xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
maar heb jij em al? en 43 lijkt me erg weinig, ik zou je creditcard afschrift maar es checkenVerwijderd schreef op 31 March 2003 @ 17:39:
Zo, das aardig wat
Ik heb er €43 voor betaald,via gewone post.
eh ojah das waar ookPhusebox schreef op 31 maart 2003 @ 16:34:
[...]
ehm ... hehe jij dacht dat je met DHL ook de importkosten kon omzeilen?
die komen er ook nog eens bij he
dus die moet je ook nog dokken , en je moet je handtekening zetten
ik had er wel rekening mee gehouden met btw en provisie kosten van DHL, heb al eerder van dat soort pakketjes gehad...
ok je bent wat meer geld kwijt dan andere importers maar je hebt t wel sneller als alles goed gaat
besides: one mighty brievenbus waar dat in past
Maareh goed dat je het zegt, kan ik me ma ff wat geld geven. 20 euro is wel genoeg eh
Maar hoeveel was het eigenlijk psies?
Net even gebeld. Morgen tussen half negen en half twee komen ze brengen
Wel lekker service hebben hun op zich, en gratis 0800 nummer.
Maargoed vind het nu niet echt een wereldramp, omdat ik toch geen tijd heb om te gamen. Morgen daarintegen wel
Dus ik vind t best meevallen wat jij (=Phuse) ervoor betaald hebt
Verwijderd
Op dvdboxoffice staat €43, ik weet ook niet hoe, maar ineens geeft ie bij mij de Euro prijzen aan
Maar misschien dat VISA wat extra rekent, zou het niet weten iig
Edit: ff afschift van januarie bekeken, toen is er €45 afgeschreven voor MP, die kost CAD 72,95, Zelda kost CAD 71,95.
Rekening houdende met de wisselende wisselkoersen (
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 17:50 ]
weet iemand nog een goede winkel waar dit kan?
This is the Way.
elke gameshop kan hem denk ik wel voor je reserveren en dan heb je zeker die bonusdics erbij.. Als je gereserveerd hebHIValicious schreef op 31 March 2003 @ 18:06:
nou gvd ik heb bij 1 winkel gepreordered al een tijdje geleden maar ik weet nie of ik die bonus disk er bij krijg ...
weet iemand nog een goede winkel waar dit kan?
This space is occupied
This is the Way.
maar we wachten eerst eens af wanneer jullie hem krijgen
mijn gemiddelde levertijd van dvdboxoffice zit tussen 10 en 30 dagen
Verwijderd
PAL of NTSC?HIValicious schreef op 31 March 2003 @ 18:12:
weet je dan nog wat shops wat NU nog pre-orders aannemen?
Voor de NTSC versie ben je te laat. Zelda is inmiddels uit in de VS dus pre-orderen is onmogelijk.
Voor de PAL versie hoef je NIET te pre-orderen. De eerste oplage heeft sowieso een bonusdisc dus als je gewoon de Bart smit/Intertoys/Dixons of zelfs de V&D binnenloopt op 3 mei dan heb je 100% zeker een bonusdisc. Tenzij ze allemaal al zijn uitverkocht (not likely though).
Ik snap niet waarom iedereen zich zo druk hierover maakt. Het is al zovaak gezegd dat pre-orderen nergens voor nodig is...
Het enige voordeel van pre-orderen is dat je een game bijvoorbeeld al op dinsdag kan ophalen ipv vrijdag bij de betere gameshop (dimension plus bijv). Bonusdisc krijg je sowieso.
Ik ben in totaal €45.25 + 11 eurocent omrekeningskosten kwijt en krijg hem woensdag of donderdag.Phusebox schreef op 31 March 2003 @ 18:16:
nou ja ik had dat geld er wel voor over voor een keertje om zelda wat eerder te hebben
maar we wachten eerst eens af wanneer jullie hem krijgen
mijn gemiddelde levertijd van dvdboxoffice zit tussen 10 en 30 dagen
Trouwens, de levertijd van DVDBO is bij mij altijd 8 dagen geweest. Het duurt alleen verschrikkelijk lang voordat ze een order verwerken maar dat geldt alleen voor spellen die al uit zijn. Alle spellen die je hebt besteld voordat ze zijn gereleased heb je 8 dagen later in huis. Je speelt dus een weekje later dan de Amerikanen en het is een stuk goedkoper.
DVDBO =
//edit: http://www.dvdboxoffice.com (staat ook in de openingspost). Valuta staat automatisch ingesteld op Canadese dollars.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 18:41 ]
DVDBoxOffice, site moet vindbaar zijnVerwijderd schreef op 31 March 2003 @ 18:39:
Waarvoor staat dat, DVDBO, geef is site
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Verwijderd
www.dvdboxoffice.comVerwijderd schreef op 31 March 2003 @ 18:39:
Waarvoor staat dat, DVDBO, geef is site
wel op games klikken aan links.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 18:42 ]
Verwijderd
En Phusebox spreekt over 70€, jij over 42€, dat klopt toch niet als het van dezelfde site afkomstig is

Overigens kost hij op de site ong 50€

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 18:52 ]
Verwijderd
Phuse heeft Zelda volgens mij ook niet van DVDBO.Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 18:45:
ah, ik dacht dat jet het over een andere site had, aangezien de levertijd zo verschillend is. Phusebox zegt 10 - 30, jij zegt altijd 8.
