Het Grote GameCube Topic deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.194 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het geen goed plan om af te spreken dat mensen met een MP probleem gewoon ff een vraagtopicje aanmaken bij Spielerij - problemen en vragen? (of gewoon ff op www.gamefaqs.com kijken ofzo natuurlijk)
't ziet hier nogal zwart van de spoiler blokjes namelijk de laatste tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't geluid is ook prachtig btw :D als je je boxen maar ff lekker hard zet :D 8)
Boxen doe je in een ring..... hoe bevalt Rocky?

(psssst....speakers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

AAH! Thanks allebei! Het is gelukt!! Al m'n raketten en bijna al m'n energy op, maar ik ben erlangs!

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEEESSS, GOED ZO SPACEBOY

SC II op de GC doet het wel heel goed in Japan he.
Verkoopcijfers:
PlayStation 2 - 42 648
GameCube - 32 948 _/-\o_
XBox - 15 503
Slechts 10.000 exemplaren minder dan PS2...Dat moet wel door Link komen.
Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 13:19:
Als ik dan toch op de postgewoontes van mensen hier aan het zeuren ben:

[...]

Kunnen we dan ook gelijk kappen met zulk soort berichtjes? Zo komen we natuurlijk wel heel snel aan topic nummer 50 toe :P
In jouw bericht zie ik niets on-topic staan hoor....In het mijne staan tenminste de verkoopcijfers van SC II in Japan. O-)

edit: Hehe, was al bang dat er hard feelings zouden ontstaan, wat is de wereld toch mooi met een glimlach op het gezicht, niet?

[ Voor 138% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dan toch op de postgewoontes van mensen hier aan het zeuren ben:
Kunnen we dan ook gelijk kappen met zulk soort berichtjes? Zo komen we natuurlijk wel heel snel aan topic nummer 50 toe :P

edit: hahaha leuk leuk (101% edit zie ik er netjes onderstaan)
gelukkig kan je in mijn quote stukje het originele bericht nog lezen :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Hoeveel mensen importeren hier eigenlijk?
Ik ben namelijk ontzettend aan het uitkijken naar Splinter Cell. Die game komt over 12 dagen uit (oid) en ik kan dan weer mijn mooie GBA SP koppelen!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Deddiekoel schreef op 30 maart 2003 @ 13:39:
Hoeveel mensen importeren hier eigenlijk?
Ik ben namelijk ontzettend aan het uitkijken naar Splinter Cell. Die game komt over 12 dagen uit (oid) en ik kan dan weer mijn mooie GBA SP koppelen!
j'importe...

maar splinter cell niet... heb splinter cell op de xbox maar was er na 2 levels wel op uitgekeken

eerst denk je: wow vet, en dan wordt t saaier en saaier

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 12:40:
Is het geen goed plan om af te spreken dat mensen met een MP probleem gewoon ff een vraagtopicje aanmaken bij Spielerij - problemen en vragen? (of gewoon ff op www.gamefaqs.com kijken ofzo natuurlijk)
't ziet hier nogal zwart van de spoiler blokjes namelijk de laatste tijd :P
Volgens mij gaat 90% van alle posts hier in dit topic over MP. Hebben jullie verder niks anders meer te melden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33
Mja Splinter Cell is ook gewoon op de pc... dus waarom zou je ervoor betalen als je t kan leechen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 29 maart 2003 @ 16:06:
Nog extra vraagje. Met MP heb je links in beeld zo'n balk (boven de visor keuze zeg maar) waar je een uitroeptekentje ziet met een pijltje naar beneden of naar boven (soms). Wat is het nut daarvan?
Dat is je gevaar meter. Als je dus bijvoorbeeld dicht bij lava staat dan gaat ie omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Glorix Jim schreef op 30 March 2003 @ 14:30:
Mja Splinter Cell is ook gewoon op de pc... dus waarom zou je ervoor betalen als je t kan leechen? :)
Ik heb een Cube gekocht zodat ik niet al mijn geld aan mijn PC hoef uit te geven. Ook vind ik gamen op de bank achter mijn 82 cm breedbeeld ook wel aardig! Daarnaast vind ik de GBA bonussen wel de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Woehoe, de Power Suit augmentation gevonden. Kan ik eindelijk bij al die lastige plekken waar jullie nog niet van durfen te dromen om naar toe te gaan :P

Hoe was de Cube party nou? Fuck die impressies van Zelda, ik wil ze van de Cube Party weten. :)

En schnumi, ik ga jou dadelijk even een mail sturen, het is maar dat je het weet ;)

Now back to our regular programing... MP that is :)
Zoals Shao Kahn zou zeggen: You cheap pathetic fool. :P

[ Voor 26% gewijzigd door GZ op 30-03-2003 15:00 ]

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GolbeZeromus schreef op 30 March 2003 @ 14:43:
Woehoe, de Power Suit augmentation gevonden. Kan ik eindelijk bij al die lastige plekken waar jullie nog niet van durfen te dromen om naar toe te gaan :P

Hoe was de Cube party nou? Fuck die impressies van Zelda, ik wil ze van de Cube Party weten. :)

En schnumi, ik ga jou dadelijk even een mail sturen, het is maar dat je het weet ;)

Now back to our regular programing... MP that is
euhh ik hou het in de gaten. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkere mentaliteit...

Vraag me altijd af of die warez-kiddies ECHT denken dat zomaar alles leachen de normaalste zaak van de wereld is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

leechen vern**kt het gamen op de pc (naja dat heeft het voor mij gedaan). daarom game ik (bijna lees: zelden) op me pc, alleen nog wel eens op een LAN ofzo :)

daarom heb ik juist een cubes :) orginele spellen, nix illigaals, altijd boekje + doosje stuff erbij (dat maakt de game toch altijd wel leukerder :) dan zo'n dom cdr-geval).

ennuh jah, hoe was de 2e cube party ? wie is er bijv. wreed ingemaakt wel een game :+ ? :D

ik wil asap weten of er zo'n LAN optie komt voor de cube :) maar daarvoor zal ik zeker moeten wachten tot de E3 ? :( sjit ! gewoon :/ ik wil me cubes misschien aan me zusje verkopen zodat ik de platium kan halen :) dan is zo'n LAN optie wel erg handig om dan me cubes aan me zusje te verkopen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 30-03-2003 15:30 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

GZ you've got mail back. :)

