Het Grote GameCube Topic deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.195 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:57

jOzh

Sweet dude!

Hmm, ik kan me aardig in jouw lijstje vinden. Maar daar moet eigenlijk wel Mario Tennis bij (als die tenminste in 2003 uitkomt...).
Ben het helemaal met je eens wat Pikmin betreft, dat vond ik echt een van de betere games van 2002. Iets te kort, enige minpunt wat mij betreft. Ben heel erg benieuwd wat voor multiplayer ze in Pikmin 2 stoppen.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
HIValicious schreef op 29 March 2003 @ 00:53:
Wat is een nu een goede/betrouwbare/Nederlandse/snelle online geemsite?

PS gasten @ Teh Partij : doe eens wat ... flip the bird eens >:)
Euhm, nou ik werk zelf bij Insidegamer, cube sectie. Wij halen in ieder geval alle info uit betrouwbare press releases en we posten bijna nooit geruchten. Maarja, ik werk er, dus vind ik Insidegamer het beste natuurlijk :)
Maar een kijkje kan geen kwaad toch :P
www.insidegamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we moeten allemaal hard sparen!!!! :o
duurt lang zeg dat downloaden van die matrix trailer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

die trailer is zeker waard en verteld ook een beetje over de link met de film.. het werkt dus nu al het idee van de kruisende verhalen :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik heb gehoord dat als je de game niet gespeeld hebt dat je dan de hele film niet snap. lekker vaag :P Maar het was op tv bij een of ander filmprogramma :)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder de game snap je wel de film. Maar er wordt gewoon nog veel meer verteld van het hele matrix verhaal in de game. Dus wil je het hele verhaal weten, moet je de matrix trilogy kijken, het spel spelen en de animatrix kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 11:53:
Zonder de game snap je wel de film. Maar er wordt gewoon nog veel meer verteld van het hele matrix verhaal in de game. Dus wil je het hele verhaal weten, moet je de matrix trilogy kijken, het spel spelen en de animatrix kijken.
Ik zal het doen ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus kijk ff een dajes niet meteen aleeer een heel topic verder.
Zie dat het voornamelijk weer over MP gaat (die ik nog steeds niet heb) :(
d3 zal ook nog wel met de stats komen en dan zijn we weer zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
NvE schreef op 28 maart 2003 @ 20:28:
Phuse zou met spunker ruilen...
Maar aangezien ik al met spunker geruilt heb lijkt het mij sterk dat Phuse MP heeft (via spunker dan). :)
ok vieze .........

ik had een deal met hem, .... en jij.....

ik irriteer me al 3 topics lang aan jou
............

scheldwoorden removed ik ga je maar per mail bestoken!

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 29-03-2003 12:37 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Phusebox schreef op 29 March 2003 @ 12:36:
[...]

ok vieze .........

ik had een deal met hem, .... en jij.....

ik irriteer me al 3 topics lang aan jou
............

scheldwoorden removed ik ga je maar per mail bestoken!
keeejh........(aardig :( )

Ik heb 1 keer gereageerd op Spunker. Toen had ik niet gezien dat jij al gereageerd had... Daarvoor heb ik sorry gezegd ( :X ). Verder heb ik mij er niet meer mee bemoeit.... Maar later die middag keer ik een meeltje dat Spunker liever met wilde ruilen dan met jou, aangezien jij in Belgie woont (ofzow).. Dit was voor hem makkelijker omdat we toen diezelfde middag konden ruilen. Dat hebben we ook gedaan ;).

Maar waarom moet ik geflame in dit topic, had je me niet even kunnen melen ofzow |:(

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NvE schreef op 28 March 2003 @ 20:45:
[...]

Zelf moet ik ook een beetje wennen aan de gamepad :P, ik ben wel die van ps2 gewent.

Ook best toevallig dat ik gister gc+mp heb gekocht en vandaag sms geleent heb :D
jij hebt pas sinds gister een gamcube? (+MP)

waarom heb jij mij dan achter mijn rug om liggen bezeiken door nog eens MP te ruilen en hoe kan je dan THPS4 hebben??? als je dat niet hebt gekocht
NvE schreef op 29 maart 2003 @ 12:45:
[...]

keeejh........(aardig :( )

Ik heb 1 keer gereageerd op Spunker. Toen had ik niet gezien dat jij al gereageerd had... Daarvoor heb ik sorry gezegd ( :X ). Verder heb ik mij er niet meer mee bemoeit.... Maar later die middag keer ik een meeltje dat Spunker liever met wilde ruilen dan met jou, aangezien jij in Belgie woont (ofzow).. Dit was voor hem makkelijker omdat we toen diezelfde middag konden ruilen. Dat hebben we ook gedaan ;).

Maar waarom moet ik geflame in dit topic, had je me niet even kunnen melen ofzow |:(
sure iedereen had het gelezen behalve jij

onzinpraat...

voor mij verpest NvE de totale sfeer van dit topic... en ik ben niet de enige die zich aan hem stoort... let op dit is een mening! voor dat er weer mensen menen dat ze iets moeten gaan zeggen

[ Voor 49% gewijzigd door Phusebox op 29-03-2003 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Phusebox schreef op 29 maart 2003 @ 12:48:
[...]

jij hebt pas sinds gister een gamcube? (+MP)

waarom heb jij mij dan achter mijn rug om liggen bezeiken door nog eens MP te ruilen en hoe kan je dan THPS4 hebben??? als je dat niet hebt gekocht

[...]

sure iedereen had het gelezen behalve jij

onzinpraat...

voor mij verpest NvE de totale sfeer van dit topic... en ik ben niet de enige die zich aan hem stoort... let op dit is een mening! voor dat er weer mensen menen dat ze iets moeten gaan zeggen
Kun je aub kappen met ruzie maken :( !!!!!!!

Dit gaat niet echt meer over de gamecube...

Meel me maar (n.ve@hccnet.nl) of voeg me toe op msn (vexel@wanadoo.nl) maar stoor degene die hier niks mee te maken hebben aub niet meer.....

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
NvE schreef op 29 March 2003 @ 13:00:
[...]