En Phusebox spreekt over 70, jij over 40€, dat klopt toch niet als het van dezelfde site afkomstig is
Maar idd, Levertijd is 8 dagen.
Het verwerken van een order kan soms wel een week tot twee week duren.
Voorbeeld 1:
Een spel komt op 1 april uit. Als je dit spel op 15 maart pre-ordert dan duurt het ongeveer twee weken voordat ze het verwerken. Op 1 april wordt het spel dan netjes naar je toegestuurd dus hoef je alleen nog maar op je verzending te wachten.
Dit verklaart mijn wachttijd van 8 dagen.
Voorbeeld 2:
Een spel is vorig jaar uitgekomen maar die ga je nu pas bestellen. Eerst duurt het ongeveer twee weken voordat ze het verwerken. Daarna komt de levertijd van 8 dagen er nog eens overheen. Je moet dus wachten op de verwerking en de verzending!
Dit verklaart Phuse's z'n wachttijd van drie weken.
(Bovendien is het verwerken van een order ook geen twee weken meer eerder 10 dagen, soms iets langer ivm drukte)
Volgens mij ga jij nu de prijzen door elkaar halen of je kan niet omrekenenOverigens kost hij op de site ong 50€
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 19:01 ]
Verwijderd
Verwijderd
1 maal dat het spel uitgekomen is noemt het niet meer preorderen, maar wordt het gewoon orderenVerwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 19:07:
Ik moet ook maar es ff heeeel snel Zelda gaan pre-orderen voordat ik er geen bonus disc meer bijkrijg
Op de site staat:Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 18:55:
Volgens mij ga jij nu de prijzen door elkaar halen of je kan niet omrekenen
Legend of Zelda: The Wind Waker
$71.95cdn / $49.62us
Vertel me nu nog eens dat ik niet kan omrekenen...
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 19:15 ]
Verwijderd
Um, je betaald in CAD$, dus die moet je omrekenen naar Euro's en niet US$ omrekenen naar Euro's....Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 19:13:
Op de site staat:
Legend of Zelda: The Wind Waker
$71.95cdn / $49.62us
Vertel me nu nog eens dat ik niet kan omrekenen...
Das toch logisch
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Geweldige graphics (nóg beter dan deel 1), soepele besturing (ik had niet verwacht dat de besturing op de GC controller zó goed zou zijn (als je fighters op de PS2 gewend bent)), lekker veel opties (missies voor geld en exp, waarmee je nieuwe wapens(!) en vele andere goodies kunt kopen) en niet te vergeten... Link!
Snelle, krachtige en stoere moves! Voor zover ik gezien heb beschikt hij over zijn zwaard + schild, pijl & boog, boomerang en kan hij een bom gooien (leuk voor als je tegenstander te dicht bij de rand van het platform staat). Link kicks ass!
btw bush wel opsturen he!! owee als je het niet doet!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
Sorry hoor, dat ik fout ben, sjeees, je kan je op dit forum ook geen fout permitteren zonder dat je door een hele groep uitgescholden wordt...
Ten 2de zou ik nog even de WIJSNEUS terecht willen wijzen die dit bericht zegt:
Het doet er namelijk totaal niet toe of je de CAD of US dollars omrekent. NAHVerwijderd schreef op 31 March 2003 @ 19:19:
[...]
Um, je betaald in CAD$, dus die moet je omrekenen naar Euro's en niet US$ omrekenen naar Euro's....
Das toch logisch
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 19:53 ]
Verwijderd
Natuurlijk wel, soms stijgt de koers van de Euro tegenover de US $ niet maar tegeover de engelse pond wel. Hetzelfde geldt natuurlijk voor de Canadese dollar.Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 19:51:
Het doet er namelijk totaal niet toe of je de CAD of US dollars omrekent. NAH
70 CAN $ -> EURO = 44,74
70 CAN $ -> US $ -> EURO = 45,65
scheelt niet heel veel maar toch
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2003 20:14 ]
Verwijderd
Tuurlijk wel........Verwijderd schreef op 31 March 2003 @ 19:51:
Ah, ik dacht dat 1 dollar gelijk was aan €1
Sorry hoor, dat ik fout ben, sjeees, je kan je op dit forum ook geen fout permitteren zonder dat je door een hele groep uitgescholden wordt...![]()
Ten 2de zou ik nog even de WIJSNEUS terecht willen wijzen die dit bericht zegt:
[...]
Het doet er namelijk totaal niet toe of je de CAD of US dollars omrekent. NAH
De CAD$ staat toch heel anders tegenover de Euro dan de US$...
Het is op dit moment echter maar een verschil van één cent.

En weer een nieuwe 2d beat em up van Capcom?
Het lijkt er op dat er eindelijk weer een 2D beat em up uit gaat komen...
