst alle normale goals, een pro challenge en dan pas kan je ze doen :? Damn :/
Nouja, ik hou wel van een uitdaging :)
90 gewone goals halen, dan kan je aan de pro challenges beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 15:58:
[...]

90 gewone goals halen, dan kan je aan de pro challenges beginnen
dat zijn ze dus allemaal (behalve die van de secret lvls) 8)7 damn dat wordt nog lastig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0rkel
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-06 20:45
Phusebox schreef op 07 April 2003 @ 15:14:
[...]

Was dat nou nodig? Alsof wij nog niet rood aanlopen van jaloezie omdat jij zelda al wel hebt en wij nog 3,5 week (!!!!) moeten wachtten. :O

Edit: ik vond net dit plaatje op dimplus.nl van de zeldadoos...

Afbeeldingslocatie: http://www.dimplus.nl/cube/boxes/391041.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.dimplus.nl/cube/boxes2/391041.jpg

Die 'limited edition' tekst wil ik er dus mooi ff NIET op hebben :(. De mooie 'blanco' doos zonder tekst zit er veeeel mysterieuzer en cooler uit.

[ Voor 39% gewijzigd door Sn0rkel op 07-04-2003 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 07 april 2003 @ 15:14:
[...]

did i mention it already? I HATE YOU! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 16:12:
[...]

dat zijn ze dus allemaal (behalve die van de secret lvls) 8)7 damn dat wordt nog lastig :)
Secret levels kopen is dan ook heel handig :)

probeer eerst alleen je geld aan secret levels uit te geven, je kan daarna altijd nog genoeg geld vinden in die nieuwe levels om de andere zooi te unlocken.

Je kan natuurlijk ook cheats gaan unlocken en zo alles halen maar da's een beetje flauw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 16:26:
[...]

Secret levels kopen is dan ook heel handig :)

probeer eerst alleen je geld aan secret levels uit te geven, je kan daarna altijd nog genoeg geld vinden in die nieuwe levels om de andere zooi te unlocken.

Je kan natuurlijk ook cheats gaan unlocken en zo alles halen maar da's een beetje flauw :P
Cheats zijn nep, ik heb 22.000 cash nu maar nog niks uitgegeven. Cheats ga ik ook niet kopen. Maarja je kan Hot Chick pas kopen als je 100.000 cash hebt dus tjah... 7(8)7
Sn0rkel schreef op 07 april 2003 @ 16:22:
[...]

Was dat nou nodig? Alsof wij nog niet rood aanlopen van jaloezie omdat jij zelda al wel hebt en wij nog 3,5 week (!!!!) moeten wachtten. :O

[afbeelding]

Die 'limited edition' tekst wil ik er dus mooi ff NIET op hebben :(
Fokking lelijk jah, maar ik denk dat dimplus dat mooi ff zelf gesoept heeft, omdat ze de doos van die bonus disc er niet bij konden zetten 8)7 En dat je dus gewoon mooi twee doosjes krijgt.
Het is namelijk ook helemaal niet in de stijl van de rest van het doosje gedaan, en dat had Nintendo toch wel gedaan denk ik... Trouwens front text op een doosje in het Nederlands heb ik nog nooit gezien, localisatie is duur :P

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Las bij Dimensionplus het volgende bericht

Opgelet: Tot nadere berichtgeving kunnen wij vanaf heden helaas geen reserveringen meer opnemen van Zelda Wind Waker Special Edition. Wij adviseren u om deze pagina in de gaten te houden voor een update op de reserveringsstatus. Reeds gereserveerde exemplaren van Zelda Special Edition worden normaal uitgeleverd.

Zou je special editio nu al op zijn.

Ben blij dat ik maanden geleden al gepreorderd heb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0rkel
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 16:29:

Opgelet: Tot nadere berichtgeving kunnen wij vanaf heden helaas geen reserveringen meer opnemen van Zelda Wind Waker Special Edition. Wij adviseren u om deze pagina in de gaten te houden voor een update op de reserveringsstatus. Reeds gereserveerde exemplaren van Zelda Special Edition worden normaal uitgeleverd.

Sterker nog, we krijgen ook korting op het hint-boek... jottem ("Bij elk exemplaar van Zelda (ook na releasedatum) treft u een kortingsbon voor 25% korting op het bijbehorende hintboek. Deze aktie is exclusief voor- en geldig bij Dimension Plus")
Niet dat ik er een nodig heb natuurlijk :+

Overigens, mijn preorder bij dimplus: 17 Januari!!! Master quest daar kom ik :z En voor alle pechvogels uit gronigen... lekker om 9 uur voor de winkel gaan liggen? >:)

[ Voor 21% gewijzigd door Sn0rkel op 07-04-2003 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Sn0rkel schreef op 07 April 2003 @ 16:22:
[...]

[afbeelding] [afbeelding]

Die 'limited edition' tekst wil ik er dus mooi ff NIET op hebben :(. De mooie 'blanco' doos zonder tekst zit er veeeel mysterieuzer en cooler uit.
gelukkig is dit spel het wachten waard... alleen zo jammer dat als het uitgespeeld is dat het dan voorbij is...

maar ik ga het zeker nog een tweede keer uitspelen...

ow en elroy: ik had logitech gebeld om te vragen of de 500 Watt versies al leverbaar waren... maar ze zeiden helemaal niks af te weten van een 'tweede serie' en ze zeiden dat de set gewoon leverbaar was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Ze zijn ook niet zo slim bij de helpdesk.
Lees dit topic anders even door Logitech Z-560/Z-680

Ps. Natuurlijk weten ze niks van een nieuwe serie.
Want dan geven ze toe dat ze fouten gemaakt hebben 8)7

Als je belt moet je vragen of ze al de control pod 1.1.2 hebben.
En of die al in de winkels ligt.

[ Voor 52% gewijzigd door Elroy op 07-04-2003 17:35 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 16:29:

Is bij de nedgame en nog een paar gamezaken net zo.
Nintendo kan waarschijnlijk niet genoeg leveren van de "limited" editie met bonus disc.
En om te zorgen dat de gamezaken niet in de problemen komen nemen ze geen pre-orders meer aan.

/me heeft gelukkig al maanden terug een exemplaar gereserveerd bij de nedgame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 18:22:
[...]

Nintendo kan waarschijnlijk niet genoeg leveren van de "limited" editie met bonus disc.
En om te zorgen dat de gamezaken niet in de problemen komen nemen ze geen pre-orders meer aan.

/me heeft gelukkig al maanden terug een exemplaar gereserveerd bij de nedgame :P
Natuurlijk als Nintendo wél genoeg zou leveren zou het nauwelijks nog limited zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

Iemand?

Hoe is MK:DA? Btje zijn geld waard?

die Fission Metroid's hoe kill ik die ... ?

[ Voor 36% gewijzigd door NoTimeRemains op 07-04-2003 19:46 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg nu de *piep* ik kan niet meer met PSO online.. wazig... ik kom niet verder waar je normaal je ship en zo kan kiezen.. die boxjes komen er gewoon niet.. Ook brand er nu maar 1 lampje op hub?? als ik restart gaan er 3 branden maar wanneer ik op online druk en de game gaat laden springt die naar 1 :? :?

Iemand een idee want heb wel 8 euro betaald en kan nog tot 27 april door gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

HIValicious schreef op 07 april 2003 @ 19:40:
Iemand?