Meel me maar (n.ve@hccnet.nl) of voeg me toe op msn (vexel@wanadoo.nl) maar stoor degene die hier niks mee te maken hebben aub niet meer.....
ok ik zal er niks meer over zeggen
maar over het feit dat ik 2 offtopic posts heb gedaan hierover moet je niet klagen, want ik vind je erg schijnheilig en hypocriet als je zoiets zegt. de helft van jouw posts hier slaan helemaal nergens op
besides als je zegt dat ik jou moet mailen hierover, mail jij mij dan dat ik jou moet mailen, bespaart de anderen weer een offtopic post van jou, want dat vind je toch zo erg?

[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 29-03-2003 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Euh, sinds wanneer geldt er standaard 'first come, first serve'? Mag degeen die verkoopt niet zelf bepalen aan wie/waartegen/tegen welke prijs hij iets verkoopt? Just my 2 cents...

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jOzh schreef op 29 March 2003 @ 13:03:
Euh, sinds wanneer geldt er standaard 'first come, first serve'? Mag degeen die verkoopt niet zelf bepalen aan wie/waartegen/tegen welke prijs hij iets verkoopt? Just my 2 cents...
niet als diegene zwart op wit heeft gezegd hem komende dinsdag met mij te ruilen
en ik hier ook gepost had dat de deal rond was...
eens kijken hoe jij reageert als ik nu mijn geld terugboek van de IA omdat iemand anders hem goedkoper kan leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Soul Calibur 2 filmpjes
Soul Calibur media blow-out!

29-03-2003 | Daniël de Keizer

Bekijk Link van alle kanten in maar liefst 6 movies die PlanetGameCube heeft gemaakt van Soul Calibur II.

Namco's paradepaartje Soul Calibur 2 is sinds gisteren in Japan verkrijgbaar, en vooral de cube-versie deed goede zaken. De game werd voor Nintendo's spelkubus maar liefst 33.000 keer over de toonbank gehaalt, terwijl Xbox en PS2 versies het samen met 58000 ook niet slecht deden.

Het 2e deel in de Soul Calibur serie neemt je mee op een reis door een adembenemende omgeving, met geweldige gameplay en uitstekende controles. Neem je gigantische bijl ter hande als Astaroth, of versla je tegenstander op brute wijze met je immense zwaard als Nightmare. Na het geweldige deel 1, en het door de japanse bladen goed ontvangen deel 2, wachten wij ongeduldig af totdat de game eindelijk naar het westen komt. Vanaf augustus kunnen wij ons eindelijk ook vergapen aan het spel, totdat het zover is hebben wij een 6-tal Cube-only filmpjes met Link in de hoofdrol -gemaakt door PlanetGameCube- die je via onderstaande links kunt bekijken:

Rechtermuisknop > Opslaan als
mediaplayer 9 nodig!!
http://media.planetgamecu...ovies/sc2/scwmv/sc2-1.wmv (intro filmpje)
http://media.planetgamecu...ovies/sc2/scwmv/sc2-2.wmv (ingame))
http://media.planetgamecu...ovies/sc2/scwmv/sc2-3.wmv
http://media.planetgamecu...ovies/sc2/scwmv/sc2-4.wmv
http://media.planetgamecu...ovies/sc2/scwmv/sc2-5.wmv
http://media.planetgamecu...ovies/sc2/scwmv/sc2-6.wmv
bron: http://gamecube.insidegam...ntent.asp?ContentID=12842

MOOI!!! _/-\o_ echt cool die vechtstijl van link!!

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 29-03-2003 13:06 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:23
NvE schreef op 29 March 2003 @ 13:00:
[...]

Kap jij dan eens aub met die irritante one-liners... En ik denk dat ik niet de enige ben die zich daar al een tijdje aan stoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox, Spunker had ook tegen mij gezegd dat hij met mij ging ruilen, dus ik denk dat het probleem eerder bij Spunker ligt dan bij NvE
Ik ben dan ook kwaad op Spunker en niet op NvE

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Phusebox schreef op 29 maart 2003 @ 13:05:
niet als diegene zwart op wit heeft gezegd hem komende dinsdag met mij te ruilen
en ik hier ook gepost had dat de deal rond was...
Euh, dit was mij niet bekend, die post heb ik dan waarschijnlijk gemist, excusé.
Ik had alleen een post gezien waarin jij al zei dat de rest moest wachten omdat jij het eerst was:
Phusebox schreef op 28 March 2003 @ 11:29:
[...]

ehm ja wacht maar eerst ff af, want ik was er eerder bij
eens kijken hoe jij reageert als ik nu mijn geld terugboek van de IA omdat iemand anders hem goedkoper kan leveren?
Pff, sorry voor het geven van m'n mening :?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
laten we er maar over ophouden...
het is gewoon al voor mij de 2e keer dat iemand @ GoT me zo naait (of het nu spunker was of NvE laat ik in het midden)
vandaar ik redelijk pissed off was... maar goed, ik ga gewoon NvE negeren, dan komt t wel goed
jOzh schreef op 29 March 2003 @ 13:12:
[...]

Pff, sorry voor het geven van m'n mening :?
dit was slechts ter illustratie... niet persoonlijk bedoelt dus

[ Voor 31% gewijzigd door Phusebox op 29-03-2003 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge jonge, gezellig topic hier....

Maargoed, ben nog steeds blij met m'n cube, heb ondertussen mario sunshine gehuurd maar ik denk dat ik daar te ongeduldig voor ben. Naarmate ik wat meer speelde werd het wel steeds leuker dus ik ga 'em zowieso nog een keertje huren.

Van alle games die eraan komen verheug ik me het meest op FF:CC ... hieronder een link naar wat plaatjes die (volgens mij, correct me if i'm wrong) nog niet langs waren gekomen:
Linkje naar een aantal plaatjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

NvE, Phusebox en rest: kap aub met dit gedram. Ga lekker op IRC of MSN of via mail elkaar uitmaken voor rotte vis. Dit interesseert mij allemaal niet een reet, het is een Gamecube topic.

