[PC] DTM Race Driver

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 1.592 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Mmm, ik had ondertussen die patch al verwacht.

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb langzamerhand een speelbare setup gevonden voor m'n stuur en heb op zich wel al lol met racen. Ik moet m'n force feedback stuur met beide handen stevig vast houden, want anders wordt je gewoon van de weg geduwd!

Wat me wel opviel... ik kan moelijk op gevoel/op het oog en circuit goed rijden. Soms heb je een scherpe bocht die je echt langzaam moet nemen en dan heb je weer een scherpe bocht die je op full speed kunt nemen! Heel vreemd. Alsof wat je ziet niet klopt met wat je rijdt. En ook die plattegrond lijkt dan van geen kanten te kloppen. Sommige bochten zien eruit als heel scherp maar als je dan bij die bocht komt blijkt 'ie heel snel genomen te kunnen worden (en soms ook helemaal niet scherp te zijn). Soms kun je ze zelfs sneller nemen als bochten die volgens het kaartje veel flauwer zijn. Ergens klopt het allemaal niet...

Nou moet je natuurlijk sowieso alle tracks oefenen om een beetje goed mee te komen (alhoewel ik die TOCA tracks zonder problemen doorkwam met mijn TOCA 2 ervaring, terwijl ik dat spel al 2 jaar niet meer gespeeld heb), maar toch vind ik het jammer dat je niet kunt rijden en reageren op wat je ZIET maar alleen op wat je WEET. De eerste keer dat je een nieuwe track rijdt moet je geen toptijd verwachten, maar in met behulp van het plattegrondje dat je in beeld heb zou je toch in ieder geval op de baan moeten kunnen blijven... Dat verknoeit al met al toch de ervaring nogal, vind ik. Het klopt gewoon niet helemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

man gisteravond even een potje online gespeelt met sim optie aan.

Onbestuurbaar voor mensen met een keyboard. Je verliest veelste veel speed in de bochten en die anderen maar zeuren dat jij ze ramt.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Dit is toch een arcadespel met slotcar-handling en bij setup opties als 'high,med, low'?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-09 14:16

psy

Ik moet zeggen, ik heb van het weekend mijn ActLabs RS binnengekregen; dit racet echt stukken beter als toetsenbord, het is wel hard werken maar je kan veel betere lijnen rijden als dat k** toetsenbord. Vrijwel niet mogelijk om daar echt fatsoenlijk mee te rijden, mijns inziens.

Alleen als je van achter geramd wordt o.i.d. wordt het stuur zowat uit mijn handen geslagen, dus stevig vasthouden is inderdaad een MUST :)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op 07 April 2003 @ 11:54:
Alleen als je van achter geramd wordt o.i.d. wordt het stuur zowat uit mijn handen geslagen, dus stevig vasthouden is inderdaad een MUST :)
Dat vind ik dan ook vooralsnog het leukste (positieve) van het spel: de force feedback. Het close rijden is lekker: de ff werkt dan echt goed mee! Op die momenten heb je toch echt wel het idee dat je aan het racen bent. Kleinte tikjes, stevige rammen, alles voelt anders aan en heeft echt het juiste effect op je wegligging. Je kan ook niet zomaar ongestraft andere aantikken!
En dan vooral de vréés voor zo'n stoot van achteren (die vooral in bochten heeeeeeel vervelend kunnen zijn... >:)): spannend. Een beetje dezelfde spanningservaring als ik heb met Nascar Racing Season 2002.
Het is dan alleen wel weer ongelooflijk jammer dat je geen mirrors hebt, maar alleen zo'n stomme rode pijl... Da's dus weer echt een misser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

De eerste race gingen allemaal retesimpel, ik ben nu alleen bezig met die V8 supercars en de american all-stars maar haal echt bijna niets van die races ;( Bij de DTM races heb ik 40 punten gehaald, je zou verwachten dat het dan wel moest lukken.
Meer mensen die dit ervaren?

Is ook nog ergens te vinden hoe je alle bonusauto`s zou moeten halen? (zonder de codes te gebruiken)

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 13:26

PoweRoy

funky!

gisteren heb ik ff via internet gespeeld. het is zeer lache maar ook laggy. bij de start staat iedereen stil en moet je erom heen sturen en dan ineens heel erg ver. het is zeeer laggy :X
als ze dat fixen is het een leuke game voor internet :D

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flyduck
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-03 13:37
Je kan wel achteruit kijken door ff op de rechter-shift toets te rammen :)

Zijn er mensen die deze regel lezen? Graag terugkoppeling gewenst (onopvallend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WooK schreef op 07 April 2003 @ 12:35:
De eerste race gingen allemaal retesimpel, ik ben nu alleen bezig met die V8 supercars en de american all-stars maar haal echt bijna niets van die races ;( Bij de DTM races heb ik 40 punten gehaald, je zou verwachten dat het dan wel moest lukken.
Meer mensen die dit ervaren?
Ja, het eerste kampioenschap (TOCA) won ik zonder ook maar een keer te oefenen (alhoewel ik alle tracks nog wel kende van TOCA 2, maar ja, dat ik al eeuwen niet meer gespeeld). Het ging niet top, maar zonder ook maar een testrit te rijden toch het kampioenschap winnen geeft aan dat dat kampioenschap niet moeilijk is. Het vervolg is inderdaad heel wat anders... Op een bepaald moment ben ik dus toch maar gaan oefenen (2 à 3 rondjes op onbekende tracks) maar ook dat voldoet niet echt. Ik kom meestal wel aan kop maar als je een paar foutjes maakt is het toch bekeken. Het wordt dus inderdaad moeilijker.