Hoe is MK:DA? Btje zijn geld waard?

die Fission Metroid's hoe kill ik die ... ?
MK:DA is ZEKER zijn geld waard!! Hoe Soul Calibur 2 wordt maakt mij niet eens veel uit, ben een echte MK-fanboy. Zelfs als je dat niet bent is 't een hele gave fighter met een hele zwik goodies op het schijfje (ook paar filmpjes enzo over MK-history, al zal je dat als niet-fan aan je anus oxyderen), verder gewoon lekkere game!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
[...]

[afbeelding] [afbeelding]

Oh no we're doomed. Doomed I tell you..

Ok dat moest ff. ;) >:)
Wat hebben ze toch met die stommen teksten op de voorkant.
Daar heb ik zo'n hekel aan, en vooral als ze in het Nederlands zijn.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 13-09 15:01
Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 18:22:
[...]

Hoe heb je dat dan voorelkaar gekregen???
Ik was er ook heen geweest (in Apeldoorn) maar daar zijden ze dat ze geen pre-orders aannamen omdat ze daar ''slechte ervaringen'' mee hadden.
Wat krijgen we nou?? Ik zal ze eens een ''slechte ervaring geven'' als ik boos wordt. ;)

Maar ik heb ook nog een vraagje:
Ik moet nou het laatste (voor mij dan) Artifact vinden bij MP.
Dat is nr. 3 Elder, er staat iets bij van dat er invaders zijn in Phendranda drifts en dat je een toren op moet blazen om het te krijgen.
Ik ging dus kijken in de Comm. Tower maar die kan ik niet opblazen. |:(
Waar is die nou?? Ik heb geen idee. :?

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 19:49:
Krijg nu de *piep* ik kan niet meer met PSO online.. wazig... ik kom niet verder waar je normaal je ship en zo kan kiezen.. die boxjes komen er gewoon niet.. Ook brand er nu maar 1 lampje op hub?? als ik restart gaan er 3 branden maar wanneer ik op online druk en de game gaat laden springt die naar 1 :? :?

niemand want dit is zo niet leuk meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

[...]Die 'limited edition' tekst wil ik er dus mooi ff NIET op hebben :(. De mooie 'blanco' doos zonder tekst zit er veeeel mysterieuzer en cooler uit.
Koop je em toch nog een keer? :P

Ik heb geen problemen met die limited edition, hoor, kben blij dat ik op tijd gepreordered heb! :)

En MP vind ik still niet echt boeiend helaas, kben nu in Phendrana Drifts..
Wordt het nog leuker? :)
Dit is btw GEEn afzeikvraag, ik wil graag dat het leuker wordt :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Als je nu nog niet onder de indruk bent kan je denk ik beter stoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elroy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 16:20
Vanitas schreef op 07 April 2003 @ 20:15:
[...]

Hoe heb je dat dan voorelkaar gekregen???
Ik was er ook heen geweest (in Apeldoorn) maar daar zijden ze dat ze geen pre-orders aannamen omdat ze daar ''slechte ervaringen'' mee hadden.
Wat krijgen we nou?? Ik zal ze eens een ''slechte ervaring geven'' als ik boos wordt. ;)

Maar ik heb ook nog een vraagje:
Ik moet nou het laatste (voor mij dan) Artifact vinden bij MP.
Dat is nr. 3 Elder, er staat iets bij van dat er invaders zijn in Phendranda drifts en dat je een toren op moet blazen om het te krijgen.
Ik ging dus kijken in de Comm. Tower maar die kan ik niet opblazen. |:(
Waar is die nou?? Ik heb geen idee. :?
Je moet als eerst de plasma beam hebben.
Dan moet je in 1 van de 2 towers wat ijs weg schieten ( dat een soort raam is ).
Je moet eerst effe die dozen die ervoor staan opblazen.
Dan kijk je uit het raam en dan zie je dat je verop wat kan scannen, maar je kan er niet heen gaan. Dus, je pakt je beam cannon en maak een supermissle.
Schiet dan op dat doel wat je kon scannen en hopa heel veel stort in.
En dan kom je er vast wel zelf uit :)
Als je niet weet waar die 2 towers zitten :
Dat is op de plek waar je die vliegende pirates tegenkomt in Phendranda drifts.
En het zijn natuurlijk 2 toren dat zie je zo op de map 8)7

Tales of Symphonia pics.

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/tales_030404_bg01.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/tales_030404_bg02.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/tales_030404_bg03.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/tales_030404_bg06.jpg Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/tales_030404_bg07.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Elroy op 07-04-2003 21:47 ]

Specs Computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg je bij aankoop van zelda _/-\o_ pal versie ook die bonus disc erbij en ook die player quide :9 dus als je hem gewoon koopt?

en ook dit nog even krijgen we ook weer zo een plaatje wat je in je cube kan klikken net zoals metroid prime :9??

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 14:31

RSP

Weer een negatief Nintendo bericht op de frontpage... ik zeg 't niet vaak maar wat een bevooroordeelde Micro Sony fanboys :(

Gaat 't goed met de big N? nergens bericht. hoeveel miljoen SP's waren er verkocht? bij tweakers.net lees je 't niet hoor! maar oeh nintendo kondigd aan dat ze minder GC's verkopen dan verwacht, BOEM FRONTPAGE... ik vind 't ronduit irritant worden :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 19:49:
Heb je wel verbinding gehad? :)
Of helemaal nooit gehad? :/

Check anders even wat fora over PSO, of iemand anders ook dit probleem heeft :)

Maarja, kheb t zelf niet, dus kkan er niet heel veel over zeggen, helaas..

Iemand anders nog id-en? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 07 April 2003 @ 23:03:
[...]

Heb je wel verbinding gehad? :)
Of helemaal nooit gehad? :/

Check anders even wat fora over PSO, of iemand anders ook dit probleem heeft :)

Maarja, kheb t zelf niet, dus kkan er niet heel veel over zeggen, helaas..

Iemand anders nog id-en? :)
ja want ik ben nu level 10 :) en dat heb ik alleen online behaalt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 07 april 2003 @ 23:04:
[...]

ja want ik ben nu level 10 :) en dat heb ik alleen online behaalt.. :)
Misschien dat het maar tot eind maart was en niet tot eind april? Dat je nu weer moet betalen? :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:05

spaceboy

Op grote hoogte

Klein morphball vraagje voor Metroid Prime:

AAARGH!! Net eindelijk na weer honderden kilometers te hebben afgelegd de powerbomb gehaald. Omdat ik helemaal blij was gelijk 3x gebruikt. Later lees ik "not unlimited, use wisely". Maar goed, ik ben nu door m'n bommen heen en heb nu op een paar plekken zo'n Bezodium dinges waar ik langs wil. Hoe de heck kan ik die powerbombs weer terugkrijgen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Na Zelda. Wat komt er dan nog? Ik ga dan denk ik maar eens RE0 kopen. Wil die toch heel graag hebben. Volgens mij wordt de rest van het jaar uiterst belabberd. Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ook de GameBoy Player hier ongeveer in de herfst het licht gaat zien. Kan ik eindelijk eens MF, GS, HoD, Zelda: OoS, Zelda OoA, Metroid 2 gaan uitspelen :9

Gisteren trouwens zo'n vragenformulier op nintendo.nl ingevuld, was toch wer goed voor 50 sterren. :)

Gewoon vijanden verslaan spaceboy. :)

[ Voor 6% gewijzigd door GZ op 07-04-2003 23:10 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

NoTimeRemains

I know

spaceboy schreef op 07 April 2003 @ 19:50:
[...]