Ontopic: Metroid Prime, daar heb ik nu 4% gespeeld en 12% gescand. Wat houdt dit in? Dat ik teveel gescand heb? Ik snap 'm niet helemaal. Of valt er later in 't spel minder te "scannen". En wat is eigenlijk het echte NUT (behalve story-line volgen) van scannen?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Jongens, liefde! (hoewel ik achter phuse sta ;) )

Bij gebrek aan prime zit ik trouwens zuperhard te supermetroiden... mastahshit :)
ik heb net die dikzak verslagen die met zijn tenen gooit enzo.

maar toch kan ik me moeilijk voorstellen dat prime dezelfde sfeer neer kan zetten, maar als ik dan hier de verhalen zo hoor... damn ik moet echt snel geld hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 29 March 2003 @ 13:05:
Soul Calibur 2 filmpjes

[...]

bron: http://gamecube.insidegam...ntent.asp?ContentID=12842

MOOI!!! _/-\o_ echt cool die vechtstijl van link!!
Damn gelikte filmpjes

/me voegt SC2 aan zijn wil hebben lijstje toe. :P

Ik hoop heel hard dat de volgende zelda game (die er uiteraard komt) toch dit soort graphics gaat hanteren ipv cell shades (niet dat daar iets mis mee is ).
daFubar schreef op 29 March 2003 @ 13:20:
Jongens, liefde! (hoewel ik achter phuse sta ;) )

Bij gebrek aan prime zit ik trouwens zuperhard te supermetroiden... mastahshit :)
ik heb net die dikzak verslagen die met zijn tenen gooit enzo.

maar toch kan ik me moeilijk voorstellen dat prime dezelfde sfeer neer kan zetten, maar als ik dan hier de verhalen zo hoor... damn ik moet echt snel geld hebben :D
Ik deel eigenlijk wel dezelfde mening maar ipv super metroid zit ik al dagen metroid op me nes te spelen damn wat was dat spel pittig helemaal vergeten :(

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33
Weet iemand toevallig of Virtua Tennis (2) uitkomt voor de NGC? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

nee die komt niet ik, die is toch van Sega? en Sega ging niet meer de Sport games maken voor de cube (gelukkig nog wel sonic :) )

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33
Meen je niet :( Dat was echt één van de betere spellen van Sega...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 29 March 2003 @ 13:19:

Ontopic: Metroid Prime, daar heb ik nu 4% gespeeld en 12% gescand. Wat houdt dit in? Dat ik teveel gescand heb? Ik snap 'm niet helemaal. Of valt er later in 't spel minder te "scannen". En wat is eigenlijk het echte NUT (behalve story-line volgen) van scannen?
Je kan tips krijgen hoe je bosses verslaat en je kan zoeken naar hints voor moeilijk bereikbare gedeeltes. En je kan ook "iets" unlocken bij een bepaald scanpercentage.

//offtopic// DTM racedriver op de PC :P kan ik eindelijk in een Saab racen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Glorix Jim schreef op 29 March 2003 @ 14:03:
Meen je niet :( Dat was echt één van de betere spellen van Sega...
Er is wel een virtua tennis voor de GBA maar zoals gezegd stopt sega met sprotgames op de cube maar thank god wel lekker veel sonic !! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
TheEvilCuber schreef op 29 maart 2003 @ 13:48:
nee die komt niet ik, die is toch van Sega? en Sega ging niet meer de Sport games maken voor de cube (gelukkig nog wel sonic :) )
Wat ik me kan herinnen is dat ze gezegd hebben dat ze de 2K serie niet meer zouden uitbrengen op de cube (m.u.v. de 2k3 serie).

Ik weet niet in hoeverre Virtua Tennis onder de 2K serie valt, maar in de speelhal heet die gewoon Virtua Tennis en Virtua Tennis 2. Dus met een beetje geluk valt Virtua Tennis buiten de 2K serie en kunnen we een vervolg toch nog op de cube verwachten.

edit:
NBA 2K3, NFL 2K3, NHL 2K3 zijn allemaal gisteren gereleased.

edit2:
TheEvilCuber schreef op 29 maart 2003 @ 14:33:
[...]

Is dat in europa.. dat zou wel goed nieuws zijn hoor.. want NBA is erg leuk
Yep, dat is in Europa

[ Voor 21% gewijzigd door Fred_Perry op 29-03-2003 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Fred_Perry schreef op 29 maart 2003 @ 14:12:
[...]

Wat ik me kan herinnen is dat ze gezegd hebben dat ze de 2K serie niet meer zouden uitbrengen op de cube (m.u.v. de 2k3 serie).

Ik weet niet in hoeverre Virtua Tennis onder de 2K serie valt, maar in de speelhal heet die gewoon Virtua Tennis en Virtua Tennis 2. Dus met een beetje geluk valt Virtua Tennis buiten de 2K serie en kunnen we een vervolg toch nog op de cube verwachten.

edit:
Is dat in europa.. dat zou wel goed nieuws zijn hoor.. want NBA is erg leuk

Jammer genoeg hoor ik niks meer over de cube game Asylum (ook op PS2 en Xbox)
hij komt volgends de site dit jaar uit, maar je leest er weinig/niks over ;(

www.darkblack.co.uk is hun site

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 29-03-2003 14:43 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Effe patsen. MP via de beamer is toch wel stapje beter dan op 70cm. (ter illustratie staat onder MP de 70cm ouwe tv met het journaal...) :)

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/mp.jpg

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
spaceboy schreef op 29 maart 2003 @ 15:12:
Effe patsen. MP via de beamer is toch wel stapje beter dan op 70cm. (ter illustratie staat onder MP de 70cm ouwe tv met het journaal...) :)

[afbeelding]
alleen jammer dat je met zo'n beamer nooit echt geweldig beeld hebt

ps. van je werk afkomstig neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

spaceboy schreef op 29 March 2003 @ 15:12:

[afbeelding]
Haha, vet man! Volgende HGGCT party bij jou thuis? :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:32

RSP

Puik plan ik ga ook ff de beamer opzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Mijn TV'ke zelf is al groot genoeg B) :Y)
Maar goed.. een BeAmaH is ook erg fijn... (past alleen niet echt lekker in m'n huis :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fred_Perry schreef op 29 maart 2003 @ 14:12:
[...]

edit:
Ze zijn alleen nergens te krijgen... :( Kwil NBA 2k3 zeker wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Phusebox schreef op 29 March 2003 @ 15:18:
[...]

alleen jammer dat je met zo'n beamer nooit echt geweldig beeld hebt

ps. van je werk afkomstig neem ik aan?
Nee niet eens, heb 'm zelf 'n paar jaar terug gekocht. Maar is eigenlijk te duur voor wat 't oplevert. 't Is wel erg tof, maar duuuur... :( (lamp met brandtijd enzo)

[edit]
Nog extra vraagje. Met MP heb je links in beeld zo'n balk (boven de visor keuze zeg maar) waar je een uitroeptekentje ziet met een pijltje naar beneden of naar boven (soms). Wat is het nut daarvan?