Wat ik me trouwens afvraag: hoever gaan jullie in de setup...? Ik benader het toch echt als een arcade-spel en heb eigenlijk helemaal geen zin in setups... Ik vraag me ook af hoeveel invloed het heeft. Net als in TOCA 2 haal ik alle downforce weg en toch blijft ik (in het eerste kampioenschap) makkelijk op de baan. Ervaren jullie wel betere wegligging/snelheid met bepaalde instellingen? 't Is ook jammer dat ze geen lading setups erbij hebben gevoegd.

Die setup interface vind ik trouwens ook zwaar knudde: voordat je de bijvoorbeeld downforce hebt aangepast (en dat moet elke keer... :() moet je tig keer klikken: echt verschrikkelijk (maar dan ook verschrikkelijk!) omslachtig!

Dit is echt zo'n spel waarbij ik het liefst voor de kampioenschappen een moeilijkheidsgraad zou kunnen instellen die me in staat stelt spannende races te houden maar toch gewoon te winnen. :) Gewoon lekker arcade racen. Ik heb helemaal geen zin veel tijd te moeten stoppen in setups en zo...
Flyduck schreef op 07 april 2003 @ 12:47:
Je kan wel achteruit kijken door ff op de rechter-shift toets te rammen :)
Die functie heb ik dus ook op het best bereikbare knopje van m'n stuur geprogrammeerd!

O ja: racen jullie met manual gearbox of automatic? Ik nog steeds op automatic... Arcade, hè...?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Laatst online: 15:29

HenkS

Da_king alias HenkS

Verwijderd schreef op 07 April 2003 @ 11:12:
Ik heb langzamerhand een speelbare setup gevonden voor m'n stuur en heb op zich wel al lol met racen. Ik moet m'n force feedback stuur met beide handen stevig vast houden, want anders wordt je gewoon van de weg geduwd!

Wat me wel opviel... ik kan moelijk op gevoel/op het oog en circuit goed rijden. Soms heb je een scherpe bocht die je echt langzaam moet nemen en dan heb je weer een scherpe bocht die je op full speed kunt nemen! Heel vreemd. Alsof wat je ziet niet klopt met wat je rijdt. En ook die plattegrond lijkt dan van geen kanten te kloppen. Sommige bochten zien eruit als heel scherp maar als je dan bij die bocht komt blijkt 'ie heel snel genomen te kunnen worden (en soms ook helemaal niet scherp te zijn). Soms kun je ze zelfs sneller nemen als bochten die volgens het kaartje veel flauwer zijn. Ergens klopt het allemaal niet...

Nou moet je natuurlijk sowieso alle tracks oefenen om een beetje goed mee te komen (alhoewel ik die TOCA tracks zonder problemen doorkwam met mijn TOCA 2 ervaring, terwijl ik dat spel al 2 jaar niet meer gespeeld heb), maar toch vind ik het jammer dat je niet kunt rijden en reageren op wat je ZIET maar alleen op wat je WEET. De eerste keer dat je een nieuwe track rijdt moet je geen toptijd verwachten, maar in met behulp van het plattegrondje dat je in beeld heb zou je toch in ieder geval op de baan moeten kunnen blijven... Dat verknoeit al met al toch de ervaring nogal, vind ik. Het klopt gewoon niet helemaal...
ben ik het helemaal mee eens..

de 1e ronde wil ik niet eens opkop rijden, dan kijk ik naar t kaartje en schat ik de bocht verkeerd in.. vind het kaartje vooral handig om te weten of je naar links of rechts moet.. verder niet, want je moet inderdaad onthouden hoe scherp een bocht is....

maar ja van de andere kant hebben coureurs in het echt ook niet zo'n kaartje en moeten ze ook uitgaan van het geleerde.. en het eerder hebben genomen van zo'n bocht... dus kwestie van vaker spelen...

en wat die opmerking op die spiegels betrefd van ff shift drukken: dat is wel zo, maar als je op een bocht af gaat en moet remmen en een bocht nemen, dan ga je ook nog niet eens op shift duwen, daarom zouden spiegels wel handig zijn om te zien wat ze achter je doen op dat moment....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09 12:00

oZy

maar ja van de andere kant hebben coureurs in het echt ook niet zo'n kaartje en moeten ze ook uitgaan van het geleerde.. en het eerder hebben genomen van zo'n bocht... dus kwestie van vaker spelen...
Het Ferrari stuur (en een hoop andere teams) in de F1 heeft een uitgebreide plattegrond van het circuit, met lampjes om de huidige locatie aan te geven. Dus zo'n kaartje mag best ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Pervert
  • Laatst online: 05-03 12:19
oZy schreef op 07 April 2003 @ 14:23:
[...]
Het Ferrari stuur (en een hoop andere teams) in de F1 heeft een uitgebreide plattegrond van het circuit, met lampjes om de huidige locatie aan te geven. Dus zo'n kaartje mag best ;)
Dat is ook de reden dat men weer back to basic wil in de F1 :D

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-09 22:24
Hmm, is et ook mogelijk op me profiel opnieuw te laden zonder eerst uit het spel te gaan? Nu moet ik telkens opnieuw opstarten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:32

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Postov schreef op 07 april 2003 @ 17:26:
Hmm, is et ook mogelijk op me profiel opnieuw te laden zonder eerst uit het spel te gaan? Nu moet ik telkens opnieuw opstarten :|
Dat vraag ik mij ook af :D

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Laatst online: 15:29

HenkS

Da_king alias HenkS

gelukkig kan dat niet

je bedoeld:

ik heb slecht gereden,wil niet saven en ff opnieuw starten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan heeeeeel opeens DTM niet meer installeren. Als ik zeg install zegt ie "runtime Error" :Z

heeft iemand hetzelfde problem!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Postov schreef op 07 april 2003 @ 17:26:
Nee, je moet gewoon uit de kampioenschap stappen "zonder saven" en het spel helaas opnieuw opstarten.. _/-\o_

Ik heb me ook eraan afgevraagd. maar helaas... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:43
VTec schreef op 02 april 2003 @ 12:30:
Deze week komt er trouwens al een patch uit, las ik net:

[...]
Is het al deze week? Of wordt het uitbrengen van de patch net zo uitgesteld als het uitbrengen van het spel zelf?