Het aantal twee dimensionale vechtspellen dat de laatste tijd uitkomt is zeer gering. En van die paar, zijn de meeste ook nog eens ports of remakes van Dreamcast-spellen. Zo ook de tot nu toe enige 2D beat em up op de Cube, Capcom vs SNK 2 EO. Dat spel is hier nu al een flinke tijd uit, aangezien het al afgelopen september uitkwam. Er gaat nu een gerucht rond dat er een nieuw deel uit de Capcom vs SNK reeks aan zit te komen, dat sneller uitkomt dan je denkt.
Vele sites plaatsen het al als een feit, maar omdat wij het nog nergens bevestigd hebben zien worden door Capcom, vatten wij het nog maar even op als een gerucht. Er wordt namelijk al gezegd dat het spel aankomende zomer al uitkomt. Da's wel érg snel. Het spel zou Capcom vs SNK: Chaos moeten gaan heten, en zal dezelfde characters bevatten als deel 2 EO. Echter komen er in Chaos nog 2 nieuwe bij - Earthquake en Hugo zijn in Chaos ook van de partij. Naar het schijnt heeft ook dit deel weer verschillende vechtstijlen. De andere sites die dit bericht plaatsen hebben het over Simple, Speedy en Insight. Wat dit voor speciale dingen inhoudt naast de snelheid en eventueel moeilijkheidsgraad van combo's en/of je tegenstand, is nog erg vaag.
Ondanks dat 2D beat em ups bij veel nieuwelingen in de gamewereld een erg stoffig, lelijk en saai imago heeft, kunnen de meeste gamers van het eerste uur dergelijke games wel waarderen, vanwege de coole Street Fighter-achtige vechtstijl die goed bewaard is gebleven. We hopen snel meer van Chaos te horen, en het liefst van Capcom zelf.
[ Voor 98% gewijzigd door schnumi op 31-03-2003 21:15 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
stoffig? Lelijk? Saai?!?!?Ondanks dat 2D beat em ups bij veel nieuwelingen in de gamewereld een erg stoffig, lelijk en saai imago heeft, kunnen de meeste gamers van het eerste uur dergelijke games wel waarderen, vanwege de coole Street Fighter-achtige vechtstijl die goed bewaard is gebleven. We hopen snel meer van Chaos te horen, en het liefst van Capcom zelf.
2D Beat-em-Ups boeien mij nog veel en veel meer dan al dat 3d gerotzooi...ik betrap me er zelf nu op dat ik liever mijn Capcom vs SNK 2EO speel, dan Mortal Kombat V.
2d is echt veeeeeeeeeeeel beter dan 3d imho!
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
STOFIGE OUDE KUTGAMES
oprotten met 2D
3d is the future!!
zie Soul calibur 2!!111 3d op zijn best
This space is occupied
Verwijderd
psssst... Ik heb het over de PAL versieVerwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 19:13:
[...]
1 maal dat het spel uitgekomen is noemt het niet meer preorderen, maar wordt het gewoon orderen

Ik heb hier mijn geheime lokale gamesboer boven de blokker, die hebben zelfs nog saturn reclame posters
Verwijderd
Amstelveen?Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 21:48:
[...]
psssst... Ik heb het over de PAL versie![]()
Ik heb hier mijn geheime lokale gamesboer boven de blokker, die hebben zelfs nog saturn reclame posters
Leuk natuurlijk maar als er zoveel behoeft aan is open dan een nieuwe topic. Laten we het hier wat algemener houden
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Ben ik met je eens. Alhoewel het nu wel de betere kant op gaat met vechtgames in 3D. Spellen als Tekken, MK4, Toshinden waren toch niet je van het.Crashman schreef op 31 March 2003 @ 21:36:
[...]
stoffig? Lelijk? Saai?!?!?
2D Beat-em-Ups boeien mij nog veel en veel meer dan al dat 3d gerotzooi...ik betrap me er zelf nu op dat ik liever mijn Capcom vs SNK 2EO speel, dan Mortal Kombat V.
2d is echt veeeeeeeeeeeel beter dan 3d imho!
Verder ben ik ook fel voorstander van 2D gameplay in 3D. Nieuwe MegaMan bijvoorbeeld of SSBM. Heerlijk gewoon.
[ Voor 11% gewijzigd door GZ op 31-03-2003 22:52 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
hmm ja klinkt vetVerwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 19:36:
Zojuist Soul Calibur II opgehaald (japanse import) voor mijn GC, en ff een uurtje Arcade mode zitten spelen. Jongens jongens wat is dit een gaaf spel, een zéér waardige opvolger van de DC klassieker!
Geweldige graphics (nóg beter dan deel 1), soepele besturing (ik had niet verwacht dat de besturing op de GC controller zó goed zou zijn (als je fighters op de PS2 gewend bent)), lekker veel opties (missies voor geld en exp, waarmee je nieuwe wapens(!) en vele andere goodies kunt kopen) en niet te vergeten... Link!