[ Voor 25% gewijzigd door spaceboy op 29-03-2003 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

spaceboy schreef op 29 maart 2003 @ 16:06:
[...]

Nee niet eens, heb 'm zelf 'n paar jaar terug gekocht. Maar is eigenlijk te duur voor wat 't oplevert. 't Is wel erg tof, maar duuuur... :( (lamp met brandtijd enzo)
offtopic:
Ja, hoe lang gaat zo'n lamp nu mee? En wat kost het nu om te vervangen?

NBA 2k3 lijkt mij ook wel gaaf. Maar hoe is ie vergeleken met NBA Live?

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

jOzh schreef op 29 maart 2003 @ 16:08:
[...]

offtopic:
Ja, hoe lang gaat zo'n lamp nu mee? En wat kost het nu om te vervangen?
Laatste offtopic voor vandaag: zo'n 1500 uur. Lampje kost 500 euro.

Ontopic: zijn er trouwens al mensen die MK helemaal "uit" hebben gespeeld, alles unlocked enzo?

[ Voor 39% gewijzigd door spaceboy op 29-03-2003 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik heb gister dus ook een cube gehaald , ek daar
zat metroid bij . en ik heb ook gelijk Mortal kombat gekocht .
En maandag haal ik ook resident evil zero nog ff . maar zijn
er nog andere games die jullie mij kunnen aanraden ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:58
spaceboy schreef op 29 March 2003 @ 16:06:
[...]
Nog extra vraagje. Met MP heb je links in beeld zo'n balk (boven de visor keuze zeg maar) waar je een uitroeptekentje ziet met een pijltje naar beneden of naar boven (soms). Wat is het nut daarvan?
Staat gewoon in de handleiding. Als je verder in het spel komt, heb je meer mogelijkheden (andere "visors" laten we maar zeggen :) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

KunDun schreef op 29 March 2003 @ 16:16:
Ik heb gister dus ook een cube gehaald , ik daar
Ik vind Star Fox Adventures wel koel :)
SMS is wel ok, maar ik vond SM64 beter/leuker :)
Eh..
Eternal Darkness schijnt heel koel te zijn :)

Check anders even wat reviews, ign.com heeft er bijv wel redelijk wat :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Okyah schreef op 29 March 2003 @ 16:17:
[...]

Ik vind Star Fox Adventures wel koel :)
SMS is wel ok, maar ik vond SM64 beter/leuker :)
Eh..
Eternal Darkness schijnt heel koel te zijn :)

Check anders even wat reviews, ign.com heeft er bijv wel redelijk wat :)
Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

KunDun schreef op 29 March 2003 @ 16:16:
Wat mij betreft zijn Metroid Prime en Mortal Kombat voorlopig de beste Cube-games. Resident Evil (1) vond ik helemaal shit, maar smaken verschillen. Zelf vond ik Mario Sunshine erg geinig en als je van dit soort games houdt: Rayman Hoodlum Havoc vind ik werelds (sublieme humor). Ik zou zeggen: wacht effe op Zelda. Met Metroid ben je tot die tijd wel zoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Btw, niet iedereen vindt SFA leuk, hoor, tis veel verzamelen enzo, maar ik vond em wel leuk :)

Verder heb je natuurlijk nog Pikmin (zelf nog niet gespeeld, maar khoor er veel goeds over) en veel multiplayer-stuff, bijv. Super Monkeyball 1 en 2, Super Smash Brothers: Melee, Mario Party (laatstgenoemde vind ik niets, maarja :P )

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fred_Perry
KunDun schreef op 29 maart 2003 @ 16:16:
@ cube.ign.com

Metroid Prime
9.8
Eternal Darkness: Sanity's Requiem
9.6
Legend of Zelda: The Wind Waker
9.6
Super Smash Bros. Melee
9.6
Super Mario Sunshine
9.4
Wave Race: Blue Storm
9.2
Aggressive Inline
9.1
Animal Crossing
9.1
Pikmin
9.1
Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader
9.1
TimeSplitters 2
9.1
Tony Hawk's Pro Skater 3
9.1
Tony Hawk's Pro Skater 4
9.1
Legend of Zelda: Ocarina of Time / Master Quest
9.0
NFL 2K3
9.0
Phantasy Star Online Episode I & II
9.0
Resident Evil
9.0
Star Fox Adventures
9.0
Super Monkey Ball 2
9.0

Genoeg keuze zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

en vergeet smugglers run niet voor maar 15 euro :D dope multiplayer game (voor zo weining geld dan :D )

en Super monkey ball = bom

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Fred_Perry schreef op 29 maart 2003 @ 16:46:
[...]

@ cube.ign.com

Metroid Prime
9.8
Eternal Darkness: Sanity's Requiem
9.6
Legend of Zelda: The Wind Waker
9.6
Super Smash Bros. Melee
9.6
Super Mario Sunshine
9.4
Wave Race: Blue Storm
9.2
Aggressive Inline
9.1
Animal Crossing
9.1
Pikmin
9.1
Star Wars Rogue Squadron II: Rogue Leader
9.1
TimeSplitters 2
9.1
Tony Hawk's Pro Skater 3
9.1
Tony Hawk's Pro Skater 4
9.1
Legend of Zelda: Ocarina of Time / Master Quest
9.0
NFL 2K3
9.0
Phantasy Star Online Episode I & II
9.0
Resident Evil
9.0
Star Fox Adventures
9.0
Super Monkey Ball 2
9.0

Genoeg keuze zou ik zeggen ;)
huh er staat geen super monkey ball (1) tussen :?