Trouwens net de LFS demo even gedownload, geïnstalleerd en gespeeld. Codemasters kan wat betreft besturing en ff hier nog het een en ander van leren. (Ik kan dit spel tenmiste spelen zonder dat mijn stuurtje er midden in een race mee kapt, het stuurt gewoon veel beter en de ff is een stuk beter.)

[ Voor 35% gewijzigd door kwiebus op 07-04-2003 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
w00t kheb me Saitek r4 force wheel aan de praat gekregen onder XP door em te modden naar een Microsoft Force Wheel, ja je hoord et goed :D

Iemand nog tips voor het afstellen van je stuur? Ik weet al dat je beter Arcade kan instellen. Is et trouwens normaal dat je remt en gas geeft met 1 pedaal? Als ik dus gas los laat remt ie automatisch en rem pedaal heb ik niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07-2020

GIAS

Grandpa In A String

Willybubba schreef op 06 April 2003 @ 22:35:
Zo zeg, Alfa GTV Cup is nog best lastig!
jah idd die heb ik ook gedaan.
werd wel eerste maar op monza bakte ik er nix van :'( , ik probeer nu die pacific cup, maar das f wennen met de besturing, je kan nl niet gas geven en sturen tegelijk gaat ie gelijk als een gek spinnen.

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 14:18

Smoonshine

Feyenoord!!

Postov schreef op 07 April 2003 @ 22:13:
w00t kheb me Saitek r4 force wheel aan de praat gekregen onder XP door em te modden naar een Microsoft Force Wheel, ja je hoord et goed :D

Iemand nog tips voor het afstellen van je stuur? Ik weet al dat je beter Arcade kan instellen. Is et trouwens normaal dat je remt en gas geeft met 1 pedaal? Als ik dus gas los laat remt ie automatisch en rem pedaal heb ik niet nodig.
Het is wel normaal dat je langzamer gaat rijden wanneer je het gas los laat :). Maar remmen, dat hoort ie niet te doen. Misschien dat het aan je gemodde stuur ligt. Misschien kun je een keer proberen om die pedalen met afzonderlijke assen in te stellen. Die optie zit bij mijn logitech stuur er in ieder geval wel in.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Pfff dan win je een paar races...dan verlies je ze weer achter elkaar. Ik heb ook veel last van anderen die mij de baan af beuken, da's mega-irritant. Zou ik soms te wild rijden ofzo? Echt netjes rij ik niet, maar de meesten remmen zo achterlijk vroeg voor een bocht dat ik er domweg tegenaanknal :(

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

GIAS schreef op 07 April 2003 @ 22:20:
[...]

jah idd die heb ik ook gedaan.
werd wel eerste maar op monza bakte ik er nix van :'( , ik probeer nu die pacific cup, maar das f wennen met de besturing, je kan nl niet gas geven en sturen tegelijk gaat ie gelijk als een gek spinnen.
Die pacific cup is echt verdomd moeilijk of ligt dat aan mij :? :+ Ik ben in dat kampioenschap maar 6e geworden :(

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psy schreef op 08 april 2003 @ 01:07:
Pfff dan win je een paar races...dan verlies je ze weer achter elkaar. Ik heb ook veel last van anderen die mij de baan af beuken, da's mega-irritant. Zou ik soms te wild rijden ofzo? Echt netjes rij ik niet, maar de meesten remmen zo achterlijk vroeg voor een bocht dat ik er domweg tegenaanknal :(
Ik merk ook dat sommige races in een bepaald type kampioenschap heel makkelijk zijn en andere opeens heel lastig. Dat ligt dus aan de programmering van de AI: die is per baan veel te verschillend. Papy's Nascar had daar ooit ook wel eens last van (waarmee overigens elke verdere vergelijking tussen die twee ophoudt...)

Al met al is DTM wel geinig om een paar arcade-races mee te rijden en dan vooral op de TOCA tracks. (Monza doe ik wel met GP4...) Ik beschouw dit spel vooralsnog dus eigenlijk als een grafische update van TOCA 2... Maar het kan me eigenlijk niet echt boeien. Het 'verhaal' erachter is leuk bedacht maar ik merk er weinig van: het heeft beduidend minder om het lijf dan ik had gedacht.

Ik heb tegelijkertijd Battlefield 1942 gekocht en elke keer als ik achter de computer kruip om toch maar weer ff DTM een kans te geven, ga ik eerst nog ff BF spelen (gewoon als opwarmertje). Met als resultaat dat ik aan 't eind van de avond WEER geen DTM heb gespeeld... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 30-09 14:09

Arfman

Drome!

Die GTV cup is me daar saai .. enorme circuits met auto's die met veel moeite net 216 KM/H halen .. dat rechte stuk duurt iets van 20 seconden waarin er geen actie te beleven valt 8)7

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:34

Ulti23

Quality Time

Ik mag dan veel moeite hebben met de V8 supercars (heb nu 36 punten daar) maar ik vind die kampioenschappen met die ovals (American Series) veel moeilijker. Er zit er een bij van 10 rondjes en daar rij ik er twee van op kop, en raak ik dan effe de muur, dan is het gedaan en wordt je nooit meer eerste. Hebben jullie ook moeite met die ovals? Stellen jullie je auto dan zo af dat ie meer snelheid krijgt ofzow? Best frustrerend zo de hele tijd....