Snelle, krachtige en stoere moves! Voor zover ik gezien heb beschikt hij over zijn zwaard + schild, pijl & boog, boomerang en kan hij een bom gooien (leuk voor als je tegenstander te dicht bij de rand van het platform staat). Link kicks ass!![]()
![]()
Namco
![]()
wat ik niet snap is dat het zo lang duurt voordat ie in de US uitkomt?
ik bedoel zoveel vertaalwerk zit er niet in
Dat vin'k maar een klein klote winkeltje... Als er 2 mensen binnen staan is het eigenlijk al te vol, en dan heb ik het nog niet eens over het trappetje

Grab shell dude!
Verwijderd
Vroeger hadden ze altijd als eerste alle coole dingen, ieder weekend braaf met moeders mee boodschappen doen (terwijl daar natuurlijk geen reet aan was) om daar een half uurtje rond te kunnen hangen...jOzh schreef op 31 March 2003 @ 22:55:
[...]
Dat vin'k maar een klein klote winkeltje... Als er 2 mensen binnen staan is het eigenlijk al te vol, en dan heb ik het nog niet eens over het trappetje
super smash brothers melee heeft nu een veel uitgebreidere single player iets. met heel veel leuke trophies en extra's..Switch schreef op 31 March 2003 @ 21:47:
Ik ben dus van plan een Metroid Pak te kopen (Zwarte Cube plus Metroid Prime en nog wat goodies), maar wou ook nog voor (+/-) 34 plEuro een ander leuk spel erbij te kopen, maar weet niet wat. Ik heb SSBM voor 31,- gezien en Pikmin. Zijn er meer (leuke) afgeprijsde spellen? En ik hou niet van sport-games, meer van leuk multiplayer festijn (SSBM, maar SSB verveelde me ook al op de N64).
en het blijft DE party game.
Sonic Adventure 2 battle is nu 25 euro bij de FRS..
This space is occupied
Verwijderd
Het is niet erg als je een foutje maakt, het is wel erg als je iemand verbetert zonder dat je eerst ff kijkt of je eigenlijk wel gelijk hebt.Verwijderd schreef op 31 maart 2003 @ 19:51:
Ah, ik dacht dat 1 dollar gelijk was aan €1
Sorry hoor, dat ik fout ben, sjeees, je kan je op dit forum ook geen fout permitteren zonder dat je door een hele groep uitgescholden wordt...![]()
[...]
Verwijderd
vergeet Vieuwtifull Joe niet!GolbeZeromus schreef op 31 maart 2003 @ 22:51:
[...]
Ben ik met je eens. Alhoewel het nu wel de betere kant op gaat met vechtgames in 3D. Spellen als Tekken, MK4, Toshinden waren toch niet je van het.
Verder ben ik ook fel voorstander van 2D gameplay in 3D. Nieuwe MegaMan bijvoorbeeld of SSBM. Heerlijk gewoon.
M'n cube staat op zomertijd.
Ik heb hem er nog niet op staan dus dat zal ik vanavond even moeten doen!
ik denk dat ik dat zometeen maar eens ga uitproberen...
Verwijderd
LOL niemand heeft zelda behalve jij!! (op het moment danPhusebox schreef op 01 April 2003 @ 08:59:
iemand al met Tingle gespeeld in Zelda?
ik denk dat ik dat zometeen maar eens ga uitproberen...
1 april grap ofzo? In het blauwe balk boven in internet exp. staat alles in spiegel beeld?
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 09:00 ]
ja natuurlijk is dat een 1 april grapVerwijderd schreef op 01 April 2003 @ 08:59:
Waarom reageert dimplus niet op mail??
[...]
LOL niemand heeft zelda behalve jij!! (op het moment dan)
offtopic:
1 april grap ofzo? In het blauwe balk boven in internet exp. staat alles in spiegel beeld?
nou er zijn toch meer mensen met zelda hier hoor... M4RT bijvoorbeeld
Presentation
Flashy and full of bling-bling, you'll want a two-way pager after playing through the Story mode. 9.0
Graphics
You'll be the one shouting "oh my goodness" when you see the rapper models. Too bad there's the occasional torso-through-the-rope glitch that seems to plague all Aki wrestlers. 8.8
Sound
Blazin' beats and rhymes, although why the soundtrack was limited to just 18 songs remains a mystery. 8.5
Gameplay
Wrestling games don't get any smoother or more complete in terms of in-ring capabilities and ease of control. 9.3
Lasting Appeal
DJV will always be something in your library to play in two- or four-player mode. And you'll have to play the story mode at least twice to unlock all the fine chick pictures. 8.5
OVERALL SCORE (not an average) 8.9
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 01-04-2003 09:17 ]
Dat vind ik juist wel leuk.TheEvilCuber schreef op 31 maart 2003 @ 16:53:
[...]
gelukkig maar.. In MP zit je soms echt een uur te zoeken naar een plekje en dan word je een game ook al snel zat als het zo gaat.. (nee die tips helpen ook voor geen meter)
Je moet gewoon zelf op onderzoek uitgaan en als je dat weer een speciale update voor je pak vind, dan kan je weer verder.
Zo krijg je het gevoel dat je echt iets berijkt, ipv van level naar level wandelen.
En die tips vind ik ook maar vaag, ik zet ze gewoon uit.
Bij Super Metroid is het me ook zonder tips gelukt, dus lukt het deze keer ook.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Heb nu officeel 15 uur gespeeld of zo en zit op 46%. Maar aangezien je wel eens vast zit of dood gaat voor je saved... Het zit dus wel aardig goed. d3 had voor zijn eerste run geloof ik 44 uur nodig.Vanitas schreef op 01 April 2003 @ 09:30:
[...]
Dat was het eerste apparaat wat ik ging omzetten.![]()
Btw wat is de gemiddelde speelduur van MP??
Verwijderd
wat begrijpen jullie niet aan die hints? Ik vind ze juist HEEL duidelijk... het laat gewoon zien waar je naartoe moet.. ipv eeuwenlang rondlopen. Die hints komen dan ook meestal nadat je een upgrade gepakt hebt omdat je daar dan "bij kan komen". Als je een new beam hebt kijk je gewoon naar de map en ga je naar de plekken toe die die new beam kan openen (deuren). Kind kan de was doenVanitas schreef op 01 April 2003 @ 09:21:
[...]
Dat vind ik juist wel leuk.
Je moet gewoon zelf op onderzoek uitgaan en als je dat weer een speciale update voor je pak vind, dan kan je weer verder.
Zo krijg je het gevoel dat je echt iets berijkt, ipv van level naar level wandelen.
En die tips vind ik ook maar vaag, ik zet ze gewoon uit.
Bij Super Metroid is het me ook zonder tips gelukt, dus lukt het deze keer ook.
Ohw mooi, dan kan ik nog wel wat vooruit.RareGast schreef op 01 April 2003 @ 09:43:
[...]
Heb nu officeel 15 uur gespeeld of zo en zit op 46%. Maar aangezien je wel eens vast zit of dood gaat voor je saved... Het zit dus wel aardig goed. d3 had voor zijn eerste run geloof ik 44 uur nodig.
Ik scan trouwens wel alles, en ik zit dachtik op 10 uur en 34%
Sommige stukken zijn best shit, vooral bij die gasten met zo'n jetpack.
En dan crashen ze ook nog op je kop.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
je kan nog niet meteen aan het begin je gba (sp) aansluiten...
Wat krijg je dan eigenlijk als het wel lukt.Phusebox schreef op 01 April 2003 @ 11:27:
ow over zelda en tingle...
je kan nog niet meteen aan het begin je gba (sp) aansluiten...
Dan kan je toch alleen maar van die bommen gooien??
Of zit ik er nu helemaal naast.
je kunt ook health kopen, secrets vinden die je normaal niet vindt, enz enzVanitas schreef op 01 April 2003 @ 11:44:
[...]
Wat krijg je dan eigenlijk als het wel lukt.
Dan kan je toch alleen maar van die bommen gooien??
Of zit ik er nu helemaal naast.
nee maar dat staat in de leaflet die bij het spel zitDeddiekoel schreef op 01 april 2003 @ 12:10:
Heb je Tingle al gevonden dan?
Verwijderd
Ik zoek een memorycard voor me gamecube een goede. Ik heb nu een ding van 10 euro alleen deze werkt niet lekker met PSO elke keer error's met dat spel van data corrupt. Nu wou ik dus een andere kopen maar ik heb maar 20 euro en een orginele kost al over de 20 euro. DUs ik zoek er eentje van een ander merk die goed werkt met PSO zodat ik geen meldingen maar krijg dat me data corrupt is.
Heb nu een GT.LINE 4MB memorycard. Hij is niet stuk want andere games heb ik er geen last van.. Kan het meschiens aan het spel zelf liggen? of...?
de originele kost maar 19.95 ofzo hoor.. alleen de 256mbit versie is 27€ maar die is wel 4x zo grootVerwijderd schreef op 01 April 2003 @ 13:02:
Vraagje
Ik zoek een memorycard voor me gamecube een goede. Ik heb nu een ding van 10 euro alleen deze werkt niet lekker met PSO elke keer error's met dat spel van data corrupt. Nu wou ik dus een andere kopen maar ik heb maar 20 euro en een orginele kost al over de 20 euro. DUs ik zoek er eentje van een ander merk die goed werkt met PSO zodat ik geen meldingen maar krijg dat me data corrupt is.
Heb nu een GT.LINE 4MB memorycard. Hij is niet stuk want andere games heb ik er geen last van.. Kan het meschiens aan het spel zelf liggen? of...?
This space is occupied
Ik zou dan nog ff sparen en dan de 251 kopen, zelf heb ik de 59 maar die is bij vol.Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 13:02:
Vraagje
Gewoon de officiele, en dan weet je zeker dat je PSO goed kan saven.