edit: ow wacht die is zeker 10.0 :Y) 8)7

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 23:29

admiral866

The King Personality Disorder

hey lol!
Is SoulCalibur2 helemaal amerikaans dan?
Ik zag niets japans iig.
Als dat zo is dan order ik deze ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMN dit topic gaat abnormaal hard :)

Ik vind MP toch iets minder dan de rest hier denk ik... Overhyped, ik vond het laatste stuk wat ik in Tallon ruines heb gespeeld (met flaghraa) wel cool, maar magmoor caverns en die snowworld was minder. Te liniear, niet linear genoeg, ik weet het niet. Het is het gewoon allemaal nét niet.
Tenminste in vergelijking met de hype die ik had.
Volgens mij wordt Zelda toch echt een grotere hit, ik heb er nu al zin in :9 Snel pre-orderen die handel :)

oja, ik heb nog in de aanbieding:
- Star Wars Rogue Leader
- Eternal Darkness
Te koop/te ruil. Mail/MSN/ICQ maar. Mail naar hendrikjanpot AT hotmail DOT com. ICQ=349154403.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

admiral schreef op 29 maart 2003 @ 17:03:
hey lol!
Is SoulCalibur2 helemaal amerikaans dan?
Ik zag niets japans iig.
Als dat zo is dan order ik deze ook :)
wat maakt het uit of ie japans is het is een beat-em up daar hoef je echt niet veel japans voor te kennen.
Ik heb op mijn dreamcast ook een stuk of 6 japanse fighters maar kan ze allemaal prima spelen zonder japans te kennen.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 17:57:
Ik vind MP toch iets minder dan de rest hier denk ik... Overhyped, ik vond het laatste stuk wat ik in Tallon ruines heb gespeeld (met flaghraa) wel cool, maar magmoor caverns en die snowworld was minder.
Tja, kvind het tot nu toe ook nog niet subliem, moet ik zeggen..
Net ook dat Flaghraa gebeuren vernietigd, vonk niet zo'n leuke baas eik... :/
En de controls zijn echt niet beter dan als ze met t 2 stick systeem gewerkt hadden, imo.
Khoop dat t zodirect beter wordt, maar aangezien ik nu naar magmoor caverns ga, weet ik het zo net nog niet. Ik had me er dus echt een stuk meer van voorgesteld en ik begrijp het enthousiasme nog niet helemaal. :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 17:57:
- Star Wars Rogue Leader
- Eternal Darkness
Te koop/te ruil. Mail/MSN/ICQ maar. Mail naar hendrikjanpot AT hotmail DOT com. ICQ=349154403.
Je hebt mail :)

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Wow ik heb alweer een dikke middag MP gespeeld en 't is echt geweldig, ik heb de speed boost en de Moon Jump (oid) :P gevonden en ben nu bij de 1e (?) eindbaas van dat sneeuw level. die grote gast met die kristallen op z'n rug... hoe lang duurt het ongeveer voordat je 'm dood hebt? ik was 5 mins aan 't raggen leek het wel maar hij leek d'r niet meer of minder op te worden. ik w8 tot hij gaat hijgen en dan schiet ik een raketje (of 2) .. ik heb een raketje of 45 als ik volledig ben dus daar zou ik 'm wel mee kunnen pakken denk ik. naja ik ga 't straks nog wel ff proberen :D

[ Voor 200% gewijzigd door RSP op 29-03-2003 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-09 23:29

admiral866

The King Personality Disorder

Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 17:58:
[...]

wat maakt het uit of ie japans is het is een beat-em up daar hoef je echt niet veel japans voor te kennen.
Ik heb op mijn dreamcast ook een stuk of 6 japanse fighters maar kan ze allemaal prima spelen zonder japans te kennen.
Nou ik ga em hoogst waarschijnlijk niet bestellen als de menus allemaal japans zijn.
Moet ooknog tijd vinden voor mp, en zelda maandag(!). Nahja als de menus engels zijn dan haal ik em wel japans, maar dat zal wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Ik heb Metroid Prime zojusit gespeeld bij een vriend (Heb zelf nog geen GC of Cube) en ik moet zeggen dat de Toturial suck was :D. Maar toen ik iets verder kwam was het echt geweldig en vreselijk frustrerend. Je went snel aan de controls enzovoort, het is erg leuk maar misschien beetje overhyped door de GC community en reviews van wel geresepcteerde gamesbladen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb wel eel veel zin in Winning eleven, hoe groot is de kans dat die hier uitkomt?
Zeer miniem prolly

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:47
Hmm ik ben nu met MP bij de Phazon mines beland.. Het waterstuk wat er aan vooraf ging vond ik trouwens niet echt je van het..

Hoe ver ben ik nu ongeveer?

Kheb alleen vaak 't gevoel dat ik niet echt weet waar ik mee bezig ben (die Chozo lore maakt 't er ook niet echt duidelijker op) en als ik een nieuwe upgrade heb gehaald weet ik nooit waar ik eerst heen moet :) Maja ik volg steeds maar de tips die ik krijg.

Btw dat muziekie bij 't startscreen is cool als je je game kan kiezen, kan er wel uren naar luisteren :)

[ Voor 95% gewijzigd door RedruM op 29-03-2003 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn net nog ff laaste pagina van deel 25 bekeken, ik wil m ook nu!!!
M'n vader heeft helaas nog geen CC :( Hij gaat m onder druk van m'n moeder (online vliegtickets bestellen :Y)) wel nemen, maar ik weet niet of het dan nog loont om m met Freeloader in de US te halen.

Ik zie trouwens op IGN dat ie voor 2 spelers is, hoe werkt dat dan? Heeft iemand daar kort en bondig uitleg over?

edit:
Ik heb ut dus over Zelda hier :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 19:17:
[...]

Ik heb ut over Zelda 7(8)7
IDD dat zei ik niet duidelijk :D
Maar dus over Zelda, hoe werkt de 2 player mode :?
Ah oej sorry 8)7
Bij de Zelda speelt er 1 v/d 2 met een GBA als het personage Tingle. Die kan bommetjes enz laten vallen en ervoor zorgen dat je veel nieuwe dingen ontdekt.
Hoe het precies werkt wetek niet, maar er zijn er hier nu toch al met Zelda, niet?