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
kwiebus schreef op 07 April 2003 @ 20:50:
[...]

Is het al deze week? Of wordt het uitbrengen van de patch net zo uitgesteld als het uitbrengen van het spel zelf?

Trouwens net de LFS demo even gedownload, geïnstalleerd en gespeeld. Codemasters kan wat betreft besturing en ff hier nog het een en ander van leren. (Ik kan dit spel tenmiste spelen zonder dat mijn stuurtje er midden in een race mee kapt, het stuurt gewoon veel beter en de ff is een stuk beter.)
Vorige week was het 'deze week', dus ik had hem al verwacht :)

En id, ze kunnen iig nog veel leren van LFS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Ulti23 schreef op 08 April 2003 @ 10:15:
Ik mag dan veel moeite hebben met de V8 supercars (heb nu 36 punten daar) maar ik vind die kampioenschappen met die ovals (American Series) veel moeilijker. Er zit er een bij van 10 rondjes en daar rij ik er twee van op kop, en raak ik dan effe de muur, dan is het gedaan en wordt je nooit meer eerste. Hebben jullie ook moeite met die ovals? Stellen jullie je auto dan zo af dat ie meer snelheid krijgt ofzow? Best frustrerend zo de hele tijd....
ik heb het spel niet, maar ik heb wel motor city online gehad (nog steeds eigenlijk :P spel is alleen best dood :()

een oval, tja, eigenlijk zijn het de makkelijkste circuits die er zijn... of eigenlijk niet :P
je moet precies weten met hoeveel toeren je door die bocht kan in welke versnelling, zelf heb ik eigenlijk nooit echt gekeken naar de snelheden, omdat bij mco het eigenlijk auto's zijn t/m '73, dus de teller stopt bij 140mph... je remt VOOR de bocht, en hoog, dan maak je eigenlijk best een redelijk scherpe bocht en je vliegt naar beneden, als je aan de onderkant bent, binnenbocht, moet je eigenlijk in het midden zijn, vanaf daar moet je in theorie direct weer naar boven gaan, door de 'snelheid' die je krijgt, als je dan weer boven bent, dan moet je net uit de bocht zijn.

veel oefenen en goed je auto kennen... mco was redelijk dicht bij een simulatie (naja, in het begin, op het eind niet meer door patches), alles kon je veranderen aan je auto, ik weet niet hoe ver het met dit spel zit... stevige vering kan je wel gebruiken

veel suc6 :)

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 09:49:
[...]

...Het 'verhaal' erachter is leuk bedacht maar ik merk er weinig van: het heeft beduidend minder om het lijf dan ik had gedacht.

Ik heb tegelijkertijd Battlefield 1942 gekocht en elke keer als ik achter de computer kruip om toch maar weer ff DTM een kans te geven, ga ik eerst nog ff BF spelen (gewoon als opwarmertje). Met als resultaat dat ik aan 't eind van de avond WEER geen DTM heb gespeeld... >:)
idd, verhaal is tamelijk overbodig, ik skip de filmpjes ook altijd, op een gegeven moment had ik het wel gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie weinig ingame screens in dit topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ja, dus :?

Wat maken ingame screens nou uit, behalve dat dit topic dan onleesbaar wordt voor de 56K/ISDN slachtoffers onder ons :?

Verder zijn graphics totaal ondergeschikt aan playability, en die is bij DTM ver te zoeken. Gisteren weer ff een race in de GTV cup gedaan. 1 foutje, ik lag daardoor zo'n 100 meter achter de koploper, maakte 3 ronden lang geen fouten meer maar kwam geen meter dichterbij, terwijl ik in de DTM cup moeiteloos met honderden meters voorsprong win.Dat gebeurt soms ook bij de GTV cup, alleen zijn sommige coureurs random ineens God-like ofzo.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arfman schreef op 08 April 2003 @ 12:27:
Ja, dus :?

Wat maken ingame screens nou uit, behalve dat dit topic dan onleesbaar wordt voor de 56K/ISDN slachtoffers onder ons :?

Verder zijn graphics totaal ondergeschikt aan playability, en die is bij DTM ver te zoeken. Gisteren weer ff een race in de GTV cup gedaan. 1 foutje, ik lag daardoor zo'n 100 meter achter de koploper, maakte 3 ronden lang geen fouten meer maar kwam geen meter dichterbij, terwijl ik in de DTM cup moeiteloos met honderden meters voorsprong win.Dat gebeurt soms ook bij de GTV cup, alleen zijn sommige coureurs random ineens God-like ofzo.
Dat je die normaal vaker zie. :Z
En ik overweeg het spel te halen alleen ik weet het nog niet zeker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Het spel ziet er gelikt uit (met de juiste hardware natuurlijk), echter de playability valt erg tegen (is mijn persoonlijk mening). Het is te hopen dat de patch nog wat kan goed maken, want anders gaat ie de prullenbak in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Trouwens als ik online speel en i kom op een server met sim optie aan (ik stuur nog met toetsenbord) dan krijg ik ook altijd gedonder.

Dan zeuren ze weer als je te langzaam uit een bocht komt. Tsja daar kan ik niks aan doen dat komt door die sim optie in combinatie met keyboard. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 20:18

DinX

Motormuis

Ik heb het nu een paar keer gespeeld en het valt best mee. Alleen, zoals reeds gezegd, zijn de bochten soms raar. 2 identieke bochten waarop de wagen heel anders reageert.
Het heeft me ook even geduurd om de juiste afstelling te vinden.