MK:DA is ZEKER zijn geld waard!! Hoe Soul Calibur 2 wordt maakt mij niet eens veel uit, ben een echte MK-fanboy. Zelfs als je dat niet bent is 't een hele gave fighter met een hele zwik goodies op het schijfje (ook paar filmpjes enzo over MK-history, al zal je dat als niet-fan aan je anus oxyderen), verder gewoon lekkere game!
ik ben ook fan! =) maar ik weet alleen niet of ie zn geld wel waard is van deze arme student ... =)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 07 april 2003 @ 23:06:
[...]

Misschien dat het maar tot eind maart was en niet tot eind april? Dat je nu weer moet betalen? :)
27 APRIL stond er echt... :( ik zal eens die netwerk instellingen van dat ding verwijderen.

Ik kan wel naar de HOMEPAGE van PSO :? en daar inloggen en er staat netjes 19 days left :( wat is er aan de hand....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zelda wordt maar vetter en vetter
alleen wat ik een beetje onlogisch vind is dat de 2e dungeon 10x makkelijker is als de eerste, naar mijn mening dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 07 April 2003 @ 23:45:
zelda wordt maar vetter en vetter
alleen wat ik een beetje onlogisch vind is dat de 2e dungeon 10x makkelijker is als de eerste, naar mijn mening dan
Lijkst vaak zo omdat je nu weet hoe je het perfect moet spelen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 07 April 2003 @ 23:08:
Klein morphball vraagje voor Metroid Prime:

AAARGH!! Net eindelijk na weer honderden kilometers te hebben afgelegd de powerbomb gehaald. Omdat ik helemaal blij was gelijk 3x gebruikt. Later lees ik "not unlimited, use wisely". Maar goed, ik ben nu door m'n bommen heen en heb nu op een paar plekken zo'n Bezodium dinges waar ik langs wil. Hoe de heck kan ik die powerbombs weer terugkrijgen?
antwoord:

Moet je weer ff terug en ventjes slopen enzo. Dan krijg je die dingen wel weer, is net als raketten, die zijn ook limited :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier ook gepreorderd bij dimplus.nl met de optie dat je vooruit het geld betaald? Want hij komt over 3.5 week al en ze hebben nog niet om geld gevraagd, vind ik een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
GolbeZeromus schreef op 07 April 2003 @ 23:09:
Na Zelda. Wat komt er dan nog? Ik ga dan denk ik maar eens RE0 kopen. Wil die toch heel graag hebben. Volgens mij wordt de rest van het jaar uiterst belabberd. Maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ook de GameBoy Player hier ongeveer in de herfst het licht gaat zien. Kan ik eindelijk eens MF, GS, HoD, Zelda: OoS, Zelda OoA, Metroid 2 gaan uitspelen :9
Hej Golbes, een beetje positiever... Na zelda komt er nog een hoop!! Misschien even niet de prime van Nintendo, dus geen First party AAA titels maar genoeg leuke second en third party.

ff wat spellen die ik in de gaten ga houden:
V-Rally 3 (Infogrames) 27 juni
Soul Calibur 2 (Namco) 19 augustus
Product Number 03 [P.N.03] (Capcom) 29 augustus
Harvest Moon: A Wonderful Life (Majesco) oktober :Y)
F-Zero GC (Nintendo) 28 november
4de kwartaal:
Mario Kart (Nintendo)
Pikmin 2 (Nintendo)
The Last Ninja (Studio 3)
Final Fantasy: Crystal Chronicles (Square Enix, Nintendo)

Niet dat ik ze allemaal ga kopen, maar wel in de gaten houden. Volgens mij nog genoeg om naar uit te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
RareGast schreef op 08 april 2003 @ 08:42:
[...]
ff wat spellen die ik in de gaten ga houden:
V-Rally 3 (Infogrames) 27 juni
Soul Calibur 2 (Namco) 19 augustus
Product Number 03 [P.N.03] (Capcom) 29 augustus
Harvest Moon: A Wonderful Life (Majesco) oktober :Y)
F-Zero GC (Nintendo) 28 november
4de kwartaal:
Mario Kart (Nintendo)
Pikmin 2 (Nintendo)
The Last Ninja (Studio 3)
Final Fantasy: Crystal Chronicles (Square Enix, Nintendo)

Niet dat ik ze allemaal ga kopen, maar wel in de gaten houden. Volgens mij nog genoeg om naar uit te zien.
Je vergeet:

- Splinter Cell (Juni)
- BurnOut 2 (Mei)
- Enter The Matrix (15 Mei)
- Viewtiful Joe (Komt in Juni in Japan uit)

Lijke mij ook niet verkeerd!

Trouwens Phuse, ik vond de eerste Dungeonbaas ook niet zo heel moeilijk...De tweede dungeon vond ik qua level zeker gelijk.

[ Voor 8% gewijzigd door Deddiekoel op 08-04-2003 08:58 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0rkel
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 08:08:
Heeft iemand hier ook gepreorderd bij dimplus.nl met de optie dat je vooruit het geld betaald? Want hij komt over 3.5 week al en ze hebben nog niet om geld gevraagd, vind ik een beetje vreemd.
Nee, heb daar persoonlijk aan balie gepre-ordered etc, je hoeft nog niet te betalen. Ze weten namenlijk nog niet wat ie gaat kosten, en ik denk niet dat ze bang zijn dat mensen hun bonus-disc+zelda niet komen halen, want dan ben je echt goed GEK! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Slecht nieuws voor Nintendo

[url] nieuws: Verkoop Nintendo Gamecube valt zwaar tegen [/url]

Nou maar hopen dat ze in 2003 meer resultaat boeken. Moet niet al te moeilijk zijn want met de komst van Metroid Prime en Zelda heeft Nintendo toch zeker weten een paar sterke troeven in handen. De GBA SP niet te vergeten natuurlijk. Zou echt jammer zijn als Nintendo dit jaar net zo afsluit als 2002.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Laatst online: 11:45
Deddiekoel schreef op 08 April 2003 @ 08:48:
[...]

Je vergeet:

- Splinter Cell (Juni)
- BurnOut 2 (Mei)

Trouwens Phuse, ik vond de eerste Dungeonbaas ook niet zo heel moeilijk...De tweede dungeon vond ik qua level zeker gelijk.
op dimensionplus staat de release datum van burnout 2 op vandaag, 8april :)
de xbox versie kwam idd in mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
CaptainM schreef op 08 April 2003 @ 10:14:
Slecht nieuws voor Nintendo

[url] nieuws: Verkoop Nintendo Gamecube valt zwaar tegen [/url]

Nou maar hopen dat ze in 2003 meer resultaat boeken. Moet niet al te moeilijk zijn want met de komst van Metroid Prime en Zelda heeft Nintendo toch zeker weten een paar sterke troeven in handen. De GBA SP niet te vergeten natuurlijk. Zou echt jammer zijn als Nintendo dit jaar net zo afsluit als 2002.
lees de draad voor je bl44t. :(

en mensen, het is GOLBE, niet GLOBE..
ff opkomen voor mijn forumbuddy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Deddiekoel schreef op 08 April 2003 @ 08:48:
[...]

Je vergeet:

- Splinter Cell (Juni)
- BurnOut 2 (Mei)

nou ja de eerste baas vond ik best klote, voordat je de eerste keer datgene kunt doen wat je wil doen... en moet doen...
en ik vond de dungeon op zich ook lastiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

daFubar schreef op 08 april 2003 @ 10:46:
[...]

Wat bedoel je hier dan mee??

