Verwijderd schreef op 29 March 2003 @ 22:05:
Oh zeker, maar er is een verschil tussen vrijemeningsuiting en het nutteloos zeiken op spellen vanwege hele kleine dingen en er een heel groot probleem van maken.
Het gaat me eerder om de negativiteit waarmee sommige mensen sommige spellen te lijf gaan. Probeer er eens van te genieten en niet over te zeiken. Dan vindt je opeens de spellen een stuk leuker, echt.
Ik ben het niet met je eens. De mensen die het spel op kleine flaws af gaan zeiken zijn veelal Xbox of PS2 fanboys. En ik kan het weten.
Ik vind het spel gewoon in z'n geheel tegenvallen. Alles is prachtig, de graphics (vooral als je in de hete stoom staat, condens op je helm, briljant!), de sound maar de gameplay is gewoon niet zoals ik verwacht had.
Ik kan zelf nauwelijks flaws ontdekken, wat ik wel vind is sublieme kleine details, die een spel helemaal afmaken. Helaas is het gewoon niet mijn spel. De enige die imo nog nuchter bleef onder de hype is Phuse, met wie ik het nu eigenlijk helemaal eens ben... Het is een spel wat je in je collectie moet hebben omdat het ongetwijfeld 1 van de knallers voor de gamecube wordt, een spel wat je je jaren later nog kan herinerren.
Maar Zelda wordt toch beter. Alhoewel de scores over het algemeen ietsje lager zijn, is dat meer "mijn type spel".
edit
offtopic:
oja, ik heb nog in de aanbieding:
- Star Wars Rogue Leader
- Eternal Darkness
Te koop/te ruil. Mail/MSN/ICQ maar. Mail naar hendrikjanpot AT hotmail DOT com. ICQ=349154403.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 29-03-2003 22:12
]