Ik speel het zpel eigenlijk alleen maar omdat Zolder 1 van de circuits in het spel is (en dat ligt hier een km of 3 vandaan :Y) )

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Woei, ik heb net de demo gespeeld.
Irritant die (low fps) tussendoor filmpjes, dat verhaal zal me wat, ik wil racen :P
Het spel gespeeld, die schade en botsingen vond ik wel leuk, dus heb ik carmageddon na gedaan. 8)7
Op het laatst had ik geen voorwielen meer, kom ik niet sturen, dus ook niet naar de pitstop (als die ook echt werkt). :D

Zeer leuk half uur gehad hiermee, de volledige lijkt me wel leuk: De Free Race :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS

GIAS

Grandpa In A String

SideSwipe_XP schreef op 08 April 2003 @ 09:21:
[...]

Die pacific cup is echt verdomd moeilijk of ligt dat aan mij :? :+ Ik ben in dat kampioenschap maar 6e geworden :(
ik kwam erachter dat je bij het sturen helemaal van je gas afmoet, het boekje gaf als tip dta dit alleen bij achterwiel aangedreven auto's moest, en subaru maakt toch zeker alleen maar 4wd auto's
hoe kan een 4wd auto nou mindere wegligging hebben dan een voorwiel aangedreven auto. :?

maar jah ga dat seizoen nu nog maar's proberen.

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

GIAS schreef op 08 april 2003 @ 14:06:
[...]

ik kwam erachter dat je bij het sturen helemaal van je gas afmoet, het boekje gaf als tip dta dit alleen bij achterwiel aangedreven auto's moest, en subaru maakt toch zeker alleen maar 4wd auto's
hoe kan een 4wd auto nou mindere wegligging hebben dan een voorwiel aangedreven auto. :?

maar jah ga dat seizoen nu nog maar's proberen.
Presies, dat is de beste instelling :) Gewoon weer proberen...

Over dat 4WD is wel wat te zeggen: Tis een arcade game... Maarja, het blijft een aardig mooi spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
SideSwipe_XP schreef op 08 April 2003 @ 14:09:
[...]

Presies, dat is de beste instelling :) Gewoon weer proberen...

Over dat 4WD is wel wat te zeggen: Tis een arcade game... Maarja, het blijft een aardig mooi spel :)
Maar dat soort zaken zijn juist zo leuk in een spel. Sega GT2002 voor de Xbox is ook redelijk arcade-achtig, maar daarin merk je duidelijk een verschil wanneer je rijdt met een Subaru Impreza (AWD) of in bv een Honda Civic Type R (FWD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

VTec schreef op 08 april 2003 @ 14:13:
[...]

Maar dat soort zaken zijn juist zo leuk in een spel. Sega GT2002 voor de Xbox is ook redelijk arcade-achtig, maar daarin merk je duidelijk een verschil wanneer je rijdt met een Subaru Impreza (AWD) of in bv een Honda Civic Type R (FWD).
Tis alleen een beetje verkeerd in DTM :P De 4WD zou beter op de weg moeten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
SideSwipe_XP schreef op 08 April 2003 @ 14:15:
[...]

Tis alleen een beetje verkeerd in DTM :P De 4WD zou beter op de weg moeten liggen :)
Schijnbaar :( Ik dacht nog: jippie, je kunt ook in een Subaru rijden, maar 't viel me vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Verwijderd schreef op 08 april 2003 @ 11:49:
Ik zie weinig ingame screens in dit topic...
Ik heb genoeg pics op mn HD, alleen geen ruimte op internet (meer) waar ik ze kan uploaden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 14:40
die klote nurnbergring long in de regen :(
ik krijg het niet voor elkaar om punten te halen in dat level :(

[ Voor 3% gewijzigd door marteltor op 08-04-2003 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

VTec schreef op 08 April 2003 @ 14:18:
[...]

Schijnbaar :( Ik dacht nog: jippie, je kunt ook in een Subaru rijden, maar 't viel me vies tegen.
Hmm ik vind het juist wel duidelijk merkbaar (vooral in de bochten) tov andere wagens :?
eMAeRCe schreef op 08 april 2003 @ 14:25:
[...]

Ik heb genoeg pics op mn HD, alleen geen ruimte op internet (meer) waar ik ze kan uploaden :).
mail me (pics@wook.nl) maar, ik heb ruimte zat :)

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

WooK schreef op 08 april 2003 @ 15:00:
[...]

Hmm ik vind het juist wel duidelijk merkbaar (vooral in de bochten) tov andere wagens :?
Ik vindt pas bij de road-Lancer een verschil :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
WooK schreef op 08 April 2003 @ 15:00:
[...]

[...]

mail me (pics@wook.nl) maar, ik heb ruimte zat :)
Ik zal morgen even screenshots (met tumbnail) maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:03

Willybubba

Nut up or shut up.

Whoa! Ben net eerste geworden in de Alfa GTV League, mag nu rijden met de Subaru Impreza. Dat rijdt wel erg anders hoor.

Blijgt voor mij persoonlijk echt een topspel! Heerlijk spannend en intens af en toe, van die lekkere duels enzo.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk fantsoenlijke race game op pc die moet ik hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS

GIAS

Grandpa In A String

ik was ook eerste in de alfa cup :) en 3e in de pacific league, die is echt zwaar matig, werd gelukkig 2 keer eerste op fuji. maar de rest :'(
ben nu bezig met VS league. die eertse race is echt heel vreemd, er is altijd 1 tegenstander die honderden meters voorloopt, en hij is echt niet bij te benen :(