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
daFubar schreef op 08 April 2003 @ 10:46:
[...]

en mensen, het is GOLBE, niet GLOBE..
ff opkomen voor mijn forumbuddy :)
Aangepast... heb al vaker deze fout gemaakt. GolbeZeromus het spijt met. ;(
Deddiekoel schreef op 08 april 2003 @ 08:48:
[...]

Je vergeet:

- Splinter Cell (Juni)
- BurnOut 2 (Mei)

Niet verkeerd, maar die hou ik niet in de gaten. smaken verschillen, gelukkig. (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
sharkzor schreef op 08 april 2003 @ 10:32:
[...]
op dimensionplus staat de release datum van burnout 2 op vandaag, 8april :)
de xbox versie kwam idd in mei
Is dat niet van de US versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De US is al uit hoor
w000000000000000000t, kan iemand de Tube Slider Review op IGN posten aub!!!!!
CaptainM, lees dit artikel, dan zal je het beter begrijpen:
http://cube.ign.com/articles/392/392735p1.html

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 11:33:
De US is al uit hoor
w000000000000000000t, kan iemand de Tube Slider Review op IGN posten aub!!!!!
CaptainM, lees dit artikel, dan zal je het beter begrijpen:
http://cube.ign.com/articles/392/392735p1.html
Staat ongeveer hetzelfde in als dat van Tweakers.net. Hij moet gewoon niet dom lullen dat ik bl44t, die reply van mij klopt voor 100%.

[ Voor 10% gewijzigd door Techno Overlord op 08-04-2003 12:04 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij eigenlijk een GC, want ik zie in je sig enkel xbox staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tralaal zulke berichten hoor ik al zo vaak. Nintendo blijft gewoon doorgaan dus doe maar rustig.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

schnumi schreef op 08 April 2003 @ 12:05:
Tralaal zulke berichten hoor ik al zo vaak. Nintendo blijft gewoon doorgaan dus doe maar rustig.
Ik doe en blijf rustig. Zoals ik al zei MP en Zelda doen goede zaken voor Nintendo. Ze zullen heus niet zo gaan als bijvoorbeeld de DreamCast van Sega.
Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 12:02:
Heb jij eigenlijk een GC, want ik zie in je sig enkel xbox staan
Nee ik heb (nog) geen NGC. Alleen een Xbox en een GBA SP. Bij de GBA SP zit een waardebon van € 50,- korting op een NGC. ff wachten totdat ik weer wat meer geld heb en dan koop ik ook een NGC, vooral voor MP en Zelda.

Maar WTF boeit het of ik nu een NGC heb ofniet, BlauweBeer?

[ Voor 49% gewijzigd door Techno Overlord op 08-04-2003 12:10 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 19:42
CaptainM schreef op 08 April 2003 @ 12:06:
Nee ik heb (nog) geen NGC. Alleen een Xbox en een GBA SP. Bij de GBA SP zit een waardebon van € 50,- korting op een NGC. ff wachten totdat ik weer wat meer geld heb en dan koop ik ook een NGC, vooral voor MP en Zelda.

Was maar een vraagie. :)

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

CaptainM schreef op 08 April 2003 @ 12:06:

Nee we hebben al meer Xbox fans gehad die hier de boel kwamen verzieken vandaar. :)

Maar iedereen die doet nu net of Nintendo er kapot aan gaat ofzo. Maar vergeet niet dat Nintendo de enigste is die winst maakt op alle hardware!!!! MS en Sony maken nog steeds dikke verliezen op de hardware.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOW MAN, Peace and love, remember??
In dit soort tijden is het heel belangrijk dat we vooral onze kalmte bewaren, wanneer we eigenlijk het liefst heel kwaad willen zijn. (<- rara, welke politicus zei ongeveer dit? Ik vond het in ieder geval Schitterend gezegd)
CaptainM schreef op 08 April 2003 @ 12:13:
[...]

Ik ben geen Xbox-fan, anders zou ik geen GBA SP hebben en een NGC gaan kopen. Ik ben een game-fan.

Heb je daar trouwens bronnen van? Dikke verliezen vind ik een beetje een groot woord. Vooral voor de PS2. Bij de Xbox zou t kunnen natuurlijk maar dit lijkt me meer een strategische zet van Microsoft.
Ja lol, ik wist niet dat je een GBA SP hebt en NGC gaat hebben, daarom vroeg ik het ook :+

[ Voor 129% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

schnumi schreef op 08 april 2003 @ 12:10:
[...]

Nee we hebben al meer Xbox fans gehad die hier de boel kwamen verzieken vandaar. :)

Maar iedereen die doet nu net of Nintendo er kapot aan gaat ofzo. Maar vergeet niet dat Nintendo de enigste is die winst maakt op alle hardware!!!! MS en Sony maken nog steeds dikke verliezen op de hardware.
Ik ben geen Xbox-fan, anders zou ik geen GBA SP hebben en een NGC gaan kopen. Ik ben een game-fan 8)

Heb je daar trouwens bronnen van? Dikke verliezen vind ik een beetje een groot woord. Vooral voor de PS2. Bij de Xbox zou t kunnen natuurlijk maar dit lijkt me meer een strategische zet van Microsoft.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

CaptainM schreef op 08 april 2003 @ 11:59:
Staat ongeveer hetzelfde in als dat van Tweakers.net. Hij moet gewoon niet dom lullen dat ik bl44t, die reply van mij klopt voor 100%.
Ik had 't nieuws al eerder gepost. als je mijn reply gelezen had. had je het nieuws niet voor een 2e keer hoeven posten :) dat bedoeld ie er mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

RSP schreef op 08 April 2003 @ 12:15:
[...]

Ik had 't nieuws al eerder gepost. als je mijn reply gelezen had. had je het nieuws niet voor een 2e keer hoeven posten :) dat bedoeld ie er mee :)
Ok had ik niet gezien/opgemerkt. Ik heb de replys vanaf de datum waarop het op tweakers stond nagelezen. Kan natuurlijk dat je het nieuws al ergens anders of eerder gelezen had.

Moet ie nog niet gaan lullen dat ik bl44t. That really pisses me off. 8)

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tube Slider
Is it F-Zero or just a plain old zero? Our full review.

links :: guide faqs codes boards previews reviews news features

39.99

..

April 07, 2003 - We were surprised when corporate giant NEC in January announced that it would return to the console publishing arena. But we were even more shocked to learn that the developer of the unfortunately named Tube Slider for GameCube was none other than NdCube, a company jointly owned by Nintendo and also incidentally the talent behind the Game Boy Advance version of F-Zero.
Like F-Zero, Tube Slider is a futuristic racer. Its vehicles are hovercraft. They have turbo boosts and side rockets. They race across unpredictable twisting tracks, too. See the similarities here? But unlike F-Zero, the courses all take place exclusively inside transparent tubes. Another difference lies in execution, at which point F-Zero really begins to separate itself. For while Tube Slider is in the end a decent racer -- neither exceptional nor sub par -- it lacks the speed, balance and depth that Nintendo's franchise has become famous for.

The Facts

Fast-paced futuristic racer
Compete on 10 tubed courses set across the globe
Choose from 15 enhanced and ultra-tweaked hover crafts
Multiple gameplay modes from Grand Prix to Free Run and Tutorial
Turbo and boost enhancements temporarily add speed to vehicles in races
Side-boosters on vehicles can be used to take sharp turns
Four-player mode
Does not run in progressive scan mode or support Dolby Pro Logic II
Gameplay
The premise that powers Tube Slider couldn't be simpler. There are futuristic hovercraft and there are twisting, turning, tubular tracks that are there for the racing. That's it. The game's meatiest mode -- and that's not saying much -- is its Grand Prix, in which the point is to race through a series of tracks and unlock even more courses -- 10 in all -- and in turn speed through them. The only other single-player mode is Time Attack, which is fairly self-explanatory. It's shallow, definitely, a direct contrast to bigger and better productions like XGRA and the still tentatively titled F-Zero GC.