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 19:02:
:+ je bedoelt voor 4 veronderstel ik, 2 spreekt wel voor zich he, aangezien er 2 ploegen zijn 8)7
Ik heb ut over Zelda 7(8)7
IDD dat zei ik niet duidelijk :D
Maar dus over Zelda, hoe werkt de 2 player mode :?

Ahh op die manier.... Ok nouja, ik zal het wel zien, kopen doe ik m toch wel :+

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2003 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RSP schreef op 29 March 2003 @ 18:44:

Wow ik heb alweer een dikke middag MP gespeeld en 't is echt geweldig, ik heb de speed boost en de Moon Jump (oid) :P gevonden en ben nu bij de 1e (?) eindbaas van dat sneeuw level. die grote gast met die kristallen op z'n rug... hoe lang duurt het ongeveer voordat je 'm dood hebt? ik was 5 mins aan 't raggen leek het wel maar hij leek d'r niet meer of minder op te worden. ik w8 tot hij gaat hijgen en dan schiet ik een raketje (of 2) .. ik heb een raketje of 45 als ik volledig ben dus daar zou ik 'm wel mee kunnen pakken denk ik. naja ik ga 't straks nog wel ff proberen :D

Ik heb het zelfde probleem (bij die Adult seegoth) Hoeveel keer moet je hem dan raken. Heb 55 of 50 racket dus moet tuch lukken (en 2 extra energy tanks).
Want heb het al 3x geprobeerd. PLZ help me (en RSP dan) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSP

RSP

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 20:35:
[...]

Ik heb het zelfde probleem (bij die Adult seegoth) Hoeveel keer moet je hem dan raken. Heb 55 of 50 racket dus moet tuch lukken (en 2 extra energy tanks).
Want heb het al 3x geprobeerd. PLZ help me (en RSP dan) :X

het lukte mij ook een tijdje niet, maar toen las ik "Soft underbelly" bij de scan, dus vorm jezelf in een bal, wacht tot ie gaat hijgen en leg dan een bomb onder z'n lijfje :+ daarna was ie binnen 3x uitgeteld :+ suc6 verder :D ik loop nu stuk op de Spider upgrade. iemand een hintje? (bijvoorbeeld de wereld waar ie moet liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen jullie ff kappen met spoilers plaatsen zonder uitleg over wat erin staat? (Of gewoon helemaal kappen met die spoilers)
't is niet echt handig dat je de spoiler moet lezen voordat je weet of je 'm wel of niet wil lezen, snaptu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BloodKnight
  • Laatst online: 18:41
HIValicious schreef op 29 maart 2003 @ 01:01:
BTW BloodKnight die vip code werkt nog steeds nie ...
Je hebt mail. :?

Omae wa mō shindeiru.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 21:00:
Kunnen jullie ff kappen met spoilers plaatsen zonder uitleg over wat erin staat? (Of gewoon helemaal kappen met die spoilers)
't is niet echt handig dat je de spoiler moet lezen voordat je weet of je 'm wel of niet wil lezen, snaptu?
Ja weet ik, maar iemand had er speciaal ene topic voor gemaakt, maar die werd steeds dicht gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Maar daar is uitgekomen dat als iemand een probleem heeft dat ie dan een apart topic kan openen in SPV ;)

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja handig staan in SPV straks 30 MP topics :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nee, dan post je in hetzelfde topic verder zolang het bestaat, anders maakje'r een nieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die denken dat metroid overhyped is hebben duidelijk nog niet lang genoeg gespeeld.

Dit spel is alles qua kwaliteit wat andere spellen zouden moeten zijn. Echt subliem. Ik ben weinig zo hooked geweest aan 1 spel..... Het probleem met sommige mensen hier( en op de meeste andere forums ) is dat ze gaan zoeken naar flaws. Ze vinden de spellen niet leuk voor wat ze zijn, neeeeeeee dat zou te makkelijk zijn. Lekker alle kleine dingen afzeiken, dat is het leukst.

Speel, en zeik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vrije meningsuiting bestaat er ook nog vliegtuig... O-)
btw, zouje je signature niet veranderen dan? :+

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh zeker, maar er is een verschil tussen vrijemeningsuiting en het nutteloos zeiken op spellen vanwege hele kleine dingen en er een heel groot probleem van maken.

Het gaat me eerder om de negativiteit waarmee sommige mensen sommige spellen te lijf gaan. Probeer er eens van te genieten en niet over te zeiken. Dan vindt je opeens de spellen een stuk leuker, echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 22:01:
Dit spel is alles qua kwaliteit wat andere spellen zouden moeten zijn. Echt subliem. Ik ben weinig zo hooked geweest aan 1 spel..... Het probleem met sommige mensen hier( en op de meeste andere forums ) is dat ze gaan zoeken naar flaws. Ze vinden de spellen niet leuk voor wat ze zijn, neeeeeeee dat zou te makkelijk zijn. Lekker alle kleine dingen afzeiken, dat is het leukst.
Ehm... niet echt, hoor, ik had liever een spel gehad dat voldeed aan mijn verwachtingen dan dat ik moest "klagen".
Het mag kwalitatief subliem zijn e.d., maar ik vind het saai.. :/
En de controls zijn niet goed. Dat zijn niet kleine dingen die ik afzeik, of wel? :)
Ik hoop juist dat het snel WEL leuk wordt, ik vind er helemaal niets aan om een spel af te zeiken, ik wil gewoon een leuk spel gekocht hebben :)

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 21:52:
Ja handig staan in SPV straks 30 MP topics :/
Tis niet mijn idee :)

Kijk maar naar de reden van het sluiten van 3 topics.....

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 21:42:
[...]

Ja weet ik, maar iemand had er speciaal ene topic voor gemaakt, maar die werd steeds dicht gegooid.
Dat is niet wat ik zeg....
ik zeg dat je je spoilers ff moet aankondigen. Als ik dit zou tiepen in een berichtje:

Zoooo dan!!! Die eindbaas in Metroid met die grote clownsneus en die hanekam is echt moeilijk! Ik probeer elke keer een banaan tegen zn navel aan te gooien maar dan komt er elke keer zo'n aap op een fiets van de zijkant die me dan weer in dat ballenbad gooit!!!

Dan weet jij toch pas of je dit had willen weten nadat je het geselecteerd had?