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
plaatjes (klikbaar):

hier is de kar al wat geragt:
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=qvPVbr5E6OCIRZjXA3x4CHc3M

de start:
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=Rr3OooGWD8Q8FQm0yYRZsbPg

cockpit view:
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=PoYT3Rf5mUYyBM0Xxh1HrHjjZ

ff een screenie om de schadeshower te tonen ;)
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=2OGmTjnbmZyCmO051EHpdgShv

door de bocht driften:
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=1k0FNTNIxCsebdU44iLI3VjY8

de carsetup:
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=NRopuGPkp6UZ8iyuQ6cnJlImY

rondje achterstand gegeven :P
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=THXcIZsTONFq2qcS6FfOhYX8

mooie rookeffecten:
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=8y7UBJJPJB9UaLE7zindYoo9h

hier verlies ik een motorklep:
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=nfrhFyTfFo29YtlVkE0QJ2a

In de regen op snelheid:
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=aKTp97GULJQTAmTkqjjMxCCD

[ Voor 29% gewijzigd door marteltor op 08-04-2003 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Nice pics :)

Ik kan nog steeds geen normale start maken. Hoog in de toeren en heb stuurtje maar ze zijn altijd sneller weg. Bovendien begint het soms wel irritant te raken als je 1x met je voorwiel in het grint komt en dan meteen 6 plaatsen verliest en die niet meer kan terug halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
Ok ik begin nu lichtelijk te flippen. De eerste paar Toca tournooitjes zijn nog te doen, ookal is 1 klein stuurfoutje al gauw paar plaatsen weg. Maar die American dinges en die Subaru 4WD leagues zijn echt onmogelijk :( Je slipt weg als een gek en die lui halen je op 1 of andere manier altijd in, ze gaan altijd net wat harder, behalve als je in de 6de achter ze rijdt maar dan snijden ze je wel af. Echt irritant is het wanneer je hele rondes voorop rijdt en dan ff een tikje krijgt van zo'n aap die je wil inhalen en dan met je wiel in het gras om vervolgens als 7de net buiten de punten te eindigen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS

GIAS

Grandpa In A String

ik heb eigenlijk nooit zo veel last asl ze terug tikken, gewooon goed stuurtje vasthouden en proberen gelijk te corigeren. ok als ik net aan het driften ben en er komt er 1 in de binnenkant van de bocht dan is het idd onmogelijkbehoorlijk door te rijden. maar in die pacific cup moet je gewoon helemaal van je gas afgaan in de bochten, en pas weer gas geven als je de bocht door bent. (stond ook in die driversguide BTW)

en ok ik moet toegeven, ik wordt er soms ook wel een beetje gefrustreerd van, maar jah this is racing... zij het dan arcade :P

mooie pics BTW _/-\o_
eigenlijk moet je er nog ff 1 maken van de spray achter de auto's bij de regen.. die is echt nice... (dus achterom kijken in de regen)

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
In de regen:
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=nvNYZP2wqrufrilmql1PHOFVg

de start:
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=mqEEhmS7ba4oRG7EfG5pzz85s

wat water dat opspat:
Afbeeldingslocatie: http://galleries.vinyamar.com/ps/show.php?id=igJ2HkyEvwtZTHibu1oWmLz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Niet online
Rij zelf ook met stuurtje maar heb het idee dat de auto in simulatie beter rijd dan met arcade, echter word je makkelijker van de baan geramd in sim mode maar kan je harder door bochten. In arcade kan je minder hard door bochten maar blijf je stabieler als je geramd word. En in beide gevallen gaat de cpu harder op het rechte stuk.

Als ze nou zorgen dat je ook zo hard kan op het rechte eind dan zal het al een stuk beter zijn omdat ze dan ook niet zo snel op je bumper zitten om je er af te tikken.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AcXeller schreef op 09 April 2003 @ 09:53:
Als ze nou zorgen dat je ook zo hard kan op het rechte eind dan zal het al een stuk beter zijn omdat ze dan ook niet zo snel op je bumper zitten om je er af te tikken.
De AI is gewoon niet goed geprogrammeerd: er zit een te groot verschil tussen hun snelheid in de bochten en op het rechte eind: dat verschil is niet realistisch: de verhouding klopt niet met wat wij als rijders voor elkaar krijgen. Wij gaan in bochten sneller en op het rechte eind langzamer (grof gezegd). De AI moet dus nodig getweaked worden. Maar of dat zal gebeuren... 1. Ze zijn al jaren bezig geweest met dit spel: als het nú nog niet goed is... en 2. het doet me allemaal nogal denken aan TOCA 2 (de AI daarin was VEEL te zwak: je kon alles winnen met rondes voorsprong, zelfs op het hoogste niveau) en daar hebben ze ook nooit wat aan gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Wegligging is belachelijk inderdaad. Een Subaru WRX met AWD drift als een Corvette (RWD dus) terwijl een Nissan Skyline (driftkikker bij uitstek IRL) als een mes over de baan gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Damn man ik wil auto's kunnen zien. :( Hopen dat ze dat radeon 9100 probleem nog een keer gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
heeft er iemand een savegame voor me? :) die cheats werken niet bij mij... en zou wel wat andere/snellere auto's willen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 14:18

Smoonshine

Feyenoord!!

De patch is uit. Er staat echter niets over een verbeterde AI.
--------------------------------------------------------------------------------------
Titel > Upgrade - v11_120
Datum geplaatst > 9 april 2003
Omschrijving > Once installed this upgrade will give improved LAN and internet stability. LAN and internet game modes now allow up to twelve players. Improved wheel force feedback.

Technische Omschrijving > Please note that the DTM Race Driver upgrade file must be installed and run from your PC hard-drive.
--------------------------------------------------------------------------------------

[ Voor 3% gewijzigd door Smoonshine op 09-04-2003 14:12 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Smoonshine schreef op 09 april 2003 @ 14:10:
De patch is uit. Er staat echter niets over een verbeterde AI.
Titel > Upgrade - v11_120
Datum geplaatst > 9 april 2003
Omschrijving > Once installed this upgrade will give improved LAN and internet stability. LAN and internet game modes now allow up to twelve players. Improved wheel force feedback.