Play mechanics are equally simple, but not without entertainment and satisfaction. The title aspires for F-Zero-clone controls, but fails to deliver the trademark polish. Analog stick steers, A accelerates, B and Y jettison the vehicles with 'Booster' (an instant boost of nitro) or 'Turbo' (a continuous, but less powerful boost). Meanwhile, R and L are used for side-boosters, which can be used a la F-Zero in sharp turns. X and Z button, finally, change the camera angle. There's not a whole lot to learn, but what's there is fairly intuitive and it feels for the most part well done. The game's big feature, if any, is the ability to drift behind opponents and steal their boost, which can then be used for additional speed. The problem is that the opposition can do exactly the same thing to players and often does, siphoning away any sensation of thrust gained with the boosts.

Tube Sliders is incredibly unbalanced. The first three races are an absolute cakewalk. One could speed through them with his or her eyes closed and still probably rank first place in every lap. It's obvious these opening levels are designed to teach the player the ropes. The difficulty immediately changes, though. As soon as one opens up the second set of tracks, it becomes both hard and frustrating. All of the sudden opponents can effortlessly keep up and outpace players and oftentimes they will unfairly crash into one's vehicle and send it skidding to a dead halt, at which point a last point ranking is almost guaranteed. There is no effective method to avoid this, so players must simply do their best and pray it doesn't happen. Meanwhile, there are some track layouts that are downright baffling. Arrows on walls, floor or ceiling usually indicate the best route to take around corners or through drops in tubes, but sometimes if one follows the arrows their vehicle will go careening into mid-air and they will lose all of their speed. Why? However, there are times when the track design works brilliantly. The fact that the hovercraft can race on any and all sides of tubes is very welcomed and indeed, successfully transitioning from ceiling to sidewall is, well, fun.

Perhaps the biggest drawback to the game is that overall its race speed is just too slow. It doesn't move anywhere near as fast as other racers of this nature, which is definitely disappointing. And while the pace does improve as different leagues are opened, it never becomes fast or intense enough for our liking.

On the plus side, there is a four-player Versus Mode, the last of the game's play styles, and it runs pretty well, but again because the speed of the title is decidedly lacking the majority of players probably won't care.

Graphics
Tube Slider has visual ups and downs. The design of the craft is acceptable. The tubes themselves are unique and extremely colorful. They feature transparencies and multi-layered backdrops that scroll by in a blink. The layout of the tubes, twisting and dropping, rising and turning, is equally well done, though sadly there are no major loops or jumps. The tracks are nicely varied in theme so that players will see futuristic backdrops as well as mountainous terrain, a big tree, a suspended bridge and more. And everything runs at a nice 60 frames per second, an essential in these types of games. However, on the flipside, most of the ships and environments are constructed using a minimal amount of polygons, perhaps to save on fluidity.

Tube Slider

The texture application is unimpressive as oftentimes the locales will look saturated with color or unrefined in detail. A total lack of any graphical bells and whistles like an advanced particle system or lighting or shadow effects also stays this game's visual presentation in the realm of first-generation software. The title does not run in progressive scan mode, either.

Sound
Nothing exceptional here. The music is sub par in nearly every way thanks to a cookie-cutter selection of techno tunes and bad guitar riffs that are both uninspired and lacking clarity. Meanwhile, the sound effects suffice, but aren't overpowering. So players shouldn't expect to hear thumping engine noises as their craft turn corners, nor should they expect any reverb or echo while zooming through the tubes. A standard hiss signals engine speed and there's not much else to speak of.

Closing Comments
Tube Slider is an above average racer. But it's not in the same league as more ambitious entries like XGRA and F-Zero. The game wants to be F-Zero. Hell, it might have actually been F-Zero at one time or another. Its control scheme and play mechanics sure seem similar. But in the end the game can't compete with the F-Zero's greater sense of speed, balance and visual finesse, and with only one gameplay mode consisting of 10 tracks that can be whipped through, it lacks the depth to keep you coming back for more.
Worth a rental. But don't buy it.

-- Matt Casamassina

Presentation
Average, but all too generic futuristic racer with little in the vein of options or modes. 5.0
Graphics
Runs at 60 frames. Lots of themes and variation in tracks. Saturated, first-generation graphics. 6.0
Sound
Average in every way. 5.0
Gameplay
A decent F-Zero clone that succeeds on some levels and fails on others. Lacks polish and depth. 6.0
Lasting Appeal
The main game isn't much, but there is a four-player mode. Most probably won't come back to it, though. 6.0
OVERALL SCORE (not an average) 6.1
bron cube.ign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alsof de duivel ermee speelt, gister de documenten naar Lik-Sang gefaxt en vandaag stond de TGP met het pakje voor me deur, de reden dat het zo lang duurde: Ik moet €13,50 aan importkosten betalen, ze doen er schijnbaar 2 weken over om het bedrag te bepalen en de adm. te regelen, jah, lekker snel zijn ze daar zeg....

Jammer van die €13,50 alleen :), ach jah, kan niet altijd goed gaan hè :P (heb al best veel duty free gehad terwijl ik eig wel zou moeten betalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

CaptainM schreef op 08 April 2003 @ 12:13:
[...]

Ik ben geen Xbox-fan, anders zou ik geen GBA SP hebben en een NGC gaan kopen. Ik ben een game-fan 8)

Sony maakt nog steeds verlies op de PS2 hardware (niet veel klein beetje). En stja MS moet idd wel investeren om een goede userbase op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:21

Wom

schnumi schreef op 08 April 2003 @ 12:10:
[...]

NU ben ik vast zon Xbox fan die de boel kom verzieken, maar goed :P

Bij Nintendo is de console industrie de core business. Microsoft en Sony hebben nog vele andere takken. Als Nintendo een minder resultaat maakt op de GC (op de GBA lijkt me onwaarschijnlijk), is dat gelijk voor één van de grote pijlers van de gehele onderneming. Hoewel een winstwaarschuwing helemaal niet dramatisch is(want wie heeft dat nou niet gedaan ?), geeft het wel aan dat ze de markt een beetje overschat hebben. Feit dat Nintendo winst maakt op hun console is ook gewoon pure noodzaak, want ze hebben geen monopolypositie in de software, of zijn geen gigantische multi-media gigant. Geld hebben ze genoeg, maar naast de consoles en games hebben ze niet veel anders meer.