Vlieg: 100% met je eens, maar zeikerds blijven zeikerds ben ik bang ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk dat is al anders, saaiheid tja, dat zullen we op mening houden idd.

Controls niet imo, ik vond het op het begin ook nix, maar zo gauw je een bepaalde upgrade krijgt speelt het onwijs lekker imo. Het spel is wel zo gebouwd dat je niet in levensbedreigende situaties komt omdat je geen 2stick controls hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 22:05:
Oh zeker, maar er is een verschil tussen vrijemeningsuiting en het nutteloos zeiken op spellen vanwege hele kleine dingen en er een heel groot probleem van maken.

Het gaat me eerder om de negativiteit waarmee sommige mensen sommige spellen te lijf gaan. Probeer er eens van te genieten en niet over te zeiken. Dan vindt je opeens de spellen een stuk leuker, echt.
Ik ben het niet met je eens. De mensen die het spel op kleine flaws af gaan zeiken zijn veelal Xbox of PS2 fanboys. En ik kan het weten.
Ik vind het spel gewoon in z'n geheel tegenvallen. Alles is prachtig, de graphics (vooral als je in de hete stoom staat, condens op je helm, briljant!), de sound maar de gameplay is gewoon niet zoals ik verwacht had.
Ik kan zelf nauwelijks flaws ontdekken, wat ik wel vind is sublieme kleine details, die een spel helemaal afmaken. Helaas is het gewoon niet mijn spel. De enige die imo nog nuchter bleef onder de hype is Phuse, met wie ik het nu eigenlijk helemaal eens ben... Het is een spel wat je in je collectie moet hebben omdat het ongetwijfeld 1 van de knallers voor de gamecube wordt, een spel wat je je jaren later nog kan herinerren.
Maar Zelda wordt toch beter. Alhoewel de scores over het algemeen ietsje lager zijn, is dat meer "mijn type spel".

edit
offtopic:
- Star Wars Rogue Leader
- Eternal Darkness

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 22:07:
[...]

Dat is niet wat ik zeg....
ik zeg dat je je spoilers ff moet aankondigen. Als ik dit zou tiepen in een berichtje:

Zoooo dan!!! Die eindbaas in Metroid met die grote clownsneus en die hanekam is echt moeilijk! Ik probeer elke keer een banaan tegen zn navel aan te gooien maar dan komt er elke keer zo'n aap op een fiets van de zijkant die me dan weer in dat ballenbad gooit!!!

Dan weet jij toch pas of je dit had willen weten nadat je het geselecteerd had?

Vlieg: 100% met je eens, maar zeikerds blijven zeikerds ben ik bang ;)
:o Nu heb je het spel voor me verpest, nu weet ik precies wat er op het eind gebeurt!!!!222 :(

En btw, waar ben je het mee eens, dat je niet iets negatiefs mag zeggen over een spel? Het kan toch gewoon zijn dat iets niet voldoet aan je verwachtingen?
Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 22:09:
kijk dat is al anders, saaiheid tja, dat zullen we op mening houden idd.

Controls niet imo, ik vond het op het begin ook nix, maar zo gauw je een bepaalde upgrade krijgt speelt het onwijs lekker imo. Het spel is wel zo gebouwd dat je niet in levensbedrijgende situaties komt omdat je geen 2stick controls hebt
Ik hoop wel dat het leuker wordt, hoor :)
Tis niet zo dat ik het wil afzeiken.. En de controls, tja, ik denk toch echt dat je meer controle zou hebben als het anders was. Ik wil echt graag richten tijdens het lopen en andersom :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okyah schreef op 29 maart 2003 @ 22:13:
[...]

:o Nu heb je het spel voor me verpest, nu weet ik precies wat er op het eind gebeurt!!!!222 :(

En btw, waar ben je het mee eens, dat je niet iets negatiefs mag zeggen over een spel? Het kan toch gewoon zijn dat iets niet voldoet aan je verwachtingen?
[...]
Dit is een grapje ja, maar je snapt het idee, je kan hier al bijna het hele spel lezen in het forum. Ik ben verder dan de meeste spoilers gelukkig, maar ik zou het heel vervelend vinden als ik dat niet was.

Als je wil weten waar ik het mee eens ben moet je vlieg maar wat beter lezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is een verschil tussen niet voldoen aan je verwachtingen en niet WILLEN voldoen aan je verwachtingen..

janmaster, heb je echt geen argumenten waarom je metroid het toch niet helemaal vindt, en zelda (spel wat je nog niet hebt gespeeld ofwel?) wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 22:15:
[...]

Dit is een grapje ja, maar je snapt het idee, je kan hier al bijna het hele spel lezen in het forum. Ik ben verder dan de meeste spoilers gelukkig, maar ik zou het heel vervelend vinden als ik dat niet was.
Hehe, ja, dat had ik wel door, dat t een grapje was :+
Maar ik begrijp je punt :)
Als je wil weten waar ik het mee eens ben moet je vlieg maar wat beter lezen :P[/quote]
Dat heb ik wel gelezen, hoor :)
Maar ik vind niet dat mensen die kritiek hebben (zoals ik :X ) meteen zeikerds zijn :P

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34
Het probleem met Metroid is dat het door alle media (terecht naar mijn mening) is opgehemeld. Hierdoor hebben een hoop mensen een voorstelling gemaakt van hoe de game zou zijn. Metde door het First Person perspectief denk ik dat veel mensen er iets anders van hadden gedacht. Ik vermoed dat veel FPS fans teleru gesteld zijn in de game en dat mensen die het niet zo met FPS games hebben prettig verrast zijn. Metroid is een raar spel aangezien het een bekend genre (de platformer) op een hele nieuwe manier neerzet! Het heeft zelfs een eigen genre gekregen.

Over het oordeel dat mensen 'zeikerds' zijn vind ik echt te kort door de bocht. Over smaak valt niet te twisten. Neem Resident Evil als voorbeeld, een heleboel mensen trekken die game niet (ik eerst ook niet) maar een heleboel vinden het ook geweldig (zoals ik nu). Dat mensen er anders over denken is prima, dat je erop ingaat ook, maar have a little respect people!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat ons na deze wijze woorden van Deddiekoel even bezinnen op de noten van Guns 'n roses - knocking on heaven's door

(dit is echt totaal ironieloos. Ronduit schitterend gezegd Deddiekool. Respect Dude)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2003 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 maart 2003 @ 23:11:
Laat ons na deze wijze woorden van Deddiekoel even bezinnen op de noten van Guns 'n roses - knocking on heaven's door
Dat lijkt me een beetje overdreven ;) maar ik ben het wel redelijk met deddiekoel eens.