Technische Omschrijving > Please note that the DTM Race Driver upgrade file must be installed and run from your PC hard-drive.
Hmm raar dat ze niet in een keer naar 20 spelers gaan :? Naja, iig ff proberen :)

Hier staat hij: http://www.codemasters.co...iles.php?showdetails=6660

[ Voor 7% gewijzigd door Sport_Life op 09-04-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Thanks, ik zal 'm proberen. Het is nu erop of eronder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS

GIAS

Grandpa In A String

ik zie niets over een aanpassing voor de AI, al is dat wel nodig :|

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
GIAS schreef op 09 April 2003 @ 16:37:
ik zie niets over een aanpassing voor de AI, al is dat wel nodig :|
Maw, zal wel 'er onder worden' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-03 12:11
die patch heeft in ieder geval als voordeel:
ik kan een server aanmaken achter mijn router, en das best wel bijzonder voor een spel :)
gewoon een virtuele server aanmaken (ik heb een SMC barricade)
eindelijk een snelle server online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Ik heb eigenlijk wel ff zin om online te spelen met tweakers :D Om 21:00 start ik mn server; GoT Match :) (iedereen is welkom _/-\o_ )

[ Voor 13% gewijzigd door Sport_Life op 09-04-2003 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
ik ben benieuwd of ik nu wel internet games kan doen,...
ik kan nog steeds niet internetgamen :( kan ook komen omdat ie de .exe (crack) niet kon patchen

[ Voor 47% gewijzigd door marteltor op 09-04-2003 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
marteltor schreef op 09 April 2003 @ 20:56:
ik ben benieuwd of ik nu wel internet games kan doen,...
ik kan nog steeds niet internetgamen :( kan ook komen omdat ie de .exe (crack) niet kon patchen
doe eens gek en geef 45€ uit aan een spel, wedden dat je dan wel alles kan patchen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 18-09 10:16
Cougar schreef op 09 April 2003 @ 12:52:
heeft er iemand een savegame voor me? :) die cheats werken niet bij mij... en zou wel wat andere/snellere auto's willen
dit is een quote O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnny.xxx
kan je dan niet gewoon een paar race-jes rijden, die auto's heb je zo hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK heb een zeer vreemd probleem in deze game, de 1e paar races gingen super en liepen ook redelijk soepel, maar na 4 races in het 1e kampioenschap begon mijn auto spontaan iedere keer op te stijgen (de andere auto's hadden hier ook last van). Dit gebeurd zó'n beetje onder iedere omstandigheden, of je nou in een bocht of op het rechte stuk zit, dit slaat echt nergens op. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op 10 April 2003 @ 08:53:
IK heb een zeer vreemd probleem in deze game, de 1e paar races gingen super en liepen ook redelijk soepel, maar na 4 races in het 1e kampioenschap begon mijn auto spontaan iedere keer op te stijgen (de andere auto's hadden hier ook last van). Dit gebeurd zó'n beetje onder iedere omstandigheden, of je nou in een bocht of op het rechte stuk zit, dit slaat echt nergens op. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Ik denk dat het geen orrigineel is, ofwel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Misschien dat ik hem ook nog effe online ga proberen. Hoe is dat in vergelijking met single player ? Sowieso natuurlijk anders omdat je tegen echte mensen rijdt, maar geeft dit het spel een echte meer waarde ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS

GIAS

Grandpa In A String

VTec schreef op 10 April 2003 @ 09:35:
Misschien dat ik hem ook nog effe online ga proberen. Hoe is dat in vergelijking met single player ? Sowieso natuurlijk anders omdat je tegen echte mensen rijdt, maar geeft dit het spel een echte meer waarde ?
jue ziet eindelijk dta je neit de enige bent die steeds de grindbakken bezoekt op een "nieuw" cirquit :P ;) nadelig is dat somigem mensen helemaal neit remmen voor de bocht en jou dus compleet van de baan af rossen.

maar verder lagged het nog wel's wat tot gevolg heeftd at sommigenogal slingeren en bij starts het hele veld blijft staan en als je dan halverwege de eerste ronde ineens vlak voor je rijden. :(

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Ik zal 'm vanavond of anders dit weekend wel effe online proberen incl. de nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Als je een beetje serieuze tegenstanders hebt is online racen echt gaaf :D Meestal host ik zelf en als er dan iemand niet serieus meerijd dan kick ik m :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

eMAeRCe schreef op 10 april 2003 @ 12:39:
Als je een beetje serieuze tegenstanders hebt is online racen echt gaaf :D Meestal host ik zelf en als er dan iemand niet serieus meerijd dan kick ik m :)
Idd jah ik had laatst ook vette gevechten met 2 gasten om het kampioenschap. :) Echt tof.

Trouwens wanneer is die GOT server meestal online eigenlijk? :)
GIAS schreef op 10 april 2003 @ 10:32:
[...]

jue ziet eindelijk dta je neit de enige bent die steeds de grindbakken bezoekt op een "nieuw" cirquit :P ;) nadelig is dat somigem mensen helemaal neit remmen voor de bocht en jou dus compleet van de baan af rossen.

maar verder lagged het nog wel's wat tot gevolg heeftd at sommigenogal slingeren en bij starts het hele veld blijft staan en als je dan halverwege de eerste ronde ineens vlak voor je rijden. :(
Yep op de meeste servers is er altijd wat lag bij de start. Dat is idd zwaar irrtant want dan komen ze ineens voor je opduiken idd. :) Ook als ze het circuit niet kennen moet je heel erg oppassen want dan kun je er idd afgeramt worden. :)

[ Voor 49% gewijzigd door schnumi op 10-04-2003 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
schnumi schreef op 10 april 2003 @ 12:56:
[...]