Ik heb zelf slechte ervaringen met 3rd party memcards. Ik heb er een van Datel gehad (1019 blocks) en deze leek prima te werken. Totdat ik hem gebruikte me SSB:M, toen gingen ook opeens mijn saves kapot. De reden hiervoor was, volgens mij, dat SSB:M heel vaak ging saven (ik was met de events bezig) hierdoor is het ding overbelast en gaf ie de geest! Aangezien bij PSO (met name online) er ook nogal vaak wordt gesaved denk ik dat jou kaartje hetzelfde probleem heeft!Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 13:02:
Vraagje
Ik gebruik sindsdien alleen nog maar de officiele memcards. Hoewel ze niet zo groot zijn als die van Datel heb ik er nog NOOIT ook maar 1 probleem mee gehad. Ik heb nu twee 251 memcards waarvan er eentje puur als backup dient. Mijn oude 59 block card is nu mijn online games card (nu dus alleen PSO). Ik heb nog helemaal geen tekort en zelfs overvloed. Als er dalijk de USB memcard bij komt (met 1019 blocks) kan ik ze ook op mijn PC gaan opslaan dus heb ik helemaal geen problemen meer.
Mijn advies: koop de officiele, zeker voor het dagelijks gebruik. Third party cards werken niet betrouwbaar genoeg daarvoor. Die lijken mij alleen maar geschikt voor backup doeleinden!
ik heb nu ook 3 memory cards:Deddiekoel schreef op 01 April 2003 @ 13:52:
[...]
Ik heb zelf slechte ervaringen met 3rd party memcards. Ik heb er een van Datel gehad (1019 blocks) en deze leek prima te werken. Totdat ik hem gebruikte me SSB:M, toen gingen ook opeens mijn saves kapot. De reden hiervoor was, volgens mij, dat SSB:M heel vaak ging saven (ik was met de events bezig) hierdoor is het ding overbelast en gaf ie de geest! Aangezien bij PSO (met name online) er ook nogal vaak wordt gesaved denk ik dat jou kaartje hetzelfde probleem heeft!
Ik gebruik sindsdien alleen nog maar de officiele memcards. Hoewel ze niet zo groot zijn als die van Datel heb ik er nog NOOIT ook maar 1 probleem mee gehad. Ik heb nu twee 251 memcards waarvan er eentje puur als backup dient. Mijn oude 59 block card is nu mijn online games card (nu dus alleen PSO). Ik heb nog helemaal geen tekort en zelfs overvloed. Als er dalijk de USB memcard bij komt (met 1019 blocks) kan ik ze ook op mijn PC gaan opslaan dus heb ik helemaal geen problemen meer.
Mijn advies: koop de officiele, zeker voor het dagelijks gebruik. Third party cards werken niet betrouwbaar genoeg daarvoor. Die lijken mij alleen maar geschikt voor backup doeleinden!
1x 256mbit (official), dit is mijn hoofd save ding en hier staat (op één spel na) alles op (13), en hjij zit nog niet eens voor de helft vol!!
1x 56 (official) hier staat maar een game op en die maakt hem dan ook meteen vol
namelijk Aggresive inline.. echt een topspel (beter als tony hawk 3/4) maar vraag focking veel blocks)
1x56 (vaag merk) deze gebruik ik om soms savegames mee te nemen naar iemand zonder dat ik het risico loop om alles kwijt te raken!

Ik heb nu trouwens ok zon Official Metroid Prime Naamplaatje (dat rondje) voor op mijn cube. echt mooi! zo-een moeten ze er ook van Zelda maken
maar ik kreeg dat ding dus zomaar van mijn gameshop
This space is occupied
Verwijderd
Ik heb ook SMB:m maar geen probs met me memory kaart gehad.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 14:25 ]
De problemen doen zich volgens mij alleen voor als de kaart intesief wordt gebruikt. Om de zoveel seconden/minuten saven. Dit gebeurde bijmij bij SSB:M en ik kan me voorstellen dat PSO een zelfde resultaat veroorzaakt. Ik zou met PSO wachten totdat je de officiele krijgt! Al lijkt mij thrustmaster me voor een 3rd party nog best betrouwbaar (al leek Datel mij dat ookVerwijderd schreef op 01 April 2003 @ 14:23:
heb ik heb er nu eentje van trustmaster gehaalt had net geen 20 euro en deze doet het gelukkig wel.. pfff... BLIJ oja en is 251 blocks en volgende week krijg ik een originale GC memory card van 251blocks
Ik heb ook SMB:m maar geen probs met me memory kaart gehad.
is dat USB ding dan ook een officiele mem card?Deddiekoel schreef op 01 April 2003 @ 13:52:
[...]
Ik heb zelf slechte ervaringen met 3rd party memcards. Ik heb er een van Datel gehad (1019 blocks) en deze leek prima te werken. Totdat ik hem gebruikte me SSB:M, toen gingen ook opeens mijn saves kapot. De reden hiervoor was, volgens mij, dat SSB:M heel vaak ging saven (ik was met de events bezig) hierdoor is het ding overbelast en gaf ie de geest! Aangezien bij PSO (met name online) er ook nogal vaak wordt gesaved denk ik dat jou kaartje hetzelfde probleem heeft!
This is the Way.
nee
maar je kunt je saves backuppen op je HD
dus mocht er iets misgaan heb je nog altijd recente saves!
Nee, zeker niet. Ik ga hem ook niet gebruiken als normale memcard, maar puur en alleen om savegames (van mijn officiele kaartjes) of te delen via het net of om ze op mijn PC op te slaan. Als er een officiele versie van was zou ik die nemen maar helaas...
Verwijderd
Ja
Dat is wel minder, nu is het er best vaak druk... Vroeger kwam er niemand.jOzh schreef op 31 maart 2003 @ 22:55:
[...]
Wonen jullie ook allemaal in Amstelveen/omgeving of wat?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 15:08 ]
Woon er vlakbij (Mijdrecht) maar ik kom er erg vaak langs op weg naar de VU. Heb er 1 keer wat gekocht, Resident Evil voor €67. Eens maar nooit meer dus, aangezien ie bij de FRS €54 was (10% kortingkaart).Verwijderd schreef op 01 april 2003 @ 15:07:
Dat is wel minder, nu is het er best vaak druk... Vroeger kwam er niemand.
Grab shell dude!
Heb je de mogelijkheid om movies te capturen? want misschien heb je wel ff zin om een paar zoetsappige zelda movies te cappen
nou ik wilde eerst movies makenRSP schreef op 01 April 2003 @ 15:43:
@Phusebox >
Heb je de mogelijkheid om movies te capturen? want misschien heb je wel ff zin om een paar zoetsappige zelda movies te cappendenk dat wel meer mensen dat op prijs zouden stellen hier
maar ik ben nu van mening, overwonderd door dit mirakel, dat movies afbreuk zouden doen aan de magie
m.a.w. je moet het zelf zien als je het speelt, en geen movies kijken... trust me...
later zul je me dankbaar zijn!
ps. emerald controller is best vet:

pics by phusebox
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 01-04-2003 15:50 ]
APRIL FOOL'S DAYVerwijderd schreef op 01 april 2003 @ 15:54:
Rare terug naar Nintendo??
Lijkt me een beetje vaag maar misschien dat we er hier achter kunnen komen of het echt waar is?
Verwijderd
En het werkt gelukkig allemaal prima op me pal cube
Dus misschien een aardig alternatief voor sommige mensen!
Ik heb hem in 18:59 uitgespeeld. Met 89% geloof ik. Ben er toch een dikke week mee bezig geweest.Vanitas schreef op 01 April 2003 @ 09:30:
[...]
Dat was het eerste apparaat wat ik ging omzetten.![]()
Btw wat is de gemiddelde speelduur van MP??
Dit is wel het eerste spel tot nu toe wat ik echt elke dag heb zitten spelen. Bij andere spellen heb ik dat nog niet gehad. Ik denk dat met Zelda er wel weer zo'n tijd komt
Haha...'t valt me nu pas op dat in de statusbalk van Opera (Internet Explorer ook wel
[ Voor 17% gewijzigd door Crashman op 01-04-2003 16:36 ]
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Verwijderd
Ik woon in rijsenhout, bij aalsmeer, dus redelijk dichtbij...Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 15:07:
[...]
Ja
[...]
Dat is wel minder, nu is het er best vaak druk... Vroeger kwam er niemand.
Misschien een keer een cube-party hier in de buurt?
This space is occupied
Verwijderd
Dat meen je niet, ik had iets van 4 minuten over oidVerwijderd schreef op 01 April 2003 @ 18:10:
Woohoo eindelijk MP gekocht damn wat een spel heb net het eerste deel gehaald met parasite queen en ben net ontsnapt man wat is dat stressen zeg had 11 seconden over
Hehe, ik ben eerst 2x doodgegaan. Snapte niet precies hoe je kon zien waar je heen moest. Uiteindelijk kun je inderdaad een paar minuten overhouden. Maar vergeef 'm, het is een rookie!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Tering 44 uur. Ik heb er 14 uur over gedaanRareGast schreef op 01 April 2003 @ 09:43:
[...]
Heb nu officeel 15 uur gespeeld of zo en zit op 46%. Maar aangezien je wel eens vast zit of dood gaat voor je saved... Het zit dus wel aardig goed. d3 had voor zijn eerste run geloof ik 44 uur nodig.
En ik zit nu alweer halverwege met tweede run op hard mode. Maar nu wil ik wel 100% halen.
Ik heb net m'n 1e Chozo Ghost verslagen, en zit in de kamer met het standbeeld van die Elder. ik zie 2 ice-beam ingangen en een energy shield. maar dat schild wil niet uit. iemand ff een hintje?? |
MP gaat btw best wel ok, alleen duurt het af en toe wel lang voordat je een hintje krijgt
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben niet zo goed in games in het algemeen.
Starfox adventures had ik een stukkie walk-through voor nodig om uit te spelen dat lijkt me genoeg zeggend.