Maar voor die LAN info zul je denk ik toch echt tot de E3 moeten wachten. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cubeparty was erg goed. Tot zaterdagmiddag is er een hoop gespeeld: metroid prime, monkey ball 2, mario party4, smash brothers, bomberman, waverace, burnout, sonic collection, mortal kombat, bloody roar, tony hawk 4, noem het maar op, het heeft allemaal wel minstens 5 minuten in een cube gezeten :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb net Resident evil zero aangeschaft , ik ben zeer beniewd .
Ik heb ook metroid liggen , maar die moet de kast nog maar ff in :P

En waar blijven die Zelda impressies ?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
AAAh ik word helemaal panisch van die Chozo spoken die je niet kan raken en die muziek erbij, damn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Laatst online: 16-09 14:32

RSP

KunDun schreef op 30 March 2003 @ 15:54:
Ik heb net Resident evil zero aangeschaft , ik ben zeer beniewd .
Ik heb ook metroid liggen , maar die moet de kast nog maar ff in :P

En waar blijven die Zelda impressies ?? ;)
Ik denk dat Phusebox één van de eerste zal zijn aangezien hij z'n pakje maandag a.s. verwacht. Maar of het zo verstandig is om eerst RE0 te gaan spelen ipv MP ... tja :P

even iets anders, Ik ben vrolijk aan 't spelen in MP maar ik zie allen een indicator voor het percentage Scans en Items wat ik heb. maar geen game percentage. ik doe alles op m'n dooie gemak en heb er nu een uurtje of 7 op zitten denk ik. daarnaast ben ik nu
Bij die sneeuw eindbaas, die hoop stenen waar je de spider upgrade van krijgt :)
iemand een idee hoe ver ik in 't spel zelf gevorderd ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedruM schreef op 30 maart 2003 @ 16:16:
AAAh ik word helemaal panisch van die Chozo spoken die je niet kan raken en die muziek erbij, damn :)
Bedoel je die ghost pirates? Die kan je toch gewoon neerschieten?
RSP schreef op 30 March 2003 @ 16:26:
[...]
Even iets anders, Ik ben vrolijk aan 't spelen in MP maar ik zie allen een indicator voor het percentage Scans en Items wat ik heb. maar geen game percentage. ik doe alles op m'n dooie gemak en heb er nu een uurtje of 7 op zitten denk ik. daarnaast ben ik nu
Bij die sneeuw eindbaas, die hoop stenen waar je de spider upgrade van krijgt :)
iemand een idee hoe ver ik in 't spel zelf gevorderd ben?
Oh dan heb je nog wel ff :) Denk dat dat ongeveer halverwege is, misschien iets verder.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 16:36:
[...]

Bedoel je die ghost pirates? Die kan je toch gewoon neerschieten?
die kun je wel raken maar dat ga ik niet verklappen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 30 March 2003 @ 16:37:
[...]

die kun je wel raken maar dat ga ik niet verklappen. :P
Ja dat weet ik ook wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 23:29

admiral866

The King Personality Disorder

RSP schreef op 30 maart 2003 @ 16:26:
[...]

Ik denk dat Phusebox één van de eerste zal zijn aangezien hij z'n pakje maandag a.s. verwacht. Maar of het zo verstandig is om eerst RE0 te gaan spelen ipv MP ... tja :P
Ik verwacht em maandag ook. Alleen Maandag's heb ik amper tijd. Dan moet ik namelijk werken van 8:30 -> 22:00 : stage en bijbaan
Dus dat sucked dan wel weer.
Maar nog 1 week stage, en dan heb ik het volgende blok lekker relaxed ingepland zodat ik ongeveer 2 dagen/week vrij heb :*)
Maargoed ik post natuurlijk wel een beetje als ie er is.

Onderstaan details van DHL

DateTimeLocation Service AreaCheckpoint Details
March 29, 200308:15Amsterdam - Netherlands, TheArrived at DHL facility

Nou lijkt me toch wel dat ie morgen hier moet zijn niet? :)

[ Voor 44% gewijzigd door admiral866 op 30-03-2003 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 14:47:
[...]

Lekkere mentaliteit...

Vraag me altijd af of die warez-kiddies ECHT denken dat zomaar alles leachen de normaalste zaak van de wereld is...
Yohann!s schreef op 30 March 2003 @ 15:28:
leechen vern**kt het gamen op de pc (naja dat heeft het voor mij gedaan). daarom game ik (bijna lees: zelden) op me pc, alleen nog wel eens op een LAN ofzo :)

daarom heb ik juist een cubes :) orginele spellen, nix illigaals, altijd boekje + doosje stuff erbij (dat maakt de game toch altijd wel leukerder :) dan zo'n dom cdr-geval).
Daarom heb ik ook een cube gekocht. Omdat de spellen kwalitatief beter zijn dan op de pc. Maar je gaat mij niet wijsmaken dat jullie nooit wat hebben geleeched.
Dus doe ajb niet zo schijnheilig (nofi) :) En als je daadwerkelijk nog nooit wat hebt geleeched of gekopieerd dan _/-\o_

Enne.. ik koop ook spellen voor de pc hoor maar alleen diegene die voor mij de moeite waard zijn. Ook al heb ik ze eerst geleeched om te kijken of t wat was :)

Maargoed.. ik ging deze week ff kijken of ik Super Smash Brothers kon kopen in de winkel maar deze was nergens te vinden. Dus toen maar gevraagd aan een medewerker van E-plaza en die wist mij te vertellen dat kort geleden Nintendo alle SSBM's had teruggenomen. Echt niet te geloven.. dan ga ik daadwerkelijk naar een winkel om iets te kopen en dan word ik nog steeds gedwongen om te bestellen via internet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 30 maart 2003 @ 18:13:
Maargoed.. ik ging deze week ff kijken of ik Super Smash Brothers kon kopen in de winkel maar deze was nergens te vinden. Dus toen maar gevraagd aan een medewerker van E-plaza en die wist mij te vertellen dat kort geleden Nintendo alle SSBM's had teruggenomen. Echt niet te geloven.. dan ga ik daadwerkelijk naar een winkel om iets te kopen en dan word ik nog steeds gedwongen om te bestellen via internet :)
ik willem je wel geven, ben je belg of nl'er?
www.begn.be:
Deze week nog vertelde Nintendo aan de pers dat ze op E3 geen online games zouden tonen. Dit veroorzaakte veel opschudding bij Nintendo-fans.

Insiders, echter, denken dat dit slechts een sluwe tactiek is om de pers heviger te imponeren op E3. “If we were to say before the show that Mario Kart and so on will be on show, and online, when the show came the impact would be lost, common sense says that the wider online strategy will be revealed, and as it’s unexpected, will generate massive interest.” dit vertelde een Nintendo insider die anoniem wenst te blijven.