Idd jah ik had laatst ook vette gevechten met 2 gasten om het kampioenschap. :) Echt tof.

Trouwens wanneer is die GOT server meestal online eigenlijk? :)
Als je me even op MSN toevoegd geef ik wel ff aan als ik mn server start :) (marc_verhoef @ hotmail.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat sturen is zeeeeeer onrealistisch .... ik heb mijn deadzone op 0% staan en dat andere balkje op het einde zodat hij er iets minder gevoeliger op is .... en ik kan het niet instellen bij de drivers van me Force Feedback Racing Wheel.. Hoe zet ik hem iets minder gevoelig want zelfs met stuurbekrachtiging stuur je nog niet eens zo..... En hoe race je trouwens snachts ?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2003 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
uhh hoe bedoel je? Soms heb je in gewoon in een league dat je 's nachts moet rijden en als je een Free race doet ofzo kan je dat instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
  • Laatst online: 10-05 20:56
ik heb dtm geinstalleerd maar nadat ik het eerste potje had gespeeld vloog hij eruit? hoe kan dit? want nu speel ik weer maar knalt er heel vaak uit. Hoe kan ik dit probleem oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
franktv schreef op 11 April 2003 @ 15:14:
ik heb dtm geinstalleerd maar nadat ik het eerste potje had gespeeld vloog hij eruit? hoe kan dit? want nu speel ik weer maar knalt er heel vaak uit. Hoe kan ik dit probleem oplossen
Patch geprobeerd :? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
maar in de patch staat dat er geen verbeteringen zijn aan het eruit vliegen van het spel want ik heb gelezen dat meer mensen dit probleem hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Origineel dan ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
ja natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje; hoe maak je screenshots? hypersnap doet et nie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 15:33:
vraagje; hoe maak je screenshots? hypersnap doet et nie :(
Snagip werkt ook wel :)

http://www.downloads.com -> Snagip.. En anders gebruik je de search maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 16:40

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Hoe moet ik die knipoog opvatten? Punt is dat, door een kopieer beveiliging, de minder legale versies soms rare dingen uithalen. Waneer je versie dus niet orgineel is zal je probleem zeer waarschijnlijk daardoor worden veroorzaakt. De vraag of je hem orgineel hebt is dus ook een heel serieuze vraag.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

offtopic:
[...]
You have seen a nonworking FLT version and an IMS 'Proper' release so far.
Both were not fully cracked (e.g. flying cars YEAH!) and nuked on sites...
[...]
stukje uit nfo toca O-)

Dus.... Kijkt me wel duidelijk :P

Mare, vraagje: Heeft iemand al eens de pacific cup gehaald :?

[ Voor 4% gewijzigd door SideSwipe op 11-04-2003 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik heb dat kampioenschap allang opgegeven, totaal niet boeiend door waardeloze AI en handling van de auto's. Ik vermaak me nu een beetje door met extreem snelle auto's (Koenig C62 :9) rondjes te rijden op circuits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
hypersnap werkt wel bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 april 2003 @ 12:45:
Dat sturen is zeeeeeer onrealistisch .... ik heb mijn deadzone op 0% staan en dat andere balkje op het einde zodat hij er iets minder gevoeliger op is .... en ik kan het niet instellen bij de drivers van me Force Feedback Racing Wheel.. Hoe zet ik hem iets minder gevoelig want zelfs met stuurbekrachtiging stuur je nog niet eens zo..... En hoe race je trouwens snachts ?
Niemand een antwoord ? ... met arcade mode gaat het aardig maar op sim mode is me stuur gewoon te gevoelig ... 1 tikje en ik maak al een hele draai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[/]
Mare, vraagje: Heeft iemand al eens de pacific cup gehaald :?[/quote]

Ik heb hem vandaag gehaald gelukig.. na ongeveer een week :D

Tis wel te doen iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franktv
ik heb m niet gekocht nee maar hij doet ut nu uiteindelijk wel. Ik heb de niewste driver gedownload en als eerst de nv4.dll file in system32 gedeleted in veilige modus. daarna pc opniew opgestard en geinstalleerd. Dit had ik ergens gelezen dat je zo de fout moest oplossen en het werkt perfekt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideSwipe_XP schreef op 11 April 2003 @ 15:46:
[...]

offtopic:
[...]
You have seen a nonworking FLT version and an IMS 'Proper' release so far.
Both were not fully cracked (e.g. flying cars YEAH!) and nuked on sites...
[...]
stukje uit nfo toca O-)

Dus.... Kijkt me wel duidelijk :P

Mare, vraagje: Heeft iemand al eens de pacific cup gehaald :?
Ik had eerst deze flying cars bug maar is nu opgelost door een nieuwere crack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 April 2003 @ 18:43:
[...]

Ik had eerst deze flying cars bug maar is nu opgelost door een nieuwere crack
Fijn, wil je nu de FAQ even lezen ? Dit topic is niet bedoeld om te gaan discuseren over de illegale versie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GIAS

GIAS

Grandpa In A String

Mare, vraagje: Heeft iemand al eens de pacific cup gehaald :?[/quote]

Ik heb hem vandaag gehaald gelukig.. na ongeveer een week :D

Tis wel te doen iig[/quote]

wta bedoelen we met "gehaald"
winnen?
kampioen worden?
ik heb uhm uitgereden, werd 2 keer eerste (verder niet)
ik had wel voldaan aan de xtra opdracht van het team en werd 3e in het eindclasement... ik zit nu in de DTM klasse. die is niet echt moeilijk.

jep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ligt het nu aan mij of kunnen duiters niet rijden? :7

Heb gister ff een mooi potje geraced tegen 11 duitsers :P

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste