Dat is juist het hele principe van SGV. Voor elk probleem wordt eenmalig een apart topic gemaakt zodat men met behulp van de search dit topic makkelijk weer kunnen opzoeken. Dit kan namelijk niet in grote topics en niemand gaat graag 1000 replies doorspitten. Of doe jij dat wel?
Lijkt me niet dat Chozo ghosts hetzelfde zijn als (invisible) Space Pirates he
De gamecube party was zeer geslaagd

. Mijn complimenten aan Delirium voor de goede service

en gastvrijheid. Denk niet dat dit snel zal worden overtroffen. Zelfs de NS reed op tijd (heen en terugweg). Kon niet beter dus
Net zoals de vorige keer waren de party games weer helemaal hot. Vooral Super Monkey Ball 2 en Mario Party 4 werden vaak gespeeld. Verder heb ik de PAL en NTSC versie van Metroid Prime uitgespeeld (beat that d3!

). Ook de GBA SP was aanwezig die ik snel inpikte om vervolgens iedereen te brainwashen met de Zelda overworld theme. Jammer dat Zelda:TWW niet aanwezig was. Die heeft ook een gave overworld/ocean theme
Verder was er een hele irritante Yam aan het einde van de party. Die ame jongen had zoveel plezier dat hij ons maar niet kon verlaten. Waarschijnlijk heeft hij nu last van een kater

.
Misschien dat Dilirium vanavond nog de foto's online zet anders wordt dat morgen.
Valt me trouwens tegen dat er zoweinig nieuws is gepost de afgelopen twee dagen:
• Megaman bestaat 15 jaar en dat viert Capcom met een nieuwe (flash)
site ter gelegenheid van deze jubileum.
•
MEGATON (!!!!) filmpje van Link in SC2
• Nieuwe StarCraft Ghost screenshots:
Hier meer...
• Deze moet je gewoon zien: hele vaag Japanse
commercial met een paar zwarte japanners die ook nog eens japans praten. Gekker kan gewoon niet.
• Nieuwe Viewtiful Joe
trailer 
(right click --> save as)
• Zelda stripje (clickable)
//edit:
Phusebox schreef op 30 maart 2003 @ 19:07:
ik vind t maar raar dat Nintendo zulke uitspraken durft te doen
ik bedoel, als je het dan niet van plan bent in de nabije toekomst hou de optie dan wel open
hiermee verkleinen ze weer hun potentiele user-base
Nintendo heeft die optie toch altijd opengehouden? Ze zeiden altijd dat de tijd nog niet rijp was voor online gaming met als belangrijkste argument dat de meeste mensen nog steeds niet online zijn.
Het kan maar zo zijn dat Nintendo nu wel online gaat. Elk bericht waarin Nintendo vertelt dat ze niet online gaan zou wel eens gewone PR talk kunnen zijn. Een standaard antwoord die vertegenwoordigers moeten opdreunen.
Ze kunnen rustig aankondigen tijdens E3 dat ze online gaan zonder daarmee in de problemen te komen. Als je na E3 weer vraagt wanneer Nintendo online gaat dan zullen ze vast antwoorden met: "Op 1 april 2004 gaan wij online met Pikmin 2, Animal Crossing 2 en Mario Kart Online."
PR talk zuigt.
Ik ga er trouwens niet vanuit dat ze ineens, uit het niets, aankondigen dat ze online gaan. E3 is daar perfect voor en niet nu. Elk bericht tussen 30 maart en E3 over online gaming is natuurlijk negatief!
[
Voor 34% gewijzigd door
Verwijderd op 30-03-2003 23:25
]