Met andere woorden wil Nintendo “het element van de verrassing” toepassen. Eerder teleurgestelde Mario Kart fans zullen alvast tevreden zijn.
w000t, op Gamespot.com zijn de nr 1, 3 & 6 van populairste games gc games, met name SC II(gc versie) Zelda en P.N.03. Dit komt toch wel vrij zelden voor. Ik denk echt dat het de laatste tijd veel beter met de GC aan het gaan is. Al die topgames zullen daar wellicht veel mee te maken hebben

[ Voor 152% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:48
Glorix Jim schreef op 30 maart 2003 @ 18:13:
Gok dat dat is omdat Nintendo vanaf 4 april o.a. SSB:M in de players choice serie gaat aanbieden. Heb je em voor 35 euro in een te lelijke doos :(

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:57

jOzh

Sweet dude!

Deze week nog vertelde Nintendo aan de pers dat ze op E3 geen online games zouden tonen. Dit veroorzaakte veel opschudding bij Nintendo-fans.

Insiders, echter, denken dat dit slechts een sluwe tactiek is om de pers heviger te imponeren op E3. “If we were to say before the show that Mario Kart and so on will be on show, and online, when the show came the impact would be lost, common sense says that the wider online strategy will be revealed, and as it’s unexpected, will generate massive interest.” dit vertelde een Nintendo insider die anoniem wenst te blijven.

Met andere woorden wil Nintendo “het element van de verrassing” toepassen. Eerder teleurgestelde Mario Kart fans zullen alvast tevreden zijn.
MEGATON!!! :P
Maar 't zou wel een beetje cheap zijn van Nintendo om op deze manier aandacht te trekken. Eerlijk gezegd geloof ik er geen bal van...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jOzh schreef op 30 maart 2003 @ 18:30:
[...]

MEGATON!!! :P
Maar 't zou wel een beetje cheap zijn van Nintendo om op deze manier aandacht te trekken. Eerlijk gezegd geloof ik er geen bal van...
Cheap???
Ik zou het zalig vinden zo verrast te worden en zou het ze geen seconde om wat voor reden dan ook kwalijk nemen....

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, reken er maar niet op. als nintendo dan toch niet online gaat is de teleurstelling alleen maar groter.
Ik hoop iig wel dan nintendo zo slim is om online te gaan. Waarom zouden ze anders internet adapters maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 18:35:
mensen, reken er maar niet op. als nintendo dan toch niet online gaat is de teleurstelling alleen maar groter.
Ik hoop iig wel dan nintendo zo slim is om online te gaan. Waarom zouden ze anders internet adapters maken?
daarom denkt iedereen TOCH dat Nintendo online gaat met een aantal spellen waarbij de gamepalay dan niet verloren gaat (mario kart lijkt me niks)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 18:35:
Je kan al online, met Phantasy Star Online :)
Natuurlijk dat is niet van Nintendo zelf maar echt, Nintendo zou wel gek zijn om zo'n kans te laten lopen. Mario Kart trekt natuurlijk ontzettend veel gamers, en wat dacht je van een Pokémon MMORPG? Die koopt elke Jap blind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 18:16:
[...]

ik willem je wel geven, ben je belg of nl'er?

[...]
nl'er :)
icq/meel maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik vind t maar raar dat Nintendo zulke uitspraken durft te doen
ik bedoel, als je het dan niet van plan bent in de nabije toekomst hou de optie dan wel open

hiermee verkleinen ze weer hun potentiele user-base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Tering Phazon mines. Om niet al te veel te spoileren. Eerst kom je een beest tegen dan denk je, zo die wordt moeilijk. Is tie baggersimpel, kom je daarna tegen een redelijk normale vijand en die slacht je zo af. Ben nu al voor de tweede keer gedood in de Phazon Mines. En ik heb nog wel 6 energytanks. :/

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
admiral schreef op 30 maart 2003 @ 17:05:
[...]

Ik verwacht em maandag ook. Alleen Maandag's heb ik amper tijd. Dan moet ik namelijk werken van 8:30 -> 22:00 : stage en bijbaan
Dus dat sucked dan wel weer.
Maar nog 1 week stage, en dan heb ik het volgende blok lekker relaxed ingepland zodat ik ongeveer 2 dagen/week vrij heb :*)
Maargoed ik post natuurlijk wel een beetje als ie er is.

Onderstaan details van DHL

DateTimeLocation Service AreaCheckpoint Details
March 29, 200308:15Amsterdam - Netherlands, TheArrived at DHL facility

Nou lijkt me toch wel dat ie morgen hier moet zijn niet? :)
ehm ja maar hij is ook al door de clearance heen? dat duurde bij mij anderhalve dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jamaar, het probleem is eiglijk dat ik belg ben, dus het zal moeilijk gaan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Phusebox schreef op 30 maart 2003 @ 19:08:
[...]

ehm ja maar hij is ook al door de clearance heen? dat duurde bij mij anderhalve dag
Ja daar istie al doorheen. Zat eerst nog te hopen op vrijdag, maar jammer genoeg niet :(

Totale tabel:

March 2617:28Toronto - CanadaShipment picked up
March 2622:45Toronto - CanadaDeparted from DHL facility in Toronto - Canada
March 2701:06Cincinnati, OH - USAArrived at DHL facility in Cincinnati, OH - USA
March 2702:34Cincinnati, OH - USAClearance processing complete at Cincinnati, OH - USA
March 2706:00Cincinnati, OH - USATransferred through Cincinnati, OH - USA
March 2709:32New York City-Gateway, NY - USATransferred through New York City-Gateway, NY - USA
March 2803:29Brussels - BelgiumDeparted from DHL facility in Brussels - Belgium
March 2805:29Amsterdam - Netherlands, TheArrived at DHL facility in Amsterdam - Netherlands, The
March 2808:33Amsterdam - Netherlands, TheProcessed for clearance at Amsterdam - Netherlands, The
March 2906:07Amsterdam - Netherlands, TheDeparted from DHL facility in Amsterdam - Netherlands, The
March 2908:15Amsterdam - Netherlands, TheArrived at DHL facility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
admiral schreef op 30 March 2003 @ 19:27:
[...]

Ja daar istie al doorheen. Zat eerst nog te hopen op vrijdag, maar jammer genoeg niet :(

Totale tabel:

March 2617:28Toronto - CanadaShipment picked up
March 2622:45Toronto - CanadaDeparted from DHL facility in Toronto - Canada
March 2701:06Cincinnati, OH - USAArrived at DHL facility in Cincinnati, OH - USA
March 2702:34Cincinnati, OH - USAClearance processing complete at Cincinnati, OH - USA
March 2706:00Cincinnati, OH - USATransferred through Cincinnati, OH - USA
March 2709:32New York City-Gateway, NY - USATransferred through New York City-Gateway, NY - USA
March 2803:29Brussels - BelgiumDeparted from DHL facility in Brussels - Belgium
March 2805:29Amsterdam - Netherlands, TheArrived at DHL facility in Amsterdam - Netherlands, The
March 2808:33Amsterdam - Netherlands, TheProcessed for clearance at Amsterdam - Netherlands, The
March 2906:07Amsterdam - Netherlands, TheDeparted from DHL facility in Amsterdam - Netherlands, The
March 2908:15Amsterdam - Netherlands, TheArrived at DHL facility
wazig
die van mij ging via Toronto - London - A'dam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
Verwijderd schreef op 30 maart 2003 @ 19:10:
[...]

Jamaar, het probleem is eiglijk dat ik belg ben, dus het zal moeilijk gaan |:(
Misschien dat er wat geregeld kan worden.. msn/icq me ff ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Glorix Jim op 30-03-2003 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Nintendo heeft ook gezegd met 1 of meerdere nieuwe franchises te komen... misschien wordt dat iets onlines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe dan ook de E3 gaat super spannend worden voor ons cubers :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amaj nog ni, kan echt niet wachten...
Het gaat zo goed met Nintendo nu, khoop dat ze een paar zalige verrassingen in petto hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:21

NoTimeRemains

I know

ei waar = stats?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ze zijn denk ik nog te moe van de Cube party :D
daarom is he took zo rustig in dit topic

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgende keer wil ik ook wel mee. Alhoewel ik vrees dat ik daar nog een beetje te jong voor ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
GolbeZeromus schreef op 30 March 2003 @ 19:08:
Tering Phazon mines. Om niet al te veel te spoileren. Eerst kom je een beest tegen dan denk je, zo die wordt moeilijk. Is tie baggersimpel, kom je daarna tegen een redelijk normale vijand en die slacht je zo af. Ben nu al voor de tweede keer gedood in de Phazon Mines. En ik heb nog wel 6 energytanks. :/
Troost je GZ ik heb 8 energie tanks en ik kom er ook niet door heen. Op een gegeven moment bespringt zo'n ghost pirate me en zit constant in me, het resultaat nog maar 2 energie tanks vol. Nou en dan moet ik nog naar dat ene laser kanon. Nee het schiet niet op.... :( Het gaat van uitdagend naar super moeilijk... :(
daFubar schreef op 30 maart 2003 @ 20:19:
Nintendo heeft ook gezegd met 1 of meerdere nieuwe franchises te komen... misschien wordt dat iets onlines...
Is dit een nieuwe karakter dat gaat worden gemaakt of betekent dit dat er bijvoorbeeld een oud karakter wordt gereleased voor de GameCube?

Over dit online optie, na het MEGATON fiasco denk ik dat we heel voorzichtig moeten zijn met te hoog gespannen verwachtingen. Anders krijgen we weer een "megaton" dip. Dus als Nintendo zegt geen online spellen van ons, (kan dus wel anderen) dan houd dit dus in, geen online spellen van Nintendo. Al hoe wel een online Pokemon game wel een Cubeseller zou zijn, in Japan. Maar ik zit niet in de raad van bestuur bij Nintendo.

[ Voor 35% gewijzigd door RareGast op 30-03-2003 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:21

NoTimeRemains

I know

even leren welke plaatsen welke ze zitten en dan vooral een wapen kijke wat welk wapen goed werkt ... ik heb het zo koud he ;) ... en saddam zit er een missile op te schieten ... ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nintendo nederland gebeld en eens flink wezen vragen over de online mogelijkheden.. Heb wel 3 uur lang aan de telefoon gehangen om bij de juiste persoon te komen pfff...

Oke wat ze mij hebben gezegt is dat de nintendo nog niet official online is.. het is wel mogelijk maar wegens te weinig games is er nog een promotie gestart er voor.

Ook zeggen ze dan rond de zomer vakantie reclame spotjes komen en een stapel games die online te spelen zijn..

Maar ze doen erg vaag over dat mario kart of die online te spelen valt.. :) heb zo me vermoeden dat nintendo wacht tot dat de markt rijp is er voor en dan meteen een stapel games lancheert + de nodige promotie er voor...

we zullen het wel zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, dat zou zalig zijn, dat ze direct 5 games ofzo uitbrengen die online klaar zijn...

Zijn de verkoopcijfers van Engeland van de voorbije week nog niet binnen? Morgen prolly.
Ter herinnering, in de vorige cijfers stond MP op 1, met nog 2 andere cubegames in de top20.
Waarschijnlijk zal MP niet meer op 1 staan, met Championship Manager 4 dat is uitgekomen..

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 21:52:
Ja handig staan in SPV straks 30 MP topics :/
Dat is juist het hele principe van SGV. Voor elk probleem wordt eenmalig een apart topic gemaakt zodat men met behulp van de search dit topic makkelijk weer kunnen opzoeken. Dit kan namelijk niet in grote topics en niemand gaat graag 1000 replies doorspitten. Of doe jij dat wel?
Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 16:36:Bedoel je die ghost pirates? Die kan je toch gewoon neerschieten?
Lijkt me niet dat Chozo ghosts hetzelfde zijn als (invisible) Space Pirates he ;)

De gamecube party was zeer geslaagd _/-\o_. Mijn complimenten aan Delirium voor de goede service ;) en gastvrijheid. Denk niet dat dit snel zal worden overtroffen. Zelfs de NS reed op tijd (heen en terugweg). Kon niet beter dus :)

Net zoals de vorige keer waren de party games weer helemaal hot. Vooral Super Monkey Ball 2 en Mario Party 4 werden vaak gespeeld. Verder heb ik de PAL en NTSC versie van Metroid Prime uitgespeeld (beat that d3! :P). Ook de GBA SP was aanwezig die ik snel inpikte om vervolgens iedereen te brainwashen met de Zelda overworld theme. Jammer dat Zelda:TWW niet aanwezig was. Die heeft ook een gave overworld/ocean theme ;)

Verder was er een hele irritante Yam aan het einde van de party. Die ame jongen had zoveel plezier dat hij ons maar niet kon verlaten. Waarschijnlijk heeft hij nu last van een kater :P.

Misschien dat Dilirium vanavond nog de foto's online zet anders wordt dat morgen.

Valt me trouwens tegen dat er zoweinig nieuws is gepost de afgelopen twee dagen:

• Megaman bestaat 15 jaar en dat viert Capcom met een nieuwe (flash) site ter gelegenheid van deze jubileum.

MEGATON (!!!!) filmpje van Link in SC2

• Nieuwe StarCraft Ghost screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://static.4players.de/4p-network/Screenshots/fe/8f/59787-vollbild.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.4players.de/utilities/displayimage.php3?Table=Screenshots&Column=vollbild&Id=59782&Database=4p-network

Hier meer...

• Deze moet je gewoon zien: hele vaag Japanse commercial met een paar zwarte japanners die ook nog eens japans praten. Gekker kan gewoon niet.

• Nieuwe Viewtiful Joe trailer _/-\o_ (right click --> save as)

• Zelda stripje (clickable)

Afbeeldingslocatie: http://www.penny-arcade.com/images/2003/20030321l.gif
:+ :D

//edit:
Phusebox schreef op 30 maart 2003 @ 19:07:
ik vind t maar raar dat Nintendo zulke uitspraken durft te doen
ik bedoel, als je het dan niet van plan bent in de nabije toekomst hou de optie dan wel open

hiermee verkleinen ze weer hun potentiele user-base
Nintendo heeft die optie toch altijd opengehouden? Ze zeiden altijd dat de tijd nog niet rijp was voor online gaming met als belangrijkste argument dat de meeste mensen nog steeds niet online zijn.

Het kan maar zo zijn dat Nintendo nu wel online gaat. Elk bericht waarin Nintendo vertelt dat ze niet online gaan zou wel eens gewone PR talk kunnen zijn. Een standaard antwoord die vertegenwoordigers moeten opdreunen.

Ze kunnen rustig aankondigen tijdens E3 dat ze online gaan zonder daarmee in de problemen te komen. Als je na E3 weer vraagt wanneer Nintendo online gaat dan zullen ze vast antwoorden met: "Op 1 april 2004 gaan wij online met Pikmin 2, Animal Crossing 2 en Mario Kart Online." :z

PR talk zuigt.

Ik ga er trouwens niet vanuit dat ze ineens, uit het niets, aankondigen dat ze online gaan. E3 is daar perfect voor en niet nu. Elk bericht tussen 30 maart en E3 over online gaming is natuurlijk negatief! :+

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Nintendo heeft gezegd dat zij geen online netwerk zullen starten. Op zoiets komt het neer. Maar dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat SEGA niet met een globaal netwerk kan komen (voor GC en PS2). Ze hebben de deal al gesloten en ik denk dat daarom Nintendo zich dergelijke uitspraken kan veroorloven.

Ik hoop wel dat Nintendo wel wat online titels zal aankondigen. Met name Animal Crossing 2 zou enorm veel mogelijkhebben. Bij Mario Kart heb ik mijn twijfels. Ik snap wel dat Miyamoto vindt dat de Mario Kart feeling niet online overkomt. Bij Mario Kart horen leipe dingen als de controller uit de handen van vrienden slaan als je in battle mode aant verliezen. Mario Kart is een party game! Pokemon MMORPG zou ook koel zijn, of ze het doen...ze gaan de verbinding met de GBA al uitdiepen. Of ze dan ook online zouden gaan zou wel de hele Pokemon wereld openbreken en denk ik ook verlengen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Muhahaha... Zalige cartoon _/-\o_ _/-\o_

Kan die Viewtful Joe trailer niet zien btw, word telkens omgeleid naar andere pagina

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
als nintendo helemaal niks online gaat doen dan hebben ze daar later alleen maar spijt van

ok misschien kan niet iedereen online nee, maar wel de meeste mensen, en heel veel mensen willen ook online...

stel je voor; mario kart online... of starfox armada online!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
die vieutiful joe trailer doet het bij mij ook niet goed
damn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op 30 March 2003 @ 23:19:
als nintendo helemaal niks online gaat doen dan hebben ze daar later alleen maar spijt van

ok misschien kan niet iedereen online nee, maar wel de meeste mensen, en heel veel mensen willen ook online...

stel je voor; mario kart online... of starfox armada online!!
online gaat de Nintendo feeling bij veel spellen weg.. het voelt gewoon anders..
Mario tennis of Golf lijken met online wel leuk.. maar Kart niet.

pikmin en animal crossiing lijken me helemaal perfect samen met F-zero.. met zen 20en Fzero-en (maar die optie zit er niet in)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hopelijk komen er games met opties voor multiplaying zoals SMB :) met zijn 8ten of zo raggen FUN!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

TheEvilCuber schreef op 30 March 2003 @ 23:36:
[...]

online gaat de Nintendo feeling bij veel spellen weg.. het voelt gewoon anders..
Mario tennis of Golf lijken met online wel leuk.. maar Kart niet.

pikmin en animal crossiing lijken me helemaal perfect samen met F-zero.. met zen 20en Fzero-en (maar die optie zit er niet in)
Met kart misschien minder in je eentje. Maar denk eens aan 4v4 ofzo :)
Dat is dan toch wel weer erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

admiral schreef op 30 maart 2003 @ 23:46:
[...]

Met kart misschien minder in je eentje. Maar denk eens aan 4v4 ofzo :)
Dat is dan toch wel weer erg gaaf.
maar allee tegen mensen die je kent..
maar als het gaat zoals counterstrike (geen taktiek vaak+ lamers) tegen mensen die je kent is het anders.. alle HGGT mensen tegen elkaar lijkt me leip!

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

auw =)

ben ik eindelijk bekomen van mijn redelijke hangover (aargh !! bacardi-vanille-cola) krijg ik te horen dat ik irritant was !

sjeesj ! =)

ik geloof je wel trouwens, volgens mij was ik zeer hevig aan het lallen, mijn excuses daarvoor, de uren daarvoor waren zeer gezellig iig ! =)

op de terugweg nog wel bijna me telefoon gejat trouwens, een zwerver vroeg om een vuurtje, en aangezien ik in mijn 'DE WERELD IS MOOI, NIEMAND MAG DAT VERGETEN, DAAROM ZEG IK HET OOK 1000X'-mode zat, gaf ik er eentje, en toen zag ik met mijn (door gamen getrainde) linkeroog-hoekje dat ie opeens mijn telefoon in zijn handen had !
gelukkig viel ie voor mijn goed geredeneerde teruggeef argument "hey, die telefoon is van mij" en gaf ie hem terug =\, anders had ik met mijn zatte kop nog _of_ achter een zwerver aan moeten rennen, _of_ mijn telefoon kwijt geweest.. maar verder is roosendaal erg mooi ;)

nog even over de parteeeey, waar blijven de foto's !! me wantzor !! =) (wel even de x-rated yammie pics eruit halen ;)

SMB2 rulede hard (alhoewel soepele pookjes sucken) en bij MP4 is vooral de teamindeling het meest strategische punt, je wil niet bij map-kijkende-verliezers in het team natuurlijk ;)

het was weer mooi =) ben even slapen, is wel weer nodig =)

ow. btw heeft iemand nog zo'n kortingsbon voor me ? heb wel interessante ruildingen prolly =)

[ Voor 5% gewijzigd door yamAUchi op 31-03-2003 01:41 ]

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat van die telefoon kan ik me nog wel herinneren, gelukkig heb je het me in de trein ook nog een aantal maal uitgelegd, ondanks dat ik ernaast stond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yamAUchi
  • Niet online

yamAUchi

0x5f3759df

hey, het is een normaal kenmerk van drank verdorie ;)

heb ik gezien op discovery .. 'the making of a hangover' , je korte-termijns geheugen gaat eraan ! =)

(en dat is bij mij 2 minuten ofzo ;)

grom, ik slaap, morgen foto's ! =)

[ the server is down, life after student-dorm sucks ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delirium2001
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
yamAUchi schreef op 31 maart 2003 @ 01:28:

ben ik eindelijk bekomen van mijn redelijke hangover (aargh !! bacardi-vanille-cola) krijg ik te horen dat ik irritant was !
volgens mij was ik zeer hevig aan het lallen, mijn excuses daarvoor, de uren daarvoor waren zeer gezellig iig ! =)
De volgende party weten we nu wie we in de gaten moeten houden qua drinkgedrag.
't heeft bijna 3 glazen gekost door ongecontroleerde Yam bewegingen, en een laptop waar je bijna op viel omdat je zonodig wou knuffelen met Ds (Omdat je 't goed wou maken met hem nadat je hem een uur lang flink tot vervelens toe in de ZEIK zat te nemen).
Maar 't is je allemaal vergeven :>

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~weese017/gcp/html/test1.jpg Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~weese017/gcp/html/test2.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Delirium2001 op 31-03-2003 09:18 ]

GO NORTH,WEST,SOUTH, WEST TO THE FOREST OF MAZE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
HIValicious schreef op 30 March 2003 @ 22:38:
even leren welke plaatsen welke ze zitten en dan vooral een wapen kijke wat welk wapen goed werkt ... ik heb het zo koud he ;) ... en saddam zit er een missile op te schieten ... ;)
Oke, bedankt. Als ik vanavond tijd heb ga ik het weer proberen. Maar ik moet eigenlijk gaan schoonmaken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
wat stom zeg. die trailer van viewtiful joe wil niet met dap downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Zaterdag was ik nog ff bij een vriend van me geweest en toen had ik MP maar meegenomen.
Eerst zij hij altijd dan hij alle shooters maar niks vond op een console en dat MP zwaar zou sucken.
Eerst moest ik dus een stukje spelen, zegt hij later mag ik ook ff het ziet er toch wel leuk uit.
Ok best, hij spelen eerst ging het nog een beetje wierd maar ok.
Later was hij er niet meer van weg te slaan.
Altijd leuk he.
Inmiddels heeft hij MP ook gekocht en is hij er druk mee bezig.

Ik zit nu zelf in dat ijs gedoe (de ph.. mines) en die Spider Ball heb ik ook net gevonden. Ben ik nu al een beetje ver of zit iik nog maar ik het begin??
Die eindbaas met die stenen vond ik trouwens zwaar shit, ik moest het wel 4x overnieuw doen voordat ik wist hoe ik hem moest verslaan.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vanitas schreef op 31 March 2003 @ 09:56:
Zaterdag was ik nog ff bij een vriend van me geweest en toen had ik MP maar meegenomen.
Eerst zij hij altijd dan hij alle shooters maar niks vond op een console en dat MP zwaar zou sucken.
Eerst moest ik dus een stukje spelen, zegt hij later mag ik ook ff het ziet er toch wel leuk uit.
Ok best, hij spelen eerst ging het nog een beetje wierd maar ok.
Later was hij er niet meer van weg te slaan.
Altijd leuk he.
Inmiddels heeft hij MP ook gekocht en is hij er druk mee bezig.

Ik zit nu zelf in dat ijs gedoe (de ph.. mines) en die Spider Ball heb ik ook net gevonden. Ben ik nu al een beetje ver of zit iik nog maar ik het begin??
Die eindbaas met die stenen vond ik trouwens zwaar shit, ik moest het wel 4x overnieuw doen voordat ik wist hoe ik hem moest verslaan.
en toch steeds die verhalen over eindbazen en dingen "afmaken" weerhouden mij ervan om MP te kopen
heb em ook nog niet gezien of gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pheno79
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-08 09:13
Kunnen we nu kappen met MP spoilers (endbosses, vijanden, etc)? Ik speel het liefst zonder te weten wat me te wachten staat en/of hoe het op te lossen. Er zijn zat aankomende spellen om over te discozeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Phusebox schreef op 31 maart 2003 @ 10:01:
[...]

en toch steeds die verhalen over eindbazen en dingen "afmaken" weerhouden mij ervan om MP te kopen
Phuse, wellicht moet je eerst Fusion proberen op de GBA SP. Dan weet je wat je kunt verwachten van een Metroid game, en welk perspectief je ook pakt dat is wat je ervan kunt verwachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 31 March 2003 @ 10:01:
[...]

eindbazen en afmaken zit toch bijna in elk adventure spel? Mario, zelda, blabla :?
Give it a try... het is wel dat het begin een beetje saai is, maar eenmaal verder is ie Super vet met al die upgrades!! :9~ :9~
En nog ff een aantal final fantasy pics voor de cubes!!

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesarefun.com/games/ffcrystal/b/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesarefun.com/games/ffcrystal/b/02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesarefun.com/games/ffcrystal/b/03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesarefun.com/games/ffcrystal/b/04.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesarefun.com/games/ffcrystal/b/05.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesarefun.com/games/ffcrystal/b/06.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesarefun.com/games/ffcrystal/b/07.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesarefun.com/games/ffcrystal/b/08.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesarefun.com/games/ffcrystal/b/09.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesarefun.com/games/ffcrystal/b/10.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamesarefun.com/games/ffcrystal/b/11.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

dat ziet er toch vet uit :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 11:13:
[...]

eindbazen en afmaken zit toch bijna in elk adventure spel? Mario, zelda, blabla :?
Give it a try... het is wel dat het begin een beetje saai is, maar eenmaal verder is ie Super vet met al die upgrades!! :9~ :9~
En nog ff een aantal final fantasy pics voor de cubes!!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
hmm ziet er vet uit, maar ik zou ook niet anders verwachten van Square...

oh ja, weer zoiets leuks: eerst had mijn zelda-pakketje vertraging, en nu moet ik zometeen worden teruggebeld door DHL want ze zijn mijn pakketje kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

oh ja, weer zoiets leuks: eerst had mijn zelda-pakketje vertraging, en nu moet ik zometeen worden teruggebeld door DHL want ze zijn mijn pakketje kwijt!
wow damn jij balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op 30 March 2003 @ 11:44:
[...]

Yep klopt! :) Idd graag impressies.
Sorry voor mijn late reply, maar dit topic gaat zo extreem hard dat is niet normaal meer :D

-[ Impressies zonder Spoilers ]-

Graphics : Hele aparte stijl van tekenen (cel shaded, zoals iedereen wel weet hier ;) ) maar heel erg lekker en sfeervol gemaakt, hele subtiele kleine effectjes die het spel echt gewoon iets meer geeft. Bijv : Het verslaan van een vijand, ik wil het graag vertellen maar je moet het gewoon zien

Audio : Heerlijke Retro Zelda muziek, het begin alleen al, je herkent het meteen. De "taste" van vroeger komt helemaal naar boven. Ik heb nooit een Zelda game helemaal uitgespeeld, maar heb wel veel opgevangen van vrienden die echt helemaal sick-minded zijn en het er dag en nacht over hebben :D dus dan krijg je er wel veel van mee.

Sfeer : SUBLIEM :9 geen ander woord voor, je wordt echt in het spel gezogen en zorgt ervoor dat je gewoon door wilt spelen. Je MOET het gewoon spelen.

Gameplay : Heerlijk :) echt fijn, de gevechten lopen lekker vloeiend, veel verschillende aanvals-tac/technieken. Hoe Link beweegt en hoe je invloed hebt op zijn dingen die hij doet, gewoon super :)

Cijfer : Mijn cijfer hangt natuurlijk af van de gfx, de audio, de gameplay, gewoon het hele plaatje.

9,8 (geen 10 omdat ik denk dat ze het spel nog net een klein tikje beter hadden kunnen maken : bijv : kleine schaduw foutjes, kleine textures die HEEL af en toe niet kloppen) Aangezien er geen perfect spel bestaat, is dit spel ook niet perfect :) daarom dit cijfer.

Als jullie nog meer dingen willen weten dan hoor ik het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/moh_aa/Thumb004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/moh_aa/Thumb005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/moh_aa/Thumb006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/moh_aa/Thumb007.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/moh_aa/Thumb008.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/moh_aa/Thumb009.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/moh_aa/Thumb010.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/moh_aa/Thumb011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/moh_aa/Thumb012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamecube.imdesign.nl/screens/moh_aa/Thumb013.jpg

:) binnen kort meer.. ben ze nog aan het maken en zorgen dat ze scherper worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:01
Deddiekoel schreef op 31 March 2003 @ 10:10:
[...]

Phuse, wellicht moet je eerst Fusion proberen op de GBA SP. Dan weet je wat je kunt verwachten van een Metroid game, en welk perspectief je ook pakt dat is wat je ervan kunt verwachten!
FF offtopic.

Deddiekoel, jij zal dan ook wel Super Metroid gespeeld hebben, maar is hij nou leuker dan Fusion?? (misschien ga ik een GBA SP halen)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Phuse heb je nu al enig bericht gehad van DHL over zelda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schnumi schreef op 31 maart 2003 @ 13:16:
Phuse heb je nu al enig bericht gehad van DHL over zelda?
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op 31 maart 2003 @ 10:03:
Kunnen we nu kappen met MP spoilers (endbosses, vijanden, etc)? Ik speel het liefst zonder te weten wat me te wachten staat en/of hoe het op te lossen. Er zijn zat aankomende spellen om over te discozeuren ;)
Ik heb niet het idee dat dit werkt, kheb het ook al een paar keer geprobeerd maar dit soort berichten worden compleet genegeerd helaas.
Vanitas schreef op 31 maart 2003 @ 12:49:
[...]

FF offtopic.

Deddiekoel, jij zal dan ook wel Super Metroid gespeeld hebben, maar is hij nou leuker dan Fusion?? (misschien ga ik een GBA SP halen)
Ik vind Super Metroid leuker dan Fusion, doordat je de boel helemaal zelf moet uitzoeken, je wordt niet een bepaalde kant opgewezen. Kheb Fusion nog niet helemaal gespeeld, dus mijn mening is niet compleet alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
offtopic:
heb net ff erg pissig liggen doen tegen DHL, en ze hebben alle koeriers zowat op moeten bellen maar ze hebben het pakketje gevonden...
het moest naar Maastricht, maar is inmiddels al 3x vertrokken vanuit Amsterdam en weer teruggegaan...
dus ik kwaad: waarom betaal ik dan in godsnaam voor express post?

nu komen ze het binnen een uur bij me thuis bezorgen... het was inmiddels namelijk onderweg naar breda, god mag weten wat het daar moest!

maar goed, binnen een uur dus zelda in the house

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

beterz kwaad worden helpt dan meestal wel idd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:07
Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 12:44:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

:) binnen kort meer.. ben ze nog aan het maken en zorgen dat ze scherper worden.
MOH:Frontline :D

Die is gaaf, maar aangezien ik mijn PS2 verkocht heb heb ik hem niet meer. Maar de
NGC versie heeft multiplayer he :? Kun je dan ook co-op spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op 31 maart 2003 @ 14:01:
offtopic:
heb net ff erg pissig liggen doen tegen DHL, en ze hebben alle koeriers zowat op moeten bellen maar ze hebben het pakketje gevonden...
het moest naar Maastricht, maar is inmiddels al 3x vertrokken vanuit Amsterdam en weer teruggegaan...

nu komen ze het binnen een uur bij me thuis bezorgen... het was inmiddels namelijk onderweg naar breda, god mag weten wat het daar moest!

Ik heb hem het hele weekend zitten spelen en hij is echt waanzinnig. Je mond valt keer op keer open van verbazing over hoe uitgebreid deze Zelda is.

Vrijdagavond om 18:00 had ik hem thuis, ik stopte pas om 3:45 met spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garoth
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-10-2024
Even een vraagje van een arme student:

Waar kan ik beter voor sparen? Voor Metroid of voor Zelda?

Ik heb niet echt een voorkeur voor genres dus dat maakt al niks uit....

Als blikken konden doden, waarom doen ze er dan erwten in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:58
Phusebox schreef op 31 March 2003 @ 14:01:
offtopic:

uur voorbij. update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

aaargh nooo. !!
March 31, 200314:41Amsterdam - Netherlands, TheDelivery attempted; recipient not home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Garoth schreef op 31 March 2003 @ 14:55:
Even een vraagje van een arme student:

Waar kan ik beter voor sparen? Voor Metroid of voor Zelda?

Ik heb niet echt een voorkeur voor genres dus dat maakt al niks uit....
Whahaa: D
Je hebt beswel veel spellen voor een arme student :+

Nja, kheb Zelda nog niet gespeeld, maar als het een beetje bij OoT in de buurt komt, zou ik voor Zelda gaan en niet voor MP
MP heb ik wel zelf en OoT bijv. vond ik een stuk leuker, dus ik neem aan dat ik TWW ook leuker vind dus :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zelda is zo ontzettend vet
heb het net een uur zitten spelen
echt niet normaal, had gedacht dat het spel cool was, maar het overtreft al mijn verwachtingen...

dit spel krijgt een voorlopige phuserating van 9.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

admiral schreef op 31 March 2003 @ 15:53:
aaargh nooo. !!
March 31, 200314:41Amsterdam - Netherlands, TheDelivery attempted; recipient not home
looool the worst thing that can happen to a person. >:)
Phusebox schreef op 31 March 2003 @ 16:05:
zelda is zo ontzettend vet
heb het net een uur zitten spelen
echt niet normaal, had gedacht dat het spel cool was, maar het overtreft al mijn verwachtingen...

dit spel krijgt een voorlopige phuserating van 9.5
WOOT! nog wel een phuserating en dan zo hoog!!! :+ :P

damn bush als je dit leest wil ik bijna gewoon eisen dat je probeert zelda zo snel mogelijk op te sturen! :D

[ Voor 42% gewijzigd door schnumi op 31-03-2003 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P

Zie maar dat ik hem deze week nog opstuur, misschien is ie wel kwijt geraakt in de post.... O-)

}) }) }) })

Maar ach, TPG moet wel meewerken, wil ik hem deze week ontvangen :), Metroid had ik geloof ik binnen een week, weet alleen niet meer welke dag.. dacht donderdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 16:20:
:P

Zie maar dat ik hem deze week nog opstuur, misschien is ie wel kwijt geraakt in de post.... O-)

}) }) }) })

Maar ach, TPG moet wel meewerken, wil ik hem deze week ontvangen :), Metroid had ik geloof ik binnen een week, weet alleen niet meer welke dag.. dacht donderdag...
ik ben eens benieuwd hoe snel de gewone orders van dvdboxoffice em krijgen...

als er niet zo veel verschil in zit doe ik dus ook nooit meer met DHL zeker na de ervaringen van vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

moet je nog voor die meuk tekenen ofzo? Van dhl?
Hoezo kunnen ze het niet gewoon door de bus gooien? bleeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
admiral schreef op 31 maart 2003 @ 16:30:
moet je nog voor die meuk tekenen ofzo? Van dhl?
Hoezo kunnen ze het niet gewoon door de bus gooien? bleeh
ehm ... hehe jij dacht dat je met DHL ook de importkosten kon omzeilen?
die komen er ook nog eens bij he
dus die moet je ook nog dokken , en je moet je handtekening zetten

ik had er wel rekening mee gehouden met btw en provisie kosten van DHL, heb al eerder van dat soort pakketjes gehad...
ok je bent wat meer geld kwijt dan andere importers maar je hebt t wel sneller als alles goed gaat

besides: one mighty brievenbus waar dat in past

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 31-03-2003 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nintendo gaat binnenkort echt niet online. Het past gewoon niet bij nintendo. Er zijn teveel factoren die buiten hun handen liggen. Nintendo heeft het liefste zelf alle touwtjes in handen. En als ze al online gaan dan zal het eerst geprobeert worden met een spel als animal crossing, waar lag niet zo erg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 31 March 2003 @ 16:34:
[...]

ik had er wel rekening mee gehouden met btw en provisie kosten van DHL, heb al eerder van dat soort pakketjes gehad...
ok je bent wat meer geld kwijt dan andere importers maar je hebt t wel sneller als alles goed gaat

Hoeveel moest je aan die DHL kerel betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op 31 March 2003 @ 16:34:
[...]

Waarom niet gewoon bij een import-shoppie gehaald dan? De meeste hadden hem donderdag/vrijdag al binnen.

Nog half uurtje dan ben ik klaar met werk, Windwaker here i come :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
keldon schreef op 31 maart 2003 @ 16:42:
[...]

Waarom niet gewoon bij een import-shoppie gehaald dan? De meeste hadden hem donderdag/vrijdag al binnen.

Nog half uurtje dan ben ik klaar met werk, Windwaker here i come :D
wist ik veel dat die gasten bij dvdboxoffice hem pas 3 dagen na de release gingen versturen...

maar ja zelda is ook een uitzondering

alle andere spellen gaan gewoon met de snail-mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Vanitas schreef op 31 maart 2003 @ 12:49:
[...]

FF offtopic.

Ik heb Super-Metroid wel gespeeld maar dat is wel alweer een heeeeeeeele tijd geleden. Fusion is een heerlijke game maar hij is wel een stuk lineairder dan de andere Metroid games. Ook issie wat aan de korte kant, maar wellicht komt dat omdat ik hem continu speelde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op 31 maart 2003 @ 16:51:
[...]

Ik heb Super-Metroid wel gespeeld maar dat is wel alweer een heeeeeeeele tijd geleden. Fusion is een heerlijke game maar hij is wel een stuk lineairder dan de andere Metroid games. Ook issie wat aan de korte kant, maar wellicht komt dat omdat ik hem continu speelde...
gelukkig maar.. In MP zit je soms echt een uur te zoeken naar een plekje en dan word je een game ook al snel zat als het zo gaat.. (nee die tips helpen ook voor geen meter)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phuse,

Wat heb jij nu betaald voor Zelda, en zit er bij jou die Bonus-Disc bij (met filmpjes en natuurlijk Zelda:OOT ? )
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.