En zelda op de n64 OOT heb ik 14 maand over gedaan
RSP schreef op 01 April 2003 @ 19:20:
Ik zit ff vast bij MP. 't is niet echt topicwaardig dus ik doe 't zo maar ff
MP gaat btw best wel ok, alleen duurt het af en toe wel lang voordat je een hintje krijgt
check het standbeeld, en het gloeiende spul in zijn handen.. en besef iets.. dan lukt het wel |
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Verwijderd
Niet idereen heeft MP.. huur hem wel een weekje.RSP schreef op 01 April 2003 @ 19:20:
Verwijderd
Rank This Week / Rank Last Week / Title / Publisher / Platforms
1 / * / Championship Manager 4 / Eidos / PC
2 / 13 / Splinter Cell / Ubi Soft / PS2, PC, XB
3 / * / Devil May Cry 2 / Capcom / PS2
4 / * / Championship Manager Quiz / Eidos / PC, PS
5 / * / Zelda: A Link to the Past / Nintendo / GBA
6 / 1 / Metroid Prime / Nintendo / GC
7 / 2 / The Sims / EA / PS2, PC
8 / * / Metal Gear Solid 2: Substance / Konami / PS2, XB, PC
9 / * / Delta Force: Black Hawk Down / NovaLogic / PC
10/ 3 / Rayman 3 / Ubi Soft / PS2, GBA, PC, GC
11 / 4 / The Getaway / SCEE / PS2
12 / 5 / GTA: Vice City / Rockstar / PS2
13/ * / Indiana Jones and Emperor's Tomb / LucasArts / XB, PC
14 / 6 / Lord of the Rings: Two Towers / EA / PS2, XB, GBA, GC
15 / 8 / FIFA 2003 / EA / PS2, XB, PS, GC
16/ * / Sonic Advance 2 / Infogrames / GBA
17 / * / TOCA Race Driver / Codemasters / XB, PC, PS2
18 / 10 / Command & Conquer: Generals / EA / PC
19/ 7 / Tenchu: Wrath of Heaven / Activision / PS2
20 / * / Jurassic Park: Operation Genesis / Vivendi / PS2, XB, PC
Damn, MP al direct zoveel gedaald
Wel kool dat op gamespot.com de 4 most popular games van GC zijn...
Op zich is dat niet eens erg. 14 maand is wel erg lang natuurlijk maar dan heb je 'm ook wel eens een paar weken laten liggenVerwijderd schreef op 01 April 2003 @ 19:29:
Ik ben niet zo goed in games in het algemeen.
Starfox adventures had ik een stukkie walk-through voor nodig om uit te spelen dat lijkt me genoeg zeggend.
En zelda op de n64 OOT heb ik 14 maand over gedaan
@yamAUchi > thx
Jah wij kunnen je niet helpen.
Kon ik het maar.
[ Voor 7% gewijzigd door schnumi op 01-04-2003 19:45 ]
Verwijderd
Verwijderd

Hoe kan dit... heb vanmiddag 5x dat ding opgestart en gespeelt...
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2003 19:56 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik wil dat niet.. wil gewoon verder kunnen spelen.,. WTF is er mis met dit ding.Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 19:56:
hmm ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Ik zou je memcards gewoon naar nintendo terug sturen. Krijg je nieuwe terug
Ik heb ook sinds de beginnen een cube, heb 2 cards (vaak uitgewisseld enzo) maar ben dit nog nooit tegengekomen. Ligt het aan de game/je mem card of je GC?Verwijderd schreef op 01 April 2003 @ 19:51:
Troep die game PSO.. weer zijn alle data files corrupt ... hoe kan dit nu heb er zelfs nu een orginele gamecube memory card... ??
[afbeelding]
Hoe kan dit... heb vanmiddag 5x dat ding opgestart en gespeelt...
* MaDLiVe Awaits Zelda.
Ik denk aan de dagen dat ik Zelda op de nes/n64 heb gespeelt. Non-stop. Ik had toen zeeen van tijd.
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Sinds is PSO heb krijg ik dit... zit er een virus of een bug op de cd van PSO die ik heb meschiens?MaDLiVe schreef op 01 april 2003 @ 20:00:
[...]
Ik heb ook sinds de beginnen een cube, heb 2 cards (vaak uitgewisseld enzo) maar ben dit nog nooit tegengekomen. Ligt het aan de game/je mem card of je GC?
* MaDLiVe Awaits Zelda.
Ik denk aan de dagen dat ik Zelda op de nes/n64 heb gespeelt. Non-stop. Ik had toen zeeen van tijd.
en je andere cards doen het ook niet?? dan ligt hem denk ik aan het spel of je cubeVerwijderd schreef op 01 april 2003 @ 19:57:
[...]
Ik wil dat niet.. wil gewoon verder kunnen spelen.,. WTF is er mis met dit ding.
maar aangezien het alleen bij dit spel is gok ik op het spel.. ruilen voor een ander PSO (als je er nog een wil)
This space is occupied
Verwijderd
zeker vind PSO zo vet spel en ik hoor niemand over dit prob zelf een maat van me die pso heeft met de zelfde memorycard die ik ook heb heeft al nog steeds geen probs er mee... vaagTheEvilCuber schreef op 01 April 2003 @ 20:02:
[...]
en je andere cards doen het ook niet?? dan ligt hem denk ik aan het spel of je cube
maar aangezien het alleen bij dit spel is gok ik op het spel.. ruilen voor een ander PSO (als je er nog een wil)
Dit topic is gesloten.