Het valt me trouwens wel op dat zulke berichten vaak door mensen komen die ook regelmatig in het Xbox topic komen, zou er dan toch enige rivaliteit zijn ? ;) :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx vliegtuig.
En AudiRS4, omdat je zoiets zegt ben je echt geen xbox fanboy dat de boel komt verzieken hoor. Toch mss enige nuance, Nintendo heeft niet alleen consoles en games hoor. Het bekendste vb daarvan is toch wel Pokemon, maar er zijn ook zo nog andere dingen, die waarschijnlijk enkel in Japan bekend zijn. Daar zullen ze ook wel Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel poen mee scheppen. Voor de rest ben ik het volkomen met je eens :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Nee kijk als je het zo normaal is er totaal niks aan de hand. :) Games is idd wel de grootste pijler van Nintendo maar je kan mij niet wijsmaken dat MS eeuwig verlies kan gaan maken op de Xbox want dan word het zelfs bill te veel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

schnumi schreef op 08 april 2003 @ 12:56:
Nee kijk als je het zo normaal is er totaal niks aan de hand. :) Games is idd wel de grootste pijler van Nintendo maar je kan mij niet wijsmaken dat MS eeuwig verlies kan gaan maken op de Xbox want dan word het zelfs bill te veel. :P
Daarom is het juist een strategische zet van MS. Ze moeten als debut-console toch een heleboel mensen aan zich laten binden om verder veel gamez te verkopen en live-accounts te verkopen. Microsoft zal toch nooit falliet gaan ofzo aangezien ze een heel diepe beurs hebben. Ik denk dat ze de Xbox tegen verlies verkopen om zoveel mogelijk mensen met een Xbox te voorzien. Verder maken ze hun verlies op de console meer dan goed met games, live en overige hardware.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm met live denk ik toch niet aangezien ze dat ook miljoenen heeft gekost. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Ik ben toch benieuwd hoeveel verlies MS nu eigenlijk draait op de Xbox? Ik had nl. begrepen dat ze bij de launch ook al onder kostprijs zoudern verkopen. Toen kostte datding nog 479(!) euro. Nu issie bijna de helft daarvan dus die verliezen moeten toch wel aanzienlijk zijn...
Ze kunnen het hebben maar ik denk wel dat ze er meer van hadden verwacht. Volgens dat laatste bericht hebben ze 8 miljoen doosjes verkocht (in zijn totaal toch, en niet alleen over boekjaar 2002).

Nu ik het daar toch over heb...hoeveel GC's zijn er nu dan verkocht? Maar 5,6 miljoen of meer dan dat? Want als ze er maar 5,6 miljoen in totaal (dus sinds de Japanse release) hebben verkocht liggen ze toch wel een stukje achter op MS (8 miljoen sinds begin). Ik dacht nl. dat die 5,6 miljoen alleen voor het boekjaar 2002 waren. Want als er maar in totaal 5,6 miljoen zijn verkocht en 2,5 miljoen (toch?) daarvan in Europa dan lijkt me dat Europa de belangrijkste markt is...

(Let wel ik weet zeker niet alles meer goed, maar dit zijn de dingen zoals ik ze denk te herinneren)

[ Voor 19% gewijzigd door Deddiekoel op 08-04-2003 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Er zijn 45 miljoen cubes verkocht. en big N had er 55 miljoen verwacht voor 't einde van 2002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xbox : 8 miljoen in totaal
nintendo 5.6 miljoen VORIG boekjaar (dat jaar ervoor 3.8) (5.6 + 3.8 = 9.4)

neemt niet weg dat ze allebei ver achter lopen op de ps2
Er zijn 45 miljoen cubes verkocht. en big N had er 55 miljoen verwacht voor 't einde van 2002
Neem aan dat je hier SOFTWARE bedoeld, anders ben je wel ERG hard aan het crossen in je hoofd

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

RSP schreef op 08 April 2003 @ 13:49:
Waar haal je die belachelijke cijfers vandaan ?

Nintendo wilde in 2002 10 miljoen NGC afzetten, en dat zijn er 5,6 miljoen geworden.

Bron : http://www.gamer.nl/nieuws/17218

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 08 April 2003 @ 13:49:
Ach denk maar zo wat ze aan cubes tekort kwamen hebben ze aan gba/gba-sp meer dan goed gemaakt , de nieuwe pokemon games lopen als een speer en nintendo zwemt in het geld.
Ik denk dat het allemaal wel weer goed komt.
AudiRS4 schreef op 08 April 2003 @ 13:53:
[...]

Waar haal je die belachelijke cijfers vandaan ?

Nintendo wilde in 2002 10 miljoen NGC afzetten, en dat zijn er 5,6 miljoen geworden.

Bron : http://www.gamer.nl/nieuws/17218
Ik weet ook geen exacte cijfers maar wat ik wel weet is dat dingen bij gamer.nl en dan vooral gamecube/nintendo nieuws daar niet te serieus genomen moet worden.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 13:54:
[...]

[...]

Ik weet ook geen exacte cijfers maar wat ik wel weet is dat dingen bij gamer.nl en dan vooral gamecube/nintendo nieuws daar niet te serieus genomen moet worden.
Deze cijfers staan op meerdere game-site's, dus niet alleen op gamer.nl.
bijv : http://www.planetgamecube...s.cfm?action=item&id=4191
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 13:58:
[...]
de mensen bij microsoft kunnen er ook wat van hoor.
U bedoelt ?

[ Voor 29% gewijzigd door Wom op 08-04-2003 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de mensen bij microsoft kunnen er ook wat van hoor.

Ik bedoel, het liegen over verkoopcijfers.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 13:54:
Ach denk maar zo wat ze aan cubes tekort kwamen hebben ze aan gba/gba-sp meer dan goed gemaakt , de nieuwe pokemon games lopen als een speer en nintendo zwemt in het geld.
Ik denk dat het allemaal wel weer goed komt.
Lopen als een speer ja... in Japan dan.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 08 April 2003 @ 13:57:
[...]

bijv : http://www.planetgamecube...s.cfm?action=item&id=4191

[...]

U bedoelt ?
Hij bedoelt dat cijfers niet altijd alles zeggen , iedereen wil graag verkoop cijfers horen maar hoe objectief die cijfers zijn weet je natuurlijk nooit 100% zeker
CaptainM schreef op 08 april 2003 @ 13:59:
[...]

Hier is ie ook al te krijgen en in amerika loopt ie ook als een gek:

ik citeer:

Nintendo boasts superior sales
After the amazing pre-order totals of 600,000 copies of Wind Waker, there are already over 1.1 million copies shipped. Also, the GBA SP is the top selling peice of hardware in the United States. Pokemon, as expected, has also skyrocketed in sales. Read the official press release below:

http://www.ningc.com/news.php?article=2241

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 13:59:
[...]

Hij bedoelt dat cijfers niet altijd alles zeggen , iedereen wil graag verkoop cijfers horen maar hoe objectief die cijfers zijn weet je natuurlijk nooit 100% zeker
Die cijfers komen van een persbericht van Nintendo zelf. Ze zijn namelijk verplicht dit te doen omdat ze een beursgenoteerd bedrijf zijn. Ze moeten aan hun aandeelhouders dus percies kunnen vertellen wat en hoe precies. Dit zijn dus geen verzonnen getallen ofzo, maar getallen die direct van Nintendo zelf afkomen. Zelfde geld voor Microsoft, ook zij moeten verantwoording afgeven aan hun aandeelhouders, en kunnen dus niet met foutieve cijfers komen.

Cijfertjes : http://story.news.yahoo.c..._hi_te/nintendo_outlook_3

[ Voor 7% gewijzigd door Wom op 08-04-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 11:51
CaptainM schreef op 08 april 2003 @ 13:05:
[...]

Daarom is het juist een strategische zet van MS. Ze moeten als debut-console toch een heleboel mensen aan zich laten binden om verder veel gamez te verkopen en live-accounts te verkopen. Microsoft zal toch nooit falliet gaan ofzo aangezien ze een heel diepe beurs hebben. Ik denk dat ze de Xbox tegen verlies verkopen om zoveel mogelijk mensen met een Xbox te voorzien. Verder maken ze hun verlies op de console meer dan goed met games, live en overige hardware.
Jij noemt het een stragische zet... ik noem het liever een vuile/laffe/concurrentievervalsende zet.

Iedereen kan zich een marktpostitie kopen. Maar waarom duikt Shell niet de consolewereld in? Omdat er ze geen zak mee te maken hebben.

MS voegt helemaal niks toe aan de consolewereld. Hebben ze al vernieuwende spellen op de markt gebracht? In mijn ogen dus niet... alles wat je ziet op de xbox is FPS en racen. Ze gooien overal geld tegaan ( de geruchten gaan dat ze 100miljoen over hebben om doom3 exclusief te krijgen muv de pc), kopen alles wat los en vast zit en hopen op het einde ook de console markt te gaan overheersen zodat ze hier ook een monopoliepositie hebben.

En de dupe zijn wij... meer betalen voor de console, meer betalen voor de spellen, misschien nog licenties gaan aanschaffen per familielid enz.

Van mij mag de xbox wel blijven bestaan, maar dit mag absoluut niet ten koste gaan van Nintendo. Zonder Nintendo zal de gameswereld er heel anders uit komen te zien. Dan krijg je dus alleen nog maar FPS en alle anders standaard pc spellen op je console.

edit: ik heb het een beetje zwart/wit neergezet, maar je snapt de essentie wel, hoop ik

[ Voor 3% gewijzigd door Fred_Perry op 08-04-2003 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UK game sales, MP 8 plaatsen gedaald :'(

Rank This Week / Rank Last Week / Title / Publisher / Platforms
1 / 1 / Championship Manager 4 / Eidos / PC
2 / 2 / Splinter Cell / Ubi Soft / PS2, PC, XB
3 / 7 / The Sims / EA / PS2, XB, PC
4 / 3 / Devil May Cry 2 / Capcom / PS2
5 / 8 / Metal Gear Solid 2: Substance / Konami / PS2, XB, PC
6 / 5 / Zelda: A Link to the Past / Nintendo / GBA
7 / 11 / The Getaway / SCEE / PS2
8 / 12 / GTA: Vice City / Rockstar / PS2
9 / * / Driving Test Success 2002/2003 / Focus / PC
10/ 9 / Delta Force: Black Hawk Down / NovaLogic / PC
11 / 15 / FIFA 2003 / EA / PS2, XB, PS, GBA
12 / 10 / Rayman 3 / Ubi Soft / PS2, GBA, GC, PC
13/ 14 / Lord of the Rings: Two Towers / EA / PS2, GBA, XB, GC
14 / 6 / Metroid Prime / Nintendo / GC
15 / 13 / Indiana Jones and Emperor's Tomb / LucasArts / XB, PC
16/ 18 / Command & Conquer: Generals / EA / PC
17 / 17 / TOCA Race Driver / Codemasters / PC, XB, PS2
18 / 16 / Sonic Advance 2 / Infogrames / GBA
19/ * / Dancing Stage: Party Edition / Konami / PS
20 / 20 / Jurassic Park: Operation Genesis / Vivendi / PS2, XB, PC

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Fred_Perry schreef op 08 April 2003 @ 14:02:
[...]

Jij noemt het een stragische zet... ik noem het liever een vuile/laffe/concurrentievervalsende zet.

Iedereen kan zich een marktpostitie kopen. Maar waarom duikt Shell niet de consolewereld in? Omdat er ze geen zak mee te maken hebben.

MS voegt helemaal niks toe aan de consolewereld. Hebben ze al vernieuwende spellen op de markt gebracht? In mijn ogen dus niet... alles wat je ziet op de xbox is FPS en racen. Ze gooien overal geld tegaan ( de geruchten gaan dat ze 100miljoen over hebben om doom3 exclusief te krijgen muv de pc), kopen alles wat los en vast zit en hopen op het einde ook de console markt te gaan overheersen zodat ze hier ook een monopoliepositie hebben.

En de dupe zijn wij... meer betalen voor de console, meer betalen voor de spellen, misschien nog licenties gaan aanschaffen per familielid enz.

Van mij mag de xbox wel blijven bestaan, maar dit mag absoluut niet ten koste gaan van Nintendo. Zonder Nintendo zal de gameswereld er heel anders uit komen te zien. Dan krijg je dus alleen nog maar FPS en alle anders standaard pc spellen op je console.
Wat heeft een iemand die in spelkaarten doet te maken met consoles ? Denk je nu echt da Nintendo een of andere filantropische instelling is ? Ze zijn toendertijd de console markt op gegaan omdat ze zagen dat daar geld te verdien was en is.

Zelfde geld voor MS, Sony en weet wie er allemaal nog volgen. Ms voorziet dat de console een andere functie gaat krijgen dan alleen spelmachine, maar zich meer zal ontwikkelen tot een all-round multimedia apparaat. Microsoft zal dan ook niet de laatste zijn die in de consolemarkt zal gaan storten.

En dat er alleen maar FPS en racegames op de Xbox zijn is natuurlijk een stelling die je nooit van zijn leven zal kunnen verdedigen, dat besef je hopelijk ook wel.

Concurrentie is goed voor de consument, en Microsoft kan (ookal zouden ze dat willen) geeneen concurrent de markt uitdrukken zolang de consument geen Microsoft product gebruikt.

Mensen riepen met het teneergaan van de Dreamcast dat de consolemarkt ook zou veranderen. Tot nu merk ik er bar weinig van moet ik zeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door Wom op 08-04-2003 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Fred_Perry schreef op 08 april 2003 @ 14:02:
[...]

Het klinkt dan een beetje crue (spelling :? ) maar de sterkste zullen toch overleven. Ik vindt het ook dom maar zo is het nou eenmaal. En dat je zegt dat MS geen vernieuwende spellen op de markt brengt en daarom nix toevoegd aan de consolemarkt is ook een kut-argument. Midtown Madness 3 wordt echt een toptitel voor de Xbox. Splinter Cell is ook een toptitel op de Xbox (al dan niet van MS).

En meer betalen voor de console? De console kost dus echt niet duur en de gamez kosten net zoveel als de NGC en de PS2.

De GBA SP, Zelda, MP en Pokemon zijn de redders voor Nintendo. Zelda en MP zijn echte topgamez. Die zul je nooit zien op een Xbox of PS2.

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Laatst online: 18:43

jOzh

Sweet dude!

Ok, ik heb nu wel weer genoeg Xbox-shit gelezen...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd genoeg xbox discussie het blijf ten slotte het grote gamecube topic. ;)

ik heb ff een vraagje ik zit een beetj vast in MP terwijl ik nog maar 4% heb (zegt genoeg over mijn gaming skillz in dit soort games :P )

Ik zit in de chazon mines en ik ben nu in een kamer waar ik 4 artifacts moet activeren ik kan er echter maar 3 vinden, ik weet dat de 4e ergens bovenin zit maar om boven te komen moet ik met de morph ball door zo'n smal stuk en daar zitten 2 sandblocks voor die volgens de scan weak zijn , maar ik krijg die dingen niet kapot met missles of mijn normale gun , mis ik soms iets :?
CaptainM schreef op 08 April 2003 @ 14:13:
[...]

En meer betalen voor de console? De console kost dus echt niet duur en de gamez kosten net zoveel als de NGC en de PS2.
Kan het even niet laten , iets is duur of kost veel, maar iets kost niet duur kan echt niet door de beugel ;)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klinkt dan een beetje crue (spelling ) maar de sterkste zullen toch overleven. Ik vindt het ook dom maar zo is het nou eenmaal. En dat je zegt dat MS geen vernieuwende spellen op de markt brengt en daarom nix toevoegd aan de consolemarkt is ook een kut-argument. Midtown Madness 3 wordt echt een toptitel voor de Xbox. Splinter Cell is ook een toptitel op de Xbox (al dan niet van MS).
Miljoenen bieden om een spel half jaar exclusief te houden, omdat ze anders na een jaar(buitenom halo) nog steeds geen exclusief goed spel hadden.

Dat noem ik pijnlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je wat ik haat?
In Mario eh, kom je bij zo'n level.
Het gaat goed en je denkt, kool level, je vliegt er echt door.
En dan plots val je op 1m van de finish.
Je denkt: "shit, ma das nx, want ik kan het, ga da ier snel doen" Dan begin je opnieuw. En dan begint het: NIETS LUKT MEER. In geen tijd moet j 4 maal opnieuw beginnen, en val je op allemaal plaatsen waar je daarstrax direct overging. Herkent iemand het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crashman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 16:49
De GameCube staat bij Gamer.nl in de poll 10 votes voor op nr1! Go Nintendo :D

specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 14:35:
[...]
Miljoenen bieden om een spel half jaar exclusief te houden, omdat ze anders na een jaar(buitenom halo) nog steeds geen exclusief goed spel hadden.

Dat noem ik pijnlijk ;)
offtopic:
PDO, Racing Evoluzione, MotoGP, PGR, DOAX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:

PDO, Racing Evoluzione, MotoGP, PGR, DOAX
lezen is een vak. Heb het over het jaar nadat de xbox is uitgekomen. Ze hebben expres de rechten van splintercell voor een half jaar opgekocht omdat ze anders na een jaar maar 1 blockbuster zouden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 14:35:
[...]

Dat noem ik pijnlijk ;)
Wat is nu het nut van zoiets te zeggen? Wil je echt als fanboy bekendstaan? Wie ben jij om te oordelen wat een goed exclusief spel is en wat niet? Ooit al gehoord van zoiets als smaak? Ik denk dat de verkoopcijfers van Xbox toch al hebben bewezen dat de xbox sommige mensen hun smaak is, nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Nintendo zal nog steeds winst maken, Japan is hun grootste afzetmarkt. Waarom denk je dat Bill graag wilt dat XBox in Japan het goed gaat doen? Japanners leven op console games en andere gadgets :)
Zolang die mensen nog voor de winkel gaan slapen om zelda/final fantasy/whatever te krijgen, is er niks aan de hand. Sony en Nintendo hebben de mazzel om Aziatisch te zijn, Microsoft kan dus op heel wat minder support rekenen daar. Vergis je trouwens niet wat Nintendo verdient aan Pokemon en andere merknamen van ze. Zie tekenfilms, speelgoed, spelletjes (duh). Ze verdienen er flink aan, daar ben ik niet bang voor. Als je cijfers wilt weten, ik zou zeggen zoek ze, ik ben niet zo miereneukerig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu het nut van zoiets te zeggen? Wil je echt als fanboy bekendstaan? Wie ben jij om te oordelen wat een goed exclusief spel is en wat niet? Ooit al gehoord van zoiets als smaak? Ik denk dat de verkoopcijfers van Xbox toch al hebben bewezen dat de xbox sommige mensen hun smaak is, nee?
Ik heb dat oordeel niet gemaakt, dat heeft microsoft zelf gedaan.Ik heb voorderest nix tegen een xbox, spel er zelf vrij regelmatig op. En zo gauw de eerste goede spellen die MIJ aantrekken daarop uitkomen zal ik er misschien ook nog wel eens 1 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Nu online

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 14:34:

Kan het even niet laten , iets is duur of kost veel, maar iets kost niet duur kan echt niet door de beugel ;)
Ja sorry ik woon in Limburg en daar praten ze gewoon zo :D
Verwijderd schreef op 08 April 2003 @ 14:36:
Weet je wat ik haat?
In Mario eh, kom je bij zo'n level.
Het gaat goed en je denkt, kool level, je vliegt er echt door.
En dan plots val je op 1m van de finish.
Je denkt: "shit, ma das nx, want ik kan het, ga da ier snel doen" Dan begin je opnieuw. En dan begint het: NIETS LUKT MEER. In geen tijd moet j 4 maal opnieuw beginnen, en val je op allemaal plaatsen waar je daarstrax direct overging. Herkent iemand het?
* Techno Overlord herkent het maar al te goed |:( 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Techno Overlord op 08-04-2003 14:55 ]

Forever raver!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 14:50:
[...]
Ik heb dat oordeel niet gemaakt, dat heeft microsoft zelf gedaan.Ik heb voorderest nix tegen een xbox, spel er zelf vrij regelmatig op. En zo gauw de eerste goede spellen die MIJ aantrekken daarop uitkomen zal ik er misschien ook nog wel eens 1 kopen.
Ik begrijp nog altijd niet wat er dan zo pijnlijk is, ik bedoel, welke SUPERGAMES had Nintendo dan de eerste 6 maanden? SSB:M ja, alhoewel ik er niet veel aan vind. Het lijkt wel alsof MP en Zelda de eerste 2 echt razend populaire topgames zijn, hoe lang is dat na de launch? Ik zet SMS er niet bij. SMS is wel een topgame volgens mij hoor, maar werd lang niet onthaald als MP, Zelda, Halo, ...
En dan zwijg ik nog over de PS2, dat ook verschrikkelijk traag op gang kwam.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2003 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
CaptainM schreef op 08 April 2003 @ 14:50:
[...]

Ja sorry ik woon in Limburg en daar praten ze gewoon zo :D
ik weet niet in welk deel van limburg jij woont maar hier praat men wel grammaticaal correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Laatst online: 11:51
CaptainM schreef op 08 April 2003 @ 14:13:
Midtown Madness 3 wordt echt een toptitel voor de Xbox.
Dat is een geen feit.
Splinter Cell is ook een toptitel op de Xbox (al dan niet van MS)
Dus voegt het ook niks toe aan de console markt, omdat het op alle platformen te krijgen is.
En meer betalen voor de console? De console kost dus echt niet duur en de gamez kosten net zoveel als de NGC en de PS2
Dat zijn de consequenties van een monopoliepositie
De GBA SP, Zelda, MP en Pokemon zijn de redders voor Nintendo. Zelda en MP zijn echte topgamez. Die zul je nooit zien op een Xbox of PS2
Daar heb je wel gelijk in ;)

Maarre, kheb nu weer genoeg over de xbox geluld... over naar het Cube nieuws
• Nikkei Industrial Daily meldt dat de opvolger van de Cube al in 2005 op de markt zal komen

Star Wars Rogue Squadron III wordt op StarWars Episode 1-3 gebaseerd

• Nintendo wil via een poll weten wat je graag in Metroid Prime 2 wil zien

Final Fantasy: Crystal Chronicles is speelbaar op de E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Ach, zolang the good ol' N maar spellen bijft uitgeven in Europa & Amerika en zich niet 100% op de aziatische markt gaat richten vindt ik het best.

Gisteren Panzer Dragoon Ortha op de X-box gezien en Damn, dat spel hoort gewoon op de Cube (en liever nog de Dreamcast) thuis. Het past op de een of andere manier niet echt in het X-box assortiment.

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gestemd op Multiplayer. Tot nu toe staat dat op de 1ste plaats me 44.7%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om Fred Perry maar even aan te vullen

Het gerucht gaat dat rsIII in november al uit komt en dat we op de e3 een hele hoop filmpjes mogen verwachten. Misschien eerder al, laten we het hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

CaptainM schreef op 08 april 2003 @ 14:13:
[...]

cube spellen zijn 10 euro goedkoper dan de meeste xbox en ps2 spellen ;)

This space is occupied

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.