Maar het is bij 99% van alle gehypte games zo dat ie altijd tegen zal vallen omdat er door alle media aandacht een grotere verwachting van gemaakt is dan dat het spel daadwerlelijk is. (black and white iemand ? ).

En ik kan niks zeggen over de hype rond MP omdat ik MP nog steeds niet heb (geen tijd geen geld)
Maar de tijd die ik achter de demo heb gestaan gaf me wel het idee dat het een erg mooi spel was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 22:15:
er is een verschil tussen niet voldoen aan je verwachtingen en niet WILLEN voldoen aan je verwachtingen..

janmaster, heb je echt geen argumenten waarom je metroid het toch niet helemaal vindt, en zelda (spel wat je nog niet hebt gespeeld ofwel?) wel?
Zie Deddiekoel hier iets boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Seg, wanneer komen nu de eerste impressie's van al degenen die Zelda al hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Idd ben ook wel benieuwt. :) Damn als je 1 dag hier niet komt mis je gelijk 3 pagina's ofzo. :X :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelda komt of maandag of dinsdag binnen. dus dan kan je impressions verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Verwijderd schreef op 30 March 2003 @ 11:39:
zelda komt of maandag of dinsdag binnen. dus dan kan je impressions verwachten
Nee maar 1 persoon hier (sorry kan effe niet op de naam komen) heeft Zelda al vandaar. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

schnumi schreef op 30 March 2003 @ 11:42:
[...]

Nee maar 1 persoon hier (sorry kan effe niet op de naam komen) heeft Zelda al vandaar. :)
Ik geloof dat dat M4rt was. Dus M4rt: meer pics en impressies graag! :P

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

jOzh schreef op 30 March 2003 @ 11:43:
[...]

Ik geloof dat dat M4rt was. Dus M4rt: meer pics en impressies graag! :P
Yep klopt! :) Idd graag impressies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Hoe doe je zo'n zwart "spoiler" balkje hier op GoT? Ik word effe helemaal kotsbeu van zo'n eindbaas in MP. Kan iemand effe (in zo'n zwart balkje) een tip geven over Flaghraa-dinges? De eerste keer hem/haar pijn doen lukt wel, maar daarna? Die m#@$therfu##@#$er knalt steeds die zonnepanelen weer terug. Wordt helemaal schijtziek van dat beest. HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zelda komt hier probably morgen,
als jullie dat willen plaats ik wel pics en evt. movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-09 19:16

bAdmuTs

mAzE

Spaceboy: Kijk eens tijdens het intro filmpje hoe hij tot 'leven' wordt gewekt... moet je voldoende helpen.

Phuse: Doen! Moet nog w8en tot 2 mei mjah. :P

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jOzh

jOzh

Sweet dude!

spaceboy, gebruik anders dit icoontje Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/view.gif bij een post waar al zo'n spoilerbalk instaat, dan kun je zien hoe ie gemaakt is.

Grab shell dude!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op 30 March 2003 @ 12:05:
Hoe doe je zo'n zwart "spoiler" balkje hier op GoT? Ik word effe helemaal kotsbeu van zo'n eindbaas in MP. Kan iemand effe (in zo'n zwart balkje) een tip geven over Flaghraa-dinges? De eerste keer hem/haar pijn doen lukt wel, maar daarna? Die m#@$therfu##@#$er knalt steeds die zonnepanelen weer terug. Wordt helemaal schijtziek van dat beest. HELP!
Bij de NGC zit btw een MP guide, waarin dat zeker zal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

bAdmuTs schreef op 30 maart 2003 @ 12:16:
Spaceboy: Kijk eens tijdens het intro filmpje hoe hij tot 'leven' wordt gewekt... moet je voldoende helpen.
Ah, ik snap die zwarte balken nu. Maaruh: Badmuts, ik snap het dus NIET! (zie hieronder)
Zoals gezegd: de eerste keer lukt me. Het zonnepaneel "omhoog schieten", Flaghraa kermt het uit en ik kan met de morphball via zo'n tentacel-tunnel naar hem toe, bom neerleggen en kabaam. Maar dan komen 2 zonnepanelen omhoog, als ik er eentje omhoog schiet merk je dat het beest het niet leuk vindt, maar voordat ik bij de tweede ben heeft hij de eerste alweer in de oorspronkelijke positie getikt. Ook kan ik niet meer met de morphball door zo'n tunnel, omdat zijn tentacles blijven zitten. Omdat ik maar 2 energy cells heb ben ik steeds na 5 minuten de pijp uit. FRUSTRATING!!!! :(

Tips? (en nee, ik heb geen NGC Magazine ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

spaceboy schreef op 30 March 2003 @ 12:23:
[...]

Ah, ik snap die zwarte balken nu. Maaruh: Badmuts, ik snap het dus NIET! (zie hieronder)
.2e eindbaas. FRUSTRATING!!!! :(

spoiler over 2e eindbaas
Je moet zorgen dat je dat beest eerst verdoofd, door flink op hem te schieten.. Op die manier heb je even de tijd om van paneel naar paneel te rennen :)

[ Voor 38% gewijzigd door Okyah op 30-03-2003 12:47 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:58
spaceboy schreef op 30 March 2003 @ 12:23:
[...]

Zoals gezegd:

...[KNIP SPOILER]...

FRUSTRATING!!!! :(

Je moet in principe hetzelfde blijven doen. Schiet 1 zonnepaneel weg. Strafe naar het andere paneel toe, blijf in de tussentijd Flaghraa raken en schiet dan het andere paneel omlaag. Wat ook helpt is om ondertussen de B-knop te gebruiken, zodat je sneller kan strafen.

PS. Het is wel fijn als mensen andere berichtjes quoten met een spoiler erin, deze een beetje bewerken.

[ Voor 8% gewijzigd door wAizz op 30-03-2003 12:35 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.